Komentari na vest

Rakonjac u Crvenoj zvezdi!

predragstojnic@gmail.com

pre gotovo 2 godine

Bice dobar Rakonjac,vidjecete.
K

Kegevara87

pre gotovo 2 godine

Iskreno: osim statistickih podatka nemam pojma kakav je igrac Rakonjac. Da li ume 1:1 da igra? Da li je klasican centarfor za sesnasterac? Vise lici na Halanda ili Müllera?Iskreno: nemam pojma. Ajmo da pricamo o kvalitetima i nedostakama Rakonjica.
Z

Zvlat BG

pre gotovo 2 godine

Zoran Popović na izlaznim vratima. Ima poziv Astane i Čukaričkog.
Ц

Циркус

pre gotovo 2 godine

Колорадо !!! Толико сте навијача успели да отерате са вашим вођењем клуба да је то за анале !! Ви покушавате да људима вређате интелигенцију , ја разуме да човек промаши неког играча , па да се неки играч не уклопи …. Али ви шта радите то је стварно циркус !!! И што не кажете лепо да сте дужни играчима плате , е плате сте им дужни !! Колико само пара сте узели за ових 5 година што смо играли Европске мечеве ??? Само од Гаспрома и Телекома смо имали за ових пет година 30.000.000€ остали спонзори Два пута Лига Шампиона , три пута Лига Европе ?? Продаја играча ?? Ви сте бре Шојић !!! Скоро 200.000.000€ ако није и више сте инкасирали и опет сте у минусу !! Толико о томе а ви сад сви лупајте минусе до миле воље ! Тек кад оде Терзић и његова свита вратиће се нормални навијачи који воле клуб без динара !! Јер Звезда је у срцу , од рођења па до смрти се воли без никаквих интереса !!! А остали нека величају Терзића , па кад буде преместио стадион у неко предграђе Београда ради прављења зграда и локала!!! катанац нам се ближи а ви величајте дотичног !!!
b

buljba

pre gotovo 2 godine

Ne mogu da shvatim da Zvezda daje tolike pare za prilično nepoznatog igrača koji se istakao time što je dao NULA golova u 12 utakmica u Rusiji???
D

Drvo

pre gotovo 2 godine

Pozajmica zvrndoje, pročitaj tekst.
K

Kegevara87

pre gotovo 2 godine

Kostace 200.000 i postoji mogucnost da se ga kupi za milion evra. Znaci prilicno povoljno, ako se dokaze.
t

tzar

pre gotovo 2 godine

Moj komšija ima 38 godina, nije igrao već 3, a poslednji gol dao pre 6. Mislim da je pravi za Zvezdu!
S

SRAMOTA

pre gotovo 2 godine

Nikad slabija ekipa Zvezde. Umesto da posle 6 godina igranja u Evropi imamo nikad jaci tim, mi se spremamo za poslednje mesto u grupi.

Звездаш

pre gotovo 2 godine

Страшно... Агонији никад краја.
K

Kegevara87

pre gotovo 2 godine

Zasto agonija? Sta mislis o njemu? Osim statistike sa Transfermarkta?
C

CaleB pravi

pre gotovo 2 godine

Otisao Kulibali broj 1, dolazi Kulibali broj 2.....ovo je jasan znak da u kasi nemamo prebijenog dinara....otislo sve na vanfudbalske aktivnosti i kupovinu laznog mira u klubu....msm, nije lako finansirati sve dzabalebarose sa severne tribine...i njihove besmislene i preskupe koreografije. I sve kazne koje smo fasovali zbog istog tog severa. Ovde bi i prebogati Arapi bankrotirali, a ne jedan sarlatanski tim na celu sa "gospodinom" Terzicem.
j

jaaaaaaa

pre gotovo 2 godine

ma samo neka se obrcu igraciiplacaju procenti menadzerima to je najvaznije a to sto dovodimo po 50 igraca od kojih 95 % nemaju veze koga briga, decko odigrao 6 meseci u seniorskom fudbalu nije dao gol za lokomotivu i sada takvog igraca mi pozajmljujemo, nemamo nikoga u skoli i graficaru nego ovo ,strasno, 3 godine ne mozemo da dovedemo igraca, imamo 10 krila ali normalnog spica i beka da dovedemo to tesko
g

gost10

pre gotovo 2 godine

Ko je menadzer ovom igracu? Igor Gluscevic. Kod koga je Terza bivao dok je bio na ekskurziji uCG?
а

ађутант

pre gotovo 2 godine

Ракоњац у Звезди?Марин скаутирао? Милојевић потврдио?Много недоумица.Марин на заласку каријере одиграо пар сезона и устоличен у скаут службу.Милојевић тренер без ауторитета.Ракоњчев учинак у Русији поражавајући.Продат Фалу.Грофа Божовића под хитно вратити у клуб иначе оде титула.Вијера,Доналд,Канга,Леталек,Кангва......наспрам Капаре,Дионија,Кулибалија....мислите о томе.
K

Kemp

pre gotovo 2 godine

Meni Marin na ovoj funkciji djeluje, kao onaj Krstić što je bio ministar finansija :D
F

Faul

pre gotovo 2 godine

Trener nam se zove Cokna!?!🤔
M

Mop

pre gotovo 2 godine

Galetu svaka čast na prodajama. Svaki igrač promašaj. I valja i dalje. Pa čovek je genije
D

Da pojasnim...

pre gotovo 2 godine

POZAJMICA JE U PITANJU DO KRAJA SEZONE,CIM TO ISTEKNE ON SE VRACA U RUSIJU,NE OSTAJE U KLUBU!
M

Mop

pre gotovo 2 godine

Za 15 utakmica nula golova i asistencija. Sjajan učinak za napadača. Sa takvima je titula zacementirana. Da je jedan dao na EL bi jurili🤮.
d

dsbn

pre gotovo 2 godine

Srecno momak i nadavaj se golova!
M

Mop

pre gotovo 2 godine

Pa i moju babu da dovedete titule išle. Odlično pojačanje koji da gol jednom mesečno. Jović da tri. Oko na njega. I Boaći rešeta??? Iz nedelju u ubija. Dao 2 komada van Zvezde. Zvezdin dres je težak, ali Djijangsu je pretežak.
D

Drvo

pre gotovo 2 godine

Jesi tako pametan na babu?
N

Nexu

pre gotovo 2 godine

U kanalu smo finansijski totalno. Ovo su potezi ocajnika ( mislim na upravu). Ko to ne vidi, nije bas previse bistar. Para nema a kada ih je bilo fokus je pre svega bio na talovima i kombinacijama ( Srnici, Krsticici, Krstovici, Pankovi itd) Kada tu dodamo odabir stranih pojacanja ( Van La Para, Falko, Dioni, Risairo, Garsija, Tomane, Kulibali itd) koji nisu opravdali ocekivanja i na koje je potroseno desetine miliona evra onda dobijamo Rakonjce, Nikolice iz Javora, Mijailovice, povredjenog Spajica i slicne u momentu kada vecina navijaca ( onih naivnih ) ocekuje ozbiljna pojacanja za LS. Kasa je prazna i sada se traze pre svega limitirani domaci igraci za koje je dolazak u Zvezdu premija i kojima nece smetati ni ako su plate neredovne.
A

Arpijeva deca

pre gotovo 2 godine

Pešić inace igra premijer ligu gde svako svakog moze da dobije a ne ovu nasu ligu bez briga pa mu pored Mijatovica dovodi Marin jos jednog od kog Borjan ima bolju statistiku. Da ga odmara, jer je "gust" raspored. Citava jedna utakmica u nedelji. Kup ako mu je ispod casti ne mora da igra. Igrace Mijatovic sa zadovoljstvom.
Г

Грдне ране

pre gotovo 2 godine

Још јефна завидна статистика. Ова наша управа као да гледа играче са лошом статистиком.. Али, ако ништа млад је, па и има неке наде
L

Lanmi Mijami

pre gotovo 2 godine

Jel Marin na putu? Francuska, mozda Spanija? Spava li mozda po Airbnb smestaju, jede suvi dnevni obrok, ide javnim prevozom na stadione ili mu klub placa da odseda po hotelima, vozi se taksijem, da jede po restoranima? Da bi na kraju kao krunu svog rada i silnih putovanja doveo napadaca koji je za polusezonu postigao 0 (slovima: nula) golova da odmara Pešića koji posle 3 meseca pauze ne moze da odigra 90 minuta jednom nedeljno. Neka ga Mijatovic menja u kupu ako mu je "ritam sreda - nedelja" pretezak za profesinalnog sportistu koji za to dobija nadoknadu od 30, 40 ili 50 hiljada eura mesecno. 360 minuta = 6 sati mesecno! Pa mu Marin dovodi nekog da ga odmara u tih 6 sati. Strasno. I kao sto u onom novogodisnjem intervjuu sam rece da je skauting veoma tezak posao i da mora stalno sa putuje i gleda igrace. Da se mrzne ili kisne po stadionima i nekim oranicama u Francuskoj. Neka sedi na Rajku, ovo je i preko neta (transfermarket, fm, jutjub) mogao naci. Da ne gubi vreme i ne trosi pare drzavnog preduzeca uzalud. Ako nije vican sa laptopom neka pita Coknu.
F

FM’d

pre gotovo 2 godine

Samo cu reci da nam vezni red čine Mijailović i Srnić, a napad Pešić i Rakonjac. Da mi neko pomenuo ova imena bez kluba, mislio bih da je TSC ili Čukarički u pitanju.
A

Astoria

pre gotovo 2 godine

Da znaš da si u pravu.
D

Dokle više

pre gotovo 2 godine

Ljudi su opterećeni crncima i strancima pa kad se dovede relativno mlad igrač koji je dao desetak golova u polusezoni pre odlaska u Rusiju nastaje opšta hajka kao da ima dve leve noge. Rakonjac na pozajmici do leta može ispasti dobar posao i značajna zamena za Pešića jer nema drugog napadača. Zvezda u ovom prelaznom roku konačno ne natrpava igrače, a otišli su Ben, Sanogo i Kulibali (uskoro ide) sa velikim platama i otvara prostor za dolazak novih igrača na leto. Stare izlizane priče o uigravanju ne piju vodu nigde, samo u Srbiji. Za LŠ je potrebno dovesti suv kvalitet kojima veliko uigravanje nije potrebno. Ovu polusezonu možemo završiti sa kadrom koji imamo.
G

