Komentari na vest

Sferopulos: Dobra odbrana 30 minuta, ali imali smo samo tri treninga; Ima stvari oko kojih možemo da gradimo igru

T

Tomy

pre oko 1 godinu

Grk je odlično vodio utakmicu i donosio rezonske odluke i izmene. Osim na početku držao je ritam utakmice i rotirao igrače da se odmore za završnicu. Nije Jago mogao da mu igra 35 minuta a rezonski je bilo da Nejpir i Teo završe utakmicu jer su dobro igrali do tada i bušili sa lakoćom Partizanovu odbranu. Utakmicu su izgubili igrači kojima je ušla "voda u uši" u zadnjih par minuta, što se dešava, pogotovo kad igraš na tudjem terenu, kao što je Partizan izgubio od Oly-a skoro. Igrači nisu u formi a ni tim nije uigran ali mi se dopalo kako grk vodi igru. Mislim da će Zvezda rasti u nastavku sezone i igrati sa manje oscilacija.
V

Vnebojsa

pre oko 1 godinu

Sve je ovo previse tuzno. Dva kluba, istovetni, kao preslikani, jedan u koloru a drugi crno beo, blizanci, favorizovani od strane svih drzava koje su se izmenjale i jedna za drugom ispratile, sve od 1945 do dana danasnjeg. Rupe bez dna. A sve samo da se Srbi krve, svadjaju, prepiru, dok realni problemi ostaju u pozadini. Drzava svakim danom jedan kvadratni metar manja, a klipani se svadjaju ko ima boljeg i skupljeg centra. Stacemo pod jednu sljivu.
L

Lalegale

pre oko 1 godinu

Odbrana srecno
T

TP-1

pre oko 1 godinu

Top-8 Zvezda moze polako da zaboravi. Vrlo brzo Zvezda ide na 2-9,Partizan na 7-4. Zavrsena prica kao i svake sezone do sada. Covicu,gotovo je. Povuci se dostojanstveno,jer ovo sto ste ti i Dozet uradili je za skolske udzbenike. Toliko losih igraca dovesti u klub,zaista treba umetnost za tako nesto.
L

Luja

pre oko 1 godinu

Partizani idu na 7-4 .. ahahaha.. pa nisu ostali EL ligaši luzeri kao Teodosićeva družina.
d

dozet uradio ?

pre oko 1 godinu

pa on nema ni propusnicu da udje u prostorije kluba, fikus direktor...Zna se vlasnik zvezde a priprema sincica za preuzimanje
d

delijaAaaa

pre oko 1 godinu

Zvezda je pokazala da je kvalitetniji protivnik.Ali problem sto ova ekipa brzo lako pada u krizu.Nepromisljenim napadima doveli su da Partizan na krilima navijača vrati se u meč i pobedi.Teodosic van forme.Početak je sezone.Igra se jos.Teodosic out Topić in.
T

TP-1

pre oko 1 godinu

Zvezda pokazala da je bolji tim?!?!? Jeste,pokazala. Partizan ih je vratio na fabricki mod bez Pantera i pojacanja. Sta ce tek biti kad stigne centar i plej?! Partizan za klasu bolji.
g

gdgx

pre oko 1 godinu

@tp-1 bez pojačanja? A šta su Dozir i Kaminski? Ako Partizanu stignu centar i plej, mogli bi i Zvezdi i dvojka i četvorka. Plus što je ovu utakmicu odigrala bez dve jedine dvojke u timu, Nedovića i Lazića
V

