Komentari na vest

Zvezda traži izgubljeni identitet

L

Lolol

pre oko 8 sati

Preplaceni nabedjene zvezdice koji su umislili da su bitni i da su neki igrači, neće biti ni medju prvih 10 e EL. Na celu se ćelavim trenerom egoistom i pokazalo se neznalicom srljaju pravo u propast jes jedne razočaravajuce sezone, gde je prosuto preko 30 miliona narodnih para Druge strane imamo partizan koji isto tako ima razočaravajucu sezonu u evropi ali se sad prave havlosepevi sto nece biti medju najgorima A epilog preko 60 miliona ubačeno i 2 nasa 'velikana' da bi bila obična krpa u evropi
1

1981

pre 1 dan

Kakvo trazenje, mi nemamo bukvalno ni jednu akciju da bekovi izlaze iz bloka ili centri da se otvaraju, svese svodi na 1 na 1 i trci i pucaj, o odbrani ne treba ni pricati nece ni u stavu da igraju

DarthVader

pre 1 dan

Imaš pogubljenog trenera pa takav i identitet. Uspeo je najbolje igrače da pretvori u suvi prosek svojim sumanutim zamislima i šablonskim rotacijama...
r

radisavljević

pre 1 dan

A gde je sad ovom lažnom Zoranu Đinđiću njegov voljeni Stefan Miljenović, puna su mu usta Miljenovića, mladih igrača, i šta nam je taj Miljenović doneo da ja pitam novinara koji je kobajagi neki analitičar, šta nam je to doneo novinarev Miljenovićev, ajde baš da vidim ajde da te čujem puško
S

Saša_PFC

pre 1 dan

Sve do polufinala ABA lige ili finala KLS C.Zvezda moze da manipulise kako sa timovima protiv kojih igra tako i sa igracima u svom timu.Videli smo da je EL neka druga dimenzija gde nema pravog favorita kao ni mogucnosti da se manipulise sa bilo kojim timom kao ni rezultatom.Sigurno ke da C.Zvezda je mnogo bolja ekipa od Igokea tako da je i realno da se pobedi veceras utakmica a jedino otezavajuca okolnost je momentum.Koliko ce igraci oba tima imati motiva i kao i želje za dokazivanjem sto C.Zvezdi moze da predstavlja mozda i naj veci problem.Jedno je sigurno da je aBA likao kao i KLS ove sezone dosta slabija od prosle tako da u neke utakmice C.Zvezda moze da udje i sa odmaranjem vise od 3.igrača.

Srbi3

pre 1 dan

Setite se da je Montijeunas rekao posle Žalgirisa da uloge u timu nisu jasno definisane i malo pecnuo Obradovića i od tada ga nema a do tada je znao baš neke dobre utakmice da odigra na početku sezone i neke su dobijene baš preko njega.
0

026

pre 1 dan

Sa Obradovićem na klupi bolji rezultat i nije moguć njemu je najjbitnije maksimalno forsiranje Kalinića kojeg svi podkasteri i novinari predstavljaju kao igrača koji je mnogo važan a ustvari blage veze nema uporno ga stavlja na poziciju 3 iako ništa ne doprinosi sa te pozicije umesto da ga stavi na 4 + samo mi možemo da dovedemo igrača kao što je Batler zvezda na papiru a onda malo malo pa on zakaže.
0

026

pre 1 dan

MI smo ekipa sa gubitničkim i luzerskim mentalitetom naravno da ćemo svaku bitnu tekmu još kući usrati da ćemo da bacamo ćorke iza linije za 3p da mašimo zicere i bacanja a u nebitnim utakmicama kao što je ova u Laktašima ima da ubacujemo sve živo nebitno što je Aba Liga i slabiji rival jednostavno Obradović nema sistem igre kada protivnik počne da pravi razliku nama povratka nema sramota je da Partizan koji je ispao ima veću želju za pobedom i to od 1.minuta a Obradović samo ponavlja ne umemo da se nosimo sa pritiskom a da ne pričamo o izjavama teško mi je da motivišem igrače za Aba LIgu nakon poraza u Sarajevu od Dubaija a onda izjava pred meč sa istom ekipom u BG jako nam je važna utakmica i mi imamo najjveće ambicije u AL šta se desi sa igračima i trenerima kada dođu u naš klub samo kod nas igraju loše a treneri se proseravaju i glume neko ludilo zar nije čudno ponavljam da 2.godinu zaredom od šanse da budeš u 6 u EL do borbe za 10 da Abu igraš preko k....cele sezone to nmž da bude slučajno ova naša trenutna uprava ima već mnogo minusa porazi u derbijima gde se neshvatljivo raspadamo gde gubimo 16 razlike kao u 1.EL derbiju nakon ove sezone biće tekstova kao i nakon prošle pa nek se zapitamo zašto je to tako?
Z

