Komentari na vest

Crvena zvezda nije obezbedila učešće u Evroligi

D

Drvozmama

pre 7 meseci

Hahahahaha alo gde letite Pa sta nine -50 ali i -45 dosta za cipiripi kup Tu imate sanse za top 8 ali to je sve Navijaci rezultata orazan pionir
Ć

Ćoravi

pre 7 meseci

Čovke će to sve da sredi....nema nervoze...bitno je da nisu turci -45.....
S

Sale Kg

pre 7 meseci

Bitno je da se trofeji nižu kao na traci, a biće i Evrolige!
S

Srpska posla

pre 7 meseci

Igra Bodiroge da Zvezda ostane bez EL se komplikuje. Partizan je imao samo jedan zadatak, a to je da uzme ABA ligu. Ali, avaj...
L

LFCC

pre 7 meseci

Ako je ovo istina, napustiti odmah ABA ligu

Realan lik

pre 7 meseci

Cemu onda ABA liga?!
D

Da bi

pre 7 meseci

se bacale pare eto zato.
P

PRAVA PRIČA

pre 7 meseci

Da bi se negovali tradicija, sportski rivalitet i igrali jaki mečevi. Da bi ljudi širom regiona gledali najjače klubove regiona uživo.
R

Rakitovac fmp

pre 7 meseci

Predstavmjam se kao Grobarcina ne znam sta cu od muke place mi se 🥲🥲🥲
F

Fiba Liga sampiona samo za nas

pre 7 meseci

Ljudi Srbijo narode grobari i delije zvezdas sam do koske i imam sezonsku ali ovi iz Eurolige se definitvino sprdaju sa nama, ne cene nas i ne postuju uopste i te nase atmosfere i gledanost a pogotovo ti litvanci gde sada nema rusa treba odmah na 5god da izdaju nam licence jer ima gorih mnogo timova od nas, ali otom potom ako ne zele onda dzaba ulazemo novac toliki.Fiba Liga sampiona i nase domace takmicenje za 10-12 kluba je sasvim okej gde izbace u sezoni i Partizan i Zvezda po 2 domaca igraca, reprezentacija nam napreduje u svakom smislu tako na kosarkaskom nivou i svi zadovoljni a i od fibe dobijes solidni novac a ovamo placas papreno da bi igrao Euroligu dok ovi sa A licencama klubovi dele taj novac izmedju sebe sa rukovodiocima lige a to je zalosno eto taj Zalgiris nije bolji i od Zvezde i od Partizan i nema vise para od nas a pokupi 5milke od TV prava u Euroligi ima A licencu, uzmes i okrenes im ledja i cao nemoj vise da nas laze onaj litvanski debil koji prica jedno a radi drugo a misli trece!Sportski Pozdrav i samo nasa jaka domaca liga i Fiba Liga sampiona za nas i ovu nasu napacenu zemlju!
p

psyhhodelija

pre 7 meseci

BRATE NAJVEĆI TROFEJ OVE GODINE IM JE IZJAVA MOTEUNASA,NEKAD JE BIO DRIBLING SADIKA,PA STATIVA SUME ITD...SADA NAKON METLANJA JA BI BAREM ĆUTAO I POKRIO SE..NE MORAMO NI DA IGRAMO EL,SAD BI TO I VOLEO,JER SMO DOKAZALI NA PARKETU,A ONI NEKA IGRAJU AKO IH NIJE... ŠAMPION ABA NEMA EL? OK MENJAMO PRAVILA KAKO NAM ODGOVARA,I DO SAD JE ŠAMPION DOBIJAO VAJLD KARD,NEGO TO DECA NE ZNAJU,A DRUGI IGRA JER NEMA RUSA...NARAVNO PLATI SE LICENCA MASNO.SVE U SVEMU MOŽEMO I FIBA LŠ DA IGRAMO ALI PUNIH SRCA I DOKAZA METLANJA...METLIČIĆ RADIO PUNOM PAROM..ŠTA RADI FMP SA MALOG KALEMEGDANA A ? HAHAHA
T

Ti

pre 7 meseci

bih?
H

Haha

pre 7 meseci

Ukljucen ti je CapsLock 🙂
H

Hihon

pre 7 meseci

Jel si mahao sinoc zastavom u centru za 2 crvene?
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Pozdravio vas Moteijunas poklonio vam metlu iz Kaunasa gde je rodjen
P

Porota

pre 7 meseci

Lepo kaže Charles Barkley - Što ulaziš u frku kad si slabiji
j

jutka guge

pre 7 meseci

One pretnje koje prolaze u ABA LIGI u Evropi ne prolaze. Željko je suviše veliko ime, tatko na Evrolige. Vi ćete možda sledeće sezone?
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Mene iskreno bruka da vise navijam za klub koga Zvezda sa cak 6-0 redovno Metla u finalima svih nasih liga a jos na sve to da bude gore, titule i EL videli nismo Deceniju ipo sto je za kosarkaske udzbenike!
H

Hihon

pre 7 meseci

Mene je iskreno bruka koliko si ti ogranicen. Laktasi, Igokea. kk Decenija… znaci toliko si glup sa tim jednim komentarom da te ljudi zale ovde i ne provaljujes nista.
G

Grobarcina pravi

pre 7 meseci

Placi 🥲🥲🥲
P

Pariz u EL umesto jsd

pre 7 meseci

Ovo je ciata laz, Francuzi danas objavili na svim vestima da Pariz sigurno ulazi u EL umesto prtizana i zauzece to slobodno mesto a Zvezda ce igrati EL kao pobednik ABA finala,to je 100% sigurno,sve ostalo su izmisljotine!
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Umesto vas jos nisi svestan ne verujes sta se desava , videces pocetkom Jula !!!
i

izgubili derbi 6 x

pre 7 meseci

@Grobarcina Jesi ti klinac svestan da vi NISTA zivo osvojili niste ove sezone,Zvezda je uzela ABU tako sto vas je bukvalno pocistila u finalu sa cak 6-0 a Pariz osvojio Evrokup,tako da Zvezda i Pariz idu sigurno u EL 100% a vi bez ijednog trofeja nazad u EK koji ste i igrali zadnjih 15 godina,eto uveruces se i sam kad to bude ozvaniceno za par dana....
K

Kuki juki

pre 7 meseci

Ti govoriš francuski? 😂😂😂
N

Nazad u Evrokup

pre 7 meseci

Nema nista od EL za igokeu jer Pariz ulazi u Evroligu provereno objavili sportski mediji u Francuskoj,igokea se vraca u Evrokup koji su igrali zadnjih 13 punih godina a Zvezda ce igrati direktno EL kao pobednik ABA lige bez obzira kakve se dezinformacije poturaju iz limarske radiinice po sajtovima!
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Gledaj i druge sajtove fmpeac
M

Metla 6 puta

pre 7 meseci

@Grobarcina... Jesi svestan da ce Zvezda i Pariz u EL direktno a vasa igokea nazad u Evrokup,eno potvrdili svi Evropski sportski mediji!
M

Metlica

pre 7 meseci

A gde djubrovnik ? Hahaha
B

BABEUS KUZMANUS

pre 7 meseci

Izgleda da će Evroligu igrati novi klub sa Kipra - Obilićiakos, a vlasnik kluba - Željkos Ražnatovićopulos Arkanos najavljuje juriš na titulu.
F

Familija

pre 7 meseci

Mozzarte ne loži ljude Aba liga već duže vreme nema ugovor sa Evroligom tako da ovo nije novost i prošle i predprošle sezone ista priča a da pojasnimo ovde ljudima na mozzartu pobednik Aba lige nema pravno obavezujuće mesto u Evroligi ni prošle ni predprošle sezone već ide na popularnu vajld kartu sa tim što Evroliga kada deli te karte osvajač Aba lige ima prioritet i dobija tu kartu besplatno predprošle sezone Evroliga je dodelila i kartu poraženom u finalu Aba liga i to je koštalo 200 000 evra prošle sezone Evroliga je dodelila kartu Crvenoj Zvezdi koja je koštala 500 000 evra ove sezone Crvena Zvezda je kao osvajač Aba lige prioritet vajld karte i to besplatno a ukoliko Evroliga odluči da kao i prošle i predprošle sezone udeli još jednu vajld kartu poraženom finalisti to će koštati ne manje od 500 000 evra samo može više od toga e sasd je situacija malo komplikovanija jer Evroliga može izostaviti tu drugu kartu ukoliko se odluče za Virtus i Valensiju i Albu u tom slučaju partizani idu u Evrokup mada to nije dobro za mozzart i partizan kriterijum Evrolige se ne zasniva na broju navijača već na tome da li klub ima uslove održivosti tu se uključuje da li ima svoju halu ili vlasnika jer Evroliga ne priznaje što država Srbija stoji iza oba kluba kao sigurnost ali opet priznali su tu prethodne dve sezone mada ni Metlonoglu ne priznaje da država stoji iza partizan Metla beta a Arena je vlasništvo građana Republike Srbije i grada Beograda tako da nije dobro kada iza kluba nema ko da stane i to baš nije dobro logično se na kraju može završiti da partizan Metla bet igra Evrokup tako da nekada nije loše biti Državni projekat mozzarte
p

pipo_inzagi87

pre 7 meseci

Znam da ti je pritisak 190 sa 120..
P

Pa

pre 7 meseci

Mozzart i ne lozi, nego vas doktor lozi od juce da 100 posto igrate Evroligu posto ste osvojili Aba ligu, opet napadate i rezite na druge, a sami sebe saljete u Evroligu pa vam posle Mozzart i Partizan kriv kada vam ovako uvale metlu bez drske.
F

Familija

pre 7 meseci

Eh pipo jedna Metla se vozi godinu dana pa šta si mislio to će trajati dva tri sata vozičemo se na Metli sve dok Metla može da leti ide Kalemegdan u subotu pa možda opet bude neke Metle ovih dana nema potrebe da mi baksuziraš sa pritiskom
А

А тачка,а зарез

pre 7 meseci

Брате,јел имаш тачку и зарез на тастатури? Јел ти добро учитељица?
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Prodajemo metle glavni nabavljac Moteijunas kvalitet iz Litvanije povoljno navalite ljudi jos malo pa nestalo 😆😆
L

Luja

pre 7 meseci

500 komentara napaćenih partizana...
D

Do sad

pre 7 meseci

90 tamne strane, kao i uvek... Ali vest je ubola gde treba, to sigurno! :D
Г

Гост442

pre 7 meseci

И реално хвала му на овоме, таман да са постојањем престане ово срање где нас сматрају геноцидним (част Дубаију). Враћај КЛС са 10 до 12 клубова, тражи играње у ФИБА такмичењима и Бог да нас види
G

GROBARIJUSSSS

pre 7 meseci

NEKO IMA COVICA … A MI IMAMO NASEG BOGA IME MU JE BODIROGA.
Г

Гост442

pre 7 meseci

А ако не буде играла Звезда, како ће играти Партизан? Мислим како ће се финансирати, ако не буде државног финансирања
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Mi imamo para i to dosta
M

Mile12

pre 7 meseci

Pa od ulaznica, Sadika, Saldanja... Niko na beli svet ne ume tako napraviti lovu, šampioni laži i obmane!
M

MAKABI FANS

pre 7 meseci

ŠTA TO ZVEZDA NEMA DA BI IGRALA EVROLIGU ??? PA NEMA OSVOJENU TITULU EVROLIGE….HAHAHAHAHAHA METLA ZA FMP !!!
R

Rudar

pre 7 meseci

Neće biti propast sveta ako ne budu i jedni i drugi u evroligi, pogledajte unikahu mogla je preko evrokup da je igra 1, 00%bi je osvojili, ali neće jednostavno nema profita. Igraju ligu šampiona dobar budžet dobra ekipa čak prva u plej ofu španske lige, puna hala non stop.
D

Djinobili

pre 7 meseci

Ma ne bi ni ovi ometlani hteli posle metle da igraju el.Nego samo kad zasluže,već su upali prvi put zbog rusa,glupo bi im bilo i sad nakon metle da koriste neke sporedne ulaze medju najbolje,pa da:))
N

Najjače će biti.....

pre 7 meseci

to što će Zvezda igrati el a tada ovim ugnjetavanim što se raspisali,biće na kraju kmeeeee,kmeeeee
Đ

Đukin fan

pre 7 meseci

Sto se mene tiče ovaj Litvaneros sa sve ostalom svitom u EL može da talkira ruke,roze baby puderom i privati da mu se ne klizne !!!!
L

Lom

pre 7 meseci

Prskaju Bodiroga!!!!
S

Sladjann

pre 7 meseci

Bodiroga najveći grobar srpske košarke,šta se više ponižavate i uvlacite se u du.. Evropi,pravite srpsku ligu,koga briga za smrdljivu Evroligu....
Г

Групни

pre 7 meseci

тако је бре ! Бодирога је највећи Гробар на Свету ... и тако је бре ! правите "вашу " лигу, ево предлога за Лигу: ФМП 1 (назови га како хоћеш, ко то 70% навијачима Србије може да забрани,), ФМП 2 , Мишкови МЕГА таленти, Гуровићев Омладински Боксерски Клуб (уз мало упозорење, ако видите плачљивог Милана да се скинуо го до појаса, напустите халу)
S

Svakog

pre 7 meseci

kome je glava napolju...
@

@@@@

pre 7 meseci

Šta će im zvezda. Ionako nikad ništa u Evroligi nije uradila.
I

IMA DOBRIH VESTI !!!

pre 7 meseci

Izgleda da Rusi pokreću košarkašku Evroligu šampiona, sa Crvenom zvezdom petokrakom, prvakom Belorusije, i drugoplasiranim, FMP-om, prvakom Pridnjestrovlja, i jermenskim klubovima, uz potencijalni novi klub iz Damaska/Sirije ako skupe budžet do septembra.
@

@@@@

pre 7 meseci

Okupili se Komunisti. I treba da idu u Belorusiju,Rusiju. Ipak su CRVENA PETOKRAKA.
Г

Групни

pre 7 meseci

јесте ! ако дамо Јадар брату Сију, играће и клуб Јао Минга !
P

ProSixer

pre 7 meseci

Wtf???
d

danijel70

pre 7 meseci

Partizan ce sigurno da igra, za druge nas briga...
М

Милош Вш

pre 7 meseci

Па само тако и можете-позивницом, као не тако давно и за Еврокуп. Пази, читај позивница за Еврокуп.
I

I lani

pre 7 meseci

Prosle godine Ulm uzeo laggano nemacko prvenstvo pa nije igrao Evroligu, vec Bajern koji je ispao u cetvrtfinalu i Alba u polufinalu

maaaaaa

pre 7 meseci

neka im itra pariz,jos malo dubai,albe,monako i ostali budjavi klubovi sa parama....i sa soma penzosa....sta ce im zvezda i partizan....nek vicu difens difens i milina...bolje da predjemo u ls i igramo sa klubovima koji imaju dusu,navijace...i imamo sanse da osvojimo barem...pa nek igraju burzuji za sebe....isto tako i u fudbalu u lk,a oni nek trose milijarde...bem ti sport i usta se pretvorio,bukvalno je zvezda u fudbalu zadnja osvojila bez nekog ogromnog ulaganja...
T

