Komentari na vest

Sad nema povlačenja, Zvezda mora da počne da se takmiči

S

Ssl

pre oko 2 meseca

Imam pitanje za autora teksta, jesi ti radio fizičko u ško… a ne, ne to, nego sledeće , parafraziram “na dve od četiri utakmice očekivali su se bodovi”. Znači, Benfika, pa onda Inter i Monako na strani, ako ste vi realni postavili očekivanje da će ovaj tim Zvezde da uzme bodove Interu i Monaku na njihovom terenu, a pošto nije, pišete kritike kao da smo igrali protiv Napretka, onda ste ili nerealni ili maliciozni.
s

serMudro

pre oko 2 meseca

Ovaj Milojević je tiha jeza i kao trener-stručnjak i kao trener, koji daje izjave (vokabularno neosposobljen). Njegove izjave su bez logičkog smisla i sve se svodi na neke fraze, odnosno floskule, koje nemaju nikakvu osnovu. Stalno govori "iz ovoga moramo izvući pouku", evo, on izvlači pouku iz svake utakmice (to su njegove izjave), ali nikako da je izvuče. Pouke su dole na dnu Tihog okeana, na 11 hiljada metara dubine. Stalno pričam, najveća glupost druga Terzića je bilo dovođenje ovog praznog trenera u Zvezdu. Posledice se vide!
u

unpamozzart

pre oko 2 meseca

Da,da, evo odmah. Od sutra će da nauče da igraju i ima da skupljaju bodove
P

Popsi

pre oko 2 meseca

Gde su sada oni poznavaoci fudbala sa tastature, izvesni "Pedja1o8", "spiritus movens" i "Don Vito Corleone" (onaj ljubitelj lika i deela drugova Terzića i Milojevića), koji su na Mocartsportu ostavljali komentare sa motivacionim floskulama, da ćemo glatko pobediti Barsu u Beogradu?! Gde ste sada stručnjaci?! Propali ste u crnu zemlju!
D

Don VitoCorleone (pravi)

pre oko 2 meseca

@Popsi – evo me, druže Popsi! Nisam se sakrio u mišju rupu kao što ti trabunjaš! Ja sam verovao u moju Zvezdu i uvek ću verovati! Verovao sam da možemo pobediti galaktikose iz Barse, jer i mi imamo naše galaktikose jednog Nedaje, Dalča, Đigu, Dilsona, Katompa Mvumpu, na prvi pogled ostarelog Kangu, koji igra kao mladić prvih 5-10 minuta. Pobedićemo mi Štutgart za 20 dana. U to sam uveren i niko mi moje uverenje ne može ukinuti! Napred Zvezda sa Terzićem, Mrkelom, Milojevićem i drugom Tozom! Sa njima sve je dostupno!
G

Gostiona

pre oko 2 meseca

Igraci nisu dorasli ligi sampiona.Prosek.Za nasu ligu koja je dno,u kojoj je raspali Partizan drugi,zvezdini igraci su top.To je problem.Igras u nasoj ligi prosek utakmice,izadjes u evropu nista nikom nemozes!Zvezdi i bilo kome iz nase lige izlazak u evropu je samo dobit u novcu!Dokle god drzava ima pipke u klubovima nema nista od fudbala naseg!!!!
D

Drasko92

pre oko 2 meseca

Kada prvenstvo postane regularno a sudijska organizacija i fss nezavisne institucije i kada naboj i tenzija takmicarskog duha postanu prisutne u svakom kolu domace lige tad se moze ocekivati bolji rezultat u Evropi a sve pod uslovom da do tada neko postenije odradi prelazni rok i sacuva 3 do4 nasih najtalentovanijih klinaca unesto sto se dovode polovni stranci i vrsi najveca otimacina i pljacka u istoriji Srpskog Fudbala.
M

Mister Chaki

pre oko 2 meseca

Da, tačno je. Zvezda je Barseloni dala 2 gola, a Real Madrid nijedan. Mirne breskviceeeeeeee
T

Trtmrt

pre oko 2 meseca

Samo su Monako,Osasuna i Zvezda dali više od jednog gola Barseloni!
S

Samo jedan covek

pre oko 2 meseca

Da niste primili petardu pobedili bi 2-0!
H

Her Flick

pre oko 2 meseca

To je bre zavera....svi iz liga petice mora da nam uvale peticu....samo Inter podbacio...je li neko cuo bar jednom svi u napad ajmo ajde....jok bre svi u bunker ajmo ajde...
D

Daj faul

pre oko 2 meseca

Nama iz lige petice, vama iz lige devetke i desetke…
a

acabre

pre oko 2 meseca

Postovani Zvezdasi sta smo ocekivali u prva cetiri kola bez glavnih igraca i bez odbrane protiv protivnika koji su medju najboljim u top 5 liga? Benfika igrali smo ok. Inter i tu se nismo brukali u igri.Monako steta smo bili gosti,bili smo dobri u prvom poluvremenu da smo poveli iz penala koji nije sviran drugacije bi bilo.Barsa to je moc.
n

najjaci od barija v5

pre oko 2 meseca

vala jesu
n

nemanema

pre oko 2 meseca

samo da se zalufaju
M

Meni su

pre oko 2 meseca

Osnovni utisci utakmice: kako jadni i spori rodic kod prvog primljenog gola ide lezerno unazada, a pored njega spanac utrcava i prestize ga i glavom daje gol. Kako je miloje stavio rodica protiv jamala i kundea. Kako je maksimovic juce bio nemocan, nesiguran i plasljiv.
R

Randomboyy

pre oko 2 meseca

Navedi mi jednog neka koji je zaustavio Jamala! Rodić je odigrao dobro ako uzmeš u obzir da je Jamal najveća mlada zvezda u svetu fudbala
L

Lepi mica4

pre oko 2 meseca

Random pavlovic,utakmica srbija -spanija😆😆
B

Branko8

pre oko 2 meseca

Možda smo slepi ali nismo slepci.Protiv nemaca opet 4-5 komada,pa opet loženje i priča o zaradi,prodaji igrača i učenju .Koreografija se podrazumeva.Ispiranje mozga isto tako.Napred hrabra zvezda.

Veca1971BGD

pre oko 2 meseca

Opet cenzura komentara ?!
k

kizabg

pre oko 2 meseca

Da li ste vi novinarni kršteni? Posle četiri izgubljne utakmice i gol razlikom 4:16 vi se nadate nečemu. Koga možemo da pobedimo, Milan, Študgart,PSV.? Nejmojte da nas zamajavate. Bićemo zadnji i to je kraj. Sledeće godine se nećemo ni kvalifikovati, jer će kvalifikacije biti teže nego do sada
N

Nebitan10

pre oko 2 meseca

Neverovatno da struji optimizam posle jos jedne onakve utakmice...Sad je tek primetno kako izgleda zivot bez Ivanica a nista novo ne bi doneli ni Duarte pa ni Radonjic, cemu ovakvi tekstovi
s

sledece godine

pre oko 2 meseca

prosek 1200 eura, to se zove autosugestija, da ti usade podsvesno da se nadas boljem dok oni kradu...sns radikalska metoda...
š

šta nam napriča

pre oko 2 meseca

Ivanić nikada ništa pokazao u Evropi a u poslednjih 5 utakmica koje je igrao ni u prvenstvu i ti se sad kačiš za njega. Smešan si.
P

Puci

pre oko 2 meseca

Par igrača mogu igrati lš u ovom trenutku.ostali počev og golmana .Rodica, Spajića pa nadalje igrači za srpski fudbal i trener naravno limitiran.okej igraš sa barsom ali postavka kod prvog gola .trčanje nula .Rodić pokriva rukama mu..da kod trećeg i stoji 2 metra od igrača dokovaj centrira nivo super lige.
S

Sad opet

pre oko 2 meseca

Pisite hvalospeve na racun Mesija kako je bolji od Jamala.I Piksi treba na klupi da ostavi Samardzica da bi Mesi igrao.Zato i jesmo tu gde jesmo.A vi i dalje pisite gluposti
B

Bnm

pre oko 2 meseca

🧨🧨🧨🧨🧨 🧨🧨🧨🧨🧨
m

metalika moj dobar

pre oko 2 meseca

Jamal u suzama napustio Srbiju, u strahu od svoje pozicije i ugovora neutesno je grcao na Beogradskom stadionu .Mali mesii vidjen je cak i na poluvremenu kako razgovara sa her Flikom koji je sredinom prvog poluvremena upitao prisutne oko njega "Wer ist neu Messi"
D

Dzi

pre oko 2 meseca

valja obnoviti tv ligu sampiona kao nekadaa da se revansiramo Partizanu... to nam je takmicenje po meri..
D

Dzi

pre oko 2 meseca

nek nas se kup srbije ponovo plasi...
S

Srbadoo

pre oko 2 meseca

Dali Smo 2 gola Barsi bre plus jedan nam cisto ponistili?!? Sta ocete vi vise ?! Ziveo Terzic I majka Srbija! Ziveo nas najveci presednik,Aca Komandant !
R

Rocker

pre oko 2 meseca

Au, jbt...opasna dijagnoza
d

dr finansija

pre oko 2 meseca

hvala Mito bekrijo
B

Bnm

pre oko 2 meseca

🧨🧨🧨🧨🧨
х

х

pre oko 2 meseca

2
p

pa da

pre oko 2 meseca

komsije male iz zemlje susedne nemaju obraza zato i komentarisu ucesnika LS...
G

Greška.

pre oko 2 meseca

Dinamo igra i skuplja bodove dok vi igrate rekreativno.
B

Bnm

pre oko 2 meseca

🧨🧨🧨🧨🧨 🧨🧨🧨🧨🧨
V

Velika Šumadija

pre oko 2 meseca

vas mrze o drugi a ne samo vaš blizanac
E

ET-1

pre oko 2 meseca

Igrači Crvene Zvezde nisu dovoljno fizički spremni, to se vidi prvo poluvreme odigraju dok imaju snage a u drugom poluvremenu kada padnu fizički onda i primaju olako golove.
K

Kimac

pre oko 2 meseca

Bila jednom jedna Zvezda.
s

sasomange.rs

pre oko 2 meseca

zvezdaaa jooooooj , zvezda joooooj
p

pupi

pre oko 2 meseca

Juče sam imao osećaj kao da živim u Severnoj Koreji🤮. Nije moglo da se živi od celodnevne propagande posvećene zvezdi. Tekstovi, emisije, specijalni gosti,samo je još falila štafeta🫣. I baš volim kada dođe neko i spusti na zemlju lažnog velikana. Klark Kent je odgovoran za 5 petardi od 10🤣.
D