Zabrinut

pre 1 dan

Zvezdi je problem mnogo dobrih igraca,a Obradovic gresi jer pokusava da svima da neke minute. Bolje su igrali kada im je falilo nekoliko igraca.
P

Pedja108

pre 1 dan

Obradovic je prosecan trener i to je to. Me zma, za sta on stalno odmara neke igrace, rotira. Od cega su se umorili? U NBA igraju svaki drugi dan, lete sa kraja na kraj zemlje i nema problema, jedino su kod nas preumorni. Kaze Sale tesko da igraci nadju motiv u ABA. Kako ne mozes? Cilj ti je da pobedjujes i budes prvi, gde ces veci motiv? A onda u EL gube i sa motivom. Slicno je Zvezda i prosle godine igrala. Imala sanse za vrh i jedva usla u 10. Isto se gubilo od fenjeras, tako i sad. Gubis od Bajerna i Partizana dve utakmice, od Pariza, Makabija, sve ekipe sa dna. I Asvel je jedva pobedjen, koji igra potpuno rekreativno, niti su ulagali u tim, niti su imali nameru. Stalno se kasni sa nekim izmenama ili se menjaju igraci koji daju koseve. Dobrica krene, ubacuje trojke, dobar u odbrani i onda klupa. Batler sutira kad pozeli, jos malo ce poceti sa svoje polovine da sutira, to mu jos fali u statistici. Nema trener da mu skrene paznju da smanji sutiranje, da ide u prodor, razigrava druge.

PFC PFC

pre 1 dan

Partizan je ekipa sa dna na tabeli, a igracki u samom vrhu pavijane .. za vas smo Cikago buls iz najboljih dana.. zahvaljujuci duhu koji lebdi i 2m evra koje su placene sudije imate jedno od najboljih sudjenja u EL ,da nije toga po kvalitetu ste u rangu sa Parizom ..

DarthVader

pre 1 dan

@ PFC PFC - Kakve su to sumanute mantre u glavama jadnih grobara, to je čudesno. Prvi put u istoriji Evrolige sudije nas ne kasape kao što uvek rade i odjednom imamo najbolje suđenje u Evropi. Ne, nego sada imamo isto suđenje kao Partizanu, pa je to još jedna stavka koja vas boli...
G

Grr

pre 1 dan

Partizan je obe utakmice u EL sa cz igrao bez nekoliko povređenih ključnih igrača. Ovu poslednju bez Vanje i Vašingtina a cz je imala samo priblem viška igrača. Šta bi se pisalo da je bilo obrnuto?
N

Nije bas lepo

pre 1 dan

Provokatorski naslov…
L

Lavižva

pre 1 dan

Nisam pročitao da li je posle derbija, novi mlađani dolazeći trener, ponovo pohvalio Penjeroju.
K

Koji druže identitet

pre 1 dan

Neke utakmice smo dobili vrhunskom odbranom u jednoj od četiri četvrtine, nege utakmice kada damo 100 poena, neke utakmice jer vodimo od početka, neke jer okrenemo u zadnja dva minuta, neke timskom igrom, neke na individualni kvalitet, neke na zalaganje, neke kada je veče nekom igraču, itd. Nigde nema identiteta, nego kako bude biće. Batler kaže zadnjih par utakmica šutira za 3 poena 22,5%, ali nigde ne piše da Batler zadnjih par utakmica u proseku šutira sa cirka 10 metara trojke. Pa Obst koji je sigurno kvalitetniji šuter od njega, ima bar duplo bolje pozicije za šut, kako je to moguće? Pa tako što nam je igra divlja, ranije su nam igrači bili divlji, ali sada je igra ta koja je takva. Sve u svemu, ulazimo u TOP10 zbog individualnog kvaliteta igrača, po projekcijama verovatno kao osmi, tu gubimo od Barse u gostima i onda smo domaćini verovatno Panati i tu se naša priča završava.
G

Grr

pre 1 dan

Batlera mnogo bolje i ozbiljnije čuvaju nego na početku, Obradović mu veruje i dozvoljava da šutira, kako napisa iz velike udaljenosti. Rezultat toga je 9/40 i to je pitanje za Obradovića. Da li tim ne zna da napravi višak i ostavi ga samog na šutu ili možda se pitaju i drugi koji to ne dozvoljavaju?