Grga Cvarak

pre gotovo 2 godine

Zapitaj se zasto ga Rusi vracaju nazad u Srbiju poslije samo 6 mjeseci nakon sto su za njega platili 2.5 milona proslo ljeto? Pametnom dosta.
c

c c c

pre gotovo 2 godine

ala ce da radi govnjiva motka, brzo, vrlo brzo...
o

ojo

pre gotovo 2 godine

Alo ljudi polako,, Pa znate li vi od kad Mita promašaj prati ovog malog
M

Marko Bula

pre gotovo 2 godine

Kazu rusi bi ga dali za milion i po s'obzirom da su ga platili 2.5. Da ne gube previse. Drugim recima svesno ce ici na gubitak od milion eura za ovaj promasaj. Jer iz racunice proistice da je ovaj igrac cist promasaj. Za polusezonu ima jednu asistenciju i nula golova. Kazu da je doduse ulazio sa klupe uglavnom. Izgleda da mu kao napadacu treba punih 90 minut ne bi li mozda postigao gol. Za 20 ili 30 na terenu ne moze jer nije poceo od pocetka. Zanimljivo za napadaca koji iz dve tri sanse mora postici pogodak. Ako mu treba 10 sansi onda on nije nikakav napadac. Doveli su ga kako ovde neki pisu da odmara Pesica. Ili da se cuva od povreda jer je u godinama ili ne moze da igra 90 minuta u 7 dana. Pa mu treba neko da ga odmara. A imali 3 meseca pauze. Da ga odmara od cega? 360 minuta rada (fudbala) mesecno za 30, 40 ili 50 hiljada eura!? Kazu isto da ako Rakonjac ne zadovolji da ce ici nazad. A onda ce se u 5 do 12 dovoditi nov biser iz teftera nekog menadzera (ili je ovo mozda Marin skautirao a Mrkela pratio) da se kockaju da li ce se mozda nece "snaci" kao Dion, Kulibali, Picini... Za Kulibalija se ne kaze da je bio promasaj svih promasaja do sad nego da se nije "snasao". I za kraj, prodje ponedeljak odavno i ako sme da se pita jel se vratio Dragović?
d

djiki

pre gotovo 2 godine

Sve same kombinacije. Namestene utakmice u nasoj ligi
D

Delija Bečlija

pre gotovo 2 godine

Uzeo je jos par dana, istekla mu registracija na kolima te radi atest a i uzeo je okreci sobu za prinovu pa se vraca najkasnije do petka. Ili ponedeljka ako bude morao da gletuje.
N

Nekac035

pre gotovo 2 godine

Nananananana.... Liga konferencije, liga konferencije.... Kazu ovaj da odmara Pesica, ok a zasto ga ne odmara mladi Mijatovic?! Cemu vise gomilanje igrackog kadra a opadanje kvaliteta igraca?!
N

Nexu

pre gotovo 2 godine

Nema se para, eto zasto. Pare je pojeo mrak i sad se jedino mozemo osloniti na domace polufabrikate. Njima nece smetati ni ako su plate neredovne. Ekipa se polako pretvara u Cukaricki.
d

d.g.

pre gotovo 2 godine

O kakvoj lk pričaš?
d

dzimi 89

pre gotovo 2 godine

Sta rade sa Zvezde to je strasno pa za ovog Rakonjca je Mijatovic igracina, dokle vise lopovi unistavate nasu Zvezdu.Svaki pravi Zvezdas mora da se zabrine za ovakvu situaciju u klubu vec odavno nemamo nikakvu igru lako je dobijati u ovoj nasoj smesnoj ligi plus Partizan nikad gori.
V

Vile sampion izraziti favorit

pre gotovo 2 godine

Jbt zivot za ove centarfore u Zvezdi tandem Mrdja-Dauda izgleda kao Ronaldo-Romario tandem.
A

A tek

pre gotovo 2 godine

Žigić-Pantelić
n

neshha

pre gotovo 2 godine

Pa po ucinku oba tandema i jesu iz druge galaksije za ove sadasnje.To su napadaci koji su se u Zvezdi bukvalno nadavali golova.
L

Ludi Milojko 1

pre gotovo 2 godine

Pričam sa babom, kaže daće više glova od njega i to bez plate. Terzo i Mrkela reagujte. Ali pošto sam ja babin menadžer meni ide 80.000 mesečno. Eto, ajd uzdravlje.
K

Komsija sa sprata

pre gotovo 2 godine

Citam ove komentare, i mogu da kazem jedno - vi ljudi niste normalni. Koliko samo kompleksa, frustracija, mrznje, botovanja, jednostavno negative. A zasto? Aman, ovaj lik je doveden da odmara i/ili menja Pesica za ovu polusezonu. Ako vredi ostace, ako ne otici ce. Vrlo jednostavno. Za LS ce svakako da se dovede drugi igrac. Zapenili ste sa neki glupostima, Bog da te sacuva, nabrajanja svega i svacega, pljuvanja svih redom. Ako je mlad, ne valja, ako je star, ne valja, ako daje golove, ne valja, ako ne daje golove, ne valja, ako je iz liga petice, ne valja, ako je anonimus, ne valja. Ima li bre neko vama opajdarama da valja??? Aman bre vise, budite srecniji u pravom zivotu, sipanje frustracija na internetu vam nece pomoci da budete srecniji.
K

Kraljino

pre gotovo 2 godine

Igrači za LŠ se dovode na zimu kako bi se uigrali do Septembra. Ne dovode se u Avgustu.
N

Nebuloza

pre gotovo 2 godine

Komso, idi menjaj sijalice po spratovima i vidi koji prekidac treba da se zamani.
9

95

pre gotovo 2 godine

Ne obaziri se na njih komšo. Ili su nezadovoljni svojim životom pa im komentari dodju kao terapija ili rade za sendvič! Koga boli uvo za mišljenje takvih??
@

@kraljino

pre gotovo 2 godine

Zimski prelazni rok,je uvek bio siromašan.Malo je igrača na tržištu,zato ne glupirajte se.Vi bi hteli igrače od 5,10,miliona,a to se neće desiti nikad.Može ovako na blef,pa sa božjom pomoću.
K

Kraljino

pre gotovo 2 godine

@Kraljino. Videli smo predhodne tri godine letnje prelazne rokove, jel i tada bila siromašna ponuda. Koga više folirate kada je svaki prelazni rok ista priča.
P

Podstanar

pre gotovo 2 godine

Placas porez na ovo, na ono, marze silne. akcize, preskupu hranu i najskuplji benzin da bi drzava imala prihode a onda neko sprca da prostiš na primer 300, 400 hiljada eura za nekog Kulibalija koji je sedeo na tribini i trenirao u klubu. Imao sve placeno. Onda komša sa sprata kaze: ma opusteno, sto sipate frustracije, uzivajte u zivotu. Nista vam ne valja. Kakav ste to narod pita?
z

zaks

pre gotovo 2 godine

Bravo za komentar, baš tako.
E

Ernest and young

pre gotovo 2 godine

Lepo su ljudi iz nezavisne finansijske kuće objavili početkom 2022 da je dug crvene zvezde 58 miliona evra.. Džaba i evropa i sponzori, lova negde nestaje. Ovde u oba kluba najbolje prolazi uprava ( menadžeri), i naravno plaćeni navijači.
G

GostKg

pre gotovo 2 godine

Lova nigde nije nestala. Stadion je renovinar, pomocni tereni odradjeni. I jos mnogo toga oko stadiona uradjeno. Sta mislis od kojih se para dovode igraci i istima i drugim zaposlenima daje plata?
@

@gost

pre gotovo 2 godine

Zasto kad ce da se rusi koliko za godinu najdalje?
G

Gost696

pre gotovo 2 godine

Ovakvog mozes naci na BUVLJAKU na kilo
B

Bivsi sa Severa

pre gotovo 2 godine

TRGOVIJA ! DA JE DOBAR OSTAO BI U LOKOMOTIVI. DUNSTERI U UPRAVI !
S

Spa

pre gotovo 2 godine

Kako ne kapiraju ljudi iz uprave da je Zvezdi mesto u vrhu Evrope i da nam titula sa ovom erom nikad goreg Partizana i slabe konkurencije ništa ne znači, ukoliko ne prodjemo minimum u grupnu fazu LŠ ili prodjemo makar u 1/4 finale LE ili LK. Sramota je više šta nam rade sa ovim pojačanjima gde dovode gore igrače od trenutnih startera u timu i to su kao pojačanja! Koga mažu više kad svi znamo da ulaskom u 2 LŠ i 3 LE smo zaradili preko 100miliona, a gde su te pare? Iskreno, ukoliko ne dovedu na leto neku bombu napadača, neko ko ce da bude najbolji igrač tima i da budemo makar kolko tolko konkurentni u LŠ, pa i da časno ispadnemo, trebali bi da prepuste te funkcije mladjim i strucnijim od sebe, mislim na celokupnu upravu!
Z

Zvlat BG

pre gotovo 2 godine

Da prepuste?!?!?!? Ta reč ne postoji u njihovom rečniku i oni ne razmišljaju na tom nivou! Nema ništa od toga!
n

neverovatno...

pre gotovo 2 godine

strasno je sta radi ova uprava sa ovim pokušajem od trenera...
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD (ONAJ PRAVI)

pre gotovo 2 godine

@ Zvezda pre svega @Zelenooki @ Don Vito Korleone Ova vest o Rakonjcu je još jedno pipanje po Zvezdi i ismejavanje navijača Zvezde. Gore potpisani komentatori su sve rekli i tu se nema šta dodati. Sramota sramotu stiže, U stvari sramota više i ne postoji, sve je dozvoljeno.
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKADA.

