Komentari na vest

Žreb za Mundijal: Biće derbija, ali biće dosta toga i za preskakanje; Embape na Halanda

P

Preža

pre oko 1 mesec

Eh kada se setim 82' Espana, Naranjito maskota, a prvenstvo pratim na letovanju u prelepom Trogiru. To su bili dani, mi naravno kao po pravilu katastrofa.
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Brazil - Italija 2:3. Koja tekma, nisam mogal verovat kad sam gledal. Legendarna. Paolo Rossi hat-trick. Sevilla do dan-danas takvosto nije vidla.
C

Calcio'90

pre oko 1 mesec

ko pise ove tekstove? zasto mexico i s. korea nisu drustvance iz 98 a ovi drugi jesu? normalno je da se pogode iste ekipe mexico i s. africa su otvorili sp 2010 sada ce ponovo... Pise tekstove neko kao da donosi izvestaj s ratista...
p

porfirij petrovic

pre oko 1 mesec

Sto se tice namestaljke iz 1982., nisu se provukli Austrijanci, vec Nemci. Uoci treeceg kola Austrijanci su imali dve pobede, znaci svih 4 boda i gol razliku 3 0, a Nemcima je bila neophodna pobeda nad Austrijom, jer su izgubili od Alzira sa 1 : 2 . Za razliku od 1978, ovog puta Austrijanci nisu zeznuli Nemce: Hribesch je dao gol u 10 minutu, Nemci poveli 1 : 0 i do kraja su i jedni i drugi glumili da se bore. Alzirski ambasador je demontsrativno napustio stadiom.
u

u jeee

pre oko 1 mesec

Obesmisljavanje nekog velikog takmicenja. Sve do 1/8 finala je gubljenje vremena zbog tolikog broja ucesnika.
D

DosijeX

pre oko 1 mesec

Znaci da smo prošli na SP igrali bi s Holandijom, Japanom i Tunisom.. možda bi samo nereseno izvukli s Tunisom
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Mulder, nikad ne znas dok ne probas...
2

24.04.1902.

pre oko 1 mesec

Come on England ! 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Z

Zvalega

pre oko 1 mesec

A Srbadijeeee nemaa

OVO JE TA SEZONA

pre oko 1 mesec

E, Haiti,Curacao,Cape Verde,Quatar... World Cup _ šta reći dalje _ ovi ranije nisu igrali ni kvalifikacije
B

Belgrano

pre oko 1 mesec

1998 grupa Skotska, Brazil i Maroko - Skoti se kvalifikuju posle 28 godina i opet imaju Brazil i Maroko. 2010 otvaranje Juzna Afrika-Meksiko u Juznoj Africi, 2026 otvaranje isto ali u Meksiku. Francuska-Senegal prvi put posle legendarne utakmice 2002. Panama se kvalifikovala drugi put u istoriji, i opet u grupi sa Engleskom. Neke zanimljivosti ovog zreba.
M

Mirko_11

pre oko 1 mesec

2018 Srbija sa Svajcarskom i Brazilom, 2022 opet isto 😊

Srki

pre oko 1 mesec

Navijaću za Alžir, Ganu i Japan.
H

Heheh

pre oko 1 mesec

"Neatraktivni timovi" - 2018 u grupi sa Engleskom bese Panama i jos neka slabasna reprezentacija, 2014. Kostarika prosla grupu gde su bili Engleska, Italija i Urugvaj, prethodno prvenstvo Saudijska Arabija pobedila kasnijeg sampiona Argentinu...

Charles Johnson - Časlav Gospodarski

pre oko 1 mesec

S tim što je posle tog poraza sve počelo da se navlači na argentino, od sudija do organizatora. Tako da dzaba sve.
k

kakoe

pre oko 1 mesec

ljepse mi je da gledam egzoticne repke nego po 100ti put da gledam francuze, holandjane, njemce, itd. Tako da ako vas nece vezati, kape verde ili kurasao mene oce jer mi je zanimljivo da vidim te repstacije i naravno kao i uvijek afrikance. A eto vama holandjani i belgijanci uzivajte u besomucnom dodavanju sa golmanima i štoperima i posjedom od 70% na svojoj polovini
s

spiritus movens

pre oko 1 mesec

Da si jednom gledao Golden Cup ne bi tako pisao.

