Komentari na vest

Zvezda ne može da registruje igrače za Evroligu do 28. februara

Jole91

pre gotovo 2 godine

Kazna je prestroga! Ali prvo treba krenuti od toga zašto je do nje uopšte i došlo?! Da smo bili odgovorni, ne bi nas sad svrbela glava!
u

ue

pre gotovo 2 godine

Bar ce Markovic moci da odmori protiv Borca,ima ko da ga menja
K

Kažu

pre gotovo 2 godine

Ovi iz EL, nije to prvi put. I baš sad da povuku ovakav potez, pa što niste pre. U ovu priču samo lud čovek veruje, sve je ovo Real pokrenuo,to je jasno svima. Što se nije pokrenulo kad je Vildosa došao, kad već traje toliko dugo.
2

2 puta u 7 dana

pre gotovo 2 godine

Realno nama ne trebaju no Kampaco ni Vildoza,jer bukvalno sa drugim timom peglamo dodikov privatni klub kad god hocemo,cak dva puta u samo 7 dana i u aba i u EL i to lagano i sa pola gasa!
T

Tvin piks

pre gotovo 2 godine

Dok je UPPRa biće i fmp a
P

Pa naravno

pre gotovo 2 godine

Kompleksi su kompleksi
K

Kakva

pre gotovo 2 godine

smešna kazna za takvo muljanje
g

gustavklimt

pre gotovo 2 godine

Samo za tebe, uvek uz tebe…!! Napred Zvezdo svi na stadion, svi u hale!! :-))
S

Simbad moreplovac

pre gotovo 2 godine

Koji svi, uvek vas pola ne dodje.
g

gustavklimt

pre gotovo 2 godine

@siNbade, i pola nas je dovoljno za ubedljivo najbolje navijace u evropi, a verovatno i sire. Malo je konkurencije u juznoj americi, kao i u nekim zemljama Magreba, tu i tamo se nadje jos po neko da “iskoci”. Ali, sve u svemu, majstori svog zanata! :-))) Srecna nova godina moreplovce i sve najbolje u 2023oj :-)))
E

E baš

pre gotovo 2 godine

me zanima šta će na ovo da kaže car careva
M

Milioneri

pre gotovo 2 godine

Cisto da podsetim neke koliko im kosta prvi tim: panter 4.mil,naneli 3.mil,exum 2.5.mil,zeljko 5.mil,lesor 2.mil,madar 1.5mil,ledej 2.mil,avramovic 1.5mil..itd itd sve to kad saberes bude ti jasno ko ima najveci budzet u celoj EL i na celom Balkanu i to bez premca sa jos Kupljenom licencom za EL placenom 5.mil! Zvezda moze samo da sanja o tolikom budzetu a igra EL posteno preko jedne pune decenije za razliku od ovih drugih koji je isto toliko videli nisu a ni titule takodje!
P

Pa

pre gotovo 2 godine

ko je kažnjen?
D

Dileje Sever

pre gotovo 2 godine

Dobro nisi procenio na jedno 100 miliona. Pa sam Panter je 10 miliona. Neto.
p

poki

pre gotovo 2 godine

To postenje vidimo trenutno
G

Gost 1990

pre gotovo 2 godine

Grobari unisticemo vas, bićete gazeni večno!
G

Gost555

pre gotovo 2 godine

Samo ti sanjaj.
@

@gost55

pre gotovo 2 godine

Već dugo taj san traje, vi sanjate i to već dugi niz godina.
G

GostRealan44

pre gotovo 2 godine

Ima li iko iz uprave KKCZ petlju da saopsti navijacima da je Kampaco izgubljen za ovu sezonu EL? Da li znate da registracija igraca za EL istice 28 februara u ponoc tj do prvog marta? Sto znaci da kada istekne zabrana istecice rok i za prijavu igraca za takmicenje. Moze lako da se dogodi da on raskine ugovor sa klubom jer ne moze da igra EL i potpise ga sa nekim drugim klubom koji ce moci da ga registruje.
m

mixM

pre gotovo 2 godine

Ko je lud da mu da 300k eura mesecnu platu?
N

Napred Monako

pre gotovo 2 godine

@mixM... kad moze panter mesecno da prima 800k moze i Kampaco 100K!
g

gost23

pre gotovo 2 godine

Čitaj sa razumevanjem, pa nećeš morati da pišeš sastav.
N

Nece da moze

pre gotovo 2 godine

Ovo ti nece proci bodiroga,dzabe se trudis...
G

GostKorisnik30

pre gotovo 2 godine

hahahahah evo nece moci da spava
A

A šta

pre gotovo 2 godine

mu to neće proći?
Ч

Чокот

pre gotovo 2 godine

Ко нам је крив? Да смо на 2-14 или 3-13 нико ништа не би ни питао.
С

Сотир Ђубре

pre gotovo 2 godine

Ако су дуговања измирена, на шта се односи казна? На недостатак "посвећености"?! Какав је то критеријум? Успут, све ово некако коинцидира са добрим резултатима у последње време. Вероватно случајност...
P

Pobeda je resenje

pre gotovo 2 godine

Koja li je tajna Covicevih excel tabela,koja li je tajna,koja li je tajna?

gemathegreat

pre gotovo 2 godine

Tajna je vaših prethodnih i sledećih 10 godina tuge. Unakaziće vas.
E

Excel tabele

pre gotovo 2 godine

Oni ne shvataju da im je i fudbalski klub izbacen iz Evrope zbog muckanja sa papirima a ne zbog dugova. Gle cuda, Covic bio tada u fudbalskom klubu. Oni i dalje zive u uverenju da su izbaceni zbog dugova ili licence. Lako je proveriti ima ve na netu, mada mislim da vecina navijaca zvezde verujevCovicu i Terzicu nego cinjenicma.
M

MVPČAČAK

pre gotovo 2 godine

Zakačili ste se sa pola EL. Prvo Baskonija zbog Vildoze, pa Real i Fener zbog Kampaca, sa Barsom oko auta, pa hoćete Polonaru, pa hoćete od rusa Milutinova da otmete, alo rođaci to je EL, mije aba i kls da tamo radite šta vam volja. Malo ste se zaigrali sa ogromnim narodnim parama našim parama.
k

kk.Bezanija

pre gotovo 2 godine

Pozdravili te panter od 5.mil i crveni trener 6.mil,to je ukupno 11.mil za samo dva vasa coveka,vise nego ceo godisnji budzet Zvezde!
F

FokusBG

pre gotovo 2 godine

''koji uključuju određena dugovanja igračima iz tekuće i prethodnih sezona, kao i zbog izdavanja netačnih i nepreciznih informacija, koje su dozvolile klubu da funkcioniše uprkos neregularnoj finansijskoj situaciji, navodi se u saopštenju Evrolige..''--- A sta ce tek da bude sa fudbalskom klubom kad Uefa krene da ceslja Dr alfa-megino poslovanje... Ovo sa kosarkaskim klubom ce izgledati kao sala....
B

Bum 92

pre gotovo 2 godine

Nije problem ,kaznite nas.... Ali pun mi je vise vaseg Fer playa k.... Da je bilo sta Fer Play odavno bi svi 'bogati' klubovi bili kaznjeni, ovako se kola lome po Zvezdi i klubovima sa manjim budzetima, pogotovu i slucajno se lome kad su rezultati dobri, kad te slucajno pokradu sudije. Ne verujem u Fer Play i ne verujem nista EL, sve i da mi dokazu, ne verujem im.....
G

Gost1290

pre gotovo 2 godine

Али веруј Човићу , и веруј у ту причу да је све плаћао и да су сви против звезде од Саше Обрадовића па до Бодироге .

gemathegreat

pre gotovo 2 godine

@gost 1290 momak pa vi samo za porez dugujete 6 miliona. Živim za dan kad će vam biti aktivirana menica. Živim za dan.
G

Gostbre

pre gotovo 2 godine

onaj ko misli da ovo nije svesno uradjeno grdno se vara....nije mogo da objasni nikome da ga dovodi za abu samo....tolike pare nebi niko proguto
c

crno dete

pre gotovo 2 godine

Kakvo priznanje za Zvezdu i njen rad tokom prethodnih godina i ove godine! Spanci su se toliko uplasili Zveze, njenih igara i potencijala koji ova ekipa ima da pokusavaju na sve nacine da nas zaustave. Vise to nije moguce na terenu, osim uz gazenje aut linije sa pola stopala, 3 igraca u reketu prilikom slobodnih bacanja, Blata koji sutira trojku iz auta itd... Posezu za ocajnickim i sramnim potezima van terena kako bi se omogucilo ucesce u top 8 vec standardnim ucesnicima top 8. Ne sme slucajno da se desi da se tu umesa jos neko. Zvezda je bila privremeno kaznjena, izmirila svoje obaveze i sta onda??? Ponovo kaznjena zbog toga sto je izmirila svoje ugovorne obaveze. Zbog cega je Zvezda onda kaznjena i po kom pravu je to dopusteno da se pravno lice koje je izmirilo svoje obaveze sto je EL i potvrdila kazni dodatno? Zvezda je vec bila privremeno kaznjena i da nije izmirila svoje obaveze razumeo bih tezu sankciju u vidu ove kazne, ovako ne vidim nikakvh osnova za novu kaznu. EL nema jednak tretman prema svim klubovima i zivo me interesuje da li bi Real i Barselona bili sankcionisani na isti nacin za ovakav prestup?(timovi koji pri tom imaju svake sezone gubitak od 20 miliona evra i transparetno posluju) Slazem se da je Zvezdu trebalo kazniti ali zabrana je izrecena jos 1 decembra tako da Zvezda nije prosla nekaznjeno jer vec mesec dana nema pravo da registruje nove igrace. Cemu onda nova kazna ukoliko je klub vec pretrpeo jednu? Kad se sve sabere, proteklih meses dana + 2 meseca do kraja februara kazna je zaista prestroga i neopravdana s obzirom da je Zvezda izmirila svoje obaveze( istina ne na vreme ali je izmirila i vec snosila posledica zbog toga) Ako se dugovalo i ranije zasto jos letos nije izrecena kazna nego sada kada je Zvezda u dobroj poziciji da izbori top 8? EL nije smetalo prethodnih godina kada nije bila u borbi za top 8. Ne treba da se prepiremo izmedju sebe (navijaci Partizana i Zvezde) zato sto se i Partzan vrlo lako moze naci u istoj situaciji ukoliko postane pretnja velikim ekipama i da svakog moze da pobedi. Nase ekipe mogu da kazne bukvalno za bilo sta, npr. ako ne znaju sta ce samo kazu stepenice su vam bile zakrcene KAZNA! Jednostavno nemamo dobru poziciju kako u EL tako i u fudbalu i treba raditi na poboljsanju naseg polozaja u evropskom sportu a ne da se prepiremo po komentarima. Srecno i Partizanu i Zvezdi i da oba kluba igraju standardno top 8 i f4 ali sa ovakvim odnosom EL prema nama necemo nista postici.
g

grobar77

pre gotovo 2 godine

A kad se tresu kosevi u zelenilu,ocigledni koraci Verona za titulu tad je bilo sve ok. Sve se vraća .....
c

covac

pre gotovo 2 godine

Sace njim gosn Covke one egzel table da pokaze, nista dase brigate braco...
G

GostMaestro88

pre gotovo 2 godine

Komšijama da se pojasni, da ne možeš da prijaviš budzet za tekucu sezonu od 9 ipo miliona evra a onda da das za samo jednog igraca(Kampaco) skoro 5 miliona za njegov transfer i platu. Malo se tu gubi racunica i krsi finansijski fer plej. Vidim mnogi spominju Bodirogu i krive ga za sve. Direktno ko je ovo pokrenuo je Real Madrid tj Florentino Perez. Oni su imali nerascicene racune sa Kampacom iz predhodnog perioda i zeleli su da ga dovedu za dz. To su znali svi ostali klubovi iz EL i zato se niko nije upinjao da ga dovodi jer su znali da ce uci u kostac sa Realom tj Kampaco nije ispostovao neke stvari iz ugovora od predhodnog puta i niko nije zeleo da ulazi u takav spor koji bi im bio na stetu. Ali eto ljudi iz CZ su se zaleteli i eto sada snose posledice. Meni samo nije jasno kako nisu videli da nesto nije uredu kad niko drugi ne zeli da dovede tako dobrog igraca koji je dva ipo meseca bez kluba? Trebalo je da im bude jasno da tu nisu cista posla. Ili su u tolikom tripu moći da mogu ovo da odrade bez ikakvih posledica.
S

