Komentari na vest

Zvezda reagovala na Partizanovo saopštenje: Neka oni odrede sudiju derbija

d

d15

pre 20 dana

Ala seru ovi iz Zvezde i sa njihovim sudijom će mo ih dobiti
A

Asteri

pre 21 dana

Zvezda nekome prica o kukanju i slicnim stvarima, da nije zalosno bilo bi smesno.
V

Veliki Krki

pre 21 dana

Ej, dosadni ste više sa Pavlom Ilićem i time da vas je navodno brutalno pokrao itd. I vi i vaše uprave. U toj sezoni (23/24) Partizan je u tri derbija osvojio 4 od mogućih 9 bodova. Što će reći da je 5 bodova "izgubio". Na kraju sezone imao je ukupno 78 od mogućih 111 bodova, što znači da je ukupno izgubio 33 boda. Čak i da je sve istina što pišete za Ilića, i da je sve namešteno Zvezdi, kamo vam nestade još 28 bodova? Jel i to pokrala Zvezda ili Pavle Ilić? Da ne pominjem da je u dva od tri derbija te sezone najbolji igrač bio Aleksandar Jovanović!
b

batabane

pre 21 dana

Ha ha ha...To je ono o cemu pisem godinama.Ladno moze Partizan da bira, I bice sve isto.Svi oni su pazljivo selektirani.Tu nema greske.Ajde nek izabere Partizan,ali strane sudije.
u

u jeee

pre 21 dana

Nisu uspeli da pronadju Danilovica i Vujosevica na vreme da im objasne kako se gepekuju sudije u slucaju nepristrasnosti, tako da su morali ovako da pritiskaju, idemo, izgovor broj 1 sudije, 2 je nedovoljno para, 3 prvenstvo je namesteno u slucaju loseg rezultata po njih, pa sledi napad na drzavu...
G

Gostgost

pre 21 dana

Pa kud istinom na Partizan i Grobare? Saopstenje sve u metu, ne bih nista dodao. I drago mi je sto su odgovorili, i to na ovaj nacin. Jer su vise dosadili i Bogu i narodu sa njihovim kukanjrm i teorijama zavere. Jedini klub na svetu koji se ugnjetava desetinama miliona evra. Bravo za saopstenje!
B

Bravo Terza

pre 21 dana

Pa naravno da ce ovi iz jsd nogometnog kluba da pisu saopstenja svaki dan i sire propagandu protiv svih sudije i Zvezde,posto Strah u njima izmice kontroli kako se blizi derbi i novi Poraz za njih posle koga se pozdravljaju sa titulom i 11 godinu za redom!
K

KKK

pre 21 dana

LJudi urazumite se ,ljudi koji vode zvezdu i partizan su u istom timu ,dokle vise podele i mrznje ,vidite da nas vekovima huskaju da se mrzimo izmedju sebe ,dokle vise
Z

Zvlat BG

pre 22 dana

Kada se Terza dohvati tastature ...

gemathegreat

pre 21 dana

Šta je tačno pogrešio i ako je on pisao ??? Da nije opet aparthejd u pitanju ???
M

Minhauzen

pre 22 dana

Dokaz da odijelo ne čini čovjeka. Skupo jeste, ali su maniri šibicarski i prostački. Ta se njegova primedba mogla se izjaviti i kraće i efektnije. Valjda ovi na vlasti imaju fetiš na mikrofone, šta li? Još uvijek ne cijeni to da je imao kao rijetko ko opciju ili zatvor ili direktor ili bos ili hadžija, a valjda kod takvih to ponašanje i ide jedno sa drugim.
B

Batistuta1

pre 22 dana

Dobro to,nego,jel se i dalje trpate u bu..u?
@

@bati

pre 21 dana

Tebe uvek...
U

Ugnjetavan

pre 22 dana

Ja bi da sudi zeljko pantic
@

@ugnjetavani

pre 21 dana

A ja bi da Terzic i Dzajic,delegiraju Dejana Andjusa,on je mnogo objektivniji od Pantica Zeljka,posto drustvo iz Ljutice Bogdana, ne dozvoljava da im utakmice protiv Partizana sude nase najbolje sudije Mazic i Jovanovic.Dovoljno je pogledati 172 vj.derbi i pogledati ili procitati analizu sudjenja pa vidjeti kako je gospon Pavle,spasavao CZ, iskljucivsi u 73 min. bez razloga Severinu i ne dodjeljujuci crveni nego zuti karton igracu CZ Havangu , koji je kao poslednji igrac odbrane na 25 m od gola srusio napadaca Partizana Kalulua,koji je imao otvoren put ka golu CZ.Sem sudijske organizacije cak su i tzv.sudijski experti Zdravo Jokic i Radomir-Raka Djurovic, u svojim analizama objasnili da je Partizan brutalno ostecen.
D

Deki_

pre 22 dana

Zvezda treba da se koncentrise na Lil a ne na ovu beznacajnu utakmicu koja je ovima prekoputa jedina da igra protiv nekog evropskiog tima. Kakav crni Partizan...pa nikad nam i nisu bili rival. Nasi rivali su Vojvodina, Radnicki, Spartak....
A

Amin_

pre 22 dana

Zvezda je rekla svoje. Stavite kojeg god sudiju zelite? Da sam na mestu Stankovica izasao bi sa omladincima, igracem manje i bez golmana...plus zabio bi si autogol na pocetku utakmice...i opet bi vas dobili. Samo...neko nema ni srama ni stida
S

Smislov

pre 22 dana

Niko tako nije plakao kao vi u doba Lukića i Vesića, kada su saopštenja išla kao na traci, umalo da vam SMS-om nije uplaćivano za struju. Doduše kao trogodišnji begunac od pravde imao si i svojih problema, pa se ne sećaš. Bili ste toliko pogubljeni da ste vikali Tole lopove, dok su vas hapsili, a politika puštala. Nije što si se krio 3 godine, već što su te oslobodili nakon 12 godina suđenja, jer ni u sudnici nakon toliko godina više nisu ni znali za šta te terete.😂 Čitam da je tadašnji predsednik tog suda bio ujedno i predsednik Nadzornog odbora u klubu u kojem si i tada i danas glavni. Kakva koincidencija. Iako ste bolji 3 puta sada i ti kukaš kao i oni, iako si baš ti krenuo sa tom praksom oko sudija.
D

Dex12

pre 22 dana

Jel to bilo kada kada je "k umirala i kada se gasila"? Kada se svake nedelje vijorila zastava na jugu sa Toletovim likom uz pesmu gasi Tole glupe cigane? Jel tada?
9

987

pre 21 dana

Pa vidis, nama su tad stvarno radili o glavi, nisu vas "unistavali" sa 25 miliona evra godisnje kao vas sada
G

Gostza

pre 22 dana

Terzic je prvo kmecao zbog Mazica, pa potom zbog Srdjana Jovanovica. Da imaju imalo stida i srama cutali bi i pokrili se usima. Ali nemaju besprizorci. Mozes im slobodno nadenuti sve prefikse, samo ne u vezi sporta.
N

Novi talas sile

pre 22 dana

A ne , pisamje izjava i saopstenja je Zvezdin zastitni znak koji ide godinam unazad , jos i pre Vesicevih cuvenih objava. Vi ste ti koji zive od manipulisanja i obmanjivanja javnosti. To se odnosi i na svoje navijace. Vi za drugacije ne znate i to je vas deo strtegije jos od osnivanja . Vise truda trosite na razne manipulacije nego igru na terenu. Za vas je to mnogo vaznije a u zadnjih trdeset godina vam je novac najvazniji. U zadnjih petnestak - opsesija. I dok niste pokrili sve, ceo sport a narocito fudbal svojom mrezom niste stali. Sad Kad je jos jedno prvenstvo unapred zatvoreno ide se dotle da se preti javno svojim rodjenim igracima da ako se orvenstvo ne uzme " nece vas biti". Vise se i ne krije koliko ste osorni i korumpirani pa se to i javno iznosi kao da je , a jeste vasa, vrlina. Ne hvala, ja a i mnogi drugi nismo taj tip ljudi i i nadam se da ce i oni uvideti ko te vi zapravo. Zvezda ja Srbija , kazu. Pa i jeste u smislu kako je organizovana i kako radi. Na racun sacice ljudi , svim sredstvima koristeci neosvescene mase.
П

Па...

