Komentari na vest

Prošlo je vreme kada je Zvezda bila bauk za Olimpiju

N

Nikola021

pre gotovo 3 godine

Ne moze se sa Kuzmicem,Markovicem,Lazicem igrati ozbiljna kosarka.Davidovac decko odigra 1 utakmicu,pa ga 17 utakmica nema nigde.Decko bre prelomi jbt igraj kosarku.Izgleda da nije taj kapacitet.Kako je Dobric bljesnuo i ne staje.Cirbes sedi mesecima na klupi ne igra,a i najgori bi bio bolji od Kuzmica.Od pocetka sezone nama fali drugi plej,Markovic promasaj teski,fali centar i bek suter poput Berona.
S

Sudija

pre gotovo 3 godine

Kmeeee uvek sam kriv jaaaa...a Radonja I penzosi u ekipi nikad.
D

Dućoni

pre gotovo 3 godine

Konačni rezultat i procenti šuta kao da su igrali ženski timovi, npr. Turska-Italija...120 poena ukupno!
K

Kleš

pre gotovo 3 godine

Zvezda dade samo malo više od onoga koliko ste vi njoj u derbiju ubacili.
L

LudiDejo

pre gotovo 3 godine

Trebamo biti realni. Sada pocinje era Partizana u kosarci. Ne znam šta se to dešava sa Zvedom. Kako ne vide šta tu fali. Zašto se zadovoljavaju na polovičnim uspjesima..
b

boli grobare ova EL

pre gotovo 3 godine

au grobari pa sta je ovo zar vas toliko boli sto ne igrate evroligu dace bog da ne igrate jos dugo a jos malo ce i obradovic da vam pobegne kad vas razbijemo i uzmemo opet aba ligu pa kad obradovic oplete po upravi partizana da bi oprao svoj obraz zivi bili pa videli sportski pozdrav
X

Xvccc

pre gotovo 3 godine

Jel misliš da postoji veći blam od ugašene zvezde
Z

Zvezdas Srbija

pre gotovo 3 godine

Bio sam na utakmici,dobro smo se kretali,nista nije ulazilo od nasih suteva,oni su pogadjali u bitnim trenutcima,mi promasivali i sudije su veceras makar 10 puta direktno uticali na igru i ishod napada na nasu stetu. Da,video sam svojim ocima da nismo u formi i da to moze mnogo bolje al sudije su stvarno uticale na pad morala nase ekipe.Bilo je super,iako smo izgubili i iako je bilo malo poena,uzivao sam i ici cu ponovo protiv Monaka. A 97 posto ljudi koji komentarisu o necijoj igri nikada nisu ni igrali kosarkaske utakmice.Zvezda nije slaba,Armani ima stvarno dobru ekipu ove sezone,Zvezdi fali 2 igraca da bude u rangu Armanija i u rangu ekipa koje mogu da osvoje titulu. Zvezda je bez obzira na sve jaka ove sezone i nikad je nije lako pobediti. Armani je veceras imao obilatu pomoc sudija
i

iz 1 u x

pre gotovo 3 godine

čovek spominje sudije, u jednom momentu odnos bacanja 12-0 za Zvezdu
Z

Zvezdas Srbija

pre gotovo 3 godine

Zvezdas Srbija -Ko zna šta si ti gledao i da li si uopšte bio na utakmici.Sudija kriv zbog pada morala igračima,pa onda nismo u formi,pa sudija nas oštetio u 10 situacija,stani malo,odnos u slobodnim bacanjima 15:4 za Zvezdu o čemu dalje pričati.Sudija je kriv što igrači nisu u stanju da daju više od 8 poena u prvoj četvrtini,jesi li bio pijan kada si gledao.Milano dao 10 trojki,Zvezda 5 i to je odlučilo pobednika.
B

Boban1

pre gotovo 3 godine

@Simic,apsolutno tačno!!!!!
Y

Yika

pre gotovo 3 godine

O čemu pričate cigani, 6 minut rezultat 3:0, kraj četvrtine rezultat 8:7. O kakvoj vi igri pričate, igra vam se zasnima na klasičnoj ragbi strategiji.
B

Brtamoj

pre gotovo 3 godine

Koliko je navijaca bilo u hali?
G

Gost87

pre gotovo 3 godine

Počinje ovo već da zamara. Razumem, imamo najmanji budžet, nije lako kada si opterećen ABA ligom jer ti je to bitno da bi igrao El. Ali ako pogledamo, koja je poenta kada se već na pola sezone izvlači argument ABA nam je sad prioritet. Niko ne očekuje da osvojimo, ali posle ovoliko godina bar taj Top 8 da bude nešto redovno. Ovako šta nam znači da igramo El a redovno u donjem delu tabele.
A

Alo bre

pre gotovo 3 godine

Koliko to komentara ce se doticnom @SSSSS dozvoliti dok se drugima cenzurise????
S

Samo Pojacanja

pre gotovo 3 godine

BEZ CESTITOG CENTRA I DOBROG SUTERA NEMA NISTA OD TITULE I BILO KAKVOG USPEHA OVE SEZONE!
s

strpite se ljudi

pre gotovo 3 godine

prosle godine 17-ti ove 15 -ti mada jos nije kraj. Al ajde da kazemo 15-ti Znaci ako razmislimo dobro za 4 godine fmp bi trebao doci do 7 mesta .
t

to je najbitnije

pre gotovo 3 godine

lajkic i od mene ...gledam tabelu dosta vas vole sve LLLLL
s

svedok

pre gotovo 3 godine

Blago vama u klubu ljubavi sve ste izračunali verovatno i to da će vam trebati još 5mil za igrače da napredujete do 6 pozicije u ABA ligi. Samo ste se jedno preračunali ne igra trener nego igrači. To što trener stvara lažnu sliku kako je već sve osvojio obično bude ono buć pa te nema nigde.
F

Ffttpp.

pre gotovo 3 godine

Napisa covek da je nekada davno Partizan otisao na f4 sa 2 miliona budzeta i na tom putu razmontirao Makabi sa budzetom od 30 miliona, dokaz koliko je Partizan nazadovao za ovih 10 godina da mu treba pet puta vise para da bi zauzeo nikad jace sedmo mesto u Abi i dobio specijalnu pozivnicu za evrokup koji planira da osvoji valjda uz pomoc tog istog talenta kao nekada a kako drugacije, ovaj segment zvani znamo i ako nemamo su zadrzali i on pali narocito onda kada se osvoji nesto ili kada se napravi dobar rezultat, sve ostalo je plod izdajnicke uprave koja vodi Partizan sa zadatkom da ga unisti po nalogu zna se koga.
m

mali zli patuljak

pre gotovo 3 godine

eh da mi je da sam gazda ja i ove lige pa da resim svoje brige. Da im svima budzet skratim da se ne mucim i ne patim. Da ja resim svoju muku i ne gledam ovu bruku. Da ubacim ja jos jedan tim pa da lakse kombinujem snjim . Kad ne ide igrace da menjam svako jutro na hepiju kenj.. Kad ne ide ligu da remetim i prekidom svima pretim . Da ostvarim ja svoj san koji drzi PARTIZAN !!!!!!!!!!!
m

miile

pre gotovo 3 godine

a pratiš,pratiš....nema veze za sve se navija,Partizan se voli
b

baljezganje

pre gotovo 3 godine

Jel 951 objasnio da je ovo uspeh kao i svih ranijih godina jer je budzet jako mali i da je Partizan sve na srecu i sklanjalice ostvario sa duplo vise para. I da su svi iskompleksirani i frustrirani samo je on klinac na zemlji i potpuno realan??
r

radonjizam

pre gotovo 3 godine

ja objasnio odavno, plafon je balkan i ove lige gde nema para gde sudije povuku , gde publika sme da udje na teren . Cim se predje granica to je druga stranica
S

Slaba odbrana

pre gotovo 3 godine

U ovakvom sistemu takmičenja Zvezda nema šta da traži i to je jasno ko dan.Prošle godine je trebalo 20 za top 8 a i ove će po svemu sudeći,o čemu dalje pričati.Svaka pobeda se slavi kao senzacija umesto da to bude nešto normalno posle toliko godina igranja.Zvezdi treba 5 igrača na terenu koji umeju da pogode a ne dva,dzaba i dobra odbrana kad napad ne funkcioniše.Lazić,Davidovac,Dobrić,Simonović,Cirbes,Mitrović-predugo su u klubu,nikakva korist od njih,jedva Aba ligu igraju,Marković beskoristan,Volters povratnik,nit smrdi nit miriše 6-7 igrača koji su škart...
V

Voip

pre gotovo 3 godine

Pa dobro majstore obezbedi ti budzet 20 miliona i vodi Zvezdu kad sve znas. Lako je iz fotelje ...
S