Bojsa2

pre 1 dan

Svaki ozbiljan trener da je vodio Zvezdu protiv ovakvog Partizana,pobedio bi sigurno. Ovako,dunster Obradovic zakopao celu sezonu nicim izazvan. Onako lose pripremlje mec je za skolske udzbenike. Igras utakmicu sezone,pred svojom publikom i ne pitas se na terenu nista ni u jednom trenutku,nego te razvaljuje tim iz "zadnje klupe"?! A,vrlo verovatno i da je ovo bila decenijska prilika da se napravi iskorak u EL. Posle kraja sezone,zahvaliti se Obradovicu u roku od odmah. Dunster nek prodaje maglu nekom drugom. Uuuuuuuuaaaaaa Obradovic...uuuaaaaaaaaa!!!! Odlazi
M

Milos RS

pre 1 dan

navedi mi tog ozbiljnog trenera koji ce da dodje kod nas, da ima autoritet nad ovim crncima? Trenutno najbolji trener u evropi Ataman, pa su i njega poceli da buse.

Bojsa2

pre 1 dan

Milos RS Nista,ako nema,onda cemo da gledamo ovakve dunstere i da se nerviramo. Kako Partizan dovede ovog Penaroju,covek napravi sastavi ekipu koja je bila urnisana ej?! Svi su bili protiv njega. Navijaci okretali ledja ekipi,pa evo,napravio respektabilan tim. A ako Zvezda ne moze nikog da nadje i ako nema trenera onda jbg...Obradovic nek vecno ostane.
R

RS Rs

pre 1 dan

Bojsa prijatelju sta je to Penjarola napravio a da nije Obradovic? Da li stvarno vjerujes da Zvezda ima bolju ekipu od partizana? Na pleju su bolji sigurno, Karlik i Kalates kod nas Jago i Kodi. Na 2/3 tu negdje Sterling, Vasington, Vanja, Milton kod nas Kalina, Batler, Nvora koji jedva da je igrao u raspalom efesu, Dobric. Da li su Osetkovski i Pokusevski losiji od Davidovca i Monekea? Bruno i Dzekiri su sigurno bolji od nasih centara nisu dzaba igrali u Cska i realu. Sve u svemu najvece razocaranje el ove sezone su partizan i olimpija milano. Valensija je najvece iznenadjenje i mozda zalgiris mada je zalgiris vazio za nekog ko bi mogao ici visoko. Zvezda je tacno tu gdje treba iako fali par povjeda za iskorak. Oli, Pao, Real, Fener, Hapoel... Svi oni imaju vece budzete i bolje ekipe od Zvezde. Vjerovatno sam preskocio neke igrace u nabrajanju ali to je to.

Bojsa2

pre 1 dan

RS rs Pa Penaroja je napravio vise nego Obradovic bez onzira sto to mnogi ne zele da cuju. Dakle,tu se na slzem sa tobom. Tesko je preuzeti ekipu kakva je bio Partizan i to posle Obradovica. Odstraniti jednog Parkera,Wasningtona...E,sad,da je pocetak sezone,rekao bi da je Partizan bolji. I ja sam bio ubedjen u to dok sezona nije krenula. Zvezda je pokazala da moze da igra sa najboljima tu mora da se slozis. Ovakvo bledo izdanje protiv Partizana je posledica dunsterskog spremanje ekipe.