pre 22 dana

...ниси ваљда мислио да ће неко ово да чита 😂😂😂
@

@novi talas

pre 22 dana

Razumljivo je da je tebi odgovarao stari talas... Kad su bar 7-8 klubova bile vase filijale a njihovi predsednici/vlasnici bili istovremeno na funkcijana i u partizanu a poneki i u FSS-u... Predsednici FSS-a, FSB-a, UFSS-a i UFSB-a sve do jednog partizanov kadar... Bili ste jaki, uticajni, ali hvala dragom Bogu kratko je trajalo...stvari su se vratile na svoje mesto. Ali samo nemoj o postenju i moralu, imaj bar malo dostojanstva....
Z

Zeljko1212

pre 22 dana

Vise od vas sigurno, i sad imate bebe al bebe ne idu nigde. Znaci vas svi kradu, ispade da ste prosli gore od jevreja
@

@@novi talas

pre 21 dana

Partizanovo je kratko trajalo ali ni CZ ne traje mnogo duze. Ali kada dodje kad tad do promjene vlasti, vdjecemo sta ce biti i ostati od terzinih i kokezijanskih titula koje su zna ne samo Srbija nego i region kako su osvajane i na koji nacin od 2018 g.pa do danas.Ne brini druze, stice cz prije nego sto mislis sudbina Steaue a sto se tice oduzimanja titula Juventusa i Glazgov Rendzersa.
M

Monstrum

pre 22 dana

Može bilo koji, samo da ne svira penal na 18 metara, da ne stavlja živi zid na 11 metara od lopte i da vidi kad lopta izađe metar u gol-aut...
П

Па...

pre 22 dana

...то је Јојић 😂😂😂
@

@monstrum

pre 22 dana

Tako je, da je Jojic tu potpuno bi vam bilo svejedno ko sudi...
M

Moze li...

pre 21 dana

A moze li neko ko nece da vam prizna gol dok gori baklja na 2m od naseg golmana? Ili da nama ne dosudi 3 cista penala? Ili da vama oprosti desetak kartona?
Z

Zeljko1212

pre 22 dana

Pa sta ja vama lose, igraca niste stvorili 3 god, drzava vas finansira. Ekstra, sigurno je i Zvezda kriva sto ste ispali iz sva 3 takmičenja u jednoj god, sto jedan klub iz Gilbratara igra LK a vi ne
N

Naravno

pre 22 dana

A koje ste to vi igrace stvorili i prodali od 2008 do 2018,i od cega ste ziveli.
П

Па...

pre 22 dana

...Лекић рецимо.
G

Gostza

pre 22 dana

Jak igrac Lekic. I on vas?
R

RS Rs

pre 22 dana

Ne nego je vas. Doveli ga iz trece lige za 30 000 eura, prodali u Osasunu. Da li vam je neko branio da vi to uradite?
N

Nebitan10

pre 22 dana

Da li je realno da Grobari kukaju na izbor sudije? Pa mi bi vas i bez sudija dobili, ja ne razumem, covece vi niste kadri da prodjete jedno kolo u Evropi, jedva dobiste Spartak, skoro izgubili od Radnickog sa igracem vise, kakva su ovo spinovanja? Cemu se vi nadate? Ili je ovo samo zavesa na sve sto se desava?
G

Greska.

pre 22 dana

Ne kukamo mi vec ovi iz Zvezde,prosli put kukali na sudiju Jovanovica i covek sklonjen ,sada opet kukaju da moze i on da sudi .
П

Па...

pre 22 dana

...пао је Куперов тест 😂😂😂 Тешко да може да суди, реаговала би Уефа.
g

gost3

pre 21 dana

Pa ako bi nas vec ubili zasto onda namestate ovog da sudi.Naravno da bi se osigurali ako nesto krene neplanirano.Zasto ne sudi Jovanovic vec cetiri godine derbi ako vam je svejedno ko sudi.
K

Krčkaju

pre 22 dana

Čim bude gusto, narod na ulicama, klimavo.. Onda zamena plana. Dajte da se svađamo oko terze i rasima. A narod glup ko k..
K

Kon

pre 22 dana

Dr. Alfa i klub koji vodi smenjuju komesara kad hoće, pravila o broju stranaca, bonusa.Sinovi vode drugi klub u istoj ligi gde igraju 7-8 pozajmljenih igrača od tate, po propisima koji su sami doneli. Pavle Ilić, Glođović, Nedeljković i ostala ekipa izabrana slučajno? I Zašto baš oni? Zna se čiji su to ljudi, to i mala deca znaju. I onda rukopis manipulacije već viđen. Kao kukanje, plakanje, kada se neko buni, a kada su kukali na Mažića,Jovanovića, Karadžića,Santrača, pre derbija i na Mesinu. Koji da nebi bio smenjen odredio ovu ekipu. Partizan ne treba da se pojavi na derbiju, neka pobede, ali ne dati da bahati drAlfa vadi k... na Partizan. Pa kako bude, dosta je ovoga.
Z

Zeljko1212

pre 22 dana

Kad su bili Banatski dvor, Metalac, Kula bilo lepo grobare, posteno, tad Teleoptik cvetao, reci tad bilo posteno grobare
N

Naravno

pre 22 dana

@Zeljko A sta vama bilo toliko lose ,pa Piksi vam u to vreme doveo onog Japanca od cak 2 miliona evra,ej u to vreme,dok Partizan dovodio Diaru za 30 000 evra.
N

Nenad1246

pre 22 dana

@naravno da ne. Omašio si jedno deceniju i po.
N

Naravno

pre 22 dana

@Nenad A koje je to Partizan dovodio igrace u bilo kojoj deceniji od 2 miliona ,a da ne pricamo o 5 miliona.
@

@naravno

pre 22 dana

Secas li se Sume, kako je lepo zonglirao na promociji 🤣🤣🤣🤣
П

Па...

pre 22 dana

...пре недељу дана сте нудили 5 милиона бундеслигашу 😂😂😂 Асано је коштао више од 2 милиона.
S

Splačino

pre 22 dana

Naravno Sećam se onog Sume što ga je zviznuo Sneži sa 30m kroz uši? 🤣 Najveća plata ikada u Partizanu 60.000e mesečno,u Zvezdani samo Stole ekonom mrčeni ima manje!
N

Naravno

pre 22 dana

@pa Asano nije kostao 2 ,nego 1 milion i to na rate Arsenalu isplaceno,a za sumu dato 1,6 miliona .Tada ste zbog Sume balavili godinu dana a i razni novinari koliko dato para,sada kad se daje za razne Babike po 5 milliona tad se ne balavi ,nego mora Zvezda da se pojaca.
В

Волино...

pre 22 dana

...Пенатко има милион евра 😂😂😂 Па вама прва петорка у кошарци, сваки има плату ко Арнаутовић 😂😂😂
@

@splačina

pre 22 dana

Ime ti bas pristaje... 🤣
F

Ffl

pre 22 dana

E moj napaćeni narode, terza i mijat kafu piju smiju se i predlažu jedan drugom da malo naprave žara pred derbi. Ova ideja je izgleda bila najinteresantnija jer znaju šta će upaliti narod, televisa presenta republica de serbia
M

Mnr1

pre 22 dana

Daj tog Jovanovica onda, posto mozemo da biramo
j

jaa

pre 22 dana

Evo ti Mijate sa kim se ti grliš i ljubiš sa njima ni u crkvu!
R

Raša P

pre 22 dana

Takvima kao ti nije ni mesto u crkvi. Crkva propoveda oprost i pomirenje a ne mržnju! Imam dosta drugara grobara i ni na kraj pameti mi nije da ih gledam navijački. Pokušaj da ne mrziš bići ti lepši život!
@

@ma ne

pre 22 dana

Alo 2003 Partizan je osvojiio 3 boda u grupnoj fazi,proveri ne piši kako su te ubedili,nego kako jeste,nije tesko...
@

@@

pre 22 dana

0 pobeda
@

@@ma ne

pre 22 dana

Sine, sezona 2010/11.... imali ste 0 bodova, sto nikad nikome nije poslo za rukom.... Ako vec zelis da se pravis pametan, a vidim da si dao sve od sebe bez obzira na oivicenost, makar proveri na internetu....ispadas smesan... 🤡
A