Sale84

pre gotovo 2 godine

O cemu bre ti covece pricas?? Kakvih 5 miliona za Kampaca? KK Crvena Zvezda nije niti ce platiti Realu obestecenje, jer to nije duzna ni po kom osnovu da plati. To je Kampacov dug prema Realu kao sto je Vildozin prema Baskoniji i tacka. KK Crvena Zvezda nema nikakve veze sa tim i ne prosipajte vise raznorazne mudrolije ovde kao da ste izmislili neku topli vodu!!!
G

Gosten

pre gotovo 2 godine

Budzet od 9.5 miliona je za godinu dana a Kampaco je 1.8m za tu istu godinu. Ne mozes da racun Kapmacova primanja za dve sezone (1.8 + 2.5) a da racunas budzet za jednu godinu. Spanska marka je objavila da je Partizanov budzet 23m a Zvezdin 11
N

Nexu

pre gotovo 2 godine

E jbm li ga, srpska posla...Uvek neko muljanje, petljanje, nista ne moze da se odradi kako treba, posteno i casno.
m

malo se preracunao

pre gotovo 2 godine

a znas sta je najgore ?? ne mozes da posaljes pajser ekipu na vrata da izglade ovaj spor ...
g

gost76367

pre gotovo 2 godine

Pa ovi su jos gori od UEFE.Kaznili klub zato sto su izmiriti dug prema igracima.
r

realan 2

pre gotovo 2 godine

sta kaze EL, jel čepao liniju? ima li neko vezu na tehnickom, imam stojadina neregistrovanog hahahaha
G

Gost Lk

pre gotovo 2 godine

Zato je Nedović registrovan,a on je za Partizanove igrače,lično Džordan.
G

Gost964467

pre gotovo 2 godine

Samo nikako da procitam koji se to igracima duguje.
G

Gost9292

pre gotovo 2 godine

Ovde je ocigledno ljudima nije problem sto se kasnilo sa isplatama igracima, lagalo i mazalo, nego je problem sto te neko za to kaznio. Ako hocete vec da funkcionisemo tako onda se ne zalite na Miroticevu trojku, moze i on da gadja sa svoje klupe ako neko sebi daje za pravo da ne placa ili kasni sa obavezama. Ili totalna anarhija ili prestanite da verujete u sve sto Covic prica trece nema, on prestavlja onako kako njemu odgovara, a ne kako je stvarno.
D

Da podsetim...

pre gotovo 2 godine

Cisto da podsetim neke koliko im kosta prvi tim: panter 4.mil,naneli 3.mil,exum 2.5.mil,zeljko 5.mil,lesor 2.mil,madar 1.5mil,ledej 2.mil,avramovic 1.5mil..itd itd sve to kad saberes bude ti jasno ko ima najveci budzet u celoj EL i na celom Balkanu i to bez premca sa jos Kupljenom licencom za EL placenom 5.mil! Zvezda moze samo da sanja o tolikom budzetu a igra EL posteno preko jedne pu e decenije za razliku od ovih drugih koji je isto toliko videli nisu a ni titule takodje!
G

Gostkdld

pre gotovo 2 godine

Da su plate tolike Partizanu bi pej bio Kampaco, ograli bi Mirptic, Larkin... Ipak je igrac koji je dvostruko placeniji po godini od Pantera tvoj Kampaco, a kupujete igrace iz iste lase kao i Partizan. Plus ocigledno i me dajete plate dok vas maznjavaju.
G

Grobar013

pre gotovo 2 godine

Kako je onda objavljeno u svim medijima da ce Kampaco sa 1.8 miliona po sezoni biti ubedljivo najplaceniji igrac na nasim prostorima?
U

Ub ub ub

pre gotovo 2 godine

I da ponovis jos 500 Puta nece biti Istina Panteru!
D

DrvoMama

pre gotovo 2 godine

Opet nista Stojadin 6.5min, Nedovic 3.3, Vildoza 4.5Mil Bentil i Holand po 1.5 + ostalih 12 igraca u proseku sa 650k Pametno jasno
G

Gossst

pre gotovo 2 godine

Jeste, sve ukupno 300 meleona.
G

Gost200

pre gotovo 2 godine

E upravo takve kao što si ti je i kaznila Evroliga, koji napamet pričaju i lažu o budžetima. Ne možeš njima da prodaješ priču koju možeš na nekom tamo Pinku i Hepiju. Pa ti sad i dalje nastavi izvrćeš i spominjanje Partizana na vestima o lažnim finansijskim izveštajima Crvene zvezde, samo zamena teza, nikad suočavanje sa istinom.
L

Lagarija

pre gotovo 2 godine

"Davanje netačnih i nepreciznih informacija"(čitaj laganje) Euroligi vuče sankcije.Nije to jutarnje gostovanje Ćokija kod Sarape,Marića i ostalih novinarskih gromada i otvoreno laganje i spinovanje sirokih narodnih masa.
G

Gost200

pre gotovo 2 godine

Alo bre ljudi, muljalo se sa novcem i transferima, neko je dao velike pare za Viladozu i Kampaca, očigledno se finansijski izveštaji i računi ne poklapaju i stigla je kazna. Šta tu nije jasno? Da muljaju sigurno i veliki Real i Barselona ali ko njima može bilo šta da kaže? Uvek će se kola slomiti na manjima i slabijima. A pouka je da se svakako ne treba muljati ko god da si.
G

Gossst

pre gotovo 2 godine

Joj jedva cekam taj 29. koji ga ne ri toliko spominju, da vas malo spustimo na zemlju. Mnogo ste se istripovali.
N

Nedovic iz ugla...

pre gotovo 2 godine

Jel cekate isto ko sto smo vas odeljali dva puta u samo 7 dana,jel hocete reprizu?
d

dr.Nebojsa

pre gotovo 2 godine

Dva puta vas lupamo za redom u samo sedam dana i vi opet hocete jos,Ok nije problem kad ste mazohisti,bice repriza u sledecem derbiju!
d

deljanje

pre gotovo 2 godine

@Gossst, Oba derbija ste pukli za nedelju dana i u ABA i u EL! Jel hocete jos?
G

Gossst

pre gotovo 2 godine

Da zelimo jos.
T

Tango Argentino

pre gotovo 2 godine

Jos Dulo, Salo i Dalo i pali se masina. Eee moji Covicevci.
M

Mare CzBgd

pre gotovo 2 godine

Kriv nam je Bodiqoga.EL,Real iostali spanci a sta je sa nama.Mi smo krivi sto trpimo da nam klub vodi Covic a ovamo i Terzic.Mi sami smo velika sramota.
r

realan 2

pre gotovo 2 godine

bravo.... niko nebojsu da pita o cemu EL prica, jel tacno da ste ih lagali? ne pale u evropi exel tabele na pinku?
i

indija pakistan

pre gotovo 2 godine

Opet ce mo na kraju sezone po 11 put za redom zajedno sa nasom Argentinskom bracom Lukom i Kampacom pevati indija pakistan svima nama.....
G

Grgurr

pre gotovo 2 godine

Bez tenzija...unormalimo se. Nikad jaca ABA liga...Obradovic i Ivanovic zajedno 9 evroliga. To se mora respektovati, legende se postuju.
G

Gostttttt

pre gotovo 2 godine

Da ti malo naucis osnove pravopisa, pa onda da zapevas?
F

Fejnord.

pre gotovo 2 godine

Za jednog puntera od 5mil i crvenog trenera od 6mil.u srbiji mozes da sagradis 10 skola i 7 vrtica za decu,to je cinjenica!
M

MakabiHaifa

pre gotovo 2 godine

Kampaco 6.8mil
V

Vi resili

pre gotovo 2 godine

Jos zabrana za Excel tvrdnje da dobijete? Nije dosta jedna !? 🤡😂
g

gost slučajni

pre gotovo 2 godine

Po toj računici koliko vrtića se može sagraditi od 10 miliona za Kampacova i 8 miliona evra za Vildosu 8 za Nedovića
G

Gostivojevic

pre gotovo 2 godine

Makabi Haifa kako si ti poceo licitirati uskoro ce cena Kampaca dostići cenu Mpabea.Kako to juce Kampaco bilo 4mil danas vec 6,8mil verovatno sutra biti 13,9 mil
D

Don Vito Corleone

pre gotovo 2 godine

Šta vam nije jasno. Trn u oku smo im. Doveli smo Nedovića, Vildosu, Kampaca, a biće još takvih pojačanja. Jel možda suspendovan sudija koji nije hteo da vidi da dva igrača Barselone ulaze u reket pre nego što je izbacio loptu prilikom drugog bacanja Marković. Jel suspendovan sudija koji sa dva metra gleda Mirotiću u noge i neće da vidi da sa pola patike gazi aut. Zvezda je jedini klub iz EL kome EL nije čestitala novu godinu. O čemu pričamo. Dok neko 8 godina igra EL jer je to izborio učinkom na terenu, neko drugi dobija poklonjeno mesto u EK pa u EL, i ako to na terenu nije zaslužio. Videćemo ko će da se smeje na kraju sezone.
9

987

pre gotovo 2 godine

U pravu si, i sad će neko reći da to što nisu čestitali novu godinu, bila slučajnost. Jeste kad bi se lagali, ja odavno pričam da je EL smešna organizacija. I veliki sam protivnik zatvorenih takmičenja. Odmah se setim Amerike i muka me hvata.
N

Nista neobicno

pre gotovo 2 godine

@987 svidja mi se komentar. Blago receno.
G

Gost1221

pre gotovo 2 godine

Au kakva najezde grobara, ali 28 og januara posle 9 nece ih biti nigde,ja... re teske
D

Da podsetim

pre gotovo 2 godine

NEDOVIC IZ KORNERA....👊
R

Rodman1986

pre gotovo 2 godine

Kog Bartolomeua? Diaza? Portugalskog mornara koji je prvi oplovio Rt Dobre nade? Igrate 10 godina EL ne znate ni kako se zove predsjednik te organizacije sve te godine.
G

Gvozden CZ

pre gotovo 2 godine

Eurohooos preneo da je izvesno da će Kampaco tražiti raskid ugovora na štetu kluba jer ne može da igra EL
M

MojTe

pre gotovo 2 godine

Ajdeeeee....
H

Hepek

pre gotovo 2 godine

Nekome je najveci uspeh prosle sezone bio odlazak Radonje a ove ce im biti najveci uspeh zabrana registrovanja Kampaca
P

Partizan šampion evrope vas veciti san

pre gotovo 2 godine

Bolje sad nam cestitaj titulu aba nego posle bice ti mnogo lakse ....
1

1992

pre gotovo 2 godine

Nama je najveći uspjeh titula prvaka Evrope, osvojena EL, 1992. godine. Pozdravljam.
@

@1992

pre gotovo 2 godine

Pise lepo u kometaru prosle sezone. A 92. niste osvojili EL jer ista nije ni postojala. To sto ste vi osvojili se sada zove FIBA liga sampiona
1

