Komentari na vest

Desetominutni sumrak u Atini, Zvezda skroz potonula i uprskala

mihac99@gmail.com

pre gotovo 2 godine

Jel registrovan Campazzo?
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Nije za poentiranje! Samo za jurcanje sa loptom
A

Atila17 1

pre gotovo 2 godine

A ovaj sa SK IIIIIIIvanooooooović!!!!!!!!!!
T

Trener 12

pre gotovo 2 godine

A da malo spustimo loptu i ohladimo glave, ljudi. Zvezda ne može dovesti boljeg trenera od Duška. Podsećam, da nije došao, Zvezda bi odavno ispala iz trke i za ABA i EL. Podrška, ugovor na 2 sezone, da osvoji ABA i izvrši dopunsku selekciju i raščisti roster od nekih falš pojačanja i da pripremi Stefanovića da ga nasledi (alternativa, pomoćnik Španac na klupu, ako Zvezda više ne želi Duška ili obratno). Nije smak sveta, ovo je ipak najjača EL ikad. Sve najbolje.
1

123234345

pre gotovo 2 godine

A zašro ne bi mogla? Dovela je Kampaca, Vildozu i Nedovića za 15 miliona evra, znači para ima. Šta sprečava menadžment da iskešira još milion na ova 3 koja su data Ivanoviću, pa da imaju i odlične igrače i odličnog trenera?
Z

Zato

pre gotovo 2 godine

što su bolji od Duška zauzeti.
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

A kada ističe zabrana Kampacu da poentira? Od 1.aprila ili maja?
n

natasa bekvalac

pre gotovo 2 godine

Jaaaa od hiljadu nula hiljadu nulaa sine mooj...
s

sramota

pre gotovo 2 godine

Dokle više, iz sezone u sezonu
v

vreme je

pre gotovo 2 godine

Za katovanje nekih igrača. I da se izadje pred Zvezšdašku javnost, da znamo pravu istinu i stanje u klubu
a

alo po

pre gotovo 2 godine

drugi put kazem...kome se ne svidja neka sebi trazi klub.
e

ehhhh

pre gotovo 2 godine

da je moguce da mali Dusko sa repicem ode,a VELIKI DUSKO VUJOSEVIC dodje...OPROSTILI bi mu sav jad sto nam je nanio.
s

sad vidim

pre gotovo 2 godine

da su komsije pametni...nema srece od domaceg...Nedovic je ok,ali ostali jedna velika O.
i

idea

pre gotovo 2 godine

ako moze da ovog Repica Duska na klupi zameni Vujosecic Dusko.Realno bili bi 10 x bolji garantovano.
G

Gost "

pre gotovo 2 godine

Posle sinošnje predstave teško bi se našao primeren komentar, ali opšti utisak da si ti izgubio kompas , i neko je napisao umesto da dobiješ tehničku , udariš reklamu nesto napraviš ti se smiješ!?
N

Nikola Mihail

pre gotovo 2 godine

Izgubio Kampossss
m

moa carta

pre gotovo 2 godine

Duško ostani, Duško ostani.
r

realni Zvezdas

pre gotovo 2 godine

Napraviti i igračku seču. Na tribine Bentil Martin. Ilića forsirati, Kuzmiću dati više minuta. Nikad lošiji skauting i krš stranci u crveno belom taboru
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Jel vam to beše Savić odradio?
G

Gost1717

pre gotovo 2 godine

Realno i nismo za top 8..a i tu bi nas Oly, ili Real oduvali! Sve je plod loseg letnjeg prelaznog roka. Tanki igraci, nisu kalibar EL. To dolazi na naplatu..posle doveden Vildoza..ali on je dobar igrac, ali bez kontinuiteta..plus kao Argentinac slican nama..i voli provod i zene..a ovde sponzorusa na svakom cosku..i ode mast u propast! On ne igra mesec dana unazad..mozda i dva..nezainteresovan, ali nemamo zamene, pa ulazi..placamo Covicevu letnju gresku sa mladim trenerom i tankom ekipom za El. Holand, Martin i Bentil nisu kalibar El..u El sve ekipe imaju zvezde..koje su navikle da vecinu meceva budu dobri..a ne jedan od pet i sl..zato je Žoc, mada je dobio dosta para..kupio proverene Pantera, Ledeja, Exuma, Nanelija, Lesora..pa i Grka..jer on su superstarovi El..i peglaju svaki mec dobro, a kad zatreba, pogode..bacanja ne maše..nema veze, idemo dalje..top 8 su dva meca vise..maximum tri..tesko da se neko od prvih 4 moze izbaciti..Partizan sa rosterom tu i zasluzuje da bude..p.s. kazu Pao slab..a on samo imao nesrecu sa povredama..imaju strasne igrace, Bejkon, Ponitka, onaj vrsni centar. Papajanis msm, pa Vilijams..Tomas..Grigonis..pa Gudaitis..Avramis msm..Li..Volters kao namazan plej..svi u El imaju dosta para i dobre igrace..nema amatera! Srecno grobosi dalje..
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Izvini ali o čemu ili kome govori ovaj tekst? Jesi li samo izbacio sve iz sebe? Sada ti je lakše?
D

DrvoMama

pre gotovo 2 godine

Superstarovi rodjeni Exum je sedeo na klupi u Barsi
F

Fakundo Livaco

pre gotovo 2 godine

Jel igrao Livaco?
P

Popsii

pre gotovo 2 godine

Tragikomično, neko mora za ovo da odgovara.
m

mlatinjo_srbija

pre gotovo 2 godine

Srecne vam rane junacke !!!!!!
F

Fakunjdo Kampaćo

pre gotovo 2 godine

Igram samo Tango Argentino.....
A

Atila17 1

pre gotovo 2 godine

Da li je igrao magični debeljko???!!
A

Atila17 1

pre gotovo 2 godine

Posle sunca dolazi kiša....rep žiga sve jače
K

Ko zna, zna

pre gotovo 2 godine

Nedović je osetio bol u zadnjoj loži, kaže trener. U to ću da poverujem ako ne bude igrao u ponedeljak. Kad tu osetiš bol, iz predostrožnosti moraš da miruješ 7 dana, pa na snimanje. Osećam da će u ponedeljak pružati onaj svoj prst i imati streljajući pogled posle trojke. Tu inspiraciju ima samo protiv Partizana.
p

podesen

pre gotovo 2 godine

Laze repic.
Č

Ček ček

pre gotovo 2 godine

Samo da Raduljica krene da igra i pali se mašina 🙄🔨
Z

Znaš, ako, ali, ovo, ono.

pre gotovo 2 godine

Sada je Zvezdi preostalo samo da navija za sve protivnike Partizana do kraja. Ne sumnjam da će to sa žarom raditi. Čitaćemo o tome ovde dosta, siguran sam.
G

Gost1717

pre gotovo 2 godine

Razmisli pre komentara..pa jedine pobede u poslednjim tekmama smo imali protiv Makabija i Efesa, vasih konkurenata za top 8...da su pametni, kad ste tako podli, trebalo je i njih pustiti..kao i Baske i Valensiju koje docekujemo. Pa se sami borite, a ne mi da vas guramo, a to ne znate ceniti.
G

Gost17...

pre gotovo 2 godine

nemoj da se pravis pametan i velikodusan, za te dve pobede. Imali ste jos sansu da se borite za top 8, a ti ovde hoces da prodajes maglu. Videces kako cete prolaziti u sledecim utakmicama, protiv nasih konkurenata. Izgubicete sve utakmice namerno. P.S. ako do sada nisi skontao ko ti vodi klub, badava ti sve.
P

Princip

pre gotovo 2 godine

Ivanoviću odlazi. Samo to
n

noć je pametnija od jutra

pre gotovo 2 godine

Hajde sad pošteno. Do koliko juče se pisalo kako su dve pobede Zvezde manje, u stvari veće, jer KKP ima daleko teži raspored. S tim se nastavilo i kada je Partizan otišao na 3 pobede više. Pa je Kampaco najavljivan kao čudotvorac, MJ lično, raspisali se svi o 9/9 sa njim. Pa onda hvalisanje i isticanje gole statistike, jer to jedino i jeste, vođstva zvezde 3:1 u međusobnim okršajima. Briga me šta će zvezdaši o tome misliti ali, jedna utakmica je dobijena više nego srećnim šutem za 3 poena, dok je druga dobijena zbog sudijskog kriterijuma koji se naglo promenio za 360 stepeni u drugom poluvremenu. Pre toga je bilo veliko spinovanje i silan pritisak iz crveno - belog tabora. Šta hoću da kažem? Zvezdaši su totalno neobjektivna populacija, zanesena nameštenim titulama, koje su im servirane na tacni još pre nego što i istrče na parket. Kad dođu da igraju EL njima je jasno da je to stvar prestiža i da je odlično da su tu ali, da nisu dorasli tome. Otuda se i batrgaju godinama između 15 i 17-og mesta. No, sad su se EL kurtalisali i biće nova turneja po televizijama, pretnje Partizanu, strašan pritisak na sudije u ABA, kao i ucenjivanje rukovodstva ABA napuštanjem lige. Kad požele da napuste i svi ostali srpski timovi će morati za njima jer će im se u suprotnom obustaviti sredstva od države. Žao mi je što je kod nas tako i što sam morao o tome pisati. Što se KKP tiče, teško ćemo i mi u Top 8 ali, šanse su još tu pa, da vidimo.

laza lazarevic

pre gotovo 2 godine

tako je bre rodjace,od tri utakmice sto smo vas dobili jedna je bila nameštena,druga samo pukom srecom a treća jer su strane službe tako odlučile... sve titule su nameštene,pa tako i ona iz prošle godine gde je namerno ispraznjena hala da bi to bio alibi za tešku nameštaljku,da se narodu zamazu oci,jer je Vatikan tu umesao prste,ipak se zna da je čović mason koji sedi u lozi orijenta,koga podržavaju cia i mi6! partizan je šampion univerzuma,samo je to sakriveno od očiju javnosti,jer je u pitanju teska zavera protiv najboljih navijača na svetu koji ne prate vise fudbal! istina će se kad tad saznati,lagano brate,mi smo uz tebe!
P

PatuljakTupko

pre gotovo 2 godine

Kada se okrene za 360 stepeni dođe na isto 😁
r

ranGo

pre gotovo 2 godine

A uuu prijatelju nije ni tebi bas lako
k

kazanova

pre gotovo 2 godine

Da li i dalje verujete u prolaz u top 8 ???😀😉
G

Gost "

pre gotovo 2 godine

Vi ste u ABA ligi sledeća sezona , a Zvezda je u Evroligi sledeća sezona
A

Aba liga

pre gotovo 2 godine

Je jedino vazna !!! Ljudi Evroliga nam je nebitna totalno!
a

asi

pre gotovo 2 godine

A zasto vam je vazna Aba?! Da bi igrali EL koji vam je nebitan?!?! Niste vi bas normalni.
R

Rodman1986

pre gotovo 2 godine

Bravo ljudino.
G

Gde je

pre gotovo 2 godine

I sta radi onaj Covicev bot sto kopira nase komentare i samo menja imena igraca i pise lazne excel plate i budzete Partizana posle poraza i sto se sladio juce! Srecne ti rane iz podruma sto pises junace!
P

Place

pre gotovo 2 godine

I jede sendvic
D

DDF

pre gotovo 2 godine

Gubis kuci od druge najgore ekipe u EL Albe,izgubis od osrednje ekipe Bajerna,izgubiti od Cibone i Panatanaikosa koji nemaju ni celu kvalitetnu petorku govori da ekipa C.Zvezde nema igru i kada ne krene sut za tri poena,krece totalni raspad tima
n

nezvani gost

pre gotovo 2 godine

Koji je razlog da misliš da je zvezda toliko bolja od tih ekipa, izuzimam Cibonu, ostali su tu negde po kvalitetu kao o zvezda.
m

moa carta

pre gotovo 2 godine

Samo Nemanji na dresu da piše prezime, i Duško da ošiša perčin i pali se mašina, iliti ćeraćemo se još, srećne vam rane junaci.
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Pa on je napisao Nemanja na dresu da može posle da laže da to nije bio on.
D

Don Vito Corleone

pre gotovo 2 godine

Ne znam da li da se umijem, ili da se ubijem. Jel posle skoro svake utakmice poslednjih mesec ipo dana Ja moram da se osećam kao posran golub na kiši. Terajte se u P. M više. Koja je ovo po redu izgubljena dobijena utakmica, peta, šesta??? U većini utakmica ste kao raspuštena banda. Svaki igrač vodi svoju politiku. Ajde što smo loši, nego smo i očajni.
n

nezvani gost

pre gotovo 2 godine

Druže to je samo sport, ne nerviraj se.
G

Gost555

pre gotovo 2 godine

@Don Quito Korleone Ja ti predlazem opciju broj dva, bila bi to najbolja odluka. A pre toga popij nesto za smirenje, neki nitroglicerin.
U

Ubij se...

pre gotovo 2 godine

jer ti umivanje mnogo tesko pada.
S

Sashki85

pre gotovo 2 godine

3 meseca kukaju freefacu, platili tolike pare da nam sedi na klupi, samo čekajte kraj februara pa će da vidite šta je zvezda... Istekne kazna, kampaca ni na vidiku. Nek im neko javi da je istekla kazna. Zaspao sam na poluvremenu jer je bilo 7 sati ujutru (Australia), probudim se nakon 2 sata vidim rezultat ne mogu da verujem sta gledam. Alo bre tango argentino 7 poena zajedno celu utakmicu. Najsmesnije od svega treba mi nedovic preko 12 poena, reko super toliko ima na poluvremenu hahahaha Pljujemo partizan dao milione za parkera, za obradovića ovo ono... Čekali da igraju evroligu punu deceniju i iz prvog puta u top 8 a mi ni iz 10 puta. Ovo je bruka i sramota i mi nismo za evroligu i tačka. Dovodimo samo nekakve povratnike kao i u fudbalu.
b

bratino

pre gotovo 2 godine

kog parkera
S

SrpskaSparta91

pre gotovo 2 godine

Ovaj Kampaco u kakvim je sve timovima igrao,mislim da se u zivotu nije nosio sa ovakvim pritiskom.U**ali ste se u njega..😂 Docekali ste ga kao da je Dzordan..Samo citajuci novinske naslove cojek bi rekao da je to najbolji kosarkas svijeta koji je nekim cudom dosao u Zvezdu.E takva slika se stvorila..Tako da me ovo ne cudi.. Uzmi Zeljko EVRO TITULU!!!!
M

