Komentari na vest

Poslednje predavanje pred ispitni rok, večiti derbi prekretnica za Zvezdu

P

Partizan PxFxCx

pre oko 1 mesec

ce pobediti ovaj derbi.
n

niko igokei...

pre oko 1 mesec

..ne moze da zabrani tu cinjenicu da ih dr.Nebojsa sa Zvezdom redovno pegla u svim mogucim derbijima vise od cele pune zadnje Decenije, i da drze apsolutni negativan rekord u celoj evropi,tako sto niti jedne EL i titule videli nisu poslednjih 12-13 godina za redom,to je ta njihova "slavna" istorija kojom se toliko ponose,to treba uvek napominjati!
Z

Za Triii

pre oko 1 mesec

Nije lepo lagati Crvena zvezda Evroliga pauza: 1999 → 2013 (14 godina)
Domaca titula : 1998 → 2015 (17 godina)

Partizan Evroliga pauza: 2014 → 2023 (9 godina)
Suša titula (domaća liga): 2014 → 2023 (9 godina)
C

Cova vs Terza ?

pre oko 1 mesec

🏀 11-1 vs ⚽️ 4-0 + 3-0..koja 🧹 vam vise pase?
H

Hisseler-delija

pre oko 1 mesec

Yıldız benim için her şeydir. ( zvezda mi je sve)
k

kk.Decenija

pre oko 1 mesec

Nista smesnije i komicnije nema nego kad o kosarci pricaju navijaci Fuzionisane igokeje koja je Jedini klub u celoj Evropi koji jedne jedine titule i EL video nije zadnjih 12-13 punih godina za redom ili ti vise od cele zadnje DECENIJE i koji sa 30 mil budzetom po sezoni izgubi svih 11 derbija za redom od Zvezde, a nakon toga a jos ispadnu iz plej ofa EL i padnu na Top 20 mesto, i onda navijaci takvog kluba dodju ovde da Zvezdi pricaju nesto o kosarci haha..zaista neprocenjivo!🤣
Z

Za Triii

pre oko 1 mesec

Jos te boli detinstvo pa malo lagis ?? Crvena zvezda Evroliga pauza: 1999 → 2013 (14 godina)
Domaca titula : 1998 → 2015 (17 godina)

Partizan Evroliga pauza: 2014 → 2023 (9 godina)
Suša titula (domaća liga): 2014 → 2023 (9 godina)
F

FCRSBG

pre oko 1 mesec

E ove ako ne možemo opet pobediti nismo zaslužili ni play in

Dexter Morgan PFK

pre oko 1 mesec

Lično ne verujem u nameštanje derbija, tako da ih treba okostiti i pokvariti im sve lepe planove koje imaju za dalje.. Mnogo loš klub.
!

!!!

pre oko 1 mesec

Zašto je los klub? Sta vam sad smeta, Jel covic i dalje širi mržnju? Sve je kod vas laž jer ste opsednuti zvezdom.
F

Fenjerasi

pre oko 1 mesec

@Dexter...Kako je biti top 20 u EL fenjeras od pocetka sezine,jel tesko?
A

Aek Larnaka

pre oko 1 mesec

A koliko igokea Fuzionisana 2007 u laktasima ima trofeja i titula haha...Aloo bre pa u zadnjih 15 god imate SAMO 2-3 trofejcica osvojena i nista vise,zatim vise od pune DECENIJE niste igrali EL u opste vec EK i tamo bili Zadnji na tabeli, Zatim 11 🧹 derbija za redom gubite od Zvezde u samo godinu dana, Zatim u zadnjih 5 god izgubili ste TRI TRIPLE KRUNE od Zvezde...itd itd Mogi da nabrajam do prekosutra vase "uspehe"....🤏
@

@

pre oko 1 mesec

Imamo osvojenu el a vi kako te?
Z

Za Triii

pre oko 1 mesec

Bas ste uportni vi crveni sa guranjem one vase sto radice kroz celu istoriju , 100 x izrecena laz postaje istina??

