Komentari na vest

Zvezda herojski poginula: Rendžers 56 minuta živeo u strahu, a onda je Kent ugasio nadu

R

Respekt od iskrenih

pre gotovo 3 godine

Ako ostavimo po strani navijačku ostrašćenost, svaki navijač Crvene zvezde čuće od prijatelja, drugara ili kolega koji navijaju za Partizan, Vojvodinu ili neki drugi klub, da je Zvezda odlično izgledala u obe utakmice protiv Rendžersa. Jer, pravi prijatelj ne bi slagao svoga prijatelja oko neke stvari koja je toliko očigledna. I to što smo bili dobri nekada je sasvim dovoljno, umesto da te protivnik otrese kao prašinu sa revera. A sreću nekad imaš, nekada nemaš... Sad je bilo ovako, sledeći put biće drugačije.
p

paaaaa

pre gotovo 3 godine

realno ls je daleko iznad nasih klubova,moze da se igra al nece tu biti rezultata,le taman za zvezdu trenutno,lk taman za partizan i jos jedan klib ce tu uleteti pa ono mozda bocne neki bod,treba tu jos dosta muke da bi dostigli nivo porta,viljareala i tako tih osrednjih klubova
E

El Guapo

pre gotovo 3 godine

Dobra borba,prava lavovska…Ponosan sam na momke,dali su sve od sebe,uzdizemo se polako,sada branimo titulu,i pohod na ligu sampiona,nekog mladjeg igraca jaceg kvaliteta,uigravanje Motike i jos nekoga,i jos jace,bolje,upornije.Napred Zvezda!!
G

Gostionica24

pre gotovo 3 godine

A drug preCednik jel cestitao na moralnoj pobedi?!?!?!Samo napredno,kao i vecina medija slavi uspesno ispadanje!!!
B

Biramo društvo

pre gotovo 3 godine

U vreme kada je Crvena zvezda bila prvak Evrope i sveta, naši konkurenti bili su najbolji timovi planete, a na ostale se skoro nismo ni osvrtali. Sada ponovo, iz sezone u sezonu, počinjemo da gledamo u pravcu Liverpula, Kopenhagena, Milana, Glazgova... I zato je danas naša konkurencija bila satkana od najboljih timova Lige Evrope, pa je potpuno besmisleno da se osvrćemo na one koji nisu taj nivo. Jer, kako kaže naš narod, s kim si - takav si.
t

to samo

pre gotovo 3 godine

Zvezdaska masinerija ume da ispinuje da je ispadanje iz evrope uspeh i da je poraz nekakva pobeda ha ha cirkus kao i uvek
M

Mrcina

pre gotovo 3 godine

Jednostavno nismo imali sreće.Vratilo nam se za krasnodar,kopenhagen,salcburg.Odigrali smo vrhunski,razbili smo rendžers,pojeli smo ih u ova dva meča.Ponosan sam na ove momke,dižemo se iz godine u godinu.
L

Ludnarod

pre gotovo 3 godine

Pojeli znači da si ih i fizički uništio. Naša fizička sprema je 0 na odnosu na ostale timove iz lige Evrope. To što si stvorio šanse ok ali nadtrčali su nas u obe utakmice . Kako Zvezda tako i Partizan. Splavovi su Meka i Medina.
V

VecaBgd1971

pre gotovo 3 godine

Neverovatno koliko grobara je gledalo Zvezdu, jos neverovatnije je da, pored kakve takve nase pobede, oni imaju vremena i obraza da komentarisu nase vesti umesto da gledaju razmontiravanje njihovih pulena protiv Fejnorda(part 2). Sta su ti kompleksi, neizlecivi. Sto se tice Mocarta ima da vas saljem ovakav komentar dokle god ga ne objavite.
v

veci bdg

pre gotovo 3 godine

Da neko skrene paznju da na svakoj vesti koja ima veze sa partizanom komentarise vise zvezdasa. Neka krene redom vest po vest pa ce se uveriti
F

Familija

pre gotovo 3 godine

Neka gori SEVER i pucaju mreže VOLIMO TE ZVEZDO ČAK I KAD JE NAJTEŽE
R

Realan optimizam

pre gotovo 3 godine

Toliko šuteva u okvir gola i toliku razliku u udarcima na gol Zvezda nekad nema ni na utakmicama domaće lige, iako je Rendžers i po tiltulama, i po evropskom statusu i po trenutnom kvalitetu, kao neko ko je izbacio Dortmund, bolji od cele naše lige. Ali to što je Zvezda učinila na terenu bilo je dovoljno samo za pobedu u Beogradu, koja jeste iskorak u odnosu na prošlogodišnji dvomeč sa Milanom jer je Zvezda ipak dobila jedan meč u prolećnoj nokaut fazi. I sad je realna sledeća stanica prezimljavanje u Ligi šampiona ili četvrtfinale u LE.
S

Stvar navike

pre gotovo 3 godine

Jednom kada se ukrcaš u evropski voz i izdigneš se iz domaćeg okruženja, više nema povratka nazad. I kad se navikneš da pobeđuješ Liverpul, Salzburg, Bragu ili Kopenhagen, ili da igraš egal sa Milanom i Rendžersom, logično je da stremiš višim ciljevima. Jer to onda postane stvar navike i svakodnevna rutina.
A

A za gol ćemo lako

pre gotovo 3 godine

Bitno je samo imati više šuteva na gol i golova iz ofsajda od evropskog okruženja
S

Slaba odbrana

pre gotovo 3 godine

Stvar navike-Sporo taj voz nesto ide,10 godina se vukao,a skoro 30 išao dva na sat...Egal sa Rendzersom,ni blizu egala...
F

Familija

pre gotovo 3 godine

Rastemo iz sezone u sezonu uskoro brate moj uskoro blizu je trenutak velikih stvari samo napred ZVEZDO
O

Odusevljen

pre gotovo 3 godine

Jedini nezadovoljni Zvezdom su grobari 😂 smehotres... Ljudi bukvalno vise placu ovde nego zbog njihovih 8 primljenih golova od Fejnorda 😂😂.... Ne birnite mi smo ponosni na momke, jer nzamo da lestvica ide gore... Sledece sezone je polufinale
P

Pali se tenk

pre gotovo 3 godine

Još 3 gola Rendžeru i Barsi da se tresu gaće od rezultata 7:2 u šansama. I kako polufinale kad se stremi ka LŠ? Nije bitna mušema daj da se ložimo sa nikad jačim Ludogorecom i Černomorecom
V

V. Popović

pre gotovo 3 godine

Dobro je što smo nanišanili Evropu i što nam je Evropa cilj. Kad bismo mali jaču konkurenciju u domaćem prvenstvu, bilo bi nam lakše da dobijamo ovakve runde, ali ipak je najvažnbije da smo sve bolji i bolji.
5

5arda od fejnorda

pre gotovo 3 godine

Slazem se potpuno!👍
3

32 titula

pre gotovo 3 godine

ZVEZDO VOLIM TE.
K

Korak po korak

pre gotovo 3 godine

Prvo smo postali stalni učesnici grupnih faza LŠ i LE, pa smo počeli da igramo i nokat fazu na proleće, Polako, stepenik po stepenik, niko nikada nije rekao da će put vraćanja na staze evropskih uspeha biti lak. Ovo sada je dobro, a biće još bolje. Onako kako Zvezdi i pripada.
N

Napredak unazad

pre gotovo 3 godine

Prošle godine 3:3 sa Milanom, sad 2:4 sa Rendžersom. Pre dve godine Liga Šampiona i mušema, sad dobra je i Liga Evrope. Bitno da je doktor angažovao internet armadu u pomoć.
Ј

Јован 84

pre gotovo 3 godine

Кад је жреб сутра?
I

Ideeee gassssss

pre gotovo 3 godine

Pada Barselona u grotlu Rajka, biće 15:2 u šansama!
M

MudjaYT

pre gotovo 3 godine

Na PESu? Ja organizujem u 12:00
C

Cipiripi LE2

pre gotovo 3 godine

Bravo Zvezdo, svaka cast i igracima i navijacima, ovakvo gazenje evropa ne pamti, ja ovako nesto nisam doziveo, igraci Rendzersa nisu znali gde biju, nisu znali sta ih je snaslo, pojeli smo ih
I

Ikron

pre gotovo 3 godine

Hahahahaha....ti si decko bas duhovit i veliki saljivdzija😂😂😂
N

Naša Zvezda

pre gotovo 3 godine

Ono kad si ispao, a tvoj klub te napunio ponosom. A Rajko, Šeki i ostali vitezovi Zvezdine mladosti gledaju odozgo s neba, namiguju jedni drugima i kažu: To je naša Zvezda.
L

Ljubav na prvi pogled

pre gotovo 3 godine

Dr. Terza se istopio.
h

hahahahahahahahaha

pre gotovo 3 godine

Kakve vitezove spominjes alooooooo hahahahahaha jeli ti doobro
G

Gosrt 12345

pre gotovo 3 godine

Borjan zapalio jedan kent, celo vreme držao kutiju kenta u golu
d

delija 2223

pre gotovo 3 godine

haj ja sam prezadovljan igrom i zalaganjem,jos da pobedimo na izborima kao u proteklih deset godina,jos 5 ide u nizu titula.......
K

Korektora

pre gotovo 3 godine

zamolio bih redakciju da ne objavljuje ovakve komentare, politici nema mesta u sportu. A posebno ne ovakvoj nakaradnoj, za šaku evara politici. Sport sportistima.
Ј

Јован 84

pre gotovo 3 godine

Да ли је звезда прошла даље? Нисам гледао утакмицу,чујем да сте разбили Ренџерс ,али ипак испали.Како се то десило?Судије вас покрале,нисте имали среће,или Ренџерс био бољи?
A

A i ofsajdi ubiše...

pre gotovo 3 godine

Igrali američki fudbal, mislili da je onaj veliki gol od 20m a ne ovo malo sićušno pa sve oko njega
V