MVPČAČAK

pre gotovo 2 godine

Ukanališe vas milogorac i argentinac. Nije mi jasna vaša demagogija, svake godine vam je bitna aba a EL je sporedno i nebitno takmičenje. Alo, pa što više igrate tu EL kad je nebitna???
a

aeiou

pre gotovo 2 godine

Strpi se samo malo. Ako Partizan dva puta osvoji ABA, ne treba više, onda će oni i to da napuste. Ponovo ćemo gledati isti film, uterivanje Partizana u domaću ligu pod ucenama i pretnjama. Tu su dva predsednika, na istom zadatku, bez premca.
R

Realizam

pre gotovo 2 godine

Još 6 finala do kraja, stiže kanpaco, neizvesno u borbi za top15. Bravo zvezdofmp.
Х

Хахаха

pre gotovo 2 godine

Хахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахаха дигни меее ПАООООООО сам! Ахахахахахахахаххаахахахахахахахаха
a

argentina

pre gotovo 2 godine

A sada Paooo sam na dno o glavu mi se odbilo...

panterrr

pre gotovo 2 godine

free fakuuuuuu
ц

црно на бело

pre gotovo 2 godine

Има ли још нека рачуница?Треба сад да добију све до краја...имају лак распоред...Бејкон није играо...против њих сви играју комплетни...
D

Dr. Etker

pre gotovo 2 godine

Jel' Mirotic nagazio liniiju? Pitam za druga. Ma vazno da je reprezentativac Nedovic dao onu nebitnu trojku. Nema veze, Kalemegdan u junu, mozda.
A

ATAMAN

pre gotovo 2 godine

Bio sam kod hodze,nabajao nesto za ona vredjanja..
X

XD

pre gotovo 2 godine

Ahahahahahahahahahahahahahaha
M

Maja-Bec

pre gotovo 2 godine

Imamo 16 razlike,imas igru,publika kao u pozoristu ne zainteresovana,i onda nam naprave nam 5-0,nista,smanje na 9 razlike,ništa, publika se polako budi,stizu na -5 i tek onda tajm aut. Zašto se ceka da nam pridju na 5 pa da se uzme talm-aut a ne ranije,npr na +9 ,ali mi nismo treneri,ali ne desava nam se prvi put. Budis publiku,ovi pocinju da igraju a kod nas ne zna se ko gde bije,kao raspala banda. A Ivanovic igra li igra,tupka loptu i skakuce kao zeka. Ja stvaro ne znam sta ovi plejmejkeri glume ludilo sa skakutanjem kada vode loptu. STVARNO SRAMOTA,pa da se mi skupimo pa bi dali makar 4 poena za 10min. Izmene, 5-ke koji su bili na terenu sramota,Ivanovic,Mitrovic,Lazarevic,Markovic,Vildoza,bez komentara. Mi smo jedini tim eurolige koji ne pocinje utakmice sa najjačom petorkom,ajde 1-2put ali svaki put. 6 utakmica sigurno smo pobedili sami sebe. Neka mi bre neko objasni zasto čovek koji je igrao toliko utakmice za nasu reprezentaciju(Raduljica) nema mesta ni na jednoj utakmici EL.Pa da dobija toliko vremena na terenu kao npr Ivanovuc,Lazarevic ako nista drugo na nekoj bi bio jedan od najboljih igraca ,tukao bi se,digao ekipu,iskustvo bre. Daj bre coveku sansu,pa pola ekipe bi ovde raspustio,treniraju kosarku po 20god a niko nema ono da preuzme odgovornost,sutne,pobije se ako treba. Infarkt cemo dobiti zbog buzdovana.
s

stefanidja

pre gotovo 2 godine

apsolutno se slazemo, hvala sto ima ljudi koji vide kosarku kao ja
D

DrvoMama

pre gotovo 2 godine

Alo stakleni opet neka povreda a Nista novo, kada se gubi him je povredjen
D

DrvoMama

pre gotovo 2 godine

Pao pobedu posvetio Zeljku za rodjendan. Hahaha koliko uzivam u ovome
m

mali srbin

pre gotovo 2 godine

Ma slavi se rodjendan stizu pokloni sa vrha ...pasce Novi Pazar.
i

istina

pre gotovo 2 godine

Vratite radonju ovog na sisanje nema pojma
P

Pobeda je resenje

pre gotovo 2 godine

Komsine ajde sto ste izgubili ispustili veliku prednost ali Kampaca koji ima 100 000 evra mesecno o poena 1skok 4asistencije 4 izgubljene lopte.To je bas lose.
P

Pobeda je resenje

pre gotovo 2 godine

Komsije.
R

Rebel

pre gotovo 2 godine

Campazzo ima 250.000 mesecno, ili 2.5 mil godisnje. Za matematicare, u kosarkaskoj sezoni se plate primaju tokom 10 meseci
p

podesen

pre gotovo 2 godine

Toliko Panter ima,a Kampaco 1,8 Milke za 6 meseci,ili 10000 e dnevno,poena 0.

Sakur

pre gotovo 2 godine

Al koje lozenje je bilo za igraca od 7 miliona ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah
D

Dusan123321

pre gotovo 2 godine

Ja rekoh da vam je evroliga cinila uslugu sto niste mogli da registrujete kampaca
n

nemam pojma

pre gotovo 2 godine

I šta? Premalo 15 milki evra? Ajd zdravo, ZBOGOM!
D

DrvoSin

pre gotovo 2 godine

A sada PAO sam na dno
M

Mili43

pre gotovo 2 godine

Tango 2 poena
P

Pfc

pre gotovo 2 godine

Sada PAO sam na dno
P

Pfc

pre gotovo 2 godine

Sada PAO sam na dno
D

Dragan Deliveri

pre gotovo 2 godine

Karma za Covica!
M

Mr.

pre gotovo 2 godine

Jel jos uvek vazi “placi Miso moj” ili je sad “ Kroz sljivike i livade…”?
s

sramote

pre gotovo 2 godine

STa bre svi pljujete Nikolu Ivanovica jeste li ludi????????Pirstojno oidgrao z aono malo minuta dok Vildoza ne zna gde udara
D

Dekia

pre gotovo 2 godine

Faku nije primio ni jednu platu od kako je stigao u Zvezdu. Onda ni ne čudi što je namerno dao 0 poena. 😅😎
A

Alcatraz

pre gotovo 2 godine

Sada PAO sam na dno
L

Luja

pre gotovo 2 godine

Uprskati je sinonim za zasrati. Novinari moji školovani.
R

Rade CZ

pre gotovo 2 godine

Sad cemo da upalimo. Samo sto nismo.
d

dst6

pre gotovo 2 godine

Bitno da je Nedović dao trojku u zadnjoj sekundi za bolji međusobni skor #FreeFacu
r

r3spect

pre gotovo 2 godine

Suvisno je i komentarisati Kampaca i druzinu. Koliko su se raspali svi, to je sramota. Ali ljudi moji, koliko mene nervira Stefan Markovic, to je neverovatno. Koji je to raspad od coveka. Znaci kad mu vidis onu tuznu facu, vec ti je muka. Lik umesto da je otisao u penziju, blamira se ovde. Kad mu vidim one nogice jadne, i sporost kao puz, uplasenost njegovu a kao iskusan igrac. Ceo brodolom je krenuo kada je promasio jedno slobodno bacanje za 4 razlike protiv Barselone. Nesposoban je da da slobodno. A ne nesto drugo. Jedino dobro sto je uradio otkad se vratio je ona jedna trojka protiv Partizana prosle godine. Sve ostalo je za izucavanje. Sta je njemu u glavi. Ali sta je i nama, kada trpimo prosle godine Cirbesa?? A ove njega, Kuzmica i Raduljicu. Molio bih nekog normalnog da mi kaze, sta oni rade u Zvezdi?
R

Rade CZ

pre gotovo 2 godine

Sta radi Markovic u CZ? Pokusava da ubaci na jednoj utakmici 5p.
p

podesen

pre gotovo 2 godine

Primaju masne plate.
d

dst6

pre gotovo 2 godine

Bitno da je Nedovic dao trojku u zadnjoj sekundi za bolji medjusobni skor sa Partizanom
r

realni Zvezdas

pre gotovo 2 godine

Kako se Nedović odjednom povredio, a krenuo furiozno utakmicu. Odnos između Ivanovića i Nedovića je 0.
g

gagynbgd

pre gotovo 2 godine

Posle prvog poluvremena prebacim na Pink western...Mislim sigurna pobeda Zvezdane..Kad ono Panata ih očerupala.. Ahahahahah...
r

realni Zvezdas

pre gotovo 2 godine

Gubitnički mentalitet.

mihac99@gmail.com

pre gotovo 2 godine

Tango Argentino u borbi za top 14
P

Pioli

pre gotovo 2 godine

Barem nismo privatni klub AV i ne pravimo ćevape za istoimenog.
t

tango argentino

pre gotovo 2 godine

kad stice pravo vragolasti malisa ??
L

Ludilo mozga

pre gotovo 2 godine

Igrač koji je plaćen 3.5m u startu i još toliko za sledeću sezonu ima učinak od 0p, 1 sk I 5 as protiv druge najgore ekipe u Evroligi plus nebitna utakmica osakacenog protivnika. Vi ste cirkus od ekipe, prosto je neverovatno koliko vama treba para da dogurate do top12, neverovatno. Od sutra kreće hajka po emisijama do vikenda, pa opet druga tura od utorka nakon skidanja gaca u derbiju
5

555333

pre gotovo 2 godine

Ajde sve, mozes i da prozivas i da se podsmevas. Ali da pricas o skidanju gaca a gazimo vas gde stignemo. Malo je reci da je neozbiljno. I ceo tvoj komentar pada u vodu. Znas i sam da cemo opet da vas unakazimo.
4

4567

pre gotovo 2 godine

A savic kaze da se placa 100k ajde prestanite da se frljate ciframa ,mnogo je jadno to sto radite
G

Gostina

pre gotovo 2 godine

Sto si tako siguran da dobijate derbi?
a

asi

pre gotovo 2 godine

555333@Sem prve utakmice kada ste nas posteno nakantali analiziraj ostale. Prva u EL,Partizan je kontrolisao i vodio celu utakmicu,dobili ste nas u zadnjoj minuti gde ste pogodili 3 trojke i to sve tri iz nekog trka preko ruke. Vise srece nego pameti. Ona u Nisu je posebna prica,razvalili smo vas 20 razlike dok smo igrali kosarku mi i vi. Kada su sudije oslepile i pravile se da ne vide vasu tucu i hrkljus utakmica je resena. Lazic igra celu utakmicu na Panteru,baca ga na pod makar 4,5 puta u drugom poluvremenu a zavrsava utakmicu sa NULA licnih greski,hahahahah.
R

Raša P

pre gotovo 2 godine

U Evropi bez centara i sa jednim krilnim igračem je nemoguća misija. Ekipa se raspala pod pritiskom.
r

radulja kralj

pre gotovo 2 godine

Raduljica je najjaci grobar ikad,uzeo im pare a da se nije istusirao jednom u svlacionici KRALJINA hahah
9

999999999999999

pre gotovo 2 godine

Можда имамо идиотских пораза ове сезоне, али биће их још, време ради за нас.
D

DrvoMama

pre gotovo 2 godine

Neda him kaci sliku pogled sa penthausa iz Atine koji placa Zvezda jos 2god (pise u ugovoru) Neprocenjivo , a kirija u Luvreu nista a ?
G

Gost434y

pre gotovo 2 godine

jel su te roditelji vasoitavali toliko da lazes?
G

Gost3445

pre gotovo 2 godine

ti znas sta pise u ugovoru? ti???
m

mita i trta

pre gotovo 2 godine

pao razocarao FMP-ovce
G

Gost1111

pre gotovo 2 godine

Ne laze covek...to je istina..koju malo ko zna...a koju plaćaju gradjani Srbije.
š

šid

pre gotovo 2 godine

Nedović onako krene i na klupu. Timska košarka, lopta kruži. U Evropi bi i Karija nakon dva promašaja stavili na hlađenje.
q

qazxswedc

pre gotovo 2 godine

Pobedimo u ostalih 5 tekmi Evrolige i ako nam se poklope ostali rezultate imamo sanse da budemo u prvih 14.
v

vladica kraljevo

pre gotovo 2 godine

Tvrdim da je lakse NBA prsten osvojiti nego uspeti da ispustis 16 razlike protiv ove ekipe
N

Npr.

pre gotovo 2 godine

Da probam pogoditi sest kola pre kraja parove za top osam. Olimpiakos - Makabi, Real - Baskonija, Barselona - Partizan i Fener - Monako.
G

Gost јел

pre gotovo 2 godine

Како Партизан са деветог места да игра са Барсом?
d

def

pre gotovo 2 godine

Jbg drugari poceli ste da zivite za to da Partizan izgubi,padaju singlovi na protivnike Partizana a onda kad pogledate vase dvoriste haos.
G

