Komentari na vest

Savest mi je čista... Portugal pre Kristijana nikad ništa nije osvojio; trofej EP kao mundijalski

M. K.

pre 2 dana

Veliki fudbaler to mu se mora priznati, mada trebao se sam povuci iz reprezentacije na vreme, godine cine svoje.

ynwa192

pre 3 dana

Треба да остане за и следеће светско првенство када се буде одржавало у Португалу , и улази само зчса клупе, тако ће скупити још наступа и можда још неки гол из Пенала, јер је он класични Пеналдо..
C

Cpt

pre 3 dana

Ovom narodu ne valjaju ni Ðoković ni Jokić, Ronaldo i dobro prolazi sa prozivkama.
M

Mrek Nemanjic 3

pre 3 dana

Veliki igrac nema sta doktor igre medju 5 najvecih ikad nekome prvi nekome nije al Sta je uradio respekt trebao se povuci ranije ovo samo kompromituje sve
m

mozzart50

pre 3 dana

Odlican fudbaler, ali licnost...

klackalica535

pre 3 dana

Ostani bar do 2054 to ce biti SP gde ces dominirati sigurno.
G

Gost 123

pre 3 dana

Ostace upamcen na.nivou Gerd Milera..Egzekutur i nista vise...Nikada uz njegovo ime nece stajati:Majstor,Genije,Madjionicar itd..
M

Mитт

pre 3 dana

Како је Роналдо дриблао у Манчестеру какве је финте изводио људи су заборавили, као да је било прије 120, а не 20 година
M

Milos miki niki

pre 3 dana

KAO STO STOJI PORED RONALDINJA DA NE POMINJEM MARADONU

Sladjana Mitrović

pre 3 dana

Najveći svih vremena

Kristina Rajkovic

pre 3 dana

Legenda, i on je covek od krvi i mesa kao i svi mi
B

Branimir Milev

pre 3 dana

Najveći svih vremena 🐐🇵🇹

VW87

pre 3 dana

Najbolji igrac ikada za nasija zivota.Sretno dalje.
G

Gost 333

pre 3 dana

Ostalo mu je jedino,to da je placeniji nego Mesi...I to naravno jer ovaj drugi nije zeleo da ide u S.Arabiju😀

aleksandar

pre 3 dana

Igraće Ronaldo i 2030 kao domaćin SP
G

Gost 123

pre 3 dana

Nista..sada nazad u S.Arabiju i nabijanje statistike.A i to je vise upitno
K

Kada se podvuce crta

pre 3 dana

Covek je neverovatan radnik i napravio je mnogo vise nego sto je bilo realno. Sve ostalo su puste zelje. Sto se tice reprezentacije, tu je statistika neumoljiva i pokazuje da je najveci igrac malih utakmica (posledica fokusa, rada i predanosti, ali za najvece reprezentativne meceve nikada nije bio kvalitet...svaka cast za rekorde, ali kada je bilo vazno covek nije postojao). Kada pogledamo ovo prijateljsko takmicenje situacija je sledeca. Prvu Ligu nacija nije igrao u ligaskoj fazi (dakle bez njega dosli na finalni turnir, cisto da budemo jasni koliko je Portugal jak), najbolji igrac finala bio Diaz, MVP turnira Bernardo Silva. Druga Liga nacija i lovorike za Nuna Mendesa. Euro 2016 covek nije igrao finale (igrac meca Pepe), ceo turnir relativno slab nastup (jedino protiv vrlo limitiranog Velsa bez najboljeg igraca na turniru). Kada se pogledaju eliminacije Eura i SP covek nikada nije dao gol nogom iz igre (jos jednom, najbolji strelac u istoriji reprezentacija nije na 25 meceva mogao da postigne gol nogom). U eliminacijama SP sem ovog poklonjenog penala covek na deset utakmica nije postojao (doslovno 0 golova, ne postoji ozbiljan igrac u istoriji sa takvim ucinkom), slicno i na Euro (tri gola glavom na petnaetak utakmica eliminacija). Njegov ucinak kada ne daje golove je vrlo sporan, tako da se on mora samo tako meriti (sto je bitno razlicito u odnosu na Mesija ili Maradonu koji su i bez datog gola mogli biti najbolji na terenu). Generalno, svi igraci sa kojima zeli da bude u prici su na navecim utakmicama bili najbolji (a zna se zbog cega je reprezentativni fudbal nivo iznad svih, ako slucajno neki klinci ne kapiraju neka se edukuju), on covek nikada nije imao kvalitet za to i odlazi u zasluzenu legendu (ali daleko iza prvog esalona koji prilada igracima poput Maradone, Mesija, Pelea, Ronalda, Zidana itd...).
B

Baggio

pre 3 dana

Kaže savest mi je čist. Druže, smetati nekome je od odlika uznemiravanja odnosno nanošenja nepravde drugima. Džaba ti milijarde i taj Gucci ranac kada si bistar kao Dunav.
l

lfc

pre 3 dana

samo vi pisite mi pesijevi fanovi,ok........mi Hvala Bogu zahvalni i ponosni jer se desio Qatar!a vi placete od sinoc,i klikate na pluseve kad neko napise da ce ovaj sa 46 godina da igra i na sledece svetsko(ali kao fizioterapeut)a gde vi zivite kad to mislite......... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Qatar 18.12.2022 para siempre!!!
S

Srdjan8989

pre 3 dana

Pa i to evropsko su osvojili bez njega....da se nije povredio u finalu, ko zna sta bi bilo
i

iveljaaa

pre 3 dana

i u pravu je da se ne lazemo

Neksaa

pre 3 dana

Šta te briga, ni Mesi nije osvojio Evropsko. 😂 Šalu na stranu, kako god, živeli smo u eri dva velika igrača Ronalda i Mesija. Hvala vam.
.