Ahaah

pre 22 dana

Pa on i ne spominje 2010,nego 2003 da Partizan osvojio 3 boda.
@

@ahaah

pre 22 dana

Da si dovoljno pismen shvatio bi da je rec o tome da drzite rekord sa 0 bodova u LS, nije pominjana godina... neki tvoj saborac mi je replicirao pominjuci 2003. a rec je o 2010. godini... Ali ti to ne mozes razumwti jer nemas kapacitet, a brze bolje si se zaleteo da pametujes...
@

@@@ ma ne

pre 21 dana

Hallo sinovac, Partizan je u LS 2010 imao NULA bodova, dok je to kao nikada nikome sa balkanskih prostora uspjelo CZ da 2007 g. u LU osvoji NULA bodova protiv protivnika koji sada ne igraju ni ligu Tijane Ajfon. A najveca evropska sramota jednog kluba iz Istocne Evrolpe se dogodila u sezoni 2023/24 kada je CZ igrajuci LS koju joj je obezbijedio Partizan sa svojih 12 odlucujucih UEFA bodova sezona 22/23 bila bez konkurencije najgori klub ne od 34 koja su igrala GF-LS gdje je bilo ubjedljivo poslednja 34.sa samo 1 bodom nego je bila NAJGORI KLUB EVROPE sto jasno stoji na sajtu UEFA, TE SEZONE od svih klubova za sezonu 23/24 a bilo ih je blizu 100 koji su igrali GRUPNE UEFA FAZE U LS,LU i LK. Dakle od svih 100 klubova CZ je bila najgora sa samo 1 osvojenim bodom.

Marko Kolasinac

pre 22 dana

Vi se i dalje lozite na ovo Zvezda-Partizan rivalstvo, satro, a ovamo prde u istu kantu, gledajte bre deco ako vec gledate fudbal ozbiljne lige, pustite ovaj lokalni cirkus i "sta je neko bio" pre 30, 40, 50 godina i tako dalje u nazad, a nikako napred, za evropske uslove imaju solidne budzete i opet ih nema nigde u Evropi, smejemo se Poljacima, a Poljska liga sporednim putevima nabila koeficijent o kome mi mozemo samo da sanjamo, kada dodje Evropa na red pune nas redom i to ne velicam Zvezdu koja eto ima kakve takve rezultate, dok ostalih nema, klasicni epizodisti koji traju do avgusta, max do januara dok ne prodju grupne faze po LE i LK.
Г

Гост

pre 22 dana

Звезда избацила првака Пољске ове године, лагано. Само спинујете, а појма о животу немате.

uskee1512

pre 22 dana

У нормалној држави због саопштења какво је изнео ФК Партизан исти би добио моменталну суспензију и избацивање из лиге! Ал не иде, где сад да их избаце а држава уложила само прошле године преко 20 милиона евра?
N

NSk

pre 22 dana

Samo još to da nam uradite i sve ste uradili.
t

tisikaomadjija

pre 22 dana

zna se koje fk i kk saopstenje, na jedno Partizanovo ide 10 zvezdinih.pozz :D
П

Па...

pre 22 dana

...зна се ко је ФК и КК саопштење, слажем се 😂😂😂 Само у кошарци сте ове године имали више саопштења него Служба за одржавање путева 😂😂😂
@

@Pa

pre 22 dana

Naravno da znamo vasa saopstenja i kukanja ,sto u Aba ligi sto u Evroligi ,sto kada se izgubi izadje Drdzelic da pokrali jadnu nam Zvezdu😂😂😂
P

Prtzn 90

pre 22 dana

U normalnoj drzavi Terzic i Covic bi bili na dozivotnoj robiji
П

Па...

pre 22 dana

...у нормалним земљама Партизан не би могао ни да постоји 😂😂😂
O

Ovako

pre 22 dana

Svi u Partizanu znaju da ako Zvezda napravi dobar rezultat u Francuskoj dolazi puna samopouzdanja i zato su pustili danas ovo sa sudijom. To vam je cela istina, ne trebaš biti puno inteligentan da ovo skontaš. Ali vidim da mnogi ne mogu skontati.
S

Skj

pre 22 dana

Ti si jedini ovo skontao a veze sa životom nema.
@

@sky

pre 22 dana

Čovek napisao istinu.
@

@

pre 22 dana

Sta imamo mi od vaseg rezultata protiv francuza? Mislis ono , aj da izgubimo od turaka 40 razlike samo da “oni “ ne odu dalje? Ne razmisljaju ta dva kluba isto
B

Borko N

pre 22 dana

Baj d uej, vas klub su bivsi treneri, igraci, i igraci drugih klubova optuzivali za namestanje. Pricate o Terzi i postenju? Gospodin covek za Bjekovica i sta je taj radio. Idite igrajte sa Zetom opet. I neka Milijasu sude ofsajd kad je dva metra izpred zadnje linije, to bi vi hteli da se vrati?
t

tisikaomadjija

pre 22 dana

ma kakvi, neka ostanu golovi iz metar gol auta, golovi priznati koji se i na snimku ne vide od golmana Partizana da je lopta presla liniju, penali svirani na 18 metara, penali u dobanovcima, asistencije rukom u pancevu,penali za pipanje u 16 kad god je 0 0, cela liga se upire da pobedi zvezdu, tata vodi jedan klub, sinovi drugi, ceo drzavni aparat sa svojim crveno belim salovima na rajku. to nam treba :D sve to i joss 50 stvari vs ofsajd milijasa i zeta hahahaha ovo nema nigde
S

Slavuj

pre 22 dana

Kada pomenu Milijaša i poništen gol to je jedini put gdje ste vi u derbiju oštećeni, a bilo je to prije 15 i više godina. To bi trebali nekako i obilježiti prikladno , možda sa izdavanjem CD sa snimkom te utakmice da se ne zaboravi. Samo saopštenje govori mnogo o vama kada kažete da pristajete da sudi Partizanov sudija i time indirektno priznajete da je delegiran vaš sudija. Ipak ste malo nervozni, a šta će tek da bude, ako rezultat ne bude u skladu sa vašim očekivanjima? Terzić je pripremio nekoliko verzija saopštenja, samo čeka pogodan trenutak da ih plasira.
D

Djalminja

pre 22 dana

Sramotno saopštenje Zvezde, Partizan nije spominjao koga hoće, nego samo da neće Ilića, kad ono Ilić sudi, svi znaju da će na kraju Zvezda imati minimum 10 bodova više od Partizana, ali posle 2017 Terza ništa ne prepušta slučaju, kreće Terzino proleće...uz pomoć Italijana koga je lično on doveo, jer ko su doktori nameštanja?
П

Па...

pre 22 dana

...ово је хит 😂😂😂 Чуј, Терзино пролеће 😂😂😂 То пролеће је почело 1945. и траје и данас.
X

Xyz

pre 22 dana

Kakvo Terzino, kad je Partizan pevi poceo?
S

Severna armija uvek je uz vas

pre 22 dana

Na marakani opet pesma stara svi navijači pevaju u glas,ponovo smo bolji od grobara a parni valjak opet traži spas,a spasa nema nece ga ni biti, jer naša Zvezda najbolja je sad, grobari će gorke suze liti, a oriće se pesmom beli grad
2

2 pitanja..

pre 22 dana

Da li je Terza bio na crvenoj listi interpola?? Da li je "Malčanski Berberin" (jedan od najvećih zlotvora u državi) bio na crvenoj listi interpola??
@

@2 pitanja

pre 22 dana

Daj nam ti odgovor molim te, posto vidim da mislis da znas puno a istina je da si oivicen kao tus kabina.... Evo ti nam reci da li je bio na "crvenoj interpolovoj poternici" i gde si ti to video tako plitak?
P

Pobeda je resenje

pre 22 dana

Partizan zeli da pobedi u derbiju tako da cilj opravdava sredstvo.
O

Ojo

pre 22 dana

Nek sudi Pantić
V

Vojislav III

pre 22 dana

Svadjaju se partizani i petokrake. Jadna Srbijo, kada ces se spasiti boljsevizma.
A

Aloo

pre 22 dana

Grobari uporno govore kako je Jovanović naš najbolji sudija? Gde to? Gde on to sudi?
A

Avangarda

pre 22 dana

Pa da malo vise pratis a manje botujes znao bi
@

@lazna avangarda

pre 22 dana

Ok, posto ti mislis da znas....koliko je Srdjan odsudio utakmica u poslednjih godinu dana ukupno Super liga/Evropa...priblizno?
N

Nanas

pre 22 dana

Treba odrediti Jovana Segrta, tek bi onda posle utakmice videli sta je kuknjava 😂😂😂
K

