Komentari na vest

Suze Emboloa i bes Švajcaraca: Ko je izmislio ovo pravilo?! Uništavaju igru, ne ide se ovako u polufinale

A

A meni je

pre oko 4 sata

drago zbog Džake što su ispali,kako ga nije sramota da ovako komentariše?
U

Ultra011

pre oko 6 sati

Uopšte ne ulazeći u to ko za koga navija ovde, niti bilo šta, ovakvo simuliranje je apsolutno najgora stvar, koju mrzi svaka osoba koja prati fudbal. Crveni kao kuća! Kazniti ga sa što više utakmica. A trebaju i Švajcarci da ga kazne, jer je glup kao tocilo, pa u eri vara i tolikih kamera, čovek pada kao da ga Joja na Kozari pokosio.

GrgaCvarak

pre oko 6 sati

Znaci, svi su krivi, samo ne Embolo koji je nicim izazvan simulirao i pokusao da iscenira zuti za igraca Argentine? Interesantno. Svajcarci, igrali ste odlicno i na kraju izgubili zbog vlastite greske. Ne trebaju vam ovakvi komentari. Ako mislite da je simuliranje u redu i ako zelite tako da se predstavite svijetu, onda ne da niste zasluzili prolaz dalje, nego ne zasluzujete ni da budete na ovakvim takmicenjima. Cuj, sudija ovo, Argentinci ono, a Embolo slomljen? Slomljen zasto? Zato sto je ispao glup? Slomljen sto je uhvacen na djelu? O Boze... fudbaleri i mozak. Ocigledno da ne moze nikako zajedno.
S

SINBAD srb

pre oko 6 sati

Kako bih voleo da ih Englezi pokradu i izbace, da placu oni odvratni navijavi i igraci Infantine.

Slobodan Milojkovic

pre oko 9 sati

Ok jeste simulirao i jeste za zuti...samo me zanima, da li bi se var oglasio i da je obrnuta situacija i da je u pitanju, Svajcarska ili Egipat, da li bi ista odluka bila doneta.
T

Trapavac

pre oko 9 sati

Mislim da bi Hari mogao da ga spakuje rukom kao Maradona a var da se ne javi...kao nisu videli ništa sporno😅
m

miki.mocart

pre oko 9 sati

Ahhaha a sto simulira Embolo da protiv ik dobije zuti??? To bi ti bilo ok... Al posto je simulirao odmah kukanje. Jos ne vide da je jedna reprezentacija ispala a da nije kukala.

M. K.

pre oko 9 sati

Covek je za onaj bezobrazluk zasluzio zabranu da igra fudbal, onako foliranje, simuliranje faula u eri vara mose se nazvati potezom glupe osobe, pri tome ima vec zuti karton, idiotizam klasicni. Ovi iz reprezentacije UN (svajcarske) treba svoj bes da preusmere na njega a ne sudiju.
М

Мики1983

pre oko 10 sati

Новинари Моцарта су баш против Аргентине....седите људи неких сат времена у канцеларији,умијте се прво, погледајте снимак симулирања и онда пишите текстове

Nixaa

pre oko 10 sati

Ovo je za odstranjivanje iz repkrezentacije dozivotno
i

ivan3333

pre oko 10 sati

Bezobrazno simuliranje, jos se valja pored klupe. Cisti zuti kao suza. Isto kao protiv Egipta sve cisto samo mediji loze narod.
T

Tralala

pre oko 9 sati

A što Mesi nedobi crveni?? Taj deo si preskočio...što se nije to ,,proučavalo" od strane delilaca ,,pravde"
D

Deki maky

pre oko 10 sati

Sudije navijaju za Argentinu id početka,namešt se,Mesi je uzjahao čovek o se prenemaže i dobija faul..drugu žuti Embola,nije klasičn simulacija,onaj mali ha je telom izbacio ,stekao se utisak da pliva...ali tako je bilo i protiv Egipta..najgore ni šti Englezi nisu oduševili,a navijam da ih ili oni ili Francuzi odluče od fubala.Ljudi štoperi su im 1.70,skori svaka ekipa im je dala gol,čak su i Z.ostrva mogla da ih izbace...nezasluženo su do polufinala...
Z

Zigory

pre oko 10 sati

Трампов клинац воли Месија, па оћете да расплачете дете!?
Z

Zigory

pre oko 10 sati

Дречи ко да игра за рођену земљу!
M

Mmm.

pre oko 11 sati

na svetskom prvenstvu 2018 nisu se bunili za čist penal za Srbiju. Dva igrača fauliraju Mitrovića i ništa
D

Dovla86

pre oko 11 sati

Sve se nešto mislim, karma je čudo, da nije ovo malo vraćanje milo za drago za onaj nedosudjeni penal nad Mitrovićem? Sve se vrati, kad, tad...
T

Tennos goat

pre oko 10 sati

Nije vracanje, Mitrovic ne igra za Argentinu. Taj dug tek treba da vrate
Č

Čiča Gorio

pre oko 9 sati

To nije vraćanje jer za početak mi se nismo ni kvalifikovali. To je pre neka kosmička pravda ili uteha. A vraćanje duga bi bilo kada bi Hari dao gol Gaučosima rukom a var da se ne javi pod izgovorom nije zabeležen signal!!!🤣🤣🤣

Kurcslus

pre oko 11 sati

Drago mi je sto se švajcarci žale na suđenje, neka ih prati prokletstvo na svakom SP zbog one dvojice sto su obema rukama držala Mitrovica.
p

plavacc

pre oko 11 sati

ni to čak nije loša karma,ali da furaš politike drugih zemalja još sa smehom i nameštanjem,e to je dno dna,što se mene tiče to i nije švajcarska repstacija,već skupina ološi i secikesa
M

Mmm.

pre oko 11 sati

Baš tako, sve se vraća sve se plaća
S

Smislov

pre oko 10 sati

Možda po tvojoj teoriji i nas prati prokletstvo od kada smo prošli Portugal, a svi smo zaboravili da ne bismo u tome uspjeli da je u Beogradu priznat čist gol Portugalu kada je cela lopta prešla gol liniju.
p

postic

pre oko 10 sati

Slazem se karma...kao drugo,koga tera da se baci i glumi ztrvu, za ovo se daje zuti,nista sporno
p

plavacc

pre oko 11 sati

misliš došli ste da skačete u bazen,ne da igrate fudbal?kme,baš mi vas je žao
a

armija85

pre oko 11 sati

Embolo je dobio crveni u 72. min a ne u produzetku...
a

armija85

pre oko 11 sati

Ali kad se javi Granit, odmah ti jos draze sto su ispali, nije ni bitno kako...
B

BokiUSA

pre oko 11 sati

Zasluzeno je zaradio drugi zuti. Ovo ce malo da sputa folirante. Pravilo je pomoglo da vise nema valjanje po travi po 5 min. I onda ustanu I odtrce bez problema. Sa dryge strane ima mogucnosti da se VAR koristi kako se zeli sto nije ok. Ove pauze bih izbacio totalna glupost.
M

Miloschiiish

pre oko 11 sati

Prvi mec od svih u kojima sam video da se vuce za argentinu, a pise se od oocetka turnira o tome. I to ne nesto neverovatno, za crveni karton pravila su nazalost takva i ja licno sam pristalica toga da se stane na put ovom simuliranju ali ne na ovaj nacin i ne ovako kasno na turniru, nije trebalo odluciti utakmicu crvenim kartonom na sredini terena zbog simuliranja. Sudije su nasle pravilo i resili da ga iskoriste, ne znam ko je bio u var sobi ali on je resio utakmicu. Sa druge strane, argentina je trebala dobiti 5-6 zutih kartona sigurno, i to sa par u orvom poluvremenu i mislim da bi i to bilo znacajno za nastavak meca. Ne volim ove svajcarce, mislim ni nisu svajcarci ali ajde ne volim ih ali su odigrali fenomenalan mec, da nije bilo ovog kartona ja mislim da bi prosli dalje, bili su ubedljivo bolja ekipa na terenu

