Komentari na vest

Na kraju sve zavisi od Vladana Milojevića...

Ц

Цзв-Нс

pre 23 dana

Не лупетај глупости кад ништа незнаш!Прво се добро распитај а не да нападаш и шириш дезинформације са Милоја!Ти си нико и ништа а Милоје је икона то мораш да знаш!А ти што га неволиш то је твоја ствар.Резултати све говоре о њему,па ни Псж,Реал,Сити не побеђују сваку утакмицу и неиграју добро а данас је и Бајерн заказао против тамо неког Мајнца!Немој ми само рећи да би тамо неки Ријера,Милијаш,Станковић били бољи од Милоја!
O

Ojo@Цзв-Нс

pre 23 dana

@Czv-Ns - kod tebe je na snazi opšti intelektualni deficit i to će ti ostati beleg za celi život! Uz to, ti si i konzument jeftinih laži, koje prenosiš kao pčelica Maja (s cveta na cvet) ! Tipičan prodavac magle i uz to drveni advokat! Ti pokušavaš da odbraniš Milojevića i njegove finansijske uspehe u klubovima gde je dobio pet uzastopnih otkaza. Kakav moron! Odakle ti to sve znaš?! Da mu ti nisi lični knjigpovođa?! Igra Zvezde pod Milojevićem je jedna obična optička varka. Ali, ti i dalje uporno, svojski braniš lične interese Milojevića, što dokazuje da si kreativno briljantan u svojoj gluposti!
z

zaboravljate

pre 23 dana

da na kraju uvek zavisi od Miloja, to bi ove iz uprave trebalo podsetiti
Ц

Цзв-Нс

pre 23 dana

Ojo@DZP...За тог ретарда под тим називом!Ти си један обичан куртон и болесник!Где год је радио сваки уговор је наплатио цео за твоју информацију,није он давао отказ већ је добио и болеснику један није тачно да је у сваком клубу добио отказ.Ако ти је лакше дебело се наплтио а ти свињо глибава сагни се и можеш да га попушиш само!Ајмо Милоје до нове титуле и пролећа у европи.
M

Mangupe

pre 23 dana

Ajde meni molim te reci tako nesto , ajde kad te molim
E

E moj ti

pre 23 dana

Koga ti branis i stavljas glavu na panj ...... ja bih voleo da si nesto tako meni rekao . A i ovi sta sve objavljuju tekst debila
I

Ivan Grozni

pre 23 dana

Sta si ti neki mangup , ostavi sine svoje pravo ime pa glumi mangupa , ko si bre ti , sta ti glumis ovde
a

aleksa1010

pre 23 dana

Ako zeli da ostane, neka ga..Ima dovoljno zasluga..Deki neka potraži novi klub, to bi bio korak nazad..Ili da se odresi kesa za stranca koji forsira moderan napadački fudbal sa dosta presinga, ako već Miloje nema nameru da ostane.., pri tome ne mislim na slovenačku ligu..
Ц

ЦЗ НС

pre 23 dana

Волио бих да доживим да наши просјечни навијачи коначно схвате да није у фудбалу све како неко замисли. Нема тога тренера на свијету који би са оваквом селекцијом играча у ЦЗ играо неки модеран или савремени фудбал (како га често називају)! За то требају брзи фудбалери као и они који знају играти са лоптом... И још много тога!!! Ево ЦЗ игра ваљда неки антифудбал па ја све стручњаке овдје питам какав то фудбал играју Лил, Стеауа и Штурм које је ЦЗ побједила? Или су просто само имали среће (наравно да треба имати и среће у фудбалу) што је увијек повезано са све и једном побједом ЦЗ у европским такмичењима (а хвала богу, итекако их је било и биће)!
O

OJO@DZP

pre 24 dana

@DZP - kažeš kakva je uvreda biti investitor u nove zgrade? Prvo, Milojević je kao trener radio u pet klubova u inostranstvu i u svima je dobio otkaz, pre isticanja ugovora! To znači da tu nije mogao dobiti dovoljo novca da bi ulagao u gradnju, jer nije ispunio uslove iz ugovora i pre vremena je morao napustiti klubove! Da bi mogao graditi u Srbiji, sredstvima koje je zaradio u srpskom fudbalu kao trener, Milojević je morao da ima platu 50-100 hiljada evrića mesečno! Da li je to realno?! Mislim da ovde treba da stupi na scenu Zakon o ispitivanju porekla imovine (koji još nije usvojen u Srbiji)! I onda očekuje neko da mi obični navijači Zvezde dolazimo na utakmice i dajemo podršku ovima što su se okoristili o Zvezdu, kao Terziču, Milojeviću i sličnima! Marš bre!
O

Osnove ugovora

pre 24 dana

To sto je dobio otkaz pre kraja ne znaci da nije dobio i ugovorene pare. Druze ti ne znas osnovne stvari iz prava i ugovora. Ti mozes otpustiti trenera zbog losih rezultata, ali mu moras isplatiti svaki cent iz ugovora, sve do isteka istog. Isto tako i za igrace. Moze se samo dogovorom raskinuti ugovor pre vremena, ili ako taj trener nadje novi klub i potpise sa njim ugovor, e tad mu automatski prestaje ugovor sa proslim klubom.
R

