Komentari na vest

Partizan Mozzart Bet odbio odlaganje: Igra se večiti derbi

g

gaga1973

pre oko 1 mesec

pa ni oni nama ne bi odobrili odlaganje...nema sumnje

Lena Popovic (LennaBlonde)

pre oko 1 mesec

Pamti pa vrati, nemaju ni tu prednost
l

laki100

pre oko 1 mesec

Odlična taktika, trener zaslužuje pohvale
j

jelenal19

pre oko 1 mesec

Sjajna preciznost šuta, ponos na tim
v

vanjaaa03

pre oko 1 mesec

Odbrana katastrofa, Barselona bi ovo iskoristila
a

aleksss99

pre oko 1 mesec

Bravo Partizan, ovo je prava košarkaška energija
s

sale01323

pre oko 1 mesec

Previše grešaka u ključnim momentima
d

dacika75

pre oko 1 mesec

Sjajan timski duh, prava borba na terenu

Ivan Tokai

pre oko 1 mesec

Partizan odlično kontrolisao igru večeras
h

h

pre oko 1 mesec

Setite se utakmice u fudbalu kada je trener bio Stanojević a FKP igrao evropsku utakmicu a povlašteni klub nije hteo da pomeri termin derbija koji je bio odlučujući za prvenstvo POSTOJI ONA NARODNA IZREKA SVAKO SEBE NE VIDI
B

Bolesno drustvo

pre oko 1 mesec

Toliko mrznje ,zlobe ,ostrascenih navijaca koji verovatno nemaju ni 15 godina .Nema kraju ludila ovog naroda.Ovo je samo sport ovo treba da bude uzivanje ovde su jedne sezone bolji crveni jedne crni i koliko je sve to bitno u zivotu.Volim da procitam komentare da neko lepo izanalizira igru ,sastav, ukaze na greske da procitam razlicita misljenja o kvalitetu igraca .Ali nista od toga sve ovo postaje ozbiljna patologija.
N

Navijaci amateri

pre oko 1 mesec

Imam mnogo vise od 15 godina ali sam navijac. Onaj ko nije to ne moze da razume i ne ocekujem ali ti se cudis samom sebi jer ne razumes. Jednostavno, nisi navijac i kraj price, to ti je objasnjenje.

Predo8

pre oko 1 mesec

Bolje igra Zvezda kad se ne odlaže
n

novak23

pre oko 1 mesec

ne najbolje bi bilo da prihvate bas ih briga

alekshO9lxdr 13

pre oko 1 mesec

Sve se ovo pamti pa ce se jednog dana vratiti
a

anonimous

pre oko 1 mesec

Nema veze, pamti pa vrati.....

alekshO9lxdr 13

pre oko 1 mesec

Mislim da treba izaci u susret i odložiti utakmicu jer zvezdi ova utakmica treba
P

Potreba

pre oko 1 mesec

A sta nas briga sta Zvezdi treba?
R

Redovni trening

pre oko 1 mesec

Taman da treniraju malo hrkljus.

Miloš Savić

pre oko 1 mesec

Nema veze nema ljutnje, pamti pa vrati kad bude trebalo, trebaće možda njima sledeće sezone možda neko odlaganje...

Nikola1960

pre oko 1 mesec

Najbolje da se odigra utakmica
u

u jeee

pre oko 1 mesec

Vise sam za to da se odvali groblje, nego da odmaramo jace igrace pa da posle likuju. Od cega da se odmaraju? Ne treba da treniraju do utakmice i kraj.
P

Pokusaji

pre oko 1 mesec

Naravno da treba da pokusate da nas pobedite, ne treba se loziti na EL, tamo smo zavrsili pricu i jedni i drugi, samo sto vi to jos ne znate.
m

majster

pre oko 1 mesec

Da je trebalo obrnuto plakali bi nedelju dana.
I

Ivan8888888888

pre oko 1 mesec

Bolje da se igra utakmica malo da se razigraju pred barsu
J

Joomla1020

pre oko 1 mesec

Legitimno. Ništa nije odlučeno za 1 i 2 mesto i neozbiljno je da to tako postavimo i igramo posle 15 dana...

radakovic.dusan11@gmail.com

pre oko 1 mesec

Isto tako bi i zvezda uradila...

ilke1980

pre oko 1 mesec

Kako je izjavio Obradovic laksi trening zasto bi odlagao
O

Omalovazavanje

pre oko 1 mesec

Nije rekao laksi nego tezi trening ali svakako sam to shvatio kao ponizavanje protivnika.

Aleksandar Obradovic

pre oko 1 mesec

Bolji do pobede, oba tima su dobra
M

Markomarko99

pre oko 1 mesec

I bez odmora Zvezda dobija ovo!!
J

Jasmina65

pre oko 1 mesec

Namerno nisi hteli samo zvezdi da naude da budu umorniji igraci za utorak
П

Посматрач

pre oko 1 mesec

А зашто би јој угађали и одлагали меч кад Звезди ништа не значи свакако је трећа, а Партизан има шансу за прво место ако Босна добије Дубаи, а није лоше да мало тренирају пред Барсу!
S

Srbisteijedniidrugi

pre oko 1 mesec

Mislim da ovo politika namerno radi. Samo da bi podelila nas. Partizanu je svejedno, a Zvezdi znaci. Drcela i Ostoja prijatelji i poslovni saradnici. Vama je ostalo samo da se mrzite i svadjate.
G

Goki Psd

pre oko 1 mesec

bravo upravo tako 400 komentara razvlačenja a ova dva mamlazs se sprdaju.Istojs da se ulize grobarima mada ni krskatog francuza iz San Antonia ds dovede neče mu pomoći.A Drčela unapred ima opravdanje za eventualni neuspeh
P

Predikat

pre oko 1 mesec

znate kad bi se ovo desilo u bekoj drugoj drzavi, nikad.
G

Gooxy

pre oko 1 mesec

Navijam za Partizan ali trebalo je odgoditi,treba nekad te odnose izgladiti.

bugarinov

pre oko 1 mesec

Svaka cast,ispravna odluka

Izbistanin

pre oko 1 mesec

Pametna odlukaa tako i treba.
B

Blaki

pre oko 1 mesec

I ne treba da se odloži, ima roster od 20 igrača. Sve je krenulo nizbrdo posle povratka Rivera i Kartera, a sklanjanja Motejunasa i Davidovaca.
P

Predikat

pre oko 1 mesec

nebeski narod

Marina Miljkovic

pre oko 1 mesec

Bice to dobra kosarka

Radmila Milovanovic

pre oko 1 mesec

sta je tu cudno i ranije je druga strana isto tako odbijala odlaganja sada im se vraca

Želimir Obradović Cepač

pre oko 1 mesec

Kad udju u Play-Off svi cemo da prihvatimo odlaganje, nismo licemeri, ali zbog jedne Play-In utakmice - NE.
U

Ubica turcin grebic

pre oko 1 mesec

Nemam ja prijatelja u srbiji.. sta je ovo... sta mi skandiraju.. smrc.. odlozi mu ga Asvel lagano u bogatoj karijeri grbickoj

Leukemija

pre oko 1 mesec

Bolji nek pobedi

zeljko markovic

pre oko 1 mesec

I ne treba da odlozi.I onako ce izgubiti od Barse.To je to sto se tice evrolige i f4 sto su pricali.

acak477

pre oko 1 mesec

Zvezda da se ne pojavi neka pobede 20:0 zvanicnim rezultatom,nama je bitna evroliga aba liga nas ne zanima. Odgovori dxsa
K

Kecman10

pre oko 1 mesec

A nije vas zanimala 10 godina dok Partizana nije bilo u njoj? 😂

Mirko Zlatanović

pre oko 1 mesec

kvarno ali zvezda ima bolji tim. bice i partizan i barsu

butler

pre oko 1 mesec

partizan uzasan potez

Radosav Ikovic

pre oko 1 mesec

Ne gleda se korist Srpske kosarke
B

Baba Jaga

pre oko 1 mesec

Ne zna se pravopis srpskog jezika.

Mmrvic

pre oko 1 mesec

Partizan ce biti prvi u aba ligi ,a zaista i zasluzuju stvarno su dobri

Leukemija

pre oko 1 mesec

Svako svoju bitku bije bolje neka pobedi
L

LeoLuka

pre oko 1 mesec

Nema odlaganja igra se jako
n

neconi1122

pre oko 1 mesec

Pa logicno da ce odbiti msm raspored je izasao pre 3 meseca
b

bogi1312

pre oko 1 mesec

Ocekivanoo je to
n

neconi1122

pre oko 1 mesec

Pa nemaju razlog da prihvate odlaganje

Ikebana

pre oko 1 mesec

Partizan malo kvarno ali realno gleda svoju korist
D

Drobilica kicme

pre oko 1 mesec

partizan se bori za prvo mesto u aba ligi,naravno da ne treba da odlozi utakmicu.Jer ovde se ne radi o c. zvezdi i sta njoj odgovara,vec se radi o partizanu i njegovoj borbi za prvo mesto.
E

Ell loco

pre oko 1 mesec

Posaljite treci tim, deca neka igraju. A ovo zapamtiti
M

Mozak leptira

pre oko 1 mesec

I mi pamtimo, posebno ovaj lakši trening što reče kouč. A pamtimo i kukavicu, i mokraću, pamtimo i krađu pehara i odlazak sa svečanosti. Pamtimo i primoravanje da igramo Aba ligu... Pamtimo mi mnogo toga, nemamo svi mozak leptira kao vi - pošteni
L

Leptirov mozak

pre oko 1 mesec

U komso ala si ti bolestan od mrznje .Neka ti je Bog u pomoc!!!Ovo je samo sport ,kosarka pobedis pa izgubis i sta .Jel to menja tvoj zivot da ti toliko uneses mrznju u sebe i razjedas se za gluposti.Evo bolji ste ,veci ste ,osvojili ste Evroligu samo se smiri .Toliko si ostavio besa na ovom portalu da je to strasno !
d

dejann1987

pre oko 1 mesec

Ovaj golman je rupa,ali ima menadzera dobrog i lagano ga uvaljuje u jake ekipe. A Fener je izgubio od zadnjeg na tabeli i nada se tituli,pa to je smesno. Inace njihov gazda je biznismen i nema pojma o fudbalu,samo ga namestanje zanima. edswq cfcx

nemanja gasevic

pre oko 1 mesec

Samo gazi samo napred partizan!!!!