pre gotovo 2 godine

I da dodam apsolutna podrška za Gospodina Terzića i Gospodina Mrkelu. GDE SMO BILI PRE GOSPODINA TERZIĆA A GDE SMO SADA. Gospodin Terzić je stabilizovao klub, vratio dugove, dovodio vrhunske igrače, napravio od Zvezde Evropski klub. Samo napred Gospodine Terziću U INAT DUŠMANIMA.
Z

Za najveći zvezdaš ikad

pre gotovo 2 godine

Nije vratio dugove... Ima Mateju Bubnja. Isti kvalitet, ako ne i bolji od Rakonjca...
Š

Šljaka

pre gotovo 2 godine

Wau, Gospodin Terzić i Gospodin Mrkela😂😂😂👍
d

deki maky

pre gotovo 2 godine

I posle Kalife dolazi nas Kalifa... Jos jedan rok koji je odrađen maestralno od dr.i drkele,alal vera majstori.!!! Malo sarkazma nije na odmet,opet cemo gledati gobelju,srnu,Krleta i Kataija u spicu,kad zatreba da malo pogura ekipu na brzinu... Najstarija ekipa mozda i u celoj ligi ce to biti na prolece,ovi momci koji su dobijali sansu na pripreme,izgleda bice uzalud,i Cokna ide na sigurno sa proverenim(starim) snagama.
Z

Zvezda pre svega

pre gotovo 2 godine

@Zelenooki ,nalupase ti minuse za komentar samo zato sto istina boli.Sve je tacno sto si napisao.Klub je u velikoj finansijskoj krizi i ne mogu dovesti za KES ni igraca iz domace lige.Samo na foru,preko pozajmica i slicno. Ne mogu ostvariti ni jedan izlazni transfer. Pumpaju cenu Erakovicu po sistemu Sergej MS,a oni ostaju i dalje u svojim klubovima jer realno vrede mnogo manje od onoga kako ih predstavljaju. Ovo sada su sve ocajnicki potezi. Da se prezivi do leta i ucesca u LS. A tada ce prodati dva-tri mlada igraca,verovatno se pozajmiti,pa kasnije vracati od novca dobijenog ucescem u Ls i prihodom od ulaznica. Milojevic je marionetski trener jer za ozbiljnijeg ti treba novac. Znaci, da mi izdrzimo na prvom mestu i obezbedimo LS.Ako uspemo nekom igracu da podignemo cenu bilo bi extra(ali ko jos gleda nasu ligu,osim nas samih).Pa,na leto necemu da se nadamo. E sad,zasto je moralo da dodje do svega ovoga...to je druga i duga prica. Napred Zvezda!!!
i

iz sljivika

pre gotovo 2 godine

Pa ko je kriv za takvo stanje? Rada Manojlović? ODGOVORNOST je jedna od reči koje su se zaturile u srpskom jeziku. Na žalost.
t

tgbnhyujm

pre gotovo 2 godine

A ko je kriv za to sto je klub doveden do prosjackog stapa?!?!?!
M

Ma nemoj

pre gotovo 2 godine

A gde su pare od dve LŠ i četiri LE, od prodaje Boaćija prvi put, od Radonjića, Degenek prvi put, Pešić prvi put, Lazetić itd itd. Gde su pare kada kažeš na nema para.
S

Svedok

pre gotovo 2 godine

Nije vam jasno da su pomenuti transveri zidani kroz stampu i da su bili mnogo manji. Po svemu tu je bilo ugradnje. Sto se trenera tice pa vraca se Srankovic na leto kada ne zavrsi posao tamo. Ovde je prvenstvo vec dobijeno. Meni samo jedno nije jasno kako ne istrpe bar jednog igraca za sezonu da bar mogu da ga prodaju za normalne pare. Ja kao laik mogu da im nabrojim 5 domacih vodja navala koji bi odigrali vrhunski za mnogo manje pare. Pranje je izuzetno jos da pocnu da stirkaju. Nije to samo u Zvezdi to je i u Partizanu isto. Piksi prica o uspesima reprezentacije a oni prosli kao bosi po trnju.
D

Deka PG

pre gotovo 2 godine

Brat Stankela nas ukopao. Tri godine nikako do LŠ da dođe. Ukopali nas "nikad jači" Apolon, Šerif i Makabi. Krem de la krem evro fudbala i izbio nam 20-25 mil. €. Sad se na Dragovića okomio da nas još malo oslabi
j

jadooo

pre gotovo 2 godine

Ne pisi gluposti...
T

This

pre gotovo 2 godine

Da ,tri propuštene lige šampiona,posebno ova zadnja sa Makabijem(gde smo objektivno bili bolji i vodili 2:0) su nas sredile.
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

Vidi sa Borjanom što nije došao sa pauze na utakmice.
D

Don Vito Corleone

pre gotovo 2 godine

Bravo Arizona Doktore. Ložiš nas godinama o najjačem timu od Barija, ložiš nas godinama kako podižemo lestvicu kod dovodjenja kvalitetnih igrača. Pa onda nova tura već vidjenih ovde galaktikosa. Ne krivim Ja tebe što nam godinama prodaješ maglu, nego krivim one koji ti još uvek veruju. Koliki je pravi dug? A da zaboravio sam nećeš više da pričaš o tome. Šta bi sa Nemačkom Bankom što si tražio da se pare od malog Terzića u Fiorentinu uplate u Nemačku Banku umesto na Zvezdin račun?? A da to se nije ni desilo, ma lažu oni iz Fiorentine, pa tebi verujemo nećemo valjda njima. Gde je onaj U INAT DUŠMANIMA sa pričom gde smo bili pre Gospodina Terzića, a gde smo sada. Gospodin Terzić ovo, Gospodin Terzić ono. U inat nama lažnim Zvezdašima itd itd itdddddd. E ljudi ljudi, kupili su nas sa sitnim radostima. To što osvajamo titule pored raspalog partizana i što igramo Evropu. Zvezda je od uvek bila bolja od partizana, i od uvek je igrala Evropu i osvajala domaće titule, i osvojila Evropu i Svet.
Z

Zvlat BG

pre gotovo 2 godine

Martin Novaković (ex-Zvezda) u Mačvi!
T

TRIFUN OVDAŠNJI

pre gotovo 2 godine

Terzić i Mrkela jurili Zlatanovića i neke drugoligaške anonimuse po Francuskoj, i na kraju doveli Rakonjca, koji nije ni na zagrevanju dao gol za Lokomotivu. I nikako da objasne ova dvojica : Zašto je za Zvezdu bilo dobro prošle godine dovođenje Krstičića, Milunovića, Kulibalija, Motike, Mustafe produžetak ugovora sa Gobeljićem, zašto su ti likovi na platnom spisku, čemu to služi. Zvezda je odavno postala deponija i poligon za iživljavanje, pljačku i sakaćenje Zvezde i sve što ona predstavlja. Kada ove osvedočene štetočine budu najurene, deset godina posle toga Zvezda neće moći glavu da podigne od sramote i štete koja joj se nanosi. Ostaviće ovi dug veći od sto miliona evra, a onda ćemo sa Partizanom početi borbu za povratak, iz četvrtog ranga takmičenja, kao Glazgov Rendžers, i to bi bila ona prava, viša pravda.
H

Hannibal

pre gotovo 2 godine

E, upravo na ovo mislim kad pričam da je Zvezda postala jedna velika perionica para, a ne ozbiljan klub sposoban da napravi zapažen rezultat u Evropi. Sve što je urađeno ove sezone se graniči sa zdravim razumom, pa i ovo dovođenje igrača koji bi možda mogao da pojača Grafičar, ali nipošto tim koji će sledeće jeseni igrati grupnu fazu LŠ. Odgovorno tvrdim - skauting u Zvezdi se obavlja isključivo u talu sa raznim fudbalskim mešetarima i ostalim kriminalcima, jer niko normalan ne bi doveo Kulibalija, čak ni kao paničnu kupovinu u poslednjem trenutku, a pritom prodao krajnje upotrebljivog Ohija, koji je itekako mogao da bude jedan od stubova Zvezdine rotacije u narednim sezonama. Hajdemo ponovo: Kulibali, Tomane, Kanjas, Žander, Rišairo Živković, Van La Para, Meleg, Čaušić, Ebesilio, Pićini...lista promašaja je ogromna, a najgore od svega je što je maltene za sve spomenute već na prvi pogled bilo jasno da to nisu igrači za ozbiljan takmičarski fudbal. Takođe, bojim se da ni Bukari, a naročito ne Kings Kangva ipak nisu igrači koji bi mogli da donesu kontinuirana učešća u Ligi Šampiona. Kako ja vidim stvati, na leto će se (jeftinije) prodati Eraković, budzašto Veljko Nikolić, a jedine konkretne pare mogu se dobiti upravo od Osmana Bukarija, pod pretpostavkom da tim bude igrao za njega i namesti mu 10-15 golova do kraja sezone. A onda - nek nam je Bog u pomoći, jer se od Milojevića ne može očekivati stvaranje novog tima. Na žalost, on nije taj kalibar trenera i nije ni čudo što su mu rezultati za klasu lošiji od Dekijevih ili Milojevih pre njega.

