Komentari na vest

Vladan Lukić: Boris Tadić me pitao da li sam lud što preuzimam Zvezdu

Gargamel

pre 9 meseci

Evo ja kao okoreli Zvezdas, clanska karta slavi 15 godina postojanja za redom, uclanio se kad je najgore bilo, mogu samo reci da je nas Vladan Lukic mozda i spasio nestanka. Kako to mislim? Pa lepo, da je na njegovom mestu bio neki kvazi Zvezdas ili skriveni Grobar danas najslavniji Klub sa Balkana nebi postojao. U onim nemogucim okolnostima u kojima je on radio mora mu se skidati kapa. Vreme kada su Tole i Djura frizura radili sta god su hteli, namestali, otimali krali bodove ne samo protiv nas, vec na svim livadama tadasnje lige. Pa su umislili da nas mogu zezati Sekijevom pesmom "2000 noci" na JNA, uz sve Toletovog Barjaka na proslavama Titule. Tada sam se uz drugove penjao na severnu tribinu JeNeA i znali smo da ce nas sudije osakatiti i da je remi tad bio kao kuca. Ne zato sto su oni bili nesta puno bolji, nego sto smo znali da nemozemo u tom trenutku protiv sistema. Tako da njemu i Adzicu ne zameravam nesta narocito. Zato je sada nase vreme i uzivamo s bogami potrajace jer smo za 3-4 klase organizovaniji i mocniji klub kao takav. Ne kazem da je sve kako treba, da danas Terzic i Mrkela puno grese, ali i to je bolje nego onaj kanal onomad od 2007-2013. U svakom slucaju, drugacije nego prekoputasi, ja Partizanu ne zelim gasenje i ono kroz sta smo mi prosli tada. Napred Zvezda 🟥⬜️🟥⬜️🟥
B

Boxer

pre 9 meseci

Vladan Lukić je imao manji "minus" u budžetu od ovog sadašnjeg hvalisavca doktora virtuelne ekonomije, koji se hvalio kriz medije kako je na volšeban način smanjio dug Zvezde, a onda se javno oglasio AV i objasnio nama naivnim navijačima Zvezde, kako Terzić nije ništra uradio a da je deo duga vratila država! Ali, Terzić je i dalje ostao da vrši i mešetari sa ugovorima potpuno bezvrednih Afrikanaca! Dok je u Zvezdi bio legendarni Lukić, ovakvi Afrikanci su radili kao čuvari nacionalnih parkova!
M

Markan77

pre 9 meseci

Nisi ti lud, itekako si ti pametan 😉. Tad je dug najvise narastao u istoriji..
M

Mile led

pre 9 meseci

Kaže to navijač Jsd kluba koji je u dugovima preko 100 miliona evra 🔒🔒🔒🔒🔒
п

па зар није

pre 9 meseci

оно на слици министар Антић из српског четничког покрета??
P

Prava istina

pre 9 meseci

Da objasnim ljudima kako da pronadju pravu ISTINU koja se skriva od javnosti.Udjete lepo na YouTube i kucate ovo: Tadic peva sa grobarima, pogledate prvi video koji vam izbaci i sve vam bude jasno zasto je Zvezda u prosloj deceniji bila pred gasenjem u svim sportovima,internet pamti sve!

Nixa

pre 9 meseci

Inace je Zvezda od osnivanja pa do zutih u svim sportovima bila velikan i kao se nikada nije gasila njoj Tadic dao milione a Partizanu aplaudirao.
G

Gubimo od Efesa

pre 9 meseci

Zbog pokusaja unistenja i gasenja Zvezde od strane grobara Borisa od srca cu navijati DA IZGUBIMO OD EFESA!
u

uzicanin

pre 9 meseci

A inace ni ga pobedili 🤣🤣🤣🙉🙊🙈
D

Don Vito Corleone'

pre 9 meseci

Vidi što balavanderi prozivaju Lukića. Balavci se nisu rodili ne kada je Lukić igrao u Zvezdi, nego se nisu rodili dok se bavio aktivno fudbalom kao igrač. Sve vi znate, Lukić napravio veliki dug, Lukić ovo, Lukić ono. Lukić nije napravio dug, dugove su napravili oni koji su se krili iza njega, i oni pre njega. Lukić je jedan od najvećih Zvezdaša ikada, ne samo od bivših igrača nego uopšte. Iz Zvezdine omladinske škole je sa 17 godina debitovao za Zvezdu. Čak je u svojoj karijeri u Zvezdi imao odličan učenik, otprilike na nekih 80 utakmica postigao je oko 40 golova, u onakvoj Jugoslovenskoj ligi koja je bila 5-6 liga u Evropi po kvalitetu, a bio je klinac. Lukić je mnogo veći Zvezdaš i od Džajića i od Terzića. Ne samo da je veliki Zvezdaš, nego je i veliki Srbin. Mnogo para je dao u humanitarne svrhe, mnogo velikih novčanih kazni je platio jer je za vreme bombardovanja javno prozivao Nato, i porukama ispod dresa. Sa 29 godina je prekinuo karijeru i pridružio se oružanim snagama da brani zemlju. Pre par godina je imao infarkt, nadam se da je sada dobro. Ne daj se legendo, ne daj se Delijo. JEDAN JE VLADAN LUKIĆ.
D

Don Vito Corleone'

pre 9 meseci

Ajde bre mučene duše, predstavljate se kao šatro Zvezdaši a ustvari ste Purgeri. Hoćete da riknete od muke kada vidite ova dva pehara. To vam je rak rana ceo život. Ajde plačite još jače, vaša patnja, moja radost najveća.
s

splicani jug

pre 9 meseci

Lukica i Zvezdu mrze samo rvati iz jsd kluba,oni i pisu sve ove hejterske poruke protiv njega!
X

XYZ

pre 9 meseci

Sutra u informeru Vladan Lukić: "Kako sam oborio nevidljivi avion sa lovačkom puškom"
4

4744747

pre 9 meseci

Bio lud uzeo Zvezdu sa 15 mil.duga,a sada gospodin sa poternice duguje 100 mil.i kaze nikad bolja situacija ko je ovde lud
T

Terza...

pre 9 meseci

...stavio🔒na vas jsd zato ga i mrzite toliko sto je i logicno🤣
A

Aca LJotic 89

pre 9 meseci

Hteo si najbolje ali nisi mogo protiv Drzave.
P

Pub

pre 9 meseci

Mimo ove teme ali zalosno je to da neki ljudi sa ove slike i dan danas posle 15 godina vedre i oblace Srbijom. Nije ni cudo sto uvozimo Pakistance jer nam deca odose. Zalosna si Srbijo.
T

Top 13

pre 9 meseci

VLADANE LEGENDO NASA,SL.KOLO U EL SVI NAVIJAMO ZA EFES I TO OD SRCA IAKO SMO ZVEZDASI!
T

Top16

pre 9 meseci

Vama je isto, a nas baš briga. Osigurano je 16.mesto. LŠ 32/32, EL 16/18.
Т

ТАДИЋ

pre 9 meseci

Ovi iz Zvezde ni hvala da kažu. Posle svega što sam učinio za njih.