1992

pre gotovo 2 godine

Provjeri na sajtu Evrolige šampiona 1992. pa onda reci ko je bio šampion. Pozdravljam te.
@

@@1992

pre gotovo 2 godine

Onda ste vi u fudbalu osvojili ligu konferencija...
k

kolodin

pre gotovo 2 godine

To automatski znači da ne može biti registrovan za EL ove sezone,poslednj rok za registraciju igrača je 1 Mart a Zvezda ima zabranu do tada
M

Mika Sumadinac

pre gotovo 2 godine

Boli ga lakat. Podizace formu u ABA protiv Borca, Splita i MZT-a. Na leto pali u veci klub, vazno je Cokija oladio za ozbiljnu lovu..pardon gradjane Srbije.
M

Mauro Tasoti

pre gotovo 2 godine

Misle da ih svi mrze i svi im zavide na njihovim skupocenim i zvučnim pojačanjima a biće da je u pitanju samo jedno,da moraju da se poštuju stroga pravila Evrolige.Radeći u ABA šta im je volja i gde im ne može im niko ništa,što im je sinoć trener Mornara inače deklarisani Zvezdaš lepo rekao,teško Im je da se pomire sa činjenicom da su u Evroligi sitne ribe i da su malo kome bitni.Možda bi im Trener Ivanović kao svetski čovek mogao da objasni neke stvari,npr.da u ozbiljnim ligama postoje neka pravila i da su ta pravila jednaka za sve.
g

gunnersi

pre gotovo 2 godine

Je l' su ta stroga pravila "daj 5 miliona i igraj, iako nisi osvojio ligu 10 godina"?
G

Gost1717

pre gotovo 2 godine

Treba da se postuju pravila...slazem se. A koliko vi dugovanja, tuzbi, presuda Bat- a imate unazad godinama, za kasnjenje uplata trenerima(Dulo, Andrea) i igracima? Pa kako onda niste kaznjeni dvomesecnom, u ovom slucaju tromesecnom zabranom, ako se racuna od 1. decembra? Ili godisnjom, ako se uzme u obzir cinjenica da od marta je sve gotovo..tj. f8 je skoro formiran..slepci iz EL..obrukaše se.
B

Besna Veca

pre gotovo 2 godine

Sada mi je jasno zašto se bivši igrači Zvezde onako lože i zatrpavaju koš kada igraju protiv Zvezde i još se bezobrazno raduju kao da ih je neko zeznuo za novac predhodnih sezona.
N

Neko iz mase77

pre gotovo 2 godine

"Davanje netačnih i nepreciznih informacija", ovo opisuje poslovanje kluba, i onda se diče kako sve prezentuju u javnost, ali lazne informacije
r

rece Velja onomad

pre gotovo 2 godine

ja rekoh da malo kraduckate a vi sve ...pa ne ide
S

Skakadak

pre gotovo 2 godine

A ja mislio da je bartomeu los covek
G

Gossst

pre gotovo 2 godine

Pa vidis dobro si mislio. Jer je kod njega ovo ocigledno prolazilo, samo se verovatno moralo dobro podmazati. Zato je i smenjen.
P

Pitanje?!

pre gotovo 2 godine

Hoce li moci da ljubi saigrace u svlacionici?! Barem kad je olacen 6,9 mil da nesto radi!
G

Gost Stanko

pre gotovo 2 godine

Kampaco nece moci da igra. Ali ce nastaviti da jede banane u Aba ligi.
d

d.g.

pre gotovo 2 godine

A žalbu na krađu protiv Barse niste razmatrali. Kad budemo prvaci aba verovatno ćete dodeljivati Vajld kartu....
b

bokash9

pre gotovo 2 godine

Bas mi zao Srbije,tolike pare bacila. A koliko vrtica i skola je moglo da se napravi
A

Aa

pre gotovo 2 godine

Tek bolesnih deca koliko ima a leče se SMS porukama.... Jadna si drzavo da više nema de!
k

konacno da shvatimo

pre gotovo 2 godine

Da nas niko u Evropi ne mrzi. Jednostavno tamo postoje pravila, a mi ovde nismo navikli na njih.

Niko

pre gotovo 2 godine

Da napiše pravu istinu, španski klubovi su bili protiv Bodiroge, kad je izabran za predsednika. I sad se treba nekako uvući špancima, a to je sad najlakše preko Zvezde. Ko u ovo ne veruje, taj živi u zabludi.
S

Shauic

pre gotovo 2 godine

Druže, kažnjavaju vas zbog finansijske nestabilnosti, kršenja pravila fer-pleja i plasiranja pogrešnih i netačnih informacija sa ciljem da se omogući funkcionisanje kluba. A vi na to kažete "mućkali smo, al' u skladu s' propisi". Dakle, zavrnuli ste neke igrače iz tekuće, ali i prethodnih sezona i više ne žele da vas tolerišu. Nema tu emocija tj. mržnje, cilj je da se pravila poštuju.
C

Coban

pre gotovo 2 godine

Pa oni doveli facu za aba ligu svi mi to znamo. Mi osvajamo evroligu i bez njega haha
O

Orao

pre gotovo 2 godine

Auuuu sta nam rade!!! Sad kad proradi srpski prkos!!! Ej oni doneli ovu kaznu kad je sve izmireno! Pa gđe to ima? Ajde da je kazna izrečena kad obaveze nisu namirene, ali posle! Pa ovo je protiv svih pravila PRAVILA!!! Ovo je teško kršenje pravila od evrolige! Pa ovo je kao da te policajac zaustavi i napise kaznu, a ništa nisi uradio, ali ti je obrazloženje da nebi slučajno napravio prekršaj u budućnosti.. Ova kazna nema nikakve logike!!!
@

@Orao

pre gotovo 2 godine

A da je sve izmireno, to ti je Nebojsa rekao, a ti poverovao? Hahahahahaha..... Suplje glave do bola. Jasno je bilo od starta da su ogromne malverzacije u pitanju, a pogotovo oko ovog transfera. I ne znam sto se ljudi cude.
O

Orao pao

pre gotovo 2 godine

Kaznu si platio ali si nakarikao bodove u vozačkoj.
Š

Šljaka

pre gotovo 2 godine

Skoro pa da si upravu ali, ti si kod policajca napravijo prekršaj upozoren da platiš na vreme, pre drugog prekršaja, u medju vremenu praviš drugi prekršaj i plaćaš prvu kaznu u isto vreme, al dok su stigli novci od prvog prekršaja, policajac ti oduzima vozačku do marta tako da nemozes da upravljas do marta vozilom, primer 1 parkiras u garaži ideš busom ili taksijem, eventualno pešice. Čista matematika, pozz.
G

Gosten

pre gotovo 2 godine

Pa pise ti u tekstu da je sve izmireno. Licno covek iz evrolige dao tu izjavu. Svasta
@

@@nije

pre gotovo 2 godine

Nebojša, nego evroliga. Čitaj malo pažljivije.

ekohomer@gmail.com

pre gotovo 2 godine

Konačno neko da im ispostavi Račun.Ipak ne verujem u ideju da će se na ovom završiti.....Široko se država otvorila da ipak baci tolike pare.Za KSS ABA ligu im ne treba Kampaco.Sve je sinoć nesrećni Pavićević rekao na utakmici.
P

Pavicevic

pre gotovo 2 godine

primio 113 poena i kriv mu covic, e vi takve podrzavate, zato tako i prolazite, covic jos ni 1 posto nije uradio sta se radilo od krajem prosle i pocetkom ove decenije
T

Tripla Kruna

pre gotovo 2 godine

NEMA VEZE,ZBOG OVE KAZNE VRACAMO DUPLO U SLEDECEM DERBIJU!
P

PERA Trta

pre gotovo 2 godine

A jel se ponistava utakmica sa Barselonom?
A

ABA Campazzo

pre gotovo 2 godine

Zamislite opciju da Faku raskine ugovor, pređe u KKP i odmah ga registrujemo za Euroleague :-)
V

Vildoza

pre gotovo 2 godine

Kampaco se nikad ne bi toliko ponizio da zaigra za klub koji jedne jedine titule i EL video nije punih 11 godina!
T

Trotia

pre gotovo 2 godine

Al se zato spustio najnize sto je mogao, lada je dosao u tim koji je redovno 17-tiu EL, nikad nije imao jedan f4, nikad nista osvojio, osim kradjom abu i pretnjama. I da klub koji vise ne postoji.
M

Mikica Srbija

pre gotovo 2 godine

Polonara na zidinama Kalisa gleda u usce i misli se kako umalo i on da igra Aba ligu.
G

Gost 034

pre gotovo 2 godine

Taj koji je dao pare za Kampaca, a to nije Zvezda, grdno se zajebao. Ako ga je doveo za ABA ligu, dzabe je ulagao. Bez Vildoze narednih mesec dana i Kampaca do 28. februara, nemamo šta da tražimo u Evroligi. Možda će se sponzor dodatno otvoriti, ko zna.
g

gost8644

pre gotovo 2 godine

Dovedite Dorsija i Singltona.
Ј

Јосиф

pre gotovo 2 godine

Ако имамо забрану,значи неможемо ни да, доведемо никога! Или је битно лупати!
G

Gost4

pre gotovo 2 godine

Jeste vi ludi da mislite da Bodiroga moze sam da donese odluku da Zvezda ne registuje kampaca? Nije on jedino tu taj odbor, on jeste predsednik ali ne i neko ko sam donosi odluke. Ne moze jedan klub da se pojacava kako mu dune i radi sta oce kad su losi rezultati. I Partizan je imao problema na pocetku, pa nije doveo 2 pojacanja mega bum u evropi, nego nekog Borodzijanskog koji ce izgleda da ide uskoro.
p

podesen

pre gotovo 2 godine

Glas otišao,a i ide i ovaj centar sto poslednji stigao.
G

Galaksijaa

pre gotovo 2 godine

Bodiroga se sveti Zvezdi u ime spanskog lobbija.
p

pa nije

pre gotovo 2 godine

BODIROGA bog tam. On je jedan u celom odboru.
N

Nenad B.

pre gotovo 2 godine

Meni se ipak čini da postoji neka "sistemska" greška u Čovketovim exsel tabelicama.
R

Reč je reč

pre gotovo 2 godine

Em uveli zabranu em kaznuli sa 25 milja € em nas očigledno pokrali protiv Barse pa im i to malo pa nam još zapretili da budemo dobri inače ide i oduzimanje pobeda.To će verovatno iskoristiti ako vide da imamo šansi za ulazak u top 8.Nebi se iznenadio te pobede da dodele Bodiroginom partizanu.
M

Mikac678

pre gotovo 2 godine

Daj unormalite se i lupetajte da je Bodiroga nešto kriv, kriva je Zvezda jer nije plaćala dugovanja na vreme šta mislite što je Radonjić otišao!? Problem u čitavoj priči je što nisu kažnjeni i klubovi iz Turske i Grčke koji imaju ili su imali probleme oko zaostalih dugovanja, Zvezdu je trebalo kazniti ali i mnoge druge
s

selektivna pravda

pre gotovo 2 godine

se to naziva
C

Crno Beli Partizan

pre gotovo 2 godine

Smarate sa Bodirogom i Partizanom, e su vas oni terali da uzimate igrača kojeg prate finansijski problemi. Pa samim tim što se kasnilo i što ste uopšte sproveli ovakav transfer, mora da se sankcioniše. Pa najbolje da se svi tako zajebavaju i da ne bude posle ništa. Takodje šta vas boli uvo, imate ekstra košarkaša za ABA ligu koja nam je svima dosta bitnija zbog iduće sezone, u EL nećemo ništa veliko napraviti ni mi, ni vi. Eventualan ulazak u top8 i to je to. Da ne pričam o tome da je do februara...
p

podesen

pre gotovo 2 godine

Sad kad krene Pefi na pleju da igra,ima jedva Mornar da dobijemo.