....

pre 3 dana

Mesi je uzeo titulu jer je uvek imao bolji tim oko sebe za razliku od Ronalda i jer se prošli put mislilo da mu je poslednje svetsko pa se toliko navlačilo da bude svetski prvak da je bilo odvratno. Iako mi je Mesi bolji igrač tako je bilo. A Kristijano stvarno nije bio za ono sinoć, morao je sam da traži da izađe jer je bio nemoćan i da probaju sa drugim igračima.
U

U kom sportu

pre 3 dana

Imao bolji tim? Portugal 2006, Portugal 2022 i Portugal 2026 su bolji od svake Argentine u kojoj je igrao Mesi i to bez ikakve price. Druga je stvar kako su igrali, ko je bio nosilac i kakav im je odnos na terenu, ali strogo igracki to nije za poredjenje.
.

.....

pre 3 dana

@u kom sportu možda bolji igrači ali tim ne. Vidim baš su pokazali.

Марјан Симоновић

pre 3 dana

Ma igrace on bar jos jedno svetsko

Aleksandra1994

pre 3 dana

Dobsr igrač, ostavio je vrliki trsg u istoriji fudbala

Mar Ber

pre 3 dana

hejteri zavide ili ne on je ispod mesia

Realno

pre 3 dana

On, pa 10 mesta prazno, pa Mesi. A ostali kako hoce nek se naredjaju
R

Realitet

pre 3 dana

Realnost je nešto sa čim ti nisi upoznat.

jovan1111

pre 3 dana

nisu trebali da isoadnu. dobra ekipa

ljiljana63636363

pre 3 dana

Mogu hejteri samo da ti zavide

Izbistanin

pre 3 dana

Da imas malo mozga pustio bi mlade napadace da zauzmu tvoje mesto.
o

onako usput

pre 3 dana

dobro je deda, pivdžan u ruke i pusti decu da igraju fudbal
G

Gost 123

pre 3 dana

Veliki igrac...Ali Mesi,Maradona,Pele,Ronaldinjo,Ronaldo Zuba su nivo iznad
P

Pitanje

pre 3 dana

U kojoj kategoriji?
O

Odgovor

pre 3 dana

U svakoj, ali bas svakoj

Neksaa

pre 3 dana

Po čemu!? imaju svetsko šta? Ajde ne lupetaj gluposti druže, ne sramoti se. Meni npr je svetsko nesto najvece sto fudbal moze da da ali mi nije validan za najboljeg igrača ikad. Jer evo npr može Kvarackelia sad da bude 10 godina najbolji igrac i sve ali on sa svojom reprezentacijom nece ni videti svetsko, a ne osvojiti.
D

Da ti pomognem

pre 3 dana

Ne mora da se osvoji SP, ali mora da se bude najbolji na terenu u utakmicama sa najvecim ulogom, a tu je Kristijano miljama daleko posto je eliminacije reprezentativnih takmicenja igrao na vrlo niskom nivou. Pogledaj Modrica i bice ti jasno (licno ga ne podnosim, ali nastupi kada je ulog veliki su mu nestvarni)
G

Gost 123

pre 3 dana

Jednostavno ne moze da podnese da je Mesi osvojio SP.Kroz cijelu karijeru(frhunsku) sebe proglasava za najboljeg ikada.Dok minimum 70% struke,sadasnjih i bivsih igraca stavljaju Mesija ispred njega u svakom pogledu.

How Yes No

pre 3 dana

Pre bih rekao da je javno 50-50 situacija, a od onih koji ne zele da se izjasne, velika vecina je za Ronalda, ali ne zele da se oglase jer znaju da mediji guraju Mesijevu agendu

Bojank1991

pre 3 dana

Pa ne osvaja sam nego tim
P

Popopaketpel

pre 3 dana

Sve ono sto je Ronaldo uradio u karijeri, Mesi je uradio jos bolje. Ronaldo uzeo Evropsko, Mesi SP., itd., itd.
.

....

pre 3 dana

I meni više leži Mesi kao igrač ali ono guranje Argentine da bude svetski prvak prošli put je bilo odvratno. Toliko se navlačilo da budu prvaci zbog Mesija, pošto se mislilo da je to njegovo poslednje, da bilo sramota. A na ovom i nedobijanju crvenog kartona za gaženje posebno.

How Yes No

pre 3 dana

Sve se sa Mesijem promenilo nakon sto je otisao iz reprezentacije. Do tada, ni on ni Argentina nista. Odjednom, ode u Izrael, i nakon toga, Argentina krene da se forsira i gura i rukama i nogama. Prvo Copa Amerika, pa Svetsko, evo sad i drugo Svetsko. Za njih vaze druga pravila. Nema kartona, mogu da mlate koliko hoce, cim neko od njih udje u sesnaesterac, odmah penal. Izveli su 10 penala na ovom i prethodnom svetskom, od toga vecina izmisljeni. Sve penale izveo Mesi, promasio 4. Tu racunam i ponovljeni protiv Poljske. Za penal protiv Francuza u finalu, Dibala i Di Marija javno rekli da nije bio. Ali, kad imas dobar lobi, sve mozes da osvojis. Na kraju krajeva, pa sta ako je Mesi osvojio svetsko? Pele ima 3! Jel to znaci da je on najbolji ikada? Svakog normalnog bi bilo sramota Mesijevog svetskog prvenstva, svi vidimo da je bilo namesteno. Kao i ovo sto je, od sudjenja do zreba.

milosveca@gmail.com

pre 3 dana

katastrofalan srednji red nista nisu odigrali

Истина

pre 3 dana

Већи проблем од Роналда је чињеница да селектор није умео да споји везни ред са нападом. Не знам како ико очекује да нападач делује у таквом систему? Не Роналдо, него било ко други. А чињеница је да португалски играчи на целом турниру нису умели да упосле нападаче, најмањи је проблем Роналдо, то само могу да тврде песијеви фанови.

Radojkovic Milos

pre 3 dana

Ma vidi pobratime odigra jos jedno svetsko

Nadja17

pre 3 dana

Iako će mišljenja o njegovim rečima biti podeljena, teško je osporiti njegov ogroman uticaj na razvoj portugalskog fudbala

Bojan76

pre 3 dana

istakao je značaj titule evropskog prvaka kao jednog od najvećih uspeha u istoriji reprezentacije
J

Jasna12J

pre 3 dana

Njegovo je proslo cinjenica.
m

milan.gudovic

pre 3 dana

Mislim da je konacno vreme da se sam povuce iz reprezentacije. Nema vise nikakvog smisla da nastavi da igra....
t

tnt 1234

pre 3 dana

lik je antipatican
h

hellokcs2

pre 3 dana

Dobar je bio, ali svaki igrač treba negde da završi posao.