Neksaa

pre oko 1 mesec

Brate, kad se setim SP , 6 meseci ranije euforija, ludilo, bukv te u stomaku cepa nesto, neko uzbuđenje a sad, Bože me sačuvaj, meni ovo kao druga faza kvalifikacija za svetako prvenstvo, ono ispao Gibraltar, F. Ostrva i slični u prvoj fazi i sad krece ono ko ce ici na svetsko. Urnisali su nam fudbal ovim. Ovo je bilo nesto sveto. Sve promene sam donekle i razumeo, ovo ne mogu.
m

miile

pre oko 1 mesec

brale album sa 1400 sličica....
s

srka

pre oko 1 mesec

Nisu se ni Englezi usrećili. Hrvati mogu da se pobiju sa njima, a ni Gana nije uopšte naivna. Biće tu svašta.
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Slazem se. Gana bu gadna. Mozda nisu jaki ko Senegal, ali tu su negdi. Cujem, Englezi vec pjevaju "It's Coming Home", ali, hold your horses, mate...Bit ce tu jos bare-fist shakanja...

1400

pre oko 1 mesec

Na šta liči ovo majko moja
s

srka

pre oko 1 mesec

Ja mislim da je od svih favorita, najgore prošla Francuska. Imaš u grupi preozbiljnu Norvešku, ekstra talentovani Senegal, koji ih je već jednom eliminisao sa Mundijala, 2002. u Japanu i Južnoj Koreji, gde su branili titulu osvojenu 1998. i imali značajno bolji tim, nego što ga imaju sad. To je tada bila senzacija, sada ne znam da li bi. I na kraju, iz baraža, nezgodna i tvrda Bolivija, koja isto može da im napravi ozbiljne probleme. Nimalo lak zadatak za Trikolore.
L

Loc

pre oko 1 mesec

Francuxi ima da ih pojedu sve...
S

Scaloneta

pre oko 1 mesec

Ne može Bolivija nikome da napravi probleme van svoje države, oni ni u Južnoj Americi u kvalifikacijama u gostima nisu mogli ništa da naprave imali su skor 1-0-8, primali po 3-4 gola.. Van svoje države i kompletnog tog geografskog ambijenta po kom su poznati oni ne mogu da pruže baš ništa. Ali slažem se da je ostatak grupe nezgodan. Mada Argentini je npr prošlo SP pomoglo to što su izgubili prvu utakmicu pa onda već od 2. utakmice igrali utakmice na ispadanje, spremnije su dočekali nokaut fazu od reprezentacija koje su imale lakši put pa su mislili da dižu formu.
I

Igorapa

pre oko 1 mesec

Jedva čekam utakmicu Curacao-Ecuador.
s

srka

pre oko 1 mesec

Ljudi, zašto toliko potcenjujete taj Kurasao?! To je holandska kolonija. Selektor im je preiskusni Dik Advokat, koji sigurno ne bi bio tamo da oni nemaju pojma. Svi njihovi igrači nastupaju u prvoj holandskoj ligi i svi igraju standardno u svojim klubovima. Prema tome, nije to baš tako šuplja priča. Oni znaju da igraju fudbal, jako su brzi i gaje holandsku školu fudbala. Ne bih ja to gledao baš toliko potcenjivački.
O

Out

pre oko 1 mesec

I ja Srbija-San Marino
J

Jambb

pre oko 1 mesec

Dosta je jace Evropsko od svetskog, a i neizvesnije...
Y

Ytman

pre oko 1 mesec

Kako moze biti jace, leba ti?
L

Leelele

pre oko 1 mesec

Pa ti igraj na Evropske reprezentacije kladionicu i zaradi... Kako može biti jače mada ovde ima divljih reprezentacija ali sem Brazila, Argentine, Urugvaj, Kolumbija su prejake, ništa slabiji nije ni Meksiko ali ćeš videti da Amerika mnoge reprezentacije Evropske pobeđivati kao i Japan i Južna Koreja, moguće Kanada da bude iznenađenje... Da ne pominjemo Afričke selekcije... Tako da je to šuplja priča . Sad se svugde igra fudbal pa i Australija nije naivna reprezentacija mi smo barem to videli. Saudijska Arbija i Iran nisu više naivni a ima ih još ....
P

