Komentari na vest

Avgustovski presek večitih: Zvezda ima više opcija, Partizan Mozzart Bet čeka kapitalca

K

Kiza NS

pre oko 1 godinu

Realno, Zvezda dosta šira, kompletnija i generalno jača. Prekaljena i Raznovrsnija.
K

Karlo Veliki

pre oko 1 godinu

Najmanje 80% komentara nije ni za zutu stampu i najnize tabloide... Ako medij zeli da podigne sopstveni kvalitet ipak mora da procisti gomilanje komantara sa onima sa smislom i idejom... Istina nam je da na tastaturi najcesce dzonaju oni sa pivom ili praskom, pa nam je i kvalitet medija ujednacen sa kvalitetom sporta.
n

niko igokei...

pre oko 1 godinu

...ne moze da zabrani tu cinjenicu da niti jedne titule i EL videli nisu vise od jedne pune Decenije,to je njihova istorija kojom se tako ponose!
L

LeoLajke

pre oko 1 godinu

Koliko ste vi titula osvojili u ovoj deceniji?Jednu iz dug 7mil€ za porez i uz pomoć AV! Toliko ste jednosmerni da ovaj komentar je gubljenje vremena....
n

niko igokei...

pre oko 1 godinu

...ne moze da zabrani tu cinjenicu da niti jedne titule i EL videli nisu vise od jedne pune Decenije,to je njihova istorija kojom se tako ponose!
K

Kalcopolista.

pre oko 1 godinu

Ovaj levo da je neke pravde u ovoj zemlji bi bio sad iza resetaka zbog gazenja deteta pre 35.god!
B

Bane15

pre oko 1 godinu

A kapitalca kao i ostale ce da dovede ko?
g

ggz

pre oko 1 godinu

Sve je jasno ali da neko branka lazica racuna u igraca e to je nepoznavanje kosarke!!
G

GLAVATAN

pre oko 1 godinu

A tek Ogi Jaramaz ili Trifa.
N

Nikolachichi

pre oko 1 godinu

Malo je glupo pricati o rosterima. Partizan je zavrsio sezonu sa najkracim rosterom u evroligi, zvezda imala najveci roster u evroligi. Sada ne ista slika, zvezda sa jos vise para sto se i vidi po gomili dovedenih igraca, slika i prilika toga je da imaju 7 igraca na 4 i 5 a partizan 10 igraca ukupno u rotaciji i to sa trifunovicem, koprivicom.. voleo bih da im daju isto para, zvezda nikad ne bi uzela titulu pored partizana, da se izadje javno i kaze imaju toliko i toliko i jedni i drugi inizvolite gospodo. Makabi ima duplo manje od nasih klubova i treba da ih je sramota da ne udju u gornju polovinu evrolige, ali bukvalno treba da ih je sramota, to je ogroman NEUSPEH!

vuleczvradulovic@gmail.com

pre oko 1 godinu

pa sto onda nisu dali jednako para vasi zuti, negu su pokusali da ugase Zvezdu?
g

gost 987

pre oko 1 godinu

Koji žuti? Đilas i Vesić?
I

Istino_mer

pre oko 1 godinu

za Gost 9 - A zašto prećutkuješ Tadića. Sve je dao od sebe da ugasi celo SD Zvezdu. Za njega postojalo samo JSD Partizan. I stadion oteo vojsci i dao fudbalskoj sekciji JSD Partizan. Navikli ste sve za "dž" i na mufte.
m

matoriekspert

pre oko 1 godinu

Pored četiri igrača na poziciji krilnog centra i centra ti dovedeš još trojicu a i dalje ti najbolji od njih Mitrović? Ipak su to nečista posla i verovatno je jedini prioritet gradnja naselja
a

adam hanga

pre oko 1 godinu

slika i prilika navijača zvezde...
L

Lajsna Naneli

pre oko 1 godinu

Partizan ide na F4 I OSVAJA ABA I Kup Koraca.
D

Dzoni-1970-

pre oko 1 godinu

Na slici dva trofejna trenera, zajedno cak 9 titula EL... I kao seletori imaju dosta medalja... Samo sto ovaj levo zeli da vodi samo samostalnu CG, ne znam zasto...
P

Pitanje?

pre oko 1 godinu

A kad ce ovaj levo da konacno odgovara pred zakonom za gazenje deteta?
d

doo_why11

pre oko 1 godinu

A kad ces ti?
R

Realnoo

pre oko 1 godinu

Kakav glup tekst u vreme kad mu nije. Pa sačekajte da kompletiraju rostere pa onda pišite, šta je tu teško? Pa čak ni tad ništa ne znači ovakav tekst jer ne igraju igrači na nekom popisu nego dole na terenu a tu svašta može biti u toku sezone.
@

@ssss

pre oko 1 godinu

Pa ne znsm kada će po vama Zvezda kompletirati roster,kada dovede još deset igrača?Partizan nije kompletirao roster, to je istina.Zvezda samo na pozicijama 4 i 5 ima više igrača nego što Partizan ima ukupno!
0

0211

pre oko 1 godinu

Partizan čeka da uhodi reprezentativce, poznato?!
n

na slici covek....

pre oko 1 godinu

....koji treba da ide na robiju zbog gaženja deteta pre 35 godina.
p

pomreće ti sve u kući

pre oko 1 godinu

Lažove
M

Menthol

pre oko 1 godinu

Treba sačekati do kraja.Gledajući kompletan roster i jedne i druge ekipe Zvezda ima trenutno bolju ekipu.Videćemo kakve aždaje će dovesti KKP i KCZ pa ćemo onda uporediti.U svakom slučaju slažem se da će biti uzbudljiva sezona u EL.
G