Slaba odbrana

pre gotovo 3 godine

Voip-Ne treba biti nešto naročito pametan i videti šta ne štima i zašto u Evroligi Zvezda ne može ništa da uradi.Ja se trudim da budem objektivan,ništa nisam slagao i izmislio.Ne treba ti budzet od 20 miliona da bi se plasirao u top 8,šta vredi 20 miliona ako tim ne funkcioniše.Kada u timu imaš 6-7 igrača koji maltene ne igraju,čiji je doprinos na terenu 0 poena,hvala lepo dovidjenja.Držiš jedne te iste igrače 5 godina i oni iz godine u godinu samo nazaduju umesto obrnuto.Svake godine ista priča dovedeš stranca on se povredi na prvom treningu.Nemaš centra više od pola godine i ne činiš ništa a vamo pališ masu kako je cilj igranje redovno top 8.Umesto 6-7 škart igrača za koje dobro znaš kako igraju pošto su neki povratnici,pritom neki su izašli iz teških povreda za iste pare se moglo dovesti 6-7 potpuno zdravih igrača što domaćih što stranih,znači ne povratnici nego neki novi igrači.
S

Saša M

pre gotovo 3 godine

Čoveče kad pročitam u komentarima kako Kalina igra za 2 miliona npr, ili da su Wiliams ili Lojd igrali za milione zapitam se da li ti što pišu imaju i malo mozga? Da Kalina igra za 2 miliona to bi značilo da imamo pare. Al onda vidiš da ne može npr bolji od Cirbesa na centru da se dovede ili od Markovića na dvojci i onda sve te laži padaju u vodu. A tako je i sa ostalim kafanskim pričama. Pritom pljuju se Radonjić i Čović a zaboravlja se da je Zvezdi po ko zna koji put uskraćen budzet. Pa se krpimo kako znamo i umemo. Podsetiću samo na prethodni put kako smo se rastali sa Radonjom. Čovek je obelodanio da su igrači tu sezonu izgurali sa dve plate i otišao. Ne verujem da je i sad mnogo bolje.
D

Drvo

pre gotovo 3 godine

Pusti to klinci troluju. Niko preko 14 godina sigurno ne veruje da Kalina igra za preko 800k, a verovatno i manje.
G

Glatki

pre gotovo 3 godine

Samo vi verujte u neku svoju paralelnu stvarnost. Svi mi znamo da Kalina igra za 2.4mil za dve sezone.
k

ko je tebe vaspitavao

pre gotovo 3 godine

i onda ivanovic od svih klubova izabere bas vas i onda Dobric sa nikad jacom sezonom ostane iz ljubavi i onda nekako dodje markovic, Holins,vajt, volters predpostavljam zbog vase istorije i uspeha u evropi i onda Kori plati sam obestecenje i onda u drugom timu imas svake godine par stranaca a i oni dolaze jel im je san da zaigraju za bivseg evropskog prvaka i rade sa strucnjakom iskustva kao sto je Radonja i kolko godina za redom ti osvajas prvenstvo a nemas para nego sve na znanje ...jel tako ? ili treba jos ??
d

drdrdr

pre gotovo 3 godine

Pa Bjelica je 32 godine imao 450000 hiljada evra za sezonu.
t

to samo kod vas moze

pre gotovo 3 godine

@ sasa m ...kakva neskromnost i laz samog sebe da pomisli covek da je ovo nebojsa sa hepija licno . jeste i tako nekako skupilo se drustvo iz kraja da pomogne nasem FMP -u da nekako izgura ovu sezonu
k

kakve nebuloze

pre gotovo 3 godine

' to bi znacilo da imamo pare " !!! "zaboravlja se da je zvezdi po ko zna koji put uskracen budzet" !!!pa se krpimo kako znamo i umemo" ...haha ovo je vrh gluposti. " igraci su izgurali sezonu sa dve plate a ne verujem da je ni sada bolje " . Druze ti si kralj ,coki place za takvima ko sto si ti , javi im se u klub da te zaposle mada ja mislim da ti vec to radis .
Г

Гишка

pre gotovo 3 godine

Свака част момци на игри, залагању и свему што показујете упркос околностима које нас прате од почетка сезоне, али би вас ја оставио бар још пола сата сваки дан (па и на дан утакмице ако треба!) да вежбате зицере. Лопта на чистом полагању или са полудистанце без блока мора, али мора да улази у кош. Без тога све остало пада у воду.
I

Idemo

pre gotovo 3 godine

čović sutra na pinku,jutarnji program....
M

Mop

pre gotovo 3 godine

Otvara pandorina kutiju. Ko je ko vidi se po gostovanjima likova na kanalima sa nacionalnom frekvencijom.
R

Radonja Milogorac

pre gotovo 3 godine

Da i sad sudije nisu presudile? Milan je dobio meč sa pola gasa.
p

pod hitno

pre gotovo 3 godine

ovo slabo ide....vratite nam publiku na teren
S

Sramota

pre gotovo 3 godine

Treba naglasiti da Armaniju nisu igrali 5 igraca is rostera!
3

3 za 3 to smo mi

pre gotovo 3 godine

Jel ima neki bratski klub iz Italije da ponudi bodove ?????????????
A

Ajde?

pre gotovo 3 godine

Kojih to pet? Ja znam za dvojicu...
S

SSSSS

pre gotovo 3 godine

@951357 kako ti lazes masno to je za nepoverovati. Pa postoji internet dvadeset prvi vek je hahahahahha. Sezona 2007 plasirali smo se u top 8 gde smo ispali od Taukeramike. 2008 opet cetvrtfinale ispadamo od CSKA. 2009/10 ono sto vas najvise boli final4 sa najmanjim budzetom u istoriji. Sezona posle toga opet cetvrtfinale. Nepojmljivo je da neko ovoliko laze kao ti i to u doba kada je sve proverljivo na internetu. Kaze kompleksas jednom ste prosli i to vas je Zeljko pustio pa ahhahhahahahaahahh samo se ti tesi. Smesan si. I ti to dobro znas.
9