Rodjo

pre 24 dana

Treba dodati da su neki igraci dolazili na njegov zahtev , gde su naravno bili promasaji . Kao i da ima procente od nekih igraca koje forsira zarad prodaje , slazem se sto je neko napisao da je Deki korak u nazad i da je nama potreban krsteni strani trener , neka se otvore i dovedu stranca tipa Marko Rose covek forsira brz napadacki fudbal i tipicnu nemacku skolu 90 min. trcanje
Ц

ЦЗ НС

pre 23 dana

Иначе су веома ријетки тренери у било ком спорту који кроз каријеру нису добијали оставке (мање или више, можда Фергусон најмање колико ја знам јер је пола радног вијека предводио Манчестер Ј.) али и били исплаћивани у потпуности у складу са уговорима! Прича ти је за малу дјецу што си вјероватно и сам (барем са размишљањем)!
I

I treba

pre 24 dana

Da ode ima najskuplji tim u ovoj nasoj a redovno ga Vojvodina samara , a ako hocemo iskreno da kazemo mi smo trebali da dobijemo Seltik i da igramo nereseno sa Portom , gde smo njegovom krivicom ostali bez sigurnih bodova ! A dolazak Stankovica ne dolazi u obzir jer bi to bio korak u nazad , samo kvalitetni strani trener ......i dosta ovakvih tekstova gde se ispipava puls navijaca Darjane
M

Mladic

pre 24 dana

U koliko se čovek crta vrati na trenersku poziciju idealna prilika da nam ogade ama baš svaki detalj vezan za fudbalski klub.
F

Freza

pre 24 dana

Bolji tim od ovoga danas je Milojevic imao 2017-18 i sa njim bi cak bio bolje plasiran u LE. Iako je tad budzet bio 15 m a danas 50-60 m. Nije sve u predplacivanju igraca samo sto imaju neko ime a daleko su od vrhunske forme. A najbolji tim je imao Stankovic. Imati jos u punoj snazi i dobroj formi Kataia, Ivanica,Bena, Kangu, Sanoga i Dragovica je vec nesto. Stoga su i pristekle neke od naboljih partija u Evropi kao npr protiv Glasgowa ili Milana iako smo ispadali.
Б

Блок13

pre 24 dana

Милојевић ако оде после Младости ми губимо титулу.
D

Deki maky

pre 24 dana

Vreme je za rokadu,od januara stiže moj Deki-da vidite kako če da igraju posle,one afrikanere pogotovo če da razmrda....
M

Mozak leptira

pre 24 dana

On kad ode iz Zvezde tad ujedno i završava trenersku karijeru
V

Vaske 92

pre 24 dana

Miloje Miloje Miloje!!!!💪🏻💪🏻💪🏻🩸🔴⚪️
"

"PUMP IT UP"

pre 24 dana

Jao, na sta se sve ljudi loze. Nenormalno se normalizovalo, pa ne čude ovakvi komentari. Kod nas je i Milojević dobar stručnjak. Narodom se lako vlada dok je u neznanju.
R

Riti

pre 24 dana

Od kad je ovaj stranac predsednik sudijske organizacije zvezdi se ne sviraju penali tako lako a protivnicama se sviraju,recimo sudjenje je 50:50,a ostalo sve je isto.
S

Sherlocked

pre 24 dana

Zelim ti da ostanes , da drugi ne preuzmu zasluge za plasman u LE. Popricaj sa Terzicem , ako sa njim moze da se prica , da ti ne sjebe ekipu u prelaznom roku. Rodrigao je odlican stoper , Tibo je mazga bez inteligencije. Trazi stopera , prodaj Babiku i mani se vise Radonjica dajte ga nekom rusi hemiju u celoj ekipi i strucnom stabu. Nije jedan njegov trk , vredan tvoje pozicije i autoriteta.
S

SSL

pre 24 dana

Voleo bih da si u pravu, ali Rodrigao na žalost jedino može da igra kada sedi golmanu u krilu. A to ne možemo sebi da dozvolimo, ako pretendujemo na titulu i napadački fudbal. Rodrigao je užasno spor, ima dobru percepciju gde će lopta kada je relativno na malom prostoru i protivnik ne može da ga prođe, visoke lopte su njegove. Ali čim se malo podigne tempo i linije pomere napred, pravi pukotinu i lako gubi prostor iza sebe jer je jednostavno spor. Voleo bih da nije tako, ali jeste. Sve ostalo se slažem, Učena je besmislena akvizicija, štoper iz Norveške gde se igra na gol više, u paru sa Veljkovićem koji nije lider nego radi svoj deo posla i ne gleda dalje, to je užas, kako Učena igra. Babiku prodati odmah, nema potrebe ništa više da gledamo od njega. Radonjiću ili poslednja šansa i mesto na klupi da ulazi pola sata pred kraj ili raskidaj ugovor. Sve će nas to skupo koštati, Učena, Babika, Bajo, Milson, em smo ih platili i dali plate, em sada, ako zaista želimo remont tima, ovi svi idu na pozajmice. Radonjić isto.
P