Taka e

pre 7 meseci

Tako je
K

Kostadin

pre 7 meseci

Kako da igra u Evroligi tim koji se svake godine izbori da bude među zadnjim? Ove godine 16-ti od 18. Propali državni projekat tzv. evropske Zvezde. Potrošili za ovih 10 godina igranja u Evroligi preko 120 miliona evra. Rezultat nula. Isto važi i za FK CZ - ove godine u Ligi šampiona od mogućih 18 osvojili bod. I to slave kao uspeh. "Šampioni" - malo morgen.
@

@@@@

pre 7 meseci

I ja to kažem.
B

Boners

pre 7 meseci

Tvoj klub za to vreme nekonkurentan u Evrokupu, sa 12 miliona top 16 evrokupa, sa 6 miliona sedmi u Aba.
М

Милош Вш

pre 7 meseci

А замисли тек онда вас. Где сте свих ових година. А да,позивани у Еврокуп. Смешан си ћелави…
P

Pedja1976

pre 7 meseci

I takav tim vas ometla sa 3:0 u finalu…plus patlidzan u poslednjih 6 utakmica sve izgubio…jaka ste vi institucija…najobicnije ispusene mustikle…
G

Gile 88

pre 7 meseci

Formalno pravno nije ali ćemo je igrati jer ako i ABA izgubi prohodnost onda šta ima smisla nađeš nekog magnata koji ulaže pare i igraš svake godine
A

AHHHAH

pre 7 meseci

Ko se zadnji smeje, najsladje se smeje
L

LXXIII

pre 7 meseci

Svašta od komentara. Sve se ovo znalo već tri godine. Od nastupa Budućnosti u EL vlasnici lige Real, Oli, CSK i drugi izglasali su da ne žele da igraju sa klubovima iz malih sredina. To piše i čovek tumači. Odluku će doneti tehnički u julu. Ko će da otpadne pojma nemam. Jedino što znam je da će Zvezda sigurno igrati.
C

Comi81

pre 7 meseci

Ovim potezom je ugašena Aba liga.Ona više nema svrhu svog postojanja! Okrenuti se oživljavanju većih centara u Srbiji:Valjevo,Niš,Kragujevac,Užice, Novi Sad,Šabac,Loznica,Čačak,Pančevo,Leskovac,Vranje ,Pirot,Vršac...Ovo samo može da bude dobro za reprezentaciju i Srpsku košarku...
Г

Групни

pre 7 meseci

аха ... а када је требало да се уђе, јер од доминације, није се могло опипелити, онда се трчало у АБА ... а неки били против ...
M

MSt

pre 7 meseci

Crvena zvezda će igrati EL sledeće sezone kao osvajač ABA lige. Živi bili pa videli početkom jula kad se oglasi EL zvanično. Nažalost, igraće i Partizan zbog jakog lobija a ne zbog toga što je zaslužio na terenu. No dobro, moramo biti iskreni i reći da je i Crvena zvezda svojevremeno igrala EL bez da je to zaslužila na terenu.
p

podesem

pre 7 meseci

A vi ste ove godine igrali jer ste zasluzili.Sta ce te u EL kad zvizdite himni EL na pocetku svakog meca sto hrlite tamo.
M

Maki982

pre 7 meseci

Bitno da ce projekat da igra reko rumeni.
I

Ivan2

pre 7 meseci

Dodje li do toga da grobari dobiju pozivnicu a zvezda ispadne, znajte da nijednu utakmicu necete igrati u Srbiji kao domacini, budite ubedjeni u to. Bice nas vise ispred arene da sprecimo utakmicu nego vas unutra.
"

"ivan 2"

pre 7 meseci

Zbog ovakvih kao sto je ovaj lik nam je stanje u drzavi onakvo kakvo i zasluzujemo!!!!!!
7

799

pre 7 meseci

@Ivan ajde da vidimo tastatura huligani bas sta cete uraditi !? zbog takvog nastupa necete ni biti deo EL, jer samo nekim dza bu narikanjima hocete da postignete nesto! NECETE JE IGRATI, ZAPAMTITE! Ajde da vidimo, dodjite ispred Arene
p

pipo_inzagi87

pre 7 meseci

Ne znam sta se ljudi cude, to pravilo traje 2-3 godine, prosle godine je odustala Gran Canaria, zato su igrali i Partizan i Zvezda, a dalje unazad ne znam..
B

Burek

pre 7 meseci

To je tačno, ali po ovome Zvezdu hoće da izbace iz EL, a ne da se ona sama povuče iz iste
A

Aqa

pre 7 meseci

Ivan 2 da vi ste sila nema sta, e miševi jedni!!!!
ć

ćupić

pre 7 meseci

za onoga što se potpisuje kao ivan2. onda ja dolazim s utokom i pucam u tebe prvog oa makar u zatvoru završio
D

Dane daca

pre 7 meseci

A Motejunas i Bodiroga se bas puno pitaju o Evroligi i bas su puno bitni. Nebitni su kao semafor na Sokocu
H

Halo breee

pre 7 meseci

Ne diraj mi Sokolac, na ulazu ima jedan semafor baš bitan jer je magistralni put! Igraće i jedni i drugi, ne ložite se!
M

Mark Markez

pre 7 meseci

Pravila, pravila, u crno nas zavila. Ovakva pravila ne važe ni u Bangladešu: da pobednik međunarodnog takmičenja (ABA liga) nema direktnu prohodnost u EL i da kreče sa iste polazne pozicija kao i poraženi te iste lige?! Jedini kriterijum im je-da ne ne važe nikakvi kriterijumi. Po toj logici bi jedan Mančester Junajted mogao da se nada učešću u Ligi šampiona , a da Mančesster Siti nije siguran učesnik i da je u istoj ravni sa gradskim rivalom ! Da nije tragično, bilo bi smešno!
7

799

pre 7 meseci

pa Baskonija nije usla u TOP8 svog prvenstva, i igra EL sta cemo sad?
d

danilo91

pre 7 meseci

Koja je onda svrha postojanja vise Aba lige ako nemas prohodnost u El ka njen osvajac?Lepo istupiti iz takmicenja napraviti kls sa jos vecim ulaganjima timova poput Leskovca,Sloge iz Kraljeva,Vrsca,Zlatibora i ako ovi se naprave pametni da Zvezda i Partizan ne budu u El otici u Fiba ligu sampiona koja uopste nije toliko lose takmicenje a plus je finansijski profitabilnije i bolje placeno.
L

Logika

pre 7 meseci

Pa, koja je svrha postojanja KLS, kad nema nikakvu prohodnost
M

Meraklijaa

pre 7 meseci

Napokon odlična vest za Srbiju u nizu loših.
P

Porota

pre 7 meseci

Uzalud trud, džaba vam sve…
h

hahahahahahha

pre 7 meseci

jahahahhjaajahahahajahajajajajajajjjsjjdjduudejejdjxufjk
R

Realno87

pre 7 meseci

A gle grobarcica ala se raduju a nisu svesni da bi partizan u Srbiji bio zgazen kao pljuvacka ukoliko bi NATO sila pokušala da izmanipulise region. Vrvt bi tog trenutka u Srbiji bik prioritet balet a košarku bi Želimir igrao u Zagubici
Г

Групни

pre 7 meseci

НАТО сила !? а вама рудна рента, Гаспром, женска равноправност ...шта ли ви замишљате ...
G

Grr

pre 7 meseci

Smučili ste se svima, muljate, tužite EL, zviždite himni EL, pretite sudijama, napadate protivničke igrače, prekidate prenose, zaustavljate sat u poslednjem napadu,..... pa mislite da to niko ne vidi i ne prati, pa Jabusele se odmah javio posle tuče u Areni, drštvene mreže su vas demaskirale i cena mora da se plati.
d

dr mali Nebojsa

pre 7 meseci

Dzabe sam krecio.
P

Prašnjava

pre 7 meseci

METLA
Z

Zaza Paculia

pre 7 meseci

Sampion ABA lige, NEMA garantovano mesto vec nekoliko sezona! ALI sampion ABA lige ima pravo prvenstva za dobijanje specijalne pozivnice! Drugo, Motejunas je i kao onaj Glikman samo zaposleni, i lako je zamenljiv, njegov uticaj je minimalan. Klubovi sa A licencom donose sve ove odluke glasanjem, i prekinite da smatrate sa pricama Zeljko, Covic, Savic.... I Zvezda i Partizan ce igrati EL sledece sezone!!! I Valensija, i Virtus i Pariz, nisu sigurni ucesnici, svako iz nekog svog razloga.
O

Ok

pre 7 meseci

Ako Zalimir kaze on zavrsava sve. Ne igra dzabe dva za dva sa nekima i rukovodi sudjenjem u El. Ovog puta ste se dzabe radovali. Ima tu klubova sa kojima je i Covic dobar igra El sa njima deset sezona. Ako ste mislili da je budala. Malo ste se zekili.
b

boc

pre 7 meseci

Kakva sramota,da Srbija nema zagarantovano bar jedno mjesto u Evroligi...na kraju nece ni Zvezda,ni Partizan igrati Evroligu....
D

DELIJA SEVERKO

pre 7 meseci

KONACNO METLA KRIMINALU!!!!!!!!!!!!
6

6-0

pre 7 meseci

Još boli? Vidi sine svaki put kad ti zena uzme metlu u ruke ti ces se setiti zvezde ahajahaha
D

DULE VUJOSEVIC SALALALALA

pre 7 meseci

A TVOJA ZENA KAD SEDNE NA METLU, SETICE SE MENE …HAHAHAHAHA 13 GODINA METLOM PO G…
C

CRNO BELA INSTITUCIJA

pre 7 meseci

NARAVNO DA CE IGRATI EVROLIGU KOSARKASKI BREND PARTIZAN, A NE TAMO NEKI MALI FMP SA TRADICIJOM STAROM 8 GODINA.
G

GostCzv88

pre 7 meseci

Koja je vasa tradicija? Osvajanje Evropske titule od pre 30 i kusur godina pored timova koji bi u danasnjem vremenu igrale cetvrti rang takmičenja , Bravo institucijo,to treba uspeti.
@

@GOSTFMP69

pre 7 meseci

VASA TRADICIJA NE POSTOJI, PA ZATO JADNO POKUSAVATE DA OSPORITE NASU, KOJA JE DO NEBA VELIKA IZ VISE RAZLOGA, A POGOTOVO ZBOG TOGA STO SMO SE NA KROV EVROPE POPELI I IGRALI SVE UTAKMICE VAN NASE ZEMLJE…IGRACE KOJE JE NAS KLUB NAPRAVIO, TRENERI… SAMO JEDNA STVAR ZA KRAJ DISKUSIJE SA TOBOM, NAS VELIKI ZELJKO OBRADOVIC IMA VISE TITULA NEGO VAS MALI FMP!!!
M

Mudra breskva

pre 7 meseci

Pa ako ste toliki brend kako uopste dodjoste u ovu situaciju?
@

@GOSTFMP69

pre 7 meseci

VASA TRADICIJA NE POSTOJI, PA ZATO JADNO POKUSAVATE DA OSPORITE NASU, KOJA JE DO NEBA VELIKA IZ VISE RAZLOGA, A POGOTOVO ZBOG TOGA STO SMO SE NA KROV EVROPE POPELI I IGRALI SVE UTAKMICE VAN NASE ZEMLJE…IGRACE KOJE JE NAS KLUB NAPRAVIO, TRENERI… SAMO JEDNA STVAR ZA KRAJ DISKUSIJE SA TOBOM, NAS VELIKI ZELJKO OBRADOVIC IMA VISE TITULA NEGO VAS MALI FMP!!!
@

@gost smesan lik

pre 7 meseci

sta ti poredis… kako si jadan… a sa kim je zvezda igrala kad je osvojila kup kupova, koji je to rang takmicenja dinamo dresden, grashoper, kajzerslautern…vidi se da nemas pojma to su sve timovi prejaki u to vreme, kao sto je sad City jak a tad bio niko…vremena se menjaju klubovi rastu-padaju…a vas fmp u kosarci nikad nije bilo!
M

Meraklijaa

pre 7 meseci

Napokon odlična vest za Srbiju u nizu loših.
M

Meraklijaa

pre 7 meseci

Napokon odlična vest za Srbiju u nizu loših.
M

Moteijunas

pre 7 meseci

Prodajemo metle povoljno iz Kaunasa
Č

ČOVIĆ NA APARATIMA

pre 7 meseci

DŽABA IZGINUO DA NAMESTI TITULU….HAHAHAHAHAHAHA…..IMA PRAVDE IMA BOGA .
M

Meraklijaa

pre 7 meseci

Ja sam ovo napisao pre finala. Rekao sam vam sledeće...Partizan ide dalje, Zvezda ne ide. Moj izvor je veoma pouzdan. Pljuvanje po Željku, otimanje, je rezultiralo ovom odlukom. Odavo sam vam rekao, vaše igranje u EL zavisi od Željka. Niste verovali.
S

Slinica

pre 7 meseci

Ti viri, obrisi se.
F

Familija

pre 7 meseci

Partizan ide dalje samo na Metli i to ove nove modifikovane 3.0 turbo pogon leteće praktične i lake za održavanje POLETI NA METLI
M

Meraklijaa

pre 7 meseci

Ja sam ovo napisao pre finala. Rekao sam vam sledeće...Partizan ide dalje, Zvezda ne ide. Moj izvor je veoma pouzdan. Pljuvanje po Željku, otimanje, je rezultiralo ovom odlukom. Odavo sam vam rekao, vaše igranje u EL zavisi od Željka. Niste verovali.
F

Frane

pre 7 meseci

Xa xa xa xa, nemoj da prestaješ sa uzimanjem terapije, ozbiljno si ugrožen... Žalosno
A

Alex DeLarge

pre 7 meseci

Ucesce u EL zavisi od toga koliko si velika cirkuska tacka od 1 do 10 u tom momentu... To je jedna velika sprdnja od takmicenja, i ja licno ne bih potrosio jedan cent na nju niti je podrzao na bilo kakav nacin... Ukratko, bitna mi je kao i Evrovizija, a da ironija bude veca, ja sam neko ko TV i kablovsku poseduje iskljucivo zbog sporta. Onda okvirno mozes da procenis koliko je to takmicenje bitno van okvira ljudi koji se loze na trecerazrednu kosarku... Klasican NBA wonna be...nije propraceno cak ni na nivou lige konferencija u fudbalu...a LS je za EL komprativno nesto kao svemirski brod u odnosu na ficu...
Z

Zvezda je ŠAMPION

pre 7 meseci

Srušili smo im Sneška ovom Metla Titulom. Nisu računali banditi iz EL da mi osvajamo ABA Titulu!
Г

Групни

pre 7 meseci

џабе сте кречили ...
B

Bežite od tog zla

pre 7 meseci

Treba da im platim da igraš. Gledao sam Ruse CSK i zenit to je košarka do jaja. Kakva EL zlo pale Evrope.