Stevan

pre oko 11 sati

Nista zanimljivo do sad. Videćemo sta ce biti u polufinalu to ce biti najzanimljivija utakmica do sad. Šteta što nije finale
Č

Čiča Gorio

pre oko 11 sati

I dodao bi još da mi Švajcaraca uopšte nije žao, jer da je Krstajić mogao da pozove var protiv njih mi bi tu utakmicu dobili. Ovako po nekoj hijerarhiji moćnika kVAR je uvek uz veće a to već nema veze sa pravdom.
j

jocy9933

pre oko 11 sati

Zna se ko igra najbolji fudbal,te dve ekipe su nažalost u polufinalu

Ruzica70

pre oko 11 sati

Samo mi je krivo sto igraju Spanija i Francuska pre finala. Ostatak ekipa katastrofa
M

Ma da bre to

pre oko 11 sati

I to je nastelovano. Ubedljivo dve najjace ekipe na svetu stavljene u isti deo zreba...plus im jos ulete i portugal koji njje mogao prvi biti. Sve je to lepo osmisljeno
T

Tennis goat

pre oko 10 sati

Ma da bre to, ebale te fudbalske teorije zavere da te ebale
f

fancy

pre oko 11 sati

Cemu ovolika drama? O kakvoj protekciji se radi, dobro su se setili sa sankcionisu folirante i one koji zele da isceniraju faul protivnika
Č

Čiča Gorio

pre oko 11 sati

Var je najveća preVARa koju je UEFA smislila da konroliše utakmice kada za tim ima potrebe. Po čijoj direktivi se uključuje i gleda var?? Zašto se nekad gleda a nekad ne??? U svim sportovima igrač ili trener imaju pravo da pozovu sudiju na video proveru u nekim sportovima i više puta. Samo u fudbalu svi mogu ( tako izgleda) da pozovu ili koriste var izuzev samih učesnika🤣🤣🤣. Zamislite da Novak Đoković nije imao nikad pravo na čelendž već da je čekao da čelendž pozove u njegovo ime neki sudija Španac,Italijan,Englez Amer...Mislim da sada nebi bio rekorder sa 24 slema sigurno, pojeli bi ga. Bit je da su veliki timovi zaštićeni a sudijska organizacija može da radi šta hoće a vi nemate pravo čak ni da se bunite. Zato je var uveden, da se na ,,finjaka" guraju određene ekipe a ne zarad pravde.
a

armija85

pre oko 11 sati

FIFA, ne UEFA...
R

REKOS

pre oko 11 sati

Svaka çast za komentar, Evo npr zasto nije se ukljuçio VAR Kada isti Embolo dobio Nezasluzen Zuti karton, apsolutno nije bio zuti. Sudia u prvom poluvremi nije Argentincima dodelio najmanje zasluzeni Zuti kartona.
Č

Čiča Gorio

pre oko 9 sati

U pravu si iako UEFA je mnogo jača organizacija od FIFE. Moćnici iz UEFE a i FIFE prilagođavaju promene pravila igre i upotrebe preVARe kako bi što perfidnije gurale povlašćene.
m

mrga84

pre oko 11 sati

idemo Argentina do titule
L

LaJoya10

pre oko 11 sati

Komentari ovde najbolje pokazuju gde se nalazimo ne samo na fudbalskoj, vec i na drustvenoj margini. Da je protivnik bila bilo koja druga reprezentacija osim Svajcarske (a ne daj Boze Bosna ili Hrvatska), komentari su bili na strani Egipta, Zelenortskih Ostrva i Alzira koji su takodje bili osteceni. Dovoljno je pogledati komentare. I dalje zivimo od price kako nas je Svajcarska ostetila 2018. godine, kao da smo tada igrali finale Svetskog prvenstva, a ne utakmicu grupne faze. Umesto da gledamo napred, mnogi jedva cekaju tudji neuspeh i raduju se kada neko drugi izgubi, ne shvatajuci da tudja nesreca nikada nije sopstvena sreca i da onaj ko drugome zeli zlo na kraju najvise steti sebi. Sa takvim mentalitetom nije problem samo fudbal. To je mnogo siri drustveni problem. Dok god nam je vaznije da neko drugi padne nego da mi napredujemo, tesko cemo se pomeriti sa dna. 90 posto komentara nije objektivno, vec samo pominje kao vidjenje utakmicu karmu i drago mi je da su "ti" ispali. Nikada do sada nisam video da se nekom dodeli zuti karton zbog simulacije gotovo na sredini terena, to je cist apsurd. Da li bi Embola pogodile takve emocije da stvarno pomisli da je simulirao? Niko ne navodi da je Embolo zakacio Paredesa po nozi pa je zato osetio kontakt? Sve je to u sekundama ali simulacija svakako nije bila. Koliko puta su Argentinci zavrsili na zemlji a da su simulirali? Naravno, nije nas briga jer je Svajcarska u pitanju. Covek pusti prednost za Argentinu, vidi Mesija da se zakucao u Svajcarca, nista evo vam slobodan udarac, bolja pozicija za gol. Svajcarska preuzima inicijativu u drugom poluvremenu, nadigrali su Argentinu u svakom segmentu i naplatili ga golom sve do spornog crvenog kartona, jer pobogu postoji opasnost da ispadnu, Boze koliko su bili bezidejni do tog momenta...Od samog pocetka turnira vidi se da se navlaci za Argentinu. To je jasno i najvecem laiku, da se ne lazemo. Ovo je definitivno jedno od najkontroverznijih prvenstava kada je rec o regularnosti. Pocev od Argentine, preko ponistenog gola Hrvatske protiv Portugala, ponistavanja crvenog kartona Balogunu, pa sve do spornog gola Engleske protiv Norveške. Kod tog gola posebno bode oci cinjenica da je lopta, po svemu sudeci, u letu zakacila kabl pauk-kamere i promenila pravac. Prema pravilima FIFA-e, ako lopta u igri dodirne bilo koji spoljasnji predmet, igra treba odmah da bude prekinuta i nastavljena spustenom loptom. U ovom slucaju to se nije dogodilo. Umesto toga, FIFA tvrdi da nema dokaza da je lopta udarila u kabl niti da je tehnologija to registrovala. Zanimljivo je, medjutim, da je ista tehnologija registrovala i najmanji dodir, vlas kose Matanovica. Takva nedoslednost samo dodatno podstice sumnje i ostavlja gorak utisak o regularnosti takmicenja. A sad lupajte minuse do mile volje ili procitajte jos 2x ako vam nesto nije jasno.

Malilija031

pre oko 12 sati

Ja ne znam sto se ljute kad je regularno sve
R

Rubikova kocka

pre oko 12 sati

Engleska statična , Argentina totalno bzv, Francuzi guraju na individualni kvalitet ! Spanija je fudbal i ti je to 🇪🇸🏆
г

гост 1312

pre oko 12 sati

За онај потез Емболоа, да се ја питам, не други жути него црвени директан. Озбиљно јајарски потез. Суштински, од целе ове скаламерије од првенства, два брутална полуфинала, биће опасног фудбала.
@

@

pre oko 11 sati

Bas su ga zato obuzele emocije jer je namerno simulirao, covek je na kvarno plakao, sram ga bilo! Kakvi zaludjenici majko mila...

