Komentari na vest

Ključni dani za evro-košarku: Danas o proširenju, Virtus, Zvezda i Partizan Mozzart Bet favoriti za vajld karte

P

Putine

pre gotovo 2 godine

U Beogradu,u Ljutice Bogdana 1 je tajno nuklearno oružje okrenuto ka Rusiji...trebalo bi da pošalješ sve rakete na to mesto i sravniš ga sa zemljom...anonimni dojavljač....pssssst
6

645

pre gotovo 2 godine

I sta odlucise?
D

Dzimi 89

pre gotovo 2 godine

Naravno da Zvezda i Partizan zasluzuju da igraju Evroligu kakav crni Pariz,Dubai pa te nebi imali hiljadu navijaca na mecu.
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Na osnovu čega Zvezda? Jedan od najlošijih rezultata ove decenije u EL. Neprekidan niz skandala iz sezone i sezonu.Papci za Atamana, incidenti navijača, zviždanje himni EL, manipulacije sa dokumentacijom, falsifikati.. Zbog čega bi ona trebala Evroligi?
k

kk.Pobegulje

pre gotovo 2 godine

IMA JEDAN KLUB KOJI NITI JEDNE TITULE I EVROLIGE VIDEO NIJE PREKO PUNE DECENIJE DOK MU NISU KUPILI LICENCU,STA MISLITE KOJI..?
p

pfc

pre gotovo 2 godine

I evo sprema se za f4.
R

Realan skroz

pre gotovo 2 godine

Nesto mi govori da ce da nas tako zaobidju sa nekom supljom pricom. Voleo bih da gresim...
A

Ahha

pre gotovo 2 godine

Neka drzava da Zvezdi budzet u junu mesecu kao laznoj instituciji pa da se dovedu provereni i dobri igraci kao sto oni rade,pa da se takmicimo rame uz rame za Top 8 ako obe ekipe igraju EL sl.sezone,a ne da se dovode amateri na klupi i polu igraci i igraci koji su jedva igrali u klubovima,a trener i nosioci iz prosle sezone svi da odu,dok sa druge strane svi nosiocu ostanu i jos e ekipa nadogradi i prodje pripreme. A ne da se Zvezda pojacava u novembru i decembru mesecu i da se ne kompletira zbog zabrane.

Lesor

pre gotovo 2 godine

Ali zasto niste vi vratili proverenog Lesora ili nekog drugog kao Gista recimo sada je ipak mator ali pre dolaska kod vas igrao redovno 7 sezona zaredom plej off u Panati a onda ga je Vil Mozli oducavao od kosarke gde cete proverenijeg igraca.
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Za Evrokup joj takav budžet koji je imala ove godine zaista nije potreban.Bolje da se izgradi neko obdanište ili ambulanta.
B

Bibop

pre gotovo 2 godine

Sta bre uspesno? Igrali jednom top 16,imali dosta kvalitetnih igraca iz reprezentacije i par skupih stranaca,sve ove godine tropa! A ovaj sto prica o tradiciji fmp,pa nista smesnije nisam procitao...
R

Realno...

pre gotovo 2 godine

Pisao je o tradicije Crvene Zvezde... Ima na obe strane isrpanih mozgova...Jedni zovu ove Fmp, drugi ove Igokea...A ceo svet koji prati Evroligu ih zna kao C. Zvezdu i Partizan...Ali nekima je valjda tako lakše da računaju
V

Vini Gogniti!!!!!!!!!!!!!!!

pre gotovo 2 godine

Kad procitam ovo "trziste" digne mi se kosa na glavi...Da ovi nasi gram mozga imaju pa da Partizan nikad vise ne igra ovo lopovsko takmicenje za bogate,evropski NBA umesto toga da se prebaci na FIBA Ligu Sampiona i bog da nas vidi,veca zarada,borba po plasmanu,bivsi prvaci evrope i veliki timovi su ga igrali ili igraju jos uvek umesto sto cekas da se kriminalci raspodele medjusobno na kome mogu najvise da zarade.Da se razumemo voleo bi da Partizan koliko god nemoguce nekom zvucalo osvoji Evroligu jer protiv svog tima NIKAD necu da navijam ali postoji i ono pitanje casti...Obesmisljena evropska kosarka do granice koju recima ne treba objasnjavati,od srca im zelim da se ugase!
J

Ja kao n

pre gotovo 2 godine

Kao navijač Zvezde,ali normalni,potpuno te podržavam.Takmičenje bez ikakvog smisla,koliko sam pratio fibinu LŠ,uopšte nije loša.Ova zatvorena takmičenja su odvratna,a najodvratnije su te pozivnice,ustvari plaćanja.
V

Vini Gogniti!!!!!!!!!!!!!!!

pre gotovo 2 godine

Slazem se,pa dosta kvalitetnih ekipa je igralo a dobra je zarada,ako je petostruki prvak evrope (a ako ne gresim igrali su cak 10 uzastopnih finala a osvajali su i triplu krunu pre,osvajali i druge evropske titule) Vareze mogao da igra u cemu je nas problem?Meni bi definitivno bilo i draze i postenije.
a

asi

pre gotovo 2 godine

Ja kao n@ Care nije to placanje nikakva lova,samo su to izmislili da kao pokazu da treba da plati onaj koji se nije kvalifikovao vec dobio pozivnicu. Bukvalno to nista ne kosta klub koji je dobio pozivnicu. Svi klubovi koji igraju EL na pocetku sezone dobiju po 500000 evra od EL. Jedino te pare ne dobija klub koji je dobio pozivnicu za EL. Bukvalno pozivnica taj klub ne kosta ni evra iz klupske kase. Neko ce reci da ga kosta jel nije dobio tih 500000 al jbg pa nije ni izborio EL,nije se kvalifikovao za razliku od drugih.
G

Gost87

pre gotovo 2 godine

Neka mi samo neko objasni šta Pariz i London mogu da donesu takmičenju a što ne mogu Zvezda i Partizan. Oni žele gledanost i publicitet. To imaju u Beogradu i o tome ne treba ni raspravljati. Imaju timove koji mogu da se egal nose sa svima. Zvezda za malo u Top 8, Partizan ušao među osam najboljih. Znači nismo mi neki indijanci koji košarkašku loptu nisu videli. Oba kluba su podigla ulaganja i dovode aktraktivne igrače i trenere. Bukvalno učešće Zvezda i Partizana nijednog trenutka ne bi trebalo da se dovodi u pitanje.
@

@gost87

pre gotovo 2 godine

Pa ,kao donosi im veliko tržište, dva velika grada,a Dubai im donosi pare,eto to ti je poenta te priče.
H