Popivoda Drinkwater

pre 24 dana

Kako Miloje kao čovek iz vere , patrijahalan i porodican moze da se uklopi uz upravu gde su svi u poslednje vreme rasturili svoje višedecenijske brakove da bi bili uz 30-40 god mladje "partrenke". Tu se od nedavno savrseno uklapa i novi trener mister Stankovic. Dzaba sto jedino Miloje od svih domacih trenera moze nesto da izvuce u Evropi od igrackog kadra koji mu "serviraju" svake sezone. A trenutni je : nekad solidno dobri a sad potroseni i izraubovani polovnjaci optereceni godinama, van forme i skloni povredama tipa Arnautovic, Veljkovic,Radonjic, Rodrigao, Krunic,Katai a bojim se uskoro i Ivanic. Par potentnih trkaca bez talenta za neki veci nivo tipa Elsnik, Hendel, Seol, Tiknizjan, Duarte. Dva igraca mozda solidno talentovana ali sa IQ manjim od 70 tipa Milson i Ucena. Jedini igrac koji talentom pripada vrhu LE ili cak LŠ je Mateus i ne znam kako je zavrsio kod nas. I zato hvala ti Miloje jos jednom sto si sa ovakvim timom jos jednom napravio nesto i izvukao evropsko prolece opet!
D

Denim_

pre 24 dana

Milojevic treba da ide jos juce. Iskljucivi krivac za stanje na tabeli...a banda iz uprave je posebna prica
K

Karioka

pre 24 dana

Miloju dati ugovor na 10 godina i odresene ruke!
1

1980

pre 24 dana

Nadam se da se šališ.
D

Deki_

pre 24 dana

Dobro je grobaru shvatili smo
Z

Zeka Zekovic

pre 24 dana

Treba da ostane
T

Teško lupetanje text

pre 24 dana

Koje prevelika očekivanja javnosti!?! Šta ti lupetaš?!! Veze sa vezom to nema?! Jednostavno ima 3X slabije rezultate od budžeta, igrača i sve što ide!?! Plus se nadmestilo na to da rival pobeđuju i tamo gde nije zaslužio!?! Svaki meč penal i crveni dobija i tako mesecima već?!! Miloje je morao ici pre mesec i po dana!!! Ovi rezultati i igra u zadnjih 7-8 kola su nivo ekipa sa dna tabele!?! U tolko je i osvojio bodova u tom periodu isto!??! Otkaz momentalno!!!
1

1980

pre 24 dana

Ima istine.

MiloševićLazar

pre 24 dana

ako ti tako kažeš
A

Anthony

pre 24 dana

Iako ga ne dozivljavam kao ozbiljnog trenere, Miloje je, takav-kakav je, milion puta bolje resenje od one raspale narkomancine!!!
M

Maradona i Suster

pre 24 dana

U razdeljak te ljubim,posto gledam Zvezdu od 82-ge,vecu seljanu na klupi Zvezde,nisam video.
T

Trtmrt

pre 24 dana

Ako zavisi od Miloja i od pravih Zvezdasa - Miloje ostaje još duuugo u Zvezdi! Još ćeš se ti njemu pravdati na konferencijama za novinare dok ti se ostale kolege smeju!
L

Ljudi sta je

pre 24 dana

Sa vama pa ovaj mora da ode kako vam to nije jasno , covek ima svoj tal sa Doktorom i Gargamelom , ima i svoje igrace e sada tacno je da je pedantni strucnjak zajedno sa njima oterao publiku , a ako dovedu Stankovica a ne nekog kvalitetnog stranog trenera videcete da nece biti publike na stadionu samo ultra kop a i njih je sve manje ......Terzicu kazes da citas e sada je na tebi .......receno ti je da nece biti navijaca jos u Julu a ti si nastavio po svom , sada cemo da vidimo ko ce biti novi trener ..........
M

MarkinjoS

pre 24 dana

Da, sve zavisi od trenera, i ako ima zrna soli u glavi uprave, treba da ga podrže, saslušaju i naprave zajednički plan. Došao je i preuzeo ekipu bez alibija, radio sa igračima koje je imao, nije imao ispade prema ekipi, upravi. Postavlja se pitanje, ako ode sad, kad i da li će da se vrati ako bude trebalo? Jeste čovek kluba, neko bi otišao odavno, na prvu. Mora da dobije TSC i Mladost, jeste imao propuste, ali svaliti sve na njega, bilo bi glupo. Januar je mesec gde trener i uprava treba da podvuku crtu, rasterete kadar, pojača se tim i ubaci u veću brzinu. Glazer, Seol, Leković, Elšnik, Milson i Duarte da odu. Mimović, Eraković, Bukari, Lučić i špic profila Ndijae da dođu.
K

Kcn4

pre 24 dana

Mislim da je vaznije pitanje ko ce biti Stankovicu pomocni trener! Jer ce taj voditi vise utakmica u Evropi od njega. Jer je njegovo emotivno i psihicko rastrojstvo i agresija otisli na n-tu u odnosu na prvi mandat !
M

Mujagic

pre 24 dana

Od Miloja zavisi vrlo malo…vec je dogovoreno da Stankovic preuzme, jedino ako ih ova pobeda protiv Sturma ne poremeti, pa zbog straha od navijaca promene plan..
S