VRANjANAC DS 1989

pre oko 1 godinu

Šta tropaš u prazne kante, kažeš da ste nas vratili na fabrički mod, vratili smo mi vas u život našim nerezonskim šutevima za 3 poena pri kraju meča, gde smo trebali samo malo pametnije da odigramo ulazima pod vašim košem i privedemo meč u našu korist, baljezgaš da ste igrali bez pantera, a taj vaš panter koji je u debelom kanalu je igrao 28 minuta uz šut iz igre 3/7 43%, a ta dva pojačanja koja kao navodno treba da dovedete, spominjete skoro 2 meseca, a nikako da stignu, pa peške da idu iz NBA pa bi stigla do sada, možda dovedete jedno i to centra a i sa njim se nećete usrećiti jer iz NBA otpada samo škart koji NBA timovi proberu i ostave sve najbolje za njih. Za tvoju informaciju Zvezda sinoć igrala bez Lazića i Nedovića i vi jedva dobijate meč našim greškama, a ne zaboravi da se možda opet timu priključi Bjelica i možda Zvezda dovede do kraja godine još jednog igrača, vi ste nas vratili na fabrički mod, bolje počni da pratiš, pikado, bamnigton, skvoš i hokej na travi, batali košarku, kada kažeš da ste igrali bez kevin pantera.
S

SilverSurfer

pre oko 1 godinu

Ajde što Zvezda gubi, po ko zna koji put, dobijenu utakmicu. To je već pečat prepoznatljivosti i neka vrsta košarakške autentičnosti. Ostoja treba da pošalje premije za pobedu Teodosiću i Nejpiru. Nije stvar u tome što su ta dvojica igrača pravila greške jer one su sastavni deo sporta. Međutim, obojica su načinom na koji su igrali stavili sebe iznad saigrača, trenera i kluba. To više može da se posmatra kao poruka. I sa njom trener i ljudi iz kluba treba da vide šta će da rade. Mislim da će Sferopulosu biti potrebno mnogo više energije na kroćenje ove dvojice igrača i njihovo podređivanje ekipi nego na taktici i uigravanju akcija. Jako nezahvalan zadatak od koga možda i zavisi da li će trener izgraditi poštovanje kod ostalih igrača. Ljudi u klubu treba da shvate da je dovođenje igrača jako delikatan posao i da se ne može svoditi na samo jednu dimenziju - košarkašku. Jako su važni i ljudski kvaliteti i uticaj na svlačionicu. I da li se sve to uklapa u sredinu u koju igrač treba da dođe i očekivanja koja su ovde uvek visoka. Tako se gradi tim. Čini mi se da se pred Grkom nalazi jako težak zadatak koji je pre svega van košarkaške priče. Ako se zaključuje prema onome što se govori u čaršiji onda su ova dvojica igrača potpsiala otkaz Ivanoviću. Ko kaže da neće i ovome ili će u klubu da "prelome" na drugačiji način. Postavlja se pitanje i šta će biti ako Zvezda izgubi i drugi derbi.
1

14

pre oko 1 godinu

I mala dece znaju da Zvezda ove godine mora da osvoji Covic ligu... A ovde pisete kao da niko to ne zna. Zeljko je izvrsio drzavni udar prosle sezone kada je osvojio Covic ligu.
o

os93

pre oko 1 godinu

Da da, i u tom državnom udaru ga podržao opozicionar Ostoja. Ne mlati života ti, osvojili ste titulu, svaka čast, ali niste nikakve žrtve sistema niti ste to ikad bili. Ni vi, a ni mi.
j

jaxahaha

pre oko 1 godinu

Samo ne znam zasto si izbacio Jaga koji je Aleksu strpao u dzep u prve tri cetvrtine? Cim si ga zakucao za klupu Aleksa je proradio.
z

zukiii

pre oko 1 godinu

Imali ste tri treninga i jednu prijateljsku.
V

VRANjANAC DS 1989

pre oko 1 godinu

Prijateljska u kojoj nam je povređen igrač, ne baljezgaj, raduj se do nedelje jer u ponedeljak gubite u ABA ligi.
d

dona1987

pre oko 1 godinu

bas tako prijateljska sklanjali su se zadnjih tri minuta...
G

Grobar1919

pre oko 1 godinu

Iskreno ne pamtim derbi kad natamburamo cigane a ja ne budem srecan..Evo ni sinoc ni jutros nisam..Secan sam zbog 2 boda, igra, pristup, nemanje plejmejkera, sa +15 na -12?? Pa da budem iskren sreca je sto driga cetvrtina nije trajala duze, jer je zvezda dosla na 42 42 i imala momentum..Psiha obe ekipe je 0. STRAH OD POBEDE OGROMAN. Nisi problem ni Teo ni Panter koliko nemanje smisla za igru..Moj Partizan je nema nikako, a vi imate kad Teo igra. Seecno obema ekipama
o