Hmmm...

pre gotovo 2 godine

Partizan i Virtus? Na osnovu čega??!? Ajde Zvezda stalan učesnik, ekipa sa tradicijom... A ovi plastikaneri, zašto??!? Isto je da li je u pitanju Pariz, London, Dubai, Virtus ili Partizan...Sve neko pranje para, i guranje plastike...
m

moa carta

pre gotovo 2 godine

Bravo za sarkazam.
1

149

pre gotovo 2 godine

Zvezda nije zaslužila ništa. Tolike godine tolike bačene pare pa na to Partizan iz prvog pokušaja među 8 nakon povratka.
n

nesrecnici....

pre gotovo 2 godine

Pa sto ne uradiste nesto u evrokupu sve ove godine???
k

kosarka=evrovizija

pre gotovo 2 godine

Hahah evo citam i ne mogu ja ovo da pratim. Inace sam redovni pratilac fudbala. I onda ovde vidim da neki tamo klubovi imaju Evroliga licencu i da samo oni mogu da igraju i da postoje neke pozivnice koje se dodeljuju po principu ko kome 'oće da da...Zauvek nek zivi nas lepi fudbal gde se vrde milijarde ali plasman se odredjuje po plasmanu u svim drzavama Evrope! Moze FK Jedinstvo Bijelo Polje u Ligu sampiona pre Juventusa.
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Zašto se forsira priča da je jedna WC rezervisana za šampiona ABA lige? . To pre svega nije tačno nego se kroz to želelo pokrivanje ovog ( prilično košarkaškog) regiona. Ukoliko bi se WC direktno dao nekom klubu odavde, a jasno je koji bi to mogao i da zasluži, šampion ABA lige ne bi automatski dobijao WC. A kada se pogleda regularnost te lige u kojoj čak dva tajkuna imaju po dva kluba , u kome se odlažu utakmice kako se kome ćefne, u kom ima dosta sumnjivih rezultata, igrači se prebacuju iz jedne u drugu filijalu, mulja se sa transferima, učestali su incidenti navijača, verovatno bi i EL imala čistiju situaciju bez ABA lige
В

Влинкер

pre gotovo 2 godine

Е, вала доста више са лупетањима. Јесу ли овде све клинци или је глупост главна карактеристика, ових што пишу овде?Овај ће да заслужи, чиме мајке ти, уласком у топ осам или са 18хиљада навијача? Знаш колико то интересује ове из ЕЛ, ни трунку. Финансије, финансије и само финансије, то њих занима и ништа друго. Дају Партизану лиценцу и држава заврне из неког разлога славину и клуб се истог момента враћа на ниво Златибора,мислиш да то њима треба? Ако ти није јасно да то лако може да се деси и који би могли бити разлози онда си у проблему.
P

Pobeda je resenje

pre gotovo 2 godine

Ovo se i ocekivalo da ce Partizan,Zvezda i Virtus ponovo igrati Evroligu a da se Valensija vraca nazad u Evrokup.
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Ajmo sada ozbiljnije , sa brojkama da popričamo o učešću tzv KK CZ u Evroligi Prvo učešće u ovom veku je bilo 2013/14 i tada je ugurana na silu jer je pravilo promenjeno po završetku ABA lige i umesto ekipe koja je zauzela 1.mesto pre F4 ABA rešeno je da igraju finalisti. Pa je umesto da ide Igokea kao prvoplasirana u ligaškom delu išla ona kao poražena iz finala. Sledeće 2014/15. je išla umesto Cibone koja je osvojila ABA ligu. Nedavno se pomenulo da je to plaćeno 800k evra ali stigao je demanti.Kome verovati? Sada je realno nebitno. Sezone2015/16. igrala je EL kao šampion ABA lige i to je njena jedina sezona kada je po starom sistemu igrala TOP 8. Do tada je imala skor 12:12 a u Top 8 je CSKA pobedio sa 3:0 Sezone 2016/17. Počinje liga sistem od 16 ekipa i tada KKCZ završava sa 16 pobeda i 14 poraza što je bilo dovoljno za 9.mesto Sledeće sezone 2017/18. Opet sa 16 ekipa , KKCZ je na kraju 14. uz skor od 11 pobeda i 19 poraza Sezonu 2018/19. nije igrala jer je šampion ABA lige bila Budućnost 2019/20. Liga se širi na 18 ekipa a na kraju CZ zauzima ponovo 14. mesto sa 11 pobeda i 17 poraza jer se sezona zbog Kovida tada prekinula Narednu sezonu KKCZ igra po automatizmu , iako je bila lošije plasirana u ABA ligi u momentu prekida izazvanog pandemijom. Te sezone ona beleži svoj realno najslabiji nastup jer zauzima predposlednje 17.mesto uz skor 10 pobeda i čak 24 poraza Prošlu sezonu , 2021/22. obeležilo je izbacivanje tri ruske ekipe zbog rata u Ukrajini pa je igrano samo 28 kola. To je KKCZ-u dovelo na 11.poziciju ( od 15 ekipa) uz skor 12 pobeda i 16 poraza Ovu aktualnu sezonu, 2022/23. KKCZ je otpočela turbulentno što je dovelo da naknadnog pojačavanja ekipe bivšim NBA igračima ( Vildoza i Kampaco) kao i promenom trenera. Ipak sve to , kao i verovatno rekordni budžet bilo je dovoljno samo za skor 17-17 i 10.mesto. Ukupno gledano u 10 sezona igrana je EL ukupno 9 puta.U 245 utakmica ostvareno je 103 pobede i 142 poraza. Najbolji rezultat po pitanju plasmana ostvaren je u sezoni 2015/16. Tada se po starom sistemu nakon 12 pobeda i 12 poraza susrela sa ekipom CSKA i bila je poražena sa 3:0.
T

Top Gun

pre gotovo 2 godine

Bravo matori da ne pišem.
P

Paokara

pre gotovo 2 godine

A sto su 2011/2012. igrali Evrokup iako su te sezone bili 10. u Aba ligi, pa 2015/16. sto su igrali Evroligu iako se formalno nigde nisu takmicli prethodne 4 godine jer su bili "zamrznuti".
B

Bursa ?

pre gotovo 2 godine

Može li presek učešća Partizana u EC prethodnih godina, zaključno sa porazom od 10x jeftinije Burse u Areni ?
A