GLAVATAN

pre oko 1 godinu

Bice dobra sezona ispred televizona i na tviteru?
i

igokei je....

pre oko 1 godinu

...zavrnuta slavina od njihovih sponzora sa vrha,dobili su cak 60.mil u zadnje dve godine i nista osvojili nisu osim samo jedne abe a cak 2 puta pobegli iz lige zbog straha od Zvezde i da ne pogube sve 3 titule ko i predprosle sezone,zato im je av sad zavrnuo slavinu i nece dobiti ni dinara vise od drzave,sledi im jos 10 godina posta od svih titula i EL isto kao sto je to bio slucaj celu zadnji deceniji kako ni jednu titulu i EL videli nisu,to je najveci negativan rekord u celoj evropi od kako se igra kosarka ikada na ovim prostorima!
p

poručnik

pre oko 1 godinu

ne deluju pilulice adekvatno,pojačaj dozu
@

@poručnik

pre oko 1 godinu

10-11 punih godina bez jedne jedine titule i odigrane EL....to je za Ginisa!
S

Sekundarac

pre oko 1 godinu

Jesi li kupio mesto u kolumbarijumu gde ćeš završiti kad opet budete pocepani
h

haahahahahahahahah

pre oko 1 godinu

60 mil hahahahahahahahahq
D

Duško Ivanović možda

pre oko 1 godinu

nije baš najlepši trener u EL,al je zato najružniji....
@

@dusko

pre oko 1 godinu

Bolje i da je najruzniji ali zato cestit covek i porodican,za razliku od onog vaseg iz turske sto vacari maloletnice od 20.god na prednjem sedistu auta...svi smo videli taj snimak!
m

mrknucute

pre oko 1 godinu

@dusko dulence, zao ti sto ne vacari tebe
j

jeste jeste

pre oko 1 godinu

Duško je tako dobar čoek,da ga u Splitu zovu-"Sveti Duje"....
n

noleeeeeeeee

pre oko 1 godinu

Ovo su sastavili ekipu tako da jedan los doskok I visemjesecna pauza za 90% ekipe
J

JSD Laktaši Siti

pre oko 1 godinu

Džaba se nadate, od zvučnih pojačanja nema ništa. Zavrnuo vam je Glavni česmu. Mnogo ste poleteli, mnogo ste postali bahati, ako nastavite tako vratiće vas na sedmo mesto Aba lige odakle vas je vaskrsao.
c

ceka te grobno mesto

pre oko 1 godinu

Izaberi gde
d

doo_why11

pre oko 1 godinu

Komsija mozes ti i bolje to.
j

ja ja ja

pre oko 1 godinu

Ovakvi tekstovi u danasnje vreme sluze samo za podgrijavanje atmosfere i odrzavanje napetosti...nazalost

PFK NIŠ

pre oko 1 godinu

Na slici gospodin sa 9 EL i covek - drakula...
l

lion zion

pre oko 1 godinu

na slici splavar s klinkama koje unuke mogu da mu budu i porodican covek koji ima svoje dostojanstvo
N

Na slici

pre oko 1 godinu

Robija koji je za dve sezone od mogućih šest trofeja, osvojio jedan😭😭😭
D

Don Vito Corleone

pre oko 1 godinu

Na slici čovek koji treba da ide na robiju zbog gaženja pre 35 godina.
e

euroliga 2

pre oko 1 godinu

Drakula je ziveo u Transilvaniji..to je tamo negde oko Kluza u Rumuniji
L

Laktasi

pre oko 1 godinu

Na slici desno najbolji trener Evrope a levo matori FilPedo
B

BANENCE

pre oko 1 godinu

PALITE STALNO..DIZETE TEMPERATURU..NARAVNO DA PARTIZAN IMA ZA KLASU BOLJU EKIPU..SACUVAO JE BIT OSTALA TROJICA VRHUNSKIH..PANTER KOGA EVROPA NEMA..DOLAZE JOS TROJICA ALI KAO STO VIDITE NEMA ZURBE..BICE TO TRI ZEKSOVE BOMBICE ZA SIGURNIH F4..NEMAM NISTA PROTIV STALNO GURATE ZVEZDU..AKO MALO BOLJE POGLEDATEXSEM TEODOSICA NEMA TU NEKOG MAJSTORA..OVAJ JE VEC U OZBILJNIM GODINAMA ALI I TAKAV PO MENI JACI OD KAMPACA LITVANAC SUT..NEJPIR SAMO SUT I IGRA U JEDNOM PRAVCU..OVI OSTALI IGRALI U DRUGIM I TRECIM POSTAVAMA..NOVI TIM A TREBA GA I UKLOPITI..NEZNAM PO MENI ZA EVROPU JOS UVEK TANKI U ABA LIGI SIGURNO DRUGI KAO I NAREDNIH 5 GODINA..POZ.
k

kk.Decenija

pre oko 1 godinu

@banence... Rece navijac kluba koji jedne jedine titule i EL video nije 11 punih godina,ili ti vise od cele DECENIJE!
s

srpski jezik

pre oko 1 godinu

Ne znam se pise odvojeno..1 za polugodiste i kraj godine
m

mrknucute

pre oko 1 godinu

@ kkDecenija, matematicaru sa kosova 2014-2023 Ima tu i vise od dvadeset godine
z

zapenio vođa

pre oko 1 godinu

Mislio da sa vildozom, kampacom, nedovicem lako dobija medutim.. Sad sledi kao i pfk posle 2017 gašenje!! Opet kapiten sledeće godine neki bebradica..
J