Srbi3

pre 1 dan

RS Rs- U suštini si dobro sve napisao samo se ne slažem to oko budžeta sa tri tačkice kao da ih je još dosta a nije. Po izdvajanju budžeta na Neto plate Zvezda je EL šesta a Partizan osmi.

misa 81

pre 1 dan

Sto se mene tice sezona je zavrsena,gubis od Pariza,Bajerna,Makabia,Partizana kuci?Nismo u prvih 6 i cao!Kad pomislim da ide mucenje zvano Aba liga zavrsnica i KLS nije mi dobro,ni tu nista necemo da uradimo ker cemo biti bez motiva dok ovi drugi odavno se pomirili sa losim sezonama

Ivan Komnenovic

pre 1 dan

ali tacno na pet minuta do kraja derbija sam ugasio tv i rekao da je sezona gotova, ja im zelim da sve pokupe do kraja EL, ABA, KLS ali ja ih vise necu gledati
P

Pedja108

pre 1 dan

Upravo to stalno pricam. Zvezda gubi sve od fenjerasa. Treba dodati da su dve utakmice izgubljene protiv Bajerna i Partizana. Slicno je bilo i prosle godine, kad je Zvezda takodje mogla zavrsiti u vrhu, a jedva usla medju 10. I tad su gubili od Makabija, koji je sve utakmice igrao u Beogradu. Posto nisu imali nikakve sanse, nisu ni tim nesto pravili, gubili sve od reda, a onda Zvezda u svom gradu ne moze da ih dobije.
M

MladenR

pre 1 dan

Citam tekst, pa se pitam, zar nije i Igokea srpski tim? Za lektora...
P

Pixy

pre 1 dan

Očigledno ne poznaješ korene i istoriju vlasnika Igokea Laktaši.
O

Odvratno

pre 1 dan

Miljenović sad ili nikad rekao jedan novinar pa posle napise tekst E moj sasa onako besramno
r

rokenrol

pre 1 dan

Kaze izreka da je jutro pametnije od noci. Kad saberem sva desavanja pre utakmice(organizacija nikad losija,obezbednje policija l,kao da su namerno sve dozvolili..),pocetak utakmice tuca sa policijom,grobari bacaju petarde,stolove na nivo 200,koliko se paznje odvuklo od utakmice,kao da je moralo ovako da zavrsi,mislim da nisu bila cista posla.Sad je najvaznije,da se ova utakmica zaboravi,da krenemo dalje,Paris je sledeca najvaznija(danas treba dobro odratiti utakmicu,da se resetiraju glave...),jos uvek sve drzimo u svojim rukama,sa dve pobede smo sigurno medu deset,a posle je sve moguce,mi mozemo dobiti svakog,ali takode i izgubiti.
F

Fakat

pre 1 dan

Sezona za ovu raspalu ekipu je zavrsena porazom u derbiju. U EL bice 12. na kraju a u ABA ligi nece uci ni u polufinale. Tako da lagano mogu da se spremaju za novu sezonu sa novim trenerom....

Dexter Morgan PFK

pre 1 dan

Hajde neka je sa srećom i da pronađete opet svoj identitet.. :D
P

Pigeon

pre 1 dan

@Dexter Morgan PFK Pa to je u stvari njihov najveci problem. Oni su klub BEZ identiteta. Nemaju pojma ko su. Pozdrav.
V

View

pre 1 dan

O timu i pobedi Partizana ništa se ne priča. Samo kukanje, opravdanje poraza cz. Sada i problem i umora tima koji ima roster 24+. Opravdanja, opravdanja,... a to što Batler u poslednjih šest utakmica šutira ukupno 9 od 40 za tri peona, o tome niša, koji je doprinos ostalih,.. cirkus.
Z

ZeleznikA/27

pre 1 dan

Neka im Cova vrati ime i grb pa ce da imaju idenditet🤭
I

IDEA-ZAGREB

pre 1 dan

Limenke su u frizideru.
0

026

pre 1 dan

Uopšte nije slučajno što se 2.sezonu zaredom raspadamo nakon Kupa ako je prošle sezone bila priča povrede loš tim igrački mator tim zbog godina šta je onda sada? Kako je moguće da Sferopulos i Obradović identično vode i identično gube utakmice? Dobro je što nikome nismo produžili ugovor kao što smo Sferopulosu prošle sezone što je bila greška,nema šta ponovo nas čeka ista sudbina kao i prošle sezone pa ćemo valjda jednom naučiti kako se pravi tim i kakav trener treba da vodi taj tim po meni fali nam najjviše plejmejker sa skorerskim sposobnostima jedan šuter kao npr što je bio B BERON i naravno trener koji će normalno voditi tim i koji neće vršiti šablonske izmene i praviti sabotažu na momente.
M

Ma

pre 1 dan

Greška produženje ugovora Sferopulusu? Na toliki roster mora i dva trenera da se plaćaju. Ali plaćanje Sferopulosa pored Obradobića, je sitnica zs klub sa neograničenim budžetom
B