Antonio Gunjic

pre 3 dana

Ronaldo je jedan jedini legendaaaaa
N

Nenad Petrovic

pre 3 dana

.. Pa dobro.. Legenda je Ronaldo...
T

TuzniBauk

pre 3 dana

Hvala na svemu Ronaldo, bio si odličan do samog kraja. Srećno Španiji u daljem takmičenju koje se verovatno završava protiv Francuza.
l

losmi899

pre 3 dana

Lagano, lagano..tako su ih otpisivali i sa Portugalom

50 miliona razloga

pre 3 dana

Voleli ga ili ne u pravu je za ovo sto je rekao.
O

OptimusPrajm

pre 3 dana

Mene Ronaldo uopste nije razocarao, naprotiv, ne verujem da bi i jedan drugi spic Portugala odigrao bolje od ovog
m

majster

pre 3 dana

Zasluzio je Ronaldo trofej svetskog prvenstva, ali to je zivot
Z

Zokili

pre 3 dana

Bio je odličan Ronaldo nema tu šta, najviše su razočarali vitinja i zubalo bruno fernando koji samo u mancesteru moze da igra i nigde vise
L

LuloLulo

pre 3 dana

Realno kako igra i koliki mu je radijus kretanja i kakvu laganu ligu igra, mogu da ga zamislim da za 4 godine igra bar po 10-15 min ako je sad igrao 90. I ne bih se iznenadio da zaigra jer je Portugal domacin sl SP
N

Nino123

pre 3 dana

Isforsirana mržnja na ovog čoveka, čovek je jedan od najboljih ikada šta god neko rekao!
I

Igorgost

pre 3 dana

Ronaldo se pošteno izblamirao na ovom Svetskom. Videlo se da više nema kvalitet, da je loš, posebno je bio kontrast izmedju njega sporog i prevazidjenog i pet prvotimaca PSG-a i Sitija i ostalih vrhunskih igrača. Da Portugal ima neki timčić kao Srbija onda bi mogao da igra zbog stare slave i činjenice da jos moze da hoda. Ali u ovakvom Portugalu, jačem po imenima možda i od Španije, nije imao sta da trazi.
M

Mитт

pre 3 dana

И шта су направила та имена Португала? Нит финте, нит паса у простор, нит солопродора, ма ништа. Гдје су тај Бруно и његове асистенције? Феликс и остали? О чему ми причамо. Роналдо није за 90 минута игре, истина, али није добио пет лопти да ваља. Он се у одбрану није враћао прије десет година, а не да ће сада.
d

dadagaga

pre 3 dana

Osvojio je Euro dosta mu je
R

RN

pre 3 dana

Osvojio je EP zato sto nije igrao finale! Najveci Ronaldov rezultat sa reprezentacijom je ostvaren kada Ronaldo nije bio na terenu! Nisu osvojili nista sa njima ali ono sto su osvojili sa njim je bilo kada on nije igrao.
D

Djukela

pre 3 dana

Ce umres od mrznju
B

BRRRP

pre 3 dana

Kako nije igrao finale?

Bojank1991

pre 3 dana

Nije istina. Počeo je to finale, a kad konačno više nije mogao da igra sa previjenim kolenom je bodrio saigrače uz aut-liniju. Više nego trener. Sećam se kao juče da je bilo. Takođe, koliko imaš reprezentacija van Evrope koje bi mogle da osvoje evropsko? Dve? Tri?
L

Lepi Kole

pre 3 dana

Ronaldo je nevidjeno doprineo tom osvajanju Evropskog prvenstva od strane Portugala. Kada je u finalu izasao iz igre zbog povrede usao covek koji je zavukao odlucujuci gol. Da se Ronaldo nije povredio ne bi Portugal dobio ni to finale, covek je baksuz za njihovu reprezentaciju.

subaru

pre 3 dana

Ne treba ga napadati a s tim u vezi ga nema potrebe ni braniti. Ne gotivim ga nesto posebno ali veliki borac na terenu i takmicarski nastrojen
S

Sladja969

pre 3 dana

Ma nesto mi je drago sto su ispali

Aleksandar Virijevic

pre 3 dana

Kladim se da će održati formu za sledeće svetsko.

ineska

pre 3 dana

samo ti aj kud si krenuo

Nemanja Milijanovic

pre 3 dana

koliko kompleksa na jednom mestu, može nožem u vazduhu da se seče kompleks
I

Igorgost

pre 3 dana

S Martinezom na klupi, Ronaldom na špicu, i još dve menadzerske vezare iz Arabije u prvoj postavi, čak ni ovaj najjači tim Portugala nije mogao ništa da uradi.

How Yes No

pre 3 dana

Ma bitno da ce bez Ronalda da progledaju...
I

Io sono

pre 3 dana

Dobar fudbaler, sigurno jedan od 5-6 najboljih napadaca ikada ali veliki egoista koji je sebe stavio ispred reprezentacije. Ono trckaranje oko centra moderni fudbal surovo kaznjava, Portugal je prosto sa njim imao igraca manje, zauzeo je mesto nakom mladjem i to njega bas ne dotice, selektor ne smije da ga zamijeni cak i kada je los.. Jasno je da je ova ekipa ogranicena zbog njega.

How Yes No

pre 3 dana

Interesantno, Mesi ni ne trckara. Imas nesto na tu temu? Cuj njega, jedan od 5-6 napadaca. Brate, najbolji fudbaler ikada, ne samo napadac. Boli istina, ali tako je.
R

RS Rs

pre 3 dana

Covjek sam izjavi da je Ronaldo najbolji ikada i onda konstatuje sa " boli istina" . Evo ja tvrdim da je Mesi najbolji ikada, boli istina?
p

pirlac89

pre 3 dana

Koliko je odvratan lik ovo nema nigde
T

Tln

pre 3 dana

Ja sta je brate....ali sorabi vole takve likove.
M

Mi

pre 3 dana

Veliki igrac, nema sta. Sinoc nije trebalo da igra celu utakmicu i da se podredi ekipi. Godine na kraju krajeva cine svoje. Trebao je da igra Ramos a CR7 da udje na kraju. Pored onakvih spanaca, nije mogao nista da uradi. Mislim da je na kraju bas CR7 bio negstivna karika u ekipi. Ego i brojke mu bile ispred reprezentacije i vaznosti jucerasnje utakmice. Zasluzeno su ispali, nema sta.

