Komentari na vest

Zvezda ne dolazi na žreb, možda neće ni na Kup: Kaznite Partizan! KSS bi da zaboravi šta je bilo prošle godine

R

REGULARE?

pre gotovo 2 godine

Kad se igra odloženi meč 3. kola ABA lige u Ljubljani? Kako je moguće da to još nije odigrano?
B

Bravo!!!

pre gotovo 2 godine

Covic nije vlasnik KKCZ on je vlasnik KKFMP koji je kupio grb KKCZ i time stekao pravo da se tako zove..........Znam ja zašto se pritisak vrši, da bi se ogadilo svima i da bi Filip napustio Zvezdu. Pa neće moći, evo odmah da vam kažem, a vi nastavite da dovodite nove plejeve, nove ove i one. Pa dovedite ih u vašu kuću. Napravite sebi klubove pa ih dovedite........"Nemam šta da krijem! Cifre koje su se vrtele po medijima nisu tačne, njima je bilo pridruženo nešto što je bila BIVŠA zvezda!" - N.Č
M

MMXXIII

pre gotovo 2 godine

Tesko je progutati bahatost i golu silu jednog kluba u svim ligama gde igra, osim u EL. To je razlog zasto tamo placu toliko posle neuspesne divezije. Neka osmisle neku kaznu i neka to odrade, koga briga. Sve je to deo pritiska pred utakmicu u EL, nacin da se KKP poremeti, da mu se zapreti. Ko misli da je sve ovo slucajno i to bas u ovom trenutku grdno se vara. KKP ne bi trebao ni ubuduce igrati takmicenja gde zvezda kroji pravila i menja ih, cak i tokom sezone. Ipak, to je visa matematika za mnoge mrzitelje KKP. Hajde da vidimo da li ima volje da se ovo pusti, jer zadire malo u sustinu.
S

Savic Zoran

pre gotovo 2 godine

Seen.
s

samo napred Partizan

pre gotovo 2 godine

Tamo gde doktorovi botovi komentarisu po zadatku nemam sta reci.
d

del.pje

pre gotovo 2 godine

Bravo doktore 💪💪💪💪
M

Marko44444

pre gotovo 2 godine

Koliko ljudi ne razmišljaju. Po pravilima Partizan treba da bude izbačen u treću ligu, a trećeligaši ne učesvuju na kupu!
s

stub Srbstva

pre gotovo 2 godine

zasto da ne?uvek opomenuti ,poreski ne obveznik se ponasa bahato i ne igra kad me se cefne,izv molim te.podrska dr covicu
G

Gost Лк

pre gotovo 2 godine

Решење је једноставно, казните Партизан милион евра, немојте га избацивати. Ако је икако могуће нека тај милион буде пребачен на порез, то и тако никад неће платити и све у реду.
K

Komendijaš

pre gotovo 2 godine

Čovićeva Zvezda zapretila da neće učestvovati na Kupu, dok Čovićev FMP nema nikakvih zamerki po pitanju učešća na tom Kupu.
b

bebs

pre gotovo 2 godine

bravo decko, da nisi napisao komedijas ne bi znali da je smesno, jesi sam to smislio ili ti je neko pomogao?
G

Gost666

pre gotovo 2 godine

i zvezda i fmp plaćaju porez
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Tako je to sa njim.Uvek igra na dve strane i u politici i u biznisu pa i sada u košarci. Kada su 1996/97 krali izbore on je bio veoma važan u tom cirkusu.Kad su ih pohvatali u tome, odrekao se Slobe i pobegao u opoziciju. Lopov jednom lopov uvek!
D

Dante Excel

pre gotovo 2 godine

Pre par meseci je na Staroj planini održan sastanak KLS i odlučeno je da se odbije zahtev KSS-a da se KLS vrati pod okrilje KSS. Čović je bio najglasniji po tom pitanju. I sada on traži da taj isti KSS kazni Partizan zbog neučešća u Ligi koja nije pod njihovom ingerencijom. Ovo kao da se žalio FIBI zbog zabrane koju im izrekla Evroliga.
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Ozbiljna bitanga , ukratko!
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Ozbiljna bitanga , ukratko!
M

MIlos12345678900000

pre gotovo 2 godine

Kakva stetoticina je ovaj covek za nasu kosarku.
S

Sale Kg

pre gotovo 2 godine

Za “lijepu” vašu jeste, oštetio vas je za više od 10 trofeja.
L

Laznoime

pre gotovo 2 godine

Vas treba da izbace jer se lazno predstavljate od 2012
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Ako Ostoja, Savić i Željko nastave da ga drže na ignore još par dana on će izvršiti harikiri! Bravo za taj stav,on se hrni sukobima i lajanjem, ovako odumire polako.Samo ignore, do pobede!
T

Top Gun

pre gotovo 2 godine

I ja sam isto pomislio. Za njega je gora varijanta kada mu ne odgovoriš.
x

xxxl

pre gotovo 2 godine

Vec sam ranije pustao komentar u smislu da bi on sad vratio Duleta u KKP. Taj se sa njim borio, kontrirao, davao mu municiju, a on kao stari udbas vadio svasta iz fioka i radio mu o glavi dok ga nije oterao. Ovi sto ga ignorisu ga izludjuju.
K

Kad kaznjavaju

pre gotovo 2 godine

Ili hapse coveka sa dva svoja privatna kluba u istoj ligi, presedan u svetu!
b

bebs

pre gotovo 2 godine

iskren da budem i cudno mi je bilo sto su ih pustili tek tako da se izvuku za napustanje KSS prosle god, bas niko ni ne spominje,ali neka kk cinakrosi
K

Kari Pi

pre gotovo 2 godine

Partizan nije napustio KSS, već KLS. A taj KLS nije pod KSS. Valjda vi slušate još nekog sem Čovića. Svetislav Pešić više od mesec dana priča kako bi bilo dobro za srpsku košarku da se KSL vrati pod okrilje KSS.
b

bebs

pre gotovo 2 godine

@kari pi pardon slucajno sam iskucao KSS, shvatio si na sta sam nisanio no nebitno, bitno je da ste prosle sezone istupili iz takmicenja BEZ IKAKVOG RAZLOGA BEZ IKAKVOG OPRAVDANJA, samo da ne bi bili pometlani
G

GGV

pre gotovo 2 godine

@bebs: Sta god da si hteo napisati, nije bitno. Bitno je samo sta ti je covek odgovorio. A to je da KLS nije pod okriljem KSS. Tako da moze ovaj da se tuzaka do prekosutra.
b

bebs

pre gotovo 2 godine

@ggv znaci u redu je da se napusti takmicenje bez ikakvog razloga ako nije pod nadleznosti KSS?
m

metalika moj dobar drugar

pre gotovo 2 godine

igrati pred praznom salom derbije pa ko je bolji nek pobedi a ne divljati po svaku cenu da se dodje do rezultata . Partizan da se kazni ? moze al kad prvo kazne fmp za pustanje navijaca na parket u finalu protiv Buducnosti. Da se nehvatamo stavke kako je policija sklonjena i nije smela da obavlja svoj posao tog dana u hali a mi gradjani Srbije placamo tu policiju !!

gemathegreat

pre gotovo 2 godine

Pa kad si tako pravdoljubiv što onda ne i navijače Budućnosti jer je sve i počelo tamo.
D

Djuradj

pre gotovo 2 godine

Covek opterecen Partizanom. Ja mislim da ga vise boli sto ga Savic i ljudi iz Partizana ignorisu, i nece u njegovo blato, nego bilo koje skandiranje.

gemathegreat

pre gotovo 2 godine

Samo kriv čovek ćuti na nepravedne optužbe, nevin presavije tabak i tuži za klevetu. E sad izgleda da nije nevin čim ćuti.
@

@Djurdja

pre gotovo 2 godine

Oni su u jos vecem blatu od njega, samo si ti jako subjektivan...
M

Miki412

pre gotovo 2 godine

@gemathegreat U Srbiji ti pricas o pravdi dobijenoj preko sudjenja i sudova? U kojoj li drzavi ti zivis jer kako govoris zivis u zemlji cuda a ne u zemlji Srbiji gde sudski procesi traju do zastarevanja a usluge koje naplacuju advokati i sudske takse su sve skuplje i jedino su one redovne i ne zastarevaju.
G

Gossst

pre gotovo 2 godine

Kup Radivoja Koraća i domaće prvenstvo nisu uopšte pod okriljem iste organizacija, što je svakako sramota. Ali ne znam zašto se dotični gospodin žali KKS-u jer kosarkaska liga srbije nije pod jurisdikcijom saveza.
R

Repac Plandiste

pre gotovo 2 godine

Nista, izvinite sto pricamo da klub koji pobegne iz domace lige treba da bude kaznjen, ni po babi ni po stricevima vec samo po pravilniku te iste lige za koji je i Partizan glasao. Izvinite mi smo pokvareni i mutimo pred derbi, vi nikada ne bi reagovali da je rec o nama. More samo sabijaj oni su jedino tad korektni, istina samo par dana. Sa ovim su se složili...
A