Gost е

pre gotovo 2 godine

Уопште ми није било битно шта Партизан ради, док се нису појавили коментари таквих као ти и свих ових који данас овде ништа смислено немају да кажу него само покушавају да се иживљавају над Звездом у коментарима. Зато сада има да навијам за Басконију у Београду против Звезде, ако треба и за Валенсију, ма за било кога, само да испаднете. Боље не заслужујете.
S

Smislov

pre gotovo 2 godine

Za Gost e, Ja za vas ne bi navijao sve kada bi vaša pobjeda nama donijela titulu, ubij me ne mogu. Dobri ste ove godine, možda budete i top 13. Heej 13. u Evropi, za vas koji ste niko i ništa u evropskoj košarci i nije loše.
g

gostic

pre gotovo 2 godine

Da se kosarka igra na 3 cetvrtine ili na 3 i po cetvrtine mi bi sada bili 6. na tabeli sa ucinkom 16/12. Ovako smo vodili i u prvoj utakmici protiv Panatinaikosa kod nas pa izgubili, takođe vodili pa izgubili od Barse onom trojkom Mirotica kad smo otisli u produzetak ali smo imali cini mi se +8 3-4 minuta pred kraj meca. Takodje prosle nedelje poraz od Bajerna na isti nacin vodili vodili pa se odjednom raspali, kao da nemamo cojones da zavrsimo mec ne znam sta je problem. Evo i veceras ista situacija. Jednostavno ne zasluzujemo da igramo cetvrtfinale ako protiv ovakvog Panatinaikosa koji puca po savovima mi od +16 idemo na -11, koji je izgubio 6 utakmica za redom, ali eto bas protiv nas prekida seriju. Sramota stvarno
D

DrvoMama

pre gotovo 2 godine

Najjaci je lojd_platio slavi na poluvremenu a onda pljuje igrace Slepac
R

Ros

pre gotovo 2 godine

Jedino što tada ne biste osvojili Kup.
g

gost223

pre gotovo 2 godine

Pa kako da zasluzite cetvrtfinale kad ste 14ti,mozda ste nas dobili par puta ali to je derbi i sve je moguce,kad smo imali na pocetku sezone 4 9 hejtovali ste i partizan i zeljka ali karma is a bitch .....
G

Gostionica

pre gotovo 2 godine

oni koji guraju evroligu reči će ujednačeno je, a u stvari igrači su premoreni, pad koncentracije...
D

DrvoMama

pre gotovo 2 godine

A ne lezi vam nikada jaci Pao. A i puna hala tesko je Him
F

Faku

pre gotovo 2 godine

@goationica A ja? Kme
Р

Реално!!!

pre gotovo 2 godine

ГЛАВУ ГОРЕ БРАЋО! МОЖДА ЈЕСМО ПУКЛИ ОД АЛБЕ И ПАНАТЕ, АЛИ ЗАТО ИМАМО И ЛОШИЈИ СКОР ОД ЊИХ У БОРБИ ЗА 17. МЕСТО.
g

gunnersi

pre gotovo 2 godine

Ovo vise prevazilazi svaku meru. U ponedeljak gledamo kako nas groblje unistava 20 razlike s pola gasa. Nek su stranci i sto puta, neka kostaju koliko kostaju, ali ti momci imaju onu stvar i ginu na svakom mecu. Ovi nasi su totalno anemicni, energija nula, a i kad se lomi niko nema m..a da uzme odgovornost. Takodje ovo veceras je trenerov poraz. Nisam kritikovao Duska do sada, ali u poslednje vreme je pogubio konce. Odmara veceras Kampaca konstantno. Od cega? Od sedenja na tribinama i laksih treninga u aba ligi? Nedovic i Vildoza presede po vise od pola tekme, zasto? Ivanovica gura ceo mec. Cuva se za Partizan, da ne izgubi 20 nego 10 razlike? Ovo je teska sramota, 2 puta izgubimo od Panatinaikosa koji je uz Albu najslabija ekipa ove godine, a i ta Alba nam je ocitala lekciju u Bg. Bas su me razocarali svi kompletno i ovo je zbogom Evroligi i definitivno. Stidite se momci svi kompletno.

Dj_97

pre gotovo 2 godine

Ne mora ništa da znači, evo kao navijač Partizana kažem. Mi se ovde po komentarima poklašmo, dok Španci igraju jedni za druge i ne bi me čudilo da svi Španci udju u TOP 8 na kraju. Imamo dva kluba u Evroligi drugi put u istoriji i koljemo se kao da sutra ne postoji, kao da smo svake godine učesnici F4. Dajte malo da igramo jedni za druge. Očekujem pobede Zvezde protiv Baskonije i Valensije u Pioniru. Kad ne mogu oba, daj bar jedan neka udje u TOP 8, bio bi veliki uspeh.
g

gooxy

pre gotovo 2 godine

Ma vi igrate toplo hladno.protiv nas kidate i ide vas sve ili nam ne lezite ko ce znati.uglavnom bit ce neizvjestan derbi
D

Dojčilo

pre gotovo 2 godine

Kao partizanovac ti kažem da mislim da si preterao.....Kakvih 20 razlike...To je derbi...Naravno voleo bi da vas dobijemo ali neće biti lako.....

Sakur

pre gotovo 2 godine

A koliko vasi stranci kostaju panteru,zar te nije sramota prica o platama stranaca a dovedes kampaca za 7 miliona,jesi li ti realan decko?
g

gost123

pre gotovo 2 godine

Necemo vas dobiti 20 razlike,ali se slazem sa nase strance da ginu 5 puta vise ali ne zaboravi ko nam je na klupi i dal smeju da se ne bore....
B

Bnm

pre gotovo 2 godine

Kampaćo 1 skok i 4 as. Pa moj komšija Velja bi vise utero u koš. Magija Faki... Srećne vam rane junaci
V

VANDALI NBG

pre gotovo 2 godine

U ponedeljak vece TITANIK tone na dno a CRNO BELI RAZARAC krece ka krovu evrope
D

Dark22

pre gotovo 2 godine

u ponedeljak će te opet plakati
r

realni Zvezdas

pre gotovo 2 godine

Ali kol'ko je tužno videti da se Vildoza ovoliko raspao, dečko u kanalu teškom, šteta.
g

gooxy

pre gotovo 2 godine

Zene su cudo!
G

G

pre gotovo 2 godine

Zensko sto moze da te ukanali.

Sakur

pre gotovo 2 godine

Sta su ti zene
G

Gost Лк

pre gotovo 2 godine

Најбољег играча до тог момента избацује и не уводи га више. Ако Ивановић мисли да неко може да одигра утакмицу без промашаја и без грешке у великој је заблуди.
v

v1ad

pre gotovo 2 godine

Taj Kampaco koliko smo ga cekali bi sad trebao da ima po 20 poena i 10 asistencija na svakoj utakmici. On jednu odigra kao zmaj pa ga tri nema. To mogu od nekog Dobrica ili Lazarevica da ocekujem, ne od njega.
@

@ssss

pre gotovo 2 godine

Odigrao je vrhunski protiv Igokee.Sledeća utakmica na kojoj se od Kampaca puno očekuje je protiv Mornara barsko zlato.Mislim da će tu pokazati magiju.
V

Videćete

pre gotovo 2 godine

Sad, kad krene guranje Žalgirisa. Ovo kažem navijačima Partizana, a oni su vam konkurenti za 8,a Špance da i ne spominjem, a još je tu i Makabi. Samo obratite pažnju, da zaboravio sam i Efes. Videćete skandalozno suđenje.
g

gost iz Nisa

pre gotovo 2 godine

Pa i da nas izbace iz top 8 opet nema mesta za sve njih hahahha
S

Sigurno

pre gotovo 2 godine

Će gurati, Žalgiris kao domaćin fajnal fora, Baskoniju i Makabi, i to je dovoljno da mi izvisimo,a tu je i dvostruki uzastopni prvak evrope, kome idemo u goste.
@

@gost iz...

pre gotovo 2 godine

Dovoljno je, da samo uguraju Žalgiris, koji je još domaćin F4. I eto ti, a još pogledaj Partizanov raspored.
O

Ovde

pre gotovo 2 godine

se piše o kladionicama nameštaljci?! Pa vi stvarno niste normalni. Kao da smo stalno među 8 pa je sad nešto čudno. Ljudi mi ne igramo top 8 godinama samo jednom smo tamo bili. Ijoš nešto ČOVIĆU POLOŽI RAČUNE!
Л

Ложач

pre gotovo 2 godine

Ма није поента у топ 8. Ко иоле прати кошарку види да овде нису чиста посла! Дал је кладионица, плате, бушење тренера, председника или нешто пето, али кошарка није јер кампацо, вилдоза и недовић једноставно не могу да одиграју(неодиграју) овако лоше полувреме
P

Pa

pre gotovo 2 godine

@Ложач ovo nije prvi put. Koji put se ovo dešava. Daj nemoj te fore. Čović da položi račune. Ako ne može više neka ide. Dovesti profesionalno rukovodstvo stručnjaka napraviti rezultat.
N

Nickcdn

pre gotovo 2 godine

Коме? Па он је власник тзв Ц. Звездане и коме да подноси рачуне?
Č

Čoko

pre gotovo 2 godine

Jasno je da je ovo prodata utakmica. Kao i mnoge prethodne. Treba popuniti budžet...
A

Ajde bre

pre gotovo 2 godine

nelazi sebe. Sta ce Panati ,dal im netreba za top8??? Samo sebe tesite,priznajte da ste losi i pruzite ruku boljem. Kao mi u fudbalu,prslu smo i kraj. Zaboravi fore i licemerstvo vase
P

Pa

pre gotovo 2 godine

realno ljudi su bolji od vas

Veca1971BGD

pre gotovo 2 godine

Pa realno su nas oba puta opeglali ove sezone
s

slavuj

pre gotovo 2 godine

Jedan detalj i prve četvrtine na samom početku utakmice kada Kampaco ulazi po koš, dva puta obrće loptu oko tijela, te pokušava asistenciju i baca loptu u ruke Panatinih igrača. Taj potez, potcjenjivački, neozbiljan pokazuje da je riječ o igraču bez trunke odgovornosti, prema svom timu i potcjenjivački prema protivniku. To ne rade ozbiljni igrači.
m

m@jstor

pre gotovo 2 godine

Idealan je za Harlem grobtroterse, show time :)
e

eh

pre gotovo 2 godine

Najveća greška dovodjenje Kampaca. Uništio Vildozu, uništio Zvezdu na nekoliko mečeva, ajde to solidno polufinale, sem toga? Ništa. Ako je tačno da je dovedem za tih 1.8m, onda treba da bude sramota Čovića, što je pored dobrog pleja, doveo još jednog, a krila bez. Bolje da se usmerile pare na Karmela, jes mator, ali je negde izjavio da hoće da se oproba u Evropi i bio na meti Galatasaraja. Već vidim minusi idu u plus. Jedino dobro što Kuzmić proigro.
@

@ssss

pre gotovo 2 godine

Druže Vildozu je uništila devojka što ga je ostavila,nemoj Kampaca tu da mešaš!
e

eh

pre gotovo 2 godine

Ma sigurno, zato je Vildoza i pre kupa igrao "vrhunske partije"... Milano, Žalgiris... čus devojka...
i

imaosam

pre gotovo 2 godine

Tu treba vidovita Dzemila da razmadjija ovo nisu cista posla jok
K

Krf

pre gotovo 2 godine

Baskonija izgubila od Monaka...prvi cetrfinalni par je Monako - Fener..
I

I

pre gotovo 2 godine

dalje ne verujem šta sam video.
G

Goster

pre gotovo 2 godine

koliko ovi igraci Zvezde nemaju pojma u napadu je reciprocno sutu za tri poena a u ekipi nemas nijednog sutera.Kampaco i Vildoza su igraci tempa i kreacije,ovaj mucenik nema sa kim da odigra pik centri kuzmic i mitrovic uhhh za zadar mozda...Ilic,Markovic,Raduljica,Kuzmic,Holand,Ivanovic pa cak i Bentil nisu igraci za ozbiljne utakmice a primaju masne plate Lazarevic decko on je bas ogranicen,ali najveca enigma je Nedovic
G

Gostoooo7

pre gotovo 2 godine

Kod Zeljka glavni igraci igraju po 30 i kusur min kod Ivanovica nezna se nista Nedovic u prvom pol najefikasniji u drugom pol ga ne uvodi u igru.
B

Bajker

pre gotovo 2 godine

Kladionica,utakmica između Panatinaikosa i Crvene Zvezde.Za stolom sede Dule Savić,Batistuta i Aca Lukas. Dule Savić: Najgora ekipa u Evroligi. Batistuta: Znam-Crvena Zvezda. Aca Lukas: Pogrešni igrači na pravom mestu.
m

metalika moj dobar drugar

pre gotovo 2 godine

a onda ulazi Coki i kaze "vradzbine su za babe a ja sam taj klub dobio za dzabe"
G

Gosten

pre gotovo 2 godine

Panatinaikos prekrece a na parketu nema Vildoze,Nedovica,Kampaca. Nebitno sto su igrali slabo,nelogicno je da ti na parketu budu Markovic,Dobric,Lazarevic,Mitrovic i Kuzmic. Konacno ce Lesor docekati da klima glavom,meri misice i glumi klovna
S

Srbija Majka

pre gotovo 2 godine

Da mi je neko pricao, nebi vjerovao...ali na zalost cak sam gledao svojim ocima...kako se obaraju negativni rekordi u kosarkaskoj igri. Ovo sto su nam prije svega Ivanovic veceras, pa onda i kosarkasi prezentovali...je stvarno za kosarkaske anale i prikaz kako ne treba da se igra kosarka. Toliko amplituda u igri na jednoj utakmici je za rubriku "verovali ili ne". Nadam se da ce nam neko pametan objasniti ovo veceras....jer prkosi zakonima fizike!!! Na zalost Dusko Ivanovic od veceras postaje trener amater i diploma kosarkaskog trenera mora da ide na komisiju...koja ce naravno da utvrdi vjerodostojnost iste. Nista drugo ne preostaje...ako se ima u obzir da iz faze +12 ides u fazu - 22. Pet minuta ne dajes ni jedan kos a preko puta sebe imas ekipu koja u ovom trenutku najslabiji tim Evrolige.