Dalibor Maric

pre oko 1 mesec

Ništa manje se od partizana nije ni očekivalo, sramota za srpsku košarku zvezda igra u nedelju derbi pa utorka Barcelona
P

Puzinjo

pre oko 1 mesec

Sramota za srpsku kosarku je coki i fmp! Seti se sta je sve fmp radio
M

Možak leptira

pre oko 1 mesec

Pa zar to nije lakši trening samo? Haha, koliko ste jadni, bedni i napaćeni. Svaku lekova pa u krevet
d

dragann

pre oko 1 mesec

Da li je Čovic odlozio derbi kad je Partizan igrao playoff sa Realom, da li ste se bar malo potrudili da dobijete Efes kada je trebalo srpskom klubu ili ste namerno izgubili 50 razlike cisto da date do znanja najboljem srpkom klubu da ste to uradili iz inata. Jel sam nesto slagao sram vas bilo? Partizan je trebao da dozvoli odlaganje, jer je Partizan gospodski klub koji je trenutno i nazalost pod istom palicom kao i vi. Nista nismo bolji od vas, a bili smo, ova uprava nas je uvukla da se valjamo po blatu sa vama, a uvek smo bili bolji u svakom smislu. A sad nas isti ljudi na vlasti tereju da se mrzimo. Zelim da vas odeljemo u nedelju a da vi prodjete Barsu jer sam pravi i iskreni Partizanovac. To je staro vaspitanje Partizana koje se nazalost izgubilo dolaskom ovakvih ljudi na celo mog kluba. Ne podrzavam ovakvu odluku mog kluba jer samo jos vise pravi razdor u sportu i zdravom rivalstvu koje je nekad postojalo. Unistili su srpsku kosarku takvi koji su na vlasti i kod vas i kod, nas na celu sa onim ćorom i balom. Ako to ne vidite Grobari i Delije onda je kasno za srpsku kosarku. Smeju nam se dok kradu i unistavaju srpski sport i seju mrznju. ds
M

Mozak leptira

pre oko 1 mesec

Što da odlože malo jači trening? Kako bih kidao sada, 200% u nedelju da protiv Barse ne mogu da stoje na nogama pacovčići mali napaćeni
K

Kada ste...

pre oko 1 mesec

... igrali protiv Reala niste igrali utakmice ABA lige i mi smo čekali dvadesetak dana da bismo igrali finale protiv vas. Celu pleh of seriju protiv Studentskog centra ste pomerili da biste bili odmorni za Evroligu, ali tada vam to nije smetalo, dok su igrači Zvezde imali isključivo treninge...mali licemerno od vas, ali jbg.,vi ste teška g*vna bili i ostali...
P

Petar11111

pre oko 1 mesec

Istupiti iz te bezvezne lige. Tek sada ništa me znači kada nije prohodna za Evroligu.
M

Mozak leptira

pre oko 1 mesec

A kad ste trčali tamo po svaku cenu i ucenjivali Partizan toga se ne sećaš leptiru?

nemanja gasevic

pre oko 1 mesec

Odlaganja večitog derbija neće biti, potvrđeno je za Mozzart Sport. Crvena zvezda htela je da se odloži susret koji je zakazan u nedelju (19.30), kako bi se što bolje pripremila za plej-in koji sledi. Crveno-beli još ne znaju sa kojeg će mesta u napad na plej-of, ne znaju ni protivnika, pa tako ne znaju ni da li će morati da igraju jednu ili eventualno dve utakmice u plej-inu. Jedino što znaju za sada je da se prvi mečevi plej-ina igraju u utorak, a s obzirom da je derbi zakazan za nedelju uveče, imali bi manje od 48 sati za pripremu. Tražili su od Partizan Mozzart Beta da se utakmica odloži, što su crno-beli odbili.
p

petrovicgoran22

pre oko 1 mesec

dobija partizan

Nrconicar8

pre oko 1 mesec

Nema0 odlaganja bravo grobari
B

Banjica87

pre oko 1 mesec

Grobari,samo vas loze da ispadnete smesni. Naravno da ce biti odlozeno kada jedan poziv menja sve😂😂😂 AV...a taman ste pomislili da se nesto pitate😂😂😂 dsa
M

Mozak leptira

pre oko 1 mesec

Drago nam je da tako napredno razmišljaš, leptire
l

lagano slagace vas tegi

pre oko 1 mesec

Nema veze to je njihova odluka i imaju oravo na to, sve je to ok. Nego problem nastaje sledece godine, ako Partizanu bude trebalo pa Zvezda ne prihvati tu na scenu stupa Tegi da objasni kako je Zvezda zlo Srpske kosarke, a najgluplji mu vjeruju, isti oni koji vjeruju u informer.

Stefan Jovanovic

pre oko 1 mesec

Pametno, ni zvezda ne bi popustila.
u

unitedforce8787

pre oko 1 mesec

"avangardo" i "institucio" sram te bilo. To moze da uradi samo mali, iskomplksirani i zavidni klub. ds
M

Mozak leptira

pre oko 1 mesec

To je za vas samo malo jači trening reče kouč pre par dana, leptirčiću
t

to sto muci vas odavno

pre oko 1 mesec

Kada priznacete javno...

Marko Ostojic

pre oko 1 mesec

Sta ce vama odlaganje kad ste najjaca ekipa sveta ikada 😂😂😂
l

lukicdejan87

pre oko 1 mesec

Da li je Čovic odlozio derbi kad je Partizan igrao playoff sa Realom, da li ste se bar malo potrudili da dobijete Efes kada je trebalo srpskom klubu ili ste namerno izgubili 50 razlike cisto da date do znanja najboljem srpkom klubu da ste to uradili iz inata. Jel sam nesto slagao sram vas bilo? Partizan je trebao da dozvoli odlaganje, jer je Partizan gospodski klub koji je trenutno i nazalost pod istom palicom kao i vi. Nista nismo bolji od vas, a bili smo, ova uprava nas je uvukla da se valjamo po blatu sa vama, a uvek smo bili bolji u svakom smislu. A sad nas isti ljudi na vlasti tereju da se mrzimo. Zelim da vas odeljemo u nedelju a da vi prodjete Barsu jer sam pravi i iskreni Partizanovac. To je staro vaspitanje Partizana koje se nazalost izgubilo dolaskom ovakvih ljudi na celo mog kluba. Ne podrzavam ovakvu odluku mog kluba jer samo jos vise pravi razdor u sportu i zdravom rivalstvu koje je nekad postojalo. Unistili su srpsku kosarku takvi koji su na vlasti i kod vas i kod, nas na celu sa onim ćorom i balom. Ako to ne vidite Grobari i Delije onda je kasno za srpsku kosarku. Smeju nam se dok kradu i unistavaju srpski sport i seju mrznju. d
M

Mozak leptira

pre oko 1 mesec

Zdravo rivalstvo? Na spavanje klinac, šaku lekova i u krevet

Miki Milikic

pre oko 1 mesec

poklonite im pobedu ako nece da odloze
D

Dejan87ns

pre oko 1 mesec

Kakvo odlagamje i nama nisu izlazili u susret ima da se igra nema povlascenih
m

milos987

pre oko 1 mesec

Na kraju ce biti pomeren derbi
v

vaša_greska

pre oko 1 mesec

Ko vas šiša , što niste bili 6

stevica jovanovic

pre oko 1 mesec

nema potrebe za odlaganje derbija
b

booster87

pre oko 1 mesec

Zvezda da se ne pojavi neka pobede 20:0 zvanicnim rezultatom,nama je bitna evroliga aba liga nas ne zanima. Odgovori dxsa
M

Mozak leptira

pre oko 1 mesec

Čemu li se nadaš kada ćete odigrti jednu utakmicu vise od nas u Evroligi? Nemate vi pojma kako stvari stoje kad dođe do ovoga, laganih 15 razlike za braću Veselog i Pantera

lukic.d.1970@gmail.com

pre oko 1 mesec

"avangardo" i "institucio" sram te bilo. To moze da uradi samo mali, iskomplksirani i zavidni klub. dsa

Nikola Milicevic

pre oko 1 mesec

Normalno da ce da odbiju ne bi ni oni nama odlozili nego bi namerno izgubili 50 razlike nama bitnu njihovu pobedu

Nikolajaovankv

pre oko 1 mesec

Partizan standardno odbija sve moguce kao i uvek
"

"gromado"

pre oko 1 mesec

"avangardo" i "institucio" sram te bilo. To moze da uradi samo mali, iskomplksirani i zavidni klub.
A

Aloooooo bre

pre oko 1 mesec

Srbine, mi smo najveci rivali, ne bi bilo normalno da prihvatimo
b

bugiber

pre oko 1 mesec

Pa zastio da se odlozi to je samo jaci trening pred Barsu ....???

kata9323@gmail.com

pre oko 1 mesec

Pa naravno da nece biti

Milan Sofija

pre oko 1 mesec

Tako i treba,NAPRED PARTIZAN!!!!

Trifke1970

pre oko 1 mesec

Normalno da ce da odbiju ne bi ni oni nama odlozili nego bi namerno izgubili 50 razlike nama bitnu njihovu pobedu

Quattro

pre oko 1 mesec

Trebalo bi da se odlozi jer je nerealno odigrati dve ovakve utakmice za 48 sati!
M

Mozak leptira

pre oko 1 mesec

To nisu dve utakmice, to je jedna utakmica i malo jači trening pred Barsu, aj paljba u krevetac, šaka lekova i spavanjac
P

Predrag Petrovic

pre oko 1 mesec

isto bih i zvezda uradila
A

Aleksejko

pre oko 1 mesec

Da li je Čovic odlozio derbi kad je Partizan igrao playoff sa Realom, da li ste se bar malo potrudili da dobijete Efes kada je trebalo srpskom klubu ili ste namerno izgubili 50 razlike cisto da date do znanja najboljem srpkom klubu da ste to uradili iz inata. Jel sam nesto slagao sram vas bilo? Partizan je trebao da dozvoli odlaganje, jer je Partizan gospodski klub koji je trenutno i nazalost pod istom palicom kao i vi. Nista nismo bolji od vas, a bili smo, ova uprava nas je uvukla da se valjamo po blatu sa vama, a uvek smo bili bolji u svakom smislu. A sad nas isti ljudi na vlasti tereju da se mrzimo. Zelim da vas odeljemo u nedelju a da vi prodjete Barsu jer sam pravi i iskreni Partizanovac. To je staro vaspitanje Partizana koje se nazalost izgubilo dolaskom ovakvih ljudi na celo mog kluba. Ne podrzavam ovakvu odluku mog kluba jer samo jos vise pravi razdor u sportu i zdravom rivalstvu koje je nekad postojalo. Unistili su srpsku kosarku takvi koji su na vlasti i kod vas i kod, nas na celu sa onim ćorom i balom. Ako to ne vidite Grobari i Delije onda je kasno za srpsku kosarku. Smeju nam se dok kradu i unistavaju srpski sport i seju mrznju.
I

