Komentari na vest

Teodosić neprepoznatljiv, Zvezda nemoćna u Atini

O

Ogi Srbija

pre 12 meseci

MALI ZADAR SA -16 I MALI VIRTUS VRATILI NA FABRICKA DRZAVNI PROJEKAT IZ LAKTASA!
r

resetovanje

pre 12 meseci

videces ti reset krajem aprila i pocetkom maja ima samo da se ceses.....
Г

ГостГост

pre 12 meseci

Мислим да је тренер истрпео Симоновића до краја јер је видео да без обзира што смо резултатски у игри, играчки није било ту шансе да се преокрене. Ови су на основу утакмице против Макабија видели да је довољно Теодосића да одсеку и да је ту крај. И тако је и било. Човек је био максимално удвајан у сваком тренутку на терену, играли су на њему и преко границе фаула, судије су могле мало више да га заштите. Ови остали само чекају шта ће он да уради.
L

Levom da se prekrstim

pre 12 meseci

Poraz,nema veze,bice ih jos. Glavu gore i bice bolje. Nego ponašanje onog lesora krajnje sramno. Mada to je oličenje kulture i vaspitanja,da stalno prozivas klub u kojem si igrao. Sam sebe covek kanali.
n

nyarlathotep

pre 12 meseci

Koja salva kompleksasa nezadovoljnih zivotom... Pustite ljude da nadju igru. Dok sinoc nije usao Simonovic i resio utakmicu svojim raskosnim talentom, ekipa se borila, grizla, bila egal sa timom koji je posle Reala mozda u trenutno najboljoj formi u EL. Isti ljudi koji su dizali Tea u nebesa pre 4 dana, sada ga salju u penziju. Isto i za Nedovica. Ljudi igraju generalno na poprilicno visokom nivou ove sezone. Ovaj tim i dalje moze da bude vrlo dobar uz samo jednu krstenu peticu. Mitrovic i Bolomboj su odlicne cetvorke, nikako petice. Tobi nije za Evroligu, a Simonovic verovatno nije ni za KLS. Pa sta da ocekujes kada naletis na protivnika koji ima centra, osim da krene besomucno ispucavanje za 3 jer u reketu znamo da ne mozemo da pariramo? Cim imas manje opcija, i dobri igraci postaju losiji nego sto realno jesu.
n

nije za EL

pre 12 meseci

kako odjednom nije za EL od kako je dosao u Zvezdu a mogao da igra u Baresloni koja je tri nivoa kao klub iznad Zvezde da mozda nije do Zvezde, jer previse igraca nije Zvezdu a kad odu iz Zvezde procvetaju...razmisli malo...
s

sindikat

pre 12 meseci

Citam komentare i cudim se cudom sta pisu nazovi navijaci. Ljudi optuzuju Covica za selekciju a hvale Ivanovica. Pa druze igrace bira trener, drugo da nije Covica igrali bi kls ako bi i to. Da se boris sa bagrom grobarskom moras da budes vece djubre od njih samih a to jedino moze Covic. Po meni ova sezona je jos uspesnija od prosle, prvi smo u Aba sto je preduslov za titulu. Sta se to i ocekivalo od ove ekipe u evro ligi kad je slabija od one prosle godine. Da nije Teo mozda bolji od kampaca i Vildoze. Decko nije ni evro kup mogao da igra prosle godine. Tako da ako oteraju Covica tesko nama
D

Da se ti...

pre 12 meseci

boris sa onima koji ti setaju oko kuce, mnogo bi ti bilo pametnije.
S

Stari Zvezdaš

pre 12 meseci

Simonović? Dovoljno je rekao Darko Plavšić: "Sferopulos će učiniti uslugu Simonoviću kada ga zameni".
B

Branko8

pre 12 meseci

Kako ne razumeš da smo mi drugi svet,pojava ređa od Halejeve komete i svetski standard za ovu igru.I pri tom smo još NAJVEĆI SRBi koje zato svrbi.P.S.Što se svi toliko ložimo?Nije zdravo.Srećna nova uz pesmu:"Šta grobari rade kada ne ide..."
B

Bijeljina

pre 12 meseci

rasterati sve skupe igrače iz Cz i Partizana i da igraju samo KLS. Prestati bacati milione na ta 2 kluba.
n

ne lupaj

pre 12 meseci

idi gledaj ligu BIH sta ti znas sta je kosarka nema tu brate iz semberije ofsajd....gledaj svoja posla ne masaj te se vise u nasa posla u Srbiji dosta ste nam napravili sranja 17.12. gledaj te da ocuvate tu autonomiju pusti se ti kosarke u Srbiji....i da se pravite kako ste vi srbi a mi Srbijaci mi smo Srbi i zivimo u Srbiji a vi ste Srbi iz BIH nasi sunarodnci i nemate pravo mesanja u nasa posla...
M

Mrgo

pre 12 meseci

Ovako stvari stoje, zvezda jeste ocajna, losa organizacija igre u napadu, odbrana nije na nivou prethodnih god,sve u svemu lose.Partizan izgleda bolje na terenu tu nema price.Ali ovi grobari kao da su sa kruske pali kao da su prvi na tabeli pa se nesto busaju u prsi.Da niste dobili srecno fenera i Monaka u Bg trojkama u zadnjim sekundama koje ste realno trebali izgubiti jer ste gubili cijelu utakmice bili bi ste tu gde smo i mi na tabeli.Jos vam je trebala uci i ova sinoc.Pa nije svaki dan Bozic.Nama su na primer takve dve utakmice koje protiv Valensije i Baskonije kojecsmo pogadjali za produžetak izgubili
G

Grobari...

pre 12 meseci

vam u kontinuitetu unistavaju, ionako bedne zivote.
M

Marko83

pre 12 meseci

Ne razumem toliko negativnih komentara o Teodosiću! I ja sam bio skeptičan prilikom njegovog dolaska, ali on i nije bio projektovan za nosioca igre, već kao pomoćni plej, nešto slično kao i Bolomboj. I na šta bi ličio tim da nema njih dvojice. I baš se vidi da daje zadnji atom snage uvek, baš zbog toliko negativnih komentara, koji i do njega dolaze. Respect makar zbog truda i dosadašnjeg učinka, a da ne pričamo o reprezentaciji koliko je dao!

VecaBg1971

pre 12 meseci

Nama nedostaje na svakoj poziciji po jedan kvalitetniji igrac od onoga sto imamo. Naravno i da se zahvalimo, Simonovicu, Davidovcu, Lazarevicu, Lazicu, Jagu, znaci cela jedna petorka nam nedostaje. Mada i Tobi moze lagano da se zameni posto mu je doprinos u nakmanju ruku upitan. Znam da sve to mnogo kosta ali, jbg, ako hocemo da budemo neki faktor u EL a ne samo puki ucesnik, to je ono sto nam treba. Jos jedna stvar, hocemo li ikad dovesti beka sutera?! Po ko zna koji put su nam trojke ispod 20% sto je kriminalno.
B

Branko8

pre 12 meseci

Ništa bez Berona!
D

Dankowes

pre 12 meseci

Nije problem ni bio u Nejpiru, nego se njegova losa forma nadovezala na katastrofalnu selekciju. Decku je verovatno u bilo u glavi da ce on i katastrofalan pre da pogodi nego da loptu doda nekom panju koji ce svakako da upropasti napad. Dok je navijacima Zvezde ocigledno potreban dezurni krivac, pa ce sad to biti Nedovic, sad ga pljuju zbog lose odbrane kao da je nekad u karijeri pa igrao dobru, to je njegov medostatak za koji se godinama zna, a trebao je da bude izlecen konceptom igre i selekcijom kvalitetnijih igraca koji ce da pokrivaju nedostatke Nedovica, ako vec planiras da ga imas u timu. Sutra da ode Nedovic pljuvali bi Teodosica sto ne kuca, a niko se ne bi setio da prica o susitini, da je po ko zna koji put uradjena katostrofalna selekcija, da nisu prepoznavani igraci koji jedni sa drugima mogu da igraju i da su pojacanja dovodjena na kilo, a ne planiski i za odredjen nacin igre
B

Bolje

pre 12 meseci

Ovoj deci dajte šansu, bar će se časno boriti!
P

Popsi

pre 12 meseci

Čoviću, odgovaraćeš jednog dana za ovo pranje para, živi bili pa videli.
M

Ma da bre to

pre 12 meseci

Nece buraz, jer nam je drzava banana, nece odgovarati nikada niko od politicara, kvazi biznismena i vladara iz senke. Imas primer miskovica, dinkica koji je unistio SDK i uveo strane banke....i jel nekada neko od njih odgovarao? Nije, plate sta treba, ako imaju neke dokaze protiv vlasti ucene ih i tu se prica zavrsava. Vucela, terza, vazura, ostoja, covic to su sve ljudi na zadatku i zasticeni. Uzicaju u lovi, a nas su zavadili da se koljemo oko partizana i zvezde i jos se dize publicitet.
S

