Komentari na vest

Sad više nije pitanje odbrane ili napada, već karaktera

G

Greska trenera

pre 2 dana

SFEROPULOS DRZI NA KLUPI MITROVICA,DAUMA,LAZICA,KOSTICA..ITD I NE DOZVOLJAVA IM DA IGRAJU,ZATO I GUBIMO!
D

Drčela

pre 2 dana

🚑
m

mandrak

pre 2 dana

Zvezda je procitana,Mileru kamenjaru se odalje i skupe u reketu,Kalinu udvajaju sa strane pomoci...cak i kada odbrana ne izrotira, igrac koji ostane sam ne moze okean da pogodi,mnogo polukontri dozvoljavamo protivniku i poena iz tranzicije,onda se nesigurnost uvucu u igrace i tako ukrug,Grk mora da nesto menja u napadi ako mislimo da,nesto uradimo,poraz od Olimpije otvara i potanje pley ina
F

Familija

pre 2 dana

Danas nije lako biti igrač Crvene Zvezde nije bilo ni juče neće ni sutra juče se smeškala situacija od prošle sezone protiv Efesa i jedino što se moglo učiniti jeste da se bar izbegne takav scenario ekipa koja se oslanja na odbranu kada povede na startu deset razlike ne može posle 25 minuta igre da gubi 30 razlike potpuno odsustvo fokusa ili ne znam čega sada smo još u težoj poziciji sa dva nova povređena igrača bolnica sve duža igrački manevar sve kraći utakmice dolaze ko na traci nema ovde bilo čega što možemo da navedemo da je pozitivno i stvarno sada nam ostaje samo nada i vera da ćemo nešto da uradimo da se ne dozvoli scenario iz prethodnih sezona najbolje što sada možemo da uradimo za igrače da im se ukaže na to da nema potrebe da igraju pod bilo kakvim pritiskom jer ih je taj pritisak smrvio možda treba da čuju od nas da im je unapred oprošteno čak i da izgube sve utakmice u Evroligi do kraja moramo da im olakšamo koliko god je to moguće neka budu svoji neka daju svoj maksimum pa ćemo na kraju sezone govoriti šta smo uradili šta nismo šta je bilo vredno šta je bilo loše juče se videlo da pritisak i dalje postoji i da igrači i stručni štab pokušavaju da to reše danas je najbitnije da igrači Jago i Nedović nisu doživeli neke povrede što će ih odvojiti od terena da je bilo loše jeste da to mora bolje mora ali ovde je pritisak ključ potpuno ih je smrvio sada da vidimo da izađemo iz toga
m

merllin_pfc

pre 2 dana

Gdje vam je nesretni Vito Izgleda oprt mama uzela tel
r

reb8888

pre 2 dana

...neverovatno da niko nije primetio da se zvezdina igra u napadu raspala posle povrede dauma, odnosno posle barse. do tada je igra bila dobra, povremeno i odlicna. verujem da niko nije ocekivao da je njegov uticaj na igru toliki ali bez njega nemamo cetvorku koja je opasna na sutu za 3 i protivnici se nabiju u reket i ne dozvoljavaju da se lopta spusti dole. u poslednje vreme bolomboj zakucava uglavnom posle skoka u napadu, vecina pokusaja da se spusti njemu ili petrusevu pod kos se zavrsava izgubljenom loptom. punim reketom se sprecava i prodor i ostaje samo sut za 3, koji kada stane, zvezda nema nikakvo resenje. plus sto je daum jedan od retkih koji je mogao da resava 1 na 1, odlican na skoku i dobar u odbrani...uostalom, pogledajte utakmice i kako je zvezda dobijala pre i posle njegove povrede. kada imas na 4 i 5 igrace koji ne sutiraju za 3 i prvog pleja koji je prilicno los u tome nije mnogo tesko postaviti odbranu za to...
G

Gost19990

pre 2 dana

Na stranu ovaj poraz, da je neko pred pocetak sezone ponudio posle 28 kola skor 16-12 i 6to mesto, sa dve pobede zaostatka za tecim na tabeli, mislim da bi svako realan prihvatio. Tako da ne znam cemu ova drama, i dalje sve Zvezda drzibu svojim rukama. Pa sad da neko ponudi ovu situaciju za sledecu sezonu, bilo bi super.
s

sale brat

pre 2 dana

Ovde je vise stvar objektivnog kvaliteta da bi pobedjivali nama je potreban zdrav Filip i bolji kalina uz doprimos spoljne linije pre svega Codija i Cenana Nedovica nama cenan treba u evropi a ne protiv zadra e tu sevidi zasto je barcokas pustio istog, Nedovic sa ovakim pristupom i pre svega vecito povredjen...da ne davim mi smo skloni euforiji pa smo ocekivali sta 4 mesto domaci teren totalno smo nerealni ako uhvatimo plej in to je uspeh
K

Kalabasas

pre 2 dana

Ma pocrkali,pukli fizicki najmladji igrac petrusev 25 godina,ne vredi....od dubaia raspad...nzm jel za poredjenje ali i fener je navukao talisku,tadica,skrinjara,tadica,freda,kostica....al ne pomaze ni murinjo ....moras da trcis,tuces,kidas ili te rendzeri zgaze....
#

#

pre 2 dana

Neka sada navijaci czvav uzmu kup Nebojsine levice i neka ga stave sebi na glavu i trce tako po Kalemegdanu sa njim
D

DDF

pre 2 dana

C.Zvezda samo odbranom moze da dodje do pobeda u EL,tkr.svako ko je dao 80 poena C.Zvezdi je pobedio kuci ili na strani,za odbranu treba 6-7 igraca ne samo Petrusev,Bolomboj i Kalinic
F