Iskompleksirani mali vojni klub

pre oko 1 mesec

Vi ste sinonim za mrznju!
@

@Aleksejko

pre oko 1 mesec

A sta vas boli taj Efes??? Efes je tad bio u vrhu EL, tekma se igrala u Istanbulu i sta da ocekujete, da Zvezda pobedi? To samo budala kao sto si ti, moze da ocekuje! Sto ne pomenes kad je vas Zeljko dok je vodio Fener 2016.god.na domacem terenu izgubio od Darusafake i plasirao je u top 8, a Zvezdu izbacio! Daj bre ne lupajte, Zvezda nije htela da pobedi Efes zbog vas, kakva glupost, pa u to vreme tri dana da su igrali, ne bi ih Zvezda dobila! Vi, gospodski klub, ucenjujete igrace da dve godine ne smeju da predju u Zvezdu po odlasku iz Partizana, vi ste kompleksasi! Vi gospoda, dok je Zeljko bio trener, svaka tekma 20k ljudi, kako sutnuse Zeljka, prepolovi se poseta, za koga vi navijate, za Partizan ili za Zeljka?
M

Mozak leptira

pre oko 1 mesec

@aleksejko Ti kad bi u nekom sportu imao toliku legendu ne bi napisao ovo što si napisao. Kod vas je samo daj sve odmah, sada, da se ložimo na maks bez sistema, bez ikakvog procesa. Al to ste vi napredna bagra koja duva i pije na ulici
Z

Zekaa98

pre oko 1 mesec

Zasto ne bi odbili,nista ne dobijaju ako pristanu

Kristina Rajkovic

pre oko 1 mesec

Tako i treba samo napred partizane
b

bolton79

pre oko 1 mesec

Grobari,samo vas loze da ispadnete smesni. Naravno da ce biti odlozeno kada jedan poziv menja sve😂😂😂 AV...a taman ste pomislili da se nesto pitate😂😂😂
m

milan62611

pre oko 1 mesec

Raspored je bio poznat sta ima da se odlaze

acak477

pre oko 1 mesec

Zvezda da se ne pojavi neka pobede 20:0 zvanicnim rezultatom,nama je bitna evroliga aba liga nas ne zanima. Odgovori

Marko Ostojic

pre oko 1 mesec

Klasicno lozenje... Kad nema Evrolige bitna je Aba liga i obrnuto.. Samo mali komsija evropskog sampiona!
J

Jorge/87

pre oko 1 mesec

Treba izvesti treci tim na taj derbi i spremati se za Barsu...neka Grobari uzivaju malo, nije im lako

Ludi Cobra

pre oko 1 mesec

Tenzična atmosfera već sada
F

Fade to black

pre oko 1 mesec

Pošto smo komendija od timova i jedni i drugi, koji su bacili i ove sezone 30 m evra u rupu bez dna, najpametnije bi bili da derbi (a moze i do kraja sezone) igramo sa 12 domaćih igrača pa makar i sa juniorima. Da narod moze bar da gleda srpske talente. Ionako trenutno izgledamo kao huminitarne organizacije za afroamerikance koji ne mogu u Nba. I dodju ovde, uzmu 2-3 miliona i zezaju se po you tube-u, žive u vilama od 5 spratova kao holivudske zvede. A rezultata nigde. Pa Zvezda je isto uzimala 8. ili 10. mesto sa budzetom 3-4 m i sa većinom domaćih prosečnih igrača tipa Simonovic, Dangubic, Bjelica, Lazic,Davidovac itd. Sad Čima Moneke za svoje zafrkancije košta vise nego tada ceo tim i strucni stab! 🥸

Srkizeka

pre oko 1 mesec

koja laz od ostoje kaze zvali ga navijaci iz unutrasnjosti kupili karte za derbi samk neznam koja karte mozda za fudbal posto u aba ligi nema gostujucih navijaca.
M

Mozak leptira

pre oko 1 mesec

Kad bi imao 2 grama mozga samo, ne 3 nego 2 shvatio bi da mi, nismo gosti u nedelju, bili smo gosti pre 10-15 dana al smo vam poslužili samo za lakši trening kako kaže onaj sto ljubi grb kad ga oteraju kao kera. Leptire, leptire

Petar Spas

pre oko 1 mesec

Duel za pamćenje

Rade Svabic

pre oko 1 mesec

Svaki poen biće zlata vredan
H

Hunter4417

pre oko 1 mesec

I za to se ima resenje. Zvezda treba da primeni "tank" taktiku iz Nba i igra sa trecom postavom plus omladinci protiv Partizana.
p

perabuca

pre oko 1 mesec

Pa naravno da nece izaci u susret

matija bakic

pre oko 1 mesec

Navijači jedva čekaju
p

perabuca

pre oko 1 mesec

Naravno da ce da odbije

Nemanja Božić

pre oko 1 mesec

Nije ok, ali njima na obraz. I zato treba da ih nabijemo 30 razlike zbog bezobrazluka.
t

taman

pre oko 1 mesec

jedan jaci tening za vas pred barsu.

Matija Bakic

pre oko 1 mesec

Meč pun naboja i strasti
V

Velinovzeljko

pre oko 1 mesec

Nema odlaganja raspored je jasan bio
X

Xkzm

pre oko 1 mesec

Propisi su propisi

Mersija Mujezinovic

pre oko 1 mesec

Partizan gleda svoje interese

miladin salevic

pre oko 1 mesec

Sta vredi odagati neizbezno .Sta kao ce da poprave igru ako odloze ne kapiram .
S

SIobaa

pre oko 1 mesec

Jaoo intelektualac ala si bistar....pa naravno da se ne odlaže zbog forme već zato što je derbi u nedelju a već u utorak gostovanje Barseloni,ne misliš li da je to malo naporno?

ovaj mejl

pre oko 1 mesec

Rivalstvo na vrhuncu

dimi king

pre oko 1 mesec

Biće borba do kraja
Z

Zera666

pre oko 1 mesec

Klasicni grobari bravo

Dimitrije Bakic

pre oko 1 mesec

Arena spremna za duel

Sasabaki123

pre oko 1 mesec

Spektakl koji svi čekaju
V

Velinovzeljko

pre oko 1 mesec

Dobija Partizan
G

Goga771

pre oko 1 mesec

Ma nema odlaganja
D

Djordje Milev

pre oko 1 mesec

Čemu odlaganje

Jakov

pre oko 1 mesec

Večiti derbi bez odlaganja

Hombre Cansado

pre oko 1 mesec

ovo nije zbog borbe i prvog mesta nego zbog inata. ja kao grobar to ne volim. nije bitan nas mec a zvezdi znaci za evroligu. korektno bi bilo pomeriti termin
V

Vldblk9a

pre oko 1 mesec

Da Im gazda covic to isto nije uradio Kada je partizan trebao igrati sa realom verovatno bi odlozili, ovako I ne treba da Im odlazu.
S

Sta ce vam odlaganje

pre oko 1 mesec

Sta ce vam odlaganje kad svakako ispadate ekspresno tj vec ste ispali a u ABA nemate sta da tražite, pitanje da li cete do polufinala doci. Besmisleno je bilo kakvo odlaganje za vas.
B

Bole01

pre oko 1 mesec

Jaooj jaoj koliko ste jaki, kako si se osilio, od poslednjeg dosli do 15tog mesta, pa to je sjajnoo.. Da ste bar do polovine EL bili konkurentni.. Ali nema veze, ako volis dobru kosarku gledaces kako Zvezda dobija Barsu, a Bogami i Monako nek se spremi.. A u Abi protiv vas tako dominantnih stvarno tesko.. kad bi se salili.. spustice vas Zvezda na zemlju, poleteli ste, samo ne znam na osnovu cega.. Javi se na kraju da vidimo cija ce Aba biti..

Mačva Šabac

pre oko 1 mesec

A,PANTERI IZ ŽELEZNIKA,zaboravljaju kako je njihova legenda Čović nije hteo da se odloži utakmica PLEJ OF SRPSKE LIGE ,kada je Partizan igrao plej of sa Realom.Toga se vi ne sećate.
V

Vlada9111

pre oko 1 mesec

Dobijaju nas i Partizan i Barselona
I

Iron

pre oko 1 mesec

Zvezda neće doći na utakmicu ako ima i malo ponosa...
B

Bacoglavac

pre oko 1 mesec

И одложиће на крају.
S

Silba026

pre oko 1 mesec

Ne znam cemu teranje inata..
c

cule87

pre oko 1 mesec

Navijacu u derbiju za Partizan. Navijaću u utorak za Zvezdu. Mrzim Pantera...
R

Rajkav

pre oko 1 mesec

Normalno da su odbili kad im je to jedino takmičenje gde imaju još neku šansu
1

125

pre oko 1 mesec

Haaaahahaha...a u kom takmicenju imate vi neku sansu? P.S zna li neko kada se igraju: kup Slavice Cukteras, kup Pomoravlja i Cipiripi kup?

Gost55

pre oko 1 mesec

Katastrofa, ne znam što teraju inat
S

Stefistef1

pre oko 1 mesec

Njima je samo ovo i ostalo pa mogu da igraju zato su i odbili
R

Ru99

pre oko 1 mesec

Hahah zavist
m

maksss

pre oko 1 mesec

To smo mi , Srbi, mrzimo se iz dna duse!!! Sto se vise mrzimo , mislimo da pokazujemo ljubav prema svom klubu! CUDO BI BILO PRAVO DA SE MEDJUSOBNO POMAZEMO I GURAMO JEDNI DRUGE!!! KAO NAROD SMO DNO DNA, ZAVLADALA ZLOBA, KRIMINAL, BOLEST UMA....
1

125

pre oko 1 mesec

Odlican komentar. Ali mislim da ovp treba da procitaju vucic, covic i pogotovo terzic, pre svih.
H

Hvale se

pre oko 1 mesec

Ljudi kako su izgubili od Efesa da bi Partizan ispao. Hvale se kako 'sredili' prošle sezone utakmicu u Pireju jer im je trebala pobeda. I to je ok? I sad im Partizan kriv?!
S

Spasovski92

pre oko 1 mesec

Zvezdas sam ,mislim da potrebe nema da se odlaze mec, vecina su stranci ,placeni su za to da svako malo imaju utakmice

Kris Tina

pre oko 1 mesec

Pa zasto bi prihvatili da odloze? Logicno je da su odbili.

vozi Miško

pre oko 1 mesec

Pa da li će Barsa da odloži ACB?
V

Vlad33

pre oko 1 mesec

Oni su barem u Španiji, ne moraju da putuju. Zvezda u ovom slučaju završava derbi tek oko 22h i mora da putuje u Barselonu, da odradi možda jedan trening oporavka i onda utakmica koja je realno bitna. Sve to u manje od 48h. Ne kažem da mora da se odloži utakmica, Partizan ima pravo da odbije odlaganje, samo kažem da je zahtev za odlaganje opravdan i da ima smisla.