бартендер

pre gotovo 2 godine

Какав год да је био правићемо Ђордија пд блата! Чуј измирили сте све, све платили али ћемо свеједно да вас казнимо… Па ако ово није тендециозно, директан удар на клуб искључиво мотивисан личним разлозима, онда не знам шта је! Али нека, тако су харали некад по Србији па им је дошао крај, неће ни ово дуго!
p

paulo

pre gotovo 2 godine

Kad je to Bodiroga harao Srbijom harao je kao igrac to da ali kao funkcioner je bio potpresednik saveza o cemu pricas druze mora da si ga pomesao sa Covicem,Terzicem,Vazurom ili Vucelom.
G

Grobar013

pre gotovo 2 godine

Kakve veze ima sto ste izmirili sve? Finansijski fej plej nema veze sa tim.
к

ко каже

pre gotovo 2 godine

да је све измирено?
M

Mmmmmmm

pre gotovo 2 godine

Aman ljudi, upitan je Kampaco i njegova igra, čovek nije igrao dve godine... Nije ni trebao realno kad se vrati Ivanović i Vildoza Zvezda će biti top, živi bili pa videli, Zvezda samo sebi napravila problem sa Kampacom, iskreno...
D

Dzoni-1970-

pre gotovo 2 godine

Ali onaj muceni lik sto je pre neki dan gostovao na jutarnjem negde, uvalio mu Covke, inace je Covke isao uvek, ubi se lik objasnjavajuci kako su praznici, pa zato ovi nemaju vremena da ga registruju 😂😂😂 A ta zabrana je svakako nastupila dosta pre Kampaca koliko se secam, i pored toga oni iskesirali milione...
R

Reč je reč

pre gotovo 2 godine

Tačno je da je zabrana bila pre Kampaca ali sigurno bi bila davno ukinuta da nije Kampaca.Ovo treba da posluži kao pokazna vezba kako će proći oni koji se zamere španskom lobiju u EL.
N

Nedovic 3ka...

pre gotovo 2 godine

Ovo je vise nego ocigledno da je sadasnjeg predsednika EL vise nego zabolela ona Bomba Nedovica i pobeda Zvezde protiv njegovog kluba po sred Arene,pa nam se sad sveti na sve moguce nacine tako sto nam prvo podvali njegove licne sudije koje je on birao da nas pokradu protiv Barse i otmu nam pobedu,a sad na sve sto nam smesta i ovu nepostojecu kaznu jer ga ocigledno mnogo boli Jak Zvezdin tim i 7 pobeda za redom a pogotovo ona u Areni protiv igokeje,upravo zato nam se sve ovo i desava jedno za drugim sto nikako ne moze da bude "slucajnost" da u samo 5 dana prvo nam otmu pobedu protiv Barse a sad nas odjednom kaznjavaju..itd to je znaci taj "bodiroga efekat" na koga su nas svi upozoravali na pocetku sezone,sad je i vise nego ocigledno zasto!
T

Teodul

pre gotovo 2 godine

Postoji li neko da ga niste oblatili???
C

Cccc

pre gotovo 2 godine

Neko kupuje da učestvuje a neko nemoze registrovat igrača. E zato se zvezda i buni da Partizanovi ljudi budu na rukovodeći mjestima što rade gde god da su protiv Zvezde.
S

Spale22

pre gotovo 2 godine

*ne može. Ne znaš osnove pravopisa a znaš da je Partizan uzrok što Zvezda ne može da registruje igrača? Zanimljivo.
c

cpr

pre gotovo 2 godine

oterati kompletnu upravu. Platiti toliki novac za jednog igraca da bi igrao protiv Splita Mornara i Mege. Genijalci
F

Fmp 2011

pre gotovo 2 godine

Pa dobro 6,9 mil nije puno za nas Psg “kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove “!
G

Gunnersi

pre gotovo 2 godine

Istupiti iz Bodirogine Evrolige i okrenuti se Fiba takmicenju. Sramota je sta nam rade i kako nas kradu na svakom mecu, a sada jos ovo. Uzmite nam i pobede sve, valjda tada svi budu srecni. Ocigledno je 7 vezanih pobeda mnoge zabolelo i uzdrmalo.
p

paulo

pre gotovo 2 godine

Zasto ne volim ove komentare navijaca Zvezde kod njih nema sredine kad im ide onda su najaci tu je top 8 osvaja se aba liga i sve to sa pola gasa,a kad im ne ide onda ide kmecanje kako im se smesta jer toboze protiv njih su se svi urotili ljudi imajte malo dostajanstva.
H

HgF

pre gotovo 2 godine

Zabole real i barsu i baskoniju za Zvezdu. Jasno je ko stoji iza ovoga. Zaboleo ih poraz 08.12.2022 jače nego što izgleda
M

Mikac678

pre gotovo 2 godine

Ova kazna je mnogo veća jer Kampaco neće dva meseca igrati Evroligu a primaće kao da igra, bukvalno najveća plata na svetu za igrača koji igra samo domaće takmičenje, ovo ni šeici ni kinezi ovoliko ne bi platili. Kampaco je novi Ronaldo!
G

Gost55

pre gotovo 2 godine

Izmireni dugovi ali ne moze da se registruje da ne bi ubuduce pravili greske haahahahahahahahahaha a neko bezi iz lige i nikom nista
J

JA I TI

pre gotovo 2 godine

Ne citas dobro...Iako su izmireni dugovi kazna ostaje jer se slicni proposti desavaju vise puta i zato kazna..Po tebi neku ukrade lovu,pa je vrati i ne mora da snosi posledice.Ili napravi prekrsaj u saobracaju ali se izvinio policajcu i sve u redu..Alo, urazumite se malo.Sami smo krivi,nikakvi lobiji,Bodiroge i kojekakve fraze.
G

Gost55

pre gotovo 2 godine

pa da, napravim prekrsaj dobijem kaznu i platim je, nisam iskljucen iz saobracaja da ne bi ponovo napravio gresku,nego izmirim obaveze i nastavim, unormali se ti malo druze.. zasto se ovo ne radi sa svim klubovima a ne samk Zvezdi
H

Hrvoje

pre gotovo 2 godine

Veoma jednostavno za shvatiti, isključivo Bodiroga. Ruske klubove su izbacili, Zvezda im smeta.
N

Nobelovac

pre gotovo 2 godine

Zamisli dovedes Kampaca da ti igra Samo Abu.. Oj Srbijo medj sljivama!
V

Vidi

pre gotovo 2 godine

Koliko si glup, pa aba liga je i najvrednija. Ti si možda mislio da će večiti da urade nešto u El. A Zvezda je ove rezultate i napravila bez Kampaca.
x

xezlgzwx

pre gotovo 2 godine

Hvala Bodiroga. Samo da ne zaborave ni on ni onaj na celu saveza sto prebija sudije kad posteno sude, mi Zvezdasi sve pamtimo. U poslednjih 10 godina smo bili milostivi i nismo dovoljno vracali za 20 godina pre toga, ali verujem da necemo jos dugo biti tako naivni. Maksimalna i puna podrska Terzicu i Covicu, uvek protiv purgera!
m

muki 7

pre gotovo 2 godine

Ne daj se Čovke
B

Beogradjanin

pre gotovo 2 godine

Ne želim da ulazim da li C.Zvezda kriva ili ne , ima ko treba da vodi računa o tome i ko je na kraju krajeva sankcionisao klub . Ali mi iskreno nece biti jasno koji je razlog zbog kog navijači Partizana likuju pa Kampaco igrao ili ne u Eurogligi igraće svakako Aba ligu a tu po meni je Zvezda onda ogoroman favorit da je osvoji , a nisam baš siguran da će vam dva puta slati pozivnicu , jel mislite vi o tome kad likujete bez razloga????
i

ivan8209

pre gotovo 2 godine

Mi cemo opet platiti pola miliona da igramo evroligu a vi kampaca 4miliona samo da bi osvojili aba ligu i da bi opet igrali evroligu😁
M

Mikel

pre gotovo 2 godine

Jbg...niste čestitali rođendan
g

gasiiiii

pre gotovo 2 godine

Jos da ih izbace iz el i da ugasimo ovo zlo od kluba...
G

GostBM

pre gotovo 2 godine

Pa nisu je igrali 10 godina...neka ih.
p

pravnik

pre gotovo 2 godine

Da ostavimo po strani klubaštvo, najjače je kad oni pričaju o finansijskom fer pleju a imaju timove od 30 mil.eur i plaćaju igrače poput Mirotića basnoslovno. Da ne pričam da imaju po 2 domaća igrača u timu... Toliko o ferpleju... Dok se ne uvede salary cap i još neka ograničenja, EL nema smisla.
r

reb8888

pre gotovo 2 godine

...evo najboljeg dokaza koliko se tresu i real i barsa od ove zvezde, real preko 100 miliona u minusu od kada je pocela korona i pricaju o nekom fin. fer pleju, pa kako poslujes sine ako si 3 godisnja budzeta u minusu???...kradu nas godinama na terenu da nas drze van tih top8, sada kada vide da vrv ni to nece biti dovoljno, daj bilo sta...nema veze, platice valensija...
G

Gost1245

pre gotovo 2 godine

Samo da ponovim nesto sto sam par puta rekao i svaki put je bilo tacno ali je bolelo jace nego sto su se smejali drugome. Avangardo,zelim da se jos vise smejete i da nas zajebavate,ali znajte da batina ima dva kraja. Onaj drugi je jako deblji i svaki put kada ste nam se rugali,vratilo vam se vise puta jace nego sto bi trebalo. Samo nastavite,postoji ona nasa krilatica da ko se zadnji smeje,uvek se najsladje smeje. Ne zaboravite ni vi a ni moji crveno beli! Vratice se sve! Ne zaboravite!
M

Modesty

pre gotovo 2 godine

Pa rekla bih da je taj drugi kraj batine upravo opalio po vama.
z

zvazdan

pre gotovo 2 godine

Covece, pa zar ne vidis, nas su udarila oba kraja batine, em nema registracija, em kazna, 25 hilj E.
C

Carice

pre gotovo 2 godine

Modesty ;)
G

Gost87

pre gotovo 2 godine

Oni bez pardona ruske klubove koji su vlasnici izbace iz takmičenja bez da bilo kome šta objašnjavaju, a šta tek nama mogu da rade. Ne sumnjam da ima i sa naše strane krivice, ali izgleda da smo se nekome zamerili sa Vildozom i Kampacom a svi znamo kome. Ono suđenje protiv Barse je pokazalo u kom pravcu će sve ići.
Z

Zapamtite

pre gotovo 2 godine

Ovaj komentar, čim prodje utakmica sa Realom. Kazna će biti ukinuta, a to je već ovaj Glikman i najavio. Izmedju redova.
J

Ja sam jaaaa

pre gotovo 2 godine

Prolise suze zvezdancici. Citajte malo, kaznjeni ste jer vam je ovo treci put da muljate. Presveti covic po domacim medijima mase papirima kako je sve cisto, onda mu finansijska kontrola Evroliga metne da ne kazem sta, kako su iznoseni netacni finansijski izvestaji
p

psy

pre gotovo 2 godine

Kad stize Milutinov?
G

Gost43

pre gotovo 2 godine

VOZ KASNI !
z

zvazdan

pre gotovo 2 godine

28. februara, uvece.
G

Gost789

pre gotovo 2 godine

Zbog ovoga kazniti zvezdu izbacivanjem i iz ABA lige kao što će uraditi i EL.
g

gost23

pre gotovo 2 godine

Ovo je na nivou onih komentara gde se pojavljuje - hahahah...
4

4584

pre gotovo 2 godine

Kako kaže ona stara pesma...TAKO TO BIVA KADA SE PREVIŠE SNIVA...
G

Gost345666

pre gotovo 2 godine

Kako vise ne shvatate da je ovo da se Zvezda urusi.Gde god se okrenes njima Zvezda pred ocima.Juce onaj celavi 🐒 iz Mornara izgubi od FMP kriva mu Zvezda,Pera Antic nosi duks Zvezda svi ga napali.Ovo je tek pocetak napada na Zvezdu kosarkaski i fudbalski klub.
K