Fakat

pre 2 dana

Da se ne lazemo, ima nesto i do trenera....
Č

Čak

pre 2 dana

Plaćeni koda su izmisli lek od najtraženijih bolesti a bore se ko pičkice svi osim Bolomboja i trener ko igrači.
7

7777777

pre 2 dana

Ni sam bog ne zna kako je Zvezda u Top 6 trenutno. Po igri su tu negde sa :Asvelom,Žalgirisom i Baskoniom.Jedna banda raspustena, neprofesionalizam na naj vecem nivou. Kalenic Nedovic Dobric Teodosic Davidovav sve bivsi ili trenutni reprezetativci svima je pao kvalitet, jedino Petrusev sto igra. Zvezda kao klub nije za nase domace igrace cao tacka dovidjenja. Maj vise ko se tu bori i ima neku motivaciju je Balomboj i Jago
J

Jtd

pre 2 dana

Zar nije prica o karakteru igraca pre odabira, pricamo u selekciji igraca za El, ne o terminu. To o cemu vi pricate se u danasnje vreme za bilo kog igraca sazna za sat vremena i dva tri poziva ali pre nego sto ga potpisete, jelte. Ne zna se kakav je nedovic, kakav je kalinic, evo mi ovde to znamo i vidimo tako da pustite te price
L

Lilimarlen

pre 2 dana

Sta bi bilo sa zvezdom da je promenila celi tim?? Kakav skor bi bio?? Grk je zadrzao i dopunio roser i top 10 mrka kapa.
M

Miloschichichi

pre 2 dana

Pisem vec mesecima da zvezda dobija utakmice ali ih dobija bez ikakvog plana, pogadjali su trojke o tablu 20x ove sezone, na istecima napada, dok se cesto desavalo da protivnici promase halu u kojoj igraju. Sada je kraj sezone, svi su naostreni sem zvezde koja ne noze da se naostri ocigledno. Pise se i pisalo se uvelikk o prva 4 mesta a neni su vece sanse da zvezda zavrsi van 10. Igraju sa opasnim ekipama a igra je nikakva, tu su real, efes, milano, panathinaikos, olympiacos..
N

NIKAKVA IGRA NA JURIS !

pre 2 dana

DA NE BESE S .OBRADOVICA ZVEZDA BI IZGUBILA U MONAKU A OLIMPIAKOS PUSTI ZVEZDU. E ZATO SU TU GDE JESU. BEZ DOBRE IGRE A PUNO SRECE !
D

Dado pv

pre 2 dana

Svi pisete kako je osvojen kup trebalo da ih motivise,i uzdigne,a niko nece da kaze da to sto su osvojili kup koji cio bio namjesten od zrebanja pa do finala sa sudjenjem,i u finalu na silu otet,da se to ustvari sad i obija o glavu…toliko lose igraju,da je tesko reci dal su gise favoriti i bilo kom mecu u Evroligi,i nebi iznenadilo da i plej in ne obezbjede…nemam nista protiv zvjezde niti navijam za bilo koga,samo realno pisem…
И

Игор 1978

pre 2 dana

Друже, не прескачи терапију. Пријатељски ти кажем. Знамо се.
c

chicha 59

pre 2 dana

provereno kalina i teo se ne podnose a nedovic nezna kome da se privoli.. probao da ih pomiri ali ne ide jer kalina i njega bas ne miriše.. to vam je to
s

svracak

pre 2 dana

ovo je 100 %... nije bila tuca, malo se gurkali i pljuvali.. kalina mu pominjao jelisavetu
J

Jamačno

pre 2 dana

Pošto si naveo izvor, sve ti verujemo. Pazi, pišem kao Grobar. Kad god krenu loši rezultati, uvek se isto priča. Što se Tea tiče, znaju svi kakav je (ko nije znao video je posle "pesmice" za Pešića), plus mu Vučić otvarao hotel na Divčibarama (i to govori o karakteru), tako da ta priča ne pije vodu...kao, Kalina nije znao kakav je Teo, i ostalo.
p

pedja986

pre 2 dana

napisite lepo, posle makabija se potukli teo madjija i kalinoglu najk, nemojmo se vise lagati.
R

Realno istina

pre 2 dana

Niti je sve ok niti je sve lose. Nadjite mjeru (mada vecina muti vodu iz dosade) i navijajte (malo ko od mutivoda je nekad vidio arenu ili marakanu). Idemo dalje.
N

Nunka

pre 2 dana

Sve nade su ugašene porazima od Makabija i Žalgirisa.
n

no.1

pre 2 dana

lupas gluposti imamo ok raspored jedna pobeda bi nas podigla iz mrtvih ocigledno je da smo pali u formi ali jedna pobeda menja sve
p

podesen

pre 2 dana

Grobar sam ,nema spora ali tvrdim da Zvezda ima odličnu ekipu ali da je TRENER amater,necu reci neznalica.KKP da ima Petruseva potpisujem F4.Prva petorka KMM,Kenan,Kalina, Petrusev i Bolomboj.Pa Zeljko bi otišao na F4 sa njima.
@

@@@@

pre 2 dana

Što ih ložiš?
И

Игор 1978

pre 2 dana

Тај "аматер" ометла највећег кад год хоће.
P

Pitam za drugara...

pre 2 dana

Jel to onaj Željko što ima 3:13 skor protiv Janisa?
I

Ivan...

pre 2 dana

Taj amater razbija Zeljka. Ne znate vi isto sta pricate, kao i navijaci zvezde.
1