Astoria

pre gotovo 2 godine

Partizan je odigrao odlično ovu prvu povratničku sezonu u EL, rekao bih iznad očekivanja. Razlog tome je odlično tempirana forma, gde je Obradovićevo iskustvo došlo do izražaja. Zvezda je isto odlično igrala, budimo iskreni. I pored svih problema (greška oko izbora trenera na početku sezone, loš izbor stranaca i kasno priključivanje Kampaca) bili su na jednu pobedu od F8. Ceh su platili zbog neshvatljivog pada forme na domaćem terenu gde su dozvolili fenjerašima da ih pobede. Sve u svemu, možemo biti zadovoljni učinkom srpskih ekipa ove sezone, ja lično jesam. Ostavili smo timove sa mnogo većim budžetima iza sebe. Da je Ivanović bio tu od početka sezone, druga bi to bila pesma. Dati mu odrešene ruke u dovođenju stranaca sl.sezone, pa da gledamo oba naša tima u završnici EL. I da, oba naša tima zaslužuju licence EL. Atmosfera koju prave beogradski klubovi retko gde postoji. Partizanu sretno u sudaru sa Realom.
е

е

pre gotovo 2 godine

И кад подвучеш црту, више победа, а и процентуално више од Партизана, а мање учешћа, тачка.
m

moa carta

pre gotovo 2 godine

Nisam znao da Partizanu kao ovogodišnjem osvajaču EL treba vajldkard.
M

Mr.

pre gotovo 2 godine

Vidim gomilu Covketovih botova koji do detalja znaju Partizanov budzet a nemaju pojma o zvezdinom nista... Excell tabele izgleda urodile plodom...?
B

Bursa pa Real

pre gotovo 2 godine

Bursa 2022. Real 2023. Zvezda 2024.
6

6392938392919

pre gotovo 2 godine

Ovo bi bilo odlično, da se relaksira atmosfera pred finale ABA lige, koje će najverovatnije igrati Partizan i Zvezda, da ne gledamo opet utakmice koje traju 4 sata, pražnjenje tribina i sav cirkus koji smo gledali prošle godine, da fokus bude isključivo na košarci...
G

Gost555

pre gotovo 2 godine

A zasto Zvezda?
c

c c

pre gotovo 2 godine

zato sto je Zvezdaa igra poslednju deceniju i to veoma uspesno
Z

Zato što...

pre gotovo 2 godine

Zato što smo velikan evropske košarke. Zato što je Pionir 17x bio pun ove sezone u EL. Zato što imamo bolji medjusobni skor ove sezone kao i prošle sezone kao i prethodnih 8 godina. Zato što Zvezda ima 4 miliona navijača. Zato što smo srpski klub sa najviše pehara i još 1001 razlog
M

Molim????

pre gotovo 2 godine

Šta je tu bilo uspešno????
R

Rodman1986

pre gotovo 2 godine

Uspješno? Kakav vic. Hahaha
y

yo.dorro

pre gotovo 2 godine

Zasto bi buduci ucesnik F4 i osvajac Aba lige morao da ima wild card? Mozda Zelezniku treba, ali nama ne.
Z

ZVIZ

pre gotovo 2 godine

reci mi kako igrate ove godine?
A

Aimar10

pre gotovo 2 godine

Da nije bilo drzave da vam kupi ucesce ove godine plus da vam da ogroman budzet ne bi sad pricali ni o top 8 i top 4,a i prosle vodine niste zasluzili da igrate evro kup bili ste sedmi u aba ligi,nista na terenu niste zasluzili,od Kako je dosao Zeljko nista jos uvek niste osvojili od 4 trofeja sve je Zvezda uzela,ajde sto kiste nista uzeli nego ste i pobegli na kraju,umesto da vas kazne dobili ste nagradu ucesce u evroligi i onda vam drzava ne valjda ugnjetavanje institucije kmee kmee
D

Dr Laza

pre gotovo 2 godine

Da bi shvatio i dao odgovor treba da imaš više od jedne moždane vijuge, zato ne zameramo na ovakvom pitanju
N

Ne reagujte

pre gotovo 2 godine

na botove i ne ostavljajte pluseve i minuseve i ostaće bez leba, a komentari će opet biti sportske sadržine, a ne debilnog karaktera,
T

Top Gun

pre gotovo 2 godine

Vlasnik zvezde je rekao da se NE LOŽE NA TOP 8. Ne vidim razlog da se klubu koji ima amaterski pristup daje bilo šta.
e

eto tako

pre gotovo 2 godine

Zato što smo ulazili u top 8 i kad se ne ložimo, sa tri puta manjim budžetom nego vi, skoro bez stranaca. Još neka nedoumica?
D

DS1989

pre gotovo 2 godine

Pa mi kada smo usli u top 8 to smo mirno prihvatili nismo histerisali na ulicama zbog tog dostignuca kao neki...
@

@eto tako

pre gotovo 2 godine

igrate bez stranaca...? Od kad pratis kosarku? Jel se drogiras?
e

eto tako

pre gotovo 2 godine

Piše skoro bez stranaca. Bilo ih je 3, a ne 7.
e

edo555

pre gotovo 2 godine

Ljudi Svezda ima prosecan tim Sem Kampaca i Vildoze ostali igraci nisu puno placeni sto sa komsije ne moze da se kaze jer su igraci dolazili iz klubova gde su bili nosioci.Mozda je to tesko da se prizna ali tako je.Zvezda ce napraviti brutalan tim.Oterati 5-6 skartova dovesti Berona centre pokretljivijevi eto masinerije
p

pfc

pre gotovo 2 godine

Svake godine u aprilu ista prica...
N

News26

pre gotovo 2 godine

Sjajna vest za Srbiju da dogodine ponovo ima dva kluba u EL
š

šta reče

pre gotovo 2 godine

Koji klub osim Zvezde iz Srbije igra EL?
G

Gost111

pre gotovo 2 godine

@sta rece ko je cz zar oni nisu ugaseni?
e

edo555

pre gotovo 2 godine

Sigurno cemo imati 2 kluba,cim Covic rezervisao arenu znaci igramo EL.Zvezda ce sigurno napraviti paklen tim da nadmasi partizanov rezultat od ove godine.Bobi Kalina,Beron...
i

insajder kkp

pre gotovo 2 godine

Partizanov budžet ove sezone po pozicijama. Plej: Madar 400k, Avramović 600k, Exum 850k. Plejevi - 1.85m. Bek: Panter 1.5m, Anđušić 500k. Bekovi - 2m. Krilo: Papapetru 1m, Naneli 1.4m. Krila -2.4m. Krilni centar: Lidej 900k, Vukčević 300k, Kr centri -1.2m. Centar: Lesor 700k, Smailagić 600k, Koprivica 300k, Centri 1.6m. Stručni štab oko 3m. Samo budžet za tim oko 12 m. Plus priprema, putovanja, logistika, dvorana, lekarski tim.... Budžet Partizana ove sezone je oko 17-18m. Ot toga karte pokrivaju možda 20%. ako i toliko. Eto sad znate.
s