S. Jovanovic

pre oko 1 mesec

Pa naravnoo

vuktim

pre oko 1 mesec

biće veselo

čerčilbgd

pre oko 1 mesec

Naravno nema odlaganja
E

E moj Saša!!!

pre oko 1 mesec

Zašto tražite odlaganje?Pa treba vam"malo jači trening"pred plej in.Zgazi ih Zvezdo sve ha,ha,ha
M

Mesarci

pre oko 1 mesec

Zasto bi odlagali trening?
B

Bengbeng97

pre oko 1 mesec

Naravno da nece, sujeta je cudo i sto bi oni pomogli nama...grobari su to
3

365k

pre oko 1 mesec

ka sto ste vi nama pomogli sa Efesom.karma braco#
а

армата

pre oko 1 mesec

шта ће одлагати, имамо ових црнаца ко пљеве, нека играју плаћени су добро.
a

armija85

pre oko 1 mesec

Kada cemo vise istupiti iz te lige? Evo vam nove prilike! Koga zanima ta liga i za sta se ona igra?
F

Fade to black

pre oko 1 mesec

Možeš misliti vaznosti utakmice. Bacili i mi i vi 30 m evra u ništa i ove sezone. Mi nemamo trenera i sto imamo veći budzet to više koševa primamo, vecinu mečeva u EL preko 100. I što veći budzet manje akcija u napadu 😁. A vi ste tek Alan Ford klub. Tobože ste opozicioni a finansira vas vlast. I sto više vredjate to više para dobijate. I kad svojom nesposobnošću i neznanjem unistite sezonu lako je naci krivca tj krivi su oni koji nas financiraju 🤩. Komendija i jedni i drugi. Bolje da 30 m evra ulozimo u rukometni, odbojkaski i vaterpolo klub. Sa 30 m evra bili bi kandidati da budemo prvaci Evrope u sva tri sporta! I mi i vi! I to i u muskoj i ženskoj konkurenciji. 😇. A mozda bi ostalo para i za hokej na travi 🤣.

Laki14

pre oko 1 mesec

Nezgodno bi bilo naći termin kasnije za derbi
P

Pixy

pre oko 1 mesec

Koliko dokaza ovde da više mrze Zvezdu nego što vole Partizan.

Andjela01mla

pre oko 1 mesec

I treba da se odigra svi to čekaju 😂😂
m

merllin_pfc

pre oko 1 mesec

Zlo raditi a dobru se nadati ? Kada se samo sijetim one sramotne utakmice protiv Efeasa I 40 razlike. One kurcobolje da se naudi Partizanu. Ima da vam se sve vrati sa kamatom.
d

demoga

pre oko 1 mesec

Ja kao navijač zvezde kažem da ne treba da se odloži derbi što bi se išta odlagalo igra se na dva dana pa šta igraju svi ostali Pa igramo i mi ali ovo što ti pričaš da smo mi Efes pustili da dobije četiri razlike OK nije nas interesovalo utakmica ali da nas je interesovala njima je trebala nama nije a i bili su triput jači od nas tako da svakako ih ne bi ni dobili jedan ili 105 razlike jedan ili 105 razlike
H

Hermano7

pre oko 1 mesec

55! Ne 40.

PFC PFC

pre oko 1 mesec

Da objasnim ovim pavijanima,citajte pazljivo.. Ova utakmica nema nikakve veze sa onom kad je Partizan igrao protiv Reala i odlizio ..Partizan je igrao za fajnal for , a u Aba je trebao da igra utakmice plej ofa koje u opste nisu kalendarski ustanovljene nego samo je receno picinje utorak ,a mi igramo u cetvrtak sa Reaolom.. zvezdi ova utakmica nista ne znaci moze i sa juniorima da izadje ,nije ofo pej of pa ajde da odloze ,nego utakmica poslednjeg kola gde Partizan moze da bude prvi ,i sta treba da odlozimo ,da pauziramo i ladimo se i onda da igramo sa zvezdom nebitnu utakmicu za njih ..plus karte koje su rasprodate ,bice preko 20000..
l

lgg

pre oko 1 mesec

Pa jel su te razumeli u sobi?
N

Normalan

pre oko 1 mesec

Koliko su grobari iskompleksirani i opterećeni Zvezdom, pa to nije normalno..ovo je sve gore i gore
1

125

pre oko 1 mesec

Ti normalan? Trk kod Laze, pa da ti tamo objasne tvoje stanje.
G

Gostivar

pre oko 1 mesec

a ti si kao normalan, botino. Koliko dnevno komentara ostavis na Partizanovim vestima pod razlicitim nadimcima????
s

sladjananis

pre oko 1 mesec

ocekivano. da su pametni iz zvezde uopste da ne izadju da igraju.

Alex Mano

pre oko 1 mesec

nije to taktika zvezde, prvo neka protivnik vodi, TEK onda se ide u svlacionicu i ne izlazi na teren, TEK kad protivnik ode kuci onda se izade na teren!!!!
G

Gunnersi

pre oko 1 mesec

Nama ovaj mec ne znaci apsolutno nista. Obradovic ne treba da izvede na teren nijednog prvotimca koji igra Evroligu. Ovaj mec treba da odigraju Moteijunas, Davidovac, eventualno Miljenovic i sve ostalo klinci, Radosevic i ostali. Nema potrebe za dizanjem frke, nebitan mec skroz. Mada ispascemo i u plej inu odmah svakako gledajuci vecerasnje rezultate.
S

Stefy97

pre oko 1 mesec

I ne treba da se odlaze.
N

Niki1

pre oko 1 mesec

prosto neverovatno da je ovakav scenario uopšte moguće izvesti
L

Lolol

pre oko 1 mesec

Zašto da odlažu propast? I onako će izgubiti od Partizana i onda sledi još jedno demoliranje u EL Zvezda nema trenera i to je to Da je penjaroja bio.od početka u partizanu verovatno bi ušao i 10 Zvezda 5 najplecnija ekipa u evropi I partizan isto i šta na kraju? Opet krompiri Baš smo zemlja košarke, bili nekad davno Ovako gledamo trecerazredne crne i naše nesrećnike koji ne znaju gde se nalaze
m

miki.mocart

pre oko 1 mesec

Pa dobro... prosli put rece Sasa Obradovic da ovo nije bila utakmica nego malo jaci trening... tako da znacice im trening u nedeljh pred euroligu . Pa nek razmisli drugi put sta lupeta. 😅
a

armija85

pre oko 1 mesec

Miki, aj ne ....
G

Gost1818

pre oko 1 mesec

Da je u pitanju fajnal for pa da se i odlozi. Za plej in nema potrebe.
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 1 mesec

Šta će se desiti ako Barselona izgubi od Bajerna a Dubai pobedi Valensije. Onda bi u utorak u Sarajevu utakmicu plej ina Evrolige igrali Dubai i Zvezda. Utakmica Bosna-Dubai je zakazana za ponedeljak. Da li će Aba liga i Milija Vojinović i onda ostati dosledni i principijalni da zbog unapred napravljenog rasporeda ništa ne može da se menja i narediti Dubai da mora da igra ili pravila nisu ista za sve. Znam da se ovi neće desiti i da moja Zvezda u utorak igra u Barseloni 99,9% ali samo pitam šta se dešava ako bude da se ostvari ovaj 0,01 %.
g

gargamel89

pre oko 1 mesec

Nista od toga . zvezda gostuje Barseloni u utorak i ako prodje njih ,treba, opet u gostima,da dobije porazemog iz utakmice Monako:Panata . Eto ,resio sam ti sta bi bilo kad bi bilo :)
s

stojce58

pre oko 1 mesec

Nema tu šta da se odlaže

Alex Mano

pre oko 1 mesec

Pa nece valjda da odloze utakmicu zbog jedne utakmice u plej ofu koja zvezda SIGURNO gubi?!?!
g

gostbre

pre oko 1 mesec

treba da se igra...nego sta...ako moze 23.00
F

Fade to black

pre oko 1 mesec

Ne znam u cemu je problem za Zvezdu? Nebitna utakmica. Izvedes juniore da se kale u derbiju i resis problem. Ako Partizan ne odigra dzentlmenski i bude se iživljavao i nabijao razliku, taman dobijes razlog da se napalis i izbacis ih u play offu kad bude važno. Ionako smo u raspadu i jedni i drugi i to polufinale Aba lige ce "spasavati " sezonu i jednima i drugima! Ako se uopste ovakve loše sezone sa 30 m evra budzeta mogu spasiti osvajanjem aba lige.
@

@

pre oko 1 mesec

Pazi ti ovoga, ne pitate se vi vise nista
O

Ogysa

pre oko 1 mesec

Igraj Zvezdo u nedelju ionako pucas u utorak
P

Prdoje

pre oko 1 mesec

Kk Partizan je odložio utakmicu protiv KK Igokea, planiranu za mesec novembar zbog evropskih obaveza i zbog nezgodnog termina za navijače,13 00 ? I ta utakmica je odigrana tek u januaru. Tako da se može odložiti utakmica, ako se hoće. Inače, odlaganje utakmice ionako nema veze sa rezultatom CZ u utorak. CZ i doktor Saša O ispadaju, već su na raspustu.
A

Avangarda

pre oko 1 mesec

i vi ste odlozili 2 u startu sezone.. da krece playoff aba lige pa ajde, ovo je jos uvjek regularni dio sezone, nemoj da placete ionako vam nije bitan mec valjda?
R

Raša P

pre oko 1 mesec

Svaki ali svaki napad preseći faulom dok ne bude igrača za nastavak utakmice!
D

Dr Dre

pre oko 1 mesec

Zvezda da se ne pojavi neka pobede 20:0 zvanicnim rezultatom,nama je bitna evroliga aba liga nas ne zanima.