Crvena zvezda Evroliga pauza: 1999 → 2013 (14 godina) Domaca titula : 1998 → 2015 (17 godina)

Partizan Evroliga pauza: 2014 → 2023 (9 godina) Suša titula (domaća liga): 2014 → 2023 (9 godina)

Ubedljivo drzite negativan rekord po broju uzastopnih godina bez evrolige i domace titule... znate da racunate valjda barem ono osnovno do 20 i to da je 17 i 14 vece od 9 i 9 ...
Y

Yika

pre oko 1 mesec

Napisa lik, a jos uvek ne zna za koji klub navija fmp ili crvena zvezda.
i

igokea top 20

pre oko 1 mesec

Klub koji uporno cuva dno tabele..
M

MekinliRajt

pre oko 1 mesec

EVROPSKI ŠAMPION ono o čemu svaki ciganin sanja.
T

Trebunjac

pre oko 1 mesec

Cuti, nemoj samo mi nesto da pricamo Zvezdi koja svake sezone igra EL i osvaja sve moguce Titule i Triple krune zadnjih 15 god za redom i pobedjuje nas u derbijima sa cak 11:1 za godinu dana, a mi titulu i EL videli nismo preko 12-13 god u ovoj deceniji i jos na sve to 20 mesti na tabeli u EL sa najvecim budzetom,to je cinjenica koju treba biti iskren pa priznati!
m

makiš ada

pre oko 1 mesec

EVROPSKI ŠAMPION KAKO TO GORDO ZVUČI a vi ko ste,samo osvajajte čovićeve titule to evropa stvarno ceni i piše zlatnim slovima.Jednom čergari uvek čergari.
F

Fenjerasi iz laktasi

pre oko 1 mesec

Čestitam vam odlican uspeh ove sezone top 20 i drveni pehar!
G

Georgos

pre oko 1 mesec

Zgaziti prljavi udbaški, režimski klub, FMP u Evroligi!! Kao nikad ga zgaziti! NAPRED PARTIZAN!!!
T

Top 20 klub

pre oko 1 mesec

Kako je biti top 20 u EL fenjeras od pocetka sezine,jel tesko?

Sakur

pre oko 1 mesec

Partizan tu utakmicu ne sme da dobije jer ovima treba,samo budala moze da poveruje da ce Partizan da pobedi
M

Mx

pre oko 1 mesec

Ja cu sad kao grobar pokusati da ostavim jedan realan komentar.Zvezda mozda jeste sposobna da veze pobede sve do kraja i time obezbedi plej of ali sta bi to donelo za dalje? Doslo bi do velike potrosnje a i ako zapnete sad da dobijete sve 4 to bi automatski znacilo da cete losije da odigrate u plej ofu.Moze da se zakljuci da se visok plasman juri na vreme,Zvezda je to ispustila protiv Bajerna i recimo Makabija.Sad sta bude bude,nema lakog puta.
I

Igra na Centre?

pre oko 1 mesec

Mi prosto NEMAMO IGRU NA CENTRE ispod kosa od pocetka sezone i upravo zato i gubimo utakmice! Gledam sad bas protiv Baskonije i Barse, onaj decko Rivero se mucenik bukvalno Polomi da izgradi poziciju ispod kosa, i kad to konacno ostvari i ostane sam jedan na jedan ispod obruca, Niko zivi mu ne dodaje loptu,vec sva igra nam se svodi na bekove i krilne igrace na Nvoru i Batlera! Ako nastavimo ovako da igramo bez Asistencija i guranja lopte ispod kosa na Centre i lake poene koje bi oni doneli,nema sanse da se plasiramo u play off! Zvezda je kroz istoriju uvek Najbolje igrala upravo kad je igrala na Centre,setite se samo: Marjanovica,Cirbesa,Odze,Kuzmica u prvom mandatu..itd itd Znaci jednostavno MORAMO VISE IGRATI NA CENTRE na Rivera i Izundua kad su ispod kosa u dobroj prilici jer ne moze nam se cela igra tima svoditi na to dal ce Nvora i Batler da imaju dobro vece ili nece,upravo zbog toga i gubimo vazne utakmice jer nam samo 2 igraca nose ceo tim a Centri su nam bez posla na terenu jer im niko ne asistira i ne daje loptu kad izgrade poziciju ispod kosa!
S

Severna strana.

pre oko 1 mesec

Tako je👍 I meni je vise muka da gledam kako igramo samo preko krilnih igraca i bekova a centri nam totalno neiskorisceni na terenu!

vozi Miško

pre oko 1 mesec

Pa da bi igrali na centre trebaju biti na parketu, a mi igramo zadnjih 5 minuta plus produžetak bez centra.Totalno nerezonski, nema pik igre, nema skoka u napadu, a igra 1 na 1 i šut za 3 ne mogu uvek da prođu mora se nekad i prilagoditi stvarima na terenu. To Saša loše radi, igra se šablonski po unapred pripremljenom planu koji kad ne funkcioniše mi gubimo...
P