sve je to vucko obezbedio

pre gotovo 2 godine

Racunaj to x2...
d

dodatak

pre gotovo 2 godine

Tako otprilike. Zaboravio si Trifunovića, Glasa i onog mršavog centra što im je igrao desetak utakmica, to je bar 500k.
a

auuu sineeee

pre gotovo 2 godine

Tri puta više nego Zvezdin do prošle sezone. Bez preterivanja.
p

plus size

pre gotovo 2 godine

Plus plaćena licenca.
e

eh

pre gotovo 2 godine

Od sezonskih i karata iz slobodne prodaje do kraja regularnog dela zarada bar 5.000.000. Toliko o tome
S

Sudija Picilkas

pre gotovo 2 godine

Kakve to ima veze sa ovom temom?

PFK NIŠ

pre gotovo 2 godine

Nema teorije, maksimalno je 13...
D

Djuradj

pre gotovo 2 godine

Avramovic u Spaniji igrao za 300k ovde za 600k? Bas smo ga castili sto ispao iz spanske lige. Naneli imao 1,4m ali u Feneru pre X godina. Prosle godine oteran iz Makabija zbog sukoba... Lako je lupati. Prave cifre se ne znaju. Znaju se iz proslih klubova. Ako tako gledas, onda Kampaco ima 6m po sezoni, a Vildoza 3,8m jer su toliko zvanicno imali u NBA. A gde je jos 20 profesionalaca koje Zvezda placa izmedju 300k i 1,2m. Takodje, Partizan ima bar 3-5 veci realni prihod od Zvezde, a Zvezda ima slican ili veci budzet, sto samo znaci da dobija 3-5 vise od drzave. Kako to, pitanje je za finansijsku inspekciju, kad bi smeli da udju, i da se ne plase najveceg zvezdinog navijaca.
5

5@5@

pre gotovo 2 godine

Naneli je imao 1.4m i to u Makabiju, ne u NBA gde uzimaju pola od plate za porez. Smajlagić je imao skoro 2m u NBA ako tako gledaš. Zvezda ima značajno manji budžet jer ima samo tri kapitalca, ostalo su rezerve iz EL klubova, Partizan ima 6-7. Avramović je došao u Partizan kao najbolji strelac španske lige. Ispao je i Musa iz španske lige pa ne znači da je jeftin.
d

d. g.

pre gotovo 2 godine

S obzirom da je el dogovorno takmičenje Partizan sigurno ide. Imaju dovoljno veza i vezica. Ako su mogli iz top 16 ek sad se pitanje ne postavlja. Zvezda ide jedino ako osvoji aba, a i to je pitanje. Ove godine je el saplitala Zvezdu gde je stigla. Od sudija, Kampaca, Polonare..imali su realno suđenje tek kad su ispali. Siguran sam da će Žoc i Savić svoje veze upotrebiti da Zvezda ne bude tamo. Siguran sam da bi i Čović isto uradio da Bodiroga nije grobar.
9

999

pre gotovo 2 godine

Koliko ste vi cudni ljudi, to je fantazija.. Ovakve stvari je opravdano pisati ako vam neko placa i imate hljeba zbog toga.. Eej jedan Zeljko Obradovic da lobira da tamo neka Zvezda ne igra neko takmicenje sljedece godine..?? To je isto kao kad bi u fudbalu npr Karlo Anceloti lobirao da npr Real Sosijedad ne ide u LS naredne godine.. A kad uporedimo najbitnije stvari, cak je za kosarku vece ime Zeljko, nego Anceloti za fudbal.. Pa ti vidi koliko je to realno. Znam ja da vi sebi dajete na vaznosti time sto mislite da najveci ikada razmislja uopste o vama, ali daj bar maloooo realnosti.
N

NoName 1

pre gotovo 2 godine

O čemu ti pričaš? Čović je uvek govorio da oba naša kluba zaslužuju licencu. Čović je one sezone kad je Partizan otišao u Fiba LŠ govorio da je interes Partizana da igra Evrokup. Naravno, Ostoja je polazeći od sebe, pomislio da ovaj hoće da zezne Partizan i otišao u Fiba LŠ. Sreća vaša pa je Bodiroga došao umesto onog Španca, inače vam nikad ne bi dodelili vajld kard. Setite se sezone kad su birali između vas i Zenita.
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Zato je najpametnije da ne podnosite zahtev uopšte! Treba to da objasnite vašem gazdi ali je problem ako ga oni ne odbiju o čemu će onda da lupeta po jatarnjim programima narednih meseci i kako da opravda onolike paretine sipane celu deceniju na njegov prvatni račun a u ime javnih interesa
M

Mile led

pre gotovo 2 godine

posle razocaravajuce sezone u cipiripi kupu gde se obrukali, vrhovni vodja izdvaja 30 miliona za mezimicu partizanku ,gde se dovode najskuplji igraci Evrolige .. Sta ce biti sledece sezone pitam se? Koliko to gladnih penzionera mora da bude...
G

Gost1111

pre gotovo 2 godine

Mile pronadjen glup u komentarima.
P

Priča

pre gotovo 2 godine

o zvezdi je smešna. Ljudi godinama komični ne mogu mrđu 8 ne mogu Arenu da napune pa klisnuli u Pionir.
s

samo pitam

pre gotovo 2 godine

sta vi uradiste u evrokupu od 2014 do 2022?
E

Ehhh

pre gotovo 2 godine

posle razocaravajuce sezone u cipiripi kupu gde se obrukali, vrhovni vodja izdvaja 30 miliona za mezimicu partizanku ,gde se dovode najskuplji igraci Evrolige .. Sta ce biti sledece sezone pitam se? Koliko to gladnih penzionera mora da bude...
M

Milojko Arsenić

pre gotovo 2 godine

Ako klub koji je osnovan pre desetak godina i za to vreme nije ništa uradio u Evropi dobije vajld kartu ovo će zvanično biti i skoro pa poslednji ekser Evrolige. Znamo da par miliona sa strane retki mogu da uguraju a jedna od njih je i zvezda uz pomoć državnog budžeta, nadam se da će ako nažalost dođe do toga da će se klubovi u Evropi pobuniti i uložiti žalbu u slučaju jednog od najgoreg scenarija za evropsku košarku.
P

