Komentari na vest

Projekat Željko Obradović

n

nikad se nismo palili na top 8

pre preko 1 godinu

Dzabe milionski budzeti kad nema hemike u timu kad nemas dobrog trenera koji ce da napravi taj tim i sklopi sve kako treba a to nije tek tako lako. Vi koji pljujete po Zeljku Obradovicu treba da se malo zapitate kako neko moze 9 puta da osvoji Evroligu i ko zna koliko puta igrao finale i ulazio u top 8 . Lupetanje da je sve lako osvojiti sa ogromnim budzetom je za one koji prate kosarku zadnjih 8 god i pojma nemaju o kosarci . Jedan primer CSKA je imao budzet 30 miliona evra kad je igrao protiv Partizana taj isti CSKA nije otisao na fanajl for a Partizan jeste i to sa jednim strancem i ostlo sve domaci igraci i budzetom od 2 -3 miliona . Tako da budzet od 30 miliona nista ne obecava a vi sto 8 godina ne mozete da udjete u TOP 8 gledaj te uzivajte u Caroliji . I manje lupetajte gluposti nije osvojio 1 ili 2 puta pa da kazes e posrecilo mu se nego je 9 puta osvojio ni manje ni vise jbg
G

Gost ali bukvalno

pre preko 1 godinu

Pravi naslov bi bio: Državni projekat Željko Obradović.
M

Milošbwfnfn

pre preko 1 godinu

Panter, Ledej, Lesor, Madar, Smailagić, Avramović sačuvani, navedite mi samo jednu sezonu kada je CZ zadržala tako bitne igrače? Što, nisu hteli, ili nisu mogli? Na navedene igrače dovedeš Exuma koji je sjajan košarkaš i proverene Nanelija, Anđušića i Papapetrua. I kakvo je to onda trenerskoj čudo?!
b

brine

pre preko 1 godinu

Nisu mogli jer du u drugim klubovima dobijali veće novce,a kod vas dolaze iz ljubavi ili za grickalice
K

KKCZ

pre preko 1 godinu

Najnovije izdanje bestselera: Godine EL i novac koji su pojeli skakavci.
t

torbicis

pre preko 1 godinu

Pisac Dr Nebojša Covic Naziv knjige: Kako sam uništio privredu mog rodnog kraja!!!
d

dub dubci

pre preko 1 godinu

Pozdrav za sve iskrene ljubitelje košarke.
R

RealNo1

pre preko 1 godinu

Заборавили сте префикс државни. И један детаљ, какве су плате Обрадовића, срручног штаба и тима?
n

nezvani gost

pre preko 1 godinu

Plata Obradovića i treba da bude srazmerna renomeu koji ima i trofejima koje je osvojio. Znači kolika god da mu je plata radi ispod cene. Jebiga zaboravio sam da je Čović je ikone Evropske košarke.
Z

Zvani gost

pre preko 1 godinu

Treba da bude u skladu sa renomeom, ali u nekom turskom ili italijanskom klubu. Kod nas ne. Po toj logici bi u Srbiji igrali Sergej, Vlahović i Mitrović a ne u nekim italijanskim ili engleskim klubovima.
R

RealNo1

pre preko 1 godinu

Заборавили сте префикс државни. И један детаљ, какве су плате Обрадовића, срручног штаба и тима?
D

Djuradj

pre preko 1 godinu

Kad smo ušli bila je priča, idemo jednu po jednu, da se tučemo sa svima, a da tek sledeće godine napadnemo top8. Sad su navijači besni kad ne vežemo 3 pobede protiv prvog, drugog i trećeg tima (Olimpijakos, Real, Barsa) nego uzmemo 1 ili 2, a niko ni ne pomišlja da nećemo u top8, iako nije bila početni cilj za prvu sezonu u EL. To je efekat Željko. Vraća veru u uspeh. To se naravno odražava i na posetu u Areni.
1

118-77

pre preko 1 godinu

Čitam komentare i smejem se kad ti neko prica o najboljem treneru Evrope i Evrolige, njihova ljubomora sto nemaju ovakvu velicinu u Evropi je neverovatna.
V

Varela

pre preko 1 godinu

Au svaka cast za ovu dvojicu trojicu sto pisu komentare na isti fazon i udaraju pluseve i minuse.Nijednog pantera na vesti o pobedi protiv Efesa ali stiglo sad naredjenje da se botuje.sramota ste
B

Bee

pre preko 1 godinu

Ko je naredio? Onaj što vam obezbedio budžet kao Makabiju, iako je ova njihova ekipa vjerovatno jeftinija od vaše. Avangarda u deluziji.
H

Hmmmm

pre preko 1 godinu

Uuuu al je nekome krivo... nema nista lepse nego citati ove frustrirane komentare... milina
G

Gost87

pre preko 1 godinu

Gigant! Živ bio profesore i da te gledamo još brdo godina na Partizanovoj klupi! Srecno veceras. 🏁🙌🙏
N

Nebojša R.

pre preko 1 godinu

Od kako je Obradović došao u Partizan, Zvezda je osvojila 4 trofeja, a ono 0. Dobar projekat, što se mene tiče, samo neka ovako nastave.
A

Ako,ako

pre preko 1 godinu

Te nebitne ćupove prepustamo boraniji, mi se palimo na top8 i Evroligu i da osvojimo Zeljkovu 10 jubilarnu Evroligu.
G

Gost@ako ako

pre preko 1 godinu

Svako u skladu sa budzetom
S

Sale Kg

pre preko 1 godinu

@Ako,ako Palili ste se i prošle sezone na Cipiripi kup pa ste završili na top17. mestu.
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 1 godinu

Skupo će vas koštati ova državna zajebancija, to će te osetiti KK SLEDEĆE SEZONE, kada vam ode pola tima, a već vam savić sprema zamene u vidu jaramaza, lučića... koji su gori igrači od ovih koji će da vam odu, jer im ističu ugovori.
N

Nas

pre preko 1 godinu

Nas makar kosta, vas nista i ne kosta da bacate pare u bunar vec 10 godina za 14 mesto.

Rex

pre preko 1 godinu

Tako to ide igraci dolaze i odlaze samo u Zvezdi ostaju po pola decenije i deceniju sigurno iz ljubavi ili zato sto tolike pare bi mogli samo sanjati pa se zato rado vracaju.
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 1 godinu

Druže pomešao si lončiće, vama su ostali igrači od prošle sezone, a doselektirali ste ekipu gde ste doveli sve eroligaške igrače, a samo da bi ušli u top 8, a koji će vam se obiti o glavi KK SLEDEĆE SEZONE, samo da bi ispunili želje treneru koji nije osvojio ni jedan trofej od kako vam je došao, a pritom nema ni važeći ugovor sa vašim klubom, tom treneru će do godine da pukne pajser i ostavi vas na cedilu sa ogromnim dugom, biće tada kuku lele, AV nas buši, još će te i zelene vanzemaljce da okrivite tada.

Rex

pre preko 1 godinu

Vidicemo vreme ce pokazati ne bi trcao pred rudu, da li ce Zeljko osvojiti trofej neki da li ce klub ostaviti na cedilu u dugovima ili ce Ostoja pokusati da sve do sada postignuto digne u vazduh. Za ovo sto sam prethodno napisao ostajem pri tom prosle sezone je Zvezda imala gotovo kompletan tim od 5,6 sezona ranije i istog trenera i sada ima sacuvanu okosnicu uz to sto se pojacala sa bar 7,8 igraca NBA i Evroligaskog kalibra izuzev Dalibora Ilica.
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 1 godinu

Jedino ako ti založiš svoje imanje, kuću i okućnicu, pa da dignete sa ostojom sve vazduh, nemoj samo da puknete kao mehur od sapunicu.
m

merllin_pfc

pre preko 1 godinu

Covijek je postovan svuda u svijetu i neko ko je udario temelje nove kosarke na evropskom tlu. Suvisno je bilo sta suditi i tealnost nisu navijaci Zvezde i njihov predsjednik. Realnost je da najveci klub na svijetu ima 9 euro titula isto kao i zZeljko.
K

Kupili licencu....

pre preko 1 godinu

ZA 2.GOD NULA TITULA SA 35.MIL BUDZETOM,5.MIL PANTEROM I KUPLJENOM LICENCOM...STVARNO USPEH ZA GINISA!
N

Naravno

pre preko 1 godinu

I porez si zaboravio😂😂😂😂😂😂😂
7

78Gost

pre preko 1 godinu

98 miliona

Pa da

pre preko 1 godinu

Koliko volite da zaokruzite cifre polako javite se za par meseci kada budu 2 godine da vidimo tad kakvo ce biti stanje i dodajte jos koji milion malo je ovo kao da imamo u timu 3 Kampaca i 6 Vildoza.
A

Ajde...

pre preko 1 godinu

molim te, napisi tih 5 i 35 mil. brojevima. Hoces li? Ja ne znam pa te molim ti da napises.
Y