ojo

pre oko 1 godinu

Sinoć se vidjelo zbog čega je Dule otišao.
B

Baxter88

pre oko 1 godinu

Uopste nije do trenera, oni su po ko zna koji put izgubili ogromnu razliku u poslednjih 5 minuta, njima treba psiholog u ekipi pa i psihijatar jer imaju neki strah i ne znaju da privedu kraju sigurnu utakmicu! Samo ove sezone treca vec takva, Zalgiris, Monako i Partizan a i prosle god mnogo tako izgubljenih...
V

VRANjANAC DS 1989

pre oko 1 godinu

Ne treba psiholog, već se košarka igra mozgom i pametno, na 7 poena razlike za nas, iskusan igrač kao Teodosić umesto da asistira pod koš Bolomboju koji je bio sam pod koš i čovek koji je odigrao odlično sinoć i odemo na 9 poena, Teodosić se odlučuje da šutira za tri poena, posle toga je sve krenulo nizbrdo, igrač koji ima toliko ogromno iskustvo nas na kraju uništio gde je od 3 sl.b, pogodio samo jedno i to je to, da smo zadnjih 3 min igrali i spustali loptu pod koš, možda bi i dobili a ovako smo sami sebe pobedeli nerezonskim šutevima za 3 poena, to nam je za nauk da u ponedeljak odigramo pametnije i dobijemo meč.
S

Srpska Sparta CGCZ

pre oko 1 godinu

Idemo dalje! Zvezda duplo bolja i jača ekipa od JSD ove godine... Sve će to doći na svoje, u ponedeljak stavljamo tačku na ABA ligu! SAMO NAPRED ZVEZDO!
K

Kiki Golub

pre oko 1 godinu

Pa gde cam je taj duplo jači tim ????Ne loži se kamenko.......
w

wenger1992

pre oko 1 godinu

Sabaz mora da promjeni razmisljanje,mora da shvati da je TIM na prvom mjestu a ne on..on zeli da bude lider i da se sve njega pita to se vidi na terenu,ali sine moj ti si plej,prvo misao treba da ti bude u glavi kako da pokrenes citavu ekipu,mnogo uzimas nerezonskih suteva..umjesto da koristis brzinu koju ti je Bog dao i da napadas kroz prodore ti samo sutas jer ti je lakse.. ne ide to tako sine moj..
m

micas

pre oko 1 godinu

A teodosic ????? Igracina...
r

rivaldinjo

pre oko 1 godinu

Hoce on hoce😀😀😀
N

Nek crknu dusmani

pre oko 1 godinu

Puna podrska za Sferopulosa igrace upravu i Covica od svih pravih Delija,idemo po jos jednu aba titulu u inat svim dusmanima!
N

Nek crknu dusmani

pre oko 1 godinu

Puna podrska za Sferopulosa igrace upravu i Covica od svih pravih Delija,idemo po jos jednu aba titulu u inat svim dusmanima!
z

zeljko umri

pre oko 1 godinu

Puna podrska za Trenera igrace upravu i Covica,idemo na pobedu u ABA ligo i tako osvajamo titulu jer ce mo imati prednost domaceg terena u borbi za titulu!
D

Don Vito Corleone.