SUNĐER BOB

pre 12 meseci

Ma ne treba nam bek šuter i četvorka..
M

Mile led

pre 12 meseci

Hvala Zadru i Virtusu,uzivam u deljanju privatnog kluba dodika.
R

RedStars

pre 12 meseci

Zvezda je najbolju evropsku košarku igrala kada je iz Radničkog dovela Jovića i Kalinića, iz Mega Vizure Marjanovića, produžila ugovor sa Jenkinsom i dovela kao organizatora igre Marcusa Williamsa koji nije bio neki high level plejmejker u Evropi u tom trenutku. Godinu dana kasnije, uz par odlazaka pronašla Quincy Millera i dodala mu Tarence Kinseya. I u poslednjoj dobroj sezoni, vratila Jenkinsa nakon neuspeha u Armaniju i Waltersa, anonimnog evropskoj javnosti. Od tada su krenula da se redaju zvučna imena: Rochestie, Feldine, Perperoglu, Gist, Campazzo, Vildoza.... te isto islužene zvučne rage tipa Antić, Kešelj, Marković, Raduljica, Teodosić, Bjelica... i rezultata - nema. Krivac za to je svakako onaj koji takav profil igrača dovodi i sa njima radi na urušavanju autoriteta trenera, zvao se on Tomić, Šakota, Obradović, Radonjić, Ivanović ili neko šesti. Potpisujem da je Zvezda pustila Topića od početka sezone, uz možda još nekog momka iz Mege ili FMPa, i sa dva pojačanja stranaca koji su igrali FIBA LŠ ili EK, a koji su željni dokazivanja da bi skor bio bar 2x bolji nego sad sa sve bradatim cirkuzantom na poziciji plejmejkera.
n

nyarlathotep

pre 12 meseci

Potpisujes? Takvi kao ti stalno potpisuju drugu izjavu, svaki dan. Teo je vrlo dobar ove sezone. Za Topica ne znamo dok ne bude zaigrao. Daj boze da bude bolji.
Z

Zabrinut

pre 12 meseci

Pominjete Zadar,ali koliko se secam vi ste od njih izgubili.prole sezone u Beogradu.
n

niko igokei

pre 12 meseci

.. ne moze da zabrani tu cinjenicu da drze apsolutni i najveci ikad negativan rekord u celoj evropi,tako sto niti jedne EL i titule videli nisu poslednjih 13 godina za redom,to je ta njihova 'slavna' istorija kojom se toliko ponose!
N

Ni tebi...

pre 12 meseci

niko ne brani da odes u ludnicu, a ti neces da poslusas savet od pametnih ljudi.
t

top 16

pre 12 meseci

uf opet ispadate iz top 16, morace to bolje do kraja sezone makar u top 16 da udjete
1

11221122

pre 12 meseci

Пола тима је за моментални отказ. Давидовац је вероватно потписао подршку Сотони као и Лазић...
P

Pocelo je....

pre 12 meseci

PORAZ OD ZADRA PA SAD JOS I VIRTUS...POCEO JE RASPAD.
B

Bozic Luka

pre 12 meseci

Samo da cestitam Bozic svim navijacima fuzionisane igokeje!
B

Boban1

pre 12 meseci

Kad dovedes čoveka od 37 da ti bude glavni organizator,sto on bez obzira sto voli Zvezdu,ne može fizički. Malo jača odbrana i on je gotov. Idi Čoviću sto pre da ne bude bežanija!!!!!!!!
O

Odlazi zeljko

pre 12 meseci

Jedini si trener u celoj Evropi koji sa 35.mil budzetom i 3.mil panterom po sezoni u zadnje tri godine koliko je u klubu osvojio samo JEDAN trofej od mogucih 10 koji su bili u opticaju,a jos na sve to cak 2 puta u 3 godine pobegao iz lige zbog straha da ne izgubi triplu krunu od Nebojse kao sto je to bio slucaj predprosle sezone!
M

Makiš ada

pre 12 meseci

strašno ovo je 250ti isti komentar od istog lika sa različitim nikom.Čoveče svrati više do Laze pomoći će ti ljudi.
B

B. Grobar

pre 12 meseci

@Makis, naucno je dokazano da uporno ponavljanje jedne te iste teme, ukazuje na tesku mentalnu bolest. Ovaj je prevazisao i nauku.
B

Bida

pre 12 meseci

Niko ne moze klubu sa 35 mil budzetom i 3 mil panterom po sezoni da zabrani da redovno dozivljava bruku u ABA lugi i u EL poput,Studentskog centra,Mege,Igokeje(one prave),Olimpije,Zadra,Virtusa...itd itd itd mogao bih ovako da nabrajam do jutra!
P

Popsi

pre 12 meseci

Ne boli me ovaj poraz toliko kada sam video kako je Bolomboj posterizovao Lesora. Bruka hah.
м

макаријус

pre 12 meseci

Да није опет до Душка Ивановића
P

Popsi

pre 12 meseci

Čoviću, vreme je da odeš. Previše si godina spucao u ništa.
R

ROSTER DOBAR STRUKA NULA

pre 12 meseci

KO JE NAJURIO IVANOVICA TAJ JE ZA ZATVOR !
I

Istina i samo istina

pre 12 meseci

TOBI najslabija karika.Tu su SIMONO IC I TEODOSIC ( proslo mu vreme)
u

u456u56idjr

pre 12 meseci

Marko Simonovic je drvo kakvo odavno nije vidjeno u kosarci, ovoliku kolicinu gluposti, bezobrazluka i neznanja nisam odavno video, bukvalno nas je potopio kad smo bili blizu i dok smo koliko toliko mogli da ih sustignemo. Da ne bude zabune, ni ostale meceve nije bio nista bolji, nije momak ni za Evrokup igrac!!
T

TRAZICEMO IVANOVICA

pre 12 meseci

STRUKA JE SLABIJA OD ROSTER. NAPOLJE TOBI ,JAGO I SIMONOVIC. TEODOSU SAMO 12-15 MINUTA !
B

Boban1

pre 12 meseci

@TRAZICEMO IVANOVIĆA, pa taj Ivanovic je i doveo sve ove igrače!!!!!!
N

NisamGost

pre 12 meseci

Daj Teu 12 minuta i dobices Rebica,tako da to nije resenje. Nije tesko zakljuciti da nema bukvalno nikog u timu,ne da ga zameni,nego cak ni da ga rastereti. To je problem po mom misljenju.
a

ahahahahahahahah

pre 12 meseci

Ako mu je 20minuta trebalo da postigne 0 poena, koliko ce dati za dupo manju minutazu? -4?
8

8

pre 12 meseci

To je ono što ne razumete koliki je značaj trenera, a koloki pleja blizu 40-te kog ne žele ni u reprezentaciji
P

Poceo zalazak

pre 12 meseci

Teodosic zavrsio svoje ! Zreo je za radnicke igre. SINDIKALNE !
5

5347w4y5hserh

pre 12 meseci

U Canju!
k

kk.Decenija

pre 12 meseci

A to rece navijac kluba iz laktasa koji sa 30+ mil. budzetom i 6.mil panterom u zadnje 3 godine osvojio samo JEDAN trofej i cak 2 puta pobegao iz nase lige zbog straha da ne izgubi triplu krunu od Zvezde kao sto je to bio slucaj predprosle sezone!
m

metalika moj dobar

pre 12 meseci

penzioneri sa strepnjom iscekuju sutrasnji dan ...ko li dolazi ?? ko ce u FMP 1 ?
J

Jöle 39

pre 12 meseci

MVP HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAH
M

MAKABI SE ZAHVALIO

pre 12 meseci

U NAMESTENU UTAKMICU.
M

Mile led

pre 12 meseci

Ne znaju mali Zadar i Virts sta je to "institucija" od kluba koja niti jedine titule i EL videla nije vise od pune zadnje Decenije!
м

макаријус

pre 12 meseci

не свирај
R

Realni Arth

pre 12 meseci

Prijatelju, mani se Zadra i Virtusa, ako imas nesto konstruktivno da kazes reci, Zvezda je bas slabo igral, nema kontinuitet u pobedama, mislim da mi nemamo nikakve sanse za nesto vise u EL. Partizan izgubio zato sto je osakacen povredama, i takav dobije ili gubi tekme na castana nacin, bez predaje i u igri do poslednje sekunde, e to nama fali, ali to je vec do znanja - prevodi- d Zeljka koji maestro od trenera. Zao mi je ali to je sustina! Mi nemamo tim!
B

B. Grobar

pre 12 meseci

Ali zato zna Panatenaikos.
m

magija?

pre 12 meseci

Dobro je naucio ovog malog xd
P

Podsecanje

pre 12 meseci

Pa ovako da krenemo redom od samog pocetka sezone da nabrajamo: prvo Studentski centar filijala buducnosti i bruka poraz u aba kupu lagano od dece Studenata i gubitak trofeja,pa zatim Makabi 30+ poraz,pa zatim Barsa opet lagan poraz i to na domacem terenu,pa zatim bruka protiv Mege i Topica i zestok poraz,pa zatim Olimpijakos opet poraz,pa zatim ona sramota poraz protiv filijale Igokeje 2 opet na domacem terenu i poraz,pa zatim Bajern poraz,pa zatim Jaka Delija i Olimpija lagan poraz sa pola gasa,pa Efes lagan poraz,pa zatim Zadar katastrofa od -16,pa zatim sad i Virtus poraz i to na domacem terenu...ko je sledeci da delja nek stane u red i bez guranja molim,svi ce te doci na red.
G

Gost 62

pre 12 meseci

Blago tebi
a

asi

pre 12 meseci

al zato crvenkapa meša li meša. sad ce posle nove godine ponovo da nam rasiri nogice.
S

Strasna prica

pre 12 meseci

Navijam za Zvezdu ali ti si druze najveci bilde kojeg sam ikada u zivotu video da komentarise ovde
G

Gost332211

pre 12 meseci

Terapiju obavezno da uzimas, nemoj da preskačeš. Vidiš li sta ti se onda dešava.
Z

Zijani

pre 12 meseci

Ne mogu da verujem da Simonović završava 4 napada,neki flouteri i 2 trojke koji razbijaju obruč pa ona izgubljena posle skoka msm šta ti dečko radiš..?Siguran sam da kod Obradovića ne bi ni došao u poziciju posle 2 takve greške da nastavi a ovde nas ukanali za 3min.Užas!
I

ISTINU U OCI !