Prdoje

pre oko 1 mesec

Dzg iz Rudeš će gledati sve tekme, tako je najavio. Ja gledam od četvt finala. Neću valjda gledati ovih 40 reprezentacija upitnog kvaliteta. A i bolje ljeto provesti na moru.
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Fartman, a, ne bas sve tekme, moram sljakati za lebac nasusni, a radim uglavnom graveyard shifts...Da, i ljeti...Platforme ne znaju za letnji dopust...
P

Prdoje

pre oko 1 mesec

Bio sam potpuno siguran da će pobednik baraža 6 završiti u grupi gde je SAD nositelj.
K

Kosta Baranac

pre oko 1 mesec

Jedini komentar koje je rukovodstvo FSS-a moglo dati da je lopta okrugla i da danas svi igraju fudbal.
Z

Zvlat BG

pre oko 1 mesec

To se nas ništa ne tiče! To je za ove koji igraju fudbal!
A

Aleksejko

pre oko 1 mesec

Kakav odvratan sistem 48,a verovatno od sledeceg 64, bolest.
F

France 98

pre oko 1 mesec

Grupa C skoro pa isti timovi kao 98., tada grupa A, fali samo umesto Haitija Norveška.
Х

ХуЗ

pre oko 1 mesec

То сам и ја скоро писао овдје, да су прве 2 утакмице '98. биле Бразил-Шкотска и Мароко-Норвешка.
G

Gotz

pre oko 1 mesec

Mi ćemo se plasirati jedino ako organizujemo sa Rumunijom i Madjarskom za nekih 10-20 godina ,jer je baš teško iz Evrope se kvalifikovqti
A

Aleksejko

pre oko 1 mesec

Tesko je kvalifikovati se, ma daj bre, slazem se da je evropa ostecena u ovom sistemu, ali covece 48 reprezentacija, ko je tu pricy proturio zivo me zanima, glupost na kvadrat. Imam album sa slicicicama pun, kao nov, 1978 Argentina, jesi li svestan koliko je reprezentacija tad ucestvovalo na svetskom i evropskom. Ovo je smejurija najgore vrste. Sramota. Bez kvaliteta samo kvantitet. Idealno je bilo 24 svetsko i 16 evropsko. Tesko je stvarno da iz evrope da se udje, kakvo lupetanje pa pogledaj bre ko ti je u barazu a ko se sve kvalifikovao vec iz evrope. To sto smo mi najveci krs nije kriv sistem iako je nakaradan.
U

Utre

pre oko 1 mesec

A sto bi se mi uopste kvalifikovali? Sta cemo mi na svetskom prvenstvu?
Đ

Đorkaef

pre oko 1 mesec

Napravili ste biznis a izgubili neizvjesnost, zelite da udovoljite svima a svi ce biti nezadovoljni, kvalitet ovog prvenstva je u rangu skotske lige, da ste mangupi i da gledate samo kvalitet na SP bi igralo maks 16 timova. Fudbal dozivljava brodolom vodjen bahatim arapima i kupljenim i nezasitim evropljanima.
G

Gagi197

pre oko 1 mesec

Ne smaraj liče
B

Brundo

pre oko 1 mesec

SP u fudbalu je uz OI najbitniji sprotski dogadjaj na svetu.FIFA ga unistava i tek ce da ga unisti u vremenu pred nama jer je mnogo pohlepna.48 ucesnika je previse.32 je tacno koliko treba.Ni UEFA nista nije bolja.Povecala je broj ucesnika sa 16 na 24 za EP, sto je previse za Evropu.Svrha takmicenja nije da svi ucestvuju vec manje reprezentacija kako bi se zadrzao kvalitet i prestiz.
N

Najjače grupe

pre oko 1 mesec

Fransuka i Engleska. Moguće je da svaki svakog pobedi al verovatno idu dale Senegal i Francuska i Engleska i Gana
m

malo.rade

pre oko 1 mesec

kompleksi....hav jes no...gana? ok moze gana ali onda englezi ispadaju...zna se ko ide do medalje
F

FT

pre oko 1 mesec

Ove grupe su sprdnja, biće zanimljivo tek od početka nokaut faze
L

Level pro

pre oko 1 mesec

Sto mislis da su sprdnja? U Kataru Saudi Arabija pobedila Argentinu u grupi...
H

Hrvati

pre oko 1 mesec

prolaze grupu kao prvi lagano. Sad ćemo videti kako se dobija Engleska,a ne kao mi 5 komada kao da igramo sa Brazilom u Peleovo vreme.
н

нс бој

pre oko 1 mesec

Не претеруј.Ми јесмо очајни,ал Хрвати су далеко од ранијег нивоа.Имаће проблема са Ганом за друго место.Још ако Панама неком откине бод.