Yika

pre preko 1 godinu

Da li je moguce da imas toliku sujetu. 1.licenca jeste kupljena, pa i vi ste kupili od cibone, pa nevidim da pises o tome.2. Pricas o panteru i njegovoj ceni, a o kampacu nepricas, pa samo euro liga vas kaznila zbog mahinacija oko kampacovog ugovora. Sta reci, ljubomora i sujeta su cudo.
F

Fenomeno

pre preko 1 godinu

Veliki trener, najveći u evropi svih vremena definitivno. Rezultati to pokazuju, nema tu puno filozofije. Ali zašto na primer taj najveći svih vremena nije došao u Partizan pa krenuo sa mladim igračima, Koprivica, Avramović, Vukčević, Smajlagić, Madar, i još poneki junior...Pa da vidimo trenersku klasu. Ali ne, morala se desiti garancija predsednika za budžet, da bi se platili vrhunski evroligaški igrači Egzum, Panter, Lesor, Papapetru, Nanali... Verujte mi, ovakav Partizan, ovakav skup zvezda bih i ja veoma uspešno vodio
G

Gostbane

pre preko 1 godinu

Pa bas zato što je veliki. Ni Gvardiola, Anceloti ili Klop ne idu u Brajton, Getafe ili Sasuolo. Najveći treneri idu u najveće klubove sa najboljim igračima . To je prirodno. Da su početnici onda bi radili sa igračima koje ti spominješ.
M

Ma

pre preko 1 godinu

100%. Izvini nismo te prepoznali Murinjo. xD
P

Pa

pre preko 1 godinu

I Radonjic vodio skup najboljih u Panati pa ga kantao ko stigao, isto i vas Vodi Ivanovic pa vas kanta Panata dvaput, Bajern, Alba,ti bi vodio, vidimo kako vas vasi treneri vodili 10 godina za 14 mesto.
J

Ja sam ubedjen...

pre preko 1 godinu

da ti ne bi mogao, dve ovce vezane jedna za drugu, da vodis kroz Vojvodinu, a da ih ne izgubis usput.
P

Pobeda je resenje

pre preko 1 godinu

Vidim da se u komentarima pominje porez neka i Partizan i Zvezda plate porez ODMAH SADA ODMAH A NE VICITA DEMAGOGIJA I KUKANJE NAVIJACA PARTIZANA I ZVEZDE.Partizan ukupno za porez duguje u FK I KK 26 000 000 evra za porez za Zvezdu ne znam ali i njihov porez nije mali.To bi navijaci oba kluba JAVNO,GLASNO I TRANSPARENTNO DA ZAHTEVAJU NA TRIBINAMA I DA PRITISNU MAKSIMALNO DA SE SVE ISPLATI DO TANCINA.Sportski pozdrav.
G

Gost е

pre preko 1 godinu

Звезда три милиона.
P

Pa

pre preko 1 godinu

Manji je, imaju bogatog dedu😂😂😂😂😂😂😂
a

armija

pre preko 1 godinu

4/5 budzeta...
G

Gost1987

pre preko 1 godinu

Muka mi je od nekih likova koji se jave svremena na vreme,prvi je Kalcopolista sta reci za njega, nije pratio kosarku 8-9 god pa sa sad raskokodakao, fudbal vise ne prati uopste, cuo sam da je presao da prati bocanje,izgleda da su u tom sportu najbolji, ograniceni ko balkoni, pitajte me sto ne kao terase

Kalčopolista®

pre preko 1 godinu

Pozdrav od Kalčine!!! 😀
U

U pravu si

pre preko 1 godinu

On prati i duze od 8-9 godina, to sto neko prati kosarku od 2012 to je njegov problem.
O

Ognjen Drinski

pre preko 1 godinu

Ma VOLIM PARTIZAN! Pešaka sam krenuo sa Drine da gledam velikana instituciju giganta KK PARTIZAN! AJMO CRNO BELI!!
O

Ognjen Drinski

pre preko 1 godinu

Projekat Republika Srbija
G

Gost10

pre preko 1 godinu

Niko ne spori da je Obradovic veliki trener. Pa sta bi prosle sezone sa Bursom, sa aba ligom. Izgleda da on ne ume da trenira ekipe sa budzetom manjim od 20 milki.
P

Pobeda je resenje

pre preko 1 godinu

Ljudi dodjite u Aleksinac pa pitajte i vidite sta gospodin Zeljko Obradovic znaci u Evropskoj i svetskoj kosarci.😉😉😉😉😉😉
d

djordjo

pre preko 1 godinu

Dobro je dok vam daju da nezavrnu slavinu

Kalčopolista®

pre preko 1 godinu

Koliko samo unesrecenih crveno belih zivota zbog kosarke…
@

@kalco

pre preko 1 godinu

Trofeji se broje a ne moguci ulazak u top 8. Mada koliki budzet imate i da porez niste platili bilo bi sramota da ne udjete u top8
K

Kapetan Drvo

pre preko 1 godinu

I tako evo već deset godina.
i

iks Tb

pre preko 1 godinu

Hoces se javiti u junu? Dobro se sjecam da prosle sezone kada smo vas je... i u vas sv... u finalu sigurno do septembra mjeseca se nisi oglašavao.. jos sam te toliko prozivao,a ti si bio nedostupan.. mozda ti se baterija bila istrosila..
@

@ssss

pre preko 1 godinu

Pročitaš komentare i shvatiš zašto smo kao narod tu gde jesmo.U Španiji hvale Željka kao i u ostalim evropskim zemljama,ali ćemo zato mi kroz blato da ga provučemo.Mi smo zemlja debila.Dobro se i držimo ko sve ne živi u ovoj zemlji!
a

aeiou

pre preko 1 godinu

Slažem se u potpunosti, s malom dopunom, to sve se odnosi na onaj većinski deo, nažalost. Jedan deo Srbije zna ko je Žoc.
B

Boban1

pre preko 1 godinu

@ssss,normalno da ga hvale u Španiji kad trenutno nema veze sa Španijom. I tamo je isto kao i kod nas,prepucavanje Barse,Reala i ostalih klubova. Nisi prijatelju izmislio toplu vodu. Tako i mi hvali samo nekog trenera jer nema dodirnih tacaka sa nama.
M

Mile Kontraš

pre preko 1 godinu

Projekat Marko Markovic! Dajte mi pare a ja cu lako!!!
G

Gosti

pre preko 1 godinu

Zeljko gospodin,top 8 u prvoj sezoni EL posle toliko vremena svaka cast,a cigani zadnjih 5 god igraju rekreativno,Covic je sve objasnio
U

UMKS

pre preko 1 godinu

Taj isti gospodin glat izgubiti titulu u prvoj sezoni...reklo bi se sa pola gasa. Pa kad gospodinu promenise odelo sa nekog turskoj na neki armani ili pal zileri poce da dobija...gospodin, nema sta.
Z

Zbog

pre preko 1 godinu

Ovog projekta placamo jedan kg cvaraka 1200din
A

A zbog

pre preko 1 godinu

Drugog projekta u fudbalu jedemo boraniju i grašak😂😂😂😂
p

podeden

pre preko 1 godinu

Bilo nekad sad 1500 din.
h

hahaha 1

pre preko 1 godinu

Grešiš skuplji su cvarci, a ti zaradi majstore nemoj da ti stalno neko drugi kriv ......
J

Ja ne znam

pre preko 1 godinu

Koliko vi placate a kod mesara u Subotuci su 1200din a do proslog meseca bili 750din.Ipak neko mora da plati OVAJ PROJEKAT.
O

Ovom hahahaha

pre preko 1 godinu

Po komentaru koji si napisao nemas vise od 15god i dalje zivis na grbaci babine penzije.Problem je to ja zaradim a moram da platim porez.zdravstveno osiguranje,komunalije,porez na imovinu da bi tvoj mega giga trenercina imala neku malecku godisnju platu u Srbiji od 1,5 mil eura pri tome nista ne placa.
t

titulaaa

pre preko 1 godinu

drva 15000 din mleko 300 posto skuplje od kad je obradovic dosao... i sve cene ostale da ne pricamo, lako je tako biti u top 8 , i da osvoje to je plasticno Osvajanje realno..... Dok se zvezda preko krasnodara i ostalih velikana vratila u fudbalu ili nogometu kako god hocete i tako dosla do para silnih a partizan kako je dosao do silnih para to su oitanja za organe reda. Tacka.
@

@titula

pre preko 1 godinu

Radi pa zaradi, a ne da kukaš koliko je ovo, koliko je ono.
h

heheh

pre preko 1 godinu

cigani definitivno pukli psihicki sto se moze videti po komentarima, zapenili bas jako jbg
J