Nemanja

pre gotovo 2 godine

Ovi iz uprave se sprdaju sa nama… Oni kao da prave tim za Drugu ligu Srbije a ne Ligu Sampiona. Pa i corav vidi da peru pare i tale se sa menadzerima preko Zvezde… Briga njih za LS,njima je bitna kinta,da nije tako sigurno ne bi dovodili neke polu igrace koje vodi polu trener. Pakao.
M

Milan1991

pre gotovo 2 godine

U trenutku kada Crvena Zvezda ima najvise para bira najlošije igrače, prosto neverovatno. Umesto da dovede igraca koju makar malo moze da uradi u napadu ona dovodi igrača koji nije mogao da bude standardan ni u Ruskoj ligi koja je svakako finansijski, ali ne i igrački mnogo jaca od mozzart bet super lige. Katastrofa, treba im zadnji vezni jak na lopti kao Sanogo samo brz i kreativniji i viši, naravno dobar mlad napadač koji moze da se bije sa stoperima iz Lige šampiona, a ne ova buranija koju trenutno imamo, imamo skauting kao da ga nemamo. Pesic, Rakonjac igraci samo za domacu ligi, ako zelite uspeh dovedite stranca koji je zeljan dokazivanja u evropi ima takvih koji su pristupacni Zvezdi ovo ide na katastrofu kako je krenulo ! Mijailovic koga hvalite pokazao se da ne zna da poveze redove slabo radi poso, slabo kvari igru protivnika, ne verujem da uprava ne vidi to, nije mi jasno sta cekaju više ! Dovedite prava pojacanja po ceni zaduzivanja !! Sa jednom pobedom u LŠ vratite pare !!!!!
s

sacuvajmebozeisakloni

pre gotovo 2 godine

"U trenutku kada Crvena Zvezda ima najvise para." Tu sam prestao da citam. Stvarno si komicar, mogu da ti sredim da neki nastup stand up komicara u Ben Akibi. Mozes dobro da zaradis i posle da ulozis u tvoj voljeni klub.
M

Mujagaa

pre gotovo 2 godine

Kakvo je ovo pranje para majko mila…

Zelenooki

pre gotovo 2 godine

Svi vi koji ovde pišete ne znam da li ste svesni da je klub u teškoj finansijskoj situaciji i da treba progurati nekako ovu polusezonu i osvojiti titulu kako bi se ta situacija stabilizovao. Pa šta vi mislite da uprava kluba ne bi kupila nekog igrača da ima para. Ne branim upravu, njihova krivica je što su doveli klub u ovu situaciju da ima 40 igrača na platnom spisku, ne mogu nikog da prodaju i niko od ovih što su višak ne želi da ide. Oni su doveli ove zime Spajića kao slobodnog igrača, Viga i ovog Rakonjca na pozajmicu besplatno sa pravom kupovine ako se pokažu. Olajinku od juna kao slobodnog igrača, Lazara Nikolića iz Javora u ko zna kakvoj tange frange kombinacija, Ada iz Šerifa su poslali u Spartak pa ako se pokaže dolazi na leto za 500000 evra. Oslobodili su se Bena, Sanoga i Kulibalija koji bi svi zajedno izbacili klubu iz kase oko 800000 evra u narednih šest meseci. Sve ovo rade zato što para nema a Erakovića ne mogu da prodaju za više od 2.5 miliona a hteli su najmanje 7 miliona i 10 posto od naredne prodaje. Na žalost to nam je šta nam je. Prodaće Erakovića i Mitrovića na leto, ugovori ističu Popoviću, Srniću i Krstičiću. Ove što su na pozajmica a neće kupiti ako se ne dokažu i dovešće 4-5 novih igrača većeg kvalitete za LŠ. Na našu veliku žalost tim neće biti formiran do kraja avgusta,ali to je možda i bolje jer kako se meni čini oni planiraju dovođenje poznatijeg i boljeg trenera pa taj neka bira pozicije i tip igrača koji mu treba.
Š

Škrabotina

pre gotovo 2 godine

Sve si u glavnom pogodio u metu. Mi smo dobrih 10 godina prodavali precenjene polovnjake na račun stare slave. Sad nam se igrači gledaju uzduž/popreko i kupuju sa sumnjom. S druge strane, opet radi bljatonske lige, plaćamo premium za svakog stranog polovnjaka s imenom i renomeom. Zvezda mora da igra LŠ svake godine da bi mogla da posluje u plusu i da ima kvalitet za LE. To je problem. Imamo ljude koji su odrasli u komunizmu. Oni u kapitalizmu jednostavno ne umeju da posluju, izuzev standardnog pilićarenja firme radi direktorskog džepa. Ljudi pričaju kako nam treba argentinac bek ili kolumbijac špic, ali nama zapravo samo treba jedan škrt švapski rukovodilac za pravom skauting mrežom.
M

Miksea

pre gotovo 2 godine

Od čega su u teškoj fin situaciji, igraju evro takmičenja 6 godina za redom, imaju stabilne prihode? Pojela maca.
i

iz sljivika

pre gotovo 2 godine

I? Šta je poenta priče? Sve što si napisao je tačno, ali sa blagim osvrtom na nesposobnost uprave koja još od utakmice sa Jang Bojsima uništava klub. Do tada je klub išao uzlaznom a od tada silaznom putanjom. Krivci za dug od preko 100 MILIONA EVRA, mator i loše izbalansiran sastav, preplaćene igrače sa kojima se tale su ISKLJUČIVO Terzić i Mrkela. Dakle UPRAVA NAPOLJE!
r

rfvbgtyhnmju

pre gotovo 2 godine

"klub u teškoj finansijskoj situaciji" Izvini a koje doveo klub do prosajckoj stapa?!?!!?

Zelenooki

pre gotovo 2 godine

Odgovor za sve ove koji su meni odgovorili. Da li ste vi pravi navijači Zvezde ili volite klub samo kada ide dobro. Pare je potrošio fudbalski klub Crvena Zvezda na čelu sa Zvezdanom Terzićem i onim koji ga je tu postavio, jer vam sada jasno ili treba da vam se crta. A taj fudbalski klub Crvena Zvezda za koga ja navijam od kada znam za sebe a to je jako, jako puno i vremena i godina nikada u svojoj istoriji nije pet godina a sada će ako bog da i šesta uzastopno bio prvak svoje države. I taj fudbalski klub od kada je ovaj Terzić i ovaj što ga je tu postavio šest godina a ove godine će i sedmu godinu uzastopno igrati grupnu fazu evropskog takmičenja. A vi ako ste pravi navijači Crvene Zvezde dobro se sećate da smo pre toga od kada ste velika većina vas kao i sada što tražite da se ovi najure, najurili i Džajića i nakon što ste uspeli da ga najuriti fudbalski klub Crvena Zvezda je tonuo iz godine u godinu sve do pojave ove uprave i ovoga što ih je doveo. I zato smirite malo doživljaje, oceni realno društvo i državu u koju živite i kako sve pa i jedan veliki fudbalski klub funkcioniše. Hteli smo svake godine u LŠ i doveli početnika za trenera da nas odvede tamo. A doveo ga je upravo taj koji je doveo i ovu upravu i taj početnik nas tri godine kanali u kvalifikacijama, pa koliko para je tu potrošeno. I na kraju opet ću napisati, navijam za Zvezdu od kad znam za sebe i ona je neizostavno deo mog života koji polako ali sigurno prolazi i uvek sam navijao iz dna duše za svoj klub i davao podršku bez obzira ko i kako vodi klub,a ovi što ga sada vode, vode ga na jedini mogući način u odnosu na stanje u državi Srbiji i društvu. Kada se bude to promenilo promeniće se i ljudi koji vode naš fudbalski klub. A vi svi više navijajte i budite uz Zvezdu i uživajte u svakoj njenoj pobedi ako ste pravi navijači a po vašim komentarima pre bih rekao da niste.
G

Gost gost

pre gotovo 2 godine

Ako su već hteli da dovedu napadača, trebali su to da urade pre priprema, da bi imao kad da se uigra sa ostatkom ekipe. Ovako i da ima kvalitet neće doći do izražaja jer mu je potrebna adaptacija a to se u zvezdi ne čeka.
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

A di su pripreme englezima? Dođu dve nedelje pred sezonu i već su u punom gasu bez priprema.
N

News

pre gotovo 2 godine

Decko nije dao ni jedan gol za celu polu sezonu. Ruska liga je mnogo slabija ove godine. On ne moze da bude pojacanje za Zvezdu ali decko ima dobrog menadzera koji ga gura.
T

Thus

pre gotovo 2 godine

Ili Zvezda nema keša,a do leta i ne treba bolji
B

Bata Želja

pre gotovo 2 godine

Kulibali, Dioni, Tomane, Kanjas, Garsija, Rikardinjo, Kafu, Žander, Fibel, Edson, Muče, Vered, ovo je samo mali deo promašaja koje smo doveli i koji su nam uzeli pare na ovaj ili onaj način da ne pominjem onog Rišarija Živkovića koji sada verovatno prodaje klompe po Holandiji jer za drugo i nije a glavni problem tek predstoji kada isteknu pozajmice onom Mesiju iz Salerna sa dve leve noge i ovom drvetu što je sada otišao tako da ovaj rakonjac i nije tako loš kada pogledamo ovu ekipu koju sam nabrojao!!!
L

Luis Vitton

pre gotovo 2 godine

A Babunski, Parker, Falko? Kakve ste genijalce dovodili a govorili kako pravite mocan tim za LS ahahagaha.
Ј

Јосиф

pre gotovo 2 godine

Ришаиро што продаје кломпе, у слободно време игра прву холандску лигу за Камбур, ове јесени 17 утакмица 4 гола и 5 асистенције, забио гол за победу против ПСВ а и кломпе добро иду!
B

Bata Želja

pre gotovo 2 godine

Ma strašan igrač karijera sve govori o njemu a i sadašnji klub za koji nastupa inače budući član druge lige a inače svi oni što sam ih nabrojao u komentaru su manje više završili po drugim ligama i to Grčkoj, Kipru itd. a dovođeni su za ligu šampiona tako da ti je komentar dosta loš.
G

Gost23

pre gotovo 2 godine

Ne znam što se pljuje po ovom momku toliko, kad je on u Čuki te golove dao praktično u polusezoni, nakon što je Djordje otišao u Izrael. I nisu ga računali kao I špica, već je iznikao odjednom. Otišao je u ponajgori tim ruske lige, koji kao takav nije smeo da daje šansu ovom mladom igraču. Videćete, zapamtite to, da je Rakonjac odličan centarfor koji će iz Zvezde otići za ne ispod 5 miliona evra.
M

Miksea

pre gotovo 2 godine

Ja se stvarno nadam da će biti tako, ali u ovom momentu baš ne obećava. Pre je pojačanje za neki TSC, a ne za Zvezdu i LŠ.
G

