Komentari na vest

ABA liga se oglasila zbog suđenja na derbiju: Bili su koraci Bolomboja, nije bilo pet sekundi za Sterlinga

X

X

pre 4 meseca

... i nikom nista, po ko zna koji put...
S

SSSR

pre 4 meseca

Prva petorka KKP,sve SRBI DIMLJENI na TRADICIONALNI NAČIN.
k

kondor007

pre 4 meseca

SSSR , da ja tebe malo odimim da osetis sto je dimljenje , lapsane .
S

SSSR

pre 4 meseca

K urton 007:U boj krenite dimljeni svi.LUDILO,AMNEZIJA,TRAGEDIJA.
I

I to rade 1.30 sekundi pre kraja i Zvezda dob

pre 4 meseca

I to rade minutu pre kraja utakmice kade Partizan ima poen prednosti...novogodišnji poklon od 4 poena dovoljno za pobedu
K

Kkrastaman

pre 4 meseca

Tukla vas je Zvezda ove godine u svim mogućim takmičenjima! Sa El sudijama, regionalnim, domaćim.. na vašem i na domaćem terenu . Gazila vas gde je stigla. Recite lepo: bolji ste, hvala državi na milionima ali mali smo mi za ovo. Odosmo mi u EK i FIBA lš. Košarka to je Zvezda!
M

MJS

pre 4 meseca

Momak,ne znam od kada pratiš košarku,u stvari po vom pisanju,možda i ne pratiš,već botuješ??? Ali nema veze,ako si ipak čovek,a ne veštačka inteligencija,sračunaj koliko godina ,i koliko novca je KKCZ potrošila,a ipak ima jedno učešće u plej ofu i ro po starom sistemu a nema ni jednu pobedu u plej ofu, uopšte!!! Preračunaj se malo,pa se javi...
N

Normalna

pre 4 meseca

stvar.
N

Normalna

pre 4 meseca

stvar.
d

dragonl

pre 4 meseca

pa ti zaista imaš kratko pamćenje. čuj košarka to je zvezda. gluplhe izjave nisam pročitao. a ti pročitaj izveštajaj Aba lige pa vidi
V

View

pre 4 meseca

Ove godine od 10 utakmica 7 ste igraai kao domaćini. Partiza jednu, jedna prekinuta i jedna kup. Od one prekinute koji ste pobedili sa -12, slabo vam ide.
B

Botu

pre 4 meseca

To je komentar na te dve sudijske odluke...ta precednikova priča o milionima?!
G

Ganga

pre 4 meseca

Čovek vam napisao istinu a vi odlepili. Možda vas boli ali sve je tačno
1

16.04.1992.

pre 4 meseca

Veliki pozdrav za tebe.
P

Ppp

pre 4 meseca

Pitaj navijače Macabija ko ste i šta ste moronu.....za 200 god ne možete da nas stignete....dovoljno je samo 1992 i Saletova trojka.....to vas boli mutanti iz predgrađa...
G

Grobarcina

pre 4 meseca

Kad budemo domacini bice sve u nasu korist imacemo domaci teren i prednost dobijamo zvezdu to je zavrseno prosto smo jaci kad budemo kompletni i tu se prica zavrsava nasa je Aba
c

cipiripi333

pre 4 meseca

Lani ste bili jaci,pa amo videli kako ste zavrsili.Kad budete vi kompletni(Nikina,Marinkovic,Ludberg),mi sa Braunom i Dobricem,mislom da ce prica biti slicna!!Imamo iskusniju ekiipu,koja ce znati,da prevagne na nasu stranu!Evroligu tesko.da mozete do 10 mesta,mi jos imamo sanse,samo da kuci dobijemo sve,mi smo unutra,mislim da si preveliki optimista,...,videcemo uskoro,ko je bolji.
N

Navlačenje

pre 4 meseca

je smisao vaseg postojanja.
S

Skokolo

pre 4 meseca

A šta kaže struka, što nije sviran faul nad Petruševim, napad ili dva pre druge tehničke? Selektivno braćo, selektivno!
c

cipiripi333

pre 4 meseca

Kod podbacivanja,Davis nadakoci Kenana,loptu uzimaju Partizanovi igraci,ali je krivo dodaju,napad Zvezdw jos tri sekunde,a trebalo je biti 24,...niko ne spominje.
Š

Šta..

pre 4 meseca

Je predhodilo tehničkoj? Nije bilo grešaka na stranu Zvezde? Ma kako da ne. Važi.
J

Jtd

pre 4 meseca

Prethodilo je njegovo nekulturno, nevaspitano i bahato ponasanje. Istorija njegovih problema je vec sad prilicno bogata i svi ostali su krivi a on nije, nece biti bas da je to. Evo kad trazi i konacno pogodi celendz verovacu da je shvatio :-)
G

Gostza

pre 4 meseca

I sta Partizan ima od toga? Tehnicke greske?😂
T

Toto-ko-tunjo

pre 4 meseca

Ako ćemo iskreno, tehničkom greškom je i nastao. 🤷‍♂️
1

12345m12345

pre 4 meseca

tako to biva kad velicas smailagicev lakat kao faul od odbrane i govoris kako su sudije donele dobru odluku... bumerang, karma... tako da mozda je najbolje da njega pitate da prokomentarise...
T

Toto-ko-tunjo

pre 4 meseca

Nema Ostoje da čestita Drčeliću? 🤔
Z

Zoro osvetnik

pre 4 meseca

A šta kažu za tehničku Žocu jer se sudijama obratio na Engleskom jeziku ( iz navike of kors) ? Jel to dozvoljeno ili ne? Pravda za efendiju!
Č

Čemu

pre 4 meseca

Čuđenje za zaštitnu ogradu. Donešena je posle Partizanove utakmice sa Olympiakos:om. Jel već zaboravio šta mu je radio pomoćnik a šta publika. Od tad stoji tamo.
m

mare ns

pre 4 meseca

@dezurninkrivac Bato, decace, ili kako god i ko god da si.... Kada ste napravili instituciju od vaseg kluba, igrali su uglavnom srpski igraci. Zasto? Zato sto ste krali, otimali, gepekovali ( imas izjave ili si toliko mlad da si i to zaboravio) Dosta je vasih prica. Jesu vili koraci Bolomboja, jeste Petrisev zasluzio tehnicku. Salzem se, u potpunosti. Greske su uvek prisutne. I uvek ce i biti. Ali moram da te pitam, ne rece li nedodirljivi da je ogledalo EL. Evo Vam sad i EL. Opet ne valja? Sta je sad problem? Aut? Pa prosle godine ste 5 utakmica izgubili sto niste znali da izvedete aut. Gledajte i svoje dvoriste, niko nije cvecka, ni Vasi ni moji. Srecno nam u EL i jedni i drugima. O domacim ligama, glupo je trositi reči ( uvek ce neko biti pokraden).
d

dežurn1_kr1vac

pre 4 meseca

"Недодирљиви" је рекао и то је факат .. У ЕЛ ми имамо 2 победе у 3 дербија у гостима са вама јер је ту суђење много коректније да не кажем боље .. У АБА видимо шта се дешава већ годинама и свака победа на страни је ЛОТО 7ца! А ЕЛ је тек негде на пола тако да сачекајмо крај па онда видећеш где сте ви а где ми ..А и ако будете међу 10 па и ред је после 15 година и после толико милиона € потрошених на играче и тренере ! Грешке се дешавају у праву си , али овакве грешке нису случајне .. Ви сте опет испод нас , чекамо вас у АБА тако да како оно кажу "Иду Мара и сватови " 😉
@

@dežurn1_kr1vac

pre 4 meseca

Kad glumis da si moralni i pametni navijac a ono operen mozak :)))))))))))))))))))))
S

Slavuj

pre 4 meseca

Pominjete promašenih 12 bacanja. Pa dosudili su vam 32, a Partizanu 19 od kojih su pogodili 15. Taman da ne pobijedite. Mada tu je Uroš nejaki. Vaš prvi pik na draftu. Sa njim ne gubite.
M

Molba

pre 4 meseca

Kalinicu,Petrusevu,Dedi,Dobricu,Mitrovicu.Ma dajte Obradovicu tu Abu da ne place.Zao mi ga.
M

Mauro Tasoti

pre 4 meseca

To bi značilo da su sudije uticale na konačan rezultat.Istina boli ali je tako.
1

12345m12345

pre 4 meseca

jeste, evo smanjite dva poena za bolombojeve korake i preracunajte koji bi onda rezultat bio...
B

Bolomboj

pre 4 meseca

Bas mi nesto zanimljivo ovo saopstenje "sudiske komisije" koju licno kontrolisu u ABA ligi niko drugi nego Ostoja i Bokan,ma jok sve je to slucajnost😆
a

ako su ruze, procvetace...

pre 4 meseca

bolje da nisu, ovom im je gore od sudjenja
K

Kradu vas i u Evroligi

pre 4 meseca

Pa imate 7:10?
U

Ujka Zitko

pre 4 meseca

Ostoja, trazi Alibi preko ovih saopstenja zbog poraza.
1

1980

pre 4 meseca

Tesna pobeda. Biće još mečeva sa Partizanom. Partizan ove sezone bolji nego prošle. Stekao sam utisak da ovde klinci dominiraju sa komentarima.
P

Providno

pre 4 meseca

Ostoja, dobro ti saopstenje🤣
D

Dinamo Kijev

pre 4 meseca

A gde su sad oni "pametnjakovici" sto su prozivali Covica za saopstenja,coveka nema na celu Zvezde vec par meseci a njihov limar evo nastavio da pise i izdaje saopstenja u ime sudisje organizacije vec posle prvog poraza u derbijima! To je ta 'Avangarda' koja cim posteno izgubi odmah krive sudije,drzava,predsednik,bia,cia,vanzemaljci...itd itd Vec vidjeno toliko puta do sad!
H

Haha

pre 4 meseca

Mocarte ajde neki tekst o tome da su sinoc sprski igraci ukupno odigrali 3,4 minuta za partizan i to cak njih dvojica i da srpski igrac nije postigao kos za partizan sto se desilo prvi put u istoriji derbija,gde je tekst o tome,gde je kritika za Zelimira,zasto se o tome cuti?!Znamo svi kako bi bilo da je na suprotnoj strani Zvezda i Janis.
K

Krstamišić

pre 4 meseca

O tome treba da se piše i to je nešto po čemu ćemo pamtiti ovaj derbi i naravno trenera koji je to " uspeo"
S

Sombor

pre 4 meseca

Sinoc je sajt bio blokiran par sati posle meca i nije se moglo komentarisati.Kasnije u noci sam citao komentare i gle cuda nisam video kukanje porazenih,uglavnom se svodilo na katastrofalne greske igraca Partizana.Danas neke druge ptice cvrkucu.
T

Toto-ko-tunjo

pre 4 meseca

Tako su u mogućnosti. Zato treba biti mudar u današnjem vremenu. Što se svega tiče. Ne trčati pred rudu kao Drčelić. Nije Čović bezveze pisao i odgovarao na saopštenja. Znao ih je k'o zlu paru. I njih i milogorce.
B

Bane 2

pre 4 meseca

Овако је било и после дербија у сезони када је Желимироглу освојио АбА титулу. Прави се алиби за оно што нас чека када Глодари буду домаћини. На све недозвољене начине је освојио тај трофеј и очигледно је то једини начин да понови тај успех, најдражи у каријери како је ономад тврдио.
H

Helsingborg

pre 4 meseca

Na koji ne dozvoljen način je Željko uzeo titulu? Jedan od glupljih komentata večeras a bilo ih je...
H

Helsinki

pre 4 meseca

Nedozvoljen*.
B

Blaki

pre 4 meseca

A zašto niko ne kaže da je pre obe tehničke Petruševa bio faul nad Petruševom. Znači nebi bila nijedna tehnička da su suđeni faulovi.
V