Slamonja

pre 24 dana

Kad je Milojevic u pitanju stvar je jednostavna. Kada se vratio na igru Zvezde kako on misli da treba, rezultati su stigli. Dok je igrao onako kako misle uticajni tviterasi, primali smo golove iz kontre iako imamo povoljan rezultat (vidi pod Vojvodina u NS ili Porto). Narod nikako da shvati da previse otvorena i napadacka igra donosi ogroman rizik da npr nekome das pet komada ali i da izgubis od pacera. Pogotovo ako nemas igrace u odbrani koji znaju da iznesu situacije 3 na 2 ili 2 na 2 kad sevne protivnicka kontra. Ali Miloje ce biti bunkeras i sreckovic opet i bice oteran zbog misljenja fudbalski obrazovane javnosti. A onda ce nam Stankovic u nedelju za osam dana, na tv Prva objasniti da ova teorija nije tacna. Da se moze igrati atraktivno i napadacki i bez rizika i sa bas ne kvalitetnim stoperima. I da je Miloje samo imao mnogo srece protiv Bodea, Lila, Steaue, Sturma. I to ce on dokazati tako sto nece proci niti jedne kvalifikacije za LŠ opet!
M

Magarinjo

pre 24 dana

Ko pazljivo cita "izmedju redova" tekstove Darjana N. moze u dobroj meri da sazna sta se tog dana pricalo u kancelariji don Terze i kuda idu razmisljanja u upravi. Naravno tekstovi kao o Rijeri i Stankovicu sluze za opipavanje pulsa javnosti ili ti priprema navijaca za smenu Miloja. Jer znaju da je veliki dio naroda emotivno vezan za Miloja i sve sto je uradio za Zvezdu i ne mogu tek tako da ga oteraju. Za Bahara i Stankovica nije bilo nikakvih tekstova i pripreme, samo su ih skartirali jednu vecer! Stoga Miloja nece nikad smeniti nego ce obrazlozenje biti tipa nije vise mogao, preveliki pritisak javnosti, potrebna mu je pauza, zdravlje je u pitanju itd. A mi smo u upravi ucinili sve da ga odvratimo od te ideje i da ga zadrzimo ali....... nismo uspeli 🥸. Terza mozda i pusti poneku suzu! A Darjan ce pisati emotivne hvalospeve o njemu iako ga je dva meseca direktno i indirektno .................
J

Jo jo

pre 24 dana

Jedino Dejan Stankovic ako ga zameni da unese energiju inace bolje niko da ne dolazi bar do kraja sezone
R

Raša P

pre 24 dana

Milojević će biti Zvezdin Ferguson! Nije potreban drugi trener nego su potrebne promene u igračkom kadru. Mnogo je bilo promašaja i u kupovini i u prodajama igrača. Biće Zvezda opet konkurentna u Evropi.
D

Dan D

pre 24 dana

I dalje gledam u plafon i ovog puta umesto Rijere , "javlja" mi se ime Dejana Stankovica! Zato sam njegovo ime morao dva puta provuci kroz tekst! Glupe li koincidencije. U stvari da narod zna evo sto se desava: u subotu 20.12.2025 stize objava , Miloje ne moze vise, umoran je od svega itd. I sam je otisao! A novi trener je ovaj koji je slucajno dva puta provucen kroz tekst!

Nebojsa Nikolic

pre 24 dana

Sta su strucnjaci napravili od fk crvena zvezda
B

BokiUSA

pre 24 dana

Ovakav pritisak niko normalan nebi izdrzao. Ostavite coveka da odradi posao do polu sezone I ako ostane na drugom mestu I prodje u LE dalje ostaviti do kraja sezone. Bice jos dva derbija I 20 utakmica. Kao da zaostajemo 15 bodova I sve je gotovo. Treba remount ekipe. Imamo podosta promasaja I nedostaje nam napadac. Zasto je Serif prodat ako se oslanjamo na starog Arnauta I Duartea?
K

Kao gost valjda

pre 24 dana

Ono što se zanemaruje ovde, ili kroz priče, je da su igrači dovedeni ili pušteni sa njegovom dozvolom iliti znanjem!? Da se ne kažemo i pišemo gluposti! Možda u ostalim "malim" klubovima (ne postoji mali za ljubitelje ili navijače, naravno, samo izraz za uspehe, titule, evro-takmičenja) to može proći ali tipa Zvezda, Partizan, Vojvodina... ne! A da se trener ne pita a i koji je tu na polusezoni ili između sezona. E sad, igra, kombinacija i rotiranja igrača, loš izbor dovedenih, nekih, igrača itd... to je već druga priča?! On je "udario" u plafon svog znanja, vidi i sam!? Da li je rešenje menjati? Da, ponekad, ne, sada!? Ako menjamo onda ide redosled; uprava (ko se sve pita za odlazak-prodaju i dolazak igrača), trener, igrači-bez vidljivog učinka ili "nesnađeni"! Ako ne, pustiti do leta barem da odradi pošteno pisali zbog prvenstva i zbog LE a onda i pronaći igrače na gorućim pozicijama i otpustiti "balast" iliti višak njih!? I to je to... Ostalo je priča tipa "tela baba lan"!?!
V