A jeli

pre gotovo 2 godine

što se nisi setio pre čovića da iskomentarišeš
N

Neverovatno

pre gotovo 2 godine

Kakva opterećenost Partizanom
b

bebs

pre gotovo 2 godine

trazili ste po pravilima, dobicete po pravilima
j

ja sam jaaa

pre gotovo 2 godine

Covke, jel Hemofarm bio izbacen kad nije dosao na trecu utakmicu? Nije? Jel ste bili izbaceni kad niste smeli u Podgoricu da idete pre par godina?
M

Malteski soko

pre gotovo 2 godine

Alo decko, ko prica o izbacivanju? Covek trazi da se Partizan kazni a ne izbaci! Malo ste pobrkali loncice, a tako zbrkani cete na megdan Sampionu u petak 😂😂😂
M

Ma da

pre gotovo 2 godine

Mi zbrkani a vi opsednuti
R

Reč je reč

pre gotovo 2 godine

Brkas babe i žabe.Zvezda nije otišla na jednu utakmicu i za to je bila kažnjena dodelom bodova Buducnosti i sluzbenim rezultatom 20:0 i ne vidim šta je tu sporno.Druga stvar kakve veze ima KSS sa Aba ligom?Treće Partizan je obesmislio KLS i KSS odlukom da ne igra prvenstvo a za to postoje dogovorene i izglasane sankcije ali ih se sam KSS ne pridržava jer je u pitanju Partizan .Možda bi tako bilo da je u pitanju i Zvezda ali onda to nije to a i isti Partizan bi tražio da se postupi po pravilniku i zvezda bude kažnjena.I još jednom ne brkaj babe i žabe.
D

Dante Excel

pre gotovo 2 godine

@Reč na reč kakve veze ima KSS sa KLS? KLS nije pod okriljem KSS, jedino ko može da kazni Partizan je neko telo KLS
S

Sta radite breee

pre gotovo 2 godine

Ocigledno da je uvod u derbiji coveku koji nije nista zaradio mimo politike (u to ukljucujem i mandatak gradonacelnika koji vecina vas zaboravlja) veoma velika igranka. Pogledajte kako je prosle nedelje samo licno vredjao Savica i ne secam se da je neko od velikih imena stao u Zoranu zastitu, sa inputima navijacima sta da skandiraju. I niko nista gde su sada istaknuti kosarkaski radnici da stanu u Zoranovu odbranu koliko znam isti taj Savic je vise uradio za kosarku od dinastije Covic zajedno. Samo tako nastavite i onda kazete da se atmosfera podgreva sa neke druge strane i uvek je krivica na drugome.
S

Samo kazem, onako

pre gotovo 2 godine

Pa, sad... Sta god se mislilo o Covicu, koliko je uradio za kosarku... Samo kroz taj FMP su prosli MIlos Teodosic, Dejan Milojevic, Bogdan Bogdanovic, Dusan Kecman, Miroslav Raduljica, Dejan Musli, Ognjen Askrabic i mnogi drugi... Ptanje je da li bi dobili (verovatno ne bi) sansu u Zvezdi ili Partizanu, dok su bili mladi igraci, i sta bi bilo sa njihovim karijerama. Od vecine je i reprezentacija imala korist (od nekih vise, od nekih manje, al' opet...). Ima tu jos dosta igraca, al' sam ih pozaboravljao. Inace, sto se tice Savica, on nikada nije igrao u nekom srpskom klubu, ako me secanje ne vara. Sto se tice njegovih medalja nakon raspada SFRJ, osvojio ih je 3. Interesantno je da su sve 3 osvojene dok je predsednik saveza bio Nebojsa Covic. Poenta - svasta moze da se pise o Covicu, i verovatno bi vecina toga bila i istina, al' se ne moze bas reci da je neki nebitan lik u kosarkaskim vodama.
S

Sta radite breee

pre gotovo 2 godine

Cekaj ne menjaj teze ako nisi licno Nebojsa. To sto je on osvojio moram da ispravim da je upravljao sistemom koji je dobro funkcionisao i koji je napravio Dragan Kicanovic. Drugo,on nije osvojio osvaja se kao igrac i trener i trece sve i da je "osvojio" ne daje mu za pravo da daje inpute navijacima sta da skandiraju. Od mene veliki pozdrav i vidite kako moze lepo da se razgovara sa neistomisljenikom. Oko mnogih od tih nabrojanoh igraca se ne bih slozio,ali dobro.
@

@sta radite breeeeeeeeeee...

pre gotovo 2 godine

triput citaj jednom odgovaraj... tekst na koji si odgovorio je o Savicu i njegovim medaljama, i tu je receno da je Savic osvojio 3 medalje od raspada SFRJ, a da je interesantno da su sve tri osvojene dok je Covic bio predsednik saveza... nigde nije receno da je Covic osvojio tri medalje...
j

ja sam jaaaa

pre gotovo 2 godine

Covke zagarantovano ucesce na kupu imaju svi ucesnici ABA lige
G

Gost Лк

pre gotovo 2 godine

Само што Србију у тој истој Аба лиги представља, тим који не игра нашу лигу. Која је то натприродна појава?
r

realan 2

pre gotovo 2 godine

da li je kss reagovao na to sto je jedan covek vlasnik dva kluba u istom rangu takmicenja? da li je izbacio iz clanstva kk cz posle 4 godine neigranja jer se automatski izbacuje posle 2 sezone neigranja? ako se drzimo propisa, hajde da se drzimo...
H

Hepek

pre gotovo 2 godine

Ja bih ipak voleo da zvezda igra kup. Mora Branko Lazic da se zagreje sto se tice dizanja pehara. Posle kupa ostaju mu jos dva
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Baš duhovito. Jel vežbate negde ili ste samo talentovani?
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Zašto ovaj apel pravednika nije obuhvatio i zahtev za kažnjavanje klubova čiji navijači skandiraju predsedniku?
D

Drmrpr

pre gotovo 2 godine

Definitivno srediti stvari u Savezu, ali kako!? Drzavi odgovara svadja dva najveca kluba!? Trebalo je staviti Sasu Đorđevica ili Kešelja u KSS pa neka rade. Danilovic i Tomasevic su prevaziđeni...
T

Top Gun

pre gotovo 2 godine

Kešelj ? ! You must be joking ? !
k

kešelj

pre gotovo 2 godine

ko bre, koga da stave?
G

Gile 88

pre gotovo 2 godine

U pravu je ne možeš da ne igraš ligu i da te ne kazne selidbom u 2 ranga nižu ligu. Ako se ne uspostavi princip svako će moći da radi šta hoće. Svejedno mi je da li ćemo igrati kup .
o

ovdePozega

pre gotovo 2 godine

Savic vec pise Glikmanu,konstultacije plus sa Baskonijom i Valensijom.
p

pa1

pre gotovo 2 godine

Tako je Čovke legendo! Država ih finansira a oni neće da igraju domaće prvenstvo i nikom ništa? Samo gazi bre
G

Gost123321

pre gotovo 2 godine

A ko vas finansira ? Indija ? Pakistan ?
L

Licemercine jedne

pre gotovo 2 godine

Vest o ne kažnjavanju za napuštanje kls, a jadni grobari o svemu samo ne o kazni... Puna su im usta fmp-a Zvezde samo o kazni da se ne spominje....
S

Spale22

pre gotovo 2 godine

Mogu li dva tima sa istim gazdom da igraju isti nivo takmicenja? Ili filijala da igra isti nivo sa klubom kojem je filijala? Tipa FMP Zvezda i FMP pravi?
T

Top Gun

pre gotovo 2 godine

KSS NEMA VEZE SA KLS GENIJE!!! Pogrešili ste adresu!!!
1

149

pre gotovo 2 godine

"Gospodine" Čoviću da li nameravate i ove godine ako vam ne krene po planu da izazivate haos na tribinama Da li će opet vaši upadati na teren sa ciljem da se linčuje rival?
G

Gost007

pre gotovo 2 godine

Naravno..za drugo i niste
G

Gost007

pre gotovo 2 godine

Naravno..za drugo i niste
G

Gost007

pre gotovo 2 godine

Naravno..za drugo i niste
M

Mocarte

pre gotovo 2 godine

Tajanstveni autor ovog teksta vam je nepismen koliko svi ostali zajedno.
S

Spale22

pre gotovo 2 godine

A ti kad si ugasio Zvezdu pa FMP-u dao ime KK Crvena Zvezda Beograd, ne secam se da si sa tim novim klubom poceo iz beton lige? Ili sa FMP-om koji je ustupio svoje mesto Zvezdi da je FMP tada krenuo iz beton lige? A trebala je Zvezda jer se tada zvanicno po papirima ugasila. Ugasen pa novoformiran klub ne moze da igra navece takmicenje, mora od najnizeg da krene. Nije to tako davno bilo da zaboravis.

gemathegreat

pre gotovo 2 godine

Vidi on je zakonski sve odradio kako treba . To što se to tebi ne dopada je drugi par rukava. Ti njega možeš da ne voliš ali čovek je potkovan i zna šta radi. Pri tom je ceo ovaj proces provučen kroz sud.