1980

pre 3 dana

Oni koji su često ovde na vestima o KK CZ mogu da se sete da od pre početka priprema sam TVRDIO DA JE EKIPA PRESTARA za ovaj gust raspored takmičenja da ne može da izdrži ritam a kod ovih drugih kvalitet je sporan. Gerontologija (teodosić,nedović,kalinić,kenan, lazić) + prosek (daum,lazić,dobrić,davidovac ,mitrović,jago) + Bolomboj i Petrušev koji mogu da budu tu.
Č

Čarapan

pre 3 dana

Pitanje je trenera, kad ti protivnik pravi 25-0. Trener mora da u najmanju ruka da izšamara igrace na tajmautu, a ne da nemo gleda i mudro cuti.
@

@@@@

pre 2 dana

Posle kažu što Željko viče. Mora da ih razmrda kad igrači padnu.
Z

Zeljkov..

pre 2 dana

tim igra bolje kako sezona odmice, sa lesorom i 3/9 u top 8, ove sezone sa 2/8 na 15/12 pa kako bude.. sta je Janisov trenerski pecat, sta je on uigrao , ja ne vidim. prica se da se igraci ne slazu, koga briga, tu su na poslu,. Djordjevic i Danilovic nisu razgovarali, niko nije ni znao ... tako da pustite to. rade par sati sedmicno.. za koliki novac.. ili je bitno da su srbi..
@

@Čarapan

pre 2 dana

Ne ne. Vi ne volite takve trenere. Sferopulos je miran, povucen,ne vice na igrace i ne crveni. To mu je glavna odlika. Ne menjajte ga nikad.
M

Milkoo

pre 3 dana

Grk veze nema,uspeo je da razbije atmosferu,podcenio domace igrace Mitrovica..koji bre crni Braun?Teodosoc ako ne treba vise..trebalo to resiti odmah kako treba,pa da bude sve cisto,Dobric i Davidovac su tek poceli igrati,verovatno je to Pesic rekao Covicu,kako da ostanem selektor..a ova dva mi trebaju a nisu ni medju 12,kad je Pesic prihvatio funkciju ova dva su pocela da igraju,a da nepricam kolko smo utakmica izgubili u 2 poslednja minuta zbog slabog vodjenja sa klupe..kod njega se nezna koje prva 5 torka...koja igra najvise plus posle jos 3,4 igraca kao zamene..svi kao nesto do 20 minuta...Pa Jokic igra 80 utakmica po 40 minuta..i drugi isto
1

1980

pre 3 dana

Seti se da je Mitrović igrao odlično kod Trinkijerija.

PFK NIŠ

pre 3 dana

Jure svoje cuveno 13-o mesto, ne znam sta je problem...
H

How yes no

pre 2 dana

Kao vi neku pobedu protiv nas?
S

Stvarno ne znam

pre 2 dana

Ko je bliži tom mestu?🤔
Š

Šta da se radi

pre 2 dana

Kome je to mesto sijalo prošle godine zlatnim sjajem?🤣🤔
S

Screw grobare

pre 2 dana

Pa šta da radimo kad ne možemo da igramo uvek sa vama da se vadimo iz krize 🤷

Kalčopolista®

pre 3 dana

Anketa: sta je napornije: 1) dok smo ih do pre mesec dana slusali kako su na F4 ili 2) kako sada naricu Sferopulosu odlazi
R

RS Rs

pre 3 dana

Samo vi mozete da naricete Sferopulosu da odlazi iz dva razloga. Jedan je zato sto dere vaseg (Ž)oca gdje god ga vidi a drugi je zato sto se poznate narikace.
A

Ajde ne loži se

pre 2 dana

Druže RS, pogledaj komentare pa reci ko nariče i tera vašeg trenera. Niko drugi do vi, kao i svaki put. Kad pobedi, doktor, kad izgubi, teranje. Pa pola drugara mi navija za vas, od njih, polovina ga tera. A realnost je da je čovek u plej of zoni sa timom kakav imate. Plus pitanje da li se baš za sve on pita. Treba tu dosta balansirati, Teo i njegove bubice...
I

Istina je...

pre 3 dana

Skloni Petruševa i već ekipa na nivou Asvela,pride Bolomboja i nivo Albe...Realnost,rođaci...
A

Alex20

pre 2 dana

I vama da samo sklone Karlika Jonesa zanima me na kom bi ste nivou bili???Rodjaciii...smehoteko grobarska
i

iz 1 u x

pre 2 dana

@alex20 rodjo, mi pobedjivali utakmice u kojima Karlik ima 4 poena i 3 asistencije, tako da ne znam o cemu pricas
M

Mare CzBgd

pre 3 dana

Bojim se da smo svi prerano poleteli i da sledi jako bolan pad.Ko zna kosarku davno je video da ovih 16 pobeda nisu bile realne vec dobar splet okolnosti.
p

podesen

pre 2 dana

Nije splet okolnosti ves SRECA teska kao protiv KKP ,faul na 0,2 sekunde.
Г

Геџа - Србијанац

pre 3 dana

Имамо 16 победа и 11 пораза. 6. смо на табели. Све је ок, само да се мало дигне форма. АБУ и не записати, рече неко да је смешна лига... Још 2-3 победе до краја и ми смо супер.
D