View

pre 4 meseca

I zamislite takav čovek sudi EL.
,

,,SUDIJE" REZIMA

pre 4 meseca

PARTIZAN MOZE PROTIV ZVEZDE PROTIV ,,SUDIJE" TESKO !
M

Metla x9

pre 4 meseca

9ta metla po redu, 😭 jace....
T

Toto-ko-tunjo

pre 4 meseca

Da je ostao Čović, sad bismo krunisali Desetopulosa. 🙆🏼‍♂️
M

Mile mesožder

pre 4 meseca

Sve je to jadno u odnosu na Vujoševića i njegovih 15-0
T

Toto-ko-tunjo

pre 4 meseca

_@ Mile Biće, polako. Spreman je da broji do 25.
G

Grr

pre 4 meseca

Ma ovo je ništa za onu pobede od -12 . Mada - "princip je isti, sve ostalo su nijanse"
Р

Реалност

pre 4 meseca

Логично, кад ниси на терену победа се додељује противнику. Тако пише у правилима.
1

12345m12345

pre 4 meseca

ono kad vam navijaci nisu dali da nastavite?
r

riđobradi

pre 4 meseca

@realnost..dobro di mu rekao. Ko mu je kriv kad je zna glavno pravilo da se utakmica igra od 23 h, kad su i gledaoci i protivnik napustili dvoranu, a tvoje se sudije
@

@Realno

pre 4 meseca

a što vi odroste sa terena sa ovim istim sudijom, po pravilu - prekid utakmice i prazni se hala ako vređaš tetku, strinu..
V

View

pre 4 meseca

Još jedna "pobeda" u nizu...nastavite da brojite...
Н

Наравно

pre 4 meseca

Девета победа у последњих 10 мечева одиграних у ЕЛ, АБА, КЛС и КРК.
@

@Naravno

pre 4 meseca

a da možda nije 9. od poslednjih 13. U ovoj godini od 10 utakmica 7 puta ste bili domaćin, jednom Partizan, jedna prekinuta i jedna Kup😂
D

Da vidite

pre 4 meseca

Tek kradju sa vremenom 83:82 za Zvezdu, ostalo do kraja 1:11, Zvezda ima napad ostalo 6 sekunde do kraja napada Zvezda ne koristi napad a na semaforu stoji 59:3,Zvezdin napad od 6 sekunde trajao 11 sekunde, pa ovo nisam do sada nigde video 😂😂😂😂😂😂
M

Ma ko j...

pre 4 meseca

Partizan
1

12345m12345

pre 4 meseca

aba liga ili zoc pisao?
T

Toto-ko-tunjo

pre 4 meseca

Želimir diktirao. Više od 6 sekundi držao loptu. Pre Bolomboja bio očogledan faul za Zvezdu. Ali eto, druga strana nije kukala, pa samim tim nije bilo ni grešaka. Nije bilo ni razmatranja tih situacija. Kao što ih nije bilo ni u tom "ozbiljnom" takmičenju, gde se gaze aut linije priliko odlučujućeg šuta, ali nikom ništa. Štaviše, povod za podsmeh ovih što sada kukaju. A i tako im i došao taj kome su se divili. 😆😆😆
A

Aahahaahaahaha

pre 4 meseca

E kada doslo vreme da Milos Petrovic nesto objasnjava, e onda, kraj vica😂😂😂😂😂
r

rojos

pre 4 meseca

evo sad gledam snimak cele utakmice, niko da pomene očigledan nesportski faul na Bolomboju gde su gledali snimak (!) i rekli da nije. Ne znam samo koji su to snimak gledali
g

gunđalo

pre 4 meseca

Dobili jedan poklon "nesportski", pa bi još jedan. Navikli. Svaka utakmica, posebno u EL skičite na sudije i tako stvarate sliku da je normalno da sudije kradu za vas
S

Sasa 79

pre 4 meseca

Kakva glupa konstatacija " greske koje su odlucile utakmicu". Svaka sudijska greska utice na rezultat, samim tim i na urakmicu. Da su sudije sviralr faul na Petrusevu kod prve tehnicke, a bio je, ne bi dobio tehnicku. Sudije se generalno ocajne sto u Aba ligi sto u EL. Ovakvi clanci nemaju nukakvu svrhu osim da deluju navijacki i dodatno zaostravaju situaciju.
J

Japi

pre 4 meseca

Ne tako davno,Jaramaz za 0.6 protiv Cedevite,prima loptu sa ledja,okrece se I daje trojku o tablu.Tad nesto niste merili vreme?
Č

Čemu

pre 4 meseca

Problem, izbacio sut na vreme.
G

Gost99

pre 4 meseca

Bolomboj jeste pomerio stajnu nogu, ali to je zato što se Bonga zakucao u njega, znači bio je faul pre koraka.
O

Olimp

pre 4 meseca

Da je bilo obrnuto, prštala bi saopštenja, a bio bi sazvan i Savjet za nacionalnu bezbjednost. Jednu ste lagano izgubili, drugu jedva oteli. Vidimo se ali kod nas.
D

Devetopulos

pre 4 meseca

Vidimo se, bice opet isto ko prosle sezone, opet 🧹 i proslava Triple na Kalisu i na kraju ove sezone!
D

Dre

pre 4 meseca

Bitno da nije bilo par namernih faula nad Bolombojem...
B

Brut

pre 4 meseca

Pokradu nas bez pola našeg tima i to jedva i uz pomoć sudija. Čemu se vi nadate u sledećim utakmicama, kada budete naši dragi gosti, da mi je samo znati.
M

Mirko55

pre 4 meseca

Nadamo se pobedama i povoljnom rezultatu kao sto uvek treba da bude kad je sport u pitanju i kad navijas za neku ekipu. Sto se tice domaceg terena kao sto se da videti to i nije neka prednost, a to da je Partizan nepobediv na domacem terenu ne stoji, barem ne ove godine( 5 poraza EL i Buducnost ABA)
B

Bok

pre 4 meseca

Naravno da je pljačka i koraci i izvođenje auta ispod 5 sekundi. Jeste li sad sigurni da ste nas onda pustili? Volim što neki opet zavoleše ABA ligu, ali sada ćete vi nama dolaziti.
B

Bok

pre 4 meseca

Ma drago mi je samo da su režimlije opet zainteresovane za ABA ligu.
Р

Реалност

pre 4 meseca

Партизан је синоћ остао без трофеја у овој сезони. Куп и првенство неће ни играти, у ЕЛ су фењераши. Остала је АБА, а схватили су да је и ту крај. То је разлог нервозе.
S

Super

pre 4 meseca

Samo nemoj da placete, i da, pisete po 5 saopstenja na svaka 2 sata i da, gostujete po 5 televizija po ceo dan.
N

Nene

pre 4 meseca

i na kraju nece da ga kazne?
d

django2222

pre 4 meseca

ma kome je sada do kosarke???
D

Deda mraz#

pre 4 meseca

Prva petorka ko kroz odžak da je prošla.
V

Vranja

pre 4 meseca

To ti je tako infantilno, kao da je iz Elite. A trebalo je biti duhovito.
P

Ppp

pre 4 meseca

Zato su belci Kenen,Mekintajer ,Bolomboj, Jago,Braun, cergaru glupi...
O

Ok

pre 4 meseca

Ha, ha, ha dete komunizma iliti Kalimero. Nepravda pa to ti je. Kad gube a obicno gube neregularno. Kad dobiju puni sebe. Dajte nesto jos smesnije. Obojeni su vise puta pravili korake ali to je bilo nebitno. Zao mi al je krenulo metlanje.
S

Smislov

pre 4 meseca

Što ti je onda žao. Te tvoje korake niko nije vidio, pa idi da ti to neko pogleda. Sada ćete vi početi dolaziti nama. Vidimo se u paklu.
A

A zastitna ograda?

pre 4 meseca

Ajmo neki tekst o zastitnoj ogradi koja je smetala Zelimiru, te nije mogao da se skoncentrise na utakmicu....jedino jos o tome niste pisali. Brezovac , smandrljaj do ponoci tekst o ogradi, pa sutra krecemo lozenje za Fener.
P

PD

pre 4 meseca

Šta tebi konkretno smeta u Željkovom komentaru za zaštitnu ogradu? Al ako može nešto argumentovano a ne samo izlizano sarkazam za široke narodne mase. Nisam siguran da li si uopšte shvatio Željkovu poentu ili se praviš glup. I pored tvog pokušaja da ispadneš duhovit nijednim argumentom nisi se osvrnuo na činjenicu da ključne sudijske odluke jesu bile na štetu Partizana. Sportski pozdrav
G

Gembe

pre 4 meseca

Žoc se kruti
G

Gembe

pre 4 meseca

Žoc ima pravo da se kruti
G

Gembe

pre 4 meseca

Žoc kad gubi ima pravo da se kruti
Љ

Љубиша

pre 4 meseca

Партизан са 7 играча против 11 звездиних/фмпових. И једва су добили. Биће то добро на крају. Овакав Партизан не лежи Железнику.
Р

Реалност

pre 4 meseca

Партизан лежи свима, ово је одрон од екипе.
С

Србија.Београд.Црвена Звезда

pre 4 meseca

Ви се поразима задовољавате.добро је наравно да је добро.
S

Sale84

pre 4 meseca

Cekaj, jel ste vi to imali 7 igraca u rosteru ili 12? Posto vidim da stalno provlacite to kroz komentare. Jel vam neko drugi kriv sto vas trener ne koristi sve igrace koje ima na raspolaganju? To su gluposti jedne obicne! Imali se 12 igraca u rosteru isto kao i mi, to sto vas trener igra sa 7-8 igraca to je samo njegov i vas problem. To je radio i proslih sezona isto..i sta nas briga za to ne razumem?
N

Nađeno

pre 4 meseca

Solomonsko rešenje da plačko može da spava. A ti reprezentativče koji igraš uvek za ovu zemlju da znaš da ako se sledeći put buniš zbog očiglednih faulova i u tome prenagliš bićeš opet na stubu srama jel uostalom ko si pa ti da imaš pravo da se ljutiš na nepravdu ili da slučajno kažeš faul nije bio jel sudija ga nije ni svirao, to smeju samo neki drugi.
d

demoga

pre 4 meseca

Ajde ovako svako ko ima i malo mozga, vrati snimak i uzme stopericu ptoslo je 7 sekundi dok nije izbacio loptu, ili precizno 6,7 sekundi, sve ostalo je reko ovaj ili onaj, koraci bolomboja jesu, ali i cisti faulovi nad petrusevom kad se zalio, tehnivka svakako ostaje nema prava komentarisanja kolko god pogresno sudili, a mozda su i sudije krive sto igrac partizana daje loptu igricama zvezde.
@

@demoga

pre 4 meseca

Uf ufff jos da imas mozga da znas pravila kad pocinje da se broji vreme, uffff uf uf.. Ali pazi ti, redovno prihvatate sva saopstenja kada su greske na stetu Zvezde, i jos kao eto jesmo rekli svima kako smo pokradeni, i sad kad neka ekspertiza kaze da je na stetu drugog protiv vas, tad znate da obarate i njihove ekspertize sa stopericama itd.. Kakvo licemerje brale.
a

auuu

pre 4 meseca

izvini kosarkaski sudija nismo te prepoznali.
K

Kikers

pre 4 meseca

Šta je to pet crnih i jedan crveni?
D

Dule15:0

pre 4 meseca

Nista za razliku od jednog dobrog katanca🔒2011.
2

22-0

pre 4 meseca

Или фузија 2008 🔐
D

Don Vito Corleone'

pre 4 meseca

@Dule 15:0. 45' 🇭🇷✈️🇷🇸
g

gostic

pre 4 meseca

Ma du....e ga placipi..e vecite.
T

TraJan83

pre 4 meseca

Propagandna masinerija KK Partizan-Mozzart sport...,pa daj neki tekst o poenima srpskih igraca ,ili da li ima jos strpljenja za trenera,ili da li je Rumenom omiljena titula ABA lige,tj lige koja nikome ne treba...
P