How Yes No

pre 3 dana

Ma da, ti znas sta su mu prioriteti. To sto je on u poslednja 3 javna nastupa jedno 5-6 puta rekao da je bitno da tim prodje dalje, to nema veze. Zna Zika iz Galibabinca bolje, i tu ne mislim samo na tebe, nego na sve Zike.

fontana

pre 3 dana

@howyesno brate moj na svaki komentar si odgovorio, fascinantno. Oladi malo. Kažem i ja da ću da dam otkaz posle svakog problema na poslu pa eto me tu već 4 godine

fontana

pre 3 dana

howyesno brate moj na svaki komentar si odgovorio, fascinantno. Oladi malo. Kažem i ja da ću da dam otkaz posle svakog problema na poslu pa eto me tu već 4 godine
T

TiP

pre 3 dana

Egoista i manijak. Porediti ga sa Mesjem je smesno on je samo gol igrac i nista vise kad se sagleda fudbalski talenat on nije ni u TOP 15. Sto se tice mentaliteta pobednickog i radne etike tu je verovatno najjaci ikad.

How Yes No

pre 3 dana

To sto si napisao govori dve stvari: nemas pojma o fudbalu, i Mesijev si svedok. Mesi je jedno 20x veci egoista od Ronalda, ali Mesi igra svoju ulogu dobrog Fifinog decka, a Ronaldo je iskren.

ZovuMeKirbi

pre 3 dana

Portugal je s njim postao sila.
K

Kost.

pre 3 dana

Ljudi koji vredjaju i pokusavaju da ponize ovog i ovakvog coveka i fudbalera koji je radom i talentom stvorio imperiju i usao u legendu su isti ljudi koji idu organizovano na proteste,rade za 60.000 a od fudbala nemaju ni pes..🫣 Zato valjda necemo biti ni meju 64 drzave ni da 92 ucestvuju. Prosto,ni ne treba. Toliko je ometenih ljudi ovde.
L

Logotip

pre 3 dana

Ne mlati, za Portugalce je vazniji uspjeh nacionalnog tima od jednog pojedinca, oni su kroz istoriju imali Pejrotea, Euzebija, Figa.. Niko Ronalda ne vrijedja ali je cinjenica da da samo trckara i da je njegov doprinos igri ravan nuli. Nece ni Mesi bolje proci ako ti je lakse, ali on ponekad bude na klupi ili ga zamijene, dok ovog manekena niko ne smije..
T

Taribo West

pre 3 dana

Sramota da Gonzalo Ramos nije dobio priliku zbog ovog veterana...
#

#

pre 3 dana

Sad ce da dobije, pa cemo videti kako ce da se proslavi...
S

See

pre 3 dana

Čovek govori o sebi u trećem licu.
B

Bish

pre 3 dana

Priča kao jedan predsednik 🤮
4

442

pre 3 dana

Ma i ovaj Ronaldo je bre indijanac...
O

Otoci

pre 3 dana

A ti do sad mislio da je intelektualac.... ljudi se zaludjuju ovim nebitnim likovima...
P

Papu Gomez

pre 3 dana

не зову га и неће играти, једноставно

Sashki85

pre 3 dana

Dakle moj idol još iz srednje škole a već sam ušao u petu deceniju života. Jeste prgav i sebičan al to nije sve. čovek se nakupio zlatnih lopti, osvajao trofeje, osvajao ligu šampiona, 3x za redom sa Realom. Čovek je humanista. Ok čovek ima ego pa šta? Šta kao Mesi ga nema? Svako vidi ono što njemu odgovara. Za mene je Ronaldo najbolji igrač a se neke je Mesi. Jeste Mesi je božansko čudo sa loptom u nogama. Ako će mi gledati tako, onda nema boljeg igrača na svetu niti ga je bilo od Ronaldinja.

milivojevicmarko99@gmail.com

pre 3 dana

jeste, i prijateljske utakmice su jako bitne

Pa dodo sam

pre 3 dana

Naravno da će da ima reči hvale za Martineza, verovatno ni jedan drugi trener ne bi držao tebe Metuzalema u igri zbog tvog ličnog ega, a na štetu rezultata reprezentacije. Metuzalem odigrao 440 minuta na prvenstvu i na tim mečevima je stigao samo da pokori moćni UZBEKISTAN, protiv Konga, Kolumbije i Španije uspeo je da postigne het trik..zalizivanja kosice. Poseban tekst treba da se napiše o nepravdi koja je učinjena prema Goncalu Ramosu, čovek je odigrao 25min na celom prvenstvu i za to vreme uspeo da reši meč sa Hrvatima i da ih odvede u ovu osminu finala, daleko od toga da je klasa, ali i daleko od toga da je zaslužio da greje klupu. Leao je morao ranije u igru, možda čak i od starta.
G

Gosttt

pre 3 dana

Evo, cujemo se kad Gonzalo postane prvi spic, i kad Portugal osvoji svetsko bez Ronalda. Ili evropsko. Ma moze i Ligu nacija, dovoljno je jednom, ne mora dvaput. Mesi nikad na svetskim prvenstvima nije igrao protiv vecine jakih reprezentacija, golove davao samo prosecnim i slabim ekipama, FIFA ga gura i rukama i nogama. I ti pricas nesto...
R

RS Rs

pre 3 dana

Mesi dao 20 golova na sp, igrao jednom finale i jednom osvojio i sve to protiv nebitnih reprezentacija? Pa gdje su bile te bitne reprezantacije?
G

Gosttt

pre 3 dana

U drugom delu zreba
R

RS Rs

pre 3 dana

I bas svi su bili u drugom dijelu zreba? Na 5 svjetskih prenstava? Kako se onda dodje do finala dva puta? I u polufinalu i finalu su sa druge strane zreba?