Koja1970

pre 22 dana

Molim vas objavite mi komentar?! Nema veze sa ovom vešću ali sam morao da napišem ovde!!! Gledam KRK Spartak-Zlatibor i vidim crnce u KK zlatibor?!!! Gorje otišla naša košarka!!!
S

Saarbrücken

pre 22 dana

Partizanu se obratio FSS,zasto ste se vi javili ili masli prozvanim ???
П

Па...

pre 22 dana

...ФСС не бира судије, не знам зашто сте им се обратили 😂😂😂
P

Pa

pre 22 dana

Stite svog sudiju,zato se i javili ocigledno ,nicim nisu bili prozvanim ,apsolutno nicim,spomenuo ih Partizan nije ,upravo to sto kazes Partizan se obratio FSS-U,jos koliko su bezobrazni i oholi spominju najboljeg sudiju Jovanovica koji jos malo pa radi u Partizanu ,Partizan njje nigde spomenuo Ilica ni u jednom konteksu sa Zvezdom.
П

Па...

pre 22 dana

...кад нисте споменули Илића, што пишете саопштења? 😂😂😂 А најјаче је потенцирање да ради у затвору, као да је он затвореник 😂😂😂
Р

Ранко Стојић

pre 22 dana

Време је да странац суди. Није ваљао ни Мажић док је био у топ 5 судија Европе о чему више да причамо.
D

Druže

pre 22 dana

U Grčkoj stranci sude, pa je derbi Aeka i Olimpijakosa bio fijasko. Mada sam i ja da stranac sudi, da ne gledamo ovaj cirkus. Ali samo nemce ili gore skandinavce dovoditi.
П

Па...

pre 22 dana

...неће им ни то одговарати, веруј ми 😂😂😂 Да им понудимо да нам они саставе тим тражили би да се врати Оњило у клуб па да њега ставе 😂😂😂
j

jedino

pre 22 dana

Taj derbi sto je sudio Ilic je mozda najbolje odsudjena utakmica poslednjih dvadeset godina,zato je i bilo toliko golova.Covek pustio da se igra fudbal,nije svirao kao da je u pitanju bezkontaktni sport,nikog nije ostetio svaka cast.
O

OstojinaABA

pre 22 dana

Najbolje bi bilo da sudi Tomislav Tomo Hordov. Sudi svaku utakmicu KKP, šta mu teško i PFC da uzme pod svoje.
M

Ma jok

pre 22 dana

Neka sudi Mrdja😂😂
П

Па...

pre 22 dana

...Јојић има највише искуства 😂😂😂
М

Можда??

pre 22 dana

Можда да изаберу судије, да меч почне Натхо ударцем са 11 метара и да игра Звезда са 9 играча?
E

Eureka

pre 22 dana

Mi razmisljamo o Lilu i kako da produzimo i reprezentujemo Srpski fudbal u Evropi...skupimo i za njih taj koeficijent koji godinama drzi da ne zavrsimo sa Moldavijom u istom rangu...a oni, oni samo kukaju i pljuju drzavu odnosno tanjir iz kojeg godinama jedu...odnosno uzimaju pare, i tako opstaju kao klub.
M

Ma da

pre 22 dana

Bitno da vi niste kukali na Toleta, i i ziveli ste 10 godina bez Evrope i bez prodaje igraca, ajde bre vi sakupljate bodove, da vam nije bilo Partizana nebi ni igrali direktno LS.
G

Gagimagi

pre 22 dana

Hahahaha. Cuj da nije Partizana. Bodovi koji se uzimaju u obzir su oni ostvareni u zadnjih pet godina, a vi ste u zadnje vreme poznati kao ucesnik sva tri takmicenja u istoj sezoni. A da, zaboravih da ste i isali iz sva tri posle tri kola. Hahahah
П

Па...

pre 22 dana

...да. Без Европе смо се задужили скоро 100 милиона евра. То је тренутни дуг који нико не враћа. Зато су нас и избацили кад смо коначно освојили титулу. Мијатовић без иједне продаје смањио дуг за 25 милиона 😂😂😂
M

Ma da

pre 22 dana

A vi po cemu ste poznati po tome sto 10 godina na Adi ste ribarili ili sta dok Partizan jedini igrao Evropu .
@

@Pa

pre 22 dana

Sta se pa vi bunite vi ste sa mi sa 25 bez prodaje,vi sa 50 bez prodaje i jos se nesto bunite.
@

@ma da

pre 22 dana

Znamo i kako... Jos uvek drzi rekord Lige Sampiona sa 0 osvojenih bodova u grupnoj fazi.... Mnogo ce vremena proci jos da bi neko uspeo da ih nadmasi u tome... 🤣🤣🤣
M

Ma da

pre 22 dana

Da smo smeli da se pojacamo za ls a da vi niste kukali ,ako se Partizan pojaca za LS ima da bude mnogo jak i nece da bude zanimljivo prvestvo sigurno bi i osvajali bodove.
П

Па...

pre 22 dana

...сигурно 😂😂😂 Обзиром да сте последњи пут победили у Купу шампиона 1983. сигурно бисте се наосвајали бодова 😂😂😂
M

Ma da

pre 22 dana

Osvojili bi daje Partizan gledao sebe otisli bi ne tri nego 10 koplja iznad Zvezde ,nebi sada gledali ovaj bezobrazluk i ovoliko kompleks od dodicne strane.
@

@ma da

pre 22 dana

Niste smeeeeeli? Vi ste to nama izasli u susret? Aha, onda ok... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
M

Ma da

pre 22 dana

Klinac si pa ne znas,nismo samo vama ucinili ,nego i celoj ligi,Partizan je gubio bodove,jedva i pobedjivao, nije toliki kvalitet bio na strani Partizana prema Zvezdi,bili su tu skoro izjednaceni i po kvalitetu i po budzetu
@

@ma da

pre 22 dana

Sine, jedini klinac ovde mozes biti ti... Pisem ti argumentovano a ti neke bajke... Sigurno sam stariji od tebe, navijam za Zvezdu ali definitivno sam vise upucen od tebe sta se sve desavalo u partizanu poslednjih bar 25 godina ako ne i vise.... Zato ako vec hoces da baronises, baronisi nekog ko nema pojma bas kao i ti...
w

www

pre 22 dana

Što tvorza nije ovo rekao pre nego što su izabrali Ilića da sudi? Jedno je sigurno uvek ste bili kukAVice bez obzira što ste osvojili 8 titula za redom i što imate 100 miliona budzet uvek ste se bojali Partizana čak i ovako slabog.
П

Па...

pre 22 dana

...ти се очигледно плашиш, па видиш у другима оно што си сам.
P

Pigeon

pre 22 dana

Ja sam znao da ce odrediti ovog zatvorskog cuvara, jer je to bilo maximalno ponizavanje Partizana. Lik koji je Partizan krao i ostecivao kad god je sudio, a posebno u derbijima. Ali, onda sledi slag na tortu. "Neka odrede oni sami". Ha, ha, ha...koja caci bagra. Poruka je, mozete da odredite koga hocete, svi su nasi i svi ce vas krasti ako bude bilo potrebno! Pozdrav svim partizanovcima sa porukom, izdrzacemo jos i ovo malo...
s

svaki naki

pre 22 dana

Tako je brate.
G

GV

pre 22 dana

A zašto ovo "zatvorski čuvar" naglašavate, kao da je zatvorenik, a ne čuvar? Da li je greh biti čuvar u zatvoru?
Z

ZvezdaCrvena

pre 22 dana

Koliko jos malo? Vi 80 godina čekate da budete bolji ali nikako da dođe to vreme.
z

zsks

pre 22 dana

I tako kukate i plačete već posljednjih 8 godina, a i ranije ste kukali i još ćete da kukate .
@

@pigeon

pre 22 dana

Pises neistine.... Da smatras da vas je ostetio na ta dva derbija nekako i mogu da te razumem....ali nije in sudio samo te dve utakmice Partizanu. Izguglaj koliko vam je jos utakmica sudio, kakav vam je tu skor, koliko ste bodiva osvojili... Pises kako vas je na svakoj utakmici "ostecivao", a ne znas ni sam koliko si lupio kao otvoren prozor...
J

Ja r

pre 22 dana

Razumem ove u Partizanu, imaju 2 utakmice bitne u sezoni i to protiv Zvezde i onda moraju svim silama da poremete protivnika. A Zvezda misli o evropi, a ovo im je usput onako.
P