Princip G.

pre 4 meseca

Ovde je reč o utakmici.Ne skreći s' teme.
T

TraJan83

pre 4 meseca

Poeni igraca su skretanje sa teme..,pa da..,to nema nikakve veze sa utakmicom?!
L

Luja

pre 4 meseca

Partizani uvek pokradeni. EL je jedno 20-tak puta javno dokumentovala koliko se kralo za partizane u poslednje tri godine, od dolaska najvećeg trenera univerzuma još od poslednjeg velikog praska. Toliko ste jadni, da ie i Šljonsk morao da se pokrade.
1

1952

pre 4 meseca

Pa i nisu neke greške, pa da...
E

Evo

pre 4 meseca

Opet se ne objavljuju komentari,opet cenzura,cemu ovo da svako moze da komentarise kad ne objavljujete komentare,kao sloboda komentarisanja,a uopste je nema,objavljujete neke komentare koji veze sa vezom nemaju,neke botovkse komentare,provokativne,komentare gde likovi vredjaju ovde,a prave komentare koji pogadjaju sustinu ne objavljujete,jer naravno to vama ne odgovara da vam neko Zeljka i klub koji sponzorisete dira.
Р

Реалност

pre 4 meseca

Онда ради као ја. Никада не коментаришем Желимира, углавном ми објаве, осим кад изнесем статистику која им се не свиђа.
S

Slazem se

pre 4 meseca

Sustina je da je Partizan pokraden i gde sudije oduzeli Partizanu pobedu, sve ostalo je nebitno.
b

batabane

pre 4 meseca

To što su priznali, ali i desetak koje ne priznaju. Navešću samo dve koje su možda i namerne, jer se događaju kad nema šanse da se oduzmu lopate. Kad Dejvis prolazi na drugi obruč a zvezdin igrač u skoku ga telom odguruje i ovaj promašuje. Druga situacija kad Karliku u prodor ispod koša udaraju ruku i ovaj takođe promašuje. Pa svirni faulovi Dejvisu Tajriku kad udaraju po lopti što se jasno vidi. Takođe se sećam da je sviran jedan nepostojeći faul nad Kalinićem.
Р

Реалност

pre 4 meseca

Или неспортски фаул над Боломбојем који је суђен као обичан. Са том неспортском, можда би играч Партизана завршио утакмицу у првом полувремену, а не Петрушев. Такође, над Петрушевом није досуђено неколико фаулова, ем су одузети поени, ем је он уведен у нервозу.
A

Aahaahahajahaah

pre 4 meseca

🤣🤣🤣🤣🤣, evo ga ovaj ceo dan pise kako Fića-drukara nervozan, ahahaaahahaha😂😂😂😂😂😂
@

@батабане

pre 4 meseca

коме се ти правдаш и коме објашњаваш кад они појма немају о кошарци њима су кораци били берона исправни шта имаш даље причати о њима само сад су најебали кад их вођа дохвати славина се заврће полако 😅😅😅
M

Miksimar

pre 4 meseca

Kako uspes da zapamtis imena,sve Srpska Karlik,Sterling hahaha
C

Caks

pre 4 meseca

Oni bez pomoc sudije i ovakvog oslabljenog partizana ne mogu da pobede nije im prvi put
E

Ebiga

pre 4 meseca

Tako i u fudbalu rade.
z

zaks

pre 4 meseca

Kad hoću da se dobro ismijem, onako grohotom, otvorim ovakve grobarske komentare i uživam.
R

Retossi

pre 4 meseca

9:1
J

Japi

pre 4 meseca

Cini mi se,da je 9:1 u zadnjih 10 tekmi.
H

Haha

pre 4 meseca

Rezimski mediji sve cine da bace ljagu na Zvezdinu pobedu,a da odbrane instalaciju,od sinoc se pise po medijima o sudijskim greskama,o tome kako je partizan pokraden,sinoc posle utakmice Mekintajer se grudvao sa nekom decom ispred Arene,Sport klub je to preneo kao incident,protiv Makabija isti taj sajt kao da je jedva cekao da Makabi preokrene,pa su jedva docekali da izbace vest da se Zvezda "raspala" u 3/4,sinoc komentator sa Arene oslovljava Zelimira sa gospodine,a sa druge strane ne osovljava tako Janisa,tacno se videlo u prenosu da navija za partizan,o vama iz Mocarta ne treba ni pricati,skandalozni tekstovi o Sferopulosu kako treba da ide,kako nema vise strpljenje,nalazite manu svakom igracu Zvezde,svaka Zvezdina pobeda je bila jedva,dok se pobede partizana velicaju kao da su osvojili u najmanju ruku EL,o Zelimiru tek ne treba ni pricati,stite ga kao belog medveda,evo sad ovi iz ABA mu se ulizuju,ono sto je on spomenuo na konferenciji sinoc i sto je rekao da su greska,oni su sad kao potvrdili,o cemu da pricamo vise kad su svi mediji naklonjeni jednom klubu.
B

Bane 2

pre 4 meseca

Свака част за коментар. Специјалан поздрав за синоћњег нарикача. Не може бити случајно да утакмицу прати онакав водитељ. Као да је пренос био на Партизан ТВ. Једино решење за такве штеточине су нове Звездине победе.
Z

Zauvek zvezdaš

pre 4 meseca

Ovo nije nikakva ekspertiza ovo je pravdanje Aba lige Partizanu i Obradoviću jer ono što je predviđeno i što su se dogovorili nije ostvareno.Zašto nisu uradili ekspertiza od prvog do poslednjeg minuta sa svim odlukama koje su sudije donele. Kako se niko od partizanovih navijača ne žali ni na jednu odluku sudija u prvom poluvremenu.Sudije su na očigled svih otvoreno navlačile za Partizan. To može da ospori samo neko ko je ostrašćen do bola ili ko nikada nije gledao košarku. Sudije su bile na dobrom putu da ispune dogovoren plan da svojim kriterijumom izbace Bolomboja ili Petruševa iz igre i da omoguće Partizanu dvocifrenuu prednost. I oni su svoje odradili, Bolomboju dve lične u prvih pet napada Partizanu od kojih jedna nije bila. Prva lična Petruševa u ranoj fazi utakmice prvo sude gaženje linije Bonge ili ne znam kojeg igrača pa menjaju i sude nepostojeći faul Petruševa i daju loptu Partizanu. Petruševa tuku dva puta za koš i faul i oni ne sviraju 2+1 i daju mu prvi put tehničku za reakciju. A drugi put taman je uhvatio ritam i nakon tog koša pod faulom gde nisu sudili faul sledi njegovo zakucavanje i druga tehnička i isključenje.Jeste to je po pravilima zato što je odbacio loptu rukom a da nisu od početka imali nameru da ga izbace iz igre sa faulovima ne bi mu dali tu tehničku i ostavili bi ga u igri. Bolomboj dobija pas preko celog terena sam ispod koša i Sterling Braun ga hvata sa obe ruke oko struka i ne dozvoljavam ni da se pomeri niti da skoči i ne dobija nesportski ličnu grešku. Istom tom Sterlinga Brauna nakon što je dobio treću ličnu ne smeju da sude četvrtu a bilo je dva momenta kada Nedović i Gedraitis ulaze pod koš na ulaz i on ih udara po rukama gde oni gube kontrolu nad vođenje lopte koja ih udara u nogu i odlazi u aut. Ovo su samo neke od odluka sudija koje su izritirale sve u hali da su sudije bile bukvalno pred linčom. Sa ovakvim unapred dogovoreni kriterijumom suđenja Partizan je trebao da ima 10-15 razlike i zbog ličnih grešaka jednog bitnog igrača manje u Zvezdinom rosteru. I na dobrom putu je bilo da se sve to desi. Bilo je 9 razlike za Partizan ali su se onda pojavili iznenada Gedraitis sa svojih 7 poena i Davidovac u odbrani a i u napadu onom asistencijom za Gidrinu trojku i ceo plan su pokvarili. Da je Partizan otišao na dvocifren u prednost drugo poluvreme bi rutinski priveo kraju kao i prošlu utakmice. Sudije su se na poluvremenu uplašile jer bi ih navijači bukvalno urnisali da su nastavili da sude kao u prvom poluvremenu i tu je Nikolić presekao i samom sebi a i ovoj dvojci rekao, mi smo svoje uradili sve onako kako nam je predočeno a zašto ovi to nisu iskoristili i ne vode 15 razlike nek razmisle sami, u drugom poluvremenu nekim svojim odlukama izvući ćemo sebe pred ovih 13000-14000 ljudi a na kraju ko pobedi neka pobedi, ni jedni ni drugi neće moći da nam zamere i oni su čisti pred Aba logom i Partizanom a sve ovo dobro znaju i Obradović i Savić i Ostoja i Aba liga ali svi zajedno moraju sebe da pravdaju za neostvaren plan. Pa prebacuju loptu sa jednih na druge u javnosti. Jeste grobari u pravu ste Uroš Nikolić je bio glavni režiser svega ali ni Obradović niti Savić i Ostoja ne mogu ništa da mu kažu jer je u prvom poluvremenu uradio ono što je trebao da uradi zajedno sa svojim kolegama ali vaš nedodirljiv trener i igrači nisu znali to da materlizuju.
Z

Zigmund

pre 4 meseca

Bravo momak sve si strucno objasnio, onako kao i svaki subjektivan navijac CZ. Smesno je sto Sterlinga uvlacis u to, spominjes udarce po rukama i kao Neda gubi kontrolu nad loptom. Ne, Neda i Kenan su drzali loptu sa dve ruke, a ovaj im majstorski izbio, a izbio je isto tako cistu loptu al su mu tada svirali faul i dobili ste 2 bacanja. Ta odluka linija, faul Petruseva, pa naravno Nikolic sudi out, kao sto nije sudio faul u trecoj sekundi utakmice nad Karlikom, nego se nasao neki sudija sa malo obraza da odsvira nesto i Partizanu. Juce sam napisao, sudije su bile najgori akter na terenu, nebitno dal za Cz ili Partizan, mi smo mogli da pobedimo, nismo imali snage i ne zelim da opravdanje trazim u sudijama i igracima koji nisu igrali. Imali smo sansu, Zeljko je iscrpeo ovih 7 sto su igrali, a onda puca odbrana, padaju procenti, nemas snage za demarkaciju, a kamoli da izvedes out za 4,11 sekundi. Jos jednom, za sledeci derbi zelim da i vama i nama budu svi igraci zdravi, da budu normalne sudije, pa nek pobedi bolji.
N

NekrsteniNetemane

pre 4 meseca

Čudo nisu namestili žreb da Partizan igra za katolički Božić u Zadru da se šeću Zadrom kao prošle godine kako je bilo romantično i nekako posebno.
P

Pst

pre 4 meseca

Tako i treba kad igras na svom trrenu.
D

Darko111193

pre 4 meseca

PA ŠTA!!!! LOPOVSKA ZEMLJA SVI ZNAJU DA ĆE SE POKRASTI I POKRADE SE I PA ŠTA. MILIJA REKO POKRALI SMO TO ZNAMO SVI IMAMO OČI ONAJ ŠTO MU SVI OSIM NJEGA ZEGU ŽENU SLAVI KAO ŠTO JE SLAVIO SVE OVE POKRADENE TITULE NEDA AL I DALJE MU SVI OSIM NJEGA ZEGU ŽENU AL NJEMU TO NE SMETA. DEVOJČICA NIKOLIĆ SA POMOĆNICIMA KARDUM I HORDOV SU ODRADILI SVOJ POSAO I PORUKA ZA KRAJ PA ŠTA!!!!! SRAMOTA JE OD OSTOJE, SAVIĆA I ŽOCA DA SE VEĆ 4 GODINE ĆUTI I DISMR ZNAČI DA SU I ONI KAO I SVI U FK PARTIZANU I CELOM JSD PARTIZANU POD VOĐINOM KONTROLOM. AKO SE MOMENTALNO NE NAPUSTE LOPOVSKA TAKMIČENJA ABA, KLS I KRK TREBA BOJKOTOVATI I KK PARTIZAN KAO STO SE BOJKOTUJE I FK PARTIZAN PA NEK SE IGRA I U FUDBALU I U KOSARCI PRED LJUBITELJIMA LITIJUMA SEVER BICE JAKO ZANIMLJIVA ATMOSFERA
O

Ok

pre 4 meseca

Bato mnogo dobar covek ovaj sto ga pominjes. Ja bih te oterao u cuzu jer svaki nik nosi adresu. Mnogo ste se osilili na ulici pa i ovde seirite. Nego kad zatvarate trg. Ne znam kakve veze ima Kalimero i Topalovici ali...Oce doci svi studenti sa vase tribine.
C

Cobi89

pre 4 meseca

Celu utakmicu su kralu Vucicevi batinasi
Р

Реалност

pre 4 meseca

Поздравио те Веља Невоља.
A

Asa

pre 4 meseca

To bre! Najvise volim kad pobedimo i pokrademo. A i ono izvodjenje lopte 14 sekundi pre kraja je isto bila kradja. Kalina ukrao, a nije trebao i nije drugarski.