FC President

pre 7 meseci

Svet se sveo na moć sile, to vidite upravo na Skupštini UN, to i sada čitate ovde, jaki i može im se kako hoće. Toliko!
I

Istupiti i ugasiti ABA

pre 7 meseci

Odlična vest. Slažem se da ne treba niko ni da igra u EL. Zato sledeću sezonu istupiti iz ABA lige. Zašto bi finansirali HR instituciju i ulagati u tuđe. Formirati svoju ligu i opet ako nema ulaza u EL ići u drugo takmičenje. Dubai, Pariz... Zinulo EL dupe za pare.
C

CEO SVET ZNA…

pre 7 meseci

KAKO ZVEZDA OSVAJA DOMACA PRVENSTVA, KUPOVE, TITULE, KAKO SUDE SRPSKE SUDIJE ZVEZDI I STA SE RADI U SRPSKOM SPORTU, KO SU ZVEZDINI PREDSEDNICI, DIREKTORI I TRENERI…NEMATE NI POSTOVANJE NI UTICAJA VAN GRANICA SRBIJE JER SE ZNA KAKO POSLUJETE I STA RADITE…DZABA VAM SVE KRADJE I NAMESTANJA…JEDNOSTAVNO…UZALUD TRUD DZABA VAM SVE I VLAST VAS GURA AL OPET NE IDEEEE!!!!!!
m

mrš

pre 7 meseci

Naravno tim sudijama ne daju da sude u ABA zato rasformirati ABU. .ebo vas onaj ko vas i zvao u nju.
H

HAHAHAHAHA

pre 7 meseci

KO DRUGOM JAMU KOPA SAM U NJU PADA
D

Don Vito Corleone'

pre 7 meseci

@Dajvak. Nikove vam krade lik u inat dušmanima, nema potrebe da ti ja kradem Nik. Ja ti sve lepo napišem sa mojim Nikom. Ali se slažem 100 posto sa tim likom što vas drnda svaki dan. Da li ti je lepo ovo metlanje u fudbalu i košarci ahahaha
m

merllin_pfc

pre 7 meseci

Partizan siguran ucesnik next 10 godina. Zivi bili pa vidijeli a vama neka Covic objasni sta bi bilo da ima nas budget I Zeljka Obradovica. Kako se samo juce qurcio na tv. Neke glue gore prospa. Bog me ubio ako Covke nije DonVito Corleone. 🤣🤣🤣🤣
H

Hula

pre 7 meseci

Neka ti bude po volji tvojoj. Ne prozivaj Boga nikad, hulniče
r

rsczz

pre 7 meseci

Nema izgleda mjesta za dva beogradska kluba, posto im je u planu da ubace Dubai,Pariz i London. Jedini spas prosirenje EL sto je mozda i realno za 2 dodatne ekipe.
D

Duh koji lebdi

pre 7 meseci

Tako je breeeeee, oslobođenje je blizu. Slavi Srbijo!
G

GostCzv88

pre 7 meseci

hahahah mislis 10 % Srbije?
@

@Gost

pre 7 meseci

Sendvicu budjavi. I ti i tvojih 90%
ć

ćao ćao

pre 7 meseci

Kako bace neki naslov, i ludilo nastane u komentarima. I aba liga je mnogo za nas

Sakur

pre 7 meseci

Grobari ne lozite se.Zar stvarno mislite da bi drzava dozvolila da njeno mezimce ne igra evroligu a da mi igramo.Jel vi znate u kakvoj drzavi zivimo?
Ž

Želj ko

pre 7 meseci

Ma daće Vučko i šakom i kapom. Sumljaš u svog dobrotvora.
K

KK Metla Celtics

pre 7 meseci

Ometlavanje

Marko Pavlovic

pre 7 meseci

Sadk će vule da interveniše sa terzom i čovketom
N

Nepismeni

pre 7 meseci

E baš te koji si nabrojao, staviće vam 🔒🔒🔒🔒🔒 na celo Jugoslovensko sportsko društvo.
G

Grr

pre 7 meseci

Lazarević na putu za Berlin, bez maske🤣
s

svet se iskvario

pre 7 meseci

moras da platis da bi igrao! proklete pare u sta se pretvaramo strasno
M

Miroslav 68

pre 7 meseci

Ionako se ne palite na Evro ligu...
P

Pixy

pre 7 meseci

Ništa onda, platite poreze i dugove, osigurajte novi budžet i igrajte...a, gde je tolika lova?!
Н

Нико као ја

pre 7 meseci

Мени је овде феноменално што аба лига губи сваки смисао, што ће рећи: Српски клубови аутоматски да напусте аба лигу и играју своју лигу. Коначно.
Ж

ЖАЛ

pre 7 meseci

Муњевито прелазимо на квазиполитику: Умало ме инфаркт није ударио када сам видео облајхану бабу, представницу Немачке у УН, како представља текст некаквих својих шкработина и држи вакелу о некаквом геноциду... Пази, она нашла... Потомак оних који су у двадесетом веку започели два светска рата, идејних твораца идеологије нацизма која је однела милионе живота, која је осмислила концепт концентрационих логора да се у њима одвоје и систематски униште "ниже" расе... има образа, прдара безобразна, да некоме држи моралне лекције... Па, такво безбламно џукелашко понашање је заиста за рубрику веровали или не! Куда иде овај луди свет?! Па, мене не би зачудило да на крилима ове резолуције Сједињене Америчке Државе оптуже Винетуа, Бика Који Седи и то друштво и целокупну индијанску заједницу за геноцид над каубојима. Очекујем, такође, да Белгија затражи ратну одштету од Конга. Ево ја сада кажем: Дабогда се руска застава поново завијорила на Рајсхстагу, али да се овај пут ствар до краја "проветри", па да се крене у стварање потпуно новог светског поретка, без дебила, бичара, амеба, парамецијума... Нема другог пута и решења.
А

АКИ

pre 7 meseci

Тако је БРАТЕ!!!
G

GROF OD MILUTOVAC

pre 7 meseci

A ODAKLE ZVEZDASIMA OBRAZ DA IMAJU NAVIJACKU GRUPU CETNICI SEVER KAD IM KRCUN UBIO DRAZU,A KOLIKO ZVEZDASI IMAJU CASTI KAD NAVIJAJU ZA KLUB FMP KOME NIKO NEMOZE DA ZABRANI KAKO CE DA SE ZOVE
G

Gost 2112

pre 7 meseci

Kakav "slavodobitnički" naslov sponzora metlara: Zvezda (kao šampion) nije sigurna, a njihov poraženi, poniženi (u sportskom smislu) i uvređeni klub je kao "siguran" učesnik EL?! Pa poslednji stadijum jednog notornog lažova je kada sam poveruje u laži koje je izrekao, a s' jedinim ciljem- da bi sebe i ucveljene istomišljenike utešio !
D

Djape45||

pre 7 meseci

Super onda, sad zvanično raspustiti aba ligu i napraviti jaku srpsku ligu. A da vidite grobare kako likuju, na b92 jedan kaže kako će ovaj datum uzeti za slavu ako se ispostavi tačno, bolest ne bira.
M

Milojko Arsenić

pre 7 meseci

Ja sam ovo napisao pre finala. Rekao sam vam sledeće...Partizan ide dalje, Zvezda ne ide. Moj izvor je veoma pouzdan. Pljuvanje po Željku, otimanje, je rezultiralo ovom odlukom. Odavo sam vam rekao, vaše igranje u EL zavisi od Željka. Niste verovali.
o

otimaci izgubljenog pehara

pre 7 meseci

Otimanje? Sta vam je oteto, Hala Sportova.
H

Hjbibi

pre 7 meseci

Vidi, Željko je naša talija! Mi se s tim sprdamo a to zna i on! Jedino ko je ovde popušio ste vi! Ne bude li Zvezda igrala, taman bila 18-ta, neće igrati niko! Zamisli, dogovorite sve, onako bahato, bogato kad ono- nema 10 miliona!? I...? Tužbe, žalbe, bežanija...I eto vam Kls...heh...Nego soremaj se ti ,blago meni, za drugu metlu.Brezovu..
g

gdstz

pre 7 meseci

napisi jos koji put, mozda ti neko poveruje
s

sombrero

pre 7 meseci

Konacno dobra vest i za samozvanu avangardu.
M

Milojko Arsenić

pre 7 meseci

Ja sam ovo napisao pre finala. Rekao sam vam sledeće...Partizan ide dalje, Zvezda ne ide. Moj izvor je veoma pouzdan. Pljuvanje po Željku, otimanje, je rezultiralo ovom odlukom. Odavo sam vam rekao, vaše igranje u EL zavisi od Željka. Niste verovali.
P

Pogodio si ti

pre 7 meseci

kao prstom u go.... isto kao i taj koji je pisao.
H

Hersonisos

pre 7 meseci

"Zabrinuo bih se da me je takav čovek pohvalio. Čovek koji je zalutao u košarku, računajući da će okružen košarkašima imati čistiju biografiju. Čovek koji je uništavao i uništava srpsku košarku. Besmisleno je da o košarci polemišem sa čovekom koji nema zaštićenog svedoka da je radio fizičko. Znate, iz srpske košarke su oterane i prognane legende kao što su Ratko Radovanović, Zoran Slavnić, Žarko Varajić, Zoran Savić, Dražen Dalipagić, Goran Grbović... Da bi ovakvi ljudi mešetarili. Uostalom, neki pametni ljudi su davno dali dijagnozu za njega. Čovek koji je perfidan, pokvaren, lažljiv, bolesno ambiciozan i beskrupulozan", zaključio je Bodiroga u opširnom intervjuu za Politiku. E da je Č̣ovke znao dokle će Bodiroga dogurati...
H

Hihon

pre 7 meseci

Taman da se obrise zastavom i Njujorku.
M

Milojko Arsenic's

pre 7 meseci

Šta će nama EL, mi smo za EK. Mene kao navijača Partizana je sramota da igramo u EL, posle samo jedne osvojene Aba lige za 11 godina.
d

dip

pre 7 meseci

igrati Ligu Srbije, konacno zavrsiti sa ABA Ligom.
l

laker

pre 7 meseci

bodirogaPFK!!!
D

Dekica123

pre 7 meseci

Ne razumem onda vise svrhu ABA lige
S

Sakur.

pre 7 meseci

Ja se plašim ovog finala domaće lige, može opet da radi 🧹🧹🧹🧹🧹🧹
m

m@jstorcinaa

pre 7 meseci

Evroligi ne treba ekipa koja ne moze da obezbedi sigurnost sudijama, na kraju pravda i istina uvek pobede.
j

jjjjjj

pre 7 meseci

ma koliko ovaj litvanac i Bodiroga ne zeleli da Zvezda igra EL ona ce je igrati 100 % a valensija i IGOKEA mogu da se dogovore ko ce od njih u evrokup
M

MVPČAČAK

pre 7 meseci

Eh tužan li je moj život, u košarci 11 godina bez titule, u fudbalu 7 godina bez titule. Zvezda nas 🧹🧹🧹🧹🧹🧹 kad i gde stigne.
Г

Групни

pre 7 meseci

изгинем да будем први у АБА Лиги, једва уз помоћ судија победим Студентски ! неким судијама сместим аферу, неким забраним да суде, изаберем судије за финале, те судије за нас свирале, изазовем инцидент пред трећу финалну, ометлам бре, са 3:0, и сада чујем да све то џаба ... нема гаранција ... па јел ' то правда, па где је ту фер плеј, па како човек да рачуна, да планира, да наступа када све радимо у бадава ...ја сутра идем на ТВ, ја већ сада пишем саопштење, ја ово нећу да дозволим, иза мене стоји 70 % становништва, иза мене стоји највишљи навијач, ја нећу овакву најаву ...
M

Mikuli

pre 7 meseci

Znas ti dobro zasto je tako, necete jos dugo a onda sledi potop

VecaBg1971

pre 7 meseci

Nista nije ni pre bilo garantovano ali evo da bude jasnije sa Eurohoopsa clanak za sledecu sezonu EL. In any case, per EuroLeague rules the winner of the ABA League has priority over the wildcards compared to the other candidates, and as it was evident the last two years, the ideal combination for the EuroLeague is not having only one team from the ABA area, but both Partizan and Crvena Zvezda. If a different team wins the ABA League, things will get complicated, however, this seems unlikely.
V

Vyygyg

pre 7 meseci

Ma da, skuoljaju klikove
g

garantovano

pre 7 meseci

je samo top 16 ako igramo. jer se ne lozimo na bolje
C

CRY VERICEE

pre 7 meseci

KME KME KME
m

merlin _pfc

pre 7 meseci

Mi nismo ni zaslužili da igramo evroligu posle ove metle od 6 poraza u nizu od Zvezde.
m

merllin_pfc

pre 7 meseci

Hehehehehehe
Г

Групни

pre 7 meseci

ми нисмо ни заслужили да играмо ЕЛ, јер никада нисмо били у топ 8, просечно смо 16 на табели, а умемо да изгубимо и са 45 поена разлике, па нас још и прозивају "ко смо ми до...... (ђавола)"
D

Dajvak

pre 7 meseci

Zvezda će zasluženo igrati u EL, jer su nas omlatili 3:0 u finalu Aba lige.
D

Dajvak

pre 7 meseci

Kreće Don Vito, kradljivac nick-ova i papagajski ponavljač. 🤣🖤🤍

Naravno

pre 7 meseci

Trne lakat Evroligi za to po celoj Evropi zadnjih godina malo malo pa omlati nekog Evroligasa neko ko je ispod nivoa i za Evrokup pa se zna ko igra.
2

24.232

pre 7 meseci

Ovo bi bilo odlicno. Jedna godina manje u EL, ali kraj ABA lige.
P

Popsi

pre 7 meseci

Savić i Bodiroga će sve učini da Zvezda ne igra, živi bili pa videli.
Y

Yvyvyvyvyv

pre 7 meseci

Polako, ima stvari koje cekaju u ladicama! Nešto oko struje i fejk tendera sa fejk brojilima!
m

merllin_pfc

pre 7 meseci

Vec su uradili Zar ti nije jasno

VecaBg1971

pre 7 meseci

Mogu da ga blajznu samo i nista vise
m

mudra breskva

pre 7 meseci

Deluje da je i EL navijala da Partizan osvoji ABA ligu jer onda ne bi morali da se smaraju sa nekim nebuloznim objavama i pojasnjenjima. Prosto je neverovatno koliko je jedna objava o Boltauzeru promenila sve i pritom smorila i KKP (prijatelji i saradnici) i EL (EL sudija). Sta ce ovde na kraju biti niko ne zna ali je izvesno da je Zvezda neocekivano svima poremetila planove
U

Uvyvuv

pre 7 meseci

Ne znam sta je tu i kome neocekivano.Razlika u El je nastaja jer je Partizan imao, hvala Bogu, bolji zdravstveni bilten...Izgubili Superkup od one djece iz Titograda, Kup od Zvezde...Lošije plasirani u Aba...Pometlani i ufinalu.Šta je tu tako neočekivano?
M

Micko av

pre 7 meseci

Metla u Železniku😂😂😂😂
S

Simić

pre 7 meseci

Što? Da neće da nam oduzmu trofej i obrišu 3:0 i čišćenje protivnika u finalu?
M

MVPČAČAK

pre 7 meseci

Gospodo navijači tzvczv, pre godinu dana sam vam najavljivao ovakav rasplet, rekoh vam, vi me napljuvaste lepo. Uopšte nisam srećan ovakvom situacijom, ali ko je imalo realan, zna dobro zašto svi zajedno gurnusmo našu košarku u još veći ambis. Tenzije, spletkarenje, poturanje, klevete, laži, neispravna dokumentacija, pritisak na sudije, klevetanja čelnika EL... Šta smo drugo mogli očekivati??? Ajmo sad svi polako u NAŠU Ligu, bez sadašnjih uprava...
a

a ti si?

pre 7 meseci

ti si najavljivao, pali u rupu botino
Y

Yvyvy

pre 7 meseci

Čekaj, ti si onaj premudri? De si bre, tvoju sam izjavu tad uramio
2

2 na 2

pre 7 meseci

Svaka čast na komentaru, ali kao što odlično znaš, čitaš mnogi vaši bi i preko mrtve Srbije u EL. Kad se lišite vašeg rumenog kapitaliste koji misli da je lova EL, lako ćemo mi da se rešimo našeg satrapa Čovića. Ide on u istoriju polako ali sigurno, nisam siguran da ste vi spremni bez najgoreg gubitnika.
i

ijooo.

pre 7 meseci

To je taj moral grobarski, njima je ok da šampion ne igra Evroligu, to je ta pravda i poštenje njihovo ,to je ta pravda o kojoj non stop pricaju u fudbalu ,zapamtite ovo dobro ...