@gemathegreat |

pre gotovo 2 godine

Sve zakonski i po svim statutima samo jedan od njih glasi da klub koji se 2 godine ne takmici brise se iz registra saveze a u tom slucaju je bilo 4 godine i nikom nista ,pojeo vuk magarca to sta se sve izdesavalo ima samo kod nas.
S

Sedam usatih

pre gotovo 2 godine

redakcio pustite mi bre komentar nikoga nevredjam. evo ovako ja sam sto bi se reklo grobar do srzi ali partizan treba da se izbaci u 3ligu jer tako kaze pravilnik. e sad vi preposteni iz predgradja recite sta kaze pravilnik kada jedan gazda ima dva kluba u istom rangu takmicenja? pa da vas cujem...
m

mukicee

pre gotovo 2 godine

Ne smeta ti sc derbi?
S

Spale22

pre gotovo 2 godine

Je li SC Derbi iz Srbije? Igra li SC Derbi srpsko prvenstvo, rec je o tom takmicenju ovde.
G

Gosthjk

pre gotovo 2 godine

Pa gazda ocigledno, na papiru, nema dva kluba. I to je to. Jer da ima, bilo bi neke kazne, ali nema.
@

@sedam

pre gotovo 2 godine

"Nevredjas"?! Ne vredjas recima, ali tvoja nepismenost ubija!
c

ciji si ti mali ?

pre gotovo 2 godine

Covic nije vlasnik KKCZ on je vlasnik KKFMP koji je kupio grb KKCZ i time stekao pravo da se tako zove..........Znam ja zašto se pritisak vrši, da bi se ogadilo svima i da bi Filip napustio Zvezdu. Pa neće moći, evo odmah da vam kažem, a vi nastavite da dovodite nove plejeve, nove ove i one. Pa dovedite ih u vašu kuću. Napravite sebi klubove pa ih dovedite........"Nemam šta da krijem! Cifre koje su se vrtele po medijima nisu tačne, njima je bilo pridruženo nešto što je bila BIVŠA zvezda!" - N.Č. ...... Hvala što ih redovno podsećaš u jutarnjim programima,pa mi ne moramo hehehe
D

Dejan156161

pre gotovo 2 godine

Ajde prvo da svi prezivimo ovaj derbi u petak... ko zna sta ce sve do februara biti. NAPRED VOSA!
1

149

pre gotovo 2 godine

"Gospodine" ;ovi'u da li nameravate i ove godine ako vam ne krene po planu da iyayivate haos na tribinama Da li će opet vaši upadati na teren sa ciljem da linčuje rival?
a

adu2

pre gotovo 2 godine

A sto zvezda nije bila kaznjena kada nije otisla u Podgoricu protiv Buducnosti? Pitam za kolega

gemathegreat

pre gotovo 2 godine

Zato što je BIA izvršila bezbednosnu procenu i rekla ne.
g

gemathegloop

pre gotovo 2 godine

A onda je mrmot spakovao cokoladu u celofan
V

Vlajkomi

pre gotovo 2 godine

A takođe, niko iz rukovodstva ABA lige nije dao garancije da će utakmica moći bezbedno da bude održana, iako je KK CZV tražila to pismenim putem. Do poletanja aviona se niko iz lige nije oglasio i samim tim nije bilo uslova za bezbedan odlazak i igranje utakmice. Znam da su nekima ove stvari teške za razumevanje, ali odrašćete jednog dana, shvatićete...ili nećete.
g

gemathegloop

pre gotovo 2 godine

To te covic obavestio ?
P

Podrska za upravu

pre gotovo 2 godine

TAKO I TREBA,ONI POBEGNU IZ LIGE I NEMA KAZNE U OPSTE,E PA SAD CE MO I MI ISTO TAKO U KUPU DA VRATIMO!
@

@

pre gotovo 2 godine

Pa da , ne odete na kup i resili stvar, sto mora da kuka ovde. Ostoja isto nije kukao, dobio naredjenje od av da se skloni i to je i uradio
D

Don Vito Corleone

pre gotovo 2 godine

Zaboravio si da kažeš U INAT DUŠMANIMA. Klasična priča jednog Bota. Oni su pabegli pa sada mi treba da pobegnemo da im vratimo. Ahahahah koji smehotres, koji Cirkus. Jel znaš koliko ćemo ih nasekirati ako pobegnemo iz kupa, isto koliko su i oni nas nasekirali kada su pobegli. Veze ti sa sportom nemaš.
S

SB

pre gotovo 2 godine

Evo ga ovaj, opet po starom receptu. Dize tenzije pred derbi. Neverovatno ,ali bas svaki put on istu pricu tera.
P

Princip

pre gotovo 2 godine

Danilovicu dokle????? srami se i ti i ovo vase
@

@ssss

pre gotovo 2 godine

Na stranu sad ko za koga navija,ali ovoj čovek ako ga tako možemo nazvati je zlo i kancer koji pod hitno treba odstraniti ne samo iz srpske košarke već uopšte iz javnog života jer je on neko ko proizvodi tenzije, netrpeljivost i mržnju.Nadam se da ćete mi objaviti komentar.Ovo više nema veza sa Partizanom i Zvezdom.
1

149

pre gotovo 2 godine

Ko je bio domaćin pete utakmice finala ABA lige? Čiji navijači su prekinuli petu utakmicu? Zašto je prekinuta utakmica? Čiji navijači su utrčali na teren sa ciljem da se linčuje protivnička ekipa? Da li ćete to raditi i ove godine ako vam ne bude išlo? itd....
M

Mjv

pre gotovo 2 godine

Ako ostavimo sve po strani i gledamo realno, Partizan je trebao biti kaznjen i ne bi smeo da ucestvuje ove godine. Ali kosarka je organizovana gore nego cirkus, tako da tu sve moze.
K

Kup je nas CZ

pre gotovo 2 godine

Aman bre vise...
M

Metilparahidroksibenzoat

pre gotovo 2 godine

Ma koliko su male sanse za to, tek sad bih jos vise voleo da pobedimo komsinicu u petak, da vidimo kako ce ovaj sa slike da reaguje.
L

Luis Vitton

pre gotovo 2 godine

Covek osedeo koliko se frustrira zbog Partizana. Dobro je to.
@

@luj vUtron

pre gotovo 2 godine

Toliko se frustrira da niste uzeli niti jedan trofej ni vi sami ne znate koliko... hahaha
j

jaba daba du

pre gotovo 2 godine

Ma gde frustira, poslednjih 10 god ih gazi gde ih vidi:))
P

PurpleHead

pre gotovo 2 godine

Jel Horse Head tužio Čovića za klevetu ili je ipak istina da je pevao?
1

149

pre gotovo 2 godine

Zašto bi ga tužio? Čović njega proziva godinama unazad. Imaju problem od 1996e.
u

uzicanin

pre gotovo 2 godine

Kup je nas 🖤🩶
D

Daj faul

pre gotovo 2 godine

I to vam je to…
p

pravi Užičanin

pre gotovo 2 godine

Užice celo crveno-belo!
D

Don Vito Corleone

pre gotovo 2 godine

Dokle više ovaj teror nad navijačima Zvezde sa ovim saopštenjima. Svaki dan nam ispirate mozak. Podržavam Čovića u sportskom smislu ali polako počinje da me nervira. Jel treba da odustanemo od kupa pa da budemo pobegulje kao oni. Nepravda se isteruje na terenu tako što ih pobediš u svim preostalim utakmicama i osvojiš sve trofeje. Zvezda mora da igra kup.
t

tzardusan

pre gotovo 2 godine

Kao grobar se totalno slažem.Ma imate tim boli glava,igrate najlepšu košarku a gledaj mu facu.Ne kradi Čoviću slavu trenutno Ivanoviću i timu.Sedi bre i uživaj i na kraju sezone peckaj a sad se smiri više
N

Nucci

pre gotovo 2 godine

STA god i kako god Covic je tu u pravu ..STA je sa kaznom partizanu?? Joj da Danilovic i ostali ....
t

tzardusan

pre gotovo 2 godine

Partizan je kažnjen od KLS-a i ko zna da li će moći da se takmiči a KSS tu ne može ništa.Čović je jedan od zagoverenika da on sa dva glasa i Miškom vodi ligu kako hoće
B

Bebobebo

pre gotovo 2 godine

Čovek i klub kojem je legenda Nebojša Čović, najveći ratni profiter u istoriji ove zemlje, ne može biti normalan.
@

@Bebobebo

pre gotovo 2 godine

Pozdravio te tvoj predsednik vucela najveci ratni profiter i covek koji je prodao Kosovo za kohiba tompuse!
I

Idete

pre gotovo 2 godine

Mi na onu stvar i jedni i drugi.Niko od vas nikad neće biti u pravu,svako će pričati svoju priču i tako je od 1945.Samo ovom napaćenom narodu pravite probleme.
Л

Ложач

pre gotovo 2 godine

Слажем се, зато сви да се врате одакле су почели те 45те па да свима буде добро
S

Smešno šta ljudi pišu

pre gotovo 2 godine

@Ložač A ti znaš odakle je ko počeo i kad? Da nisi možda išao do Narodne biblioteke da tražiš novine iz tog doba i eventualno pročitaš šta u njima piše? Ili si poznavao lično ljude iz tog doba? Ili ti je lakše da ti kaže "pouzdano" šta je bilo neki Pera tu iz kraja?
X

XD

pre gotovo 2 godine

Šta je isto od '45? Bože šta sve nećete lupetati ovde. Aki nekome nije jasno ko je ko neka odgleda ili pročita izjave, najvećeg, gispodina Stankovića i sve ćr mu biti jasno. Nismo bili isto tada, nismo sada i nećemo NIKADA.
J