Baba sera

pre 1 dan

Pa nemojte vise da igrate kup i resen problem.
B

Brale

pre 1 dan

Ladno imaju cetri centra i ladno im peti Plavsic koga su totalno unistili da je pitanje dali ce ozbiljnu kosarku upste da igra a tek mu 22 godine, mada i on kriv sam lepu sezonu imao u Megi neko ga nalozio da ce da se naigra u Zvezdi a to je to, tako jr sada i sa ovim Miljenovicem, tako ce da bude i sa onim Djurisicem.
l

lik

pre 1 dan

27 godina ima Plavšić
A

Ahahahaahaha

pre 1 dan

😂😂😂😂😂😂 vise ne znaju dali su FMP ili Nigerija.
.

..

pre 1 dan

Važno je da stalno menjaju mišljenje. Partizan je bio K.K. Kamerun a oni veliki Srbi koji su se zalagali za tradiciju domaćih igrača. Pa pošto im domaći igrači ništa nisu donosili u EL godinama i godinama u nazad onda su oni postali K.K. Nigerija, vičući kako je ovo najsnažniji tim Zvezde godinama u nazad i radujući se tome (dok je išlo) sada kada su malo pali da li zbog igrača ili trenera ili zbog oba razloga, sada pljuvačina, opet do pobede nad Parizom, kada će opet klicati svojim Nigerijcima...I tako u krug.
A

Aahahahahaaha

pre 1 dan

Oni su uvek Veliko Srbi i RODOLJUBI cak i kada se oslobadjala zemlja od okupatora 1945 a oni igrali prijateljsku utakmicu protiv Albanije cak povukli sa fronta Rajka Mitica, a Partizan je Kemerun, mi smo Ustase i ostale gluposti.
I

Info

pre 1 dan

Karlik angažovao novog Batlera za kosenje trave i ostale potrpstine.
K

Kronos

pre 1 dan

Šta mislite da Zvezdu vodi Penjaroja? Šta mislite kako bi smo delovali? Bolje? Lošije? Pišite u odgovorima
1

1980

pre 1 dan

Verovatno bolje. Brže bi se lopta kretala,neki igrači bi igrali duže na terenu,ne bi bilo šablonskih izmena. Moja pretpostavka.
s

sta nije jasno

pre 1 dan

ukucas na netu, Niko ne moze fmp da zabrani ... I dodje ti
E

E moj Obradovic

pre 1 dan

Jedini glavni krivac je Obradovic, zadnjih 6 utakmica izbacuje igrace koji su najbolji na klupu!!! Ni amater to ne bi uradio, Alimpija za trenera!

Ivan Komnenovic

pre 1 dan

ja mislim da ce oni Tomu od blata praviti, covek odradio fener kao protiv petlica da je igrao i oni ga ne ostave jos bar par utakmica, nego celavi globus potpisao ugovor ali tek posle fenera, usrao se da ne pocne sa zvezdom odma poraz, to je nasa legenda koja bira kad ce igrati, moze slobodno nazad u monako tamo ga ceka njegov ljubimac dzejms
Z

Zvezda 91

pre 1 dan

Svi grobari su tesko poremeceni.
P

Pigeon

pre 1 dan

@zvezda 91. Ha, ha, ha...na ovo tvoje o poremecenosti. Evo, jedan stos. Ludak u ludnici, zakacio se za resetke na svom prozoru i gleda napolje. Tamo nesto dalje idu ljudi, svako svojim poslom, a ludak vice sa prozora: "Ej! Ima li vas mnogo, tamo, unutra!?". Pozdrav svim partizanovcima.
R

Radde

pre 1 dan

Partizani sampioni po internet komentarima,plus minus isto vode,ali sa titulama slabo stoje,njihov najveci svih vremena je uzeo 3,u derbijima masakriran,kup u Nisu na slici videli,u evroligi im najveci uspeh pobeda protiv Zvezde,makar u fudbalu bolje stoje,nate ugnjetavaju nas.
.