Pa dodo sam

pre 3 dana

@Gosttt dovoljan je bio prvi komentar da zakljucimo da nemas vise od 14 godina i da je rasprava sa tobom uzaludna

Pa dodo sam

pre 3 dana

@Gosttt dovoljan je bio prvi komentar da zakljucimo da nemas vise od 14 godina i da je rasprava sa tobom uzaludna
L

Lega salvatore

pre 3 dana

Legendo hvala za sve prelepe trenutke koje si nam poklonio uzivao sam gledajuci majstora kako raznosi sve pred sobom i obara rekorde. Uskoro cu istetovirati njega i Djokovica, za mene primer kakav sportisti trebaju biti, uporni i istrajni do najvecih granica.
R

Rade 2234

pre 3 dana

Svaka njemu cast na svemu sto je uradio ali sa ovako krajnje debilnim izjavama stvarno nista ne postize samo rusi svoj ugled i pokazuje da ga sve to pogadja pa ljudi moji ko moze reci da je ep vredno kao sp pa da je sp samo kup od 6 ili 7 utakmica konstantno pokusava umanjiti mesijev uspeh a nema potrebe za tim ima dovoljno svog uspeha da ne mora da prica i pokusava da umanjuje njegov

How Yes No

pre 3 dana

Ma ne, treba da ga pitaju 17 puta na svakoj konferenciji o Mesiju, i on ce da odgovara i da se smesn Ka. Sto ne pitaju Mesija o Ronaldu non-stop? A sem toga, sta je pogresno rekao? Sto neko rece, teze je osvojiti evropsko nego svetsko...
R

RS Rs

pre 3 dana

Zasto bi Mesija pitali o Ronaldu? Mesi je najbolji ikada i nema potrebu da to dokazuje bilo kome nekakvim izjavama, to je pokazao na terenu milion puta. Nema ni kompleks kao Ronaldo, to novinari znaju pa ga i ne pitaju

How Yes No

pre 3 dana

Zasto bi Ronalda pitali o Mesiju? Ronaldo je najbolji ikada, i nema potrebe da bilo kome to dokazuje. To sto Mesi ima komplekse, a i njegovi svedoci takodje, to je njihov problem. Vidis, narativ moze uvek da se okrene
R

RS Rs

pre 3 dana

Moze narativ da se okrene ali nije istinit. Ebo ne pitaju ni mene i tebe za Mesija i Ronalda, da li to nesto znaci? Ronalda pitaju za Mesija a Mesija ne pitaju za Ronalda to nije narativ nego istina. Postoji valjda razlog. A razlog je jednostavan, vec sam objasnio, znaju da je Mesi najbolji i da mu niko pa ni Ronaldo nije konkurencija. Ronaldo se lozi na to, novinari vole reakciju da bi imali vijest, od Mesija je vjerovatno ne bi dobili jer Mesi da odigra najlosiju utakmicu ili prvensvo i dalje zna da je najbolji.

Uskekruske

pre 3 dana

Tako je legendo

Stefannnbgd

pre 3 dana

Kristijano hvala ti na svih 20-ak god spektakularnog fudbala na najvecem mogucem nivou.
b

blvkbz

pre 3 dana

Evo coveka ko ji je unistio svoju reprezentaciju na SP2026. Ego manijak. Sredina terena Portugala nikad jaca… tuzno, zao mi tih igraca
G

Gosttt

pre 3 dana

Sredina nikad jaca, napravila Ronaldu 0 sansi na utakmici. Zapravo, na skoro svakoj utakmici napravila 0 sansi. Ali ne, Ronaldo je kriv sto su oni nesposobni da stvore sansu
b

bojan.lazarevic

pre 3 dana

Legenda ostaje legenda.

N M

pre 3 dana

Tacno tako,odigrao je covek najbolje sto moze ne moze pojedinac samo biti kriv ,fudbal je timski sport.
P

Predikat

pre 3 dana

igrace on 2034 ali soni, da je gonzalp ramos igrao druga prica bi bila
#

#

pre 3 dana

Bila bi, ispali bi jos u grupi
P

Pazi

pre 3 dana

Čak je i teže osvojiti EP nego SP. Činjenica.

fontana

pre 3 dana

Što onda nije osvojio Mundijal ako je lakše? Šest prilika je imao za to
P

Pazi

pre 2 dana

@fontana Mnogo je tu faktora. Ako se razumeš bbar malo i fudbal shvatičeš. Očigledno da to nije slučaj.
P

Paa

pre 2 dana

Ne gura ga fifa kao lesija i Argentinu
A

Aleksejko

pre 3 dana

Portugal nije nista osvojio pre Kristijana. Au. Dobro je sto fudbal ovom coveku vidi ledja. Pa jel si ti osvojio Evropsko? Kako ga nije sramota da pogleda saigrace u oci.
C

Cinjenice:

pre 3 dana

1) Portugal nije osvojio nista pre Ronalda 2) On jeste osvojio Evropsko
Z

Za Cinjenice

pre 3 dana

1.) Portugal je osvojio bronzu na SP 1966. 2.) Portugal je osvojio EP 2016.
C

Cinjenice:

pre 3 dana

1) Bronza je za trece mesto, osvaja se samo prvo 2) 2016 je Ronaldo bio u timu

Danilo Pavlovic

pre 3 dana

Svaka čast i hvala na svemu.

Dejan Lazic

pre 3 dana

Najbolji fudbaler svetova celih

Meda74

pre 3 dana

I za njega i reprezentaciju bilo bi bolje da neigra više za Portugal uz sve čestitke na dosadašnjim rezultatima i karijerom.
G

Gost 007

pre 3 dana

Tek kada je Kilijan Mbape napustio PSG taj tim je kliknuo. Mozda tako bude i sa Portugalom. Ali bez obzira na sve, Ronaldo je svakako jedan od najvećih napadača svih vremena. Sretno majstore!
I

Igorgost

pre 3 dana

S tim da je Mbappe bio na izuzetnom nivouu PSG i opet je gušio tim svojim individualizmom i ličnim kultom. A Ronaldo je sada već loš, nema indidvidualni kvalitet ali je sve bilo podređeno njemu.
I

Ispravka

pre 3 dana

Najbolji igrac svih vremena.
m

mrga84

pre 3 dana

trebao sam uloziti kucu i imanje da ce da place
g

gost101

pre 3 dana

Iskreno, lik je breme za reprezentaciju. Uopšte ne treba da bude u njoj više. Portugal ima tim, koji bi bio prvi u svojoj grupi i u četvrt finalu se borio protiv Argentine.
G

Gosttt

pre 3 dana

Ima, da im nije Ronalda, procvetali bi. Davali bi po 5 golova na svakoj. Ovako, oni stvore 20 sansi a Ronaldo sve promasi. A ne, cekaj, ipak nije bilo tako. Bice da oni ne stvore nijednu sansu. Onda je svejedno ko igra napadaca, iz nula sansi, nula golova. Samo sto kad ode Ronaldo, nece imati iza cijeg imena da se kriju sad.