pre 12 meseci

TOBI ,JAGO ,LAZIC , TEODOSIC SIMONOVIC NISU ZA ZVEZDU. A VELIKA JE GRESKA STO SMO OTERALI IVANOVICA ! VELIKA ?
D

Da nam je IVANOVIC

pre 12 meseci

IGRA NAM JE JADNA ,BEDNA.
T

Trazicemo IVANIVICA

pre 12 meseci

Ko brani GRKA ! Veze nema ! Ko otera IVANOVICA !? Igra nam je jadna.
n

nyarlathotep

pre 12 meseci

Veze ti decko nemas. Teodosic najbolji igrac ove sezone posle Bolomboja, koji je eto, malo standardniji sa formom. Odigrao ocajno sinoc, pa sta? Takvi kao ti koji bi da isteruju igrace posle jedne lose utakmice zavrsavaju sa tri kompletna promenjena rostera u toku jedne sezone i uglavnom selidbom u nizi rang takmicenja.
m

matoriekspert.

pre 12 meseci

Zvezda sa duplo manjim budzetom od nas melje sve redom u ABA,a nasa igokea sa cak 35.mil budzetom i 6.mil panterom nikog zivog da pobedi ne moze,Studenti,Mega,Igokea dva,Olimpija,Zadar...itd itd od zadnjih 8 meceva ukupno imamo cak 5 poraza,to je zaista sramota za nas klub sa najvecim budzetom u evropi sto tvrdi da ima "najboljeg trenera" koji u zadnje 3 godine osvojio samo JEDAN trofej od mogucih 10 koji su bili u opticaju i cak dva puta pobegao sa timom iz nase KLS lige,to je cinjenica koju znamo mi svi koji navijamo za taj klub!
C

CZV FAN

pre 12 meseci

Ma sta seres bre vise jebo te Čović i sve redom iz uprave? Koliko smo puta otisli na F4 za 10 do 15 godina igranja EL? NIJEDNOM! Koliko smo puta osvojili EL? NIJEDNOM! Zabole me bre vise za ABA ligu,kada osvojimo EL onda laprdaj MATORI!
m

matoriekspert

pre 12 meseci

Dobra ti je fora sa tačkom. Očigledno su mi komentari dobri čim imaš potrebu da me kopiraš . A to je tako tipično za vas botove što jedino originalno pravite je bakljada da proslavite izbornu krađu.Sve ostalo su kopije drugih i to loše. Srećna ti Nova godina
G

Gost1233

pre 12 meseci

Šut je naš najveći problem, BLAGI UŽAS.
P

Popsi

pre 12 meseci

A neće valjda Čović da dovede šutera kad može da opere pare sa Braduljicom i Kuzmom.
G

GostPa

pre 12 meseci

Jago je dao sve od sebe večeras. Pravio je pametne faulove, donosio pametne odluke. Ipak, nije mogao sam. Teodosić kao da nije došao na utakmicu danas. Nedostajali su njegovi poeni, ali mu ne zameram ništa. Nasuprot tome, Nedović je doneo poene, ali je izigravao Bili Berona (šutevima preko ruke za 3). Ne razumem zašto on ne radi ono što najbolje zna (ulaz, flouter, šut iz naskoka za 2 poena, trojka iz ćoška). Tobi se ispucava kao da je došao na šuterski trening. Simonović očajan! Apsolutni promašaj do sada. Da se ne lažemo, dečko je iz ABA lige otišao u NBA. Tamo je video da nije taj nivo, sad se vidi da nije ni EL nivo. Možda Evrokup, pa za koju sezonu kad ojača da proba ponovo. Lesor je primer, u Zvezdi je bio prosečan igrač, u međuvremenu je napredovao na svim poljima. Hanga je pametan igrač, ali kad vidim one šuteve za 3 poena bez luka, deluje mi da je svaki bačen na sreću, a ne na znanje. Nije mi jasno zašto smo napravili toliko netalentovanu ekipu. Nejpir - ima talenat za napad (ako ga ne ide suviše forsira), u odbrani ne postoji. Teodosić - najveći talenat u ekipi, za divno čudo igra najbolju odbranu ikada, vidi se da igra srcem. Jago - limitiran visinom, ali izuzetno pametan igrač. Pristojan šut za 3 poena, solidna kontrola lopte, slabije promene prilikom ulaza na koš. Nije vrhunski kreator, više je igrač pogodan za tranziciju. Veliki borac. Više od njega ne može da se očekuje. Nedović - uvek sa nekom rezervom. Nema talenta za dodavanje. Ne ume da igra odbranu, niti daje sve od sebe u odbrani. U napadu, igra ako ga krene. Ne bira racionalna rešenja u ključnim trenucima. Lazić - fanatik u odbrani, koji nema više onu energiju kao nekad. U napadu zna samo da šutne iz ćoška kad je sam na šutu. Hanga - zna da igra košarku i u napadu, iako mu je odbrana jača strana, ali su ga stigle godine. Trebalo bi da šutira isključivo kad je sam. Davidovac - pametan, školovan, a netalentovan igrač. Niti ume da šutne, niti da predribla, niti da asistira tako da zbuni protivnika. Uz to je i spor. Jedino ta košarkaška škola ga izvlači, ali to je tip igrača koji bi trebalo da zakrpi rupu, ne da bude nosilac igre. Mitrović - odlična leđna tehnika. Pametno postavljanje prilikom skoka. Često se spetlja u završnicama. Očajan šut sa poludistance i distance. Izuzetno koristan igrač, koji bi uz bolju teniku šuta igrao za Real. Simonović - najlošiji igrač Crvene Zvezde. Nema defanzivu, nema leđnu tehniku, nema konstantan šut sa poludistance i distance. Pogrešna odluka da se dovede u tim. Deluje kao da je doveden u tim kao kompenzacija sa Ražnatovićem. Kuzmić - ispušena muštikla odavno. Tobi - pick ‘n’ roll solidan, šut za 3 poena u ABA utakmicama pristojan, dok u EL ne postoji. Defanziva tanka. Nema leđnu tehniku, ne postoji kontrola lopte, ne postoji šut sa poludistance, niti horog, niti flouter. Predvidljiv za ozbiljne evroligaške trenere. Ilić - dečko bi više pokazao da mu se daje veća šansa u kontinuitetu. Školovaniji igrač od Tobija i Simonovića. Ali, ova dvojica su preplaćeni, pa moraju da igraju. Ipak, ne neki supermen, već pristojan potencijal. Bolomboj - najprijatnije iznenađenje sezone. Pošteno odrađen ugovor. Momak se bori, ofanzivno natprosečan, defanzivno daje sve od sebe, iako mu je to za nijansu slabiji segment igre. Svoje ofanzivne nedostatke kompenzuje pametnim odlukama. Lazarević - veliki borac, dobar defanzivac, netalentovan ofanzivno. Topić - veliki potencijal, nekonstantan šut za 3 poena. Dobra kreacija, dobar ulaz. Nešto tanja odbrana i šut sa poludistance. Odlična tranzicija i samopouzdanje. Gilespi - niti snaga, niti ofanzivni potencijal. Reket može da štiti nešto boljom anticipacijom. Ne vidim da će doprineti ništa više nego Dalibor Ilić, verujem da će doprinos biti i manji od toga. Pravi igrači se uklope brzo (Kaboklo). Bjelica - nije fer štagod da je u pitanju, da ne daje nijedan intervju i objasni o čemu se radi niti igrač, niti menadžer, niti treneri, da se sve radi tajno. Ivanović - suviše negativan trener. Verujem da ni sa Baskonijom neće ništa specijalno napraviti, bez obzira na onu seriju pobeda, siguran sam da neće ući na F4, ali je vrlo moguće da ispadne i iz top 10. Sferopulos - pošten trener. Dao bih mu šansu i naredne sezone, da sam selektira tim i da se otarasi štetočina, pa da pokuša da napravi nešto iznad Radonjićevog najboljeg rezultata. Sveopšti utisak je da Zvezda prečesto bira igrače koji nemaju konstantan šut za 3 poena, koji nemaju dobru kontrolu lopte, koji su loši defanzivno ili igraju odbranu bez volje, koji su skloni povredama, veterane, umesto da pronađe talentovane igrače u najboljim godinama. Sa budžetom od 15 miliona evra, trebalo je napraviti pametniju selekciju. Sportski pozdrav!
R

Roman ,RAT I MIR "

pre 12 meseci

VEZE NEMAS !
C

Comi81

pre 12 meseci

Mili brate što je ovo "Gorski vijenac"?
2

22

pre 12 meseci

Napokon neko da ima lepo mišljenje o Iliću on će biti košarkaška zvezda jer ima potecijala i treba mu dati vrema i podrške i verovati u njega
R

Respect ,

pre 12 meseci

Maestralno. Objektivno.
R

Rajko car

pre 12 meseci

Jel igrao Davidovac? Covicu rasisto zasto ne volis crne igrace..Covicu odlazi!
O

Ogi Srbija

pre 12 meseci

Ono kad o kosarci pricaju navijaci fuzionisane igokeje koja je jedini klub u celoj Evropi koji jedne jedine titule i EL video nije zadnjih 12-13 punih godina ili ti vise od cele zadnje DECENIJE,i onda navijaci takvog kluba dodju ovde da pricaju nesto o kosarci haha...neprocenjivo!
j

jadojadni

pre 12 meseci

Mi i dalje gledamo Evro titulu, a mi top 15
h

hahahahahhaahha

pre 12 meseci

Aba liga postoji od 2001. godine, a vi se prvu titulu osvojili tek 2015.
J

Je li brale

pre 12 meseci

Ti si cas grobar a cas si delija,kako ti dune? Moze to i da oduva...
9

999666

pre 12 meseci

Ја не идем на утакмице док је КАНЦЕР екипе Теодосић у Звезди! Само мали Топић има моћ да ме убеди да погледам неку утакмицу, али ако буде играо, јер он канцеру Теодосићу може да предаје кошарку!
x

xdxd

pre 12 meseci

Naravno da ne ides,ti si zvezdas, ides samo ako se pobedjuje. sada kad ste najpotrebniji svom klubu, nema vas.
n

nyarlathotep

pre 12 meseci

Bolje ne idi na utakmice u svakom slucaju, nije to za tebe.
6

666999

pre 12 meseci

Само да поздравим све Теове и Лазићеве сведоке! Укупна статистика обојице: 35 минута, 0 поена, 1 скок, 4 асистенције и шут 0/3.
N