Ponovo

pre gotovo 2 godine

Zvezda ponovo u Evroligi.
P

Pobeda je resenje

pre gotovo 2 godine

Ljudi moglo bi jos nekoliko tekstova da se napise o gospodji Marini Maljkovic i osvajanju Evrolige sa Fenerbahceom.Naravno tu su i njene pomocnice iz Srbije.Mnogi ce reci da je lako osvojiti kad u ekipi imas jednu Stjuart ali opet treba sve to posloziti.Hristos Vaskrese svima.
T

TristanasJNA

pre gotovo 2 godine

Zvezdi ne treba niko od pojacanja,neka ostanu ovi sadasnji i dogodine, a inace i dalje grobare tamburamo i sezoni 22/23,trenutno, 3 prema 2 i Kup uzet. A oni u euforiji,vilene sto usli medju 8,gde mi usli jos 2016te bez pompe i ludosti neke. Vratice to Real u normalne okvire,a onda ABU deremo ih ,a srpsku ligu rumeni i ostoja i ekipa nece izaci po obicaju. Oni iz misje rupe izasli i rasp....li se da je to strasno. Ljudi van svake realnosti bilo cega. Bipolarnost tkz.
g

gonpi

pre gotovo 2 godine

sve.ovo vise nema nikakvog smisla...takmicaraki duh nula. kao Pao ubedljivo zadnji, je** im se sto si zadnji kad ce narednu sezonu sigurno igrati.
7

73

pre gotovo 2 godine

Zvezda osvaja ABA ligu i time kupuje ucesce u EL...partizanu drzva kupuje licence na konto poskupljenja svega sto postoji u drzavi.Taj bunar je veci i od onog Sibirskog.
G

Gost64

pre gotovo 2 godine

FMP sprema dream team za napad na F8. U pitanju je ludacko visok budzet, da nahrani apatite razocaranih navijaca.
@

@Gost64

pre gotovo 2 godine

Pa treba nam budžet u visini vašeg, dakle skoro duplo veći nego trenutni, pa da vidimo čija majka crnu vunu prede
B

Bnm

pre gotovo 2 godine

PARTIZAN JE USAO U TOP8 I TREBA DA IMA MESTO SL.SEZONE. TAKO JE MONAKO OBEZBEDIO MESTO PROSLE SEZONE ULASKOM U TOP8. ALI OVE TO NE VAZI, A KAZU POSTO VIRTUS I VALENSIJA NISU USLI U TOP8 POBEDNIK EVROKUPA IDE U EL. PA VALJDA JE I DO SADA IMAO MESTO. MNOGO NESTO ZAMRSENO... ZVEZDA CE IZVISITI ZA MESTO U EL OVE GODINE
t

tu pa ne

pre gotovo 2 godine

Smiri živce
D

Dzi

pre gotovo 2 godine

Zvezda ne moze da izvisi kao Prvak Jadrana.
G

Gost200

pre gotovo 2 godine

Ajmo botine crvene, slabi ste danas samo 500 istih komentara od jutros, malo je to. Ajmo šta je šef rekao da se napiše, Partizan veliki budžet, zvezda ništa igraju igrači za plazma keks ako budu dobri dobiće i mleko, željko nema pojma, svi žive u Matriksu i misle da je osvojio 9 Evroligaških pehara a nije, to sve osvojio čović, ajmo lupetajte još. E da, obavezno da stiskajte minus i plus na komentarima, da se uspešno obavi botovski zadatak.
C

Crno bijeli

pre gotovo 2 godine

Ostoja odabrani soju, reaguj na ovaj budzet od 30 miliona dovedi jos Sengeliju, Pengosa, Milutinova, Tavaresa da Zeljko bude najsrecniji, ovi Spski igraci mu ruse idilu i uvek se iznervira...Penzosi neka stezu kais
@

@Crno bijeli

pre gotovo 2 godine

Isplaci se, bice ti lakse, neka kroz suze izadje bol...
D

Dzi

pre gotovo 2 godine

On ne razume Srpske igrace, trenirao u Jugoslaviji kosarkasku sekciju JSD Partizan...posle bio gastos, i tamo odavde imao uglavnom igrace Jsd Partizan, vratio se u Srbiju...U Jsd partizan...sta ce on ...
J

Jadno

pre gotovo 2 godine

I sad da neko stavi prst na celo i zapita se,jedno 500 kluba u Evropi zasta uopste igra kosarku,trosi pare na igrace,strance silne.Koja svrha igrati ista,ako te ogranicavaju sta ces da igras i dokle ces stici.Ovamo se cela Evropa pobunila kad hteli da stvore u fudbalu nakaznu ligu tkz.najboljih,a sada igrace i london,paris,mrtvi Asvel i slicne morbidne ekipe. Niti ispadaju,a mogu da igraju i sa onim njihovim trubackim orkestrom navijaca od 65 godina. Da se spreme onda Kluz,Bec,Stokholm,Kopenhagen i oni igraju basket. Ovde su pogazena osnovna ljudska prava,cak pravo na rad i zaradu. Kad se Bosman zalio svojevremeno 1996 valjda marginalni igrac i kad se ukinulo pravilo da tri stranca mogu igrati u drugom klubu,i ovo se lako da oboriti.
G

Gost526

pre gotovo 2 godine

Evroliga je privatnon akmicenje. Nije pod nadleznoscu nijedne krovne kosarkaske kuce takonda sama moze da bira ucesnike. Na zalost FIBA nema materijalnu ni.politicku moc kao UEFA i FIFA da drzi to pod kontrolom, tako da realno ULEB moze sam da bira koga ce i kako ce u svoju ligu. Generalno dok imas pare i budzet tu si. Kada izvor presusi nadju nekog da te zameni.
J

Jadno

pre gotovo 2 godine

@gost526 Slazem se ja sa tobom donekle,ali uzima timove iz nacionalnih liga. Drugo koncept je uzasan,ionako kopni interesovanje u evropi,jos se mi palimo,zalgiris i makabi i oli,svuda je publika pozorisna manje vise,ljudi sa decom,pogledaj barselonu publiku samo ili reala,ostale spance. Ko ce doci da se pali na London ili Dubai,kad se igra i pobedi ??? ne znam ja sam covek 45 godina,mozda sam pod utiscima ranije kosarke,takmicenja,ali sve vec gubi smisao,draz.. Ja sam pre neki dan seo u kladionici,drustvu i svi poznaju kosarku odlicno,igrace,cak i igru samu,takticki,ali da nije googla niko ne bi znao ko igrao finale EL pre dve godine i tri. Kamoli Eurokupa. Jos da od 20ljudi na ulicama Atine,Minhena,Pariza,Kaunasa cak,pitamo ne verujem da bi jedna znao.
G