Jeste

pre preko 1 godinu

I drzava da proglasi bankrot kao i Benetton posle njega.
D

Dementia

pre preko 1 godinu

Svakako veliko košarkaško ime ali svakako ne i u stvarnom zivotu. Nije jedini, ima tu mnogo sportista koji su poludeli od masnih ugovora. Pre svega veliki finansijski projekat jer za tri godine otici ce samo na trenere 10 miliona pa plus Panter i Ledej 7miliona. Austalijanac koliko god da kosta klasa je. Naneli, Lesor i grk =3.2miliona godisnje...
D

Da, da

pre preko 1 godinu

A koliko je otislo za ovih 10 godina za 14 mesto?
a

asi

pre preko 1 godinu

Nisi coveka u zivotu video sem na tv a sudis kakav je covek. Licno ga znam i svako ko ga poznaje zna da je ljudina. A takvi koji prenose lazi kao ti su moralne mizerije.
s

sssssssss

pre preko 1 godinu

Samo dodajte drzavni ispred naslova. Kako su zadrzali sve igrace, dok Zvezda iz godine u godinu mora da pravi nov tim. Plus je dobio jednog od nosilaca Barselonine igre i kapitena Panatinaikosa. Kako onda da nema rezultat.
p

podesen

pre preko 1 godinu

Dante nosio Barsu,sta si ti gledao prosle godine,najverovatnije hokej u ledenoj dvorani.
J

Joj, joj

pre preko 1 godinu

Jadni vi, a kako mi, a kako oni, joj joj jadni 16 igraca u rosteru sa Evroligaskim iskustvima osim Ilića, a mi sa prekaljenim Madarom, Smailagićem, Trifunovicem, Koprivicom i sve boljim Andjušićem.
M

MOT

pre preko 1 godinu

Date malo ozbiljnije komentare a ne puko lupetanje I mrznja prema legendi. Koliko godina u Zvezdi igraju Dobric, Lazic, Kuzmic pa Davidovac koji otisao prosle godine. Ko je prvi poceo da potpisuje skupe strance I da iste zadrzi par godina tako da pre nego sto pocnes lupetati informisi se dete.
P

Pobeda je resenje

pre preko 1 godinu

Mozda ce vam ovo ljudi zvucati cudno ali ulaznice za ovu utakmicu su trebale da budu POTPUNO BESPLATNE kao i za preostale utakmice.Kakav bi to spektakl bio.
M

Meleoni

pre preko 1 godinu

Radosave,meleoni..
G

GostVolimSrbiju

pre preko 1 godinu

Zasto ne objavljujete komentare koji su protiv drzavnog duznika br 1?Nije to nikakav "Zelimirov" projekat vec svih gradjana SRBIJE, a kad plate sve sto duguju onda ce biti njihov!
N

Naravno

pre preko 1 godinu

Će da platimo kad nadjemo bogatog dedu.
G

Gost999

pre preko 1 godinu

Znaci po toj analogiji, najveci drzavni projekat je FK Crvena Zvezda. Hvala sto konacno i to priznajete.
@

@Gost999

pre preko 1 godinu

По којој? Можеш неки конкретан доказ дати?
a

asi

pre preko 1 godinu

Zasto mesas FK CZ u ove komentare. Komentari su o kosarci a ne o fudbalu.
O

Ognjen Drinski

pre preko 1 godinu

Projekat Republika Srbija
N

Normalno

pre preko 1 godinu

Jok u projekat top14 deset godina, zna drzava ko je pravi brend zemlje nase.
X

Xaboravili ste u naslovu da dodate

pre preko 1 godinu

DRZAVNI!!!
O

OstojaObradovic

pre preko 1 godinu

Ostoja 6 godina u Partiyanu jedan ili dva kupa ima samo i nista vise. Zeljko dve godine u Partizanu nema nijedan trofej.Dva kupa izgubio od Zvezde,aba ligu izgubio od Zvezde,izgubio pobegao iz lige Srbije. I oni slave. Majko moja da se prekrstis i levom i desnom rukom.
P

Penzioner

pre preko 1 godinu

Ma suska se da je trebalo da zarate Rusija i Ukrajina da bi Zeljko ostvario obecanje da ce igrati LE!? Doduse bili su drugi u regionalnoj ligi i imali su pare da plate ucesce.
I

I ti

pre preko 1 godinu

Mizerija lkudska koja sve to komentarišeš.
P

Pa

pre preko 1 godinu

Sta sa tim? Krstimo se i mi i ostali da igras 10 godina Evroligu sa neogranicenim budzetom i da menjas igrace i dovodis kako ti se ćefne i svake godine 14 mesto.
@

@Pa

pre preko 1 godinu

Raduljica, Kuzmic, Lazic, Lazarevic, Dobric su sigurno skuplji od jeftinog Pantera i Ledeja.Hahaha.Imate budzet za godinu dana kao Zvezda za 3 sezone. Sa ovim budzetom sve sem F4 bi sram bilo.Imali ste prosle sezone vrh EL budzet ispali od Burse u kikiriki takmicenju.
@

@Penzioner

pre preko 1 godinu

Al tako mislis i na fudbal sto nema Ruskih klubova, pa direktno idete u LŠ?
g

googles

pre preko 1 godinu

A sto grobari daju minuse na komentar ovaj,kad je to sve istina,svidela nekome ili ne. Voleo bi da cujem,sta tu nije tacno i na google,wikipediji svuda tako pise.
P

Pa

pre preko 1 godinu

To je bilo zagrevanje za Evroligu i za top8, a ako se moze i F4, u pravu si Lazic,Lazarevic, Raduljica, Dobrić imaju vise od nasih klinaca Vukcevica, Koprivice, Madara, Trifunovića, i imate veći budzet ne 3 godine, nego vec 10 godina i brukate zemlju sa 14 mestom.
@

@Pa

pre preko 1 godinu

Sigurno Lazarevic iz Fmp ima vise od klinca od 23 Vukcevica iz Reala, ili Raduljica sa 34-35 od Madara, "klinca" od 22-23 reprezentativca Izraela.U ovu spin pricicu ni sam ne verujes.I da smo imali budzet u tih 10 godina veci od vas, a nismo, igrali ste Fiba Ls , bili u EK ispadali u grupama, i imali Nba igrace, najskuplje evro trenere Trinkijeri i Zeljko, i nista niste uradili.
D

Državni projekat

pre preko 1 godinu

Imate video zapis - tj dokaz gde je na početku sezone pričao kako treba što više naših igrača da igra. Ok, igracete top 8 i? Šta dalje za Srpsku košarku?!
D

Dalje

pre preko 1 godinu

Dalje nema jos pre 20 godina za Srpsku kosarku ulaskom pojedinaca u Aba ligu, ostalo je istorija.
i

imas sefa

pre preko 1 godinu

koji se lozi na top 8 i vise, pa se ne lozi vise
g

gluposti

pre preko 1 godinu

Šta Zvezda radi za našu košarku jedini mladi igrač .Dok u Partizanu imate Smajlagića, Trifunovića i Koprivicu. Tako da Partizan radi više
B

Bnm

pre preko 1 godinu

A STA SA RADULJICOM SPORTSKIM PSIHOLOGOM DA RADITE JOS NE ZNATE...
.

. I.

pre preko 1 godinu

Bitno da je vama Ratko Varda legenda ahahahs
p

podesen

pre preko 1 godinu

Najskuplji kamper na svetu 400 000e ,kucka poruke tokom meca,civilku ne skida i ovi teletabisi komentarišu Zeljka 0 trofeja,e naroda ti svog se ponekad stidim.
@

@.I.

pre preko 1 godinu

Pa i jeste nam Varda legenda čovek igrao 1998 F4, bitno da je tebi legenda dr mr profesor koji igra 10 godina top14😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
a

aeiou

pre preko 1 godinu

Da se ne bismo možda stideli Varde. Legenda i ljudima.
G

Gost Delije sever

pre preko 1 godinu

Svaka cast Obradovicu na svim trofejima. Ali ni ove kao i prosle godine uzece nula trofeja. Top 8 ok ali pogledaj sastav Partizana i sve ce biti jasno Zvezda ima skup tim Vildoza dosao na skor 1 7 Kampaco nije igrao el 3 meseca zbog neke kazne koju smo platili u roku koji je el iznela. Zvezda opet uzima trofeje. Vel pozdrav
n

nije neka kazna

pre preko 1 godinu

nego zna se tacno kakva kazna, lazni papiri, pranje novca .
i

inace pranje novca

pre preko 1 godinu

je i Raduljica
V

Vala bas

pre preko 1 godinu

I duzu klupu Zvezda u rosteru moze da menja 16 igraca, Partizan moze da se osloni samo na 6 igraca i to je to.
C

Covkins.

pre preko 1 godinu

Branko Lebron je pranje para,Raduljica 30%,skupi se .
@

@Vala bas

pre preko 1 godinu

Ja ne vidim da je roster partizana 6 igraca, vec 14 da racunamo i Brodzijanskog.Ove pricice i spinove mozete nekome drugome da pricate.
V