Alex Mano

pre oko 1 mesec

pa vama se svakako sezona u EL u utorak ZAVRSAVA!!!
Z

Zaludno pisanje

pre oko 1 mesec

Vaša priča u EL trajaće sedam dana duže od Partizanove, a toliko se reči i slova potrošilo, toliki se hajp dizao, toliko hvalisanje.........
x

x12222

pre oko 1 mesec

Ja sam grobar od kad znana i sem za sebe. Srbin crnogorskog porekla. Kako smo mi dosli do ove mrznje zbog us...sporta? Kad su poplave bile svi smo isli, da je rat svi bi isli kao jedan..ali ovo..
A

Aca jdjdjd

pre oko 1 mesec

Sad da se desi poplava,požar ili zemljotres, ne bi mrdnuo da pomognem nekog. Dok se biju studenti , zabole me za Srbiju.
N

Ne razumem

pre oko 1 mesec

Plan utakmica je definisan na pocetku takmicenja. Ne znam kako je ovo sad problem ili nije planirano da se prodje. Nebitna je utakmica za obe ekipe, zato ne znam cemu frka i odlaganje. Nek igraju sa juniorima. Da se ceka neko 10 dana kad bude njima zgodno ni Partizanu ne odgovara. Svakako ide pauza u Aba.
n

neshha

pre oko 1 mesec

Vidi,kao Zvezdas kazem da ne treba da se odlaze.Ali hajde ti probaj tako argumentovano da objasnis zasto je onda Partizan odlozio utakmicu protiv Igokee???!!!
m

ma da bre to

pre oko 1 mesec

evo monako usra hapoel, pao ce rutinirati efes, ako i barsa dobije bolje da ne odlazemo derbi, nego da predamo barsi odma da se ne mucimo da idemo i da nas nakantaju 20 razlike.
k

kristijanm055

pre oko 1 mesec

Hahahahaha razbice ih Partizan
m

milena11.11.

pre oko 1 mesec

Očekivano.I posle uprave pričaju o normalizaciji odnosa.

Zivot je igra

pre oko 1 mesec

tako i trebaaa idemo crveno beli .
D

Dojčilo

pre oko 1 mesec

Kao partizanovac smatram da je ovo što je naša uprava uradila vrlo ljigav i nekoretan potez. Bez obzira na rivalitet i bez obzira što u ta dva kluba igra preko pola stranaca to su naši klubovi. Čovek sam star 61 godinu ...valjda toliko i volim Partizan i ne volim Zvezdu....ali ovako nešto je odvratno....
D

Dajvak

pre oko 1 mesec

Ti si simpatizer, u najbolju ruku.
M

Milan simpatizer Partizana

pre oko 1 mesec

Npr. zbog njihovog odnosa prema utakmici protiv Efesa, kada je nama trebalo.
A

Avangarda

pre oko 1 mesec

ne lazi botino.
S

Savo 11

pre oko 1 mesec

E Dojcilo seti se Zvezdinog poraza protiv Efesa kada je trebalo Partizanu.Koliko puta oni nisu hteli da promene termin derbija.Karma sve vraća.

dusann55555

pre oko 1 mesec

Treba Zvezda da odmori glavne igrace iskreno je nebitna utakmica za nas

Alex Mano

pre oko 1 mesec

sa 10-tog mesta za vas je sezona GOTOVA u EL!!!
G

Gost 033

pre oko 1 mesec

Neće da treniraju?
n

no.1

pre oko 1 mesec

Srpska posla

FiumenBG

pre oko 1 mesec

van pameti koliko se pljuje zvezdino 10 mesto ispada da je veci uspeh biti 15. u EL 🤦‍♂️😂😂
S

Skul

pre oko 1 mesec

sa 30 miliona evra budzeta ne da je neuspeh nego bruka
@

@skul

pre oko 1 mesec

Sa 27 mil.EUR budzeta 15. mesto je ogroman uspeh hahahahahaha
K

Kontra_1

pre oko 1 mesec

Dok je bio Covke predsednik Zvezde sve je radio da oteza Partizanu u svakom pogledu i na svaki nacin, secate se?
D

Dojčilo

pre oko 1 mesec

I sad misliš da mi treba da budemo kao oni???
K

Kontra_1

pre oko 1 mesec

@Dojčilo Treba da budemo gori....
P

Profesor 0.6

pre oko 1 mesec

Dojčilo,oko za oko zub za zub.Dosta smo mi izigravali džentlmene

Radosav Ikovic

pre oko 1 mesec

Sami sebi najveveci neprijatelj

mladen misic

pre oko 1 mesec

Najgori smo narod
P

Panda1

pre oko 1 mesec

A sad pred najvažniju utakmicu hoćete da propustite trening? malo jači doduše 😀
M

Martinabrt

pre oko 1 mesec

Ma sta da se odlaze i treba da se igra svi cekamo to
j

jocy9933

pre oko 1 mesec

Napred Zvezdaaaa
M

Maja Ne voli Marka

pre oko 1 mesec

Znaci deremo groblje ..

Ayahuasca

pre oko 1 mesec

Mi smo sami sebi najveci neprijatelji. Pa sta vas kosta da odlozite
P

Pedjah

pre oko 1 mesec

Rezultatski malo osim prestiza,ali kosta mnogo vise jer bi bio dugo bez takmicarske utakmice i time rizik od pada forme pre odlucujuce utkmice.Eto zato.

FiumenBG

pre oko 1 mesec

pedjah svakako imamo svi 3 sedmice lufta , pa bolje odigrati jednu tekmu takmicarsku izmedju
A

Antimejdž

pre oko 1 mesec

Pa dobro, nek pitaju Evroligu da se pomeri plej-in, šta... Iovako su bitan faktor tamo, zar ne
j

joca2090

pre oko 1 mesec

Trening se ne ODLAZE NIKAD!
m

mire09

pre oko 1 mesec

Ako ste pametni necete ni doci na utakmicu,nek im upišu pobjedu i onako su oni drugi,a mi treći. Aba liga je jedino Partizanu bitna da bi kao spasili sezonu
А

Алекса977

pre oko 1 mesec

А ваша ће се сетона уписати у свим аналима кошарке као рекордна, 9. место Евролиге.

FiumenBG

pre oko 1 mesec

Aleksa sta bi vi dali za 10. mesto.. :)))))))
S

Slavuj

pre oko 1 mesec

Partizanu bitna ABA da spasi sezonu? Koji ste vi likovi, zar je vaša sezona bolja? Odigraćete jednu utakmicu više i to u Barseloni, a eno ih oni deru Bajern 20 razlike. Ako vam ABA nije bitna igrajte sa drugim timom jer po sajtu EL imate u rosteru 22 igrača, valjda možete od njih 22 izabrati 10 za derbi . Pominjete Partizanovu sezonu gdje je igrao plej of i bio na pobjedu do F4. Da ste vi u toj poziciji odložili bi i vama.

Velimir Jovanovski

pre oko 1 mesec

Pa im posle opet vi odlazite utakmice kao 2023 i dozvolite gostujuce navijace
M

MVPČAČAK

pre oko 1 mesec

Šta se bre palite? Predsednici klubova najbolji pajtosi i ortaci sad sede i smeju se nama, budalama. Mi se ovde svađamo a oni se dogovaraju o daljim koracima.

Ivan Todorović

pre oko 1 mesec

Taman da imaju izgovor kad ispadnu iz evrolige
L

Luja

pre oko 1 mesec

Srećom pa vi još uvek imate šansi da osvojite desetu u nizu.

Olga60

pre oko 1 mesec

Sto mozes danas ne ostavljaj za sutra

Dragomir Borovic

pre oko 1 mesec

idemo bre sa srecom, tako i treba

Ciba1985

pre oko 1 mesec

Pocinje kukanje i spletkarenje...
M

Mile led

pre oko 1 mesec

Nema odlaganja! Da nabusimo tkz. zvezdu sa jos jednim treningom poput reala sinoc.
M

Mile led

pre oko 1 mesec

Nema odlaganja! Da nabusimo tkz. zvezdu sa jos jednim treningom poput reala sinoc.

znalacfudbala

pre oko 1 mesec

ako hoces da osvojis evroligu, nema odlaganja!

nenanena2

pre oko 1 mesec

Ništa drugo se nije ni očekivalo od njih
A

Antimejdž

pre oko 1 mesec

Pa da. Čisto sumnjam da bi oni pristali da odlože da Partizan igra bitnu utakmicu u Evropi
m

mig29

pre oko 1 mesec

da odlozimo pa da dodju u nedelju kad nas nema ...ne biva

Mersija Mujezinovic

pre oko 1 mesec

trebali su da odloze,kad su ovakve stvari u pitanju

Ljubovija city

pre oko 1 mesec

Ostoja i Drčela=Braća po profitu!
Г

Геџа - Србијанац

pre oko 1 mesec

Ако мало памети има, послати јуниоре... А верујем да је макар Томић паметан. Ту "смешну лигу" не треба ни играти...
R

Realan 2

pre oko 1 mesec

Nema odlaganja treninga, taman da se spreme za plej in...
S

Sasastevic

pre oko 1 mesec

Slepci, namerno nece da odloze
p

podesen

pre oko 1 mesec

Ja ne bi odlagao laksi trening u nedelju.😂😂😂😂
A

Adinomis

pre oko 1 mesec

Realnost je da je Partizan direktno izbacio zvezdu iz play off-a pobedom u evroligi, a sada ce je neodlaganjem ove utakmice izbaciti i iz play in-a. Razmislite!
P

Prdoje

pre oko 1 mesec

CZ je izbacio neznalica Saša O
C

Cofi998

pre oko 1 mesec

Tako je i ne treba da se odlozi
A

Anti.

pre oko 1 mesec

Vazda li cmizdrite čim nije po vašoj volji. Tražite da se izvedu đeca što ste onda koji đavo tražili odlaganje ne kapiram?
Š

Šomica

pre oko 1 mesec

Kaže navijač kluba koji nije igrao KLS.Kaže navijač kluba koji je bio uvređen, pa igrao FIBA ligu šampiona.Kaže navijač kluba koji je bio 8 u ABA ligi i dobio pozivnicu za Evrokup! Kaže navijač kluba koji je tražio odlaganje zbog utakmica sa Realom! Treba li dalje da ti nabrajam?
S

Srdjan1314

pre oko 1 mesec

Bravo, tako i treba. Ne znam zašto žele da se pomeri meč kad je to za njih samo trening! 😂 🖤🤍🖤🤍
s

sale sale sale

pre oko 1 mesec

vadi decu da igraju, trofej Evrolige je primaran cilj, imamo dobru ekipu punu dobroh momaka i svi su talentovani, sve smo blizi trofeju Evrolige i to je prioritet
A

Anti.

pre oko 1 mesec

Realno nikad bliži. Da Bog da vam sve bilo ovako blizu
S

Saša2233

pre oko 1 mesec

Posteno
F

Franjevci...

pre oko 1 mesec

A kad vam trebalo pre par godina ,odlagala se cela liga,plej off se igrao po rasporedu onog Turčina,žoca...poruka za ove glupandere iz Zvezde,pamti,a nama i onako ova utakmica u nedelju ništa ne znači,izađete sa klinci neki
V

VB

pre oko 1 mesec

Da ste se plasirali u play off, odlaganje ne bi bilo potrebno. Usput, utakmica vam je rezultatski nebitna, možete da odmarate glavne igrače, a cela igrarija je sa idejom da se ne priča kako ste sami ispustili mesto u prvih šest

Zeljko Pavlovic

pre oko 1 mesec

Pametno, sta ima da se odlaze?! Kako u NBA igraju svaki drugi dan pa cute a ovi nasi brze bolje da odlazu utakmice...