Sakur

pre 7 meseci

Sampion koji je uz pretnje sudijama uzeo titulu?
@

@

pre 7 meseci

Pa za vreme korone mi bismo prvi do prekida ali gle cuda, vi odoste u el
S

Simić

pre 7 meseci

Da su sudije svoj posao odradile kako treba u polufinalu ABA lige, vi finale ne bi ni videli. I spasili bi se metle.
n

niste ni posteno dobili

pre 7 meseci

pretili ste od sudijama do naneliju. evropa ima oci ako srbi nemaju
D

Dajvak

pre 7 meseci

Ne brinite gurbosi, daće čoko usna i pet miliona, samo da se njegov KK Recreativo De Belgrade opet takmiči u EL.....do januara, a onda samo da učestvuje . 🖤🤍
P

Popsi

pre 7 meseci

Iz kog si sela tačno?
V

Vuvuvyvy

pre 7 meseci

Vidi, ovi iz Evrolige su gadni pa nema kud . Sve nešto no, no nema smisla, ne može, videćemo a dali bi guzice smza saku dolara.Za klubove, nigde para...No, tako je kako je.Nego ti znaš- ne ifra Zvezda- ne igra niko!

Marko Pavlovic

pre 7 meseci

Čoko usna je Čović da pogadjamo ili terza?
p

pozdrav svima,

pre 7 meseci

Partizan je dobio licencu na 3 godine sigurno, a za 10 se razmatra jos, eto da znate. Zvezda ce igrati isto EL ove sezone, zato je i proslo ovo finale bez nekih skandala vecih na mecevima, da bi se ostavila pozitivna slika pred bordom EL. Objavite komentar
А

Аха...

pre 7 meseci

... важи, а шта је било кад си се пробудио?
F

Familija

pre 7 meseci

Partizan je dobio Metlu i SLEDEĆU SEZONU i tradicionalno POLETI NA METLI
k

komentarrr

pre 7 meseci

To je taj moral grobarski, njima je ok da šampion ne igra Evroligu, to je ta pravda i poštenje njihovo ,to je ta pravda o kojoj non stop pricaju u fudbalu ,zapamtite ovo dobro ...
Г

Групни

pre 7 meseci

неправда ! Бодирога ! скандал ! Тужибаба Савић ! бласфемија ! Желимиров утицај !подвала ! Човићу, саопштење ! сеграгација ! Вучићу, реагуј ...
p

pozdravi svima,

pre 7 meseci

Partizan je dobio licencu na 3 godine sigurno, a za 10 se razmatra jos, eto da znate. Zvezda ce igrati isto EL ove sezone, zato je i proslo ovo finale bez nekih skandala vecih na mecevima, da bi se ostavila pozitivna slika pred bordom EL. Objavite komentar
p

pozdrav svima,

pre 7 meseci

Partizan je dobio licencu na 3 godine sigurno, a za 10 se razmatra jos, eto da znate. Zvezda ce igrati isto EL ove sezone, zato je i proslo ovo finale bez nekih skandala vecih na mecevima, da bi se ostavila pozitivna slika pred bordom EL. Objavite komentar
B

Brine

pre 7 meseci

Ovo ti javio bodiroga lično
m

merllin_pfc

pre 7 meseci

Kakva licenca na 3 godine. Licence isticu sljedece godine i dijele se eventualno nove. Slabo ti to pratis max 10 god
J

Jbjbubbvu

pre 7 meseci

Ako je to deo terapije, ako ti je , eto da znamo, psihijatar rekao idi i komentariši- onda ok, šta ćeš?
D

Dobili ste na

pre 7 meseci

30 god
S

Samo

pre 7 meseci

Jedan mali skandalcic bio sto bi se reklo neko osrednje otvaranje glave
D

Don Vito Corleone'

pre 7 meseci

Javljaju se navijači KK I FK METLA, nije im dosta ponižavanja. Bez brige, novo krečenje u belo čeka vas u finalu domaće lige, ne mogu da isčekam počne. Zvezda će igrati EL, bolje vi brinite za sebe. Koliko god vas Bodiroga gurao, ima neko ko je mnogo veći od Bodiroge, ako već dotle bude došlo.
M

Ma

pre 7 meseci

Uvali vam Evroliga jednu drsku od metle i to veliku🤣
r

realista007

pre 7 meseci

A taj veci od Bodiroge ce sigurno po Covketovim excel tabelama odlucivati 🤣
D

Dajvak

pre 7 meseci

E ako je Bog na čovketadzeovoj strani onda bolje nijesmo ni zaslužili. 🤣
D

Don Vito Corleone'

pre 7 meseci

@Dajvak. Općenito si loše spavao ovaj tjedan, jel tako, ajde bok i uživaj u KK i FK 🧹🧹🧹🧹
S

S.T.A.L.K.E.R.

pre 7 meseci

Što se mene kao navijača Zvezde tiče, vi ste gospođo... Tako da mi je svejedno da li ćemo igrati EL ili Evrokup. Mada mislim da će ove godine oba tima igrati. Za sledeću, pitanje je.
B

Burek

pre 7 meseci

Tačan komentar, bravo !!!
G

Gost 2112

pre 7 meseci

Sa gubitkom titule u ABA ligi ( metla) i sa poreskim dugom od 9 miliona € (bez zatezne kamate), nadati se specijalnoj pozivnici, na račun šampiona Zvezde ( za koju navija 60%stanovnika Srbije) ravno je utopiji! Jedini adut (slamka spasa za Partizan) je Bodiroga. Ali, postavljam hipotetičko pitanje: zar mislite da će to Zvezdini navijači dozvoliti i da je glas Bodiroge jači od glasa naroda, čiji je on predstavnik u najvišem košarkaškom telu Evrope ? No pasaran (Neće proći) !
R

Rodman93

pre 7 meseci

Jeste, vi imate pravo glasa i mnogo ćete se pitati ukoliko el odluči da ne igrate. Ako EL kaže ne igrate, ne igrate i tačka, tako isto i Partizan, a ti objašnjavaj ovo, ono, bla bla. Oni odlučuju po nekoj svojoj logici i matematici i viđenju, a i mi i vi možemo pjevati borbene ako neko ne bude igrao, ili oba ne budu igrali što je manje vjerovatno.
M

MVPČAČAK

pre 7 meseci

Da, tebe i mene i sve nas će nešto da pitaju. Spustite melo loptu, dok stvarno ne bude kasno...
r

realista007

pre 7 meseci

Da li ce navijaci Zvezde to dozvoliti?! Auuu covece… Pa evo sve vas cekaju da odlucite! Nego, jel so to navijaci koji ni arenu ne mogu napuniti?!
i

iggypop

pre 7 meseci

evo kazu organizovace Bodiroga javnu raspravu da vas pita za misljenje... gde ti zivis bre... vidis da ste van Srbije goli k.... na biciklu
@

@ssss

pre 7 meseci

Pa to što navija za Zvezdu 60% Srbije je valjda minus.To je istih onih 60% što glasaju za onog što sad krvari u Njujorku.A taj i nije baš na nekom glasu u normalnim zemljama!
Г

Групни

pre 7 meseci

ја мислим да звездини навијачи неће дозволити да судије краду парфеме по радњама, ја мислим да звездини навијачи неће дозволити да се порез не плаћа, ја мислим да звездини навијачи имају моћ да спрече резолуцију о тзв "геноциду" ... или не ... они могу само у овој држави да "не дозволе" ... тамо, где немају "леђа", не могу да "не дозвољавају" ...локална сила ... најбољи кројач у улици ...
K

KK drzavni projekat

pre 7 meseci

I ne moramo ali ako mi ne igramo neće ni drzavni projekat igrati...
H

Hahhahahah7777

pre 7 meseci

Sex,droga -Dejan Bodiroga
1

1100

pre 7 meseci

Koliko puta je fransiza iz Zeleznika igrala EL a da pri tom nije osvojila titulu?
D

Dragooo

pre 7 meseci

Ne znam koja svrha evroluge. Nikakva zarada, a masno se placaju stranci da igraju
D

Dddd 1975

pre 7 meseci

Kakva mosa za one koji su popili metlu,neka se raduju i nadaju to im je jedino ostalo,naravno da prvak aba lige nema zagarantovano mesto vec prvak dobija vajld card ....u slucaju da osim Zvezde Partizana mozda i Buducnosti svi ostali koji osvoje ovu ligu ne bi igrali .
P

Pa

pre 7 meseci

Juče doktor reče da 100 posto igrate iako ste osvojili, kako sad to da je specijalna pozivnica.
D

Dddd 1975

pre 7 meseci

Pa...koliko si plitak bez mozga ...kada neko od ova tri tima osvoji aba ligu oni dobijaju vajld card sto posto a covek je rekao da ako osvojis aba ligu nemas zagarantovano mesto u euro ligi tj da ti prevedem ako osvoje Igokea,zadar,krka itd
Ч

Чокот

pre 7 meseci

Ништа ново није рекао. Освајање АБА лиге већ годинама не гарантује учешће у Евролиги. Али, даје веће шансе.
M

Mile Zeleznik

pre 7 meseci

Sad ce nebojsa posteni da garantuje bezbednost ljudima iz Evrolige hahaha, jos ne upoznah navijaca fmp-a koji ima IQ veci od sobne temperature!

gemathegreat

pre 7 meseci

Ne ako su slovenci. Njihov maliciozan uticaj je za uvek rešen. Ko je hteo da sluša jučerašnji intervju Čovke lepo reče imamo dosijee o svima njima. Boltauzer je bio pokazno zanimanje. Ni slovenci ni hrvati više muljati neće u srbiji.
E

Eto vam

pre 7 meseci

To je taj moral grobarski, njima je ok da šampion ne igra Evroligu, to je ta pravda i poštenje njihovo ,to je ta pravda o kojoj non stop pricaju u fudbalu ,zapamtite ovo dobro ...
D

Dragan KV

pre 7 meseci

A kada ste vi išli u EL a niste bili prvaci!
P

Prti

pre 7 meseci

Bas ce EL da rizikuje propast Aba lige ovim potezom nakon sto su ugurali Dubai u istu.
A

Apsolutno

pre 7 meseci

Mi je nevazno da li ce zvezda igrati to lazno privatno takmicenje jedino sto mi znaci je metla partizanu i to sto su pale maske i mit o najvecem treneru univerzuma... I da ne igramo el jos gore po zamalo najveceg trenera ikad posto ce ga u tom slucaju skolovati eurokup tim
g

glupost

pre 7 meseci

treba da smenimo covica,promenimo upravo, popravimo odnose sa partizanom, spremimo dobar tim i napadnemo top 8... a. za tebe je svrha postojanja dobiti partizan.. plitko brate.
F

Figaro

pre 7 meseci

Zar oni stvarno misle da Evroliga nema oči. Rekordnih 106 bacanja u 3 meča,pretnje sudijama, ne garantovanje bezbednosti, izlazak Lazarevića baš u tom trenutku kada i Naneli.. i još mnogo toga.
U

Uvuvuv

pre 7 meseci

O kakvoj garanciji bezbednosti pričaš? Pa sinoć u sred Berlina pandur udara, gura Atamana, ovaj zove ambasade, predsednike zaratiće jbt...A čim vidiš,Nanelija bude ti jasno koliko je sati...Tebi, jer se često oglašavaš ali i svim ostalim kojima nešto nije jasno, ne bude li Zvezda igrala Evroligu, neće je igrati niko- nema lopte! Clear?
6

6

pre 7 meseci

metls
m

mudra breskva

pre 7 meseci

ne znam, mozda su videli i snimak kradje parfema i fotografije na kojima se isti ljubi sa celnicima KKP, ko zna...
N

Nazire se

pre 7 meseci

Out iz EL...logicno
I

IDEMO HRABRO DELIJE kao i on

pre 7 meseci

Teška situacija, preteća, ali, moleban kod patrijarha i ogratanjem srpskim zastavama možemo do pobede ljudi!
U

Uvuvuv

pre 7 meseci

Jare tužio klub? Nanulica, na mrezana nikada aktivniji, nema ga u rosteru? Kaminski, odavno na Havajima? Tristać se otkupio ranije? Alexa, pito kod nas, kod nas ne može ode u Dubaji? Hovor tela ostalih, najrafije bi bili na groblju a ne u sali i ti nama savetuješ moleban? Heh
D

Don Vito Corleone'

pre 7 meseci

Promeniće brzo mišljenje kada mu KEBA ode tamo i otpeva mu nešto na uvce.
a

ako su ruze, procvetace...

pre 7 meseci

op op op....
P

Prti

pre 7 meseci

Pa lepo je rekao domacim sampionatima. Ovo je regionalno prvenstvo i postoji i dalje iskljucivo zato sti EL garantuje prvaku ucesce.
R

Repac Plandište

pre 7 meseci

To da sampion ABA lige nije automatski ucesnik EL vazi vec par godina od kada je istekao ugovor. Vazilo je i prosle kada je Partizan osvojio ali je jasno da je 99,99% siguran, ako ispunjava i druge uslove normalno, jer sta da je recimo Borac iz Cacka bio prvak. Zato laganica i uzivancija. Sa ovim su se složili..
B

Burek

pre 7 meseci

Najjači si care !!!
K

Kurir djoka

pre 7 meseci

Ma nek ih i posalju, ometlani su svakako, mi od jeseni igramo pravi sport koji ceo svet gleda, oni nek se tese ovim takmicenjem gde se slave top 10 i pobede za zelenim stolovima
B

Blaki

pre 7 meseci

Znamo mi da Zoki voli da tužaka ,a i Rumenko ima veze,zato odmah treba napustiti Aba ligu jer ništa ne donosi i igrati KLS.
K

KK METLA

pre 7 meseci

Još imate obraz da se javite? Nije vam dosta poniženja u fudbalu i košarci, hoćete još??? Biće biće, bez brige 🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹
t

treći otpozadi

pre 7 meseci

Poniženje je 43 razlike i onih 45 iz Istanbula. Ovo manje više.
G

Gost675

pre 7 meseci

Zbog ovakvih kao tebe steta sto je Radonja gospodin i na 40+ pustio trecu petorku zadnji 10min, bilo bi 60+, ali kad neko ne leci kompleks tako je kako je, a sto se tice 45+, desava se, desilo se i vama i to u EC od pojma nemam koga, anonimusi neki, tako da bolje ti da kjutis i pokusas da izbacis mrznju i kompleks, mada kompleks se tesko leci ali moras da probas, moras.
A

Avenger

pre 7 meseci

Sport sve više gubi svaki smisao...
D

Dragan KV

pre 7 meseci

Pa jel Čović rekao da ne može da garantuje sudijama bezbednost ako ne sude po volji Zvezde. U suprotno,sudije mogu krivično da odgovaraju za nemire!
p

plaky

pre 7 meseci

obrisi suze
N

Nenad1246

pre 7 meseci

Za bezbednost su zaduženi organi reda.