..

pre 1 dan

Šta li ti pokušavaš da kažeš i kakve teze da zameniš da bi ti bilo lakše zbog poraza u derbiju? Za Partizan je uspeh što je najveći uzeo ta 3 trofeja jer Partizana u košarci nije bilo gotovo nigde 10 godina dok se on nije vratio (da država je klubu koji je bio 2010. na F4 oterala trenera zbog političkih izjava (a za koje je bio u pravu), zavrnula mu sponzore i gurnula ga u rasulo, od 2012. do 2019. Partizan nije dobijao nikakav novac, tek sa Trinkijerijem nešto malo za Evrokup), najveći ga je toliko podigao mu je omogućen EL budžet, a u Evroligi je onda iz prve igrao četvrtfinale (ono što vi pokušavate i pokušavate i nikako tamo da stignete, izgleda ni ove sezone). Slažem se da u kupu Partizan nije osvajao trofeje ali Partizan uglavnom nema kvalitetne domaće igrače koji mogu da iznesu to takmičenje, a i moguće je u kupu krasti i praviti malverzacije, npr. prošlogodišnje Karlikovo slobodno bacanje u kupu kada je neko bacio upaljač na njega bi se u Evroligi ponovilo, u kupu i npr. KLS-u takve stvari su regularne.
M

Ma

pre 1 dan

U EL od poslednje 4 izgubili ste tri ali zato u ABA i KLS nema šanse da izgubite pred svojom publikom??? Promeniće se i to uskora,... samo polako
1

123321

pre 1 dan

Zvezdin najveći problem je vodoinstalater na čelu kluba. Sa njim ni aba ligu osvojiti nećemo garant Plafon polufinale ko prošle godine
@

@mozak leptira

pre 1 dan

Sto vas toliko boli što ste osnovani u Zagrebu
j

jbg

pre 1 dan

Zagreb je velegrad za Železnik.
H

Hm

pre 1 dan

Slinavac mrznjom i kompleksom neces nista da postignes.

@jbg

pre 1 dan

Железник је део Београда, опеван у српским народним песмама о Првом српском устанку. Твоја тврдња да је Загреб лепши од Железника, за сваког ко је завршио више од 4 основне значи да тврдиш да је Загреб лепши од Београда, а самим тим да је тачна тврдња да сте загребачки клуб
@

@mozak leptira

pre 1 dan

Ajde iskompleksirani pali
M

Mozak leptira

pre 1 dan

Šaka lekova pa u šetnju, lepo vreme. Biće bolje matori samo treba vremena a sve je to proces. A da, vi ste navikli uvek sve i odmah, na silu. Zato tako i prolazite životu i jedino vam je bitno unakazi ti Partizan po vasim pravilima
P

Pokerr

pre 1 dan

Samo sam u Zvezdi video da glavni najbolji igrač Batler igra 19 minuta prosecno, i nikad nije starter. U svim drugim ekipama bi igrao preko 25 minuta U derbiju je igrao samo 18 i ispade najkrivlji jer je preuzeo odgovornost i promašio
P

Pst

pre 1 dan

Grk je pogubio konce ali ih Obradovic sablonskim vodjenjem utakmica nije ni imao. Da za fizicki najtezu utakmicu u sezoni igras sa Miljenovicem na dvojci a Batlerom kome moras da sacuvas snagu da ima efekat na jedinici. Sta ce ti Karter koji ne postoji na obe strane terena. Nek skace ko hoce Jago je morao biti tu da promeni ritam. Dao si ovima sansu da dobrim plejevima dobiju ono sto nikada kvalitetom ne bi. Karlik protiv brzog Jaga nije faktor pokazala predhodna utakmica ali neko treba da razmislja ali brate ti se pogubis. Oni dobili na trenera. Izundu ti igrao mnogo minuta a nije bio faktor. Montejunas rodjace iskusan i tvrdim on i Odzele pod kosem nemaju konkurenciju u El ove sezone. Tamo gde nisu mogli da brane na petici jer nemaju dovoljno mase ti si igrao sa laganim centrom. Ponudio si se, ljudi iskoristili. Mada kako to da sude Spanac i Litvanac. Dok se dvoje svadjaju treci koristi. A da se mi ipak opredelimo za neka druga takmicenja i vratimo nasu kosarku na put uspeha. Preskupa zabava, kad se dodje do odluka zna se ko je glavni.
R

Rikmi

pre 1 dan

Ocigledno da atmosfera i odnosi u ekipi i izmedju nekih igraca i trenera nisu kako treba...
Pre dervija i Cibe i Kodi su postavljali neki slike za Miljenovica kao da moze da igra , a na slikama Miljenovic i Sasa u pozadini , znaci neka vrsta poruke Sasi.
Ocigledno da mu igraci zameraju forsiranje Jaga pre Miljenovica, a moguce da igraci sami i ne "mirisu" Jaga...