Koler

pre gotovo 2 godine

Sto se ne zapitas sto su uvek bas svi protiv vas i sto vas ne vole.
1

1121

pre gotovo 2 godine

Onaj ćelavi iz Mornara je bivši trener Zvezde i osvojio je titulu kad ti verovatno nisi ni rođen bio i on nije ni pomenuo Zvezdu nego Čovića.
R

Reč je reč

pre gotovo 2 godine

Zanimljivo je da je EL tek sada rešila da kazni Zvezdu koja je nešto kao muljala ranije.Zašto baš sada i šta bi za onu krađu protiv Barse?Koliko vidim Zvezda će i za to biti sankcionisana jer ko je Zvezda da traži pravdu kada naspram sebe ima Barselonu i uvređeni Real?Ko je Zvezda da pokvari Realu i Baskoniji poslove?Naj veći problem je što se problemi neće završiti na ovome.Sada tek sledi sudijsko maltretiraje i otimanje.Do sada su nas kecali po malo a od sada kreće klasična otimačina.Čak će i onakve situacije kao protiv Barse postati normalne.
s

srbobratele

pre gotovo 2 godine

Sve je lako kada imas ovako pametne navijace. Cuj izmiruje obaveze pa ih kaznila??? Drugovi idite na posao i radite gratis 🥱
Н

Ноле

pre gotovo 2 godine

Звезда је исплатила дуговања због којих је кажњена.Тако да може и треба да иде пред спортски суд у Лозани.Бодирога тамо служи оном ко га је и наместио тамо а то су шпански клубови.
C

CZVdelija

pre gotovo 2 godine

Sta se cudite? Zna se dobro iz cijeg je tabora Bodiroga. Mislite da je slucajno sto je tim koji je igrao Top 16 EC dobio pozivnicu za EL? Bas slucajno. I sve dok su bili ispred ove sezone (citaj era Jovanovic) nije bilo problema. E kad je stigao Dusko pa kad se malo okrenula situacija u nasu korist, kad smo vezali 10 pobeda kada smo ih oduvali kako u Evroligi prvom evropskom derbiju tako i u ABA i obisli ih uvukao se strah u kosti jer znaju koliko su para bacili na legiju stranaca a preti im Jos jedan fijasko. I onda je Zelimir obrnuo broj telefona direktora koji je vec trpeo odredjene pritiske iz Spanije i eto sto se kaze selo mu ko kec na deset. Jadno i bedno ali bice opet Kalemegdan u junu jaci nego ikada pre sa titulom sampiona Evrope
1

1992

pre gotovo 2 godine

Kakav fijasko jadan ne bio? Imate jednu pobjedu više u odnosu na nas. Hahah, ponašate se kao da mi imamo 0:15, a vi 15:0. Dođite sebi više. Pustite paranoju, sredite se, smirite i igrajte košarku.

Kalčopolista®

pre gotovo 2 godine

Jel to Bodiroga resio da uvede pravilo selari kepa i da diskvalifikuje timove odnosno tim kome ni jedan Real Madrid ne moze da isparira sa plateznom moci ???
T

Tebe

pre gotovo 2 godine

Ni navijači Partizana ne vole.
G

GostBM

pre gotovo 2 godine

Biće lepo na kraju sezone prisetiti se ovog trenutka i komentara izvorno bordo plave armije navijača.
F

Fejnord x8

pre gotovo 2 godine

Eto vam sad braco Zvezdasi pa vi i dalje velicajte bodirogu dok nam on smesta ove nepostojece kazne i udara noz u ledja u saradnjo sa spanskom mafijom iz EL!
G

Gost5

pre gotovo 2 godine

ajde i nekako za Kampaca,nije igrao ni do sad i imali smo 8-7.. brinu.povrede Vildoze Ivanovica Martina, 3 od 4 najbolja igraca ne mogu da igraju bar jos mesec dana a do tad cemo verovatno izgubiti sve sanse za top 8, ali bice Kalemegdan opet u to sam siguran!!
B

BODIROGA DEEJAN

pre gotovo 2 godine

Dokaz da je Srbin Srbinu najveci neprijatelj.
M

Miki523

pre gotovo 2 godine

Real i Baskonija nudili ugovore igracima koji su isti odbili zbog vise para kod Zvezde a duguju ovim klubovima? Mislite li da ce ovi ostati nemi na to? Gde je sediste EL? Koji klubovi imaju najvise uticaja? Dok se interesi nisu poklapali, Zvezda i Covic su prolazili sa "excel tabelama" i slicnim objasnjenjima. Sad kad su igraci direktno ponizili Real i Baskoniju potpisavsi za Zvezdu a nisu isplatili dugove ovim klubovima odmah stize zabrana? Mislite li da je to slucajno? Ne pljujte Bodirogu, zna se ko vedri i oblaci EL.
g

gostttt

pre gotovo 2 godine

Cekaj malo si kontradiktoran,pocetak tvog komentara glasi real i baskonija nudili iste ugovore ,pa u nastavku iste recenice pises kako su igraci dosli u zvezdu za vece pare? Jesu li onda nudili iste ugovore ili ne? Inace za kampaca je stvar prosta,real mu je nudio isto kao zvezda ali on je duzan realu da plati 2,5 mili ili koliko vec i na sve to jos 40% kao pore,a igranje u zvezdi ili bilo kom drugom klubu van spanije do kraja sezone njega oslobadja poreza …pa logicno da ce pre da izabere zvezdu nego da ide u spaniju gde mora da plati debelo

Sakur

pre gotovo 2 godine

Od svega navedenog najvaznije je ovo citiram,kaznjeni su zbog izadavanja netacnih informacija koje su dozvolile klubu da funkcionise uprkos neregularnoj finansijskoj situaciji ahahahahahah sve coviceve price eksel tabele i slicno padaju u vodu tacka kraj
M

Mop

pre gotovo 2 godine

Bas tako. Ovo samo slepac ne vidi. Ovo rade vec dve godine a posle im je Bodiroga kriv
@

@nakur

pre gotovo 2 godine

Sad ce nam biti jos sladje i imacemo jos veci motiv da vam poderemo igokeu u svakom narednom derbiju zbog vaseg bodiroge i ove njegove licne kazne,u sledecem derbiju ce te to osetiti i sami kako izgleda kad naljutite Sampiona celog Balkana C Zvezdu!
G

Gostzeuw8djsbwnwn

pre gotovo 2 godine

cuj licne kazne a igraci igraju dzabe ajde ti da ides na posao za dz
R

Rodman1986

pre gotovo 2 godine

Šampiona cijelog Balkana, ahahahahahahahahahahah
J

Jaaaaa

pre gotovo 2 godine

Sve ok majstori, a šta ćemo sa očiglednom materijalnom povredom i uticanjem na krajnji rezultat utakmice sa Barsom? To pod jedan, pod dva - čemu služi Bodiroga tamo? Da svojim uticajem pomogne koliko može srpskoj košarci? Vidimo - SRAM GA BILO!!! Jedan je pokojni Bora laka mu crna zemlja 🙏
G

Grobar013

pre gotovo 2 godine

Ne treba da pusti da silujete sve oko sebe . Finansijski fer plej treba postovati , kao sto ga postuju svi klubovi u Evroligi.
S

Soko

pre gotovo 2 godine

Mi hocemo evropsku reputaviju ako se omguci i novac ali se nam ne svidjaju pravila. Niko nas ne tera da se takmicimo ni u jdnom evropskom takmicenju.
G

GrobarNBGD

pre gotovo 2 godine

Realno ovo je najgora stvar za Partizan, jer teško bi zvezda i sa kampacom do top 8, ali zbog ovog je Bodiroga kao naša podrška završio sa baždarenjem brojila preko epsa i sa zidabjem stambeno poslovnih objekata. Dalje očekujem da nam se da rok da platimo porez za tipa 15 dana, što je nenoguće, i naravno izbacivanje u treću ligu. Zato nemojte likovati jer od ovog ćemo više štete imati mi nego oni
G

Gost2014

pre gotovo 2 godine

Izmirena sva dugovanja i opet kazna, dal je realno ovo, sta rade.
K

Krimos

pre gotovo 2 godine

Zamo svo ko Zvezdi smesta kaznu,to se zove "bodiriga efekat"
R

Repac Plandiste

pre gotovo 2 godine

Ok, pravila treba postovati. Nije sporno da ih Zvezda nije ispostovala ili ih nije ispostovala na vreme. Ako je stav i odnos Evrolige takav prema svima svaki navijač Crvene Zvezde pa i oni najzagrizeniji i najsubjektivniji ce to prihvatiti. Samo, meni se čini da nije bas tako. Hajde da vidimo da li su i drugi klubovi imali takve ili slicne prekršaje i kako su kaznjeni. Kakogod, u inat svima, bice zestoka borba, bice titula i bice Kalemegdan u junu. Sa ovim su se složili...
o

o, da

pre gotovo 2 godine

Druže, problem je što Zvezda kroz papire nije mogla da pokrije toliki priliv para. Nema prodaje, nema para od sezonskih karata, a kupuju se najskuplji igrači na tržištu. Da je to milion ili dva, pa da progledaju kroz prste, ali to je mnoooogo više para. Zato su i pokušali sa "sponzorom nezapamćenim u srpskoj , evropskoj pa i svetskoj košarci" da zamažu oči Evroligi, ali, znaš, tamo ne sede veverice i partijski ljudi koji samo imaju zadatak da klimaju potvrdno glavom na sve što kaže Čović. I tako ste došli do ovoga. A da se poštuju pravila, i u ABA ligi bi tako prošli....
0

023 @ o, da

pre gotovo 2 godine

Barsa, Real i CSKA od sezonskih karata imaju budžet od 40 miliona... Ne vidiš šumu od drveta. Partizan i Zvezda godinama duguju, kasne, plaćaju... Kao i velika većina ekipa. Selektivnost je najgora moguća karakteristika jednog sistema, pa i sistema EL.
0

023

pre gotovo 2 godine

Smešan je način na koji se EL bori za finansijski ferplej. Ako ne računamo ALBU i eventualno Žalgiris, svi ostali su projekti, da li država, da li fudbalskih sekcija i funkcionišu u ozbiljnom minusu. Očigledno je da se radi o pritiscima određenih košarkaških lobija - najpre španskih, i to govorim kao nezainteresovan za uspeh Čovića ili Ostoje. Ako će o FFP onda bolje da uvedu seleri kep po ugledu na NBA, ozbiljan sindikat igrača i garantovane budžete. Ovako, takmičenje koje postaje veoma neisplativo i neozbiljno organizovano. Navijače Partizana ću pozvati da pročitaju revizorski izveštaj APR-a objavljen ove godine iz kojeg se jasno vidi rezerva koju revizor iznosi kad je u pitanju poslovna dokumentacija i poslovanje KKP uopšte. Sve u svemu, tužno je da ekipe sa košarkaških pdneblja kao što naše jeste, ovako prolaze.
Z

Zveezdaas

pre gotovo 2 godine

DEJAN BODIROGA i spanski lobi sabotiraju Zvezdu. Sto Bodiroga ne registruje utakmicu protiv Barselone u Zvezdinu korist?, kada vec tako postuju pravila? Bodiriga je od spanaca dobio nalog da unisti Zvezdu.
K