Don Vito Corleone'

pre oko 2 meseca

@E baš si Pupi. Vas niko i ne mora da spušta na zemlju jer se nikada sa zemlje niste pomakli. Nas bar spuštaju na zemlju najveći Evropski klubovi, a vas pune kroz celu istoriju prosečne ekipe. Normalno da je za vas ovde Severna Koreja kada ste ovde strano telo, ajde lepo svi u lijepu vašu, tamo gde ste osnovani 45' i kada se smestite tamo da im tražite da vam vrate plavo crvene boje.
i

idi u lijepu tvoju

pre oko 2 meseca

Tvoj komentar je 💩
A

Alex20

pre oko 2 meseca

Naravno da se vrvi i ne moze da se zivi lad igraju dva velikana Barselona i Zvezda,a kako ti navijac malog kluba to da razumes,jasno nam je.
H

Hyypia

pre oko 2 meseca

Moze da pokusa da ne dobije opet 5 komada. Obrukali smo se za sve pare.
l

leci se

pre oko 2 meseca

rasimov botu
@

@ssss

pre oko 2 meseca

U istoriji Lige šampiona lošija ekipa nije igrala.Bruka i sramota!
D

Dragoo

pre oko 2 meseca

Ti bisve prodao i gu*ice dao da mozes igrati LS. Samosu budale mogle ocekivati bodove protiv ovih ekipa.
G

Gagi Pancevo

pre oko 2 meseca

Sta bi dao da si na nasem mestu...
I

Igorgost

pre oko 2 meseca

Ovaj koeficijent je zapravo prilično nepravedna stvar - omogućava lošim i nekvalitetnim ekipama poput prošlogodišnje i ovogodišnje Zvezde da igraju LŠ na osnovu rezultata prethodnih 5 sezona, gde su neki igrači izgunili od prvog do četvrtog kola kvalifikacija da bi se plasirali u LŠ i LE. I na kraju, te ekipe što su se mučile kroz kvalifikacije, kasnije su i u grupnoj fazi LŠ ostvarili pobedu, napravili nešto, obezbedili proleće u Ligi Evrope. Ovi što im je već obezbeđena LŠ ili eventualno jedno kolo odigrali za nju, se žestoko blamiraju i sramote klub.
n

napaceni

pre oko 2 meseca

idi bre gledaj svoje dvoriste
A

Alex20

pre oko 2 meseca

Ja se apsolutno slazem,tako je i partizanu ni krivom ni duznom omoguceno da igra kvalifikacije za ligu sampiona a oni obrukali Srbiju i ispali ponizavajuce iz nje i iz jos dva takmicenja.Sta ces zivot nije pravedan.
1

1980

pre oko 2 meseca

Da dopunim: Postoji VELIKAAA šansa da ćemo gore proći protiv Psv i Štutgarta nego protiv Barselone.
к

како Ти није јасно,

pre oko 2 meseca

јуче је цела Србија читав дан играла двојку на Барселону,значи да је била дојава,звезда им продала утакмицу....
Z

Zvezda padalica

pre oko 2 meseca

Daj ih ne ložite. Izvesno da je da ćemo okončati ovogodišnju ligu šampiona sa jednim ili nijednoim bodom.
F

Forever Young

pre oko 2 meseca

Niko da pomene, niko da kaže da je Zvezdi poništen čist gol. Kada su geometri iz var sobe izvlačili linije, izvlačili su za igrača Barselone koji je bio u sredini terena a igrač Barselone koji je bio skroz kod aut linije kod Istočne tribine, bio je iza našeg igrača. To se jasno videlo i bez vara kada su posle gola sa televizije vratili tu situaciju i taj napad. To može da se nadje i na YouTube.
p

patuljasti zlotvor

pre oko 2 meseca

jel ima neka liga sampiona u nekom sportu da vi niste pri dnu ? al ozbiljno
A

Alex20

pre oko 2 meseca

Jel to bili grobarski geometri od onomad ili?
p

pupi

pre oko 2 meseca

Nisam hteo juče da ostavljam komentare iz pijeteta prema najgorem timu koji je ikada igrao LŠ. Ništa onda da ažuriram skor zvezde u LŠ, sada je to ponižavajućih 2-2-18. Toliko.
1

1980

pre oko 2 meseca

Oni što očekuju bodove protiv Štutgarta i Psv-a očigledno nisu shvatili da smo među 2-3 najlošija tima u LŠ.
D

DS1989

pre oko 2 meseca

istina Slovan, Sturm i mi... Jedan bod ako uznemo do kraja puna kapa
G

Gost Rider

pre oko 2 meseca

Ne moze,dok se ne stavi prst na celo ne moze nista napred,da su pametni i da im je stalo do Zvezde a ne samo do love doveli bi sad u Januaru levog beka i zamemu za Hvanga na poziciji centralni vezista,niti Kanga niti Krunic a jos manje Elsnik nisu dorasli.Batalite vise Africke kombinacije i dovedite neko dete iz Brazila za 5 miliona koji zna da igra fudbal,takodje i levog beka.U Danskoj,Svajcarskoj,Ceskoj ligi ima puno dobrih stopera,ali oni gledaju samo svoj Dzep da napune boli njih uvo za Zvezdu realno
P

Pa1

pre oko 2 meseca

Ova Barselona bi i našoj reprezentaciji dala 5 komada i to je to. Uspeh je igrati sa najboljima, takmičiti sa u eliti i to je jedini način da napredujemo. Ko očekuje nešto više nema pojma o današnjem fudbalu
k

kojke321

pre oko 2 meseca

Najtužnije je što se ovi petahtikvaši nešto javljaju i nekog prozivaju.Bolje je da se pokrijete preko glave i ćutite.Mi jesmo 3 liga ,ali vi ste 10 , izato bolje manje serite da vam ne bude posle loše od preteranog sranja.
j

joksasa

pre oko 2 meseca

Kada si navijac malog kluba i bez obraza onda visis na vestima zvezde i pokazujes komplekse
у

у праву си ...

pre oko 2 meseca

Гробари су толико искомплексирани,да се чак и ругају што је Терзић купирао уши ко доберман.....
S

SlučajFarkaš

pre oko 2 meseca

Pošto vidim da se u javnosti polemiše o nadstrešnici da li je trebalo da se rekonsruiše i žasto nije, ja BiH dao predlog da se restauira nadstrešnica. Šta fali? Pošto su Farkaš i arhitekte iz jugoslavije najbolje i pošto su vanstranacke ličnosti bile. Nate tada u Jugoslaviji je bilo mnogo dobro, zato su sve te zgrade vec nakon 20 godina fantastično izgledale. Puni novinski članci odusevljenja Farkaševom potkovicom ispred farkaševe prese to jest farkaševe nadstrešnice, pa tekstovi o Farkaševom zlatu. Znači poveriti nekoj va stranačkoj ličnosti kao što je to bio drug Farkaš 1964 i odmah da se krene sa rekonstrukcijom pošto naglašavam Farkaševa ideja sa 100 tona teškom nazovi nadstresnicom vidim nije problem, problem je da li je trebalo da se rekonstruiše pa da eto padne na unučiće neke buduće, i tako na svakih 10 godina da rekonstruiše o Farkaševu presu da bi ona mogla da krasi zeleznicku stanicu i da bude tu dok bude i poslednjieg lubitelj Titovog brutalizam koji je počeo da se raspada nakon 20 godina, samo eto da bi oni bili zadovoljni
S

Samo jedan covek

pre oko 2 meseca

Sta ti druze pricas? Vidi se da veze sa mozgom nemas...
R

Randomboyy

pre oko 2 meseca

Kakvi divni tekstovi medijskog sponzora ceo dan. Izgleda da je Grof bio u pravu kad je isterao ovog cvikeraša sa Marakane. Trebalo bi i sad isto uraditi
k

kako je i planirano od početka

pre oko 2 meseca

Glazer - Mimović - Drkušić - Djiga - Seol - Krunić - Elšnik - Silas - Ivanić - Milson Ndiaye
и

и наравно

pre oko 2 meseca

Џеј....
C

C7

pre oko 2 meseca

Umesto sto dajemo tolike pare na pojacanja najpametnija investicija bi bila da damo lovu nekom dobrom sportskom direktoru i za par trenera za omladinsku skolu. Da nam prave igrace za prvi tim a da ovaj sportski direktor sastav dopuni sa par pravih kvalitetnih pojacanja. Da se od omladinaca i Graficara i prvog tima igra isti sistem i stil, gegen presing (moj omiljeni), tako da bih voleo da nas neki Nemac vodi. Da se napravi pravi sistem, jer ovako ne ide, tolike godine u Evropi, toliko para a mi ovako da se brukamo..
T

Troglavi Dzo

pre oko 2 meseca

Za bilo kakav uspeh u Evropi je potrebna jaka i konkurentna domaca liga koje nema. A ti pitaj drzavu zasto drzava sponzorise samo 2 beogradska kluba u ligi.
M

Makijan

pre oko 2 meseca

Potrebna je promena u strategiji, Zvezda treba da tezi izgradnji sopstvenog stila igre, da bude prepoznatljiva i da se u mladjim kategorijama ista ta strategija i sistem implementira. Da Zvezda pojaca skaut sluzbe da proba da pokupi talentovane klince iz svih krajeva sveta, da Zvezda bude nesto nalik Ajaksu ili Salzburgu. Ocigledno pare za gotove igrace nemaju, ali mogu da naprave sistem da ih nadju i kroz rad usavrse za prvi tim. Klub na sve to bi imao kasnije korist kada se prodaju, a kada nadodju i budu u prvom timu ne bi morali da im se daju milionski ugovori vec da grizu da se kasnije prodaju. Osnov prilikom skautiranja je brzina, i fizicke predispozicije.. A ne kod nas da resavaju egzistenciju, da dolaze povratnici da privode karijeru(Rodic,Spajic,Krunic...) meni ne bi bilo žao da izgubimo i vise od Barse ako bih znao da je juce mogao npr.umesto Krunica ili Rodica da sazreva neki klinac koji bi odrastao barrm. Suludo da to koriste umesto njih igraci koje klub niti ce prodati niti ce imati doprinos na terenu. A kostaju i to ne malo. Niko nije lud svi znaju da je Barsa 20 puta bolja ali fali te krvi, bezobrazluka. Naprosto i vise gladi za pobedom.
D

DJOKSI

pre oko 2 meseca

OVO JE TIM DA OZBILJNO IGRA LIGU KONFERENCIJE A DA U LIGI EVROPE MOZE SA SVIMA... NEMOGUCE JE U NASIM USLOVIMA IMATI KONKURENTAN TIM U LS ILI SE MENI BAR TAKO CINI
N

NR

pre oko 2 meseca

Osvojice ljudi! Namerni su izgubili 4 utakmice. Sada krece masina za mlevenje mesa da dominira.
Š