Posle derbija Kodi daje izjavu treba da se drzimo zajedno , da ne idemo jedni protiv drugih. c,c,c ko zna sta se tu sve izmedju njih desava..

Jago postavljao neke spaljenje brodove..
U takvim odnosima tesko moze dobar rezultat da se napravi...
A

Ajde pali

pre 1 dan

Evo ga ovaj ponovo kakve gluposti i lazi pises kakve nebuloze ,pa Jago je mislio na internet pljuvace, Da bre Moneke i kodi placu jer ne igra Miljenović ti bre ne Znas sta ces of sebe pa rszvijss teorije u svojoj zskrzljsljaloj glavi bolje nemoj nikada vise da komentarises
!

!!!!¡

pre 1 dan

Mekintajer je rekao da ne idemo jedni protiv drugih zadnjih 5 minuts glupane
M

Mrss

pre 1 dan

A ti kao ne Znas zasto je Jago Rekao to sto je rekao... Pravis se naivan
P

Palermo9

pre 1 dan

Jbt, izgube jednu, pišete kao da su oni 15. i izgubili sve šanse za prolaz. Polako, još 3 utakmice...
S

Sve mi je bilo jasno

pre 1 dan

Kad smo izgubili od makabija u bgd. Bio sam na utakmici i video kako se igraci zvezde ne bore. Odradjivali su utakmicu kao da im nije bitna. Tad sam shvatio da im je sve jedno i da ce mo tesko postici neki uspeh. Od tada nisam vise u areni. Navijam za zvezdu, 50 god al odavno nisam mazohista.
P

Prdoje

pre 1 dan

U pravu si, baš ih briga, takva je to generacija. Ne vredi uopšte gubiti vreme na luzere. I trener tu spada, iako nije ta generacija.
M

Mozak leptira

pre 1 dan

Kad ne znaš kako se zoveš uvek ćeš imati krizu identiteta, srećom nije samo kriza identiteta ima tu dosta kriza a svakako je najveća kriza postojanja
J

Jel tako

pre 1 dan

Znamo gde smo osnovani znamo kako se zovemo ali vas najviše boli što ste strano telo iz druge države
M

Mozak leptira

pre 1 dan

Mi smo barem osnovni, diskutabilno je gde za razliku od vas koji ste oteli studentski klub i isterali sve. Jos od 45 te vam smetaju studenti, pamet i znanje. Nikad niste razmisljali svojim glavom i nesto stvorili, samo kopirali i otimali
E

Exe

pre 1 dan

Zvezda nije ličila na sebe na derbiju, nije bilo Batlera ..Prosto slična utakmica kao protiv Bajerna
M

Mozak leptira

pre 1 dan

Što nije igrao Batler?
R

Rasprodati sve igrace

pre 1 dan

U ugovore staviti da nasa deca, mladi igraci, ne mogu da idu u inostranstvo do 25 god, i posvetiti se domacoj ligi. Ovim sadasnjim igracima je sve jedno dali ce pobediti ili izgubiti. Kako im klikne. Sve je to uobrazeno i ne trudi se. Za velike pare. Taj problem je imao i partizan. Meni ne znaci nista da gledam 13 stranih igraca u zvezdi.
M

Mozak leptira

pre 1 dan

Pa vi onda stvarno ne bi postojali, poslednji put ste izbacili igrača 14 oktobra 1965
G

Gostcz

pre 1 dan

Sasi Obradovicu jos Lebrona i Doncica da dovedu,dobio bi kuci Makabija,Bajerna,Valensiju i Partizana verovali mi kao navijaci ili ne...nema rezultata i podizanje kluba na visi nivo sa Sasom Obradovicem to je vec svima jasno!
M

Maxxx

pre 1 dan

Koliko morate da budete bezobrazni da pored objašnjenja Saše o izjavi o treningu čoveka koji nema nikakvu mrlju da je ulog omalovažavao kao npr Lesor protiratr priču kako je on dobio odgovor , Neverovatno nešto koji su to izlivi kompleksa
M

Mozak leptira

pre 1 dan

Jel izgubio i jednu utakmicu ove sezone? Poslednji put čestitao protivniku na pobedi protiv Pariza u prvenstvu Francuske pre 4 godine
B