Profesor 0.6

pre 22 dana

Samo se ti teši hehe...Davno sam vam ušao u glavu.Vama je ovo najbitnija utakmica.Bitnija čak i da kojim slučajem možete da igrate finale te lige Evrope.Ako mi ne veruješ napravite anketu
@

@profe...

pre 22 dana

Ispasti za mesec dana u tri evropska takmičenja. To je fenomen.
П

Па...

pre 22 dana

...да, да, јако сте нам важни 😂😂😂 Сећам се кад су гробари плакали на прослави титуле 😂😂😂 А Звезду помињете и кад играте са Жалгирисом 😂😂😂
@

@Pa

pre 22 dana

I vi ste nas spominjali na utakmici Cukaricki-Olimpijakos ,i to celu utakmicu ej ides da navijas protiv Srpskog kluba i jos koliko te pucaju kompleksi spominjes Partizan.
П

Па...

pre 22 dana

...може и овако. Наброји једну утакмицу Партизана у којој се не помиње Звезда 😂😂😂 Било који спорт.
g

gost222

pre 22 dana

trebao je i Bjekovic da bude predsednik saveza pa neko nije dao
П

Па...

pre 22 dana

...ми нисмо дали. Не неко, него ми 😂😂😂
S

Severna armija uvek je uz vas

pre 22 dana

Pricace ti da su oni bolji, da su davno prosli nasi dani, al' ne znaju kad se Zvezda voli svi su dani ponosni i slavni. Pricace ti da se ona gasi, ti sto nikad nisu tako sjali. Ljubomorni neka im uzdasi, jer ostace tek komsija mali. Ne veruj im sine, i ponosan budi, sto zvezdasko srce bije ti iz grudi. Ne veruj im sine i ponosan budi, sto zvezdasko srce bije ti iz grudi.
m

mile majonez czv

pre 22 dana

i kamen da zaplace,suza suzu stize...
K

Keks plasma

pre 22 dana

Čekaj, zašto onda mi stalno kukamo kada nam sudi Jovanovic? Nemojmo da menjamo teze i da budemo licemerni. Zašto nam ne sudi Jovanovic? Čovek je ni kriv ni dužan etiketiran.
K

Kažu

pre 22 dana

Neki ovde, zašto su se javili iz Zvezde. Pa kako da se ne jave kad ovi direktno kažu da je Zvezda izabrala sudiju. I sve su to baš danas pokrenuli kad Zvezda sutra igra važnu utakmicu. Samo budala veruje u slučajnost.
D

Da kako da ne

pre 22 dana

Samo budale veruju Terzi "nemoj da vas davim ako ne osvojimo titulu".
D

Da kako da ne

pre 22 dana

Obavezno promenite. Nemojte da vas gospodin Terza davi na kraju prvenstva.
R

Raša P

pre 22 dana

Rekao je Terzić da će uzimati titule dok ne ode u penziju. To si zaboravio.
D

Dobro se secam

pre 22 dana

Ja se sećam da su grobari za Mazica govorili da je lopov jer je dosudio dva penala na utakmici
R

Raša P

pre 22 dana

Bilo bi tesno da sudi Natho!

Sakur

pre 22 dana

Ovi zaboravili na kuknjavu kada je tole bio hahaha
P

Profesor 0.6

pre 22 dana

Problem je u tome što ovaj vaš "Tole" nema nameru da sjaši...
B

Beda

pre 22 dana

Dodje tako vreme kad pametni zacute, budale progovore, a fukara se obogati, reče Ivo Andrić. Čudi me da lice sa poternice daje ovakvo saopštenje, oličenje poštenja i cestitosti, dok kako on reče Manitu lebdi nad Marakanom I cuva ih. Zvezda ili srpska Steaua, kako ih u Evropi zovu je najveće zlo u istoriji jugoslovenskog fudbala. Kad započinju uspon, pa 2012, poznata mi nešto godina, oprosteni dugovi Agrobanci 17,5 mil evra I Marfin banci 5 mil evra, fantomska firma oprostila dug od 10 mil evra dato da se plati poreski dug, Gasprom do sad dao 80 mil evra, državni sponzori bar 150 mil evra, Ultracop, Knez Petrol I ostalo privatni sponzori bar 150 mil evra, budzet veci od svih klubova zajedno superlige I prve lige, ali veci i dug od svih zajedno od 82 mil evra po APRu krajem 2024 godine, sudijska organizacija sve zvezdini ljudi, FSS svi zvezdini ljudi, još i Manitu koji lebdi nad Marakanom. I vi bednici nezajazljivi koji imate obraza i morala koliko žaba dlaka, govorite o titulama, uspesima. Pa i Palilulac bi sa tolikim parama bio prvak države. Srđan Jovanović ne može da sudi zvezdine utakmice i tačka tako rekao Terzić, a Pavle ilić deklarisani zvezdas sa šipke koji je 2 puta uzastopno teško oštetio Partizan moze. Nema reči u srpskom jeziku kako bi ste se vi nazvali, ogrezli u hipokriziji i dekadenciji, samozivi i nezajazljivi, sve bi dali, sve ostale uništili samo da je vama dobro, izrodi. Kad tad, nicija nije do zore gorjela, pašcete tako da vas niko nece sastaviti. Smucili ste se navijacima svih klubova i većini ljudi.
i

istina se mora sakriti

pre 22 dana

Brate nista novo nisi rekao i napisao. Devedeset posto navijaca u Srbiji to zna.Cutis i trpis. Za dve do tri decenije pisace se o svemu ovome na jedan drugi nacin.Al slaba vajda od toga...
П

Па...

pre 22 dana

...ниси ваљда мислио да ће неко ово да чита 😂😂😂
B

Borko N

pre 22 dana

Pa eto i ti progovori u ovom vremenu, pa se pronadji u svom komentaru. Zaradite pa trosite. Zvezda dotira drzavu, vi ste paraziti, i to je cinjenica. Sad tako oboleli mozete da umislite bilo sta. I te cifre koje pominjes. Ti znas ko je kome i koliko dao. Ali paranoja vas ubi, to ne veruje ni izvestajima UEFA. Uostalom, dobili ste 10 puta vise para od Vojvodine, Cukarickog, TSCa. Gde su vam rezultati. Izgleda da Palilulac ne bi ispao iz tri evropska takmicenja u sezoni, da je dobio para koliko i vi. Sramote ljuske.
@

@bednik

pre 22 dana

Sine jel realno da si napisao ovaj elaborat koji, siguran sam, bas niko nije procitao... Verujem da je pun patnje, iskrene tuge, laznog postenja... 🤣🤣🤣
Г

Гост

pre 22 dana

Сине, Звезда је српски клуб, југословенски је тај твој за који навијаш, а чији успон није почео никад јер је увек био и остао само мали комшија европског и светског првака Црвене Звезде! Какав успон и каква 2012.година и какве паре, Звезда 1991. године отишла у вечност, треба да стојите док причате о нама. Ми остварили више победа у Европи ове сезоне него ви у претходних 5, нама је важна борба за даљи пролаз у европским такмичењима, ви нисте наша мерна јединица уопште, имате ту срећу што уопште играте са нама, треба вам увести квалификације и за то, сувише смо велики клуб за вас да играте са нама.
m

mr_wolf

pre 22 dana

Zeznuo si se, 2012 je uplivalo 4 miljarde 845 miliona i 350 hiljada evra. Uspon je poceo tako sto je Zvezda , kada je osvojila titulu dobila zabranu za Uefa takmicenja jer nije imala licencu, pa je kvalifikacije za LS igrao tvoj Partizan. To je ista ova licenca koju vam placa drzava. Isto tako, uspon je krenuo tako sto ste u prvih 5 godina valadavine Zvalavog, osvojili 3 titula a Zvezda 2. Znam, vase su drugacije, postene, i oslikavaju vasu snagu da pobedite sistem i osvojite za Zvezdu namesteno prvenstvo. Ma zaboravili smo Hajduk Kulu, Banat, Bsk Borcu, Smederevo, Spartak, Metalac, Slobodu, Backi Jarak, Donji Srem.... U sustini, vi ste toliko posteni da ovo uopste nije vasa Karma sada. Tek ce da patite, ko god je na vlasti. Za one pesmice sa Stanojevicem na celu, niste svesni kakvu ste sami sebi karmu navukli. Ta kolicina mrznje u tim godinama, pa to je nesto nezabelezeno, ali reko sam, ovo vam je tek pocetak , jer znas, moras da pazis sta zelis drugom, jer ce se mozda bas tebi to desiti.
D