Sladjan Stojanovic

pre oko 1 mesec

Ko će bre da im gleda te utakmice u 3 sata noću?
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Brat bratu, milijarda i po...
L

Likoblik

pre oko 1 mesec

Skotska-Haiti,Kolumbija-Uzbekistan,Njemacka-Kurasao i ona neka Ostrva protiv Arabije su mi favoriti ovih sizofrenih parova!
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Nisu "neki", nego Zelenortski. Ej, bre, daj postovanja malo. Reci to Farskim Otocima, padace shamari...
К

Кроме

pre oko 1 mesec

Мени је ово топ! Светско је празник и треба да се виде и друге репрезентације, а не ко прошли пут чекаш 4 године и 2-3 групе идентичне на два узастопна првенства!
A

Aleksejko

pre oko 1 mesec

Tebi brate nije dobro ovo je uzas
M

Mutija

pre oko 1 mesec

Zamisli naviješ sat da u 3 sata u noć, usred leta, odgledaš haiti-škotska.. I onda ujutru u prvu, jedva čekam
k

kkptz

pre oko 1 mesec

Nisam o tome razmisljao na taj nacin, bravo, imace to neku draz
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Tocno tako. Odspavas popodne, veceras veceru od kraken lignje na zaru sa blitvom i belim lukom, ili brancina, cak i ribe lista, skarpine il vec neke grdobine, oceras ljubavnicu van u Knjizevni klub AFZ-a, ispeces si kafu, izvadis si Plavca Malog, kikiriki, kospice, zanimacija...I krece kick-off u 3 a.m....😎
@

@DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Ih plavca malog...slabo je to...bar Crljenak kastelanski ili Babic...
M

Mandarinas

pre oko 1 mesec

A ono se zavrsi 0:0
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Mandarinas, nek i zavrsi 0:0. Bili to Kurasao-Haiti, Zelenortski-Uzbekistan, Saudi-Iran...Samo da imam 90+ minuta jebenog mira...Ljubavnica: "Jebo te fudbal ter te jebo nogomet, prisjeo ti soccer dabogda..."..."Seceru, ti si tek prva rezerva sa klupe...A klupa mi je dugacka..."...Deep Purple - "Hush" 🎵
M

MarkinjoS

pre oko 1 mesec

Cirkus na šta ovo liči. Svetsko da se vrati na 32 ekipe, Evropsko na 16.
J

Ja bih

pre oko 1 mesec

Jos da se prosiri pa mozda kad dodje do 100 reprezentacija i mi uspijemo kroz baraz da se plasiramo
M

MrZrex

pre oko 1 mesec

I to izboren kroz repasaž Lige nacija D
U

Užice

pre oko 1 mesec

Uspeli su i ovo da upropaste
Б

Б.

pre oko 1 mesec

Немачка у групи смрти.
B

Buljko

pre oko 1 mesec

Neću pogledati nijednu, samo pratim zvezde granda. Napred Halile, napred Emina, brčko je uz vas
B

Brundo

pre oko 1 mesec

Jordan, Uzbekistan, Haiti, Škotska, Panama...Sve krem svetskog fudbala.Samo nas nigde nema.I bolje.Nije šteta.
K

Ko će

pre oko 1 mesec

ovo da gleda .......
G

Gvozdjar

pre oko 1 mesec

Sek je ozbiljan ledjenda ali kakve veze ima sa fudbalom da on izvlaci kuglice
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Nije znao gdje se nalazi, nit sta radi, nit zasto. Samo je cekao da prebije Kevina Harta nakon.
I