Nebitan63

pre 12 meseci

Mi smo ljudi moji cirkuzanti.Znaci kvalitet nula.Onaj Simonovic decko zalutao u Zvezdu nije on nivo ni za Aba Ligu a kamoli za EL.Po meni osim Tea,Mitrovica i Bolomboya nijedan igrac nema Kvalitet za EL.Neznam ko je selektirao ekipu i po kom osnovu smo se nadali za top 8. Opel jedna izgubljena sezona za Zvezdu.
a

ako su ruze, procvetace...

pre 12 meseci

Misko se posvadjao sa Partizanom bas zbog Simonovica. Insistitao da dodje u Partizan za 900k po sezoni. Zeljko nije hteo da cuje. Onda je probao da odvede Smajlija kao Madara, pa mu je to proslo. Onda je dosao kurslus. Jedino gore od toga da budete Miskov neprijatelj je da budete Miskov prijatelj. Simonovic 900k u zvezdi. Davidovac 800k u zvezdi. Za te pare je mogao Sengelija da dodje i da ostane da date Dobricu koliko je trazio.
d

dasenelazemo

pre 12 meseci

uvek ste i bili...
D

Da podsetim...

pre 12 meseci

Veca je sramota sa 30+ mil budzetom i 6 mil panterom izgubiti od decurlije iz Zadra,Mege,Igokeje dva,Olimpije,Studenata..itd itd
!

!SOS!

pre 12 meseci

Zovi Covica...
x

xdxdxd

pre 12 meseci

samo se tesi, aba,lyon,fmp...3 najgora kluba u evropi....ej pricaju o vama da ste medju najgorima!
5

5.000.000,00 €

pre 12 meseci

Јес... А ти гвирни у табелу😉
A

Ali zamislite

pre 12 meseci

da sl sezone opet u timu budu Lazic,Lazarevic i Davidovac!!Pa to nema nigde,hrani ih klub hkebom jer ih niko nece,takodje i Kuzmica.Koliko smo losi u napadu zadnje nekoliko utakmice prosto mene kao Zvezdasa ovo boli,pod hitno bek i cetvorka!Ja ne pamtim jos od Berona da smo doveli kosgetera a bukvalno ga svaka ekipa ima u timu
G

Gost1818

pre 12 meseci

Jednom recju tuga.
O

Odlazi Covicu

pre 12 meseci

Da se vratimo na pocetak sezone. Najvece dve Coviceve greske u "moru" gresaka su, dolazak dede Teodosica i odlazak gospodina Ivanovica....
V

Vinetu

pre 12 meseci

Taj Ivanović je počeo sezonu sa Kuzmicem a Bolomboj nije bio u 12. Da nije došao Sferopulos ne bismo ni znali da je Bolomboj najbolji (jedini dobar) centar Zvezde. Ivanović je birao ove igrače i pravio tim od 16 igraca. Sferopulos je Greg Popović lično za njega. Ne znam sta je to Ivanović uradio za Zvezdu da ga brane ljudi. Večeras smo izgubili samo zato što Panatinaikos ima bolje igrače. Igra Zvezde je bolja kod Sferopulosa, to se iz aviona vidi. Nemamo kvalitet za PAO i to je to.
m

matoriekspert

pre 12 meseci

Pošto je Teo imao loše veče verovatno treba oterati Jaga ili možda Hangu?
O

Ok

pre 12 meseci

Kad neko nema srama. Vreme je da svoju inteligenciju trosis na svoj klub. Eno tvoji isto izgubili i to kod kuce. Jos pola trke je u igri. Niste za jotu bolji i to cemo vam pokazati naredne nedelje.
Z

Zadar -16

pre 12 meseci

Samo onaj ko nema blage veze o kosarci je mogao ocekuvati da Zvezda sa samo 15.mil budzetom pobedi u gostima PAO koji je ove sezone potrosio vise od 40.mil na pojacanja i koji ima tim za osvajanje EL zajedno sa Realom i Olimpijakosom...toliko o tome!
v

vldblk9a

pre 12 meseci

Sreca pa ti imas veze, otvorio si oci trenerima sirom evrope, nema veze koje igrace dovedes, nema veze da li si sastavio skup pojedinaca ili napravio tim, ma nema veze nista vazno je da je budzet veci od protivnikovog i automatski ti upisu pobedu.
h

humaka pfc_pfc

pre 12 meseci

Toliko o tome da je tebi Čovke isprao mozak.. A budzet vam je preko 20 mili.. veci od Partizana, i to svi znaju ko je upucen.. Partizan je samo od sezonskih karate zaradio 7 mil, a sa kartama u slobodnoj prodaji bice 8m..
d

denula

pre 12 meseci

Bravo za Atamana !!!
P

Puna podrska

pre 12 meseci

Za Nebojsu i porodicu Covic od pravih delija ! Nebojsa ce do smrti biti vlasnik svog kluba i mozete samo da placete svi! Kada nas je spasio i preimenovao Fmp u Zvezdu tada vam nije smetao ,sad su teski trenutci za klub i treba dati maksimalnu podrsku za nasu legendu koja nam je donela toliko lepih stvari ! Filip ce naslediti njegovo mesto kada dodje vreme a to nece biti ako Bog da skoro jer je zdrastveno Nebojsa izuzetno dobro!
C

Covic...

pre 12 meseci

...vam ugasio igikeu i hvala mu na tome👍
C

CZV FAN

pre 12 meseci

Druze sta ti koristis? Na cemu si? Jesi zaboravio da popijes terapiju? Puna podrska ljudima koji za 15 godina nisu usli nijednom na F4? Aj ti lagano predji na drugi sport!
D

DrvoMama

pre 12 meseci

Fenjerasi sta kaze stajleni Paklen ali fali sut
m

milena11.11.

pre 12 meseci

Sad slede sigurna tri poraza u sledećih četiri utakmice i onda je konačno kraj Evroligaških snova.
P

Po jutru se dan poznaje

pre 12 meseci

Ma sada je kraj . A sta da ocekujemo.
D

Duke0591

pre 12 meseci

mora čovek da traži nešto pozitivno u svemu ovom... da su rezultati tu, Topić ne bi video terena. Sad pošto pritiska rezultata nema, nema opravdanja ako mali ne bude dobijao 20-25 minuta u EL. A i ako ima neko ko ima dnk da nešto preokrene to je mali. I da, trener je KANTA. Teodosić vam je ono što je ove sezone Katai u FK. Zna se da je znao i o tome se pripoveda, a u stvari bivši igrači kojima je sport izvor prihoda, ne i posao. Zvezdu mora da vodi naš čovek, pola rostera naših, a skupa nemaju jednu osnovnu školu. Gde, kad i ko da ih nauči engleski? Još ako ga grk priča ko Alo, alo
k

kolodin

pre 12 meseci

Jednostavno u ekipu je uloženo mnogo i sada nema mnogo prostora za ispravke
O

Objektivan

pre 12 meseci

Nedović ( Filipov kum), zato se onako iživljava. Simonović, Drvo Javorovo, neartikulisan i nepokretan, Mišku Mađiji po pola svake plate treba da daje. Yago, Tobey, Lazarević, ispod proseka. Nisu oni krivi, nije da se ne trude. Lazić, Hanga, borci, ali džabe kada su povređeni po pola sezone. Teodosić, Mitrović, Bolomboy, jedino što valja. I doveo si malog Topića da nam zamažeš oči i onog polutana Gilespija. BRAVO NEBOJŠA, DOKTORE DEMAGOGIJE.
S

Slavuj

pre 12 meseci

Objektivan@ mislim da nisi u pravu za Teodosića. On je prošlu utakmicu protiv Makabija bio dobar, a ovu katastofalan, bez poena. Njegov doprinos mora biti u svakoj utakmici, a ne ovako na preskok, kao nekad mi se igra, a nekada ne. On je preveliko ime da bi ovako odigrao, bez poena, poneka asistencija, a odbranu ne igra. To može Lazić jer je limitiran, a Teo ne. Može biti slab dan, loša utakmica, ali i tada mora doći njegovih bar desetak poena. Davidovac Tobi, Simonović, Nedović katastrofa. Precijenjeni i pretplaćeni. Svaka čast Mitroviću, ali on ne može biti najbolji igrač CZ, što jeste, jer je on 2 ili 3 opcija pod košem. Po tome se vidi koliko nešto nije u redu sa timom . Još jedna godina koju su pojeli skakavci je u izgledu.
L

Luja

pre 12 meseci

Vidim , sa zakašnjenjem od pet godina, navijači Zvezde progledali u vezi Čovića. No, ako nekako osvojimo ABA ligu, sve će zaboraviti i opet će biti legenda koja će nam dovesti nove Davidovce, Jage, Tobije, Raduljice, Kuzmiće i ostale...
N

Nebitan63

pre 12 meseci

Kako da dobijemo Partizan kad su realno jaci u svakom segmentu od nas?
h

hhahahahaaaa

pre 12 meseci

Pa na neki nacin i jeste magija i umece da ne das bas ni jedan kos xd
G

Grga Trombon

pre 12 meseci

To sto Nedovic i Davidovac pokazuju na terenu za nekmalo dva milioncica ojra po sezoni moze masa igraca Aba 2 lige da pokaze za dvadeset puta manju lovu. Drugim recima pljacka. Za ovo bi neko morao odgovarati.
K