Jašta

pre oko 1 godinu

"Moramo opet da pomenemo Jaramaza i Avramovića koji bez ikakvih problema mogu da igraju i beka i to kvalitetno" A ne morate da pomenete Teodosića i Hangu,donekle i Giedraitisa,a svi su redom više bekovi nego Lazarević koga ste stavili na "dvojku".Hanga je čovek kod Pešića u Barsi igrao i keca kad su imali problema sa povredama,a inicijalno je 2 na 3.
P

Pedja108

pre oko 1 godinu

Svidja mi se otprilike kako je Zvezda slozila tim. Pretpostavljam da je veliki uticak imao i Dusko Ivanovic pri tome. Jedino mi nije jasno sta ce u Zvezdi i dalje Raduljica, Kuzmic, pa i Lazic. Sta ce oni da igraju?
p

pa to je Šonetov

pre oko 1 godinu

Cash back.....
p

pst

pre oko 1 godinu

Kuzmic jer nema slobodne petice tih gabarita a potrebna je timu. Raduljica ako podigne formu mogu biti iznenadjenje. Cekamo Kalinu ili Belog nasi igraci. Verovatno Lojda. Dusko moze da pali masinu. Kako nema vedeta vrca od kvaliteta. Pominjanje kapitena Laze neukusno. Jedan od najbitnijih igraca tima. Inace glavna obaveza mu je podizanje pehara.
T

Toto-ko-tunjo

pre oko 1 godinu

Ma da, Zvezda puna saraga na kilo, a neko zadržao tri kapitalca iz prvog tima od prošle godine. I još bi nekog kapitalca.
@

@ssss

pre oko 1 godinu

Partizan mora da dovede ozbiljnog pleja,četvorku i peticu i još jednu solidnu trojku da bi imao dubinu koju Zvezda već u ovom momentu ima račno da ne dovede više ni jednog igrača.
b

banence

pre oko 1 godinu

I SA OVIM TIMOM I POJSCANJIMA PARTIZAN JE KVALITETNIJI TIM ZA VRH MAM TREBA CENTAR I JOS JEDNA CETVORKA PLEJA IGRAJU I TO DOBRO AVRAMOVIC I JARAMAZ..PODSETICU TE POVRATKOM AVRAMOVICA PARTIZAN JE SVE DRAO KAKO SE PONOVO POVREDIO IZGUBISE PD RESLA..PAKLEN JE TO IGRAC....
@

@ssss

pre oko 1 godinu

banence slažem se za Avrama,ali realno treba nam još jedan top plejmejker.
p

prti

pre oko 1 godinu

Slobodnih kvalitetnih EL igraca na trzistu nema. Tako da i jedni i drugi moraju cekati NBA cut da zatvore roster.
m

ma jaci

pre oko 1 godinu

su fmp-ovci ...imaju iznajmljene za podrsku...
a

all grobar

pre oko 1 godinu

Partizanu se sve svodi na odabiru jedinice, ako se tu pogodi nema zime za nas. Na jedinici smo trenutno veoma slabi, a ne bi me zacudilo i da dodju dve 1. Jeste Avram dobar igrac, ali nije onaj klasicni play koji razigrava ekipu, ali je zato odlican da svojim ulaskom promeni ritam utakmice, zategne odbranu. Od njega i Smajlija treba ocekivati mnogo veci doprinos nego u proslim sezonama, samo da ih mimoidju povrede. Treba jedan dobar centar, pravi teskas i 2-3 igraca koji mogu odigrati 10-15min po utakmici.
k

kico1997

pre oko 1 godinu

nunn, kaminsky , sandro...pozzz
r

route 66

pre oko 1 godinu

jel Raduljica i sledeće sezone vozi motor za zvezdu????
G

Goat12345

pre oko 1 godinu

Ne nego ce da jese konje za Jokica
j

jel dozvoljeno

pre oko 1 godinu

Dušku Ivanoviću da i sledeće godine sa ovim izgledom vodi zvezdu u EL????

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Jeepers Creepers
j

jeste

pre oko 1 godinu

poistovjeciva se sa publikom i zato nosi rep.
S

ShoneGrobar

pre oko 1 godinu

kad bi sutra trebalo da igramo ekipe bi izgledale nesto kao avramovic, punter, naneli, leday, smajlagic vs nejpir, nedovic, giedraitis, mitrovic, simonovic.....Ovde dajem blagu prednost partizanu. E sad Zvezda vec sada ima ozbiljnu dubinu u ekipi. Topic, Ilic pozajmica, Raduljici se zahvaliti. Ekipi zvezde fali jedan Kalinic I jedan pouzdan Bek suter jer Nedovic to nije. moj partizan treba mnogo sta....Odlicnog startnog pleja I centra za pocetak, plus 2-3 igraca za dopunu na pozicijama 2,3,4 Koji su kvaliteta prosecnog evroligaskog startera I u toj konotaciji zvezda bi imala 16 igraca a partizan 14 igraca. Tesko je reci ko bi bio bolji tim, timovi nisu jos kompletirani ali trenutno Zvezda izgleda bolje I sutra da krene sezona samo sa ovim igracima, bez dopuna, verujem da ce izgledati bolje nego prosle sezone....pre svega jer imaju dubinu na unutrasnjim pozicijama pre svega.
А

Аb

pre oko 1 godinu

Napier, Nedović, Gidraitis, Davidovac, Tobi (ne Mitrović, Simonović) ... I ti prednost daješ Avramoviću, Panteru, Naneliju, Ledeju, Smailagiću 😂😂😂 po čemu? Napier>>>Avramović, Panter>Nedović, Gidraitis =Naneli, Ledej >Deda, Tobi >Smailagić....znači u najmanju ruku egal... Vi od Smailagića i Avramovića pravite igrače jbt... Malo realnosti...