VecaBgd1971

pre gotovo 3 godine

Jel gledas bar ove tvoje majstore kad nase vec nisi?! Da te uputim, trenutno je 2-6 za Fejnord, ukupno...polako ima jos 40 minuta
G

Gost22

pre gotovo 3 godine

Piksi namestio
T

The Nightwalker

pre gotovo 3 godine

Bolje 8:3, nego 4:2, je l tako, jadnice? 😂 Petardizan ponos! 😂
m

mile av delija

pre gotovo 3 godine

sa ovim rendzersom se i sparta igrala,sramota koga nismo prosli
G

Gost123

pre gotovo 3 godine

Grobare o..... I!!!
G

Gost123

pre gotovo 3 godine

Jos samo da dodam ovaj Ohi i oba Talijana nisu to sto Zvezdi treba ljetos ako Bog da paljba, polako cistiti tim!
a

argh

pre gotovo 3 godine

Za Falka si u pravu. Pičini 2 godine nije igrao i sve je bolji. Komentarom za Ohija si pokazao da ne znaš fudbal.
S

Samo hvala, ništa više

pre gotovo 3 godine

Pamtim i kad smo nakantali Real 4:2, i kad smo posle 2:0 u Beogradu ispali od Kelna, i Milano sa Van Bastenom, Rajkardom, Barezijem i Maldinijem na Marakani, i sve druge utakmice koje su od Crvene zvezde napravile evropskog velikana. I uvek sam se pitao kada će mi se vratiti taj osećaj klupske veličine. E, vratio se. Sada
A

Ako ništa drugo

pre gotovo 3 godine

Do Metalca barem
b

box

pre gotovo 3 godine

Penal mora da se da..mislim na prošlu utakmicu.Tipično Skotski fudbal,bez lepote,bez akcije...ne znamo sa njima
G

Gigames

pre gotovo 3 godine

Fudbal je u vecini slucajeva igra u kojoj se igra koliko se ima novca. Zvezdi je falilo srece u ovom dvomecu. Takodje falilo joj je i znanja. Mnogo novca se daje za strance, Ohi nije bolji od Pavkova, ali se mora novac opravdati pa vise i igra. Ovaj Rendzers nije neki bauk. Gledao sam ga protiv Spate u Pragu. Bas sam se nadao da ce ga Zvezda izbaciti. Zvezda radi dobru stvar sa okupljanjem dijaspore. Medjutim da bi se smatrala velikim klubom mora da promijeni sivu eminenciju. Trebaju joj pametniji, a ne dziberi. Nece vas gledati onaj sto arbajta i cijeni novac. Kad vidi da se dovode kurta i murta. Isto mislim i za Partizan. S tim da Partizan nema novca za takmicenje sa Zvezdom. Mora tome da se prilagodi i da iz te pozicije vreba svoju sansu. Ostatak drzave neka zatvori svoje klubove. Nema para za sve.
i

istaklala

pre gotovo 3 godine

Ohi ima ono sto Pavkov nema. Brzinu, prvi korak i osecaj gde treba da bude u toku akcije. Pavkov brat veceras nula od anticipacije, kasnio je u svakom utrcavanju i pozivioniranju.
r

ranGo

pre gotovo 3 godine

за истаклала... имаш павкова у игри у реду а шта је његова нај јача карактеристика, мислим игра главом и скок... па колко центаршутева је било вечерас а за то није павков крив, катаји дави до бесвести и не само вечерас тако је радио и у милановцу. Као да је лопта његова па не може то тако ако си колектив...
G

Gostgost

pre gotovo 3 godine

@gigames, ok, ali Ohi je daleko bolji od Pavkova.. Pavkov je spor i trom, on jeste čvrst i jak u skoku i duelu, ali nema ni neku tehniku a ima slab na šutu nogom-neznam kako mu je ušla ona protiv Liverpula… Ohi je pokretljiviji ,aktivniji i napred i Nazad, Ohi ima onaj “instinkt” gde će lopta biti,gde će se možda odbiti-a taj “talenat”, odnosno “nos za loptu” imaju samo vrhunski centarforu kao npr.Mitrović, Lewandovski, pa i Mario Mandžukić… Ohi je došao iz lige u kojoj je bilo najviše po 4000ljudi na stadionu, tako da je večeras i sam pod dojmom,(pre toga je imao utakmicu u Škotskoj i pre toga derbi sa Partizanom), njemu samo treba vremena.pozz
G

Gost1245780

pre gotovo 3 godine

@Gigames, kažeš :” Ohi nije bolji od Pavkova, ali se mora novac opravdati pa vise i igra.” Prvo -Ohi jeste bolji, Drugo -Ohi nije kupljen,on je potpisao kao slobodan igrač,kakve novce treba pravdati? Na njemu CZ može samo zaraditi eventualnom prodajom.. Pozz
U

Ukupno 2:4

pre gotovo 3 godine

Kao nacija volimo da slavimo poraze.
A

Al u šansama 20:4

pre gotovo 3 godine

Bitna je moralna pobeda
d

dottore 13

pre gotovo 3 godine

Prvo večeras je Zvezda pobedila i drugo toliko vam to smeta. Mi volimo svoj klub i to smo i večeras i u Glazgovu pokazali, a vi možete da kiptite od ljubomore u tim vašim malim jadnim żivotima. Tako je uvek bilo i tako će biti zanaveka. NAPRED ZVEZDA !
M

Mekmanaman

pre gotovo 3 godine

Na stranu konačan rezultat, ali odavno nisam video da je Zvezda igrom ovako nekog razbila u Evropi u obe utakmice. Dioni došao na pola priprema i dao dva gola na tri utakmice u Evropi, Ohi prošao propreme, došao kao najbolji strelac Norveške lige i na dve evropske utakmice nije dao gol, čak šta više je tragičar. lepo je to što je on dao gol Metalcu, ali dobro je rekao Rade Bogdanović posle prve utakmice i one promašene šanse majstore doveden si da na ovakvim utakmicama daješ golove.
V

VecaBgd1971

pre gotovo 3 godine

Mojne mi Dionija spominjati molim te, gde si ga iskopao
O

Ovo mi poznato

pre gotovo 3 godine

I Inđija sabila Zvezdu pa Zvezda penalima na 20m odnese 3 boda
o

ohi je

pre gotovo 3 godine

danas odradio svoj posao a cak pavkovov.odradio je pavkovov posao tako sto je svaku visoku loptu smirio i podelio a cak je i tom pavkovu namestio loptu na prazan gol al sta vredi kad je pavkov fizicki totalno nespreman
B

BD

pre gotovo 3 godine

Pobedom smo zaokružili vrlo dobru sezonu u Evropi,sada napad na titulu.Momci veliko HVALA. ZVEZDA,SAMO ZVEZDA.
R

RedStar91

pre gotovo 3 godine

Veceras sam ponosni Zvezdas!Glavu gore momci,dali ste sve od sebe,mozete biti ponosni!Danas ste bili bolji rival,stvorili dovoljan broj sansi i zasluzeno pobedili!Sutevi na gol 18:7 za Zvezdu,u okvir gola 13:4 za Zvezdu.RAZLOG ISPADANJA:Nedostatak sportske srece u Glazgovu(i veceras donekle),kao i nedostatak koncentracije,pribranosti i sportske inteligencije pred golom u vecerasnjoj utakmici.Osim toga,Rendzers je ipak stabilniji i suvereniji tim iako nije bio bolji.Jos jednom se pokazalo da se fudbal igra za golove i da je bolji onaj tim koji je postigao vise golova,kraj price!Uzalud sanse,dobra igra,sve je to uzalud ako fale golovi.Vazno je ipak da je Zvezda pobedila jer je i zaradila i donela bodove za svoj i srpski koeficijenat.Zvezda je iz godine u godinu sve bolja i siguran sam da ce Deki dovesti jos dva-tri kvalitetna pojacanja(tipove igraca koji nam nedostaju),da bi mogao i kvalitativno i koncepcijski da podigne ekipu na jos veci nivo.A sad Zvezdo,napred ka 33. tituli sampiona!
A

A ne gol u gostima

pre gotovo 3 godine

Alo Čeferine da se uvede pravilo 2 šanse = 1 gol jel to jasno bre?
G

Gosty

pre gotovo 3 godine

svaka čast
G

Glodbar

pre gotovo 3 godine

Realno Zvezda ni blizu prolaza, i ovo 2:1 jedva i srecno.Partizan realno osvaja ove sezone, a mogli bi i Fejenorda iznenaditi, bi blizu su bili prvu. Pozdrav
M

MiroslavSu

pre gotovo 3 godine

''I ovo 2 1 jedva i srecno'' Sta si ti gledao objasni Boga ti.

gemathegreat

pre gotovo 3 godine

Evo iznenadili ih. Korpa žutih kartona i evo 1:0 za Fejenord.
1

1/4 finale zasluženo

pre gotovo 3 godine

Alo bre kako ni blizu? A tri gola iz ofsajda? A penal promašen? A neuklizavanje Pavkova? Znači moglo je da bude bar 7:0 i da oni nisu dali 4 komada to bi onda bilo 7:0 ne vidim šta nije jasno? UEFA mafija!
1

1/4 finale zasluženo

pre gotovo 3 godine

Alo bre kako ni blizu? A tri gola iz ofsajda? A penal promašen? A neuklizavanje Pavkova? Znači moglo je da bude bar 7:0 i da oni nisu dali 4 komada to bi onda bilo 7:0 ne vidim šta nije jasno? UEFA mafija!
V

VecaBgd1971

pre gotovo 3 godine

Hahaha...dobar vic, evo iznenadili ste ih, primili ste samo 1 i jos jedan cist a ponisten, nema WAR u ovom prejakom takmicenju. Da pevate jer je trebalo dosad da gibite sa 3...4 razlike. Da li ti realan sta pricas...sta vi osvajate? Uvek realni grobari
B