Bljuc

pre 1 dan

Samo se treba prisetiti koliko su komšije male se uplašile uspeha zvezde pa su u svojoj bedi i kompleksu smislile priču kako sudije guraju zvezdu u Evroligi pored Lazi o budžetu
M

Mozak leptira

pre 1 dan

Nismo mogli da spavamo decenijama zbog vaših Evropskih uspeha. Valjda ćete ove sezone dogurati do tog istorijskog 9 mesta i odigrati utakmicu vise od nas u Evroligi kao i prosle sezone. Pola vas je zavrsilo na psihijatriji u plej ofu sa Realom kad smo igrali, moralo i da se puca po osnovnim skolama da se skrene pažnja sa Partizana
P

Pa da

pre 1 dan

Znamo kada imaš medijsku podršku iza sebe Mozes da pretvoriš bruku od sezone u uspeh, kao što vi radite za zvezdu, zvezda da igra f4 vi bi to napravili da to nije nikakav uspeh
Z

Za Triii

pre 1 dan

Ahahaha jos tamo negde 2011e ga izgubise.
B

Bnm

pre 1 dan

NE MOZE ONA TO DA NADJE OD 2011, ZAGUBILO SE U PAPIRIMA 🤣🤣🤣
X

Xyz

pre oko 10 sati

Gde nestase te excel tabele...?
B

Bnm

pre 1 dan

STA RECE "INDENTITET"???
M

MM33

pre 1 dan

Saša odlazi. Uzmi pare koje najviše voliš i odlazi. Sa ovim timom bi Radonjić ili Alimpijević bili 2. ili 3. i to pričam od prvog dana.
M

Msxx

pre 1 dan

Kojim timom? Dokle vise te gluposti da je tim sjajan ali eto trener ne valja, jel sad i Sferopulosu ne valja ali eto vi ste samo trener trener trener
B

BZ

pre 1 dan

Nije ga našla od 1945,neće ni sada...
O

Ok

pre 1 dan

Blago je ga tebi i svim odanim proslim vremenima. Ne ponovilo se Srbima.
O

Odlazi Obradiviću

pre 1 dan

Sezona je gotova za Zvezdu. Vođenje ekipe je ispod svakog nivoa. Potpuno je ugušio igrače. Iz svakog igrača je izvukao najgore.
E

Exe

pre 1 dan

Imali smo na utakmici nekog koji je laserom minirao zvezdu jer je laserom išao i na igrače zvezde ... A klub nije uradio ništa povodom toga da tog uhvati
P

Premudri

pre 1 dan

E,sad mi je jasno zašto ste izgubili...
C

Ccccccc

pre 1 dan

"zvezda mora zvezda mora ono" samo za zvezdu jedino , koliko ste samo pokvareni
B

Boxer

pre 1 dan

A kako to nismo pobedili a nije igrao Jago i igrao Miljenović eto sta se dešava kada navijači sa interneta se slušaju ,
V

V1ad

pre 1 dan

Cim ste poceli tekst sa Jagom koji preuzima teret mogli ste da ga bacite.
D

Dzoniiii

pre 1 dan

Vi ste svoj deo posla uradili, nabijali ste pritisak pred svaku utakmicu zvezde...maliciozno jer za jsd to niste radili, Samo u Srbiji ovoliko zlobe pokvarenosti ima
P

Premudri

pre 1 dan

Ahahahaha sine,koliko imaš godina? Odavno veću glupost nisam pročitao
M

Markiccc

pre 1 dan

Obrisi suze mala moja mala moja.🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
@

@Dzoniii

pre 1 dan

Naravno da jesu, opšte je poznato da najveći pritisak izazivaju tekstovi na internet stranicama nekih kladionica... A to četnici iz Nigerije pročitaju od reči do reči, i eto otkud problemi...
K

Kon

pre 1 dan

Samo neka pogledaju u limenku i videće svoj identitet, pib, adresu, sve.
B

Boxxer

pre 1 dan

Pogledajte vi u Zg videcete svoje mesto osnivanja
M

Mazx

pre 1 dan

Dokle vise mislite da Lazete...pib i adresa su Zvezdini

Bojsa2

pre 1 dan

Uuuuuuuuaaaaaaaaa,uuuuuuaaaaaa za dunstera Obradovica. Uuuuaaaaaaaa....ODLAZI,ODLAZI...