Kratka pamet

pre gotovo 2 godine

Navedi mi molim te barem jednu utakmicu koja je ponistena ili promenjen rezultat u EL ili bilo kojoj ozbiljnoj ligi. Od pocetka ovogodisnje EL ovo je cetvrta tekma gde je EL priznala gresku.
m

mile mesožder

pre gotovo 2 godine

kad budu registrovali u korist Olimpijakosa koju ste dobili na sudijje, onda može
@

@

pre gotovo 2 godine

Onda vratite titulu kad je Bile Beron zaigrao kolce uzicko i dao kos.
I

Iskrenoooo

pre gotovo 2 godine

Zvezdi i ne treba Kampaco, kad se vrati Ivanović, Vildoza... To je to... Igraju zaista dobro, i sad su Barsu realno trebali dobiti... Tako da, ko zna zašto je to dobro... Navijač sam Partizana, samo da se zna i ovo su moja zapažanja i realna priča...
G

Gost007

pre gotovo 2 godine

ne lazi ih
G

Gost999

pre gotovo 2 godine

Mocni Nesa Covic, moralna gromada koja svima pametuje o poslovanju, porezu i svemu ostalom kaznjen zbog prikazivanja laznih info i neplacanja igraca. Ne vjerujem u to. Sutra ce on donijeti svoju Excel tablicu gdje ce prikazati da je da je budzet 4 miliona sa svim kategorijama i putovanjima i sl... Grehota za jednog tako postenog i transparentog covjeka..
P

Pera genije

pre gotovo 2 godine

Da li misliš da drugi klubovi u EL ne muljaju ili si toliko zaslepljen mržnjom prema NEŠI ČOVIĆU koji vas evo 10 godina satire pa ništa drugo ne vidiš. Evde su na delu samo dvostruki aršini i ništa više. Osveta klubu koji se drznuo da ispred Španaca uzme njihova dva bivša igrača.
r

reb8888

pre gotovo 2 godine

...bitno je da vas trener nema ugovor i zvanicno kao navijac vodi tim sa klupe vec godinu i po, pa i u toj evroligi, ali to su sve postenjacine velike...taj isti nebojsa vam je napravio vise igraca za partizan nego vasa skola, a o reprezentaciji da ne pricam...
R

Reč je reč

pre gotovo 2 godine

Siljenje qrca na malim . Ujedno i odmazda španskog lobija u EL jer se Zvezda zamerila Baskoniji i Realu.Uzeli im igrače ispres nosa pa im ponos poljuljan pa sada hoće da demonstriraju silu izvan parketa.
D

Djuradj

pre gotovo 2 godine

Kažeš na siljenje na malom, a onda u sledećoj rečenici kako otimaš igrače Baskoniji i Realu. Pa onda nisi mali.
D

Don Vito Corleone

pre gotovo 2 godine

Pritisak Reala i BasKONJE na EvroLigu zbog Kampaca i Vildose, plus Bodiroga efekat, i dobije se ovo. Ali ok nema problema može i Glavni da pritisne Bodirogu pa ćemo da vidimo šta će onda da radi i da li će i dalje da sabotira Zvezdu. Samo ste još više iznervirali Zvezdu jer svi ti igrači mogu da igraju Aba ligu i našu domaću ligu a biće još pojačanja tog nivoa, tako da ćemo sa još većom željom odrati ovoj privatni Miloradov klub iz Laktaša i uzete obe titule. Ćeraćemo se mi još, pa ćemo da vidimo ko će na kraju da se smeje i ko će da beži iz domaćeg plej ofa.
T

Tatalja

pre gotovo 2 godine

ahahahahahaa
p

podriz

pre gotovo 2 godine

Sta pricas bre druze? Kakav Bodiroga? Saminste sebi ovo uradili, pokupili ste Nedovica, Vildozu i Kampaca na pravnu foru i ispali nekolegijalni prema ostalim klubovima, direktno ih zakinuvsi za milione i mislite da ce vam to proci? Vasem gazdi malo sto se svadja sa svim u nasoj bari, pa poceo da se svadja i po tudjim, a vi o Bodirogi...
C

Chelsea123

pre gotovo 2 godine

Sad je i Bodiroga kriv?
G

Gost80

pre gotovo 2 godine

Auu sta rece sve ovaj covek😂
G

Gost999

pre gotovo 2 godine

Pritisak Reala i Baskonije, uplasili se naleta evropske gromade.. Sram ih bilo, trebali su odustati od 2m evra da bi se i dalje pravila slika o postenjacinama iz Zelezinka..
@

@podriz

pre gotovo 2 godine

Da li cete shvatiti da te pare duguju igraci klubovima ne zvezda, a znate zasto duguju, zbog nesposobnosti evrolige i fibe koje nba ponizava placanjem max obestecenja 700 hiljada dolara, i onda se evroliga izivljava na nekom trecem, ako i treba nba da smanjo na 100 soma da ih unizi jos vise, posto su klovn organizacija
P

PFS

pre gotovo 2 godine

Zalite se lakovicu preko terze!
U

U zemlji Srbiji...

pre gotovo 2 godine

Ova vest nije tačna. Čeka se prvi jutarnji program i objašnjenje doktora da je sve ovo maslo Partizana. Uzgred, Čović je legenda, Obradović je Turčin. Pozdrav, do sutra.
D

DaDadada

pre gotovo 2 godine

E pa gospodo sad ćete da vidite šta je SRPSKI inat!
h

hulio

pre gotovo 2 godine

Zvezda izmirila sva dugovanja ali ce ih kazniti da vide ostali ...e moj bodiroga..hoces time postici nesto ,da pomognes svom klubu koji ne moze ni u top 16 evrokupa? Nego nesto mi mirise da ce biti kontra efekat za nekoliko dana a to ce oko poreza.....videcete
9

987

pre gotovo 2 godine

Al su objasnili, kao neka kriminalna organizacija. Kažite šta je problem, pa vi ste kao neka ozbiljna firma. Vi ste jedno dno dna, od evropske košarke ste napravili sprdačinu, hoćete da budete neka nba konferencija, napravili ste ovu zatvorenu ligu, a od onih par mesta uzimate pare. Dabogda vam igrali Pariz, London, Dubai. Zagadili ste većini ljudi u evropi košarku.
M

Mop

pre gotovo 2 godine

Pa lepo su objasniti. Vec drugu godine vas za istu stvar kaznjavaju, a onaj vam prica bajke. Vi naravno u to ko ovce veruje te. Do juce vam ta EL bila vrh sveta, a kad ne valjda nista
9

987

pre gotovo 2 godine

Druže, ja sam veliki protivnik ovakve EL. Od kad je zatvorenog tipa, gadi mi se.
G

GT2211

pre gotovo 2 godine

Ako sam dobro procitao i razumeo,kaznjeni ste zbog nekakvih muljanja i prikazivanja netacnih finansijskih izvestaja.Pa jel to moguce?!Gospodin Covic je bas poznat po transparentnom poslovanju....a one druge je optuzivao za muljanje i ostalo...
G

GostRider

pre gotovo 2 godine

Kladim se da je u Partizanu sva cisto!?Kad platis pozivnicu za Evroligu tada te niko ne pita dal dugujes plate ili ne,to ti je kao kad placas privatni fakultet pa su ispiti smesni
P

Provereno overeno!

pre gotovo 2 godine

1,6m za ovu sezonu +2m obestecenja za Vildozu to je skoro ko svih 6 stranaca partizana!
B

Bingocka

pre gotovo 2 godine

Ma 17 miliona za Kampaca i 14 za Vildozu
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

Koje obeštećenje? Došao kao slobodan igrač. Ti španski ugovori ispod stola prolaze samo na njihovim seoskim sudovima.
M

Makkso

pre gotovo 2 godine

Partizan nema 6 stranaca nego tacno 9. Ne lazi. 1. LESOR, 2. LIDEJ, 3. MADAR, 4. NANELI, 5. PANTER, 6. BRODZIJANSKI, 7. PAPAPETRU, 8. EXUM, 9. GLAS
K

Kamp kucica

pre gotovo 2 godine

Gosn Covicu imate li objasnjenje za ovo? Igramo bez Vildoze i Kampaca, a paklen raspored.
C

Covke

pre gotovo 2 godine

Druze ne pozuruj me trenutno radim exel tabelu.
D

DžoniRS

pre gotovo 2 godine

Znači, mi smo dugovanja izmirili, ali smo kažnjeni jer se to dešavalo i ranije? Znači, eto, rešili da nas kazne da nas nauče pameti? E moji vi... Dobro je da imamo opciju da se žalimo, jer je ovo realno glupost koja je očigledno donešena usled nečijeg lobija. A ostaviću samo jedan citat ovde - "Real Madrid stoji iza odbijanja da se ukine zabrana, a madridski klub sa svih strana kreira pravne prepreke kako Kampaco ne bi zaigrao protiv njih desetog januara. Sa druge strane, Zvezda se na sve načine trudi da igrača registruje, piše Baketplus." Da li je ovo tačno ili nije, ne znam, ali da Real ima jači lobi u EL nego Zvezda, to sigurno. Bitno da su se Grobari zaradovali. Ali ne brinite, opet će biti Kalemegdan u junu...
G

Gost17w

pre gotovo 2 godine

Druze u cemu god da kasnis i u sportu i u zivotu imas imas propisanu kaznu, tako i u ovom slucaju.
G

Gosten

pre gotovo 2 godine

Pa Partizan prvi nije cist sa finansijama.Jos im Vujosevic nije isplacen. O dugovanju za porez da ne govorimo.Jos su kupili licencu da igraju. Zvezda 10 godina igra evroligu nema nikakvih problema,usao Partizan,dosao Bodiroga i odmah problem. Stvarno slucajno
i

ikermuniain

pre gotovo 2 godine

@Gosten kako misliš da nije bilo problema dok nije došao Bodiroga, kad lepo piše da ste i ranije kažnjavani zbog istih stvari!?
a

aezakmi

pre gotovo 2 godine

Je l to navijaci Zvezde krive Bodirogu zato sto radi po pravilima? Je l to krive legendu srpske kosarke sto njihova legenda hoce na mufte ponovo? Uvek im je neko drugi kriv.
G

Gostkiki

pre gotovo 2 godine

Pa nije valjda samo bodiroga srpska legenda... kako to bas slucajno da je sve pocelo kad je dosao bidiroga...sluzite se necasnim stvarima jer ne mozete sportski da nas pobedite... a to sto je limar duzan drzavi 7 miliona za porez to se ne racuna
G

Gosten

pre gotovo 2 godine

10 godina igramo evroligu i nikada nismo bili kaznjeni. Dosao Bodiroga i odmah kazna. Slucajnost 100% .
M

Mikuli

pre gotovo 2 godine

Bilo ste kaznjeni dva puta
E

Evo i zbog cega

pre gotovo 2 godine

Uvedene sankcije su uvedene uzimajući u obzir ozbiljnost prekršaja, koji uključuje kašnjenje obaveza prema igračima iz tekuće i prethodnih sezona, kao i davanje netačnih informacija, omogućavajući klubu da iskoristi neprikladnu konkurentsku prednost i nastavi sa radom.
G

Gost1234567

pre gotovo 2 godine

A onda dva reda ispod piše da su te obaveze izmirene, i da je kazna zapravo doneta da nas prevaspita. Nije nego.
P

Pa

pre gotovo 2 godine

@gost1234567 Pa eto vidis mere su izrecene sto si kasnio i nisi placao na vreme obaveze, i jos na to davao lazne podatke oko toga. E zbog toga si i kaznjen.
H

