Komentari na vest

Partizanova groznica neizvesnih završnica

A

Anćeloti

pre oko 1 mesec

Neizvjesne završnice tima sa budzezom od 22 miliona i strašnim navijačima, te najboljim domaćim terenom su dokaz slabe igre tima.
R

Rabasović

pre oko 1 mesec

Repeša ili Perasovic, uspostavljen je kontakt. Sad zavisi za koga se Ostoja odluči.
s

sinfonis

pre oko 1 mesec

Sve je to lepo i bajno, samo ovaj put se ne pitate samo vi, i to sto forsisate preokret sezone, sta ako vas oderemo 40 razlike?
1

12345ss

pre oko 1 mesec

Ovolika kolicina mazohizma je nezabelezena u istoriji sporta. I sto im ga "otac Zeks" dublje stavlje oni sve više uzivaju ... da mi je neko pričao ne bih mu verovao. Uzivajte.
S

SalasovaMama

pre oko 1 mesec

Nervozna sam jer sam Hrvatica nekrstena
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Zašto mu.onja iz Zeleznicke Dragisa skrece pogled kao ti letos iz bašte kafica?
B

Bruka

pre oko 1 mesec

Ako se izgubi 15 utakmica zaredom, računajući i prošlu sezonu ko je kriv. Pa sto se ustrucavate da izgovorite, ZELJKO OBRADOVIĆ. Glupo više i govoriti, četvrta sezona izgubljena, 1 osvojen trofej, ne računam privatnu Čovićevu KLS. Sve iste greske se ponavljaju, stalno pogrešan izbor igraca, nema skoka, nebranjeni sut za 3 poena, roster 6,7,8 igraca, nema akcije, 3 godine nije bilo pleja zato Panter i nije mogao da igra kako zna, 7 uzastopnih poraza od Zvezde, nikad u istoriji, pri tome veliki budzet. Navijaci da li mi navijamo za Partizan ili Obradovića koji nas manipuliše, zamajava i zavlaci već četvrtu sezonu. Žoc u upravu, a da dovede nekog dobrog trenera. Bio najbolji trener je davno prošlo vreme.
Š

Šarki

pre oko 1 mesec

8 imuzastopno izgubljenih a ne 7.
G

Gorostase

pre oko 1 mesec

Žao mi je što te nisu krstili, vaspitali i žao mi je što si mentalno zaostao u razvoju.
B

Beda

pre oko 1 mesec

Na koga misliš nepismeni?
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Fale koalicioni partneri socijaldemokrate Tadic i Vujosevic, i da svake sezone Partizan uzima po dva najbolja igrača Zvezdi i talente iz FMP a.
N

Normalno

pre oko 1 mesec

Kada tamo samo stagnirali u mestu, dok ih je Dule pravio za reprezentaciju,jos uvek se reprezentacija oslanja na Duletov rad iako ga nema vise od 10 godina, sada imas talente koji nemaju ni u prvih 12 mesta u Zvezdu.
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Čuo sam u kaficima.
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Pročitao sam na Tviterima.
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Dulo što je pukao u Svetskoj na EP posle unistavanja fantasticne generacije od strane Zelje?
Z

Zelen

pre oko 1 mesec

Evo otvoreno pitam sto nijedan novinar ne sme ni treneru Cz ni treneru Partizana da postavi pitanje da li ce neko odgovarati za one silne poraze na jednu loptu ili su uvek krivi ona dva dana izmedju tekme, ili igraci ili marsovci ili siva sudbina, znaci ispade nekom odgovara ova sprdnja sa oba kluba i mirna backa,,,,,
M

Milos Petrovic

pre oko 1 mesec

O čemu bre pričaš??? Sferopulosu ovde posvetili tekst "Svakom strpljenju dođe kraj" nakon poraza od Splita. Zvezda sa znatno težim rasporedom ima 3 pobede više. Da ne pričam o sudijskim krađama protiv Žalgirisa i Barselone. To što Želimira zaobilaze kako tekstovi, tako i škakljiva novinarska pitanja, već je fenomen. Valjda je sve od straha. Da se ne izdere na njih, porumeni, počne da ih davi... Bolje o vremenskoj prognozi, i kakvo vreme očekuje sutra. Pusti košarku. Kome je do toga. 🙄
M

Mikula

pre oko 1 mesec

Ne trpaj u isti koš Žoca i Janisa, Janis vodi ekipu odlično, a Žoc ne zna gde udara.
A

A sad još idemo

pre oko 1 mesec

na ..... Partizane na .....
s

srka

pre oko 1 mesec

Au, da mi je neko rekao da će košarkaška sekcija SD Partizan, izgledati gore i bespomoćnije od fudbalske, rekao bi mu da je totalna budala. Posle svega, do sada vidjenog, nisam siguran da je fudbalski tim, lošiji od košarkaškog.
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Nemojte besramno da kažete da je Zvezda bila svake sezone poslednja, kada to jednostavno nije istina, ali vi imate svoju istinu zato sto se mentalno zaostali u razvoju.
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Звезда никада није била последња у ЕЛ, Партизан три пута и сад ће четврти.
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Звезда никада није била последња у ЕЛ, Партизан три пута и сад ће четврти.
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Звезда никада није била последња у ЕЛ, Партизан три пута и сад ће четврти.
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Звезда никада није била последња у ЕЛ, Партизан три пута и сад ће четврти.
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Звезда никада није била последња у ЕЛ, Партизан три пута и сад ће четврти.
V

Vaša.

pre oko 1 mesec

Istina je ispisana 2011🤫
@

@Realnost

pre oko 1 mesec

U pravu si, Zvezda zamrznuta i ne moze da bude poslednja.
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

А 2007? Не помиње се?
@

@Realnost

pre oko 1 mesec

A sta je 2007?
R

Rs RS

pre oko 1 mesec

Igokea, sramota za sva vremena, to je 2007.
b

bljuc

pre oko 1 mesec

Znaci ne vazi ono "strpljenju uvek dodje kraj" kako licemerno i dvolicno
M

Milos Petrovic

pre oko 1 mesec

Ne. Kod njih je samo groznica u pitanju. O licemerju je glupo i pričati. Medijski trešlicemerizam.
7

70

pre oko 1 mesec

Ajde Zeljko, ti to dobro znas! Najveci si!💪🖤🤍 Kada te vidim koliko se nerviras na klupi i koliko ti tesko padaju porazi,meni bude jos teze. A kad tad cemo da isplivamo. A ovi lazni navijaci sto bi da te menjaju i sto govore da ne treba dolaziti vise na utakmice,neka oni promene boje kluba...
1

1992 i kraj

pre oko 1 mesec

i kraj je tu
P

Pravi partizanovac

pre oko 1 mesec

Ajde ti lepo menjaj boje kluba jer sa takvim stavom samo podrzavas propast Partizana. Kako mozes da kazes da podrzavas coveka koji nema nikakav rezultat u tvom voljenom klubu?
D

Djape45||

pre oko 1 mesec

Zašto nijednom novinaru nije palo na pamet da napiše tekst, ili juče da kaže Željku, nema brige, može se sezona preokrenuti i dalje, Zvezda je pre 2 godine bila na 1-6 pa smo završili sa 17-17. Naravno sve to reći u ironičnom smislu a on će skontati na šta se cilja. Zašto nijedan novinar, ili bilo koje lice koje je u svetu košarke ne sme da kaže ništa protiv Obradovića, jel se plaše nečega ?