GostRider

pre gotovo 2 godine

Ova polu sezona je sranje,prvi smo i to je to...I dalje bodu oci pod br 1 trener neznalica,do leta cemo morati da gledamo Gobeljica,Rodica,Milunovica,Krsticica,Srnica.Za leto i Ligu Sampiona po meni Kanga na klupu uz Borjana,da se dovede ozbiljan napadac,stoper i desetka iz Brazila,Argentine,Urugvaja jer ti ljudi imaju fudbal od rodjenja u malom dzepu,mislim na desetku tipa Marin ili Evandro ali puta dva i da se to plati jer cemo kroz ligu Sampiona da zaradimo preko 30 milki evra
А

Александар1

pre gotovo 2 godine

Ако га не одкупимо на лето, све је у реду. Можда смо могли да изгурамо сезону само са Пешићем и Мијатовићем у шпицу, плус Катаји у случају потребе.
D

De jàn

pre gotovo 2 godine

Sad na ovu ekipu, nama ne trebaju napadaci-sidrasi, nego napadac tipa Hugo Vijeira. Da je brz, da moze da preuzme lotu i povuce je naprijed, da moze da odradi neki dribling. Sta ce Pesic ili Rakonjac kad budu sledece sezone igrati protiv Citija, PSG, Napolija i ostalih koji imaju stijene u odbrani?! Treba nam pokretan napadac, kad vec imamo brza krila valja to iskoristiti.
R

Raša P

pre gotovo 2 godine

Pa uradiće što je uradio Pavkov Liverpulu pa i Gobeljić PŠŽu. DAĆE GOLOVE !!!
g

gost 1

pre gotovo 2 godine

Vidim svi pricaju o igracima .Kod nas se kaze da riba smrdi od glave. Mi nemamo rukovodioce kako treba. Dovode samo kombinacije. Pocev od trenera, pa do igraca. Niko se ne zapita zasto treneri pocetnici u klubu kakav je Zvezda. Pa nece ni jedan dobar i iskusan trener da dodje i neko da mu se mesa u posao. Nama je potreban prvo trener , kao temelj kuće, pa onda on pocinje da zida ekipu kakva mu odgovara. Mi imamo trenera koji se ne pita nista ,ne odredjuje koje igrace da dovedu, a nema ni igru sa ovima sto ima na raspolaganju. Kriterijum za dovodjenje igraca je sto bolja kombinacija za pojedince. Kazu nema para. Pa gde su pare od prodaje igraca i ucesce u Evropi zadnjih nekoliko godina? Pa vecina tih para verovatno u privatnim dzepovima. Sa parama koje su earadjene mi treba da budemo najmanje tri stepenika na visem nivou, da je ekipa nadogradjivana. Medjutim kako sada izgledamo mi smo dva stepenika ispod.
V

Vaske_tb

pre gotovo 2 godine

Odmah se setim Rikarda Sa Pinta. Došao čovek, odradio muški polusezonu. Video sa kakvim dunsterima ima posla, predao listu pojačanja upravi i otišao na odmor. Pred početak sezone se javio i kad je dobio info da nikoga nisu doveli od igrača koje je tražio, čovek se ne pojavi na prozivci već da otkaz. Molim lepo.
T

Terziću care

pre gotovo 2 godine

Opušteno gospodo, što ste nervozni, pa ovaj je samo privremeno rešenje dok na leto ne dođe prava bomba... ko što je Kulibali bio privremeno rešenje dok na zimu ne dođe prava bomba... i kao što su Dioni i Živković bili privremena rešenja dok na prošlo leto ne dođe prava bomba... kao što je Pavkov morao 3 godine da nas spašava kao privremeno rešenje dok uprava konačno nije našla ubojitog špica, kog je zatim spakovala nazad kući posle 6 meseci :DDD
T

Tuneki

pre gotovo 2 godine

Lepo je izguran polusezonu u Cukarickom, samo zato je na pripremama uoci Dinamo Kijev, sutirao penale, nekoliko praznih golova
M

Mutommbo

pre gotovo 2 godine

Rakonjac nije doveden da bi se uigravao za LŠ, već da bude alternativa Pešiću. Očigledno da nisu imali para a ni slobodnu opciju da sada dovedu prvog napadača za LŠ. Ako se Rakonjac snađe i uklopi možda prodaju Šilju a njega otkupe na leto.
T

This

pre gotovo 2 godine

Silja ima golove ma koliko ga podcenjivali
R

Raša P

pre gotovo 2 godine

Ako vrati formu iz Čuke biće prvi špic i neće trebati stranac!!! Što se tiče igara u Lokomotivi to je i očekivano jer su igrali očajno. Ubeđen sam da će Rakonjac do kraja sezone postići od 12 do 15 golova.
m

mile k

pre gotovo 2 godine

Daće bar 25 komada.Zajebancija kompletna.Peru Rusi al mi ispiramo.
a

auauua

pre gotovo 2 godine

Strasan igrac,nije uspeo u raspaloj lokomotivi da se izbori za minutazu,i onda ajmo u srpsku ligu na remont,i tako u krug!!! Jadni nasi klubovi!!
k

kolodin

pre gotovo 2 godine

Od napadača da imaš koristi mora ostatak tima biti na nivou, odbranu je smešno i komentarisati a vezni red čine istrošeni igrači, Mijailović, Kanga, Ivanić, Katai. U LŠ svakako Zvezda ni jednu ekipu ne može napasti i 70 % vremena će biti u defanzivnom bloku i to je realnost, a jedinog igrača koji zna tako igrati su poslali na pozajmicu, Sanogo
J

Jovisa

pre gotovo 2 godine

Doveli smo igraca koji sigurno,ali sigurno moeze da da isto ako ne i vise golova ove polusezone nego sto je dao prosle.
R

Realno...

pre gotovo 2 godine

Ko se sve spominjao...On najbolji! Ne kažem da je bog zna šta...Ali od navedenih...
D

DS1989

pre gotovo 2 godine

I da nije najbolja je kombinacija, Srpski pasos pozajmica ako ne valja vratis ga na leto. Eto mene da pitaju Kulibali ili on pa Rakonjac jeftina prica koju mozes i da zavrsis ako ne valja...
S

Srbija Majka

pre gotovo 2 godine

Ne znam je li i kod nas danas zvrsava prelazni rok ili jos traje...ali ovakav napadac sigurno nije nikakvo pojacanje za Zvezdu, nego naravno iznudjeno rjesenje vjerovatno u nedostatku para i zelje kod kvalitetnijih opcija. Otisao nam je i Sanogo...sto smatram jos dodatnim slabljenjem tima, a koliko vidim tu poziciju ce igrati Mijailovic i Srnic (provjerene snage). Sreca pa je ova prica sa Dragovicem valjda zavrsena i on ostaje, jer bi u suprotnom stvarno bili jedna ekipa...gdje bi i defanzivni blok bio na opasnoj vjetrometini, a imali smo priliku da vidimo pripremne utakmice i kako to izgleda. Uz svo duzno postovanje za Pesica...ali napad je sada najveci problem u igri Zvezde i ako smo djelovali ofanzivno i potentno i stvarali puno sansi...na zalost to nije imao ko da realizuje i da spakuje u gol. Kada pricam o domacem prvenstvu tu i onako nema sta da se komentarise i prica o odnosu snaga...ali Evropa nece prastati nedostatak kvaliteta na dosta pozicija u timu, a tu prije svega mislim na defanzivnog veznog i napadaca koji moze da izdrzi visok tempo od 90 minuta...gdje Pesic znamo tesko drzi nivo igre. Vidjecemo...ocigledno se krenulo u rekonstrukciju ekipe i podmladjivanje...sto je i moralo da dodje i bilo je neminovno. Mozda je i ovaj zimski period najbolje vreme za to...jer mladi kroz domace prvenstvo mogu da podizu formu i dobijaju na samopouzdanju do ljeta, ali Evropa je ono od cega Zvezda zivi i sto mi navijaci gledamo kao referentnu tacku na kom smo trenutno nivou i kako ce sve to izgledati kada udarimo na brze, fizicki i tehnicki jake ekipe.
Z

Zvlat BG

pre gotovo 2 godine

Prelazni rok u Superligi Srbije počinje 16.01.2023. i traje do 10.02.2023.
Ј

Јосиф

pre gotovo 2 godine

А који су то млади? Овај Ракоњац улази са клупе 5-6 пута по 10 мин, одигра у купу 60 мин и тоје, живи били па видели, Мијатовиќ и Пруцев исто, Мотика ни толико. Задњи везни Мијаиловиќ ако се повреди Крстичиќ и Срниќ!
Y

YayaT

pre gotovo 2 godine

Ben< verovatno najbolji strani napadac ikada, Sanogo
B

Ben najbolji

pre gotovo 2 godine

Najbolji strani napadač ikada,sve si rekao ,ne vredi sa tobom polemisati.A svi su kukali što ga se ne rešavamo,zato što je mator,tako isto i za Sanoga.Dogovorite se više sami sa sobom ,šta hoćete.
B

Bg

pre gotovo 2 godine

Katai se seli na klupu zato sto vise ne moze da igra na krilu, totalno se raspao, nema vise ni snagu, ni prodor, ni motivaciju. Eventualno moze da igra zadnjih 20-25 minuta iza spica. Naravno da ce da igra Mitrovic jer to i zasluzuje. Ben i Sanogo su takodje odigrali svoje, usli su u ozbiljne godine.
d

darkobg

pre gotovo 2 godine

Šta je sada,Benu ste molili Boga da vidite leđa (klasično Srpsko nepostovanje) sada kukate što je otišao. Uspeh je zadržati Dragovića posle onakvog pritiska i njegove želje da ode. Već bezbroj puta sam napisao izjasnite se koga bi umesto Terzica ali pod uslovom da je makar 50% ekspeditivniji od sadašnje uprave.
C

Cccc

pre gotovo 2 godine

Jedina dobra okolnost što nije kupljen pa možda ako se pokaže ostane a ako ne nazad.
e

ef21

pre gotovo 2 godine

Dobro ljudi, polako, ova uprava se jeste previše ispromašivala sa dolascima i mnoga su smrdela na kombinacije itd. ali ovaj dečko je doveden na POZAJMICU na pola godine. Ima je dobru sezonu u Čukaričkom pre Lokomotive i zašto ne probati? Ako ne proradi nema veze. Hajde da budemo kritični, ali sa mozgom. A ne udri samo čim izađe vest o Zvezdi..