KoRn

pre 4 meseca

Koliko je Mozzart iskeširao ovo oglašavanje?
a

a na

pre 4 meseca

petrusevu po rukama pri sutu pa na kalinicu ,mekintajeru u duelima to verovatno nije gledano ...

PFK NIŠ

pre 4 meseca

Zar na stetu Partizana? I to protiv FMP-a? Kuku meni, pa kako da udare na primer postenja...
H

How yes no

pre 4 meseca

Da igrao Nilikina možda bi prošao neki njegov centaršut, ovako ništa 🤦‍♂️
З

ЗВЕЗДА ШАМПИОН

pre 4 meseca

ВЧЋ ПДР!!!
j

jovanCZV

pre 4 meseca

Metlimir Romenoglu
1

12345ss

pre 4 meseca

9:1 ...
B

Bida

pre 4 meseca

Bas cudno ksko za 10 godina nikada dase to desi za kkp
Z

ZV

pre 4 meseca

Da li će izaći neki tekst o tome kako je,prvi put u istoriji SRPSKOG večitog derbija,jedan ekipa imala učinak SRPSKIH igrača izražen kroz 0 poena. Nula,ništa, nada,nothing,ništica, krompir,poena bez. I zašto neće biti takvog teksta?
Z

Zato

pre 4 meseca

Sto si glup, a i glopostri ne prenose.
j

jbt

pre 4 meseca

Nego,ne vidim neki tekst o tome da se prvi put u istoriji derbija desilo da nijedan domaci igrac ne postigne poen ,za jednu od ekipa.Pogodite koju ako mozete.
K

Komedija

pre 4 meseca

Sto bi se pisalo neke gluposti, nije ovo zuta stampa, imas tamo gde se pise, ko je ko, krvna zrnca, i ostale bolestine sto se pise,ovde omladinu ne zanima,i normalne ljude ne interesuje primitivizam.
B

Benny

pre 4 meseca

Zato sto nijedan igrac domaci nece da igra u Partizanu,zato sto znaju koja kradja se desava u Aba,
s

suprotno

pre 4 meseca

A sto Petrusev iskljucen sta kaze Aba. Da su grobari domacini,svakako nijedan sudija u snu ne bi smeo da udari da je to npr.onaj gorilko dzons napravio. Pojeli bi ga i Zoc i kamerunci i breskvice. Tehnicke greske su Zvezdi svirane samo u pocetku.
F

Frenk Kinaski

pre 4 meseca

Citas komentare i prosto vidis zasto vlada ko vlada..zasto su u klubovima ti sto jesu..i zasto je malo i sve ovo koliko smo zasluzili. Bolesna vrsto.
Ć

Ćuti

pre 4 meseca

I cucaj berlinsku cuclu
B

BerlinskaCucla

pre 4 meseca

Ti si mentalno zaostao.
S

Sava Pančevo

pre 4 meseca

Što dajete toliko prostora tim autima,kad Vam je valjda jasno da su morali tako to da,,smuljaju,,. Mora da se vrati poklon iz Evrolige.Samo su trebali da izaberu neki orginalniji način a ne ovako diletantski. Zvezda i Partizan izvode ove cirkuske predstave godinama na radost navijača. Samo nek plaćaju 2500 dinara najjeftinije mesto u Evroligi i svi zadovoljni. Što bi rekli,,i vuk sit i ovce na broju,,.
P

Pokrali ste

pre 4 meseca

Partizan. Džaba priznanja sad.
г

гост 1312

pre 4 meseca

Кради, отимај, узми им све! Видети нервне сломове руменог на конференцијама је непроценљиво! Играмо 5 на 5 синоћ, они сви црни у црним дресовима, као да играмо против Јужног Судана!
E

Eh

pre 4 meseca

A ti neki rasista, sta si? Zar je bitno ko gde igra, kakvih mentola i baraba ima.
M

MVPČAČAK

pre 4 meseca

Ko "igramo"?
A

Ajde realnoo

pre 4 meseca

Meni je drago da navijam za Partizan. Nikada se neću veseliti da neko otima i krade (a posebno ne moj Partizan), kao što se ti raduješ kada krade tvoja Crvena zvezda. I nikada neću biti rasista kao što si ti rasista. Makar Partizan ne osvojio ni jedan trofej u narednih 50 godina, neću se ponašati kao ti (i večina navijača Crvene zvezde).
d

dežurn1_kr1vac

pre 4 meseca

Druze igrali ste sa petorkom Odzo , Panter , Brown , Dzenkins , Gist .. Dal si glup ili se samo pravis pa prodajes tu pricu . Dok ste dovodili sve same strance ( na foru kupujmo domace) tada vam nije bilo bitno ko je Srbin a ko stranac .. Nisu se tada brojala krvna zrnca ! Sama cinjenica da ste imali vise stranih igraca kroz istoriju govori dosta o tome . A da ne pricam koliko ste reprezentativaca dali vi a koliko mi .. Ali sta ja tebi da objasnjavam 🤷 .. Svaki derbi u ABA ste dobili samo zahvaljujuci ovakvim sudijskim greskama ! Finale ste dobili na pretnje sudijama (ne garantovanje bezbednosti ) , pretnje komesaru sudijske komisije ! Svako malo pametniji bi cutao ali ne i vi ! Posle svake sumnjive izgubljene utakmice u ABA ili EL vi danima kukate sto po televizijama sto po vasim novinama .. A kada se to desi od nekog drugog kluba , to je onda strasno , to je onda izgovor i bla bla bla .. Upadali ste na teren , nasrtali na igrace , drmali koseve . Ako neko neceg treba da se stidi onda ste to vi ! Najsramotniji kosarkasni klub na svetu ! A trn u oku vam je Zeljko ! Trn u oko bi vam bio i Duda ! Trn u oku vam je i Sale Djordjevic ! Gospodo kosarka je PARTIZAN ! I kada to budete shvatili bice vam lakse ! Vasa muka je sto niko od ovih pomenutih nije vas bar 1% .. Bar toliko .. A leva cipela od Zeljka je vrednija nego ceo vas klub od osnivanja do danas ! Tolikoo .. Hvala !
Р

Реалност

pre 4 meseca

Ако је кошарка Партизан, како то да Звезда има више титула?
D

Deda mraz#

pre 4 meseca

Prva petorka ko kroz odžak da je prošla.
d

dežurn1_kr1vac

pre 4 meseca

Реалност > Неко те је слагао да имате више трофеја/титула 😐 .. Или бројиш само ове од 2015 😉😂
O

Ognjen Drinski

pre 4 meseca

Smešni sti jugoslaveni. Sad da vidite kakav vas potop čeka u EL u januaru.
j

jova_bn

pre 4 meseca

Na Srpskom derbiju, za jedan Srpski tim, ni jedan Srpski igrac nike ppstigao poen. Pametnom sve jasno. Ovaj covjek je grobar Srpske kosarke
X

XD

pre 4 meseca

Ajde da se analizira šta njuma odgovara. Petrušev prvu tehničku dobio jer dva puta za redom oni ne vide faul za dodatno ali zašto bi neko to analizorao.
F

Fakat

pre 4 meseca

Samo sad da "avangarda" ne istupi iz ABA lige kao iz KLS, prekinuli bi nam ovaj sjajni niz pobeda i bilo bi u najmanju ruku ne zanimljivo bez njih, pa koga posle da ga(u)zimo, ostaje nam samo Mornar...
B

Brkati

pre 4 meseca

Sinoc na Tv Arenasport Vlado Djurovic kaze da mu nije jasno kako je Zvezda pobedila. Sad je dobio zvanicni odgovor od Sudijske komisije Aba lige. Mada sam siguran da je on odgovor znao i sinoc ali za to treba imati m..a !
O

Objektiva

pre 4 meseca

Moli se i sudijski ekspert Aba lige da objasni čemu služi ono staklo iza Partizanove klupe??? Željku nije odgovaralo, pa da se izjasnite dok ste mu još u bulji
2

241Lesa

pre 4 meseca

Da mi je da dozivim da jednom izgube i da nedodirljivi preuzme krivicu. Da izadje i kaze... Jedini i odgovori za stanje ekipe, rezultate, poraz itd., sam ja i iskljucivo ja. Dokle vise covjece sudije, igraci, ljudi iz sjenke, kafane, diskoteke, splavovi, menadzeri i ko sve ne, samo nedodirljivi nikad nije kriv.
S

Sombor

pre 4 meseca

...i dete na ulici mu smetalo.
X

XO

pre 4 meseca

Po ko zna koji put se skreće priča na sve drugo osim košarke, taktike,aktere, dobrih poteza,trenerskih i igračkih umeća i td.Dokle više? Da li je moguće da je trofejni trener uspeo samo to da donese u našu košarku.
2

241Lesa

pre 4 meseca

Da mi je da dozivim da jednom izgube i da nedodirljivi preuzme krivicu. Da izadje i kaze... Jedini i odgovori za stanje ekipe, rezultate, poraz itd., sam ja i iskljucivo ja. Dokle vise covjece sudije, igraci, ljudi iz sjenke, kafane, diskoteke, splavovi, menadzeri i ko sve ne, samo nedodirljivi nikad nije kriv.
K

Koš i lična

pre 4 meseca

Treba napustiti ABA ligu. Ako već klubove košta po milionče za učešće u EL.
V

Veca1971BGD

pre 4 meseca

Prosto, neka se resi tih 5 sekundi tako sto sudija startuje merac na zapisnickom stolu, sta mu smeta jos jedno dugme na opremi. Pa ako prodje 5 sekundi reaguje zapisnicki nekom sirenom ili da sudiji pokaze na toj opremi da je isteklo, kao u fudbalu za gol tehnologiju. Ma sve moze da se resi samo treba volje. Tolika tehnologija a jos uvek se koristi sudijsko odbrojavanje rukom, smesno.
N

Nenad1246

pre 4 meseca

A ostalo? Pravimo se mrtvi na grobarski hrkljuš pre tehničkih Petruševa? Lažovi u fazunu verujte nama ne svojim očima. Bo vas Željko više.
M

Miran....