Искрено речено

pre 9 meseci

какве све аждаје су нападале и нападају Звезду и опет јој нико ништа не може!!Зато је обичан српски народ (80%) уз Звезду.Конкретно у мојој Републици Српској чак је и преко 90% за Звезду.Заиста кад је дерби риједкост је да навијача патлижана видиш
_

____

pre 9 meseci

Zato i jesmo tu gde jesmo kao društvo..
b

bije dareglo

pre 9 meseci

Tako je tebra,veliki pozdrav za nasu crveno-belu Nezavisni Srpsku!
G

Grobari Zvornik

pre 9 meseci

Jadni vi, lazni reakcionari od nastanka. Ja sam iz RS i ima nas barem 40%, vase trule kopre nedri price ne prolaze.
A

Alo Bosanac

pre 9 meseci

Kakve ti se aždaje priviđaju?
g

gost101

pre 9 meseci

Jel' to slobodna procjena na osnovu ankete iz tvoje rodne selendre ili imaš neki izvor da potvrdiš što lupetaš?

Lagx

pre 9 meseci

To je ta reakcija svaka uprava ima zajednicku fotografiju i sa vrhom svakog rezima pa toliko brojni navijaci nemaju nista lose protiv aktuelnog.
P

Pamtim sve....

pre 9 meseci

Za sve ove koji spamuju ovde po porukama onu davno izlizanu floskulu kako je to toboze njihov Boris "pomagao" Zvezdu jel moze onda ovako, ajde da se menjamo, da se vas jsdizan vrati 15 godina u nazad na mesto Zvezde u to vreme,da imate dug preko 70 mil,da titule videli niste 6 godina,da LS igrali niste 18 godina,da vam se gasi celo Sportsko drustvo uz pomoc vlasti,da vam stadion propada i da vlast hoce da ga proda,da vam hapse sve clanove uprave i najvece legende kluba,da nemate za sampone da kupite igracima da se istusiraju...itd itd Ajde jsdovci hocete da se menjate sa Zvezdom u takvoj situaciji dok nas je vas Tadic kako kazete "pomagao" cisto da vidite kako nam je tad bilo!
K

Krotitelji savesti

pre 9 meseci

Znas i ti dobro da vas niko nije gasio ni u prici, samo se upinjete svim silama da nas izjednacite jer ste previse svesni sta se zapravo desava.
D

Dobro pamtim sve

pre 9 meseci

Možda bi kao i vi igračima koji "nemaju šampone" porazbijali skupoceni vozni park i donirali šampone?! To sa šamponima je čist spin. A da se menjamo nema šta, zamenili smo se 10 x gore.

Liks

pre 9 meseci

Sto nam ne uhapse Vazuru i kompaniju ucinili bi nemerljivu uslugu ali nisu blesavi da hapse sopstvene ljude koji rade posao kako treba zbog toga su postavljeni tu gde jesu. Sto nisu u to vreme sredili Gasprom Partizanu nego ni od epsa nije uspeo da naplati jedino skromno sponzorstvo kao klub koji je igrao LS tada.
S

Sever4ever

pre 9 meseci

Pazite samo na ovu cinjenicu i sve ce vam biti kristalno jasno, za vreme Tadica i njegove vladavine u prosloj deceniji, JSD u fudbalu cak 6 titula za redom a u kosarci cak 10-11 titula takodje za redom,Hapsi se Daja,Cvele,Marinkovic bez ikakvih dokaza,u Zvezdinu upravu se ubacuju Trojanci iz ds-a poput Spasojevica i Den Tane koji Zvezdi preko noci pakuju cak 75 mil duga,Marakana se pokusava prodati Miskovicu,celo Sportsko drustvo Zvezde pred totalnim gasenjem...itd itd i to se sve desava upravo za vreme vladavine ovog coveka sa slike u sredini koji u Areni secam se dobro,na svim utakmicama sa navijacima sa juga peva: 'volim ga ko oka dva'... eno imate i video na YT-bu mozete se i sami uveriti...znaci sve jasno ko dan!
T

Tadić je

pre 9 meseci

imao vlast od 2008-2012. Pobrkao si lončiće.
P

PzKM zDMP

pre 9 meseci

Trecina sd pentagram vam je vec odavno! i ugasena, NE BULAZNI!
N

Napred Efes

pre 9 meseci

@tadic Njegova ds stranka bila na vlasti od 2000 do 2012 cak punih 12 godina,ti si pobrkao loncice a ne ja,nauci istoriju svoje zemlje!
@

@Napred Efes

pre 9 meseci

Tadić je bio od 2008-2012. Koštunica 2004-2008 Živković 2003-2004 Đinđić 2001-2003 Nauči ti istoriju svoje zemlje a ne da ponavljaš stvari koje si čuo.
@

@@Napred Efes

pre 9 meseci

Tadiceva demokratska stranka vladala Srbijom od 2000 do 2012 jedna te ista stranka samo se predsednici i premijeri menjali,nauci istoriju svoje zemlje pa se onda javi!
Z

Zvlat BG

pre 9 meseci

U momentu odlaska Dragana Džajića iz kluba 2004. godine dug Zvezde iznosio je oko dva i po miliona, da bi po povratku u klub 2012. godine zatekao cifru od 44.109.565 evra duga koji mu je predao Vladan Lukić. Sekretarice se sećaju ovoga kao zlatnog doba, jer su imale premije. Ekipa koja je uvalila "junaka iz Sopota" se takodje sa setom seca ovog doba! Klub iz ovoga, napravljenih 22+ miliona evra duga, ni danas ne može da izadje! Dovesti čoveka koji je jedva ili nije ni srednju školu završio, dok je bio kod Vojkana Melica u omladincima skola je bila zadnja rupa na svirali, radije se išlo na gostovanja i provodilo, je "genijalan" plan ekipe koja je stajala iza pljacke epskih razmera! O samoproglasenju za Zvezdinu zvezdu ... smešno! Daleko ti lepa kuća u Sopotu i ostaj zdravo! Bajke su za decu! Srećom, pa ne živimo u pravnoj državi!
J

Joca Vrnj B

pre 9 meseci

pojma nemam i stidi se svoje "analize"... ne znam da li si ti i 5 eura nekada za klub dao ili kartu posteno platio kao i gde si bio dok je Zvezda patila...
L

Lepi mica1

pre 9 meseci

"Nije imala podrsku visih instanci"sve jasno😆😆titule namestene😆😆
L

Lakkkki

pre 9 meseci

Cuj pitao ga Tadic.. Ovom anonimusu treba da bude cast sto je uopste uspeo da dodje na tu poziciju, bez obzirw sto taj posao ne ume da radi. Gluposti i samoreklama.
.