Dragorax

pre 22 dana

Druže, nabroja ti pola milijarde! Odvadi malo, nije ti ovo FM
m

mig29

pre 22 dana

nije valjao Mazic sad ne valja Jovanovic i to evropske sudije ...al zato je pavle ilic pravi
A

Alo brre

pre 22 dana

Zvezda nije dozvolila da sudi Jovanović on najbolji sudija? Pa i vi za najboljeg sudiju košarkaškog uvek govoriti kako je lopov i zvezdin sudija Bujoševića,obraza nemate koga ste vi nasli da prozivate?
Л

Лаик

pre 22 dana

Европа све показује. Један клуб је у нокаут фази ЛЕ, а другог нема ни на мапи. И то је једино мерило, бар су тако причали кад су они доминирали. Иако нису имали ни 50% Звездиног успеха у Европи. Митомани што би рекли њихова браћа Рвати.
Č

Čuj ovo

pre 22 dana

Zvezda nije dozvolila da sudi Jovanović on najbolji sudija? Pa i vi za najboljeg sudiju košarkaškog uvek govoriti kako je lopov i zvezdin sudija ,obraza nemate
a

aleksa1010

pre 22 dana

A da je Zvezda trazila odgodu utakmice, pa izvrnuli bi Srbiju naopako..Ovako se uzdaju u zamor igrača..
D

Dejan45

pre 22 dana

Zanimljivo Partizan se oglasi prema FSS a prozvanim se nađe ko: pa oni čiji je i predsednik fss i cela sud.organizacija, iako nisu direktno prozvanim, pronašli se. Sramota je kod toliko para koje su ugruvali na skupa pojačanja da još moraju stimati sudije da ih guraju. Na stranu derbi, to rade celu sezonu, evo i zadnje kolo kako su rukom dali gol
A

Alo brre

pre 22 dana

U tvojoj glavi smo dali rukom gol, pročitaj pravila jednom
P

Prle.

pre 22 dana

Upravo to, Partizan se prema FSS - u za izbor sudija oglasio nije nista rekao za Zvezdu, ne razumem poentu zasto se ovi iz Zvezde oglasavaju, jos spominju Jovanovica da jos malo pa radi u Partizanu, Partizan nije rekao za Ilica dali radi ili ne radi u Zvezdu, dali je sa Sevara ili bilo sta, ovo je cist bezobrazluk pa neka opet ide onaj Mijatovic i neka se grli sa njima dok im se ovako popisavaju na klub.
B

Bole01

pre 22 dana

Hahaha sta da stimaju, zbog koga? Ko je Zvezdi iole nekakav konkurent u nasoj ligi? Niko, ni blizu.. tako da smesne su to price, ali ako je vama tako lakse, podrzavam..
Г

Гост

pre 22 dana

Кад си глуп, а није те ни срамота да то покажеш. Пронашли се у саопштењу у вези меча који играју са нама?! Не, него ћемо да се пронађемо у саопштењу које се односи на ваш меч са Сабахом или како се већ зову они великани од којих испадате пре него што ми истински европски великани почнемо сезону. Ви никако да схватите да ми нисмо исти ранг, нисмо никада ни били, Црвена звезда је велики европски клуб, ви то нисте ни на Балкану.
p

poručnik

pre 22 dana

i Zalizani Mijat je ovakvom tipu Zvezdanu prostirao crveni tepih?E moj Mijate,sad si se baš prosuo!
s

samo

pre 22 dana

Pa sto su pisali saopstenje,naravno da sledi odgovor.Realno nije u redu vrsiti tako pritisak na sudije tri dana pre utakmice.Naravno da ce posle toga svirati u korist Partizana,da ne bi bilo posle ono,jesmo vam rekli.
R

Rade Neđeljkov

pre 22 dana

Da sudije rade svoj posao (i to mislim na prave sudije a ne na fudbalske) u CZ ne bi imao ko da diktira i piše saopštenja. Zamislite u kom pravcu bi išao život Zvezdana Terzića da su sudije i sudovi radili svoj posao. A što se tiče fudbalskih sudija i Crvene Zvezde ovaj Ilić samo nastavlja ono što su radili Šipka, Mrakić, Marković iz Kos. Mitrovice, Majo Vujović, Obradović i još stotine njih (na primer onaj što je svirao penal na 18 metara...ne znam kako se zove).
П

Па...

pre 22 dana

...Мајо Вујовић отишао у пензију у дресу Партизана 😂😂😂
@

@Pa

pre 22 dana

A Babarogic i Radoman u kom dresu otisli i u koju skupstinu🤣 🤣 🤣
R

Rade Neđeljkov

pre 22 dana

@pa Kad već pričaš o tom dresu trebao si da napišeš zašto je to i u kojim okolnostima bilo. Na stranu dres, ajde neka i bude da je Majo Vujović navijač Partizana, da li to negira činjenicu da je milion puta sudio u korist Zvezde? Isto toliko puta i na štetu Partizana. Za onog Grujića ste isto pričali da je tražio Jovetiću dres ali...taj Grujić je u derbiju svirao penal za Zvezdu jer je lopta pogodila Rnića u koleno. A ko je tada bio predsednik saveza? Tomislav Karadžić. Znači, u periodu kada je na čeku saveza Tole partizanovac, sudija partizanovac svira nepostojeći penal za Zvezdu u derbiju! S druge strane, u tom Toletovom mandatu za Partizan nikad nije sviran penal. Tako da...ne mlatite.
@

@PA

pre 22 dana

A dali bi vam valjao Danilo (grobari čokot Niš) Grujić?
a

ajahah

pre 22 dana

Pa ti zalizani idi i xestitaj rodjendane i dalje...
U

UefaMafiaUbija

pre 22 dana

Ovo je priznanje. Priznali su da su oni birali Ilića pa sad kao aj vi.
S

Sunking

pre 22 dana

Jesi dobro?
k

kako to brate moj

pre 22 dana

Pa vi birate sudije kako sad mi da izaberemo ???
z

zaboravni ste nešto

pre 22 dana

a kad ste vikali Tole lopove i šarali ceo grad kao neka sekta šta ćemo s tim?!?!
П

Па...

pre 22 dana

...нећемо ништа 😂😂😂 Бирајте судију, нудимо вам и ту могућност.
@

@Pa

pre 22 dana

Sta ima mi da biramo, nismo mi vi da kukate nedelju dana ako sudi Jovanovic da nece da igrate.
П

Па...

pre 22 dana

...све им даш, стадион, Зиђин, лиценцу и мониторинг, вар, страног председника судијске организације, селектора репрезентације, нудиш им да изаберу судију и опет не ваљаш 😂😂😂
y

yui

pre 22 dana

pa kad kod vas nema nista sto valja...a da bio Piksi pa ste se odrekli njega
M

MarkOnijea

pre 22 dana

Pogledaš samo ko ti vodi klub. Lik koji kači na socijalne mreze sta je kacio sa crvenom rukom, lik sa potrenice, lik sa fejk doktoratom, lik ciji sinovi pistoljima prebijaju menadzere, jedna karikatoura i simol ovog tuNog vremena koje zivimo.
S

Sherlocked

pre 22 dana

Dobar odgovor,lep . Lopta u vasem dvoristu , eto izaberite i gotova prica Ako gospodin Mesina dozvoli. A takodje mogli bi da ne trazite alibi u napred i ako je ikako moguce da nas zaobidjete u bilo kakvim komentarima. Jer mi sutra igramo protiv Lila, za Srbiju, za nas ,za koeficiente. Da i vama pomognemo, da ne postavite opet svetski rekord i za mesec i po ispadnete iz Evropskih kvalifijacijama sto je bruka ne samo za vas nego celu drzavu.
G

Gogi23

pre 22 dana

Mesina da dozvoli? Taj se pita ko I senilni predsednik fss. Zna se da je ovaj koji piše saopštenja, sa slike u sredini, taj koji određuje sudije pa mu krivo sto su ga prozvali s prstima u pekmezu
P

Potop

pre 22 dana

Grom iz vedra neba! Šta ćete sad, kukala vam majka?
m

ma jel?