pre 4 meseca

Bre Šone, sta si toliko zapenaveo toliko polako bre, ko da tebe Karlik posterisao a ne Gedzu, gleda se poslednjih 3 minuta utakmice, a Partizan ostecen u tih 3 minuta 2 puta koji su odlucili utakmicu, sta si uhvatio za Petruseva ebo te Petrusev on iskljucen u prvoj cetvrtini.
m

mmf

pre 4 meseca

bo tebe ljebdeci duh turski jahacu
M

MilitinkaBo

pre 4 meseca

Bo tebe Aca, covke, vesna, komandant, onaj s mikrofonom,... Pomiri se bice ti lakse. Crvena zvezda = Acina Srbija = lopovluk.
z

zulu warriors

pre 4 meseca

ha ha ha a pre toga koliko je bilo grešaka na štetu CZ ? Faulovi nad Petruševim i to barem 2 zbog kojih je i bio isproviciran i zbog čega je onako reagovao pa dobio 2 tehničke greške
A

Aahajajaahaahahaah

pre 4 meseca

🤣🤣🤣🤣🤣Ko papagaji ceo dan, isprovociran, isprovociran, obican provokotor milo sa kim da igra, i prosli put u Evroligi dobio tehnicku, umislio da je nesto bitan u Evroligi pa misli da moze kao divljak da se ponasa.
D

DrvoMama

pre 4 meseca

I neda provocirao lesora Sve je to dopusteno Pametni haha
L

LK1962

pre 4 meseca

A jel isao u 29 Novembar pitam za druga
S

Smailagic

pre 4 meseca

"Nije bio faul,posto ga sudija nije svirao".
I

Ipak PARTIZAN

pre 4 meseca

zna da uvede loptu. gde je faul nad kalinicem na 14 sek do kraja koji je trebao da bude aut, i lopta za Partizan.pa koraci Kalinica...gde sudije priznaju poene i daju dodatno bacanne... posle one prve utakmice prosle godine u finalu abe koja je ipak za anale sudijske oruzane pljacke, i ova utakmica je visoko na lestvici onih utakmica koje na kraju sudije odluce. nece ih niko jos 10 godina dobiti kod kuće sa sudijama poput famoznog Nikolica...
A

Ali......

pre 4 meseca

Najjaca fora je da sudije gledaju snimak da lije sut za 3 ili za 2,a Majk cistu loptu izbio iz ruke Kalinicu i od butine otislo u aut, pokradose nas suduje samo tako a tek onaj cirkus nad Davidovcu, prvo obican faul, pa bez gledanje snimaka namerna.
G

Gost372

pre 4 meseca

Sve ovo ok da lecis kompleks, operen mozak jasno nam, ali da spominjes Nikolica za Zvezdu, pa presao si igricu, nema dalje :))))))))))))))))))

Sliks17

pre 4 meseca

A sta kaze ABA jel bili faulovi na Petrusevu?
r

realista007

pre 4 meseca

Nisu. Otiso Fica u policiju da daje izjavu…
C

Cika011

pre 4 meseca

Veliki sam navijač Crvene Zvezde.Sve apsolutno tačno. i sve je sudjeno tako zabog ovih tehničkih Petruševu. Čovek je za prvu tehničku bukvalno samo digao ruke. Pa i da je dobacio sudiji nešto jer su ga zaista krvnički mlatili ne vidim razlog da se odmah svira tehnička. Da se tehničke dele tako, svaka tekma bi imala bar po dva isključena igrača po utakmici. Sudije su se sinoć pogubile, od starta nisu imali utakmicu pod kontrolom i na kraju napraviše cirkus.
k

kuku

pre 4 meseca

ah da lazni navijac zvezde
S

Slavuj

pre 4 meseca

Trebao si poslušati svog trenera koji je izjavio da je Petrušev zasluženo isključen, čak je i Nedović rekao da se mora bolje kontrolisati. Da ste izgubili ne bi se moglo živjeti od vašeg kukanja. Ovako doćete nam u punu Arenu, a ne polupraznu kao kod vas.
a

arroyo

pre 4 meseca

radi mašinerija punom parom
H

Hehha454

pre 4 meseca

Zanimljivo kako nema teksta o tome da je juce bila istorijska utakmica. Jedan tim prvi put u istoriji bez poena domacih igraca
@

@@@@

pre 4 meseca

Pokrali Partizan i sad se peru.
x

xxc

pre 4 meseca

podrska za sudije
D

Don Vito Corleone'

pre 4 meseca

Mukice više od cele jedne Decenije bez titule. Za 10 godina osvojili 1 Aba ligu i 3 domaća kupa od mogućih 30 trofeja. I sada su iza Zvezde na tabeli u EL i Aba ligi. Polako stvari dolaze na svoje mesto.
D

Dzoe

pre 4 meseca

A kos Petruseva uz faul Dzonsa koji je prethodio iskljucenju Petruseva nista? Ok
B

Brkati

pre 4 meseca

Kaze sinoc na tv Arenasport Vlado Djurovic da mu nije jasno kako je Zvezda pobedila. Sad je dobio zvanicni odgovor od Sudijske komisije Aba lige. Mada ja mislim da je odgovor Vlado znao i sinoc ali treba imati m..a i to priznati .
Đ

Đukin fan

pre 4 meseca

Čeka se petak pa da se overi projekat Čačak trotersi pogotovo a i ona Concord bratija zabluda !!!!To cim zamajavaju narod po Srbiji i spinuju a skrcali unazad 4 godine svako po 100 miliona € mahom drzavnih para je ober sramota!!!
V

Veca1971BGD

pre 4 meseca

Opet cu da napisem isto... Kao Zvezdas vam govorim ovo grobari, bar sto se tice onih 5 sekundi kod izvođenja auta, tačno 4.90 sekunde je bilo od prijema lopte Browna od sudije do izbacivanja iste iz ruke, ne primanja drugog igraca, izbacivanja lopte. Tako da vam taj "argument" ne ide bas na ruku, jer sam 3 puta merio štopericom, cisto slobodno sudijsko uverenje ali je realno 5 sekundi. Posle toga "koraci" Bolomboja su bili toliko sitni da bi sudije morale da gledaju snimak vise puta da bi ih primetili. To sto je cela vasa klupa skocila apsolutno ne znaci nista, to radite uvek. Takvih sitnih koraka ima bar 20 na svakoj utakmici, neki se sviraju, neki ne. Zaključak, pukli ste i ćao ! Verovatno ni ukradena lopta u poslednjem napadu nije bila. Sad mi je jos lepsa pobeda jer znam da zene u crnom plaču još jače.
D

DeoniC

pre 4 meseca

Od 23.12.2024 u 21:30 Aba liga je ponovo postala neregularna. Bezmalo TRI MESECA nije bilo regularnije lige na svetu, ali eto, i to se promenilo 😂😂😂
P

Penzija

pre 4 meseca

E moj, košarkaški Murinjo
C

Caks

pre 4 meseca

Pa onii onako oslabljeni partizan morali zu uz pomoc zudije da pobede nije ovo prvi put tako da pobede partizan
M

Mandrda

pre 4 meseca

Izbrisite ovo,ne brukajte se. Na twitteru vec imate pravi snimak gde je isteklo pet sekundi. Cime se KK Partizan bavi mati draga. Leglo prevare
x

x1222

pre 4 meseca

Sad su dve kod nas,sa punim timom cemo ih zgaziti
D

Djape45║

pre 4 meseca

Pogledajte tabelu evrolige ????
I

Ipak PARTIZAN

pre 4 meseca

zna da uvede loptu. gde je faul nad kalinicem na 14 sek do kraja koji je trebao da bude aut, i lopta za Partizan.pa koraci Kalinica...gde sudije priznaju poene i daju dodatno bacanne... posle one prve utakmice prosle godine u finalu abe koja je ipak za anale sudijske oruzane pljacke, i ova utakmica je visoko na lestvici onih utakmica koje na kraju sudije odluce. nece ih niko jos 10 godina dobiti kod kuće sa sudijama poput famoznog Nikolica...
D

Djape45║

pre 4 meseca

Znači jedine 4 "diskutabilne" situacije su 2 tehničke Petruševu, 5 sekundi Brauna i koraci Bolomboja ? Što neko reče ovo nije analiza nego alibi.
I

Ipak Partizan

pre 4 meseca

zna da uvede loptu. gde je faul nad kalinicem na 14 sek do kraja koji je trebao da bude aut, i lopta za Partizan.pa koraci Kalinica...gde sudije priznaju poene i daju dodatno bacanne... posle one prve utakmice prosle godine u finalu abe koja je ipak za anale sudijske oruzane pljacke, i ova utakmica je visoko na lestvici onih utakmica koje na kraju sudije odluce. nece ih niko jos 10 godina dobiti kod kuće sa sudijama poput famoznog Nikolica...

❤❤❤❤❤

pre 4 meseca

a da li je bio faul nad Petrusevom pre prve tehnicke, da li je bio faul za 2+1 od strane Dejvisa nad Kalinicem kada ga je bukvalno zagrlio u skoku jednom a pokusao da blokira drugom rukom? Za sta se svirao faul odbrani Kalinicu zato sto ga je igrač partizana nagazio i izvrnu zglob i za to dobio 2 slobodna bacanja i jos situacija na stetu Zvezde a u naslovu samo na stetu partizana... inace partizanovi navijaci su merili ubacivanje lopte i potroseno je 4,7 sekundi a ne 5, postoji snimak.
L

Las Vegas

pre 4 meseca

A da li ima I jedna greska na stetu Zvezde. Nemoguce da nema kao nor: koraci Sterling Brauna …
2

24.232

pre 4 meseca

Za 40 minuta samo 4 situacije za oglasiti se? I da verujemo njihovim slovima, a ne svojim ocima i stopovanju vremena gde je proslo punih 5 sekundi? Pravdaju iskljucenje Petruseva, a sam trener Zvezde rekao zasluzeno.
L

Lelemud

pre 4 meseca

Tehnička druga zaslužena, prva nije postojala...
e

e svašta

pre 4 meseca

A do juče sve idealno u ABA.
Х

Хахахахахс

pre 4 meseca

Па како су судили прво полувреме на штету Звезде оно је био чист безобразлук, и понавља се из дербија у дерби. Сад ови што вечито кмече и не могу поштено да изгубе поново галаме. Трули црно бели клубић.
G

Goran 73

pre 4 meseca

To se znalo i pre početka i Partizan ne treba da igra kada Uros sudi,ja neznam šta oni misle da su jaci i od sudije i protivnika?
i

ipak Partizan

pre 4 meseca

zna da uvede loptu. gde je faul nad kalinicem na 14 sek do kraja koji je trebao da bude aut, lopta za Partizan.pa koraci Kalinica... posle one prve utakmice u finalu abe koja je ipak za anale sudijske oruzane pljacke, i ova utakmica je visoko na lestvici onih utakmica koje na kraju sudije odluce. nece ih niko jos 10 godina dobiti sa sudijama poput famoznog Nikolica...

RealNo1

pre 4 meseca

Најбрже сопштњње у историји АБА лиге. Значи само 4 спорне ситуације. То што су играчи Партизана 20 минута играли рагби, то ником ништа. Брука и срамота. Побједа чиста као гробарска суза, а биће их још.
Z

Zvezda 91

pre 4 meseca

Znaci oni uvek pobede posteno !? hahaha
S

Statisticar

pre 4 meseca

U Euroligi 2/3, u ABA ligi 0/23 na gostovanju laznim sampinjonima. Pametnome dosta
Z

ZV

pre 4 meseca

Znaci tebi nije
H

Hhjjjjj

pre 4 meseca

Ха ха ха која комедија од ноћних "експертиза" ,је л то вршио Болтаузер пошто нема другог посла, чуј експертиза помене 4 ствари који им се свиђају а не помене 24 против Звезде баш страшна експертиза, Петрушев "заслужено" добио прву техничку иако га нису ни опоменули је л тако, њима опроштено 3 техничке и 2 намерне али тога нема у "експертизи" јер је она рађена у Загребу одакле је био Звездин противник
K

Kakavšou

pre 4 meseca

Ha ha ha.... Znači, nije bio nedosuđen čist faul nad Petruševim pre tehničkih grešaka? Nisu bili koraci Sterlinga Brauna? Sjajna i objektivna analiza ABA lige. Kakav lažovski cirkus, majko mila.