Dusko Dugousko

pre 3 dana

forma..koja je u padu 2 meseca. tesko pa nikako. vece promene tu trebaju. uprava napolje.
z

zabar

pre 3 dana

Pricam,a ovde pisem cele sezone Zvezda je previse ,,stara" i tvrda ekipa. Sada dolaze na naplatu neke pobede nerealne. Sve(skoro sve) pobedjivala je na tucu,iskustvo,srecu,nemam pojma kako to nazvati,a vrlo retko na igru. Partizan u Areni onaj faul Brauna(bio je),Partizanu sve naopako u toj utakmici,povrede,Dzons 4 licne u 2 cetvrtini,nervoza i tras. Mislim da se to ponoviti nece. Duplo kolo misaona imenica da pobede vezano. Tuku Monako pa samar od Asvela. (Daleko od toga da je Asvel los tim al je kiks). Partizan na 2-8 dodje i rutinira ih,okrene sezonu. Sad neko kaze uzeli Kup,jesu. Protiv destkovanog Partizana koga ne zanima ni KLS,ni Kup. Naravno da bi voleli da smo pobedili,bio bi to samar Zvezdi ali tim nije za to sklapan..Igrali ste kompletni skoro,nemoj mi samo neko kaze Braun nije igrao pa fali itd,bolje da vam ne igra ni u EL koliko daje timu. Imate turnirske igrace,Teo odmara i pokida tu 1 utakmicu. Covek je majstor,i dan danas ali nema snage vise. Moje misljenje je da u EL bicete iza Partizana,koji je tim kvalitetom odmah iza Olija,Panate,negde u rangu Monaka. Toga ni sami igraci Partizana kao nov tim nisu bili svesni na pocetku. Jedino sto Partizanu moze doci glave je taj start kao nove ekipe.
P

PIGMEJI

pre 3 dana

STARA SPORA I NISKA EKIPA !
d

d. g.

pre 3 dana

A što izgubiste od nas u el? Ja lično bi voleo da se sastanemo u doigravanju jer bi tu imali realne šanse. Mi teže Asvela tučemo nego vas.
S

Sky888

pre 3 dana

Jel moze ostavka Milana Dozeta,bar toliko!
E

E ILIC SE MAJE

pre 3 dana

I NEBOJSE ILICA ,SMETALO OKO PESKIRA !

mile stojkovic

pre 3 dana

Dokle vise mora odbrana,odbrana. Mora i napad bre,ne vredi da branis ako ne mozes da das poen. Imamo srece sto su nam svi rezultati isli na ruku,najvise pobeda Baskonije protiv Zalgirisa,i Fenera protiv Milana. Najveci problem je pozicija plejemejkera,kad timovi ostavljaju samog CMM na sutu,sve ti je jasno,spremni su da istrpe njegovih 7-10 poena max. Jaga cak i ne napadaju,znaju da ce sam doci na ulaz,jer poludistancu nema,sve neko zaletanje,i trojka sa 7-8metara sto je premalo da bi uticalo na konacan ishod. Teodosic moze da odigra par minuta,i to je to,sve preko toga je ogroman minus(sto se i sinoc videlo). Misljenja sam da smo morali da potpisemo onog Sajbena Lia(sto je sad otisao za Oly) ako nista,imali bi sigurnih 20poena po mecu,i igraca koji zeli ulaz,dokazivanje,a ne ovo sto nam trenutno cela spoljna linija sutira 2 od 20
R

Realno123321

pre 3 dana

Kako da potpiste Sajbena kad vam je budzet pretrpan, Neca ima 1,2 miliona po sezoni a kalinic 1,7
d

darkok

pre 3 dana

Nikome nije jasno ni kako imaju tih 16 pobeda jer realno kvalitet tima je za 14 mesto u Evroligi,zalizanom grku svaka čast kako je ostvario toliko pobeda sa osrednjim timom,nisu to nekvalitetni igrači ali su matori nedović, teodosić, Kenan, Braun, kalinić, mitrović da su mladji 5 godina ovaj tim bi bio za top8 ali sa ovim prosekom godina oni imaju neverovatan broj pobeda zato ako zvezda nekim čudom završi ispod 8 mesta treba da slavi jer je to iznenadjenje
V

VISE SRECE NEGO ZNANJA

pre 3 dana

CUDIM ,CUDIM ,BAS CUDIM KAKVA SRECA

mile stojkovic

pre 3 dana

Dokle vise mora odbrana,odbrana. Mora i napad bre,ne vredi da branis ako ne mozes da das poen. Imamo srece sto su nam svi rezultati isli na ruku,najvise pobeda Baskonije protiv Zalgirisa,i Fenera protiv Milana. Najveci problem je pozicija plejemejkera,kad timovi ostavljaju samog CMM na sutu,sve ti je jasno,spremni su da istrpe njegovih 7-10 poena max. Jaga cak i ne napadaju,znaju da ce sam doci na ulaz,jer poludistancu nema,sve neko zaletanje,i trojka sa 7-8metara sto je premalo da bi utical
G

Grobarcina

pre 3 dana

Ako ne dobijete Armani treba da se ubijete oni bez Mirotica
2

2-6(2)

pre 3 dana

bie teško da kraja ali očekivano teško
R

Realan 2

pre 3 dana

Koliko su se puta provukli sa ovakvom igrom, sad se vraca....
d

d. g.

pre 3 dana

Mi smo van forme dva meseca. Kenan u kanalu, Nedović u bunaru. U tih dva meseca smo od ozbiljnih protivnika jedino groblje tukli.
g

ga

pre 3 dana

Катастрофа. Идеш на ноге Бајерну који има најбољи шут за три поена у лиги и центре индијанце. Све што треба да радиш је да држиш спољну линију под контролом, а центре им пусти да дају колико год... и ми дожемо у ситуацију да Бајерн има више покушаја за три него за два... Невероватно. Па како су се припремали за меч, није ми јасно... Мимо тога, залагање ужасно. Говор тела катастрофалан. Овај тим је дао свој максимум. Мораће ресет. Теодосић, Недовић и Калинић су за пензију или барем нису више за Звезду
P