Crazy-North

pre 7 meseci

Ne pali se ! Podsetiću te da ste drzavno udruženje kao i Zvezda u zemlji Srbiji gde ste velika manjina 70/30 je u korist Zvezde.Bez države i njihovog sponzorstva i garancija nema ni Zvezde a ni Partizana. Tako da ako neko treba da dobije licencu to je prvo Zvezda pa onda i Partizan nikako prvo Partizan pa zvezda shvati manji ste klub od nas u svakom smislu.
r

realista007

pre 7 meseci

To sto je predsednik drzave zvezdas, ne znaci da je Zvezda veca od Partizana!
m

makiš ada

pre 7 meseci

hahaha EVROPSKI ŠAMPION manji klub od MUTANTA IZ ŽELEZNIKA e baš si me slatko nasmejao.
Г

Групни

pre 7 meseci

и сребра процентуално има више од злата у односу 70/30 ....
@

@realista

pre 7 meseci

Више титула, дужа традиција освајања трофеја, никад нисмо играли другу лигу.
F

Figaro

pre 7 meseci

Zar oni stvarno misle da Evroliga nema oči. Rekordnih 106 bacanja u 3 meča,pretnje sudijama, ne garantovanje bezbednosti, izlazak Lazarevića baš u tom trenutku kada i Naneli.. i još mnogo toga.
m

mukice

pre 7 meseci

dzaba botujes kao lud, zvezda ce igrati evroligu
I

Imaju

pre 7 meseci

Oci i videli su da je jedan tim kradjom dosao u finale i osakatio region za pravo finale dva najjaca tima regiona izmedju buduscnosti i zvezde
F

Figaro

pre 7 meseci

Zar oni stvarno misle da Evroliga nema oči. Rekordnih 106 bacanja u 3 meča,pretnje sudijama, ne garantovanje bezbednosti, izlazak Lazarevića baš u tom trenutku kada i Naneli.. i još mnogo toga.
K

KK drzavni projekat

pre 7 meseci

Ahahahahahahaha...Dečko 6:0 !
6

6:0

pre 7 meseci

S tendencijom na 9:0!
M

Ma da bre to

pre 7 meseci

Ovo je vest kao i da jokic igra na OI. U svakom slucaju ne umanjuje cinjenicu da smo vas razbili 6 puta u nizu i verovatno ce biti 8-9...sto se tice igranja u EL mozemo i ne moramo da je igramo, nije smak sveta, smak sveta je sto vi zaista mislite da mozete istu da osvojite, a niste u stanju zvezdu da pobedite. Velika je ovo pobeda za vas kad vec ne mozete da pobedite u derbiju.
r

realista007

pre 7 meseci

Pre ce osvojiti Euroleague nego pobediti drzavnu miljenicu Zvezdanu! Svi su videli i zasto!
j

jan

pre 7 meseci

Napravise ljudi nauku od igranja u Evroligi,smesno takmicenje postalo,pa sto se onda igraju Drzavna prvenstva ako ne mozes kao prvak u EL. Napravite ligu bogatih a ostali neka igraju neko normalno takmicenje
P

Pixy

pre 7 meseci

Pošto su vansportski motivi pobedili sportske trebamo istupiti iz ABA, Evrolige i Evrokupa. Igramo Srpsku ligu i FIBA takmičenja, a ove staviti na Ignore. Ako imamo čast i obraz. Sport je velikim napravio običan narod, ukrala ga neka ljigava elita.
P

Pazite deco ba raskrsnici

pre 7 meseci

Kako volim što sam na ovoj drugoj strani sudbine. Pa nema lepše. Kao što su danas izglasali sramnu rezoluciju tako sada vedri i oblaci nacista Litvanac. ALI METLA OSTAJE CRNIM SLOVIMA
1

1100

pre 7 meseci

Od koga da se paze na raskrsnici? Od pripitog tim menadzera iz Zeleznika?
@

@duljaj

pre 7 meseci

Grobar sam, ali bi bilo sramotno da ovako očajni igramo umesto Zvezde koja nas je uništila u finalu. Još hoće da Naneliju produže ugovor 🤡
G

Grobarcino

pre 7 meseci

Neka si nam rekao cigane crveni.
g

grobar 30

pre 7 meseci

sad sledi covke sa par stotina saopstenja 😅😅😅😅
V

View

pre 7 meseci

Da li neko misli da ovo što cz radi, van terena, nije dostupno istog trenutka i EL, igračima EL, sportskoj javnosti domaćoj i stranoj,... sve se istog trenutka komentariše na drištvenim mrežama.Tako da "istina" i saopštenja koju iznosi Čović je besmislena i samo dodatno bruka klub.
N

Nenad1246

pre 7 meseci

Na društvenim mrežema? Ahahahahaha. Nećeš verovati ali se svet ne vrti oko društvenih mreža i mišljenja teletabisa poput tebe.
r

rea

pre 7 meseci

Koja glupost. Mi koji smo ometlani u nedelju da igramo EL, a Zvezda koja je zasluženo šampion da ne igra ? Sramota me je što sam grobar
1

1112

pre 7 meseci

Ti si grobar koliko je i moj penis crn.
C

Cigane moj

pre 7 meseci

Ti nisi grobar.
d

demoga

pre 7 meseci

ajde prvo odgovor ovima sto pisu sto uopste igramo aba ligu, zato sto aba liga ima pozivnicu, do skora je imao prvaka aba lige sad samo liga ima jednu pozivnicu, znaci neko iz aba lige mora da igra da tako kazes, praksa je da je igra sampion i mislim i da se i aba tu nesto pita, al ako je radost navijaca partizana da oni igraju bez zasluga, a ne tim koji je bio bolji to je po meni ok, ja bi cak mozda i voleo da vidim da samo partizan igra, ali da stvarno sami obezbede budzet, kad su vec licemerni, znaci puna cena arene za gospodu, da plate porez, da im se otkazu svi drzavni sponzori itd, znate kolki bi im bio budzet daj boze 10 miliona i to iskreno ne znam gde bi nasli, znaci ne bi bilo pantera ledeja i ostalih, e onda da vidimo najveceg trenera kako radi sa takvim igracima i ima bilo kakav uspeh u evroligi, eto nek ima ekipe kakve je imao dusko vujosevic ili dejan radonjic, ekipe tih ugovora. pa da onda slusamo kako ko je i zasto kriv, dosao covek dobije budzet 25 miliona i sa tim nema nikakav rezultat i jos nas sve ponizava ovde i pravi ludima, i jedino on nije kriv itd, pa sta bi npr on uradio da u timu nema pantera ledeja nanelija , daj boze dve pobede da bi imao ukupno.
G

Guh

pre 7 meseci

Fmp Prometej prvo kolo derbi u železniku hahahahah
J

Jöle 39

pre 7 meseci

Dosta je bilo vašeg pritiska na sudije i pretnje. Bog sve vidi. Kazna će vas stići i u fudbalu za svu krađu svih ovih godina.
J

Jöle 39

pre 7 meseci

Dosta je bilo vašeg pritiska na sudije i pretnje. Bog sve vidi. Kazna će vas stići i u fudbalu za svu krađu svih ovih godina.
J

Jöle 39

pre 7 meseci

Dosta je bilo vašeg pritiska na sudije i pretnje. Bog sve vidi. Kazna će vas stići i u fudbalu za svu krađu svih ovih godina.
J

Jöle 39

pre 7 meseci

Dosta je bilo vašeg pritiska na sudije i pretnje. Bog sve vidi. Kazna će vas stići i u fudbalu za svu krađu svih ovih godina.

Bojank91

pre 7 meseci

Mislim da već stiže Partizan to. Vidiš da ni skoro ni 2. ne mogu da budu, publike nema...
J

Jöle 39

pre 7 meseci

Dosta je bilo vašeg pritiska na sudije i pretnje. Bog sve vidi. Kazna će vas stići i u fudbalu za svu krađu svih ovih godina.
B

Burek

pre 7 meseci

Po.erem se na ovakvo takmičenje gde se ne ulazi na osnovu trofeja nego na osnovu drugih stvari. Zato je fudbal i LŠ na čelu sa Čeferinom ipak institucija !!!
1

1100

pre 7 meseci

Koliko puta su igrali EL a da nisu osvojili trofej?
K

Kazablanka

pre 7 meseci

Istina, fudbal sa svim svojim manama je i dalje najbolji i najpravedniji sport, moze da prica ko sta hoce.
G

Grobari212

pre 7 meseci

HAHAHAHAHAH sta ste mislili da ce coviceve malverzaije da traju doveka! Sto bi uvazavli aba ligu kada zvezda radi sta hoce ucenjuje vrsi pritisak na sudije ne garantuje bezbednost ne kaznjava ae ni za sta! Prelazi iz arena u pionir iako su kao prodali 12h sezonskih a svi znaju kako su deljene karte😂😂😂😂
@

@burek

pre 7 meseci

nije slucajno sto fudbal gleda ceo svet, evroligu uskoro nece ni familija igraca, kako da ima gledanost i sponzore takmicenje bez poente gde je teren pp recima glavnog coveka nebitan, ovom izjavom je zvanivno potvrdio da je turnir u malom fudbalu mesne zajednice bolhe organizovan
S

Sekundarac

pre 7 meseci

Pa i tamo igraju četvrti i peti iz ovih jakih liga a iz manjih liga glabaju
@

@@burek

pre 7 meseci

Upravo tako, navijači Reala teško da bi znali da nabroje pet igrača u EL
@

@Kazablanka

pre 7 meseci

Upravo tako
i

i ja kažem

pre 7 meseci

I ja se po.erem na ligu gde se šampion zna unapred, kao u Ling Long Superligi. Ovde to bar ne prolazi.
@

@Sekundarac

pre 7 meseci

Pa druže, ti četvoroplasirani i petoplasirani timovi to zasluže na terenu. Jel će možda Bolonja ili Brest da ostanu bez LŠ zbog Lacija ili Liona ?
@

@1100

pre 7 meseci

Evo primera - prošle godine Gran Kanarija osvojila EK, a zbog uslova nije igrala sada EL
@

@i ja kažem

pre 7 meseci

Naravno da se zna unapred kad vam je u fudbalu odbrana lošija nego kod Surduličana. Uostalom, dok ste tamo bili prvi na tabeli, da li je po tebi prvenstvo bilo regularno, odgovori mi argumentovano ?
@

@i ja kažem

pre 7 meseci

Naravno da se zna unapred kad vam je u fudbalu odbrana lošija nego kod Surduličana. Uostalom, dok ste tamo bili prvi na tabeli, da li je po tebi prvenstvo bilo regularno, odgovori mi argumentovano ?
p

po.erem ti se

pre 7 meseci

na ligu gde tim krece sa 2:0 pre pocetka lige..
D

Driver 8

pre 7 meseci

Ne postoji bolji razlog od ovog da se momentalno napusti ABA liga jer ničemu ne služi. Može da se uđe u pregovore sa VTB ligom, ali najbolje da se napravi ponovo jaka KLS
H

Haha

pre 7 meseci

Misliš privatna KLS, može a kako bi izgledala evo i slike iz finala Kupa za žene, gde je izašlo samo 7 igrača Spartaka na teren. Zašto?
D

Driver 8

pre 7 meseci

@haha sve nacionalne lige u Evropi su privatne, odnosno organizuju ih udruženja klubova, a ne košarkaški savezi.
N

Nenad1246

pre 7 meseci

Kako si uspeo da pomešaš finale kupa ženskog fudbala sa VTB ligom? Zašto je Spartak izašao sa 7 igrača? Zato što su prošla vremena da mogu da igraju bez konkurecije otimajući igračice Mašincu, Napretku pa im no međunarodni sud za sport nije merodavan jer oni misle da je uredu da im igraju igračice koje nisu registrovane jer se njima tako hoće. Eto zašto. Ta vaša mržnja prema Zvezdi nije normalna treba neko to da vam pogleda. Znam ja da ste se opustili za vreme projekta Partizan reprezentacija u svim sportovima ali to je prošlo i na vašu žalost nije uspelo da budete jedini klub i sad problem kad se i drugi takmiče sa vama pa odma kmečanje i dreka. Treba da se naviknite da ste tamo gde vam je i mesto.
M

Mnogo ste smesni..

pre 7 meseci

Izasli misevi iz rupa nadaju se da zvezda nece igrati Evroligu :)))
k

kizo..

pre 7 meseci

Zar ovaj nije objavio negde početkom godine da osvajač aba lige igra el sigurno?
g

gstz

pre 7 meseci

Jeste, rekao je po dogovoru sampion Aba lige ima mesto u Evroligi
G

Gostgost

pre 7 meseci

Ma nije, pozvace Partizan kao porazenog. Naravno da ce ovo da izjavi jer se odluka donosi za mesec-dva. Ali realno, posto ide jedna ekipa iz ABA lige, pitam se da li poziv dobija pobednik ili porazeni?
P

Porazeni

pre 7 meseci

Ako EL uopste pozove Partizan da bude ucesnik to nece biti zbog toga sto je porazen u finalu ABA Lige. Prosle godine je na primer Ulm bio prvak Nemacke pa nije igrao EL pored Albe i Bayerna. Pozvace ga zbog toga sto ima najtrofejnijeg i najcenjenijeg trenera u Evropi, zbog toga sto je dve godine najgledaniji tim u EL, zato sto je prosle sezone za dlaku falilo da se plasira na F4, a ove u play in. Sa druge strane je tim koji se za sve ove godine ucestvovanja samo jednom plasirao u play of. Ja bih ipak voleo da pozovu oba nasa tima ali tesko.
d

da vas pitam :)

pre 7 meseci

Panteri, a đe vam je Evroliga? 😂 Kako će biti jako kad vas Bodiroga pošalje u Evrokup 😄
П

Па...

pre 7 meseci

... биће још јаче кад вам тата преполови буџет, биће шоу.
m

metla

pre 7 meseci

Smesno je sto se radujes a dobio si metlu i imas pravo da pricas pokri se usima da se ne brukas
g

gostionicarski

pre 7 meseci

Već si se isplakao, a nova tura suza tek sledi, samo se nadaj.
Х

Х Х

pre 7 meseci

И у Еврокуп ћемо да вас ометламо.
b

bljed

pre 7 meseci

Limilitirani, ostaje vam samo rukomet da gledate, paticete jos dugo dugo...
U

Uvuvuv

pre 7 meseci

Koji Babaroga? Onaj umišljeni nagojeni morž? Zvani i još Babaroga dvotarifni? Jel taj?Ukenjasmo se!
A

Alo Železnik

pre 7 meseci

Pisah ja neki dan, al Dr Excel ne sluša, zbija šegu po jutarnjim programima, neke fore iz prošlog veka.
Z

Zvezda le

pre 7 meseci

Vreme je da se spremimo za derbi sa Trentom
N

Nekoizmase77

pre 7 meseci

Kome treba mali fmp
A

Aebre

pre 7 meseci

Pa za desetogodisnje brukanje Srbije u ovom takmicenju vise ni ne zasluzuju da igraju istu
П