Kraljević Marko

pre 12 meseci

Teodosić opet loš!!?? Ajde.... ko bi rekao.
K

KAKAV BRE TEODOSIC

pre 12 meseci

Odsvirao svoje ! Da vredi jos bi bio u ITALIJI !
C

Comi81

pre 12 meseci

Ni centa ni šutera,e pa tako se ne igra EL! Kad je Bolomboj najbolji igrač sve ti je jasno...
G

Goss

pre 12 meseci

Jel opet ćoravom neko drugi kriv
T

Top Gun

pre 12 meseci

Bodiroga podrazumeva se.
V

Virtus

pre 12 meseci

@goss Pozdravili te Zadar i Virtus,sipaj nek boli jos jace...
G

Goss

pre 12 meseci

Nekad tabela izgleda boli snažno pa lupeta
G

Goss

pre 12 meseci

@virtus okreni tabelu da ti bude lakše
l

lion zion

pre 12 meseci

ma nisu igraci krivi ,imamo najsiromasniju ekipu i roster finansijsku konstukciju posle albe bukvalno samo alba je jeftiniji tim od nas,makar onaj poster bolomboja nad lesorom je nesto sto sam ceko celo vece.kad nam drzava bude gurala novac kao plastizanu ,mozda nesto i bude
D

Djukela

pre 12 meseci

Će bude
v

vldblk9a

pre 12 meseci

A to su podaci iz jutarnjeg programa cuvenog DR excella? Da se opet ne finansirate samo od prodaje dresova kako vam je i pre par godina prodao pricu? Mozda i nemate budzet, mozda igraci placaju klubu da igraju, mozda ste vi u stvari jedini klub u evropi koji je u plusu u protrklih 20 godina.
B

Bnm

pre 12 meseci

ZAR VAM NE BESE TEODOSIC MAGIJA VELICANSTVENI PRE 7 DANA? STA BI VECERAS, OPET SE UGASIO? SLEDECU CE UBOSTI DA ODIGRA DOBRO U FEBRUARU...
R

REALNI

pre 12 meseci

Kako ne shvatamo da nas je Makabi pustio ! ZA domacinst o !
G

Goss

pre 12 meseci

Kako sad do juče ste vikali magični Teo a sad nema pojma bulja reko sam vam ja da je penzos zreo za Kalemegdan da hrani golubove
C

CZV22

pre 12 meseci

Некад смо доводили Вилијамса,Џенкинса,Лоренца,Лојда,Берона,Квинсија ово сад са овим странцима стварно већ делује смешно.Прошле сезоне и ове па ово не личи ни на шта.Уговори се потписују на годину дана са играчима или са неким клаузулама да могу да иду.Како може да де потпише са Петрушевим уговор на годину дана па он је био изгубљен пре Звезде нек иде у Трефл Сопот да врати каријеру.Него добио минуте простор вратио каријеру пукао у НБА и оде у Олимпијакос много неозбиљно.И није само он пример има их много.Мислим чак да и Боломбој има уговор на годину дана тако да и он оде на крају сезоне.И сваке године опет нових 10 играча доводи на лето као да је игрица фудбал менаџер ово.
M

Monteroo

pre 12 meseci

Sta radi covke sa svojim potomkom kakvo izivljavanje..dal se misku cine usluge ili sta je... Simonovic ono je horor to je mornar bar i ni makac,teo presisao normalno godine su to,davidovac cini mi se tri puta gori nego pre rusije,nedovic je zvezdi jer takav cirkusant nikom ne treba,jago odlican evrokup igrac,toby sutira trojke sa 45 a u valensiji nikad nije ni probao nista sem centrale jer sutira ravno ekser u drugi obruc.. Zao mi mitrovica ono je bas lose izgledalo...
1

1980

pre 12 meseci

Miško ga uglavio. Čović i Miško verovatno imaju tal.
M

Maja- Bec

pre 12 meseci

Sreća pa je ova ekipa najbolja u istoriji zvezde,kao i u fudbalu. Kada pogledam igrace tipa Lazarevica,Davidovca,,Simonovica,Tobija,Lazića,onda nam je svima jasno da ova ekipa ima kvalitet i da stvarno zaslužuje mesto na fajnal foru,ako ne i da ga osvoji. Sve su to evroligaski igraci i prava je sreća i radost što nose nas crveno-bele dres.
T

Transfer

pre 12 meseci

blama imam od ove luzerske družine, koju vodi ćorava neznalica, nesnađeni Grk i što reče Moka valjevsko đubre, a koja ne može pobediti van Beograda. I za ove sline još neko treba navijati, cccccc, bednici ostavite loptu i na biro rada, pa na građevinu do krvavih žuljeva, nikogovići!!!
1

1980

pre 12 meseci

Na stranu sve. Grk mora da ostane i naredne sezone i da uradi selekciju. Ali....
P

Preža

pre 12 meseci

Da li ima utakmice u EL da nam je procenat šuta za tri poena bio veći od 25%?
0

023

pre 12 meseci

Ima, Asvel u prvom i Makabi u prošlom.
g

gunnersi

pre 12 meseci

Nadam se da ce nam uciniti uslugu i ne dodeliti nam licencu za sledecu sezonu. Posto Partizan uzima ligu, ta licenca/pozivnica je jedini nacin da igramo. Vreme je za pauzu, sluzimo za razigravanje ostalim ekipama u EL i ni na sta ne licimo. Polako u Evrokup, tamo da se tavori par sezona pa kad se mozda nauci lekcija onda krenuti nazad ka EL kao Partizan. Bole oci od ovoga sto gledamo svake nedelje od Zvezde. Igraci da stanu pred ogledalo i zapitaju se sta rade.
M

Mhm

pre 12 meseci

A onaj ko je glavni i odgovorni on da se pravi lud?
r

realno ..

pre 12 meseci

niko te nista nije pitso
O

Ojsa

pre 12 meseci

Mitrovic i Bolomboj jedini konstantni,Teo i Nedovic kako kad. Zapalo mi je za oko to sto se mi oslanjamo uglavno na poene iz reketa ili na trojke koje sutiramo ocajno,nemamo igraca koji moze prodorom da donese poene,Nedovic to ne korist previse,a moze,i nemamo igraca koji moze da pogodi sut za dva sa distance,sut za dva nama ne postoji,a trojkasa nemamo.
f

fkcz022

pre 12 meseci

Ko je u Zvezdu doveo ovog Jaga,Simonovića,Nejpira,taj mora pod hitno da ide iz Zvezde..Jago i Simonović su igrači ranga eventualno za Mornar iz Bara,ili neku sličnu ekipu..Gedraitis i Tobi za ABA ligu i ništa više od toga..Lazić,Hanga i Lazarević samo za odbranu,u napadu neupotrebljivi...Nedović jednu igra,pa ga tri utakmice nema nigde,iživljava se na lopti,siluje..Teo kad ga udvoje,ili mu zalepe flastera ne postoji na terenu(mada njega najmanje krivim)...To je već 10 igrača,koje sam nabrojao..Jedini koji su donekle igrači ranga evrolige su Mitrović i Bolomboj..Sa ovakvom ekipom i rosterom nijedan trener na svetu se ne bi plasirao u plej of evrolige,a daleko smo i od plej ina,a para utrošeno kao nikad..Kao i u fk..Ajmo drugovi sad da vidimo ko je odgovoran za to,ako jesmo neki ozbiljan klub i da neko odgovara i podnese ostavku..Plus za sve one silne promašene igrače i trenere i transfere od prošle sezone..Ili će neko da me ubedi da su Čović i onaj Dozet sposobni da vode kadrovsku politiku bilo kog evroligaškog kluba..???I,da,sad očekujem pljuvanje i po Sferopulosu..Ja bih mu lično skinuo kapu što je preuzeo ovakvu ekipu i što je još uvek tu..Riba se čisti od glave,a ne od repa..Ako ne možete da dovedete u klub ljude stručne i sposobne da vode sportski sektor i dovode igrače,dajte gospodo ostavke,ili batalite više to brukanje po evroligi..
L

LK

pre 12 meseci

Gde ste da vidite kako Topic uci od TEA prvi cas je bio danas
O

Oleg

pre 12 meseci

Dje ga je Teodosija? Haha
s

srka

pre 12 meseci

Zvezda je uz Asvel i Albu najslabija evroligaška ekipa. Ako se uzme u obzir da su prošle sezone tu bili Kampaco, Vildoza i Dobrić, ovi igrači koji su došli da ih zamene, pa to blage veze nema. Osim Nedovića, Zvezda nema ozbiljnog igrača u ekipi. Oni guraju ABA ligu i to im je prioritet. Završiće ligaški deo takmičenja kao prvi i izboriće plasman naredne sezone u Evroligi. A onda pamet u glavu, sa pojačanjima, jer ovo blage veze nema.
m

matoriekspert

pre 12 meseci

Tvoje razumevanje se završava izjavom da je Nedović ozbiljan igrač. Ne bih te dalje zadržavao.
j

jjjjjjjj

pre 12 meseci

jos samo treba mitrovic da nam se povredii tosituacija kod koje sudije ne sude faul lesoru kojije bio u polukrugu i udario luku nogom u koleno
и

и2

pre 12 meseci

ха ха ха јадни сте
a

angry_chainsaw.

pre 12 meseci

Ja botujem zarad sendvica sa parizerom protiv Terzica i Covica.
M

Mhm

pre 12 meseci

Ti za njih bituješ al polako kad nikog ne bude na tribinama džaba ćeš botovati
u

upeco se...

pre 12 meseci

@Mhm bot se prepoznao🤣
O

Ok

pre 12 meseci

Dobri su ovi Partizan se borio do kraja ali je Zvezda bila losa u Grckoj. Vidimo se 4.1.
B