pre 22 dana

Ovo glumljenje gospodstva pada u vodu kada se zna da isti ovaj klub nije pretio da nece igrati derbi koji sudi Srđan Jovanović, najbolje rangirani sepski sudija. Sada bi da glume neku gospodu, misle da su svi u ovoj zemlji izlapeli i da se ne sećaju više od dva dana unazad.
В

Волино...

pre 22 dana

...прочитај текст, може и Јовановић 😂😂😂
V

Većina

pre 22 dana

Samo naslove čita.
@

@Volino

pre 22 dana

De moze Jovanovic da pobedi Partizan pa da se svi smeju Zvezdi.
g

gost222

pre 22 dana

a u stvari ne moze, blef, sudice pavle
@

@Volina ti tata

pre 22 dana

Pročitaj ti vaša pređašnja saopštenja. Pisali su ga isti ovi tipusi kao i ovo današnje. Pa se odlagao derbi posle njeva, a sudija promenjen. :)
G

Gost Djape

pre 22 dana

Mozda utakmicu treba da sudi njihov bivsi igrac Jojic, pa da im dosudi koji penal.
M

Ma jok

pre 22 dana

Treba Mrdja, gde sam sebe saplice i nema srama da sutira.
j

ja sam jaaa

pre 22 dana

Joj ako to vi kazete, udjes na gugl i nadjes za 10 minuta preko 20 saopstenja doticnog kluba kako kuka i place u ime drugih klubova. A i brzo zaboravljaju gospoda iz ljutice bogdana da su slali zahtev sudijskoj komisiji da im ne sudi Srdjan Jovanovic sto sudijska komisija uveliko postuje, a i terza izgleda zaboravlja da je pre 2-3 godine pretio da zvezda nece dolaziti u humsku ako sudi Jovanovic, pa su tada smenili predsednika sudijske komisije i doveli santraca
П

Па...

pre 22 dana

...ево, сад нуде и Јовановића, очигледно вам ни он не одговара 😂😂😂
y

yui

pre 22 dana

pa da su ga toliko zeleli mesina bi ispostovao doduse sad je gospodin mesina
П

Па...

pre 22 dana

...сад вам и Италијани сметају 😂😂😂
@

@Pa...

pre 22 dana

Druze nije to poenta, mucni tim mozgom malo ako ga imas uopste, a ocigledno ga nemas. Svrha mog komentara je da ukazem da doticni proziva partizan za kuknjavu, a on sam kuka u ime drugih klubova godinama unazad i preti da nece voditi tim na derbi ako jovanovic sudi.
П

Па...

pre 22 dana

...мућни и ти мало мозгом 😂😂😂 онда прочитај текст. Не наслов, него текст 😂😂😂 Управо је понуђен Јовановић. Заправо, можете да бирате судију. Шта још треба? Да нам бирате тим? Не би ме изненадило да Терзић и то понуди, ако се опет огласите 😂😂😂
P

Peki30

pre 22 dana

Koji je to nivo nadležnosti, bahatosti, u saopštenju kolektiva koji samo 1 coveku može da zasluzi što je i ceo savez i fss i sud.komisija u njihovoj službi.. i na svim tim trofejima.. a taj čovek svakako nije ovaj koji piše saopštenja i potroši brdo državnog novca na propala pojacanja

severna tribina

pre 22 dana

Nego sto nego moj Pavlinjo,pa necemo vam ja i moj kum Terza zaboraviti nosenje ksoeva sa Kalisa..Uzivajte delije moje u ingenioznim potezima Pavleta Ilica 🤗
В

Волино...

pre 22 dana

...каже се Павла, а не Павлета 😂😂😂
p

pravo lice

pre 22 dana

Godinu ipo Partizan ima novu upravu. Danas su se prvi i jedini put oglasili povodom sudija. Nacin na koji su dobili odgovor je sraman, ispljuvali su ih za sve pare. Lako je davati takva saopstenja, kada je kod tebe i noz i pogaca.
s

senseimaster

pre 22 dana

Zašto bi se i javljali povodom sudija kada ih oni i drže na drugom mestu tabele,pa da nije njih bili bi na granici plejofa i plejina
A

Aha.

pre 22 dana

Partizan je izdao saopstenje ne Zvezdi nego FSS-u zbog izbora sudija, koliki samo frustracija i kompleksa imate da ste se vi nesto javili, i jos pominjete neku kuknjavu, jel vas sramota ili terate neku silu jel vam se moze, ko kukao na vec delegiranog sudije za derbi Jovanovica, ko smenjuje celu sudijsku organizaciju, sram da vas bude.
S

Seet

pre 22 dana

Pa ovi su izdali saopstenje ffs da partizan izabere sudiji. Šta vam sad ne valja? Izaberite i ćao. Ne, nego jednostavno znate da ste slabiji, pa kukanjem skrecete pažnju jer mislite da ćete sigurno izgubiti.
o

opet on

pre 21 dana

Da, mi smo iskompleksirani od vase istorije tj od vas Evropskih i svetskih prvaka!
G

Gregori

pre 22 dana

E konačno posle dugo dugo vremena jedno gospodsko saopštenje. Svaka čast. Tako brate. Eto nek izaberu sami, neka sve izaberu. Sve što zatraže ispunite im
P

Pedja108

pre 22 dana

Svaka cast na saopstenju. Stalno kukaju i to je njihov stil, da sudiji bude neprijatno bilo sta sto dosudi protiv njih. Ako treba neko da dobije zuti karton, mislice sudija, posle ce da se zale zasto su dobili itd. Srdjan Jovanovic zaista, samo sto ne nosi dres Partizana. Vise puta je u derbijim ostecivao Zvezdu. Mislim da bi cak i Bjekovicu dao pre da sudi nego njemu. I Partizan uvek gleda da usicari na racun umora Zvezde posle evropskih utakmica. Setite se kad su oni imali jednom neko pretkolo ili sta je vec bilo. Cirkus su napravili u FSS, da ne igraju u sredu nego cetvrtak, sami su promenili termin utakmice, a onda FSS umesto da im kaze da se ne moze menjati kalendar takmicenja, on premesti utakmicu u petak, da s eodmore jos vise. I ni to im nije pomoglo.
P

Pjer Karden

pre 22 dana

Ja kao navijač Zvezde smatram da nije uredu da on sudi,realno sa nađe šipke je samo to ga diskvalifikuje,plus pod istragom je UEFE a realno pravio je hao u derbijima i to ne uvek na njihovu nego i na našu štetu,on nema šta da traži u derbiju i ne znam ko je dao nalog da se on delegira.Imamo tim 6 puta skuplji od njih i bar 3 puta kvalitetniji i nema potrebe da im se daje ovakav alibi.Ubuduće derbi treba da sudi stranac kao u Grčkoj i kraj balade.
G

Gost222

pre 22 dana

Blef, sudiće pošteni pavle
M

MekinliRajt

pre 22 dana

Kakvo spinovanje strašno,ko je kukao i plakao i pretio ne igranjem utakmice ako sudi Srđan Jovanović a pre njega i Milorad Mažić.
D

Dzoni-1970-

pre 22 dana

Sta je ovo Mijate? Zar ovako da ti kaze prijatelj Terza?
S

Saša_PFC

pre 22 dana

Kako moze da nebude regularno prvenstvo ukoliko C.Zvezda na kraju bude prva.Bože moj pa to je najavljeno i pre pocetka prvenstva da ce biti prvaci tako da je dalji tok takmicenja izgubio smisao.Zar ikome moze biti neregularna utakmice ako je u proslom kolu igrac C.Zvezde igrao rukom pre postizanja gola C.Zvezde...svasta pa kad igraci Zvezde ivraju rukom to nikako nemoze da se sudi protiv njih.Svi znamo da je UEFA zvanicno iznela podatak da su 2013 i 2014 gdine naj vise penala u Evropi sviralo za C.Zvezdu...pa svedoci smo bili da su ivraci padali van kaznenog prostora i to da se ne dokotrljaju u 16.metara svira se penal.zaboravili smo svi da je prosle sezone Terzic zamenio kompletnu sudijsku komisiju koja odredjuje sudije za utakmicu i to iz razloga da sudije nisu dovoljno svirale u korist C.Zvezde.Sta...o čemu mi pricamo secamo se svi da je Igracima C.Zcezde lopta izlazi po pola metra u gol auto i nista..postigli su gol koji je lagano priznat.Sad mi pricamo ovde nesto...sve se radi da Partizan nebude prvak jer se neko uplasio Partizana...svu znamo da ne poztoji ni promil šanse da ne da pobedi Partizan u derbiju vec barem da se utakmica zavrsi nereseno glupo je opterecivati se....
N