Dusan Antic

pre 3 dana

Kakav ego manijak.Koliko jadan moras da budes da ovako nesto izjavis.Pre nekoliko godina Svetsko prvenstvo je san, a sad moje evropsko je isto kao svetsko.Ovom Čoveku Mesi ne izbija iz glave!Koliko je on ljubomoran na njega pa to nije normalno.Kad porede njega i Mesije , eeeej bre .Pa oni nisu ista liga bre …Mesi, Maradona i Pele mogu u istu recenicu.Pa svi ostali Brazilci, Francuzi, Holandjani, Italijani i ostale legende fudbala zajedno.

How Yes No

pre 3 dana

Slazem se, nisu ista liga. Ronaldo najbolji ikada, pa onda 10 mesta prazno, pa Mesi, Maradona i Pele, pa 20 mesta prazno, pa onda redjaj kog hoces. Pre bih rekao da Mesiju Ronaldo ne izlazi iz glave, ali Mesi ima medijsku i lobosticku masineriju, Fifu koja ga gura, i onda lako Mesiju. Mesija ne pitaju na konferenciji 20 puta o Ronaldu, nego obrnuto. Svetsko je mozda san, ali evropsko je teze osvojiti, tako da... Sve je ok.

Dusan Antic

pre 3 dana

@How yes no Evrpsko je teže osvojiti …..ahahahahhahaha ja vecu glupost nisam čuo.To ti je isto kao da si rekao bolje biti glavni u selu nego biti glavni u gradu.Eto, sad mozda shvatis.

Dusan Antic

pre 3 dana

@How yes no Evrpsko je teže osvojiti …..ahahahahhahaha ja vecu glupost nisam čuo.To ti je isto kao da si rekao bolje biti glavni u selu nego biti glavni u gradu.Eto, sad mozda shvatis.

Dusan Antic

pre 3 dana

Mnogo si pametan za nekog ko misli da je bolje biti glavni u selu nego biti glavni u gradu
b

biniccki

pre 3 dana

Nikad ne reci nikad, možda se pojavi i 2030.
3

35

pre 3 dana

Kako to mislis mozda?
D

DB93

pre 3 dana

Nemam idola, gotivim neke igrace, navijam za klub koji navijam, ali sam veceras pustio suzu zbog ovog coveka iako ne pamtim kad sam zadnji put zbog neceg u vezi sa sportom... Samo kad pomislim... gledao sam Ronalda dok sam bio osnovna skola, srednja, kasnije, sada kad sam vec presao 30 jednostavno shvatis kako leti vreme i kakva je to legenda i spotista... Cast mi je bila gledati takvu igracinu i sportistu u mozda i najboljim godinama mog zivota tada je i on igrom slucaja bio na vrhuncu karijere... Njegove makazice protiv Juventusa su mozda i najbolji gol za mene od kad pratim fudbal.
К

Коњ

pre 3 dana

Господе Боже! Шта је то он? Пример чега? Плачи за гладном децом, плачи за онима који пате зарад тога што новац мора да обезбеди овима што их неко опорезује и експлоатише а он мисли да је битан. Ширина ти је потребна! Њему свака част што је постигао, али је ментално оболео и то знају они који су поред њега, он је за психијатрију и његов суноврат тек сада креће
D

DB93

pre 3 dana

@KONJ dobro druze pusti me te price, nisam plakao kao kisa ali u trenutku mi je suza krenula, nemojte mi samo preko komentara glumiti neke humanitarce i svi ste dobri ljudi odjednom. Pitas me sto ne placem za gladnom decom, a pustio sam suzu zbog fudbala i Ronalda, eto ne znam sto jednostavno los sam covek valjda, ne znam.
z

zulu

pre 3 dana

Jedan si od najboljih ikada,svoje snove si ostvario
K

Korekcija

pre 3 dana

Najbolji ikada!!!
V

Vlada9111

pre 3 dana

Sram te bilo ovakvih izjava penaldo
G

GeGe

pre 3 dana

Neces da skreces fokus sa tima al je ok da skreces fokus kad je real osvojio LS pa si odmah pojurio da kazes da ides? I cisto da se zna, evropsko nije sto i svetsko. zao mi je. Al mora taj ego da izadje pa mora
S

Scot daglas

pre 3 dana

Aj neka osvoji Mesi EURO ako moze, to je vec malo teze jer nema Cape Verde, Egipat, Kolumbija... do polufinala setnja a uz srecu svako moze pobediti u finalu.
M

Miloschiiish

pre 3 dana

Ja koliko vidim, kaoe verde zamalo da napravi pometnju. Vidim da blatis te juzno americke klubove i africke, a ne shvatas koliko nisi u pravu.
F

Frapantno

pre 3 dana

Cus neka osvoji Mesi evropsko. Ne nego neka osvoji Rusija Africki kup nacija.. eeee
@

@scot daglas

pre 3 dana

Ja sam uvek tvrdio da je Mesi precenjen, jer nema nikakav trofej s evropskih prvenstava.
@

@scot daglas

pre 3 dana

Аустрија, Мађарска, Исланд у групи и будеш трећи. Онда Хрватска (која није још на пику) коју прођеш у продужетку, а потпуно су те надиграли. Па Пољску прођеш на пенале, да би у полуфиналу играо против Велса. Финале са Французима није ни играо.
@