Gost007

pre gotovo 2 godine

Naravno da će se spremiti većina tih gradova jer Panter i Vildoza i mnogo drugih stranaca mogu da igraju bilo gde i da zainteresuju ljude. Ako Dubai ubaci velike pare kroz 4 godine imaćemo 32 kluba raspoređenim u neke divizije ili konferencije. Ako nam država(čitaj: tržište) ne ojača bićemo sretni da bude jedan naš klub zastupljen, a kamoli dva.
M

Mali jsd

pre gotovo 2 godine

Ajmo Ostoja legendo opoziciona i avangardna, Malo je 30 miliona budzet daj sledece 40 miliona, malo su Panter ,Naneli,Exum,Papaptru, Lesor,Lidej, Andjusic, sve skupi EL igraci...
@

@Mali jsd

pre gotovo 2 godine

I sta je bol, sta je booool kad bez boola nema ljubaviiiii
T

Tasmaniski

pre gotovo 2 godine

Coki dovodi Gobera i splash brotherse. Nude se i prekobrojni iz Milana, Fenera i Efesa. Coxy, reaguj. Tu ti je i onaj mali Hauard iz Baskonije i uvek pozeljni Uzicanin Bili Beron. Narod Srbije moze malo da stegne kais.
E

Emperador

pre gotovo 2 godine

Lakrdija od takmicenja. Pogotovo ako ubace taj Dubai i London
M

Milojko Arsenic

pre gotovo 2 godine

Ajmo Ostoja legendo opoziciona i avangardna, Malo je 30 miliona budzet daj sledece 40 miliona, malo su Panter ,Naneli,Exum,Papaptru, Lesor,Lidej, Andjusic, sve skupi EL igraci...
m

malo je kume

pre gotovo 2 godine

aj u sto evra da će ispaliti Zvezdu za EL
P

Probudila se

pre gotovo 2 godine

Cokijeva bot masinerija hahahah😆 vreme je bilo, taman 11.00 sendvic i posao
k

kojotski

pre gotovo 2 godine

Ne ulazim u to ko će biti pobednik ABA lige, ali mi nije jasno zašto ljudi uporno pišu da šampion ABA lige ima sigurno mesto u Evroligi? U aneksu ugovoru između EL i ABA lige decidirano piše "PREDSTAVNIK" ABA lige.
B

Baxter88

pre gotovo 2 godine

Znaci ako nekim cudom neki tajkun resi da upumpa u Zadar 30M evra, oni ce u EL sledece god kao "predstavnik" ABA lige pre Partizana i Zvezde? Ne lupaj gluposti covece!
1

1a

pre gotovo 2 godine

Naravno da bi u tom slučaju igrao Zadar. Oni su hteli Dubai da ubace zbog para, što ne bi Zadar.
@

@Bexter88

pre gotovo 2 godine

Ne vidim nista netacno u tom sto je covek napisao... Zapravo tvoj je komentar taj koji je za komisiju...
X

XD

pre gotovo 2 godine

Zna se kome treba kupovina mesta i vajld karta a ko svoje mesto osvaja na terenu.
T

Tasmaniski

pre gotovo 2 godine

Hajmo Coki legendo, do 40 mil evra budzet pa da dovedemo ceo autobus novih pojacanja. Malo su Kampaco &co. Mozes ti to. Znamo te.
k

kratko i jasno

pre gotovo 2 godine

I Zvezda i Partizan će igrati EL,sledeće sezone.Ta vest je već odavno potvrđena.A to sve zahvaljujući državi,koja je garant budžeta večitih,to se od nje i tražilo,a sve ostalo su budalaštine.
B

Baxter88

pre gotovo 2 godine

Bukvalno kratko, jasno i tacno! Srecom da je tako inace bi u finalnoj seriji ABA bukvalno bilo mrtvih ljudi zarad sporta!
1

100%

pre gotovo 2 godine

Ako ima Boga Zvezda i Virtus u EL, Partizan u FIba Ligu sampiona
n

nevidljiviii

pre gotovo 2 godine

Hahah, ne znam samo sta je zajednicko Virtusu i Fmpu ? Prvi su klub sa istorijom, bivsi osvajaci, dok drugi postoje tek par godina
@

@nevidljivi

pre gotovo 2 godine

Kako sta je zajednicko? Pa Teodosic... xD
Z

Zvezda na Kališu

pre gotovo 2 godine

Zašto crno beli ne žele Zvezdu u Evroligi ? Jasno je. Mi nemamo respekt prema crno belima. Zato 3:2 ove sezone
@

@suze.opet.

pre gotovo 2 godine

Prepotentni i uobrazeni,necete osvojiti ni ABA ni KLS.
D

Dalibor CZ

pre gotovo 2 godine

Zvezda osvaja ABA ligu i svejedno igra EL a zna se dobro ko placa EL da bi je igrao.
k

kako brat moi

pre gotovo 2 godine

osvaja stalno kad je usla preko cibone na mufte 😳
A

Ama bas nista

pre gotovo 2 godine

Ne osvaja ništa
D

Dalibor CZ

pre gotovo 2 godine

Cibona odustala od EL sledece po redu bila Zvezda i usla u EL sve cisto a sve ostale price su klasično spinovanje.
p

paulo

pre gotovo 2 godine

Jeste jeste odustace ljudi za dzabe
e

ea ea cibosi

pre gotovo 2 godine

Da bi igrao EL moraš da imaš određeni budžet. Ne znam koliko je tada bilo ali sada je preko 5m. To je obaveza koju nameće EL. I pazi kad su oni smislili priču da je Cibona odustala jer joj ne dato 800k, a samo budžet je morao da im bude 5m. Besmisleno. Odustali ljudi jer tamo država ne daje klubovima ništa i ne mogu da dođu do tog budžeta ni u snovima.
Z

Zar misliš

pre gotovo 2 godine

Da neko ko se zove Dalibor može nešto pametno da napise ?
M

Mr.

pre gotovo 2 godine

Velibore, ne jedi pite....
e

esex

pre gotovo 2 godine

Zvezda i partizan moraju imati licence i sve drugo bi bila sramota za el...imamo mi jedan drugi problem a to je deo navijaca zvezde koji ne zeli partizan u el i deo navijaca partizana koji ne zele zvezdu u el...zbog takvih srba strasne su se stvari desavale srbima kroz istoriju...zbog te nase osobine stradali smo vise nego od nacista i turaka..i nikada se necemo promeniti jer volimo da smo stocna govna.objavite mi komentar jer istina ne vredja vec opominje.
0