Fear The Beard

pre oko 1 mesec

Nece dobiti akreditaciju za meceve i konferencije,zato niko nista ne sme da pita.
Č

Čuj

pre oko 1 mesec

Ovog jer se plase, a rekli mu juce al ce Partizan sada da igra rekreativno Evroligu posle 2:8,sta pricas ti.
M

Milos Petrovic

pre oko 1 mesec

Očigledno ga se plaše. Išijas, hladnoća, dan manje... Ko zna šta je sledeće čime bi otpočeo histeriju ako mu postave neugodno pitanje? 🤔 Bolje ćutati. Eno i Mirotić. Da kaže nešto o simfoničarima, o njihovom skandiranju? Ma jok. Skromna izjava. Malo religije, zahvaljivanje bogu, i da se otalja odgovor na pitanje.
o

obavesteni

pre oko 1 mesec

Na sve ovo sto ne valja hoce li ili sme li neko da prijavi da Vanju nikakva ledja ne bole vec je doslo do ozbilne svadje sa ZO i da zbog toga ne igra?
m

mali jsd

pre oko 1 mesec

Veruju Zocu ko ocu
K

KK drzavni projekat

pre oko 1 mesec

Najgori start ikada jednog Srpskog kluba u EL!
Ć

Ćuti

pre oko 1 mesec

Ima i gori ne start nego finiš Evrolige vecito od 15 do 16 mesta.
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Ćuti tu i ne laži, ali dobro ti si poznat po lažima.
Ć

Ćuti

pre oko 1 mesec

Sto si toliko nervozna?
S

SalsBezslavas

pre oko 1 mesec

Video sam ti Dragišu, da nije krenuo da se krsti?
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Gde ti je krenuo Dragiša? Da nije krenuo do crkve da se krsti?
S

SalasaovaMama

pre oko 1 mesec

Nervozna sam jer sam Hrvatica NEKRSTENA.
Ć

Ćuti

pre oko 1 mesec

Pa tvoj problem onda.
G

Gandra 73

pre oko 1 mesec

Posle 0-4 u derbiju grobari smeniše Stanoja. Koga smenjuju u četvrtak?🤔
P

Pre

pre oko 1 mesec

Ćete vi zalizanog da smenite sa sve osvojenim ćupovima i saopstenjima, nego sto ce Partizan da smeni Obradovića, opusteno.
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Ti ćeš da pričaš ko će koga da smeni?! Prvo da odes jednu utakmicu uzivo da gledas tvojega Želj..glua
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

И да сменимо Јаниса, опет ћемо да освојимо све.
H

HITNO!!!!!

pre oko 1 mesec

Da se skrati vreme utakmica koje Partizan igra na 35 min, to je možda jedini način da se dobije više od pet utakmica do kraja evrolige lige!!!!
s

soichiro

pre oko 1 mesec

dobro...dokazali smo da mozemo sa svima da igramo...sada je vreme da dokazemo da mozemo i da pobedimo nekog...osim fenera sve utakmice su bile potpuni egal do na 3 minuta pred kraj....ova je odlucena izgubljenim loptama u prodoru, losim sutem za tri i na kraju promasenim drugim obrucem na plus tri (bonga nije imao srece)..ovu sezonu treba iskoristiti za uigravanje jer tim ima potencijal sa par promena...a mozda prprade do kraja sezone i ovi sa klupe...vidi se da su kretko zajedno i da je veliki rizik preuzeo zeljko sastavljanjem kompletno novog tima sa previse igraca koji igraju prvu sezonu EL...na momente izgleda odlicno a onda jedna sporna odluka sudija ili neki suludi pogodak protivnika, srusi koncepciju i onda im treba vecnost da se vrate.
0

0505

pre oko 1 mesec

Olimpija dosla bez pola tima i vi ste dokazali da moze da se igra sa njima, svaka cast 😂
S

Sledeca sezona

pre oko 1 mesec

Sledece sezone nece ni ovi igraci biti tu, a nece ni trener. A koji je razlog da ostane? Do sada je kao imao rezultate, pa eto ove sezone jadan doveo sve nove igrace da ih uigrava. A zasto ih je menjao ako ce da budu losiji od prethodnih, a uz to 30% skuplji.
P

Partizan navijaci tik tok i ajfon

pre oko 1 mesec

Podrska za rumenog ..da sto duze ostane..
g

gost879

pre oko 1 mesec

Cuj umesto 2-8, 7-3, ako glesamo uopsteno nije realno da dobijes sve neizvesne zavrsnice, prvo tu da stanemo pa kazemo da se ne moze govorit 7-3, onda svaka ekipa treba da kalkulise kolko je trebala ili mogla vise pobeda da ima, druga stvar, partizan je izgubio 6 utakmica zaredom, jednu ubedljivo, 5 u neizvesnim zavrsnicama, znaci partizan u 6 utakmica nije uspio da zatvori i pobedi utakmicu 1, 2, 3.. minuta pre kraja, najbolje sto je mogao jeste da udje u neizvesnu zavrsnicu, i jos da svaku izgubi, tako da te price 2-8, 7-3 ne piju vodu, partizan je tu gde je u zasluzio, 2-8 je realan skor
N

Neizvesnost

pre oko 1 mesec

Koja je to utakmica bila neizvesna? Barselona mozda? Nemojte da ste smesni, da smo igrali jos 40 minuta ne bismo ih pobedili. Monaco, Pariz, Real? Ne zanosite se molim vas. Partizan ne moze da pobedi nikoga u EL, osim mozda Albu kuci. Kazete nisu uigrani, pa Partizan je bolje igrao i bio uigraniji u prva 4 kola EL nego sada. Sto duze igraju sve gore i gore.
z

zna li se

pre oko 1 mesec

Da li je iscurelo strpljenje, ima li nervoze stize li Djordjevic ili Repesa zna li se sta?
p

pupi pupi

pre oko 1 mesec

Snima se film... Žoc putuje u Transilvaniju
M

Milos Petrovic

pre oko 1 mesec

Kod Vlada nabijača. 😈
m

makaeeonija

pre oko 1 mesec

Ne mogu više da zadržim bol, samo još odmažu Panter i Lesor, i plače Željko moj, plače pred strancima, još gorak ukus je na njegovim nepcima
O