Pera genije

pre 3 dana

Lako je reći i pisati. Treba držati njihovu spoljnu liniju. Kad imaš "divljake" kao što su Obst i Nejpir koji pogađaju preko ruke sa 10 metara, pa Lučića koji obavlja rudarski posao i uz to sve pogađa, a da ne govorim o Edvardsu koji kvalitet pokazuje iz kola u kolo. Što se tiče naše unutrašnje linije, pa mi smo bili mnogo više osakaćen nego oni. Igrali smo samo s Bolombojem.
D

Dexima

pre 3 dana

Sujetni domaći igrači u liku Kalinića, Teodosića, Nedovića buše ekipu i trenera. Baraka Bahara je ista situacija koštala posla u FK. Oni smatraju da su oni zvezde, a da se previše piše o treneru, o Bolomboju, Mekintajeru...
V

View

pre 3 dana

Sad su svi skočilo na igrače a niko neće da vidi da su rezultati daleko bolji od igre cele sezone. Da je cz dobila utakmicu sa ovakom igrom pisali bi se hvalospevi. A dosta utakmica je dobijeno sa ovakvom igrom.
R

Realan 2

pre 3 dana

Bravo... niko ne vidi koliko su se puta provukli sa ovakvom igrom ali je odbrana bila na nivou... bez odbrane nema nista...
R

Realnost

pre 2 dana

Koje ste vi dobili utakmice koje ste gubili 27 razlike? Ne secam se iskreno
M

Maestro

pre 3 dana

Svi mi mnogo volimo Zvezdu al nismo bas svi uvek realni u proceni objektivnih mogucnosti nase ekipe...Nama su rezultati u prvom delu sezone bili odlicni u odnosu na igru koja je bila solidna uz velike oscilacije,malo nam se vise sreca osmehnula u neizvesnim zavrsnicama o odnosu na proslu sezonu i tu je dignuta euforija...Sad ekipa polako prazni baterije jer je matora i izraubovana plus neminovan pad forme i dolazimo do onoga sto sam barem ja ocekivao pred pocetak sezone,grcevitu borbu za 9-10 -to mesto...
A

Augusto Batioha

pre 3 dana

Loše tempirana forma umesto da uspeh u kupu i pauza da budu odskočna daska mi imamo totalni pad mi ovako ako nastavimo ne treba ni da igramo plejof jer sa ovakvom igrom baš nikog ne možemo da pobedimo

Fear The Beard

pre 3 dana

Uspeo je,recimo,Partuzan da preokrene stvari,bar donekle,u ELTo sad moramo da uradimo mi.I bolje je sto smo deklasirani,nego da smo izgubili na jednu loptu.Sada treba pokazati karakter,i sada treba da grizemo.Pitanje je atmosfere,hemije,klanova,ali to se uvek pominje,kod svih timova,kada krene lose.Mnogi pominju godine igraca,biologiju.Ono sto prvo pada u oci je ofanzivna jalovost na spoljnim pozicijama.Sve cesce zakazujemo pri odbrani suta za 3.Ima dosta losih stvari,pojedinci su u ocajnoj formi vec dugo,i to neki koji su skupo placeni,i trebali bi biti lideri,a nisu.Kalinic pre svih,sta on moze da upropasti,retko ko moze.Ta ofanzivna jalovost bode oci.Opet, raspored je takav da mozemo sa se iscupamo.Nismo ostvarili ovoliko pobeda tek tako,slucajno.Mozemo da se iscupamo,ali igraci moraju da se bore,pre svega,a ne kao sinoc.
V

View

pre 3 dana

Nije dovoljna samo želja i borbenost....najviše kvalitet igrača a ponekad prevagnr sreća i splet okolnosti.

Fear The Beard

pre 3 dana

View,naravno,kvalitet presudjuje,sreca je sastavni deo,ali ako se ne.boris,sta da trazis.To je prvi uslov,da gines,da ti je stalo.Bice bolje.
U

Uprava

pre 3 dana

Ako ima pameti Sferopulos treba da jos danas bude bivsi. Ovo je sramota.Pukla atmosfera u svlacionici i ima velikih problema siguran sam.
N

Ne moze

pre 3 dana

Se igrati bez klasicnog pleja cele sezone.
P

Pitanje

pre 3 dana

Šta su CMM i Jago?
@

@Ne moze

pre 3 dana

Sta su teodosić jago i cmm? Koliko bi vi plejmejkera? 6?
G

Gost nedragi

pre 3 dana

Tesko da ti znas sta je plej. Bolje se vrati na pracenje kretanja pivota po liniji od 6 metara.
R

Realan 2

pre 3 dana

U pravu si, jago je cetvorka...
R

Realno Stanje

pre 3 dana

bravo za komentar
@

@svi

pre 3 dana

Teo skoro 2 sezone neupotrebljiv, CMM nije klasican plej, Yago nije nivo EL, tako da je Zvezda veoma tanka na toj poziciji za EL.
r

realno stanje

pre 3 dana

Da nam je neko pokazao kako izgleda tabela 6 kola pre kraja na pocetku sezone..pa mi ne bi verovali..i da imamo jos 4 utakmice kod kuce ..ovaj tim nije pravljen za top 6 nego za deveto,deseto mesto...ako dobijemo Virtus,Milano i Efes kuci,to nam je puna kapa. i moramo biti zadovljni. Idemo dalje ..sve ok..
1

12345678900

pre 3 dana

slazem se. Ali koga da dobijemo ovakvom igrom? Ni virtus necemo dobiti, kamoli ostale...
D