007 James

pre gotovo 2 godine

Kako kandidati kad vaild card ima 3,znaci to su te tri ekipe koje ih dobijaju
G

Gost30

pre gotovo 2 godine

Kad vidim naslov uzmem kokice i citam komentare...
K

Koko7

pre gotovo 2 godine

Treba napraviti EL sa dve grupe od po 12 ekipa i da se igra ligaski deo od 22 kola. Nakon toga da se grupe ukrstaju po principu A1-B8, A2-B7 itd... To dodje kao neki top16 i da se igra recimo to na 2 pobede pa cetvrtfinale na 3 i da ostane F4 za najbolje 4 ekipe!
G

Gost23

pre gotovo 2 godine

Ma kakvi bre... 2 konferencije sa 12 timova, jedna igraju svaki sa svakim kući i u gostima, a sa timovima iz druge konferencije jedna utakmica u goste ili kod kuče, s tim što naredne sezone onaj ko je bio gost,biće domaćin. Znaci ukupno 34 kola kao do sada. Ako li se pak nadje još 12 termina onda i tu ceo krug ipak igrati. Znaci 46 kola, ali to je teško izvodljivo zbog domacih prvenstva. U play-off ulaze po 6 sigurna tima, a 4 naredna igraju Play-in iz koje poslednja 2 ulaze u Play-off. E od te faze 8 iz jedne igra sa 1 iz druge konferencije i to ukrštanje timova bi dopunilo falinku igranja samo jedne utakmice u toku regularnog dela sa timom iz druge konferencije. Ovako je mislim jedino moguće igrati , izuzev ako ne nadju još 12 slobodnih termina, pa 46 kola odigrati.
T

TP-1

pre gotovo 2 godine

Za Partizan nebitno,on kao osvajac EL sigurno igra sledece sezone. Smem da se kladim da ce ovo biti 10 jubilarna tutula EL za Zeljka. Ovaj tim bi trenutno dobio pola NBA lige. Sa Realom bez po muke...Finale Barsa- Partizan,gde je Partizan blagi favorit!
P

Partizan brate

pre gotovo 2 godine

Ide na Barsu u polufinalu.
S

Senjak Ultras

pre gotovo 2 godine

Svaka cast na top 8 ali ove gluposti da osvajate EL i dabi dobili pola Nba lige je neverovatna glupost. Covek ne moze da poveruje sta pricate daste vi osvajali sve trofeje i ucestvovali umesto Zvezde u El. Mi koji nismo Partizanovci morali bi napustiti ove prostore od vase price i hvaljena. Shvatite i ove kao i prosle godine podice te nula trofeja ove god vec 3 2 za Zvezdu uz osvojen trofej. Vel poz svima i ajde da slavimo i jedni i drugi ako ova vest bude istinita.
d

d. g.

pre gotovo 2 godine

Onda se obogati. Kvota 15. I požuri sa uplatom da ne padne kvota.
Z

Zvezda prvak Evrope 2024 !

pre gotovo 2 godine

Zvezda osvaja Evroligu 2024 godine !
L

Laufer

pre gotovo 2 godine

Pobednicki komentar za ovu,a bogami i sledecu godinu!🤣🤣🤣
m

mile led

pre gotovo 2 godine

zvezda neće postojati tada
H

Hermano7

pre gotovo 2 godine

I 2024 ali i ove. Dace vam titulu direkt, zato sto je ceo svet bio protiv vas pa sad bi evroliga da vam se izvini.
C

Covke inzenjer

pre gotovo 2 godine

Ako Covic bude dobio budzet kao Partizan i to u junu a ne u oktobru, onda ce to biti laganica.
x

xxxl

pre gotovo 2 godine

Pa, tako vam je vrhovni obećao i verujem mu. Ljut je zbog uspeha Partizana i bagerom će istovariti igrače u Zvezdu. Biće to budžet 30+ mil. još krajem jula. Ako ne bude proradilo biće i doselekcije, jer stub srpstva mora ostati jak. Sad se živnulo na EL, a uporan je.
3

3eq

pre gotovo 2 godine

Da je bar u oktobru nego u decembru kad je sve bilo gotovo, pa su morali da prepravljaju knjige. Partizan je sve to dobio u maju i kupili sta god su hteli na vreme.
D

Da li je

pre gotovo 2 godine

Fmp svestan da ce igrati Evrokup pa cak i kad bi se desilo cudo da osvoje aba ove sezone? 😆 Bodiroga Partizanovac, falsifikovanje finansijskih izvestaja, atak na EL pritiscima raznoraznim oko Kampaca nakon opravdane suspenzije, utakmice u Areni,… Nista vam ne ide u prilog 😆 tako da, bolje skautirajte nesto za EK vec sad. A ima i ta FIBA LS.
d

d. g.

pre gotovo 2 godine

Bitno je da je zarađeno, a ne kupljeno. A ne sedmi u aba a igram ek. Kad ne mogu da osvojim ništa tu je država sa parama.
@

@d.g.

pre gotovo 2 godine

Je li skracenica za degen? Obzirom da ste ČETIRI puta igrali EL nezasluženo.
S

Suze. Opet.

pre gotovo 2 godine

Kreće tužno vreme za crno bele. Zvezda igra Evroligu 2023/24. Pre tiga osvaja Aba i Kls
N

Nedović u Areni.

pre gotovo 2 godine

Zvezda igra Evroligu 2023/24 !
r

replikacija

pre gotovo 2 godine

Vidim mnogi kosarku nazivaju neprofitabilnom, a ipak svi trce u Evroligu i Evrokup. Mora da postoji razlog. Zaradi se od tih takmicenja lepo, samo nema dovoljno kajmaka za sve, kao u fudbalu. Eno, fudbal je profitabilan, evro-takmicenja donose milione, a opet klubovi u debelim minusima. Pogledajte samo dugove Partizana i Zvezde, koji prelaze 100 miliona, hteli to navijacki obojeni da priznaju to ili ne.
B

Bida

pre gotovo 2 godine

Zv - nema razlike izmedju tebe i vaseg vodje jeste dao nam je na primer 2 milki a vama samo za vildozu i kampaca 11 milki ma imas sajt evro lige tibi na vasu udbasku propagandu da izjednacis davanja ko tvoj vodja
D