Kalčopolista®

pre 4 meseca

Niko ne komentarise video koji su montirale delije nakon utakmice gde su "pozajmili" zvuk od grobara kako grme...e moji opozicionari
F

Free spin

pre 4 meseca

Pa i 1.5 sekunda protiv Zalgirisa trajala 3 sekunde i nikom nista. Samo je super to što ne napišu da je pre toga 2 ili 3 puta čist faul nad Petrusevom nije sviran i da ga je to izbacilo iz takta. Da vidimo sve greške iz celog meča , pa onda da pričamo. A ne ovako, odvoji sta ti odgovara.
B

Bane 2

pre 4 meseca

Каква замена теза. Кадија ти суди, кадија те тужи и кадија те брани. Судијски лоповлук у првом полувремену на штету Звезде није имао жељени епилог па ће још испасти да су судили у корист Звезде. Стерлинг не би дочекао извођење лопте у 4/4 да су му свирали све фаулове које је до тада направио (нарочито у првом делу). Колико је секунди протекло при извођењу лопте? Да није 4.8 секунди?! Зна ли се тачно? Ни Жељкоглу није причао о корацима него о техничкој. Јесу ли то свеукупно две грешке на штету Партизана? Је ли исправно досуђена техничка Жељкоглуу? Де нека се преброји недосуђени фауловима црних рукометаша Партизана бар у првом полувремену. И навијачи Партизана се стиде искључења Петрушева. Колико би искључења требао имати Партизан у оваквим ситуацијама?
b

bili beron

pre 4 meseca

e bodiroga, bodiroga
S

SaloSlino

pre 4 meseca

Drobnjak iz auta za Euroligu
P

Prsan

pre 4 meseca

A odakle potreba Aba lige da se tako brzo oglasi i samo za greške koje su bile na štetu Partizana
V

Veto123

pre 4 meseca

Pa sta treba, da cute?! Ahahahaha Takvo je razmisljanje sendvicara i batinasa koji misle da mogu na silu i sa neznanjem da funkcionisu. Usnati vas je to naucio i vi i ne znate za drugacije. Procice i vase pa i u sportu, gde sve na silu hocete.
G

Goran 73

pre 4 meseca

Pa na stetu Partizana su u zadnjem minutu kad se odlučuje pobjednik
G

Goran 73

pre 4 meseca

Pa na stetu Partizana su u zadnjem minutu kad se odlučuje pobjednik
Р

Реалност

pre 4 meseca

Нису објавили анализу суђења ни за једну другу утакмицу.
C

Chordata

pre 4 meseca

Paprikoglu dobio prvu tehničku u ABA posle 4 godine plus poraz i odmah kreću pritisci.Čudna je ova analiza samo dve situacije na štetu partizana.
B

Bnm

pre 4 meseca

BEZ 3 BITNA IGRACA, SA 7 IGRACA U IGRI, SA SVE SUDIJAMA I JEDVA NAS DOBILI. ZAR NE PRICAJU DA SU NAS PUSTILI ONOMAD
B

BokiUSA

pre 4 meseca

Druze ni mi nismo bili kompletni. Plus vi nemate jeftiniji tim od naseg. Totalno priblizna cena oba tima. I bicu iskren bice sramota za oba tima ako se ne nadju u play off EL... sad manje talasaj..
s

senseimaster

pre 4 meseca

Isti broj igrača falio i Zvezdi(naravno vama trojica najboljih),u igri može da vam bude i 3-4 što se nas tiče,to morate da se žalite treneru,sa Zvezdinim očajnim šutem slobodnih bacanja,sa sve sudijama zamalo da otmete...moraćete bodirogu da stavite i na mesto predsednika KSS.
U

Ultras 1991

pre 4 meseca

Ko vam kriv što rumeni ne računa na ove bele čitaj Srbe. Beli čitaj Srbi vam služe samo za statistiku kad rumeni prodaje priču kako imate mladu ekipu.
H

Hanter

pre 4 meseca

Teodosic,Dobric,Petrusev,Braun,12 promasenih bacanja i opet pobeda!!!
e

e

pre 4 meseca

A sta nas boli dj ,za to sto vas nesposobni trener ne zna da koristi igrace koji mu sede na klupi.
S

Sale433

pre 4 meseca

Davidovac i Bolomboj (jedini centar) nisu igrali prošli derbi, a ovaj Teo i Dobrić. Dobro, nama su to 4 nebitna igrača, vama 3 bitna. I prošle godine 8 puta niste imali 3 bitna i sudije su namerno grešile. Više sreće sledeći put, kada budete kompletni.
@

@B

pre 4 meseca

🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹
Z

Zvezda 91

pre 4 meseca

Opet ce tvoj Zoc ostati na jedan trofej...ne nadaj se. hahahahahahahahaa
@

@Karmakoma

pre 4 meseca

Čini se da ćete pobeći i iz,Evrolige!

Fear The Beard

pre 4 meseca

Od svega ovoga,mene najvise brine Drcelic.Kao rukovodilac,nema kapacitete.da odbrani klub od bocnih vetrova.
A

Ahhahhahaha

pre 4 meseca

🤣🤣🤣🤣, a sta da odbrani,Partizan ostecen, nije Zvezda ostecen, do sada bi 5 saopstenja na, svaka 2 sata slao, i visio na 5 televizija.
K

Karlito

pre 4 meseca

Drcelic cuti samo zato sto zna sta je bilo na poluvremenu. U jednoj prostorij8 ispod tribina, a u njoj nisu bili igraci niti jednog tima.
H

Hugo Klaus

pre 4 meseca

Pokazao se kao vrlo sposoban da nadje plaćenike da odrade posao na derbiju
D

Dzoni-1970-

pre 4 meseca

Zato vas je Covke odbranio bocno, tako sto je FMP-u promenio ime...
@

@ssss

pre 4 meseca

A Kalininih pet koraka za koš faul?To nisu ni uzeli u razmatranje?
T

Top Gun

pre 4 meseca

Pokazna vežba šta će se raditi Partizanu u plejofu od strane sudija.
Z

ZvezdaCrvena

pre 4 meseca

A što crveni efendija ćuti kad vas kradu u Evroligi, protiv Monaka i Virtusa npr.?Jel zato što ga to ne boli ili zato što bi dobio preko njuškice?
m

megatron

pre 4 meseca

ovako su pokrali i Buducnost u sred Morace. Cist faul nad Omicem nije sudjen kada ga je Plavsic odvalio po faci, i onda u zadnjem napadu na prodoru igraca Buducnosti Giedraitis pravi cist faul i udara napadaca po ruci. Vec vidjen scenario iz Zeleznika koji im prolazi godinama. Prosle sezone u finalu je Partizan brutalno pokraden u prva dva meca, pogotovo u prvom. Ali nikakve vajde od ovih saopstenja.
F

Free spin

pre 4 meseca

A tehnička za Majka kada je povukao kalinića sa leđa? To nista??? Ćuti bruko i gledaj svoj crno crni klub
@

@ssss

pre 4 meseca

Baš tako.Budućnost brutalno pokradena protiv Zvezde.Prošle sezone u prvom meču Partizan trebao da napravi brejk,ali su sudije odradile finale u svojoj režiji.Ali svemu dođe kraj.To su i Zvezdini navijači shvatili pa sad hoće da se operu pa i oni počeli da spominju precednika u negativnom kontekstu.
k

kk saopstenje

pre 4 meseca

Kada vec potvrdjuju tehnicke greske Petrusevu na koje se niko nije zalio, sto ne potvrdise jos neke tehnicke na koje je itekako bilo plakanja sinoc? Ili sto ne potvrdise onda lepo sve ostale odluke u "saopstenju"? Sprdnja!
D

Dwade

pre 4 meseca

Nao neko ko intezivno prati NBA tvrdim da nijedan igrac ne bi bio iskljucen zbog refleksnog odlaganja lopte u stranu prilikom kucanja naprotiv tamo je to normalna reakcija ili pokazivanje misica i slicno protivniku...umesto da ucimo od najboljih mi kanalimo sami sebe
1

123хоп

pre 4 meseca

Ај прати још мало, ниси довољно пратио очигледно..
d

dovla89#

pre 4 meseca

Nije Petrušev isključen zbog toga već je dobio tehničku. E sad što mu je to bila 2. tehnička jer je bio previše "napaljen", to je već njegov problem(pritom je već jednom bio opomenut)... Pogledaj ipak malo bolje, neće biti da je "refleksno sklonio" loptu...😂
A

ABA

pre 4 meseca

Moguce da je tacno to sto kazes ali Petrusev ne igra u NBA, nije se pokazao tamo. Ovde gde igra, u ABA i EL to je kaznjivo tako sto se sudi tehnicka.
G

Gost 2

pre 4 meseca

Majstore koji prati nba, je l si video zbog cega je Embid isključen sinoc? Plakao bi mesec dana da su zbog toga iskljucili Filipa.
P

PravilaA

pre 4 meseca

Petrusev je dobio drugu tehnicku zato sto je nabio loptu nogom namjerno, da se oteza izvodjenje ispod kosa. Sto se vjerovali ili ne u svijetu kosarke kaznjava za tehnickom greskom, ali vidim da to niko ne zna. Jedino je komentator sinoc na areni fino rekao, ali usi ne zele da cuju.
K

Komentator

pre 4 meseca

Onaj sa Arene nema pojma sta sudija sudi. Petrusev je dobio tehnicku jer je posle kucanja gurnuo loptu rukom iz sve snage, a komentator je rekao zbog nesto duzeg vesanja na obruc. I to nije jedina stvar koji je lupetao.
D

Da primetno

pre 4 meseca

baš je dugo plakao nekoliko puta.
N

Nogom?

pre 4 meseca

Pogledaj jos jednom. Noga i ruka nisu isto. Probaj ponovo
J

Joy393

pre 4 meseca

Auu, druže, baš si ga slagao sada! Pa, 2024. je, svuda su kamere. Rukom je ošamario loptu koja mu pada pod noge, malo jače ali ništa toliko strašno. Ne izmišljaj, ne preteruj.
A

Alibi izgovori

pre 4 meseca

Zvezda u EL na tabeli iznad malog kluba - vise EL nije vazna vec samo ABA! Zvezda zatim preuzima prvo mesto u ABA - sad vise ni ABA nije vazna vec ajmo sad ko ima vise navijaca i slicno haha....
a

aba

pre 4 meseca

Smejurija reče Žoc,šta sad ništa pojeo vuk magarca
B

BanjaBadanja

pre 4 meseca

Koja ABA liga, kad je ZOC sinoc objavio da ona prakticno ne postoji.
г

где су навијачи

pre 4 meseca

Питање је зашто у време највеће доминације не могу да се попуне Арена и Рајко,иако се деле карте...Макаби полупразан ниво 400 и Штутгарт где се деле карте.
Р

Реалност

pre 4 meseca

У време Партизанове "доминације" клуб је имао више играча него навијача.
А

Ајде не лажи

pre 4 meseca

Проваљене су вам све приче, пробајте неку нову хахахахаха
G

Gost1717

pre 4 meseca

Teško da se dele karte..Zvezda ima LŠ i 4 tekme u Bg i pola lige u El kod kuće. Treba plaćati sve to..zato je manje. Vi imate samo basket i lakše. Inače sudije prvo pol imale dosta grešaka na račun Zvezde..drugo pomenutih par na račun Partizana. Ali nisu odlučile pobednika..zanimljivo da se ne pominju ostale greške. El kad je izašla sa saopštenjem, kaže tipa 6-7 na štetu Zvezde, 2-3 na štetu Barse i sl...ovde malo da se komšijama olakša poraz za alibi trenera..
1

1303

pre 4 meseca

Zato sto smo se zasitili titula i trofeja.14000 navijaca u Areni zato sto je bila guzva i snezni kolaps,zato sto ste nebita n mali klub koji zivi u paralelnom svetu,ugnjetavani i uvek bili ispod bitnijeg kluba.Objavite.