.....

pre 9 meseci

Igrač koji reši večiti derbi krajem osamdesetih je u tom vremenu poznatiji široj javnosti (20-tak miliona ljudi) od velike većine političara. Igrao je za reprezentaciju velike Jugoslavije kada smo se plasirali na EP u Švedskoj. Reprezentaciju koja je bila pet puta jača od ove sadašnje. Takav je anonimus bio Lukić.
Y

YouTube

pre 9 meseci

Udjete na YouTube i kucate ovo: Tadic peva sa grobarima, pogledate prvi video koji vam izbaci i sve vam bude jasno zasto je Zvezda u prosloj deceniji bila pred gasenjem u svim sportovima!
K

Kucaj kucaj tadić zvezda

pre 9 meseci

Dolazak Borisa Tadića u Crvenu zvezdu uveličali su svojim prisustvom generalni direktor NIS-a Kiril Kravčenko, prvi čovek "Telekoma" Branko Radujko, predsednik SD Crvena zvezda Petar Škundrić i državni sekretar u istom ministarstvu Dušan Mrakić.
Z

Zvezdanica

pre 9 meseci

Tadic je bio jedan obican nesnadjeni populista u pokusaju, pojavio se na utakmici u trenutku kad smo postali hit i pred najvecim uspehom za razliku od ovog koji je dusom, telom i delima uz svoju zvezdanu svi 15 godina. Tesko je ziveti sa svescu da ste njegova vojska i najvernije biracko telo.
Z

Zauvek zacutite

pre 9 meseci

Koliko je puta duh koji lebdi od kad je na vlasti bio na marakani sa sve salom oko vrata u odnosu na Tadicev jedan put, a zna li gde je stadion Partizana? U kakvom stanju je JNA a da li je marakana izgledala ikad nalickanije nego sad? U kosarci ste svaku sezonu osim poslednje tri pred gasenje imali priblizan ili veci budzet od nas, ako si premlad mi stariji dobro pamtimo.
Y

YouTube

pre 9 meseci

@kucaj@zauvek Boli istina aaa...internet je cudo,pamti sve sta je vas jsd boris radio Zvezdi,to nikad necete mici da sakrijete i izbrisete iz istorije!
г

гост1986

pre 9 meseci

То што даје интерјвју за информер довољно говори....
G

Game over

pre 9 meseci

Da se manemo prošlosti, dok se Zvezdi crvenoj pripisuje titula iz 1946, na stadionu se snimaju PORNIĆI. Pametnom dosta.
b

bobek legenda

pre 9 meseci

@game Moze aj da menjamo proslost,slazem se potpuno,vi da se vratite u vas maticni zg a Zvezdu i Srbiju ostavite na miru da vam vise ne dajemo pare jer ste strani klub u nasoj ligi,jel moze tako?
v

velja nevolja

pre 9 meseci

A sta ce mo za to sto su na vasem stadionu nadjeni snajperi,droga i eksploziv pre samo par godina,to nista aa...??
D

Dečki Prosinečki

pre 9 meseci

A za kaj ja ne bi mogao doć?
H

Hm

pre 9 meseci

Na oba stadiona je nađeno po nešto ali se dalje pisalo samo o jednom. A to što je nađeno, sa Partizanom nema nikakve veze.
G

Game over

pre 9 meseci

Eto, kad napišeš činjenice, oni odmah lupetaju.
P

Papazjanija

pre 9 meseci

Za bobeka, kad ih sateras u ugao oni se sete zagreba, koji je izmedju ostalog jedna od najvecih maderaskih mastarija i lazi, za tvoju informaciju klub osnovan na Dorcolu odmah do narodnog pozorista i narodnog muzeja za razliku od legla tadasnje komunisticke omladine koja je vas stvorila
.

.....

pre 9 meseci

Verujem da cemo imati priliku da gledamo svedski akcioni na tom stadionu u prvom kolu plej ofa, oko 20. aprila. Vreme je za akcionih 3:0 ili 4:1. Dosta ste se provlacili.
v

vokri fadilj

pre 9 meseci

@Papazjanija Kako te nije sramota da lazes,eno cak i vasa najveca legenda Bobek je dao izjavu 83-ce da ste osnovani u zg i da se cak i on toga dobro seca,u Zagrebackoj arhivi postoje nepobitno dokazi za to koje ne mozete nikad poreci niti sakriti!
P

Pa?

pre 9 meseci

A Zvezda (ako je već Zvezda nek bude crvena!) prvu prijateljsku utakmicu odigrala u Tirani sa Albanijom. Istorija se ne prekraja.
H

Hvala ti Vladane

pre 9 meseci

VLADAN LUKIC,NAJVECI SRBIN I PATRIOTA OD SVIH SPORTISTA,JEDINI NAS SPORTISTA KOJI JE 1999 PREKINUO KARIJERU IAKO JE TAD BIO DRUGI STRELAC FR.LIGE,UZEO PUSKU I OTISAO NA RATISTE DA BRANI OTADZBINU,TO NIKO DRUGI OD NASIH SPORTISTA URADIO NIJE I ZATO VELIKI RESPEKT I HVALA U IME SVIH SRBA I SRBIJE!
M

Mr. Bob

pre 9 meseci

Kad ce klubovi Partizana docekati da ih predsednik poseti kao na ovoj alici, posto se za 12 godina nije udostojio? Seti nas se samo kad treba da nas postrojava jer nismo zahvalni na njegovoj milostinji. Inace je ovo predsednik, na koga delije ne prestaju da kukaju, koji je doveo gasprom u zvezdu i usuo 100 miliona u klub ni za sta, izvodio je i pocetni udarac na marakani ako se secate. Mi smo od trenutnog predsednika dobili milionce po sezoni od kineskog trovaca zarad drzavnih kombinacija i ucene za pare od mts-a.
B

BokiUSA

pre 9 meseci

Milostinji? Kako te nije sramota samo ove godine je dato 8plus mil da se ne ugasite. Dok smo mi bili na korak od gasenja. Tada ste pevali I likovali. I jos obraza imate da kukate kako vas boze svi mrze a vi revolucionari..
T

Tipican si zvezdas

pre 9 meseci

Cuj ovog bokija 13, jeste milostinja, covek pise o fudbalu! I kako je to on hteo da vas unisti ako je za njegovo vreme dosao gazprom, objasni?!
B

Boris jsd

pre 9 meseci

@bob Gasprom su u Zvezdu doveli licno Lukic i Skundric a ne vas sponzor Tadic koji je pokusao na sve nacine da unisti i ugasi Zvezdu samo da bi njegivo jsd cedo moglo da se nesmetano seta do 6 zutih titula u fudbalu i 10 titula u kosarci za vreme njegove vladavine,ima nas koji se toga dobro secamo,tako da dzaba siris lazi i dezinformacije,nece ti to uspeti odmah da ti kazem!