Ера с оног света

pre oko 12 sati

а није био пенал над Митровићем?
@

@

pre oko 11 sati

Samo se mi vracamo nazad 8 godina unazad, toliko o uspehu srpskog fudbala, kakvi mozgovi
S

Srbo KG

pre oko 6 sati

Jel nam ti najveci uspeh u zadnjih 8 god ne dosudjen penal ?
Б

Бесомир

pre oko 12 sati

Мислим да је чланак, тенденционално написан јер у њему провејава став да су Аргентинци, поново, прошли даље уз помоћ судије, што се, наравно, није догодило. Боља екипа је прошла даље, она састављена од аутохтоних припадника тог народа, без увежених играча, са додељеним држављанствима, како би наступали за репрезентацију којој по пореклу или изгледу не припадају. Можемо рећи да је чланак само пренео став једног Шиптара, једног Турчина и једног Швајцарца, међутим, људи који нису гледали утакмицу, и налетели су само на овај чланак, стичу утисак да је, рецимо, српски држављанин, Гранит Џака у праву, да је његова екипа заиста била оштећена и да су Аргентинци, уз помоћ малверзација отишли у полуфинале, што се није десило. Требало би, у оваквим чланцима, када се преносе ставови измишљених догађаја, на крају чланка, наглашавати да су у питању изјаве, које су нереалне, неистините, измишљене, и препричати шта се заиста догодило, као и нагласити да је судија добио високу оцену за суђење.
š

šta je netačno

pre oko 12 sati

šta je izmišljeno ? faul zakanjija nad alvaresom ? žalosno da to radi. faul nad mesijem ? pa čak i taj drugi žuti nije moralo,a jeste embolo ispao idiot i izglupirao se. Ali svi osim ljudi koji vole mesija su ludi,nenormalni,ne poznaju pravila,a ljudi koji vole mesija su kolina do koline. Dajte bre. Ima nas što nismo protiv mesija i argentine,ali vidimo i stvari koje se dešavaju.
@

@

pre oko 11 sati

Bolja ekipa? Mislis bolja nakon crvenog kartona? Kakvo spinovanje au
B

BabaJaga

pre oko 12 sati

Napred Argentina
C

Chica

pre oko 12 sati

Овде над судбином Швајцарске лелечу и кукају људи који не уважавају реалност већ само оно што би они хтели и како би желели да буде. Све започињу сензацоналистичким писањем новинари јер битна је сензација од игре. Да, грешиле су судије али не треба сада грешке неких судија користити увек и тамо где их није било јер си незадовољан исходом утакмице.
A

Ali...

pre oko 12 sati

Ali kako da uvjek greše u korist Argentine?! Mislim ovo je najbolje polufinale,prve 4 ekipe sa liste u polufinalu,spektakl u najavi. Ali nije ok da sve greške budu u korist Argentine,ajde nekad neki karton protiv njih,penal,faul,bilo šta. Nadam se dobrom suđenju u polufinalu,neka bolji pobijedi,uživaću da gledam ovakva dva meča.

Бранко Шијак ⚪🔴⚪🇦🇷

pre oko 12 sati

Све регуларно на овој утакмици. Ко губи има право да се љути. Срећан пут швајцарцима кући.
@

@

pre oko 11 sati

To onda mozemo konstatovati i za nas 2018.
M

Mile Mančmelou

pre oko 12 sati

Ma idi begaj, Murate. Da mi je rođeni otac ili brat, zveknuo bih mi direkt crveni za ovakvo foliranje, sramota jedna. A ti vidi sa tvojim igračem što je šuplja glava, pa mu je palo na pamet da folura u trenutku kad ste okrenuli momentum utakmice na vašu stranu, i kada biste vrlo moguće okrenuli utakmicu. Nije vas sudija izbacio, koliko god loš bio, nego Embolo, direktno vas je on izbacio.
C

Cigani,izvinite

pre oko 12 sati

Najveca ciganska ekipa na Svetu,Argentina,lezanje,valjanje,foliranje,drzanje za pogresnu nogu,prljavi,pokvareni i bezobrazni,usput i fasisti,rasisti.....
Z

Zoki1906

pre oko 12 sati

Da li su gledali var za Mesija i crveni? Nisu. Ovde gledaju za drugi žuti.
H

Hyypia

pre oko 12 sati

Za simuliranje se daje žuti karton 100 godina. Čemu bunjenje? Bacio se embolo kao da mu je nogu slomio... Argentina bolja bila, dovidjenja prijatno.
E

Ej

pre oko 13 sati

Sudija je trebao sacekat pa da da dzaki crveni 😁
B

Blaki

pre oko 13 sati

Ma šta mi napriča, a što nije pričao ovako kad je bio rvački zahvat nad Mitrovićem.
0

011

pre oko 13 sati

Prosla ih lagano Argentina. Lazna reprezentacija Svajcarske moze polako kuci.
T

Tomks

pre oko 12 sati

Da ih je lagano prosla u 90 min bi bilo 3:0 a ne bi bili produžeci Da nije bilo isključenja ne bi prosla Argentina ,realno pričamo

Bojsa2

pre oko 13 sati

Jel simulirao faul i hteo da prevari sudiju,JESTE! Cao,zdravo...ne bi te vise zadrzavao.

Kuzmic Igor

pre oko 13 sati

Fudbal se pretvara u američki fudbal. Sve će da se gleda na kamerama.
P

Papu Gomez

pre oko 13 sati

А ваљао је Брих онда

Slavko Ćosić

pre oko 13 sati

Ako pravila važe za sve isto , onda je uredu .Ali ako se primenjuju dvostruko tu je problem .
L

Lik

pre oko 13 sati

Ja bih voleo da se svako simuliranje sankcioniše kartonom,čak i ona hvatanja za lice iako je protivnik samo naslonio ruku na grudi igrača. Nekada je fudbal bio igra jakih momaka i majstora i za to su bili mnogo manje plaćeni. Danas, preskupe zvezdice gledaju kako da isceniraju,prevare. Za te pare treba da trpe jak fizički kontakt i duel,naravno ne namerno povređivanje.
K

KranGanarija

pre oko 11 sati

Brate za tu paruštinu nenormalnu koju dobiju i namerno povređivanje je prihvatljivo
G

Goust original

pre oko 13 sati

Ali zato simuliranje ne bi bilo problem da se prođe dalje...

Ivan L

pre oko 13 sati

Švajcarska da bude pokradena pet prvenstva zaredom, ne bi joj i dalje bio vraćen dug.
p

plavacc

pre oko 11 sati

tj dok god budu furali politike drugih zemalja na terenu,i to ne birajući sredstva
B

Boka85

pre oko 13 sati

Baš mi žao za Dzaku pogotovo beži bre dečko i ovo vam je previse

Milana Predic

pre oko 13 sati

Jasno je da Argentina osvaja
z

zaključak

pre oko 13 sati

Embolo nije imao srece, da je samo pao, bez zutog za Paredesa, Var ne bi imao pravo da se uključi i da sugerise drugi zuti, ali sa zutim za Paredesa sve se menja, pravilo Mistaken identity se primenjuje i Var ulazi u igru a Embolo ide u svlačionicu pre vremena, splet okolnosti koji je inicirao Embolo svojom nepromisljenom reakcijom.

KAYA

pre oko 13 sati

Ma drago mi je i treba da ispadnu

milkica12

pre oko 13 sati

Ma ovo sve mirise na Francuska Argentina finale ,videcemo sta ce biti
V

Vlada79

pre oko 13 sati

Evo živ nisam, suza suzu stiže.... :)

Ivan L

pre oko 13 sati

Bog štiti jedinu belu reprezentaciju na svetu.
M

Mile Mančmelou

pre oko 12 sati

Ne daj bože onakvih belaca...