Vlado071

pre 24 dana

Hvala mu za sve, direktan je krivac za trenutni zaostatak u prvenstvu, i velike probleme u nastavku prvenstva!
N

Nebitan10

pre 24 dana

Opet ovaj sto preskace fizicko
Б

БојанБЛ

pre 24 dana

Чудно,не споменуште великог стручњака Ријеру.🤔
M

Ma, kralj si

pre 24 dana

Jedan dan pises jedno, drugi dan sve suprotno od toga. Podsecas me na jednu osobu....ne samo po naocarima.
G

Goust

pre 24 dana

Čitajući komentare onih koji veličaju bunkeraša, a naročito stavljanje u istu ravan osvajanje KEŠ i Interkontinentalnog kupa sa plasmanom u LŠ, precizno pokazuje zašto je ovo društvo došlo do tačke na kojoj smo. Zvezda je nekad bila gospodski klub, sa ozbiljnim ljudima na svakoj od pozicija, a sad je obična seljana, kao i sve ostalo oko nas.

Proficap

pre 24 dana

Pa ti brate na sledecim izborima glasaj za Cacilend i njegove vodje. Stvarno ne razumem rtrde koji uporedjuju ono i ovo vreme??? Ono sto je bilo osvajanje KES, sada je uspeh 1/16 finala LS. Zemlja nam je u out-u, a ti uporedjujes KES i LS??? Ajde bre, idi kod Laze.
s

smarass

pre 24 dana

U redu je lazni navijacu zvezde
k

ko o cemu

pre 24 dana

Sta ti Znas sta je gospodski klub? Pljuvao si i kada smo davali petarde sada ti treba verovati da ti zelis dobro zvezdi?
B

BokiUSA

pre 24 dana

Cemu toliko mracenja? Nekada smo bili Yugoslavija. Sila za sve sadasnj odcepljene republike. Liga privreda sve je bilo na visim nivoima. Sta ocekujes sada?
R

Rade III

pre 24 dana

A vi franjevci ste klub do bola. Večito se grebete od političara i politike
v

v1ad

pre 24 dana

"Pokazao je trijumfu u Šturmu iskusni Aranđelovčanin da je trenerska mačka, i da uživa u koži otpisanog autsajdera" U ovih poslednjih pet reci ste nesvesno ogolili zasto on nije dobar trener za Zvezdu. Zvezdi ne treba trener koji zna kako da igra kao autsajder protiv Sturma u Gracu (inace, posle tolikih godina Evrope zasto je Zvezda autsajder Sturmu uopste?) nego neko ko zna kao favorit da pobedjuje rutinski Partizan, Vojvodinu, Pafos, Bate i ne znam koga vec ne. Izgubio je svlacionicu, nema ni on motivaciju, vidi se po govoru tela da bi radije bio negde drugde, oseca pritisak sa svih strana.
I

Igokea since 2007

pre 24 dana

Никога не занима фотељашка јавност, оставите Милоја на миру.
S

Svet je lep kada sanjamo

pre 24 dana

Gore ne može u srpskoj ligi?Nije Zvezda u ligi na sedmom mjestu pa da je tako loša situacija.Tim je pred prolaskom grupe u LE i to je ogroman uspjeh.Ono što srpska javnost očekuje od Zvezde košta pet ili šest stotina miliona evra godišnje.Ranije je bilo moguće jer su igrači u bivšoj SFRJ mogli da idu vani sa 28 godina starosti,sada idu na prvu dobru ponudu.
S

SSL

pre 24 dana

Hajdemo realno, ko su kandidati? A da znamo da jesu, ne tabloid a nagađanja. Pisalo se ovde Rijera i Kolarov u čekaonici. Odmah da kažem, bar moje mišljenje, nijedan od dvojice niti ima iskustva da vodi Zvezdu uz sve što je prati, niti je fundamentalno bolji trener od Milojevića. Stanković jedva da je trener. Tako da, ukoliko Milojević sam ne odluči da mu je dosta, ja bih voleo da se klub radije okrene nečemu što, bez obzira na to ko je trener od januara mora da se uradi - kompletan remont tima, filter na maks, uz naravno saglasnost trenera, nema prodaja bitnih igrača, prodajemo promašaje ili pošaljimo na pozajmice, ali bukvalno sada već moramo da znamo imena igrača koje jurimo jer je zimski rok daleko zahtevniji u smislu da ima manje ponuda. Targetirati igrače koje želi trener i remontovati tim, od odbrane do centarfora. Levi bek, štoper, zadnji vezni, oba krila, špic. Mnogo za zimski rok, ali realno moramo to da uradimo ako očekujemo bilo šta od LE i sigurne dominacije u domaćem prvenstvu. Ostaviti Naira u klubu ali na klupi, prodati Milsona i Babiku ili ih poslati na pozajmice, raskrstiti sa Radonjićem da li želi da se bavi fudbalom ili ne, ako ne zdravo, ili na tribine. Naravno da će nas sve ovo koštati mnogo više nego da smo uradili normalan prelazni rok letos, ali kako smo požurili da prodamo sve što je moglo da se proda, sada te pare idu u rupu za plaćanje ovih promašaja. Sezonu do kraja mogu da izguraju Bajo, Katai, Kostov, još par klinaca, da služe kao drugi tim za domaću ligu. Dovesti pravog špica tipa Šerifa, tegljača i target mena, jer nam to uvek treba. Voleo bih da vidim ofanzivu na proleće gde centaršuteve sa boka šalju krilni fudbaleri a ne bekovi, koji 99 tih ubacivanja promaše pa se otvaraju kontre i primamo glupe golove iz jednostavnih tranzicija. Ko god da je trener, trebaće mu gore navedeno, inače će sve izgledati isto, jer postoje fundamentalni problemi u samom sklopu tima.
I