951357

pre gotovo 3 godine

Partizanovo učešće u EL: Sezona 2001/02: Grupa od 8, 4 prolaze dalje. Partizan završio 6/8, sa skorom 6-8 u grupi u kojoj su bili Baskonija, AEK, Parma Perm, Pezaro, Lion, Cibona i Ostende. Dalje prošli Baskonija, AEK, Parma Perm i Pezaro. Sezona 2002/03: Grupa od 8, 5 prolazi dalje. Partizan završio poslednji 8/8, sa skorom 4-10 u grupi u kojoj su bili CSKA, Trabzon, Olimpijakos, Virtus, Lion, Real i Slask. Dalje prošli CSKA, Trabzon, Olimpijakos, Virtus Roma i Lion. Sezona 2003/04: Grupa od 8, 5 prolazi dalje. Partizan završio pretposlednji 7/8, sa skorom 6-8 u grupi u kojoj su bili Barselona, Cibona, Trabzon, Cedevita/Olimpija, Pau Ortez, AEK i Virtus Roma. Dalje prošli Barselona, Cibona, Trabzon, Cedevita/Olimpija i Pau Ortez. Isti skor imali Cedevita/Olimpija, Pau Ortez, AEK i Partizan, ali Partizan je bio najslabiji u tom zatvorenom krugu. Sezona 2004/05: Grupa od 8, 5 prolaze dalje. Partizan završio poslednji 8/8, sa skorom 2-12 u grupi u kojoj su bili Efes, Fortitudo, Cibona, Real, Gdinja, Estudijantes i Olimpijakos. Dalje prošli Efes, Fortitudo, Cibona, Real i Gdinja. Sezona 2005/06: Grupa od 8, 5 prolaze dalje. Partizan završio poslednji 8/8, sa skorom 2-12 u grupi u kojoj su bili Unikaha, Panatinaikos, CSKA, Real, Trabzon, Siena i Pau Ortez. Dalje prošli Unikaha, Panatinaikos, CSKA, Real i Trabzon. Sezona 2006/07: Grupa od 8, 5 prolaze dalje. Partizan završio peti 5/8, sa skorom 6-8 u grupi u kojoj su bili Panatinaikos, Makabi, Huventud, Unikaha, Virtus Roma, Cibona i Cedevita/Olimpija. Dalje prošli Panatinaikos, Makabi, Huventud, Unikaha i Partizan. Isti skor imali Partizan, Virtus Roma i Cibona, ali Partizan je bio najbolji u tom zatvorenom krugu i prošao dalje. Top 16: Grupa od 4, dalje idu 2, Partizan završio treći/pretposlednji 3/4, sa skorom 2-4. U grupi bili CSKA, Olimpijakos i Huventud. Dalje otišli CSKA i Olimpijakos. Sezona 2007/08: Grupa od 8, 5 prolaze dalje. Partizan završio peti 5/8, sa skorom 6-8 u grupi u kojoj su bili Panatinaikos, Real, Barselona, Fenerbahče, Virtus Roma, Roan i Bamberg. Dalje prošli Panatinaikos, Real, Barselona, Fenerbahče i Partizan. Isti skor imali Partizan, Virtus Roma i Fenerbahče ali Partizan je bio drugi u tom zatvorenom krugu i prošao dalje. Top 16: Grupa od 4, dalje idu 2, Partizan završio drugi 2/4, sa skorom 4-2. U grupi su bili Siena, Panatinaikos i Efes. U plej ofu ispao od Baskonije sa 2:1 u pobedama. Sezona 2008/09: Grupa od 6, a čak 5 prolaze dalje (skoro nemoguće ispasti). Partizan završio treći 3/6, sa skorom 5-5 u grupi u kojoj su bili CSKA, Real, Milano, Efes i Panionios. Dalje prošli svi sem Panioniosa. Top 16: Grupa od 4, 2 idu dalje, Partizan završio drugi iza Panatinaikosa sa skorom 4-2 a ispred Unikahe i Virtus Rome koji su imali 2-4. Plej of: CSKA izbacio Partizan sa 3:0 u pobedama. Sezona 2009/10: Grupa od 6, a čak 5 prolaze dalje (skoro nemoguće ispasti). Partizan završio treći 3/6, sa skorom 5-5 u grupi u kojoj su bili Olimpijakos, Unikaha, Efes, Ritas i Orlean. Dalje prošli svi sem Orleana. Top 16: Grupa od 4, 2 idu dalje, Partizan završio drugi iza Barse sa skorom 3-3, a ispred Panatinaikosa i Marusija koji su imali 2-4. Plej of: Partizan izbacio Makabi ukupnim rezultatom 3-1. F4: Poraz u polufinalu od Olimpijakosa. Sezona 2010/11: Grupa od 6, 4 idu dalje. Partizan završio četvrti sa skorom 5-5 u grupi u kojoj su bili Makabi, Baskonija, Žalgiris, Himki i Gdinja. Top 16: Grupa od 4, prolaze 2. Partizan bio posledjni, četvrti 4/4 sa skorom 1-5. U grupi su bili Real, Sijena i Efes. Dalje prošli Real i Sijena. Sezona 2011/12: Grupa od 6, 4 idu dalje. Partizan završio peti 5/6, sa skorom 4-6 u grupi u kojoj su bili Real, Makabi, Efes, Milano i Spiru Šarlroa. Dalje prošli Real, Makabi, Efes i Milano. Partizan i Milano su imali 4-6 ali je u tom dvojcu Partizan bio slabiji i ispao. Sezona 2012/13: Grupa od 6, a čak 5 prolaze dalje (skoro nemoguće ispasti). Partizan završio poslednji 6/6, sa skorom 2-8 u grupi u kojoj su bili Barselona, CSKA, Bešiktaš, Bamberg i Ritas. Dalje prošli svi sem Partizana. Ritas i Partizan su imali skor 2-8 ali je u tom dvojcu Partizan bio slabiji i ispao. Sezona 2013/14: Grupa od 6, 4 idu dalje. Partizan završio četvrti 4/6, sa skorom 3-7 u grupi u kojoj su bili Fenerbahče, CSKA, Barselona, Nanter i Budiveljnik. Dalje prošli Fenerbahče, CSKA, Barselona i Partizan (pobedom nad Fenerom u Istanbulu koji je vodio pogađate ko - isti onaj koji je vodio Panatinaikos kada je Partizan sa njima igrao u grupi). Nanter i Partizan su imali skor 3-7 ali je u tom dvojcu Partizan bio bolji i prošao dalje. Top 16: Grupa od 8, 4 idu dalje. Partizan završio kao pretposlednji na tabeli na poziciji sedam 7/8, sa skorom 4-10 u grupi u kojoj su bili CSKA, Real, Makabi, Galatasaaraj, Lokomotiva Kubanj, Bajern i Žalgiris. Dalje prošli CSKA, Real, Makabi i Galatasaraj. Hvala lepo, prijatno.
G

Gost1111

pre gotovo 3 godine

@951,besposleni mali jadni covece.Zao mi te je
9

951357

pre gotovo 3 godine

@Gost999 - reče čovek koji sve gugla... A ovo je samo par klikova daleko ;) Interesantno kako svoje frustracije lako prebacujemo na druge.
N

Nenad B.

pre gotovo 3 godine

@ 951357: Auuuh... Meni je tebe žao. Da si živ i zdrav!
L

Luja

pre gotovo 3 godine

@Gost1111, a što je jadan? Jadni ste vi, jer vas je ukopao za dva minuta sa Copy-Paste. A boli istina, baš boli.
B

Banjica

pre gotovo 3 godine

@93517 - Teško ti je sigurno. Meni te žao.
p

podesen

pre gotovo 3 godine

Zašto je hala polu prazna,zna li neko,skupe karte,korona ili bojkot.
n

nije to tvorzan

pre gotovo 3 godine

plate kasne
o

ovako ne ide

pre gotovo 3 godine

hala nije problem nego vracaj publiku na teren
M

Mk

pre gotovo 3 godine

Najruzniju kosarku igrate. Hrkljuš, ragbi odbrana a u napadu bezidejnost, totalno negledivo. I vi tako tuzni imate samo 1 poraz u aba ligi, sto dovoljno govori o istoj. Mada ne treba zaboraviti i 2 ukradene pobede Krki i Cedeviti u pretproslom kolu
G

Gost e

pre gotovo 3 godine

Vi igtate isto tako u odbrani,samo mora to neko da ti objasni pošto sam nisi u stanju da vidiš.Inače Armani igra isto u odbrani kao i Zvezda,ipak je to Mesina.
Z

Zvezda iz 2011.

pre gotovo 3 godine

Zveda krade u ABA ligi redovno, a u EL su oštećeni samo protiv Efes, ali redovno kukaju. Igraju najružniju košarku od svih klubova EL.
D

Djole prolece

pre gotovo 3 godine

Nisam pisao i cini mi se da vise necu. Kada je letos dosao Ivanovic jedini sam napisao da je bolje Cobs ili i jedan i drugi i da za nesto ozbiljnije nam treba kreator tola Consa. Vecina vas me je napala kako nemam pokma stize ibica i ostalo nama treba neko na play-u ko ce da nosi ekipu ni Marlovic ni Walters to nisu. Kuzmic je upotrebljiv ali samo ako mu neko doda loptu Kalinic mozd da spusti jednu dve lopte ali ne a priori da samo asistora. Bojom sr da je trka za topos zavrsena. Abu cemo osvojitii nafam se da cemo u iuni i julu pametnije selekyovati tim mislim da je koncepcija defamzivno dobra ali mora neko da povuce tim napred nema sta. Do osvajanja Aba lige pozdrav svima.
G

Gost Pele

pre gotovo 3 godine

Kiliko koševa je dao Cirbes? Marković umesto Lazarevića? Pa koga bre vi zafrkavate?
C

Crveno-Bela Crkva...

pre gotovo 3 godine

Uopste nisam razocaran,tako isto nisam padao u euforiju kada smo dobili oly u Atini,jednostavno sa ovakvim sistemom takmicenja,putovanja utakmice na 2-3 dana,plus igrati aba ligu,nema ljutnje sa ovakvim budzetom i ovom ekipom sve 10+ pobeda je uspeh.Moramo da shvatimo u evroligi klubovi imaju nenormalne budzete,zarade uopste nema,tako da ako se ukaze prilika nekom privatniku koji hoce sa baca novac mozemo nesto da ucinimo,dok smo na drzavnim jaslama ovo je neki limit rezultata.Sto se tice ekipe za aba ligu je daleko iznad svih sa jednom pristojnom peticom bice lagana setnja do titule!!!
S

SSSSS

pre gotovo 3 godine

Ma svi imaju nenomralne budzete samo se kod vas igra za 100k godisnje. Jeste, jeste od Markusa Vilijamsa preko malog miliona preskupih stranaca do Kalinica od 2 miliona i opet svi imaju para samo zvezda ne. Siroti mali zvezdasi igraju protiv ekpia sa 60 miliona budzetom a zvezda ne da nema budzet nego igraci sami uplacuju zvezdi da bi igrali hahahahahahahhahahahaahahhahaahhahahaha
G

GusaKKB

pre gotovo 3 godine

Vi vec 5+3 sezone se zalite na budzet. I Cedevita bi izborila bar dva puta top8 za 5+3 sezone. Nemate hemiju niste klub za velika dela , za Aba Ligu ste poslednjih godina doktori ali to je sve. Imali ste vi i Gista i Peperoglua i Lodja i Terija najakuplje domace igrace trenutno , ali uzalud. I za kraj zasto 5+3 ? Tri sezone u EL ste na foru :) Ziveli!
G