Сербона 7

pre oko 13 sati

Цркни бре, кукај, плачи, Аргентина је презаслужено је у полуфиналу, али никад се није дизала оволика прашина око исправних судијских одлука као у утакмицама Аргентине.
G

Gde ja ucih skolu?

pre oko 13 sati

Prezasluzeno,kakva je to rec?

dex7pn

pre oko 13 sati

Kako je svima kriv sudija kada izgube neverovatno.
G

Gost76

pre oko 13 sati

Kako ovo podnjeti..Pravda za izvorne Svajcarce🤣🤣🤣

Bosque

pre oko 13 sati

Setim se samo kako sam se osecao nad ne dosudjenim penalom nad Mitrovicem. Necu ovo da komentarisem samo se smeskam.
j

jel

pre oko 13 sati

A sta je trebalo da mu da za ovo simuliranje,zbog koga je protivnicki igrac dobio zuti?Mozda da ga pocasti sudija vecerom.Po svemu mnogo veca je nepravda onda ponisten gol Norveske,bar su igraci bili u kontaktu.Ovde igrac Argentine na metar od igraca Svajcarske.
J

Jasna12J

pre oko 13 sati

Ma neka su prosli Argentinci

dex7pn

pre oko 13 sati

Ne znam sta je ocekivao...
i

iveljaaa

pre oko 14 sati

sami su krivi, embolo pogotovo
n

napamet

pre oko 14 sati

Ne pisite komentare napamet, pravilo je modifikovano ili dopunjeno pred ovo prvenstvo, Var se ne moze uključiti po pravilima za drugi zuti karton, osima ako ima sumnje za crveni sto u ovom slučaju nije bilo, čak i ako to moze biti nekom drugi zuti i samim tim crveni, ALI , Var se moze uključiti ako se desio Misteken identity. Sustina je sledeca, do ovog prvenstva ovo se pravilo primenjivalo samo na igrače iz iste ekipe, primer, ako sudija da zuti karton pogresnom igraču iz istog tima, u ovom slučaju Svajcarske,sto nije bio slučaj, Var bi se onda uključio i sugerisao da karton na primer ne trebad da dobije Zakaria nego recimo Embolo koji je simulirao, to je bilo do ovog prvenstva, ALI, pravilo je dopunjeno, sada se Var uključuje i ako sudija da zuti karton igraču druge ekipe, u ovom slučaju Paredesu i ako pregledom snimka ,sto je i učinjeno, zaključe da je bilo pogresno, duzni su po pravilima a ne imaju pravo, sto znači sudija nije mogao da izbegne pokazivanje drugog zutog Embolou, ostalo smo videli, sve je po pravilima, doduse novim i mozda prestrogim ali su pravila jasna i sve je čisto.
i

ivan 46

pre oko 14 sati

Ne pametuj majke ti.
P

Pedja108

pre oko 13 sati

Sve je to lepo sto si napisao, ali pravila se ne postuju za sve, vec samo kad odgovaraju 'velikima'. Da li je po pravilima Mesi trebao biti iskljucen na povetku prvenstva, zbog gazenja sa ledja? Gde je tu VAR? Kako je Egiptu ponisten gol zbog faula, koji je delovao kao dodir u odnosu kako je odvaljen Salah po nogama, a Argentina dala gol posle toga? Kako su Iranci izbaceni? Ili kako VAR prepozna dlaku sa glave, ali ne prepozna juce kad lopta pogodi kabl, a Englezi daju gol. Gde je tu VAR i pravila na koje se pozivas? Kako VAR tada nije reagovao?
l

lfc

pre oko 14 sati

axa...Hvala Bogu naravno,rekao sam vam...karma je cudo.a penal za srbiju,tad ste cutali...ajde kuciiiiiiii..........i ponovo Hvala ti Gospode Boze!
I

Isus

pre oko 13 sati

Porfirije ti li si?
m

miki34

pre oko 14 sati

Ovi se nesto bune a kad su nas ostetili protiv njih za cist penal tada su cutali. Karma

chicharito9800

pre oko 14 sati

INFANTINO JE VAS, ALI JE IPAK MALO VISE MESIJEV...

Luka Kovijanic

pre oko 14 sati

aj dosta vam je i ovo.
b

bbgarko

pre oko 14 sati

Ma vidi se da teraju Argentinu do finala sve ce nam biti jasno na utakmici protiv Engleske
M

Mkk

pre oko 14 sati

Ispašće od engleza, džabe im sve
j

jel

pre oko 13 sati

Polupace ih Argentina,ko od sale.

Zivot je igra

pre oko 14 sati

samo Boga se plašite Argentinci
B

Bel

pre oko 14 sati

Ljudi su ušli u meč da tuku i simuliraju, pa ovaj je hteo da igrač Argentine dobije direktni crveni, išao je na to da mu bio Brih možda bi i prošlo, var se gledao zbog mogućnosti crvenog, ali prevarant dobio drugu žuti i sad kukaju....Pošteni Svajcarci i njihove bajke.
n

neconi1122

pre oko 14 sati

Samo kukaju svi ovo je strasno Argentina je bolja za klasu i to je tp
M

Mateo Beusan

pre oko 14 sati

Čestitke Pinjeiru

kiboooo

pre oko 14 sati

Au koliko se gura Argentina
S

Spasovski92

pre oko 14 sati

Imao je igraca slobodnog mogao je odigrati a on ide na prevaru da iznuti faul i zuti karton protivniku
P

Pedja108

pre oko 13 sati

Pa vise vredi da doda loptu, nego da protivnik dobije zuti. Sto bi isao na goru varijantu?
M

Majamaki3

pre oko 14 sati

Ta pravila vaze za sve sta im je sporno

micaredstar72@gmail.com

pre oko 14 sati

apsolutno zasluzeno je dobio zuti karton za simuliranje

zavetrina@gmail.com

pre oko 8 sati

Slazem se.Ocigledno simuliranje - ostavio tim na cedilu.Sta mu je bilo na umu da napravi tako nepromisljen potez...
D

DP

pre oko 14 sati

Pravilo postoji i znaju za njega. Da li je glupo ili ne, nebitno. Dakle, koliki moron moraš biti da bi u vreme VAR tehnologije uradio takvu glupost? IQ na nivou kišne gliste. Ne kažem da bi isto bilo svirano i drugoj strani, ali brate mili, ako ti je to opravdanje... Verovatno najgluplji potez prvenstva
Z

Zotax

pre oko 14 sati

Bilo bi sve ok da se ovo primenjuje tokom celog prvenstva. Cinjenica je da Mbape i Kane za simulaciju penala nisu dobili zuti karton. A ne ovo gde se sitiacija desila na protivnickoj polovini. Mesi nije dobio crvrni karton kad je otvorenim djonom nagazio ahilovu sto je isto po pravilima. Da bude smesnije ovaj lik je pao jer je propustio sansu da padne kontakt pre gde, drugi igrac ne dodirne loptu vec udari njega.
P

Pedja108

pre oko 13 sati

Mozda je i pao od posledica udara igraca pre toga. Sjurio se jos nekoliko koraka i izgubio ravnotezu. I ako je VAR video ovo, mesao se iako se VAR ukljucuje ako je prekrsaj za crveni, a ne za zuti. Medjutim, kad je Argentinac dao gol i otisao na tribine, sudija nista da da zuti zbog toga. Tad VAR ne radi, a on ne vidi nista, berovatno je gledao na suprotnu stranu terena.
B

Branko8

pre oko 14 sati

A da je bio drugi žuti za argentinca bilo bi ispravno? VAR je izmišljen zbog pravde. NE zbog foliranata.
j

jbt

pre oko 13 sati

Kao da gledam,da nije reagovao var,ovaj bi se posle utakmice ponosio kako je isfolirao sudiju i doneo zuti karton protivniku.
l

ljunge

pre oko 14 sati

Sledeci put idite u pozoriste pa tamo glumite. Ne znam sta je sporno uopste, lik se baca iz cista mira na sred terena i simulira. Pet utakmica bih ga kaznio.
N

Nemanja89899

pre oko 14 sati

Drago mi je sto su ispali i da placu,zbog ovih šipaca.

n p

pre oko 14 sati

Steta za Svajcarsku
M

Miki234

pre oko 14 sati

Nasle ove bitange na celu sa Dzakom da spominju sudije a nas opljackali 2018 ,fifa priznala gresku.A zaboravlja se jos nesto prvo kolo nase grupe 2018 kada je igrao Brazil sa Svajcarskom,iz cistog ofsajda Svajcarska izjednacuje na 2-2,tako da ova reprezentacija treba da cuti,a Dzaki tada sudije nisu smetale.
D

Dhdhhs

pre oko 6 sati

Nisu nas sudije opljackale koliko smo mi nesposobni da damo gol... sto nisko dali gol i prosli ako smo za klasu bolji ?
Г