Iceman

pre 24 dana

Mislim da ljudi ne shvataju, koliko para je ulupano u igrače koji ničim ne doprinose. Bez obzira na prodaje. Lažne devetke, desetke, lažna krila. Ova taktika koju igramo, nije ništa drugo do smanjenja štete, na minimum. Ni, Z, od zvezdinog fudbala. Treba nam nova krv, neko gladan pobeda, uspeha.
K

Kimmi

pre 24 dana

Nisam čitao dalje od podnaslova. Čuj teško će biti naći boljeg?! Milojević je legenda kluba i to kako se javnost i dio navijača odnosi prema njemu je sramotno. Ali reći da se ne može naći bolji... Ne znam..
1

1980

pre 24 dana

Najtragičnije od svega je što ništa neče promeniti. Sve će biti isto. "Doktor" će jako brzo da nas ubeđuje da imamo najbolji tim od 1991 i tako u krug.
O

Ojo@molimmm

pre 24 dana

@molimmm – izvini, ali ti se prasviš lud, pa kao ne znaš, ko je doveo igrače nespremne i povređene! Da možda ti ili ja nismo doveli takav tip igrača! Prema tom, nemoj da braniš investitora u nove zgrade, jer i on je deo ekipe. Svi su oni povezani! Svako ima deo svoje krivice!
D

DZP

pre 24 dana

A kakva je to uvreda investitor u nove zgrade?! U sta bi ti ulozio lovu da je imas? Covek posteno zaradio pare i kao i vecina normalnih ulaze u nekretnine.
A

A ti brate

pre 24 dana

Mnogo se ti pravis pametan , ako je tako kao sto ti kazes sto nije izasao javno i rakao ???? Sta mislis da on nije u talu sa njima ???? Ciji su igraci Gutesa , Delasio , pa onaj Koreac i da ti ne nabrajam posto ti sve znas
D

DosijeX

pre 24 dana

Ne znam da li je neko primetio da treneri u Zvezdi mogu biti samo dva Milojevića, ili Dejan Stanković! A karakteristika za sve njih je da su dobili otkaze u inostranstvu! "Napred u nove poraze" (Vlada Bulatović-Vib)!
M

Mamma mia

pre 24 dana

Terza, Duh, Ultras kop, Brigates su privatizovali Zvezdu i ovaj roster ide isključivo njima na dušu i obraz. Kao i Kulibali, La Para, Žander, Sumaila, Rišairo, i 30+ takvih. Dok oni zidaju zgrade, rade za EXPO, prave elektrane mi treba da se raspravljamo o Miloju ili nekim drugim manje rangiranim u njihovoj ekipi?!
1

1980

pre 24 dana

Tako je
0

0

pre 24 dana

Ти си легендо у један коментар натрпао све што си прочитао негде и чуо у кладионици и од жељка пантића...а ни то што си начуо ниси лепо упамтио, па си написао скроз погрешно. Немаш појма ни о чему, као и ови што ти дају плус, али волите да се правите паметни. Такав смо народ, испрани мозгови.
Z

Za 0

pre 24 dana

Prava si nula, čista 0. Više je Zvezdaša, koji su protiv ovakve politike kluba, nego vas koji podržavate ovo.
u

uefamafia

pre 24 dana

@0 Bukvalno si puno toga napisao a ništa nisi rekao, a pričaš o ispranom mozgu. Ti deluješ kao da neko mora da te podseća svaki dan da dišeš da slučajno ne zaboraviš.
u

uefamafia

pre 24 dana

@0 Bukvalno si puno toga napisao a ništa nisi rekao, a pričaš o ispranom mozgu. Ti deluješ kao da neko mora da te podseća svaki dan da dišeš da slučajno ne zaboraviš.
m

milentije90

pre 24 dana

Treba nam novi trener. Ne neko ko je već bodio Zvezdu.
@

@@@@

pre 24 dana

Ako Alonso dobije otkaz u Realu svašta je moguće...
D

Dupla krunax7@LFCC

pre 24 dana

@LFCC- naravno, slažem se da “Prvi i osnovni kriterijum za trenera ili bilo koju funkciju u FK Crvena Zvezda je da covek bude poslusnik”, zato treneri u Zcvezdi dok je niži operativac na njenom čelu, mogu biti samo “kamenorezac sa Bukulje”, Dejan Stanković, ili onaj drugi Milojević, što je sada skoro dobio otkaz negde u Arabiji. Pravi navijači Zvezde, su odavno prepoznali ovaj “modus vivendi” i potpuno su okrenuli leđa Zvezdi, dok niži operativac ne ode na odmor u Sremsku Mitrovicu! Tamo će biti vrlo blizu (fizički) svojim novim vetroparkovima u Rumi!
L