@daglas

pre 3 dana

sve si u pravu, ne da ga nije osvojio, nego se nijednom nije ni plasirao na evropsko🤣🤣🤣
M

Munya

pre 3 dana

Cast i privilegija su sto sam imao priliku da te gledam kad si bio na vrhuncu karijere, za mene najbolji igrac svih vremena. Mozda je bilo talentovanijih kao Mesi mozda ima vise talenta ali CR 7 je CR 7... Jedan jedini...
А

Аргументи

pre 3 dana

Који су аргументи да је он највећи свих времена?
K

Kontraargumenti

pre 3 dana

Koji su argumenti da je Mesi najbolji svih vremena? Koju god kategoriju da uzmes, ima neko bolji od njega
M

Moja Gazdarica Maja

pre 3 dana

Ostvario si svoje snove ne tuguj

kolekole57

pre 3 dana

Jbg Roki kada nece nece
D

Dragan srb

pre 3 dana

Hvala ti za sve legendo uzivao sam gledati te jer sam 93 godiste, secam se svega od Mancestera, Reala, Juventusa, Portugala...
m

mile5656

pre 3 dana

znam o cemu pricas ja sam 90 godiste od 2006 god pa sve do sada,mada po mom misljenju i ronaldo u prajmu u ovom timu nebi nista promenio.razlog:atomski vezni red ali kao da se kriju kada je on na terenu zadnje 3 utakmice niko da uposli igraca napred da li je to on ili gomez nebitno ... mi smo navikli da od njega vidimo da on uzme loptu i sam napravi sebi sansu u za gol,sto je nazalost nemoguce sa 41 godinom.

Batina1

pre 3 dana

Kraj jedne ere. Realno, i vreme je bilo.

Masterselidbe

pre 3 dana

Strasna igra sramotna zasluzili ste da idete kuci jos proslu utakmicu
m

mastadont

pre 3 dana

Čim čovek počne da priča o sebi u trećem licu to je znak da je narodski rečeno "prso"
D

Dr.dr

pre 3 dana

Nije prso, oduvek je bio egomanijak. S jedne strane, to mu je pomoglo da postane ovo što jeste, a s druge, to za posledicu ima da je samo on bitan. Ne žali on za reprezentacijom, klubom, navijačima ili nečim četvrtim, isključivo mu je žao sebe. Ne znam, meni se to ne dopada, ali to je stvar ukusa. Kao fudbaler je sjajan, ali ume biti toksičan za okolinu kad mu ne ide,

Radoman Ninkovic

pre 3 dana

Ronaldo je institucija za sve druge
F

Flaki

pre 3 dana

satanska gordost izbija iz ovog čoveka! Malo skrušenosti ne bi bilo na odmet.

Bojan Pavković

pre 3 dana

dosta je. svaka čast za sve
P

Pep

pre 3 dana

Treba da te bude sramota šta si izjavio da je Evropsko kao Svetsko auuuu sram te biloooo jedino si Velsu u nokaut fazi Evropskog 2016 dao gol tako da bolje ćuti a na svetskom si samo Hrvatima dao gol iz penala. Toliko o RONALDU, Messi je GOAT kraj priče!

Marko Milić

pre 3 dana

Španija je bila jača i kvalitetnija za taj jedan gol i to je to, mogao je bolje da se otvori žreb
Q

Quit

pre 3 dana

Čovek je fudbalski gigant, jedina zamerka što nije u stanju da shvati da ima 41 godinu i da ovo forsiranje da igra 90 minuta ograničava ekipu, a i nepoštovanje je prema Gonzalu Ramosu, koji je karijerno 10 nivoa ispod Kristijana naravno, ali je u OVOM SAD trenutku verovatno bolji centralni napadač od Ronalda. Ne verovatno, nego 100%. Čovek im je bio heroj na prošlom meču i sad da ne odigra ni minut, a neko je spreman da ga plati 70 miliona evra. Ronaldo je ovo prvenstvo trebao da bude drugi izbor, neko ko ulazi na umornu odbranu, neko ko je tu kao podrška, a ne neko ko se ljuti kada ga zamene u 80-om minutu. Trener nije imao hrabrosti večeras ni za to. Mislim da je Portugal mogao više na ovom SP i da je ovaj put, za razliku od mnogih ranijih godina kada je donosio uspehe, debelo ograničio mogućnosti sopstvenoj reprezentaciji. Pa na kraju krajeva da je i Leao igrao centralno, koliko je sve moglo drugačije da izgleda sa dodavanjima Bruna i Vitinje, na visoko postavljenu odbranu Španije... Šteta.
G

Gosttt

pre 3 dana

Slazem se da je Ramos morao da igra sinoc, a i generalno vise, ali je Martinez resio da ubaci Silvu, koji ga je na kraju kostao poraza. Ali se ne slazem da je Ronaldo bio problem. I sinoc je bila situacija kad on utrcava u prazno par puta, a veznjaci salju loptu nazad, i onda se on dere na njih. Ok, nije potrebno ovo na kraju, ali jednostavno je vezni red Portugala na ovom prvenstvu odigrao debelo ispod svojih mogucnosti. Nista nisu iskreirali, bukvalno bude 1-2 sanse po mecu, i to obicno dodje sa krila, ne iz centrale. Ovde si mogao da pustis koga hoces u napad, sa ovako ocajnom igrom veznog reda, niko ne bi napravio razliku.
8

8

pre 3 dana

10 utamica 1 gol ( sa penala) u NOKAUT FAZI NA 6 SVETSKIH PRVENSTAVA statistički jedan od najgorih učinaka u istoriji Srpskih PRVENSTAVA a i rezultatski. Svetsko prvenstvo u fudbalu jedino pravo merilo ti igraš protiv najboljih e baš se lepo pokazao a imao je cak 6 šanse LAKO KE PUMPATI STATISTIKU PROTIV RECIMO MOLDAVIJE laku noć
A

Alexis9

pre 3 dana

Postovanje za veliku karijeru nema sta,ali uvek mi padne napamet posle ovakvih izjava kako je skakao u vis i radovao se onim golovima iz metarskih ofsajda i mnogobrojnim kradjama u one 3 lige sampiona za redom koje je uzeo sa Realom,eto karma mu se vratila na svetskim prvenstvima,gde realno osim het trika spancima 2018 nikad nista i nije uradio.Imam neki osecaj da ce Portugal osvojiti bas sledece svetsko bez njega,gde ce biti domacini i kada ce im sazreti jos neki odlicni mladi igraci poput onog More iz porta i jos nekih...
s

saoura

pre 3 dana

jeste jeste,za tebe i za tvoje zaludjele fanove mozda isto.