Vala bas

pre preko 1 godinu

@vala bas Čuj ovog😂😂😂😂😂😂, Brozijanski😂😂😂😂😂, sta sve necu da cujem ovde, izgleda da on kampuje kod nas ko Raduljica😂😂😂😂, imamo 12 u rosteru od toga 6 igraca igra non-stop zato sto ovih 6 ne mogu da zamene prvu petorku.
@

@Vala bas

pre preko 1 godinu

Trifunovic, Adnjusic, Papa, Smailagic, Panter, Ledej, Egzum, Lesor, Avramovic, Madar,ovo je 6 igraca jel koji sta rade igraju da Vukcevica ne racunam uopste?Nema potrebe da izmisljate ljudi, kako vi igrate sa 6 igraca.
G

GostIz Nis

pre preko 1 godinu

Kakav naslov,projekat Obradovic,samo bi dodao drzavni projekat ali samo za ovu sezonu,sl placaju porez,dugove prema igracima i najvece pojacanje Jaramaz
f

fmp 1 i fmp2

pre preko 1 godinu

pa puta 10 godina ? ko finansira, i Raduljica od 700 000 eura?
A

Alex20

pre preko 1 godinu

fmp 1 i fmp 2 Raduljica od 700.000?😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.Budimo covek ne budi grobar.
Д

Дражевина

pre preko 1 godinu

Браво за Моцарт и наслов, само још да се дода прва реч - ДРЖАВНИ!
M

MVPČAČAK

pre preko 1 godinu

Vi u fudbalu, mi u košarci, to je prirodno i to bi tako trebalo da bude, ali nije, na žalost.
N

Naravno

pre preko 1 godinu

Da je drzavni, jok privatni fmp sto mu se daje drzave pare već 10 godina za 14 mesto u Evroligi.
O

OnoKadSeNapalis

pre preko 1 godinu

Imam 35 godina,dete od osam godina,aiko nisam ozenjen. Neke prijatelje i poznanike imam,deset i kusur godina nisu imali vezu,jedva nekad nesto upecali,III ligu,ali da su sastavili vezu sa nekom devojkom,nema sanse. Sad neki se ozenise sa prvom na koju naislii vec pricaju kako su cazanove,sve znaju o zenama,devojkama,ma Kluni i Dep da pozavide,pa mi solo pamet cak. Tako me podsecaju na jedan kk cipiripi ekipu,vajld kard,fiba ekipu,koje deceniju nigde nema i koja moljakala,kukala da igra bilo gde,a sada,a sada mozda Goldenu ili Milvokiju bi skinuli kapu,ali mozda.
d

druze Partizan u ovoj

pre preko 1 godinu

sezoni ima vise pobeda u Evroligi nego zvezda u zadnjih 10, istina je DESET pokusaja..A nece imati ni nakon 20 pokusaja..
D

Dajvak

pre preko 1 godinu

To što imaš 35 godina i dijete od 8 godina znači šta? Idi gledaj KK Rekreativo.
P

Perestrojka

pre preko 1 godinu

A dete ti verovatno kod majke i ne plaćaš alimentaciju. Ne bih se ja time hvalio. A i kakve to veze uopšte ima s ovom vešću. Nisam bio željan tvoje intime, ako je uopšte i istina.
O

OnoKadSeNapalis

pre preko 1 godinu

@Perestrojka i @dajvak.. bitno da ste razumeli poentu,drago mi je,ako uopste jeste...prevodu onaj ko nema sexa godinama,deceniju,pa ubo nesto najzad,pa prica li prica..a dete nema veze,nego d ane bi rekli a sta si Ti sa 35 godina stvorio...pa eto to dete,i 10 veza samo,ne brini za alimnetaciju,daje se 10 puta vise....a Vi znate kako je kad drzava trpa deset puta vise,nekome
m

miroljub petrovicc

pre preko 1 godinu

Molim navijace zvezde da mi se jave na broj 555-333. Vidim ozbiljno kidanje demona
m

magacioner

pre preko 1 godinu

Auhh kolika prica a realno svi znamo zasto je bas on doveden
P

ProjekatVasiona

pre preko 1 godinu

Na Vasem sajtu,a ima se history sigurno,lako naci,do polovine decembra bilo je Zeljko prevazidjen si,Zeljko odlazi i slicno od navijaca partiyana komentara i posle debkla u Nisu u kupu To bse pre 2-3 meseca i manje. Sad veselje. A jel i tad bio projekat sa ispadanjen iz 1/16 tine cipii kupa i sad jos u magli F8 ili javi da li usli,euforija do zla boga. Pa mi kad smo bili F8 usli igrali na 3 dobijene protiv CSKA nije bilo ni padanja u nesvest od navijaca a kamoli ovako radovanje. Napala napaljenih..trajace jod godinu dana,a koliko su jadni njihov FK klub bori se sa LS ,da bude drugi,a njih ni dvesta tamo.
G

Gostkiki333

pre preko 1 godinu

i jos igrali svaku drugu utakmicu van beograda jer pionir i arena bili zauzeti... da se to njima desavalo odmah bi bilo vucic namestio...
u

uvek

pre preko 1 godinu

Uvek igraci, treneri i ostali iz Partizana spominju i naglasavaju da i zvezda treba da igra sledece sezone Evroligu, a za uzvrat dobijaju ponizavanje saopstenjima.
S

Samo jako Nebojša

pre preko 1 godinu

Pa druže mi igramo 10godina evroligu. Nikad nismo pobegli sa crte kada ste nas trpali 40 razlike, ali nikad nismo pobegli. A kako ste ušli ove godine biće zapisano u svim knjigama
G

Gost е

pre preko 1 godinu

Шта има они да наглашавају, освојићемо Аба и играћемо, ако не освојимо, не треба ни да играмо.
D

Don Vito Corleone

pre preko 1 godinu

Džabe vam Evro titula u košarci, džabe vam brdo Evro titula u vaterpolu, džabe vam svi trofeji u sporednim sportovima. Zvezdina titula šampiona Evrope i Sveta u fudbalu više vrede nego svi vaši pehari zajedno celog sportskog društva. Fudbal pa 10 mesta prazno pa ostali sportovi.
M

MarkoBeograd

pre preko 1 godinu

Nikada ne moze biti ista titula prvaka Evrope u kosarci i u fudbalu jer je tu istu titulu u kosarci uzela i Kk Bosna i Cibona vise puta i Jugoplastika vise puta a u fudbalu samo Zvezda iz ex Yu i Steaua iz cele istocne Evrope.
D

Don Vito Corleone

pre preko 1 godinu

@Marko Beograd. Naravno da je tako kao sto si napisao. Ne računajući velike klubove sa Zapada, Zvezda je u fudbalu najveći i najtrofejniji klub u ostatku Evrope. I po Evro uspesima i po broju domaćih trofeja. Meni je mnogo krivo što u KK od kada smo osnovani pa do kraja 80tih, nismo bili šampioni Evrope a mogli smo, imali smo igrače da to uradimo. Kada pogledaš ko je sve osvajao EL do kraja 80tih, onda da ne poveruješ kako i Zvezda to nije osvojila, pogotovo generacija Slavnić, Kapičić, Duci Simonović itd itd. Uzeli smo EL u ŽKK i igrali još jedno finale, ali nije to to. I ako je i to veliki uspeh.
D

Dajvak

pre preko 1 godinu

Vidim da si opet prestao da pratiš košarku, samo fudbal, ovo, ono. 🤣
x

xyzet

pre preko 1 godinu

A i tamo smo igrali finale, vodili jedno vreme, igrali fudbal, a ne bunker i to sve mnogo ranije nego vi. Smešan si.
V

VirDZil

pre preko 1 godinu

Fudbal je fudbal. Da napomenem da Sd Crvena zvezda ima 3 svetske titule, partizan jsd 0 titula prvaka planete.
P

Perestrojka

pre preko 1 godinu

Najtrofejniji klub sa istoka je Dinamo Kijev a ne zvezda. Ne obmanjuj ljude koji ne znaju. Ako ti nije jasno, u sledećem kom ću napisati šta je sve osvojio Dinamo Kijev i koliko je to više od tvoje zvezde.
g

glok

pre preko 1 godinu

Trofeji Dinamo Kijeva koje ti poredis sa Zvezdinim, je kao da uporedis Zvezdu Audija i Dinamo Ladu Nivu odprilike.Nekih 30 kupova nebitnih proleterskih osvojenih.Najvaznije od svega da smo najveci klub jugoistocne Evrope, sto partizan u kosarci nije i ako to predstavljate da jeste.Niste najveci klub ni na prostorima ex yu.I tu ste iza Splita i Cibone, a na Balkanu niste ni blizu.
P