Osmopulos

pre oko 1 mesec

rumeni selektiro ekipu al nije rumeni kriv sto odjednom ne znaju da igraju
i

izizu

pre oko 1 mesec

To se dešava kad vam je 70 posto hale ajfon navijači koji se slikaju za stori na instagramu, ima ih i na Zvezdi ali daleko manje, vi ste neprikosnoveni po tome
J

Južna zajednica

pre oko 1 mesec

Obradović je najtrofejniji trener u Evropi. I to je neko prošlo vreme, o čemu se ne raspravlja. Obradović u vremenu sadašnjem, je trener zarobljen u vremenu prošlom. Nad KKP, su se nadvili crni oblaci, pre svega zbog katastrofalne procene i strategije oko selekcije i broja stranih igrača, u zadnje četiri godine... Ogromne pare su potrošene, a rezultata nema, niti će biti. Šta je sledeći korak.!? Dolazak bilo kog trenera, koji će da funkcioniše, po istom principu, bio bi totalni krah kluba. Ono što je radio Vujošević, bi u ovim okolnostima, klubu donelo minimum dva final foura... Da ne pričam o produkciji igrača.
E

Eh

pre oko 1 mesec

Bitno da Partizan potrosio pare i nema rezultata, a Zvezda koja ne trosi pare već 13 godina ima rezultat jedan top 8, i taj jedini top 8 im obezbedio Obradović, i sada nam takvi pricaju nesto, eh koja tuga kada smo dotle dosli da slusamo takve koji nam nesto govore.
z

za eh

pre oko 1 mesec

Ma on toliko voli Zvezdu da bi joj obezbedio beton ligu kad bi mogao,a na vase nebuloze niko normalan ne daje pet para.
E

Eh

pre oko 1 mesec

Voleo ili ne voleo pomogao je Zvezdi kada je trebalo pobedio je tada Efes koji se borio isto da udje u top8, tada je i Bogdanović dao 23 poena za Fener, posle toga doveo Kalenića u Fener Zvezda dobila oko milion evra za taj transfer, i nikada nikad nije lose rekao Zvezdu niti za njihove navijace.
D

Druze

pre oko 1 mesec

Zvezda je uzela u 10 godina bezbroj titula i kupova a jedan top8 nije trofej... Kad se bude gledalo za 30 godina kroz istoriju znas li ti koliko ce nekog da libo stojko dal je neki klub igrao top 8 pamte se trofeji a vi ste se tu ugasili sinko.
E

Eh

pre oko 1 mesec

Pa sta sa tim sto uzela 10 godina trofej, uzimao i Partizan ne 10 nego 13 godina igrao otisao na F4, mesas babe i zabe ovde se govori Evroligi, a posto nemate uspeha u Evroligi onda pricate o uspehu u necemu drugom, sada kada imate uspeha u Evroligi, sada pricate o Evroligi dok Aba ligu ne spominjete.
O

Ovde

pre oko 1 mesec

Se ne govori o evroligi ti govoris o evroligi a na 2 8 ste ahahha ovde se govori o 8 derbija u nizu koje ste pukli a bice i 10 to je istorija sinko
E

Eh

pre oko 1 mesec

Pa vodi se diskusija o Evroligi, to vi sami ubacujete sporedne teme kao sto ti sad ubacujes sporednu temu neku o 8-0,imao je Partizan ne ne 8-0,nego 15:0 i da nije najuren Dule bilo bi 30:0.
S

SalasBezSlavas

pre oko 1 mesec

G..vati jel bi voleo da ponovo Partizan uzima po dva najbolja igrača svake sezone iz Zvezde u talente iz FMP a (Vesa Petrovic Aleksandar Rasic Susan Kecman it's it's) tad su naucio da vredjas i da se smejem, ako men.alno za stali deč.če u razvoju.
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Партизан је имао 15-0 против јуниора без буџета које води почетник Увалин, Звезда 8-0 против легије странаца који води најтрофејнији тренер Европе. Живо ме занима какав би скор био да се сад укину сви приходи Партизану.
E

Eh

pre oko 1 mesec

Voleo bih da ozdravis, pusti kosarku.
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

A jel bi voleo da ides ponovo u Albaniju i Hrvatsku ?
E

Eh

pre oko 1 mesec

Protiv juniora, bas je Evropska Zvezda sa Karijem i sa Rakocevićem, Gurevićem i ostalom skupim strancima bila juniora, i tada je Partizan non-stop pisao saopstenja i gostovao po tv-u.
d

dustabanlija

pre oko 1 mesec

Željko idi ganjaj klinke, nije ovo za tebe, osakatio si Partizan za milione i milione evra, idi sad nađi neku sponzorušu od 20 godina da te zagreje kad vam već CIA i Mosad ukidaju grejanje
g

gugenhajm

pre oko 1 mesec

Buši bre ajfonaše sektaše i one ženturače što se slikaju za stori celu utakmicu napirlitane, a takvih ih je 50 posto hale kad igra Partizan. Vi ste klasični navijači pomodarstva u KK Partizan i to vam se sveti, više nemate domaći teren tako jak jer ste 50 posto ajfonaši
z

zuuu

pre oko 1 mesec

Novinari obrstite pažnju na ovo!!!!!!"Najnovija vest od naših istočnih suseda kaže "Antrenorul de baschet Zheljko Obradovici este noul șef al corpului de antrenori al Clubului de Baschet Cluj Napoca"
M

Maestro

pre oko 1 mesec

Dovedes 15 novih igraca,ni jednog vrhinskog,sve srednja klasa,neki cak i niza srednja i sad ocekujes da mesec ili dva nesto uradis,ni biva to tako!!!
P

Ppppp

pre oko 1 mesec

Slažem se, nemamo nijednog top igrača u timu, ili su potencijali da budu ili igrači koji se smatraju dobrim ali se nisu dokazali jer nisu imali priliku, pa im se ovde pruža. Pritom imaš ceo nov tim, teško će ići ovo. Po meni Panter, Zek, Avram, Naneli i Smajli su trebali da ostanu.
K

Kevin kapiten

pre oko 1 mesec

Kada sam to oisao pre pocetka sezone i kada sam rekao da zbog toga i nerealne cene sezonskih ne zelim da je produzim vecina navijaca me je prozivala da gledam moj FMP. Sada skoro svi ti navijaci koji su uporedjivali proslogodisnje i ove igrace i za ove utvrdili da su supermeni tvrde da ovi nemaju pojma. I nemaju ali to se znalo odmah, pre sezone. A onome ko je trazio da mu se dovede Lakic u Partizan trebalo je bez odlaganja obezbediti strucnu psihijatrijsku pomoc.
u

uzdin ka

pre oko 1 mesec

Željko kad ostane sam sa sobom u dubini duše kaže sebi "Baš me briga za njih sve jer ja živim od tebe Partizane plati me"
g

gatuzo i nesta

pre oko 1 mesec

Danas je velika srpska slava Đurđic, a sinoć je Mirota ubio aždahu savremenog doba, baš kao što je to nekada Sveti Đorđe učinio
l