Sumaherliquid

pre 3 dana

Samo on može da igra. Ostatak tima nepotreban 😉
F

Fabri

pre 3 dana

Postovanje ovom coveku za sve ali "pre Kristijana nije imala nijedan". Opet sebe stavlja ispred svih, pogotovo za to EP. Kao da onaj npr Renato Sancez nije igrao, kao da je on dao dva gola u finalu i sam igrao a ne imao ekipcinu oko sebe. Covek je neki dan hrvatima dao prvi gol u nokaut fazi SP i to sa penala i opet se pricalo o njemu kao nekom velikom igracu na SP a ne "turisti" na njima sto i jeste bio prethodnih 20 godina. Ove godine im je bio teret koji ih je i kostao neceg ozbiljnijieg
S

Slaba odbrana

pre 3 dana

Fabri-Da li je nešto slagao,od celog njegovog intervjua ti se uhvatio baš za to.Ne znaš kakva su pitanja novinari mu postavljali a osudjuješ ga.Kakvu je on ekipčinu imao na EP najbolje govori podatak da su odigrali tri utakmice nerešeno u grupi sa Austrijom,Islandom i Madjarskom.Bili su treći u grupi,postigao je dva gola protiv Madjarske u poslednjoj utakmici u grupi oba su bila za izjednačenje toliko o ekipčini.5 fudbalera Portugala ne bi znali da nabrojite bez da koristite internet da izuzmemo C.R. a garantujem životom da niko ne zna ko je postigao gol u finalu protiv Francuske kakva je to ekipčina bila.Pre neki dan divlje i kamenje na Paragvaj kako igraju grubo,a šta je Francuska radila njemu tokom finala EP,zamalo da mu unište karijeru i nikom ništa pa lako je tako.Hoćete da predstavite Portugaliju kao neku velesilu a čovek je lepo stavio do znanja da Portugalija nikada nije osvojila trofej pre njega.Zemlja sa nešto malo više stanovnika nego Srbija.To što portugalski menadžeri uvaljuju Portugalske igrače za stotine miliona raznoraznim naivnim klubovima ne znači da oni stvarno imaju kvalitet.Na papiru to izleda lepo na terenu duplo golo.Ko zna koliko će vremena trebati da Portugalija osvoji SP,to će biti svetsko čudo kao što je Grčka osvojila EP.Igrati za klubove i reprezentaciju nije isto,to što neko igra dobro za Psg ne znači da će igrati dobro za reprezentaciju Portugalije.Psg je mašinerija koja gazi sve pred sobom a Portugalija na ovom prvenstvu nije mogla pola da predje a šatro imaju najbolji vezni red na prvenstvu.Taj vezni red je rasturen od strane Hrvatske,rupa ogromna je bila na sredini terena a C.R. je tokom celog prvenstva bio odsečen ko hoće da vidi.Jedini igrač Portugalije kome se igrao fudbal na ovom SP je bio Leao,ostali su bili duplo golo.Anhel di Marija vredi više od čitavog tima Portugalije,ne po ceni već kao igrač,Mesi da mu ljubi noge.Treba da diviš C.Ronaldu što je uzeo da šutne penal protiv Hrvatske,čovek u 41 godini preuzima odgovornost svestan činjenice da će ga ceo svet razapeti ako promaši.Mesi kad promaši nikom ništa,čovek je zbog promašenog penala i drugog izgubljenog finala Kopa Amerika završio sa reprezetativnom karijerom u 28-29 godini.I naravno vratio se i onda osvojio prvo Kopa Amerika pred praznim stadionom taman da niko ne gleda lakrdiju a onda i SP,svi smo videli na šta je to ličilo,jebiga lako je tako.Za onaj start ne dobije ni žuti karton a kamoli crveni,jebiga pravila nisu ista za sve i onda se ljudi čude što Tramp poništava karton igraču SAD,nije pomoglo ali je pokazalo koliko je SP jedan običan cirkus.Najludje od svega što su ljudi pričali na početku prvenstva da isto ne treba gledati i da je namešteno da Portugalija osvoji,i to sve zato što su simsonovi predvideli da će Meksiko i Portugalija da igraju finale.Da je C.Ronaldo više poštovan tokom svoje karijere on ne bi morao da daje ovakav intervju.Djoković kad je osvojio 17 grend slem on je već tada bio najbolji u istoriji po svim parametrima i od Nadala i od Federera.Tražila se dlaka jajetu kao i u slučaju Ronalda,te nema ovo,te fali mu ovo,čovek je dobio pohvale tek kad je osvojio 24 grend slem a zvanično priznanje je dobio tek kad je uzeo zlato u Parizu,evo ga i dalje igra,kažu idi u penziju.E kroz takvu golgotu prolazi C.R. čitavu karijeru,šta god da je uradio u karijeri ne bi ništa valjalo.
@

@Slaba odbrana

pre 3 dana

Dal si ti decko lud da opravdavas takve izjave. Ne, nije nista slagao, ali ta izjava 'Portugal pre mene nista nije osvojio' je potcenjivacka i prema prethodnim generacijama i prema sadasnjim igracima. Iako je u top 3 igraca svih vremena, tako nesto se ne izjavljuje jer moze samo da remeti atmosferu u ekipi, unese negativnu tenziju.
P

Power on the north

pre 3 dana

Cestitke i postovanje za Ronalda!Nije mala stvar odigrati 233 utakmice za drzavni tim!!Trebao je sa klupe da ulazi,ali stvar selektora.Odlazi jedan veliki sportista i covek velike radne etike!!!

Ivan L

pre 3 dana

Jadna izjava da ne moze biti jadnija, ali to je on. Posle ispadanja se ne pricaju te stvari, kada je cela nacija razocarana.