Miki

pre gotovo 2 godine

Nisam košasrkaški fan ali navijam za CZ i žao mi je kada vidim koje je dobijene utakmice tim izgubio. U početku eksperiment sa trenerom (slično ka u FK), docnije promena trenera je obećavala. Onda je došao autogol sa Kampacom (uz sramnu asistenciju zna se) i na kraju tim se psihički raspao. Naravno, nema ništa od Top 8 i sa ovakvim timom i psihom tu nam i nije mesto. Znači, ova sekvenca je završena i pitam se da li će Čović i oni koji sede u Upravi znati šta treba dalje da se uradi. Ili će doći još jedna godina maltretiranja navijača, što oni ne zaslužuju?!
D

Dojčilo

pre gotovo 2 godine

Ajmo polako! Spominješ Čovića..Šta je on...Vlasnik FMP i upravnik Zvezde....Sad mi još reci da je naša nacionalna liga regularna i da je ABA liga regularna....Pa doživeli ste ono što ste zaslužili...Blejite i urlate po utakmicama umesto da oterate bagru koja uništava našu košarku. Naravno, da i mi imamo slične probleme jer kad vidim da u Partizanu igra 70% stranaca pitam se kud ide naša košarka...
B

Basketball fun

pre gotovo 2 godine

Ljudi, jel Čović živ....? Od finala kupa ga nema u javnosti!
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Krenuo da gradi naselje na Čukaričkoj padini, zabole njega za propali klub. Sada će možda i da vam ga vrati ako skupite neki dinar?
L

Laki92

pre gotovo 2 godine

Mrzi me sada da vraćam i da proveravam, ali od poslednjih 5-6 mečeva koje smo izgubili, u svakom smo ili u toku meča vodili 15-16 razlike ili u poslednjih par minuta 7-8 razlike, i svaki od tih mečeva smo na kraju gubili. Ovi momci su zaista za posmatranje.
p

podesen

pre gotovo 2 godine

Kampaco poena 0,serija Pao 36-7,Kampsco 1,8 Milke za 6 meseci ili 10 000 e dnevno,čovek haos.Vildoza u kanalu,Nedovic na klupi,trener se kezi kao ovan na raznju,sad ako grobare krene sut moze biti demoliranje,ako ih krene.

Dj_97

pre gotovo 2 godine

E sad zamisli prosečnog Srbina koji prima 30 000 dinara mesečno i loži se na tog Kampaca od ko zna koliko miliona evra. To je mazohizam.
V

VIDECEMO PONOVO

pre gotovo 2 godine

U ponedeljak famozno sudjenje i zvezdinu odbranu u Abi, i domacim takmicenjima. Zeljko treba u prvoj cetvrtini da dobije tehnicku da kaze nema vise pljackanja
J

Joxatop

pre gotovo 2 godine

U prošloj utakmici eliminišeš direktnog Partizanovog protivnika za Top 8, večeras eliminišeš samog sebe. Još u ponedeljak da izgubimo, ako Bog da…. I to je to!!!!
G

Gost123321

pre gotovo 2 godine

Koliko je koseva dao Kampaco ? Nula,krompir hahahaha
H

Hmmm

pre gotovo 2 godine

Tu je negde u nivou Le Branka Lazica 0 poena i indeks korisnosti -10 hahaha
T

Tunge

pre gotovo 2 godine

Da ljubite noge Glikmanu sto nije dozvolio da igra Kampaco,sa njim bi bili na 3 pobede bukvalno.
G

GostGM

pre gotovo 2 godine

sad se sigurno zna ko gostuje na TV prva,Pink,Heppy.....prica se o neplacenom porezu i diže se tenzija pred derbi....
p

problem je sudjenje

pre gotovo 2 godine

Smeju da se sude faulovi igracima Zvezde i to je nesto na Sta oni jednostavno nisu navikli. Znate kad u kupu jure 18 razlike i naprave 7 faulova za 3/4ne.
m

ma gledaj budalu

pre gotovo 2 godine

Ajde ne blebetaj... Partizan u kupu debelo pičašćen od strane sudija a Zvezda urnisana,e to je istina a ne tvoje lazi i glupiranja i tih 18 sto pomijes vam sudije poklonile...nerealno koliko su pokrali Zvezdu u toj utakmici i ti i dalje imas obraza da pricas gluposti i lazi!?
G

Gost.....

pre gotovo 2 godine

"ne gledaj kosarku"....dečko ti pojma nemaš, da imas video bi kako prolazite u EL, pa vi se bijete, Lazić 39 minut čuva pantera brz lične...dečko nemaš blage veze i sem ostrascenosti sve ostalo ti klimavo
D

Dan123

pre gotovo 2 godine

La branko 0 faulova na Panteru a sudjenje u korist Partizana...Sta sve neces procitati ovde...
F

Free Fak u

pre gotovo 2 godine

Pustite coveka da igra,nema smisla stvarno
R

Riki Rubio

pre gotovo 2 godine

Efes u 8 nece,Baskonia se vraca u zivot kao i Makabi,Partizan nece uci u top 8,mozd anekom lduom srecom.. 8,C,Zvezda je zavrsila sa evroligom za ovu sezonu.
G

Gost Лк

pre gotovo 2 godine

Ефес ће добити све до краја, погледај распоред.
r

realni Zvezdas

pre gotovo 2 godine

Dakle pošto je sasvim sigurno da će biti smenjen Ivanović, d vas čujem ko treba da bude novi strateg KKCZ. Radonjić Alimpijević Stefanović Neko drugi?
N

Nema

pre gotovo 2 godine

šanse da smene Ivanovića sada. Na kraju sezone možda sada ne.
G

Gost samo gost

pre gotovo 2 godine

Pa i ja duduk za kosarku bi bolje vodio ovakav tim Zvezde.Ko i malo prsti kosarku i spansku ligu zna da ovaj covek majstor da izgubi dobijene utakmice.Evo ove godine samo u EL je sedam dobijenih utakmica izgubio plus Cibonu koja ce verovatno da nas Kosta prvog mjesta na kraju.
e

eh

pre gotovo 2 godine

Alimpije ili Radonja. Koga šljivi kad milogorac nema pojma. One pobede vezao zato što su sve bile kući, jednu sreću i derbi koji su dobili srpski igrači. Nek povede i svog Ivanovića sa sobom.
G

Gosthjk

pre gotovo 2 godine

Duško odlazi!
G

Gost0000000

pre gotovo 2 godine

Kakvo vodjenje ekipe i izmene u 2 pol omg amaterizam
0

015

pre gotovo 2 godine

Jovanovicu vrati se sve ti je oprosteno! J...m ti zivot...
C

Cinjenice

pre gotovo 2 godine

Ivanovic je odmarao Kampazza i Vildozu i Nedovica za gazenje zena u crnom sledeci mec! Sanse za evroligu su bioe premale sve se baca sada na Abu gde smo realno najjaci! Partizan ce biti preumoran jer su mu nosioci igrali preko 30 min dva meca za redom bez ikakve rotacije,to ce Zvezda i Dusko da iskusno iskoriate i zgaze ih i tako zadrze prvo mesto u Abi! Pametan potez uprave i trenera!
V

Vladimir31

pre gotovo 2 godine

Dobar.. dobar.. 😆👍🏻
V

Vladimir31

pre gotovo 2 godine

Dobar.. dobar.. 😆👍🏻
N

Naravno

pre gotovo 2 godine

To se videlo iz aviona jer su igrali samo 7 minuta do skoro trece cetvrtine. Odmorni i spremni cekamo derbi koji dobijamo 95 % !
Z

Zašto

pre gotovo 2 godine

onda plaču kuzman i kovačić?
C

CZV FAN

pre gotovo 2 godine

Jebo vas bre derbi! Sta je sa EL? Dokle vise? Umesto da se bore i ginu u EL da izbore taj TOP 8 oni kao zenice! Boli me patka za derbi i za sve utakmice u ABA ligi vise! Svw njih treba podobrano kazniti jer je ovo UŽAS!!!
I

I

pre gotovo 2 godine

Šta onda? Nek uzmu ljudi titulu, bar će biti konkurentni u EL a ne ko Zvezda!!!
D

Dojčilo

pre gotovo 2 godine

Kad si zadnji put bio kod psihijatra
G

Gost98765

pre gotovo 2 godine

Ivanovic u drugom poluvremenu zaboravio da ima Nedovica dokle vise tako otkaz Ivanovicu
I

Ivan FCRS

pre gotovo 2 godine

Zvezda izgubila sve utakmice od timova sa dna tabele. To je za Lazu Lazaravica. Asvel, Alba, Bajern i Panatinaikos pobedjuju samo zvezdu, i prekidaju post od milion poraza. I posle zvezde opet nastave da gube po 30 razlike...
n

neshha

pre gotovo 2 godine

Ne zaboravi Virtus.
G

Gost1818

pre gotovo 2 godine

Filip Čović bolji od Kampaca!
H

Haa

pre gotovo 2 godine

Evo skupili se oni "mi pratimo samo kosarku" da se smeju,a nisu ni svesni da oni imaju najtezi moguci raspored do kraja i da im sad sledi potop i da im ni 2 pobede ne znace nista jer ni sa 17-17 nece proci.
M

Ma

pre gotovo 2 godine

ne treba mi ni top 8 ni top 4,samo vas da roknemo
G

Gost8op0999999990

pre gotovo 2 godine

Bilo kako bilo bar cemo biti u igri do zadnjeg kola, a necemo vise od mesec biti samo puki posmatraci, nego cemo se nadigravati sa najboljima do kraja. Ako prodjemo prodjemo, ako ne odigrali smo posteno do kraja bili u igri..
G

Gost "

pre gotovo 2 godine

Da li je tebi vaznije da Partizan ne bude u prvih 8 ili da je Zvezda pobedila ?

Veca1971BGD

pre gotovo 2 godine

Eto nam prilike da razigravamo Raduljicu, Ilica, Holanda, Kuzmu, Ivanovica, Martina, Bentila, jel sam zaboravio nekog? Ili ih samo pustiti da traze drugi klub, bar ne uplacuju plate domu za nezbrinutu decu, bar nesto...
S

Sramota

pre gotovo 2 godine

Najskuplji igrač u istoriji srpske košarke „nema samopouzdanja“!!! Sramota!!!
o

ojo

pre gotovo 2 godine

Nesto je opasno trulo
1

149

pre gotovo 2 godine

Trulo je da ste godinama kanta za napucavanje. TO JE TRULO!
m

miile

pre gotovo 2 godine

pozdrav za sve one koji su sinoć bili u ekstazi
H

Hej

pre gotovo 2 godine

Mile 9 ste, nego pusti sinoć bilo, prošlo gledaj napred u ponedeljak.
e

eh

pre gotovo 2 godine

Vučiću, sve pare u fudbal. Sve što si dao Zvezdi za basket, prebaci na fudbal. Isto tako i za Partizan. Sve pare u basket, a u fudbalu da se gura. Lakše tako i po jedne i druge.
G

Gost0958531

pre gotovo 2 godine

Da li si ti normalan? Pa podrzavas nesto sto je samo u Srbiji prihvatljivo i normalno da klubove finasira drulzava na ovaj i onaj nacin. Treba doneti zakon o poreskim olaksicama, osloboditi uprave od stranackih kadrova, pustiti sport sportu, a ne mesati politiku, ne finanisrati nikog, samo simpolicno par stotina hiljada Evra koliko je drzava u obavezi, za ostalo nela se snadju imena koja vode klubove i videces kako ce rezultati doci.
e

eh

pre gotovo 2 godine

Druže, ovo pišem zato što su kao prvo Zvezda i Partizan državni klubovi. Kao drugo zato što nam je država banana i znamo da će se ta pravila doneti kad mi svi koji pišemo odemo na lepše mesto. Treće, garant da kad bi Zvezda npr bila pred gašenjem da bi svaki navijač donirao dobru lovu samo da se klub izvadi. Isto i za Partizan. Eto mi kako plaćamo porez, pomažemo klubovima, našoj industriji, gradnji nekih novih objekata itd itd itd. Ja bih prvi ukinuo porez, ali šta da radimo. Živ bio!
G

Goran stx

pre gotovo 2 godine

@eh Ti ocigledno ne razumes sta su poreske olaksice i sta je covek po tome mislio, nigde na svetu nije ukinut porez. Nije to nikakvo ukidanje poreza klubovima, nego racunica za sponzore, koji dobio odredjene benefite ili smanjenje poreza ukoliko sponzorisu/ulazu u sport. Covek ti je objasnjavao zdrav nacin poslovanja, bez uplitanja drzave.
G

Gost87

pre gotovo 2 godine

Prestanite da krivite trenera, igrače, ovog, onog. Ako posle svega ne možeta da ukapirate da nećemo napredovati dokle god je Čović na čelu, ne znam šta da vam kažem.
M

Malteski soko

pre gotovo 2 godine

Jel ti ovo Vucic rekao da napises? Od svega sta se sesavalo na utakmici tebi je to najveci problem
S

Steva ns

pre gotovo 2 godine

Važno je da su nam ovih par dana od efesa pisali hvalospeve o epskom nastupu kampaca protiv efesa a gde je danas čovek kog smo toliko platili ne može da gleda ivanovića sa klupe dok se ivanović nije vratio a drugi plej bio marković pobedjivali smo a sad kadse forsira ivanović redom gubimo ali šta je tu je ako pobedite u ponedeljak praštamo celu sezonu el...
C