Bicemo 16ti

pre 12 meseci

I ove godine .. bojkot da se nauce pameti
S

Sasa1234

pre 12 meseci

Ekipa koja onako šutira kao mi ne zaslužuje da se bavi košarkom uopšte i to nije slučaj samo večeras, smio bi se okladiti da nas petorica koji smo gledali uz pivo više bi trojki ubacili, skoro sve su bile otvorene, al' dzaba kad nema ko da pogadja, Nedović je prvi kad treba intervju neki dati sočan al kad treba pogoditi trojku tad ga nema, tj.nikad ga nije ni bilo...
D

Dejan Pizon

pre 12 meseci

Sve mi je jasno da svi bukvalno kritikujete svakog igraca osim Lazica covek igra dvojku a nemoze vola da ubode i sto je jos gore veliku lovu zgrno od kluba.
j

jjjjj

pre 12 meseci

na stranuporaz koji je realan alineka mi kaze neko sta je namerna a sta nije, ono nad Jagom nije jer je "isao na loptu" u kom svetu kad se iz aviona vidi da je isao na telo da napravi ful a pre neko kolo Zvezdi sudili namernu u kontri gde se covek zakucao u zvezdinog igraca i dosudjena namerna,ima li neki kriterijum ili je do utakmice i sudija
Z

Zn

pre 12 meseci

Ali ljudi, Davidovac 800h po sezoni, Nedovic ceo milion, dalje da ne nabrajam, pa sta je to? Ko je to potpisao tolike ugovore? Trener sta reci, kaze zadovoljan ekipom, nemamo cetvorku, dovedemo peticu, otpustimo Nejpira, dovedemo Topica da nam momak cupa sezonu sa svojih 18 godina!!!! Katastrofa, a Jago? Ko ga je doveo? Evo bas me zanima, decko deluje kao kadet
Z

Zadar Virtus

pre 12 meseci

REALNO NIKO NIJE NI OCEKIVAO DA TAMO MOZEMO DOBITI,ISTO KO PROTIV REALA,TO SU EKIPE ZA OSVAJANJE EL TAKO DA JE OCEKIVANO!
C

CZV22

pre 12 meseci

Зар ми нисмо најављени да јуримо Ф4 да освајамо.А бићемо срећни ако публика изнесе домаћи терен у Аба лиги да освојимо Аба лигу.
Z

Zn

pre 12 meseci

Tako je, jurimo f4, a mooozda i nesto vise😂… sta nam isprica covek
G

Gosttt

pre 12 meseci

Kad covek gleda Zvezdu da mu se ogadi kosarka ! i sto sad ne dovedemo Kajla Gaja iz Panat...kad tamo ne igra. covek je Bili Beron licno iz najboljih dana za Nedivica !
Z

Za razmišljanje

pre 12 meseci

Otišao iz Virtusa, ljudima svanulo.
1

1980

pre 12 meseci

Ja to pisao pre neki dan. Gazda najurio Skariola i Teodosića pa su prodisali.
j

jjjjjjj

pre 12 meseci

bolje dovesti 3 sto vrede nego 10 ispodprosecnih i puniti roster sa 15 igraca od kojih su polovina beskorisni
R

Rosso

pre 12 meseci

U ovom timu Zvezde dva najbolja igraca ove sezone su Bolomboj i Mitrovic, ostali prosek i ispod toga. Selekcija igraca katastrofalna. Ovaj Simonovic je igrac za trecu ligu, sta on radi na terenu..
P

Pjer Karden

pre 12 meseci

Čoviću mislim da ti je ovo poslednja sezona u Zvezdi,ovo je roster za Evro kup maksimum,mi nemamo šta da tražimo u EL,nema potrebe da izigravamo statiste i birčimo 10 pobeda ko baba kukuruz,nema logike da svake sezone budemo od 13 do 16 mesta,bolje igrati Evro kup.Teo nije kriv ovoga puta,razigravao ih je a oni bacaju granate gde stignu,šut za 3 poena 17% sačuvaj me bože
S

Samo za KKCZV

pre 12 meseci

Aloooo bre: Lazarevic, Simonovic, Yago, Davidovac, Tobi, Ilic ? Ekipa iz prosle sezone bi ovu dobila 30+ razlike, ali lagano ... Kampaco, Vildoza, Petrusev, Martin, Dobric ...
B

Bivši igrač

pre 12 meseci

Ma nema veze, bitno da je MVP TeJo razbucao Makabi. Sad jedno 10 utakmica ga nema nigde... I tako...
J

Ja i ti

pre 12 meseci

Napisao sam posle proslog kola, ne zalecite se sa Teodosicem. Upropastice sledeću.. Lako je proveriti komentare.. On je takav silovatelj da to nije normalno.
e

e

pre 12 meseci

Covicu,stvarno nije u redu,da ode najplaceniji igrac i ti ne dovedes nikog,ode Bjelica ne dovedes nikog.Nemojte nam tako mazati oci,kao napravite neki tim,mi kupimo sezonske i onda otpustite sve ono zbog cega smo ih kupili i nema adekvatnih zamene Sramota.Bolomboju svaka cast i na partijama i na borbenosti,jedini stranac koji vredi.
G

Goss

pre 12 meseci

Simonovic mi je veceras pokazao kako izgleda kad odigras najgora 4 minuta u istoriji kosarke. Lepo kaze Plavsic, ucinice mu uslugu Sferopulos, izvesce ga iz igre. Kako je taj decko izabran na draftu ja se pitam.
I

Iron

pre 12 meseci

To je što je...nemamo kvalitet za nešto više u Evroligi...sto pre to shvatimo bolje za naše živce...
H

Hahahaha...

pre 12 meseci

Neprepoznatljiv?? Da li vi znate šta je presing i udvajanje?? Njega su toliko stisli...ne bi se mogao iščupati da ima 26, a ne sa 36 godina!
C

CZV22

pre 12 meseci

Ауу какав роб овај Симоновић па ко је ово скаутирао.Реално тешко да се шта може урадити у Евролиги,а поготово овакве екипе је тешко победито са оваквим Теом и Рокасом.Очекивано да Тео мора неку посустати утакмицу.Али овај Недовић забављач колико сам само ружних речи изговорио Ивановићу све повлачим.Његови дриблинзи на 12м од коша када сви у хали знају да шутира тројку прочитано одавно.Ми играмо без четворке целе сезоне Митровић то крпи и најбољи је ал кад изврши измену не знамо где бијемо.Симоновић и Давидовац на шта оно личи па они нису на нивоу КЛС.Овај Јаго ја не знам какве он има карактеристике да буде у Евролиги па његов сваки напад је 15 секунди тапкања лопте и онда се не зна где ће ко.
C

Chiki laf

pre 12 meseci

Nije problem bio Teo, problem su od početka neupotrebljivi igrači poput Davidovca, Simonović, Lazarević!! Pod hitno nam trebaju dva igrača, na poziciji 2 ili 3
Z

Zn

pre 12 meseci

“Trener” rekao prezadovoljan ekipom, kakva prevara

angry_chainsaw

pre 12 meseci

Bojkot do privatizacije ili odlaska svih iz UO KKCZ i FKCZ!!! Sad će plaćenici da se nalupaju minusa!!! A bolje bi im bilo da pogledaju tabelu EL u košarci i tabelu super lige u fudbalu!!!
A

Al-pacino

pre 12 meseci

Realno da si napisao bojkot do privatizacije? Navijas za privatan klub. Uvek mozete da osnujete svoj i da navijate za njega. Slusaj njega, bojkot. Hahahaha
R

Rodman93

pre 12 meseci

Niko ne može da zabrani fabrici metalnih kofica kako će oni da se zovu i ako se navijačima ne sviđa kako dr mašinstva iz predgrađa glavnog grada vodi svoj klub nek osnuju novi pa navijaju za svoj. Znači već je privatizovan.
S

Sendvicar

pre 12 meseci

Jel ukusan🥪 koji dobijas za botovanje protiv Covica i Terzica?
M

Mikac678

pre 12 meseci

Ne znam kako da ti kažem ali KK ti poluprivatizovan a i ovaj drugi je... pa sam prosudi!
a

auu ljudi gde mi dajemo lovu za sezonsku

pre 12 meseci

kako nas prevari Čovke lagano sa njegovom najavom na f4 i polupanim igracima.Igracemo toplo hladno za top 15dovoljno.Da nam vratis lovu, ispunio si fond sa pojacanjima i ne mozemo nikoga potpisati vise.Nemamo napadace ovo je jadno i bedno.Nemamo ni 4 ovaj Simonovic voo obican i Davidovac mrcina
K

Kragujevac

pre 12 meseci

Bravo za milionere!!! Mislim i za Partizan i CZV... A mi (narod) neka pocrkamo!!!
N

Nišlija...

pre 12 meseci

Podržavvam šumadinac!
I

Ivan FCRS

pre 12 meseci

Tesko je Teodosicu kada igra sa igracima koji ne pogadjaju otvorene suteve. On jeste isplivao u poslednje vreme, ali nije doveden da bude najbolji igrac iz kola u kolo. Nedostaje prvi plej, i igrac koji nosi sigurnih 10-15 poena po mecu.
Т

Топчидер смрди

pre 12 meseci

Приватизовати СВЕ! Па нек плаћа ко хоће и ко може. Ово је силовање разума и логике да новац пореских обвезника одлази на ове забављаче и циркузанте.
M