JEJICA

pre oko 1 mesec

Idemo partizan...do pobede 🖤🤍

dejanjovanovic782@gmail.com

pre oko 1 mesec

ionako se igra radi prestiza,Partizan ce biti drugi,zvezda sigurno treca jedino ako se desi cudo pa Bosna pobedi Dubai
n

navikli na domaci teren

pre oko 1 mesec

Nek traze od Evrolige da odlozi utakmicu plej-ina na recimo cetvrtak, ili kad njima vec odgovara...
X

XYZ

pre oko 1 mesec

Čitam ovde o nekoj ljubomori zbog prolaska Zvezde u play in prošle i ove godine, na šta da budu ljubomorni ?..O čemu vi ljudi pričate !? OK, Partitan je prosle i ove godine doziveo rezultatski neuspeh u EL. Ali šta znači taj play in sa 9-10 (verovatno)pozicije ? Postoji naravno teorija i pravo na borbu za play off i to je to.Kao prošle godine, odigrali jednu tekmu više i ispali od Bajerna ...i kakav je to sad specijalni rezultat i šta on donosi ? Ove godine će verovatno biti isto ili slično, 1-2 tekme. Pa ja ne znam šta bi bilo da Zvezda stvarno ode na F4, pa oni bi se odmah proglasili za najjači tim u EL !?...možda su se i već samoprozvali za tako nesto, a da nisam upućen. Dajte ljudi...ono, ni jedan ni drugi naš tim nisu opravdali ulaganja realno..nema vise izgovora o budžetu, rosteru, itd...jer gledajte Valensiju i Žalgiris na primer, prosle godine Pariz...da nemaju možda veće budžete !? I jos nesto logično, pa i Zvezdi vise odgovara da sad odigra derbi utakmicu opustenu koja nista ne donosi nego da je ima u kalendaru za slučaj da nekim čudom stigne do play off-a EL.
T

Tvrle

pre oko 1 mesec

Pa dobro, neka Zvezda igra sa juniorima. Nebitna utakmica. A, klinci možda i pobede, imaće motiv...

Nummer1

pre oko 1 mesec

Dobro, oba tima su imali gust raspored ali fer bi bilo da se igra derbi svakako
H

Hermano7

pre oko 1 mesec

Trpaj Partizane! Vracaj za sve! Nek se povuku u prvi minut neka cekaju da se hala izprazni u 04:55 ujutro
G

Gostinjo

pre oko 1 mesec

Cemu odlaganje? Zar nije grboljub izjavio da sa Partizanom samo laksi trening? Karma is a bitch..

Aleksandar3006

pre oko 1 mesec

La šta ima veze, veliki klubovi i to rade. Setimo se kako je Real odbio da se odloži utakmica plej ofa u Beogradu a desile se dve tragedije ogromne u Malom Orašju i Duboni i u Ribnikaru. Pa su zapretili ako Partizan ne izađe na parket serija se 3-0 piše za njih. Nama nije frka da Zvezda nešto ne uradi u EL, mislim 15 godina za redom je igraju još nemaju pobedu u plej ofu već zato što Zvezda nama nikada nije učinila ni jedan ustupak. Kad ste mogli prošle godine protiv Efesa vi ne da se niste potrudili nego ste ih pustili da vas nabiju 40 razlike. Molim lepo kakve ustupke najvećem rivalu činiti pa da se ljute tvoji navijači.

FiumenBG

pre oko 1 mesec

2023
L

Limar nece doci

pre oko 1 mesec

Prvo nije tacno da se utakmica nije odlozila posle tragedije u Ribnikaru zbog pretnji Reala, cak je i Bodiroga ostao u cudu da Partizan ne trazi odlaganje utakmice. Ne zna se ko je jadniji, klub ili navijaci koji su dosli da proslave odlazak na F4, posle onog ludila u Beogradu... I onda Bog sve vidi...
m

ma

pre oko 1 mesec

Treba samo objasniti Kataiju,Arnautovicu i drustvu,da ako budu stali na 4:0 u derbiju ,necemo optostiti.Sto se tice ovih iz kk docice i oni na red,samo polako.
M

Miša S.

pre oko 1 mesec

Sine sve ima svoj kraj, i ti vaši sastavi i budžeti od 100 miliona u fudbalu i to će biti nekada prošlost, jer neko je dozvolio da ste vi u "mogućnosti", da birate do koliko ćete brojati u derbiju... 4:0, 5:0, 8:0, 10:0...
Ј

Јосиф

pre oko 1 mesec

Боље да против топаловиќа дамо максимум и да их полупамо,у ЕЛ немамо што да тражимо са позиције 9-10!
1

125

pre oko 1 mesec

Ti kopuk, edinstveno sto mozes da polupas se nekolku prozori vo Sutka.
L

Lafarge

pre oko 1 mesec

Samo sloga srbina spasava...
M

MilojeAR

pre oko 1 mesec

Sa svim porukama sa severa na zadnjem derbiju.

Dakara

pre oko 1 mesec

Zvezda ovaj derbi treba da igra sa decom koja su prijavljena za takmicenja i tako staviti do znanja rukovodstvu ABA lige da je takmicenje postalo skroz nebitno. Ovako se, ne daj Boze, rizikuje povreda nekog igraca pred vrlo bitne meceve koji slede. Petak, nedelja, utorak, da je mnogo, mnogo je. Ovo u nedelju je skroz nebitan mec i da se ja pitam nijedan igrac iz prvog tima ne bi bio cak ni u protokolu.
M

Mikeles

pre oko 1 mesec

Ne druze izivljavace se na deci,bolje neigrati izgubiti sluzbeno a kasnije im vratiti za sve

Dejan Jevtic

pre oko 1 mesec

Sale izvedi juniore,pa da se smejemo kad ih polupamo..
1

125

pre oko 1 mesec

Mislis valjda, kada su vase sudije iskljucili 3 nasa igraca, pa se utakmica igrala 5 protiv dvoje nasih na terenu. I vi onako jaki mocni pobediste u toj utokmici. Slobodno izvadite na teren koga god hocete, mi cemo se smejati i uzivati, kao Musa kad je drso jarca. U ovom slucaju bice koza.
K

Koga ovo iznenadjuje?

pre oko 1 mesec

Al su zato mogli svi da čekaju mesec dana da Partizan završi sa Realom 😂 Jadni oni, uvek potlačeni...
M

Mislis

pre oko 1 mesec

Da Real zavrsi sa Partizanom.
G

GistJ

pre oko 1 mesec

Imate 20+ igrača a mi smo vam svakako "lakši trening".
e

e

pre oko 1 mesec

Sta je grobari,tolika vam frka da Zvezda ne uradi nesto u El? Mozete osvojiti i deset El,uvek cete ostati patuljak pored velike Zvezde.
1

125

pre oko 1 mesec

A sta je ta zvezdana osvojila?
M

Molim.?

pre oko 1 mesec

Posle sinoćne utakmice i 2 poraza od raspalog partizana i bajerna sve ekipe iz top 8 strahuju od crvene zvezde.? Ma daj uozbilji se!
G

Gostinjo

pre oko 1 mesec

Toliko velika da nema nijednu pobedu ikad u plej-ofu xaxax..Bas, bas velikan..Zna se ko je sampion Evrope..placite od muke..
e

e

pre oko 1 mesec

Grobari,nisam vam ja kriv,sto ne umete da procitate tekst sa razumevanjem,pronadjite nekog iz osmog osnovne,neka vam prevede.
P

Pera 18

pre oko 1 mesec

Ha,ha,ha
1

125

pre oko 1 mesec

@e, odgovori na moje pitanje?

Jopa1boksa

pre oko 1 mesec

Zar nije zvezdi kako kaze trener Obradović samo laksi trening ? Napred Partizan

Savo Vukovic

pre oko 1 mesec

Нису се баш нешто ни уморили у Мадриду
a

armija85

pre oko 1 mesec

Hahahahah, posle se cude sto im se sve ovo desava...

Ruzica70

pre oko 1 mesec

Napred Partizan
c

cemu odlaganje

pre oko 1 mesec

Oni ionako nas ne smatraju za nista,to ce im biti malo tezi trening...
V

Vladimir977

pre oko 1 mesec

Drcelic treba da ode momentalno! To je njegov drugar i poslovni partner!