GostIgiBG

pre gotovo 3 godine

Pare pare pare a to je problem? Pazi sada ovo. Partizan sa 2 miliona budzeta otisao na F4, jedna ga lopta delila od finala. Igrao tada protiv Olimpijakosa koji je te sezone imao budzet od 24 miliona, u utakmici za trece mesto igrali protiv CSKA koja je imala te godine najveci budzet od 48 miliona. Za odlazak na F4 izbacimo Makabi sa budzetom od 30 miliona. Jedina smo ekipa te sezone u EL koja je sapionskoj Barseloni nanela jedini poraz, Barseloni od 42 miliona budzeta. A jos smo par puta sa slicnim a nekada i manjim budzetom od 2 miliona usli u top 8. To je za vas misaona imenica koliko god para gurali. Jer Partizan je dokazao da ako imas struku, pozrtvovani rad i fanaticne navijace da ti novac nije bitan da nesto uradis veliko i pobedis skupe i velike klubove. Vi to nemate i mislite da novcem mozete to da nadomestite. A ne mozete u TOP 8 da odete. Na polovini sezone vec ste u dnu tabele ko zna koje sezone za redom i pored ogromnog novca.
A

Alo bre ..

pre gotovo 3 godine

Kojeg ogromnog novca , sto lazes????
9

951357

pre gotovo 3 godine

@gostIgiBg - Partizan je prosao grupu i usao u top 16 samo i jedino kad ga je Obradovic pustio. Sem toga, nikad vise. U formatu sa 30+ ekipa 7/13 puta (dakle, vise od pola) niste uspevali da prodjete grupu u kojoj je dalje islo 5/6 ili 4/6 ekipa. Bolje cutite.
k

klinac

pre gotovo 3 godine

@951,alo citaj,f4 sa kojim timom. Pomiri se sa tim,ne pravdaj vase neuspehe tako sto blatis tudje uspehe
D

Diskriminator

pre gotovo 3 godine

Koliko mlaćenja prazne slame o uspesima u nekim davnim vremenima. Da se danas igra taj sistem sa ovim budžetima koje imaju trenutno najjači klubovi, ne bi Zvezda i Partizan imali više od po 1, 2 pobede. Zvezda ima sad neke senzacionalne pobede samo zbog kalkulisanja najjačih klubova. Evroliga sad je isti fazon kao i NBA, kalkulantski do Top 8, posle se zapinje. Iskristališe se do pola sezone ko od lošijih klubova ima elemente za Top 8, najjači dodaju gas i to je to. Naša šansa je propala kada se povredio Vajt, još par povreda, plus promašaji sa centrom i plejom, šuterom.. A onda je smešno da li si 9 ili 18. Oformilo se 6, 7 klubova koji stalno igraju Top 8, trenutno se menja se 1 ili 2 kluba. Čak je i Top 8 više teret, nego uspeh, ako moraš da se osvajanjem ABA lige ponovo izboriš za Evroligu. Najspornija stvar u svemu ovome je propast reprezentativne košarke. A ova kuknjava i busanje o Top 8, Final 4... Ortodoksna glupost
m

ma opušteno

pre gotovo 3 godine

Ma da bre nisi razočaran uopšte , a kako bi bio u euforiji posle Olya kad se pobednik znao u napred ? I u pravu si nezgodno je ovo malo malo putovanje vas raspored je bas drugaciji od drugih . Budžet tek nećemo komentarisati a to da vas uzme neki privatnik koji ulaze milione … pa zar nije već ?
m

metalika moj dobar drugar

pre gotovo 3 godine

@ gostigi bg ....auu druze al si ti surov. Pa ti im sasu sve u centar !!!!!!! svaka cast osto sam spicless
P

Pera genije

pre gotovo 3 godine

Prosto je neverovatno kako mi ne znamo da rešimo ove tesne završnice? Kako god izgledalo ali je Zvezda ovo i mogla i morala da dobije. Kad od jedne ovakve potentne ekipe primš samo 63 poena jasno je da je problem bio napad. Kad imaš 5-6promašenih zicera, kad u situaciji u 4/4 oni u bonusu mi tri puta šutiramo za tri mesto da se proba neki ulaz, neki pik da se ako ništa drugo izvuče neko bacanje. Holins uhvati zalet, veže nekoliko poena i onda ponovo sve na Kalinića koji deluje sve u dubljem kanalu. Da Radonjić ima malo m... pa da ga u četvrtak ostavi van protokola jer mi zaista deluje da donosi ekipi mnogo više lošeg nego dobrog. Mitrović takođe u velikom padu od onih 5-6 zicera on promašio tri. Po meni ima dosta i Radonjićeve krivice uporno pokušava neke stvari koje nikako da prođu. Tipa nerezonske petorke, pa isto takve izmene a o nekim smislenim akcijama posle tajm auta da ni ne govorim. Sve u svemu po meni još jedna lepa šansa je propuštena, ali trba ići dalje.
3

3 za 3 to smo mi

pre gotovo 3 godine

najgore su utakmice posle "bratskih" ....opuste se igraci
A

A u ABA...

pre gotovo 3 godine

ligi, ovakve utakmice dobijate bez nikakvog problema, osim sto se vasi protivnici (i te kako opravdano) zale na sudjenje.
G

GROF OD MILUTOVAC

pre gotovo 3 godine

ZA SVE VAS STO VICU DA JE MNOGO ZA KALINICA 3.6 MILKI,DA MARKOVIC NE VREDI MILIONCE,DA RADONJA KAO NAJBOLJI TRENER U EVROPI IMA SAMO 4 MILKE,CIRBES I KUZMIC SVOJA 2 MILIONA POSTENO I VREDNO ODRADJUJU OVA VELICANSTVENA UTAKMICA I SIGURNO OBEZBEDJEN TOP 8 POKAZUJU DA VREDE
N

Nema veze

pre gotovo 3 godine

Još samo dva poraza i opet sigurica TOP 17
n

ne budi grub

pre gotovo 3 godine

nebojsa vrati nam klub
S

SamoPartizan

pre gotovo 3 godine

I opet borba za top 15.Sraman klub koji svake godine dovodi evroligaske igrace u najboljim godinama i zadrzava najbolje domace igrace Ali su previse mali da bi skocili
R

Realni Panter

pre gotovo 3 godine

Top 17 brate!
G

Gooxy

pre gotovo 3 godine

Sta bi sa onim sto ste pisali da dolazi petrusev?jeli to jos aktivno ili je sve bila samo prica.
K

Kosarkasi Grof

pre gotovo 3 godine

Zahvaliti se Amerikancima, strancima, Lazicu , Simonovicu, Markovicu i Radonjicu, predati tron Partizanu, oni dovode, a mi nista, Alimpije je imao dosta losu ekipu ali je imao i 10 pobeda, isto tako je bilo i kod Obradovica i Tomica, razocaran sam, Kalinic jedva komtrolise loptu, neki ce reci nema para za pojacanja, pa Partizan je zauzeo 7 mesto, samo dovode, kod nas niko nece, kod drugih klubova trce. Da Radonjic i osvoji Aba ligu, ne svidja mi se ta kosarka, odbrana, a napad ako ubodes ubo si, uvek je birao lose strance, i domaci su bili losi, ovaku igru Partizan jedva ceka. Umesto Radonjica Mitrovic ili Perasovic .
S

SSSSS

pre gotovo 3 godine

Jos Teo, Gudura, Bjelica, Bobi i Pokusevski i pocinje Radonjizam, neka nas se top 15 ponovo plasi! Ah, da, otkacili su nas svi pomenuti, kazu nece u KK Frankenstajn.
G

Gostpost

pre gotovo 3 godine

Alimpijeviću,vrati se,sve ti je oprošteno
F

Fenris

pre gotovo 3 godine

Alempije je najgori trener u istoriji Zvezde. Ni za Tamiš nije.
T

TP-1

pre gotovo 3 godine

I ako se osvoji ABA kojim slucajem,pustiti grobare da igraju EL. Ovo je mucno za gledanje. Limitiran tim. Stalno ista alibi prica. Igra se eto da bi se igralo,bez takmicarskog znacaja.Grobari ako su uspeli da izboksuju 50+ milki od drzave jesu maheri i treba ih pustiti da igraju EL. Ovo sto Zvezda radi je sramota. Kuzmic,Cirbes,Markovic...po 500 e i cao da im oci ne vidim.