JAMES BOND 007

pre gotovo 2 godine

Ljudi da li se meni cini ili ovaj papir kojim mase ova "x osoba" je delimicno popunjen hemijskom olovkom i to najverovatnije noc pre izlaganja!!! I ovakvim "likovima" sa excel tabelama i svojerucno popunjenim dokumentima se daje kredibilitet i medijska paznja?! Ma hajte, molim vas...
v

v1ad

pre gotovo 2 godine

Ma to sa mahanjem nekim papirima je klasican trik politicara od 90ih pa na ovamo (a Nebojsa je bivsi politicar iz tog vremena). Mi mislimo da on bezveze mase, on u stvari ritmicki nas hipnotise da mu poverujemo u sve sto prica jer, "eno drzi papir, mora da je nesto vazno napisano tamo".
Z

Zasto

pre gotovo 2 godine

se cuti,zasto se ne Kaze javno koji je razlog sto Partizanu nije izrečena kazna vec 7. meseci?
k

ko

pre gotovo 2 godine

zastava stvar,ko je izgubio predmet?
K

KdQ

pre gotovo 2 godine

Poslednja sekunda prvog Evropskog Derbija. Nedović izvodi korner. Kraj.
P

Pa realno

pre gotovo 2 godine

Ono kad imaš 9 godina pa si verovatno gledao svoj 1. derbi i misliš da je najvažniji.
@

@Pa realno

pre gotovo 2 godine

Ono kad imaš devet godina i nisi za života doživeo da tim za koji navijaš bude šampion
P

Pa realno

pre gotovo 2 godine

U moje vreme podrazumevalo se da Partizan bude 1. i tako punih 13 godina, pa ti računaj koliko sam mator. Pa nikoga tada nisam prozivao, nije mi na pamet padalo, stvar vaspitanja. Ko li vas "nove generacije" vaspitava ne znam ali nije vam dobro. Poradi na pristojnosti, lekcija 1. u dobru se ne ponesi, u zlu se ne ponizi.
B

Berge

pre gotovo 2 godine

@@Pa realno Partizan je bio šampion i Evrope i države. Ne znam da koga misliš?
g

gostic'

pre gotovo 2 godine

Poslednja sekunda finala KS Evrope u kosarci...Djordjevic sut za tri poene,ideeee trojka iiiiii Partizan je prvak Evrope. Sine ne bih te vise zadrzavao
V

Vladika

pre gotovo 2 godine

Pomesao si sportove decacicu
S

Sf

pre gotovo 2 godine

Nije prema tumacenju Zvezde vec prema propisima KSS gospodine novinar. Za ove neznalice KSS je ustupio KSL organizaciju lige ali se pita za sve ostalo. Pazi boga ti, kaznjen sa 25 000. Druze to je novcani deo kazne a a drugi deo su rekli da ce doneti odluku posle, naravno 7 meseci proslo i nista. Na sta bi to licilo da svaki klub kad mu dune u glavu ne igra. Pa kad mu se igra onda igra. Partizan od drzave Srbije dobija novac i ne sme da radi ono sto je uradio prosle godine. Ponizio je Srbiju a ona ga finansira.
J

Jtd

pre gotovo 2 godine

Evo slogi dunulo da ne igra par dana i sad igraju kao da nista nije bilo
g

gost 123457

pre gotovo 2 godine

Ko uđe u UPPR četiri godine se ne takmiči i za to vreme vraća duvove . Po statutz KS Srbije klub koji se ne takmiči dve godine se gasi. Otkud se onda CZ pijavila posle četiri godine i nastavila da se takmiči kao da ništa nije bilo. Tafa Nebojši nije bilo ni na kraj pameti da se pridržava statuta.
G

Gost123454321

pre gotovo 2 godine

"Ono", kada Covic trazi pravdu...!?
m

mikac678

pre gotovo 2 godine

Čekaju ga u palati Pravde a on nikako da se pojavi evo već godinama, sad bi on da isteraje neku svoju "pravdu"
д

деда Гробар

pre gotovo 2 godine

Какве везе КСС има са КЛС, лига је потпуно самостална и тако доноси одлуке, а Партизан је одмах кажњен новчано са 25.000 евра...ово је само још једно у низу подизање тензија пред утакмицу Евролиге и скретање приче са плаћањима испод жита, писмо Кампаца Гликману и сличне глупости...
N

Neki tamo gost

pre gotovo 2 godine

Pročitaj pravilnik o takmičenju KSS...
A

AR

pre gotovo 2 godine

@neki tamo gost.. bolje ti procitaj.. KLS nije u nadleznosti KSS
д

деда Гробат

pre gotovo 2 godine

Неки тамо гост...прочитао и КСС надлежан за кадетске и омладинске категорије, Куп Радивоја Кораћа и ниже нивое такмичења...КЛС НЕМА испод себе ниједно ниже такмичење јер је потпуно независна од КСС
G

Gost 2112

pre gotovo 2 godine

E moj deda grobaru:ostario si, a ništa naučio nisi. Ko bi,kada i kako trebao da kazni Partizan (ako ne po važećem statutu KSS) za napuštanje takmičenja u KLS? Možda KS Hrvatske?! Ponašate se kao nevladina organizacija,za koju se ne zna ko je finansira; ali zato radite šta hoćete u ovoj našoj Srbiji i za divno čudo bivate nagrađeni kupovinom licence za Evroligu i ne plaćanjem poreza toj istoj državi !
N

Neki tamo gost

pre gotovo 2 godine

Nije te sramota da lažeš? Da si pročitao, video bi u Članu 2 da stoji da je KSS nadležan za celokupan sistem svih takmičenja u Srbiji i da je eksplicitno nabrojana prva muška liga Srbije koja je po članu 7 najviši nivo takmičenja u Srbiji, koja je po članu 6 jedina profesionalna... Dakle, KSS JESTE nadležan za Prvu mušku ligu Srbije.
д

деда Гробар

pre gotovo 2 godine

ГОСТ 2112 у праву си да сам остарио, али сам довољно и научио...објаснићу ти на примеру Еврилиге, ФИБА је најпре продала 49% власништва над такмичењем, а после неколико година и остатак од 51% приватној фирми ЕЦА и данас је то такмичење изван ФИБА...да ли мислиш да имају било какве ингеренције, могућност кажњавања и сличне ствари, наравно да немају...такав је случај и са односом КЛС - КСС
G

Gost за Деду

pre gotovo 2 godine

Па како сте онда освојили ЕЛ, кад Фиба данас нема ништа са тим такмичењем?
Д

Дадо Нк

pre gotovo 2 godine

Овај лик посједује два клуба што није дозвољено и што је у сукобу интереса ево 7,8 година,и он прича о кажњавању🤣🤣🤣
z

zzzzizz

pre gotovo 2 godine

Ne poseduje Zvezda je od naroda bila i bice
p

podesen

pre gotovo 2 godine

Jedan klub mu ima zena a drugi on,nista sporno.
D

Djape45

pre gotovo 2 godine

Za kaznu Partizana se treba boriti jer je to veliki skandal, zamislite da Real kaže neću da igram špansku ligu, ali nije ovo način, na terenu smo bolji i to ćemo i pokazati u kupu, a njihova je sramota što su pobegli iz superlige
J

Janis

pre gotovo 2 godine

Zamisli da estudijantes ima dva kluba u španskoj acb ligi? Šta misliš o tome?
T

Tzardusan

pre gotovo 2 godine

Kao prvo ja kao grobar sam bio ljut a kasnoje sam shvatio celu priču.Da se nastavio cirkus iz ABA lige Partizan ne bi mogao da igra evroligu
i

ivan3333

pre gotovo 2 godine

Je li zvezda kaznjena kad je 4 godine bila u zamrzivacu i glumila duha kaspera od 2011 do 2015?
S

Sf

pre gotovo 2 godine

Jeste li vi kaznjeni 1971 kad ste ispali iz lige, i na kojii nacin ste vratili bez da, ste 1 godinu igrai drugu ligu sine moj. i 2007 od kada ste glumili IGOKEU 2, A I SADA STE IGOKEA 2. PITAJ DANILOVICA. POLOVINA KLUBOVA IZ VASEG SPORTSKOG DRUSTVA JE GASENO PA FUZIONISANO I SADA NOSE NAZIV PARTIZAI. NAUCI NESTO.
c

covica van sporta

pre gotovo 2 godine

Gledaj ti Taj bolesno zli pogled 😁
G

Gost466798

pre gotovo 2 godine

E moj Covicu sada kada ih otresemo u petak pa u ABA ligi ima oni da smignu i ove godine iz KLS-a kada nece imati ko da im igra.
t

tajm-aut

pre gotovo 2 godine

Da sam na mestu Danilovića ladno BiH podneo ostavku.
a

asi

pre gotovo 2 godine

Zasto? Zans li da KSS ne organizuje Kosarkasku ligu Srbije i nista se ne pita oko nje,KLS nije takmicenje KSS vec otaka Nebojse Covica. Oni vode tu ligu a Danilovic se nista ne pita oko te lige. I ko je kriv?
@