Sliks17

pre 4 meseca

To ti mislis muko moja. Bolje ti brini o sebi i gledaj svoje dvoriste koliko vas je na lavoru ili sad protiv Buducnosti bilo.
@

@где су навијачи

pre 4 meseca

На северу их више нема ни за кореографију,а у кошарци је плафон Пионир...за Арену мора да се покрене сва логистика као на почетку прошле сезоне.
S

Sudija-Nedić

pre 4 meseca

Znao sam, prosto sam ripio iz studio i zapenaveo, da mogu ovako sudije da urade🤣
Г

Групни

pre 4 meseca

ахахахахаахххаааааа ... па како другачије него тако И САМО тако.... годинама, варала си ме знам и са ким и како паметно ! уживајте Ступци .... али, почели сте да певате .... следи отрежњење ...
A

Avangardista.

pre 4 meseca

Nisi morao ovoliko da se trudis ostoja da pises ovoliko saopstenje,mogao si i kraci tekst posto svi znamo da si to ti....
A

Alempije

pre 4 meseca

Deo intervjua Zeljka Obradovica po dolasku u Partizan pre 4 godine: „Želja svih nas je da napravimo ekipu vodeći računa o onome što je Partizan uvek bio, a to je avangarda u evropskoj košarci“, rekao je Obradović na predstavljanju. „To znači i da pružimo šansu mladim igračima. Bio bih najsrećniji kada bi u našem timu bilo 12 srpskih igrača. Koliko je to realno i moguće, to je pitanje na koje ćemo imati odgovor u narednom periodu“, dodao je on. On je naveo da tek treba da razgovara sa igračima, da čuje njihovo mišljenje, da čuje i mišljenje mladih koji žele u Partizan, ali i onih iskusnijih. Upitan da li razmišlja da vrati nekog od miljenika navijača Partizana, Obradović se našalio i rekao da je najbolje da mu navijači sastave spisak od stotinak omiljenih igrača.
ц

црно на бело

pre 4 meseca

Како рече њихов идол јуче,они су васпитани да промаше пенал кад је неправедно досуђен 🤣🤣🤣🤣.Барометар данашње Србије.
Х

Хахахахахс

pre 4 meseca

Баци вам се коскица а ви одмах скачете и скичите, као и пренета објава Коромана хахахахахах
G

Gost997

pre 4 meseca

Na 0:00 mozete da nam p..... na celu sa efendijom
Z

ZvezdaCrvena

pre 4 meseca

Mogu i na 40:00, nista ne smeta 🤣🤣🤣
M

Mile12

pre 4 meseca

Divan tekst, večeras će te lepše spavati...
g

gunnersi

pre 4 meseca

Zanimljivo nisu uopste komentarisali sta je isprovociralo Petruseva da tako reaguje. Ocigledni faulovi koji se ne sviraju svakoga izbace iz takta. Prvo poluvreme sudjenje drasticno na strani Partizana, na kraju kompenzacija.
G

Gostinjko

pre 4 meseca

Svakako mu to ne daje za pravo da se onako ponasa...da je stao sa divljanjem posle opomene, ne bi bio iskljucen, ali bugarin tera svoje, navikao da moze da radi sta mu se hoce. Dobro su iskompenzovali, doneli vam pobedu.
m

miki34

pre 4 meseca

Au kakva lakrdija, i da neko nije gledao pomislio bi da je oruzana pljacka u pitanju... Prvo poluvreme oruzana pljacka, nista nije sviramo gomila prekrsaja za zvezdu pogotovo nad petrusevim, ali to nije bitno... bitne su dbe greske pri kraju utakmice.Na ovo klub mora da reaguje.
e

e

pre 4 meseca

Pravicemo mi Covica od blata,sa ovima samo takav moze. da se bori.
G

Gostinjko

pre 4 meseca

Druze sta bi bilo da je svirano? 80 bacanja biste izveli, ovako samo 32 .
b

baninjo dunga

pre 4 meseca

jel da da ce se sad utakmica ponoviti i da cemo ovoga puta imati fer sudjenje!?
Г

Групни

pre 4 meseca

Само да подсетим наивне: Обрадовић и КК пртизан за 3 године са 90+ милиона евра: 21/22 Еврокуп ❌ 21/22 Куп Србије ❌ 21/22 КЛС ❌ 21/22 АБА Лига ❌ 22/23 Куп Србије ❌ 22/23 Евролига ❌ 22/23 КЛС ❌ 22/23 АБА Лига ✔️ 23/24 Суперкуп АБА ❌ 23/24 Евролига ❌ 23/24 Куп Србије ❌ 23/24 АБА лига ❌ 23/24 КЛС ❌
ц

цзв/фмп

pre 4 meseca

И 6.место у ЕЛ,а неки клуб од августа 2011. где се "просуло" 250 милиона еура и 10 година ни близу тог фамозног плеј офа.Што рече Сферопулос пре неки дан,једноставно нема традиције.Ја бих додао,никад је није ни било,ни "старе",а ни ове "нове" Небојшине од 2011.Само Ролан Гарос 50-их година прошлог века.
Z

Zizalizu

pre 4 meseca

Sasa Maricic bas savesno radi posao. U svim mjegovim analizama Crvena Zvezda nije NIKADA, ostecena. Jednostavno njegove ekspertize se ne rade kada sudije grese na stetu Zvezde kada igra sa partizanom.
G

Gosttt

pre 4 meseca

Hhaaha, Partizanova ABA liga donela ekspertizu da je Partizan ostecen. Skroz neocekivano. Mukice. Nista, ponovi utakmicu da opet izgube.
K

Komedija

pre 4 meseca

Partizanova Aba liga, a Zvezda izasla iz KLS da bi osnovala Aba ligu jos povukli onaj nesrecni Hemofarm i Radnicki Kragujevac koji se ugasili, doslo vreme da nam ovakvi pricaju Partizanova Aba liga. VASA JE SAMO BRUKA KOJI IMATE.
A

Alan Brut

pre 4 meseca

Ovo "mukice" te odaje da funkcionises, doduse primitivno, ali na vise nickova.
n

nisu se ugasili...

pre 4 meseca

partizan ih ugasio kradjama i otimanjem igraca...
C

Chill guy

pre 4 meseca

Znači analiziralo se samo poslednjih dva minuta utakmice. Prvo poluvreme suđeno totalno u korist Partizana gde su prebili igrače Crvene zvezde i skoro ništa nije suđeno, što i indirektno govore tehničke greške Filipa Petruševa i reakcije ostatka ekipe...
P

Pusti Poruku

pre 4 meseca

Cestitam ostoji mijailovicu na napisanom saopstenju!
P

Prdoje

pre 4 meseca

Prvu tehničku Petruševa su isprovocirale sudije tako da je i vama a ABA ligi priča potpuno šuplja, ćorak
M

Mile led

pre 4 meseca

Ehhh grehote, šta nam sve vredi kada titulu nismo videli preko 10 godina, a u fudbalu 8 godina.
G

Grobarcina

pre 4 meseca

Smejemo se nesto Zvezdi sto svake sezone osvaja sve moguce Titule koje postoje, A sta tek mi da kazemo, u Fudbalu titule videli nismo cak 9 punih godina a LS igrali nismo preko 20 godina, a u Kosarci jos i gore, cak 14-15 punih godina bez ijedne osvojene titule i odigrane EL + izgubljena 3-pla kruna prosle sezone + ispadanje iz EL i top 12 na kraju, i na sve to jos i metla od 9-1 od Zvezde u svim derbijima,kud ces gore od toga?
A

A kmee

pre 4 meseca

Totalno nebitno što su nakon svoje greške tj. nepostojećeg faula sudije isključile najboljeg igrača Zvezde i to u ranoj fazi utakmice..
H

Haha

pre 4 meseca

A to sto su sudije isprovocirale takvu reakciju Patruseva,sto mi nisu nekoliko puta svirali faul,sto je cak i komentator rekao,a njihovi igraci sto se pri svakom zakucavanju vesaju za obruc,divljaju,stiskaju...zamislite da se to desilo njima da im je na takav nacin izbacen najbolji grac,pa oni bi kukali od sinoc i vrsili pritisak,napustili bi utakmicu. Time sto nisu svirali 2 puta Petrusevu 2+1 skratili su Zvezdu za mozda jos dva peona,a dodelili su 2 slobodna zbog dve tehnicke Filipu,tu su vam poklonili nekoliko poena,pa koraci koji nisu dosudjeni u drugom poluvremenu Sterlingu,tako da je bilo gresaka na obe strane,a ovi iz ABA se sad ulizuju Zelimiru.
b

bgd 86

pre 4 meseca

Cak i komentator rekao!? pametnom dovoljno
A

Ahaahahaaahahhahaahaahahahaa

pre 4 meseca

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣, komentator rekao, ahaahaahaha, daj onda neka komentator i sudi, smes ti da se vesas i da da radis sta hoces, ali nesmes kao divljak da bacas onako loptu,mozes misliti ispvrovociran,ako je ispvrovociran to mu daje pravo da se ponasa kao divljak.
h

hahahahahappk

pre 4 meseca

Divljaju, stiskaju... toliko o tvom komentaru

Bojank1991

pre 4 meseca

Pogodio si suštini. Ti budi smiren na nepravdu za nepravdon
T

Tehnička

pre 4 meseca

Za 2+1 apsolutno se slažem jer je bilo više nego očigledno, ali što se tiče samog isključenja, Petrušev i pored svega ne smije sebi dozvoliti onakve reakcije.
k

kruska1343

pre 4 meseca

Nije on sankcionisan sto se kesao na kos nego sto je nakon zakucavanja namerno osamario loptu i time odlozio nastavak igre.
n

napustili ni utakmicu?

pre 4 meseca

To radi neko drugi i onda se vrati i proglasi pobedu u praznoj hali
Р

Реалност

pre 4 meseca

Када одеш са терена, победа се додељује противнику у празној хали. Шта је ту супротно правилима?
C

Czz

pre 4 meseca

Grobarski portal bre. Cenzurisu komentare. Pravila komentarisanja oni ne postuju. Nece da objave sto im ne odgovara. Opet cu probati- zamisli samo kakvo kreveljenje bi nastalo da su oni imali onu poslednju akciju kad im krademo loptu i Bolomboj zakucava? Bili bi kao oni iz Novog Zelanda sa njihovim plemenskim plesom. Njihov trener treba posle svake utakmice da se izvinjava Srbiji jer bijelog igraca nema u ekipi
a

akooooo

pre 4 meseca

maloooo i na njihovu steru da se sudi.....a iskljucivanje petruseva smejurija teskaaa najboljeg igraca na poluvremenu nidje vezeee....a onaj njihov se kaci o obruc dernja busa itd i nistaaaa....
a

alex 978

pre 4 meseca

nemas ti pojma sa pravilima, Petrusev je opravdano iskljucen jer je igrao loptom posle zakucavanja, datog kosa to je uvek tehnicka
k

kkpravila

pre 4 meseca

Nigde u pravilima nema da ne smes da se radujes svom kosu, a loptu da diras posle poena ne smes, pravila.
K

Kakve

pre 4 meseca

To veze ima sto se dernja, jel taj sto se dernja bacao loptu posle zakucavanja i posterisanja onog vaseg Gedzu🤫🤫🤫
R