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Konstelaciji, ne konotaciji. Nama trebaju startni 1 i 5 i rezerve na 1, 4 i 5 ili jedna na 1 i dve na 4. Ne moze Jaramaz da igra plejmejkera, da se ne lazemo, i Avram to jedva moze.
S

ShoneGrobar

pre oko 1 godinu

@Ab ok, cak I protiv petorke koju su naveo dajem prednost petorci partizana ponajvise iz razloga jer igraju vec neko vreme zajedno a ovi vasi se jos nisi ni upoznali. Vasa ekipa je manje vise formirana...doci ce jos 1-2 igraca i realno imat ce te 50% bolji Tim nego prosle sezone. Sto se nas tice, fali 4-5 igraca, pogotovo ako ode Tristan. NIje da je jako bitan ali bitno je imati I igrace za rotaciju. sezona je duga.
S

Sima Arauho

pre oko 1 godinu

Pa cekaj!Mi smo doveli Mirotića pa je FMP 2 pokupovao sve sem Lebrona Dzejmsa?!Jesu li tako pisali penteri sa Kalemegdana ovde mesec dana?!I sta sad?!Prvoslav Peric je bogougodno zamolio da se narod ne deli i sad FMP 2 ima sve a mi nista i to je o.k?!
k

kakav...

pre oko 1 godinu

prvoslav takvi i mi.... Dno dna. Spinuje se o Partizanu a imamo zabranu pojacanja, tj koga panteri odobre.
0

035

pre oko 1 godinu

PRODUZILI UGOVORE.CIM POCNIMU FINANSIJSKI PROBLEMI I KASNJENJE PLATA A TO ZNAM IZ POUZDANIH IZBORA SVI OVI PANTER LEDEJ NANELI AVRAMOVIC... IDU ZBOG NEISPLACENIH ZARADA. TO SU MIROTICU PREDOCILI NEKI MOCNI LJUDI STA CE DA SE DESAVA TE JE ON ODUSTAO. KAKVI PRITISCI. KULA OD KARATA POCINJE KRAJEM GODINE DA SE RUSI. BICE KAO U FK ONOG DRUGOG KLUBA STO NI ZA STRUJU NEMA
N

Ne bi ja

pre oko 1 godinu

Da se ne upustamo u polemiku, ali u jednom komentaru kazes da nemamo para, u drugom se pitas odakle nam za Pantera, Ledeja i Mirotica 7m, u trecem da kasne plate hahaha kakva tebe sisofrenija napala tako mladog?
b

budvanin

pre oko 1 godinu

Bratski reci ti meni jeli ukusan taj cuveni sendvic i sa cim je i oli mi javit kad bude veliki miting da se i ja ogrebem za taj sendvic
z

zaks

pre oko 1 godinu

Glupe su polemike oko toga otkud pare.Pa naravno da i jedne i druge finansijski pomaže država jer su to državni klubovi.E sad, stvar Uprava je kako doći još više do novca i tu se vidi sposobnost iste.Znalo se da će država uložiti , za prošlu sezonu, mnogo više novca u partizan čim je Obradović prihvatio da bude trener i napravljen je , naravno, sa državom , projekat da se pojačaju i da nešto pokušaju u EL.Zato ne treba da se između nas vodi polemika otkud novci, postalo je stvarno smarajuće. Po meni je Zvezda napravila dobar tim koji će Duško ukomponovati, u to ne sumnjam.Možda još jedan dobar šuter, krilni centar po mogućnosti i centar jer ne vjerujem da će Kuzma i Raduljica imati neku minutažu, pogotovu Raduljica kome su se trebali zahvaliti, kao i malom Iliću jer se nije snašao u Zvezdi.
t

ti si samo

pre oko 1 godinu

palmin sin
G

GigaMoravac

pre oko 1 godinu

Moze neko da mi kaze kada se zavrsava prelazni rok u NBA?
P

PartizanPFK

pre oko 1 godinu

Dula Feelinga je Dr. Žoc nafilovao i prošle godine, a šta će tek ove sezone da mu radi... Nek se spremi KK Durmitor da primi Reponju

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

??? (Pangos), ???, Avramovic Panter, Jaramaz, Andjusic Naneli, Ponitka, Trifunovic Ledej, ???, ??? (Vukcevic ?) ???, Smailagic, Koprivica
t

terapeut

pre oko 1 godinu

bjelica i majk dzejms i to je to
s

samo jedna ekipa

pre oko 1 godinu

slavi korner kog nije ni bilo....
М

Милован 1970

pre oko 1 godinu

Ево славимо корнер ТСЦ-а.
P

Pera genije

pre oko 1 godinu

Čini se da je trenutno Partizan u blagoj prednosti zbog ove unutrašnje linije. Ako pogode sa pravim plejem Željko će ponovo izvući maksimum iz ekipe. Što se tiče nas nekako mi se čini da smo pojedine igrače doveli zbrda zdola? Bolomboj, Santos, pa i Tobi? Ili možda grešim. Apsolutno mislim da nam je preko potrebna dobra dvojka ako mislimo da napravimo nešto ove sezone, i da tu promašaja nesme da bude.
P

Prosto kamen bi zaplakao...

pre oko 1 godinu

Siromasi iz zagorja samo su hteli da daju 3.8 miliona za Mirotica....