Šibar 61

pre oko 2 meseca

Kao potpuno neutralan,dva glavna rszloga za potop u LS, prvo suđenje koje zvezda ima u našoj ligi je potpuno kontraproduktivno za zvezdu,gde se svaki dodir i duel svira u korist zvezde,suduje se uplasile kako je jovanović prošao oa se boje,drugo važnije u pitanju je struka,po meni zvezda ima sasvim solidan tim, bsrem u egalu sa 7-8 ekipa, ali Miloje jednostavno nije kalibar za LŠ ,trener u savremenom fudbalu je pola tima ,milioje,nikolić,oaun,jokan,deki savo i naravno veliki PIKSII,putanje je mogu li i do proseka dobaciti,možda deki ostali nrka kapa
M

Missisipi

pre oko 2 meseca

Problem je sto to ne mozes da im objasnis jer oni misle da im se posteno sudi, to je kao kada glupom coveku ne mozes da objasnis da je gluo. Drugo oni su toliko na to navikli da u jednoj situaciji je igrac barselone kod aut linije naslonio ruke na zvezdinog igraca a u kadru Milojevic koji dize ruke trazi faul, zasta faul lice, dok bi kod nas sudili jer eto Klark Kent sto ni u arabiji nije ispeo je digao ruke. Njima je nikada gori Monako dao 5 komada.
A

Alex20

pre oko 2 meseca

Missisipi@ nikad gori monako😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
в

велики штрумф

pre oko 2 meseca

На жалост, Звезда је заиста ове године извукла екстремно тешке противнике. Ако се само погледају њихови резултати и како играју ове сезоне, то је потпуно јасно. Само је Штутгарт тренутно у неком паду, и ту је шанса да се узме који бод, као и Јанг Бојс у последњем колу (штета је што са њима нисмо играли до сада). Друга ствар, повреде су нас десетковале! Испоставило се да је Мимовић ненадокнадив на десном беку, без Иванића играмо веома тешко у средини, Олајинка много фали, сада и Дуарте… Па и Радоњић би могао да истрчи 2 контре у задњих 20 минута! Превише је то за Звезду да толико играча фали. Треће, много смо шупљи позади, Родић и Спајић су спороходни, киксери и много голова примамо преко њих. Четврто, ми не знамо да направимо фаул кад треба, онај тактички којим се спречава полуконтра или опасан напад, и обично тада примимо гол, а жуте добијамо за глупости. Јуче и пре 3. и 4. гола могли смо И МОРАЛИ да направимо фаул, добијемо жути и спречимо гол. Код 4. гола мали Максимовић је пустио Кундеа уместо да га фаулира кад већ није дошао до лопте. То се у Европи НЕ ПРАШТА! Може Милојевић да уздиже себе и стручни штаб, он навикао да прима 4-5 по мечу! Недопустиво за Звезду, колико год да су јачи противници. Три гола у другом полувремену смо примили на исти начин, преко наше леве стране и ништа није урађено да се то спречи! То ме боли. Као и чињеница да у одбрани нико не уклизава и сви стоје - погледајте било који гол, а нарочито други и четврти где играчима Барселоне ама баш нико не улази у блок и не уклизава, већ сами шутирају са 16 метара. Јасно је да имамо кадровских проблема, али и да Милојевић и даље није дорастао Лиги шампиона.
G

Gen sek

pre oko 2 meseca

Nema ekstremnih protivnika u LS. Ako hoces da igras LS, moras da znas sta te i ko ocekuje. Sta je cilj Zvezde u LS? Sta? Da digne cenu igracima? Da sto pre proda igrace? Da zaradi novac u LS? Posto vidim da plasman u nokaut fazu nije cilj.
K

Kuga

pre oko 2 meseca

Hocemo li biti ispod 35 primljenih golova do kraja videt cemo
z

zreb

pre oko 2 meseca

treba vrariti zreb u kvalifikacijama da igeqmo kao pre sa 4tim iz lige petice.. pa ako prodjes tamo neki Milan,Napoli,Atl Madrid.... onda ti je mesto tu u Ligi sampiona..a ne izbacid Bode,Serif,Ludoforec i igras ligu saampiona..to je problem..
n

nick kerr

pre oko 2 meseca

Максимовић ван позиције. Спајић који је направио чист црвени испред Лековића. Родић испред Пруцева. Немам речи.
T

Tresla se gora.

pre oko 2 meseca

Rodio se on. Nema od toga ništa
Р

Рода -задихани бек

pre oko 2 meseca

Ко Јамала чува,упишан се буди...
P

Pera genije

pre oko 2 meseca

Krenimo redom, meni nije jasno da jedna ekipa koja je prvak svoje zemlje i pokušava koliko toliko uspešno da igra LŠ nema snage za više od hajde recimo 45 minuta? Kada nemaš snage onda naravno nema koncentracije i pravilnog rasuđivanja pojedinih situacija. To se odnosi na praćenje igrača kod defanzivno prekida, kod postavljanja blokova i ulaženja u ofsajd zamke! Mogu da razumem da ofsajd bude za kopačku ali da bude 2-3 metra 3,4 puta onda tu nešto nije u redu u glavama igrača? Kad smo već kod istih, mnogi pokazuju iz utakmice u utakmicu da su zalutali u klubu. Krunić, Elšnik, oba Ilića, Dalsio, Radonjić... Dole je negde pisalo da je bolje da Milojević ne pušta Dalsija da igra i da mu tako čini uslugu, isto bih ga zamolio i za Rodića jer će ga poštedeli daljeg blamiranja. Što se tiče ovih klinaca koji pokušavaju da budu bolji od sad već surovih profesionalaca Barsine škole, o njima tek nemam komentar. Nemam baš visoko mišljenje o omladinsko školi iz razloga ko u njoj radi a i skim radi. Dolazim i do Milojevića, neverovatno koliko čovek nema šlifa, nema osećaja, da primeti da mu se ekipa urušava da mu pojedinci izgledaju smešno i žalosno. Kad će shvatiti da od Silasa ne treba da traži da igra strogu defanzivu, jer je tu neupotrebljiv. Da možda ne bi bilo loše da nas počasti ostavkom jer me je od njegovih Evropskih petica debela sramota. Za kraj koja reč o najodgovornijem za trenutnu situaciju. G. Terziću nadam se da Vam je ovo poslednja sezona da bitišete u našem klubu! Ništa nam niste doneli sve ove godine a mnodo ste uzeli. Mislim da je dosta! Apelujem i molim predsednika da odvoji dva sata svog prezauzetog vremena i pozabavi se sa dotičnim gospodinom i vrati ga u njegov OFK ili gde god. Samo daleko od naše Zvezde, jer ako je mogao da se dogovori sa Čovićem može i sa Terzićem, ako je baš toliki Zvezdaš.
K

Kolosalni

pre oko 2 meseca

Sta ti nije jasno? Ovde ne postoji domaca liga. Postoji drzava koja osvaja titule Zvezdi i Partizanu decenijama unazad i onda se cudimo kako igraci Zvezde nemaju snage za 45 minuta?
T

Trokut

pre oko 2 meseca

Ne moze se iz opanaka u cipele! Igrate Zvezdo-Partizan ligu i onda hocete da igrate LS? Pa ne ide.
C

Cokili

pre oko 2 meseca

Ne igra se vise ni ta liga. Trenutno se igra crvena zvezda liga. A idemo ka tome da se igra crveni protiv belih liga.
G

GostRsb

pre oko 2 meseca

Ja mislim da je, pored slabe lige, problem i u mentalitetu. Jer liga jeste slaba, ali bar mi mozemo da drzimo neki tempo. Kakav god. Da igramo presing 90 minuta, da trcimo do kraja i ne stajemo na 2:0. Svaku Zvezdinu utakmicu pratim i kao po obicaju, drugo poluvreme smori i to malo nas sto dolazimo. Povedemo brzo i onda klaj, klaj do kraja. A Barsa sinoc grize i na 5:1. Mislim da ima malo i do toga.
T

Trombon

pre oko 2 meseca

Mislim da je do toga da Zvezda nema snage sa jacim protivnicima, jer se klubovi u nasoj ligi sklanjaju Zvezdi (kao i Partizanu) ili parkiraju autobus ispred 16. Sta onda da ocekujes? Ekipe u nasoj ligi nemaju ambiciju da napadnu Zvezdu i onda se stvara lazna slika o tome kako je Zvezda jak tim. Laz, lazna slika.
Д

Да ли си озбиљан?!

pre oko 2 meseca

Сусрети са Штутгартом и ПСВ је озбиљна прилика за бодове?! Штутгарт игра озбиљан фудбал а и ПСВ није мачији кашаљ.
i

indijanac

pre oko 2 meseca

Šta bre da se takmičimo.Sa ovom ekipom lažnih igrača i zvezda se ne igra liga šampiona.Ubedljivo smo najgori tim u ligi i nastavljamo da blatimo ime.Stoga cela uprava i trener moraju da lete.
e

exe

pre oko 2 meseca

jedi taj sendvic
с

сад са три бода

pre oko 2 meseca

против ОФК-е у Лиги шампиона,клуб би зарадио неке паре и одлепио се од Слована из Братиславе.А са још две победе против Штутгарта и Јанг Бојса то би било 9 бодова, сасвим добар наступ у Лиги шампиона...
P

Podrska

pre oko 2 meseca

Racunaj i 3 na karte,to je vec 12 bodova.
Р

Реално

pre oko 2 meseca

Звезда има квалитет али прво је да нема озбиљног голмана. Уиграност и психичка спремност да се такмичи у оваквој ЛШ не постоји, због тога и доста аматерских грешака. Тешко је у нашој лиги спремати се за овај ниво, то и јесте највећи проблем. Звезда је много одскочила а остали не могу да је испрате.
E