li gargsmel

pre oko 1 mesec

Ismevamo ovog nabeđenka Obradovića... jer smo tako u mogućnosti... posle njegovih sramnih rezultata i 86 miliona potrošenih za tri i po godine
i

iksiu

pre oko 1 mesec

ruši se lažni mit o punoj crno-beloj areni koja je postala stecište fensera i to je ono što me raduje u celoj priči daleko najviše
p

pleistocen

pre oko 1 mesec

Delje Mirota boguhulnike i ne pita, pravoslavno misionaranje u punom svetlu
g

gizui

pre oko 1 mesec

A prevarant Žoc u stilu Seje Pitića: Bila mi je jedna topla zima bila mi je sve sto srce ima bila mi je, ali vise nije prijatelju stari, pozdravi je
j

jan

pre oko 1 mesec

Obradovic napusi novinare na konferenciji i kaze im covek "Kako mozemo mi da povedemo i vodimo u nekom delu utakmice,"tvrdeci da tim ima kvalitet. E pa kvalitet sigurno nema,Partizan povede jer protivnik promasi sut,krene im losije,i cim postignu radnu temperaturu,sledi peglanje,tj Partizanova realnost ove sezone
R

Repac Plandište

pre oko 1 mesec

Opasan je Zelimir, od staru kozu jare. ukoliko dobije pedalu morace da mu se isplati sve do zadnjeg evra za dvogodišnji ugovor. Zato je Ostoja onomad i otezao i insistirao na jednogodišnjioj saradnji. Sa ovim su se složili..
T

To je to

pre oko 1 mesec

Još od Burse na ovamo se videlo da Željko loše vodi završnice,a bilo ih je dosta i sa različitim igračima.
V

Vruc vetar

pre oko 1 mesec

Ovaj Lunberg na poslednje dve tekme EL postigao dva poena i to oba sa slobodnih bacanja. I o cemu mi pricamo ovde. Doveli smo centra Dejvisa koji je tezak promasaj
0

0505

pre oko 1 mesec

doveli zoca koji je zestoki promasaj
A

Ajde Željko...

pre oko 1 mesec

da se ne ljubimo...
G

Guh

pre oko 1 mesec

Muk u Aleksandrovcu
S

Sd

pre oko 1 mesec

Aleksanrovcu i Laktasima😁
I

Info

pre oko 1 mesec

Posle Metlopulosa Zeljko menja ceo roster igrača.
N

Najjaci.

pre oko 1 mesec

Je Kari zvao Davidovca i Dobrića za koje nema mesta ni u 12,a Petruseva izostavio🤣, zove Nakića povredjenog i ušinutog Marinkovića.
M

Mirko_11

pre oko 1 mesec

I onda kao Partizan i Zvezda cine usluge selektoru 😂
J

JSo

pre oko 1 mesec

Normalno...kako da Zvezda pusti Petruseva kad na petici nemaju nijednog krstenog igraca?! Ulog je veliki. Ipak je EL i derbi.
R

Repac Plandište

pre oko 1 mesec

U Srbiji postoje dva coveka koje ne smes da kritikujes. Jedan je Zelimir metla bet a drugi? Pa nije taj na koga ste mislili vec deda Dobrivoja iz Labukovo. Dobrivoja za Dobrivoju nego sta cemo sa Zelimirom. Najviše mi se svidja onaj spin kako je sam birao, sam zakuvao pa neka i sam kusa. Lepo receno, samo sto to kusanje nije besplatno vec kosta oko 200 kila mesecno. Jedino da lako gi obradis sada navijaju za Zvezdu pa kada bude duga devetka mozda katilu proradi savest pa se sam skloni. Sa ovim su se složili...
E

Eh

pre oko 1 mesec

Kada doslo vreme da nam ovakvi pricaju o kritici,i o Obradoviću. Za 13 godina igranja Evrolige najveći uspeh im je jedini top 8 i taj jedini top 8 im je obezbedio bio Obradović.
n

normalno

pre oko 1 mesec

Niko igokei ne moze da zabrani da ponovo izgubi
G

Gost997

pre oko 1 mesec

Kalinic, Teo, Mitar, Peteusev, Dobric, Lazic, Davidovac, Plavsic, Nedovic, za strance ne mogu da garantujem, ali ovi ce dati i zadnji atom snage da sravne sa zemljom ovu grupu iz Bronksa, mada karakterno gledajuci i stranci ce im pruziti veliku podrsku u tome, protiv ovog Partizan ne moze, mogao je samo 23 kad su stranci bili nosioci, kad god su to bili Srbi sve im je dzaba, jer ovi gore pobrojani znaju sta je ovaj mec za navijace a i imaju previse iskustva i kvaliteta da tu pobedu ostvare pa makar sa druge strane bili Kari i Durent
i

iiii

pre oko 1 mesec

KK UGNJETAVANI METLA BET ce ove godine da se bori sa Asvelom Vurtuso m i Albom za poslednja četiri mesta na tabeli. LJUBISE MI MOGA groBARI
E

Eh

pre oko 1 mesec

Vi se borite sa Asvelom i Albom ne ove godine nego već 13 godina, eh kada nam ovakvi pricaju nesto dokle smo mi dosli da nam drze neke price, koja tuga.
n

nezavisne zavrsnice...

pre oko 1 mesec

...sa po 6,7,8,9, poena razlike za protivnike,jedino sa ovima iz Bolonje da kažeš neizvesna o čemu vi to pišete..
Z

Zvezdaš 73

pre oko 1 mesec

Neka novinar Mozarta ne skine ružičaste naočare koje su poklon Željka Obradovića. Gledam i partizan i pokušavam da odgonetnem u čemu je stvar. Neuigrano, bez vidje na terenu, sa lažnim samopuzdanjem sa busanjem u grudi. Sve to znamo, ali molim vas , pogledajte detalj kad Pokusevski postiže bitan poen, hrabri se sa gomilom pozitivnih emocija, okreće se i ka klupi tražeći potvrdu. Čeka ga Zoc zajapuren i vice na njega oko nečega u odbrani. Dečko se okreće sav pokunjen i do kraja meča ga nema. Pogledajte i to
N

Nikolaaaaaaa

pre oko 1 mesec

Dolazi Djordjevic uskoro, ceka se kiks u derbiju i Zeljko ide..Vec je Sale kontaktiran.
p

puma je to...

pre oko 1 mesec

...ima sve info iz prve od fegija,tako da računaj da ti sredjeno to...
7

7777

pre oko 1 mesec

hahahahahahah insajderi
K

Kdjdjdjjc

pre oko 1 mesec

Kontaktiran slavi Sv. Đurdjic pa da mu čestitaju! Ne tera se Žota tek tako, pa to vam babo!?
H