Lazar 1980

pre 24 dana

Svaka čast Miloju na ove tri Milojevke od pod 1-0! Al Zvezda ima sastav koji bi sa drugim trenerom dala bolje rezultate jer bi igraci bili dobro tj bolje iskorisceni...Prica se da dolazi Radomir Đalovic...i da dolazi Toni Fruk...Tako da zvezda moze da krene ka najvecem uspehu od 92 ...
m

molimmm

pre 24 dana

Ko bi to imao bolje rezultate sa Aranutovicem povredjenim bez krila i Duarteom koji nije napadac?
7

777

pre 24 dana

Stvar je prosta ,mora ove dve utakmice da se dobiju
П

Пеђа РС

pre 24 dana

Оставите човјека на миру, доведите му крштене играче, а не сваког коме нађе улогу да му продате за 3 мјесеца и да кукате да треба мијењати тренера. Станковић није тренер, чак је прије пар година знао и да се нашали да не може себе да замисли у тој улози, Ријера је тренер за Цеље, Хајдук и тако то. Тек кад се промијени политика, систем, тад можемо рећи е сад је вријеме за Шпанца, Швабу... Дотад, не минирајте Милоја који је клуб поставио на здраве ноге и из онога што има извлачи максимум. Сваки од његових претходника би са оваквом хајком и минирањем побјегао одавно главом без обзира. Обезбиједите му нормалне услове и пустите човјека да буде наш Фергусон. Има нас, који цијенимо ово што ради и што се сјећамо Кристића, Достанића, Лудогореца, Каирата...
U

U Tem Denveruu

pre 24 dana

Darjane, daj neki tekst o Rijeri…
M

Ma

pre 24 dana

još neki o smeni Milojevića.
G

GostttEkspert

pre 24 dana

Svaki bod koji je Zvezda skupila u poslednjih 10godina je delo Vladana Milojevica i Dejana Stankovica. I niko ne dobija manje postovanja od njih dvojice. Pogledajte posle prethodnih poraza komentare, vredjanja i psovke na drustvenim mrezama. Pogledajte i vredjanje Stankovica a nije da nije imao uspeha npr prva dupla kruna posle 12godina, prva odbranjena dupla kruna, skoro svi derbiji pobedjeni osim par neresenih, prva 1/8 finala posle Barija. Tako da ukoliko Vladan Milojevic, nas najveci trener posle Barija, odluci da ide zamena mora da bude Stankovic i nadam se da uprava nece citati komentare botova i dokonasa. Slazem se Darjanom da u ovakvoj situaciji kad smo ugrozeni stranac ne dolazi i obzir samo neko ko poznaje situaciju, ligu i klub a to je Stankovic. Koji je vec jednom nadoknadio minus. Pozzz
!

!!!

pre 24 dana

Sad posto je dobio Sturm ipak moze da ostane?? Ne zvezdi treba osveženje na klupi, i sok terapija, Zvezdaska javnost menja mišljenje svaka dva dana , Jer je licemerna ,
a

ajdeeee

pre 24 dana

Gledaj ti u svoje dvorište i odlučite se da li je Mijat legenda ili nije... Žoc isto... Miloju puna podrška od pravih Zvezdaša, nijedan trener na svetu ne bi bolje vodio ovakvu ekipu Zvezde sa ovim polovnjacima

Proficap

pre 24 dana

Najlicemrnija, dodao bih, a realno, boljeg od njega ne mozemo imati. Jer svi zaboravljaju i zanemaruju mentalitet. Moze da dodje jos 10 stranih igraca, dzabe, mentalitet Zvezde moze da razume samo srbin. Tako da, price o Rijeri, Baharu, i ostalim strancima, kod nas ne pale. Zvezda je srpski tim, sa srpskim mentalitetom, licemernom i usijanom bazom navijaca, i taj klub moze da vodi samo neki srbin, bivsi zvezdas. Kao sto su Molojevic i Stankovic. Kraj.
a

aloo

pre 24 dana

Kakva sad zvezdaska javnost? Dokle vise da citirate zvezdasku javnost
d

darjaneee

pre 24 dana

Neverovatno kakva promena narativa, prvo je bilo anketa ko je sledeći trener ,ankete,Milojevic sigurno odlazi, sada kao ipak treba Milojevic da ostane? Kako možete tako licemerni da budete
P

Pobeda je resenje

pre 24 dana

Zvezdi treba Vidic na celu kluba i njegovi ljudi.
?

?

pre 24 dana

Sto? Jer je bio vrhunski igrac Mancester Junajteda ? Sta je to on uradio, pa da si ti video da on odlicno radi posao i da bi odlicno vodio Zvezdu?
g

gost iz grockee

pre 24 dana

Vidic bi pre bio predsednik,fc Greenland nego zvezde zapitaj se zasto

gemathegreat

pre 24 dana

Vodi ga kod sebe u grobilend.
L

LFCC

pre 24 dana

Prvi i osnovni kriterijum za trenera ili bilo koju funkciju u FK Crvena Zvezda je da covek bude poslusnik, svi znamo sta se pod tim misli. Samim tim izbor pada ili na Miloja ili na Dekija, treca pcija nije nikom od ineteresa od ljudi koji vode klub.
!