Па...

pre 7 meseci

...нисмо били последњи никада као Партизан три пута у време Вујошевића.
n

ne prdi puno

pre 7 meseci

metla
В

Втб

pre 7 meseci

Ово није вест, АБА већ годинама нема гарантовано место али једна специјална позивница увек иде победнику АБА лиге.
Г

Геџа - Србијанац

pre 7 meseci

Тако је! Али, да тако напишу, ко би то од њих читао и из "ефекта метле" прешао у стање ума само њима познато и својствено (а које подразумева празно бусање у груди) "ми смо институција"... Таквим насловом би "ефекат метле" трајао дуже, макар до евентуалне одлуке крими организације ЕЛ да и они играју, и онда поново бусање... Овако, штета што ће и Мега да их ометла, јер би у том случају била метла у КЛС и 2-0 у другом сету...
J

Jöle 39

pre 7 meseci

Dosta je bilo vašeg pritiska na sudije i pretnje. Bog sve vidi. Kazna će vas stići i u fudbalu za svu krađu svih ovih godina.
m

metla

pre 7 meseci

Bog vidi sve zato si pometlan ove sezone u svakom sportu , tako da ne mesaj boga to sto ste krs . Srdacan pozdrav
E

Eskalator

pre 7 meseci

Bog toliko vidi da će naša vas satrap EU organizacija pozvati. Ajd da vas vidimo frajeri da se tako desi. Cenim da za toliko kapirate da EL možete da igrate samo u inostranstvu.
K

KmeKmeKme

pre 7 meseci

Ali mučeni grobari koji znaju kako su dobili El pre 2 godine kao 16tiklub cipi kupa i klub koji ima titulu jednu aba lige zadnjih godina očekuje EL onda je zbogom mozgu i normalnosti. Pa Zvezda ih omlatila svih godina kao kesu i oni furaju svoje. Jadan i bedan klub sa ispranim navijačima punih mrznje. Još jednom zvezda igrala F8 jos 2017te. 9ta bila godinu pre. I ne talasamo i ne živimo od toga.
z

zaks

pre 7 meseci

Cijeli svijet je otišao u aut pa me ni ovo ne čudi.Mislim da će ekipa koja ima najviše gej igrača i pristalica ići u EL, danas je to tako.
r

realista007

pre 7 meseci

Covke izjavio da se ne palite na playoff! Sto bi onda bio problem da ne igrate?! Samo zauzimate mesto onima koji zele da igraju… Ionako nema nikakvih rezultata.
A

A za cige

pre 7 meseci

ribaća četka....
1

1983

pre 7 meseci

Ne palite se ovako pisu zadnjih nekoliko godina i svake sezone je sampijon isao treba da potrose 10-15 miliona a oni to oce treba Hala dobra blizu aerodroma smestaj blizu hale i peglaj to da osvoje klubovi u koje se ne upumpava veliki novac bila bi druga prica ovako Zvezda ide sigurno
P

Perhane

pre 7 meseci

Vi ste pravi šampijoni.
1

1983

pre 7 meseci

Jeste sapijoni i sigurni ucesnici evro lige
P

Perhane

pre 7 meseci

Sampijoni ili sapijoni, kako ti kažeš?
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Uh uh uh jel ovo sok udarac ili ?!
M

Milentije90

pre 7 meseci

R.I.P. European Basketball
M

Mile led

pre 7 meseci

Grobari ajmo svi u glas Dejan Bodiroga jedan je od nas 😆
G

Guh

pre 7 meseci

Kk fmp Prometej derbi sledeće godine. Samo je pitanje da li u Areni ili u Pioniru a može i u železniku hahahahhaha
L

Ljudi

pre 7 meseci

Ovo se vec mesecima zna. Partizan dobija licencu na 3 godine i planira da napusti ABA Čović ligu, Zvezda jos ove godine mozda igra EL i tjt. ( birace se izmedju njih, Virtusa i Valensije, Alba ima ugovor na jos jednu godinu, tako da u ovoj konkurenciji mozda ispadne Valensija, mada ima dosta Spanskih klubova koji glasaju, Virtus mi je siguran ucesnik). Ime Zeljka Obradovića je veliko koliko i Novaka Djokovića.
P

Prti

pre 7 meseci

Ajde ne seri 🤣
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Tako je to i oni znaju samo nece da priznaju !!!
Б

Брки

pre 7 meseci

Аха да даааа хахахаха 🤣
g

gdtz

pre 7 meseci

hahahahahahhhhhahahahhhahahahahhhhhhhahahahahahaha
B

Burek

pre 7 meseci

Ime Željka Obradovića je toliko veliko da u Americi više ljudi zna za Tristana nego za njega. Đokovića zna ceo svet
Д

Да, да...

pre 7 meseci

... сигурно ће бити тако.
D

Dr.Jekyll

pre 7 meseci

Zato što je državni projekat već bio viđen kao pobednik ABA lige ali im je Čović pokvario planove.
k

kkfmpzvezdazeleznik

pre 7 meseci

xaxaxaxa, šibaju frustracije jako
J

Ja sam jaaaa

pre 7 meseci

Partizan siguran ucesnik kako god da okrenes. Jos treba da rastete
C

Choma UE

pre 7 meseci

Onda odmah ugasiti Aba ligu i igrati samo srpsku ! Razvijati domace igrace za reprezentaciju, ionako pola timova Aba lige nisu nista bolji od domacih, npr Spartak, Vojvodina, Zlatibor, Sloboda Uzice...
D

Drukac

pre 7 meseci

Ne mogu se igraci razvijati u domacoj ligi, shvati! Mora jaca liga, regionalna da ni bili konkurentni u Evro takmicenjima. Imao bi istu situaciju kao u fudbalu, katastrofa.
P

Pj

pre 7 meseci

Pola nije ali zato pola jeste
N

Nekac035

pre 7 meseci

Pa dobro ako titula vise nije garant za mesto u evroligi. Nema veze. Pustiti u Aba ligu, cska, spartak... Pa od aba lige napravite jace takmicenje.
M

Metla ole

pre 7 meseci

Zvezda osvaja Evroligu 2025
H

Hahahaha hahahaha

pre 7 meseci

Hahahahhaahhahahahhahahahahahahahahagaaggagaggagahahahahahhahahahahahaahhahahahahahahahahaahhahahahahahahagagahahahahahahaghahagagagagagagwgagagaghahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahagagagagagagahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha. Mrzi me da kucam jos ali hahahahahahahajajjajahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhaah
@

@Hahahaha hahahaha

pre 7 meseci

Pa što si kucao onda dalje ako te mrzi ?
D

Dex911

pre 7 meseci

Da u CZ ima pametnih jos odavno ali sada pogotovo,najkasnije do veceras bi doneli odluku da prelaze u FIBA LS. Ovo takmicenje je jos odavno izgubilo svaki finansijski smisao a u medjuvremenu i svaku ostalu svrhu Takodje,isto vazi i za celnike Partizana. Ali JBG.Nasi vole da se samoubijaju
G

Gost nedragi

pre 7 meseci

Brzo ce jul i konacna odluka Evrolige. Nemojte se nervirati, samo polako.
Р

Ред стар ЦЗ

pre 7 meseci

Господо драга, сви који читате ове коментаре..... Желим само да Вам свима кажем да што се мене тиче, уопште не морамо ни да играмо ово накарадно такмичење звано Европска лига ! Довољно је да се види само да вас, навијаче Партизана, уби метла од Недеље увече.... Још се опоравили нисте! Напред Звезда 🔴⚪🔴⚪

Sakur

pre 7 meseci

e ovo se zove metla ahahahahahhaha
2

2 na 2

pre 7 meseci

@sakur U duhu današnjih političkih događaja komentari većine grobara se zovu produktom olakšavanja... Iskreno voleo bih da vas gledam u EL umesto nas, čisto da znamo ko je ko u Srbiji. Samo nisam siguran da ćete moći da odgledate ijednu utakmicu u Srbiji.

Sakur

pre 7 meseci

Znam ja da vi verni sledbenici pratite onu vasu maskotu sto nas bruka po svetu,nastavite i dalje
M

MNM

pre 7 meseci

Dobro,da,al isto je rekao da je pravilo da ometlani mogu samo u evrokup:))
g

gosttt

pre 7 meseci

zvezda je 100% u el a ni partizan nije daleko, ali o sudbini partizana kdlucuju spanci …takodje sta ide na ruku partizanu jeste sto virtus trebutno nema garancije za budzet….partizan ako udje u el imace daleko slabiji roster nego ove godine jer ce morati i deo budzeta da ode na “pozivnicu” ….a ovo oko aba lige stupa na snagu od sl godine …
J

Jes

pre 7 meseci

Kako sad to, pa juce rece Šone da 100 % igraju.
П

Па...

pre 7 meseci

... наравно да играмо. Није он лимар.
N

Nova metla

pre 7 meseci

🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
A

Astoria

pre 7 meseci

Pisao sam o ovome u jednom od mojih prethodnih komentara. Ni Zvezdi ni Partizanu nije zagarantovano ucesce, osim ako ne bi imali A (skoro pa nemoguce) ili B (mnogo verovatnije u nekoj buducnosti, na 3 ili 5 godina) licencu . Oba nasa najbolja tima ulaze u EL preko wild cards, pobednik ABA lige ne ulazi po automatizmu u EL. Ovo visetruko komplikuje i zateze, ionako zategnute, odnose crveno-belih i crno-belih. Kao hijene se grizu nasa 2 najtrofejnija kluba, jer je veliki ulog u pitanju. A i timovi se formiraju, tj. potpisuju se igraci, na osnovu toga koje takmicenej igrate. Ovo otezava situaciju, jer se do jula nece znati koji klubovi dobijaju specijalne pozivnice (wild cards) od EL, pa samim tim ni klubovi nece moci potencijalnim pojacanjima da garantuju nastup u EL sve dok to ne budu dobili napismeno. Sto suzava trziste, jer nijedan ozbiljan kosarkas nece da ceka toliko, i tu se gubi dragoceno vreme.
#

#p

pre 7 meseci

"pobednik ABA lige ne ulazi po automatizmu u EL" Tako je!
G

Gost997

pre 7 meseci

Pa ako partizan ode a zvezda ne zavrnuce im slavinu i nece imati budzet ni za kup mitra mirica, vrlo prosto
1

1112

pre 7 meseci

Partizan ima velike biznismene u upravnom odboru i dobija najmanje para od drzave za razliku od vas, tako da pssst.
И

Има...

pre 7 meseci

... бизнисмене из Дизниленда, у стварности је потпуно на буџету.
E

Eto vam

pre 7 meseci

To je taj moral grobarski, njima je ok da šampion ne igra Evroligu, to je ta pravda i poštenje njihovo ,to je ta pravda o kojoj non stop pricaju u fudbalu ,zapamtite ovo dobro ...

Sakur

pre 7 meseci

Sve to stoji samo si zaboravio da ste nas pokrali u prvoj utakmici koja je resila seriju.Pretite sudijama da nece biti bezbedni ako ne sude kakao vama odgovara,pa koga zanima ta liga?Mislis da evroliga ne prati sta se ovde desava
I

Izduvas

pre 7 meseci

Nam jaja
p

pedja986

pre 7 meseci

samo da ih El objavi jedno i da zavrse sa njima, "U El ne moze da ucestvuje klib koji ne moze i nije sposoban da garantuje bezbednost sudijama". dovidjenha!!!

Collector

pre 7 meseci

Aha Aha Prc.Milojkoooooooo
P

PFC

pre 7 meseci

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA
T

Tata Menažera

pre 7 meseci

- Trenutni dogovor je da šampion ABA lige igra Evroligu i to se nije promenilo - potvrdio je Motiejunas. 10.01.2024.
N

Nenad1246

pre 7 meseci

Besmislenije košarkašjo takmičenje i od NBA.
D

Don Vito Corleone'

pre 7 meseci

A KEBA samo 👀 👀👀👀 nemoj da ti dodje tamo, da ti otpeva nešto na uvce.
o

oprst

pre 7 meseci

Euroliga-najbesmislenije takmičenje na kugli zemaljskoj.
a

aaaauuuu breee

pre 7 meseci

Ako je ovo tačno a sumnjam ovim je zvanično aba liga mrtva, nema više svrhe a ako Zvezdi ne daju neće je ni Partizan igrati, upamtite ovo

Sakur

pre 7 meseci

Taman da dva kluba iz predgradja napuste aba ligu da ostali mogu mirno da igraju
R

Rakitovac fmp

pre 7 meseci

Nova Metla ko se zadnji smeje najsladje se smeje 🥲🥲🥲
d

dexiko

pre 7 meseci

Koja je poenta postojanje aba lige? Koja je poenta igrati euroligu gde prvak dobija 1.7 mil.€ a vicešampion ispod milion€.Budeš drugi u evropi i zaradiš manje od milion.
G

Grobar 1970

pre 7 meseci

Sedim pre nekih 3 meseca u kafiću sa Mićom ( prim.out Skrin, potpredsednik Partizana) i kaze on meni da Zeljko za pocetak zavrsava B licencu koja traje 3 godine, a nakon isteka iste dobijamo A licencu. Zbog toga me ova kradja u finalu nije ni dotakla.
X

Xyz

pre 7 meseci

Dabome... Bas su tebi rekli
R

Rakitovo fmp

pre 7 meseci

Place mi se 🥲🥲🥲
V

View

pre 7 meseci

Odmah trkom poslati Lazarevića u Berlin da pita Motejunasa zašto nisu već u EL.🤣
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Niste svesni da je Partizan sigurniji od vas pa zar bi Zoc izjavio da cemo igrati i sledece sezone Evroligu ,zasto.bi lagao covek ovo je sok za sve vas sada hahah
N

Nolan Smith

pre 7 meseci

Pa vi sad igrajte evroligu, ako vas nije sramota
M

Milojko Arsenic's

pre 7 meseci

Slavi Srbijo oslobođenje je blizu!🇷🇸
L

Lola ribar

pre 7 meseci

Dosta je bilo decenijskog brukanja Srpske košarke. Šalji lopove u Evrokup!
K

Kraljević Marko

pre 7 meseci

Prosto ne mogu da verujem da su se partizani ponadali da će ići u EL umesto Zvezde. Jednostavno nerealno.
Z

Zeleznik

pre 7 meseci

BODIROGA VRAGOLANE!
C

Chelsea1234

pre 7 meseci

Uvek je bilo ovako, nigde ne pise da pobednik Aba lige automatski ima pravo nastupa u EL, samo sto je to neki « podrazumeva se » dogovor.
N

Nebojša Čovićc

pre 7 meseci

Nije mi dobro
Z

Zauvek zvezdaš

pre 7 meseci

Ako više ne važi da šampion Aba lige ide u Evroligu onda je ovo odlično za srpsku košarku. ABA Liga će na ovaj način da se raspadne. Moja Zvezda je prva ušla u Aba ligu ona će prva i izaći, aba lige više neće bit. Zvezda će igrati Fiba ligu šampiona sa 10-12 srpskih igrača i 2-4 stranca. Formiraće se profesionalni srpska liga sa 10-12 klubova, koju će činiti 100 do 150 srpskih igrača i stvarate se igrači za Evroligu i NBA ligu a samim tim i reprezentativce Srbije što je i najvažnije u celoj priči opstanka košarke na visokom nivou što se tiče države Srbije i njene reprezentacije. Takođe i finansijski je puno jeftinije i bolje. Manja su ulaganja a možeš da stvoriš mladog igrača koji ti je pod ugovorom i prodaš ga klubu u Evroligu ili NBA ligu za određeno obeštećenje.
R