pre oko 1 godinu

Dobro tek sada sam se smirio posle 4 ipo sata od završetka utakmice i nekoliko popijenih lekova za glavu. Mnogo me pogadjaju porazi Zvezde, to nekako shvatam lično, kao da su i moji porazi i zato mi dosta teško pada. A večerašnji poraz mi je pogotovo teško pao. Ostavio sam nekoliko komentara na nekoliko naslova o večerašnjoj utakmici, bio sam vruće glave i dosta sam burno reagovao i svašta napisao. Kada sam smirio glavu došao sam do nekih zaključaka. Zvezda je katastrofa odigrala prvih 5 minuta i poslednjih 5 minuta, odprilike od nekog 5 minuta pa do 35 minuta, Zvezda je bila bolja i igrala dobru košarku. Primetio sam neke stvari i igri koje su išle na bolje dolaskom Grka. Po meni Partizan je bio mnogo bolji prošle sezone nego ove, mislim ipak da je Zvezda jača sada nego prošle sezone. Neverovatnu nedopustivu glupost smo napravili i poklonili im pobedu. Najiskusniji igrači su podbacili kada je bilo najpotrebnije da smire igru i rutinski privedu utakmicu kraju. Da ne bude da sada pametujem, ali i pred ovu utakmicu sam rekao da je Aba derbi u ponedeljak mnogo važniji od ovog EL derbija, i ako je i EL derbi važan, ali mnogo više Zvezda dobija pobedom u Aba derbiju, jer ako pobedi odlazi na dve pobede više i ima posle Aba derbi pred svojim navijačima, što maltene znači i obezbedjeno prvo mesto pred Aba plej of, a znamo svi koliko prednost domaćeg terena znači u borbi za Aba i domaću titulu. Dok u EL i pored ovog poraza Zvezda ima šanse da se priključi za borbu za top 8, naravno pod uslovom da počne da dobijene utakmice rutinski privodi kraju a ne da ih gubi.
@

@corleone

pre oko 1 godinu

Opusteno tebra,sad u aba ligi ce mo da odeljamo dodikov privatni klub i tom pobedom ih direktno odvojimo od titule jer ce mo imati prednost domaceg terena na kraju,poraz u EL je beznacajan jer ima revans pred nasim navijacima kojo ce igokea izgubiti provereno tako da opustrno,aba titula je najvaznija ove sezone!
@

@corleone

pre oko 1 godinu

Opusteno tebra,sad u aba ligi ce mo da odeljamo dodikov privatni klub i tom pobedom ih direktno odvojimo od titule jer ce mo imati prednost domaceg terena na kraju,poraz u EL je beznacajan jer ima revans pred nasim navijacima kojo ce igokea izgubiti provereno tako da opustrno,aba titula je najvaznija ove sezone!
@

@corleone

pre oko 1 godinu

Opusteno tebra,sad u aba ligi ce mo da odeljamo dodikov privatni klub i tom pobedom ih direktno odvojimo od titule jer ce mo imati prednost domaceg terena na kraju,poraz u EL je beznacajan jer ima revans pred nasim navijacima kojo ce igokea izgubiti provereno tako da opustrno,aba titula je najvaznija ove sezone!
0

011

pre oko 1 godinu

Spremi druze ti lekove i za ponedeljak.
j

ja sam jaaa

pre oko 1 godinu

Sutnuti 31 put za tri poena i dati 13 trojki nije bolja igra. Partizan standardno los na pocetku sezone, ista prica kao prosle godine.
V

VRANjANAC DS 1989

pre oko 1 godinu

011, tebi će trebati više lekova u ponedeljak, jer je sinoć Zvezda izgubila više svojim glupostima, nemoj da se zavaravaš da će Zvezda da odigra toliko loše kao sinoć prvih 5 minuta, u ponedeljak gubite od 5-10 poena razlike u to budi siguran.
t

teodosic

pre oko 1 godinu

voleo bih kad bi milos skapirao da ne mora da forsira toliko da bi on bio junak nego da lagano plovi iz tekme u tekmu i kad tad ce da ispliva..nema potrebe da forsira jer je ocigledno kontraproduktivno na silu.. a i polako nervira navijače, saigrače a verujem i sam sebe..smanji gas bato doci ce sve biraj jednostavnija resenja u pm lepu imas blizu 40 banke ne moram ja u 20 da ti pričam nek mu skrene trener paznju takvi igraci su kao princeze mora pedagoski sa njim, verujem da moze puno toga da donese..nadam se u pon vec.. napred zvezdo
A