Istina 34

pre oko 1 mesec

Brazil vs Haiti kuku a bogami i lele

OVO JE TA SEZONA

pre oko 1 mesec

KOJA JE OVO SMEJURIJA. JOŠ VEĆA JE DA PORED OVAKVIH EKIPA NAS NEMA TAMO

Marko Pavlovic

pre oko 1 mesec

D najteža. Ameri kao domaćini uopšte nisu prošli dobro. Nakon toga F, holandjaninlako mogu kući nakon grupe.
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Da, Ameri ne mogu bas da pocnu zurku odmah. Mislim da ce Paragvaj da ih premlati. Sa Nizozemcima nikad ne znas. Kao dobri, ali uvijek nekak useru. Ono finale 1974, ovi u na pocetku razvaljuju Zapadne Nemce, ovi ne znaju di su, sprdali se Krojf i skvadra s njima. I onda izgubise 2:1. Gerd Miler ih na kraju izigrao. Onda, Buenos Aires, dodju oni opet do finala. Ali, Mario Kempes je imao svoj dan. Nakon 1:1, produzeci, Nizozemci fulali zicer, pogodili i stativu, i na kraju van den pushiovnen...3:1. Toliko konfeta na stadionu nisam od tada vidio...
M

Messi GOAT

pre oko 1 mesec

Hahaha kakav cirkus.Gospoda iz Fife su se malo preračunali.Kada je došao na red 3 šešir prvo su stavili Uzbekistan u grupu gde je Francuska i onda je Norveska trebala da ide u grupu K gde je Portugal.Pa su onda to rotirali da olaksaju put Portugalu ,tako da Francuzi idu na neugodnu Norvesku a ovi na slabi Uzbekistan.Mene samo čudi kako mediji uooste ne pisu o ovom ociglednom namestanju u korist Portugala.Ovo je scandal i niko ne pise o tome. Neverovatno.
P

Pa ovo je SP

pre oko 1 mesec

znači u grupi treba da igraju ekipe sa različitih kontinenata!!! Atlas u ruke i sve če ti biti jasno
M

Messi GOAT

pre oko 1 mesec

Bravo genije.Kazes da u grupi treba da igraju ekipe sa razlicitih kontinenata.Aj onda objasni kako su Francuska i Norveska u istoj grupi???
Z

Zato što

pre oko 1 mesec

ne mogu da svi izbegnu ekipe iz Evrope,već su imali prilike da gledaju Fra-Ned i sl. Niko nije imao prilike da gleda npr Brazil Spa Uvek je ovako bilo SP Ne znam čemu čudjenje genije
n

neshha

pre oko 1 mesec

I ja sam to primetio.Panama svakako nije mogla u jednu grupu,ali Uzbekistan je trebalo da ide u prvu slobodnu.Ljudi se ovde podsmevaju,ali ti si u pravu.
M

Malo jače

pre oko 1 mesec

od kisele vode ...... Fali samo Zanzibar,San Marino,Andora i da SRBIJA ........

Bojank1991

pre oko 1 mesec

Kakve veze ima da l je 32 ili 64 utakmice? Kako to utiče na vas? Loš kvalitet utakmice? Hajde da zabranimo fudbal u nižim ligama. Mi se ni na ovo razvodnjeno prvenstvo nismo plasirali.
A

AK10

pre oko 1 mesec

Kakve veze ima što je prošireno prvenstvo, kad je iz Evrope bukvalno sad teže otići nego pre. I pre i sad su išli samo pobednici grupa, a sad kroz baraž moraš da prođeš 2 meča i 2 različita protivnika u 4 dana, pri tom su baraži sad jači. Pre se znao baraž - dvomeč sa jednim protivnikom i to je to, spremaš se za njega par meseci. Sad moraš da spremaš potencijalne utakmice za 3 reprezentacije u baražu - za protivnika u polufinalu i obe ekipe iz drugog polufinala, jer ne znaš ko će ti doći u finalu. Šta je urađeno sa Južnom Amerikom i konkakaf zonom je cirkus, tamo bi Radnik iz Surdulice prošao bez problema na SP.
n

neshha

pre oko 1 mesec

@AK10 Tacno tako.U ovom prosirenju ubedljivo najlosije je prosla Evropa.
D

Dejviddd

pre oko 1 mesec

I onda kazu nije namesten zreb, a sva tri domacina dobili najslabije ekipe iz svakog sesira... cirkus Kolorado.
k

kaktus.