Гост0987

pre oko 14 sati

Lautaro je trebao da dobije zuti karton jer je slavio sa svojim navijacima i to su nova pravila? A kad je Cabral dal gol za 2:2 Argentini i otisao u publiku i nije dobio zuti karton, tad je bilo sve okej… Dajte bre ljudi..
S

Stefan997

pre oko 14 sati

Pa ovo vec stvarno nema smisla...
E

Eseks

pre oko 14 sati

Doslo na naplatu zbog sudija Flika ili kako se vec zvao.
T

Tennis goat

pre oko 14 sati

Ne nije, to tek treba da dodje na naplatu u nasu korist.
b

bobinho89

pre oko 14 sati

ovako se ide u finale i do pehara!

chicharito9800

pre oko 14 sati

PROBLEM JE STO ZA DALJE NI SUDIJE NECE POMOCI A IMA DA KRADU JOS VISE... JA ZNAM DA NEKO VOLI NEKU EKIPU, ALI BITI SLEPAC I VELICATI IGRU KOJA DA NIJE SUDIJA BI ODAVNO BILA ZAVRSENA, TO JE VEC PROBLEM MOZGA. ARGENTINA NA KRAJU BEZ MEDALJE!

zekadus

pre oko 14 sati

Stvarno ima velikih problema sa VAR-om i sudijama na ovom prvenstvu, ali pogledajte na snimku kako je taj igrač Švajcarske pokušao da prevari i izdejstvuje faul. Odvrartno. Isto kao oni padavičari kao Neymar što na prevaru pokušavaju da izdejstvuju lažno faulove. A pre toga je još imao već žuti karton. Veoma neinteligentno s njegove strane.
G

Gosti se gorili

pre oko 14 sati

Na stranu 2018 godina, i naš meč sa Švajcarcima, i na stranu to što ih ne volimo zbog Džake, Šaćirija i ostalih… Dati ovakav drugi žuti karton? Zbog simuliranja na centru? Da je bilo u šesnaestercu svaka cast, ali ovo dosuditi u četvrtfinalu svetskog prvenstva? Po meni velika ludost… znaci ovo je drugi žuti i crveni, a ono sto je Mesi uradio u prvoj utakmkci prvenstva nije bilo ni za žuti? Ne znam više šta reći za ove Argentice, toliko se guraju i toliko im se sve sudi i namješta da je ovo postalo smešno za gledanje. Ali evo konacno im dolazi jedna malo ozbiljnija reprezentacija, pa se nadam da će im se vratiti za sve ovo za sad. Ako Bog Da 3:0 za malo odvratnije Engleze :) Sportski pozdrav
H

Heavy metal

pre oko 14 sati

Ja mu ne bih dao drugi žuti nego direktan crveni karton i napravio bih špalir od igrača da ga, dok izlazi sa terena, svi po jednom šutnu. I ne samo njega, već svakoga ko se tako ponaša.

Paparesta

pre oko 14 sati

Odluka je bila potpuno ispravna, nego vama švajcarcima je problem kad ne sudi Felik Brih koji ni neće da pogleda var! Sram vas bilo niste tako komentarisali 2018 godine u Rusiji!

Zivot je igra

pre oko 14 sati

tužno je šta se pretvara fudbal

Zivot je igra

pre oko 14 sati

Argentinci kazniće vas ovaj odozgo
p

plavacc

pre oko 11 sati

što se mene lično tiče mogu i da ne igraju uopšte više,poslali su ove padavičare kući,večno im hvala
P

Pobeda je resenje

pre oko 14 sati

Argentina je potpuno zasluženo osvojila Svetsko u Kataru i sad su potpuno zasluženo izbacili Egipat i Švajcarsku i to je to.
T

Tvoj omer

pre oko 14 sati

Minusa i plusa govori koliko znas o fudbalu

Ivan Radovanović

pre oko 14 sati

Исто тако државни врх Републике Србије заслужено хара већ скоро 15 година нашом некада лешом и слободном Србијом ... Једноставније поређење нисам могао да ти нађем

Zivot je igra

pre oko 14 sati

sramota šta sudije rade
P

Pobeda je resenje

pre oko 14 sati

Argentina je potpuno zasluženo prošla i to je to sve je cisto kao suza
1

1231237

pre oko 14 sati

Da li su realni da se bune zbog žutog za simuliiranje??! Konačno da se donese neko normalno pravilo, i da se još poštuje u praksi, ali šta očekivati od prevaranata Švajcaraca, i njihove još prevarantskije braće Šiptara. Bravo za sudiju!
H

Huggo

pre oko 14 sati

Kuci pa placite,olosi siptarski.
L

Luigi

pre oko 14 sati

Da li bi svirali drugoj strani ovo? Teško bogami.
3

383828292

pre oko 14 sati

Професионални играч овако "скочи у базен" пред 1000 камера и милијарду гледалаца и овде има људи који причају о неком гурању Аргентине... Брука и срамота шта себи људи могу да дозволе, јадни фанови португалске Кристине... Очигледна симулација једног полуинтелигентог фудбалера на сопственој половини и сада сви треба да плачемо због тога... Срамно!
a

ali poenta

pre oko 14 sati

je da se pravilo primjeni isto za sve a ne selektivno ali dobro vama je kojima idol mesi sve ovo izgleda normalno.
B

BgPd

pre oko 12 sati

Ali poenta u pravu si ovima sto je idol Mesi je normalno, vama sto je idol Penaldo nije normalno. Drugi zuti karton kao suza cist i kraj price. Da Argentina ima pomoc ima. Ovo sto je pajser embolo uradio sto neko rece pred 1000 kamera je nesto najgluplje ikada. Ajmo Spanci, narod Spanije priznao te nije, Kosovo je srce Srbije!!!
H

Hersonisos

pre oko 14 sati

Mogu pričati šta god hoće,čisto simuliranje i 100% ispravna odluka sudije ,red je bio da se stane na put simuliranju i nesportskim potezima..
m

milke grobar

pre oko 14 sati

More mrš svajcarci!

mozzart-gost

pre oko 15 sati

Crta se da Argentina osvaja.
p

plavacc

pre oko 11 sati

pet puta zaredom uzeli što se mene tiče,još više nameštali i sve fore prodavali samo kad ovu ološ šalju ovako ucmizdrene kući
G

Gost...

pre oko 15 sati

Poenta je u tome da VAR ne sme da se koristi za zute kartone. Ovo je brutalno krsenje pravila i jos jedna pomoc za Argentinu. Nebitno je dal je trebao da dobije zuti zbog simuliranja ili ne. VAR nije smeo da se aktivira ovde. Mislim da niko u Srbiji ne voli Svajcarsku, ukljucujuci i mene, ali objektivno ovo nije smeo da bude zuti.
G

Gost333

pre oko 14 sati

Nimas pojma o VARu in pravilih. VAR mora posredovati ce je kaznovan napacen igralec, pa naj bo to kjerkoli na igriscu.
T

Triger

pre oko 14 sati

Prouči pravila. VAR sme da se koristi ako je u pitanju drugi žuti karton, samim tim i crveni (novo pravilo).
Б

Бесомир

pre oko 13 sati

Ниси у праву. Није се ВАР активирао због жутог картона, већ због недодељеног другог жутог картона. Дакле, ВАР се укључује, што се тиче картона, код црвеног, код додељеног другог жутог и код недодељеног другог жутог, а овде се се управо то догодило. На страну то, што би требало, за симулацију, да се покаже директан црвени, што, на жалост, још увек није правило. Сетимо се случаја Бастони Vs Јувентус, због чега је и донето ово правило. Дакле, мислим да се жути картон, не посматра на исправан начин. Већина га посматра као прекршај, слабијег интензитета, типа, није баш за црвени, па ево ти жити. Међутим, жути картон је упозорење, да грубо кршиш правила игре, и да си упозорен и уписан, и да си због тога под већим надзором, од осталих који га нису добили. Црнац је овде испао глуп, јер је морао знати да је под појачаним надзором. Да је фудбалер, који није упозорен, нема жути, направио ову симулацију, ВАР се не би укључио и Аргентинац Паредес би добио жути, на правди Бога и ово би се касније посматрало као судијска грешка, због које би добио оцену мање.
S