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Tata ti je siromah.
G

Goss

pre oko 1 godinu

A vi siromasi iz marinkove bare dadoste tek 15 miliona za pojačanja penzosi ide dijeta
m

mare013

pre oko 1 godinu

Moram da kažem da je analiza dosta loša i napisana tako da izgleda da su timovi podjednaki, dakle sa predumišljajem. Neko treba da mi objasni kako je Nedović gori od Nanelija i kako su Zvezda i Partizan podjednaki na centarskim pozicijama. A znamo da zvezda još dovodi igrače na pozicijama 2 i 4.
A

Ab

pre oko 1 godinu

Trenutno Zvezda ima prednost na 1, 3 i 5...možda sam subjektivan za 3, ali po meni Gidraitis /Hanga > Naneli/Ponitka, al ajde neka bude egal pozicija... Zanimljivo je da će se i jedni i drugi pojačati na pozicijama upravo tamo gdje su realno slabiji od rivala... Zvezda na 2 i 4, i realno će se na tim pozicijama razlika u kvalitetu smanjiti ili čak i izjednačiti... Partizan će sasvim sigurno isparirati na 5 sa nekim potpisom, al mislim da su na pleju u debelom zaostatku... Sve u svemu ekipe će biti jako slične po kvalitetu, ali sa jasnim koncepcijskim razlikama... Još po dva startera CZV na 2 i 4, Par na 1 i 5...baš me zanima Duškov izbor na 2 i Željkov na 1, biće baš zanimljivo...

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Imamo mi pleja i centra, tu su Zeljko i Zoran.
0

023 @ francuskapresuda

pre oko 1 godinu

Obojica zvezdaši. Lepo je videti, tako nešto, ton pomirenja. Ipak je Zvezda kosmopolitsko SD.
0

035

pre oko 1 godinu

ZVEZDA ZAVRSAVA SA KALINOM I LOJDOM. OSTALI JOS NEKI DETALJI. NE BRINITE. BICEMO MNOGO JACI OD ONOG DRUGOG KLUBA KOME JE VELIKI SEF ZAVRNUO SLAVINE. ON NJIH HLEBOM ONI NJEGA KAMENOM. NECE DA MOZE VISE TAKO. VRACA O IH NA FABRICKA PODESAVANJA.
p

perinco

pre oko 1 godinu

Zato ,,sef" zadnjih 10 godina ne zavrce slavinu u fk i kk zvezdana!O otpisanim dugovima i zatvaranju banaka necu ni da pricam!
0

035....

pre oko 1 godinu

Koeficijen int....ili
b

budvanin

pre oko 1 godinu

Bratski reci ti meni jeli ukusan taj cuveni sendvic i sa cim je i oli mi javit kad bude veliki miting da se i ja ogrebem za taj sendvic
i

ima'l struje?

pre oko 1 godinu

A kad potpisuju Slukas i Mirota? pitam za tetku...
Č

Čuš

pre oko 1 godinu

Kad prodje Miškov BAT?

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Mislis da je to smesno?
d

d. g.

pre oko 1 godinu

Porediti trenutno rostere Zvezde i Partizana je neozbiljno.
k

kuzmicu Odlazi

pre oko 1 godinu

MA VAZNO DA SU KUZMIC I RADULJICA OD PO 40 GOD.OSTALI U KLUBU,TO JE NAJBITNIJE CCCC....🤦
G

Gost 2112

pre oko 1 godinu

Bjelica ili Kalina će popuniti i ojačati poziciju 4, a beka (šutera) Zvezda će verovatno dovesti iz NBA lige (sumnjam da će se opredeliti za rekonvalescenta Higinsa) . To će uz pomenuta pojačanja i starosedeoce biti Zvezdin roster za sezonu 2023/24; po meni-vrlo respektabilan sastav!

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Kakav bre Bjelica...
C

CaleB pravi

pre oko 1 godinu

I opet Zvezda bez sutera ?? Znaci, opet cemo gledati Zvezdu koja spolja ne moze ni tablu da pogodi...ma koga briga, vazno da su nam tu penzioner Kuzmic, i "dozivotni" Lazic....virtuoz Lazarevic i agilni i zivahni Raduljica.
A

Ab

pre oko 1 godinu

Hahahaha ti ako vokiš šutere uživaće ;) od Napiera i Tea na 1 preko Gidraitisa na 3, Tobija na 5, sve elirni šuteri na svojim pozicijama + stiže dvojka da prangija s Nedovićem i za 2 i za 3;) + 4ka a tu imamo i Dedu i Simonovića, sve dobri šuteri...
E

Esex

pre oko 1 godinu

Lazic je trojka sad vec beskoristan..lazarevic je cetvorka retko kad je i bio koristan..mitrovica nema uopste al sad je vec cista petica jer nema sut za cetvorku..raduljica i kuzmic su menadzerski kusur i nece igrati..partizan nema pleja uopste,jaramaz i avramovic to mogu odigrati al jedan pravi plej stranac sigurno dolazi..zvezda trenutno duplo jaca kao tim a i na trojci je za klasu jaca sto niste naglasili..
R