Pst

pre oko 1 mesec

Da budemo realni. Sa ovakvim planom igre mi nemamo kreaciju u napadu. MCM je realno predvidiv u tim dodavanjima pod obruc. Jedino sto odigramo za centra je izolacija iz koje tesko zida ka kosu. Par utakmica i sa pola tima smo igrali svu za sve i bili maestralni. Montejunas je razvaljivao pod kosem. Sad kada imamo cetiri petice mi igramo niskom postavom bez igre pod obrucom. Ne mogu se sve utakmice dobiti na individualne akcije dva coveka. Sasa mora da koristi vise Miljenovica na pleju.
R

Rale Delija

pre oko 1 mesec

Gledajuci raspored u naredna 4 meca moramo da ostvarimo 3 pobede i u zavisnosti od ostalih rezultata mozemo da budemo izmedju 6,7 i 8 mesta
B

Brale

pre oko 1 mesec

Ovde na ovoj slici kao da je Kalinic stranac.
P

PES13

pre oko 1 mesec

Tako fali taj plej koji će da odigra 10 15 min, podeli asistencije, razigra Nworu pa i Batlera da ostavi na spot up šut, da odmori Kodija da bi kasnije mogao da da maksimum. A da stvar bude ironična, baš imamo takvog. Miljenović je stvoren za tu ulogu. Ali naš tvrdoglavi trener kao da svima tera inat sa Yagom. Voleo bih da nam svima objasni koji su to kvaliteti koje Yago pruža na terenu a Miljenović ne može. Svaki put kad je Yago na terenu, ne radujem se čak ni kad ima dobru sekvencu, jer znam da će steći još veći kredit, i da će još više da nas kanali kasnije. Mislim da je Saša mogao da izvuče mnogo više od ove ekipe.
J

Janko NBG

pre oko 1 mesec

“ Nisu crno-beli uopšte toliki autsajderi” rece ovaj “novinar” i ostade ziv…
P

Pa dobro

pre oko 1 mesec

Prijatelju vijeće se u četvrtak .
G

Gost V

pre oko 1 mesec

Stvarate lošu atmosferu pred derbi, od novinara koji izvlače izjave iz konteksa intervjua, do komententatora koji se lažno predstavljaju kao navijači suparničkog tima i samo raspaljuju vatru. Derbi je retko dobijao favorit, zato je i derbi, najbitnija utakmica kod nas. Znači šanse su 50:50, bez obzira ko je bolje plasiran na tabeli. Voleo bih da pobedi Partizan, ali više bih voleo da pobedi neko pošteno. Hteo bih da napomenem da Zvezdu očekuju još tri bitne utakmice posle derbija. Moj Partizan je nažalost u Evroligi , ove sezone, takmičarski završio sezonu, pa se teška srca bavim komšijskim rezultatima. Mislim da ih očekuju dve izuzetno teške utakmice, protiv Pariza i Asvela. Naročito će teška biti druga utakmica, prvo zbog duplog kola, drugo zbog tereta favorita i treće zbog loše tradicije u zadnjim godinama. Ako uzmemo da Zvezda igra 30.03. protiv Dubaija tešku utakmicu, a da 04.04. ide Igokei u goste, znači dva dana posle derbija, a 07.04. i 10.04. igra duplo kolo u Francuskoj, biće teško sve te utakmice rešiti u dvoju korist. Biće to pravi test za nju i ako ga reši svaka joj čast.
d

dobar komentar

pre oko 1 mesec

samo se vise plasim Pariza od Asvela... igraju anti kosarku ali ako im krene...
O

Odličan komentar

pre oko 1 mesec

Veoma objektivan komentar u rangu najboljih novinara iako je sa crno bele strane brda

PFC PFC

pre oko 1 mesec

Najveci uspeh u istoriji zvezde borba za 10 mesetoo..e mukiceee ahahahahahaha..jedini klub u El koji nema pobedu u plej ofu ..
G

Gribarčina.

pre oko 1 mesec

Cuti, nemoj samo mi nesto da pricamo Zvezdi koja svake sezone igra EL i osvaja sve moguce Titule i Triple krune zadnjih 15 god za redom i pobedjuje nas u derbijima sa cak 11:1 za godinu dana, a mi titulu i EL videli nismo preko 12-13 god u ovoj deceniji,to je cinjenica koju treba biti iskren pa priznati!
Z

Za Triii

pre oko 1 mesec

@gribarcina Opet vi crveni gurate onu vasu 100 x izrecena laz postaje istina?? Crvena zvezda Evroliga pauza: 1999 → 2013 (14 godina) Domaca titula : 1998 → 2015 (17 godina) Partizan Evroliga pauza: 2014 → 2023 (9 godina) Suša titula (domaća liga): 2014 → 2023 (9 godina) Ubedljivo drzite negativan rekord po broju uzastopnih godina bez evrolige i domace titule... znate da racunate valjda barem ono osnovno do 20 i to da je 17 i 14 vece od 9 i 9 ...