!

pre 24 dana

Druze, promasio si sajt, nije ovo n1. Tamo si pokupio te price, pa tamo i komentarisi.
m

mogli

pre 24 dana

kakva kampanja za miloja... ko da nemamo leba da jedemo i da je ni iz cega napravio neki sjajan rezultat... a mi imamo tim gde jedan igrac kosta ko ceo tim protivnika u domacoj ligi. Umesto da se prosetamo na svakoj utakmici, mi gubimo od javora, radnika, vojvodine... igru nemamo, jedino vredno paznje je tih 10 poena u le, ali i to je na misice protiv ekipa koje su ispod nivoa kvaliteta zvezde. Sem lila koji ni sam miloje ne zna kako je povedio. Jedina utakmica gde je izasao iz svoje zone konfora i najbolja utakmkca ove jeseni je u portu. Saberi, oduzmi on ke cudo napravio prvi put i hvala mu za to. i tada je pokazao da najbolje radi kao autsajder i da ne zna da radi sa igracima sa vecon reputacijom. igru nemamo, gotovo niko od igraca ne igra ni na 50% svojih mogucnosti, sve je to do trenerra. Nema ko? Ma vazi... uvek ima ko. Hvala Miloje al vreme je da se predelis na tribine i u lozu. Nama treba trener koji ce provati da igra ofanzivno jer sa bunkerima u evropi necemo daleko stici... a ni u prvenstvu nam ne cvetaju ruze.
G

GeOs

pre 24 dana

Inace, ako promenimo taktiku i napadnemo, osvajamo LS, LE i sve sto postoji. Koliko ste ograniceni, pa to je neverovatno. Necemo daleko u Evropi ? A koliko to daleko treba da idemo da bi ti i ostali blago retardirani bili zadovoljni ? Pa da, nista bez 1/2 finala, pretpostavljam. U kom li vi to svetu zivite ja ne znam.
M

Miloje mora

pre 24 dana

Da ode , hvala mu na svemu ali ako cemo na kontu zasluge da drzimo trenera onda da vratimo Ljupka Petrovic . Kada su ovi iz uprave bacali pare na kvazi pojacanja sada mogu i moraju da drese kesu na kvalitetnog stranca trenera ili i dalje nece biti publike!!!!!
F

Fabri

pre 24 dana

Kad ces Darijane pokazati mu*a i pisati o pravim problemima u klubu a ne samo o Vladanu (kog licno ne volim kao trenera i koji nece raditi nikad u ozbiljnijem klubu zbog svojih ogranicenih karakteristika, nije napredovao u svom poslu apsolutno nista) ali covek nama donosi neke rezultate. Znamo svi dobro koji su glavni problemi Zvezde ali ocigledno nijedna medijska kuca ne sme da se oglasi o tim problemima. Glavno je pitanje, sta ce biti kad on i oni generalno odu?
N

Nishlija

pre 24 dana

Ono sto je cinjenica je da uvek nekako napravi rezultat. I niko to ne sme da spori. Ono sto takodje treba reci je da igramo odvratan fudbal i mislim da ova ekipa moze da igra drugaciji, moderniji fudbal i da bi neki igraci na taj nacin dosli vise do izrazaja. Necu reci da zelim njegovu smenu, ali takodje zelim bolju, moderniju, Zvezdu a on sa svojim taktickim zamislima to ne moze da napravi.

Mr 007

pre 24 dana

Miloje,ostani!🥹 Manite me Rijere,Bahara,Stankele i ostalih bakraca,mi smo zahvaljujuci Miloju postali ponovo bitan klub u evropskim okvirima😁,samo moramo nekog dobrog skauta na'vatati,da nam dovodi dobre Korejce i Afrikance (povoljnije na trzistu,a moze se odlicno probrati,Hvang,Seol,Sanogo,Bukari,Kanga,Boaci...). Avanti Stella Rossa di Belgrado!!!😎💪
c

czbg1

pre 24 dana

Neka covek zavrsi sezonu, uzme duplu krunu, ode u 1/4 finala LE i zavrsi, najveci ikada trener Zvezde. Pustite vi Ljupka, kakva logistika i igraci su tad bili. Miloje je usao i Ligu sampiona od prvog kola sa Vujadinom Savicem i Nemanjom Milicem, nisu mogli ni za Spartak iz Subotice da igraju. Cudo je napravio.
F

Fabri

pre 24 dana

Ozbiljnu glupost pises. Ulazak u LS veci od prvaka sveta i evrope? Ljudi, jeste li vi normalni. To je kao sto poredite Kataija sa Savicevicem
X

Xao

pre 24 dana

Ne treba nigde da ide.
Z

Zvezdas onaj stari

pre 24 dana

Nemas ti pojma sa onom generacijom koja je igrala bajku od fudbala samo jednu je odigrala bunker i to u finalu kad je ulog bio usati pehar. Ali ono je bilo do vanserijskih igraca. Treba nam moderan trener jer je to dugorocna prica da se vrati stari sarm Zvezde koji ce vratiti publiku! Milojevic se nece gledati i tacka. A onda je sve besmiseno osim za trgovca Terzu