Đole

pre 9 meseci

Državo nemoj nas više braniti, od brige ćeš nas saraniti. Prvo te unište, onda ti daju na kašičicu. I biju te što nisi zahvalan. Na kraju ćemo Đuri da se izvinimo što nas tukao.
A

Alo Železnik

pre 9 meseci

Poznato je da je Škundrić bio bog i batina kao i sps, tu Tadić nije mogao da zucne. A Robertu je keva iz Čačka. Zvezda crvena je časna i poštena. Lice sa poternice više to nije. Hiljadu cvetova cveta.
K

Kojih 8 miliona?

pre 9 meseci

za bokija, cini mi se da je te sezone po dolasku ovoga na vlast vas vaterpolo klub postao prvak Evrope u instant vestackom projektu, a kk se preobukao i preko noci postao evroligas, izgleda da nije bilo para za sve. Bez obzira na to, duh koji lebdi se pobrinuo za barem desetogodisnju dominaciju zvezde, sta vam ta jedna sezona menja? Sta kazete na 7-6 u trofejima u fubdalu za zvezdu i ucesce u evroligi kk za vreme Mirka Marijanovica? Postoji li period u istoriji u kojem vas drzava nij favorizovala?
Z

Za borisa

pre 9 meseci

Gde je nas Skundric u ovoj vlasti? Tom izjavom sam sebi upadas u stomak jer dokazujes da taj zuti i nije bio bas tako mocan, ni blizu kao ovaj sada. A voleo bih da vidim razgovor Vladana Lukica sa ruskim milijarderima zaista. Boli 10 titula za redom sa Borovnjakom, Samardzijskim, Perom Bozicem, Vranjesom i maks budzetom do 3 miliona, u 2/3 perioda sa projektom evropske kkcz i trenerima tipa Pesica, ne mozete vi to da dokucite, drzavna konkubina bila i ostala.
B

BokiUSA

pre 9 meseci

Ne ponovilo se vise.. dok su drugi imali 10 drugarskih klubova u istoj ligi. Dok su predsednici tih klubava putovali sa jednim klubom na gostovanja po Evropi I bili u njihovom odboru.. Tada je sve bilo idealno I posteno. Pa kada se dodaju golovi iz samo dodeljivanim pa golovi na silu cak I rukama... tada je sve bilo super. Dok su nam hapsili legend kluba (iako svi normalno znaju da niko u Zvezdi ne moze to da radi bez umesanosti vlasti) tada je bilo idealno... dok je neko imao 15 sponzora neko je imao broj na dresu da prosi... za neke fantasticno.... ne ponovilo se I da se ne zaboravi. Sada smo tu gde I treba da budemo kao I oni drugi...
д

делије на

pre 9 meseci

гостовања по Европи са путовницом....зато псссстт
Д

Делије север

pre 9 meseci

догодине у Карабурми на води...
T

Top Gun

pre 9 meseci

Iz pročitanog se izvlače 2 zaključka: 1.Vladan Lukić je odbranio državu od Nato-a. 2.Vladan Lukić je "oterao" Tadića i Miškovića jer je logično Lukić bio jači od države i tajkuna.
3

3.

pre 9 meseci

и мени је исцедио гној са леве мошнице...
T

Top Gun

pre 9 meseci

@3. Drago mi je da ti je pomogao.
D

Dr9

pre 9 meseci

Informer - Bolest
И

Информер

pre 9 meseci

звездина ревија
g

gost127

pre 9 meseci

Ovaj čovek je zaustavio propast Zvezde to neka je svima jasno! Skinuo je Toplicu Spasojevića koji je potpomognut Tadićem hteo za DŽ da Zvezdu i sve oko nje (čitaj: zemljište u centru grada) pokloni Miškoviću. Da njega nije bilo, sad bi Zvezda igrala u Jakovu, Surčinu a na mestu stadiona bi imali drugi Beograd na vodi! Možda jeste malo sirov, ali je oterao bagru i postavio temelj današnjoj dominaciji! U onim uslovima jedan kup je bio premija!
K

Kako te

pre 9 meseci

nije sramota da toliko lažeš??
г

гарантујем

pre 9 meseci

да човек не зна пола слова писане ћирилице...
G

Gorostas

pre 9 meseci

Najbitnije je da ja šetam protiv naselja sa dve krivicne prijave zbog nasilja. I najbitnije je da imam pare koje sam posteno zaradio od botovanja
K

Kazablanka

pre 9 meseci

Troluje se maks dva tri puta, ne 2-3 godine sa identicnim forama.
D

Don Vito Corleone'

pre 9 meseci

Jedini način da JSDovci vide uživo ova dva pehara, je da dodju u Zvezdin muzej kao ovaj njihov žuti Tadić. Ali mislim da bi im pozlilo.
R

Rodman93

pre 9 meseci

Vidi se iz priloženog koliko je naš, a iskreno znaš koliko bi mi pozlilo, zabole me uvo?! Haha, to vi opterećeni Partizanom mislite da vam neko zavidi na nečemu od prije 30 i kusur godina.
A

Ab

pre 9 meseci

Lukić se borio kao pravi vojnik kluba... Koliko je znao i koliko je mogao... Bila su to teška vremena, ali su imala čar... Borili sno se svi zajedno... Nismo bojkotovali i kukali...
P

Pa ono

pre 9 meseci

A cvećke naše niste ni državu prozivali. Nego samo savez na foru 5 minuta za spas fudbala drž lopova! A država vam dala najvećeg sponzora. Nego sada kada je samo jedna miljenica dolazi do naknadne pameti Tole, Tadić, drž lopova! Lako je mrtvom vuku zube brojati.
Л

Лукић

pre 9 meseci

је доказ да је човек настао од Звездана Терзића...
ј

јел може

pre 9 meseci

неки текст како је Терза купирао уши као Доберман??има нас љубитеља џукела црногорског порекла..
Л

Ли Ади

pre 9 meseci

И поред свега Звезда је у том периоду играла дупло лепши фудбал.
м

ма о том фудбалу

pre 9 meseci

је Достојевски написао књигу...
J

Jeste

pre 9 meseci

Juce imala u proseku 20 bodova manje svake sezone.. Za sve te godine ni jednom dogurala do grupe nekog evro takmicenja bar jednom. Postizala u proseku 25 golova manje svake sezone. Redovno tamburana ne samo od partizana vec i vojvodine. Samo one jedne sezone bila bolja od partizana u medjusobnim duelima i cak i tad završila na minus 10. Ispadala od slovana i slicnih bez ispaljenog metka. Jedino imala 10 puta bolje navijace nego sad
B

Boners

pre 9 meseci

Uprava koja je napravila najveci dug, naravno glavni krivac Vesic kao u KK.
H

Hahahahahha...