Realno samo

pre oko 1 godinu

Budzet fmpa je u rangu Barselone ove sezone… i to vez sponzora i bez planiranih prihoda, direktno iz kasice prasice Nemamjine 11
G

Gost 2602

pre oko 1 godinu

Prvo platite porez državi, pa onda od dobrovoljnih priloga kupite tri "kapitalca"!
m

mare013

pre oko 1 godinu

Isto ste doveli i vi, ali ste nesposobni da dovedete igrače. Niko neće u Partizan. Ni Slukas, ni Mirotić. Beže od vas, sa razlogom.
H

Hhhah

pre oko 1 godinu

Ali komentar od mare013 HAHAHAHAHHAHAHAHAH znaci 10 Nepunih godina su komentatori ovde
M

MILAN GALIĆ

pre oko 1 godinu

Neko baca previse para.Nepreistajemu nego da se obesi.
N

Nikoalkdn

pre oko 1 godinu

Sve zavisi kakva tri igraca stizu, milslim da na svakoj poziciji mozemo da ispariramo, da budemo bolji od Zvezda osim na poziciji plajmejkera, tesko da cemo naci boljeg od Shabaza, Pangos ili Kalathes nam trebaju

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Znaci, Pangos. Kevin 1 i Kevin 2 kako god da okrenes:-D
R

Roster

pre oko 1 godinu

A odakle Zvezdi toliko kinte za 15-20 vrhunskih igraca? Plus milionce zapozivnicu?
s

siromasi ...

pre oko 1 godinu

"italijanski medij La Prelpina, koji navodi da je Mirotić prihvatio slabije uslove od onih koje bi imao u Srbiji, odnosno da je krenuo u Italiju uz načelni dogovor "za mnogo manju cifru, 60 odsto manju od 3,8 miliona koliko je odbio od Partizan"
Р

Редакцији је битно

pre oko 1 godinu

да стави које позитивно слово о актуелном Партизану и тиме нивелише у виртуелном свету ону разлику која је Звезда почела да прави за ову сезону у стварном свету. Уместо тога боље да прочитате једно 4-5 пута текст пре него што га објавите.
G

Gost 1999

pre oko 1 godinu

Čoveka amater !
m

mikac678

pre oko 1 godinu

Zvezda ima po imenima koje je dovela bolji tim, sve prekaljeni evroligaški igrači ali 'boj ne bije svijetlo oružje već srce u junaka', tako da sve zavisi kako će ih perčin posložiti. Partizan sačuvao neke igrače iz prošle sezone i pošto je propustio sve igrače iz Evrope verovatno pojačanja iz USA koja su uvek mač sa dve oštrice, koji dok se priviknu i uigraju prođe dosta vremena i sezona već uveliko počela.
д

дуда

pre oko 1 godinu

ако ћемо по.боју и јунацима ту побјегуља се не уклапа
L

Ledeyyy

pre oko 1 godinu

Ledey je precenjen ugrac od koga je Zeljko napravio to sto jeste trenutko Cim predje negdw druge nece imati ni slicne brojke Smailagic je kompletniji igrac odnjega
r

reb8888

pre oko 1 godinu

...a koje brojke je imao u armaniju?...
0

035

pre oko 1 godinu

DJOKO SALIC ADIN VRABAC I NEMANJA BEZBRADICA SU TA TROJICA IGRACA KOJA POJACAVAJU ONAJ DRUGI KLUB. TAKODJE SE PREGOVARA SA CENTROM NIKOLOM JOVANOVICEM. ZAVRNUTA SLAVINA.SVADJA SA MISKOM RAZNATOVICEM. POREZ, DRZAVI DA SE PLATI. TRAZILI SU DOBILI SU.
H

Hahahahahah

pre oko 1 godinu

Otkud onda Panter, Ledej i Naneli? Fino su nam zavrnuli 😂😂
Z

Zvezdas!

pre oko 1 godinu

bulumbaj , Tobi , Simonovic je prosek... kao i teodosic u penziji , Na grejace klupe Kuzmica i Raduljica potpuno los prelazni rok...Moralo je da se dovede cist kvalitet a ne broj
П

Професор Николић

pre oko 1 godinu

Звезда шира и јача реално и објективно, а још "двојка" и "четворка" тек треба да стигну. НАПРЕД ЦРВЕНО-БЕЛИ!
i

idi posle citaj mocarta

pre oko 1 godinu

sta da citamo kada ljudi američki zaborave Luku Mitrovica.Katastrofa amateri pravi
0

035

pre oko 1 godinu

JEL MIROTIC TAJ KAOITSLAC? KAZU DAO REC. NJEGA CEKAJU?

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Sta je KAOITSLAC, FFS.
K

Komparacija

pre oko 1 godinu

Koliko vidim, nabrojali ste 15 Zvezdinih igrača, zaboravili ste Luku Mitrovića i kažete da se očekuje dolazak još dva igrača. To znači da će Zvezda u sastavu imati 18 igrača. Nasuprot tome, Partizan ima po vašem spisku 10 igrača i očekuje se dolazak još tri igrača. Dakle, Partizan bi raspolagao sa 13 igrača. Samo po ovom podatku može se zaključiti ko će imati dubinu sastava. Po meni, Zvezda je u ovom prelaznom roku odradila daleko bolji posao, a Partizan je izgubio mnogo vremena sa Mirotićem. Partizan bi morao da dovede tri vrhunska igrača (ja ih u ovom momentu ne vidim na evropskom tržištu) i da se moli bogu da ne bude povreda tokom sezone da bi eventualno parirao Zvezdinom timu. Odlazak Madara i prekid saradnje sa Ražnatovićem napravili su velike probleme Partizanu uz neuspeh u operaciji Mirotić. Partizan je prošle godine u ovo vreme imao gotovo kompletiran sastav.
R