07.08.16

pre gotovo 3 godine

Ne ako,nego KAD se osvoji Aba liga.A ti i tvoji grobari se u ovom EK zalite na umor i kidaju vas razni Turk Telekomi i pored silnih miliona.Tek za vas nije EL.
a

asi

pre gotovo 3 godine

Znas li ti druze uopste koliko je 50 miliona evra i sta se za te pare sve moze kupiti? Ala lupetate u komentarima kao bez mozga.
G

Gost e

pre gotovo 3 godine

Kako njih da pustimo,pa oni će biti iza Budućnosti.
m

metalika moj dobar drugar

pre gotovo 3 godine

neka brate igraj te vi milina vas je gledati . Vi ste mi sigurica na kladzi bilo da se igra sa olimpijakosom ili ostalo . Mi nismo za tu ligu i bolje da igramo neko takmicenje gde nesto znacimo nego da smo Ciciolina . A sto se tice tog budzeta od 50 miliona ....to druze nema ni majami . Pa to mu dodje 3,4 do 5 miliona po igracu !!! da li si svestan svojih reci ??
A

Aebre

pre gotovo 3 godine

Ne vredi nikada nista nece napraviti...zali boze bacenih 100 miliona na drzavnu mezimicu svih ovih godina
G

GostNL

pre gotovo 3 godine

Ako posle ove utakmice ne vidimo koliko su nam potrebna ta dva pojačanja na mestu centra i beka, pa čak i kreatora igre, ja stvarno ne znam kad ćemo to shvatiti.
9

951357

pre gotovo 3 godine

Fali plej. Sa plejem Ivanovic igra dvojku, kao u Buducnosti. Ali plej sa 10+ poena u rukama, ne mora vise. I centar naravno.
G

Gostmiki1234

pre gotovo 3 godine

Ovaj roster je mozda ali mozda dovoljan za aba ligubali za el gde se ulaze ozbiljan novac je smesan... i dok se sa jedne strane sipa lopatama novac dotle nama cirbes mase peskirom i navija, a markovic umesto da je u penziji igra jos uvek jer nemamo para da dopunimo roster... ili neka se vise manu el ili neka obezbede dovoljno novca da se ne brukamo svake sezone...
G

Gost324

pre gotovo 3 godine

Ajde druze stalno neki izgovori i stalno vam nesto fali. Realno vi ste kompletni a Milanu je falilo 5 igraca i dobiju vas u sred Bg, date ispod 60 poena. Partizan je igrao final four sa Vranjesom kao drugim centrom(igrao je 2 meseca kao prvi). Losa selekcija igraca, uopste ne pravite vase igrace, vrtite iz supljeg u prazno svake god.
m

mrk123

pre gotovo 3 godine

Sta se sipa, imamo 3 normalno placena igraca, Pantera, Lesora, Lideja, ostalo pola tima 18-22 god i na to dodas Trifu (Vecitog talenta), Dangubica, Zagorca, Miletica... Imate i vi vise od 3 fino placena igraca, Volters (Ko zna koliko el sezona), Kalina (za koga kazu da je jedno od najboljih krila evrope), Vajt (Evroligaski igrac), Holins (Isto evroligaski igrac), Ivanovic doso kao najbolji 1/2 aba lige, Dobrica Barsa trazila, nudila ugovor sigurno nije ostao za 300-400k .
D

Dale332

pre gotovo 3 godine

"Hala je gotovo ispunjena" - kada bi bio samo radio prenos, možda bi i poverovali. Hoće li jedanput biti pun Pionir ove sezone?!
R

Realni Arth

pre gotovo 3 godine

Cestitke na pobedi, pobedila bolja ekipa, Armani to i jeste! Mi zadnjih par godina mislim da stvarno ne licimo na neku ozbiljnu ekipu. Ova igra je cista antikosarka, ok odbrana daje rezultate ali zato nema ko da ti igra napad, covece. Za centarsku liniju necu ni da pricam, ali ni za bekovsku, nema sta Armani je mnogo kvalitetniji od nas, i to dokazali pri svakom koraku. Kalinic umesto da s epokrije usima, jer skoro svaki drugi napad je nekako izgubio korak i pao, on napoljuje navijace i onda krenu da bacaju na teren sve i svasta, i sto jos gore neko je pogodio sudiju. E sad, lepo ovi iz Evrolige lepo da isprazne salu i do kraja Evrolige da igramo bez navijaca, a ja se nadam, da cak i ako osvojimo ABA ove godiine da se odstupi od Evrolige, jer ovo je zaista maltretiranje, afinansijski dobitak minoran, sto se tice kvaliteta, pa zaista ne vidim ja neki napredak ni kod limitiranog Dobrica, ni kod Davidovca, ni Lazica, ni za Kuzmu da ne trosim reci, jer bilo sta da kazem je suvisno! Ili lepo napravis neki respektabilan tim, pa imas neku ulogu, jer zaista vec 7 godina prisutni a rezultati nikakvi! Sto je najgore, Zvezda sem Gudurica nije ni prodala nekog igraca, za razliku od Partizana da svake godine su nekog prodavali sve do Bogdanovica, posle njega i tamo se zamrzlo. Ne znam, ljut sam, besan, neraspolozen, pokvarili mi vece, aman bre ljudi, pa mi smo pobedili i CSKA, i Real, i Barsu, Fener, Oli, Panatu.... i ne bi bio nikakav podvig da smo pobedili i ove. Zanci, mi vise nemamo tim, zaista smo slabi, jer imati Kuzmu, Cirbesa, Markovica, slabasnog Ivanovica, limitiranog Dobrica, ,,,,, i jos par igraca (Vajt uzasan, Kalina isto par zadnjih tekmi) i ne mozes da ocekujes rezultate. Ako Zvezda uspe da osvoji ABA ligu ove godine to ce da bude pravi podvig, jer zaista su uzasni, ali cudno i takvi losi drze to prvo mesto, sta znaci isto drugi timovi ABA lige su slabi, nazalost!
Л

Ложач

pre gotovo 3 godine

Преслаби за ЕЛ прејаки за АБА. Опусти се бураз, ближи се трећи април, памет у главу. Калемегдан у јуну не долази упитање
G

Gost 1212

pre gotovo 3 godine

Da li vas je barem malo sramota posle Krke
B

Boban1

pre gotovo 3 godine

Kakav god da je Zirbes bolji je od Kuzmica!!!!! Mitrovic u opasnom padu forme. Sledi nam vrlo težak drugi deo sezone!!!!!
D

DelijaNS

pre gotovo 3 godine

Cirbes je bolji od Kuzmića u trijatlonu možda, od profesionalnih igrača na planeti zemčji je možda bolji samo od Markovića
G

Gost za deliju

pre gotovo 3 godine

Druže,i ja i ti smo bolji od Kuzmića,sto posto.
S

Simić

pre gotovo 3 godine

Nije u padu forme, već se čovek troši i bori sa Evroligaškim aždaja na poziciji 5. Mi smo jedina ekipa u istoriji EL gde igrač na poziciji 4 faktički igra prvog centra. Potpisuješ do kraja sezone čoveka kome ne daš da odigra ni jedan sekund, koji nema efekta na igru od početka sezone i ne pokušavaš da pronadješ rešenje na toj poziciji. A gomilaš igrače na nekim drugim pozicijama, redovno im servisiraš platu, a onda nam na konferenciji za štampu kao mangup objašnjavaš neke poteze vezane za centra. I znate ko je odgovoran za to, ali neću da mu pominjem ime jer će mi isprani mozgovi odmah objasniti kako nam je on donosio domaće trofeje u konkurenciji timova koji su imali dosta slabiji igrački kadar. Jer verovatno to niko drugi ne bi uspeo osim njega.
c

cccc

pre gotovo 3 godine

Košarku pratim godinama taj Marković nije nigde bio bog zna sta, jedine dve dobre utakmice koje je odigrao to je bilo protiv nas.
D

Drvo

pre gotovo 3 godine

Ovima svi imaju platu tipa kao Panter u Partizanu. Odlicno smo se nosili s obzirom na raspon plata koje su 3-4 puta vece nego Zvezdin prosek. Lako se to zaboravlja.
S

SSSSS

pre gotovo 3 godine

Samo se ti tesi tako uplakan u sobici, Kalinic 1,5 miliona, Vajt, Holins, Ivanovic, Volters svi po 1mil, Dobric 800k itd itd. Ne lazi druge ako si resio da ces sebe da lazes.
b

bokash9

pre gotovo 3 godine

Kalinu boli uvo za rezultat kad ce na kraju godine bit bogatiji za 1 200 000eura a iduce sezone jos toliko
s

sta citam...

pre gotovo 3 godine

Dobric iz FMP-a koji je dosao plata 800.000 ahahahhaha pa ovo je smesno sta citam... Ajde ne gubi se od muke nesreco isfustirana.
O

Ognjen Drinski

pre gotovo 3 godine

@SSSSS, ahahaha..Ivanović ima platu milion evra!!?? I Vajt i Dobrić. Ne mogu da verujem šta čitam. Sine ili ideš u peti razred ili si ozbiljno intelektualno oštećen.
S

SSSSS

pre gotovo 3 godine

Naravno da igra za 800k frustracijo jedna. Odbio je ponudu Barselone od 500k po sezoni jer je zvezda pojacala ponudu. Nema vam vise rsb da tamo sektasite, istina je jedna :D
L