Saut

pre oko 15 sati

Sve koji navijaju za cro, bih, švajcarsku nataknem na onu stvar

Bojank1991

pre oko 15 sati

Vargentina zaslužene ide u polufinale
G

Gost1234

pre oko 15 sati

Evo plakacemo nad sudbinom svajcaraca ovde))) Interesantno je kako svi cute kada se osteti protivnik, a kmece kada misle da su osteceni... Moral i integritet nula kod vecine fudbalera danasnjih, a var polako sahranjuje fudbal. Var ne moze da voli niko normalan, bukvalno unistava fudbal. I uvek nekako unistava i gazi interese malih ili manjih, sto govori mnogo o tome koliko je 'posten'........
P

Pa ja

pre oko 15 sati

Nije bio penal protiv egipta nad mohamedom salahom i ovo je apsolutno zuti karton zbog simuliranja. E sad sto mnogi ne znaju pravila....

klackalica535

pre oko 15 sati

Koji pacijent treba da budes da simuliras na tekmi sa 100 kamera pa da su svi slepi neko bi ipak video
N

Nikola2

pre oko 15 sati

Ocigledno je da Argentina ima neku protekciju, tesko da ima toliko slucajnosti
K

Keyboard Warrior

pre oko 15 sati

Intersantno je da je Argetina ostala jedini predstavnik ostatka sveta u polufinalu SP. Ne znam za vas, ali ja ne verujem u slučajnosti.
G

Gost76

pre oko 13 sati

Evropa dva,J.Amerika i Afrika po jednog predstavnika u zavrsnici SP
D

Dr Dulitl

pre oko 15 sati

Ovako brutalno, kao Argentina, niko nije u istoriji SP-a guran i protežiran, a najveću smotru fudbala pomno pratim od Italije '90! Kako su prošli Cape Verde, a tek Egipat i Švajcarsku, to je za priču. Nadam se da će finale biti Francuska - Engleska, kako bi pravda, bar malo, bila zadovoljena.
P

Pa ja

pre oko 15 sati

Ne znas ti pravila

Na severu od 88

pre oko 15 sati

Jašta,guraju ih 2 mundijala jer imaju vanzemaljsku tehnologiju,neke retke metale bez kojih ništa ne bi funkcionisalo ili jer je Infantino zaljubljen u Mesija,daj bre...Ljudi igraju srcem, iju,grizu za zastavu,a i znaju.Ne gube nadu ni posle 0:2 od Egipta,ne kao juče norvežani koji skinuše gaće bez žutog na jedan razlike.Ovi juče idu 2 na 1,umesto laganog gola,potez više i kazna.Drugi žuti čist.
V

Volume

pre oko 15 sati

Dobro Jašari, plači na maternjem
N

Nedozvoljena pozicija

pre oko 15 sati

Spanija-Argentina…mnogo bolja utakmica!
e

e

pre oko 14 sati

Nadam se da ce igrati Spanija i Argentina,a najodvratnija nacija na svetu,ako je pravde nece videti to finale.
2

2002 Koreja/Japan

pre oko 11 sati

Juzna Koreja 2002 protiv Italije, Spanije ... Ubedljivo najbrutalnije kradje.
С

Сале2323

pre oko 15 sati

Шмрц, Шмрц, Шмрц... Где сте да браните интегритет игре када се ваша два играча у 16-ерцу рву са Митровићем ономад у Русији, када ликујете после тога, машете ручицама... Па машите сад кукавице ниједне и научите оног балвана да постоје камере и да се симулирање не исплати! Ајде паљба... Машите, машите ручицама сад!🤗🤗🤗
М

Милош Вш

pre oko 14 sati

Све дође на наплату, само су то изгледа заборавили.
Ж

Жива истина

pre oko 14 sati

За овакво симулирање треба прописати директан црвени картон - ЗА ГЛУПОСТ! У ери ВАР-а да радиш ово? Шта је са мозгом? Што се поштења Швајцараца тиче - па да су поштени не би они били једна од најбогатијих земаља. Људи мисле да су Швајцарци богати јер су вредни и поштени! Хахахахаххахаха. Проучите мало историју и како су кроз историју са свима шуровали и како су згнули капитал а осим планина и језера немају ништа!

Гоги-11

pre oko 15 sati

Сада боли јел да а лада сте би били гурани од фашисте онда је све било потаман... Живим у Швајцарској и поштујем ову земљу али...прц тако вам и треба

Aleksandra1994

pre oko 15 sati

Mislim da Francuska osvaja prvenstvo
v

vule ilić

pre oko 15 sati

Pitajte Džaku da li se žalio na sudjenje kad su se njegovi saigrači kačili Mitroviću na ledja.
Б

Борис

pre oko 15 sati

Карма је чудо!!! Ајде шипци,кући!!!
I

Ima Boga

pre oko 15 sati

Vratilo se za Mitroviĉa i nedosudjeni penal na Svetskom prvenstvu u Rusiji, kad nemački sudija očigledno nije reagovao, pa ni VAR soba, a ceo svet video da 2 igrača Švajcarske obaraju Mitrovića u šesnaestercu, ali nije nam se dalo da prodjemo... Eto karma je čudo. Pozz
V

Vldblk9a

pre oko 14 sati

Ali npr argrntini nikako da se vrati za gol rukom, ili brutalnu kradju sudija tokom cele utakmice protiv Jugoslavije 90te, da ne pricam o proslom SP i kako su gurani. Kako svi selektivno pamte, Mitrovic pa Mitrovic, dotle dogurate i dalje nema.
J

Jolika1985

pre oko 15 sati

Sa novim pravilima car igre je umanjena znatno
J

Jolika1985

pre oko 15 sati

Pravila su takva kakva su i vaze za sve
V

Vldblk9a

pre oko 15 sati

Mozda i ostali onda mogu da daju golove rukom, ili gaze ljude bez da im se faul svira, ili da dobijaju penale na lepe oci... I sve ono sto se dozvoljava argentincima jos od meksika 86'. Ili su to posebna pravila koja vaze samo za njih. Razumem pravila, zato i postoje, ali kao sto si rekao neka vaze za sve, ali nekako bas argentina je izuzeta od tih pravila vec duze vreme.

Salleee

pre oko 15 sati

Ja bi se pokupio i izašao sa terena pa neka igraju sami. Neke igra infantino sa njima.
b

bokinjo bo bo

pre oko 15 sati

a sto pada i simulira? pojma ti nemas
K

Kazagrande

pre oko 15 sati

Prodaješ li suncokret, semenke, kikiriki?
J

Jolika1985

pre oko 15 sati

Sta reci tako je kako je pravila vaze za sve
G

Gost76

pre oko 15 sati

Spanija-Argentina Spanci osvajaju
R

Repac grizojajac Plandište

pre oko 15 sati

Zbog loše odglumljenog nepostojećeg faula, brat Embolo bi trebao biti kažnjen sa zabranom nastupa na sledećih 10 utakmica za Švajcarsku, jer postoji opasnost da ponovi prekršaj! On je u fudbal, uneo jednu kategoriju ponašanja koju je posudio iz amaterske glume, Umesto da igra fudbal, on je amaterski odglumio prekršaj! Podrška za FIFA sudiju!
e

esteghlas

pre oko 15 sati

Ista situacija je bila u mecu SAD Paragvaj kad je Almiron dobio isti zuti karton za simuliranje, ne znam sta kukaju ovi vise
H

Heavy metal

pre oko 15 sati

Ko o čemu, Džaka o poštenom suđenju.
5

5.000.000,00 €

pre oko 14 sati

Па треба га разумети... На првенству нема 🐐 убија га носталгија...
D

Djape45||

pre oko 15 sati

Plaču ljudi a njihov igrač sramotno simulirao na sredini terena. Pa bolje da ćute brže će proću sramota.
v

vladano79

pre oko 15 sati

Svi cekaju i svi se nadaju trenutku da ispadne Mesi. Zasto?
Z

Zato što

pre oko 14 sati

Se ljudima više smučilo koliko je protežiran i guran. Mislim da je i njega sramota.
J