BD

pre gotovo 3 godine

Ako nije problem,pojasni mi malo prostije,šta si ustvari hteo reći.Hvala.
m

mogli bi

pre gotovo 3 godine

ali osam komada je vasa realnost...
Š

Šampion Evrope

pre gotovo 3 godine

Ispadala je Crvena zvezda i od Reala kad je vodila 3:0 na poluvremenu, i od Milana zbog magle, gubila je i polufinale Kupa evropskih šampiona u finale Kupa UEFA, ali su uvek nakon tih poraza dolazile još veće pobede. Samo neka ide redom, istorija nas uči da gledamo u prošlost da bismo videli šta nas čeka u budućnosti. Zato je Zvezda opet velika, kao što je to bila u najvećem delu svoje istorije. I protiv toga se ne može.
G

Gazda ponosan

pre gotovo 3 godine

E svaka ti ga dala. Centrala da je pisala ne bi ovako lepo sročila.
B

Botovi zeznuli

pre gotovo 3 godine

Alo bre omašili ste minus/plus na odgovor. Kakvi amateri majko moja...
J

Jao meneee

pre gotovo 3 godine

Strepeo..od čega..
Z

Zar nije jasno

pre gotovo 3 godine

Od 3 gola iz ofsajda?!?
G

Gost222

pre gotovo 3 godine

Od Fejnorda.
G

GostKg

pre gotovo 3 godine

Sjajna igra Crvene Zvezde, ali izmene su uzasne bile. Izvede covek Ohija a ostavi Pavkova koji nije mogao da mrdne. I umesto da izvede Kataia on izvede najboljeg igraca Ivanica. U svakom slucaju svaka cast na igri u obe utakmice. E sad posle ovoga treba da ih motivises protiv Kolubare.
L

Laže igrica

pre gotovo 3 godine

Aloooooo pa ne sme ovo ovako ima taj efekat zvani Marakana 4:0 preokret
I

Ipak se ponavlja

pre gotovo 3 godine

Ovako je bilo u vreme naših očeva, kad cela Srbija gleda Crvenu zvezdu, i većina stanovnika koji navijaju za nju, i manjina koja navija za neki drugi klub. Istorija se stvarno ponavlja, a prirodni zakoni su ipak nepromenjivi... Srbija- Beograd-Crvena zvezda.
V

VecaBgd1971

pre gotovo 3 godine

Naravno brate, to je stvar kucnog vaspitanja, uvek bilo i bice
P

Pozz od Srbije

pre gotovo 3 godine

"Cela Srbija" = 100 hiljada koji gledaju Zvezdu i lože se i 50 hiljada koji gledaju Partizan i lože se. Ostatak ima pametnija posla, prvenstveno da zaradi za 'leba, pa čak i za ove "ložače", da ne svisnu od gladi u svom loženju.
@

@Pozz

pre gotovo 3 godine

Samo u BG večeras 1/4 miliona gledalo tekmu. Tišina.
T

Teeeja

pre gotovo 3 godine

Ma realno ljudi ja ne znam što stalno imate potrebu da kritikujete nešto... Ja znam samo jedno... Imam 33 god. I prvi put sad mogu da gledam Zvezdu, a da znam da realno može da pobedi skoro svaku ekipu ne računajući top 10 evropskih ekipa. Momcima svaka čast! Ne samo ove 2 tekme, nego inače. Svima do jednog! To je to što imamo, barem znam da nas neće obrukati
Š

Šamrok i Omonija

pre gotovo 3 godine

E Šerife iz Tiraspolja, što li si u Top 10 evropskih ekipa, da si bar 11.....
B

Boba89czv

pre gotovo 3 godine

A pobedismo i tu top 10 ekipu... 🤷‍♂️ Nista nije nemoguce... nismo kvalitetniji od tih top ekipa, ali da ne mozemo da ih dobijemo ili prodjemo ne bih ni za Real mogao da garantujem... momentum, trenutak, Marakana... mislim ne kazem da je to sigurica, ali tipa dao bih Zvezdi 20% sanse protiv takvih ekipa...
B

Bari91

pre gotovo 3 godine

Jedna dobra vest u kvalifikacijama za LS ćemo biti do kraja nosioci a to bi se moralo iskoristiti. Kopenhagen je ispao i pretrpio katastrofu od PSVa kući.
Č

Čuj nosioci

pre gotovo 3 godine

Zar ne bejaste ni sad nosioci protiv Šerifa? I onomad protiv Omonije?
m

mentalavb

pre gotovo 3 godine

olcina utakmica..gobeljic standardno dobar pos trani,fejsa je mogao bolje..cupic na golu odlicam..erci stoper solidan,ohi padac prve kalse,ivanik zuto zlato
Z

Zar baš sad?

pre gotovo 3 godine

Jao Piksi crni sine pa šta uradi?!?!?
p

pogledao

pre gotovo 3 godine

obe tekme zvezde protiv rendzersa odgledao i partizan prvu sad gledam drugu.Glavni utisak...zvezda videla koliko je blizu ozbiljnog fudbala,partizan video koliko je daleko od istog.Toliko od mene,bez ljutnje samo realan komentar
G

Gest

pre gotovo 3 godine

Bolji i realniji komentar nisam odavno procitao.
h

homer simpson

pre gotovo 3 godine

Dok je predsednik republike nas delija ziv,nicega se ne bojim kao zvezdas..osovjciemo prvenstvo,za evropu me briga
M

Mesina

pre gotovo 3 godine

Ovi komentari mi liče na ono kada je Milošević rekao da smo pobedili NATO.
N

Naravoučenije

pre gotovo 3 godine

U životu je najvažnije biti moralni pobednik!
3

3x3

pre gotovo 3 godine

Zašto te to čudu kada mi vekovima slavimo Kosovski boj koji smo izgubili i potom 500 godina tlačeni od Turaka.
G

Gost98

pre gotovo 3 godine

Bravo momci, odlična utakmica i pobeda za pamćenje! Da smo malo bolje realizovali šanse mogli smo i do prolaza, ali nema veze. Svaki zvezdaš mora biti ponosan na ovu generaciju i na ovaj istorijski uspeh naše Zvezde. Sada svim snagama da zgazimo sve do kraja, pa da ponovo slavimo DUPLU KRUNU!!!
M

MiroslavSu

pre gotovo 3 godine

Svaka cast Zvezdo na zalaganju i trudu.Nije htelo u ove dve utakmice,negde ce nam se vratiti kada se budemo najmanje nadali.Dobro znaj da uvek tu sam ja.
2

20 kinte

pre gotovo 3 godine

Hvala momci, hvala Stankoviću. Kao i protiv Milana, previše var-a i nedostatak sreće za ovaj nivo fudbala. Ne brinite, vidimo se u LŠ sledeće sezone.
B

Boba89czv

pre gotovo 3 godine

Ako smo nesto dobili to je neverovatna partija Erakovica, ja prosto ne mogu da verujem kakav perfektan mec je covek odigrao... Picini odlican do tog kobnog trenutka, ako uopste i mozemo da ga krivimo... Pavkov ubedljivo najgori na terenu, na stranu sto he komentator krivio Ohija za los pas ili ne sutiranje na gol, covek je bio u padu, igrac na ledjima, golman usao u sut, Pavkov sam ko duh, lopta na pola metra prolazi od njega, niti neprimerene brzine niti bilo sta, pomislio sam da je bio u raskoraku, ali on ga je izimitirao tek kada mu je lopta pobegla, uzasna reakcija... imao je i 1 na 1 sa bas ocajnom reakcijom u prvom poluvremenu... Ivanic stvarno odigrao dobro, Katai preterivao, inace solidno izdanje... Sanogo sjajan, Kanga ispod proseka, previse je zurio, covek je vec video 4:0 u glavi... ohi je target man, previse bio po strani, opet solidno je to bilo... Dragovic neocekivano nesiguran veceras u vise navrata, ali opet nema se sta njemu zamerati... Rodic dusa u nosu, ne znam sta bih drugo rekao...
E

Eraković

pre gotovo 3 godine

Novi Vidić. U pokušaju. Lošem pokušaju.
G

Gost98

pre gotovo 3 godine

Sve pitpusujem, bravo!!!
V

VecaBgd1971

pre gotovo 3 godine

Rodica su opteretili Moralesom, nije mogao da gura i napred, ipak je on rovit usao u ovaj mec, zato sto nema ko drugi, jbg
B

Boba89czv

pre gotovo 3 godine

Dodacu da njihov gol nista nije promenio, mi smo svakako trebali dati 4 gola za prolaz, njihov gol je promenio sto bi u tom slucaju igrali produzetke, tako da neopravdan pad samopouzdanja u tom trenutku...
I

Iz okoline

pre gotovo 3 godine

Pavkov totalni promasaj veceras, ona sansa u prvom i onakva reakcija pokazuje da covek nije dosao na utakmicu o toj koju mu je pripremio Ohi noseci igraca na ledjima 20 metara da ne govorim, izgleda da je primio pare i on i Katai da odigraju lose jer nema smisla da Zvezda prodje dalje a Partizan toliko da zaostaje, potpisujem da postoji ta vrsta balansa a dolazi odozgo znamo odakle.
E

Eh

pre gotovo 3 godine

Da je Pavkov uklizao kod one šanse, 2-0, ne bi nam dali do sutra gol. Ako je Pićini bio povredjen, onda se menja u 56 minutu kad smo primili gol. Mekgregor sjajan, Zvezda sjajna, navijači sjajni. Rendžers ispada u sledećem kolu, nikad više sreće nisu imali. Nema veze, idemo dalje, nastavak borbe za titulu sa Partizanom.
I

ImaginarijumRS

pre gotovo 3 godine

Zamisli da je uklizao i promaši loptu i zabije se j*jima u stativu. Eto to je taj domen šta bi bilo kad bi bilo.
d

d.g.