PFC PFC

pre oko 1 mesec

Zvezda moze da dobije samo uz ogromnu kradju sudija ,kao sto dobija vecinu utakmica u El..videli ste kradju i ono sramno sudjenje protiv Baskonije ..
X

XD

pre oko 1 mesec

Ako dobije Zvezda "Naredio Vučić". Ako dobije partizan "Partizan je realno bolji".
H

HahB

pre oko 1 mesec

Bas tako...:)
c

cBd

pre oko 1 mesec

Lagana pobeda Partizana
T

To je...

pre oko 1 mesec

završeno još pre početka sezone. Da li mislite da limar sme da pobedi gazdin klub? Kao što je Drkalić morao da pruži ruku spasa...u prvom delu sezone.
R

RsBg1017

pre oko 1 mesec

Zvezda će sa mesta broj 9 ipak otići u finale Evrolige ove sezone
V

View

pre oko 1 mesec

Ne brinite, sad će da krenu pritisci od krtice Ostije, menadžera, sponzora,... i ostale ćacadi.

e jesi caci

pre oko 1 mesec

ali pravi...
P

Pazi

pre oko 1 mesec

Što se meča tiče mi dobijamo taj meč.

Dexter Morgan PFK

pre oko 1 mesec

Što reče jedan mudri čovek, voleli bismo više od svega da ne prođete.
p

posteno

pre oko 1 mesec

i ja bih vama isto zeleo...
s

sale brat

pre oko 1 mesec

za 7-8 mesto nece biti dovoljne 2 dobijene verovatno, nas kad krene sut mozemo da dobijemo svakog alli neke greske u odbrani sasino insistiranje sa odzelajem na 5 a imas 3 centra su greske koje se vec desavaju nekoliko tekmi, sad za grobarima da vidimo od kog smo materijala
t

takt

pre oko 1 mesec

Ne znam kako ne shvatate da svo zlo i igrarije koja tkzv czv izgasena 2011 je radila mora da dodje na naplatu i da se vrati karma. Jos malo navijaci ovog kluba ce imati nadu da mogu nesto da urade a zatim prelaze da prate odbojku i ovo malo fudbala sto je ostalo pa tu tek sunovrat krece.
r

rokenrol

pre oko 1 mesec

takt@Imati najveci budzet,imati najboljeg trenera,boriti se za 15 mesto,to je karma...,kad najbolji kaze,pre 4godine...dolazim da vratim partizan gde pripada...,da razvijam sto vise domacih igraca,...,na kraju pobeze,opljacka klub iz ljubavi,..,kako da ti bude lako,pa piseš nebuloze,kao vecina vas.Več ste naucili i igrace da spominju Zvezdu,(kao ovog razbojnika,koji tuce srbske drzavljane,i normalno se krece po drzavi),da joj zeli neuspeh,da ce pobediti..da ne udu u play-off,itd,itd!Pobediti je zelja svakog normalnog sportiste,a zeleti nekome neuspeh,je odraz kulture coveka,to ste uspeli,da naucite ovog razbojnika kako da razmislja!!
A

Aha.

pre oko 1 mesec

@Roker Pa taj najveci je uradio vise za jednu sezonu nego vi za 80 godina, i taj najveci vam omogucio da igrate jedini top 8 u istoriji, pobedio sa Fenerom Efes i tako ste vi otisli umesto Efesa u top 8,tada ste ga velicali i u dupe ljubili, Zoc legendo, Zoc Srbine, Zoc ruke ti se pozlatila, tako ste pljuvali i Covica kada vam zabranjivao ulaz u Zeleznik, pa kada vas kupio i dao vam besplatan ulaz u Zeleznik postao legenda, gde vam je korist tada ili je neko legenda ili nije.

Dexter Morgan PFK

pre oko 1 mesec

Ovo ce se desiti 1/1....bice to bas jak sunovrat. Ne bio im u kozi.
G

Gera88

pre oko 1 mesec

Realno
d

d. g.

pre oko 1 mesec

Zvezda može da pretekne Monako i Hapoel, a treba da se odbrani od Makabija. Plafon osmo mesto.
R