Realno samo

pre oko 1 godinu

Ovoliko nebuloza moze napisati samo neko ko se ne razume u kosarku. Partizan je i prosle godine sezonu u EL izneo sa 8 + 2 igraca. Sampionski tim, svaki tim koji je uzeo titulu, ne dobija broj igraca nego 7-8 najboljih igraca koji igraju 20-30 min. Partizan je kao i 90% EL zadrzao kostur tima i sad samo dopunjuje. I napises da ne vidis na EL trzistu igrace, aa Zoran juce kaze da gledaju u NBA igrace… znaci ne citare izjave, pravite se pametni i pisete ono sto bi vi voleli da bude. Sta zvezdi znaci 18 igraca? 18 prosecnih igraca? Tj 3 dobra i 15 prosecnih ili cak i ispod toga? Sa koliko igraca je Denver uzeo titulu? Sa koliko igraca GSW uzme titulu? Ajde malo da pratimo sport kroz realne poglede, a ne rivalstvo.

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Trenutno imate 17 igraca sa Topicem kojeg uvek mozete da vratite, budimo realni. Mislim da vam je plan da imate 16 igraca i da bas Kuzmic bude taj 16-ti, Topic ce otici na pozajmicu (Mega) isto kao i Ilic, a Raduljici cete se valjda zahvaliti na saradnji.
p

pacino

pre oko 1 godinu

Partizan bez tri pojacanja koja bi trebalo da dodju je malo slabiji od ovog zvezdinog, pa vi procenite sami.
b

blam

pre oko 1 godinu

Mitrovic ne postoji, Lazarevic bek, Avramovic prvi plej auuu, bas neprijatno.

boban milosevic

pre oko 1 godinu

nece biti prvi plej
Č

Čačak

pre oko 1 godinu

Blam, seti se komentara koji si napisao. Aleksa će dominirati 2023/2024
Z

Zaza Paculia

pre oko 1 godinu

Sve ce odrediti igraci koji ce doci. Zvezda popunila pozicije 1, 3 i 5. Igraci na 2 i 4 moraju da se pogode, onda bi ovaj tim bio jako dobar. Igrac na poziciji 2 mora da bude pre svega suter, jer ball hendlera imamo i previse! Igrac na poziciji 4 mora da zna ledjima i da ubaci polu distancu. Partizan ima kostur, ali igraci na 1 i 5 moraju da se pogode u glavu, jer ce i Panter i LeDey imati padove tokom sezone sto je i normalno! Veca minutaza Smajliju, Jaramaz je za mene plus u odnosu na Madara, pre svega u odbrani. Verujem da ce Partizan dovesti mozda i 4 igraca. Ceka nas luda sezona!

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Sigurno 4, a treba nam i 5 ako ode Vukcevic kao sto i hoce, samo se trazi nacin da on napusti Partizan. Naravno, taj 4. i 5. ne mora da dodje odmah, moze i nakon pocetka sezone.
v

vi ste seljaci

pre oko 1 godinu

Branko Lazić i Stefan Lazarević nisu odigrali NI MUINUT na poziciji dva bar u poslednje tri sezone. Lazić je čista trojka i ne može nikako na dva (u odbrani može sve, u napadu mu fali ball handling za dvojku), Lazarević tek ne može na dva i uglavnom je igrao na 4, uzimao neke minute na 3. U suštini specijalac u odbrani za četvorke Vezenkova i sl. Kako čovek da čita ozbiljno vaše analize kad se ovoliko gađate sa poznavanjem elementarnih stvari?
c

cdcdsvxkjbakxbkxbj

pre oko 1 godinu

Bukvalno veze nemaju...
p

poetrsppou

pre oko 1 godinu

struja ima ili ne?
E

Electric blue

pre oko 1 godinu

Struje nema na stadionu odnosno tamo gde su brojila koja plaćaju tj. treba da plaćaju Vučela i Vazura. Prostorije košarkaškog kluba i generalno sportskog društva imaju struju. Zadovoljan?
P

Pedjahn

pre oko 1 godinu

Šampon je ekspresno stigao u svlačionice u rupu sa dolaskom na vlast NJEGA,duha koji i dalje lebdi nad Marakanom i ovog drugog pobegulje od zakona svoje zemlje u koju se toliko kune..
G

Gost Rider

pre oko 1 godinu

Kakvu ste glupost napisali,cuj Partizan ceka kapitalca,ja buh rekao da Zvezda dovodi dva kapitalca napadaca i zadnjeg veznog,sem ako vama Bakajoko iz Celzija nije kapitalac za nase uslove
K

KojMoj

pre oko 1 godinu

Promašio si temu ovde je reč o košarci!!
D

Drvo

pre oko 1 godinu

Partizansko sedište nije u Humskoj, već u hotelu Zara.
a

a zvezdino sedište

pre oko 1 godinu

je u Vili Bokeljka....
F

Fudbalista

pre oko 1 godinu

Mitrović? Jedan od najkonstantnijih i najboljih zvezdinih igrača nije u planu? Šta kaže novinar?
G

GT2211

pre oko 1 godinu

Upada u oci kratak roster Zvezde,imaju samo po tri igraca na svakom mestu,treba tu jos.Partizan popunjen,1-2 igraca po poziciji,dosta.
д

да, да...

pre oko 1 godinu

...зато сваки играч Партизана скупљи него тројица у Звезди на тој позицији 😂😂😂
R

Realnost...

pre oko 1 godinu

Zvezda bez pravog sutera, ne moze nista ..Ovo je tim na nivou proslogodisnjeg mozda malo i slabiji...
б

буквално...

pre oko 1 godinu

...дупло јачи од прошлогодишњег, а Партизан у овом саставу дупло слабији. Ако Копривица буде први центар, биће фењераш у ЕЛ као у време Вујошевића.