Gradinaboys

pre oko 1 mesec

Ne znam zašto je traženo odlaganje, kad su znali da nam neće izaći u susret. Dovoljno je pogledati izjavu Karlika pred derbi u EL gdje je rekao da više od svega žele da Zvezda ne prođe dalje. Zvezda je ipak prošla dalje u EL i njihovoj žalosti sada nema kraja. Ej, druga godina za redom ostaju izvan 10 ekipa i naravno da nam zavide i pokušavaju napakostiti na sve moguće načine. Mada ovaj derbi u ABA možemo igrati i sa drugim timom jer nam apsolutno ništa ne znači kao ni njima. Totalno nebitan meč koji treba iskoristiti kao jaku provjeru pred odlučujuće utakmice u EL.
N

Nemanja89899

pre oko 1 mesec

Kompleksi su neizlecivi.
K

Keket

pre oko 1 mesec

Izaci i setati se terenom
m

marija.ale

pre oko 1 mesec

Zavist je opasna stvar
O

Ole

pre oko 1 mesec

Kao vi bi nama izasli u susret,pa imate toliki roster da mozete svaki dan igrati

Stevan

pre oko 1 mesec

Napred Partizan
v

velikolaole71

pre oko 1 mesec

A i sto bi
G

GistJ

pre oko 1 mesec

Nema odlaganje. Nije ovo plej-of utakmica kao kod Partizana. Ovo je poslednja utakmica regularnog dela sezone. Da je četvrtfinale, polufinale ABA lige pa da se i izađe u susret ovako treba da se igra. A Zvezda igra plej-in, ne plej-of.
P

Prti

pre oko 1 mesec

Za vas je i play in misaona imenica...
k

kata84rina

pre oko 1 mesec

Strasno !
M

Maya888

pre oko 1 mesec

Pre tri godine odlozeno, a sad ne moze?!
J

Juniše za derbi

pre oko 1 mesec

Nedeljkovic, Simjanovski, Radosic, Stojkovic, Motijeunas, Deda, Karter, Miljenovic, i jos dva juniora i to bibtrebao da bude tim za derbi... Ostali prepremanje za utorak...
e

e

pre oko 1 mesec

To se oni i nadaju,pa da narednih dvadeset godina vicu kako je bilo + 41.

Veca1971☆

pre oko 1 mesec

Bravo brate...potpisujem
I

IgorPZ

pre oko 1 mesec

Lep gest,koji jos jednom pokazuje sve.Zamolio bih KK CZ i KK Par. da nema gostujucih navijaca na utakmicama evrolige.Ono sto sam doziveo na zadnjem derbiju i sa 11 godisnjim sinom od strane kao navijaca Partizana ( pljuvanje,topovski udari,case pune vode i mokrace..o recniku i psovkama kojima sam ispracen ne zelim da pricam)ukazuju da ne treba glumiti da je sve ok,kada nije.Partizan je drugi pa je drugi..mi smo treci pa smo treci...me odlucije derbi nista..ali zasto bi!
t

to sve što si nabrojao

pre oko 1 mesec

su maniri vaših "navijača" koji su najjači u šaranju zidova
u

urazumi se

pre oko 1 mesec

to sve što si naveo su vaši navijači radili prvih nekoliko gostujućih Evroligaških derbija
K

Kapak

pre oko 1 mesec

Sale, izvedi juniore!
N

Natrtićemo i Saleta

pre oko 1 mesec

I juniore i seniore.
Z

Zole

pre oko 1 mesec

Izaci sa juniorima. Neka se raduju . Treba deca da se kale sa slabijim ekipama iz EL. A i da ne propadnu hotelski smestaji u Bg.
P

Porazi

pre oko 1 mesec

Pa jel vas nije sramota da od slabije ekipe izgubite dva puta u EL?
G

Gaga32

pre oko 1 mesec

i treba da se igra
G

Gost VP

pre oko 1 mesec

Da sam na mestu Obradovića u nedelju bih izveo omladince: Radošića, Simjanovskog, Nedeljkovića, Stojkovića...
P

Pst

pre oko 1 mesec

Ne te, prejaki su dobice ove pa ce postreljati sve igrace. Ionako su ih vec jednom pljuvali. Koja je to boranija. Ne daju komunizam pa to ti je.
m

minini

pre oko 1 mesec

Nisu ni trebali da potezu pitanje odlaganja,kad su odgovor unapred znali. Zakazano tad i tad ,odigraj i to je to
J

Jole 39

pre oko 1 mesec

Da su nekada usli u top 8 evrolige gde se igra na vise meceva pa i da se odlozi kao pre tri godine Partizan Real ali oni hoce za plej in koji se igra na jednu utakmicu pa to je apsolutna komedija.
C

Celta Vigo

pre oko 1 mesec

Za njih je to kao da su osvojili Evroligu moras ih razumeti
S

Srdjan-88

pre oko 1 mesec

U cemu je razlika igranja meca u plej of u plej inu? Ziv nisam da cujem objasnjenje. Plej in se igra na jedan mec ali akos e dobije vec za dva ili tri dana igra se drugi pa opet za par dana krece plej of. Odakle ti znas koliko ce Zvezda da odigra meceva? I nike normalno da igra derbi u nedjelju a da u utorak igra eliminacioni mec u Evroligi. Ali dobro doce valjda i Partizan u slicnu situaciju. Inace citav plej of a a lige se pomjerao zbog vase serije sa Realom. Mjesec dana se cekalo da vi odigrate plej of aba lige da bi se odigrlao finale. Zato ste onda i osvojili.

sonee06

pre oko 1 mesec

Izaci i hrabro odigrati. Cekamo protivnika u plej in-u, bez straha i protiv njih🤍❤️
s

sms

pre oko 1 mesec

Nemogu siroti da podnesu da drugu godinu za redom Zvezda zavrsava u top 100 i ispred njih. Samo Zvezdo izvedi juniore i pokazi im koliko su jadni i mali! Vece ponizenje i bruku dosas nisu napravili! Smijace im se svi, ovim su pokazali koliko su jadni bijedni i mali! Napred Zvedo do top 8! 💪
M

Ma ajde

pre oko 1 mesec

Vi nama nešto pričate triput ste jadniji i manji mogli bi kao u onom finalu da počnete utakmicu ali odma posle minut da povučete igrače u svlačionicu i čekate ponoć da vam se van terena dodeli pobeda.I ne znam ako bi izveli juniore to znači da imate preko 30 registrovanih igrača jer ovih koje rotirate ste imali 20 ako a niko nije junior.
@

@ssss

pre oko 1 mesec

Druže ne piši gluposti.Zašto bi se utakmica odlagala?Pa celu sezonu igraju tim tempom.ABA liga i u toku nedelje EL.Ne postoji apsolutno nijedan razlog da se utakmica odloži.
u

uzicanin

pre oko 1 mesec

E neka si nam rekao,evo ja hocu da poludim pogotovu sto su ovo dani dani kada slavimo Evro titulu 🙏A iskreno trebali su da odloze derbi koji je ionako nebitan

Sterlings Braunfels

pre oko 1 mesec

Stvarno smo ljubomorni na vas imamo samo 7,8 plej ofa u istoriji imamo 4 fajnal fora imamo titulu a šta vi imate pa nemate ništa nemate plej of u istoriji da je plej of sigurno bi bilo odloženo ovako šta igrate jednu utakmicu i ovako nema više ABA mečeva tri nedelje pauza tako da imate vremena za odmor.
P

Podrška za

pre oko 1 mesec

NEodlaganje!
E

Enzo

pre oko 1 mesec

bitno da se njima odlagalo MESEC DANA u Aba plej ofu jer su imali seriju sa Realom. MESEC DANA
P

Pacificateur

pre oko 1 mesec

Da, al to je play-off, misaona imenica za vas... vije cete svoje odsvirati u play-inu
p

podeden

pre oko 1 mesec

Ne mesaj play of I play in.
F

Fiumen BG

pre oko 1 mesec

nama Srbima neprijatelj potreban nije , mi cemo se izmedju sebe pobiti... kako grobari likuju a pre 3 godine zasto se nije igralo polufinale AAB lige nego je bilo odlozeno ?? To bilo pa proslo jel?! Neka vas neka!
b

bokash9

pre oko 1 mesec

Zasto da odlozite trening pred plej in. Ovo treba da vam bude priprema za ono sto sledi
H

Hermano7

pre oko 1 mesec

Vise srba ima u utakmici kup africkih nacija Burundi - Somalia

FiumenBG

pre oko 1 mesec

Hermano pricam o navijacima ne o igracima.. likujete vise nego da ste osvojili EL. laksi trening ili ne , lepo je peckati se ali 2023 vi niste trenirali nego se sve odlozilo na mesec dana! neka vas, to o vama govori vise! toliko ste u kanalu i u zestokim kompleksima da slavite to sto nece da se odlozi mec. zao mi vas je
T

Top Gun

pre oko 1 mesec

Pustite mi komentar
T

Trening

pre oko 1 mesec

Pa zar to vama nece biti laksi trening? Nije lijepo ne trenirati pred vazne Evropske utakmice cak I ti ti kao vi koji imate ogromo iskustvo u play off Evrolige...ustvari jednu utakmicu u play in

FiumenBG

pre oko 1 mesec

naravno, vi ste nama uvek dobri za punjenje
S

Samo Markova

pre oko 1 mesec

Deremo groblje znaci
D

Drhaus86

pre oko 1 mesec

izaci i igrati nema druge,srecno zvezdo
M

Milojko Arsenic

pre oko 1 mesec

S obzirom da imaju 25 igraca i da je to samo malo jaci trening za tkz. zvezdu, ne vidim razlog zašto da se odlaze derbi
k

klog

pre oko 1 mesec

25.08.2022 "Fudbalski klub Partizan zatražio je odlaganje 168. večitog derbija protiv Crvene zvezde, ali je šampion Srbije odbio taj predlog.Crno-beli su zatražili da se derbi pomeri za 1. septembar jer danas (20.00) igraju revanš meč plej-ofa za plasman u Ligu konferencija protiv Hamruna na Malti, a u nedelju 28. avgusta ih očekuje gostovanje Radničkom iz Kragujevca u osmom kolu Superlige.Crveno-belima odgovara da rival ne dobije dan više za odmor, pa je predlog odbijen, a 168. derbi između Partizana i Crvene zvezde igraće se po planu i programu 31. avgusta u 20.00 u Humskoj"
C

CoaBg

pre oko 1 mesec

pusti ti fudbal. Gledaj primer iz kosarke pre 3 godine
S

Secondigliano

pre oko 1 mesec

druze ovde je kosarka tema, kad si vec tako pametan ajde nadji kad ste vi trazili odlaganje par kola aba lige kad ste igrali sa realom, jaooo kakvi ste na isti kalup svi
k

klog

pre oko 1 mesec

Promašili ste svi. Ovde nije tema košarka nego vaše LICEMERJE!