pre gotovo 3 godine

Gde su dežurni pljuvači Erakovića? Dečko dominirao.
D

Dominacijaaaa

pre gotovo 3 godine

Kod gola vezivao pertle i nameštao loknice
G

Gosta

pre gotovo 3 godine

Sejo Kalač
V

VecaBgd1971

pre gotovo 3 godine

Desilo se ono cega smo se svi plasili ali smo se nadali da nece doci do toga. Napadali smo, nismo dali koliko smo, realno, trebali po sansama ali dobro. Evropa ne prasta, primis ga iz jedne kontre i cao. Po ko zna koji put smo to osetili na svojoj kozi, malo stariji znaju o cemu pricam. To moze da se oprosti u Ling longu jer nema ko da te kazni kad se svi brane 90 minuta, ovi ljudi ipak znaju fudbal. Kaze komentator da je Mekregor odbranio 11 suteva u okvir gola u prvom poluvremenu, od toga su 2 bila teška, ostalo sve kilavo, pa to mu je posao da brani, tu je i nesto iskustva sa 40 godina. Ostaje zal za sansama ali sam znao da ce biti tesko u drugom jer necemo imati snage da jurimo jos 2 gola do besvesti. Zato me i cudilo ono Dejanovo da bi potpisao u 60 da imamo 1-0, pa eto, imali smo ali nismo imali snage ni srece za vise, istrosili smo se previse u prvom poluvremenu. Posebna prica je sto Stankovic drzi povredjenog Picinija u timu i to posle pauze u poluvremenu iako se jasno uhvatio za lozu na kraju prvog, to nije povreda koja moze da se zaleci za 15 minuta, to svi znaju. Zasto ga je ostavio, samo on zna. To su sitnice koje na kraju odluce, jbg, neozbiljno sa Dekijeve strane, sta da se radi. Rekoh vec da Pavkov i Ohi ne mogu zajedno, slican tip igraca, treba neko nizi da imamo raznovrsnost u napadu ali to je duga prica, za analizu. Kad se sve sabere i oduzme, dobra je i pobeda ali ostaje zal jer nas u dve utakmice nisu nadigrali ali su iskusniji i srecniji bili.....OPET. Momci su zasluzili svaki aplauz danas, svaka cast, vratice se ovo kad tad. Ziveli...
l

ljudi

pre gotovo 3 godine

dali smo im pet golova promasili penal i tri mrtve sanse...Rendžers je dobra ekipa ne prasta se to na ovom nivou a i vratilo se za Krasnodar,Salcburg,Kopenhagen,Napoli,.. Steta bas ali idemo dalje...
5

5 golova?

pre gotovo 3 godine

U jbt pa kako onda oni sa 4 gola prošli, nešto ne štima
V

VecaBgd1971

pre gotovo 3 godine

Pa dobro brate, mogli smo i 15 da im damo kad se ne racunaju, dzaba sve to sad, nismo bili losiji od njih nego malo nesrecniji i neiskusniji za ovakve utakmice, tu mislim i na Dekija kao trenera. Idemo dalje, sutra je novi dan
N

Najveća je najveća

pre gotovo 3 godine

Hoćemo uvek ovakvu Zvezdu i ovakav pristup, momci su dali sve i ako ništa bar se vratilo tako što smo dobili tekmu, da su Ivanić ili Pavkov pogodili ono u prvom dali bi i treći do poluvremena, prosto neverovatno kako je lopta 180 minuta pratila njihovog golmana i pogadjala ga, ali vratiće se nadam se kad bude najviše trebalo
W

We want you

pre gotovo 3 godine

Omonia Nicosia likes this.
n

neshha

pre gotovo 3 godine

Don't mention Flora!
W

We want you

pre gotovo 3 godine

How about Fauna? :)
C

Cccc

pre gotovo 3 godine

Jedno kolo pre ili kasnije ispasti nije toliko ni bitno, komšijama da kažem da brinu svoju brigu. Ovdje se može dosta naučiti ako Mrkela, Terza i Stankela imaju mozga. Šta nam treba? Pod hitno brza i kvalitetna oba beka to u jačim utakmicama nemamo ni kad je u pitanju odbrana ni napad. Treba nam I jedan brži i pokretljivi napadac potpuno suprotnog stila od Ohija i Pavkova, po meni njih dvojica mogu igrati u LL Ligi zajedno ali u evropi ne ide. Jedan odličan veznjak koji zna dati na utakmici par pasova kroz sredinu i da zna malo razmišljati a ne kao Kanga da je bezglav da ne kažem neko tezu reč.
R

Realno pitanje

pre gotovo 3 godine

Jel ti deluje da taj trio ima mozga?
Z

Zcva

pre gotovo 3 godine

Druze, sve sto si napisao nam najmanje treba. Nama treba napad preko desne strane podjednako dobar kao preko leve. Dakle desno krilo. Pored toga neko ko ce da igra uz ili unesto Sanoga. To bi bilo to.
F

Familija

pre gotovo 3 godine

Dobra utakmica leps pobeda ubedljiva igra ali rezultat je takav da ovde završavamo za ovu sezonu putovanje po ligi Evrope šteta ali ovo je i ponos mogu samo čestitati igračima i stručnom štabu na igri na pobedi a što se tiče rezultata ukupnog iz obe utakmice mogu samo reći idemo napred familijo otvorili smo ih iz prekida i imali dobar broj prilika da udvostručimo prednost tu bi još više pokidali i mi i vi ali sve čestitke ljudi na ovome pokidati protivnika je velika stvar i ono najbitnije igrali smo do zadnjeg sekunda utakmice i hteli smo da postignemo još koji gol bravo ljudi slika sa stadiona ovaj i ovakav spektakl mogu reći samo čestitke i bravo ljudi idemo u prvog narednog protivnika jako i snažno da pokažemo šampionski karakter zato NAPRED ŠAMPIONI samo napred gazi familijo
g

gost 123

pre gotovo 3 godine

Mogli smo da ih izbacimo , prokockali smo 10 sansi .Zato volim ovaj sport !! Zvezdo moja , prvo poluvreme za medalju . samo tako nastavi i sve ce doci na svoje .
K

Kolubarac

pre gotovo 3 godine

Zvezda se herojski izblamirala.Ne tako davno do 60.min bi bilo već 4-0.Ovako pogineš,napadaš,hvataju te grčevi,nespremni za ovakve intenzivne nokaut utakmice,neuigranost dva špica kao da se prvi put sreli,problemi u vezi jer fali još jedan igrač i tako dalje i tako dalje.Od slavne Zvezde ostao samo stadion...

Stella-Rossa-Di-Belgrado

pre gotovo 3 godine

Znam da su grobari presrecni zbog ispadanja Zvezde vise im to znaci nego sta ce njihov mali klub da uradi ali svi znamo da bi oni zeleli da se ovako casno oproste u Evropi,a znamo da bi sve dali da igraju kao Zvezda sto igra,dzabe lazno smejanje i ponizavanje kao u dusi boli i kad znaju da su slabiji. Zvezda jeste ispala ali casno,Zvezdu do sad evo za ovih 5 god,kad je igrala prolece u LE,nijedan klub je nije nadigrao,prosao nas CSKA i to golom u Moskvi,a Pesic je mogao da nas odvede dalje,nije imao srece,prosle godine Milan obe utakmice neporazeni,ispali zbog gola u gostima,nisu nam dozvolili da izvedemo poslednji korner,vcrs realan rezultat 4,5-1 za Zvezdu ali sreca je bila na strani Skota obe utakmice.Vratice se ovo,vratice se i to duplo!
S

Slaba odbrana

pre gotovo 3 godine

Stella-Rossa-Di-Belg-Više tebe boli sva tri ispadanja nego ijednog grobara da se časno oproste.Potpuno svejedno da li ćeš izgubiti 1.0,2;0,5:0,ispao si,..Moliš boga da isti taj klub dogura daleko da bi sutra imali alibi priču ispali smo od polufinaliste,finaliste,koga to zanima.Redzers je Zvezdu izbacio na istu foru kao i Dortmund,penal,korner i šut sa 20 metara.Došli da se brane i odbranili se,prepustili loptu i čekali kontru i na kraju dočekali....

Stella-Rossa-Di-Belgrado

pre gotovo 3 godine

@ Slaba odbrana Vasa istorija ne moze da se meri sa nasom,vasu istoriju mozete da merite sa Samrokom jer ste tu negde po uspesima u Evropi.
S

Slaba odbrana

pre gotovo 3 godine

Stella-Rossa-Di-Belg-Jel to onaj klub što je Zvezdi dao 5 komada.Kakva istorij...Čekao si 10 godina da igraš Evropu,skoro 30 godina da igraš takmičenje koje si osvojio,kup do juče niste mogli osvojiti,isto preko 10 godina čekanja,da Uefa nije promenila pravila 2015 ko zna kad bi Zvezda igrala istu,kao što je uvela i ovo pravilo zadnjih 5 sezona,gde Zvezda maltene ništa nije branila.Umesto da se raduješ jednoj finoj utakmici,iz tebe izbija frustracija posle svakog Zvezdinog meča spominješ Partizan,više ti stalo do Partizana nego do Zvezde...