Rale72

pre 7 meseci

Kao i do sada sto je pravila igrače za reprezentaciju
m

makiš ada

pre 7 meseci

A sad svi u jutarnji na plakanje i kukanje.
J

Jöle 39

pre 7 meseci

Dosta je bilo vašeg pritiska na sudije i pretnje. Bog sve vidi. Kazna će vas stići i u fudbalu za svu krađu svih ovih godina.
R

RadeSRB

pre 7 meseci

Ginu borci mladi za slobodu grada, Republiko Srpska svi smo s'tobom sada!
A

Abc

pre 7 meseci

Neka neko zaustavi ove crveno bele suze, podaviće se ljudi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
P

Plkkk

pre 7 meseci

Ne ne vazi jer cekate da vidite koliko ce vam ko dati novca ispod ruke to cekate to svako zna.
G

GostSteva

pre 7 meseci

Evroliga uporno pokušava da napravi neku verziju NBA, da na silu "ugura" Pariz, London, pa i da pojača interesovanje u Berlinu i Rimu , ali ne ide ! Jednostavno, ovi gradovi nisu zainteresovani, a odavno je poznato da je evropska košarka neprofitabilna. Nema velikih sponzora, TV prava, interesovanja. Osim u Beogradu, Kaunasu, Atini i Istambulu nema ni prave atmosfere. Sve je to " na silu". Sportski pozdrav
F

Figaro

pre 7 meseci

Kao što sam rekao pre par meseci, svo vredjanje najvećeg trenera Evrope će vam se obiti o glavu. Sami ste tražili,gledajte.
S

SrdjanVgd

pre 7 meseci

Ako Aba liga ne garantuje prvaku ucesce u Evroligi, koja je onda poenta Aba lige? Po trenutnom stanju stvari, Srpska liga nije mnogo slabija od Aba lige. U finalu Aba lige 2 srpska kluba, u polufinalu 3. U finalu Aba 2 su bila dva srpska kluba, u polufinalu 3 srpska kluba. Sigurno je malo atraktivnije igrati protiv Buducnosti, ali sem njih ostali su daleko iza. Nije Cibona nista jaca od npr Spartaka.
D

Drukac

pre 7 meseci

Poenta ABA lige je konkurentnost, razvoj igraca i jace utakmice u odnosu na nasu "nazovi" ligu. Nasa liga je mala i slaba. Eto fudbal kao primer.
G

GostSteva

pre 7 meseci

Tačno tako ! Srpska liga sa Zvezdom, Partizanom, Spartakom, Vojvodinom, FMP, Mega, Borac Čačak, je možda i jača liga od ABA lige. A ne bi bila ni manje posećena ( jer je posećenost Aba lige poprilično ispod očekivanja). Sportski pozdrav
R

Robert Lewandowski

pre 7 meseci

Pa nema poentu, zato je Obradović i igrao sa pola gasa Aba ligu. Na brdo meceva je odmarao igrace za EL. Zvezda se fokusirala na Aba ligu i uzela titulu, ali se brukala u EL. Videcemo sada kome ce dati pozivnicu. Rekao je ovaj i pre raspleta u Aba ligi da Cz i Partizan imaju po 20% sansi da će igrati EL. Ukoliko se bude odlucivalo između Cz i Partizana, ja sam siguran da ce Partizan igrati EL.
M

MJS

pre 7 meseci

Ja o tome pišem bar poslednje 3 godine... Dosta je bilo licemerja i razvijanja ,hrvatskih, slovenačkih i klubova oz CG!!!!! Ako moramo da se valjamo u blatu,onda bar u domaćem,ne moramo i to da uvozimo!!! Ako banane idu preko Derbi,ne mora i košaka!!! Emocije na stranu,poslednji je čas za spas srpske košarke!!!! Ne postoji zemlja u Evropi koja nacionalno prvenstvo igra polufinale na 2 dobijene,glavni i razvojni timi finale na 2...znači odigraš 4 utakmice i prvak države!!!!
S

Svhshsj

pre 7 meseci

U bilo kom sportu, domaća liga je Zvezda liga. Praktično nema takmičarskog značaja kad je sve tako namešteno za jedan klub. U ABA ima pritisaka ali se bar većina bori za sebe osim FMP i mozda SC.
G

Guh

pre 7 meseci

Muk u železniku
А

А...

pre 7 meseci

...због?
Š

Šarane

pre 7 meseci

Još jednom lajete pre vremena i lečite frustracije od demoliranja i metle. Ništa niste naučili, opet busanje, provociranje , radovanje i na kraju ćete opet da cmizdrite i kmečite. Nikako da naučite više, nikako da preskočite prvi razred. Kako vas samo lože, time će vaše razočaranje kada Zvezda bude igrala EL BITI VEĆE. ŽIVI BILI PA VIDELI. Ali zapamtio sam te. Obavezno se javi kad bude donešena odluka nemoj kao kukavica da se kriješ tada. Tada, se javi i ponovi sve ovo ako imaš kohones, traži prevod sa Španskog. Ali nemaš ti to.
J

Jöle 39

pre 7 meseci

Hahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahah
2

2806

pre 7 meseci

a l partizan i zoc sigurno 8graju,al uz tranzistor🤣🤣🤣🤣👍
V

View

pre 7 meseci

Da li će ovo prekinuti započetu turneju po tv stanicama. A i onaj novinar, od juče, da mu ne spominjem ime, ajde što navijači ne znaju, ali on doneo odluku i uvrstio CZB u EL i zabrinu se za Partizan i još tri kluba koji moraju da sačekaju odluku EL.
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Tacno sam rekao da i pored aba lige nece u Evroligu mi idemo umesto njih garant !
П

Па...

pre 7 meseci

...ви свакако не можете да изборите пласман на терену.
D

Doce

pre 7 meseci

I jel te stid napisati ovako nesto,prvo ste kao sedmoplasirani usli i sad likujes da udjete a sest utakmica zaredom izgubili i u cemu je poenta tvog komentara?
A

Aasds

pre 7 meseci

Zvezda ce igrati evroligu 100%. Do skoro je bilo sampion ide sigurno a sad kao ovaj nesto prica samo ne znam zasto se igraju domaci sampionati.
G

Grr

pre 7 meseci

Pusti njega šta priča, drži se ti tvoje legende iz predgrađa.😂
P

PFC

pre 7 meseci

Igraju se da bi vi lecili komplekse kad vas vec po obicaju otresu u EL vec u januaru.👍👍
m

merllin_pfc

pre 7 meseci

Nikada nije bilo tako kako kazes. Prosle godine Partizan je dobio specijalnu pozivnicu kao sampion ABA lige isto kao I Zvezda koja je bila druga.
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Nova metla haha
n

noleeeeeeeeeeee

pre 7 meseci

mada tesko da ce od ovoga biti sta, coviceva saopstenja i igre moraju jednom doci na naplatu
E

Eurodick

pre 7 meseci

Jebalo vas takmicenje

lpool

pre 7 meseci

Zasto mi ono bese igramo aba ligu ? Sama kosarka kao sport nije isplativa, Evroliga kao najjace takmicenje nije isplativo, daj da lepo napravimo nasu ligu pa da makar razvijamo domace igrace za reprezentaciju .. Generalno se protivim ulazu arapa u sport ali ovo je win win prilika da udju u Fibu i sa ekonomskim povlasticama ugase ovo privatno takmicenje. Cemu sluze nacionalne lige ? Koji je motiv timova sa sigurnom ulaznicom da igraju bilo koje takmicenje sem evrolige ? Zaustaviti amerikanizaciju sporta !
D

Drukac

pre 7 meseci

ABA ligu igraju zato sto je jaca od ove nase domace krs lige. Igras ligu gde igraci mogu da napreduju i da budu konkurentni u Evroligi, a to svakako jeste ABA liga.
A

Ako već

pre 7 meseci

kažeš stop amerikanizaciji sporta onda bi trebalo da znaš da kod njih nema sporta koji nije profitabilan!
М

Метла

pre 7 meseci

Ако је кукање и плакање мерило, онда су партизан и жељко обрадовић сигурни учесници
G

Gost1222

pre 7 meseci

Pa ja ne znam ko kuka ko non stop visi po portalima i jutarnjim programima.Ocigledno to samo vi iz FMP-a ne vidite
Z

Zigafix

pre 7 meseci

A ako su saopstenja, eksel tabele i negarantovanje bezbednosti, onda FMP.
O

Op trt Coki cvrc

pre 7 meseci

Sta je mukice, uvali ga Bodiroga??? Tek ce te da mekecete Cokijeve ovcice!
a

ali za Evrokup

pre 7 meseci

Ne, merilo je da bude što lošije plasiran na tabeli Evrolige, po mogućstvu među tri poslednje ekipe, a još ako su te kantali sa 45 razlike e onda sigurno uzimaš pozivnicu.
Ц

Црвени

pre 7 meseci

Према овој изјави Аба Лига нема никаквог смисла, ако првак нема гарантовано место у ЕЛ. Боље да Српски клубови играју домаће првенство и биће одморнији и спремнији за ЕЛ.
S

Srbija 1999

pre 7 meseci

Nakardno takmicenje, zato ce se brzo i ugasiti!
W

Wwss

pre 7 meseci

Svi znamo iz cije je ovo kuhinje do pre 10 dana je bilo sigurno da sampion ide u evroligu a sad ovo. Svi znamo sto ce pokusati ali to nece proci.
L

Lupaš

pre 7 meseci

Nikada nije bilo sigurno, nego Evroliga dodeljuje pozivnicu, zato ne lupaj.
G

Gosti iz Nisa

pre 7 meseci

Poternica odmah, pokusaj drzavnog udara!
G

GoranT80

pre 7 meseci

Čestitam Partizanu učešće na EL sledeće sezone. Bodiroga, Obradović i Savić sve završili, šta da se radi. Ipak su to velika imena u Evropskoj košarci a ne tamo neki Čović. Već se zna da će svi koji poseduju A licencu podržati ideju da se pošalje poziv Partizanu. Velika gledanost, atmosfera, najpoznatiji trener, osvajač EL itd. Tako da čestitam Partizanu učešće na EL.
B

Burek

pre 7 meseci

U NBA više ljudi zna za Teodosića, Kampaca i Vezenkova nego za ove koje si ti nabrojao
a

aaaauuuu breee

pre 7 meseci

Nećete ni vi, jer će neko a znaš ko odmah zavrnuti slavinu, nećete imati ni za prašak
p

pipo_inzagi87

pre 7 meseci

hahahah neka zavrne slavinu, iskopacemo tih 2-3 miliona sto imamo od NIS-a, MTS i ovako vise nije sponzor
b

boris boris boris

pre 7 meseci

Napustiti Jadransku ligu svi naši klubovi i da igramo samo KLS, pa makar igrali Ligu Šampiona samo
m

merllin_pfc

pre 7 meseci

Sada bi je napustao. E nece moci. Osnovali ste je , podrzali I sada ima da igrate. Partizan ce je igrati sa juniorima I onima koji nisu imali vecu minutazu u Euroleague
R

Rodman93

pre 7 meseci

Ne brinite se, ukinuće režim sve državne sponzore Partizanu da ne može ni da pomisli na EL, a efenpeju će samo savez onako ispod žita da ubaci 5 6 miliona da se ima...
B

Burek

pre 7 meseci

Obrazloži mi zašto vi više zaslužujete da igrate sledeće sezone EL od nas ? Da ste osvojili ABA titulu pa da te razumem, ali ovo što si rekao nema smisla uopšte
s

smesno.

pre 7 meseci

gde bas basketnjiz da pita oko zvezde, kao oni se brinu za Zvezdu 🤣
D

Don Vito Corleone'

pre 7 meseci

On ne zna da Keba dolazi i na kućne adrese, i u inostranstvu.

VecaBg1971

pre 7 meseci

To se znalo odavno, ja se cudim sta Čović prica, 100% igramo EL ?! Jos prosle godine je bila ta prica da Aba ne garantuje EL, ne znam cemu ovo čuđenje sad. Sad jos da groblje dobije umesto nas pa da se izbodemo svi kolektivno.
S

Smejurija od EL

pre 7 meseci

koji je kriterijum bitan ako ne onaj gde pokazes da si najbolji na terenu, pa valjda je to najbitnije
1

1112

pre 7 meseci

Bas ste pokazali da ste najbolji, sa 183 bacanja vise i svaka 50:50 odluka u vasu korist. Pa nisu ovi iz EL slepi da ne vide to majstore!
b

bravo zoc

pre 7 meseci

@1112 opet sudije majstore? ako neko ne sme o sudijama da prica to je partizan. pogotovo prosle sezone gde su ste imali najbolje sudjenje svuda na strani. Sad kad ga nemate, nema ni top 8
m

merllin_pfc

pre 7 meseci

Dobro jutro komsije Nesto nije slatka voda jutros. Hajde ima jos nade nemoj da ste potonuli. Partizan nije dobio poziv poslije F4 da ponovo igra Euroleague. Mozda ce vas pozvati ako osvojite KLS. Toliko ste naradili svima da jedva cekaju da vam vide ledja. Onda ce biti Zeljko ,Zoran ,Bodiroga , ....
A

Ajaaaa

pre 7 meseci

Sta pricas bre ti
A

Alex20

pre 7 meseci

Ma ne nisu sigurno,Bodiroga,Zeljko i Savic,nisu sto posto nista 😂👍🙈
c

cirkuskoloradozastaroimlado

pre 7 meseci

Ovo nije novost. Zna se ovo. i Partizan i Zvezda su pricali o ovom tokom sezone. Elem kako god nije ni bitno vrv ce oba kluba da idu ali drzava i savez treba da stanu iza klubova i da se postavi uslov Evroligi. Ili oba kluba u EL ili raskid svakave saradnje sa ULEBOM i prelazak na FIBA takmicenja. Istupanje i ABA lige i formiranje domaceg takmicenja. FIBA takmicenja imaju perspektiv, bili bi konkurentni i ne bi trosili novac vec bi klubovi mogli da se posvete razvijanju igraca. Meni bi ovaj scenario bio drazi.
m

merllin_pfc

pre 7 meseci

Hehehehehe ma da samo sila I uslov Nece moci. Dosta je malverzacija komsija
Z

Zorane Zorane

pre 7 meseci

To joj radi!
i

insajder 56

pre 7 meseci

Ovo je očekivano Partizan je i pre finala aba lige dobio B licencu tako da ciganima ostaje samo kup LILIJANE RONKETI.Partizan ima sigurnih 7 glasova od klubova sa A licencom.Puknite od muke.
D

Doce

pre 7 meseci

Znaci ekipa koja treba da igra kup vas dobije sest puta zaredom i o cemu onda pises ti ?!
K

KIMI 85

pre 7 meseci

U sve ste vi upuceni samo nikako da objavite detalje ugovora i platu Obradovica.. Kad ste vec toliko azurni po pitanj
r

realista007

pre 7 meseci

A zasto tebe interesuje kolika je plata Obradovicu? Trebalo bi da imas vaznijih i pametnijih stvari u zivotu…
L

LK1962

pre 7 meseci

Pa ako ga ti placas poslacemo ti ugovor ne brini
K

KIMI 85

pre 7 meseci

@realista Radi se o transparentnosti neznalico. Upuceni su u plate svih zaposlenih u Zvezdi, dok se u drugom klubu vesto kriju cifre. I da, za ovog licemera ispod tebe, ko placa Obradovica nego gradjani Srbije klinjo.
p

patkica žutkica

pre 7 meseci

ABA nije domaće prvenstvo već regionalno. Tako da pozdrav! A kukavci nek se raduju dok mogu...
@

@ssss

pre 7 meseci

Ako kroz ABA ligu nema prolaz teško će Zvezda sledeće godine igrati EL!