Aleksanderrr

pre oko 1 godinu

Puna podrsks treneru i ekipi Crvene Zvezde. Kad bude naj potrebnije Teo i Sabas ce odigrati za dedet. Nadam se vec u ponedeljak pobedi vide se obrisi neke nove Zvezde. Jedan od naj bitnih meceva je Zvezda Bajern u Areni.
M

Morgot Baugril

pre oko 1 godinu

"Naj bitniji" svakako nije...
a

asi

pre oko 1 godinu

Zvezda ne moze ovako da igra. Svaka utakmica vise suteva za tri nego za dva. Nije to kosarka vec prangijanje.
v

vjvjgu

pre oko 1 godinu

Pa kad su napravili sastav koji ima neuporedivo više kvaliteta spolja nego unutra 🤷‍♂️ Plus što jedan od unutrašnjih igrača (Tobi) uglavnom "širi". Da je napravljen bolji balans kvaliteta između spoljne i unutrašnje linije, onda bi i igra bila balansiranja. Igrač koji zna leđima pod košem je obaveza za Zvezdu i to su svi navijači znali osim uprave ili ko se već pitao...
p

pero7

pre oko 1 godinu

a ko je pravio sastav i dovodio igrace?
P

Pedja108

pre oko 1 godinu

Potpuno nerezonsko davanje da Teo odlucuje utakmicu. On nikada kroz karijeru nije bio izraziti suter, cesto je promasivao. I danas ga ne ide, ali forsira do iznemoglosti. Na tri razlike za Partizan, on uporno cuva loptu i ne da je Jagu da proba trojku. Pre toga od tri slobodna bacanja da jedva jedno. Ako svaki put kad se bude odlucivala utakmica, on bude odlucivao, ima Zvezda da izgubi silne utakmice. On treba da razigrava igrace, deli asistencije, a ne da sutira trojke. Bar petorici iz ovog tima bih pre dao da sutiraju trojku - recimo Jago, Gedraitis, Hanga, Nejpir, Nedovic (da je igrao), Tobi.
г

гост 1312

pre oko 1 godinu

Питајте још мало па дипломираног тренера и његовог пулена на челу клуба, ми смо већ на Ф4. Теодосић никада неће имати моје поштовање, кад је могао да допринесе није га било, сад кад не може обруч да погоди треба као да балавимо што је ту… Ова сезона ће бити гора од претходне, ту нема дилеме!
V

Vinetu

pre oko 1 godinu

Nejpir - Sramota da neće više da se potrudi, Jago je Zvezdin najbolji plej. Nedovic je falio. Željni momenat igrača diskutabilan. Trener odličan, igru je Zvezda većim delom utakmice imala i dobru timsku odbranu. Voljni momenat igrača Partizana presudio. Da Nejpir ima 50 % želje i truda Avramovića bila bi ovo lagana pobeda Zvezde. Deluje mi da ga bas briga, i da je došao ovde da odradi ugovor. Bolomboj najbolje pojačanje - konačno da trener počne sa najboljim centrom koga ima Zvezda, a ne da gledamo Kuzmica 10 minuta.
R

Rosso

pre oko 1 godinu

Teodosic je ozbiljno lose i prepotentno odigrao. Ne znam sta mu znaci da 11 sekundi pred kraj i nas napad ide na besomucno cuvanje lopte i onda dobije faul za 2 poena, a oni vode tri razlike. Umesto da je dodao loptu raspolozenom Dos Santosu... Takodje, sut za tri poena, napad pre toga covek promasi ceo kos... Totalno nerezonska igra.. Nasi plej igraci igraju totalno bez organizacije igre, njihovo je da ako ne uspeju da iskreiraju napad ppkusaju na ulaz da idu i onda povlace celu odbranu i ostane bar jedan igrac sam na sutu za 3 poena ili neko dodavanje u reketu da odrade. Sabaz i Teo kao da su u svadji i teraju inat jedan drugome. Najosporovaniji igrac Bolomboj je nas najbolji igrac trecu utakmicu za redom, momak je odlican.
d

de gol

pre oko 1 godinu

veruj mi , teo je bolji plej od nejpira i mora drugih...jeste on kriv za kljucne momente,ali njegove lopte su okrenule partizan...zvezdivje mozda falio nedovic ali ko zna ,mozda bi onda bila i gora...grobar
Б