@asi

pre gotovo 2 godine

Nikada ni jedan partizan nije bio za ništa kriv! To je jugoslovenski aksiod od '45te do danas
m

molba za mozart

pre gotovo 2 godine

molim mozart da omoguci svojim citaocima da vesti na odredjene tagove jednostavno blokiraju,kao sto je omoguceno da se neki tagovi specijalno prate,konkretno ne interesuju me ni partizan ni zvezda ni njihove igrice van terena i zaista bih bio zahvalan da jednom otvorim portal i da ne gledam te njihove njuske kako se medjusobno prebacuju saopstenjima po ceo dan.koga interesuje zadruga,farma,staja - samo napred,ne mesam se u tudji izbor.ali dajte,omogucite i nama koji to ne zelimo da pratimo da mozemo u miru da listamo i citamo sportske vesti koje nas interesuju.hvala.
M

Maljko

pre gotovo 2 godine

Nema sanse, onda neces moci da otvoris clanak i da napises komentar, sto im svakako ne ide u korist.
J

Jednostavno

pre gotovo 2 godine

ne moraš da citas mase vesti i tako se neces baviti nama.

gemathegreat

pre gotovo 2 godine

Moli i Mozzart tebe da odskakućeš u klokanskim skokovima preko vesti koje te ne zanimaju ili iritiraju.
G

Gostddd

pre gotovo 2 godine

jeste covicu , sako zvezda je bila narodni klub dok je ti nisi kupio, ugasio i preimenovao u fmp 2 tvoj privatni klub.. otkupio si i pravo na grb i rezultate kluba, ali si ostqo nem kad je dug prema drzavi u pitanju... Znamo svi koliko miliona evra je ugaseno preko noci sa KK. crvena zvezda
M

MVPČAČAK

pre gotovo 2 godine

Koje sankcije je trpela czv kad nije išla na meč u Podgoricu u aba ligi??? Pre neku godinu dan uoči utakmice u kupu u Nišu gde su igrali fmp i Partizan, czv pošalje Kuzmića i Filipa Čovića na '' pozajmicu'' u fmp. O onom trovanju Džikića i nekoliko igrača Partizana da ne pričam, kao otrovali se hranom, slučajno. Nemojte glumiti nevinašca kad to niste, vi iz tzv. czv.
Л

Ложач

pre gotovo 2 godine

Партизан плаћа, пардон, треба да плаћа порез држави Србује, чије је првенство својевољно напустио... Прописи кажу - трећа лига + новчана казна! Не пише ништа о њивама и аутоделовима
M

MVPČAČAK

pre gotovo 2 godine

Pitanje za Ložača, gde su onih 17 miliona koje vaš klub duguje bankama i poveriocima??? Pojela maca, a?????
G

Gostzorge

pre gotovo 2 godine

bravo čovicu
R

Raskoljnikov

pre gotovo 2 godine

Nemaju oni petlje da ne dodju
c

cpr

pre gotovo 2 godine

ne treba da igramo u petak evroligu, zasto igrati protiv Partizana, kad nam nije mesto u evroligi!! Pravda za FMP
а

а вама је

pre gotovo 2 godine

Место? Побегли из лиге, држава вам купила позивницу.. Са вама увек комедија 😂😂
D

DelijaNP

pre gotovo 2 godine

Ponesite vazelin 😉
G

Gostahahamdiznw

pre gotovo 2 godine

Kakve veze kss ima sa kls-om (onaj koji se igra na kraju sezone) kad taj kls nije u okviru kosarkaskog saveza Srbije? Pobednik onog kls-a koji jeste u okviru kss-a je Zlatibor Cajetina koji nije ni igrao taj zavrsni kls
S

SETIMO SE

pre gotovo 2 godine

Podsetio bih da je Čović isto tako svojevremeno, krajem devedesetih, kad je bio predsednik samo FMP iz Železnika, a ne FMP iz Železnika i sa Malog Kalemegdana, pretio da klub iz Železnika neće doći na majstoricu protiv Partizana koja se igrala u Pioniru. Naravno da su došli, čak su i pobedili tada, pa Čović verovatno želi da ponovi isti scenario. A kad smo kod scenarija: ovi što pozivaju na kažnjavanje Partizana, imam jedno pitanje za njih: da li je Zvezda kažnjena kada samoinicijativno nije otišla na utakmicu protiv Budućnosti u Podgorici? I zašto nije kažnjena? Da ne pominjemo kažnjavanje za krađu pehara. I da ne pominjemo druga kažnjavanja. Ali, eto, zašto nisu kažnjeni oduzimanjem bodova i izbacivanjem iz ABA lige zato što samoinicijativno nisu otišli u Podgoricu? I zato bolje - ćutite!!!
Ј

Јосиф

pre gotovo 2 godine

Зашто АБА није казнила звезду треба да питаш Милију Војновиќа, као осведоченог партизановца, пошто је он менаџер АБА, па ако је неказни онда можете у мају да побегнете од завршнице АБА. Пошто КСС нема надлежност у АБА веч над кошарком у србији, прво да вас врате у бетон лигу. Позз
S

Spinujes bre..

pre gotovo 2 godine

Zvezda jeste kaznjena za buducnost, Nije trofej niko ukrao nego su ga navijaci uzeli i polomili. Jel imas jos neko pitanje???
S

Small Owl

pre gotovo 2 godine

Druže, nije samoinicijativno već je postojala procjena organa iz Srbije da je igračima ugrožena bezbjednost u PG. KKP je samoinicijativno istupio iz TAKMIČENJA. Pehar su ukrali navijači, nije klub ili igrači...kao što su ga vaši IGRAČI rezbarili i skidali Zvezdin grb.
g

gooxy

pre gotovo 2 godine

Zvezda nije kaznjena jer po pravilniku nije mogla ucestvovati na zavrsnom djelu aba lige.znaci nije se mogla boriti za pehar taj unisteni
ц

црно на бело

pre gotovo 2 godine

Погледајте ову фацу????Гледам јуче најаву утакмице за викенд и видим два клуба којима је дотични исти газда и још имају истог спонзора?????
F

Fudbalista

pre gotovo 2 godine

Čović poziva na moralno pravo. gasi svetlo.
k

kooo

pre gotovo 2 godine

A sto ne priznate ono sto svi mi znamo, zvezda i kosarka ne idu u istoj recenici.
G

Gost аха

pre gotovo 2 godine

За вас смо тридесет година били Лејкерси, сад поново десет, а нађе се ту и десетак између, па ти види ко не иде у исту реченицу са чим.
S

Stara Raska

pre gotovo 2 godine

Jel mora bas danas Covicu? Jel to naredio neko ko je ovih dana po pritiskom,ne svidjaju mu se reakcije naroda i javnosti na plan pa cemo da prebacimo fokus.
R

Realno posmatrano

pre gotovo 2 godine

Ne treba se spustati na nivo Partizana, mi jednostavno treba da igramo domaca takmicenja, oni ako nece ne moraju, njihova stvar. KSS treba svakako da bude sramota sto prosle sezone nije sankcionisao bezanje iz lige i to je to.
b

blocK

pre gotovo 2 godine

Slazem se sve, ali treba ih kazniti i to je to.
D

Dan123

pre gotovo 2 godine

KLS nije u okvirima KSS
Р

РСП

pre gotovo 2 godine

А како то да једно лице буде на челу два клуба ??Која је казна предвиђена за то ?? Како то да један клуб ( ККЦЗ) КСС није избрисао из регистра после две године неиграња већ га је 2015 противправно вратио на место које не заслужује ? чл.3 јасно каже да клуб који се не такмичи 2 сезоне аутоматски престаје да буде члан КСС . Толико о вашем поштењу .
J

Janis

pre gotovo 2 godine

Ne možete vi na naš nivo nikad, mi smo osvojili EL 1992. godine, učesnici f4 više puta, a četvrtfinale nebrojeno puta. Znači do tog nivoa mnogo čorbe treba da se pojede.
R

Rodman1986

pre gotovo 2 godine

Nećemo da igramo i ne možeš nam ništa po tom pitanju, jasno?!
B

Bly

pre gotovo 2 godine

Onda istupite ne uzimajte drzavne pare, i tako niste klub odavde.Neka vas finansira onaj odakle ste i onaj ko finansira vaseg klasik brata odnosno sestru Cibonu.Nazad u maticu.
R

Rodman1986

pre gotovo 2 godine

Hahaha, hoćemo da uzimamo svaki dinar i ima da nas se finansira i ne možete nam ništa, jasno?!
H

Hahaha kako da ne

pre gotovo 2 godine

Da,da samo se ti nadaj da ti niko ne moze nista!!! Zivis u bajkama!
S

Small Boris

pre gotovo 2 godine

Možemo vas jedino prelaziti kao plitak potok, kao što imaš priliku da vidiš zadnju deceniju.
R

Rodman1986

pre gotovo 2 godine

Ništa, jasno?!
0

011.011

pre gotovo 2 godine

Slazem se sve.Juce su kaznili neki klub preko pola miliona dinara neu Slogu ili tako nekoga sto nisu na mec dosli, a partizan za celo finale?Potpuno je Zvezda u pravu.
G

G

pre gotovo 2 godine

Ovako za ove sto ne citaju pazljivo.KLS ili Kosarkaska Liga Srbije nije pod ingerencijom KSS ili Kosarkaskog Saveza Srbije i zato nema ko da kazni Partizan.Jel sad jasnije malo.
J