Rale Delija

pre oko 1 mesec

Zvezda ima bolji medjusobni duel od Makabija tako da nam oni nisu neka pretnja
M

Mauro Tasoti

pre oko 1 mesec

Mogla je Zvezda protiv Barselone namazanije pa da izvuče bolji rezultat ali je realnije bilo da Barselona odigra namazanije pa ode na deset razlike jer su pola minuta do kraja vodili pet razlike pa pravili faul na šutu za tri poena i promašili dva bacanja na 12 sekundi do kraja pa ušli u produžetke.Što se tiče Partizana treba da odigra maksimalno,za čast i ponos,da kida do kraja,biće EL sudije i hiljadu Grobara,pa nije bez šanse a Zvezda neka traži pobede u nekim drugim utakmicama.Sigurno je da puštanja neće biti i da ako pobedi Zvezda biće to zato što je bila bolja,srećnija ili imala pomoć sudija,ne želim ni da mislim o situaciji da bi to moglo biti zbog neke direktive odozgo.
n

nemam reciii

pre oko 1 mesec

Ponovo vi o sudijama znaci bolest....
M

Ma

pre oko 1 mesec

grešiš skočiće sa moguća ćacad da izvrši pritisak da se utakmica dobije tu mislim i na ćacad iz Partizana.
O

Ok

pre oko 1 mesec

Blago je ga tebi. Zavrsen film do kraja sezone nema vise poklanjanja. Ako ne mogu da dobiju najgori tim a jedan od skupljih u ligi onda sta reci. Neki dan se videlo u trening utakmici da je razlika u klasi.

Bojsa2

pre oko 1 mesec

Derbi je zavrsen i tu price nema.Klinci se loze i pricaju gluposti. Zvezda dobija i to nije nista sporno. Veci problem je Obradovic. Jako lose vodi utakmice. Zasto Jago kad decko u odbrani ne postoji a i napadu takodje? Kalinic ne zna gde je levo,totalno van forme. Zasto Odzelej na 5 ako imamo najbolju centarsku liniju u EL? Zasto Sasa,pobogu,igramo bez centra? 10 mesto je uspeh,ali sa ovakvim igracima i ulaganjima,moralo je dosta bolje...
e

ejj

pre oko 1 mesec

Kakva crna najbolja centrala linija u Evropi... Ti buncas
A

Aloooooooooo

pre oko 1 mesec

Nije bas ni tom Obradovicu lako ima u tim 20 igraca u rosteru moze da ima 12 igraca, neki od njih dosli u Zvezdu uz garanciju da ce da igraju 30 minuta, da im Zvezda bude odskocna daska za veci klub,Srbi kao i da ne igraju vise u Zvezdu ili igraju minimalno i to samo Kalenic a do juce se klelo u 80% Srba u Zvezdu pa koliko minuta se igralo, pa koliko dato koseva, pa koliko belaca, koliko onih, koliko onih, nego ajde sada neka se lomi sve na Kalinica, neka oni svi tapkaju po 23 sekunde pa neka mu daju da sutira za sekundu, Obradovic sve nervozniji i nervozniji dok Batler miran iako sutira 0-7.

DarthVader

pre oko 1 mesec

Imaš Rivera koji je dao 11 poena za 15 minuta u igri, Bolomboja koji je dao 9 za 12 minuta, znači centri mogu da poentiraju jer nikoga nije htelo, dobri u odbrani i na skoku,a doktor sa klupe forsira "small ball" postavu sa Odželejem na centru. Pa, koliko treba da nemaš pojma za tako nešto ??? Nema šta grobari da "botuju protiv Saše" svako ko je odgledao pažljivo pet utakmica u životu može da vidi kakve gluposti Obradović pravi. Kalinić sinoć ama baš ništa dobro da uradi, ali Dobriću je dosta 5 minuta i ako uradi nešto dobro zakucava se na klupu. Zašto Batler i Kodi igraju u isto vreme ?? Zašto se Batler i Kodi ne bi menjali na pleju kad je to funkcionisalo ?? Zašto se Karter gura tamo gde se ne snalazi ?? Zašto se ne igra zona kad se vidi da Barsa šutira trojke jednako loše kao Zvezda i uvek guraju loptu u reket ?? Postoji more grešaka sa postavama i zadacima igrača i to vidi svaki košarkaški laik i ne mora da se "botuje" za nešto što je tako očigledno...
@

@ssss

pre oko 1 mesec

Momak malo se gubiš!Kakva crna najbolja centarska linija u EL.I šta kao derbi dobijate lagano,to nije sporno?!
g

gledaj ga

pre oko 1 mesec

Grobarski botic spamuje komentare protiv Sase, onako bedno klasično glodarski samo menja NIKOVE jadnik
a

asas33

pre oko 1 mesec

Možda si u pravu, ali on je samo jedan, vi ste orkestrirano botovali orotiv Željka Obradovića 4 godine na svakoj vesti o Partizanu, pa i na vestima koje nisu imale veze ni sa Željkom ni sa Partizanom. Prema tome, pssst.
v

vidi ga

pre oko 1 mesec

Niko se nije lažno predstavljao ,nismo se krili, već smo pričali šta mislimo o njemu nismo glumatali grobare kao vi što ovde radite