CZV FAN

pre gotovo 2 godine

E ne prastamo vala!!! Njih treba u rudnik!
Л

Ложач

pre gotovo 2 godine

Реално кад се сагледају ствари или играчи бојкотују ил је крвава намештаљка за кладионице. Кад већ нема плата, дај шта даш. Искрено би ваљало ово да се истражи, по цену и да нас избаце из ЕЛ на 5 година! Срамота... Мислио сам до Албе не може горе али очигледно може!
G

Gost3232

pre gotovo 2 godine

Da,da u pravu si,Ćoki će to da istraži 🤣🤣🤣
r

rs 1989

pre gotovo 2 godine

Plata ima,problem je u glavama,to jest u treneru,ne mislim ja da je los Ivanovic ali nesto fali.,Radonjic je slobodan,daj Boze da dodje,ali i on i Covic su zestoko zakrvili.
@

@ssss

pre gotovo 2 godine

Hvala Zvezdi što su pobedili Efes i napravili iznenađenje.To će nam možda biti od krucijalnog značaja za ulazak u osam.Što se Zvezde tiče realno njeni dometi su cipiripi kupovi,tako da se nije ni mogla očekivati pobeda protiv slabašnog Panatinaikosa.
e

e jado

pre gotovo 2 godine

Zvog takvih kao sto si ti, da sam na mestu Covica pustio bih sve vase konkurente da nas pobede. Takodje ,trebali smo i TSC da pustiimo i ubuduce sve druge ,samo da vi ne budete drugi.
h

hesoyam

pre gotovo 2 godine

Je l moze neki tekst o magiji iz Argentine?
d

d. g.

pre gotovo 2 godine

Sad se posvetiti aba ligi. To baš nije povoljno za komšije jer igramo protiv njihovih direktnih konkurenata. Dva poraza od Panatinaikosa, dva poraza od Milana, porazi od Albe, Bajerna. Što je mnogo mnogo je.
D

Daki...

pre gotovo 2 godine

ne znam sto uporno spominjete poraze od milana,to je jedna od najjacih ekipa,od kad su kompletni malo ko moze da im parira
D

Digni me

pre gotovo 2 godine

PAOooo sam
M

MareCZBGD

pre gotovo 2 godine

Klub ima najveci budzet u istoriji skoro 20 mil evra i blamira nas godinama u EL.Kampaco za 6 meseci ima 1,8 mil evra i veceras 0 poena.Od muke ne znam sta bih dalje pisao.
D

Desava se

pre gotovo 2 godine

Nista jos nije gotovo jer imalo najlaksi raspored! Dobijamo derbi klasika jer tu nece biti nista novo !

Veca1971BGD

pre gotovo 2 godine

Brate, ti si nerealniji od Ivanovica, treba to uspeti.
R

Realann

pre gotovo 2 godine

Dokaz koliko je zvezdin roster ogranicen i prosecan. Umesto preplacenog Kampaca da je dovedeno dva dobra igraca. Rezerni centar ne postoji, igra ti Ivanovic koji je igrac za ekipu kvaliteta Buducnosti, Markovic koji je svoj zenit odavno prosao i koji doprinosi samo u odgrani, Lazic takodje. Lazarevic kida u odbrani ali kao i pomenutoj dvojici ofanzivni ucinak nedostaje. Dobric se bori ali najblqze receno nije konstantan, kao ni Mitrovic. Bentil cesto igra kao muva bez glave, gubi lopte, ne zagradjuje i puca u odbrani. Raduljica i Holand primaju platu a sluze kao reklama za bilbord. Pa sad vidite koliko tu kvaliteta nedostaje.
S

Srbija 1990

pre gotovo 2 godine

Bruka i sramota !
C

Cccc

pre gotovo 2 godine

Lazarevica i Ivanovica ne vadi iz igre, ove jadove koji su malo bolji od Cibone je trebalo da zvekne sa 20 razlike sa Nedovićem, Kampacom, Mitrovićem, Petruševim, Dobrićem, a on brani rezultat sa Lazarevicem, Markovicem i Ivanovicem.
r

reponja

pre gotovo 2 godine

ocito je ivanovic trenerski razvalio ekipu,jedino sad da se prebace u hevi metal bend
b

bruka

pre gotovo 2 godine

Kao iskreni grobar, koji je redovno isao na utakmice fudbalskog i kosarkaskog kluba kad mi budzet dozvoli, zelim da zamolim "navijace" Partizana da ne likuju zbog ovog poraza zvezde. Gledajte svoje dvoriste, a ovde mozete neku analizu da ostavite utakmice, kako se zvezdi iz utakmice u utakmicu desavaju potpuno iste stvari, preokreti itd.. Ili je do trenera, ili se Covic zaigrao na kladionici.
b

bruka

pre gotovo 2 godine

Hvala za lajkove, nadam se da ce vise ljudi krenuti da razmislja. Za rivala navijas u situacijama kao sto su sad bile protiv efesa, ili kao mi za zvezdu protiv tsca, ili za koeficijent u Evropi. Navijaj za svoje, postuj tudje
A

Ali sto Kuzmanovic

pre gotovo 2 godine

Pokusava Partizan da analizom otera u isti kanal kao kk predsednika Srbija pa to je neprocenjivo. Mi 1:1 u gostima, oni izgube od Panate bez publike, i na kraju i Beacon-a. Samo jako u ponedeljak. P.s. objektivno, zaista deluje kao da je Ivanovic pokusao da podeli minutazu radi ponedeljka, zaista van pameti… 10 godina ne mogu da pridju top 8 sad kao prisli on ne grize da udju.
s

since 2011

pre gotovo 2 godine

Opet mi je drago videti nervoznog Bratinu, baš sam se zabrinuo da nije šta učinio od sebe posle Cibone. Ljubi bratINA.
I

Ivan FCRS

pre gotovo 2 godine

Za sledecu sezonu vratiti Voltersa i Berona da igraju za 500 hiljada. Bolji i konstatniji igraci od Vildoze i Kampaca, a kostaju 3 puta manje.
ц

црно на бело

pre gotovo 2 godine

Мислиш 6 пута???
G

Gost3232

pre gotovo 2 godine

komšije,hvala vam! Sve ste odlično odradili u oba meča! 🤣🤣🤣
T

Top Gun

pre gotovo 2 godine

Mirno ćemo spavati noćas.
P

Pozdrav za sve

pre gotovo 2 godine

Koji su se juce radovali ! Karma je cudo!
P

Pera Trta

pre gotovo 2 godine

Ima i ta KLS liiga za domace igrace. Fako veceras disao na skrge. Vildoza u kanalu..
G

Gost Peru Trti

pre gotovo 2 godine

Samo pazi da ti ga u ponedeljak ne sceraju.Takvi igraci ne mogu dve utakmice za redom da odigraju lose.Sto tice KLS-a to ona liga odrekle ste vi pobegli a ako Zvezda uzme ABA opet cete pobeci.
M

Miki22

pre gotovo 2 godine

Zbog cega nije bilo komentatora na sport klubu poslednju cetvrtinu?Ili su nesto pricali ali ih nisam cuo.Kakva je ono neprofesionalnost, kome mi placamo pretplatu hehe
N

Neto1111

pre gotovo 2 godine

ne placas pretplatu, nego mesecni racun. Pretplatu placas ovima sto ih ne gledas, al ti opet uzimaju tih 250 din mesecno.
G

Gostivojevic

pre gotovo 2 godine

Kupite prnje i svi u PM iz Zvezde.Sedam dobijenih utakmica ste izgubili.Dokle vise da trpimo vase gluposti.
Ј

ЈР

pre gotovo 2 godine

Прави играчи су ту када је густо,где су вечерас Кампацо и Вилдоза.Милиони су та њих дати или је опет неко други крив
V

Voip

pre gotovo 2 godine

Dobro da se vise ne lozimo. Nije Ivanovic nista kriv nego uprava. Formirali ekipu od isluzenih i povredjenih igraca i trenera pocetnika. Pa onda doveli Ivanovica i Vildozu pa onda Kampaca da vade kestenje iz vatre a jos pravili sranja pa popili kaznu od EL. Ne ide to tako. Ima i mnogo skupljih ekipa koje nece ici u top 8 pa nema revolucije. Sta je tu je igraj dalje. Srecno u Ponedeljak.
G

Gostowl1

pre gotovo 2 godine

Upravo to Zvezdu je ove sezone unistila demagogija, muljanje, i samovolja kad zbog toga stvari krenu niz brdo Covic dovede nekog(kao Ivanovic) uvali mu vruc krompir pa ako taj neko napravi cudo dobro i jeste, on ide po televizijama i hvali se, a ako se desi sto se desilo svali odgovornost na tog nekog, a u sustini sezonu u EL je prelomio pocetak sa satavljanjem nakaradnog rostera, sa nedoraslim trenerom i mutljavia pre potpisivanja Kampaca.
g

gosssssttttttt

pre gotovo 2 godine

Jedan je Radonjić Dejan!!!!!!!!!!!!!!!
m

mile vatra

pre gotovo 2 godine

Priznajem da sam poceo ija da ga pljujem hipnotisan pocetnim uspesima Ivanovica, ali sada vidim koja je to razlika. Kod Radonje je svaka utakmica igrana 100% od prvog do poslednjeg minuta. iako je imao mnogo losiju ekipu, bez skupih zvezda (osim donekle Kaline) mi nijednu utakmicu nismo izgubili glat, nosio se ravnopravno sa preskupim EL timovima, a imao je od visokih igraca samo Davidovca, Mitrovica i Kuzmica. Neverovatno! Na pleju Volters i Ivanovic, na dvojci Dobric i Holins koji u napadu ne zna ni da hoda. I opet sjajni rezultati u Evropi za takav tim, samo je falilo malo srece i manje povreda i naravno lagano dranje preskupim milionera iz prislonickig vrleti. Bio bih presrecan da se vrati. Najbolji nas trener u poslednjih 40 godina.
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Potpuno si u pravu, da je on ostao u PAO vi bi ste ih možda i pobedili.Bez njega niste imali šanse
G

Gost666

pre gotovo 2 godine

Nikad me niko ovoliko nije iznervirao !!! Nedovicu iddi iz Zvezde i ovog monstruma i spasi se. Uf uf ufff
G

GostRider

pre gotovo 2 godine

Ne znam,nekako mi se posle fudbala gde igramo kao babetine ogadi i kosarka,ovo je prosto neverovatno
s

son

pre gotovo 2 godine

jako jako cudne postave bira Ivanovic, konstantno neke igrace kao da sputava. Petrusev dok je igrao sjajno, ovaj ga je poslije svake utakmice kritikovao dok ga nije prikovo za klupu i ubio mu samopouzdanje. sirenjem ruku na sudijske odluke i igru na terenu nista nece promjeniti
p

podrzavao sam trenera do veceras

pre gotovo 2 godine

Pakao , izbacio sve glavne igrace iz ritma , zelio da ih sacuva za derbi pa napravio haos . Iskljucivo trenerov poraz , ivanovic decko operisan od zivota , nije za EL . Potpuno pogresne rotacije svih igraca . Ali dobro bar sad svakao znamo da ne idemo dalje . Ali sve ovo je nevjerrovatno da se desava protiv panatinaikosa koji se raspada , ekipa bez samopouzdanja koja je mec otvorila sa 1 od 14 za 3 . Nestvarno
m

ma idemo dalje

pre gotovo 2 godine

kako mi da ne idemi dalje, pa 10 godina smo isli dalje
V

Vladimir31

pre gotovo 2 godine

Bar nema više ovih finala do kraja.. 🤷🏻‍♂️

Veca1971BGD

pre gotovo 2 godine

Poslednjih 250 dindzi na racunu u Mozzartu stavio na PAO, onako iz zezanja ako izgubimo da ne stoji tamo...2.6 kvota. Da sam sacekao Live na +16 razlike....uffff...steta
I

I

pre gotovo 2 godine

dalje ne verujem šta sam video.
V

Vladimir31

pre gotovo 2 godine

I mene baš čudi ovakav razvoj situacije.. Čini mi se da nam se ovo prvi put dešava.. 🤔
Y

YYY

pre gotovo 2 godine

Alo bre sta radi Nedovic na klupi sta mi igramo...od nas zivite imamo pravo da znamo sta se desava???? Nesto debelo smrdi
Y

Yebach grobara

pre gotovo 2 godine

Bez Lazica rasulo.

Veca1971BGD

pre gotovo 2 godine

Druze oderes Efes, vodis 16 protiv ovih mucenika, zar stvarno mislis da je do Lazica?!
Y

YG

pre gotovo 2 godine

Efes igrao sa drugim timom

Veca1971BGD

pre gotovo 2 godine

@YG Evo igrao u Micic protiv Makabija pa izgubili 20 razlike kod kuce....koji je to onda...treci tim...a mi taj Makabi dobili na strani, pusti me te price. Koji je tim PAO imao sad? Smesno
P

Pushach Grobarima...

pre gotovo 2 godine

si ti.
O

Otac

pre gotovo 2 godine

Ovo su vec djavolje stvari
S

SI0ba

pre gotovo 2 godine

Očigledno da je problem u treneru jer psihološki je razbucao igrače a što je najgore od svega, ima da dobijemo groblje i samo će da nam se zamažu oči....
G

GrobarNBGD

pre gotovo 2 godine

Ne treba da likujemo jer ovo nama apsolutno ne odgovara! FMP sada 90% gubi i od Valensije i od Baskonije...