Perestrojka

pre preko 1 godinu

Dinamo Kijev je dva puta osvojio Kup Pobednika Kupova, jedan Super kup Evrope i imao 3 osvajača Zlatne lopte, Blohin, Ševčenko i trećeg ne mogu da se setim. Zvezda je, doduše, mnogo bolje igrala bunker i bez postignutog gola, s jednim šutem na gol za 120 min. postala prvak Evrope. Vasiona se otvorila.......da,da.
g

gost123

pre preko 1 godinu

najgenijalniji potez mu je zaljenje i kuknjava evroligi zbog Kampaca!!! Sramota koja se nikad nece zaboraviti............
P

Projekat Željko Obradović

pre preko 1 godinu

Ako se naslov teksta fokusira na pojedinca, onda treba napisati da je projekat iz naslova teksta do sada osvojio 9 (slovima: DEVET) titula evropskog šampiona.
z

zvezdas vr

pre preko 1 godinu

Hahaha kakav naslov,dodajte drzavni,slobodno
N

Neutralac

pre preko 1 godinu

Piše se o poseti na utakmicama Partizana... Svaka čast za to!!! Ali da napomenem, C Zvezda drži rekord u Evropi, i to u meču EvroKupa, i imala veći prosek od Partizana koji tada igrao Evroligu... Pritom prve 2 sezone C Zvezde u EL popunjenost 98,7 %! Očigledno da je kod delija došlo do zasićenosti, a Grobari dugo nisu bili, pa se što bi se narodski reklo "napalili"...U svakom slučaju sve pohvale! Ali glupo je pisati da je CZV fudbalski, a Partizan košarkaški klub...To su gluposti!!!
S

Sram te bilo

pre preko 1 godinu

Koliko duhova je ušlo protiv Budiveljnika???? I bez duhova ste došli SAMO DA PROBATE da oborite rekord Partizana i ništa više!!! Koja vaša poseta zvrjala vam Arena,poluprazna uvek!
I

Igor978

pre preko 1 godinu

Ma bravo za tebe, evo medalja za tu posetu, pehar treba da vam napravimo za prodatih 4.000 karata više od kapaciteta dvorane.
i

i da napomenem

pre preko 1 godinu

mi se ne lozimo na top 8, mi smo seoski klub..Nas Evropa ne zanima..

.

pre preko 1 godinu

Popi jedno pivo.
P

Perestrojka

pre preko 1 godinu

Slažem se da vam pripada i košarka, ali isto tako mislim da i nama pripada fudbal, ne samo vama. Vi ste bili prvaci Evrope i to je velika stvar, ali mi partizanovci smo skoro zaboravili da smo igrali finale KEŠ, s Realom, ne nekom boranijom i da smo 27 minuta vodili, do preokreta. Da se našalim, 27 minuta smo i mi bili prvaci Evrope. Imali smo i mi svojih veličanstvenih evropskih noći i momenata za sećanje. Sada želim upravu koja će doneti titulu u Humsku, kako zna i ume. Drugo, peto, ili bilo koje mesto me uopšte ne interesuje. Pitajte Seltik da li se slaže da Glazgov Rendžers bude večiti prvak.
J

JuliusBernhard

pre preko 1 godinu

Svi znamo kako je taj rekord postavljen, niko u Evropi ga ne priznaje...
G

Gosteee

pre preko 1 godinu

"Narodski reklo napalili"... Hmm, pitam se gde sam cuo vec ovo ? 😁🐩🐩🐩
b

bije dareglo

pre preko 1 godinu

Tako je bravo za kom,pravo u centar!👌
G

Gost200

pre preko 1 godinu

Nisu gluposti, jer Partizan u košarci ima titulu šampiona evrope, a Crvena zvezda ima titulu šampiona evrope u fudbalu i to je ono što ih definitivno razdvaja da Partizan bude najveći Srpski košarkaški klub a Crvena zvezda najveći Srpski fudbalski klub. Naravno, treba navijati da domaći klubovi ostvaruju uspehe u Evropi i na dalje, treba maštati o još nekom evropskom trofeju, treba voleti svoj klub a poštovati tuđi. I naravno treba smanjiti mržnju, posebno na ovom portalu koji ključa od iste u komentarima klinaca. Nema potrebe za tim, mržnja nikada nikome nije donela dobro, neko napiše uvredljiv komentar, pa se nakupi još 5 ljudi da da svoj sličan komentar i svi su u toj priči besni. Treba durgačije, polako, smireno, bez agresije, pisati nešto smislieno, pametno, lepo.
S

Sram tebe bili ili vas svih

pre preko 1 godinu

Samo u vasim glavama su duhovi!!! Zato i jeste tu gde ste, vama je zeks popio pamet, ostala samo caura pa sad samo zvecite i rezite😂😂😂🤣🤣🤣
D

DDF

pre preko 1 godinu

Timovi poput Reala,Barcelone,Cska,Fenera,Efesa,Milana imaju budzete po 20-30 i vise miliona evra i na kraju sezone ne osvoje EL ili ne igraju F4,koliko igraci mogu da prenesu i shvate sta treneri im pokazuju tokom sezone...Partizanu je trebalo godinu i pola druge sezone da igraju kako je Zeljko zamislio,navijaci nikada nece svhatiti da ne igraju budzeti i odlicno placeni igraci jednog tima,nego igraci koji se zajedno uklope u sistem tima i trenera
D

Delimicno

pre preko 1 godinu

Tacno, jer je potrebno platiti vrhunske igrace da bi razumeli vrhunskog trenera
g

glok

pre preko 1 godinu

Pa partizanov budzet je u rangu top 4-5 EL sta je sporno?Najskuplji trener , najskuplji EL igraci.
c

crno bele trtulje

pre preko 1 godinu

Uvek je radio u klubovima ili gde se pojavi dobra generacija kao Partizan 92 ili mu dovode najbolje igrače a budžeti ogromni. Uložite u Mornar 40 miliona Evra i npr Radonju ili Džikića za trenera, nebitno, trećeg, gazio bi Željka i partizana kad hoće kao i Alimpijević sa Bursom i kad su videli šta treba Žocu a trabaju mu samo pare odma 30.miliona.E. I u Feneru su imali najviše para u Evropi to vreme pa ih uništi Žoc, jedva im izguraše tu 1 titulu. Pa taj Ataman osvoji 2 a još bi lakše onu da nije bilo Kovida, tri uzastopno. Dajte Žocu Lion, Albu pa da vidimo šta će.
c

crveno bele trtulje

pre preko 1 godinu

A kako ste se vi naosvajali Jadrana nego sa ubedljivo najvećim budžetom? I sad ga imate, ali eto, nije do trenera nimalo. Vi se usuđujete bezobrazno pričati o upumpavanju novca u klub?
s

stariiiii

pre preko 1 godinu

Pa sto ne uklopi Zagorca Dangubica AVRAMOVICA I Tristana.Nego uklapa proverene Euroligaske igrace.Kada Ataman ima 2 eurotitule, to govori da igraju samo budyeti.
P

Proka grobar

pre preko 1 godinu

Kada prodje vreme, ko broji taj top8? Ako možemo, napadajmo titulu... Pustite tu priču bitno je top8, a oni vode u titulama prvaka države! To treba da se juri, aloooo...!!!
p

pregalac fudbalski

pre preko 1 godinu

tu su ti uracunate i titule sa sljake, necemo da se bavimo nebitnim stvarima
P

Proka grobar

pre preko 1 godinu

@pregalac fudbalski Sve je to tačno, ali zašto im dozvoliti da se vode kao najtrofejniji klub u Srbiji?? Nema SK, pa gledam mečeve preko raznih strimova...I naš meč sa Makabijem, kaže komentartor ESPN-a, drugi najtrofejniji tim u republici Srbiji, odmah iza Crvene Zvezde...Zašto ceo svet da nas stavlja iza njih??!?
G

Gost999

pre preko 1 godinu

Projekat od najveceg drzavnog znacaja. Stucaj 100 miliona u njega, od toga 60 miliona za godinu dana, i da vidis kako moze u top 8, ali jedva u poslednjem kolu. Ludilo mozga za nase uslove. A i tih 60 miliona je pitanje da li ce da im bude dovoljno da postanu sampioni. Na sve to dobili Arenu za dzabe na koriscenje. Cuj hit, pa i Tuti-Fruti Bursa bi bila hit da su u nju slupane tolike pare..
g

gooxy

pre preko 1 godinu

O kojim ti milionima pricas?urazumi se.pa real,barsa i fener nemaju te pare o kojim ti pricas pa cak nemaju ni 8 miliona da dadnu za kampaca ali ima jedan klub sa jako malim budzetom bar po exel tabelama
G

Gost999

pre preko 1 godinu

Samo vi nikako da budete hit.. Bili domaci igraci ili stranci, iskusan ili trener pocetnik, placali skupo ili jeftino, uvijek je konstata 15. mjesto. Najbezlicniji klub otkad postoji EL sigurno. Ja vjerujem da ljudi sad komentarisu da EL nikad nije bila slabija, igraju timovi poput Asvela, Albe, Zvezde.. Samo popunjavaju broj, nikakve druge bitnosti nemaju..
G