Jh12

pre oko 14 sati

Zato sto je jednom broju ljudi lakse da poveruje u vanzemaljce i namestanja nego u to sta taj covek radi sa 39 godina. Pitaj ih kada je mesi poguran nece znati da navedu nista sem “egipat, holandija” a nijedna odluka sudija na ta dva meca nije bila pogresna i u korist ARG.
V

Vldblk9a

pre oko 15 sati

Ja stvarno ne podnosim simuliranja, ali ovaj crveni je prestrog. Npr englezi su protiv norvezana simulirali za medalju. Kejn bar 3x, ko god je imao duel sa Halandom je pao... Nisu ni usmeno opomenuti, argentina to radi celo prvenstvo. Niti sam navijao za svajcarce niti sta imam protiv argentine, ali celo prvenstvo odluke sudija za iste stvari se razlikuju od tima do tima. Argentina je brutalno gurana na proslom prvenstvu, nista bolja situacija nije ni sada, i postaje prilicno iritantno da gomila rezultata je plod losih sudijskih odluka.
M

Mitro87

pre oko 15 sati

Švajcarci odigrali muški. Prejaka ekipa, navijao za njih po što sam iz CH.
5

5.000.000,00 €

pre oko 14 sati

... мислиш пошто...

Nemanja Milijanovic

pre oko 15 sati

Čoveče, evidentno je skočio bez kontakta, u stilu Mike Ričardsa i njegovog skoka na glavu
G

Gost931

pre oko 14 sati

Najjači pad ikada Mika Ricards
M

MarkinjoS

pre oko 15 sati

Argentinci su izbegli prijateljski meč sa Špancima, uplašili se. Bila bi to epska pravda, nakon svega što smo do sad videli, da se sastanu u finalu i da im španci daju 5 komada i tako stvati ogole do kraja. Mislim, Španija, Francuska ili Engleska, ovi su baš antipatična, seljačka ekipa.
5

51+

pre oko 15 sati

A Jasariju crveni za dva gazenja?! Ah da..to se ne uklapa u teorije zavere...

Aleksandar Virijevic

pre oko 15 sati

Apsolutno se gura Argentina od početka turnira, a nije nemoguće da ih neko petardira u finalu. 😇
e

e

pre oko 15 sati

Ma da,cudo jednno da sudije sude po pravilima.Bas mi zao jadnog Dzake.
r

rea

pre oko 15 sati

Isto je bilo i na prošlom SP, samo su ljudi to zaboravili - masakrirali su svaku ekipu nakon poraza od Arabije. Mislim razumem da je Mesi fudbalska ikona, da je Infantinu omiljeni igrač (ne jer ga voli, nego jer mu više znači za marketing od svih drugih igrača zajedno, mlađih od 40 godina), ali podariti mu titule na ovaj način... neukusno. Španija ili Francuska, ukoliko se izbore nekom hajkom za pošteno suđenje u finalu, apsolutno mogu vrlo lako da ih petardiraju.
v

vuki2233

pre oko 15 sati

Kakva ekipa sramota za fudbal
m

mogli

pre oko 15 sati

iskreno, bas je zasluzio zuti za ono simuliranje. Pri cemu ostaje misterija sto je simulirao u tako nebitnom trenutku na tako nebitnom mestu. Al bas zbog toga je i zasluzio zuti.
.

....

pre oko 15 sati

Da evo baš se nadavaše žutih kartona zbog simuliranja na ovom prvenstvu. Ovo je prvo simuliranje, ni na jednoj drugoj utakmici nije bilo simuliranja.
p

pa možda je Rade u pravi

pre oko 15 sati

kada govori o inteligenciji određenih igrača koji su malo različite boje kože od naše? Svi igrači te boje kože u našoj ligi su najveći foliranti i lenštine, dok su u Engleskoj i Francuskoj među najboljima???
H

Hoops

pre oko 16 sati

Nesto ne vidim da objavljujete sramotan razgovor u prijetećem tonu Mesija ka glavnom sudiji. Ne daj boze da je tako sta uradio Ronaldo, mislim da ga ne ni oprale sve vode ovog svijeta. Jeste ovo za drugi zuti vjerovatno ali kako se ovdje var javlja kaf je u pitanju obican zuti karton a ne javlja se kad Mesi napravi start za crveni karton ili kad proslu utakmicu igrsc Argentine namjerno dlanom udara igraca Egipte. Vidio sam podatak da Argentina prije ove utakmice napravi 22 prekrsaja prije nego sto im se pokaze karton dok je sljedeca ekipa nakon nje sa tek 10 prekrsaja.
I

Inzaghi

pre oko 16 sati

Kad moram Argentince da branim, pa ko ti je kriv što si se bacio kao pitoljem da te je upucao?

djole.

pre oko 15 sati

Pa nije u tome poenta vec da sve vide kod drugih a kod su Argentinaci u pitanju okrecu glavu. Što Mesi na prvoj utakmici nije dobio crveni karton koji je morao da dobije ? Ako cemo realno Argentina je jedna od prljavijih reprezentacija od uvek bila,prosto je neverovatno da VAR nije ništa sporrno video kod njih za sve ovo vreme.
С

Сале2323

pre oko 15 sati

Ђоле@ Па зато... Зато што је Меси, што је дао фудбалу много, па чак и више тога, е зато!
J

JC1

pre oko 14 sati

@djole ti decko si najveci spiner ovde, sinoc je Jasari nagazio direktno na nogu Argentinca, nije dobio ni zuti. Ukucaj na netu naci ces bar 5 startova istih kao Mesijev na ovom turniru i niko nije dobio crveni karton sem Baloguna. Samo spinujes i vrtis neku praznu pricu
N

Nca

pre oko 16 sati

Ono je definitivno bio drugi zuti, cisto i nepotrebno simuliranje..
ž

živeo Rade

pre oko 15 sati

sve je objasnio, a vi ga pljujete. Rasizam? Kakav rasizam, ili imaš mozga ili nemaš.
M

Maddnes

pre oko 16 sati

Moderna tehnologija je sudjenju donela napredak, mnogo manje ima kardinalnih grešaka, skoro je pa nemoguće dati gol iz ofsajda, priznati gol a da lopta nije prešla liniju u punom obimu i sl. Sa druge strane ona ne može i nikada neće moći sve da rešava, oko nekih stvari će uvijek odlučivati "sudijsko uverenje" a oko uverenja se možemo slagati ili ne. Sudjenje nije idealno, naravno da ima grešaka ali samo da podsetim one koji vide razne teorije zavera da su bukvalno na svakom prvenstvu koje sam pratio pravljene greške u korist ekipa koje su došle do završnice ili do titule. Stariji će se setiti igranja rukom Aldaira u 1/4 finalu '94, spornog penala za Italiju protiv Australije '06, ofsajda Vilje protiv Portugala '10....da ne pričam o golu u finalu '66 ili golu Maradone '86 (koliko god da mi je drag). U ovom slučaju Švajcarci trebaju prvenstveno biti ljuti na svog igrača...duel na centru, bez ikakve potrebe tražiš đavola...
a

a penal protiv nas

pre oko 15 sati

na meču protiv Španije? Zajec napravio faul na 20 metara, onaj Sorensen svira penal? Nema War, nema Infantino, ima samo da jači ker ....
D

Delija S

pre oko 16 sati

Ne znam stvarno ko je izmislio pravilo da kad te dva igrača drže u šesnaestercu, da ne možeš da skocis, da to nije penal... Možda Brih 2018?