Sakur

pre 7 meseci

Ovo dovoljno govori da evroliga zeli Partizan a ne zeleznik.Da je kojim slucajem Partizan uzeo aba ligu tu bi bio kraj zelezniku ovako imaju bar neke sanse ali mrka kapa ahahahahahahahhahahahahha
K

KIMI 85

pre 7 meseci

🧹🧹🧹
G

GrobarKosmet

pre 7 meseci

Shvatili ljudi na vreme sa kakvu sektu imamo posla!!! #ZokiEffect
A

ABA je obična farsa

pre 7 meseci

Pa to se znalo godinama unazad, ne znam čemu čuđenje. ABA liga služi da blizanci razigravaju klubove iz "bratskih" nam republika. Odavno ja govorim, povući se i igrati KLS.
D

Drukac

pre 7 meseci

Ne. Kroz ABA ligu se igraci mnogo bolje razvijaju jer je jaca konkurencija i nema namestaljki kakvih bi bilo u nasoj ligi. Znaci za samu Zvezdu i Partizan je nolje da igraju ABA ligu.
K

Kup

pre 7 meseci

Prc...
E

Evo banke

pre 7 meseci

Ta ista KKCZ je srusila sve sportske parametre kad je prvi put na ustrb druge ekipe usla u EL, pa onda to ponovila jos tri puta,tako da nista nepravedno ako jednom bude suprotno. KkP je sa druge strane jednom,prosle sezone usao a da nije bio sportski rezultat,dok mu je uzeto pre 12 god kad je blo 3 godisnje bodovanje pa onda preinaceno na osvajaca KLS a .
Z

Zoran Savic BCPartizan

pre 7 meseci

Pozdrav. Vas DR. SAVKE
M

MonteJunac

pre 7 meseci

Da,al zato se u Londonu i Dubaiu igra košarka,eno hale im pune 🤣
M

Mikimikiveliki

pre 7 meseci

Aba ligu ugasiti nakon ovoga jer nema svrhe postojanja.
d

definitivno

pre 7 meseci

basketnjuz je povezan sa jsd-om
X

Xezlgzwx

pre 7 meseci

Koliko Bodirogu boli ova metla...
a

arroyo

pre 7 meseci

ne ložite se, iz igre ispadaju ili Partizan ili Valensija zna se već sve
d

definitivno

pre 7 meseci

basketnjuz je povezan sa jsd-om
a

a pazi ovo

pre 7 meseci

A pisac teksta ne sme da se potpise hahaha..Stigao nalog iz stokinog kluba da se dize teznija pred KLS jer ih ocekuje ne metla nego METLACINA !!!!!
B

Brbr

pre 7 meseci

Zato sto je tekst preuzet sa Basket Newsa. Sta ima da se potpisuje kad nije njegov.
R

Rakitovo fmp

pre 7 meseci

U evrokup hahha
N

Nenad1246

pre 7 meseci

Odem ja u EL kad tamo...nema efempea 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
N

Nenad1246

pre 7 meseci

Ali si ti zato još u ludari kao podeljena ličnost.
G

Grobarcina

pre 7 meseci

Ja sam tacno napisao da ce biti sok za njih ako Partizan udje a oni osvojili aba hahaha
s

samo

pre 7 meseci

Ti si jedan od najbitnijih ovde,od svih koji komentarisu sport.Samo se ceka tvoj komentar i odmah svi trce u kladionicu da uplate suprotno.Prosto je neverovatno da postoji osoba koja toliko nema pojma o sportu i stalno komentarise.
S

Stranac1

pre 7 meseci

Hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhashaahahahhahshahshshss nema vezeeeee bijemo Megu i FMP !
K

Kriterijum

pre 7 meseci

Su milioni na računu, onda ne treba ni igrati ABA ligu nego napuniti novčanik i igrati samo par utakmica u domaćoj ligi i u evroligi i da kažu pa mi imamo kriterijum ispunjen, 8 miliona godišnje na plate dajemo to je kriterijum, a ugasite ABA ligu onda samo se igrači povredjuju a veću glupost nisam pročitao odavno, zašta se igra onda ova liga da bi se pokazalo ko je najbolji u regionu, moš misliti, bolje da se igra samo finale svake godine, ili plej off sa Zvezdom, Partizanom, Budućnost ko i svake godine koji stignu do završnice, ovi ostali ne umeju ni da gledaju košarku kamoli da igraju, tako ispada, a generalno se igra dobra košarka u ligi obzirom kakvih liga ima
b

bgcz

pre 7 meseci

mozda da uletimo u rat protiv Palestine, da osiguramo i učešće i domaćinstvo fajnal fora.
M

Molim

pre 7 meseci

Pa to onda znaci jos manje sanse da ovi ometlani dobiju pozivnicu!
I

Ivan...

pre 7 meseci

Pazi sa koje visine ovaj komentarise. Kao da ce ga neko iz Zvezde moliti da igra Evroligu.
o

ovo nije novi info

pre 7 meseci

Ovo znamo vec duze vreme. Nije to od ove sezone...
T

Top 18

pre 7 meseci

Zovi Čovića, zovi Čovića... 🤣
č

ččppp

pre 7 meseci

mislim da polako treba da razmislimo o učešću u ovim takmičenjima naročito zato što nba želi saradnju sa fiba pogledajte kakvo su takmičenje napravili u africi a pogledajte i koliko novca daje liga šampiona svaka čast svima ali da se ulizujemo nekome poput glikmana prošle godine ili montejunasa ne ide pogledajte suđenja samo zvezdi a partizanu da nije obradovića sumnjam da bi imali bolje suđenje neka igraju oni mi se poklasmo ovdje da se dodvorimo onima koji nas ne vole a propasti nećemo a imaćemo priliku da se posvetimo našem prvenstvu ko ih...
D

Dusmanin

pre 7 meseci

Hoce li ovaj sponzorski portal sada napokon osuditi ovaj kriminal? Ili ce kao i uvek sponzorski da cuti?
P

POTRAŽI ME U PREDGRAĐU

pre 7 meseci

Treba očekivati pozitivan ishod i da će takav odgovor stići u Stjepana Supanca, jer, ipak, za kratko vreme se klub iz Železnika vinuo u evropski krem, pa čak i na domaćem terenu srušio s trona nekada nesavladivi dominantni Partizan. Evroliga neće valjda seći krila mladom jastrebu u naletu!?!?!?
C

Cartel

pre 7 meseci

Koja je poenta daljeg igranja Aba lige? Igrati srpsku ligu ili ukoliko to nije dovoljno onda ligu sa rumunima,madjarima,grcima....Mi od ovih preko Drine nemamo koristi.
R

Rui Costa

pre 7 meseci

Rasulo klasično evropska košarka.
j

jadnici jadni

pre 7 meseci

sta su kriterijumi ako nije biti najbolji u takmicenju?
P

PartizanPFK

pre 7 meseci

GDE STE POŠLI?! HAHAHAHHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH
ć

ćao ćao

pre 7 meseci

Znamo preko koga sno prešli 👋🏻😂
M

Matzv

pre 7 meseci

Evroliga je najgora organizacija u svetu sporta, pa ovo nigde nema. Nista onda po ovoj logici daj da ne igramo ligu, nego samo koga oni ,,izaberu” tj ko plati vise neka igra, da ne trosimo vreme i da se ne nerviramo za dzabe. Sram vas bilo, unistili ste kosarku u evropi!
Z

Zek Ledej

pre 7 meseci

Hahahaha mučenici, radiće metla svakako i za njih 🤣🤣🤣
D

Daj faul

pre 7 meseci

I treba da vam se naklate sada raznorazni Dubai, Abu Dabi, KK Katar i ostale kosarkaske sile s lovom… pa da vidimo koliko ce ljudi da gleda to! To ni u fudbalu ne prolazi, kamoli u kosarci… dupe vam je zinulo za pare
p

podesen

pre 7 meseci

Sta ja ovde pisem godinu dana.Ha,ha,haha,ha, ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
m

marko5692

pre 7 meseci

hahahahhahahahhahahahahaha🤣🤣🤣🤣🤣 Izgleda će stvarno da bude metla, ali onako izistinski🤣🤣🤣🤣
z

znamo vas

pre 7 meseci

eh da je jsd osvojio, ne bi bile ove vesti...
P

Pa dobro

pre 7 meseci

Ovo smo znali i pre osvojenog trofeja nego sad treba i grobarima malo da se naslađuju, odnosno da "osvoje" i oni nešto ove godine :D
a

apolio 13

pre 7 meseci

A samo me zanima ko će u kup Marinka Rkvica sledeće sezone?
k

kaksheh

pre 7 meseci

PORAZ. Dzaba smo krecili 😬
c

cv

pre 7 meseci

eto im nesposobni covic
D

Dzi

pre 7 meseci

Nevezano od to Zvezda Partizan... Ovi oz Evtolige...su cirkus. Jedna liga sampiona se drzi nekog pravila pa igramo mi i hrvati i ko sve ne...a nije igrao neki 5 ili 6 iz spanije ili engleske...jer to su pravila...a ovi slepci nas hebu za mesto u raspaloj EL. Sede neke mastiljare...i placaju da se pusta el u francuskoj...sanjaju englesku London...a ne bi mogli da pridobiju ni pab iz dablina da nastupa... Cirkuzanti... I oni i ovi nasi sto poginuse da igraju tu glupost od takmicenja... I to nije sve igraju i abu... gde sem buducnosti i igokee iz drugih razlogs nemaju s kime da igraju...gde jedna vojvodina juce ispada iz takmicenja...al zato igramo s nekom krkom ili mzteom...pa mi nismo normalni... Dva cirkusa se placaju u dve cirlus lige...i onda jos ovaj ladno da izjavu. Da otvori licitaciju za korupciju.
G

GoranT80

pre 7 meseci

Čestitam Partizanu učešće na EL sledeće sezone. Bodiroga, Obradović i Savić sve završili, šta da se radi. Ipak su to velika imena u Evropskoj košarci a ne tamo neki Čović. Već se zna da će svi koji poseduju A licencu podržati ideju da se pošalje poziv Partizanu. Velika gledanost, atmosfera, najpoznatiji trener, osvajač EL itd. Tako da čestitam Partizanu učešće na EL.
H

H8huhu

pre 7 meseci

Šta prodali ste najviše kokica? Vidi sine, ti znaš šta biti ne može!? Ne bi se više igrala košarka u Sorabiji!Kakav Zika bizon i Babaroga brojilo!Imate vi u klubu velikih problema!Ako ne rešite to na relaciji Željko igrači i Oatoja-Željko crno vam se piše, ne crno belo- crno!
P

Predlog

pre 7 meseci

Bilo bi lepo da pojedini klubovi predju u FIBA takmicenja posto je Euroliga izgubila svaki smisao. Zasto bi se neko borio u domacoj/regionalnoj ligi kada tabela na kraju sezone ne donosi nista vredno osim trofeja. A i inace su klubovi uvek u minusu na kraju sezone, nagrade i bonusi nikakvi u odnosu na ono sta klubovi potrose . Voleo bi da vidim nase klubove a i ostale koji nece igrati EL u FIBA Ligi Sampiona. Nadam se da UEFA nece posegnuti za ovim modelom pa da i fubdal totalno izgubi smisao. Pozdrav !
k

komedijeee

pre 7 meseci

hahahahahahahahahaha
k

komedija...

pre 7 meseci

Koje smesne price...
s

stankelitza

pre 7 meseci

Kriminalna organizacija

Sakur

pre 7 meseci

Pa tu bi vasa legenda trebao najbolje da pliva zar ne?
G

Gost iz Nisa

pre 7 meseci

Isto kao i vasa organizacija, i tek Aba liga.
W

Wow

pre 7 meseci

Onda to znači da je kkczv sigurna.
B

Bojan767

pre 7 meseci

Srecan kraj ABA lige svima koji slave!
K

Kako je ovo jadno....

pre 7 meseci

nabili komplekse i ovim portalima pa samo troluju....baš me zanima da li bi bio takav naslov da kojim slučajem ugnjetavani uzeli titulu....
G

Gigula

pre 7 meseci

Evo sad je Ugnjetavani u NY ogrnuo trobojku. Gotov je, a sa njim i vi!!!
@

@Gigula

pre 7 meseci

Njemu svaka cast za to a vi sto obavijate Jugoslovenske zastave mozete da mu se sagnete...
7

777

pre 7 meseci

Gigulq a koji je vas?
n

neba8ra

pre 7 meseci

@ Gigula Sram te bilo
G

Gigula

pre 7 meseci

Sago mu se tvoj cale za 2 crvene
Z

Zeleznik

pre 7 meseci

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHH JA NMG. AHAHAHHAHAHAHAHA
d

darkobg

pre 7 meseci

Jesi li siguran da bi trebalo da ti bude smesno? Pre ove vesti ste imali iole neku sansu da dobijete specijalnu pozivnicu a posle onog metljanja od pre neki dan sanse su vam nikakve
Д

Дидилдидоња

pre 7 meseci

Шта је румени? Шта не можеш? Довео си први пут после Недеље притисак на нормалу па се канда распрдео....? 🔴⚪🔴
M

Ma da bre to

pre 7 meseci

A sta ne mozes?
K

K'o se zadnji....

pre 7 meseci

smeje,metlom po guzici instituciju!
K

KK METLA

pre 7 meseci

Ahahaha ahahaha ahahaha ahahaha ahahaha ahahaha ahahaha ahahaha ahahaha ahahaha ahahaha ahahaha ahahaha 🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹
j

jjj

pre 7 meseci

spremaj se za novu metlu
@

@darkobg

pre 7 meseci

Po čemu to treći najgori tim Evrolige ima prednost unosnosu na Partizan? 😄 Dve uzastopne sezone Partizan je rezultatima ispred avih timova koji čekaju pozivnicu. Ove sezone je samo Virtus bio za poziciju bolje plasiran, prošle godine daleko iza nas. Valensija, Zvezda, Alba obe sezone daleko iza nas. Po poseti na utakmicama smo ubedljivo prvi otkako smo se vratili u EL. Para i sami kažete da imamo ko pleve… E sad, jedan drugi klub ima suspenzije zbog malverzacija, kantali su ga sa 45 razlike, napadao sudije pred tunelom. Zvezda se nikad u novom formatu nije plasirala u plej-of, kao u ostalom i Valensija i Alba i Virtus (ne računamo plej-in). Prema tome, ne beri brigu za nas. Mi smo znali da smo sigurni i pre ABA finala. Nego vi se kao treći od pozadi pričuvajtr jer Asvel ne može napolje :)