Evergreen

pre oko 2 meseca

Zvezda ima kvalitet za ovu nasu krs namestenu ligu, i to je to.
N

Nije odskocila

pre oko 2 meseca

sama od sebe nego usilu izgurana,alu vidise da sve sto je oteto je i prokleto.
@

@Nije odskocila

pre oko 2 meseca

Ubedjujte i dalje sebe u vase lazne price, zato ste i tu gde jeste! Iz tri takmcenja ispali ovog leta, u derbiju popili cetiri komada i uporno se javljate!
v

vidi nesrecnika

pre oko 2 meseca

Kalcosmorista botina se bas upalila
D

Don Vito Corleone'

pre oko 2 meseca

Svaki grobar može da mi loma želi damu.
D

Don at

pre oko 2 meseca

pametan kao do rat.
A

Alex20

pre oko 2 meseca

Tako je brate moj,vidis da im jos curi niz bradu iz punih usta a oni i dalje otvaraju ta usta,dali zele jos pitam se 😀
i

iz sljivika

pre oko 2 meseca

U ovom timu samo su Điga, Silas i N'diai donekle sposobni da igraju LŠ. Kada to kažem ne mislim da je osvoje već da se takmiče. Sa kojim igračima smo ušli u kolo? Ilić? teška rupa, dečko nizak, svaki šut uz stativu ulazi u gol. Pri tom čim malo izađe sa linije eto gola. Sinoć je prvi gol bio njegov, jer golmanu lopta NE SME DA PADNE U PETERAC! Seol, prošao je period oporavka, mislim da se i aklimatizovao donekle, i ostavlja solidan utisak ali ne u LŠ. Rodić, godinama ista priča, da se ne ponavljamo. Spajić, trudi se ali uvek ima po nekoliko kikseva na utakmici. Možda tome doprinose loši bekovi i još lošiji zadnji vezni, jer realno naša odbrana se svodi na dva centarhalfa, ko god da ih igra. Krunić da je vredeo igrao bi još u Feneru. Plač majke Božije. Elšnik poput Spajića, trudi se, ali limitiran, nije za LŠ. Maksimovića svi prozivaju, napadaju sad i Terzića što ga forsira, ali zar većina vas nije oduvek pričala kako treba forsirati našu decu a ne strance sumnjivog kvaliteta? Maksimović ima 17 godina, i samo da mu glava ostane gde treba ova jesen će izgraditi u njemu karakter, steći će iskustvo, unaprediti znanje... Ovako se stvaraju igrači a ne u našoj ligi. Žao mi zbog Mimovića, a još žalije što ne forsira i Šljivića bar po pola sata već uvodi onu kombinaciju Dalsioa. Ja stvarno nemam objašnjenje šta taj dečko radi u Zvezdi, a kamo li zašto ga Milojević toliko forsira. Radonjić nije ni za Majorku a jeste za LŠ, kako da ne. Duarte još nije dobio pravu priliku u LŠ (jeste bio na granici ali se povredio), za našu ligu prilično dobar, ali nepoznanica za LŠ. Milson neiskorišćen, čak bih rekao i žrtva Rodića kao i Olainka. To je pozicija na kojoj moraš da više vodiš računa o odbrani nego o napadu, jer kroz Rodića nije prošao samo onaj koji nije pokušao. Ivanić pravi lala, mahom melanholičan iako zna mnogo. Samo je protiv Milana odigrao vrhunsku utakmicu protiv velikih timova. Katai i Kanga majstori vredni LŠ ali do pre neku godinu. Stručni štab... Šta reći o onima pod kojima je spisak povređenih igrača duži od onih zdravih? Pri tom se većina sama povredila. Fizička sprema, priprema utakmice, uigrani prekidi, akcije...NE POSTOJE! Trener? Aranđelovački diletant koji na Kipru nema vezanih 7-8 utakmica bez otkaza. Samo ga u Zvezdi dižu u nebesa, a on tipičan šarlatan bez ikakvih ambicija, letargičan, pa mu je i ekipa takva. U 4 utakmice imamo 6 žutih kartona, od toga dva sinoćna dobijena bezveze, verovatno i od preostala 4 ni dva nisu za start već za neku glupost. Ne ume da objasni igračima gde, kada i kako da seku akcije, da se ne plaše žutih kartona i da ne puštaju kontre. Ma, priča za sebe, čovek nije ni za Zvezdu ni za LŠ. I eto, šta mi onda očekujemo, gol razlika nam je još i dobra s'obzirom ko igra.
G

Gostttt

pre oko 2 meseca

Svojon brigom za upravu Partizana si pokazao ciji si navijac. Brini svoje brige, pusti Zvezdu.
I

Igorgost

pre oko 2 meseca

Seol ostavlja solidan utisak?? U čemu? U greškama koje neprekidno pravi? U nesigirnosti? To što se ovde Seol preskače u kritikama je isključivo posledica kompleksa navijača koji uvek štede strance, koliko god da su loši, čak i kad dolaze iz slabijih fudbalskih liga i nacija od srpske, poput slovenačke, korejske i izraelske...
i

iz sljivika

pre oko 2 meseca

Igore, napisao sam da nije za LŠ ako pročitaš do kraja rečenice.
D

Don Vito Corleone'

pre oko 2 meseca

Javljaju se navijači malog nogometnog jsd kluba 🤏. Koji nemaju pobedu u kupu-ligi šampiona 41 godinu, više od 4 cele Decenije. Koji nikada u svojoj istoriji nisu pobedili u gostima u kupu šampiona. Koji svake sezone od svog osnivanja primaju petarde i šestarde u Evropi od prosečnih klubova. Koji celu istoriju gledaju Zvezdi u ledja miljama daleko. Koji imaju 9 titula manje od Zvezde, 13 kupova manje od Zvezde, preko 30 pobeda manje od Zvezde u tkz derbijima u ligi i kupu. Koji su komšije Evropskog i Svetskog šampiona i večito mali malecki klub 🤏
M

Ma da mali

pre oko 2 meseca

je tebi pa si isfrustriran...nego kako ti sada posle novih pet komada.
D

Don Vito Corleone'

pre oko 2 meseca

@Da mali. Ja tako mali sam redovno na Marakani od početka 90tih kada ti nisi bio ni u plan da se rodiš. I hebali smo vas gde i kada smo stigli, a da ne pričam pre 90tih, hebemo vas celu istoriju. Neko primi 5 komada od najvećih klubova na Svetu, a neko prima petarde i šestarde kroz celu istoriju od prosečnih klubova. Jel te mnogo boli 8 godina bez titule, 15 godina bez lige šampiona, 41 godinu bez pobede u kupu-ligi šampiona. Da li je lepo biti komšija Evropskog i Svetskog šampiona.
O

Ovo je moje

pre oko 2 meseca

misljenje kao velikog zvezdasa ...velika organiziranost oko dekoracije,a navijanje ispod svakog nivoa...trebalo bi to uskladiti.
T

Tako je

pre oko 2 meseca

Sve mi to nekako usiljeno,izvestaceno. Nekad je to bilo iz duse niko se nije pripremao posebno.
N

Nenad1246

pre oko 2 meseca

Šta očekuješ od šit tok genaracije?
E

ET-1

pre oko 2 meseca

Joj koje takmičenje, ostaćemo jedini tim koji ni jedan bod neće osvojiti u LŠ.
I

Ivegeš

pre oko 2 meseca

Čekaj te ljudi,koga zvezda da dobije sa ovim prosečnim timom,nikad više uloženih para! Tu mogu da igraju sa tekstilcem,radničkim i sličnim.Liga nam je katastrofa..samo privatizacija klubova pomaže i smanjenje lige na 12 klubova.
Z

Zulu warriors

pre oko 2 meseca

Ne znam samo šta je tu nejasno,na ovim prostorma nema sreće što se tiče fudbala dok se ne napravi neka zajednička liga od ex yu timova,poput ABA lige u košarci,jedino tako se može napredovat,ovako se samo stagnira i dalje ćemo bit amateri za ovakve ekipe poput Barse,Monaka...
N

Nisi u pravu

pre oko 2 meseca

Treba takmicenje osloboditi politike i fudbalske mafije pa bi takmicenje bilo jace...ovako samo se gura jedan klub,a vidi se da to ne vredi...posto redovno petica sledi.
@

@Nisi u pravu

pre oko 2 meseca

Ne moze se igrati fudbal sa seoskim ekipama tipa Napredka iz Krusevca, Mladosti iz Lucana ili Zeleznicara iz Panceva. Mora jaca liga, jaci klubovi. Samo regionalna liga spasava stvar.
@

@Nisi u pravu

pre oko 2 meseca

Slazem se, drzava bi vec jednom trebala da prestane, i da ostavi Partizan da se snalazi sam, a ne da upumpava novac u isti i sredjuje mu utakmice
J

JocaBari91

pre oko 2 meseca

Tako je, Darjane...sada nam predstoji borba za bodove...
R

Relevantan

pre oko 2 meseca

Za konkurentnost jednog tima u Ligi Sampiona potrebna je jaka domaca liga, tj. da u domacoj ligi bude sto vise jakih utakmica. U nasoj ligi to nije slucaj. Drzava gura, finansira i osvaja "titule" decenijama unazad Zvezdi i Partizanu i kao krajnji ishod imamo ovo brukanje nasih klubova u Evro takmicenjima. U ligi mora da postoji bar 4-5 ekipa koje konkurisu za titulu da bi liga i timovi bili jaki/jaci nego danas u ovoj nasoj smesnoj i namestenoj ligi. Ne moze se iz kukuruza u Evropu gospodo.
X

XxTheOnexX1

pre oko 2 meseca

Pa da li si ti normalan? Normalan i realan ? Gde sme u Srbiji da ima jedan koji uopšte sme da ugrozi Zvezdu? To ne sme i neće da bude. A za koga je to dobro ? Za navijače da, ali uprava i menadžeri ? Gde će oni da uzimaju novac.
R

Resenje je

pre oko 2 meseca

Izaci sa terena pre kraja utakmice...ipak 3:0 je podnosljivo.

Kalčopolista®

pre oko 2 meseca

netacno! resenje je da se protivnici igraju sklanjalice, da se postave sudije iz ling longa i da se postuje clan 987 novog ustava Republike Srbije po kom ne sme da se sutne u gol crveno belih!
S

Samo jedan covek

pre oko 2 meseca

Zasto danas nema dnevne kolumne o izmisljenom superstaru Maksimovicu?
P

Pa ja

pre oko 2 meseca

Krimić Rodić Spajić više ni pod razno. Kanga Drkušić Katai Milson.

Kalčopolista®

pre oko 2 meseca

kako stvari stoje, komsje su na dobrom putu da postave dva rekorda u LS! Tacnije, jedan su vec postavili sinoc po broju starleta na jednoj sportskoj priredbi ikada a drugi ce biti po broju primljenih golova u LS svih vremena
d

dadada

pre oko 2 meseca

zato vi drzite rekord u kvalifikacijama a do grupe mozda i stignete za 150 godina kao sto cete i ligu uzeti
D

Dejoooo

pre oko 2 meseca

Da li ce. Komsiji postaviti rekord videcemo nakraju.Nego ima jedan klub koji je vec postigao rekord u kvalifikacijama.
N