DarthVader

pre oko 1 mesec

Da ponovim, Kodi će sledeće sezone blistati u Olimpijakosu, Nvora će biti najbolji igrač Reala, Izundu najbolji centar Makabija, Odželej najbolji igrač Panatenaikosa posle Nana, Batler će, ako ne ode u NBA, u bilo kom drugom klubu postati jedan od najboljih igrača Evrolige, a mi sa ovim igračima i egoističnom neznalicom na klupi nećemo ni u deset. A sledeće sezone isti lik na klupi i Jago kao prvi plej...
D

Dr Dulitl

pre oko 1 mesec

Zvezda mora kako zna i ume naredne tri da dobije i na skoru 22-16, uz poklapanje nekih rezultata, može da bude možda osma... Najteža će biti prva sa Partizanom. Protiv Pariza i Asvela, ukoliko se dobije derbi, ne očekujem neke velike probleme. Sezona u EL je, za sada, veoma solidna, a sa 3 pobede iz preostala 4 meča, mogla bi se okarakterisati kao odlična.
D

Djape45||

pre oko 1 mesec

Nijedan meč do sada nije bio za morati pobediti, iako ste pisali za prethodnih 5, ali ovaj jeste. Prvenstveno što je najgori poraz u sezoni upravo bio protiv Partizana u el kad je trener izgubio dobijen meč protiv Partizana koji nije znao gde bije. Onda ako se ovo izgubi, ne samo da ćemo značajno izgubiti šanse za top8, i bićemo u borbi tek za 10 mesto, nego će i ostaviti psihički uticaj na sve u klubu da im ni Novak Djoković neće pomoći.
A

Alooooooooo

pre oko 1 mesec

Slazem se svaki tekst Zvezda mora, Zvezda ono, Zvezda ono, mora na te na F4, te da bude sestra, te kalkulacije ko treba da izgubi, a koga Zvezda treba da pobedi da udje makar i u plej - in, tako i u fudbalu, znaci kao da je Zvezda neki bitan faktor za Evropu,te na Areni kada pobede onaj Plavsic se dernja, kada se izgubi ko da je Zvezda favorit protiv Barse pa mora da pobedi, gledam sinoc svi nesto kritikuju Kalinica pa mu jos mere nesto preko 100 minuta igre a samo 1 kos, a ne kritikuju Batlera sto sinoc sutirao 0-7,ne kritikuju sto opet neki tapkaju loptu 23 sekunde pa bace Kalinicu da sutira na sekund, najiteligentiji igrac Davidovac sedi na klupi, Dobric dao trojku, i nije posle ni ulazio, Bolonboj koliko igrao nekih 7 minuta.
h

hmm

pre oko 1 mesec

026,213213,Kiklop,Ionako ,Potrefi Sve komentari jednog grobarskog bota...
w

weebee

pre oko 1 mesec

Jedan grobarski bot sa numeričkim brojem menja nikove i vrti priču oko Kalinića i Jaga i tako ostavi pola komentara takve sadržine.... Jadnik klasican
o

oj botino

pre oko 1 mesec

@56778 Svaki komentar ti Lici na drugi..menjas NIKOVE i botujes tako providno
O

Opopop

pre oko 1 mesec

Da imamo normalan klub ovaj kobajagi trener ne bi trenirao Zvezdu Jel se niko od vas ne seća O brajanta terija hola matorog i istrosenog rocestija koje je forsirao ovaj i dobio otkaz Tad je isto dobrica sikanirao
a

ajde ajde

pre oko 1 mesec

U redu je sendvicaru već si ostavio toliko bot komentara
W

Wer

pre oko 1 mesec

Ajde igranje niske petorke moze biti takticka zamisao Ajde i sto Batlera non stop izbacuje kad mu krene Ali ubacivanje jaga je zlocin protiv kosarke Forsiranje kalinica nam je unustilo istorijsku sezonu Sinoć uđe i lično on sam krivac za seriju barse 8 0
9