Luja

pre gotovo 3 godine

Imaju manje plate nego kilavi Panter. Taj je i otišao iz F4 ekipe u JSDP jer ovi nisu mogli da im pariraju. Imaju znatno veće plate nego Zvezdini igrači ali nemaju koliko imaju Panter i Ledej.
K

Kvkv

pre gotovo 3 godine

Nema kosarke bez ozbiljnog centra.
d

d.g.

pre gotovo 3 godine

Užasna košarka. Negledljivo.
O

Oleg

pre gotovo 3 godine

Bili smo bauk do 18.11.2020. Sad je februar 2022.
T

Tyrion

pre gotovo 3 godine

Nema centra na tržištu adekvatnog, ne treba davati mnogo para, a onda magija i Markoviću 50k mesečno. KKCZ objasnite ovo.
L

Lako je njega

pre gotovo 3 godine

Problem je bacenih milion za Ivanovica ..zatim milka za Holinsa a bogami i Kalina ne prikazuje nista za 1,8 mil sto dobija po sezoni.. Ukinuti im carter letove samo na niih ide milion i po godisnje kako Covic kaze kao da Nba tim igra ..
2

250

pre gotovo 3 godine

Kojih 50k jesi ti normalan?
9

951357

pre gotovo 3 godine

Ima par stvari koje ocigledno fale u ekipi. Jedna je ocigledno centar, druga je igrac sa poenima. E sad, ako svi to vidimo, pitam se zasto ih ne dovedemo? Drugo, laznih navijaca u komentarima vise nego ikad. Zato - Radonja samo opusteno, plase te se, zato te i teraju ti isti lazni navijaci! Znaju i oni gde ce zavrsiti pehar na kraju, radonjizam je to ;) Steta za jos jednu utakmicu koju smo mogli da dobijemo, ali ove sezone sa svim problemima i celokupnom situacijom, ja sam zadovoljan kako ide! Samo jos ta pojacanja kad bismo mogli da dovedemo... A dotle, bravo momci za celu sezonu, za borbu i trud! Samo jako do kraja!
D

DrCovic

pre gotovo 3 godine

I ja sam zadovoljan kako nam ide. Kome se ne sviđa neka kupi sebi klub.
S

SSSSS

pre gotovo 3 godine

Decko bolje obrati paznju kada menjas nikove opet si se zeznuo dole u komentarima :D :D :D komedijo

gemathegreat

pre gotovo 3 godine

Možda zbog kinte rodjače, nisi ti baš toliko naivan.
r

rs 1989

pre gotovo 3 godine

Druze obicno ne repliciram nikome al tebi cu sad..Znam da si zvezdas i delija ali najvise citam tvoje komentare po mocartu posto ih najvise ostavis,pretpostavljam da si dokon vise od svih nas pa imas vremena na pretek,dok neki i rade znas....ja ne verujem koga cesto branis,Terzica?Covica moramo uvek podrzati ali neke poteze i ne,konstruktivna kririka je u redu..,jel ti ok Markovic,jel ti ok Cirbes na centru ?Nemamo vise mladih igraca imamo neke levate na pozicijama gde treba da igraju mladi zeljni igre i minuta..jel bolji Vajt od Simanica?Nije..!!!!!!!!!!!Uopste se ne radi o vecerasnjem porazu,vec o godinama bez naznake da cemo napraviti nesto vise..
L

Luja

pre gotovo 3 godine

Dolazak Markovića je kriminalan promašaj. Nešto kao dolazak Krstičića. Ljudi nisu , bukvalno, ni za rekreativni sport više. Bolje da smo umesto Markovića doveli neku mačku u dzaku(Kvinsi), na poziciji dva, pa šta bude. Ko je krivac neka se dogovore Čović i Radonji. Rekao bih da je , ipak, u pitanju Čović. Što se Vajta tiče, čovek je imao jezivu povredu početkom sezone. Čudo je da uopšte i igra.
9

951357

pre gotovo 3 godine

@gema - pa kapiram da je ili zbog para ili zbog slabog trzista u ovom trenutku. Nisam potpuno siguran sta je od ta dva. Ako se ceka da se dovede ok igrac a da se dotle gura ovako, onda ok. Ako ne, neka kazu da nema para i to je to. Znamo svi ko ima para i zasto. @sssss - ti decko ne kapiras da imam jedan nik i da se nisam zeznuo. Znam i sta sam i zasto sam napisao. A ti ako ne kapiras, batali komentarisanje. @rs 1989 - ja branim Terzica? Ti ili ne citas dobro ili ne razumes. Sto se Terzica tice, sutra moze da ide sto se mene tice. Ali pod uslovom da umesto njega dodje neko bolji. Ako cemo da vracamo ove od pre ili da dovodimo druge koji su kao ovi od pre ili kao Terzic, onda neka ostane. Koja je poenta da zamenis jednog coveka istim takvim ili gorim? A istog takvog nemamo, dakle samo gori moze da dodje. Valjda ga menjas boljim, i to je cela poenta. Drugo, sto se ekipe tice, pa svi vidimo da ne stima. Vide to i ovi u klubu. I sta mislis, zasto su se resili da dovedu Markovica i Cirbesa? Jer ih vole? I sta sad, hocemo samo da pljujemo po svemu? Po igracima, trenerima? Muka mi je vise od pljuvaca. Zvezda u poslednjih 30 godina i u fudbalu i u kosarci nije imala bolje rezultate, i kako to navijaci pozdravljaju? Pljuvacinom posle svake utakmice po 90% igraca, po svim trenerima, po svima iz uprave. Pa cekaj, je l' navijate za Zvezdu ili Partizan? Gde je podrska? Gde je navijanje? Je l' se tako pokazuje ljubav prema klubu? I da, pljuvacina nije kritika, i obrnuto! Pljuvacina je ovo sto citam ovde na portalu a kritika je nesto sasvim drugo. Pola toga dolazi od ovih "ja kao Zvezdas" navijaca, a pola od navijaca Zvezde koji samo pljuju jer su pali na foru ovih umetnutih "ja kao Zvezdas" elemenata. Poenta je, za Zvezdu igraju igraci koji igraju. Da li mogu i treba da igraju bolji? Da. Ali igraju ovi. I njima treba dati maksimalnu podrsku! Jer cele sezone igraju bez par igraca u rotaciji, roviti, zaleceni, van prirodnih pozicija, daju sve od sebe i bore se do poslednjeg atoma snage! I to mora da se ceni i postuje!
r

rs 1989

pre gotovo 3 godine

951357 dobro u redu druze,nemoj mene samo molim te da svrstavas u te lazne,a ima ih u pravu si,botina grobarskih..ja sam zadnji kom ovde ostavio pre nove godine,imam obaveze i nmg da postignem..citao sam tvoje kom cesto,podrska Terzi,Vucicu,daleko bilo..Da da Bog srece da nam Zvezdu vodi Piksi kao trener i da bude ujedno i predsednik..Da Covic nastavi da vodi basket posto u njega ne sumnjam i ispraan je covek,sa manama koje svi imamo.. i da malo kaze nesto lose o onome sto grobosima daje veci kes nego nama a igraju nezasluzeno eurocup/..
Л

Ложач

pre gotovo 3 godine

Срамотно је ако марковић зарађује месечно и 1000 динара више од продавачице у Максију!
C

Cg

pre gotovo 3 godine

Bila je bauk u svojoj drugoj sezoni u evroligi sa vilijamsom, blazicem marjanovicem posle toga sve mucenje
I

Ivan Cz

pre gotovo 3 godine

Pobegli su nam i Makabi i Fener.
M

Monterooo

pre gotovo 3 godine

Najgore sto Zvezda i ne igra lose,odradi odbranu,ali fali bek suter da rasiri odbranu,osigura neke suteve,ti dovedes markovica -bacaca cigli,cela karijera ,menadzerska kombinacija ,covek bio kapiten reprezentacije zato sto se baco po parketu,znanje nula...i onda kalina krene da srlja iznerviran i kraj.
B

Bulic

pre gotovo 3 godine

Ali Markovic da dovedu. Ej
r

rs 1989

pre gotovo 3 godine

I da dodam,najveca enigma mi je ovaj Ivanovic ja ne znam on decko kao da nije onaj iz Buducnosti..Sta ce nam ovaj Markovic,ciglobacac i penzos a oteramo Uskokovica i Radanova?Koja svrha?Kolom je bio za njega licno Dzordan..O cnetrima no comment..Mozda sma nervozan puno zbog poraza pa pricam i sto ne treba ali muka mi vise..
S