VrloZadovoljanTip

pre gotovo 2 godine

Kao prvo,ajde malo doslednosti u komentarima,cisto ozbiljnosti radi,koja bi dala legitimitet u smislu ko.pise komentare i sta pise.Isti oni koji su do skoro pricali kako je Ivanovic ako ne i najbolji trener Evrope,sada pisu kako je lazni trener,i teraju ga.Verovatno ce se par puta jos predomisljati i pisati kontradiktornosti.Isto je sa obe strane Topcidera,ili je mrak ili je svetlo,crno ili belo,dva dobra ili losa rezultata vode u krajnost.Nezgodan poraz,ekipa uzdrmana pred Derbi,a da ne pricam da je Top 8 sad skoro pa nemoguc cilj.Derbi je bitan uvek,pogotovo kada se odlucuje o prednosti u plej ofu.Poraz pred Derbi nikad nije lak,a sam Derbi moze i da okrene raspolozenje u slucaju pobede,ili da bas unazadi tim u slucaju poraza,u svakom smislu.Steta da imamo Vildozu i Kampaca,i da njihovo prisustvo,uz Nedovica,ne iskoristimo za toliko prizeljkivani iskorak u EL.Ovako,cini se da smo dzabe krecili,pogotovo ako Argentinski duo naplati svoj rejting i ode na kraju sezone.Sad,sta je tu je,fokus na Derbi i Abu(koja garantuje EL),iako smo mi nesposobni za iskorak u istoj.Opet,odsustvo Rusa moze opet da znaci ucesce oba Vecita rivala u narednoj EL,mada se sa Glikmanom i Bodirogom nista ne zna.Sto se tima tice,podrska od mene uvek,i sad kao i onda kad su nam nosili koseve.Ako bude nekih promena,na kraju sezone,obe ruke za Radonjica,a ako Dusko ostane,podrska njemu.Mislim da je izgubljena hemija i energija napravljena Duskovim dolaskom,treba to vratiti.Pitanje je tu i karaktera,mentaliteta,energije,stava,jer mi nije bas najjasnija raslodela minutaze veceras.Moje izvinjenje za (neocekivano) dug komentar,i hvala i na objavi i na vremenu za citanje.
Г

Грдне ране

pre gotovo 2 godine

Сад се види да ми тренера немамо, и да још има.кредит што је побједио оних 7 заредом. Он је толико смирен док ми тонемо, искеси оне зубе ксо ован на ражњу и прати сао. Зовне тајмаут након 22:2 серије, и не зна шта да ксже, ми још грђи се враћамо. Човјек не умије да подигне екипу уопште, или ми имамо екипу која може само прво полувријеме играти
m

metalika moj dobar

pre gotovo 2 godine

Ko nam je to isPAO !!!!

Veca1971BGD

pre gotovo 2 godine

Pa sad mi palo na pamet sta moze da bude. Pre Efesa bilo obecanje da ce biti plate a onda su na poluvremenu saznali da nije jos legla uplata a platni promet radi do 20h. Ili je trener idiot...hm
R

RealNo.1

pre gotovo 2 godine

Mi smo ovde stranci.
G

Gost2014

pre gotovo 2 godine

DUSKO ODLAZI!
b

bratunga

pre gotovo 2 godine

E jado moj Samo ce tebe da pitaju dal treba da odlazi itd
k

koji

pre gotovo 2 godine

bre više trener da ode. Krajnje je vreme da se Čović skloni.
F

FreFaku

pre gotovo 2 godine

Hahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha 🍀🍀🍀
Ј

Јосиф

pre gotovo 2 godine

Честитам свима Душка Ивановиќ, свима који га здушно бранили овде причама да није крив него ето факу неигра, па судије нас мрзе.
Y

Yebach

pre gotovo 2 godine

Sad se najbolje vidi koliko fali branko lazic.
J

Jel Branko...

pre gotovo 2 godine

tebe yebe, sto toliko places za njim.
g

gost iz fotelje

pre gotovo 2 godine

I Kampaco je otplaćen na live na +13 za cz, koja li je kvota bila na pao na -13 uf.
G

Gost87

pre gotovo 2 godine

Ja sam nakon Efesa rekao da mi glat gubimo ovu utakmicu. Ne zato što sam ja neki stručnjak, poznavalac košarke itd. Već prosto što ovaj klub gledam, pratim i volim od kada znam za sebe. I mogu da uočim neke stvari i obrasce. U pobedi protiv Efesa skoro, pa nigde nije bilo Vildoze i Nedovića. Ovaj prvi pukao zbog devojke, ovaj drugi se slomio pod pritiskom i ritmom. Kampaco nije prošao ni pripreme, tek počeo da igra EL i prosto ne može sam. Kada stanu Vildoza, Nedović i da dodamo Kampaca, staje i Zvezda. Bentil, Dobrić, Lazarević, Mitrović pa i Petrušev imaju gore-dole formu. Bljesnuli su protiv Efesa, gase se na drugoj strani. Efes je pao jer nije bilo Vase i Larkina, zbog domaćeg terena, inspiracije čitavog tima. Bio nam je dan. To je to. Sada se vraćamo u realnost. Ne vidim ni kako možemo titulu da odbranimo.
S

Samo uz...

pre gotovo 2 godine

pomoc sudija i nikako drugacije.
O

Ojsa

pre gotovo 2 godine

Uspeli smo od pocetka ove godine od svakog koje bio ispod nas na tabeli da izgubimo,jebem te kosarko.
Đ

Đukin fan

pre gotovo 2 godine

Crnogorci ovaj s repom i u realno penziji i onaj sto je najbolji kad koristi bolovanje zbog povrede su bukvalno uništili Zvezdu!Ne zbog iluzije F8 EL koja nije opcija već zbog uz Čovića iz Kuči bacanje silnih miliona € narodnih para u vetar!!!Toliki bezobrazluk je samo za osudu!!Iz godine u godinu iste fore,isti Mngeovci i ista propast!!!Preterala dara meru
0

015

pre gotovo 2 godine

Sad molim Boga da izgubimo od Partizana u ponedeljak pa da molimo onog Radonjica kakav god da je da pokusa kako zna i ume da izvuce ovu sezonu bar u Aba ligi jer od ovog "strucnjaka" svasta jos mozemo ocekivati, al opet kazem nije ni on kriv koliko je Covic, samo da mu vidimo ledja pa da nam svane!
b

bratunga

pre gotovo 2 godine

Ma onaj baksuz aki bas ne izvuce nece niko Da je bilo srece da je bio noćas na klupi Panate Onda bi Zvezda lagano dobila
m

miha1990

pre gotovo 2 godine

Imamo sreće što Rusi ni sledeće godine neće igrati EL! Imaš 3+1 zvezdu u timu. E ovo "u timu" je problem. Tim polako nestaje ako je i uopšte postojao. Mani te se para, miliona, kamiona. Ko koliku platu ima... Partizan u ovom trenutku ima tim i hemiju u odnosu na Zvezdu. I mnogo mi je krivo jer sam zvezdaš i navikao sam da 10 godina Zvezda ima tim osim one sa Ročestijem, Antićem i Feldinom kad nisu ništa uradili.

Kalčopolista®

pre gotovo 2 godine

Vratite pare prnzionerima!
G

Gost "

pre gotovo 2 godine

Kad su izdrzali Pantera , Žoca , Ledeja i ostale preživiće i ovo.
M

Milutin 12345678

pre gotovo 2 godine

Smije li moccart pitati Ivanovica ...zasto Nedovic ne igra...zasto kad Zvezda Gubi Nedovic Kampaco Vildoza Dobric sjede na klupi...jeli ovo namjerno radi
g

gost123

pre gotovo 2 godine

Zvezda ima realne sanse da se plasira u top 8,dusko ivanovic 2023 godina
G

Ggv

pre gotovo 2 godine

Hahaha. Koliko mi je drago što smo institucija za ove. Pa oni u poslednjoj nadi za f8 odmaraju celu prvu petorku zbog ponedeljka, a mi na -14, 3 minuta do kraja ginemo, pokušavamo nešto... Naredio gazda Šone da se slučajno ne zezaju sa ABA ligom. 😂 Toliko o tome koliko vam je EL bitna, godinama unazad. Nema veze, baš zbog tog kalkulisanja fasujete u ponedeljak +17. Jaadnooo.
S

Sascha 74t

pre gotovo 2 godine

Dvojac sa Sport kluba,neprocenjivo
Y

Yebach

pre gotovo 2 godine

Vanzemaljac od 6,9 mil eur ipak ne pravi razliku.
Б

Братина

pre gotovo 2 godine

Једино против Партизана може да доминира.
Л

Ложач

pre gotovo 2 godine

Било би лепо да Кампацо остане у Звезди тих 69 месеци за којих ће инкасирати 6.9 милиона евра

Kontraudar

pre gotovo 2 godine

Kako ne pravi razliku, prodao je 4 lopte, napravio korake, promašio za 3, indeks - 1. Pravi on razliku i to solidnu.
j

jaaaaaaa

pre gotovo 2 godine

koja sramota, na stranu smesno sudjenje ali ti protiv raspalog panatinaikosa trenutno najgore ekipe-najgore odbrane u evroligi 10 minuta nismo kos iz igre dali i seriju 29/5 su imali , bez zelje , bez energije, ne znam sta da kazem i za trenera i za igrace ,u jednom trenutku 35 % za 2 na kraju 39%, zicer ne mozemo da pogodimo, postave na terenu ne znam koji mozak ih sastavio,petrusev nijedan kos ne moze da odbrani, slobodno ne moze da pogodi, samo 66 datih poena 24 u drugom poluvremenu,umesto da lagano pobedimo 20 razlike mi se zezamo i dopustamo im +30 za 12 minuta, vildoza u totalnom kanalu , nedovic nije igrao ne znam sto, jednog normalnog igraca pod kosem da nemamo, katastrofa, totalno razocarenje, nigde igre, nigde akcija
p

podesen

pre gotovo 2 godine

Ovde u komentarima pre 3 meseca Zoca vreme pregazilo a Ivanović Bog,sad repic neznalica,teraju ga kao kera,sta je ovo,ostani Ivanoviću molim te.
B

Bakara92

pre gotovo 2 godine

A da mozda sve ovo nije namesteno jer ljudi ne mogu da poverujem da mi ovako lose igramo zadnje cetvrtine vec ko zna koju utakmicu, druga stvar pa jel moguce da zvezdu jedino moze radonjic da spremi i da trenira pa sa losijim roosterom je pravio bolje rezultate. Ps. Garantujem da je Covke zapalio tompus i lagano zgrnuo lovu i ovo vece
G

Gost123

pre gotovo 2 godine

Ja ruku dajem da je namestaljka!
b

bratunga

pre gotovo 2 godine

Aj ne izvodi brate Koji crni Radonjic. On ne moze vise nigde da radi i trenira
B

Bakara992

pre gotovo 2 godine

Ok, slazem se al navedi mi jednog koji je ista uradio doduse ova godina tj sezona je jako nakaradna prvo trener koji poceo da vodi ekipu nije ni za aba2 Dusko dosao da vadi trnje iz p..cke kampaca smo doveli 2 meseca igrao sam Aba ligu
V

Vladimir31

pre gotovo 2 godine

Kup je naš.. 😆
G

Gostkeke

pre gotovo 2 godine

Sad ce pola sata tuge, i neke realne price posle krece lozenje sa pricama o tri finala i top 8. Svako ko je imao mozga znao je da se 8 utakmica ne moze dobiti, cak ni posle one sa EFESom.

Veca1971BGD

pre gotovo 2 godine

Jel smo sad izgubili sansu za top 8 ili se jos uvek nadamo?! Nesto sam nacuo izjave naseg stručnjaka posle Albe, da imamo sansu i pored poraza.
d

dr covic

pre gotovo 2 godine

Ljudi batalite ove poraze večitih od sinoc i od sad ,mene brine zašto nema našeg moralnog junaka covketa već 15 dana nigde na tvu šta se dešava ,još se bliži derbi ,ovo je nemoguće . Da li su to stale 4 skakaonice šta se dešava nema ga da pali narod 😢😢
p

paulo

pre gotovo 2 godine

Napisah sinoc posle poraza od Armanija da se ne sladite jer cete izgubiti sledici mec i bio sam u pravu jbg preterujete i uopste niste realni i da ne sladim se nego samo iznosim cinjenice.
Z

Zvezdin fan

pre gotovo 2 godine

Evo ja se nisam sladio! Zvezdas sam i krivo mi je kad izgubi nas klub bilo Zvezda ili Partizan od stranog kluba! Svako ko je normalan tako razmislja! A sto se tice ovog poraza od Panate to je sramota koja prevrsava svaku mogucu meru! Zvezda je 6 ili 7 utakmica ovako dobijenih izgubila! Tuga,jad i beda od strane svih u klubu!
G

Gosthjk

pre gotovo 2 godine

Hello darkness my old friend..
G

Gost789

pre gotovo 2 godine

Odmarali smo igrače za derbi.
G

Gost Лк

pre gotovo 2 godine

Нису играчи баш ништа криви, оне петорке које изводи Ивановић по десет минута не би дале кош ни Мачви из Шапца, ако постоји уопште такав клуб.
r

realni Zvezdas

pre gotovo 2 godine

Uzgred nisam da se vrate Alimpije Radonja Pešić i slični
q

qqzqq

pre gotovo 2 godine

duško ivanović najveći dunster! jednostavno je tako kraj! covek ne zna gde bije!
G

Gost Stanko

pre gotovo 2 godine

Sve što ste zaslužili dobili ste. Protivnik se ne otpisuje dok nije gotova utakmica. Fenjeraš vas je naučio košarci. Juče ste se smejali. Sad se dobro isplačite. Plačite bice vam lakše.
J