Daj faul

pre gotovo 2 godine

Taj nas vodja, kako ga nazivas, obezbedio ti je ulaznicu za Evroligu, obezbedio ti je pare za tim, drugi put ti spasava fudbalski klub od propasti… pa neka bude da je nas vodja
a

ajde klincurijo

pre gotovo 2 godine

11? Cime se drogiras?
G

Gosthjk

pre gotovo 2 godine

Ako ima Boga Partizan i Virtus u EL, Zvezda u EC.
l

leo422

pre gotovo 2 godine

zasto Zvezda u evrokup,zar nije ovako zanimljivije da oba kluba budu u evroligi
S

Spomenko

pre gotovo 2 godine

Virtus i Partizan nisu zaslužili na terenu EL
B

Bog licno

pre gotovo 2 godine

Bog se ne slaze sa tobom. Ne voli plastiku.
D

Dementia

pre gotovo 2 godine

Boga svakako ima a pamet ne daje svakome!
Z

Zvezda u Evroligi !!!!

pre gotovo 2 godine

Zvezda igra Evroligu !!!!
3

3 na 3

pre gotovo 2 godine

Ako su evroligi bitni asvel alba i takve puske od ekipa a partizan i zvezda ne onda jebes tu kosarku.dovest ce te dubai koji ce iskesirat lovu za ucesce pa onda kao siti i osg za igrace i ode sve u p.m
S

Srdjan88

pre gotovo 2 godine

Klasicna amerikanizacija sporta. Sem osvajaca EK ne postoje nikakvi sportski parametri kako se ulazi u EL. Sve se odlucuje na nekim sastancima, gleda se trziste, koliko ko ima budzet i slicno. A sto je najgore i pored toga Zvezda i Partizan npr od ucesca zaradili o 1m. Pa da su otisli u FIBA LS sa ovim sastavima bi osvojili ta takmicenja i mozda zaradili iste pare. Potpuno neisplativo takmicenje a satro se sve gleda sa finansijske strane, klubovi moraju imati minimalan budzet od 7m a ne mogu da zarade ni pola toga ako ne osvoje, jer da bi napravio iole konkurentan tim tebi treba preko 10m...
S

Statler

pre gotovo 2 godine

Problem je što s ovim timovima ni Zvezda ni Partizan ne bi igrali FIBA LŠ jer igračima nije zanimljiva. EL je ipak miljama ispred.
D

DMS

pre gotovo 2 godine

To je privatna firma koja kao i sve mora da posluje što bolje, a tebe niko ne primorava da budeš njen član. A mnogi bi hteli... Kako je nastala i ko joj je to omogućio dobro je poznato. Data im je mogućnost i oni su je iskoristili. Kvalitet ovogodišnje im daje za pravo da se pohvale svojim izborom i načinom rada. E, sad, što ne mogu svi da je igraju i što smo mi jedni od tih, to nas boli. Da su neki drugi u pitanju, ne bi te bilo briga.
p

pancevac992

pre gotovo 2 godine

Cime li je zvezda zasluzila? Zvezdu treba izbaciti zbog muljanja
X

Xao

pre gotovo 2 godine

Sto ste pobegli iz KLS a niste kažnjeni, trebalo je, kako piše u statutu, da budete izbačeni u treći rang, tako da tišina
n

nije mi jasno

pre gotovo 2 godine

kakav vajldkard za Partizan, kad je obezbedio top8, negde sam skoro video da ko udje u top8 obezbedjuje EL za sledecu sezonu, pricam za ekipe koje nemaju EL licencu?
p

pfc

pre gotovo 2 godine

I ja sam tako mislio, ali to vazi za ucesnike EL koji su usli kroz Eurocup.
N

NoName 1

pre gotovo 2 godine

Ne čudi što ne znaš, vi pratite košarku od novembra meseca, kad ste zaređali sa pobedama. To što ti pričaš važi za ekipe koje dođu iz Evrokupa.
V

Vasilis

pre gotovo 2 godine

Ali Asvel i A licenca, to je jednako besmisleno kao sto ce prvak nase bedne superlige igrati LS.
p

pancevac992

pre gotovo 2 godine

nije bila bedna kad ste vi osvojili,pa ispadali od konobara samroka
V

Vasilis

pre gotovo 2 godine

Ne znam ko su oni, grobar nisam. Liga nam je bedna.
k

kringee

pre gotovo 2 godine

Bila bi tragedija košarke da Partizan dobije vajld kartu
b

bez brige

pre gotovo 2 godine

krece serija teskih meceva od virtusa pa nadalje, partizan nema sanse za top 8, samim tim i za wild card... kome trebaju luzeri sa 10 -og mesta.. opusteno..zvezda s druge strane u seriji lakih meceva, alba, bayern, pana, plus se vraca kampazo, plus bolji medjusobni od partizana, zvezda ima wold card..ca evropa prica o 10-godisnjoj blamazi zvezde u evropi..h a ha
P

Paksuu

pre gotovo 2 godine

Imas pravo, samo bivsi sampioni evrope zasluzuju pozivnicu i status permanentnog ucesnika EL.
D

Djape45

pre gotovo 2 godine

Kako bi bilo lepo za košarku kad bi imali sistem kao za fudbalsku ligu šampiona, zamislite u kvalifikacijama Zvezda/Partizan idu u Island da igraju u punoj dvorani protiv Njardvika koji daje 100 poena po meču svojoj ligi :D, doprinelo bi dosta popularizaciji košarke u evropi kad bi moglo da se ostvari, u evroligi ionako nema dovoljno para da bude profitabilna.
Ј

Јосиф

pre gotovo 2 godine

Звезда че свакако изборити ЕЛ пошто че у финалу да помете партизан!
B

Bida

pre gotovo 2 godine

Jel ti to obecao vas vodjaaaa

Fuenlabrada

pre gotovo 2 godine

Opremd obro.
Z

ZV

pre gotovo 2 godine

Jel to onaj Vodja sto vam je: dao pare za licencu,dao pare za osam top igraca, dao pare za najtrofejnijeg trenera Evrope,dao dzaba Arenu na koriscenje, pusta vas da ne placate porez drzavi i svake godine vam placa licencu za Evropu u fudbalu? Jel taj? Obraza bez,casti bez,morala bez. Nego,podaj ti,blago meni, malo para Ostoji da se ne bruka sa starom jahtom na skupovima bogatuna,treba da se ponovi.
ц

црно на бело

pre gotovo 2 godine

Ма,страшни сте....😉
@

@Josif

pre gotovo 2 godine

Zvezda nikada nije osvojila ABA ligu,a da nije imala prednost domaceg terena.Nece ni sada!