Haahahahhahaj

pre oko 1 mesec

Evo da ih spasimo neizvesnih zavrsnica, mogu da sledeci cetvrtak racunaju na 20 razlike!
q

qqzqq

pre oko 1 mesec

Pa da vidimo kako ce partizanovi igraci da se snadju prvi put protiv cele arene protiv sebe,sa ekstra motivisanim protivnikom koji je takodje pod moranjem zbog glupog poraza od asvela! Po meni vise igraca zvezde zele tu neku svoju malu osvetu nego sto je partizan pod moranjem,tako da bice ekstra zanimljivo! Jako bitna stavka je ta sto je po meni partizan dosta jaci pod reketom u ovom trenutku jer zvezdi bas bas fali bolomboj pod kosem. Jako ce biti bitno da mitrovic ili plavsic odigraju dobru utakmicu,jer iskreno mislim da petrusev fizicki ne moze da parira ni dejvisu ni dzonsu! Da je zeljko pametan,kao sto nije,morao bi da koristi koprivicu dosta u tom derbiju,jer on svojim gabaritom i snagom moze da donese prevagu! Spoljna linija je dosta slicna,tako da tu nece biti mnogo iznenadjenja,i jedni i drugi ce traziti tog igraca koji ce moci da donese prevagu! Opet kazem,cini mi se da u ovom trenutku partizan jeste pod moranjem,ali mislim da ipak zvezdini igraci imaju licni motiv vise protiv partizana,sto moze da bude taj potrebni tas na vagi! Jer ako je nesto sigurno,i jedni i drugi nemaju sigurnu zavrsnicu i obe ekipe pucaju pod pritiskom u poslednjim trenucima. Takodje bitna stavka jeste publika,jer deluje da partizanovi igraci ne osecaju toliko svoj domaci teren koliko zvezdini,jer da se ne lazemo skup amerikanaca nikada nece moci da razume taj naboj koliko domaci igraci,a domaci igraci u zvezdi ipak imaju mnogo vecu ulogu nego u partizanu! Psiholoska priprema ove utakmice ce biti za oba trenera sizifov posao,mada mi se cini da je pred zeljkom mnogo tezi zadatak nego pred janisom,jer je partizan ocekivao obe pobede kod kuce,a zvezda je bila u fazonu daj sta das na strani i jedna pobeda u dve utakmice je i bila cilj! EL ce morati bas bas iskusne sudije da delegira za ovaj meč,sudije koje su sigurne u svoje odluke,a ne da svako malo gledaju snimak i da uticu na ritam derbija,jer obe ekipa zive od ritma i obe ekipe ne vole kada se igra secka,to se videlo sada u obe utakmice,partizanu na kraju meca,zvezdi tokom celog,gde obe ekipe krenu jako da melju protivnika desi se nesto,prekid igre na minut dva,kada se vrate na teren obe ekipe izgledaju totalno pogubljeno i ako su im treneri jasno pokazali sta treba da se igra,oni kao grupa gradjana se sudaraju na terenu! Ovde nece pobediti bolji nego stabilniji tim!
I

Isjdjd

pre oko 1 mesec

Kaeš da Koprivica donese prevagu? Gabaritom? Pa ne istovaraju cement, poješće ih Zvezda ritmom!
V

Vazurica

pre oko 1 mesec

Ima li ovaj rok trajanja Grujice?
M

Mogli

pre oko 1 mesec

Kada doslo vreme da ispiraju mozak oni koji im je najveći uspeh za 13 godina jedan top 8 i taj jedini im obezbedio Obradović.
P

Pedja108

pre oko 1 mesec

Ovde se jedan trener dize u nebesa. Prosle sezone e bilo ovo, pa ono. Onda se promeni ceo tim. Dovedes 14 igraca! Ko to placa? Ne Partizan, ne drzava, vec se otima iz dzepova gradjana, da bi se zadovoljila sujeta jednog coveka. I onda sta se desi, opet ne valja. Kompletno nov tim, svi su akteri razliciti, samo je jedan isti, a to je trener Zeljko. Na konfernecijama za stampu se niko od novinara ne usudjuje da postavi pitanje ostavke. Da kaze, da li je vasa krivica itd. Ne, samo trener odvali kako su eto izgubli zbog svojih glupih gresaka. I hoce greska jednom, dvaput, ali nece stalno. Sad ce da se jave ovi dezurni branioci lika i dela Zeljka. Kako se uopste usudjuje neko da postavi pitanje o njemu, bez njega nema EL, on je garancija karte za EL i slicne gluposti. Ono sto je cinjenica je da je ovo jedan od skupljih timova EL, koji su finansirali gradjani Srbije, iako to nisu hteli, a oni su poslednji na tabeli tj dele to mesto. A oni slobodno neka zadrze Zeljka i sledecih 10 godina, Zvezdi svakako nece smetati, cak naprotiv, veoma ce prijati.
в

велики штрумф

pre oko 1 mesec

Мени је најјача једна ствар коју слушам мноооого година, и то од стручњака али и самозваних стручњака, разних аналитичара. Кажу: тим треба да се уигра - кад се упознају, науче навике, кретње, то све има да функционише! ЛАЖ И ОБМАНА! Па по тој логици, сваки тим би из месеца у месец требало да напредује и да тамо у априлу-мају буде најбољи, да не губи, да на терену све пршти… Сећам се да су сви аналитичари и наравно гробари, кад је почела сезона са 0-2 причали да је тим нов, треба играчи да се упознају и уиграју, у новембру ће то бити много боље траллал. И онда добију Бајерн и Макаби и уследе приче: кликнуло је, пронашли су се… И шта би? Уместо да расте, тим је потпуно потонуо, игра очај живи, 6 пораза за редом… Доказ да су све то празне приче. Да ли ће тим кликнути икада зависи пд милион фактора. Некад и од једне лопте. Да је ушла она тројка Ниликине против Виртуса - можда би данас Партизан био на 6-4 или 7-3. Није ушла, али се ушло у агонију. И џаба аналитичари, теоретичари, стручњаци… Кад све зависи од те једне лопте. Да није ушла она Салетова 92. мислите ли да би Жоц добио прилику да води један Реал??? Или касније убедљиво најбогатији клуб Пао? Сигурно не и врло вероватно не би освојио ниједну титулу јер не би ни водио најбоље тимове. То је спорт.
B

BELGIJA 73

pre oko 1 mesec

JEDAN OD NAJBOLJI KOMENTAR, STIM STO TA TITULA IZ 92 GODINE NAJVISE PRIPADA ACI NIKOLICU KOJI JE BIO MENTOR ZELJKU..., SLEDECE GODINE 92-93 KADA SE ACA NIKOLIC POVUKAO A ZELJKO OSTAO KAO SAMOSTALNI TRENER REZULTATI SU BILI VISE NEGO OCAJNI-IZGUBLJEN KUP OD OKK BEOGRADA, A TITULU SU UZELI CIGANI POSLE 23 GODINE, ZELJKO JESTE BIO DOBAR TRENER U VELIKIM KLUBOVIMA, ALI U PARTIZANU NAZALOST BAS I NE TO SE VIDI I OVE 4 GODINE, NASE NAJVECE IME KOJE PRUZA PREMALO REZULTATA.
I