Repac Plandište

pre 4 meseca

Otišao je Čovic. Medjutim nije do Čovica, besramnici koji izgube devet od deset derbija a a nikad ne priznaju da su zasluženo izgubili gnoje i dalje. Na početku utakmice nije dosudjena namerna nad Bolombojem ociglednija od svakog od ovih nazovi sudijskih gresaka. Treba biti obraza bez pa se zaliti na ovakvo sudjenje. Valjda ce ovaj bizon Drcelic da posalje sudijske greske na Zvezdinu stetu da se ABA izjasni o njima. Jednostavno mora tako, sa njima ne moze sportski i gospodski. Sa ovim su se složili...
3

38382292

pre 4 meseca

Једини ко је бесраман у овој земљи сте ви навијачи Црвене Звезде и то сте доказали синоћ после 12 година слугерајског понашања, милиона уложених у ваше клубове и фирме, када сте видели протест у недељу, сетили сте се да вам сада председник не ваља... Нема већих бесрамника од вас и никада се већи бесрамници неће родити!!!
J

Jesmo

pre 4 meseca

Sta da posalje, mislis da nebi posalo do sada, nego nema sta da posalje, jedino mogao Petruseva u tini-ninu 😂😂😂😂 da posalje.
n

nema ti decko

pre 4 meseca

pojma o kosarci. Jak udarac po lopti i zadrzavanje iste da ne bi bilo 2+1, pametan faul Sterling Brauna.
S

Suti repino

pre 4 meseca

Nikud pinalo nije otisao.
u

uvek isto

pre 4 meseca

Pa da, a i sledeći derbi će čovek zadatka Uroš Nikolić dobiti da sudi. Kao nagradu za dobro obavljen posao.
M

Mile led

pre 4 meseca

Poseta na tribinama u fudbalu govori čak šta same prave delije misle o njihovim poštenim titulama, isti slučaj je i u košarci, gde je takođe ogroman monopol, samo tu oba tima igraju Evropu pa je Aba i domaće lige nebitna stvar.
K

Kalcopolista

pre 4 meseca

9 punih godina ste bez ijedne titule i trofeja i 20 god bez odigrane LS....jel boli ?
Р

Реалност

pre 4 meseca

Праве делије уживају и у фудбалу и у кошарци.
s

sta lupetas

pre 4 meseca

kakve veze ima poseta sa titulama? ala si ti prso sa mozgom nesreco, kakva je poseta bila kod vas za vreme Djurica?
G

Gosti

pre 4 meseca

Joooj kad grobar priča o poštenju nego pusti ti naše posjete i u košarci a pogotovo u fudbalu,pa eto vi poštenjačine čisti ko suza šta je nema vas na fudbalski utakmicama sad je sve ok jedno kolo napunili stadion 2/3 i pušagija.Zato tišu mišu
M

Mile led

pre 4 meseca

Pozdravili te: Dinamo Kijev 9, Fejnord 8, Nerdsjeland 6...itd Vasi najveci uspesi u Evropi🤣
м

ма јесте

pre 4 meseca

зато је на Јна крцато увек
d

d. g.

pre 4 meseca

Delije misle da smo prejaki i da nije zanimljivo. Mi smo vama mogli da damo 10 na vojnom stadionu da nismo prikočili.
Z

Zelen

pre 4 meseca

Kakve bre postene titule u fudbalu sinak pa tvoja drzavna kanta prica da imamo vasiona ekipu poslednjih 5,6 sezona pa sta treba to da znaci da gubimo tekme i namestamo samo da vi ne bi ovako lupetali,znaci u vasim bolesnim mozgovima cim nesto osvojite to je najregularnije na svetu a suprotno to naravno nije posteno i tu mantru samo vrtite kao papagaji,,,,,
l

ledeni

pre 4 meseca

Poseta kaze da nije zanimljivo ljudima da gledaju kako dajemo svima po 5 komada ili po 4 kao onomad na JNA
U

Ubvy

pre 4 meseca

A što vi gledate Paću samo sa Čukaričkim?
Z

ZvezdaCrvena

pre 4 meseca

Baš je zbog toga, vidiš kako ti sve znaš.A što je vaš stadion prazan, jel isto zbog nameštenih pobeda ili je nešto drugo u pitanju?Kakve budalaštine čovek sve neće pročitazi.
a

armija

pre 4 meseca

A jel bio faul nad Petrusevim zbog kog je dobio opomenu za tehnicku? Iskljucili ste najboljeg igraca i sporne vam dve odluke, a on celo poluvreme nije mogao da igra... Jadnici...
A

Ajde

pre 4 meseca

Bre samo smarate sa Petrusevim, i to dobio tehnicku zbog prigovora i drugu zbog udaranje lopte i to u prvoj cetvrtini, ovde se radilo u poslednjih 60 sekundi gde Partizan 3 puta drasticno ostecen.
m

ma nije 3 puta.,,

pre 4 meseca

svake sekunde su ga ostetili nego ne moye da se prebroji...
@

@Ajde

pre 4 meseca

Nije 3 puta nego 6 puta. Nego, slucajno nisi video "faul" Kalinica nad Karlikom 38 sekundi pre kraja i 2 slobodna bacanja? To nisi primetio, omaklo ti se
A

Antonioo

pre 4 meseca

Ne znaci to nista Partizanu, isto kao sto Barsa opljackala Zvezdu pa priznala Evroliga i otela im plej in jer sa tom pobedom Zvezda bi usla u plej in...
C

Cirkus

pre 4 meseca

Liga. Ali dolazi i njoj kraj. Menja se ploca, sto ste se bahatili, bahatili se.
d

dežurn1_kr1vac

pre 4 meseca

A koraci Kaline za 2+1 ?? To vam je i ovde promaklo .. 👏👏
N

Nauci

pre 4 meseca

Pravila

Kokot Nedeljko

pre 4 meseca

Moram biti covek iako sam delija i zahvaliti se Bodirogi jer nam je namestio laksi raspored pred derbi nego grobarima! Namestio nam da u petak igramo u Beogradu sa nikad losijim Makabijem dok je njima namestio gostovanje u petak protiv mocnog Efesa! Ajmo delije, lajk ako sam u pravu da nam je Bodiroga namestio laksi raspored nego njima oooojea
U

Ujka Zitko

pre 4 meseca

Kalcopolista... Kako je biti fenjeras u EL,jel zanimljivo? A evo porazom od sinoc izgubiste opet Triplu krunu i ove sezone isto ko i prosle!
M

Mile led

pre 4 meseca

Kalcopolista,,,, 😭jace posle sinocne 9te 🧹
Z

ZzzRrr

pre 4 meseca

Nikad mi neće biti jasno kakvu korist od ovih saopštenja imaju poraženi timovi..
m

metalika moj dobar

pre 4 meseca

bez obzira na sudiju mi smo mogli da dobijemo i jedini krivac smo sami mi. Toliko gluposti pred kraj utakmice kao da ne zelis da dobijes .Da ne verujes da pro igraci donose takve odluke
1

123Majstore

pre 4 meseca

Ovo nije saopstenje kluba vec lige, a ako vec potenciras na Partizan Obradovic je na konferenciji reko neke stvari u vezi sa sudijskim greskama a nije bilo saopstenja... Zna se ko je najbolji u pisanju saopstenja, isti onaj koji vedri i oblaci ligom godinama unazad pa i sada
M

Mica Bgd

pre 4 meseca

Ao covece ovo je Aba liga pisala ne Partizan..Ko sve ovde ne komemtarise i daje pluseve majko moja
R

Rttt

pre 4 meseca

Ovo nije saopštenje Partizana vec aba lige vezano za epsku kradju sinoc..nadam se da gleda neko i evropi sta radi CZvezda po regionu sa svojim plaćenicima
G

Gost007

pre 4 meseca

Je l pre prve tehnicke za Petruseva nije bilo faulova nad njim zbog kojih se iznervirao i dobio prvu?
P

PzKM

pre 4 meseca

P.S. Nisu ovo bile jedine greske na nasu stetu, daleko od toga...
t

trancers

pre 4 meseca

Zanimljivo je da su "analizirali" samo ono sto je spomenuo Obradovic i sto se pricalo na drustvenim mrezama ostalo nista, gde je za celu utakmicu?ovo nije prava analiza ,vec namestena analiza
D

Da da upravi si

pre 4 meseca

U pravu si i koraci kalinica za 2 plus 1 😟
G

Gostinjko

pre 4 meseca

A treba da se spomene nesto sa prosle utakmice da bi vi bili srecni? Druze na -1, Partizanu ukraden posed od strane sudija ( 5 sekundi ) , pa onda koraci Bolomboja 10 sekundi kasnije se ne sviraju i umesto da imas napad za mogucih +1 ili +2, Partizan ide na -3. I to ti je direktno odlucilo pobednika utakmice.
c

cirkus aba

pre 4 meseca

0:14 umesto aut za Partizan, dosudili faul nad Kalinićem
H

Holse

pre 4 meseca

Sudije u košarci generalno očajne u poslednje vreme..el,aba,nba..svuda brdo smešnih odluka na svakom meču
9

999

pre 4 meseca

Ma nije moguce da u ABA ligi sudije dosude na stetu protivnika Zvezde😂 Ma nemoguce.. i to situacije koje su odlucile pobednika, bas cudno😂
b

burek sa mesom

pre 4 meseca

Nista novo, sve po starom da zvezda MORA da dobije utakmice na bilo koji nacin!!!!
l

limar i bokan

pre 4 meseca

...vec poceli da 😭 nakon sinocnog poraza,pa zato daj danas brze bolje saopstenje sudiske komisije koju oni kontrolisu!

RealNo1

pre 4 meseca

Зашто се Јокић није потписао?
P

PzKM

pre 4 meseca

Prekrsaj na putu :-D I onda se oni hvale kako ne mogu da izgube od nas vec deset godina, a mi ih dva puta za tri sezone deknuli u EL?!
j

jhbv

pre 4 meseca

faul Bolomboja nad Karlikom posle onih 5s nije postojao. Izbacivanje Petruseva preterano, voleo bih da vidim reakciju druge strane da je bilo izbacivanja njihovog igrača zbog iste stvari. Ne bi se vratili na teren kao sto nisu u KLS
/

/-/

pre 4 meseca

Jako je ovo saopstenje, 4 situacije. Ako su hteli ozbiljno, trebalo je da krenu od prve do poslednje sekunde, a ne ovako pausalno da se Grobari prze i spinuju kako su osteceni.
g

gost 35

pre 4 meseca

dzaba sada sve, teraj dalje..

Мома

pre 4 meseca

Мислите да зато што сте се изјаснили о две грешке да ћемо остале да вам опростимо? срамни сте, зато је и цело такмичење једно смеће
P

Pamtim tvoj kom

pre 4 meseca

Koji si ostavio ovde gde si pisao da je ABA liga bitna i da ce prt biti 100% sampinjon
s

smejurija

pre 4 meseca

Hahahahahahahahaha, koliko je ovo smesno, dajte jos alibija za najboljeg ikada u univerzumu u svim sportovima
T

Tupčo

pre 4 meseca

Nije ovo alibi, ovo je ISTINA koju niko nesme da prenese, a to sto se tako cinicki smejes je samo slabost kao i ovih sto ne smeju da pisnu.
k

karmakoma

pre 4 meseca

Smejurija je samo da je vama ovo ok, a posle očekujete pravedno sudjenje u Evroligi.
N

NekrsteniNetemane

pre 4 meseca

Ne sme*.
M

Milan Nbg

pre 4 meseca

Kada vas ostete protiv Zalgirisa, tri dana kuknjave na svim portalima i mrezama, pisma i parole Evroligi.. A kad nas ostete protiv vas, onda je alibi? Zato vam se i desava to protiv Zalgirisa, i tek ce se desavati!
п

паћино

pre 4 meseca

Дајте још Алибија а кад су њих крали у евролиги плакало се три дана није могло се дише од наручених текстова.
N

NetemaneNekrsteni

pre 4 meseca

Pise se ne sme.