Hmmmmm

pre gotovo 2 godine

Ističe Glikman i da su dugovanja izmirena. "Drago nam je da su dugovi izmireni, ali je važno da Crvena zvezda pokaže posvećenost ka poštovanju svim pravilima u budućnosti, a verujem da će tako biti, sudeći po razgovorima koje smo obavili sa klubom". Cek sve je placeno odavno a onda udare kaznu zbog cega? Sve mislim da je Real umesao prste. Ovo nema smisla kazna ako je placeno sve i sve izmireno.
e

ehhh

pre gotovo 2 godine

Placeno je sve, ovo je kazna zbog kasnjenja...
L

Lady

pre gotovo 2 godine

Iiiii od sutra kreće Ćokijeva novogodišnja turneja četiri skakaonice... Pink, Prva, Happy, B92
B

BBBB

pre gotovo 2 godine

Pisao sam sam da je problem u odnosu Baskonija-Zvezda, lupali ste mi minuse klinci koji pojma nemate. Zvezda mora da isplati obeštećenje Baskoniji od 2m isto koliko i Realu za Kampaca. Zbog tolikog obestecenja niko nije hteo da se upusta u trku za Kampaca. Moras platiti 2m da dodje + ugovor. Isto tako i za Vildozu. Ako mislite da mi ovde spinujemo oko visina ugovora, a verujete Covicu kada kaze da igraju za ispod 1m, dokazi su vam sportski sud.
A

Alo breee

pre gotovo 2 godine

Pa da je istina to sto pricas Vildoza ne bi igrao Evroligu, pitam se kako te nije blam da ostavis takav komentar bez da razmislis????
G

Gost8182

pre gotovo 2 godine

Kaznjeni su zato sto dugovanja nisu izmirivali na vreme.
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

Ti španski dupli ugovori nisu legalni nigde osim na njihovim sudovima plemenskih zajednica. Svaki potpisan ugovor mora da bude sastavljen u pravnim okvirima da bi bio važeći,a ne da neko nalupeta šta mu padne napamet.
B

Bbbb

pre gotovo 2 godine

Okej, nisam ja u pravu, Bodiroga je kriv? Je l ti lakse tako? Ili lazem i kad kazem da vas trenutno tuze Adams, Baskonia, Real i Vlada Jovanovic?
g

gost133t4

pre gotovo 2 godine

Od kad god igramo tu ligu, ponizavaju nas na max, sudije nas uvek ubijaju, turske klubove i spance favorizuju rade sta hoce, pa vi nemojte igrati ligu sa Rusima, nego trcite kao evropi gde svi velicaju fasizam, mi cemo uvek za njih biti najgori, a mi smo ludi sto se dodvoravamo, bravo Bodiroga, gurajte sudije ovima sto kupuju licence, a opet cemo uci u top 8, sad igramo u inat!
A

Axaxa

pre gotovo 2 godine

"Opet" ćete ući u Top 8, misliš u Top 17 kao i svake godine.
g

gost 123456

pre gotovo 2 godine

E tako se završi kada zarađuješ otpuštanjem igrača i trenara pod ugovorima.
I

Imaš

pre gotovo 2 godine

Pravo svakoga da otpustiš, to rade svi klubovi. Naravno da se dogovori sa igračem, šta je tu sporno.
j

j2k2

pre gotovo 2 godine

@imaš Da ali kad nesto dogovoris te rokove treba da ispostujes.
c

crno beli svemirko

pre gotovo 2 godine

Tako je, dosta je bre vise bilo Nebojsinog manifetluka. Tri puta nezasluženo Evroliga preko ledja Igokee i Cibone i posle Korona sezona kada se menjaju svi pravilnici takmičenja u sred sezone i trose se pare na evroligaske i nba igrace dakle budzeti KK FMP od 2010 do danas dakle 7,5 miliona 2011 pa 9 miliona 2012 sa vukoicici pa onda redom 12,6 miliona 2013 pa 15,4 miliona 2014 pa 23,7 miliona 2015 pa 24,2 miliona 2016 pa 17,6 milona 2017 pa 15,3 miliona 2018 pa 23,8 miliona 2019 pa 27,5 miliona 2020 pa 24,1 milion 2021 pa 26,5 miliona 2022 i sad 31,2 miliona 2023 dakle to je vise od 200 miliona evra baceno za ovih 10 godina sve provereni podatxi sa sajta Evrolige i sada im smeta kada je Evroliga rekla cekaj cekaj cekaj sada vemo malo da proverimo to doktorski poslovanje po excel tabelicama i odmah nadju na muljanje i sada drzava mora da pomaze svoju snagu i odlučnost u borbi protiv. Organizovani kriminal i odmah nebojsu u aps a zvezda u zamrzivac i juniori iz beton lige a ne da se dovodi kampazo koji primaju 5 miliona godišnje i Ivanović zvani reponja koji nije dodao ispod 3 miliona to je sigurno jer je on svojevremeno na mitingu miloa u CG agitovao za nezavisnost CG 2006 a to se ljudi ne secaju a sada je kao veliki Srbin da jeste hahahhaha al malo juce i znaci da se oduzmu sve ukradene titule kao Juventus i da se dodele pravim osvajačima jer zna se vrlo dobro ko je ovde vestackih gurani projekat a ko je institucija kosarkaskog zna ja dakle obradovic, Vujošević loncar Danilović Djordjević Nikolić prof dr mr Zdravica Ivkovic dalje svako ko je nosio dres jugoslovenske i srpske reprezentacije a sa je vredeo i 15 puta osvjaci svetskog prvenstva dakle najsmitov osvajački pehar u rukama i 7 NBA prstena larey o brijant e to je institucija kosarke kada te na američkoj eminentnoj televiziji sakil o Nil nazove srpski Boston celtics to je veličina a ne kada držiš pp aparati u supi u zelezniki
P

Pristrasni posmatrač

pre gotovo 2 godine

Preznojio sam se 4x čitajući ovo što si ti druže napisao, kako li je tek tebi ne mogu ni da zamislim - al' da ti je lako, sigurno nije!
S

Sedam usatih

pre gotovo 2 godine

brate ja sam grobar ali sta ti nalupa ovde sve...
H

Hahaahahaaahahaha

pre gotovo 2 godine

Svi su protiv njih ahahahahaha
K

Kad

pre gotovo 2 godine

Ja pišem da je to jedna komedija od organizacije, vi se smejete. Sad vidite dali je gazda Panatinaikosa lud. Pljuvali smo Bartolomeua, evo nam sad naša legenda.
G

Gost82

pre gotovo 2 godine

Ti i dalje verujes da vas neko vaznjava eto tako i bez i jednog dokaza... A verujes Covicu da je sve izmireno, i ako je covek poprilicno kontroverzan i gde se god on pojavi sa nekim se svadja i ulazi u konflikt.
d

da ima bolje

pre gotovo 2 godine

gazda PAO bi istupio iz EL, Al nema. Kao grobar ovoj vesti se ne radujem jer ovo isto se moze desiti lako i nama. Pa pogledajte koliko puta su samo kaznjavali i jedan i drugi FK i uvek kad smo se zalili izgubili smo. i EL i UEFA su ozbiljne organizacije i kaznjavaju samo kad imaju cvrste dokaza. Samo kod nas mozes dugovati milione, prekrstavati se, gasiti, UPPR,... U ozbiljnim zemljama il te nema kao Kievo ili ides u IV ligu kao Rangers. Nisi likvidan i kraj.
G

Gost997

pre gotovo 2 godine

E sad mi je tek drago sto su na najglupljo nacin izhubili od Efesa u finalu, nece je Spansku klub osvojiti, od danas pa na dalje uvek protiv Spanaca, a Realu "specijalan" docek spremiti 10og, izaci iz ove privatne lige, a onda ce krenuti za nama i PAO, pa tako redom, nek igraju Spanci medju sobom
G

G

pre gotovo 2 godine

Bolje cuti kad nemas nista pametnije da kazes.Zvezda je najverovatnije svesno usla u taj problem, a ako nije lepo otpustis iz kluba ko je odgovoran i ko nije radio svoj posao i sledeci put nemas ovakvih problema.
G

Gost III

pre gotovo 2 godine

Auuu, pocrkaće bez takvog košarkaškog diva
G

Gost999

pre gotovo 2 godine

Srecom pa mu Zvezda nije dala mnogo para...
C

Cipiripi LE2

pre gotovo 2 godine

Bodiroga efekat
M

Mitros

pre gotovo 2 godine

Zvezdaši misle da mogu da dovode igrače kao na menadžeru. Dovedeš, ako ti se ne sviđa otpustiš i ćao, ne može to tako. Već su svi zaboravili da je u Zvezdi igrao recimo onaj Adams koji je imao ugovor na mislim 300 hiljada evra godišnje, od kojeg verovatno nije video ni dinara još uvek. Možda bi mučenik i pristao na neki dogovor ali kad vidi da se dovodi Kampaco sa platom od 1,8 miliona nije lud da pristaje na bilo kakve kompromise.
G

Gostanko

pre gotovo 2 godine

Sa Adamsom je sporazumno raskinut ugovor da mu se isplati jedan deo.Zvezda je krajem decembra to isplatila.Cekao se odgovor evrolige koja je donela odluku da kazni Zvezdu dva meseca bez registracije novih igraca i trenera.Da Zvezda nije isplatila,evroliga ne bi objavila datum kada sme da registruje igraca. Neko se uplasio i radi protiv Zvezde.I ne,to nisu teorije zavere
G

Gost III

pre gotovo 2 godine

Adams imao ugovor na 900.000
P

PFS

pre gotovo 2 godine

Adams 500000-600000,isplacen 350000.
G

Gost53

pre gotovo 2 godine

smejte se sad, ima pravde!!
G

Gosten

pre gotovo 2 godine

Koja parodija od evrolige. Nekima dozvolili da kupe licencu,da duguju za porez,da muljaju. Zvezda sve isplatila i umesto da joj dozvole da igra oni joj odrede datum da dva meseca ne moze da registruje igraca. Da nije isplaceno,ne bi mogli da odrede datum. Hvala Bodiroga
A

A Crvena

pre gotovo 2 godine

Nevina. Čuj sve platili. Još 01.12. su saopštili kako su eto u pitanju administrativne stvari. Aha.
G

Gost88

pre gotovo 2 godine

O cemu ti, ti mislis da neko izrice kazne zato sto mu se neko ne svidja. Prosto oni imaju uvod u poslovanja, i na osnovu toga su propisali kazne. Lepo su napisali zbog neizmirenih obaveza prema igracima, i laznog informisanja kaznjavaju klub.
G

Gost2772

pre gotovo 2 godine

A to ti je verovatno rekao Covic da je sve izmireno? Uostalom kazna kija je izrecena nije samo zbog dugova nego zbog iznosenja laznoh informacija o poslovanju kluba.
@

@gost2772

pre gotovo 2 godine

Pročitaj tekst, ne samo naslov. Piše lepo da je sve izmireno.
G

Gosten

pre gotovo 2 godine

Da nisi zadojen mrznjom prema Covicu i da si procitao tekst video bi da je evroliga objavilala da je Zvezda sve izmirila.Kaznjena je iz necijeg hira
Z

Zašto

pre gotovo 2 godine

Niste odmah to rekli, ubedjen sam da Real stoji iza svega. A vi što se radujete na kraju oprt ništa nećete osvojiti. Videćete Zvezda će i ovakva biti blizu f8, a vi ni blizu. Kad sam pre mesec dana pisao da nam ne treba Kampaco, svi ste mi udarali minuse. Meni je samo krivo što se Vildosa povredio.
H

Hjujuuuuuuyyy

pre gotovo 2 godine

A dotad kraj sezone jer bez kampaca nema sta da trazimo
O

On

pre gotovo 2 godine

Nije ni igrao evroligu uopšte, sve je ovo bez njega napravljeno. Samo da se vrati Ivanović i Vildosa, biće to super. Martin tek kasnije može da se priključi.
m

micas

pre gotovo 2 godine

Prepali se da ne udjemo u top 8.. Dno dna je ova evropa..
M

Mikki

pre gotovo 2 godine

Ali mi plaćamo poreze...
p

popajmornae

pre gotovo 2 godine

Ovo jaca ekipu samo, opet 27og samar slijedi
G

Ggogi

pre gotovo 2 godine

Koji je razlog da su ih tako drasticno kaznili?? Zasto to niste napisali. To je bar lako saznati.
4