ImaNade

pre oko 1 mesec

Grobari ovaj vas tim nema jos poraz od Zvezde. A prethodni koji hvalite sa pantom i nanom i ledom i smajlijem i avramom i andjusom i tikvom i smitom i ostalima ima 0 : 8 skor. Tako gledajte malo svetlije sve i ne velicajte one sto ometlani bili x put u zadnje tri godine. Mada nastavice se...
U

U Tem Denevru

pre oko 1 mesec

Najgore je uprti prstom i reci da je kriv jedan covek. Hm, zanimljivo. Zanimljiva recenica na 2-8. Da vas podsetim, na 3-4 ste imali jedan tekst gde ste u pitanje dovodili znanje i strucnost sferopulosa, kao i da je njegova buducnost na zvezdinoj klupi neizvesna. Zanimljivo. Kako to da je on kriv za sve u zvezdi, a jedan covek ni za sta u partizanu. Pardon, partizan mozzart betu
M

Monte Carlo

pre oko 1 mesec

Šta tebe tačno tu boli i briga?
N

Neizvesne

pre oko 1 mesec

Neizvesne zavrsnice ima i imalsa zvezda tri puta vise i ove i ranijih gidina. Sem Reala 4tii smo ove godine izubili na 5 sekundi pre kraja. Tri teskim kradjama. Ali ne placemo.
U

U Tem Denveru

pre oko 1 mesec

Jel se i danas trazi tacka preokreta? Koliko pobeda treba za plej of?
s

sasa70

pre oko 1 mesec

Sada je SAMO 2-7, ali imam FILING da ce da bude JOOOOOOS GORE!!
s

sasa70

pre oko 1 mesec

greska u kucanju, naravno da treba da bude 2-8.
D

Derby EL

pre oko 1 mesec

Partizan je favorit u Derbiju
s

sasa70

pre oko 1 mesec

U kom sportu? Klikerima ili bocia?
D

Dachazvezda

pre oko 1 mesec

Jašta brate!!😁👍 Ja ti dao plus evo 😎😂 ..duhovit neki tip...
S

SalssBezslavas

pre oko 1 mesec

Kada Želja bude odlazio, izjavice da mu neko nije dao (znaci nista konkretno vec neko) da bude najbolji. Nista konkretno nece reci ali naravno nece preuzeti krivicu. Staro je to dju.e iz pečenjare, ima te dži.rske fazone iz kafane.
D

Dachazvezda

pre oko 1 mesec

Partizanova groznica nemanja pojma!!
M

Mogli

pre oko 1 mesec

Kada doslo vreme da ispiraju mozak oni koji im je najveći uspeh za 13 godina jedan top 8 i taj jedini im obezbedio Obradović.
M

Mogli

pre oko 1 mesec

Kada doslo vreme da ispiraju mozak oni koji im je najveći uspeh za 13 godina jedan top 8 i taj jedini im obezbedio Obradović.
G

Grupa JNA

pre oko 1 mesec

Zelimir nije nista kriv, priblem su igrači koji su ograniceni i mentalno zaostali koji nisu taj nivo inteligencije kao sto je Zeljko. Zeljko je jednostavno nadmocan! Ako on jednog dana ode Partizana vise nece postojati
S

Statler

pre oko 1 mesec

Zar ih nije Želimir doveo?
z

zox grb

pre oko 1 mesec

a ko je doveo te igrače???
S

SveJeLoše

pre oko 1 mesec

Ni jedan od ovih igrača ne zna kako se osvajaju važne titule ili kako se igra za trofeje, kako se dobijaju neizvesni mečevi. Beže od lopte kada se lomi, kretnja u napadu očajna čim je rezuktat neizvestan, iskreno nisam gledao lošije sastavljenu ekipi u EL odavno. Cela evropa vidi da mi nemamo unutrašnju igru, nemamo centre koji znaju da igraju ispod koša i zato nam napadaju bekove visoko, a uz to naši centri očajno igraju pik’n’rol i ne znaju da naprave blok. Nažalost opet loša selekcija tima, ogromna greška u puštanju Avramovića koji bi rešio pola od ovih mečeva. Ife je daleko od top klase igrača koji će da rešava mečeve a Obradović je to u njemu video, Karlik takođe ne može da igra non-stop 1 na 1 jer mu skupe reket i kad vrati povratni pas na trojku to nema ko da ubaci kod nas, očajne šutere imamo…sve u svemu, propala sezona, još koji poraz i ekipa će da se raspadne, otaljavaće ugovor i to je to…Ludilo koliko loše procene imamo kod dovođenja igrača
R

Realnoo samo

pre oko 1 mesec

Pa nisu se ti igraci prijavili za Partizan preko Infostuda pa da nisi znao kakvi su. Nego je on licno doveo. Drugo, prosle sezone si imao Pantera, Ledeja, Nanelija, Aleksu, Smajlija, Kabokla ii? Ista prica. Shvatite vec jednom, do TRENERA JE.
g

gf84

pre oko 1 mesec

Smorili ste kamen sa pominjanjem mocart bet u svakoj recenici, malo takta
A

Asad

pre oko 1 mesec

Rada, pencilin za zeljka i svu njegovu šuplju priču
K

Kukuuu

pre oko 1 mesec

Pukla nasa Igokea2
S

Sta aa

pre oko 1 mesec

Treba da zeljko uradi da zaradi tekst pod nazivom,, svako strpljenje ima kraja,,?
B

Baby dont hurt me

pre oko 1 mesec

Samo treba jos vise voleti Partizan!!!
v

vladano79

pre oko 1 mesec

Jel jos zvizde Miroticu i pevaju Covicu? Zna li se
D

Dođi u Arenu

pre oko 1 mesec

....pa poslušaj... Nekome su legende ŽoC,Dalipagić i cela zlatna genracija iz '92 i repka od 1996-2002 a nekome polu poljoorivrednik koga su isterali iz METALNE INDUSTRIJE 😂😂😂😂😂😂
D

Dexaman

pre oko 1 mesec

...koje uglavnom gubimo...
J

Jakov M

pre oko 1 mesec

Nije ovim strancima nikakva groznica,meni je ,i nmg vise ni da ih gledam slogiracu se i izadjem iz one arene ko popisan stalno,kud sam i uzimao sezonsku..nije mi za pare nego trosim zivce i zdravlje.
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Brate Srbine, nemoj da se nerviras mnogo zbog sporta, to mi je rekao odavno profesor geografije koji je dobio infarkt miokarda zbog odbojke, Pricali smo sa njim o sportu stalno i to nam je rekao. Ali razumem te da se nerviras i ja isto, ali nije zdravo. Samo Jos da ti kazem nije lepo sto se tako pujdate na mrznju, nije vredno toga
M