Jtd

pre gotovo 2 godine

Ti se ocigledno razumes u materiju, valjalo bi te poslusati
D

Dr Dre

pre gotovo 2 godine

Ukoliko ne kazne Partizan Zvezda ne treba da igra kup
J

Janis

pre gotovo 2 godine

Hahaha, boli nas briga hahahaha
S

Stomak

pre gotovo 2 godine

@Janis Bolelo bi vas kad bi vas zaista kaznili. Jer bez kazne ispada da možete da radite šta hoćete bez posledica. Možete da ne volite Čovića koliko god, ali sada je potpuno u pravu.
R

Rodman1986

pre gotovo 2 godine

Možemo da radimo šta hoćemo, jasno?!
J

Janis

pre gotovo 2 godine

Možemo šta hoćemo, i šta ćete sad?!
D

Dosta je bilo!

pre gotovo 2 godine

O Bože više........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Dokle ovaj teror nad ovim narodom da nas bombardujete svaki dan saopštenjima iz beogradskih blizanaca?! Čuj likovi se prepiru ko je dobio 15 a ko 16 miliona evra dok narod nema ni za gorivo. I onda još slušamo žalopojke kojekakvih Čovića i Ostoja i Vučela i Terzića po ceo dan. Sve to u Zabelu oterati pa nek se tamo svađaju čija je soba 1.5x1.5 a čija 2x2.
Z

Zzzz

pre gotovo 2 godine

Izvini, ali fmp vodi u saopštenjima ove sezone otprilike 32:2.
N

News26

pre gotovo 2 godine

Nedović objasnio iz kornera. Zauvek.
R

Realnooooooooo

pre gotovo 2 godine

Ako ne dobijemo u petak dzabe je ta pobeda, mada mislim da dobijamo...
n

niko123

pre gotovo 2 godine

Sasa Djordjevic 1992 objasnio zauvek, razliku izmedju nas i vas.A sada dete, na spavanje.
V

VS

pre gotovo 2 godine

Samo rokaj sa saopstenjima. Kad vidis da te Evroliga ne ferma ti predji na ABA, pa na KLS pa na KSS, ali masi sa papirima i pravi tabele. E moj Covicu, kao partizanovac kazem da nisi dostojan jednog velikog kluba kao sto je crvena zvezda. Ponasanje kao da mu deda ostavio klub u amanet. Najvise ti pasovao Vujosevic, za prepirku, ovaj sad nema vremena za tebe. Nisi jedna, nego 7 liga ispod njega. Drago mi je sto te apsolutno niko iz partizana ne zarezuje. Izadjes na teren i pobedis, toliko je lako a ne ove igre i igrice sto igras. Gledam juce Omica vredjate u pioniru, ej bre, vas igrac. Sramota!!!
G

Gost "

pre gotovo 2 godine

Kako bi ti kaznio partizan za ponašanje prošle godine u finalu ?
p

popa

pre gotovo 2 godine

Potpuno se slažem sa ovim delom gde se KSS "pravi lud" ! Lično voleo bi gledati Zvezda-Partizan u finalu, ali KSS mora da donese odluku o Partizanu i prošloj sezoni, pa kakva god bila. Ako je kažnjen napiše se po kojem članu je kažnjen ako nije napiše se zašto nije i po kojem članu je oslobođen kazne. Ovako ljudi ćute 7 meseci i prave se ludi.
P

Popa

pre gotovo 2 godine

Jel Crvena kažnjena kada je kapiten dizao ukradeni pehar?
@

@Popa

pre gotovo 2 godine

Zvezda nije nikakav pehar ukrala vec navijac.Dok je Kk partizan skidao pocice i skrnavio pehar kupa.
G

Gost9292

pre gotovo 2 godine

Vidis koliko je tvoja pravda selektivna, Partizan treba da se kazni za proslu sezonu, ali lad tebe EL kazni za krsenje pravila(ne isplacivanje na vreme) onda je to nepravedno. Ja se slazem da Partizan treba da bude kaznjen, ali i da vi treba svoju kaznu da primite dostojanstveno, u tome je razlika izmedju nas.
M

Marifetluk

pre gotovo 2 godine

Kakva je to liga u kojoj u polufinalu treba da igras sa FMP, pa ponovo sa istim u finalu. Prvo podji od sebe. Za ukradeni pehar nisi se bunio sto nije kaznjena ni Zvezca, ni Simonovic. Pricas da je Cair neuslovan, a kolko je zadnjih derbija prekinuto i nasta je licila finalna serija, kao i prvi derbi u sezoni. Ali sve ovo, kao i ona konferencija od pre neki dan, nemaju ama bas nikakve veze sa Kupom, vec samo podizanje tenzija za derbi u petak. Ovo je vec postalo toliko providno postalo i neobicno mi je drago sto nema odgovora. Mozda ces tako dosaditi samom sebi.
a

asi

pre gotovo 2 godine

Ama ljudi znate li ista?! Kako KSS da kazni Partizan sto nije igrao u takmicenju koje KSS ne vodi i neorganizuje?! KSS se ne pita nista oko KLS! I to je napravio takav sistem bas Covic! KLS je kaznila Partizan kaznom od 2 miliona zbog neigranja. Fora je sto Covicevi ljudi vode KLS i on nece da napada njih zato sto kazna nije izbacivanje vec napada KSS na koji nema uticaj a zeli ga pod kontrolom odavno. U isto vreme namerno dize tenziju svojim navijacima pred derbi. Sutra ako bude nekog zla na derbiju i neko nastrada on je licno za to zasluzan. Imate li bre ljudi mozak da vidite sta ovaj covek radi?
s

samo istina

pre gotovo 2 godine

Za njih ne vaze nikakva pravila i sankcije . Jasno je ko dan ko napusti takmicenje ide dve lige ispod i to je to samo Danilovic ne reaguje.
b

bdbfd

pre gotovo 2 godine

Jadna Zvezda potčinjena od strane vlasti.
M

Mile led

pre gotovo 2 godine

Za opstanak Srpske košarke je bitan samo jedan klub a to je Partizan. Fmp se čas gasi, čas se osniva novi klub. Pretpostavljam da će Fmp već na leto biti u nekim novim excel tabelama. Fmp je za srpsku košarku doneo kao Javor za srpski fudbal, znači ništa. Srbija nije dobila ni jednog kvalitetnog igrača za ovo malo godina koliko postoje, samim tim oni ne smeju da postavljaju nikakva pravila jer se ništa ne pitaju. Ako hoćeš igraj još ovo malo vremena koliko postojiš i ćuti ako nećeš igra će tvoj drugi klub.
M

Maljko

pre gotovo 2 godine

Pa i taj javor vam dao 3 komada , poyy
G

Gost-23

pre gotovo 2 godine

Mala ispravka, pričaš o Igokea - partizan klub koji je spojen u jedan!??
r

reb8888

pre gotovo 2 godine

...koliko je partizan bitan za srpsku kosarku pokazao je danilovic kada je poslao sina u megu, a o zvezdi i fmp-u govore medalje sa reprezentacijom igraca poniklih u tim klubovima...das zlatiboru 30 miliona i oni za godinu dana naprave tim kao partizan...a ovi sto su se do juce kleli u pravila i kako mora da se postuju a sada im smeta kada se samo poziva na istu stvar, sta reci, sami su sve rekli...
M

Mile led

pre gotovo 2 godine

Za opstanak Srpske košarke je bitan samo jedan klub a to je Partizan. Fmp se čas gasi, čas se osniva novi klub. Pretpostavljam da će Fmp već na leto biti u nekim novim excel tabelama. Fmp je za srpsku košarku doneo kao Javor za srpski fudbal, znači ništa. Srbija nije dobila ni jednog kvalitetnog igrača za ovo malo godina koliko postoje, samim tim oni ne smeju da postavljaju nikakva pravila jer se ništa ne pitaju. Ako hoćeš igraj još ovo malo vremena koliko postojiš i ćuti ako nećeš igra će tvoj drugi klub.
p

pace

pre gotovo 2 godine

nema mozda necemo igrati kup vec odmah odustanite nemoj te glumiti glumu partizan je rekao dva meseca ranije da nece igrati kls i ispostovao je tako i covicu i ti uradi isto a ne na zreb necemo a kad dodje da se igra kup nas eto pod izgovorom zbog interesa srpske kosarke
A

AR

pre gotovo 2 godine

Ljudi molim vas osvestite se, pa u nedelji derbija covek se 2x oglašava... samo stvara nesportsku atmosferu i mrznju. To uvek radi kad je koliko toliko ugrozen
1

1992

pre gotovo 2 godine

Ćoki.
B

Budak

pre gotovo 2 godine

Ovaj nece nikada videti F4!!!😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🥫🥫🥫🥫🥫🤣🤣😂😂😂😂😂
К

Као ни ви

pre gotovo 2 godine

Није ово она ел где са две победе и кош разликом пролазиш
G

Gost999

pre gotovo 2 godine

Ali koliko se covjek pojede sto ga niko iz Partizana ne registruje ni 1%.. jadan izlazi na sve moguce televizije i dize tenzije, a boli ga to sto niko ne obraca paznju na njega i nece da se spusta na taj njegov nivo..
s

sepra

pre gotovo 2 godine

Uf samo nekog da uvučem u blato, jer na mom terenu me niko ne pobeđuje...
H

Hjjjjjjjjhhhhhhh

pre gotovo 2 godine

Gledaj ti ovu facu samo dovoljno je
R

Rodman1986

pre gotovo 2 godine

Savić kriv.
G

Gost87

pre gotovo 2 godine

Da li je moguće da Čoviću ovo pada na pamet? Pa upravo bi uradili ono što su i oni, pobegli iz takmičenja! Ovo je skroz pogrešno. Treba da im izađemo na megdan i odmerimo snage. I kada smo igrali sa faktički juniorima i oni nas pobeđivali sa preko 40 poena nismo bežali. Nećemo sada početi valjda.
1

1992

pre gotovo 2 godine

Hahaha, faktički sa juniorima. Volim vaš duh i humor. Tako hrvati i muslimani pričaju kako su oni protiv Srba ratovali lovačkim puškama i njima napadali na tenkove.
t

tajm-aut

pre gotovo 2 godine

Bravo, bas ovako treba,mozda ce i Savica nesto reci.
s

samo da ne kaze

pre gotovo 2 godine

kako tata i sin dva kluba na pio fondu...jer ako tu udjemo...