pre 9 meseci

"Komunjare, komunjare, vi volite samo PARE, svi ste vi komunisti stvarani na načij isti" Objavite komentar! Čekam da se pojavi srpski klub za koji ću navijati...A do tada, rekreativno pratim sport, bez mnogo tenzije.
P

Pa

pre 9 meseci

BRAVO!
g

gost u gostima

pre 9 meseci

pravljeni na kalup isti * kad vec pises , pisi kako jeste
1

1912

pre 9 meseci

Mnogi se neće složiti ali: SK Velika Srbija- SK Jugoslavija- SD Crvena zvezda. Kontinuitet koji traje 120 godina.
S

Smesan si do bola

pre 9 meseci

Niti znas kad je nastala Velika Srbija (nije 1912. nego 1913.), niti znas da racunas, to nije 120 vec 111 godina.
1

1912

pre 9 meseci

@Smesan si do bola Nik 1912 nema veze sa komentarom i sportom. 1912 zbog balkanske intervencije naših predaka čiji primer trebamo da sledimo u budućnosti. Što se tiče 1913. godine i osnivanja prebacio sam se na 1903. godinu. Moja greška. Klub postoji 111 godina.
N

Nije nego

pre 9 meseci

E, to si sad izmislio, bolje da si napisao da si greskom napisao jer si promasio broj na tastaturi. Na stranu osnovna glupost koju imas u komentaru jer to nije isti klub kao sto ni npr. OFK nije naslednik BSK. Od svih mogucih i nemogucih nikova, ti se zoves bas "1912"?! Hajde, Boga ti, pazi da nije tako.
1

1912

pre 9 meseci

@Nije nego Ima me sa nikom 1912 u stotinak komentara na razne sportske teme. Sad ti meni objasni da sam pogrešio u kucanju broja. Nebitno.
A

Alo bre

pre 9 meseci

Napravio dug 12 milona evra za 3 godine.Toliko
б

битно да је

pre 9 meseci

Терзи застара случаја...
F

Frkili

pre 9 meseci

Zvezda i Partizan su obicne partijske konkubine! Sramota Srbije!

Proficap

pre 9 meseci

Jedino dobro sto je Lukic uradio za Zvezdu je sto je u to vreme dovukao gledaoce na stadion. Imao je fantasticnu kampanju za povratak gledaoca, besplatan ulaz za decu, za dedu koji dovede unuke... Nakon par meseci na utakmicama je bilo po 10.000 navijaca minimum, nije ni to nesto veliko, ali je velika razlika od nepunih 1.000 navijaca, koliko nas je bilo pre njega na utakmicama. Jeste da je od 10 - 15.000 vise od pola uslo bez placanja, ali je ipak bilo lepse kada ima vise ljudi. Vesic je u stvari tada vodio Zvezdu, a SPS doveo Gasprom, ali dobro sada, da ne ulazimo u politiku.
I

Immobile

pre 9 meseci

Pošteno je Lukiću, farmeru iz Sopota i mamin sinčiću da kažeš ko te je stvarno doveo u klub i čija si marioneta bio. Goran Vesić je vodio klub i doveo celu tu grupu ljudi. A gde god dođe Goran Vesić i čega se god dohvati, upropasti do te mere da ne postoji ili sruši kao huni i avari. Sada se dohvatio beogradskom aerodroma, videćemo kako će to proći, a već ne ide kako treba.
S

Slaba odbrana

pre 9 meseci

Immobile-A gde je u celoj toj priči Tole...
A

Ali k

pre 9 meseci

Kad čujem da je Tadić doveo Gasprom, taj Gasprom je doveo Škundrić i Sps, Putin nije organski podnosio Tadića, na onoj utakmici kraj Putina sedi vođa moto kluba, a ovaj sa strane bleji. Niko sa njim i ne priča. A Tadić je to iskoristio da se malo uslika, to je jedino i radio za 8 godina svog mandata.

bane.sin123@gmail.com

pre 9 meseci

Tadć je jedino želeo CZ da potpuno ugasi, stadion da pretvori u šoping cenar! On se ni sa čim pozitivnim ne može povezati sa CZ. Tole, Marjanović i ostala ekipa su nameštali prvenstva a CZ spremali gašenje!
U

UPDP

pre 9 meseci

Marjanovic je umro 2006. godine, alo!
Ђ

Ђокаш

pre 9 meseci

Робијев поглед на слици!
T

Toto-ko-tunjo

pre 9 meseci

Da. Jedini iskren. Čista emocija. 😍
а

а што не носите

pre 9 meseci

црвене сакое и беле кошуље??
Š

Šta reći

pre 9 meseci

Čovek proglasio sebe za šestu zvezdinu zvezdu skupa sa Dejom, Robijem, Penčevom, Dikom... ostao u klubu da popije još koju kafu, otišao i rekao ja nisam mogao bolje od ovoga, Top!
z

zauzeto ime

pre 9 meseci

ali kako ovaj covek voli sa vremena na vreme da izadje u javnost i nahvali svoje "uspehe" ..... narcis mamin
M

Mudra Breskva

pre 9 meseci

Unistavanje Zvezde je krenulo pocetkom 90-ih sa dolaskom SPS- a na vlast. Tada je Vlast dala Partizanu Teleoptik i platila izgradnju trebing centra a Zvezdi isisala sve pare zaradjene od titule prvaka Evrope i Sveta! Odakle tada uopste pare Partizanu za taj skup centar? I ako se vec prica o cinjenicama, onda treba napomenuti da je do sada zvanicno samo Premijer Srbije Mirko Marjanovic bio predsednik FK Partizan iako su politicari stalno bili clanovi uprave i jednog i drugog kluba. Sto se tice Gasproma, naravno da je Tadic hteo da ih dovede u Partizan i probalo se preko Zecevica kao direktora Jugoros gasa ali on nije imao uticaj u Rusiji i samom Gaspromu kao Skundric, clan SPS, uprave Zvezde i ministar energetike u to vreme. Zvezda je tada bila na dnu a Partizan u velikom usponu potpognut “sponzoruma sampiona” - ko zeli moze da nadje i da vidi kakav je to bio mocan pul sastavljen od svih najjacih drzavnih preduzeca. Medjutim ono sto su Rusi znali a bilo im je bitno u tom momentu je baza navijaca koja je vecinski pripadala Zvezdi i slovila je za “narodni klub”. I Zvezdi je tadasnja politika ubacivala izvesne nepoznate direktore tipa Kozic koji su zaradjivali masne pare u vreme klupske nestasice… FKP se u danasnje vreme samo odrzava iznad vode i to je vidljivo ali nikada nije dosao u situaciju da kao Zvezda tada, kupuje prvog napadaca za 20-30K evra ili maraka iz nizeligasa Zemuna. Ko se seca tadasnjeg vremena i punih stadiona setice se i zvezdaskog entuzijazma koga danas nema bez obzira na sve uspehe
S