Deep dive

pre 3 dana

Ne bih se složio sa tobom da je tim pravljen za 10. mesto. Ako pogledaš, Kalinić bivši reprezentativac, Dobrić i Davidovac aktuelni reprezentativci, Nedović odlično plaćen igrač, Bolomboj jak evroligaški centar, Teo majstor, Kenan nekadašnji igrač Olija, Petrušev reprezentativac na pozajmici iz Olija, Gedraitis solidan evroligaški igrač, CMM takođe, Jago solidan bekap plej. Luka Mitrović reprezentativac, Lazić prekaljen igrač, Daum evroligaški centar, Braun takođe. Popunjeni ste na svakoj poziciji iskusnim igračima, vršili ste doselekciju tokom sezone. To se ne radi kada računaš na 10. mesto. Ovo je tim pravljen da napadne F4.
R

RS Rs

pre 3 dana

Brate sve nekako ali CMM i Bololboj. CMM igra drugu el sezonu u zivotu a ima 30 godina, prosle godine prvi put nastupao za Baskoniju. Bolomboj i Daum prije Zvezde nemaju sat vremena el kosarke. Uglavnom su bili trece opcije u svojim klubovima. Teo je majstor to stoji ali ima 38 a pored toga nikad mu spremnost nije bila jaca strana. I kad spominjete nekakve plate zasto ga nismo doveli prije 10 godina. Pa zato sto ga nismo mogli platiti kao i vi Obradovica.
D

Deep Dive

pre 2 dana

@RS Rs Zašto niste doveli Tea pre 10 godina. To kao kada bi navijači Partizana pitali zašto nije doveden Bogdanović ili zašto nije doveden Obradović pre 10 godina. Zvezda ima i dubinu i širinu igračkog sastava, a ima i dobar kvalitet. Verovatno je forma malo pala, ali Zvezda i dalje drži sudbinu u svojim rukama. Mislim da će na kraju biti među prvih 6 ekipa.
d

de goll

pre 3 dana

pukla hemija...ako samo pogledate da nema radovanja sa klupe kad bolomboj zakuca ili neko da trojku...postoje klanovi ..zato lose izgleda ,zato nema igre..petrusev koliko daje toliko uzima zvezdi...takodje kalinic uz tea...sramota 2 iskljucenja na jednoj utakmici zbog nediscipline...gde je tu trener ? autoritet? mislim da je zvezda zivela do sad na pobedama protiv partizana koji iz ne znam kog razloga gubi od zvezde..mozda pojedini igraci u derbiju daju 200 posto sebe..i to je to..na krilima derbija zvezda je tu gde jeste ...mislim da su u velikom padu
А

Аца_Шид

pre 3 dana

Ја мислим да није проблем у репрезентативној паузу. Овај тим је играо одличну кошарку, нису заборавили да играју. Вероватно постоји нешто у свлачионици, а да ми то не знамо.
b

basssss

pre 3 dana

su razocarali sa pve dve tekme predhodneee pogotovo zalgiriss
Д

Драгиша Мишовић

pre 3 dana

Највећи кривац наравно тренер,када ти екипа изгледа као разбијена банда,када нема воље,жеље,када правимо техничке једну за другом ту нема ни ауторитета...поред тога он осим Петрушева и Боломбоја од ни једног, апсолутно од ни једног играча није извукао не оно најбоље него не може ни просек да извуче...Кенан,Калинић,Недовић иако су у неким годинама ипак су то врхунски преозбиљни играчи а изгледају као рекреативци,такође и Добрић,Давидовац,Гедраитис,Митровић не могу да саставе две солидне утакмице...по мени апсолутна кривица тренера који је селектирао екипу и сад не уме да извуче из играча оно што треба...треба њима Душко Ивановић и спартански тренинзи

римтутитуки

pre 3 dana

Како си тако брзо окренуо плочу ??! До јуче врхунски стручњак , врхунска екипа са домаћим играчима ДОМАЋИМ (Српским) а сад ти сви они лоши .. Како ?? Јел због пораза од Бајерна , па шта си очекивао да добијеш Бајерн у гостима ?? 🙄😂
S

Soichiro

pre 3 dana

Partizan i kad je gubio nije igrao katastrofalno... Fmp je pobedjivao i kad je igrao lose, i to je formiralo poredak... Naravno i losa i dobra igra idu u pravcu gde su krenule i u finisu takmicenju se vrednuju... Pogledajte pariz... Hiperbola je krenula na dole... U el je potrebna kriva rasta sa vrhuncem na kraju..
d

de goll

pre 3 dana

tako je, furiozan pocetak i bolan kraj...treba obrnuto naravno..ali to zavisi od forme i mentalnog sklopa igraca..to je kao kad na krosu krenete jako i prvi ste ,a onda posle 400 metara nemate vazduha i kaskate za ostalim
a

arroyo

pre 3 dana

nemaš ti pojma šta je hiperbola a ni košarka
I

IGRA BEZ SMEKA BEZ BRZINE BEZ AKCIJE

pre 3 dana

ONA IMALA VISE SRECE NEGO ZNANJA !LOSE IGRAJU CELE SEZONE
P

Pink

pre 3 dana

Kad platis jednog Kalinića koji je već jednom nogom u penziji 5 miliona za tri godine onda znaš da uprava blage veze nema
1

1980

pre 3 dana

Ne znam da li ovi moji što navijaju za Zvezdu razumeju. Zvezda MORA DA IDE U OBNOVU na leto. Ne da li želi MORA. Imamo gerontološko odeljenje u klubu.
u

uci cu uci cu

pre 3 dana

Evrokup sl. sezone. Buducnost ce uz Partizan u evroligu. Muzete pare 13 dini a nijednu pobedu u top 8. DOSTA
F

FCRSBG

pre 3 dana

Kaki god završi regularni dio dobro je,za sledeću sezonu otkaz Braunu,Daumu,Jagu,Davidovcu,Geitraidisu,Laziću,dovesti 2-3 klasna amerikanca,preostalo popuniti domaćim igračima pa kako bude,bolje 2 dobra dobra amera nego 6 ovakvih balvana navedenih
s

sakosovasip....