Jole al ptavi

pre gotovo 2 godine

Tek ce te vi da placete ko u Nisu kad ispadnete iz top 8
В

ВИКТОР

pre gotovo 2 godine

КОЈА ЕУФОРИЈА КАД ЈЕ ДОШАО ,КАО ДА ЈЕ РАЈЛИ И КАО ДА НЕМАМО ПРОСЈЕК ТИМ И ЛУДИ НОВИНАРИ КОЈИ УГРИЈУ ЛОЖЕЊЕ.ОСТАВИТИ САМО ПЕТРУШЕВА И АРГЕНТИНЦЕ.ОСТАЕ НАЈУРИТИ ПА МААКАР БИЛИ 10 АБИ.НЕБИ ТРЕБАЛО ИДУЋЕ ГОД НИ УЧЕСТВОВАТИ У ЕВРО ЛИГИ,ДА ЕКИПЕ ПОПРАВЉАЈУ ПРОТИВ НАС СКОР.ЖЕЉКО ОБРАДОВИЋ ВЕЋ САДА ИМА ВИШЕ ПОБИЈЕДА У ЈЕДНОЈ СЕЗОНИ,АКО СЕ ГЛЕДАЈУ ПО СВИМ СЕЗОНАМА УНАЗАД ЗВЕЗДЕ.ЗВЕЗДА У ПРОСЈЕКУ ИМАЛА 11 ,13 ПОБЈЕДА И 18 ПОРАЗА.БРУКА ЗАИСТА
r

ranGo

pre gotovo 2 godine

Kakvi bre argentinci... pa svaki poraz je njihov udeo 70%
U

Uzalud

pre gotovo 2 godine

Tim za jedno poluvreme. Kraj.
G

Gostsksk

pre gotovo 2 godine

Nije mi jasno kako je najbolji odbrambeni u univerzumu Stefan Lazarevic nije zaustavio Panatinaikos. Rekoh ja vama da pricate price posle jedne dobre utakmice. Sve sto je protiv EFES-a islo preko granice realnog, danas se spuatilo ispood granice realnog, prosto to je sport, tad je svaki bitan sut upao, danas nije ni jedan. Ali su se tad ispredale bajke kao da je to realno stanje, niko nije konstatovao da je tu bilo dosta srece, ni ovo danas nije realno, prosto dosta i nesrece Grcima sve bitno ulazilo.
r

realni Zvezdas

pre gotovo 2 godine

Očekujemo da sve ispliva na površinu. Da se zna kakva je situacija u klubu. Kada niko neće iz inostranstva da bude trener, tj strani trener, mislim da je Stefanović iz FMP a pravo rešenje
t

top g

pre gotovo 2 godine

Bilo mi smesno juce kad je neki lik ovde napisao. Sto ne napisete da nije igrao Datome kojipritom sve i da je zdrav ne bi igrao 10 sekundi i jos pritom aludira na to da nam je nesto olaksano bilo. Oni ne mogu da dobiju najlosije ekipe lige. Panatenajkos bez najboljeg igraca, al dzabe
G

Gost01234456

pre gotovo 2 godine

Amatersko vodjenje ekipe izmene njegove u 3i 4 cetvrtini omg
b

bratunga

pre gotovo 2 godine

Au koliko strucnjaka ,sve strucnjak do strucnjaka . Alo sinovi o cemu vi pricate ? Dusko vam kriv ? Ekipa koja gubi od Panate 2 puta Albe u Beogradu Propustene sanse u Minhenu Propustene sanse u Kaunasu Takva ekipa i ne zasluzuje necemu da se nada ,tako da sam ja sada konacno srecan zato sto prestaje lozenje konacno . Ekipa koja u sastavu ima Lazarevica rukometasa ,Lazica ,Markovica ,raduljicu.ma dajte ljudi molim vas
G

Gost 111

pre gotovo 2 godine

Sad se vidi koliki je Radonjic profesor za ovog.
V

Vkk

pre gotovo 2 godine

Ajmo sada Covicu kakva kradja EL sramota vodiš 16 razlike i izgubiš od najgore ekipe koja čak nije ni kompletna kovam je sada kriv koj je protiv vas već 10 godina u EL ali biće bolje kad se priključi Kampaco posto nije igrao večeras.!!!
B

Bravo

pre gotovo 2 godine

Burazeru. Kad smo pukli od Bajerna pisao sam Čović je glavni krivac. Jedini je tu godinama svi ostali su dolazili odlazili. Drago mi je da vidim da je još neko shvatio ko je krivac.
G

Gost111

pre gotovo 2 godine

Zvezda gubi utakmice kao po narudžbini. Na poluvremenu velika kvota na Panatu, a koliko čitam najraspoloženiji igral zvezde Nedović ne igra 2 poluvreme. Mislim da se otplaćuje Kampacov ugovor. 19 kvota bila na Cibonu. Samo kažem, tako izgleda sa strane
A

Alimpije

pre gotovo 2 godine

Vratite Alimpija! Red je da neki mladi srpski strucnjak preuzme kormilo!
1

1112

pre gotovo 2 godine

Je l vidite sta je KARMA? A sad se opet smejte porazu Partizana od Olimpije koja je projektovana za F4, ali sticajem okolnosti zbog povreda nece uci ni u 8. Bruke jedne, mi barem ne gubimo od ekipa sa zacelja. Pa-pa. I kao sto rece neko - srecne vam rane junaci, pa svratite nam u ponedeljak oko pola 9.
D

Dokle viseee.

pre gotovo 2 godine

O kojoj to karmi pricas kada se vi redovno radujete svakom porazu zvezde??? Alooooo o cemu vi pricate????
Б

Братина

pre gotovo 2 godine

Карма не постоји, а Партизан је изгубио јер је слабији тим. И у купу је изгубио јер је био слабији.
j

ja sam grobar

pre gotovo 2 godine

ali vi sada radite isto, nasladjujete se a moze nam se to vratiti u ponedeljak, u cemu je razlika?
b

bvb

pre gotovo 2 godine

alo, Alba vas rutinirala, vodili 30 razlike, a smejali ste se prvi Zvezdi kad je izgubila od Armanija u Beogradu.
1

1112

pre gotovo 2 godine

@ja sam grobar. Partizan rutinira ove kad treba, a pocece od ponedeljka i to ce gaziti preko 16 cisto da imamo bolji medjusobni od njih, a sta da nam se vrati? Ja sam samo rekao kakva je karma, jer su se smejali juce kao bolesni umornom Partizanu koji je izgubio od realno kvalitetnijeg tima, a oni vec veceras izgubili od fenjerasa.
o

ok brate pozdrav

pre gotovo 2 godine

ne znam zasto vec derbi u ponedeljak smatrate za dobijen. od vecine timova zvezda nam najmanje lezi a ona se takoreci uvek obraduje nama...
G

Gost23

pre gotovo 2 godine

Ivanoviću... Odmah, ali odmah da si se izgubio iz Zvezde čoveče. Odmah bre! Ko tebi reče da si trener, taj te debelo slagao. Ali marš iz Zvezde još večeras, samo da te ne gledamo više!
А

Аb

pre gotovo 2 godine

Kraj sezone....večeras je pukla kompletna sezona i to na svim frontovima... Nakon ovoga ovaj trener i igrači ne mogu dobiti nikoga ozbiljnog... KRAJ...
Л

Ложач

pre gotovo 2 godine

Крај је у понедељак, али ако не легне лова за плате до тада, очекујем 30ак разлике за оне којима су плате редовне! Највећи кривац за ово је онај који се највише пита и то је то...
R

Rubikova kocka

pre gotovo 2 godine

Dobro košarka je ok, ali 100 koplja ispod fudbala!
G

Gost0000

pre gotovo 2 godine

Ovakvo vodjenje utakmice ej covece sta radis vise ti Ivanovicu odlaziiii Nedovic na klupi celu 4 cetvrtinu igraju mu Ivanovic i Lazarevic
0

015

pre gotovo 2 godine

Sta bih ja sve sad napisao "gospodinu" Ivanovicu al nazalost znam da mi necete objaviti komentar. Covicu zajedno sa "gospodinom" MARS IZ ZVEZDE!!!
G

Gost Pele

pre gotovo 2 godine

Duško imaš i Nedovića u postavi. Sram te bilo, čim dečko promaši ti ga izbaciš i zaboraviš do kraja utakmice. Moram da te pitam, jel si ti normalan?
A

Ali komentatori poznati sa SK

pre gotovo 2 godine

Koji hoce da izjednace partizanovih 1:1 iz Italije, i zvezdinih 1:1 protiv mrtve Panate, kojoj jos na kraju ni Beacon nije igrao… dajte ljudi, pustite nas da sami gledamo a pre svega donosimo zakljucke.
M

Marš iz Zvezde bitange

pre gotovo 2 godine

Sta se desava unutar ekipe verovatno nikad necemo saznati ali da nisu cista posla sad je sasvim jasno. Sad se vec moze podvuci crta za ovu neuspesnu sezonu kako u EL tako i u ABA. Osvojiti ABA ligu ni u najludjem snu nece a time su verovatno zavrsili jedan ciklus igranja EL i osvajanja ABA lige. Posle svih ovih Covicevih eksperimenata ove godine na kraju velika NULA i sasvim zasluzeno !!!
Л

Ложач

pre gotovo 2 godine

Свака част, нарочито Неди, Аргентинцима и Ивановићу(тренеру). Ово заиста треба и знати и умети. Ај сад у понедељак исто овако. Ма шта овако, пробајте и горе, изненадите нас да можете до!
A

Aman

pre gotovo 2 godine

Ispisao sam dug komentar i nema svrhe poslati ga. Psihologa da uzmu. Ništa više.
G

Gosthjk

pre gotovo 2 godine

To je to, ovi davljenici Bajern, Alba i Panata su nas kostali top8. Ja ne verujem da svi oni imaju utakmicu sezone bas kad igraju protiv nas. Ovi veceras u drugom poluvremenu skoro bez promasaja. Sad lepo ostale utakmice da se odigraju opusteno, da se niko ne povredi, da mozemo makar ABA ligu da uzmemo. I to je to. Steta za ovu sezonu, imala je potencijala, ali... Prvo los start, onda dupla zabrana registracije i propustena pojacanja, onda manjak srece, sudije... I pored svega toga, zadovoljan sam sezonom, samo ostaje zal jer smo stvarno mogli daleko vise.
m

missisipi

pre gotovo 2 godine

A zvezda je sila nije davljenik? Sta sve covek nece da procita ovde, tim ti celu sezonu pri dnu a druge timove zoves davljenicima.
K

Kolos

pre gotovo 2 godine

Ma koju utakmmicu seozne,dali 1 trojku iz 15 pokusaja u prvom poluvremenu..
A

Ab

pre gotovo 2 godine

Prijatelju to samo govori o našoj nekonstantnosti, nekvalitetu, neozbiljnosti... Mi nismo ni bili blizu top 8...jednostavno luzerska ekipa... Možda s obzirom na kvalitet, najveći luzeri u EL... Đaba Efes na - 19 kad pukneš nakon +16 od mrtvog Pao-a...
D

Del10Piero

pre gotovo 2 godine

Dokle god, ima ovakvih kao ti, i lazu sami sebe pored rodjenih ociju, i svi drugi su im krivi, samo ne oni sami sebi(u ovom slucaju sve ocajno sto se tice igre, trenera i igraca), preslikanim utakmicama sa Albom, Bajernom i ovi pacerima, mrak ce biti sve crnji, dok nam ne proguta ceo sport. Sram te bilo!
b

bezlaganja

pre gotovo 2 godine

Duško uveo igrače Panataikosa u formu a nas ubacio u kontra ritam .
G

Gost46⁸

pre gotovo 2 godine

Evo sestu dobijenu utakmicu smo izgubili.Za 20 min kosarke mi 24poena postigli.Za sesnaest minuta Panatanaikos pravi razliku od 27 poena.Sta treba da se dogodi da bi trener uvideo da je ovo do njega i podnese ostavku.On ako ostane mi ima i ABA ligu da izgubimo.Mi na derbi bolje da ne idemo.
a

a5cz

pre gotovo 2 godine

trenerov poraz. Sa ovakvom ekipom bih i ja mogao da imam ovakve rezultate. Alimpijevic bi razvalio evroligu sa ovim timom, verujte mi.
G

Gost5555

pre gotovo 2 godine

Ivanoviću ostani molim te
E

E moj Ivanovicu

pre gotovo 2 godine

Treci put izadjem na 10 minuta da pokupim klinca iz skole vodimo haos i dok se vratim zatrpaju nas kao da nikog nije bilo na terenu. Mozda nekad treba da precutis i pustis igrace da zatvore utakmicu pa kako god, trazis izgleda dlaku u jajetu prijatelju i gubis i dlaku i jaje i jebne kokoske. Iskuliraj ili idi, nisu ni igraci toliki debili koliko ti zatezes... Idi treniraj mladje kategorije pa ih vaspitavaj dok ne stasaju ovi ljudi treba da daju rezultat sada a ne sutra.... A u katastrofa znaci....
M

Marššššš

pre gotovo 2 godine

Čovek nas ubi.Pa kad je i ovaj Kuzmanović morao da kaže između redova ko je glavni krivac.Namerno buši Nedovića čovek.
m

merllin_pfc

pre gotovo 2 godine

Ne izlazi vise. Salim se naravno Veliki Sportski Pozdrav 🖐
G

Gost0000

pre gotovo 2 godine

Ivanovic,Lazarevic zajedno sa trenerom mars iz Zvezde.
S

Sekcija

pre gotovo 2 godine

Sto smo ovo dozvolili? Sami smo krivi. Na Zvezdinim utakmicama nikada se nije prozivao drzavni vrh, a na Partizanovim na svakoj utakmici ih vredjaju, a za uzvrat oni njima daju nikad veci budzet, a za Zvezdu igraju Kuzmic, Lazic, Raduljica, Markovic... Sramota i nepravda kako nam se vratilo za podrsku!
G