Бане 2

pre oko 1 godinu

Тео никад није био боље физички спреман а проценти су му никад гори. Даје максимум али га неће. Шахбаз је одиграо издајнички и једини је кривац за пораз. Последња 4 минута су само на његову душу. Тео је добио врућ кромпир и подлегао је али све је претходно упропастио Шахбаз.
z

zut

pre oko 1 godinu

Nikad nije bio bolje fizički spreman? Lik puši i pije, na svakom snimku sa treninga sedi dok drugi šutiraju. Šutira ovoliko u igri zato što nema više brzinu, a ni snagu da iznese duel i uđe u reket. Da je malo više trenirao i poslušao Duška, igrao bi 50% bar bolje i druga bi se pesma pevala. Ukoliko želi on sam da bude profesionalni košarkaš i ove sezone, nek zapne na treninzima, nek se ponašao kao sportista još godinu dana. Brzo bi se osetilo to i na igru i na rez posebno uz znanje i talenat koji već ima, a onda bi mogao od sledeće godine da pije vino i puši tompuse do mile volje.
Б

Бане 2

pre oko 1 godinu

О какви снимцима са тренинга је реч ? Има ли их негде на нету да и ми остали погледамо ? Тео никад у каријери није ремпловао и тражио дуел. Човек никад није играо оволико пожртвовано. Једина замерка су проценти шута и то на свакој утакмици од почетка сезоне.
B

Bum 92

pre oko 1 godinu

Bravo, idemo dalje..... Bice bolje
Ј

Јосиф

pre oko 1 godinu

Овим поразом све је јасно! Ни овај незна да затвори утакмицу! Нама ни Фил Џексон непомаже! Тео газда, уништио све!
a

ahahah

pre oko 1 godinu

pa zatvori ti utakmicu ako ti igra teo magija ahahahah ni kucu pored njega ne bi sacuvao a kamo li vodjstvo na tekmi
V

Vamos

pre oko 1 godinu

Ovaj barem zna da cestita protivniku kad izgubi za razliku od onog prije njega…
O

Ognjen Drinski

pre oko 1 godinu

Ovako skrpljen roster njedan trener na svetu ne može da popravi. Svake godine isto. Ne daš treneru da sam bira igrače , onda ga otpustiš, dovedeš novog koji ih nije birao i ne zna šta sa njima da radi i tako u krug. Dok Čović ne ode uvek će biti ovako.
g

gost0

pre oko 1 godinu

Budite bar malo srecni, bar je Covkins ubo sa Bolombojem, ozbiljan igrac
s

snimak

pre oko 1 godinu

Zna trener koga treba da izbaci u ponedeljak. Ako ne sme, onda nije trebalo ni da preuzima ekipu. Jer sa tom dvojicom dijabola u igri neće ni do nove godine biti trener.
D

Don Vito Corleone.

pre oko 1 godinu

Ja sam prošle nedelje napisao da je Zvezda sa Čovićem dostigla maksimum i da ne može preko ovoga. Svake sezone udaramo u zid. Igramo EL skoro 10 sezona a samo jednom top 8, sramota. Svake sezone ista priča, lutanje sa igračima i trenerima, maltene svakog trenera smo promenili u sred sezone. Ove sezone nikada lakši raspored na otvaranju EL u prvih 5, 6 kola a mi smo i to usrali. Koja je ovo izgubljena dobijena utakmica, računajući prošlu sezonu i početak ove sezone, računajući EL i ABA, sigurno preko 10. Ej imaš dvocifrenu prednost na 5 minuta pred kraj utakmice i ne znaš da privedeš utakmicu kraju. Smučili ste mi se više. Uhh koliko sam nervozan, pakao.
d

darinjo

pre oko 1 godinu

Prilično dobro zapažanje, slažem se sa svim sto si napisao.
Z

ZV

pre oko 1 godinu

Zategnuće to Janis sve.Ovo su i dalje posledice rada velikog steučnjaka Duška.Daleko mu lepa kuća.Problem je definitivno pozicija 4 tu smo preslabi za Evroligu.Al doći će sve to na svoje mesto.Aba liga je već osvojena čestitam nam cigani!
G