Nunka

pre oko 2 meseca

U ligi sampiona je svejedno da li igra Zvezda ili IMT,sve utakmice će se izgubiti i na svakoj primiti minimum 3 gola.
s

sad vratiti

pre oko 2 meseca

stankelu pa coknu pa kosana... pa opet miloje i tako
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD>>

pre oko 2 meseca

Gospodo, ne traži se od Zvezde da pobedi Barselonu ili Inter, ali se traži da igra približno kao Dinamo, Salcburg,Brest ,Sparta, ili prošle godine Slavija Prag, da igra fudbal, da igrači imaju kondicije za 90 minuta igre, da budu pravilno pripremljeni ,da se ne dovode rage kao pojačanja i to poslednjih 5 dana prelaznog roka, da ne igraju u LIGI ŠAMPIONA NAJJAČEM TAKMIČENJU U FUDBALU igrači poput Rodića,Spajića, početnika Maksimovića o kome se ovde pišu bajke posle jednog poludriblinga i dva najobičnija dodavanja, da ne slušamo trenera koji muca kao lažni svedok i ne može da sastavi jednu prostu rečenicu pa da se u majku vrati, čije izjave novinar MOZZART-a posle sat vremena mora da oblikuje u nešto normalno, od njegovih izjava pre a naročito posle mečeva zvezdašima se povraća odavno,,,da se ne dovode kao POJAČANJA ZA LIGU ŠAMPIONA škart igrači npr. LaPara, Pićini, Motika, Spiridonović, Kulibali, Rišaira, Kafu, Kanjas, Meleg, Falko, Bakajoko, Dioni, Mouče, Žander, Ebisilio, itdddddddd Dalsijo, Krunić, Silas (bez obzira na gol, to je škart i nije nivo potreban Zvezdi),,,,,, Zvezda je više osramoćena igrajući 4 puta u LIGI ŠAMPIONA nego u celoj svojoj istoriji. Uporedite navijanje za Zvezdu 70-tih, 80- tih ,90-tih JAD SMO BILI SILA I KAD SMO BILI FUDBALSKI KLUB pa i pičetkom 2000--tih kad smo još uvek bili neko , i navijanje sinoć i poslednjih 7-8 godina, ,, to su sada politički mitinzi plaćenika , pri.iti no urlikanje i KAŽNI PATRIOTIZAM, ,,, A NEKAD SU NYVIJAČI NOSILI ZVEZDU , NAVIJAČI KOJI NISU BILI NA PLATNOM SPISKU PREDSEDNIKA KLUBA , NEGO SU BESPLATNO NAVIJALI ZA SVOJ KLUB. Danas smo svi svedoci kako propadamo ćutke bez snage da se odupremo sramoti koja nam se servira u svakom kolu LIGE ŠAMPIONA.
t

the gost

pre oko 2 meseca

Bravo za komentar. Sve si lepo rekao pogotovo za navijače.
G

Grobar1

pre oko 2 meseca

100% u metu .Bravo za komentar.Ova vlast je unistila fudbal u Srbiji...
N

Nenad1246

pre oko 2 meseca

Silas je pakleni igrač, a ti živiš van stvarnosti. Barsa je pokidala Real sa igračima koji su plaćeni stotine miliona. Imali smo Bahara al su ga stručnjaci oterali jer bože moj nije prošao grupu LŠ iako su svi svesni da prikazana igra je bila bolja od rezultata. Hteli smo nazad čoveka koji je dostigao svoj limit pre 6 godina i kojem više leži rad sa igračima poput Gobeljića i Srnića i te ekipe to je OK svako u svom poslu ima limite i to nije sramota priznati. I treba se držati onoga u čemu si dobar al problem je to što za nas to više nije dovoljno. Da u našoj ligi se svako može prošetati sa ovakvom ekipom jer je razlika kao sinoć između nas i Barse. I na kraju krajeva dal očekuje neko da igrač koji je plaćen 10 puta manje i pa i više igra kao igrač koji je plaćen 10 puta više. E pa to da može neće.
S

Spremna je

pre oko 2 meseca

Zvezda za ligu petice.

Kalčopolista®

pre oko 2 meseca

Sinoc sam zaplakao slusajuci krunicev intervju gde kuka da su ih sudije pokrale! Sram te bilo uefo mafijo, hocemo elvisa, pipera, laki lua, segrta, pavlinja i ostale da objasne ovim bezobraznicima kako se sudi! Kako je moguce da je var na marakani radio...vec se odomacila fraza pokvaren kao var na marakani
D

Djape45||

pre oko 2 meseca

O čemu bre ljudi ovde pričaju, imate li i malo mozga da razmišljate svojom glavom. Pa ovde su 7,8 ekipa max na našem nivou ovi ostali su aždaje za nas. Koliko god mi voleli, mi ne možemo da se poredimo sa ekipama kao što su Lil, Bolonja, Djirona iako nisu neka imena u današnjem fudbalu. A tek protiv nekih slabijih od njih. Imaš Šturma, Dinama, Jang Bojsa, Slovana, Spartu, Seltika, eventualno Briž, Salcburg, Šahtjor iako su i oni za nas sila. Budimo realni, to što gospodin priča kako je ovo najbolja Zvezda od Barija pa niko nije glup da ga sluša.
D

Don Vito Corleone'

pre oko 2 meseca

Sa Zvezdom i u dobru i u zlu. Sa Zvezdom do groba. TEBI ❤️🤍 MOJA VERNA DRUGO MOJA SREĆO MOJA TUGO, TEBI ❤️🤍 DAĆU SRCE LUDO SVE SAM DAO NEMAM DRUGO.
L

Ljuska

pre oko 2 meseca

Blago tebi sa tvojom praznom glavom.
I

I ja

pre oko 2 meseca

ali ono preko dva.
K

KND

pre oko 2 meseca

Najveca je sramota sto su ljudi sa kartama ostajali napolju! Da li moze neko od novinara da postavi to pitanje?
O

Odgovor je

pre oko 2 meseca

bolje im je...eto srece da i ja nisam usao...tuga smo....
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 2 meseca

I posle Monaka sam pisao isto ovo što sada pišem. Takmičenje u LŠ za nas je završeno maltene odmah nakon plasmana u istu odnosno poslednjih dana prelaznog roka i dovođenje tri skupa nespremna igrača Krunića, Radonjića i Silasa i odlaskom Hvanga i Pume, tu je bio kraj našeg takmičenja a pravi kraj i za navijače je bio posle poraza od Benfike i Terzićevog naređenja da se Maksimović vrati iz Grafičara i gura u prvu postavu, odnosno da se forsira radi prodaje. Tim koji je pobedio Bode u Beogradu uključujući svih 15 igrača koji su igrali samo je trebalo nastaviti forsirati iz utakmice u utakmicu. Ako je Hvang morao da ode sve pare je trebalo da se usmere na dovođenje igrača sličnih karakteristikama i približno kvaliteta i više nikakve promene nije trebalo praviti. Danas bi imali jedan osvojen bod protiv Benfike i tri poraza sa ali ne katastrofalna. Svaki igrač bi tačno znao svoj status u ekipi i znao bi šta se očekuje od njega. Igrači se nebi povređivali jer bi igrali standardno i bili u takmičarskog ritmu a samim tim i fizički spremni. Jednostavno je, dobar tim ne čine imena već golman i deset igrača dobro ukompovanih u ekipu kada to jednom shvatimo a nećemo nikad biće nam bolje u fudbalu. Pisao sam da je Terzić došao do nivoa koji je njegov maksimum i da je vreme da ode i prepusti vođenje kluba nekom ko može Zvezdu da dovede na nivo stalnog i stabilnog učesnika LŠ a ne da od Zvezde napravi Eksport-Import preduzeće. Na ovaj način Zvezda će pojesti i uništiti samu sebe, a Terzić ide po onoj izreci Ja sam vas podigao iz pepela ja ću vas i vratiti u taj isti pepeo.
1

1980

pre oko 2 meseca

Delim mišljenje.
j

just

pre oko 2 meseca

Piksija pljujete,igramo egal sa "azdajama" a supermen pravi "rekorde" u superligi,a i u Evropi
S

Stari sever hoću

pre oko 2 meseca

Vi koji ste sada na marakani vredjate ime Zvezdino koje je pravljeno decenijama do Barija.Tužiću vas i tražiti da mi vratite pare od karte za LŠ,jer ovo je brukanje i tesko za gledanje,sad i nikad više vama dati pare.Navijanje blago receno loše,verovatno placeni sever,vodje,peva posle svakog velikog poraza,slavili se to ......nekad je sever znao da zviždi debelo i podigne igrače ,sad ne smeju zbog 'slavine' sa parama.
j

jojojojojo

pre oko 2 meseca

Sinoc od 50k ljudi njih 2k placenika pevaju. O cemu mi dalje da pricamo? Ruku na srce na stadionu je bilo i dosta stranaca. Kinezi, Spanci, pojedinci iz ex yu poput Hrvata i Slovenaca. Dosli ljudi da gledaju Barsu. Briga ih da pevaju zvezdine pesme. Nece se nikad vratiti onaj stari sever...
г

гост 1213

pre oko 2 meseca

Нема повлачења, само храбро, напред у суноврат! Оваквим пословањем, назови системом, са оволики бахатости и нестручности, ми нећемо ни са Јанг Бојсом извући неки бод, камоли са Миланом или ПСВ-ом. Имате ове лоботомиране навијаче који су к’о папагаји понављали како је нама место у ЛШ јер смо велики, а сад исти ти имају ону губитничку мантру “па нисте ваљда очекивали да можемо са овим екипама”… Очекивали смо, нажалост, јер поента јесте да се такмичимо, а ми то не радимо, ми губимо утакмице у свлачионици. Барселона на 4:1 синоћ кидише, играчи као осе напдају, наши залете, изгубе лопту и онда или се ‘ватају за задњу ложу или машу рукама са пода јер их је неко одувао. Дечко од 17 година је пребио овог нашег мученог Шерифа, наш мали вундеркинд је имао један дриблинг и то је све, Раде Крунић буквално може да иде у Доњи Срем, да заврши каријеру, голмана бог нека чува, горег нисмо имали баш дуго, Сеол лопту у ноге ником није дао, Родић је симпатичан колико је лош… Све у свему, ово је тргагично, а још је трагичније да неће бити боље!

The KING sa Sportske

pre oko 2 meseca

Ovo je bruka i sramota za klub Zvezdinog renomea, niko ne ocekuje 1/2 finale LS al ovo je sramota. LS bez modernog trenera stranca ne moze da se igra, neka odu u Spaniju nadju nekog talentovanog mladog trenera.
H

Haha

pre oko 2 meseca

Sta je grobaru sramota? Izgubiti 5:2 od ekipe koja je prethodno pobedila Real i Bajern ukupno 8:1, jel to sramota?
D

Djape45||

pre oko 2 meseca

Sramota je jedino što takvi kao ti umesto da gledaju svoj klub prave se navijači drugog kluba i ostavljaju trovačke komentare.