Sirotani

pre 9 meseci

Sirota zvezda ugnjetavanja ali spasilac je Klark Kent u vidu Škundrića. Pusti te priče o mangupariji koja uvek NEKAKO zajebe sistem. U stvari je sistem gura uvek. Jest KGB procenjovao bazu navijača. Samo vam masoni fale. Kobojagi uvek mimo države a ovamo sami pričaju o duhovima.
U

UPDP

pre 9 meseci

Tvrdili ste da vam ni sps nije pomagao, a jeste, znas valjda odakle su radmilo bogdanovic, dragan tomic, tomica raicevic, Vladimir Cvetkovic, aleksandar antic, svetozar mijailovic i ostali, o periodu pre raspada srfj tek da ne pisem. Cinjenica je da tadic nije blokirao to sponzorstvo, a mogao je.
M

Mudra Breskva

pre 9 meseci

@Sirotani nigde to nisam spomenuo, stavise kazem da politicari stalno gravitiraju u obe uprave i naravno da mi je jasno sta se desava u danasnje vreme. Tvoja percepcija je tvoja i ja tu ne mogu da ti pomognem. Ja mozda nemam informacije iz KGB kao ti ali imam neke iz recimo tog jugoros gasa na osnovu kojih donosim zakljucke. A ti malo guglaj pa ces videti sta je to preduzece a za Zeku verujem da znas ko je i koliko je uticajan taj covek koda nas ali na svu srecu ne i u Rusiji...

Bojan Urosevic

pre 9 meseci

Sine Partizan je tih godina ima ogromne transfere Savo,Mijat,Kežman,Krstajić,Ćirić.
U

UPDP

pre 9 meseci

Nauci sta znaci "gravitiranje", hteo si da kazes (da) egzistiraju u upravama. Gravitirati znaci teziti/naginjati necemu.
Z

Zaphod

pre 9 meseci

Zvezda iz 91. je godinama gradjena, uz svesrdnu pomoc drzave i sluzbe. Mihajlovic je, na primer, placen milon maraka, sto je za to doba bio ogroman novac. Savicevic je dogovorio prelazak u neki drugi klub, pa su ga, za ruku, odveli u Zvezdu. Na slican nacin je doveden i Pancev. Ovo sve pominjem zbog price kako je Zvezdi drzava sve uzela, a ona se sama borila protiv sveta. Gasprom je u Zvezdu dovela drzava, kao deo gasnog sporazuma sa Rusijom (mi njima NIS, oni nama kikiriki i sponzorstvo Zvezde). Zvezda je decenijama navikla da je drzava doji, kad je to prestalo, dosli su problemi, i kao posledica, potpuni krah kluba nenaucenog da funkcionise u trzisnim uslovima. Da se razumemo, nije ni Partizan mnogo bolji, ali, u odnosu na Zvezdu, Partizan je kao neko drzavno pastorce.
@

@bojan uros

pre 9 meseci

...cuj savo i mijat. a koliko damas vredi prvak evrope? znas li koje su to pare i da je zvezda od toga i danas mogla da zivi. a nije bas da zvezda nije imala transfere, od stankovica, pa do takoreci cele reprezentacije sa kojom je antic otisao na sp - lukovic, basta, milijas, pantelic, zigic, jankovic, itd. zvezda je jednog lekica prodala za 6 miliona, sto je u to vreme bio godisnji budzet. drzava je uvek mnogo vise uzimala od zvezde nego sto je davala. uz prihode poslednjih 5-6 godina i gomilu igraca iz mladjih selekcija, zvezda je morala sada da ima duplo jaci tim. pogotovo sto su kraso, olajinka, stamenic, dragovic, ohi i jos mnogi dovedeni dzabe.
G

Gorostasa.Ateidta

pre 9 meseci

Sinoć sam plakao zbog Partizana ispred televizora i na Tviteru. Hvala dragom Mocartu za ova tri naslova.
s

scarecrow

pre 9 meseci

држава гасила звезду и сипала у Партизан, а Партизан играо квалификације за ЛШ са бланко дресовима (епс постао спонзор тек након Андерлехта) док је зли Тадић довукао газпром на маракану са све Путином у ложи а вук јеремић говорио да Партизан не сме бити првак и да ће видети са робијем шта може да уради да помогне звезди
и

иди у најближи

pre 9 meseci

сервис за телефоне и тражи да Ти инсталирају тачку и зарез.
P

Poketino

pre 9 meseci

Jedan je Vladan Lukić !!! Svašta lupetaju ovde a ne znaju pravu istinu u vezi dugovanja Zvezde dok je on bio predsednik. Cela Severna tribina bi volela da se vrati na čelo Zvezde,i da ima pomoć bar upola kao ovi sada.
Z

Zvezdas onaj stari

pre 9 meseci

Ovaj je rekao da ce niti na tribini kad zavrsi pa slagao. Za njegovog oredsednikovanja dug se jos vise povecao i dosta vise sa laznim patriotizmom! Zvezdi trebaju normalni i uspesni ljudi na celu a ne probisveti i lazne patriote
Б

Блок

pre 9 meseci

"лажни патриотизам" ...човек напустио 99-те фудбал а играо га у лиги петице ...да би бранио Србију. Срами се.
G

Gost 357

pre 9 meseci

Velika Srbenda,Zvezdaš,pravi patriota.Inače je član navijačke grupe BRIGATE,u mladosti bio aktivan navijač.
т

типичан примерак

pre 9 meseci

навијача звезде....
g

gospodaaa

pre 9 meseci

gospoda grobari zaboravljaju kako se unistavala zvezda sad da im nije drzave postojali ne bi
7

777

pre 9 meseci

kao i ovaj i tad je tadic dolazio da se slika da dobije poene, Samo sto navijaci zvezde ne vide to danas zasto je odjednom poceo da dolazi
G

GJF

pre 9 meseci

Tadić vam je doveo Gasprom,a ovaj vaš nama skinuo Telekom,a ono po čemu si ti poznat je zabrana reprezentaciji Srbije da igra u rupi,i slučaj Djenova i Bogdanov kada su poslati huligani da prekinu meč.
đ

đapekorleone

pre 9 meseci

I vama su dovedeni kinezi, plaćena licenca, pomoć od saveza konstantna, u košarci najskuplji tim ikada sa ovih prostora iako ste bili 7mi u aba itd itd Hteli vi to priznati ili ne to je istina, dok je Tadić bio na vlasti zvezdu su pokušali ugasiti sa svih strana, a vi dobijate nikad veće pare od države.
M

Ma da bre to

pre 9 meseci

Taj period je jasan pokazatelj koliko smo mi zvezdasi uz klub. Gde su grobari na svojim utakmicama sada? Mi smo gospodo slali sms poruke, pravili akcije, nikad puniji stadion nije bio nego tih godina. Mi smo našu ljubav prema klubu pokazali, kada ste nas gazili 13 godina u košarci opet nas je bilo. Nismo isti, kako vi kažete, hvala dragom Bogu. Eto kako je Bog vratio instant za derbi, kada ste ga spominjali, sila Boga ne moli i ti fazoni. A jedino takmičenje za koje ste iole zainteresovani (EL) je sudbina namestila da zavisite od zvezde....
A