Bojan Urosevic

pre gotovo 2 godine

Sto ga niko nije obavestio da KSS nema ingerencije nad KLS jer je KLS istureno nezavisna od KSS.
Z

ZvezdaCrvena

pre gotovo 2 godine

Čovke legenda, neće da ostavi Žoca bez trofeja i ove godine.Partizan jedino i može do nekog trofeja ako Zvezda ne igra.
c

covke legenda-

pre gotovo 2 godine

i pametnom dosta. Ej Covke hahahhha pa jos legenda aaahahahahhahahahaa ahahahahhaa ahahahahhahaha
K

Kimi alcatraz

pre gotovo 2 godine

Možete da se sagnete slavnom klubu svima znan Beogradski Partizan!!!!!!!!!!!! ⚫⚪⚫⚪
1

1234560987

pre gotovo 2 godine

Haahaahaa.....
.

...hahahaha...

pre gotovo 2 godine

mislis Zagrebacki Partizan :) :)
E

Enzo Fernandez

pre gotovo 2 godine

Ljudi ne budimo ko oni baš zato što ih niko ne kažnjava treba da pokažemo da smo iznad toga i da osvojino taj turnir... Samo im činimo uslugu ako se ne pojavimo oni će taj turnir osvojiti najlaganije ko i mi kls bez osvrtanja na to dal mi igramo trofej je trofej
G

Gosthjk

pre gotovo 2 godine

Ma mi cemo kup svakako da osvojimo. Ko ce Partizanu da igra? Imaju 5 domacih igraca u ekipi. Ali da ovo treba da se istera do kraja, treba. Jer je nepostovanje i nas kao glavnog rivala i KSS, a na kraju i svih gradjana ove zemlje od cijih para se bahate poslednjih godina.
P

Pa sad

pre gotovo 2 godine

Imamo Pantera domaćeg, Čović sredio.
0

009

pre gotovo 2 godine

Partizan prosle godine nije zelio da igra ligu a nisu ih kaznili vec su ih nagradili tako sto su im kupili licencu za evroligu i dali im ogroman novac da dovedu pojacanja svima je jasno sto se radi u savezu.
K

Kos i licna

pre gotovo 2 godine

Bravo,pa dokle vise? E jedino ako je i savez Partizanov?
0

009

pre gotovo 2 godine

Pa nego ciji je nije moj sigurno polako sve ce isplivati sto su radili
n

nfc

pre gotovo 2 godine

A jel i onaj drugi Fmp neće da dodje na Kup
D

Drmrpr

pre gotovo 2 godine

Taj ce doci i odrati vas...
1

123098

pre gotovo 2 godine

Doći će igokea.
B

Batke-Gost

pre gotovo 2 godine

Mi se drzimo pravila mnogo vise nego vi. Kada ste bili ugaseni trebali ste ponovo da pocnete da se takmicite od podsaveza - a niste ! Od kako su Covic i Terzic u sportu u Srbiji od tada se sport kod nas urusio do temelja.....Sve sto su postigli u domacim prvenstvima je bilo pretnjama ili parama. Nece nam nikad svanuti dok su oni i dalje tu. Forsiranje Zvezde u sportu je dovelo do toga da se umalo ugasio Vaterpolo klub Partizan. Rezultat ? Reprezentacija je sada SEDMA u Evropi ! Isto je i u kosarci...u fudbalu nema nijednog reprezentativca iz domace lige....Nikad GORA situacija u domacem sportu zahvaljujuci bolesnoj ideji da Partizan treba ugasiti !
p

pakao

pre gotovo 2 godine

pa je l moguce da pred svaki derbi , covek dize tenziju ! . EL ga otkacila pa se sada vraca na ABA i KSS.
G

Gordon

pre gotovo 2 godine

Savic, Danilovic i Bodiroga su krivi sve.
G

Giganti vs Legenda

pre gotovo 2 godine

S jedne strane Danilović, Bodiroga i Savić, a sa druge Čović. Sve jasno.
P

Papke

pre gotovo 2 godine

Iađi mala, izađi mala...
R

Repac Plandiste

pre gotovo 2 godine

Kada je EL kaznila Zvezdu ubiste se da dokazete kako se pravila moraju poštovati. Kada ste pobegli iz srpske lige nikom ništa. Epa nece da moze. Sa ovim su se složili...
M

Miloš1111

pre gotovo 2 godine

Pa vi ste pobegli iz Srpske lige jos pre 20 godina u Aba ligu.
G

Gost pfc

pre gotovo 2 godine

Problem što su legende Partizana Danilović, Bodiroga Divac Paspalj Djordjević Rebrača Kićanović... A Zvezdi Lazić i Čović
P

Pfc

pre gotovo 2 godine

👍👍👍👍👍👍👍⚫⚪⚫⚪⚫⚪
k

kako sad

pre gotovo 2 godine

Vam bodiroga legenda ??? Po navijackoj liniji je li strucnjace ?? Ako krenemo mi po navijackoj liniji,necete se dobro provesti....a samo da pitam cije su legende aca nikolic,bora stankovic,braca kalember,moka slavnic,kapicic,vucinic,simonovic ??? Ili je to vujosevic,tegeltija i drugi rekli da se ne racuna ???
o

okečuke

pre gotovo 2 godine

🖤🤍🖤🤍🖤👏👏👏
G

Gostina

pre gotovo 2 godine

Kakva je tacno Bodiroga legenda Partizana osim sto navija za njih?
O

Odgovor za "Kako sad "

pre gotovo 2 godine

Vas se javno odrekao Moka Slavnic , vasa najveca kosarkaska legenda ! Osim Ace Lukasa, sina Dragana i nazovi glumca Kalinica boksera vi nemate drugih legendi ! Moras da priznas , radovao si se decenijama uspesima reprezentacije Jugoslavije,SCG,Srbije koje su ostvarili uglavnom igraci Partizana - isto tako si tugovao decenijama porazima i gasenju svog kluba ...........KK PARTIZAN ,grb kao i igraci su u "Kuci Slavnih" a vi kako ste !?
D

Danilo7888

pre gotovo 2 godine

Legenda Kapičić, od slavnog oca.
o

odgovor za k

pre gotovo 2 godine

Druze moj Moka je na svakoj utakmici sad iako meni to nije bitno,ko jednom sveti dres zameni vasim,za mene ne postoji,a ti trebas da ustanes kad spomenes legende koje su navijale ili navijaju za zvezdu....vas sponzor nece pustiti komentar pa necu da se umaram kucajuci,trajalo bi do jos jedne The TROJKA 😉😉
G

Gosthjk

pre gotovo 2 godine

Sve na mestu. KSS da radi svoj posao i da primeni svoja pravila za koja jez izmedju ostalih, i Partizan glasao i svesno ih prekrsio. Vrlo jednostavno.
n

noless

pre gotovo 2 godine

Slazem se. Neka i ABA primeni zakon i izbaci FMP zbog sukoba interesa.
G

Gosthjk

pre gotovo 2 godine

A kog sukoba interesa? FMP je jedan klub, Zvezda drugi. Da ima bilo kakvog sukoba interesa, odavno bi ih izbacili. Isto to vazi i za Igokeu i vas.
G

Gost999

pre gotovo 2 godine

Nema sukoba interesa, a uredno igrac FMP sjedi na klupi Zvezde u EL utakmici😂😂nisu jedan klub, ma kakvi hahaha..
1

123098

pre gotovo 2 godine

Pa ne može aba liga da izbaci osnivača lige.
R

Repac Plandiste

pre gotovo 2 godine

Mislim da ovoga puta Crvena Zvezda nije u pravu. Tacno je da je Partizan pobegao od igranja Kosarkaske lige Srbije ali za to postoje opravdani razlozi. Prvo Zelimir je najtrofejniji trener Evrope i najbolji trener ABA lige i kao takvom ne prilici da ga Radonja školuje ali ono drugo i najvažnije je da je KK Partizan drzavni projekat i projekat Srpske napredne stranke i predsednika republike Srbije, vrhovnog komandanta vojske republike Srbije i gospodara stoke sitnog zuba te kao takav ima pravo da radi sta hoce. Sa ovim su se složili..
K