Mbecks

pre oko 1 mesec

Mogli bi vi sa Mozzarta jedan tekst o Obradovicu i njegovoj krivici za stanje u Partizanu. Ili vi samo stavljate upitnike kada je zvezdin trener u pitanju? Sramota
S

SalasBezslavas

pre oko 1 mesec

Prvo šta treba da uradi Zeljo je da ode do stomatologa da mu nameste veštačku vilicu, ne ide vise onako na konferencijama za štampu.
@

@@@

pre oko 1 mesec

Drago mi je sto imaju 2-8 ,ali im se ne smejem niti likujem. Zelim im sve najbolje van terena,puno srece,zdravlja,uspeha na privatnim planu. Na terenu im zelim 2/32

Ујка Житко ПФК

pre oko 1 mesec

Evroliga da se pozabavi sudijama i urusavanjem Partizana u spomenutom takmicenju! Cemu je to Partizan zasluzio? 😒😒
D

Da da da

pre oko 1 mesec

Sudije su krive što posle svakog time-out-a igrači izadju na teren isečeni i u grcu... Isto EL je kriva što igraci posle poluvremena kada se vrate na parket igraju kao da ih je neko puškom naterao... Problem u klubu je preveliki pritisak koji se stvorio kako od ljudi koji su tu i koji veličaju Zeljka tako i od samog Zeljka koji vrišti na svaku sitnu grešku... Žao mi nekih igrača poput Pokua,upropastio je karijeru dolaskom u KkZoc
Ч

Чиме, а на чему

pre oko 1 mesec

Личе са најиритантнијим именом и најглупљим коментарима
d

da povratis

pre oko 1 mesec

Vise ne vazi ono Svako strpljenje ima svoj kraj
Z

Zeko

pre oko 1 mesec

Ovu čorbu koju je Žoc skuvao angažujući ovih 14 igrača mora on i mi grobari sada da jedemo. Čorba je ljuta, slana i ponekad bljutava, ali šta je tu je, kada je pojedemo i skuvao sljedeći Žoc treba bolje pripaziti na mirodije koje stavlja u čorbu u suprotnom proći će još jedna sezona a rezultat će biti slab.
d

da povratis

pre oko 1 mesec

Vise ne vazi ono Svako strpljenje ima svoj kraj
p

psyhhodelija

pre oko 1 mesec

Fenjeraši na 2-8 i sledeću neka dobro napune ćega..Da ih definitivno otpišemo na +4 pobede, više nam nisu konkurenti u evroligi...Ostaje im ABA liga koja ih ne zanima,i tamo je sve namešteno..Tako su nas ubedili...Moramo da pratimo šta rade Makabi,Baskonija,Pariz itd..Sa njima se borimo za plej of
k

kblo7063

pre oko 1 mesec

a ko kaze da ekipa vredi rezultatski vise? gomila pistoljerosa,placenika i mediokriteta evro lige...tamo su bas gde i treba da budu po kadru,e sad ko i je birao je mno ozbiljnije pitanje
p

psyhhodelija

pre oko 1 mesec

2-8 ćuti i drži fenjer.... Sad idu na noge Zvezdi da ih proguta 20.000 ljudi za 2-9

Ујка Житко ПФК

pre oko 1 mesec

Jel ce Evroliga da kazni sinocnu sudijsku trojku? 😒😒
s

saks

pre oko 1 mesec

Neka, neka. Samo neka nastave da se busaju u grudi, da se krevelje, bacaju po parketu, pozdravljaju sa navijacima posle kosa, uzimaju megafon, vredjaju porodice protivnickih timova, pokazuju misice, itd... Neko sve vidi.
D

Driver 8

pre oko 1 mesec

Partizan nije juče izgubio u neizvesnoj završnici. Partizan je 25 minuta utakmice izgubio 18 razlike - od trenutka najvećeg vođstva do kraja. Partizan je prosto lošiji od Armanija 18 razlike na 25 minuta. Partizan nije izgubio u neizvesnoj završnici ni protib Barselone. Bartizan je bio razvaljen u prvih 25 minuta te utakmice, a onda je Barsa povukla ručnu. Nemojte ljudi bajke da pišete. Od sakrivanja istine nema nikakve koristi. Ovaj Partizan prosto nije za bolje sa igračima koji su selektirani. Znalo se i pre početka sezone da Ntilikina i Bonga nisu strelci, a onda se čudimo što maše u finišu. Lundberg je došao kao igrač sa klupe, ne lider. Itd. Neki kao Dejvis su juče igrali za svoju statistiku, a ne za tim (ubedljivo najgori +/-). Pogledajte se malo u oči šta ste i koga kupili, pa onda analizirajte.
B

Bjela23

pre oko 1 mesec

Ovde u tekstu se kaze "ne moze da se krivi samo jedan covek". Kako to kad Zvezda izgubi na jednu loptu taj isti novinar krivi Janisa? A ovde ne moze da se krivi trener?
N

Nsbdjdf

pre oko 1 mesec

Nije kriv čovek sa nadimak Robija..Kriv e čovek sa ožiljak...
d

dkcz

pre oko 1 mesec

Bez ironije, stvarno mislim da Zvezda neće tek tako pobediti ovaj meč Vidim da smo mi već upisali pobedu,no moramo biti maksimalno oprezni, bićemo Bez Bolomboja i bez Nedovića?, dvojice najboljih igrača ove sezone, forma Tea, Dauma, Dobrića, itd. Sa druge strane partizanu je ovo sigurno najbitniji meč u sezoni, ukoliko nas pobede brišu se prethodni porazi, loš start i sve ostalo, biće silno motivisani Znaju da ukoliko izgube to je to od EL ovr sezone, realno Nadam se da će Janis naštelovati glave
D

Djjdbfhhf

pre oko 1 mesec

Bezmudaska ekipa..Izgoreće pred tudjim navijacima...
e

e

pre oko 1 mesec

Ako nas pobede Bonga,Nilikina,Tajrik pred nasim navijacima i nismo za El.
a

auuuuuuuuuuuuu

pre oko 1 mesec

"Najgore je uprti prstom i reći da je kriv samo jedan čovek" , pa cekaj kad Zvezda izgubi na jednu loptu onda je tamo kriv jedan covek? A ovde nije?
L