Gost999

pre preko 1 godinu

@gooxy - o 25+ miliona prosle i 35+ miliona ove sezone. Za godinu dana, 60+ miliona. @Gost999 - samo nemojte vi o bezlicnosti, nema vas nigde dok ne postanete drzavno mezimce broj 1. Kad su uslovi isti za sve, brisemo patos vama. A da smo imali para koliko vi, do sad bismo osvojili EL bar 3 puta
G

Gost 1999

pre preko 1 godinu

Sto se nije vratio pre 4,5 godina kada toliko voli Partizan nego sada kada je masna i puna kasa .
x

xxxl

pre preko 1 godinu

Izbacite naslov s imenom Ž. Obradovića i imate sigurnih stotinak komentara od ovih iz Železnika. Reaguju kao da ih je zvečarka ugrizla. Uživam u njihovoj patnji oko ovog gospodina trenera, po svemu. Još više uživam u silnim upinjanjima iz dana u dan, iz vesti u vest da prikažu kako imaju manji budžet od nas, sa sve Kampacom Vildosom i trenerom Ivanovićem. Ne znam, naravno, ali recimo da su koštali 1,8 + 1.2 + 700,000, da ne preterujemo. Mislim da je ovo realno. Znači samo doselekcija oko 4 mil. Imalo se i za centra, skupog, Milutinova, koji ne igra bez 2 miliona + verovatno se rešilo Kampacovo dugovanje prema Realu. Logika mi to govori jer zašto bi inače došao u Zvezdu (i KKP) pored živog Reala. Em je tamo godinama bio, em špansko govorno područje, mentalitet i sve ostalo. Znači od realnih i sigurnih 4 mil + pretpostavljenih još toliko + iskazanih (lažnih) 7,7, što daje ukupnu cifru od oko 16 mil. budžeta. LIčno mislim da je to realna cifra (15 - 18), a za KKP mislim da je realan budžet između 12 i 15 miliona. Nismo daleko i nije sadašnji Partizan siromašak ali opet je jeftiniji od Zvezde, za Kampaca, recimo. Teško je govoriti o pravim ciframa kod Zvezde iz još jednog razloga, večina igrača, ako ne i svi imaju dvostruke ugovore u cilju plaćanja manjeg PDV-a, ali i da se ne vidi koliko to zapravo košta. Toga možda ima i u KKP, ali nije se do sada pisalo, niti je iko izašao s tim. Pozdrav svim realistima. Ostrašćeni i slepi stop.
A

Alex20

pre preko 1 godinu

Ma da,ja iskreno verujem da je Dusko Ivanovic skupljo od Zelimira,takodje iskreno verujem da je Vildoza poznat po vrhunskim sezonama pre Zvezde skuplji od Ledeja i Pantera koji su igrali fajnal for ali mislim gde tu ima zdrave logike nema,takodje 5 pik sa drafta Dante,Barsin mali za koga Jasikevicijus kaze da je imao sjajnu sezonu i da nisu imali nikakve sanse da ga zadrze,verujem i da je on jeftiniji,ipak je to zdrava logika.Takodje najbolji igrac evrokupa Lesor je sto posto jeftiniji i od Bentila i Hasana zajedno,da ne pricam da je Holand skuplji od njega ipak je to zdrava logika,samo postoji jedan problem zdrava logika i navijac partizana nikako ne idu zajedno.
T

Trofeja jok

pre preko 1 godinu

Broj trofeja od povratka u Srbiju 2021 ?
P

Pa

pre preko 1 godinu

Sta sa tim? Sta imate vi od tih trofeja?Koliko imate top8 za ovih 10 godina?
l

lol12

pre preko 1 godinu

Trofeji sluze samo za ulazak u top 8? Nebitno je sto vas nema 10 godina u EL?To kao kad bi u fudbalu rekao ne racuna se nijedna titula partizana nakon koje nisu usli u LŠ
G

Gost@pa

pre preko 1 godinu

Imamo trofeje. Je l se dobija nagrada neka za top8? Sem toga, za sve ove godine, kad se sve sabere, i dalje nismo imali budzet koji ste vi dobili u poslednjih godinu i nesto dana.
g

gunnersi

pre preko 1 godinu

@Pa: sta se dobija za top 8? Zahvalnica za ucesce?
O

Ognjeeeen

pre preko 1 godinu

Jos jedno vece za pamcenje nas ceka.Protiv Barse se nije moglo protiv Mirotica i Veselog i bili su bolji generalno.Ali veceras uz malo srece kralj ce biti na kolenima!!!🖤🤍
D

Drmrpr

pre preko 1 godinu

Svako svakog moze pobediti ove sezone, dugacka i teska sezona. Nema nepobedivih.
M

Mrkalo

pre preko 1 godinu

Svaka cast Zeljku na karijeri,i trenerskom umecu.Al osvojice i ove sezone isto ko i prosle,lepo je Ivanovic rekao,i oni znaju da cemo ih dobiti...
@

@Mrkalo

pre preko 1 godinu

Ako Partizan bude imao prednost domaceg terena u finalu ABA lige,Zvezda je nece osvojiti.
T

TAKOO JEEE

pre preko 1 godinu

Plasman u Top 8 kao da su postali sampioni, a jos im nije sigurno...Ubise vise sa njim i plejofom eventualnim...Pa u Monaku toliko ne pisu, a prosle godine kao mali klub bili na korak od top 4...Na celu partizana veliki zvezdas Zoran Savic, Obradovic Zvezdas bio ceo zivot koji je radio i radi u Partizanu, vvt voli oba kluba i navija za njih bar u fudbalu i kad se ne bori direktno protiv Zvezde...To jednom kad si navijac a volis sport , ostajes zauvek...I ja sam Zvezdas i volim Liverpul i Bajern od malih nogu posle moje Zvezde...Avramovic veliki zvezdas i ovekoveceni...Igrajte vi top 8, mi cemo uzeti prvenstvo i biti ekipa sa najvise prvenstvenih titula , mozda i ABA...A iako ne uzmemo ABA , svejedno i sledece sezone su i Zvezda i Partizan u EL.
D

Druže

pre preko 1 godinu

Druze igrate 10 godina Evroligu samo jedan top8, sve ostalo 14 mesto, uradi ti nesto u Evropi pusti ti ćupove i kupove, i Psž ima i kupove i ćupove i igracine a nema uspeha u Evropi.
h

ha ha

pre preko 1 godinu

uzecemo ABU a ako i ne uzmemo....pa trece nema
P

Podaci

pre preko 1 godinu

Druze za ovoliko godina imamo vise pobjeda u Evroligi od vas,i zlto evroligi koja je mnoga jaca nego onda kad ste vi igrali sa onom boranijom i sa 4 pobjede prolazili dalje! Cuti i uzivaj u drzavnom projektu jer ce ovaj put trajati kratko,a titule vidjeti necete kao i prosle 2 godine!

Bojan Urosevic

pre preko 1 godinu

Zato ste vi ko PSG u fudbal dzaba domaci trofeji kad ne postojite u evropu jedno 1/4 finale I igrate 9 sezona u nizu a imali ste ozbiljne budzete minimum 6,7 godina od tih 9.

Kalčopolista®

pre preko 1 godinu

Najbolji i najtrofejniji evropski trener svih vremena! Svidelo se to nekom ili ne!!! 9 titula EL, prva 16.4.1992. i taj datum ce ostati vecno upamcen jer se tada podvukla jasna linija izmedju velikih i malih!!!
Z

ZVE ZDA ŠŠ

pre preko 1 godinu

Ubeđen sam da bi ste i vi svi, pa i vi što pišete više voleli da ste prvaci Evrope u fudbalu pre nego u košarci!!!
P

Pitaj

pre preko 1 godinu

Sta se desilo sa Benetonom posle vodjenja najtrofejnijeg trenera s da ugasio.
@

@zvezdas

pre preko 1 godinu

Tesko,Partizan je INSTITUCIJA u kosarci i vaterpolu, u fudbalu ste vi.
O

Ok kalco

pre preko 1 godinu

Ali ti si i dalje mali,kad porastes kajaces se.
R

Realno...

pre preko 1 godinu

"U Partizan smo došli krajem juna 2021, zatekli smo igrače sa ugovorima za sledeću sezonu i nije bilo mnogo posla za manevrisanje. Fenerbahče je bio klub sa budžetom od 30.000.000 evra a ovde nismo zatekli ni trećinu tog budžeta"... Niste zatekli kada ste došli... Ali zato sada imate šesti budžet u Evroligi, i to od starta! Da li znate koliko manji budžet imaju Baskonija i Žalgiris, a bore se za top8, e njima svaka čast!
a

all grobar

pre preko 1 godinu

Sam sebi jamu kopas. Kolki budzet imate vi? Od Zalgirisa sigurno veci. Gde su Efes i Olimpija? Ispod Partizana. Svi klubovi koji su na tabeli ispred nas, imaju i vece budzete, plus ova dva, neki i po 3x vece. Ako gledas samo budzete klubova, Partizanu, a i vama nije mesto u f8. Razlika izmedju vas i nas je mala dolaskom Kampaca, a razlika izmedju nas i vas u sopstvenim prihodima je ogromna, karte.
E