Veca1971BGD

pre gotovo 2 godine

Idemo u LS sa Pesicem i Rakonjcem ?! To je ta ekipa najjaca od Barija na ovamo. Rekoh pre 2 meseca, ista prica svake godine, ulozi se milion ili 2 a ceka se 30 iz LS, bar ove sezone, bravo Terza prevaro. Pitam se samo sta ce biti sa klubom sledece godine kad necemo videti Evropu zato sto se sve brise od prethodnih sezona.
A

Ab

pre gotovo 2 godine

Ahahahhaahahaha kakav lik.... O kakvoj LŠ pričate ljudi :D...to takmičenje počine u septembru :D sad je kraj januara.... Sa Pešićem i Rakonjcem idemo na Lučane, Surdulicu, Kragujevac :D...
D

DS1989

pre gotovo 2 godine

Sa njima idemo da odbranimo +10 i uzmemo kup, na leto ce doci normalno napadac stranac...
1

1346

pre gotovo 2 godine

Šta se briše sledeće godine i kako se to neće igrati Evropa kad ćemo ostati bar na 12. mestu liste koeficijenata? Osigurana su dva mesta u kvalifikacijama za LŠ za sezonu 2024/25, odnosno minimum grupna faza Liga Evrope za večite.
E

E deco deco

pre gotovo 2 godine

@AB@DS. Doći će napadač na leto kao što je došao predhodne tri godine. A vi samo verujte i dalje u Doktorove bajke.
S

Statler

pre gotovo 2 godine

Ono kad ostaneš bez reči i potpuno zabezeknut. Kalifa, ostani sve ti je oprošteno
G

Gostivar

pre gotovo 2 godine

Da da da... Hahaha... Sad mu je oprošteno, a dok je bio tu onda je bilo bolje da ste doveli Milutina iz Donju Dubravu, nego što ste doveli ovog. Kad je trebao da dodje Prijović, šta će nam on, on da zna nešto ne bi otišao u Australiju da igra. Da treba Ibrahimović da dodje bilo bi šta će nam taj deda. Koja ste vi lagana ekipica za izbegavanje! Levandovski će da dodje u Zvezdu, da igra u Ivanjicu protiv Javora, to mu je životna želja, pročitah pre neki dan. A liga šampiona ako bude, bude. Dečko došao za džabe, ne verujem ni da će da ima neku veliku platu. Ako se pokaže ostaće, ako se ne pokaže doviđenja prijatno. Mlad je, perspektivan, pa neka se potrudi ako želi da napreduje.
С

Синђелић

pre gotovo 2 godine

На 15 утакмица постигао 0 (словима НУЛА) голова!? Пријатељски савет свим људима који ово емотивно доживљавају и нервирају се због Звезде или Партизана. Навијајте за локалне клубове, за нижелигаше, бавите се рекреативно. Ово овде није спорт, није никад ни био, већ чиста политика. Није вредно нервирања. Поздрав.

07.08.16

pre gotovo 2 godine

Kako da se ne nerviram.Uslo u krv i dovidjenja.Vec 40 godina.
G

Gost1989

pre gotovo 2 godine

Neka im neko instalira FM da se malo izvezbaju i nadju igrace
N

Noke

pre gotovo 2 godine

12 utakmica, 0 golova. NAPADAC! TERZO MADJIJOOOOOOOOOOOO
G

GostKg

pre gotovo 2 godine

A zašto je opet Terza kriv kada je sada Marko Marin glavni za skautiranje i dovodjenje igraca? Ili to vazi samo za one igrace koji vam se svidjaju?
D

DelijaNP

pre gotovo 2 godine

Jedna molba za čelnike kluba ... Pošto očigledno ni ovaj prelazni rok nećemo dovesti špica koga svi želimo, ajde da vas zamolim da od 11. februara kreneta da tražite željenog. Imate 6 meseci i nemojte da po ko zna koji put dođe leto i mi opet ništa. Samo vas to molim, jer ako za pola godine niste u stanju da to rešite onda sw zapitajte šta tu tražite. Toliko i sve najbolje!
t

toptop

pre gotovo 2 godine

Pravo pojacanje! 0 golova, neredovna minutaza! Prava prica Kakva ce sila biti Zvezda za LS, stvarnom su napravili odlican tim! I malo je i podmladjen, dobilo se i na brzini. Pripreme top odradjene
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKADA.

pre gotovo 2 godine

Bravo Doktore, Bravo Magijo, Bravo Terzinjo. Ljudi podržite Gospodina Dr Terzića i Gospodina Mrkelu. GDE SMO BILI PRE GOSPODINA TERZIĆA A GDE SMO SADA. Samo napred Gospodine Terziću U INAT DUŠMANIMA.
G

Gost333

pre gotovo 2 godine

Pouzdan i vredan igrač. Doduše, uglavnom ulazi sa klupe ali zato NE DAJE golove :-)))) STRAŠNO kako uništavaju klub.
A

Anunnaki

pre gotovo 2 godine

Bojkot, pa neka im dolaze samo plaćenici ... Drugačije se neće ništa promeniti.
P

Pedja108

pre gotovo 2 godine

Prosto ne mogu da verujem ovakvim vestima. Jedva se Zvezda otarasila Kulibalija, pa kad vec nema nista kvalitetno, onda ne kupuj nista. Trebao je da se forsira Mijatovic, kao nije klasicna devetka. A cele pripreme Katai igra laznu devetku, sta ce nam lazne, daj napadaca, a Mijatovic to jeste. I onda dovodis centarfora koji nije dao nijedan gol, od ovoga gore moze da bude samo neko ko isto nije dao gol, a postigao je neki autogol. A Ohi je oteran jer kao 11 golova ili 12 sto ih je dao je malo, a covek uglavnom igrao po poluvreme. Pesic cak ni za nasu ligu nije prvi spic, vec da bude alternativa, a kamoli da igra LS. Spor je, nema dobar dribling, nije prodoran, svaki jaci stoper ga oduva, ne moze nikoga da izgura. Ono sto zna je da sutne ponekad precizno glavom, ima solidan sut, ali to je sve malo.
P

Pera genije

pre gotovo 2 godine

Najgore od svega je što mali Mijatović zaista nije pravi špic. On najbolje deluje kad igra iza tog najisturenijeg igrača. Sve ovo što Milojević pokušava sa njim, sa Mustafom, sa Kataiem na špicu je smuti pa prospi.
w

www

pre gotovo 2 godine

ULAZE POSLE 30g DIREKTNO U LS I NE MOGU DA SASTAVE TIM BAR GRUPU DA PRODJU...
i

izgubljeni u vremenu

pre gotovo 2 godine

imas plus 10 u odnosu na partizan, umesto da se resis 10 igraca, sve sto ne valja ili bespotrebno najuris itd, imas prolecni deo sa manje utakmica, dovedes par proverenih ali i mladih igraca, uigras sve da bi na leto doveo samo bas bas sto mislis da bi falilo za evropu, da pravi razliku. mi dovodimo beka iz javora koga su ovi iz ludogoreca pretrcavali kao da je juce krenuo da igra, nekog beka iz rivera satro koji obecava, rakonjca, spajica koji moze tek iole ozbiljno na prolece da igra i to pitanje kako. totalno nerezonski se radi i dovodi, a da, i na sve to sa milojevicem na celu, neka nam za nauk bude jovanovic u kosarci, zivi bili pa videli sta nas ceka od leta. toliko
D

Dragan VG

pre gotovo 2 godine

Pucaju bombe samo tako. Nemojte se ljudi nervirati, to je sto je. Dok su ovi i ovakvi u klubu i oko kluba, nista drugo se i ne moze ocekivati. Ovo mazanje ociju titulama u ovako losoj ligi, sa Partizanom koji je ocajan je jeftina dimna bomba. A Zvezdi je to nedovoljno, njoj je Evropa merilo, kao i svim ostalim velikim evropskim krugovima. Klub bi po svemu morao da cilja na rejting koji u Evropi imaju Ajaks, Benfika, Porto, Rendzers, a ne zamajavanje sa titulama u bezvrednoj ligi.
G

Gosty

pre gotovo 2 godine

Шта ће бити са Мијатовићем? Па тренутно је он боља солуција од Марка.
S

Statler

pre gotovo 2 godine

Poslaće ga na kaljenje jer nije pravi špic, a sve to da bismo doveli pravog koji ne zna da postigne gol. Kako ne razumeš?
B

Boki 81

pre gotovo 2 godine

Daj bre smesni ste ko bioskop ,koja su ovo pojacanja !
D

DusanRSRSRSSR

pre gotovo 2 godine

Zvezda je nezbiljan klub, koji ce u Ligi Shampiona ponovo po 5 -6 komada da prima. Ovako dovodjenje van forme igraca bez minuta, ili matoraca sa 30+ ce klub uništiti finasijcki i pored ogromih primitaka od Uefe. Ne daj boze da zivimo od Terzine prodaje kako je klub nekada funkcionisao
N

Nevera

pre gotovo 2 godine

Druže,ja polako sumnjam da ćemo i igrati tu LŠ!
D

Dosta je bre..

pre gotovo 2 godine

Bravo za upravu!Znači Šilja nam je prvi špic!Neka nam je sa srećom a ova dva hohštaplera da odmah napuste Zvezdu!
A