The KING sa Sportske

pre oko 2 meseca

Haha@ Pacijentu ja nisam navijac Partizana nego Crvene Zvezde.
R

Raša P

pre oko 2 meseca

Zvezda je najbolja i kada gubi. Sem Zvezde niko više neće učestvovati u grupi LŠ iz Srbije. Samo sa Benfikom je bilo moguće da se dođe do boda, ostalo je očekivano i realno. U preostale 4 utakmice je moguće osvojiti 4 boda pod uslovom da se oporave svi povređeni igrači. Mi protiv Barse nismo napravili više od 6-7 faulova na utakmici što je odraz uplašenosti i nedovoljne borbenosti. Fizička pripremljeno nam nije na nivou LŠ!!!
Z

Zvezda le

pre oko 2 meseca

Opet ćemo oboriti rekord u broju primljenih golova. Možemo da pričamo šta hoćemo ali mi nismo više za ovo takmičenje.
F

FM

pre oko 2 meseca

Ne da nsimo vise, nego nikad nismo ni bili. Jednostavno, po kvalitetu ne zasluzujemo LS. Nemamo mi sta tu da trazimo sem nekih mrvica u vidu par bodova, potrebno i da nam se desi sreca u zrebu. U poslednjih 5 smo u LS, tako da vise pripadamo LK, da se koljemo pa sta bude, mislim da nismo ni za LE. Ne mozemo ni napredovati uz ovakvu ligu. Bukvalno nam dva tima i dve taktike trebaju za dva takmicenja. Rezultati nam idu od sjaja do ocaja.
G

Gostgost

pre oko 2 meseca

I da, koja bre prilika za bodove Stutgart i PSV? To samo fudbalski analfabeta moze da kaze. Prilika je samo Jang Bojs, a i to je pitanje, jer smo i mi njima prilika. Realno, sa ovim timom, kadrovskim problemima i rasporedom, protivnicima, svaki bod je uspeh, i realno, nemamo mi kome sta da pretimo i da smatramo da nam je prilika za bodove, a kamo li ozbiljna, nego samo da se borimo, pa ako i dodje neki bod, odlicno. Bitno je da se lekcije nauce, pa sledece sezone pametnije.
D

Djape45||

pre oko 2 meseca

Ma jok, juče se očekivalo da dobijemo Barselonu kad ono puče bruka. Navijači su nerealni i onda na to dodaš navijače Partizane koji se prave da su navijači Zvezde.
m

miki33

pre oko 2 meseca

Realno nije ni bilo za ocekivati bilo sta u duelima sa barsom, interom i monakom, po meni najveci kiks benfika gde smo mogli i morali mnogo bolje da prodjemo. Bespotrebno smo ih respektovali previse. Dali nam dva gola kz nase greske. Nas najveci problem je u stvari odbrana, nedostatak bekova. Sad je gotovo cak i sa 9 bodova skoro da nemamo nikakve sanse da prodjemo dalje, treba igrati za bodove i koeficiijent kluba za sledecu swzonu.
M

MUFCC

pre oko 2 meseca

Mrkela i Terza su dosegli svoj fudbalski kapacitet. To sto su vratili Miloja koji kao trener ne moze vise od balkanskih i arapskih liga je pokazatalj da nemaju hrabrosti i znanja da naprave korak napred. Covece mi smo pod Baharom parirali Mancester Sitiju u gostima eeej! U tom trenutku najboljoj ekipi na svetu. Da je Baharau dozovoljeno da dovede svoje igrace i da se istrpi sa njima oni oteraju modernog evropskog trenera jer mozes misliti vezalo se par poraza u domacoj ligi koju bi ionako osvojili i sa 3. timom. Pod hitno moderan evropski sportski direktor i trener, po mogucstvu Nemci u suprotnom ce nam uvek sledovati petarde u evropi i domaca dominacija koja ne interesuje vise nikoga, iskorak ka evropskoj zvezdi od Mrkele i Miloja doci nece.
Д

Драгиша Мишовић

pre oko 2 meseca

Тако је,тежи део распореда је прошао а утакмица са Штутгартом може потпуно да окрене све,сам систем такмичења те оставља у животу и да стартујеш са 0-5...оно што је уз распоред најбитније то је да ће до утакмице са Штутгартом тим изгледати много компактније,изаћи ће из повреде Иванић,Мимовић,врв Глазер...у пуном ритму биће Дркушић,надамо се Радоњић,уз све боље Силаса и Крунића...не кажем да ћемо проћи даље и бити у 24 али можемо да се скупимо,одиграмо много боље него до сад и узмемо неки бод.
b

barranjacccccccc

pre oko 2 meseca

On više nije Clark Kent, sada je Fantastic Four +1
B

Brko

pre oko 2 meseca

Da li je fudbal toliko napredovao, ili smo mi toliko nazadovali, kad su na Marakani od završetka rata strijepili i Bayern i Barcelona, padali Roma, Leicester i Kaiserslautern, koji su tada bili lideri svojih prvenstava? Sad se ulažu nikad veće pare da bi ko fol bili konkurentni, a ovamo smo kante za nabijanje gol razlike i prošetavanje.
V

Vrhuska

pre oko 2 meseca

Mi smo nazadovali. Nekad si igrao ligu sa Dinamom ZG, Hajdukom SP, Zeljeznicarom SA, Velezom, Olimpijom...sada igras ligu sa kojekakvim selima. Sta ocekujes onda?
D

Da se zna

pre oko 2 meseca

"Ujka Žitko pfk", "Kalčopolista", "Milan Che", "Rtttt", "severna tribina" itd je Zoran Ilić iz Lomnice kod Despotovca, ima 56 godina i žena "srećnica" mu se zove Slađa. Ostojin i Vazurin fan i sendvičar. Izdržavano lice i veliki lažov koji životari u modu "moja mašta može svašta". Botuje 24/7 na svim portalima, a na Mondu i ovde ima 150+ nikova. Na portalima je poznat pod nadimkom "Tocilo Šarki". Šarki od šarov, a tocilo od glup kao tocilo. Nekada je banovan sa Mozzarta pod nikom "Lomunac" zbog vređanja, bezobrazluka i psovanja. U deficitu je sa inteligencijom što pokušava da nadoknadi bezobrazlukom, pravi psiho koji u nedostatku argumenata počinje da vređa i da laže. Koliko je "inteligentan" govori i podatak da mi je trebalo čitavih 4 minuta da otkrijem njegov identitet. Na utakmice ne ide, pravi tastatura simpatizer, iskompleksiran i frustriran. Smrdi i preko slike i kada biste videli tu njegovu sliku shvatili bi zašto ga cepaju tako jaki kompleksi. Jak na tastaturi i na rečima, nula na delima. Eto, pa ko hoće sa njim da porazgovara i da popije pivo lako će ga naći. Lomnica je malo selo.
l

loolololo

pre oko 2 meseca

BIA ti li si? 😂
C

Comi81

pre oko 2 meseca

Sa čim da igraju ??? Sa ovakvom odbranom i ovakvim golmanom??? Odgovornost uprave zbog ovakve politike i ovakvog tima! Pri tome pola njih ne igra na svojoj prirodnoj poziciji... Mi kupujemo levog beka da igra desno,Rodić se raspada posle 10 minuta... Krunić ni sam ne zna šta igra...
С

Сале2323

pre oko 2 meseca

Кузмановић синоћ јадан, има да му забране појављивање на Аренаспорт, зато што је рекао пуну истину о Звезди. Терза одмах шаље допис, Мркела зове на састанак уреднике Аренаспорт, молба да се такви више не доводе у студио пре наступа Звезде у ЛШ. А онда нам новинари пишу текстове где је прошао тежи жреб, а иде сад лакши! За кога лакши, за нас или за те тимове са којима Звезда игра?
G

Gost RS

pre oko 2 meseca

Sve razumijem, da nismo za ovo takmičenje trenutno, da je Barsa jača za 2 klase i još u top formi, da je ogoljena Terzićeva demagogija koju nam valja godinama, da moramo da prodajemo najbolje da bi opstali...hajde da sve razumijem. Ali ne razumijem da dozvoliš da ti igrač uđe u 16 i centrira a da odbrana stoji 2 metra od njega i tako tri puta, da nemamo snage za 80 minuta trke, da ne pravimo presnig na protvnika čim priđe 30 metara od gola, da dva meča za redom ulazimo u 2. pouvirijeme kao da su nam noge svezane, da konstantno primamo jeftine golove. Ne možemo da utičemo na neke stvari ali uradi ono što je do tebe, izađi i ostavi zadnju kap znoja na terenu i niko ništa neće moći da prigovori.
?

?

pre oko 2 meseca

Najbolja stvar kada je loše je zamena teza. Crvena zvezda ima loše rezultate poslednje 3 god., svaki put je bila poslednja u svojoj evropskoj grupi. A da bi se to opravdalo, njeni navijači skreću priču a kakav je Partizan. Pa Partizan je klub u bankrotu sa 60 miliona evra duga, sa uništenom omladinskom školom i tržišnom vrednošću igračkog kadara od 28 miliona evra, nasuprot Crvenoj zvezdi koja nema nikakve dugove (po Terziću) a tržišna vrednost joj je 78 miliona evra. Dakle razlika između Crvene zvezde i Partizana je "samo" 50 miliona evra. Zašto se vi zvezdaši upoređujete sa takvim Partizanom?? On ne treba da vas zanima ni 1%, za pare kolike Crvena zvezda ima, i u odnosu na poziciju da svako malo igra LŠ, da njeni rezultati budu u rangu Slovana iz Bratislave, to je sramota za koju bi uprava i trener Crvene zvezde debelo morali da odgovaraju (a neće niti im pada na pamet).
M

Maestro

pre oko 2 meseca

Posmatrajmo sve ovo za vedrije strane,Real i Bajern su izgubili od Barse 4:0,4:1 a mi 5:2,sto znaci da smo kao sto doktor sto vodi klub kaze postali Srpski Bajern!🤣🤣🤣 Pomeramo lestvicu,dovodimo sve bolje igrace
M

Miškons

pre oko 2 meseca

Ne treba sad gaziti po Zvezdi to je njena realnost...Veliko je pitanje šta se desilo sa našim fudbalom da smo za 20 god od zvezdinih 0 0 sa Leverom koji je igrao finale lš te god i Partizanovih 0 0 sa Realom došli do ovoga...Ilić,Ivić,Čakar,Nadj,Bošković,Lerinc,Dišljenković,Marjan Marković su daleko bili od top klase igrača ali su za ove današnje u našim klubovima galaktikosi lično koliko se kvalitet srozao
N

Nenad1246

pre oko 2 meseca

Loša selekcija u mlađim kategorijama i nebrojene školice fudbala i slične gluposti gde decu od 5,6 godina teraju da igraju gomilu takmičarskih turnira i zadaju im tatktučke i bunkeraške gluposti jer pazi molim te bitno je osvojiti turnir u Turiji umesto da decu puste da se igraju fudbal. Na to dodaš roditelje koji plaćaju da njihkvo dete uvek igra nema veze što nema pojma al ono voli i onda dobiješ ovo.
к

кикоман

pre oko 2 meseca

е браво Ненаде, то је то. Деца треба да се играју фудбала! Тактику и остало када су ментално зрели за то! Ало бре па ниједан наш фудбалер не зна да шутне ван 16... немају самопоуздања, немају виц, дриблинг у трку, нека финта, фора, ништа... Исто важи и за остале спортове у мањој мери...
v

v1ad

pre oko 2 meseca

Sad krecemo, ovo smo im do sad samo davali malo fore. Igraju se jos Stutgart i PSV kuci i Milan i Young Boys na strani. Nista gde je Zvezda neki favorit, jedino sa YB 50/50. Ajde da se nadamo boljim rezultatima kad se vrate Glazer, Drkusic i Mimovic. Napad jos nesto i uradi, ali ovo nazad je bas lose. Pod hitno ova trojica moraju da menjaju Ilica, Rodica i Spajica.
d

da povratis

pre oko 2 meseca

naravno mediji su čekali tezak raspored najtezi od svih ucesnika sa sve barselonom gde je eto zvezda primila najviše broj golova zamislite,da krenu naslovi ,"najgora posle slovana", zanimljivo prosto kako se manipulise od strane medijske crno bele hobotnice
P

Princip

pre oko 2 meseca

ima li neko da otera go...a iz uprave?
7

79

pre oko 2 meseca

Ima,Dan Tana i Lukić čekaju kao zapete puške da naprave revoluciju.Neka se spreme Surdulica i Flora
b

bljuc

pre oko 2 meseca

naravno mediji su čekali tezak raspored najtezi od svih ucesnika sa sve barselonom gde je eto zvezda primila najviše broj golova zamislite, zanimljivo prosto kako se manipulise od strane medijske crno bele hobotnice
S

Sima Arauho

pre oko 2 meseca

Neka drhti Jedinstvo sa Uba.