Alo Železnik

pre 9 meseci

"Nismo isti kako vi kažete". Genijalno.
O

Okr(cu)njeno sportsko drustvo

pre 9 meseci

Ne postoji vise zvezda u kosarci.
A

Advokat

pre 9 meseci

Zvezda je u fudbalu "uništavana" dovođenjem Gasproma. Tih godina je Partizan kao učesnik lige šampiona (sa smešnim igračima i par jeftinih stranaca) igrao sa dresom bez sponzora (tek kasnije Eps postao sponzor ali samo za mečeve u grupi LS). Što se tiče lojalnosti - u košarci ste je demonstrirali navijanjem za privatni klub N. Čovića (koji makar pravno nije originalna Zvezda) . Tih godina derbiji su odlučivali prvaka u fudbalu, a te utakmice ste po pravilu gubili.
L

LNS

pre 9 meseci

I kad je EPS postao sponzor, to je bilo samo u struji, a videli smo pre pocetka meca protiv Arsenala i kako je to funkcionisalo...
U

Ubiše

pre 9 meseci

Ubiše se ovi navijači partizana da nam objasne kako su u navedenom periodu zapravo oni bili ti koji su ugnjetavani. Nije se ovo desilo pre 150 godina, da nema živih svedoka, pa da vam prolazi ta priča koju ste u poslednje vreme počeli da gurate(zli jezici bi mogli reći kao po nečijoj komandi) . Sećamo se svi, rano ste počeli sa propagandom😂😂😂
s

sd pentagram

pre 9 meseci

Dokle god postoje zvezda i njeni navijaci, Partizanovci nikako ne mogu budu smesni, toliko o tome i toj prici...
G

Gost033

pre 9 meseci

ostaćeš upamćen po najmanje tri saopštenja dnevno.
Б

Блок

pre 9 meseci

Какав је човек показао је те судбоносне 99-те. Хвала Србине. Није било среће ла да будемо угњетавани као КК партизаи са 30 мелеона на рачуну. Већ су појачања били Каду,Савио Зета ...коцка. Лекић Земун трећа лига . Итд итд
J

Jel ovo

pre 9 meseci

onaj Tadic "grobar" sto je sutirao penale na Rahku i doveo najveci sponzorski ugovor u istoriji Srpskog sporta,u zamenu za datu najbolju zemlju po Vojvodini?
G

Gostgost

pre 9 meseci

Najveci sponzorski ugovor je iste vrednosti kao vas sa Zijinom. Tek 15 godina kasnije smo dobili neko povecanje i to realno smesno. Tako cete i vi od Zijina za 15 godina, samo se strpite...
U

UPDP

pre 9 meseci

Gostgost, ne obmanjuj, sramoto jedna, odmah ste od njih imali cetiri miliona evra godisnje, mi od kineske firme nemamo ni priblizno toliko vec samo milion i po!
G

Gostgost

pre 9 meseci

@UPDP - Jedini koji obmanjuje si ti. Vi od Kineza imate milion i po, a mi smo do preprošle sezone imali 2 od Gasproma. Tek su onda povećali na 4, pa onda na 5. Pa ti računaj koliko godina je trebalo i za kakvo povećanje. Samo se strpite, pa ćete i vi da dobijete povećanje
U

UPDP

pre 9 meseci

Ne lazi, bezocno lazes, nista od toga sto si napisao nije istina, sram te bilo da te je sramota.
G

Grobari Split

pre 9 meseci

U tom periodu SD Crvena Zvezda je postojalo samo u boćanju, svi ostali sportovi bili su u "kanalu" ! E to se zove unistavanje SD a ne obo danas kod zagrepcana....
U

UPDP

pre 9 meseci

Nemoj tako, bili ste dobri u zenskoj odbojci. Trecina vaseg SD nisu vasi klubovi, tu se svaka prica zavrsava i svaka diskusija prestaje.
B

Bl rs bih

pre 9 meseci

Budući da je informer u pitanju pitanje šta je tačno u intervjuu.
S

Saopštenje

pre 9 meseci

Vesić i Lukić su rodonačelnici saopštenja. Sećam se jednog od prvog, još u avgustu na početku sezone: "Ako Crvena zvezda ne osvoji titulu, prvenstvo nije pošteno". Onda im se pridružio Čović, dok ga Džajić nije nokautirao. Kamo sreće da Partizan nikada nije odgovorio ni na jedno saopštenje.
D

Darko1101993

pre 9 meseci

Ovo je najveći uspeh Partizana, na našem stadionu ni bivši nije ustao penale ni sadašnji nije gledao i navijao nikad ovo nece moc izbrisati ma koliko se trudili. Nismo isti
R

RS je RS

pre 9 meseci

Hvala ti Vladane ! Od tebe je počeo preokret
P

Pravi

pre 9 meseci

Gospodin,Vladan Lukić je bio u Zvezdi sam a da je imao 50% podrške kao ova gospoda danas u Zvezdi gde bi mi sad bili, Zvezdan Terzić je zlo Crvene Zvezde i nikako ne pripads tu gde se sad nalazi. Volim te Zvezdo!!!!
c

cinjenica

pre 9 meseci

Period od 2009 do 2015 je period unistavanja zvezde od strane drzave ,danas vidimo da jsd ne mora da se pati, da izbacuju iz Evrope,sve sto je drzava dozvolila u tom periodu
Č

Činjenica

pre 9 meseci

U Zvezdu je tad došao Gasprom a Partizanu daju neke Kineze. Zvezda je imala svoju autonomnu upravu, ljude iz sporta. U Partizan su dovedeni ljudi koji veze sa Partizanom nemaju. Zadatak im je jasan. Dodatno se često poteže spin o šamponima. A istina je da su Delije Sever razlupale skupocene automobile da bi u njih ubacili šampone. Istina je i ponoćna skupština. Istina je i duh koji lebdi. Ima tu i finansiranja, počev od potpornog zida do ko zna još čega. Onda su u Partizan dovedeni i neki "navijači", to Zvezdi nikada nije rađeno.
Č

Činjenica

pre 9 meseci

I da, ono kad su počele da niču pečurke nikada neće biti jasno. Kao u sadašnje vreme snimanje pornića na stadionu Rajko Mitić.
c

cinjenica

pre 9 meseci

Period od 2009 do 2015 je period unistavanja zvezde od strane drzave ,danas vidimo da jsd ne mora da se pati, da izbacuju iz Evrope,sve sto je drzava dozvolila u tom periodu
N