Sasa 79

pre gotovo 3 godine

Na zalost polako dolazi na naplatu ono sto pticam od pocetka sezone. Na silu od Kalinica prave kosgetera, od Mitrovica centra, od Kuzmica centea za EL. Cibersa i Markovica necu da komenarisem. Ako je tacno ono sto kaze Covic da je Radonjic selektirao ekipu onda mu se podhitno zahvaliti. Od ranije znamo da ne zna da vodi egal utakmice, ali izgleda da ne zna ni da selektira ekipu. Da ne pominjem da za 5-6 sezona u Zvezdi nije izbacio ni jednog mladog igraca. Vole bih da mi objasni sa mu Cibers sedi na klupi a u ekipi mu nije Lazarevic koji je mogao veceras da odigra makar 5 minuta.
C

Cccc

pre gotovo 3 godine

Moram još nešto da dodam kakve imamo navijače nismo ni zaslužili više. Klub se naplaca kazni mogli su bas za te pare da dovedu ono što nam treba, ali kada se goveda puste na tribine tako je to.
i

iz loze covece ha ha

pre gotovo 3 godine

Ibrahimovic je pokazao kakve navijace
G

Gost222

pre gotovo 3 godine

Najbolji navijači na svetu treba da gađaju
D

Drvo

pre gotovo 3 godine

Dokle ce da svi brisu parket sa nama?
I

Istina....

pre gotovo 3 godine

Sa partizanom svi brisu parket...
1

1/4

pre gotovo 3 godine

8:7 najgora četvrtina u istoriji neke evroligaške utakmice. Pa i Crvena zvezda da se upiše u istoriju EL.
N

Nista neobicno

pre gotovo 3 godine

Mi ga brisemo ali bukvalno sa vama vec dugi niz godina.
S

Srbija Majka

pre gotovo 3 godine

Nazalost kompletan tim igrao u kontra ritmu i nevjerovatno da nikoga nije islo veceras. Armani nam se debelo nudio i to je ono sto jos teze pada kada je ova utakmica u pitanju. Centarska linija pod hitno na remont jer je Kuzmic ocajan a Cirbes je vec zavrsio sa ozbiljnom kosarkom...Mitrovic nije klasicni centar. Sut ocajan i tako nam je od pocetka...toplo hladno ali puno vise hladno jer fulamo otvorene suteve. Markovica ne vidim kao pojacanje i cini mi se da nista nismo dobili sa njim. Sve u svemu ne uspjevamo da sastavimo i vezemo tri dobre utakmice a to pokazuje i oslikava kvalitet ekipe!!!
z

zufer1989 delija

pre gotovo 3 godine

Au pa ko dade milion po sezoni Vajtu i Ivanovicu? Na sta se bacaju narodne pare, na najruzniju kosarku svih vremena..
Л

Ложач

pre gotovo 3 godine

Замисли како тек ружно играју оне које оваква Звезда одеље лагано 15 разлике
G

Gorojko

pre gotovo 3 godine

To bi bilo to što se tiče EL...ne treba se više trošiti...Biće jako teško uzeti i ABA bez centra sa Cirbesom i Markovicem...neviđena glupost dovođenje njih dvojice.Da se ne lažemo bolje da ni ne igramo sledeće sezone EL..niti ima interesovanja publike niti klub ima ambicije u tom takmičenju dovođenjem svake sezone raznih rekreativaca... Ovako bolje da igramo Evrokup i probamo da ga osvojimo pošto u EL izgleda još dugo ni u top 8 nećemo ući
9

95872

pre gotovo 3 godine

Radonja odlazi
k

ko ce njega

pre gotovo 3 godine

gde ?
G

Gost Lk

pre gotovo 3 godine

Kako vas nije sramota?Zašto ste produžili Cirbesa,da bi mahao peškirom,imamo dva najgora centra u Evropi,u svakom napadu su dobili rampu.Onaj La Para u fudbalu je bomba za ovog Markovića u košarci,sve trojke Dilejnija u drugom poluvremenu su zbog Markovića,takodje i sva polaganja Hola,koš je za njega misaona imenica.Bolje bi Davidovac igrao pleja i od Markovića i od Ivanovića.Nešto najružnije što sam gledao u životu je ova utakmica.
S

Svhsg

pre gotovo 3 godine

Ljudi zvezda igra bez centra. Svaki rez je kao pobeda jer igramo bez centra.
9

929010

pre gotovo 3 godine

Pa ko je kriv za to? Da nisam možda ja? Čović je u više navrata ponovio da para za pojačanja ima, sad što Radonjić više voli da gura matore drtine Cirbesa i Kuzmića to je njegova krivica, a ne da se cele sezone čudi kako ga svi tovare iz reketa...
P

Prepoznavanje lica

pre gotovo 3 godine

Ali realno, kog bi centra ti doveo?
@

@920910

pre gotovo 3 godine

Čović da kaže drugačije završio bi u ritopeku, a koliko i ko ima para valda je posle sinoćnjeg produžetka Cirbesa svima jasno
A

ACDC

pre gotovo 3 godine

Zvezda igra verovatno najruzniju kosarku u evropi.
B

Budak

pre gotovo 3 godine

A jel idete na F4?
A

A ne, ne

pre gotovo 3 godine

Ne igra se kosarka bez centra i sutera. Prosto je nemoguce ne pronaci nekog ko puca trojke, makar u odbrani bio supalj. Svaka ekipa zatvori reket i onda sudaranje Ivanovica ili Voltersa ili silovanje Kalinica sa trojkama, i game over
P

PurpleHead

pre gotovo 3 godine

Nakon sinoćnjeg produžetka Cirbesa i naprednog angažovanja dva centra jasno je šta se sprema zakraj sezone. Podrška Radonji i ekipi, lagano i revijalbo do kraja EL, a u ABA punom parom da se gazi veštački projekat vlade republike Srbije
D

DelijaNS

pre gotovo 3 godine

Radonja iskusno nije hteo da otkriva karte u vidu bombastičnog potpisa mlađanog i top spremnog Cirbija! Srećom paćeno u njegovom mahanju peškira uživati samo još par meseci do kraja sezone, ali ko preživi sledećih godinu ipo markovićevih minuta na terenu spreman je za treći svetski rat!
G

Gost Lk

pre gotovo 3 godine

A kriv ti je Cirbes,nije ti kriv Mitrović koji je poneo kući 2kg banana i Kuzmić koji je pokretan kao regal?
У

У неким будућим

pre gotovo 3 godine

Кафанама за боља времена! Сами себе смо победили по ко зна који пут.
C

Cccc

pre gotovo 3 godine

Danima čitam o tom 8 mestu o tome može da razmišlja onaj ko se ne razume u košarku. Tačno je da odbrana dobija utakmicu ali ljudi treba nesto I pogoditi. Oni nam se nudili u prvih deset minuta ko nikad i umesto da vodimo dvocifrenom razlikom mi njih vratimo u život. U zadnjih par utakmica mi nije jasan Kalinic, covjek hoće kroz zid glavom umesto da malo smiri i sebe i igru. Onaj Marković da ima obraza povukao bi se sam kad nisu imali obraza oni koji su ga doveli. Cibersu produžen ponovo ugovor niti je igrao i niti će igrati.
G

Gost nenad

pre gotovo 3 godine

Ne dovedes Centra,ostavis Cirbesa a Koji ni min neodigra. Kalina ko zna sta mu je danas. Kada oni nisu dali za 10 min 8 poena,mi smo tada mogli da damo minimum 20.

Stella-Rossa-Di-Belgrado

pre gotovo 3 godine

Od pojacanja nista,jedini klub u Aba ligi i Evroligi koji nije doveo pojacanje,centar koji nam najvise treba,nemamo ga,Cirbes produzio ugovor da sedi na klupi i mase peskirima. Samo ne znam koja je uloga Markovica u ovom timu,covek je katastrofa od kad je dosao,covek bukvalno ne donosi nista na terenu,ni poene ni asistencije. Dzabe pobeda protiv Olimpijakosa kad ne mozemo da pobedimo kuci.

Stella-Rossa-Di-Belgrado

pre gotovo 3 godine

Jos da dodam da je Mitrovic vec duze vreme van forme,dobili smo Holinsa ali izgubili Mitrovica,Wolters isto je u padu forme sa pocetka,Ivanovic u Evroligi slab vec nekoliko utakmica.
G

Gix

pre gotovo 3 godine

Greh prema Uskokoviću, razvijamo penzionera a dete šaljemo korak nazad. Sramota koliko nema ideja u napadu, koliko grešaka i smotsnosti igrača.
f

floping i lomatanje

pre gotovo 3 godine

Kalinića zaista prelaze granicu svakog ukusa…sudije u evrilogi se cini da su to procitale, dok u Aba i dalje na svako trzanje dobija faul.