Gost 976

pre gotovo 2 godine

Vratilo vam se tako što ste dobili duplo više para , a Raduljicu nije doveo Savić već vaš dr košarke , i ajde ne kukajte više jednom u deset godina imamo približan budžet i vi odmah plačete .... koje ste p...e
V

Vucibatine

pre gotovo 2 godine

Pa mi te igrace koje si nabrojao i nemamo u rotaciji. Svi oni su vam 12, 13, 14 i 15 igrac, znaci bonus. Sta li lupetas, to je pod jedan? A pod dva, to sto ste vi sisice kroz citavu istoriju i pojam za poltronstvo, vam nije kriv Partizan. Imali ste i vi para, samo sto ste ih bacili na bentlije, Holande, Martine i onog iz australijske lige. Da ne pricamo da su vam ovi iz bekovske linije teski 5 miliona minimum. Ja ne znam sta treba Vucko jos da vam dovede? Stefa Karija? I tad bi rekli da nemate para.
G

Gost4678<

pre gotovo 2 godine

A kakve veze ima drzava sa neznalicom od trenera.Drzava je kriva sto covek sedam dobijenih utakmica izgubio.Mi bi i kup izgubili da ga nisu iskljuculi.
0

0155

pre gotovo 2 godine

ruke gore ruke gore svi TOP 16 OLE
u

uz malo srece

pre gotovo 2 godine

za tango argentino i najboljim bekovskim parom evrolige, ni top 17 nije san.
G

Grga Trombon

pre gotovo 2 godine

Nas uvazeni trener ne zna ko mu je prva petorka a ko su zamene, njemu su svi isti. Nekakve sulude petorke na terenu, sulude izmene gde igraca kog krene odmah povuce na klupu. Sta se desilo sa njim, ne znam ,ali ovo je amaterizam.
D

DelijaNS

pre gotovo 2 godine

Druže nama su tri najgora igrača večeras bili Nedović, Kampaco i Vildoza! Ovo jedino da razumeš da kasne plate, da buše Čovića, Ivanovića il tako nešto, jer ova trojica ne mogu biti ovolko loši kolko su bili večeras! Ove ostala aba/kls balvane ne vredi ni komentarisati! S R A M O T N O
r

realni Zvezdas

pre gotovo 2 godine

Lepo rekoh onomad, nešto ne štima u KKCZ. Valjda je sada svima jasno. Nemamo kontrolu i kvalitet da održimo prednost koju napravimo, tj ne znamo rutinski da privedemo meč kraju. Ivanović se skroz pogubio, rotira kada ne treba, drzi defanzivnu petorku, ko zna sta je sa Nedovićem. Sramota velika. Treba Stefanović iz FMP a da preuzme kormilo do kraja sezone, ako se pokaže kako treba, potpisati do tri do pet godina. Verovatno će da se ponudi mesto struke Radonjiću.
K

Keksino

pre gotovo 2 godine

Kako da preuzme iz FMP u FMP? To neki trener mladjih kategorija ili sta?
I

Ivan FCRS

pre gotovo 2 godine

Na ovoj utakmici se videlo da Kampaco i Vildoza nisu klasa, i nije mi krivo sto ce otici na kraju sezone i jedan i drugi. Nikakav osecaj za preuzimanje odgovornosti. Kampaco bez suta na kos celu utakmicu...
r

realan posmatrač

pre gotovo 2 godine

Na 9 minuta do kraja treće četvrtine imaš 29:45, a na kraju izgubiš 10 razlike! Pa to ne bi mogao ni Čak Noris! Sramotno
i

iz sljivika

pre gotovo 2 godine

Glavu dajem da im Čovke ne daje platu mesecima. Nemam drugog objašnjenja za ovakva ponavljanja, identična, već 7-8 mečeva.
M

Ma jok

pre gotovo 2 godine

Ulazi im stari u glavu previse, pa sve i da je u pravu ne sme da zrtvuje dobijene partije zarad neke njegove vizije poslusnosti/discipline.
g

goku@

pre gotovo 2 godine

Setite se komentara za Paris Lee, doktor sam za kosarku!!
R

Realno87

pre gotovo 2 godine

Ivanoviću da se ne ljubimo. Totalna sramota vodjenja utakmice, ne samo ove već i mnogih prethodnih
H

Hak

pre gotovo 2 godine

Idi bre na Durmitor tucaj kamen veliki kosarkaski strucnjace.
D

Dzoni-1970-

pre gotovo 2 godine

Srecne vam rane junaci, ajmo sad novinari kalkulacije opet, sta im je potrebno? A jel Neda poceo da sutira trojke, jel postao pakao za protivnike???😂😂😂

angrychainsaw

pre gotovo 2 godine

IVANOVIĆEV SUMRAK U KKCZ, uspon i pad koji traje zadnjih 10 kola!!!
R

Repac Plandiste

pre gotovo 2 godine

Napisao sam na 14 razlike za Zvezdu da sudije nece dozvoliti pobedu. Stoji i to da je ekipa totalno pala ali ono navlačenje kada su u trećoj četvrtini istopili razliku, vec tad mi je bilo jasno. Se ovim su se složili...
d

drvo 889

pre gotovo 2 godine

Kampaco 15:37 minuta ni jedan poen🤣😂
Z

Zvezdaaaaaaa

pre gotovo 2 godine

Kad te nakanta raspali pao u derbiju nema sta da trazimo
H

Haha

pre gotovo 2 godine

Posle ove utakmice sve je jasno. Kada Vildoza, Nedovic i Kampaco ne igraju u 2 poluvremenu ni 10 minuta zajedno onda je sve jasno.
D

Dan123

pre gotovo 2 godine

Top 14 po navici...
Б

Бибарс

pre gotovo 2 godine

Укините пензије скроз, доведите Дурента, можда тада нешто урадите.
G

Gost Лк

pre gotovo 2 godine

Ивановићу јел те бар мало срамота? Што плаћате ове скупе играче, кад вам седе на клупи кад год се ломи?
o

ogisa ogisa

pre gotovo 2 godine

Lepo kaze Carls Barkli...sto ulazite u frku kad ste slabiji :)))
!

!Gostic

pre gotovo 2 godine

Potpuno zasluzeno ispadamo ,kakve sudije ,kakve kazne ,mi ne licimo na ekipu .Sprdanje sa Jovanovicem na pocetku ,Raduljica ,Holand ... Ivanovic na pleju .Ne treba nas grobari da sprdaju ,mi smo dusmani sami sebi .Trener bolje da ne ide jer ce opet Radonjic doci i tacno cu se ispovracati .
đ

đole..

pre gotovo 2 godine

Jadno 46 :24 drugo poluvrijeme.Katastrofa i trener i igrači
T

Treneru

pre gotovo 2 godine

Zašto Nedovic nije igrao drugo poluvreme? Ušao Ivanović i uprskao utakmicu, a ovaj ga ne vadi iz igre. Lazarević najviše proveo minuta na utakmici, beskorisan u napadu.
M

Mr.

pre gotovo 2 godine

Jbt vi ste bas katastrofa 😂😂😂😂
A

Avenger

pre gotovo 2 godine

Pa da li je ovo normalno! Pa majku mu bre da ovako gubite utakmicu za utakmicom kad ste favoriti. Ma jesu sudije navukle na Panatu, ali ne može ovako da se igra bre!
T

Treneru

pre gotovo 2 godine

Zašto Nedovic nije igrao drugo poluvreme? Ušao Ivanović i uprskao utakmicu, a ovaj ga ne vadi iz igre. Lazarević najviše proveo minuta na utakmici, beskorisan u napadu.
K

Krk

pre gotovo 2 godine

Mala krizica...ali do kraja se sve dere...i ulazi u top osam..
Б

Блок

pre gotovo 2 godine

Душко мрш бре из Звезде. Нико да нас не води,боље. Бентилу забранио му шут за три,Ивановић игра,на Недовићу тренира строгоћу на први грешку клупа ,сасече таквог играча...Петрушева уздигао па урнисао коментарима да је био лош после доста мечева. Иди из Звезде молим те,колико си добро кренуо толико си сада лош.
O

Ognjeeeen

pre gotovo 2 godine

Kako se sve okrene, sinoc ste slavili poraz Partizana a veceras totalno druga prica…
G

Gost е

pre gotovo 2 godine

Јбт Партизан. Свуда ви морате да гурате ваше носеве, заболе ме за вас.
Б

Братина

pre gotovo 2 godine

Па и даље славимо пораз Партизана, ви сте у још дубљем каналу. У ствари не славимо, него нам је драго што сте опет треснули о под.
R

Realni Arth

pre gotovo 2 godine

A da vas molim da se malo gradite kad kritikujete navijace Partizana ili Zvezde, zato prijatelju mozes lepo da pises da vazi za sve one koji su se zadovoljili sinoc, citaj komentare od sinoc i videces sta je napisano! Prijatno!
R

Rasputin

pre gotovo 2 godine

Da je Covic autoritet i ozbiljan predsednik kluba odredio bi autobusom da se vratite za Bg, i to sami da kupite karte
Б

Братина

pre gotovo 2 godine

Мислиш да је 20+ трофеја мало да би се сматрао озбиљним? 4 је освојио против Жељка Обрадовића, најуспешнијег европског тренера.
G

Gost997

pre gotovo 2 godine

Braco CSKA da nam pozavidi, ove poraze ni oni na f4 nisu pravili, a i igraci ako im se mozda duguju pare neka kazu a ne ovako p......i, ne moze 10 puta da se ispusta ovolika prednost slucajno, nije me potresao poraz, mi u top 8 jos od zalgirisa ne mozemo, ali smesno je sta rade svaku utakmicu
G

Gostić

pre gotovo 2 godine

Mučno za gledati.
ј

ја

pre gotovo 2 godine

ивановићу, марш из ЗВЕЗДЕ!!!
G

Gost777

pre gotovo 2 godine

Hahahaahahahhaa NAJVECI PORAZ IKAD !!!! najgori trener IKAD !!!! Ej nedovic ti ne igra celo drugo pol a najbolji igrac, kampaco vildoza niko nista, Vodis 16 razlike protiv ovakve ekipe i izgubis 10 razlike hahahahahahah IVANOVICU ODLAZI MOLIM TE ODLAZI NE MOGU TE OCIMA GLEDATI VISE
O

OU

pre gotovo 2 godine

Bolje ovako, jer i da smo vezali koju pobedu i probudili nadu, garantujem da bi se isto ovo desilo kad se najviše nadamo.
d

drvo 889

pre gotovo 2 godine

Grci su zakon
M

Mile led

pre gotovo 2 godine

Kao što sam rekao pre meča sve osim pobede domaćina može se smatrati neregularnim
r

river plate

pre gotovo 2 godine

Ovaj trener pojma nema .... rotacija igraci koji imaju minutazu u kljucnim trenucima .... previse se puta desilo da bi se reklo slucajnost , cisto neznanje struke ....
O

Ojsa

pre gotovo 2 godine

Imas +12,13 na sredini trece cetvrtine i ti na kraju izgubis sa 9 razlike,Boze od koga mi gubimo.
m

metla

pre gotovo 2 godine

Brate ovi ne znaju gde biju i dobiju nas,odavno ovako nisam poludeo
S

Strasno

pre gotovo 2 godine

Kakvi smo mi pacijenti majko moja, samo zvezda i reprezentacija ovako nesto mogu…
P

Pa da

pre gotovo 2 godine

Slažemo se da jeste, s tim što reprezentacija igra tako u "Zvezdino" doba.
N

No.1

pre gotovo 2 godine

Fudbalska reprezentacija, ne stavljaj neki privatni klub u ravan sa jednom od najboljih reprezentacija u košarci.
К

Кокош

pre gotovo 2 godine

Стефан Лазаревић - кошаркаши IQ раван броју патика који носи
2

235425

pre gotovo 2 godine

A ljudi uporno tvrde da je bolji od Lazica, kojem je kosarkaski IQ do plafona.
G

Gost836

pre gotovo 2 godine

Duško da se ne ljubimo
1

1122334455

pre gotovo 2 godine

НАЈУРИТИ ОВУ РЕПАТУ КОЗУ ИЗ КУЧКИХ БРДА КОЛИКО ЈЕ ОДМАХ !!! ПА МАКАР НАС ВОДИО ЈАКОВЉЕВИЋ ИЗ ЖИТКО БАСКЕТА !!!
c

coki vas Ćoki

pre gotovo 2 godine

neće Jakovljević da radi sa legendom kluba...jbg
p

podeden

pre gotovo 2 godine

Druže taj Jakovljević bi vas bolje vodio,budi siguran,izvukao bi on maksimum ali ne govori sa Covketom.
H

Hermano7

pre gotovo 2 godine

Slabi ste cigani, smak vam sledi. Ne brukajte se da se uporedjujete sa nama
d

dexl

pre gotovo 2 godine

A i vi ste dobri ...baskonija ako dobije a i vas Efes...deveti ste a tek idu jaki mecevi
K

KARMA

pre gotovo 2 godine

Gde ću sad, moja plastiko, kad na srcu leži teg, napolju mrak ko đavo ja u duši više crn, niko me neće, ni na čiji ne smem prag, gde ću sad moja plastiko ni u TOP 14 nisam drag. Plastika ostaje plastika bez obzira na sve!!!!! PUNO SRCE NAKON JUČERAŠNJIH KOMENTARA, DOVIĐENJA PRIJATNO! GLEDAĆETE NAS U ČETVRTFINALU EVROLIGE!
C

Coca cola

pre gotovo 2 godine

Али ето ти ниси као остали навијачи јер не ликујеш и не тролујеш по другим вијестима. Сасвим случајно си се нашао на овој вијести и случајно си написао коментар.Ма ти си морална вертикала и имаш право да овдје држиш час и да моралишеш јер си 100%у праву.