Gost2014

pre oko 1 godinu

Jedan je Radonjic Dejan!
p

pero7

pre oko 1 godinu

da nekad ne procitam novine..mislio bi da su jedini treneri u kosarci..Radonjic..andjus i Jakovljevic..mozda i u fudbalu da vratite ljupka petrovica..ili onog andjusovog taksistu
D

Domacin

pre oko 1 godinu

Teodosic zadnjih 5 utakmica (samo) 31-4 za tri poena.Moze li nekako da se objasni velikom igracu da smanji malo malkice
S

Srbija 1991

pre oko 1 godinu

Promasena investicija !
g

gost0

pre oko 1 godinu

Kad vam jedan grobar kaze da vas je Teo pokopao u svim utakmicama, verujte, pa i danas 2 bacanja i silovana trojka!
T

Teodo

pre oko 1 godinu

Duško od blata ćemo te praviti
d

darinjo

pre oko 1 godinu

Nećete, budi siguran u to. Do Nove godine niko ga se vise nece ni sećati
Г

Гост442

pre oko 1 godinu

Браво тренеру, види се промена. Са Недовићем и Бјелицом ове године нападамо Ф4. Цигани на време купите карте за завршни викенд
a

ako su ruze, procvetace...

pre oko 1 godinu

ako vas beli i nedovic ne odvedu na F4, nece ni jokic i marej
M

Milos92vs

pre oko 1 godinu

Gde pise da se Bjelica vratio?? Tek ce se pricati sa njim.
k

kkkkk

pre oko 1 godinu

Slažem se sa tobom da bi njih dvojica na ovaj roster mogli da nas odvedu na f4, ali to je pod uslovom da odigraju ZAJEDNO ZDRAVI više od 50% utakmica, a od toga...
v

vrištuljko

pre oko 1 godinu

Ako budeš više forsirao Jaga i Hangu a ou dvojicu divljaka Teodosića i tog Šabana na klupi da našu peškirima možda i dobijemo neku završnicu utakmice. Takođe i izgubljenog David ovca ako ti bude na klupi a ne celu utakmicu u igri ima čemu da se nadamo.
o

ok

pre oko 1 godinu

A sto imate potrebu da se petljate u ono u sto se ne razumete. Dok su Teo i Nejpir razigravali centre ovi se pogubili jer ih je Bolomboj rasrafio. Onog trenutka kad su resili da pokazu da su glavni izgubili utakmicu od mnogo losijeg tima. Hanga se povredio, nije bilo Nedovica i Lazica. Smanjene opcije spolja. Vec u ponedeljak ce ih Grk dokrajciti. Veoma ozbiljan trener.
Đ

Đukin fan

pre oko 1 godinu

Grk zna posao i to se vidi;kao i da je totalno nespremna ekipa koju su veceras nosili Bolomboj,Mitrovic,Jago i malo Hanga i Tobi poduprli ali pram očajnih Tea,Sabana i kamile Gedraitisa nije bilo i dovoljno!!!Sad ima sledeća 3 dana da pokuša nešto da doradi i pogura ali realno i Zvezda i Partizan su ozbiljne prevare sa losijim ekipama ove sezone!!I igrom i ponašanjem!!!
D

Delije Kotez

pre oko 1 godinu

Sferopulos mozda nije los trener ali dzaba kad nije sastavio tim i igra sa ovim sto mu je nametnuto. Ukoliko ne dovede barem jedno pojacanje po njegovom ukusu tesko ce bilo sta uraditi sa ovakvim rosterom.
Z

Zvezda 91

pre oko 1 godinu

Ma gde nas zabole, bicemo bolji od Asvela to je primarni cilj. Vazno da se trose pare od napacene Srpske sirotinje.
T