Ab

pre gotovo 2 godine

Ne može se našem navijaču ugoditi... Neće strane igrače iz lige 5, iskusne, provjerene samim tim što su u ligama 5ce, neće Dionije, Kulibalije itd... Ne valja ni priča o mladim domaćim igračima koji su igrali dobro u ligi... Jbg ne možete pljuvati kojim god se putem krene!!! Da je rečeno da se daje šansa Mijatoviću, bilo bi mlad, neafirmisan, kockanje i sl... Poenta je da se mora kritukovati na prvu.... Niko nije zadovoljan Kulibalijem naravno, ali ljetos su došli i Bukari i Kangva koji su ostavili odličan utisak, ovaj prvi čak i na evro sceni... Došli su i Azarov i Prucev koji baš obećavaju, jdnom 20 drugom 18,19 koliko već... Jbg nije baš da je sve što se uradi loše... Došao je najbolji igrač Slavie iz Praga!!! Rakonjac će ako ništa valjati za domaće upotrebe, i dolazi kao rezerva Pešiću, jer moramo imati rezervu ne daj Bože povrede... Više je puta rečeno da prvi špic za LŠ dolazi u ljetnom prelaznom roku, izbor će biti veći, a Zvezda će u rukama imati LŠ...a ko zna kakvo ime nam može biti dostupno u augustu recimo???
v

v1ad

pre gotovo 2 godine

Problem sa Rakonjcem je sto nama ne treba rezerva za Pesica nego prva opcija umesto Pesica. Pesic jednostavno nije nivo za Ligu Sampiona (upitno je da li je nivo za Ligu Evrope). Ako su doveli igraca samo da popuni ovih par meseci do kraja sezone onda je i taj Mijatovic mogao da bude rezerva ili da Katai igra laznog spica (u svakom slucaju treba da se oslobadja prostor za Mitrovica.
G

Gosn

pre gotovo 2 godine

Prvi spic dolazi na leto,kao i jos 2,3 top pojacanja,nema smisla placati igraca za domacu ligu koja je vec osvojena.Ukljucite malo mozak i razmisljajte
A

Ab

pre gotovo 2 godine

@vlad... Vidiš brate, ti imaš svoje mišljenje, ja na primer imam drugačije, i možemo diskutovati... Prvo mi trenutno ne igramo LŠ, ne igramo ni LE, tako da je Pešić sasvim dovoljan da ovjerimo titulu u Srbiji... Po meni ulaziti u polusezonu sa Pešićem i Mijatovićem je ogroman rizik, pogotovo što je Pešić sklon sitnim povredama... A Katai kao lažna devetka je po meni suluda ideja... U svakom slučaju slažem se da nam treba bolji igrač od Pešića, al ovaj transver je rokada Kulibali - Rakonjac... I ništa drugo... Kad dođe zamjena za Pešića, i kad budemo u LŠ onda ćemo o tome dal je taj igrač dovoljno dobar za naše ambicije, ali i realne domete u LŠ...evo jedno pitanje za tebe, čisto radi diskusije, kakvog bi ti igrača volio za LŠ na devetci???
@

@Ab

pre gotovo 2 godine

To sam zapravo I ja rekao u drugom komentaru ovde. Da se nadam da je tu da popuni ovih par meseci (do LS). Samo tako vidim logiku ove pozajmice. Sad, sto nemamo spica u omladinskom pogonu kojeg mozemo makar da posadimo na klupu za ne daj boze par meseci je druga prica.
D

Dejani

pre gotovo 2 godine

Nemojte se čuditi sto su ga doveli. Kulibali je prodan, mora se nastaviti tradicija sa promasajima.. Mrkelima Zvezda nije Zvezda bez minimum jednog promasaja po transfer periodu..
L

Lokki

pre gotovo 2 godine

Mrkela u Zvezdi do sada ima procenat od oko 20% uspešnih transfera. Znači ubode svakog petog. Dodao sam u Mrkeline zasluge i dedu Zlativoja i Teu Katai.
G

Gost23

pre gotovo 2 godine

Ko je taj?
T

Tubeki

pre gotovo 2 godine

Lokomotiva se grcevito bori za opstanak, platili njega 2.5 miliona, bez gola bez asistencije, krompir nula
м

маринко

pre gotovo 2 godine

Партизан је бољи трансфер обавио иако сам делија:Катаи сигурно у Европи не може играти озбиљније ,а Иванић премекан.Једино који се може носити је Букари и Драговић и сада Виго ,можда и Ераковић ,остали јад и чемер

07.08.16

pre gotovo 2 godine

Ko zna vec koji igrac koji Madjiji i Mrkiju nije bio ni na pameti dok je igrao ovde,ali,cim ode preko i propadne,javlja se interesovanje.Inace,svaki normalan klub,na zimu pravi i koncipira tim za LS,a ne na leto.Jako los prelazni rok,i generalno,tim vise na nivou LK,nego LE.O LS je smehotresno i govoriti.I da dodam,ni na leto nece biti nista bolje,i tada ce se najavljivati prava pojacanja,a dolazice kojekakvi.
E

E moj Ohi

pre gotovo 2 godine

Pravicemo te od blata
V

Voice

pre gotovo 2 godine

Bas super ovaj, nadavao se golova.
B

Butragenjo

pre gotovo 2 godine

S kojim snagama mi idemo u "rat" u LŠ cccccc......
A

Ab

pre gotovo 2 godine

Koju ligu šampiona, s kim igramo u 1/8 finala? Nisam upratio??? Zar 4. iz LE ifr ma proleće u LŠ???
m

mateo 4

pre gotovo 2 godine

SRAMOTA!!!!! Ovome nema kraja!!!
L

Luis Vitton

pre gotovo 2 godine

Neka su i ovi nekad doveli domaceg igraca, samo strance vijaju.
T

Tuneki

pre gotovo 2 godine

On je stranac
L

Luis Vitton

pre gotovo 2 godine

@Tuneki Nisi u pravu, Rakonjac je po nacionalnosti Crnogorac, ali igraci iz eks ju drzava se u nasoj ligi ne vode kao stranci, sto bi bio slucaj da ste doveli igraca iz recimo Hondurasa, Gabona ili Mozambika.
r

rale 1

pre gotovo 2 godine

Rakonjac ima Srpske papire , ne lupajte vise
G

Gost555

pre gotovo 2 godine

Smesan igrac, Saponjic je mnogo bolji.
D

Docaaa

pre gotovo 2 godine

Meni nije jasno zasto pregovaraju sa ruskim klubovima kada strani igrači mogu igrati gde god hoće sve dok traje FIFA suspenzija za Rusiju.
S

Srdjan88

pre gotovo 2 godine

Hahaha ma sta kazes, mogu da idu iako su vezani ugovorom? 🤣 A ko ti je to rekao? A sto onda levati iz Liona platise Lovrena 2 miliona? Ili oni iz Nice ljetos za Beka Beka 12? De idi javi ovim iz Udinezea i Salernitane sto kupovase u Rusiji da su budale sto dadose pare ruskim klubovima kada su mogli da ih dzaba dovedu. Inace FIFA je suspendovala ugovore ali do juna 2022. Igravi su tada imali mogucnost da kao slobodni promene klub. Oni koji su ostali i nakon toga naravno da ne mogu dzaba da odu.
M

Mićko93

pre gotovo 2 godine

@Srdjan88 Druze ugovori su privremeno suspendovani, ne trajno. Kada skinu sankcije za FS Rusije i njihove klubove igrač bi morao tamo da se vrati, zbog toga kupuju da ne bi bili u neizvesnosti.
d

dzonidzoni123

pre gotovo 2 godine

од 16.04.2022 нема гол на званичним утакмицама, паметном доста
M

Mafke

pre gotovo 2 godine

Оном који посматра плитко, њему доста.
V

Vile sampion izraziti favorit

pre gotovo 2 godine

Mi smo taj kalibar koji vidi nesto sto drugi ne vide, nisu prepoznali potencijal igraca a sada ce kod nas da eksplodira i da 25 gola u prvenstvu. Ajte molim vas vise. Te kombinacije Terziceve gde se tali sa Rajom Bozovicem ili vraca dugove Brani Mićunovicu i Saricu, povraca mi se od njih. Vise volim da vidim Albanca i Hrvata u Zvedi nego Crnogorca eto tako da vam iskreno kazem.
Б

Блок

pre gotovo 2 godine

Толико преноса на ТВ од Мађарске,Белгијске ,Холандске,Португалске,Серије Б ,Цвајте и ти не можеш да нађеш играча. Атл М. са Чолом не иде напред,не стагнира ,већ назадује и ако им је донео пуно ..исто Звезда са Терзићем Драгишом Гишом Ваљаревићем ,Гаргамелом и Тозом.Председник нам се одазива на Тоза...доста.
P

Proficap

pre gotovo 2 godine

Ko o čemu, baba o jajima, a ja o Ohiju. Oterase onakvog igraca... Ohi i Pesic, plus mladi Mijatovic, kombinacija za buducnost. Ovako sa Rakonjcem, Kulibalijem... pa bolje da dovedu nazad Pavkova, nego ove Dijonije, Kulibalije i ostale.
K

Kad se sve podvuce

pre gotovo 2 godine

Mislim da Zvezda ce morati jako da radi van terena ovu polusezonu, sudijska komisija ce se prilicno oznojiti
B

Brbot

pre gotovo 2 godine

Da li je ovo napadac za LS na leto?! https://www.transfermarkt.com/thierno-barry/profil/spieler/937941
A

Apoel

pre gotovo 2 godine

E to je statistika napadaca, 14 golova i 3 asistencije na 20 utakmica pa makar to bila i Belgijska druga liga! Samo ovaj ako nastavi tako nece ispod 5 mil otici...
G

Gost468431346846854

pre gotovo 2 godine

Tko ga je pratio znaće da je čisti talenat. Mislim da je dobro da se ovde kod nas malo resetuje - videćemo na ljeto hoće li od njega da bude igrač kadar za LŠ Pametna posudba! Podrška upravi!
v

v1ad

pre gotovo 2 godine

Jedino cemu mogu da se nadam jeste da je ovaj tu da popuni rupu ovih par meseci dok ne dodje ozbiljan spic. Inace nisam misljenja da Zvezda treba da dovodi igrace na pozajmice i razigrava igrace drugih klubova osim ako ne govorimo o top klubovima. Ovu sezonu cemo da zavrsimo prvi, tu nema neke dileme ali nam sad fale zadnji vezni, centralni vezni i spic. Levi bek je problematican sa Rodicem koji je iz godine u godinu u padu i Iraklijem koji je jos nedokazan, stoper isto ako ode recimo Erakovic, tu onda vise nemamo drugu opciju sem Dragovica i Milunovica, Kanga je provaljen na centralnom veznom (a rekao bih da bi Kangva bio korisniji), levo krilo ce biti problem ako budu forsirali Kataija preko Olajinke. Dobri smo desno sa Vigom i Bukarijem makar.
G