LudiPantic

pre oko 1 mesec

Jaucem.
G

Gost99

pre oko 1 mesec

Nemamo skok i odbranu vec 3 godine unazad, a ove sezone nemamo ni krstenog igraca! Otpustio si ceo tim, otpustio si Avrama, Nanelija, i Smita koji je pokazao da je klasa, da je morao da igra mnogo vise. Sad kocis mladog Mitra, Koprivicu nisi otpustio samo zbog njegovog oca, a ostale igrace unazadjujes! Uz sve postovanje Zeljku, videlo se odavno da je njegovo vreme proslo, kao Murinjovo u fudbalu. Da izguramo ovu sezonu nekako zbog Aba lige, El je zavrsena, pa da se dese promene na svim nivoima ako je to moguce. Nazalost, sledi nam sramota i u derbiju, a sta cemo posle toga, tesko ko da zna.
o

ostoja77

pre oko 1 mesec

Trebam tabletaaaa
T

Tegi

pre oko 1 mesec

Poludecu
R

Repac Plandište

pre oko 1 mesec

Okolo naokolo a nikako u srz problema. Problem ima ime i prezime i crvenkaste je boje. Kazu jeste ali ne daju navijači. Postoje navijači koji vole svoj klub ludo i bezrezervno i koji nikada ne kritikuju igrace i trenera. Postoje oni lako gi obradis kojima mozes prodati rog za sveću da ne kazem damu za bubrege. Ni jednima ni drugima nema se sta zameriti. Medjutim onima koji navijaju ili jos gore kreiraju navijacko raspoloženje za lovu imalo bi se stosta zameriti. Najmanji su problem ovi koji posle poraza za dve crvene pevaju i kada gubis ja ti pevam. Problem su ovi krupni koji uzimaju ozbiljnu lovu. Tu pre svega mislim na Vladana i njegovog sina, pumu, Čuju, Donalda. Sta mislite odakle dolaze spinovi u stilu: Bez Zelimira Partizan bi se ugasio, Zelimir tempira formu za maj, Zelimir nije hteo platu zbog slabih rezultata, verujem Zocu vise nego ocu, Zelimirov zadatak je desetogodišnja A licenca a ne rezultati. Ima da truju navijace, da pricaju i o rutavim ja... a samo ne o katastrofalnoj igri, odgovornosti i potopu evo vec treću godinu. Znaci ozbiljna organizacija, Ostoja znae pa nije on dzabe clan GO. Sa ovim su se složili...
H

HVALA I DOVIĐENJA

pre oko 1 mesec

Zamolio bih Obradovića i Savića da podnesu ostavke.
h

hahahahahahah

pre oko 1 mesec

citiracu jednog novinara "svako strpljenje ima kraj"
M

Mikula

pre oko 1 mesec

"Dobra okolnost je majndset celog tima" hahahahahahah
6

616161

pre oko 1 mesec

Hocemo li nekog pobediti ove godine ?
S

Stats

pre oko 1 mesec

Porazili smo Bajern i Makabi ove godine.
J

Jole 39

pre oko 1 mesec

Neka pobede u derbiju i svima je sve oprošteno
g

grozzznica

pre oko 1 mesec

Lep sponzorski naslov "groznica neizvesnih završnica", a mogao je biti i "svakom strpljenju dodje kraj"
2

24.232

pre oko 1 mesec

Oni su ti klasican primer one "strah u njima izmice kontroli". Zamisli sta bi se desilo da se pise onako kako jeste?
A

Asad

pre oko 1 mesec

Sve im je to dzaba, kad zeljka na konferenciji saceka “gospodin” RADA i rasturi ga sa dva pitanja kao krme masnu vrecu
R

Realno samoo

pre oko 1 mesec

Pokusacu ovde postaviti pitanje i vama sa Mozzarta i svim novinarima. Da li imate strah ili je nesto drugo u pitanju, ali zasto ne smete postaviti pitanje o zeljkovom radu i odlukama direktno i konkretno?! Dokle vise ovi tekstovi o igracima i klubu ? 4 godine citamo to i meni kao navijacu koji pratim Partizan od kada znam za sebe, ovo sve postaje toliko sumorno i tuzno da mi je muka. Ogadicete mi klub. Zelimo konkretne tekstove i pitanja o treneru! Njegovo vreme je proslo.
N

Nba

pre oko 1 mesec

I ja isto to pita na svakoj vešti o Partizanu i nije mi jasno čega se plaše novinari?Juce na konferenciji niko ništa da pita o tome kako to da posle poluvremena ili posle tajmauta igrači neznaju gde se nalaze sta im radiš na poluvremenu sta im govoriš,neznanju da se postave i odigraju akciju sta trenirate na trenigu?Zasto Lumberg igra plea kad se već nekoliko utakmica ne slanazi na toj poziciji i slepac vidi šut iz igre 0/6 i igra katastrofa u poslednjih 3-4 utakmica,kad čoveku ne lezi ta pozicija?Kaze Željko zna se koj je lider ekipe pa ja ga nevidi to je po meni trebao da bude Aleksa,zašto je otišao niko ga nepita.Dove si neki igri umesto da on bude kapiten i neko ko ima slobodu kao sto je imamo Panter 3 sezone e to su pitanja gospodo novinari koja vi treba postaviti i ko je selektirao igrače posto juče na konferenciji kaže da lose odigravaju akciju i ne rade sta im se kaže?Ko je ovde lud svaka čast na svemu ali dosta za 3 sezone 1 trofej i 1 pleyoff.
Z

Zex89

pre oko 1 mesec

Pa, plase se da ako pokrenu to pitanje, najveci zaista ne dobije nogu. A toga se plasimo i svi mi zvezdasi, tako da, neka ovih tekstova jos vise...
Đ

Đukin fan

pre oko 1 mesec

Te “neizvesne”završnice su od 10-20 % slabija igra i zalaganje Partizanovih igrača,a može sigurno obzirom da se 4 godine već dešava ista slika deo odgovornosti na stručni stab i trenera da ide!!!Kako god loženje i spinovanje i app EC i EL (ABA ligu ne računa ni Partizan ni Zvezda skoro u ništa)je zavrsena priča!!!Obezbedjen donji deo tabele i bez šanse za f4 !!!!
О

Ооооо

pre oko 1 mesec

Мењај их све,ооооо,мењај их све,мењај их све,мењај их све...
G

Giop

pre oko 1 mesec

U pravu ste nema više Partizan šta da čeka, daj novih 14 igrača ove teraj sve...
O

Ojo

pre oko 1 mesec

Predomislio se Mirota,oće u partizan

KoRn

pre oko 1 mesec

Pa kako da ne bude groznica kada Ostoja nije nabavio drva,smrzli se jadni u Areni.
/

/-/

pre oko 1 mesec

Bog ne voli prevarante
D

Dog eat god

pre oko 1 mesec

Bog je ljudska konstrukcija, ne postoji.
O

O Boze

pre oko 1 mesec

I ovaj portal objavljuje sve sto nekom padne na mracni um! Zato i zasluzujes da patis kad na Boga izlivas svoje frustracije! O Boze🙏
B

Bgbg

pre oko 1 mesec

Ne znam kakve su sankcije za ono što ne ostvariš izuzevši ostavki itd. sranja. Ostaješ, ima da rintaš kao konj i primićeš po učinku a ako nećeš onda si tu i nemaš ništa od primanja pa ti vidi da li ti se isplati!? Dalje, sve su to igrači koji je znaju šta je to veličina reda KK PArtizan! Da bi igrao u njemu prvo moraš da ga voliš a ovo je gomila koja ništa od toga nema. Samo ih sve udrite po džepu pa da vidiš kako se igra!? SRAM VAS BILO SVE!