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Duplo jaci niste sigurno, a Balsa ce nam biti tek treci (a zapravo mozda cetvrti ili peti jer i Zek i Alen mogu na peticu) centar kao i do sada, samo tezak kornfleksas moze da pomisli da ce biti prvi ili drugi.
@

@bukvalno

pre oko 1 godinu

Partizan ne moze biti fenjeras u EL, dok god je zvezda tu... niko vama poslednje pozicije nece oteti nemoj nista da brines,to je godinama rezervisano za vas :)
G

Gost111

pre oko 1 godinu

@bukvlano,General dva f4 a tvoji? Idi gazi kupus mali

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

@bukvalno, videli samo vas u sezonama 1998/99 i 99/00 kada ste bili (blago receno) sramotni i katastrofalni i zbog dva poslednja mesta izgubili jedno mesto za nasu zemlju u Evroligi, bolje ti je da cutis.
y

yo.dorro

pre oko 1 godinu

Koga god da dovedemo, ja ne brinem, imamo najveceg trenera. Bice njihov "jun na kalemegdanu", samo isto kao i ove sezone.
д

да, да...

pre oko 1 godinu

...само наставите овако у кошарци и фудбалу 😂😂😂 и не брините ништа.
G

Gorannnh

pre oko 1 godinu

I ove sezone da je Zvezda imala prednost domaćeg terena,bila bi šampion ABA. Hoću reći da nije do najvećeg trenera...

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Oni da dovedu jos najmanje dva igraca, a mi najmanje tri igraca iako nam bez ikakve sumnje treba jer ce TV otici?! Partizan na 1 i 2 mora da dovede jos dvojicu, ja se nadam da Jaramaz skoro nikada nece igrati pleja, a na 4 i 5 nam trebaju jos trojica, ne dvojica. Lazarevic je pre svega krilo.

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

*treba pet
T

Tomy

pre oko 1 godinu

Jasno je da po imenima Zvezda trenutno ima bolji tim i više pokrivenih pozicija. Sad kad bi počela sezona kladio bih se sigurno na Zvezdu. Ali svaka nova kupovina Partizana može da promeni odnos snaga a Partizan još nije rekao zadnju reč. Iako Partizan ima sistem igre pokazalo se i da Ivanović brzo postavlja zvezdinu igru tako da mu novajlije nisu problem. Najveći problem će biti povrede i tu je Partizan slabiji jer igra sa skraćenim rosterom, pa Žoc stvarno mora da kupi 2 top igrača da bi izneo sezonu, dok Ivanoviću treba samo još jedan top igrač za završnu obradu. Sve u svemu čeka se kraj šopinga.

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Partizanu treba jos 5 igraca, znaci, ne 4, ne ni 3, a svakako ne 2. 2 top igraca na 1 i 5 i jos 3 EL igraca za popunu rostera. Smesno je da Jaramaz i Andjusic budu rezervne opcije na 1 i 2.
G

Gost123...

pre oko 1 godinu

Zar nije i Luka Mitrović opcija na pozicijama centra i krilnog centra u Crvenoj ZvezdI?
v

vi ste seljaci

pre oko 1 godinu

Opcija je isključivo za centra. Ne igra krilnog centra već duže i bukvalno svi naši centri osim Kuzmića mogu pre na 4 pre njega. Za 4 u modernoj košarci šut je moranje. A za 5 si u pravu, opcija je itekako.
A

AJ123

pre oko 1 godinu

Lazarević bek?
Д

Драгиша Мишовић

pre oko 1 godinu

Да ли је могуће да сте заборавили на Луку Митровића,за сада прву опцију у рекету и једног од носилаца екипе.
g

gostpgd

pre oko 1 godinu

zaboravili ste Luku Mitrovića 🤔
Z

ZetaReticuli

pre oko 1 godinu

Blago nama bez Mitrovića i sa Lazarevićem starim bekom šuterom.
M

Mythos

pre oko 1 godinu

Koliki ste amateri govori podatak da Luku Mitrovica niste uzeli u obzir. Cestitam
f

fmpdivaaa

pre oko 1 godinu

Trazi jos 12 igraca. Nista bez 25,26 u rosteru. Jer im se moze, a sto je najbitnije svima je garantovana bezbednost.

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Nejpir, Brazilac, Litvanac, Hanga, Simonovic, Bolomboj i Tobi-- sta ste vi sad, Ujedinjene nacije ili nato? Na stranu to sto ce vam doci jos (bar) dva igraca, i to ce verovatno obojica takodje biti stranci.
д

да, да...

pre oko 1 godinu

...зна се ко је нато клуб 😂😂😂 нема потребе да се спинује.
s

sadas

pre oko 1 godinu

Sada to nije bitno kada je Zvezda u pitanju

francuskapresuda@gmail.com

pre oko 1 godinu

Naravno da se zna, vi ste.