Gost555555

pre gotovo 2 godine

Na sta smo mi spali da se vise radujemo kad neko ode iz Zvezde nego kad neko dodje. Dovoljan pokazatelj kakve transfere pravi nase rukovodstvo.
K

Klaus

pre gotovo 2 godine

Zgadili nam klub
T

TuNeki

pre gotovo 2 godine

Ne daju sansu mladima, oterali sve sto je talentovano i povode "klona" Kulibalija
S

Srećko ns

pre gotovo 2 godine

E zato gledam Grafičar. Klinci ali lepota u igri. Samo i njih će uništiti. Oduzmu im Mituljikiće i Falua, daju ih nekom Gatu, za koga je Grafičar Psg. A još malog Šljivića sklonili.... EEEEJ, ko vodi Zvezdu. Evo delijama prvi tim, meni Grafosi carevi igre.
9

9878

pre gotovo 2 godine

bravo za upravu...ovaj je ozbiljno resetao u rusiji...doduse na treningu samo..ali za nase skaute to je doviljno....10 god ne mos da nadjes spica...verovali iki ne
G

Gost❤️❤️❤️❤️

pre gotovo 2 godine

Kakve su ovo kombinacije, ja na stadion necu otici do daljnjeg sigurno... ovo je sramota kakva se transferi zavrsavaju i koji kvalitet igraca dolazi. Ili istroseni 30+ igraci ili veciti talenti od 22, 23 godine, ili fudbaleri samo na papiru. Dok se ne promeni transfer politika i ne ode Mrkela iz Zvezde ja na stadion necu vise otici, a na stadion idem manje vise redovno oko 30 godina.
N

Nećeš

pre gotovo 2 godine

Ti još dugo onda na stadion.Ova uprava je ovde minimum još pet godina.
Н

Немања122

pre gotovo 2 godine

Ево, другар и ја већ неко време седимо, ништа не говоримо, гледамо један кроз другог, јер ти нећеш више долазити на стадион
O

OKidiKidi

pre gotovo 2 godine

Jako me zanima sastav za LS. Logicki gledano, ovo mi sve deluje tanko, al ajde sta ja znam...
P

Penivajz

pre gotovo 2 godine

Koju LS? Jel si ti siguran da cete igrati LS?
A

Apoel

pre gotovo 2 godine

Ovo je smesan transfer jer nam treba spic ubica za LS kome ce Pesic biti rezerva!! I sad ce ovaj vise dobijati sansu nego mali Mijatovic... Jedina dobra stvar ovde je sto ovaj sigurno nije losiji od Kulibalija! A mladji je, jeftiniji... Nadao sam se da ce u prolecnoj sezoni Mijatovic dobijati vise sanse u spicu ali eto videcemo...
D

Don Vito Corleone

pre gotovo 2 godine

Nemam više živce za nerviranje. Ovi likovi koji vode klub nemaju kapacitet za više od ovoga gde smo sada. Posle dve LŠ i četiri LE od toga tri proleća u LE, mi se nismo popeli stepenik više kao klub i kao tim. Stagniramo već tri godine. Nismo iskoristili ovig šest godina Evrope da se popnemo na viši nivo. A non stop slušamo kako Zvezda podiže lestvicu kod dovodjenja kvalitetnih igrača. Kako smo najjači tim od Barija. Svaki prelazni rok ista priča, dovede se jedan ok igrač i pet šest igrača koji žali Bože što su u Zvezdi. Mi igramo LŠ a u ekipi imaš univerzalne vojnike militarce Gobeljića, Srnića, Krstičića, Pankova, Nikolića, Mijailovića, Milunovića, za špica hoćeš Rakonjca itd. O čemu pričamo, jel se spremamo za LK ili za LŠ. Jel sa ovim igračima hoćeš pred one Ale i Aždaje u LŠ, ne ide to tako. Pusti me one priče gde smo bili pre a gde smo sada, bila je Zvezda oduvek Evropski klubu sa velikom tradicijom i pre ovoga sada. Nego mi je krivo, a mogli smo mnogo bolje da iskoristimo ovih šest godina Evrope, mnogo mnogo bolje.
Z

Zvlat BG

pre gotovo 2 godine

Sve si u pravu! Radi se o višegodišnjem prodavanju magle! Mene samo brine onaj dan posle! Šta ostaje?
C

Comi81

pre gotovo 2 godine

Ugradi se Terzić ponovo!!! E sa ovakvim bombama nećemo moći igrati ni Ligu Konferencija...Pored ovoga će i Pešić izgledati kao Levandolski...
G

Gost2

pre gotovo 2 godine

Sto nisu doveli Joveljica iz LA momak je vrh za sve pa I za Silju a para bi bilo od LS al jbg ovo je neka kombina pod garant nek izracunaju koliko ih kostaju stranci unazad 7 god ako nije baceno 20 mil na njih onda nije ni 1€
3

39393939

pre gotovo 2 godine

gde li ih nalaze, koji su to strucnjaci...... koji se parametri gledaju kod ovog napadaca? dobar decko?
h

h

pre gotovo 2 godine

Pa bolje da dobije mijatovic minute nego ovaj.ajde svi mars iz zvezdu ako neznate da napravite respektabilan tim za lš.da li imate oci u upravi da nama iskreno fali 5-6 igraca za prvih 11 a ne rezerve
G

Gost87

pre gotovo 2 godine

A ovaj uzvičnik u naslovu kao da smo doveli Halanda.
p

protaras

pre gotovo 2 godine

odlican potez, decko ima visinu, ima tehniku, dovoljno je brz i pokretan i mlad je, potez na mestu
G

Gost123

pre gotovo 2 godine

Pa ovo je vise prevrsilo svaku meru.
9

9032

pre gotovo 2 godine

kakve vi igrace dovodite vama je puno i 2000 ljudi na stadionu
0

011

pre gotovo 2 godine

Šest meseci u Rusiji na 15 utakmica nula golova, i to je pojačanje za LŠ?
G

Gost1828

pre gotovo 2 godine

Bravo zvezdo! Odlican izbor Puna podrska za upravu
G

Gall

pre gotovo 2 godine

Koja je ovo bombetina ali para u Terzinom dzepu … koga oni vise zezaju
G

Gosthjk

pre gotovo 2 godine

Ajde, drame bez, decko dolazi na pozajmicu da bude rezerva Pesicu. Ako se polaze, ostace, ako ne, vraca se u Lokomotivu. Na leto svakako dolazi novi spic za LS.
d

dsaad

pre gotovo 2 godine

Dolazi na leto Olyneka neka Rakonjca 6 meseci da menja Pesica ne treba nam visemilionsko pojacanje na toj poziciji
M

Marakana 12

pre gotovo 2 godine

Bravooo! To je napadac koji poznaje ligu i koji ce da daje golove , Jak , velik, brz igra dobro glavom !! Konacno da dovedemo nekog kvalitetnog napadaca !!!!!!!!!
G

Gobeljardo

pre gotovo 2 godine

Dolazim u subotu samo zbog Mihe, ako budete igrali ono sto mislim da cete igrati, mene do daljeg Mara nece videti.
o

ojo

pre gotovo 2 godine

Pa korisnije bi bilo da se Dule Savić aktivira iz penzije
1

1. Gost

pre gotovo 2 godine

Brate, niste normalni bre...
J

Joo

pre gotovo 2 godine

Strasnoooo!!!
G

Gost456

pre gotovo 2 godine

Da li si realan pored despotovica, djuricica npr domacih igraca ti dovedes ovog poluigraca. Sta je brate sa nasom upravom....
M

Marko1105

pre gotovo 2 godine

Sramno. Steta, velika steta, zbog izgubljenog kapaciteta da se uzdignemo i budemo na evropskom nivou. Dokle god budemo dovodili ovakve fudbalere, ostace san i kajanje da smo mogli, a nismo.
0

0155

pre gotovo 2 godine

isto tako sam i ja prestao da gledam Partizan u vreme djure frizure
D

Drvo

pre gotovo 2 godine

Bolji od Pešića za back up, a domaći igrač. Na leto dolazi prvi špic.
z

zaks

pre gotovo 2 godine

Za našu ligu , do ljeta i ne treba srljati , Rakonjac dolazi na pozajmicu što nije loše.
S

SUNĐER BOB

pre gotovo 2 godine

Opet kupujemo po starom oprobanom receptu napadaca koji u sezoni daje od 0 do 2 gola..ko zna zna...
5

5437

pre gotovo 2 godine

bomba od mite za kraj....auuu tuga
П

Папен

pre gotovo 2 godine

Ја јада
s

srbue

pre gotovo 2 godine

Kako vreme ide sve mi je jasnije zasto je na Dinamu bio prazan stadion kada igraju evropu... Sa vise para samo vise kombinacija i malverzacija, "hvala" Terzicu i kompaniji sto me oterase sa stadiona.. Samo nemojte te price o ljubavi, volim klub vise nego pola severa ali ovo je sramota i ne zelim ovo da podrzavam.
B

Brankoni84

pre gotovo 2 godine

Terza ti čuva kućni budzet.😂😂😂
Z

Zambata

pre gotovo 2 godine

Jel sada shvaćate zašto anti Mamić? Voditi klub kao privatno poduzeće ne vodi ničemu. Tek kada je Maminjo otišao počeli smo igrat nešto u Europi. Mi uđemo u ligu prvaka i odjednom mora igrat ovaj, onaj i tako uvijek. Tek kada je otišao ili zapravo nogiran Zdravko Dinamo je zaličio na klub sa ambicijima!
G

Gost222

pre gotovo 2 godine

Bolje da je neki stranac
T

Tubeki

pre gotovo 2 godine

On i jeste stranac
T

This

pre gotovo 2 godine

On je srbin iz cg
G

Gos

pre gotovo 2 godine

Da se covek prekrsti i levom i desnom !
i

iz sljivika

pre gotovo 2 godine

I nogom.
A

Alo brr

pre gotovo 2 godine

Krntija od igrača
Б

Брат од Генија

pre gotovo 2 godine

Само неке комбинације