9opet

pre oko 1 mesec

Imamo sabotera na klupi koji tera po svom bez obzira na sve. On je u bukvalnom smislu spreman da pogubi sve utakmice ali Jaga i Kalinića će kao lubenicu kroz nos da nam isteruje
v

vladica14

pre oko 1 mesec

Po meni, samo plasman medju 10 najboljih je uspeh i kontinuitet. Nerealna ocekivanja satkana prevelikih budzetom plus prevelikim brojem stranaca, cine da sve ovo deluje nezadovoljavajuce. Mnogo je bitnije za Zvezdu da sacuva Batlera, Nworu i Kodija, pa da sve to nadogradi sledece sezone. Ali mentalitet je takav da je sve ispod F4 neuspeh…
s

sola

pre oko 1 mesec

Vama je najveći problem trener.. Od Radonje nikako da pogodite sa trenerima.. Kada kažeš da se zadrže Nwora, Batler i Kodi i sam znaš da nema ništa od toga.. Batler će za veće pare da ide, Nwora završio Španiju, Kodi može da bira gde će.. Sad je tu još i jedno pitanje koga će trener želeti da od njih zadrži, kakvu će ekipu da pravi.. A da se zadovoljavaš da budeš u 10 ne treba ni da se baviš sportom ako ćeš da budeš prosek..
5

56778

pre oko 1 mesec

Kakva crna prekretnica Sve pada u vodu kad znamo da će onaj tutuban ubaciti jaga i kalinu 3 minuta pred kraj 1 cetvrtine i tad krecu kola u provaliju
a

ajdee

pre oko 1 mesec

Ostavi još 10 komentara iste sadržine botuu
a

ajde gresis

pre oko 1 mesec

Batler je potpisan na dve godina... znaci samo nba ako stoji tako u ugovoru...
S

Salooo

pre oko 1 mesec

Kalinić radi stvari koje se ne vide u statistici i igra odbranu a jago razume kosarku A svi vi koji tvrdite suprotno ste grobari el jasno Resavam jutjubere za 3 minuta
a

ajde mrss

pre oko 1 mesec

Ti i jesi grobarcic...
P

Potrefi

pre oko 1 mesec

Sale u derbiju obavezno ubaci Jaga, Kaliniću 30 minuta daj Odzelej na 5 dok 4 centra sede sto na klupi sto na tribinama Dobrica sikaniraj Kartera u prvu petorku A Batlera sto vise seckaj kad mu ide
d

dokle vise

pre oko 1 mesec

Koliko puta ste ostavili jedan te isti jadni komentar?
T

Trancersss

pre oko 1 mesec

"Od ekipe koja je bila među četiri na tabeli sada smo došli do toga da se Zvezda bori za šesto mesto, koje ozbiljno visi pred poslednja četiri kola i čak je realnije da crveno-bele gledamo u plej-inu" Inače to što je neko u top 4 na tabeli usred sezone je neka garancija? ko je sve danas novinar... Da se prekrstis levom i desnom...
I

Ionako

pre oko 1 mesec

Sinoć Luka pita Kuzmu da oceni igru Kalinića, kuzma ćuti i poče da priča o tome kako je neki dibartolomeo promašio dva slobodna hahahahha Čak ga i on prestao braniti
d

da povratis

pre oko 1 mesec

Važno je da za igokeu2 nije uopšte bila prekretnica, gubili i gubili nikakva tenzija nije bilo, dok Rumeni odjednom ode... Kao da oni nisu pričali o top 4, Doveli pojačanja najavljivali čudo od sezone
2

2011.

pre oko 1 mesec

Vi ste ugaseni. Mi smo imali godinu dana ugovor o poslovnoj saradnji. Placi
b

bljuc

pre oko 1 mesec

Još jedan pritisak na zvezdu. Još jedan tekst , tako očigledno od sponzora kao da vam Teglica piše šta da pišete,nula objektivnosti
P

PAOKara

pre oko 1 mesec

Idu na Pink,RTS,Arenu,Sport Klub,Informer.Oni su vase perjanice.Za bolje i niste.
K

Kiklop

pre oko 1 mesec

Kalinić poslednjih 5 utakmica u el 115 minuta 1 kos iz igre Ima ugled kao da je mvp a ne najgori košarkaš evrolige Jos ga alimpije vraca u reprezentaciju I kad se ne plasiramo pricace se kako imamo lose igrace Nemamo lose nego se forsiraju losu
z

zzer

pre oko 1 mesec

Koliko je pokvareno što rade ovi vaši anonimni novinari koji se ne potpišu a navuku Carliku gnev na vrat nečim što čovek nije izjavio... rekao je da je Zvezdi potrebna pobeda protiv Parizana i da bi najviše voleli od svega da oni to ne učine... nikakve veze izjava nema sa daljim utakmicama i koracima Zvezde odnosilo se samo na meč protiv Partizana
2

213213

pre oko 1 mesec

Ako bude forsirao Jaga i Kalinu gubimo sigurno

misa 81

pre oko 1 mesec

Koliko negativnih tekstova za Zvezdu kao da je bilo ocekivano da mi budemo na Final Fouru,zasto toliko negativno?Partizan velicate ova dva dana kao da ste zaboravili sta se sve desavalo oko tog kluba ove sezone!Do juce Zvezda hvalospevi sada obrnuto,ko ovde ima 19 a ko 14 pobeda?
P