07.08.16

pre gotovo 3 godine

Ja nemam dilemu da Radonjic radi odlican posao u Zvezdi,i da izvlaci iz tima vise nego sto ovaj tim moze.Mi mozemo da pariramo svakom u EL,uz dominaciju u regionu.Ali,mi treba da pravimo iskorak.Jadran nije dovoljan,biti tvrd orah u EL nije dovoljno.Treba napraviti iskorak,napasti Top 8.Odbrana jeste armirani beton,ali postoji i napad.Treba ta odbrana i da se krunise poenima.Treba nam bek suter,ali i krstena petica,Radonjic zna sa centrima,ali ovo sto imamo na petici je blam.Kuzmic i Cirbes nisu ozbiljni igraci.Nema centara na trzistu zbog razvojne lige u Americi,ako ih i ima,traze puno,ali niko ne moze da me ubedi da ne mozemo naci bar jednog boljeg centra od Kuzmica i Cirbesa.Petica i suter,to nam treba,da se napravi konacno iskorak ka Top 8,a ne samo da ucestvujemo.Dominacija u regionu mora da se potvrdi iskorakom u EL.
s

svedok

pre gotovo 3 godine

Ovo sve stoji ali brate ne može Nikola da uzme loptu sa svoje polovine i rešava utakmicu sam. Pogubismo grdne utakmice na isti način. Mora se navežbati nekoliko napada za takve trenutke utakmice. I kad je bilo najpotrebnije najbolji normalno kod Radonje van terena. Mora se odlučiti za dva pleja i dve petice danas je Lazarević bio neophodan.
B

Boli ovo !!!

pre gotovo 3 godine

Uzalud bljesak protiv Olimpijakosa,kada se opet vrati 3,4 koraka unazad. Vlada Kuzmanović se u prenosu sa Ilijom Kovačićem par puta UZDRŽAO ,bukvalno došlo čoveku da kaže ono,što svi mi već 2 sezone a i više govorimo : Pod košem MRTVI Kuzmić, mora da ZAKUCA,ZAVRŠI akciju,a ne kao baba 🙄😏 da mu izbiju, ukradu ili izblokiraju šut. Dokle bre više ono. Čovek od 212 ili kolko već ,ima srce i stav miša. Kucaj,jako,budi muško,aman. Bitno da ima tetovaže, i da je redovan na splavu ,da šika... Bez centra i sa UŽASNIM Voltersom,Markovićem 👎 ne može se pobediti,dobar Armani
P

PurpleHead

pre gotovo 3 godine

Volters je naš bajbolji ugrač ove sezone tako da je degutantno pominjati ga u negativnom kontekstu taman da do kraja sezone bude na nivou markovića
H

HagagGG

pre gotovo 3 godine

Ja sam i dalje u neverici koliko loše igra Ivanovic. Tapše loptu 14, 15 sekundi, onda ide šut (koji uglavnom maši) ili uvali nekome kosku... O centru je glupo i pricati više. Pare koje su dali Ivanovicu i Markovicu su mogli dati jednom dobrom, pravom plejmejkeru, a umesto Cirbesa nekog tamnoputog, skočnog centra. Oduvek su plej i centar bili najvazniji u evropskoj kosarci, a pogotovo za Radonjin sistem. Steta za ovu sezonu sto se EL tiče...
P

Phen

pre gotovo 3 godine

Prvo mi vise nemamo vruc domaci teren kao sto smo imali nekad. Ivanovic se ocigledno plasi Radonjica, covjek igra u nevjerovatnom grcu. Najbolje bi bilo da Kalina preskoci dva meca, da smiri strasti. Vuce on tim ali dosta ga i kanali srljanjem i udaranjem glavom u zid. Nemamo centre i to je nasa najveca mana, koliko ofanzivnih skokova ekipe imaju protiv nas ovo je tesko gledati. Svaki brejk smo ponistili porazom kod kuce
C

CileMile123

pre gotovo 3 godine

Jos jedna utakmica koja je dokazala da Radonja ama bas ne zna sta radi..uzasna igra, nelogicne izmjene, sve u svemu katastrofa
A

Ab

pre gotovo 3 godine

Kako igrati protiv ozbiljnog protivnika bez normalna centra... Koliko su samo zicera promašili Kuzmić i Mitrović... Tragikomična igra u napadu, i zašto ne reći ne prvi put očajano vođenje sa klupe... Nikola Ivanovic koji se nije vidio cjelu utakmicu u poslednjoj četvrtini na - 6,7, uzima 4,5 vezanih napada.... Mi smo napadački smješna ekipa za EL i mjesto nam je među posljednjih pet, kakav crni top 8... Očigledno nemamo ni ambicija za nešto više...
T

TP-1

pre gotovo 3 godine

Ovo je napadacki najgora ekipa zadnjih godina. Uzasna kosarka,uzasni bezidejni napadi,silovanje lopte,igra bez skoka...kosarka se ne igra bez pleja i centra. Ocaj je blaga rec.
Z

Zvezdabratemoj

pre gotovo 3 godine

Bolje da se ugasimo,jebo nas covic i ova alibi prica. Svake godine ista prica. Alibi.
z

zriki

pre gotovo 3 godine

Koliko para treba da udjete jednom u taj top 8???
H

HagGG

pre gotovo 3 godine

Isto koliko i vama treba da udjete u top 4 ABA lige, ali jbg, mi nemamo toliko...
T

The Nightwalker

pre gotovo 3 godine

Mnogo manje nego vama da osvojite sesto mesto u ABA ligi! Da se pomerite sa proslogodisnjeg sedmog! Milioneri, a raspad sistema! 🥪🥪🥪
H

Hanter

pre gotovo 3 godine

Isto koliko i vama da udjete u evroligu
9

951357

pre gotovo 3 godine

Da nam daju koliko su vama ove sezone, isli bismo lagano na fajnal for...
Н

Не играмо

pre gotovo 3 godine

Против неких турк телеком екипа против неког шљонска како ли се већ зову
b

bice f4,jednom

pre gotovo 3 godine

@951,ahahaha,vristim tebra. Od muke i kompleksa tebi Partizan smeta a vi arcite pare drzave 7,8 godina.Idi begaj klinac
D

Drvo

pre gotovo 3 godine

Eto recimo vas ovogodisnji budzet bi nam bio dovoljan.
O

Orao

pre gotovo 3 godine

Bez klasicnog sutera nemamo sta da trazimo.. Dovedite Nedovica, Gudurica
T

Tole čuješ li nas

pre gotovo 3 godine

NE SME BEZGRESHNI NO SME ISTINSKI
D

Dekisever

pre gotovo 3 godine

1500 protiv mornara,3000 protiv Milana. Sramno. Stidim se.
T

Top 18

pre gotovo 3 godine

Pa dobro sta sad igrace za top 18 i to je uspeh za zufera avdiju
r

radonjicu nadji centra

pre gotovo 3 godine

Anti košarka glava zaboli od samog gledanja i pokusaja nekih bog zna koliko placenih "kosarkasa"
S

Srki11

pre gotovo 3 godine

Ovakva poseta je sramna,gostuje Final four ekipa nema ni 3000 ljudi u hali. SRAMOTA!
G

Gost,900

pre gotovo 3 godine

imalo je preko 7000 😁😁😁
H

Hanter

pre gotovo 3 godine

Zaštitili se ljudi, a Partizan napaljen
G

Grobarija

pre gotovo 3 godine

Druže da li si realan, ja sam se iznenadio da je Pionir bio skoro dupke pun uz svu ovu situaciju sa koronom i činjenicu da ljudi nemaju gratis karte ko mi
r

rs 1989

pre gotovo 3 godine

Ja ne znam sto mi igramo vise uopste evroligu kad nikakav iskorak 10 godina ne mozemo da napravimo..ok ,osvojicemo abu i domace prvenstvo,toga se ne bojim ,Radonja je to magistirirao,ali ovo vise ne vodi nikuda..I treba da nas sprdaju..
A

Auuu covece...

pre gotovo 3 godine

Ti ponovo buncas, Zaboravio si da zivis u Srbiji a ne u zapadnoj evropi....
9

951357

pre gotovo 3 godine

Ja kao Grobar da ti kazem da nema bolje ekipe od Zvezde i da nema Zvezde koja zapravo ima sanse za nesto vise, ekipe iz ABA lige bi bile ubedljivo najgore u EL.
S

SSSSS

pre gotovo 3 godine

Brojcanik se opet zeznuo pa zaboravio da promeni nick hahahahhahahaahhaahaha ahahhahahahahhaahha tooooo, tooooo daj opet onako neki jak argument kako si to opet namerno uradio :D ahahahahahahahahah
B

Bahahaha

pre gotovo 3 godine

Kao što i rekoh, od danas će opet kuknjava.
8

83

pre gotovo 3 godine

ne moze bolje kada imamo dva panja na centru!!!
A

Alooo

pre gotovo 3 godine

Nikad nije ni bila bauk
G

Gosthaha

pre gotovo 3 godine

Ahahaha,koji naslov 🙄
N

Notorious

pre gotovo 3 godine

Ocajno odigrana utakmica, od pocetka do kraja, Kalina kao da je pijan dosao na utakmicu... Idemo dalje, nedolazak centra ima svoje posledice...