pre oko 1 mesec

Zato sto su nosioci na papiru,a realno treci sesir.
D

Džingis Kan

pre oko 1 mesec

2010 prva utakmica J.Afrika - Meksiko. 2026 Meksiko - J.Afrika. Belgija nije loše prošla. Nema grupe smrti po prvi put od kada ja pratim mundijale. Hrvati idu dalje bez obzira na Ganu. Ovaj Đani viri Trampu iz bulje samo tako. Skoro nisam video veće javno dupelizanje
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Djaniju samo djonovi virili. Mucno za gledati. Od jacih grupa je ova Franc, Senegal, Norge. E, bas bih volio sa ih Norvezani sve pometlaju...
S

SLS

pre oko 1 mesec

Utisak je da je grupna faza smor i komotno za preskočiti. Prvenstvo počinje tek od eliminacione faze. Nešto razmišljam, najbolje bi bilo da za sledeće SP prošire na 64 reprezentacije i da krenu od starta eliminacije ( po sistemu Vimbldona, tj. teniskih turnira) 32 meča, pa onda 16tina, pa osmina, itd...Ako ništa, bilo bi senzacija, i držalo bi pažnju i neizvesnost.
P

Pare,pare,pare

pre oko 1 mesec

Kvalitet u grupnoj fazi se skroz razvodnio.Od 108 utakmica tek će dvije ili tri biti vrijedne pažnje.Podsjeća me sve ovo na klupsko SP kada su oni jadnici izašli Bajernu na megdan.
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

104. Ali, da, u pravu si, pare i burgija...
D

Dzingis Kan

pre oko 1 mesec

2010 otvaranje SP J.Afrika-Meksiko. 2026 Meksiko -J.Afrika. Nema grupe smrti prvi put od kad ja pratim svetska prvenstva
I

Imo

pre oko 1 mesec

Ima jedna, realno grupa I.
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Jedan je dobro iskomentirao: "Tu i ne moze biti grupe smrti jer ce prakticki svatko prezivjeti". Jbt, od 48 dalje idu 32. Prva dva iz 12 skupina, plus 8 najboljih treceplasiranih. Nekad su skupine bile "minefield", "survival of the fittest", sad bu prakticki "a walk in the park"...
F

Forest City

pre oko 1 mesec

Iskreno Dobre su ekipe..bice zanimljivo gledat katar uzbeke svajcarsku Uruguay...dosta zanimljivo bice..I to negde na moru..milina ..nista lepse..malo se kupat I ponovo gledat kako majstori igraju..
G

Goran Đorović

pre oko 1 mesec

Bojkotujem svetsko prvenstvo dok se ne vrati format na 32 ekipe! Nijednu utakmicu neću pogledati, čak ni finale! Da je više ljudi na svetu koji razmišljaju svojom glavom ovima ne bi na pamet palo da povećavaju broj učesnika !
s

spiritus movens

pre oko 1 mesec

I ja cu verovatno postupiti isto. Ne samo zbog prosirenja, nego i zbog VAR-a koji je pokvario fudbal kao igru. Slazem se da je vise ljudi koji imaju integritet, ne bi tek tako nematali trendove kao da su ljudi idioti.
G

GOGI37

pre oko 1 mesec

spiritus movens VAR ne odgovara samo lopurdama u fudbalu.
K

Kao gost valjda

pre oko 1 mesec

Da je do ljudi ne bi niko ni povećavao sa 24 učesnika, recimo!? To je u današnjem trenutku najoptimalnije... Ali, pitaju se Arapi-pare, Severna-srednja Amerika, Azija-ostatak i Afrika!? Najmanje ove dve preostale i najveće-najuspešnije konfederacije!? Ja do nokaut faze ne gledam, ne interesuje me ni posle baš previše. Pozdrav
s

spiritus movens

pre oko 1 mesec

Fudbal je dozivljavao svoje zlatno doba kad nije bilo VAR-a. VAR se ne bavi uzrocima nego posledicama, i u principu uopste ne doprinosi regularnosti i smanjenju korupcije, vec stvara iluziju kako je sve pod kontrolom. To se nejbolje videlo na utakmici Zvezda - Steaua gde nije radio kod crvenog kartona, ali je zato odmah ukljucen kad je Katai lobovao golmana.
M