E dokle

pre preko 1 godinu

E dokle smo dosli da neka boranija komentarise najboljeg trenera u istoriji Evrope i Evrolige.
a

a šta to

pre preko 1 godinu

konkretno imaš od toga,koji trofej je vama taj čuveni i nadaleko najbolji trener vama doneo?
G

Gost1011

pre preko 1 godinu

titulu SAMPIONA EVROPE nam je doneo, iliti sadasnje EL!
t

teraca

pre preko 1 godinu

Večeras ćete biti 8-mi a posle Monaka 9-ti.
b

bokash

pre preko 1 godinu

bolje i to,nego 15
S

Sto

pre preko 1 godinu

Sto se vi toliko plasite da Partizan udje u top8, al se to tesite sto 10 godina ne mozete da udjete u top8,i sto se svake godine 14.
t

teraca

pre preko 1 godinu

Ne plašim se ja, nego pišem realno i za zvezdu i za partizan. To je razlika između pumpanja ega i realnosti.
B

Batistuta1

pre preko 1 godinu

Covek 9 puta bio sampion Evrope.Nastavite samo lupati po tastaturi.
i

i

pre preko 1 godinu

Jednu milijardu izmuzao iz tih ekipa koje je vodio za tih 9 titula.Covek je i Beneton vodio pa se posle njega ugasio.
G

GostRider

pre preko 1 godinu

Da nas kosta Kampaco mnogo,Nedovic nije mogao da dobije prevelike pare jer je bio povredjen ali je svakako skup,Vildosa ima platu u rangu Madara ili Nanelija,tako da ne da ste mnogo skuplja ekipa nego sve prsti,Zelimir sa stafom milion i dvesta godisnje sa bonusima.Lesor,Exum,Panter,Ledej,Papapetru imaju bolesne plate.Ali kako rece momak sve je to legitimno ima se moze se,i ja kad ne bi placao Struju,Grejanje,Vrtic,interner i mobilni imao bih vise love svakako
D

Dan123

pre preko 1 godinu

Poredis Madara i Vildozu...hahahha Nema poente dalje citati...Jedan igrao za Baskoniju i Milwaukee a drugi iz Izraelske lige...majko mila koji mozak...
k

krajnosti

pre preko 1 godinu

Da je Kampaco igrao od kada je došao i centar koji je trebao doći pa odustao zna se zbog kojih igri, u el zvezda bi bila među 4. Ali pošto nije tako je kako je. Sudije koje ste imali do sada. Nema više ni protiv Španaca ni protiv Monaka kod njih.
N

Niš PFK

pre preko 1 godinu

Jel vidite da je trecina od Fenerbahceovog budzeta, eto Grobari zasto pobedjujemo, znaci milijarde su u pitanju... A ajde ti, bato, pobedjuj u EL sa nekim anonimusima Kampaco, Vildozica, Martin, Bentil, Holand, Nedovic...
G

Gostanko

pre preko 1 godinu

Zvezda je top osam izborila sa Simonovicem,Micicem i Dangubicem koji su dovedeni iz Mege,Jovicem doveden iz Radnikog KG, Mitrovicem,Rebicem,Cirbesom,Kinsijem,Milerom...A ne sa 23 miliona eura budzeta. A Vildoza i Kampaco,narocito ovaj drugi su vise meceva propustili u evroligi nego sto su odigrali ove sezone.Kampaco nije igrao vise od 75% utakmica.Vildoza dosao nakon sedam kola pa jos sedam utakmica propustio kasnije zbog povrede. Dzaba lazes sam sebe
G

Gostanko

pre preko 1 godinu

Pisete o projektu kao da je on dosao,poceo od nule pa stvorio igrace itd.A ustvari covek dosao,data je njemu milionska plata,zatim budzet koji prelazi 20 miliona eura i skupe igrace i onda kao eto,projekat,Zeljko zna kako se pobedjuje Zvezda. Pa sto Canku,Dzikicu,Peri Bozicu ili Filipovskom niste dali tolike pare,oni bi takodje napravali ovakav takozvani "Projekat". Covek doveo najboljeg igraca sa final four-a evrolige i jos jednog igraca sa tog istog final four-a, doveo n ajboljeg centra evrokupa Lesora,doveo najboljeg trojkasa u istoriji evrolige Nanelija,doveo najboljeg igraca Panatinaikosa Papapetrua,doveo Egzuma,doveo Smajlagica i onda kao eto,projekat. Wow,majstor nema sta. Neka bude trenercina pa u top osam udje sa Lazicem,Dobricem,Mitrovicem,Dangubicem Micicem dovedenim iz mege,Jovicem dovedenim iz Radnickog KG, Simonovicem,Cirbesom,Kinzijem i Milerom. Dajte njemu najmanji budzet evrolige da vidimo koliko puta ce da igra top osam sa 7-8 miliona eura. Zvezda ima najskupljeg igraca u timu,to je tacno ali taj igrac je propustio vise od 75% utakmica evrolige, zatim drugi igrac Vildoza dosao je tek nakon skora 1:6 iliti sedam utakmica evrolige pa zbog povrede nije igrao jos sedam. Tu je jos i Nedovic,ostali nemaju ni priblizne plate kao igraci Partizana. Inace Vildoza nije igrao u NBA,.doveden u Zvezdu,Nedovic cesto povredjen,doveden u Zvezdu,Bentil treca opcija u timu,doveden u Zvezdu,Holand sa 34-35 godina doveden iz Burse.Raduljica nije prisoa parketu,doveden iz Kine a pritom Zvezda nije mogla da zadrzi Kalinica i Davidovca. Kada bude pokao taj balon iliti "Projekat",nemoj samo da kazu da ih je vlast unistila. Trose mnogo mnogo vise nego sto moze da zarade sa tri osvojene evrolige.A porez se samo penje,arena se ne placa...A pazite paradoks,kukaju na vlast a uzimaju pare od iste
k

kazi prosto

pre preko 1 godinu

neka uvede zvezdu u top 8 pa onda nek se hvali, to je ravno svim evroligaskim titulama zajedno...ha ha
D

DS1989

pre preko 1 godinu

Trebalo je vreme za sta? Osvojio je sta? Od 6 trofeja uzeo NULA i to sa najskupljim timovima u istoriji Partizana u ostalom i njegovom zaslugom je najskupljj tim kada nenormalne pare uzima
r

rea

pre preko 1 godinu

Kojih 6 trofeja? KRK x2, ABA x1, EK x1 i šta još? Od svih tih trofeja za zameriti je samo EK koji je morao da se osvoji. ABA je bila kriminal na delu, a kup je kup. Kup je Partizan osvajao sa sve Adinom Vrapcem kao glavnim igračem.
G

Gost999

pre preko 1 godinu

A zasto vas to tangira? Ako to ne smeta navijacima Partizana, zasto vama to smeta ili bode oci.. Vi ste se ovih godina naosvajali Aba lige i domacih titula, i to krvavo, jer svi znamo da nemate najveci budzet i da godinama unazad nemate nikakve privilegije. Prema tome, zasto vama smeta ko je trener Prtz i sta je osvojio. Uzivajte u vasim postenim titulama, nas ostavite da se borimo sa malo vecim problemima..
D

DS1989

pre preko 1 godinu

@rea Boli istina? Dva kupa oba izgubio, Euro Cup ispao od Burse, Aba ligu izgubio sa nase lige pobegao to je od 5 trofeja nula. Sto je bezao iz nase lige? Jer vi igrate ove sezone nasu ligu? Ili igrate kada imate domaci teren kada ga nemate onda bezanija? To je vasa sramota a zna se ko je doneo odluku da se bezi nije sigurno Ostojina bila poslednja... Nasa snaga je vasa sreca jer vi histersete od srece sa nula pehara i sa top 8 i tu ce verovatno biti neka smesna razlika od pobede, dve nasprem nas sto je za vas uspeh za nas je ne uspeh al zato smo mi zadovoljni kada vas vidimo histericno srecne sa nula trofeja.
T