Milutin 15

pre 12 meseci

Bravo za komentar,ovo ludilo sa blizancima potpuno se otrglo kontroli
1

1980

pre 12 meseci

Teodosića stigle godine! Alooo! Šta mislite zašto ga je Virtus pustio ili ga niko iz Evrolige nije želeo??
p

podesen

pre 12 meseci

Proslo kolo resio sam,sta sad nije dobar .
a

au druze

pre 12 meseci

Jesi bio u komi prosle nedelje ili?
1

1980

pre 12 meseci

Jel treba da vam crtam?? Čovek ne može u kontinuitetu da igra. Svaku 4tu može.
S

Srdjan M

pre 12 meseci

Na stranu trenutno sve ostalo. Gledam kosarku 20 i kusur godina. Nikad nisam video goru sekvencu jednog profesionalnog kosarkasa nego ovu danas. Naravno, mislim na Simonovica. Sta je covek sve uspeo da uradi za 4 minuta, to je za kosarkaske udzbenike. Ako neko zna za goru, bio bih mu zahvalan da kaze.
S

Samo u

pre 12 meseci

WNBA i nigde drugo
B

Brat moi

pre 12 meseci

Ognjen Jaramaz je bio gori,do ove tekme
M

Mozz

pre 12 meseci

Decko zaradio novac za tri zivota, sta ti je sudbina i sreca. Mislim da je zvanicno izaslo da u zvezdi ima 600.000 e, to je neverovatno
Л

Лазар

pre 12 meseci

@Mozz то је то, имао мало висине и мало среће у животу.. а нас 99% са овог портала сутра устаје у 7 пола 8.. на страну то што је дечко тешки дунстер, свеједно је ектра прошао у животу
Z

Zvezdas1989

pre 12 meseci

Covicu samo idi iz zvezde,Povedi sa sobom Tobija,Simonovica,Jaga,Davidovca i tvog mezimca Nedovica.Dovesti Evansa ili Nejt Voltersa,Kyle Guya i na peticu iskreno Hasana Martina jer za ove panjeve masina.A sto se tice pozicije 4 Bejkona
J

Jeza

pre 12 meseci

S obzirom koliko se hvalite domaćim igračima ne vidim da si ovde nabrojao ijednog.
R

Rodman93

pre 12 meseci

Kako da ode iz svog privatnog kluba?
S

Strahhh

pre 12 meseci

Pao jeste jak i kvalitetan protivnik, ali svakom navijaču najviše bode oči nekonkurentnost, nemoć i igra koja ne liči ni na šta. Prosto gubim volju da gledam ovakve utakmice.
@

@strahhh

pre 12 meseci

...pa u 80 % poraza smo bili konkurentni do poslednjeg minuta, imali i par suteva za pobedu, ni to nije valjalo. ne mozes da igras evroligu bez centra kao gilespi i da ti se setaju po reketu kakko zele.
M

Mali srbin

pre 12 meseci

Polovina igraca kojima je kao karakteristika igra u odbrani,mi kao da igramo rukomet pa imamo izmene napad-odbrana.
C

Czz

pre 12 meseci

Daj neki nered da se desi da nas izbace kao gospodu nego ovo da se gleda. Kosarka placa kad god izvodimo loptu. Napadi su nam bolni za zdrav razum a sut za tri vec na nevjerovatnih, cijenim, 950-27 za cijelu sezonu. Da nema te linije za 3 sutirali bi sa kraja na kraj jer ne znamo sto cemo sa loptom u napadu. Kad bi se igralo bez lopte bilo bi super
S

S.T.A.L.K.E.R.

pre 12 meseci

Ja mislim da ćemo mi biti prvi tim u istoriji EL koji je sezonu završio bez pobede u gostima. Onu zajebanciju protiv Makabija ne računam. Al dobro, Čovke sad sa čašom u ruci delovao prilično zadovoljan.
N

Nazalost

pre 12 meseci

Kako stvari stoje i jedni i drugi nece imati ozbiljnu ulogu do kraja.Uzas obe utakmice.
A

Abas

pre 12 meseci

Verovatno je tulumario po splavovima. Trening mu je tako, da prodje dan.
j

jjjjjjjjj

pre 12 meseci

Bruka i sramota od igre,za sta njih placaju,pa ovo smo mogli i sa igracima 5 puta jeftinijih,nemamo jednog normalnog sutera, skoro svi sutevi su bili otvoreni a mi ne mozemo nista da pogodimo, 10 igraca je sutiralo trojku 7 ih nije pogodilo, be borbe, Simonovic izgubljen u svemiru, nedovic igra za sebe, vazno je da izvede 100 driblinga kao lucic u fk a ucinak nije vazan jos se i mitrovic povredio, nemamo nikakvu napadacku akciju od sferopulosa smo dobili jednu 0, cak je goori i od radonjica u napadackim akcijama, neverovatno je da nam bar pola igraca svaku utakmicu igra katastrofalno, ove godine na nekoliko utakmica kao da se nismo pojavili, e 25/4 za 3, vazno je da Tobi pogadja u ABA ligi a u veroligi koga briga, hanga nista nije pogodio, gedraitis, nedovic,teo, davidovac da i ne pricam,kolektivna igra nam je nikakva, hajde da imamo igrace koji mogu da igraju 1 na 1 ali nemamo gomila proseka koji ne mogu da se uklope da makar igraju timski
D

Delija 12

pre 12 meseci

Treba biti pošten i reći da mi ne zaslužujemo da igramo EL. Posle toliko godina učešća mi nismo bili u stanju da se izborimo za kontinuitet. Svake godine iznova a već sledeće godine će biti potrebna promena 60-70% igračkog kadra i opet smo osudjeni na neuspeh. U trenutku kada je jasno da u EL nemamo više nikakve šanse nama Lazarević sedi na klupi a Topić putuje sa timom kao turista. Najbolje rešenje koje možemo da imamo u EL smo oterali zbog sujete jednog ili dva igrača!

Crazy-North

pre 12 meseci

Svi smo svesni da kvaliteta nemamo i da nam je ekipa bulja. Davidovac,Simonović,Ilić,Lazarevic,Yago uskoro na listi i Gilesbi su igrači za eurokup. Nedović 1 dobra 3 katastrofa Teodosić je nas najbolji igrac u 36 godini. Zatvoris Teodosica i Nedovica i nema igrača koji može da iskreira poen da ode na prodor da i iz driblinga šutne. Mi postižemo poene iskljucivo u tranziciji na postavljenu odbranu mi smo smešna ekipa. POD HITNO POJAČANJA ILI BOJKOT!!!!
L

Lik

pre 12 meseci

Jednostavno,sudije su dozvolile mnogo kontakta u odbrani igračima Panatinaikosa. To Teodosiću ne odgovara jer se previše troši. Simonoviću se treba zahvaliti. Slab kvalitet igrača Zvezde je presudan
I

Igorrr

pre 12 meseci

Sve je to lepo! Gostovanja u Bolonji, Milanu, Barseloni, Madridu, Valensiji, ali gde su Delije veceras u hali? Gde god je tvrdo, njih nema! Sa navijacke strane veliki poraz Delija!
0

099BOJKO

pre 12 meseci

BOJKOT. HITNA DOSELEKCIJA I PRAVA POJACANJA. TROJICU OTERATI. PRAZNA ARENA. MI PROSEK NE TRPIMO. COVICU KLIMA TI SE PRESTO REAGUJ. DO DALJEG BOJKOT

Bibras Natcho

pre 12 meseci

Sa ovakvom igrom, nema sta zvezda da trazi u derbiju....budimo realni....
B

Bon.Jovi_985

pre 12 meseci

Najbolje da čovek od 36 godins treba da bud moror ekipe. Nedović statira, Simonović nije za više od Mege, Tobi je igrač za Cedevitu plafon, Davidovac kombinacija da se podele pare, potpuno se raspao posle CSKA itd... Treba biti realan ova ekipa nems vodju, nema karakter i nije za EL. Stoti put se šutira 4-24 za tri, pa to je užaš. U ABA lifi druga priča, što znači da nisu za ovaj niov takmičenja. Jednu stvar moramo da priznamo, KKP se zna ko šta radi. Ostoja krpi budžet (kako god), a onaj bosanac i Željo dovode igrače. Ko to kod nas radi Dozet ili Čović? Ma smejurija smo totalna, 10 godina no Božića smo propali, sprdnja...
Z

Zn

pre 12 meseci

Bravo za komentar, pogotovo za talenje ugovora sa Davidovcem, sramota
A

Analizatorrr

pre 12 meseci

Tobi - Jadranksa liga max Dos santos - malo bolji od Filipa Covica, daleko od el Bolomboy - 2. Centar Simonovic - Mega Lex max Kao da je Mrkela selektirao tim! Jako mucno za gledati!
e

e

pre 12 meseci

Ovaj bolji od Filipa?Ma ne zezaj se.
Z

Zvezda le

pre 12 meseci

majko moja kakvu mi kosarku igramo, kakve igrace imamo. Mogu sad potpisati da sam bolji igrac od Simonovica sa 2 odigrana basketa u zivotu. kakvi pokreti, majko mila. Jago kao da je sa marsa pao, kao da trci maraton, zaleti se na kos pa se zaustavi. Sramota, koliko ocajna kosarka. Nedovic alibi igrac, kralj nebitnih poena i utakmica. Davidovac oravac u Mornar, Hanga u Pamesu. ocajno, sramota jos jednom.
Z

Zivkovic

pre 12 meseci

Mnogo mucno za gledati,kao da smo neka amaterska ekipa!
d

djadjedje

pre 12 meseci

Nek se vrate bentil i hasan martin sve im je oprosteno kada vidim bravure tobija i simonovica.
L

Loar

pre 12 meseci

Teško Zvezda može nekoga da dobije u gostima osim eventualno Asvel ili Albu. Nista drugo nego odraditi ovo do kraja i koncentrisati se na ABA ligu. Svake godine ista prica ali sta da se radi. Ne baš najbolje sklopljen ovaj tim, igracu na kojem se sve baziralo se nije igralo u Zvezdi.
P

Pst

pre 12 meseci

Ne sekiraj se igrac kome se zivot daje za klub se juce vratio. Neverovatno da tim zavisi od igraca koji ne zna sta ce s loptom. Nekonkurentan. Ovi fizicki dominantni a kad imas naklonost sudija to je dobitna kombinacija. Nije mi jasno sta ce Vildoza tamo. Dobra lova.
S

Sasa 79

pre 12 meseci

Ko je sastavljao ovaj tim trebalo bi ki zabraniti da se bavi kosarkom ne u Zvezdi, nego uopste. Paradigma ovog tima je scena u kojoj se Davidovac vuce kao prebijen po terenu. Nikada mi nije bilo zalije datih para nego za sezonsku ove godine. Bez ideje u napadu, bez energije u odbrani sa povremenim medjusobnim sudaranjem igraca.
1

1980

pre 12 meseci

Šta misliš ko je??
g

gostgist

pre 12 meseci

ne treba kritikovati igrace.Igraju koliko umeju i znaju,nisu oni krivi sto nemaju kvalitet za Euroligu.Kvalitet kosta,i tu se prica zavrsava.
B

Bizon

pre 12 meseci

Dobar FMP, stvarno dobar.Evo, i Ataman se cudi kako su dobili tako dobru ekipu!
M

Mali srbin

pre 12 meseci

Ono kad navijas za nekog a muka ti da ga gledas....boze koja tuga.