PsihoBrt

pre oko 1 mesec

Pa vi od oktobra pričate kako osvajet, kako vam je f4 minimalan cilj...itd. Pa je sad cilj da se bude u playoffu, za dva kola ćete govoriti kako je cilj play in a pred zadnje kolo ćete plakat i molit se da da ne ispadne makar iz play ima...cirkus sa vama uvek
S

Sky888

pre oko 1 mesec

Sta je bilo,bilo je,zaboravljamo sve do sada ali...ako vas ne motivisu onakve izjave iz suparnickog tabora i ako ne preslozite onaj parket od prvog do dvanaestog igraca,ja onda stvarno ne znam stq nije u redu sa nama.Mi smo mobilisani,ona njihova izjava nas je podigla na maksimalan nivo,tako da ih ceka pakao.Onako kako zasluzuju,onako kako se ponasaju,onako kako pricaju o nama i nasem klubu tako ce i dobiti,sa kamatom!!!!!!!!!
A

Aleksakg

pre oko 1 mesec

Misliš na izjavu o lakšem treningu?! Znaš kako to već ide...hold my beer!
0

026

pre oko 1 mesec

Do god Obradović forsira Yaga i Kalinića nema nam spasa iz nekog razloga forsira smol bol petorku a Izundua Bolomboja i Rivera zaboravlja Karter od kada se vratio dosta tanak kapiram duga je pauza bila ali ima igrača koji izlaze iz pauza od bolesti i povreda pa brže vraćaju formu Nvora i Batler previše sile dosta nerezonskih šuteva uzimaju Batler pomalo i noršalantan bio kao da igrači sami igraju a trener ostao u BG kao da se Obradović vodi logikom ajmo odbrana mašiće protivnik a u napadu soliranje ako bude kao prošle sezone biće teranje igrača i smena trenera jel ciljevi su top 8 i Aba titula a bojim se da to sa Obradovićem nije moguće...Sferopulos prošle sezone realno nije imao s kim da igra povreda Bolomboja na 5 igrali Braun i Davidovac očajni Nedović Teodosić više van terena nego na terenu...ovaj meč sa Partizanom mora da se dobije ali ta reč moranje predstavlja ozbiljan teret za nas mislim da će biti ozbiljnog belaja ako se ne dobije Partizan.
e

exde

pre oko 1 mesec

Nikakvog belaja nece biti ajde idi sad napolje da se igraš sa decom
e

eew

pre oko 1 mesec

Ako izgubimo neće biti ništa ajde sad glodji
A

Alooooooo

pre oko 1 mesec

Cemu forsiranje Zvezde da ide na F4, em je guraju svako kolo sudije, em se ovde guraju po naslovim, po meni na F4 bi igrali Valensija, Zalgiris, Olimpijakos i Fener.
V

Vi idete na top 4

pre oko 1 mesec

15-18 mesta.
e

exee

pre oko 1 mesec

Hiljadu puta ponovljena laž kod vas je istinaa...
N

Ne f

pre oko 1 mesec

Forsira će se tim koji je na dnu tabele.
b

baš zato

pre oko 1 mesec

što ih svuda guraju neće dalje od 9-10. mesta

Na severu od 88

pre oko 1 mesec

Po meni bi ovde trebalo da komentarišu ljudi čiji tim je u situaciji da nešto uradi ove sezone,ne isfrustrirani navijači kluba koji igra revijalne utakmice za decu bez roditelja već 2 meseca,tako da,opusti se,šta bude biće.
a

aman vise

pre oko 1 mesec

Prestanute da lazete panticevci
A

Alooooooooo

pre oko 1 mesec

Ne znam ko igrao revijalno ili ti rekreativno vec 15 godina, sada uz gurku sudija izvirili iz rupe zauzimaju 9 mesto i sada oni ce nekom da pricaju,ili ko gubi i sramoti se protiv Efesa da ga kanta sa 40 razlike, budeli posteno sudjenje ima Karlik sam da vas pobedi.

Na severu od 88

pre oko 1 mesec

Da imaš imalo obraza ne bi ni čitao bilo šta o nama,kamoli gubio vreme i komentarisao.Pustili smo vas i prošle,i ove godine da usporimo ovaj raspad što vam se dešava tako da ovo sad morate da vratite,ne stresiraj se puno.
j

ja ja jaaa

pre oko 1 mesec

oni moraju dupe uz zid, da im ne bi uslo nesto