Niko123

pre 9 meseci

Pa ko to stoji sa desne strane:)posle prozivate Partizan..
D

DA SE ZNA

pre 9 meseci

E OVAJ PERIOD JE SISTEMATSKO UNISTAVANJE, A POGLEDAJTE BROJ STRANACA DANAS U JSD I OBESTECENJA KOJA SE DAJU
b

bljuc

pre 9 meseci

kojih ti visih istanci? pa sto onda prodajemo igrace i igramo evroou, sto ne napisete to za jsd koju svaks tri meseca dobijaju pare od drzave , jadno
d

dzoni..

pre 9 meseci

e ovo je bilo sistematsko unistavanje, danas jsd ima vise stranaca nego domacih igraca,a oni licemerno kukaju
A

Alo Železnik

pre 9 meseci

Za vreme tog "sistemskog uništavanja" pojedini derbiji su odlučivali o tituli. Zvezda je bila u igri. Za vreme današnjeg sistemskog uništavanja titule se osim u retkim sezonama rešavaju još na jesen uz aktivno učešće sudijske organizacije.
e

exe

pre 9 meseci

kojih ti visih istanci? pa sto onda prodajemo igrace i igramo evroou, sto ne napisete to za jsd kiji svaks tri meseca dobijaju pare od drzave ,besramni ste
о

одличан фудбалер

pre 9 meseci

као човек вероватно добар али и комедијаш....
I

Izdaja U Tem Denveru

pre 9 meseci

A je li pricao o tome kako je za nepune 3 godine uspeo da udvostruci klupski dug ?
r

rasputin

pre 9 meseci

Evo bitno da ga Terzinjo smanjuje pored 3 igranja LS i velikih izlaznih transfera... Jedina zamerka Lukicu je sto je smenio Pizona dok je bio 1. na tabeli i doveo onog pacera Dostanica koji je predao titulu grobarima... Ali ko zna, mozda je i to bilo naredjenje sa visih instanci...
S

Steva ns

pre 9 meseci

A na šta tačno je on udvostručio dug on je došao u prezadužen klub nit je dovodio skupe igrače nit je ulagao u stadion i slično vodio je kako je umeo i mogao ja sam zahvalan vladanu što je uopšte ušao u klub kad niko nije hteo ali u to vreme nam je došao gasporom recimo marketing je počeo da postoji uvedeno je članstvo koje i danas funkcioniše doveo je robija pobedili smo partizan tri puta za redom bez primljenog gola doveo je tim iz naše lige koji je svima i dan danas medju najdražima milunović maksimović kasalica milivojević i ostali i da smo taj nesrećni bordo prošli to bi odvelo klub u potpuno drugom pravcu i možda bi sad drugačije pričali o vladanu a jedino što su mu pomogli što su nam uvalili vesića u klub
G

GostQ

pre 9 meseci

"Crvena Zvezda je tada bila susta suprotnost sadasnjem klubu. Nije imala podrsku visih instanci." Prvo, za ovakve insinuacije bih vam raskinuo sponzorstvo koliko vec u ponedeljak. Do tada bih vam dao sansu da se javno izvinite. Drugo, koju to pomoc ima Zvezda sem sto joj jako pomazu da desetine miliona evra koje je zaradila od Evrope i transfera izadju na sto laksi nacin sa Zvezdinih racuna i odu ko zna kome i ko zna gde?
7

799

pre 9 meseci

zasto da cekas ponedeljak, pa to uradi odmah ?? a da, raskinuo bi ti da ti nisu drage njihove pare. i da, ma nije nista dobila..sem pare od fiktivnih firmi da plati porez. Inace do tih miliona od evrope dosla je tako sto je preko noci se oporavila, prodala tri igraca po 50 miliona, i podigla se is pepela. Ili je madjija zaista madjija..a daaa, ustvari predsednik drzave sa tribine.
G

GostQ

pre 9 meseci

@799 - Koje bre pare? Pomesao si neke babe i zabe, ne pricamo o istom. A to o cemu ti pricas su tek neboluze. Kako smo dosli dotle? Pa evo ovako, doveli smo igrace s koca i konopca, iz drugih i trecih liga, doveli Miloja za trenera, a ostalo je istorija. Ove sezone imamo preko 70 miliona zaradjenih, prethodnih nesto manje. Nama drzava kao sponzor ne treba. Cak i kad nam je trebalo za licencu, nije nam dala. Ali zato vama poslednjih 7-8 godina placa redovno, placa vam dugove prema bivsim igracima, placa vam dugove za transfere, daje vam pare kroz lazno plasirane cene transfera, placa vam dugove za struju, i vi imate oci da pricate nesto o drzavnoj pomoci?
S

Smejurijo

pre 9 meseci

Samo oni mogu da raskinu (ukinu) sponzorstvo jer oni vama daju pare, ne vi njima. Da si napisao da treba da raskinete ugovor, to je nesto drugo.
G

GostQ

pre 9 meseci

E sad si me zeznuo, pokazao si zavidno poznavanje, oh wait... Sponzorstvo je novac ili nešto drugo što neko daje nekom drugom, kako bi zauzvrat dobio nešto, najčešće reklamu. Zamisli, to ide u oba pravca. To se reguliše ugovorom. I verovao ili ne, svako ima pravo da ukine ono što radi, a i to se reguliše ugovorom. Tako da onda, da li je sve to po ugovoru, ili se ugovor raskia, ili se iz njega izlazi, rasčešljavaj sam. Svako je shvatio šta sam hteo da kažem, a ti si ipao ne baš tako pametan kao što si želeo da ispadneš.
S

Smejurijo

pre 9 meseci

U pravu si, ispalo je mozda cak i bolje nego sto sam to zeleo. Znam sta sam napisao, oni vas sponzorisu, a nista ne dobijaju zauzvrat (smesno je tvrditi da oni imaju neke koridlsti od vas), to davanje para ide samo u jednom pravcu, na stranu to sto nema smisla to tvoje negodovanje, istina iz teksta te boli i pogadja, zato ti toliko i smeta.
A

Ako mi ne objave ono drugo

pre 9 meseci

Kazem ti, jednostrani raskid ugovora, imao si pogresan izbor reci, to je sve.
A

Ako mi ne objave ono drugo

pre 9 meseci

Kazem ti, jednostrani raskid ugovora, imao si pogresan izbor reci, to je sve.
G

GostQ

pre 9 meseci

Realan kao i svaki grobar. U redu je, tako je, apsolutno si u pravu. Kako beše ono, svi vas mrze, CIA, BIA, kontrola letenja?
D

Duši

pre 9 meseci

žuta banda opet hoce da jaše zvezdu, dalje ruke od naše zvezde.
F

Fef

pre 9 meseci

Ne bih rekao da je tebi sve jasno
s

svasta

pre 9 meseci

najgori period zvezde.
т

тек

pre 9 meseci

ћете да видите шта је најгори период...
S

Sale348

pre 9 meseci

Jeste najgori, ali punili smo stadion protiv Spartaka iz Subotice i ostalih "velikana" domace fudbalske scene, i pevali svi kao jedan. A sta je sada?