4484

pre gotovo 2 godine

Mi imamo svoga Boga,zovemo ga Bodiroga😉
g

grg

pre gotovo 2 godine

Pusti Bodirogu,pobedite na terenu.
A

Ajde tako

pre gotovo 2 godine

Prvo nas pusta Itudis, pa sudije pustile Mirotica iz auta, sad Bodiroga kaznjava, mislim da Zvezdine legende iz predsednistva i Zeleznika treba da reaguju, jer kako drugacije
M

Misko koji vozi

pre gotovo 2 godine

Odmah napustiti Euroligu koliko odmah i od sledece sezone igrati FIBA ligu sampiona. Ma,ovo je sramota. Moramo da napustimo Euroligu i onda neka postave pitanje regularanosti ove sezone. Sramota. Dok neki zalazu plac kod Subotice i ostale gluposti drugima se ne dozvoljava da registruju igrace. Odmah napustiti Euroligu ma prezivece Zvezda i bez iste i pravo u Fiba Ligu Sampiona. Nema druge dotle su nas doterali. Mozda promene pa Campaza budeno kogli da registujemo 5.juna nakon finalne utakmice. Strasno.
Д

Дадо Нк

pre gotovo 2 godine

Легендо,прије довођења Кампаца вам је била забрана,знало се,мисли Човић ово му је распала Аба да може да ради шта хоће,и да ће му проћи.
c

ciganin1618181

pre gotovo 2 godine

Tako je bre u fibu odma prec. Igrat normalnu kosarku a ne sa ovim lopovima. Nadam se da ce doktor covic donijet pravu odluku.
g

gost123457

pre gotovo 2 godine

Pusti Kampacova on i onako nije neki igrač, šta je sa bodovima protiv Barcelone. Hoće li skoro gostovanje na jutarnjim programima ili bar neko saopštenje.
A

AS-AS

pre gotovo 2 godine

umestoda smo doveli iz FMP TRENT FREJZERA covek ubica mi dajemo ne normalne pare za kampaca koji nam nece nista doneti narednih 2 meseca plus sto je FREJZER mladji trojkas kojeg mi nemamao i koji nam fali
Ј

Јосиф

pre gotovo 2 godine

Ја одавно кажем да звезда треба да игра фиба ЛШ, и ко ј---е ове шпанце и њихову приватну лигу!
G

Gost123

pre gotovo 2 godine

Boombaaa
b

bgcz

pre gotovo 2 godine

nema veze, teraj dalje. Odigrati ovo na krv i nož do kraja sezone. Izlomiti ruke i noge, u Aba ligi ne dozvoliti da se izađe iz hale, Kalemegdan u junu i onda istupanje iz Aba lige i Evrolige.
D

Dajvak

pre gotovo 2 godine

Ovo Partizanu ne odgovara - samo će Kampaco biti odmorniji za ABA Ligu, a crveni će imati alibi što nijesu ušli među 8 Evrolige.....Inače bi jade napravili. 🤣
G

Gost4949r99t

pre gotovo 2 godine

Au sta nam radi Covic ko zna kakva su dugovanja i kolika su i prema kome.Evroliga ovakav postupak nije pokrenula skoro 7 godina.Preveliki su dugovi izgleda prema igracima.
G

Gostionko

pre gotovo 2 godine

Da Zvezda duguje ili da nije isplatila dugovanja ne bi evroliga odredila datum kada Zvezda sme da registruje nove igrace. Ovo je nameran udarac na Zvezdu.

неко

pre gotovo 2 godine

За писмене пише да је ЗВЕЗДА ИЗМИРИЛА ДУГОВЕ! Само треба прочитати вест до краја! А гробари нека се уопште не радују: ОНИ СУ СЛЕДЕЋИ!
V

Vlada T.

pre gotovo 2 godine

Mihajlo Pavićević je večeras samo rekao sudijama ono što svi znaju u regionu. Isto važi za ABA ligu koja pod pritiskom i pretnjama ne sme da se suprotstavi falsifikatu na svom zvaničnom sajtu, gde sadašnji FMP (bivši Radnički basket) nema nikakve veze sa FMP koji je osvajao trofeje pre dve decenije (ugašen 2018. pošto je vraćena Crvena zvezda 2015. čije je ime nosio četiri godine), pa čak ima matični broj regiona Novi Sad, odakle je 2012 preseljen u Železnik . ABA liga ne sme svoj sajt samostalno da vodi, da stavi logo lige i naslovnog sponzora na svim parketima, a tek da se pozabavi sukobima interesa i nečim ozbiljnijim poput suđenja, termina otkazanih utakmica ili prekida tv prenosa . Žalosno !!!
V

Vlada T.

pre gotovo 2 godine

Cimaju me, smaraju: "Reci ko je doveo Žoca, platio WC, Pantera...?" EVO! Ključni čovek (ne koji dovodi trenere i igrače Nebojši) već Partizana, D.Kićanović, doveo je Žoca 1984.da bi ga posle 7 god.u crno-belom dresu postavio za trenera. Ostalo je istorija Partizana, reprezentacije, EL. Partizan je Žocova kuća u koju ga ne dovodi niko sa strane. Tu je domaćin, ne kao Kari, Dejo i Duško u Čovića, već kući Moke, Laleta, Trife, Karadže, Saleta Obrada. Žoc se ne dovodi kao Trinki, jer on je Partizan, kao i Kića, Dule, Saše, Divac, Mića, Novica... I kada je harao Evropom bio je na zidu Humske, krovu i parketu Pionira, na dresu i grbu, trećoj zvezdici posebne boje iznad preostale dve, zbog koje ga i mrze ovde. Vratili bi, platili i 3x više nekog svog Žoca, ali...Nema ga! Mora sa strane! Zbog novca se ide u pečalbu, ne vraća u dom, iako se bez para ne može obnoviti godinama urušavana kuća. U dom te vrati srce, pripadnost, ali oni koji su svoj napustili 2011.otišli u tuđi, to ne shvataju. Još kada bi "ŽOC-državni projekat" dobio od države koliko i oni koji su držali transparent i "legenda" im, ponovo bi na F4 kao 1992.kada ga je sa "Srpčićima" prvi put i osvojio. Pre se nisu pominjale cifre, niti se kukalo kada je (2 puta) dovođen Pešić (bivši igrač Partizan, pa Bosne koju je i trenirao) ili selektori Šakota i Zmago (i bez EL bili plaćeniji od Duleta). I WC za EL duplo manje koštala od "odustajanja" Cibone 2014. Partizan jeste kao 7.u ABA pozvan u EC, ali nije ubačen nakon 4 god. neigranja u EL umesto FMP. Ni umesto Igokee 2013, ni prekida zbog Kovida, ni bombardovanja 1999.(neki u EL bez plej-ofa). Nije mu ni brisan poreski, kao nekima dug od 15 mil€. Za Pantera (3X manje od Kampaca) i sve novce-HVALA! Rekordnim "sezonacima" i privatnim sponzorima, posebno DRŽAVI. Nemam problem da to i ponovim, ali i da je i ova, kao i DOS "evropska Zvezda" i SPS sa Divcem, dobila mnooogo VIŠE! Ali kad kažu "Kamerunci" i "SNS Partizan"?!😄 A C.zvezda simbol i ovog režima, sa toliko više miliona, stranaca, media, političara koji su prošli kroz uprave, lože (čak i Milo), tribinu... Ne smarajte više ovde. Ako smeta istina, imate Zonu press pa zovite i recite šta nije.
M

Milanmt

pre gotovo 2 godine

Ako eksel tabela kaže drugačije ko su oni da tvrde suprotno. To je hajka na zvezdu,ljudi sa glavom guštera su za sve krivi
b

bugiber

pre gotovo 2 godine

Monty Python ...
C

CZ 1

pre gotovo 2 godine

Sta radi Bodiroga ovo je sramota...😡
G

Gostip

pre gotovo 2 godine

pa vi i dalje ubacujte predmetena teren 🙄

Marko

pre gotovo 2 godine

Ne treba vise igrati ovu EuroLeague
Z

Zeleni Ustanak

pre gotovo 2 godine

A ko ce Campazzoa da plati
M

Maliludi

pre gotovo 2 godine

Sad ce cigani da placu, ko vam je kriv ajde objasnite. Sad cete da trazite krivce u euroligi a ne krivca u vasem bogu legendarnom legendom i najpostenijim covekom u ovoj drzavi, najboljim funkcionerom ikada, kralja excel tablica i takodje legendom prepoznavanja talenata koji dolaze za minimalne pare da igraju u Zvezdi.
N

Necemo da placemo

pre gotovo 2 godine

Hajde ti objasni, pricate da imamo neogranicen budzet. Kako sad nemamo da platimo?
@

@Necemo da place...

pre gotovo 2 godine

Ajd ti procitaj celu vest, da vidis zasto ne mozete da registrujete igrace do 28. februara pa se vrati da odgovoris sebi na komentar...
t

takoje

pre gotovo 2 godine

To Bodiroga oci mojee :))))))
P

PartizanPFK

pre gotovo 2 godine

Mi imamo svoga Boga ime mu je Bodiroga
G

Gost1929

pre gotovo 2 godine

Me treba mesati takvu velicinu sa ovim muljom ovde! Bodiroga odnosno ljudi u Evroligi samo postuju neke odredjene propise, a nema poslovanja na dodjem ti i na silu kako su nasi naucili da posluju.
N

No.1

pre gotovo 2 godine

1929 To si u pravu ne treba mešati naš sa evropskim muljem, evropa je u svemu ispred nas pa i u tome. Pokrali i dalje kradu ceo treći svet a ti našao ove naše šibicare što jedva dobace do par desetina miliona eura da porediš sa njima!!!
D

Djape45

pre gotovo 2 godine

Baš lepo,... novogodišnji poklon Bodiroge, nije mu malo bila trojka iz auta
G

Gostimirko

pre gotovo 2 godine

Potrazit krivca na pravoj adresi. ČOVIĆ. Kao u fudbalu Terzic, pa sta misle ti ljudi, da ne daju plate, ne postuju ugovore. "DELIJA" SAM DO KOSKE, ali sta ti ljudi rade po pitanju nepostovanja ugovornih obaveza je strasno. Ko god brani takve nek se zaposli u nekoj firmi i radi bez plate, pa da vidi kako je fino.
P

Partizane ljubavi

pre gotovo 2 godine

Mi u Top 8 oni po Top 16
s

sve se vraca

pre gotovo 2 godine

Pa nema muljanja u Evropi ne vaze excel tabelice
@

@vi ste zaista tuzni

pre gotovo 2 godine

Pa ucili od vas!:)
l

lopta je okrugla

pre gotovo 2 godine

bravo za upravu, toliko dobro i masno plaćeno pojačanje za aba ligu
E

Evroligo

pre gotovo 2 godine

Sram vas bilo
M

MVPČAČAK

pre gotovo 2 godine

Bitno je da ste kampaca platili 6,9 miliona eura. E sad, što ne igra, nema veze. Sve to plaćaju građani Srbije. Ima se, može se.
n

ne kaki grobaru

pre gotovo 2 godine

Bolje pogledaj u svoje dvorište. Sitne ste duse.
v

vi ste zaista tuzni

pre gotovo 2 godine

Ponovo vi o 6.9 miliona evra , vi kada lazete onda lazete..svetski ono
М

Митт

pre gotovo 2 godine

Панетера и Нанелија ко плаћа? Смаилагића из НБА.