Messi GOAT

pre oko 1 mesec

Sadce pocetkom decembra zreb za Svetsko.Nakon sto je prevara zamolio šeika da ga odvede kod Trampa i da mu ovaj namesti Svetsko,videcete da ce Portugal biti u najlaksoj grupi i takodje u grupi sa kojom ce se oni ukrstati ce biti verovatno Spanija ili Engleska kao 2 najveca favorita za osvajanje.Razlog je jednostavan, to je jedini nacin da Penaldzija izbegne te 2 reprezentacije odmah u nokaut fazi jer se ocekuje da ce i Spanija i Engleska da budu prvi u grupi i samim tim igrace sa drugoplasiranim iz grupe gde je Portugal koji ce takodje biti prvi u svojoj grupi jer ce dobiti najlakse rivale.Videcete da sam sve pogodio.Sprema se kradja veka.VAMOS. Ovo je komentar koji sam ostavio pre 2 nedelje na vest "Juznoamerikanci ne odustaju, Mundijal 2030 sa 64 tima...".Kao sto vidite sve sam pogodio kao i uvek.
o

okinava

pre oko 1 mesec

I ja sam pogodio u minus.
A

Aca Trica

pre oko 1 mesec

Zbog naše Zorannah navijam za Kurasao!
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

I ja se slazem. Kurasao Atletik Bilbao! Ali najvise bum drukal za Haiti, znam ih jos iz 1974.
A

Aki2244

pre oko 1 mesec

Mi se okrecemo obavezama takmicara na pze 😎😎
D

DZG Rudes

pre oko 1 mesec

Sve sve, ali Vilidz Pipl za kraj 😂...To ni Zaharije Trnavcevic ne bi zmislil. Cirkus. Ameri i njihov show. Rio ispao najcool. Grupa L: HR opet s Englezicima. Gana bu neugodna. Panama laganica, valjda.
n

nemanja1512

pre oko 1 mesec

al se usukao tramp ko mrtvak neki izgleda
Г

Гост

pre oko 1 mesec

Обавезно после овог Светског, следеће да буде 64 учесника. Каква глупост
Z

Zbaj

pre oko 1 mesec

Kakvo samo prese*avanje prije zrijeba, probili termin za 50min, ni zbog cega. Uce Ferdinanda kako da ima javni nastup jer on to kao ne zna, katastrofa je sve osim samog zrijeba.
G

Gost iz HR

pre oko 1 mesec

Slazem se za preseravanje, ali tko imalo prati americke sportove (ja osobno NBA i NFL) zna da sve utakmice kasne, to je jednostavno tako kod njih, rekalme, reklame, reklame. Zaradjuju ljudi, tko nece, ne mora gledati. p.s. najgore mi je kad gledam utakmicu u 2-3 u noci, a ono time-out, injury time-out, sponzorski, televizijski, ne znas vise koji 🤣🤣 obavezno otkunjam koju minutu 🤣
Z

Zbaj

pre oko 1 mesec

Gost iz HR na zalost znam i to kako je i to je jedan od razloga sto ne gledam NBA vise. Team out treba da cekam 5 min, neka hvala :D Nije odje sve bilo reklama, da je bilo da se razumije, makar ima neki razlog, ajde mi samo reci koji je razlog da Selma Hayek drzi motivacioni govor Riu kako da nastupi pred kamere, a prije toga jos njih 5 to radi :D
B

Baggio

pre oko 1 mesec

Brazil i Škotska igraju svako svetsko u grupi nešto slično kao Zvezda- Braga
g

gama

pre oko 1 mesec

Sta pricas ti hahahaha
M

MrZrex

pre oko 1 mesec

Poslednji put 1998. hahaha
N

NN3

pre oko 1 mesec

Neverovatno, Škoti igrali '74,' 78, '82,'86,'90,' 98 i sad 2026. Svetsko, samo 1978. i 1986. nisu bili u grupi sa Brazilom
A

AK10

pre oko 1 mesec

Kojih bre derbija? Jedino se može reći to za Francuska - Norveška i Engleska - Hrvatska..
g

gosto

pre oko 1 mesec

Па Шпанија-Уругвај и Португал-Колумбија могу да буду јаче утакмице него те две што си набројао
A

AK10

pre oko 1 mesec

Nek i budu, to su cele 4 utakmice koje se mogu nazvati derbijima, a imaš 12 grupa po 4 reprezentacije, odnosno 72 meča.