Dakara

pre oko 16 sati

Dati čoveku drugi žuti i izbaciti ga iz igre zbog simuliranja faula van kaznenog prosrora je čist kretenizam i bezobrazluk sudije
R

RS Rs

pre oko 15 sati

Bezobrazluk sudije a nije bezobrazluk igraca? O sta sve necu ovdje procitati. Pa da ga nije kaznio sutra bi svaka druga budala skakala na glavu bilo kojem dijelu terena ocekujuci kaznu za protivnika. Sta da je sudija ostao pri prvoj odluci a da je ovom argentinci to bio drugi zuti, to bi bila pravda?
T

TheMladen

pre oko 16 sati

Voleo bih da se svaki faul gleda i svako simuliranje da se kazni. Nek ste ispali.
B

Bacoglavac

pre oko 16 sati

Јесте овај дебил јер је симулирао, али 1/1 не би се ВАР активирао да је обрнута ситуација и то је проблем. Оће централа да погреши једном, ал не сто пута
O

Ovi nisu normalni

pre oko 16 sati

Ljudima je okej da covek simulira i da za to ne bude kaznjen. Ali sta drugo ocekivati od ovih postenih Svajcaraca.. samo neka ste istali, ajde zdravo
R

Rodney Burnley

pre oko 16 sati

Sumnjam da bi VAR reagovao da je bio kontra slucaj, ali okej. Mi cemo ih napuniti... Its coming homeeee.... Njihovo je da kradu za to su samo stvoreni, nase je da im pokazemo zasto je Engleska kolevka fudbala.
g

gost1990

pre oko 15 sati

Koji vi? Šta ti je? Jel si ok?
R

Rodney Burnley

pre oko 15 sati

Da, rodjen sam u Engleskoj i smatram se 70% englezom 30% srbinom
5

5.000.000,00 €

pre oko 14 sati

... И није ти за похвалу, што си 70% инглиш... Нема грђе нације!!! Али због ових 30% ти се гледа кроз прсте!
d

dadagaga

pre oko 16 sati

Ljudi kad Brih nije gledao VAR onda sve ok,a ovo je opravdan crveni ,kakve vezi ima sto je na polovini i ostale price
K

Koan

pre oko 16 sati

I mi smo išli u Rusiju da igramo fudbal a ne da nam uskraćuju pravo na pravedno suđenje, baš protiv tebe,, zar ne provokatoru? Da li si i noćas mlatarao ukrštenim šakama? Ah, kako uživam u tvom plaču.

Марјан Симоновић

pre oko 16 sati

Vise nikad ne treba organizovati svetsko u ameriku, katastrofa organizacija
A

Artur2

pre oko 16 sati

A sta je odje tacno greska sudija.
V

Vldblk9a

pre oko 15 sati

Nije problem da li je greska ili nije, vec da celo prvenstvo iste situacije se tumace drugacije od zavisnosti koji je tim u pitanju. Ne postoji koezistentnost u sudjenju i pravila se tumace i primenjuju potpuno drugacije za odredjene timove.
@

@artur2

pre oko 14 sati

Oces da zeznes sudiju,da protivnickom igracu da karton,var je provjeravao da nije za crveni vidio je da nije,makli zuti karton i dali crncu drugi zuti..Potpuni zasluzeno
M

MidoCZ

pre oko 16 sati

Svajcarci se žale na sudjenje???? To je isto kao kad bi k..rva pricala o postenju...

Veljaa13

pre oko 16 sati

Kada igrači i stručni štab smatraju da je neko pravilo presudno uticalo na ishod, nezadovoljstvo je potpuno razumljivo

Natasa27

pre oko 16 sati

Reakcije Emboloa i švajcarskog tabora pokazuju koliko jedna sporna odluka može da utiče na emocije posle velike utakmice

Valentina Kolar

pre oko 16 sati

Ne volim švajcarce, ali brate, kakve glupe sudijske odluke, nema faula nigde

Stefan Vasov

pre oko 16 sati

Ne znam kako neko samo moze da navija za Argentinu na ovom prvenstvu, ovoliku pomoc sudija nisu imali Real i Barsa zajedno
D

Djon

pre oko 15 sati

Hahaha nisam bas siguran Real je golove davao i sa po 3metra ofsajda, što se tiče Svajcaraca nzm da li si gledao utakmicu 2018 protiv nas,kad su nas sa pajtosom Brihom osakatili,ovo sa poredjenjem te utakmice je šarena laza, zajebancija...

zarPa

pre oko 16 sati

Sramno, ali ovo je dokaz koliko sudije mogu da upravljaju ne samo mecom vec turnirom. Videli ste kako se struja u LS promenila na stranu PSG koji je ostao uz UEFA dok su ostali krenuli u osnivanje SL. Videli smo kako Juventus godinam dominira na ledja sudija i to sve ovakvim stvarima kao Argentina sada, pritom tada nije imao VAR. Fudbal je zarobljen, fudbal je ispario.
V

Vlns

pre oko 16 sati

Znali su pravila i opet glupan glumi start nad njim kao da ga je voz udario. Ne vidim da trebaju da se žale, krivac je njihov igrač.
m

misa mitrovic

pre oko 16 sati

pravila su ista z asve , a simuliranja bilo
A

Andjusara

pre oko 16 sati

Ovo vam je za 2018! Nije mi ih žao uopšte
K

Kanada

pre oko 16 sati

Seća se još pre 20 godina da je Delibašić iz Partizana dobio zbog simuliranja 2 žuta kartona još u prvom poluvremenu.. to je bilo u Marseju.Tako da je oduvek ovo pravilo za simuliranje a naročito loše simuliranje.

djole.

pre oko 16 sati

Moj komentar od juce. Da se guraju guraju se. Ako cemo realno Mesi je na prvoj utakmici morao da dobije direktan crveni karton. Ali VAR ne važi za sve a posebno za Mesija. Jer je opet lova u pitanju. Ne sme Mesi da propusti dve utakmice jer je on najveca zvezda. Ajde realno sada pošto je sve lova,kome bi odgovaralo da Svajcarska prodje dalje ? Ako bude neizvesno sve sitnice koje nisu toliko vidljive ima da idu na Argentinsku stranu. Sigurno nece VAR da se oglasi ako je nešto protiv Argentine a što glavni sudija nije video,dok ce sa druge strane kada je u pitanju Svajcarska VAR sudije da gledaju svaki detalj kako bi nekako kaznile Svajcarce To ti je glavna fora i najveca mana VAR-a.
G

Gost77

pre oko 15 sati

Ti imaš probleme sa zdravim razumom
U

Uhhnnn

pre oko 15 sati

Guraju Ronalda vec 3 Svjetska samo sto se slabo prica o tome jer nije osvojio. 2018 poklonjen im penal protiv Spanije nakon glume Ronalda, pa mu protiv Irana oprosten crveni da moze igrati u osminifinala. Svaki drugi igrac bi za ono namjerno udaranje igraca laktom u glavu dobio crveni. 2022 mu poklonise penal protiv Gane, pa crveni za Maroko protiv Portugala. Protiv Portugala nije sviran nijedan penal u zadnjih 25 godina na Svjetskom, a u odbrani imali Pepea, Brunu Alvesa... Sad su i Hrvatsku pokrali
J

Jjnnkmn

pre oko 15 sati

Zasto sada ne objavite onaj start koji je napravio igrac Svicarske? Za isti start ste trazili crveni za Messija prvo kolo

djole.

pre oko 14 sati

Imam ja problem sa zdravim razumom što sam pogodio šta ce da se desi na utakmici.Ti imaš problem jer nemaš ni zdrav i nezdrav razum.A ovaj drugi bole me uši za Ronalda,i za Mesija kontaš . Ovde ako napišeš nešto protiv Mesija odma si fan Ronalda ili kontra.Moj poslednji fudbalski idoli su bili Dejan Savičević i Roberto Badjo za sve ostale me bole uši.

Mirko Boc

pre oko 16 sati

Dzabe im sve ispadaju od Engleza

MM93

pre oko 16 sati

Greska u ovom pravilu je samo to sto ne treba dati zuti za simuliranje, vec crveni karton

Interista

pre oko 16 sati

Potpuno zasluzen crveni karton, mozda se opamete igraci ubuduce sto se tice simuliranja…ali koja dijabola moras biti da simuliras u 1/4 finala SP i to na centru terena…