pre 3 dana

Probati dovesti Sterlinga i Karlika iz Partizana. Dati im duplo vece pare i stanove BG na vodi. Dovesti Avramovica i Milutinova.
G

Grobarcina

pre 3 dana

Rekao sam ja da necete u plej of
d

dijagnostika

pre 3 dana

problem je igra u napadu, ali za to nije kriv kodi, jer ima pored sebe rokasa, davidovca, brauna koji ne ucestvuju u napadu. sa druge strane ima nedefinisane kenana i nedovica koji konstantno nesto improvizuju, a prtom procenti suta su im uzasni. jago nije za evroligu, jedine svetle tacke su bolomboj i petrusev. atletski i suterski lose selektirana ekipa...

KoRn

pre 3 dana

Pa ništa klasika sada pljuvacina niko ne valja,Janis je prevara i tako u krug. Do pre koji dan Janis je bio Bog sada nema pojma. Nista nisu bolji ni u Partizanu oni posle svake pobede dižu Obradovica u nebesa a posle svakog poraza šalju ga u penziju.
@

@KoRn

pre 3 dana

Navijaci Partizana ne salju Obradovica u penziju. To sto po portalima piskaraju vasi botovi (za koje je vec dokazano da imate), to je druga prica. Na 2-8 u EL, Obradovicu klice 20,000 ljudi. Na gostovanjima imamo armiju navijaca. Ne poredi. Nismo isti, niti cemo biti (barem u ovom segmentu).
2

23232

pre 3 dana

Mozda mu klice u areni ali zato na internetu ga pljuvali naj strasnije sto mu dodje na isto , Prestanite da lazete
@

@ssss

pre 3 dana

23232 čovek ti je objasnio.Po portalima ga pljuju botovi.Svaki navijač Partizana će ti reći sve najbolje o Obradoviću koji naravno nije bezgrešan i ima svoje mane,ali je najbolji trener ikada i navijač Partizana do koske.
@

@rece

pre 3 dana

Ne poredi. Nismo isti, niti cemo biti, tako je vi ste prvi navijaci koji su raskrvarili svog trenera
D

Dusko Dugousko

pre 3 dana

Riba smrdi od glave. direktor i ostali ustirkani, trener, pa onda milioneri kao kalinic. mrsssss napolje...nema tu profesionalizma. gledao iz prvog reda zahvaljujuci J.S. igracu bajerna. Hvala. Grk odmah napolje
1

1980

pre 3 dana

Ne diraj Sferopulosa. Najmanje je kriv.
Д

Дре

pre 3 dana

Не к@ки! Калинић је цар за све само је Боломбој већи. 11-1 скор боли ...
D

Dusko Dugousko

pre 3 dana

i da, delije svaka cast. Bili u velikoj vecini, ali sta vredi. jad i beda od ovih tzv. kosarkasa. osim 2-3 igraca, svi treba da idu.
G

Gost Rider

pre 3 dana

Ajde manite nas vise ovakvim naslovima, ovo nije slucajno, mi imamo vrlo los skauting, zlocin traje vec nekoliko sezona, vracanje istrosenih igraca koji nemaju nigde zapazene uloge, to se pokazalo kao lose, bas lose resenje, ne volim Partizan ali pogledajte njihov roster, sve prsti kad igraju, napaljeni, mladji sa gidinama.. Ne razumem izjavu igraca nismo se dovoljno trudili?! Pa koliko smo to puta cuki? Mi nismo glupi, to je poruka za Kalinica, Tea, KMam
1

1980

pre 3 dana

Pišem godinama da se vrši loša selekcija. Što mi nismo doveli džonsa,brauna? Očigledno smo imali novca. Teodosić,Nedović,Mekintajer,Kenan,Kalinić-ogromne plate imaju znači nije do novca.
N

Nadrealni delija

pre 2 dana

Zar nismo pre 7,8 kola ciljali na F4? Zar trener nije suvi genije? Zar nisu Kalina, Teo, Neda, Deda nasi ratnici, koji drze vrhunsku hemiju u svlacionici? Zar nije najbolje ulozen novac u Kalinu, Kenana, CMMa i Bolomboja, i sa njima se lagano setamo to Top4?
S

Sky888

pre 2 dana

Ne znam za ostale ali Kenan,Kodi,Rokas,Braun su bas iritantni postali.Domacim igracima i da oprostis iako primaju ogromne pare ali stranci da budu ovoliko prosecni,to je nedopustivo.Ispade Daum igracina i neko koga zeljno cekas da se vrati.
p

proportal

pre 3 dana

najjace vesti su ovde, evo drugi put citam kao da je zvezda dobila a ne izgubila. kako to da ima dobrih cak i odlicnih poraza. au
L

Loše investicije..

pre 3 dana

Kenan i Kalina zajedno su 3.2 (1.4 i 1.75) milj. po sezoni. Tu leži najveća greška u radu uprave i trenera. Za te pare je moglo a i moralo mnogo bolje!
Д

Дред

pre 3 dana

Калина и Кенан имају укупно 2.1 милион или 2.2 милиончића евра. Калина није проблем ни да има милион ипо ,он се бори. Проблем је што се Добрић вади из игре јер промаши пар шутева а у одбрани макар се труди а не када неки имају qрцобољу у одбрани...
H