Nanas

pre 22 dana

Prvo se opismeni,vrati se u osnovnu skolu,pa onda pisi romane po portalima,covece,oci zabole dok se procita sta si ti napisao,a onda shvati da je najnormalnije da najjaci tim bude prvak,tako ce biti i ove sezone,i pripremi se za 3,4 laka komada u nedelju,pa makar i ti sudio .
G

Gost222

pre 22 dana

I ako moze javite nam banku gde možemo da pozajmimo 17m € i da ne vratimo, i da dovedemo 20 stranaca i da na dan pred početak prvenstva promenimo pravilo o broju stranaca, dajte i tendere i zemljište u BG da naši malo zidaju, dajte i predsednika FSS da postavimo, i što samo derbi, celu listu da biramo i svako kolo, i ko ispada...
A

AK10

pre 22 dana

Konačno jedno kvalitetno saopštenje, direktno i ponižavajuće za rivala. Nek izađe Željko Pantić i nek sudi slobodno.
B

Brale

pre 22 dana

Ovo nije ponizavajuce, ovo ti je cist kompleks i frustracija, Partizan se upste nije obracao Zvezdi da ovako izliva kompleks neki.
@

@brale

pre 22 dana

Kako se nije Zvezdi obraćao, čitaj malo između redova. Direktno su prozvali Zvezdu za izbor sudije.
1

187$

pre 22 dana

Mene je sramota u njihovo ime.Da li postoji neko da im poveruje
П

Па...

pre 22 dana

...вас гробаре и треба да буде срамота, али ви не знате за срам 😂😂😂
R

Robert Lewandowski

pre 22 dana

Kada je Srdjan Jovanović trebao da sudi derbi - zvanično nas najbolji sudija, ovi iz Cz su se bunili, a sada pričaju o nekoj kuknjavi... Pavle Ilić je deklarisani navijač Cz, postoje slike, a veći dokaz od onog psovanja i deranja na igrače Partizana kao i kriminalnog sudjenja nije potreban. Postavljanje njega da sudi derbi je čista provokacija i dokaz na čega liči nas fudbalski savez. Znamo vrlo dobro zbog čega je Cz šampion već osam godina... Čak je uspela da izgubi i onu jednu nameštenu titulu kada je bio kec na krovu, pa je Nikolić uzeo titulu i vratio ih na fabrička podešavanja.
П

Па...

pre 22 dana

...очигледно је и у Европи намештено 😂😂😂 Иначе, Павле Илић је Србин, а Срби већином навијају за Звезду. Нешто вам не сметају Богдан Богдановић и Желимир Обрадовић 😂😂😂
s

senseimaster

pre 22 dana

Slažem se vratio nas na fabrička podešavanja i uzmemo 8 titula za redom,što pokazuje da je ta godina ipak bila neka greška i da je tu titulu i uzeo onaj kome je i bila nameštena.
B

Bss

pre 22 dana

Znači priznaješ da je ta jedna bila nameštena, pa ste je vi pošteni osvojili, ali Zvezda onda kroz četiri kola kvalifikacija ulazi u LE i kreće vaš pakao.
R

Robert Lewandowski

pre 22 dana

Pa da, izgubila je jednu nameštenu titulu, dobro sam rekao, ostale nameštene je uzela. Ne znam šta nije jasno!? 😅
ц

цз косово

pre 22 dana

ауууууууу, ниски старт!
d

drSpasic1989

pre 22 dana

lep odgovor na njihovu kukumavku hah, stvarno bre samo kukaju..
s

slušaj ovog

pre 22 dana

Reče navijač kluba koji je pre godinu dana pretio da nece igrati derbi ako sudi Srđan Jovanović, pa je posle taj derbi odložen, a sudija promenjen. Vas možda odlikuje pamcenje kao u leptira, ali ima nas koji pamtimo sve.
T

TD

pre 22 dana

To je bilo pre vise od godinu dana, sigurno nije samo toliko proslo, a pitanje je i da li su tu isti Derbiji u pitanju, odavno su isterali Srdjana.
X

Xe, xe

pre 22 dana

Ja ne mogu da verujem sta citam, pa ko kukao da nece da igra derbi ako sudi Jovanovic, i ovi pricaju o kunjavi.
П

Па...

pre 22 dana

...прочитај текст, може и он 😂😂😂
X

Xe, xe

pre 22 dana

Citam i ne verujem sta citam, da pricaju o nekoj kuknjavu, a Terza kukao nedelju dana na Jovanovica, naravno da treba najbolji sudija da sudi a ne ovaj seo bio pod istragom.
П

Па...

pre 22 dana

...опет ниси прочитао текст 😂😂😂
X

Xe, xe

pre 22 dana

Procitao sam, ne mogu da se nauidim da neko prica o kuknjavi, a kukali na delegiranog sudiju Jovanovica.
J

Jbt

pre 22 dana

Pa zamisli vlasnik kluba bude kum predsednika države ,koji dolazi na tekme Zvezde ,i ti izjaviš mi smo bolji i kvalitetniji …a jok druže imamo istu ekipi iste igrace iste dugove sve isto 🤣🤣🤣
R

REAKCIONAR

pre 22 dana

Samo sto im je predsednik drzave ujedno i predsednik kluba,a terza je tu pro forme samo posto onaj bajagi ima "drzavnih obaveza"..jedino sto je za 14 godina vlasti uradio je to da unistava Partizan,sve drugo dao neprijateljima Srbije
П

Па...

pre 22 dana

...замисли дође ти председник државе на утакмицу, подврне рукаве и скаче 😂😂😂
F

Firmić

pre 22 dana

Zaboravili ste kad je predsednik države dolazio na utakmice sa šalom Partizana oko vrata. Kada je vaš dugogodišnji predsednik bio na čelu FSS. Kada se u svom UO imali dve trećine predsednika tadašnjih prvoligaša. Kada ste još pre prvog kola imali dogovor 3+3 sa tim istim predsednicima. Kada ste u znak zahvalnosti za učinjeno na terenu zaposlili Danila Grujića.
T

TD

pre 22 dana

Samo sto su Grobari zvizdali tadicu, a vi ovom vasem koji je takodje navijao zasukanih rukava (i to mnogo vise puta) nikad ne smete ni da zucnete...
П

Па...

pre 22 dana

...да, да, како да не 😂😂😂 поломили сте се у борби против Тадића 😂😂😂
f

floyd mayweather

pre 22 dana

hahahhahaha tooooooo

Bojank91

pre 22 dana

hehe

SKIZ

pre 22 dana

Послати им и списак наших играча који су доступни за меч. Па нека нам изаберу и стартну поставу. Можда може овај што има мерцедеса у гажари и да јави Станковићу кад да врши измене, ко да уђе и то?
P

Partizan Bgd

pre 22 dana

Šta se pravite ludi? Srđan Jovanović je prestao da sudi derbije na lični zahtev Terze nakon što je čovek, iz VAR sobe, pozvao glavnog sudiju da pogleda snimak penala koji je zatim poništen. Eto to je greh sudije koji ne sme da sudi derbije, a Pavle Ilić koji pomera živi zid na tribine i isključuje igrače Partizana kao na vaterpolu mora da sudi. Stvar je veoma jednostavna.
c

cv

pre 22 dana

jel to onaj terzic koji je oterao mažića i jovanovića iz srpskog fudbala
П

Па...

pre 22 dana

...сигурно је отерао и Желимира 😂😂😂
B

Borko N

pre 22 dana

Op, munem :)
7

743839229

pre 22 dana

Када имаш целу судијску организацију и државу иза себе небитно је ко суди дерби, зна се ко је фаворит судијске организације и ове власти...
M

MrZrex

pre 22 dana

Trebali su da predlože Danka Lazovića za glavnog sudiju, Milku i Rasima za linijske, a zalizani da bude delegat.
K

KBK

pre 22 dana

Cuj ovog retarda. Kome ti munes?
Z

ZVEZDAS-bombas

pre 22 dana

743839229 Dzaba ti sve to.... Evropa sve pokaze ko kako igrao u srpskom prvenstvu ! neko 4 uyastopne pobede u LE, a neko toliko pobeda nema za 10 godina !!!! Hvala Bogu pa sam ZVEZDAS !