Stella-Rossa-Di-Belgrado

pre gotovo 3 godine

@ Slaba odbrana Sine Zvezda koliko je puta igrala LS i LE i koliko proleca ima,toliko ceo Balkan zajedno nema,polufinala,finala najvecih Evropskih takmicenja mozete da sanjate. Zvezda se popela na krov Evrope i Sveta i to vas najvise boli,Zvezda je upisana na tom usatom zauvek i ne mora vise nikad ni da igra LS ili LE,jer ima toliko uspeha da nekim klubovima bi trebale decenije da se priblize slicno tome. A vasi uspesi u Evropi su 15 minuta prvaci Evrope,pobeda od 0-0 protiv Reala,stativa protiv Junajteda i sad osima finala LK,veliki uspesi moram da priznam.
S

Slaba odbrana

pre gotovo 3 godine

Stella-Rossa-Di-Belg-Šta ima da me boli,nisam se ni rodio tad,da ti nisam spomenuo 30 godina ni ti ne bi znao,koga briga za finala,polufinala pre 30,40,50 godina,dva-dvomeča odigraš i eto te u polufinalu.skoro 30 godina,10 zaredom kako,zašto,misli malo o tome.15 minuta prvaci Evrope,dovoljno,pošto nam to vi zvezdaši priznajete.Šesnastina finala protiv Viktorije Plzen,osmina protiv CSKA i Fejnorda,sasvim dovoljno,uz minimum svake dve godine ulazak u Evropu...
G

Goz

pre gotovo 3 godine

Zaista srcano svi, drago mi je da ih vidim kad se bore, ovako moramo svaku igrati. Pricam odavno da Katai preveliki kredit ima, ne posyoji celu utakmicu, neki boze me sacuvaj driblinzi, pasovi katastrofa, gubi loptu, vuce se i nece da se vraca. Treba nam jedan Radonja i uz malog Motiku to ima da puca
S

Slaba odbrana

pre gotovo 3 godine

E ovo se zove rutina,dva brza gola u Škotskoj prepustili loptu,usput dali još jedan.U Beograd došli došli da se brane,evo vama lopta pokažite šta znate,mi ćemo na kontre,bio je dovoljan samo jedan gol da Zvezda primi i to je bio kraj,no sasvim zaslužena pobeda.Uz mali remont tima može da se stvori jako dobra ekipa,samo ako pare ne nestanu,da je bilo istih neki igrači ne bi igrali večeras....Dovedeš igrača sklonog povredama,vidiš da ne može da igra još pre poluvremena i onda primiš gol po njegovoj strani,mislim stvarno za ne poverovati...

Bojan Kekezovic

pre gotovo 3 godine

Sledeća sezona je naša.
I

Idemoo breeee

pre gotovo 3 godine

Bajern da strahuje!
G

Gostvavava

pre gotovo 3 godine

KAO STO SAM I REKAO I PISAO,ISPALI ATE KAO IZ DZZIPAAAAA HAHAH PA KAZE MECE U TOPA HOCE U DZIPA BAHAH BALKAN SVUDAA KRIMINAL MERCEDES JE BLINDIRAN
G

Gost samo gost

pre gotovo 3 godine

Ajde sada lepo ovo prevedi sa tvog srpskog jezika na nas srpski molim te lepo.

Cz

pre gotovo 3 godine

Svaka cast momcima. Ovako da odigramo derbi dali bi im 5. Da ne idemo daleko do Bajerna, neki Salzburg bi otresao ovaj Rednzers. Kondicija i zavrsnica je nesto sto nas odvaja od ekipa tog ranga da se igra ozbiljnije u evropi. Ali to je pitanje uprave jer mora za ozbiljne igrace i da se plati ozbiljno a ne da nam se igrac povredjuje dok juri igraca sa lotom. Bravo momci jos jednom. Samo ovako do kraja i prvaci smo sigurno a sledece sezone i par ozbiljnih pojacanja pa da idemo stepenik ili dva dalje
l

linoleum

pre gotovo 3 godine

dragovic nista spec,izvikan igrac bolji je od partizanovih stopera ali je milunovic za njega maldini licno,erakovic pokido
3

32 titula

pre gotovo 3 godine

Nemas pravo da blatis Dragovica,Stankovic je kriv za gol a ne Picini koji je zbog povrefe motao fa bufe zamenjen.
D

Da li neko zna

pre gotovo 3 godine

Ako Rusiju suspenduju sledece sezone iz svih evropskih takmicenja,da li to znaci da mi imamo direktnog ucesnika u ligi sampiona?
n

nebo

pre gotovo 3 godine

Neka mi neko objasni ko je prosao dalje . citam ove tekstove, komentare, jel to Zvezda stvarno prosla, mozda ja haluciniram???
M

Malo je falilo

pre gotovo 3 godine

Dali 6 komada, 4 im poništilo a dva put udarilo o prečku i izašlo ali bi bio gol sigurno
U

Ubismo ih

pre gotovo 3 godine

4:2

Sliks17

pre gotovo 3 godine

Bravo Zvezdo!!! Muda do kolena, al steta za realizaciju. Mogli smo da ih nadujemo 6-7lagano da damo. Ne pamtim kad smo imali ovoliko sansi. Sta je tu je, idemo dalje! Da osvojimo prvenstvo i da uz 2-3 solidna igraca napadnemo ulaz LS
D

Dr Miloje

pre gotovo 3 godine

Mister svake godine napada LŠ pa štucne sa Omonijom i Šerifom. Ipak izgleda ima nešto i do trenera?

Sliks17

pre gotovo 3 godine

Nekad imas srece kao protiv Salzburga ili Kopenhagena a nekad nemas kaonprotiv Serifa i Milana... Ima dana kad nece pa nece a nekad das Liverpoolu 2 gola i to lagano

Сварог

pre gotovo 3 godine

Ovo je proces. Isto smo ovako patili godinama da udjemo u grupnu fazu nekog evropskog takmicenja. Mnogo bolnih poraza je bilo u kvalifikacijama. Pa smo sad dosli do toga da nam se grupna faza podrazumeva, a nokaut faza je jasan i realan cilj, Sad dozivljavamo bolne i teske poraze u toj fazi, ali proci ce i to. verujem da cemo napredovati dalje, Jos kad bi Mita pogodio neko pojacanje, bar jedno da pogodi u dve godine... Ee gde bi nam kraj bio :)
M

Može i tako a i ovako

pre gotovo 3 godine

Možda ima i do toga da je UEFA napravila 3 evropska takmičenja pa samo najveći slepci ne mogu do grupne faze, m?

Сварог

pre gotovo 3 godine

@Može i tako a i ovak Mi nismo igrali to trece takmicenje, a ovo drugo koje igramo je teze jer je smanjen broj ekipa i time cak dodatno pojacan kvalitet. Tako da ti ta prica ne pije vodu uopste.
M

Može i tako i ovako

pre gotovo 3 godine

Tako što su Roma i Totenhem npr izbačeni iz Lige Evrope u Ligu Konferencije?

Сварог

pre gotovo 3 godine

@Može i tako i ovako To ne govori nista o LE, vec samo da je i u LK bilo nekoliko dobrih ekipa. Znas ti vrlo dobro da je liga evrope obe godine jako kvalitetna, dovoljno je pogledati samo imena ekipa koje igraju nokaut fazu, ali ajde nema veze, valjda je lakse kontrirati uvek bez argumenata.
M

Može i tako i ovako

pre gotovo 3 godine

Bez argumenata? Naprotiv. Ti si taj koji šopa bez argumenata. Jel Liga Šampiona ostala u istom formatu? Jeste. Jel se Liga Evrope podelila na 2 takmičenja? Jeste. Jel onaj ko počne u kvalifikacijama za LŠ u 99,9% igra Evropu? Igra. Jel Zvezda ostvarila svoj primaran cilj plasman u LŠ? Nije. Jel Partizan u vreme "dominacije" ostvarivao primaran cilj plasman u LŠ? Nije. Jel i jedni i drugi nakon što p*puše u kvalifikacijama za LŠ menjaju ploču kako su uvek sanjali drugorazredno takmičenje? Menjaju. Sad su najnovije počeli da slave pobede od 2:4 i trenutno 3:7 i smeju se u lice narodu od kojeg uzimaju poslednju paru za svoj cirkus Kolorado. Eto ti malo argumenata, pa se pozabavi.

Сварог

pre gotovo 3 godine

Liga evrope je sa 48 timova smanjena na 32, s tim sto se prostom logikom, a i pogledom na grupe i ucesnike nokaut faze moze zakljuciti da su otpale slabije ekipe, a veci kvalitet koncentrisan u ove 32, uz naravno par izuzetaka da je mozda nekoliko klubova iz LK bilo bolje od pojedinih iz LE (zbog setoplasiranih i sedmoplasiranih iz najjacih evropskih liga). Sto se tice zvezdinog cilja za LS, reci cu ti samo da smo ispadali od Kajrata, Slovana, Cernomoreca i slicnih, mastali smo o bilo kakvoj grupnoj fazi, LS je bila samo san do pre par godina. Ren, Bordo su samo neki od teskih poraza. Krasnodar i ulazak u LE posle 12 godina smo slavili kao da smo osvojili LS. Hocu da kazem koliko smo pomerili lestvicu, a to je bila i poenta mog prvog komentara. Jednostavno je rezultatski ZVezda neverovatno napredovala u poslednjih 5 godina, to su prosto cinjenice. Sto se tice trosenja drzavnog novca od strane zvezde i partizana, to sad ne bih komentarisao, jer je neka druga tema i zaheva duzu raspravu.
R

Rok masin

pre gotovo 3 godine

Kada neko ima toliko srece,ne samo veceras,u prosloj utakmici pa cak i u obe utakmice 2007-e
T

Trunka nam fali

pre gotovo 3 godine

Ma rodjeni pod srećnom zvezdom... I uvek natrpaju 5 komada...
N

Nista neobicno

pre gotovo 3 godine

Sezona u Evropi nije bila losa. I veceras smo pokazali da smo u svakom slucaju ekipa koja u LE moze da racuna na uspjeh. Sada da se uzme titula koju pi kvalitetu treba da bude nasa a onda polako u novu evro sezonu.
G

Gost12345

pre gotovo 3 godine

Sta ces. Imali su mnogo srece u obe utakmice, golman im se razbranio u obe, Zvezda mozda i nezasluzeno ispala. Ali sta da se radi, glava gore! Bravo momci! Kapa dole za sve prikazano, borili ste se kao lavovi! Tako se igra za Zvezdu, zato se Zvezda voli! Ponosan sam na vas!
P

Pa bejaše

pre gotovo 3 godine

Da im golman pojma nema, kako se uvek svi razigraju protiv Zvezde i Partizana cccc
H

Hermano7

pre gotovo 3 godine

Dobro… Posteno igrao Glazgov sa 30% snage
G

Gost '

pre gotovo 3 godine

Glazgov sa 30 % , a Fejenord sa 3 %
d

d.g.

pre gotovo 3 godine

Sreća pa Holanđani povukli ručnu.
R

Repac Plandiste

pre gotovo 3 godine

Nije to bilo lose. Malo sreca, malo neefikasnost, malo Indijanac sudija. Sve po malo. Eraković fenomenalan, falilo je još par extra rasplozenih igraca. Utisak je da nismo slabija ekipa ali istini za volju protiv Salcburga je bio utisak da smo slabiji a Prosli smo. Sa ovim su se složili...
C

Cudno

pre gotovo 3 godine

Kakve slagere ljudi ovde pisu. Pa cekaj, pohvali kad zasluze, kao protiv pfc u derbiju, ali sta je bre ovo, kakva sreca, kakvi konopci, kakva dominacija, sta pisu ovi ljudi u komentarima¿ Da im je trebalo dobili bi i ovde. Ovaj Pavkov je sramota za CZ, ovaj Ohi smesan isto, bez bekova ja ne znam kako smo i ovde stigli. Nemojte samo molim vas novinari da nas blamiraju sa prvim pitanjem o atmosferi i kako nesto tako ne moze da se dozivi i kako mi imamo tunel i kako se igracima noge odseku.
S

Sashki85

pre gotovo 3 godine

Pavkov nažalost igrač manje na terenu. sa dva špica ne ide, jer ionako napadamo sa krila. Trebao je Ben od početka, imali bi igrača više u napadu.
G

Gost 8

pre gotovo 3 godine

Sada je jasno da je promašen penal u prvoj utakmici rešio dvomeč. Inače ostaje dobar utisak ; nadam se da će Pavko da ide u tu Amerku .