Ујка Житко ПФК

pre oko 2 meseca

Fenove Jelene Karleuse i Jovane Jeremic ocekuju otkidanje boda protiv Stutgrata,nate.Kiss you💋💋😂😂😂😂
M

Milos Ja...

pre oko 2 meseca

Pa sta vam je ljudi... Ovo je skroz realna slika, stvarno ne znam ko se nada ovde nesto... Protiv Young Boysa mozda bod i eventualno protiv Stutgarta ako se stisnemo jos jedan bod... to nam je za ovu sezonu.. Veliki pozdrav
P

Princip

pre oko 2 meseca

sanjaj brate... bolje bi ovce na terenu izgledale.. drsko i bezobrazno. uprava napolje. terzic mrkela i marin glavni krivci. miloje uz njih.
B

Bljak

pre oko 2 meseca

naravno mediji su čekali tezsk raspored najtezi od svih ucesnika da je eto zvezda primila najviše broj golova , zanimljivo prosto kako se manipulise of strane medijske crno bele hobotnice
u

u centar

pre oko 2 meseca

Reprezentacija Srbije primi jedan gol od Engleza, izvuce nereseno sa Dancima i pobedi Svajcarce. I svi su uzasnuti. A koji nas tim moze da dobije danas neki danski, engleski ili svajcarski klub u bilo kom takmicenju? Bolesno je to furanje na domaci fudbal, namestene lige, menadzerske igrarije. A novinari...E to je tek posebna prica.
p

pčelar

pre oko 2 meseca

Bruka,na stranu Barsa oni su vanzemaljci,prvo oterati najveću lopurdu i prodavca magle,Terzu koji puni džepove a maže oči navijačima u domaćoj ligi,penali,sudije,toga u Evropi nema,drugo za trenera dovesti Nemca,da usadi disciplunu ovim nabedjenim zvezdicama u timu...
l

ludilooo

pre oko 2 meseca

strasno koliko su navijači zvezde fudbalski nepismeni pa se tako lako moze manipulisati sa njima cak i posle poraza od Barselone neverovatno nesto, nisu svesni sa kime smo mi igrali u prva cetri kola

Ујка Житко ПФК

pre oko 2 meseca

Sva sreca pa su Lewandowskom redarske sluzbe oduzele petardu na ulazu pecurkane!😂😂😂😂
D

Don Vito Corleone'

pre oko 2 meseca

Javljaju se navijači malog nogometnog jsd kluba 🤏. Koji nemaju pobedu u kupu-ligi šampiona 41 godinu, više od 4 cele Decenije. Koji nikada u svojoj istoriji nisu pobedili u gostima u kupu šampiona. Koji svake sezone od svog osnivanja primaju petarde i šestarde u Evropi od prosečnih klubova. Koji celu istoriju gledaju Zvezdi u ledja miljama daleko. Koji imaju 9 titula manje od Zvezde, 13 kupova manje od Zvezde, preko 30 pobeda manje od Zvezde u tkz derbijima u ligi i kupu. Koji su komšije Evropskog i Svetskog šampiona i večito mali malecki klub 🤏
J

John Saliven

pre oko 2 meseca

Mislim da je vrlo neozbiljno upoređivati Zvezdine protivnike u ova 4 kola Dinamove ili Spartine,malo realnost kao domaćini neku šansu smo imali protiv Benfike kući i bilo je tesno,ostalo je bilo neoguća misija,Inter među 5 najbolji ekipa sveta,Monako izuzezno snažan i kvalitetan tim ,Barsa trenutno najbolji tim sveta sigurno,jedino ihje Monako pobedio i to je takođe pokazatelj snage tima i prebio kao Zvezdu naravno. Dinamu svaka čast pre svega za bod protiv Monaka ali tad su imali puno sreće sa bazenom od terena tu nije moguće igrati brzo i to je Dinamo iskoristio,legitimno naravno.Zamislite juče da je voda ležala na Marakani i da Barsa nije mogla onako neverovatno da gura loptu.. to je inda druga igra. Zvezda nema ni jednog protivnika tipa Slovan,Salcburg,Dinamo,Sparta.. samo top timove i šampione svojih država ,sjajno takmičenje i velika škola za sve samo napred ,samo se uz najjače napreduje,najgore je biti prvi u selu i misliti da si dobar..a naše komšije ni u zaseoku ne mogu da igraju a kamoli da budu prvi..teško je to izdržati ali moraće još 5-6 godina.
M

Milanns

pre oko 2 meseca

Budimo realni,Štutgart i Psv su i na Marakani preozbiljne ekipe za Zvezdu i nije realno očekivati puno u tim utakmicama a s obzirom na tabelu i njima će goreti u tim mečevima i moraće da grizu...Realno je da se Zvezda pobije sa švajcarcima da izbegne 35 o mesto jer Slovan je zakucan za dno...
B

Bnm

pre oko 2 meseca

JEL BARSA ODUSEVILA SPAJICA?? JEL MALI MESI POGODIO IZLAZ SA STADIONA??
T

Tarzan

pre oko 2 meseca

Ja sam botina. Odlazi Miloje sa sve kondicionim trenerom,ma ko god on bio.Mada bi mogao povesti iTerzica.Dajte mi sendvic sa parizerom.
G

Gostgost

pre oko 2 meseca

Iskreno, primili 5 i igrali otvoreno, ili primili 5 i igrali defanzivno, isto je. Samo mozemo da igramo hrabro do kraja, pa sta bude. Sve ove ekipe su za nas svemirski brodovi i kad smo kompletni, a kamo li kad nam fali pola tima. Ako nista drugo, ajde da se naucite, pa za sledece sezone dovedite igrace koji mogu da pariraju na ovom nivou, da budemo konkurentniji, i neki bod da uzmemo. I ajde da konacno zaigramo hrabro i pametno, pa sta bude.
B

Bnm

pre oko 2 meseca

PAZI.... U ZAKLON... PETARDA BREEE... BOOOOOMMMM
B

Bnm

pre oko 2 meseca

16 KOMADA PRIMLJENIH NA 4 TEKME, NA SVAKA 22 MINUTA KRECU SA CENTRA U PROSEKU. I STA CE DA SE TAKMICE LEBA TI...
B

Bnm

pre oko 2 meseca

PA ONA SE VEC TAKMICI U SAKUPLJANJU PETARDI...
P

Piton

pre oko 2 meseca

Zaboravio se Kijev već?
D

Da povratis

pre oko 2 meseca

Protiv koga je to zvezda trebala da osvoji bodove ??? recite nam molim vas. Spin masinerija radi punom parom
п

прст на чело

pre oko 2 meseca

Након респектабилних пара које се сваке године улажу у тим, дошли смо до најгорег скора неког (не само српског већ уопште) клуба у европским фудбалским такмичењима. Ако пробате да погледате гол-разлику Звезде у најјачој европској лиги у задња три наступа - то изгледа ужасно. А новиари све то гурају под тепих и настаљају да пишу оде нашем пропалом фудбалу. ОК, јесте чињеница да многи тимови имају много више лове и јаче тимове, али зар се мора у малтене сваком мечу добијати 4-5 комада? Па погедајте Динамо и не само Динамо. Може се играти са неком дозом части и квалитета ваљда. Овако, тим изгледа као буквално "канта за пуњење".
p

pod hitno

pre oko 2 meseca

leci se
N

Nenad1246

pre oko 2 meseca

Vidi ovako ako jedan Real i Bajern prime 4 od Barselone i sad je problem što smo mi primili 5 od Barselone.
J

Ja sam jaaaa

pre oko 2 meseca

Pa eto im sad sanse protiv Stutgarta, ali ako odbrana bude na nivou kao sinoc onda nema sta da se nadaju. Svaki primljen gol, razdaljina od strelca i najblizeg cuvara 5 metara. Ako njih ne pobede onda nema sta da se nadaju dalje
Z

Zvezdan Božinović

pre oko 2 meseca

Naprotiv!!! Sada, posle serije ponižavajućih poraza, vreme je za povlačanje. Kako predsednika, poznatog pravosudnom sistemu Srbije, tako i komplet uprave. Skandal je da ovo prolazi isto kao i nadstrešnica i sva korupcija i kriminal u Srbiji.
e

exe

pre oko 2 meseca

Ajde bre smaras botu jedan provaljeni ste odavno...
P

POŠTENO REŠENjE

pre oko 2 meseca

Tražiti od Uefe dodelu bodova Crvenoj zvezdi kada se igra njena može oceniti kao hrabra bez obzira na rezultat i tako bi pravda bila zadovoljena.
A

Auuuuuu

pre oko 2 meseca

Taj Dinamo kad ih je Bajern ponizio smenio je trenera i proigrao sa istim igracima.Samo kazem
1

1980

pre oko 2 meseca

Pisao sam to sinoć. Gotovo istim rečima. Ali to se neće desiti kod nas.
B

Baxter88

pre oko 2 meseca

To su gluposti i ne ide bas tako, to samo kod nas moze dodje Savo i nova uprava i FKP od smesne ekipe postane Barsa, zna se i zasto to mora tako ali ok! Svaka cast Dinamu na 7 bodova, uopste nije lako al su imali i lep zreb, mora se reci! Salcburg nije sto je nekad bio, puno je tu dece neke plus imali i igraca vise, Slovan je ubedljivo najjadnija ekipa u LS i Monako koji bi ubedjen sam pao i u Beogradu da je gostovao Zvezdi jer nisu nista posebno koliko god to paradoksalno zvucalo nakon poraza od 5:1...
S