❤️❤️❤️❤️

pre oko 1 mesec

Derbi treba odigrati sa omladincima i igracami koji nisu u rosteru za evroligu, pa eto im derbi... Zna se sta je prioritet u ovom momentu. Nama ta utakmica u ovom momentu apsolutno ne znaci nista, tako da Miljenovic, Nedeljkovic, Karter, Davidovac, Lazar Stojkovic, Ognjen Simjanovski, Motijeunas, Ognjen Radosic nek iznesu ovaj derbi sta god da urade svaka cast....
D

Drcelucu

pre oko 1 mesec

pusti im , ne izadji na tekmu... moze nam se! a oni nek zaboravljaju pre 3 sezone.. mater im
Z

Zoran111

pre oko 1 mesec

Nije tačno. Aba liga je pravila raspored. Nije Partizan tražio odlaganje. Zašto mešate i iznosite netačne činjenice.
T

To je

pre oko 1 mesec

Svakako jedan lakši trening za plej in, poslužice dobroj pripremi !
R

Razlika

pre oko 1 mesec

Plej of direktan i potencijalni plej in borba tu je velika razlika za odlaganje. Šta bi bilo da czvfmp prodje u plej of i Partizan kao treba da čeka onda i plej of da bi se odigralo zadnje kolo regularnog dela lige mesec dana za jedno kolo!?🤣

❤️❤️❤️❤️

pre oko 1 mesec

Mi smo cekwli mesec dana bez utakmice dok vi niste zavrsili ucesce u evroligi pre 3 godine.
p

pitanja na koje nemate odgovor

pre oko 1 mesec

A od kad je to vama navijačima zvezde toliko bitna ABA liga??? i kako je to odjednom Saša našao način da motiviše igrače za to takmičenje???
V

Vladimir977

pre oko 1 mesec

Opet zamena teza! Pitanje jenotkud je vama sada bitna aba! Zar ne rece "jedan covek" da je aba nebitna o da se sve vidi u EL!? O KLS da ne pricamo! Sad se ide dotle.da se angazuje Lovernj kao domaci igrac! Jooooj, grobari! Tuzno
B

Buldozer

pre oko 1 mesec

Taj koji to rekao je sklonjen tako da to više ne važi.

Miki Milikic

pre oko 1 mesec

haha kakvi su, ne verujem

Bojsa2

pre oko 1 mesec

Pa sta su mislili ovi iz Zvezde? Pa naravno da nema odlaganja derbija i ne treba da se odlozi mec. Ako igraci ne mogu da trce 20-30 minuta na svaka 3 dana...cao,zdravo...ne trebaju nam. Sramota...cuj,umorni milioneri a nikad veci roster!!! Uaaaaaa Sasa Obradovic,uuuuaaaaa...napolje!!!
G

Gowt355

pre oko 1 mesec

Slazem se u nba igraju tekme dva dana zaredom pa dan pauze
M

Milk shke

pre oko 1 mesec

Zasto odlagati trening? Bice to taman da se malo zagreju pred svoju ISTORIJSKU utakmicu!! 😅 12 god nista uradili nisu siroti
A

Addminn

pre oko 1 mesec

A sto ovi dobri ljudi hoce otkazu laksi trening?! Ne razumem..
K

Kmečanje

pre oko 1 mesec

Kakvo bre odlaganje!? Cele sezone se igra u jakom i gustom rasporedu i sad kad su odmarali 4 dana za Real kao teško im je nedelja utorak i potencijalno petak raspored. Nije vam bitna utakmica svakako 3. ste pa ste tu i kraj. Odmaraš igrači lagani derbi trening bude i pozz, uostalom igrači primaju milione za ovo šta im teško 😄
h

hmm

pre oko 1 mesec

a nije isto bilo 2023 ?
@

@@@@

pre oko 1 mesec

I ne treba da se odlaže.
T

Trebunjac

pre oko 1 mesec

Onako imate najvise igraca u evropi na platnom spisku 25 sto je sasvim dovoljno za laksi trening protiv Partizana i nebitno takmicenje aba lige.
S

Secondigliano

pre oko 1 mesec

haha, pa ne bi im ni dosao bas u inat makar istupili iz abe odmah i ovako je smor kad se vec igra EL. a znali su da odlazu kad su oni igrali 😂 kakve su to male sitne duse
c

coaBg

pre oko 1 mesec

tako je...
T

Trrbunjac

pre oko 1 mesec

Onako imate najvise igraca u evropi na platnom spisku 25 sto je sasvim dovoljno za laksi trening protiv Partizana i nebitno takmicenje aba lige.

vacke86@gmail.com

pre oko 1 mesec

De de, trebaće nekada i njima.
c

coa Bg

pre oko 1 mesec

trebalo im je 2023. samo kratka pamet

Markos Pavlovic

pre oko 1 mesec

usli u sezonu sa 24 igraca na platnom spisku, izjavljuju da je Partizan jaci trening za njih i onda dodje plakanje i potreba za odlaganjem derbija zbog jedne vise utakmice u euroligaskom takmicenju... cirkus kolorado nije ravan
R

Roginjo

pre oko 1 mesec

Pa i nema šta da se odlaže, zakazano tad i tad se igra molim lepo.
c

coa bg

pre oko 1 mesec

i 2023 je bilo zakazano

Dacha90

pre oko 1 mesec

komšijska solidarnost

Nemanja Milijanovic

pre oko 1 mesec

čudo drugačije direktive nisu stigle
s

soichiro

pre oko 1 mesec

eto im jos jedan jaci trening
D

Delija57

pre oko 1 mesec

Klasika sa njihove strane, ali ni najmanje ne zaslužujemo da se odloži
N

Ndndkd

pre oko 1 mesec

Pre tri godine su lagano odlagani mečevi Aba partizanu. Bili su i ostali bedan mali klub.
C

Classico

pre oko 1 mesec

Navedi mec? Evo ja cu da tu kazem - nebitan mec protiv Studentskog centra koji nikom nista nije znacio. Nema odlaganja bitnog derbija - sportski pozdrav!
p

pa

pre oko 1 mesec

Tada su i osvojili Aba,zato sto Zvezda nije mesec dana igrala nijednu utakmicu.
P

Prto

pre oko 1 mesec

@Classico cuj navedi utakmicu pa odlagali PO aba lige skoro 2 meseca igraci se raspustili i posle osvojili jer su jedini biliu ritmu.
G

Gost1978

pre oko 1 mesec

ovo vam je za onu ponocnu titulu i proslavu iste
T

Trebinje

pre oko 1 mesec

Igrace takmicenje tri dana duze od Partizana i hoce odlaganja hahahahah uvek komedija sa delijama iz parka
T

Trebinje

pre oko 1 mesec

Igrace takmicenje tri dana duze od Partizana i hoce odlaganja hahahahah uvek komedija sa delijama iz parka
J

Jesen u vašem sokaku

pre oko 1 mesec

Mi igramo ovo takmičenje 6 meseci duže od vas,vi od oktobra igrate rekreativno ,rasterećeno ,neobavezno,pobegli ste od "fenjera"i vi ste neka sad sila ,busanje u grudi..kakva ste vi komedija,
R

Rekreativo

pre oko 1 mesec

6 meseci igramo duže od vas ...vi ste od oktobra rekreativci
D

Danny85

pre oko 1 mesec

Puca Zvezda kao nista
X

XYZ

pre oko 1 mesec

A bas zgusnut program ima KKP?
H

Holse

pre oko 1 mesec

Budite pametni igrajte sa juniorima,samo fali da se neko povredi..nismo mi jos završili sa evroligom ,bice borbe
o

opusti se

pre oko 1 mesec

vrlo brzo završavate i sa Evroligom

srecko Janjic

pre oko 1 mesec

Samo derbi....
R

Realista1389

pre oko 1 mesec

E to nije fer! Zvezda je pre 3 godine ugodila Partizanu kad mu je trebalo za plejof Eurolige. Sasa, odigraj sa omladincima. Nema druge.
R

Rodman93

pre oko 1 mesec

Nemoj da lažete. Partizan nije tražio nikakva odlaganja, niti je to zavisilo od vas.
a

a mi njima odlagali

pre oko 1 mesec

Kad su igrali sa Realom. Ovo dobro zapamtiti pa vratiti debelo
s

sinak

pre oko 1 mesec

to ti je Play Of a vi igrate Play In
P

Pirlo11

pre oko 1 mesec

Secam se kad je Zvezda na finjaka izgubila od Efesa poslednje kolo Evrolige da bi Partizan ispao. Karma rodjaci…
T

Trebinje

pre oko 1 mesec

Čuš da se odlaze, zar ne rekoše onomad da je to samo laksi trening za fmp
3

369963

pre oko 1 mesec

ZALOSNO.
d

dekadent

pre oko 1 mesec

Ahahahah da su kojim slucajem oni na nasem mestu i da su trazili odlaganje a Zvezda odbila, kakvo bi to kolektivno kmecanje bilo. Institucija nate.
s

sta reci

pre oko 1 mesec

I Partizan je igrao bitnu utakmicu protiv Cedevite sad u nedelju, dva dana posle utakmice sa Zalgirisom, nije trazio da se odlozi utakmica, ili pomeri bar na ponedeljak...
B

Brujka

pre oko 1 mesec

Mislis kmecanje kao vase sada? 200 komentara ste skrcali. I kako ste pre 2 godine odigrali pritiv Efesa kada nam je trebalo ovo ste i zasluzili.
С

Слоба

pre oko 1 mesec

Добро, памти па врати. Шта друго и очекивати од хрватског клуба. Певали су и у фудбалу неке песме па ево како им је сад... Карма из а бич.
P

Pera122221

pre oko 1 mesec

Sram te bilo da tako pricas za Crvenu Zvezdu, treba da te banuju
s

senseimaster

pre oko 1 mesec

Mislim ono nema Čovića,ko je sad nevaljao....
k

kiklop

pre oko 1 mesec

ma moze da se igra za 3 meseca moze i sutra, zvezdin trener pogubio konce nacisto covek ne zna gde udara, tebi igrac koji garantuje 20+ poena na utakmici sinoc odigra 7 minuta prvo poluvreme, na utakmici gde treba da igra 30+ ( batler) nemojte molim vas odgovore za srce bla bla, nece mu biti nista ako odigra 30 minuta jednu utakmicu i to najbitniju u sezoni, i nvora kojeg covek hladi a taman decko usao u seriju.
h

huge

pre oko 1 mesec

A što se ne bi igrale kad zvezdi takmičarski nebitan meč svejedno im je dal će biti 3. ili 4. svakako nemaju prednost domaćeg parketa
c

cv

pre oko 1 mesec

Sale ponizi ih pusti juniore
n

nek pusti koga hoće

pre oko 1 mesec

svakako ćete biti poniženi
s

srl

pre oko 1 mesec

Pa naravno da se igra gde to još ima da se odlaže poslednje kolo