Mile Stručnjak

pre gotovo 3 godine

Eh da smo dali drugi gol u prvom poluvremenu... Neću da komentarišem kvalitete igrača (ovo nam je i onako manje više najjače što imamo) ali nije mi jasno zašto Stanković nije na poluvremenu zamenio Pićinija, koji se evidentno povredio... Takođe ne znam da li grešim ali takođe imam utisak da je Pavkov morao/mogao mnogo više, kao da je psihički bio odsutan tokom većeg dela utakmice... Dragović nervozniji nego inače ali dobro... Zaslužena pobeda i nezasluženo Rendžers ide dalje... Bravo za sve što je urađeno u Evropi i u ovoj sezoni, a sada odbrana duple krune pa borba za LŠ. Živeli
E

Evropski rekord

pre gotovo 3 godine

Ja mislim da je treći gol pao do 10. minuta da bi oni napustili teren sa 23:0
d

drago10

pre gotovo 3 godine

jednu stvar sam želio, a to je da se ostavi srce na terenu, a to su igrači pokazali od prve do zadnje minute, bez obzira na rezultat... čestitke igračima i stručnom štabu na tome, a i navijačima koji su bili podrška na stadionu čitav meč... bravo zvezdo
G

Gost989

pre gotovo 3 godine

Na leto obavezno podmladiti ekipu, Motiku uigravati i da na leto bude u startnih 11 za kvalifikacije, probati dovesti Radonjica, Ada i dati sansu Stanicu da bude prvi vezni. Erakovica prodati, dovesti jaceg stopera i dati ozbiljniju sansu Djuricu.

Sliks17

pre gotovo 3 godine

Erakovic je veceras bio vrlo solidan, svakako dovesti boljeg ali treba da ostane jer pokazuje napredak
N

NS021

pre gotovo 3 godine

,,mister" idi javi se gospodinu Van Bronhorstu
N

Nista neobicno

pre gotovo 3 godine

Vas nazovi trener mu se vise puta javljao i zahvaljivao sto je rekao da se malo spusti ritam poslije poziva.
L

Lazaros

pre gotovo 3 godine

Svi pametuju ,alo ljudi pa mi smo ih zgazili u svakom elementu igre .Jednostavno nije htelo I to je to .Vratilo nam se za Salzburg ,Kopenhagen it'd . Svaka cast momcima ,imali smo ih Ali......
Д

Дринска дивизија

pre gotovo 3 godine

Звезда је одиграла у најмању руку сјајну утакмицу,где и 3-0 из прве утакмице није гаратновало Ренџерсу да ће ићи у наредну рунду. Ово је све последица што се у целој години одигра 2-3 овака меча.Игра се лоша лига.После овог меча ми идемо Колубари,Ренџерс Селтику... Календар такмичења је лош.Нама прва утакмица креће у квалификацијама за лигу шампиона,док нормалним лигама је то већ у такмичарском делу.Пола зиме не играмо.. И хоћемо резултате.. Треба променити систем,и искористити шансу коју смо направили.. Вероватно 2 представника за Лигу Шампиона... Смањите лигу,а направите квалитетне клубове..
P

Promena sistema

pre gotovo 3 godine

Treba smanjiti ligu na 2 ekipe, Partizan i Zvezdu i da igraju međusobno 30 kola. Eventualno liga beogradskog pašaluka da se Čuka uključi da razigrava u međukolu. Ionako država samo Titovim blizancima daje pare, a ako i to nije dosta tu su sudije da sviraju penale na 18m, dodire trepavicom i slično...
V

V1ad

pre gotovo 3 godine

Uopste ne stoji argument da Rangers igra neke jace utakmice od Zvezde. Skotska liga ne vidim da je jaca od nase. Realno, i jadni i drugi imamo dva dominantna kluba, i mozda jos dva koja odskacu od ostale boranjije.
9

91

pre gotovo 3 godine

Nismo iskoristili sanse u prvom, da je bilo 2:0 prosli bi na silu mozda ovim penalom u nadoknadi. Jednostavno je Pavkov ono morao da pogodi u prvom.
N

Narodna poslovica

pre gotovo 3 godine

Da pas nije vršio nuždu stigao bi zeca
N

Njemac011

pre gotovo 3 godine

Dok ste govorili da Erakovic nema iskustva i da nije zreo, ja sam pričao da ne sme da ne igra. Decko duel čoveče nije izgubio, kontre sekao, svaki fizički duel bukvalno dobije protiv ovih. Erakovic budući stub Zvezdine odbrane. Dvaka čast momcima na borbi, sreća nije bila na našoj strani, kvalitet jeste.
D

Dejani

pre gotovo 3 godine

On je stoper. Njemu tek sada pocinje karijera. Odličan je stoper za njegove godine, rijetko ko može da igra tako u njegovim godinama na toj poziciji. Ima stvarno potencijal. Izdvaja ga tehnika. Neće on biti klasičan stoper koji samo izbija lopte, zna da povede loptu i da doda, to ga takodje izdvaja. Mislim da bi se kroz par utakmica čak i na zadnjem veznom snašao.
R

Retext

pre gotovo 3 godine

Eraković ispao kod gola
G

Gost cccc

pre gotovo 3 godine

Ne vredi,nece pa nece .... Vratice se za ove promasaje kad -tad,ali ostaje zal jer je Zvezda bila bolji rival u oba meca ... Arhivirati ovo i okrenuti se Kolubari i domacem prvenstvu ...
I

Idemo na kvalifikacije

pre gotovo 3 godine

Tako bilo i prošle godine, vratilo se protiv Šerifa
N

Nema se šta zameriti

pre gotovo 3 godine

Razvalili smo ih ovde, tamo promašili penal, dva gola su nam poništena zbog milimetarskih ofsajda... Kad je Ohi dodao Pavkovu na peterac ispred praznog gola, a ovaj nije stigao loptu, nereća iz dvomeča bila je pečatirana. Sve u svemu, odlično evropsko izdanje Crvene zvezde i kamara bodova za srpski fudbal.
3

390202

pre gotovo 3 godine

Jel su to uveli neko novo pravilo da se gol ne poništava u slučaju ofsajda? Ili da se odbranjen penal ponavlja dok Magiko ne da gol? Nije poenta imati 50 šansi a dati 2 gola, oni iz 7 šuteva 4 komada, Zvezda iz 35 šuteva 2 komada. Ko im kriv kad su slepci operisani od fudbala.
N

Narodni poslanik

pre gotovo 3 godine

To nije Rikardo
S

Srbija Majka

pre gotovo 3 godine

Nevjerovatno...nerealno...neposteno!!! Ovo su tri rjeci koje opisuju ove dve utakmice i oslikavaju sta se desavalo na terenu. Bili su Skoti zreli barem 5 komada da prime veceras ali naprosto nije islo i neke situacije smo trebali jednostavnije da rjesavamo. Nemam sta da im zamjerim i svaka cast na pristupu i jos jednoj odlicnoj utakmici...a fortuna ce doci nekom drugom prilikom. Cestitke igracima i Dekiju na ljepoj predstavi i utisku koji su ostavili u Evropi.
n

neshha

pre gotovo 3 godine

Bravo momci,bravo!Ja sam veceras PREPONOSAN!!!
В

Веља

pre gotovo 3 godine

Браво, момци! Покушало се, није успело. Они су из два шута дали један гол, и то након што се лопта одбила од нашег играча. С друге стране, у много шанси које је Звезда створили, било је пар ситуација када је било теже промашити него погодити. Али, није трагедија, такав је фудбал. Свака част на победи, осмина финала није лоша ствар идемо даље, догодине да буде још боље!
S

Sashki85

pre gotovo 3 godine

Ovde je trebala da pukne petarda rođaci. Ja sam preponosan na ovu zvezdu. Ovaj rendžers ima neku svoju gataru sigurno. 13 suteva u gol, 11 odbrana McGregora. Zaslužena pobeda i nije mi toliko žao što nismo prošli, jer su momci dali sve od sebe. I da samo da napomenem, erakovic doktorirao večeras.
F

Formacija taktike

pre gotovo 3 godine

Pihhh da nisu imali golmana na golu bilo bi lagano 13:0, al morao slepac baš tu da stoji
G

Gost///

pre gotovo 3 godine

Ispali zidari
Ј

Јосиф

pre gotovo 3 godine

На 1:0 даје Иваниќ или Павков у оним приликама повисили на 2:0 овима би ушла вода у уши, звезда би имала у 30мин 2:0 и још 60 да их сломи, али пошто је наш врли стручњак желео 1:0 у 60 мин, а какав је дунстер ни то мусе није испунило. Нека поведе ове жабаре, и нека иду комплет у удине или верону јер немају појма ни они а ни он. Какав треба да будеш аматер да невидиш даје жабар био повреѓен још у првом делу, и уместо да одмаш убациш новог играча....
q

q

pre gotovo 3 godine

Ne mogu da svatim pojedince.Igrali su dobro borili se.Svaka im cast.Ja sam ponosan na ovakav pristup.Jbg ima gresaka.Mogli su dati jos neki gol,al to je fudbal.Lopta je okrugla kako se kaze
G