Crazy-North

pre 12 meseci

Bukvalno uzasss
j

jaa

pre 12 meseci

ono kada se radujete partizanovom porazu pa vidite koliko ste losi.. i jedva cekali da partizan izgubi a vi toliko jadni da bez sutra za tri ne mozete nikoga da pobedite
U

Uopšte nije

pre 12 meseci

Neprepoznatljiv, nego su ga pritiskali kako primi loptu pod svojim košem, pa kako pređe pola, onda su ga udvajali, a to igrač u njegovim godinama i sa njegovim načinom života ne može da izdrži. Od svih trenutnih igrača, najmanji je Teo problem, jer ono što bi u bilo kojoj ozbiljnijoj ekipi tražili od njega, on to ovde trostruko ispunjava, ali nema sa kim i šta da radiš. Pa nisam brojao, ali na ovoj utakmici smo imali 15ak šuteva za tri gde su skroz sami igrači i možda su pogodili 2-3 trojke, zastrašujuće
P

Preža

pre 12 meseci

Jel kapiten oborio neki rekord, vidim imao je jednu asistenciju za celu utakmicu? E moj Čoviću, zašto mi uopšte igramo ovo takmičenje?
Č

Čova

pre 12 meseci

Jer nam se može....
A

Aranđel

pre 12 meseci

Zasto nije mogao igrati Topic zadnjih 5 minuta kada je bilo sve gotovo?
n

nije bio

pre 12 meseci

ni u protokolu za mec
P

Parizer

pre 12 meseci

Kao da se ceka da zaigra Lebron!
P

Polivač

pre 12 meseci

Ona umire...ponovo...gasi se...opet

radonjica

pre 12 meseci

+17 rutinski vas trpa ko kako stigne! Svake sezone kanta za punjenje i top 16 🤣

Crazy-North

pre 12 meseci

Ne znam zašto se čoveku nalupali minuse jeste grobar ali sve je tacno rekao. Nikad gore nismo selektirali ekipu sa nikad većim budzetom. Za to bre neko mora da odgovara. Covic nas sve bre pravi budalama.
n

nista drugo

pre 12 meseci

Nije Teodosić kriv vec uprava koja nije dovela zsmenu posle odlaska Nejpira
z

zar nije

pre 12 meseci

dosao crnac iz bayerna pa i topic zatim
A

Avenger

pre 12 meseci

Ne može Teo sam. Problem je što ima par statista koji bazen ne bi pogodili, a smatraju se košarkašima. Ovakav šut za tri je sramota za niže lige, a kamoli Evroligu.
K

Kuku

pre 12 meseci

Panterinjosi crni
R

River plejt

pre 12 meseci

Sramota za ovakvu igru bas , simonovic i slicni sta reci.... Puniti arenu svaku utakmicu biti uz ekipi kada je najteze i usput oterati upravu uz skandiranje 20000 ljudi koja je jedina odgovorna za sve ove godine stagnacije u evropi ....
R

Realan22

pre 12 meseci

Pa dobra samo nam fali startna petorka, teo, nedovic, bolomboj i mitrovic su odlicni za drugu petorku i topic kao prospect. Ostale oterati jer ne sluze nicemu. Svaka cast za sportski sektor i skautiranje igraca.
R

Rosso

pre 12 meseci

Igrali su flastera na Teu, to je evidentno, ali nije mi jasno da neko iskusan kao on to ne moze da okrene u svoju korist, neka ispucaju penale i kraj. Onaj sa brojem 0 bio zalepljen za njega i skroz ga neutralisao.
p

postic

pre 12 meseci

Dzaba kad sudija ne svira faul
d

dezurn1kr1vac

pre 12 meseci

Pa to je Ataman 🤷 .. Zatvoris Tea , udvajas ga i non stop pritisak na njemu a pustis Nedu da divlja i to je to .. 🤷 Prosto i jednostavno !
R

Radem

pre 12 meseci

Sledeci put pustite Sveropulosa da pokusa da da trojku, kad vi pojma nemate. Al onaj Simonovic koji je kriminal od igraca, za par minuta je pokazao koliko nema pojma. Al ni ostali nisu nista bolji.
p

podesen

pre 12 meseci

Uvalio vam ga zalizani samo tako na 3 godine.
H

HAHAHAHA...

pre 12 meseci

Dobiste li vi koga nesreće?
O

Oumuamua

pre 12 meseci

Eto stoku na primer, već 04.01. Zapamti !
C

Cane Valjevo

pre 12 meseci

Uprava napolje! Pozivam sve prave Zvezdase da se suprostave placenicima sa Severa, i da narednoj utakmici posaljemo poruku sa tribina upravi sta mislimo o ovakvoj igri i rezultatima! Ogroman novac je ulozen, ali ako se ovako nastavi tesko cemo u TOP 10!
t

top 10 voz

pre 12 meseci

je otisao jos pre mesec dana, trenutno polazi voz za top 15
M

Mali srbin

pre 12 meseci

Novac je ulozen al je potrosen na ogranicene igrace a napravljena prica da je samo final four uspeh.Losa selekcija celog tima ali mi smo samo krivili nejpira,ko ce nam sad biti kriv mozda ivanovic ili ova nesposobna uprava?
Z

Zivkovic

pre 12 meseci

Kakav crni top 10,samo da ne budemo zadnji!
G

Gost4321

pre 12 meseci

Bravo za komentar. Pustiti ove placenike da pevaju sta hoce a pravi Zvezdasi da isteraju upravu napolje!
e

etoo

pre 12 meseci

To je to, Ovo je maksimum ovog tima... prosto tim je slab
u

uzas

pre 12 meseci

koliko smo mi losa ekipa, ovo je strasno..
g

gostpop

pre 12 meseci

Ne možete očekivati od čoveka od 25 god, a kamoli od 36 koji ne vodi sportski život, da će telo stalno da ga sluša.
O

Oto

pre 12 meseci

Sta drugo ocekivati od fmp-a
J

Junker

pre 12 meseci

Highlight moje Zvezde u ovoj 2023. su bile besmislene izjave Nemanje Nedovica.
M

MVP ČAČAK

pre 12 meseci

Neko gubi od drugog tima na taveli, a neko id raspalog Panatinajkosa! I neka smo mi izgubili, samo neka str i VI. Mi ćemo nekako u plrjof, a vi nikako!!! 💪Partizan 💪

Bibras Natcho

pre 12 meseci

Ne loži se...klinjo....
g

gde je mozak

pre 12 meseci

raspalog?
A

Auuu

pre 12 meseci

Prvo si nepismen! Drugo, vidi se da od juče pratiš košarku. Treće, Panata ima 6 titula, a Virtus dve... Ko li je veći klub?? 🤔 Vratite se vi u Evro kup rodjaci.
n

neshha

pre 12 meseci

Au,lakse se procita klinasto pismo od tvog komentara.
H

Hahahaha...

pre 12 meseci

"Lakše se pročita klinasto pismo..." 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈😊😊😊😊😊😊😊😊😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Z

ZzzRrr

pre 12 meseci

Nejpir je opet kriv
e

eto vam

pre 12 meseci

pa kad nemas zamenu za Teodosića ovo se desava svaka cast upravi
g

gostgist

pre 12 meseci

Ne treba nam.zamena za Teodosica,on treba da bude zamena kvalitetnom euroligaskom plejmekeru.Zasto uopste igramo euroligu,ako nema novca da se dovedu kvalitetni igraci? Ako ima,zasto se dovode igraci koje niko drugi u evroligi nece?
M

Makks

pre 12 meseci

Ko je i zbog cega dao dozvolu Simonovicu i Davidovcu da sutiraju trojke? Ko im je dao dozvolu da igraju za Zvezdu?
V

Vasilis

pre 12 meseci

Sad ide Fener i jos jedan poraz, a Partizan ce da pometla Asvel i da dodje nalozen na derbi. Cak i da pobedimo derbi, sto ne vidim nacin, pobeda koja nicemu ne vredi.
J

Joksa1986

pre 12 meseci

17% sut za 3 poena, pa sa takvim procentom za 3 poena se kuci ne moze dobiti Tamiš a kamo li u EL u gostima Pao 🤦, pogotovu u modernoj košarci gdje se po utakmici bez problema šutira za 3 poena po 30 puta po utakmici . To nije moguce dobiti, 17% 🤦. 65 poena🤦🤦