TP-1

pre preko 1 godinu

Zeljko osvoja 10 jubilarnu titulu. Covek je napravio strasnu ekipu. Svakog mogu da dobije. Cini mi se kao da ekipa nema slabu tacku. ABA se sigurno ne dovodi u pitanje. Domaci teren je prednost koji nece Partizan ispustiti. Zvezda je svoje sanse odavno prokockala.
k

kakva

pre preko 1 godinu

analiza,pazi maštu niko ne može da ti oduzme
v

vlade123

pre preko 1 godinu

Ja bi rekao da je ova sezona pokazala da domaci teren ne znaci nista
g

gunnersi

pre preko 1 godinu

Prvi po slobodnim bacanjima, poslednji po broju asistencija. To govori jasno kakvu kosarku igra Partizan. Sve se svodi na individualni kvalitet skupocenih zvezda, a od timske igre nema nista. Doduse legitimno skroz, ne kostaju dzabe ti momci toliko.
O

Opa idemo

pre preko 1 godinu

A sta su onda ona dva Argentinca, oni nisu skupoceni, ko da nisu dosli iz NBA nego dosli sa Tajvana😂😂😂😂
g

gunnersi

pre preko 1 godinu

Jedan od njih je skup i to dosta za nase uslove i on donosi razliku. Vildoza je prosek i po ceni i po kvalitetu. Osim ta dva igraca i Nedovica mi nemamo nijednog igraca koji odskace cenom i kvalitetom, dok kod vas ima barem 6 takvih i oni nose celu sezonu
G

Gost999

pre preko 1 godinu

I poslednji po broju suteva za 3 poena, spineru mali. Dakle, ako ne sutas mnogo za 3, logicno da igras dosta 1na1 i guranje lopte pod kos i da se desava dosta faulova.. To je makar logicno, iako ti naravno ignorises taj podatak. Ne mozete vi izvoditi mnogo slobodnih, kad sutnete po 40 trojki na mecu, eeej 40!!?? A koliko se razumijete u kosarku, dovoljno govori da stalno govorite da je Partizan run and gun ekipa, a oni poslednji u tom segmentu u EL. Ipak je kosarka za vas visa matematika, ne ide vam razumijevanje toga...
O

Opa idemo

pre preko 1 godinu

A mi imamo iskusne koji prvi put igraju Evroligu Trifunović, Smailagic, Avramović, Madar, Koprivica, Vukcevic, za razliku od vas koji imate 16 igraca u rosteru i samo Ilic nema iskustva igranja Evrolige.
g

gunnersi

pre preko 1 godinu

Momci sve je to legitimno, svako igra na nacin koji mu odgovara. Ne moze se ocekivati od Exuma da deli asistencije, iako igra pleja, jer on nije plej po prirodi i ono sto najbolje radi jesu prodori 1 na 1. Ne znam samo zasto vas toliko povredjuje kada se pomene da imate nikad jaci i nikad skuplji tim na ovim prostorima kada je to cinjenica. I treba da budete srecni sto je tako, sto imate tu privilegiju, a ne da kukate cim neko pomene da imate tim pun Zvezda. Ti druze sto pominjes Vukcevica, Koprivicu i ostale, koliko su minuta ukupno skupili u EL? Nemoj te price, cinjenica je da oni nemaju nikakav doprinos i da igru vode 6-7 stranih igraca koji igraju po 30+ minuta. A Avramovic mozda nije igrao EL do sada, ali sve je samo ne neiskusan igrac. Takodje Smajli, igrao NBA, a sada kao neiskusan za EL. Mi imamo prekaljene Markovica, Raduljicu, Lazica, ali imaju doprinos kao da igraju juniori, takav im je i kvalitet. Tako da dzabe iskustvo.
O

Opa idemo

pre preko 1 godinu

Druze kako da skupe minute kad ni za Aba ligu ne mogu da pariraju, protiv Cedevite ih uveo Zeljko i ne mogu da pariraju da je morao odmah da uvede prvu petorku i jedva smo dobili Cedevitu, nama igra i tu si u pravu 6 igraca po 30 minuta, kakav god da je Marković,Lazić oni u svojim godina igraju dobro odbranu.
N

Nemoj da lazes

pre preko 1 godinu

Nije ih zatekla trecina budzeta , sada je sigurno 2/3 tog budzeta Fenera...
M

MVPČAČAK

pre preko 1 godinu

DEVET PUTA OSVAJAČ EL!!!
p

pixi1010

pre preko 1 godinu

Istina! Ali posledice tih titula i ogromnih budzeta se vide u Grckoj i Turskoj. Nece se poporaviti jos 10 god
D

DS1989

pre preko 1 godinu

Svaka cast ali nije to osvajao sa Limozem ili Brose Baskotom. Eto raspali Ataman uzeo 2 titule za redom sa Efesom...
M

MVPČAČAK

pre preko 1 godinu

Jel vi mislite da je Željko imao velike budžete sa Partizanom, huventudom,realom koji je tad bio u kanalu... Do kada ćete više lagati i spinovati???
G

Gost999

pre preko 1 godinu

Raspali Ataman?? Kako da je to uspio osvojiti raspali trener, pogotovo u jakoj konkurenciji, posto vi stalno govorite da je EL najjaca u istoriji zadnjih nekoliko godina, naravno otkad je vi igrate hahahah.. Joj kako mijenjate misljenja, ispadate smijesni😂
M

Miloš111

pre preko 1 godinu

Da se nije vratio Zeljko u Partizan teska prica bi bila da igramo Evroligu i nadam se top8,vecaras ce da bude bas tesko kao sto bilo sa Olimpijakosem,Barsom, ako prva petorka bude imala svezinu da se jure ove azdaje iz Reala moze nesto da bude.
B

Bee

pre preko 1 godinu

Zna koliki je bio budžet kao je došao, zna koliki je u Feneru, ali ne zna koliki je sad. To nije važan podatak u ovoj priči. Svaka čast na uspehu u Evroligi, ali preskupa je ovo priča da bi se o njoj pričale bajke.
B

Bnm

pre preko 1 godinu

PA VEROVATNO JE JEFTINIJA PRICA ONA O TRENERU DIRIGENTU I ARGENTINSKOM TENORU, OSTAVISE LEP UTISAK U EL...
G

Goss

pre preko 1 godinu

A zna li se koliko ste para vi potrošili u poslednjih pet godina za 15 mesto u EL?
B

Bee

pre preko 1 godinu

Mi znamo bar otprilike, a ako i ne znamo imamo vas i Tegeltiju da nas informišete. A kod vas je to nemoguća misija. Samo je neverovatno da još branite tezu da ovo nije najskuplja ekipa u istoriji ovih prostora. Pa vi Avramovića, koji je igrao špansku ligu i bio više nego dobar terate po forimima jer nije neki igrač po vašim standardima?!
m

m@jstor

pre preko 1 godinu

Uzmi Zeljko Evrotitulu!
b

bebs

pre preko 1 godinu

"prvi u Evroligi po izvedenim slobodnim bacanjima" 🫣🫣🫣
x

xxxx

pre preko 1 godinu

Da se malo vise razumijes u kosarku ne bi to pisao. 1) Lesor je do ove sezone bio jako los izvodjac slobodnih bacanja, i dosta utakmica bila je taktika da ga fauliraju, jer lik igra 35 min prosjecno. 2) Partizan igra takvu kosarku, gdje napadamo stalno 1 vs 1, kada se ostvari mismach. Pored toga Exum napada uvijek 1 vs 1, jer je vecinom na desnu stranu nezaustavljiv.
B

Bnm

pre preko 1 godinu

DA DA, I POSLEDNJI PO SUTU ZA 3, SAMO 21 POKUSAJ PO MECU. TO NISI POMENUO. MALO RAZMISLI PRE NEGO STO KAZES DA NAS SUDIJE GURAJU. IGRAMO VISE NA 2 POENA, NA PRODOR, SNAGU, BRZINU. I ETO TI ODGOVORA ZASTO SMO NA LINIJI NAJCESCE. POGLEDAJ TEKMU KAKO JE OLI PROTIV NAS BUNARIO ZA 3 POENA NA SILU. NAMA SE TO DESILO U JEDNOM MECU I VISE NIKAD, JER ZELJKO NE DA. SUTNEMO MAX 3 PUTA ZA 3 I PROMASIMO, NECES VIDETI 4 POKUSAJ VEC NAPAD KROZ REKET I POLUDISTANCU. MALO KAD GLEDAS UTAKMICE PROBAJ DA SHVATIS STA RADI TRENER EKIPE U TOKU MECA BAR MALO....
S

Sta ćes

pre preko 1 godinu

Neko prvi u slobodnim bacanjima, neko prvi u saopštenjima.
G

Gost87636179q01

pre preko 1 godinu

Da....a Zveda u fudbalu bese fenomen,prvi u SVETU PO PENALIMA DOSUDJENIM U DVE SEZONE...i to sve u domacem prvenstvu 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@

@xxxx

pre preko 1 godinu

Lesor ove sezone nije "jako los u slobodnim bacanjima" nego je cak odlican, 74%. Lagati mozes druge. Nemoj samog sebe.
G

Gost за хххх

pre preko 1 godinu

Погледај снимке тих фаулова над Лесором, само на дербију је пет пута требало да добије техничку за симулирање.