Goran81

pre gotovo 3 godine

Naslov treba da bude BRAVO ZVEZDO
r

ranGo

pre gotovo 3 godine

Их јесу се уплашили...😂😂 наричито се уплашише кад мотика уђе... много много фали још за озбољан европски фудбал... тек ће,следећа се сезина да буде суниврат са овом старчким домом под уговорима...
9

91

pre gotovo 3 godine

Pa nije ovo trecerazredni kup Ere Ojdanica vec 1/8 lige evrope, niko nas nije ponizio dok neke gaze ko amatere.
V

Velja82

pre gotovo 3 godine

Samo Bravo Zvezdo...rastemo polako...a sad na titulu
r

ranGo

pre gotovo 3 godine

Како растемо? са играчима пензионерима... ови тешко,да и титулу узму од никад горег партизана пази шта ти кажем...
d

dexiko

pre gotovo 3 godine

Jedno veliko BRAVO.Bez obzira na ispadanje ponosan sam.Šteta jer rendzers nije bio bolji NAPRED ZVEZDAAAAA
N

Nije bio bolji

pre gotovo 3 godine

Dali 4 komada. Šta bi bilo da su bili bolji.
R

Razbismo ih

pre gotovo 3 godine

2:4
D

Dejani

pre gotovo 3 godine

Uradili smo nešto šta Dortmund nije uspio. Izgubili smo istom razlikom ali kako, to svi znaju koji su gledali. Ostaje žaljenje za neiskoristenim prilikama. Dobra lekcija za iducu sezonu. Raste se. Pogledajte Bragu koja je izgubila od Zvezde, a kod kuće nije uspjela da pobijedi sada ide u cetvrtinu finala koju je izborila protiv Monaka. Zvezdasi, budite zadovoljni i ponosni, rastemo! Ispali smo u osmini finala, a nekada smo ispadali u kvalifikacijama. Budimo zadovoljni ovim sto sada imamo!! Uprava je zlata vrijedna, može se zakljuciti kada se vide rezultati.
P

Pa ono

pre gotovo 3 godine

Metalac i Glazgov, tu je to negde.
D

Dejani

pre gotovo 3 godine

Ne obazirite se sto su neki ljubomorni pa komentarišu ovako nešto.
S

Sasa 79

pre gotovo 3 godine

Pa ne moze doveka na srecu. Prvo Stankovicu se na kraju sezone zahvaliti i dovesto ozbiljnog trenera, obavezno stranca posto mi to nemao. Dalje koliko treba da budes glup da u prvoj urakmici stavis Srnica da ti igra a drugoj pusti u drugom poluvremenu Pincinija za koga se videlo na kraju prvog da je povredjen. Dalje nisi u sranuu godibama da dovedes kvalitetnog centarfora i bekove a dovodis koje kakve polu igrace.
R

Realan firmaš

pre gotovo 3 godine

Zvezda igra ozbiljan fudbal za razliku od Partizana!
T

To govori

pre gotovo 3 godine

Rezultat 4:2 od mocnih rendzera!
Z

Zvezdas1989

pre gotovo 3 godine

Ja da sam trener Katai i Pavkov mi ne bi vise igrali,Zvezdi treba spic i brzo krilo,Falku pruziti sansu.Igrao bi Motika-Falko-Ivanic a ispred Ohi
H

Himym

pre gotovo 3 godine

Sreca nisi trener
G

Gost82

pre gotovo 3 godine

SEECA PA NISI TRENER
e

eskobar

pre gotovo 3 godine

zivotna kreeska je Stankovića je oki sto nije igro Ben Pavkov katastrofa
N

Neverevatno..

pre gotovo 3 godine

Crvena zvezda nije imala sreće u obe utakmice, ništa slično nisam video u životu. Ali sam i dalje previse ponosan na Zvezdu, igrali smo bolje i zaslužili smo da idemo dalje. 🔴⚪
#

#tb Thursday

pre gotovo 3 godine

Ja videh 2006. Razbucali Argentinu kad ono na semaforu 0:6 a mogli smo bar 7 komada da im damo da u fudbalu ne postoje pravila
G

Gostdabome

pre gotovo 3 godine

Svaka im cast za utakmicu i generalno Evropu ove sezone,namucili smo ih vise nego Borusia Dortmund!Ipak na leto mora remont,svaka cast ali Ben,Gobeljic,Srnic,Bakajoko,Dioni,Gajic moraju da idu,ako ima sanse da se dovedu Ado i Radonjic,levi bek i ako prodaju Pavkova napadac!Jos jednom Bravo
S

Sashki85

pre gotovo 3 godine

Ako osvojimo titulu sledeće sezone, biće dobrih pojačanja, samo da ih mrkela ne skautira.
D

Dejani

pre gotovo 3 godine

To bi rasteretilo finansije i napravilo mjesta za pojačanja. Radonjić je više nego realna opcija. Zna on u Zvezdi. Vidjeli smo i protiv Portugala šta se desi kada on udje. Moje mišljenje je da mu ne odgovara inostranstvo. Nadajmo se tome sto si napisao. Ado manje više. Moja najveća želja je Matić, u godinama je, ugovor mu je do 2023, a vjerujem da je i njemu želja da zaigra u Zvezdi. Volio bi da taj san postane java.
S

Stefmeister

pre gotovo 3 godine

Prosao je slabiji tim po svemu prikazanom u oba meca. Malo vise koncentracije u zavrsnici, pa i srece... Zelje i volje je bilo, odlicna igra i akcije. Neshvatljivo da je povredjeni Picini nastavio drugo poluvreme, a drzali su se na konopcu sve vreme. Njihov golman je igrac utakmice. Strasno mi je krivo, ali sam ponosan.
R

Ruku na srce

pre gotovo 3 godine

Isto kažu navijači Šerifa: "Mi dobismo one slepce sa pola snage, a oni u osmini finala, dok mi ispadosmo u šesnaestini finala"
1

1. Gost

pre gotovo 3 godine

Dostojanstvo i u porazu. To je moj klub!
M

MRD

pre gotovo 3 godine

Nepotrebno istrcavanje Erakovica na sredini i jeftino je izgubio duel sa Kamarom i onda ide brza kontra za gol. U jednom momentu Picini pokazuje Sanogu da i on zatvori posto je bio blizu ali ovaj ne reaguje. Ali dobro, nije lose izgledalo.
V

Vladan7777

pre gotovo 3 godine

Momci, ja sam ponosan!!!!!!
G

Gostim

pre gotovo 3 godine

sem 2 gola ja sam samo video sansu bena u 67.minuutu ovo sve ostalo polu sanse
G

Gost r

pre gotovo 3 godine

Tebi nije šansa Pavkova u prvom i Ohijevo dodavanje u drugom,da je Pavkov uklizao,prazan gol bio,plus odbrane golmana Pićimiju i Ivaniću,kao i ono Ivanićevo pored same stative?Nemoj više onda gledati fudbal,nije to za tebe.

Mr 007

pre gotovo 3 godine

👏 Bravo za nasu Zvezdu! Igrali smo odlicno u dvomecu,nismo imali srece,ali barem je ostvarena pobeda u revansu za koeficijent. Verujem da cemo biti povlasceni i u plejofu za LS. Vazno je da dovedemo stopera umesto one nesrece Erakovica i brzo desno krilo i bice to sjajno. Jedina mala zamerka Stankovicu je sto nije izveo Picinija na poluvremenu,obzirom da se povredio,ali nema veze. Picini je pozitivno iznenadjenje veceri,napreduje iz dana u dan😎,kad se potpuno adaptira na nasu igru,imacemo odlicnog desnog beka. HOCEMO TITULU I PLASMAN U LS,NAPRED ZVEZDA!!! 🔴⚪🔴⚪🔴⚪🏆💪
B

Bio Milan lane

pre gotovo 3 godine

I onda dodje Šerif....
9

91

pre gotovo 3 godine

Erakovic veceras odigrao 3 puta bolje nego Dragovic koji je gresio i bio nesiguran. Mali ce biti stoper top klasa vec se vidi napredak a jako je mlad.
S

Sashki85

pre gotovo 3 godine

Erakovic je bio ODLIČAN
N

Njemac011

pre gotovo 3 godine

I onda dodje Serif i izbsci Dinamo i odvali Real Madrid. I sta sad?
G

Gost Pana

pre gotovo 3 godine

Svaka čast Zvezdi, odigrali su junački,Deki je postao dobar trener i treba još dugo da vodi Zvezdu.
M

Micas

pre gotovo 3 godine

Svaka cast..bolji smo bar duplo od policajaca ali vise srece u ovom dvomecu nikad nisam vidio da ima neki tim.ZVEZDA JE ZIVOT !
T

Tiago

pre gotovo 3 godine

Ja jesam...Zvezda protiv Krasnodara, Kopenhagena...
G

Goxxx902

pre gotovo 3 godine

Velika steta, ali previse smo se ispromasivali i tamo i ovde, ali ja sam ponosan na sve sto smo uradili u Evropi ove sezone... Idemo dalje!!!!! Samo jako!!!!!
L

Lose,lose

pre gotovo 3 godine

Koja sreca...fali tu znanja...ali mi smo takvi da cemo ispadanje slaviti.