Karlo Veliki

pre gotovo 2 godine

Vujosevica nema vec 10 godina u kosarci Srbije, a haos se povecao.. Covic je bio glavni tuzilac protiv Duleta..Kako vreme odmice sve se vise uocava da Dule nije bio ni demagog ni glavni problem, vec se borio protiv sadasnjeg glavnog problema...Primetno je da su sudije ABA u rukama jednog coveka, a nije Dule..
G

Gostyyy

pre gotovo 2 godine

Nije Dule vec Ostoja
D

DAFF

pre gotovo 2 godine

OTROVNI PATULJAK
П

Па те исте судије вас

pre gotovo 2 godine

Држале до самог краја у финалу аба лиге, о чему ти причаш? Требало је да буде лагано 0:3 за Звезду
P

Pamtim

pre gotovo 2 godine

@Па те исте судије вас.. A čuveni Bili Trokorak Beron?
g

gggg

pre gotovo 2 godine

Opet se lik svadja sam sa sobom...ovi poceli GA kuliraju pa ludi sad ...
P

Pametnjakovic

pre gotovo 2 godine

Da se drzimo svi pravila zvezda je trebala da krene iz poslednje lige kad je bila ugasena i postala fmp pa se onda odmrzla
S

Statler

pre gotovo 2 godine

Kojih pravila?
B

Bingole

pre gotovo 2 godine

Ukucaj na google Partizan i gokea jedan klub i imas link iz 2007 godine. Da vidis kako ste se fuzionisali sa Igokeom.
_

_000459.195ed99a21c8410b90061d3611f5491c.1430

pre gotovo 2 godine

Reko ti Fegi…
a

alo detence...

pre gotovo 2 godine

Kako smo to mi postali fmp ako smo ugaseni??? ssta pricas ti???
s

srbija do zeneve

pre gotovo 2 godine

Realno Partizan treba da napusti sva ova namestena takmicenja i da igra samo Evroligu gde ne moze da se mucka.
S

Smehoteka

pre gotovo 2 godine

Hahahahahahahahha
S

Statler

pre gotovo 2 godine

Ma naravno. Hoćete da vam podele i besplatne akcije EL?
z

zar je bitno

pre gotovo 2 godine

Mislis da igra Eurokup jer ne mkze da igra Euroligu kao treceligas. A mozda ne moze ni Eurokup... najbolje je da se ugasi i ne igra nista i onda ce prestati muckanje...
K

KojteMojte

pre gotovo 2 godine

Neće Danilović da kazni partizan to znaju i vrabci na grani.On podržava njih u Srbiji a Bodiroga sapliće Zvezdu u Evropi.
g

gggg

pre gotovo 2 godine

Eh da imamo Av kao vi nijedan F4 ne bi promasili
p

pajse.u

pre gotovo 2 godine

Bas je tako kazi ti
o

ooo

pre gotovo 2 godine

Suzu sam pustio, veće žrtve u svetu sporta nema!
1

1992

pre gotovo 2 godine

Danilović ne može kazniti KK Partizan osim u kupu, jer je to jedino takmičenje pod upravom KSS. Može li se vama to objasniti ili šta nije jasno više? Imate li gram mozga ili vam sve popio Ćoki?
M

Milert

pre gotovo 2 godine

Ovi pisu nesto sto su pre 20 godina pobegli u Aba ligu i napustili KLS😂😂😂😂😂😂😂😂😂,pa ovo je za cirkus😂😂😂😂😂😂😂
I

Istinom protiv laži

pre gotovo 2 godine

ABA liga je nastala 2001. Crvena Zvezda je počela da igra tu ligu ali je igrala i prvenstvo SCG. Izguglaj malo pre nego što ostaviš komentar.
M

Milert

pre gotovo 2 godine

Da ali Partizan nije hteo da igra Aba ligu jer je znao sta ce da bude sa KLS, i morao je na silu da udje u Aba ligu da bi mogao da nastavi da igra Evroligu.
L

Ludwig

pre gotovo 2 godine

Junak doba zlog.
M

MNN

pre gotovo 2 godine

Sve je u pravu kao i uvek Dr.Covic redovni osvajac trofeja:))
p

pa kaznili

pre gotovo 2 godine

ih 10k evra... A i kad se pogleda ko vodi kss sve je jasno...
G

Gostggg

pre gotovo 2 godine

Nisu ih kaznili za to. Tih 10k je kazna za nesto drugo.
k

kampaco

pre gotovo 2 godine

Doveli kampaca da bi lagano priznali kosovo, eto i to sam vam rijesio
a

ajde genije...

pre gotovo 2 godine

A zbog cega su doveli Nanelija, Pantera, Exuma, itd????
k

kampaco

pre gotovo 2 godine

Nanelija da bi nam lakse pao prelazak sa hrvatske kune na euro. A vama kampaca za kosovo
j

jugosloven

pre gotovo 2 godine

Neinteligentna sam osoba
ž

železnik

pre gotovo 2 godine

Posle ko širi tenzije. Doktor nebojša dr čović
G

Gostgost

pre gotovo 2 godine

Zasto siri tenzije? Samo trazi da savez radi svoj posao i primeni pravila koja su propisana.
G

Gost997

pre gotovo 2 godine

Svako ko primenjuje pravila na drugima je dobar, ali ako hoce da se to isto primeni na vama onda siri tenzije, ko vas ne zna skupo bi vas platio
D

Diva

pre gotovo 2 godine

Diva funkcioniše na principu tenzija. I Idea isto. Možda će ipak biti FMP. A možda dođe i Radnički Novi Beograd. Možda i Idea Bet. Sve može kod nas, ali u EL to ne prolazi.
D

Dex911

pre gotovo 2 godine

Iiiiii idemo. Kad god drzava pravi neko sr**e aktiviraju se agenti ili Covic i Mijailovic ili Terzic i Vazura da zamajavaju narod
R

Realnost

pre gotovo 2 godine

Sve ovo sto se desava, svo ovo akumulirano zlo, sve je to posijao Vujosevic i ostavio da raste.
U

Urostr

pre gotovo 2 godine

Pa gde je tačno problem? KK Partizan je bez razloga napustio takmicenje i kao takvi moraju biti oštro kažnjeni, pa uradila to Zvezda, Vojvodina, Spartak ili Partizan, kazna se mora dati, a kazna mora biti drakonska. Nije pokazano poštovanje prema KLS!
Z

Zemljak

pre gotovo 2 godine

Pa zemljače KK Crvena Zvezda se nije takmičila tri godine pa nikom ništa!! Trebao je npr Proleter iz Zrenjanina prošle godine da se zove KK Partizan i to bi bilo to, isto kao što se FMP zvao Zvezda a niđe Zvede bilo nije
Z

ZetaReticuli

pre gotovo 2 godine

@Zemljak Samo ne uzimaj u usta Proleter iz Zrenjanina...
M

Mladen84

pre gotovo 2 godine

@Zemljak Babe i Zabe.
S

Srdjan88

pre gotovo 2 godine

Realno ne znam sta Partizan trazi u kupu kada su lani istupili iz lige? Sta, Kup im se igra a liga ne igra? xD
M

Miloš111

pre gotovo 2 godine

Zato sto je kup pod KLS, a sampionat je mislim pod klubovima,Partizan se zalaze da se i šampionat vrati pod KLS,ako se ne varam.
r

rea

pre gotovo 2 godine

Kup Srbije i Liga Srbije nisu takmičenje pod istom kućom. Jedno je privatna liga (liga), drugo je pod okriljem KSS-a (kup).
G

Gost35

pre gotovo 2 godine

hahahahhahahahahahahahahaha
m

mare1414

pre gotovo 2 godine

Zaista je neverovatno ponasanje KSS vec duze vreme. Savez kao da ne postoji. Uopste ne krivim Partizan, imao je svoje razloge zasto nije zeleo da igra KLS, opravdano ili ne, nije ni bitno, ali nisu igrali. I sta je KSS uradio povodom toga? Sta uopste KSS radi inace, ko su ljudi koji su tamo zaposleni i verovatno primaju dobar novac za funkcije koje obavljaju? Liga nam ja nikad slabija, svela se na 3-4 tima, sve manje je mladih talentovanih igraca, reprezentativni rezultati mladjih kategorija jako losi, a ni seniorska reprezentacija (iako je na papiru jaka) ne blista poslednjih par godina. Niko ne preuzima odgovornost, niko nista ne menja. Pa tako mogu i ja da radim u savezu.
0

09876

pre gotovo 2 godine

Pa vodi je Danilović,isti onaj koji je zadužio Partizan i doveo u ogromne dugove.
G

Gost 008

pre gotovo 2 godine

Covicu ti si najveci krivac za tenziju izmedju vecitih.
G

Gost 008

pre gotovo 2 godine

Covicu ti si najveci krivac za tenziju izmedju vecitih.
S

Sadus

pre gotovo 2 godine

Napisi jos jednom keve ti U redu je opusteno. Nema titule ni ove godine
p

pedja986

pre gotovo 2 godine

pojavices se na kupu, veruj mi...
Л

Лазар

pre gotovo 2 godine

Како немају оправдање - па Жоц због сујете није могао поднијети да га толико урнишу у дербијима.