Saša_PFC

pre oko 2 meseca

Neka zapamte sada navijaci C.Zvezde ovo spin pisanje teksta i kada se zavrse naredne dve utakmice protiv Štutgarra i PSV- onda da remiziramo.Uopste mi nije jasno da bilo ko govori o bilo kakvoj sansi za ravnopravno suprostavljanje ovim dvema ekipama.Netreba ni spominjati da bilo ko razmislja o uzimanju barem jednog boda iz dve naredne utakmice.Sinoc smo imali priliku da cujemo iskren komentar Kuzmanovica...igraca koji je igrao na najvisem nivou i koji je realisticno dao odgovor na sva pitanja vezana za C.Zvezdu u ovom takmicenju.Sa ovakvim timom i igrom nepostoji sansa da se uzme ni bod u svih 8.utakmica sto je ponizavajuce.Protiv Bodea C.Zvezda je imala snage u Beogradu za 75.min.igre,protiv Benfike za 60.min.Protiv Intera i Monaka za 45.min.dok su protiv Barce realno imali snage za 35.min.igre.Sad je ovakav pad u fizickoj spremi,taktici i svim ostalim stvarima koje cine jednu utakmicu veoma diskutabilno za ovaj strucni stab na celu sa Arandjelovackim bunkerasem gde se posle 45.min.igre nezna tacno na kojoj poziciji igraci igraju.Komicno je gledati ih na terenu i jedina dobra stvar u svemu je da se fudbal igra zbog navijaca koji dolaze da gledaju utakmice i golove sto im njihov klub veoma rado poklanjaju.Ocekivao sam protiv Monaka da Milojevic podnese ostavku ali evo i sinoc je nalazio opravdanje za jos jedno blacenje Srbskog fudbala i samog kluba sto ce ako ovako potraje do kraja ove sezone predstavljati za Arandjelovackog bunkerasa ocena kao najgori trener u Istoriji kluba.Dotle navijaci C.Zvezde i dalje verujte u price da Deda Mraz zaista postoji...
D

Djape45||

pre oko 2 meseca

Taj Bajern koji je ponizio Dinama je razbijen od Barselone kao i Real. Ne vidim da su Kompani i Anćeloti dobili otkaze ?
h

hahahahah

pre oko 2 meseca

Au druze pa Ancelotiju se vec sprema otkaz, napadnut sa svih strana.Taj isti Real i da izgubi nije strasno jer znas da ce Perez na leto dovesti nekog jakog igraca, taj isti Anceloti iza sebe ima npr osvojenu LS prosle godine.Znaci da ima kredit, sta vi sve poredite uzas
A

Auuuu

pre oko 2 meseca

Covece taj Anceloti je prosle godine osvojio LS naravno da ima veci kredit, sta poredis ti? Mi trecu utakmicu gubimo sa minimum 4 gola u mrezi.Ancelotiju se vec sprema smena ako Alonso prihvati, nema tu starih zasluga
D

Djape45|

pre oko 2 meseca

@Auuu la sta poredis ti, bednu Zvezdu sa Realom koji ima najskuplji tim na svetu ? Ne može niko da uzme bod Barsi i odjednom se napravila priča da je sramota poraz Zvezde.
U

Uuuuuuu

pre oko 2 meseca

Nije covek to poredio, nego si ti prvi uporedio Zvezdu sto je izgubila isto kao sto su Anceloti i Kompani.Samo ti je rekao covek da se ne blamiras.Sramota je da se utakmice gube petardama sa kim god igrao
F

Fertel

pre oko 2 meseca

SVI mogu da komentarišu i sprdaju se sa Zvezdinim nastupom u LŠ, osim simpatizera malog i nebitnog kluba koji je sezonu završio pre tri meseca u tri takmičenja, gde ga nije baoje jedino ko je žurio na voz.
B

Bnm

pre oko 2 meseca

PA MI SE I SPRDAMO SA VAMA "VELIKIMA". KOLIKO STE "VELIKI" POKAZUJE I TO DA VAS SVI PETARDIRAJU. TRENUTNO STE 35, ALI BICE TO 36 MESTO BEZ OSVOJENOG BODA I SA JOS MINIMUM 2 PETARDE. POZDRAVITE "MESIJA"...
C

Cowboy

pre oko 2 meseca

@bnm A koje ste vi mesto?
R

R S realan

pre oko 2 meseca

Pa sta je do sad radila? Igrala hrkljusa🤣
K

KoskaCZV

pre oko 2 meseca

Milojevic je tanak da vodi ovakvu ekipu Zvezde
M

Ma jedi jedi

pre oko 2 meseca

Ma jedi ti taj sendvic Rasimov i ne brini
j

jamaLL

pre oko 2 meseca

milan će da im da 7, štutgart 5
Z

Zvzdan

pre oko 2 meseca

Pink kao jedini relevantan medij je rekao da smo sinoć bili na korak od istorije. Bravo zvezdo , opet si bila hrabra.
L

Luja

pre oko 2 meseca

Nema pomaka sa nadobudnim nemačem pojma i bunkerašom iz Aranđelovca.
a

ajde ajde

pre oko 2 meseca

jedi taj Rasimov sendvic
a

ajde ajde

pre oko 2 meseca

jedi taj Rasimov sendvic
Z

Zvlat BG

pre oko 2 meseca

Dok god je kum tamo gde jeste, čoveku u kožnoj jakni je baš svejedno! Kao i svih ovih godina! Prodavanje magle se nastavlja, revizorska komisija je samo retoričko pitanje! Fudbal, rezultat, uspeh su samo floskule! Pare i kombinacije su sve! Živimo rialiti i dobijemo šamar (svaki put) od stvarnosti kada izađemo iz "geta".
D

Deagle

pre oko 2 meseca

A sta je do sada radila, ako tek treba da pocne da se takmici???
Z

Zvezda le

pre oko 2 meseca

Nema predaje, samo hrabro
Т

ТОликО

pre oko 2 meseca

Сад мора да почне да се такмичи са највише примљених голова у лиги... Који су ово спин текстови линијашко-мањег отпора... Знате, чекали смо да примимо 16 голова у 4 утакмице, па ћемо да почнемо да се такмичимо. Научите од тог Динама Загреба ког су сви велики Срби пљували после 7 комада у Минхену, како се решава проблем и како се из пораза нешто научи. Лупајте минусе Терзини ботови, само се сетите први пут кад не будемо освојили титулу у домаћој лиги нећемо ништа бољи бити него сада комшије.
a

ajde ne prdi

pre oko 2 meseca

Devet golova botino
e

ece

pre oko 2 meseca

Idi bre prati svoj jsd i uzivaj.. mani se ti zvezde
.

.......

pre oko 2 meseca

Kako da se takmiči kada su drugi klubovi bolji? Bila je priča oko takmičenja i pre susreta sa Interom, Barselonom, Monakom pa ništa...Sad kreće novi krug novinarskih tekstova a ishod će biti isti ili sličan, šta kao Milan, PSV i Štutgard su neke boranije? Suština je da svi igraju brže i trče više od Crvene zvezde. Zvezda jedinu šansu za neki bod ima protiv Yang Boysa.
d

d. g.

pre oko 2 meseca

E moja Zvezdo. Najviše ste golova primili od 36 ekipa. Lš se raduje samo Terza zbog para.
G

Goust

pre oko 2 meseca

Zvezda prvo mora da smeni ovog dunstera i postavi mladog i modernog trenera. Tek kad to uradi, moći će da se takmiči.
I

Idemo bre

pre oko 2 meseca

Tako je,Sad je pravo vreme. Dosta smo se zezali
G

Grupa JNA

pre oko 2 meseca

Sto je najgore zlezdica mozda mazne bod Stutgartu i Psvu i dobije YB i sa 5 bodova nekako izvuku sezonu kao uspesnu. Zlezdu vec 7 godina prati neka cudna neobjasnjiva talija tako da me ne bi cudilo i sada da se to desi.
V

Vile sampion izraziti favorit

pre oko 2 meseca

Evo Terzic da se ne povlaci da izadje pred javnost i da se izvini za neznanje a onda nad ikonom da se zakune da nikada od Zvezde nije ukrao ni dinar i da nikada od ni jednog igraca nije uzeo procenat od transfera ili deo plate. Hvala.
A

Asad

pre oko 2 meseca

Darijane, odakle ti više snage? Odmori malo sreće ti.
a

ahas

pre oko 2 meseca

Cekamo tekst kk partizan "Partizan mora da pocne da se takmici" oh wait

Ујка Житко ПФК

pre oko 2 meseca

Alo bre.Bode vas nadigrao kod njih,ovde ste ih na misice izbacili.Sad vam sledi Stutgart,koji jezivo igra ove sezone.Pa tu je i PSV,koji je sinoc razmontirao Gironu sa 4:0.Sve u svemu,uvek ste tanki za LS,a po budzetu ne bi se reklo😂😂😂😂
к

кикоман

pre oko 2 meseca

Звезда ово такмичење мора да крене са формираном екипом! Људи ми имамо два бека ( Родића не рачунам, више стварно нема смисла да се то зове бек). Екипа мора да се уиграва за ЛШ. Значи без претераних ротација у првом делу сезоне, посебно у задњој линији. Уиграност. Лига мора да се игра у јаком темпу, да се форсира такав темпо, по цену резултата ( лига се ионако осваја у пролећном делу и у плејофу, а сви конкуренти се распадају у суштини). Значи иде се на 3-4,5 голова ако може. Нема успоравања темпа, нема клај клај. Милсон и Силас морају бити крила. Глазер Пруцев ( Мимовић кад се опорави) Ђига Дркушић Сеол Елшник Крунић Иванић ( Максимовић) Силас Милсон Шериф.
М

Маре

pre oko 2 meseca

Делије, немате шта да се расправљате са уплаканим тик ток тастатура бресквицаман које Лигу Шампиона не могу ни да сањају, него у сезони купања, у само месец дана испадају из свих квалификација за Европу и губе од Звезде 0:4 на свом јадном стадиону...само их подсетите на те детаље и уживајте...
V

Vile sampion izrazitj favorit

pre oko 2 meseca

Jel radis decko na mesalicu kod Ultra copa, kao fasader ili bacas zuto klincima na gram?!
D

Delija NBGD

pre oko 2 meseca

Evo ja sam okoreli zvezdas pa ne uzivam bas u ovome. Jel sam onda placenik ili prikriveni grobar? Necu bre da obaramo negativne rekorde aman. Idemo ka tome da budemo zapisani kao gori tim od Rendzersa i Dinama Zg a to treba znati napraviti, treba biti talenat za to!!!
G

Golst

pre oko 2 meseca

Mora pobeda protiv štutgarta
1

1980

pre oko 2 meseca

Teško.
E

Ehhh

pre oko 2 meseca

"Nije da im gori pod nogama, ali ljudima u Crvenoj zvezdi je počelo da „gorucka“ Evo gorucka nam znate sta, Vazno je da zeljku ne gorucka ili Rasimu... Kada su ispali iz evrope to je bilo nesto ok i normalno
J

Junker

pre oko 2 meseca

Samo se ti tesi neuspesima prosecnog Partizana. Ocito gledas rijalitije pa ti je i to okej “kakvih ima, meni je dobro”.
G

Gennaro.Gattuso

pre oko 2 meseca

prvo resavas probleme u svojoj kuci, pa onda komentarises ostale