Norwegianviking

pre gotovo 3 godine

ako je ovo bilo herojski onda ja stvarno neznam. picini je jako lose nije ni malo spreman. ohi los, pavkov los. erakovic nije za velike utakmice. motika dirno je loptu jedan put. falko nesto malo vise ok. dragovic ok sanogo katastrofalan danas. Kanga se dobro borio, sale katai isto . Mirko je trebo biti jos preciznije. sve u svemu jako oosa utakmica i mislim da su navijace danas zasluzeli mnogo vise nego ono sto su gledali i plateli.
n

neshha

pre gotovo 3 godine

Prijateljski savet,ali zaista-promeni sport!
N

Njemac011

pre gotovo 3 godine

Kunem ti se da nzn koju si ti brate utakmicu gledao...
N

NS021

pre gotovo 3 godine

"mister" idi javi se Gospodinu Van Brohorstu
N

Nepm

pre gotovo 3 godine

Mekgregor ocena 9.0 na sofascoru, u prvom mecu 8.3 mislim da to prvi put vidim, sve dovoljno govori...
I

Ivan FCRS

pre gotovo 3 godine

Da smo poveli 2:0, sigurno ne bi tako zavrsilo. Gde je drugi, tu je i treci. Prosto je delovalo da taj drugi nece uci, sta god da se desava na terenu. Takve su bile obe utakmice za zvezdu.
l

lol12

pre gotovo 3 godine

Ponos Srbije.Tako se igra.Neuporedivo smo bolji bili u dvomecu i zasluzilu smo 1/4 finale LE ali ne prodje uvek bolji.
O

Odma dodje

pre gotovo 3 godine

Trofej da se dodeli i 2000 za gospodina
T

Trn

pre gotovo 3 godine

Cipiripi!
k

kent

pre gotovo 3 godine

opetttt sam ga uvaliooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
3

3212313212

pre gotovo 3 godine

vama ko nije sutno nije ga ni uvalio :D
G

Gost Djape

pre gotovo 3 godine

Cupo odigrao odlicno, jedina greska kod gola. Picnic nije kriv za gol.
S

Spuštanje lopte

pre gotovo 3 godine

Fino, na kraju pobeda, Zvezda se nije obrukala, ali isto tako nemojte ni sr*ti više o tome kako je malo falilo. Falilo je tri gola za prolaz, dva za produžetak. A to nije nikako - malo.

Немања Земун

pre gotovo 3 godine

Које паљевине...много сте зајебани кад нико не сме да махне ка Северу или да вам покаже неку гестикулацију, одма скаче Борјан бодигард и мистер.
Р

Реалан

pre gotovo 3 godine

Поносан, сјајна игра у двомечу, прошли су на невероватну срећу. Искрено не разумем зашто Павков игра цео меч кад је чист џокер да уђе с клупе и спашава, последњих 10 мечева кад је играо целу нула. Затим не разумем зашто нису извадили Пићинија на полувремену кад се пожалио на повреду, тако смо и примили гол. Катаи је мајстор али превише компликује и солира често, свакако показали смо да смо најбоља екипа у држави и шире и то лагано. Сад само јако до дупле круне, ваљда ће нам се срећа мало и вратити...
O

OkosBokos

pre gotovo 3 godine

Svaka cast jos jednom. Nismo imali srece u prvoj, a u ovoj je dosao do izrazaja nedostatak koji vecina nasih ima, zbog toga i jesu kod nas, a ne u nekim jacim ligama. Mora se reci da je daleko najslabiji igrac u dvomecu Katai, nakon njega Kanga. Znam sad ce klinci pisati, a ponistena 2 gola, a Kanga jedini povezuje. Sve stoji, ali su previse pokvaraili. Pavkov nije smeo da pocne, svaka cast Dekiju za hrabrost, ali prosto to je igrac najviseg dometa najbolji klub u Srbiji, gde trenutno i jeste. Svaka cast jos jednom, vratice nam se ovo.
K

Koš

pre gotovo 3 godine

Jebemu miša
p

phen

pre gotovo 3 godine

MOMCI SU IZGINULI, OSTAVILI SRCE NA TEREN! PONOSAN JE SVAKI ZVEZDAS! A SAD JURIS NA TITULU
G

Grobarski Buldog

pre gotovo 3 godine

Prijatno i dovidjenja, pa sad pisite saopstenja!
F

Fabri

pre gotovo 3 godine

Kad napisem da je Katai igrac za nasu ligu vi me pljujete, mozzart ne objavljuje komentare... Liku kao da fali litar krvi u svakom momentu, sramota je za fudbal kad se on poredi sa Savicevicem ili Prosineckim.. Ohi odigrao fin mec, ne vredi kada Pavkov ne zna osnovne stvari u fudbalu, jel sad nekome.jasno sto niko nece da da pare za njega... Dragović,Sanogo jedini igraci koji vrede i koji mogu ozbiljnije lige

Falični Tom

pre gotovo 3 godine

Zaista svaka čast Zvezdi na ovom dvomeču. Samo nisu imali dovoljno sreće inače su po kvalitetu tu sa Rendžersom rame uz rame.
S

Sega89

pre gotovo 3 godine

Vise od ovoga ne moze sa toliko promasenih sansi u obe utakmice

nikola.matic.1989sd@gmail.com

pre gotovo 3 godine

Ponosan sam, nije problem da se ovako ispadne!

Sijanda Ksulu

pre gotovo 3 godine

BICE DANA BICE LETA BICES OPET PRVAK SVETA ! Erakovic igrac utakmice ! Srce puno !

Stella-Rossa-Di-Belgrado

pre gotovo 3 godine

Bolja ekipa je ispala,a svaki zvezdas treba biti ponosan na ove momke pokazali su kako se gine za ovaj grb,velika je steta sto nismo prosli dalje jer smo zasluzili i to smo bas zasluzili. Skidam kapu momcima na ove dve utakmice,pogotovo za ovu vcrs gde su napadali celu utakmicu,sta vise reci kad imas 10+ suteva u okvir gola,kad promasis nekoliko zicera,kad golman od 40 god brani ono sto se ne brani,jednostavno odavno neki klub nije imao ovoliko srece kao Rendzers ili nesrece kao Zvezda.Bravo Sampioni za ovakvu igru PONOSNI SMO!
k

kriv vam

pre gotovo 3 godine

Piksi opet, znam. Nek terza napise jos koje saopstenje u to ime :D
a

aa

pre gotovo 3 godine

Malo ozbiljniji tim bi dao 7 golova nocas..o boze sta su sve promasili
4

4 gola

pre gotovo 3 godine

Mozete da date samo u komentarima na mocartu hahahahahahahaha

07.08.16

pre gotovo 3 godine

Malopre sam ostavio nesto duzi komentar,sad cu kratko.Neverovatno koliko se ispromasivali,mogli smo da damo sijaset golova.Nerealno.Odlicni smo bili,ali potpuni nedostatak srece.Rezultat u dvomecu apsolutno ne odgovara vidjenom.Sudija tragikomican sa svojom pricom,seckanjem.Vratice nam se ovo na leto,a sad jako po Duplu Krunu.
T

Tuga šta nam rade

pre gotovo 3 godine

A i taj Piksi namestio namerno u UEFA strašno
G

Gostjdjjsje

pre gotovo 3 godine

svaka im čast.ostavili su srce na terenu
Z

ZvezdasSrb

pre gotovo 3 godine

Svaka cast momci,sada fokus na prvenstvu ne treba gledati na ovo veceras.

07.08.16

pre gotovo 3 godine

Bravo Zvezdo I veliko hvala za evro sezonu.Ostati u Ligi Evrope do sredine marta je fantasticno.5 godina postavljamo standarde.Dva puta LS,I svaki put pobedimo nekog u grupi, I tri puta LE,I svaki put prodjemo grupu.Sta reci?Podigli smo koeficijent do neba.A sto se tice dvomeca,apsolutno odsustvo srece u oba meca.Da ne pricamo o susretu u Glazgovu,evo samo da pomenemo veceras.Mekgregor ih spasao na sut Ivanica I Picinija,uz zicer Pavkova,u prvih 45.Pa zicer Ohija kada je dodao Pavkovu pocetkom drugih 45,pa Ivanic pored stative,pa zicer Bena,pa Gajic glavom iz peterca..Mogli smo da ih petardiramo I da im spakujemo 6-7 golova u oba meca,bez problema.Ali,eto…..Iz prve akcije ozbiljnije veceras,primamo gol,I prica je gotova.Apsolutno se nismo obrukali,naprotiv.Sjajno trcali u Skotskoj,do primljenog gola veceras igrali u zestokom ritmu.Ali,pokazali smo se u lepom svetlu,apsolutno,I nismo nagradjeni boljim razvojem dogadjaja.Rendzers dosta opstrukcije,padanja,zadrzavanja.Zli jezici na poluvremenu pricaju kako su slabi,a likovali su kada su dali silne golove Dortmundu,kako ce I nas zgaziti.A nisu,samo su imali neverovatno puno srece I sjajan splet okolnosti.Sudija kriminalan,seckao igru,svaki 50/50 duel sudio Skotima,dosta pricao,obarao ritam meca,stvarao nervozu,I zaista dugo nisam video ovako teatralnog sudiju.Sva sreca nije bilo spornih situacija,ali sudjenje jako lose,protiv igre.Mi smo bili hrabri.Picini odlican do povrede,Kanga po obicaju jak na lopti,Ivanic se trudio.Ohi I Pavkov nisu bili kompatibilni,nisu moglii zajedno,alii sad je lako reci..Falio nam je igrac u polju,naustrb dva napadaca.Katai razocarenje,kad je trebalo da ubrza,usporavao je,kad je trebalo da stane na loptu,radio je suprotno.U losem je elementu bio I veceras I u Skotskoj.Sad jako u nastavku nase lige,da ovako odigramo u Derbiju I nema zime.Da uzmemo titulu,pa na leto opet da pisemo I stvaramo lepu evro bajku.Hvala momcina,bravo Zvezdo.Ako vec nismo prosli,bar smo pobedili.Bitno je,zbog koeficijenta,a I bili smo bolji,to je najmanje sto smo zasluzili.Vratice nam se za sve ovo u ovom dvomecu na leto,znam.A I Rendzers ce neko da napuni do kraja LE,onako kako smo mi trebali,a nismo.
R

RealNo1

pre gotovo 3 godine

Opet falilo malo vise koncentracije u zavrsinici.