How yes no

pre 3 dana

Loše investicije za 5-6 mesto trenutno? Koji treba da budemo na tabeli?
L

LFCC

pre 3 dana

Objektivno gledano, Zvezdina ubedljivo najveca snaga i razlog zbog kog su bili uspesni do sad u Evroligi je jako dugacka klupa. Zvezda ima prakticno 15-16 igraca koji mogu da igraju, u svakoj utakmici igra minimum 10ak igraca. Jedan Teodosic na nekim mecevima iako je bio zdrav nije upadao medju 12. Tokom duge i naprone sezone ovo je jako bitno, ali sad na kraju kad su manje vise svi kompletni i kad je na biti ili ne biti, Zvezda objektivno nema kvalitet, ni igracki ni trenerski za top 8.
1

1983

pre 3 dana

Nazalost ima samo dva evroligaska igraca Bolomboj i Petrusev
B

Bršcz

pre 3 dana

Problem je Zvezdinih navijača što u košarci imaju kompleks od Partizana i u ovakvoj sezoni koja se nikada pre nije desila glavna stvar je da li imamo vise pobeda o Partizana i stvara se pritisak kao da je normalno da mi budemo 4-5 a 10 godina smo na tim mestima ali od pozadi. Batalite Partizan nek igra svoju igru bodrimo mi naš klub i uzivajmo u ovoj sezoni na kraju Partizan da bude i 4 a Zvezda 8-9 to je uspeh za nas u odnosu na pre ali i te pozicije ne znace nista mozda i Zvezda bude 4 a Partizan 10ti pa oni odu na F4 a mi kući i obrnuto. Problem je što mi nemamo kulturu navijanja za košarkaški klub nego se gleda kao da je fudbal a tu smo navikli da smo duplo bolji i da je sve na našoj strani naravno od kada je ova vlast. Podržite malo naš tim i ne smenjujte čoveka posle svake utakmice koji je sad već jasno sa skromnim timom napravio sve ovo. Hvala!
@

@Bršcz

pre 3 dana

Skroman tim :sesti najveci budzet u Evroligi
B

Bršcz

pre 3 dana

Ja ne kažem finansijski nego igrački, 60% igrača je posle ove sezone zavrsilo sa evropom ili karijerom. Druga je priča što im je neko dao bolesno velike ugovore to je za ludnicu.
@

@bršcz

pre 3 dana

e grobarčiću ti ćeš o kompleksima, dođeš i predstavljaš se kao navijač zvezde pa to je urnebesno😂😂
S

SVASTA

pre 3 dana

Kakav bezsmisao blizanaca, raspravljaju ko ce da ima pobedu ili poraz vise.
H

HooL

pre 3 dana

Istina je da su se igrači zvezde potukli posle Žalgirisa, Kalina tukao Jaga, a Kodi davio Nešu Ilića dok je Teo sedeo u ćošku i pušio nargilu.
K

Kako?

pre 3 dana

Rece neko u prethodnim komentarima,da je protivniku ulazilo sve. Meni se cini da se to ove sezone dogadja vrlo cesto. Nebitno,dali je protivnik Krka,Zadar ili Fenerbahce. Slucajnost? Ne verujem. Cinjenica je da ovaj tim ima 2-3 Evroligaska igraca i to je to. Mitrovic,Davidovac,Teodosic,i jos neki to sigurno vise nisu.
p

pa normalno

pre 3 dana

da im ulazi sve,cilj u košarci i jeste dati koš ako nisi znao....
a

armija

pre 3 dana

Ma mi ne igramo kosarku od trenutka kad su se Teodosic i Kalinic pobili na treningu. Od tada je haos u timu i to je to.
j

jeste

pre 3 dana

nilikina i dejvis su se pobili, zato Nilikina ne igra. A Kalinić je konfliktan lik gde god igra svađa se, a tu nema govora oko tuče sa Teodosićem
a

a5cz

pre 3 dana

Grk ne moze da trgne ekipu od nove godine. Sve utskmice koje smo pobedili uradili smo na invidualni kvalitet uglavnom Petruseva. Covek 2 meseca ne moze da tgne ekipu ej. Da je pocetak sezone pa i da razumem, ovako sad kad se lomi sezona mi ne mozemo da se sastavimo. Slazem se i da trener treba da dobije podrsku, i dobio ju je, ali polako gubi konce
O

Ojo

pre 3 dana

Lusteri,odnos prema dresu čisti bezobrazluk,bojkot Arene
m

milo za čedo

pre 3 dana

Ali onaj jazavac Nejpir što se naložio plus pogodi onu 3, stvarno neverovatno
u

use

pre 3 dana

Problem je što Kenan kao projektovana 1 napadačka opcija igra veoma lose 7 utakmica pa 1 dobro i tako u krug a najplaćeniji igrač u ekipi
n

najplaćeniji

pre 3 dana

je Miler Mekintajer isto bačene pare
k

kidas

pre 3 dana

Bajern je sjajna šuterska ekipa, Zvezda očajno brani sut za 3 i to je to
j

jadno

pre 3 dana

Jednostavno je naišlo takvo veče gde je protivnik ubacivao sve. Ima tu i do odbrane, ali bolje ovako pući nego da je bilo gusto pa da se izgubi
B

Bnm

pre 3 dana

OVO VAM BILO DRUGO UZASTOPNO TAKVO VECE, A SLEDI I TRECE...
7

7

pre 3 dana

i dalje imamo pobedu više od breskvica, treba da pobede Olimpijakos i tek onda će biti izjednačeni sa nama.
B

Bnm

pre 3 dana

POLAKO SINE, MI I DA IZGUBIMO NAREDNE 2 OPET CEMO BITI ISPRED VAS JER VAMA POMOCI NEMA. MAX 2 POBEDE MOZETE DA IZVUCETE DO KRAJA... OLIMPIJA AKO VAS OTRESE U BG SMATRAJ DA JE SEZONA ZAVRSENA