TP-1

pre oko 1 godinu

Bojkot...to je resenje,Dozetova i Coviceva smena momentalna. Jos veceras. Koga bre vi zajebavate!!!!
p

polako,polako

pre oko 1 godinu

pa do juce ste Shoneta dizali u nebesa...
I

Ivan FCRS

pre oko 1 godinu

Zelja, i borbenost nisu stvar treninga. Jaki faulovi, trcanje, skokovi, koncetracija... To nista nije postojalo na 13 razlike, pet minuta pre kraja utakmice.
m

mikac678

pre oko 1 godinu

Sve to što si napisao isto Partizan nije iskoristio na početku kad je vodio, pa se opet vratio sve je to sastavni deo igre.
m

murga

pre oko 1 godinu

Prvo što treba da naučiš igrače je da izvode slobodna bacanja i puteve za 3. Ako se Mitrović naučio da izvodi bacanja a Teodosić, Nejpir, Davidovac su zaboravili onda ih nemoj uvoditi u igru naročito 5 minuta do kraja ce a ti upravo suprotno. Teodosić ti igra 15 minuta učinak -15 šuteva. Nejpir kada ne zna šta će naročito na kraju kada se lomi on se ispucava ko divljak. Za šta ti služi Davidovac preko 15 minuta u igri. Koliko smo videli samo da izbaci loptu u igru iza svog koša.
Z

Zvezda 91

pre oko 1 godinu

Imamo dva najgora pleja u EL. Jago izmislio kosarku za obojicu.
г

гецо

pre oko 1 godinu

Причаш тренеру који пре два дана дошао у екипу. Невероватно
G

Gost091

pre oko 1 godinu

E, da je Duško ostao.. Siguran sam da bi večeras slavili, sto posto. A ne, važno je da Ćoki par dana pre derbija smenjuje trenera. I što smo dobili na kraju? Maaarš
g

g223311

pre oko 1 godinu

da iste ovakve zavrsnice smo izgubili 3x sa Duskom pre ove...
r

rea

pre oko 1 godinu

Jel ovaj čovek svestan da je bivši, ukoliko izgubi i sledeći derbi?
G

Gost46

pre oko 1 godinu

Ima ima,zakucaj tea za klupu i bice!!
g

gostujuci navijac

pre oko 1 godinu

Ovo je Duskov poraz, Ivanovicu da se ne ljubimo
r

rsczz

pre oko 1 godinu

Vidi se pomak i u odbrani a narocito u napadu bice ovo dobra sezona. Imam povjerenje u ovog covjeka!
X

X

pre oko 1 godinu

Bice bice... Top 12 opet...
g

gost0

pre oko 1 godinu

Druze kakav pomak, Partizan nije mogao gore da odigra nego sto je veceras, pa i tako ocajan je dobio, sta ce biti ako Partizan bude bolji za 20% nego veceras?!
G

Gile 88

pre oko 1 godinu

Aj ne lupetaj bre imas 1/4 ti ces nesto da gradis Nema ozbiljnosti i borbe kad 2 igraca biraju trenera.
O

OkosBokos

pre oko 1 godinu

Trener nista nije kriv, sam kaze 3 treninga. Teodosic je sramota. Sabaz je neraspolozeni Majk Dzejms. Lik jedva prevede loptu, odbija mu se od noge, onda uzme sutira neke nerezonske trojke. U EL od top8 nema nista, samo se nadam da nece biti bruke.
i

ilodann

pre oko 1 godinu

Samo jako, ima ovde materijala da se gazi sve redom samo smanjiti divljanje dva pojedinca.
@

@iloadann

pre oko 1 godinu

Isto mislim brate, kod Sferopulosa vidis ideje, akciji, ne moze on za 3 dana da zaleci nas sindrom gubljenja dobijenog, Zvezda ce uci u seriju to se oseca u vazduhu, narodski receno dok samo prokinu i razbiju tu barijeru u glavi mnogima ce biti problem
i

ilodann

pre oko 1 godinu

Sve rotacije u izmenama mi se svidjaju, na sve ovo imamo jos i Nedovica da moze trener zakucat nekog od njih dvojice za kraj klupe ako se krenu glupirat.