Komentari na vest

Slika javašluka i taktičke nediscipline: Za ovakvu postavku treneri pionira šutiraju u zadnjicu (VIDEO)

.

....

pre oko 1 godinu

Pa Rodić je bek. Zašto on pored tolikih štopera igra na tom mestu?
M

MegaBot

pre oko 1 godinu

Zvezdini igrači prave mnogo individualnih grešaka u taktici. Mislim da je najveći problem neuigranost veznog reda, ne znaju ko na kog igrača izlazi i koji deo terena pokriva. Između ostalog imamo redovna pomračenja na svim utakmicama barem u dva navrata, ne znam šta dovodi do toga. Kod nekih starijih igrača vidi se odavno da nemaju toliko fokus na igru, treba ih se rešiti. Na žalost i posle 5 godina mi nismo doveli desnog beka i napadača. Ko je dao 5 miliona za ovog Neka vrati pare!
Ч

Чика

pre oko 1 godinu

Рече ја да ћемо збогЂиге да изгубимо бодове. И још ће бити тога. Не бих знао какав потенцијал има, али има и превелику трему. Колико утакмица од њега ја још ништа видео нисам. Да је играо Ерак, овде гола неби било.

Usput

pre oko 1 godinu

Potencira se odbrana, OK zasluženo jer primamo gol svaku utakmicu. No malo mi je smešno da niko ne spominje napad, Zvezda da reši 10 posto šansi koje stvori, odbrana bi imala komociju da primi 2 gola na zagrevanju. Zvezda prima gol po utakmici iz dve do tri šanse protivnika, sa druge strane potrebno nam je 15, od tog 10 čistih da damo jedan gol. Zvezda čak i ne igra toliko loše, koliko se ta igra ne oslikava kroz rezultat.
D

Darjan Nedeljkovic

pre oko 1 godinu

Darjan Nedeljkovic, zapamtite to ime!!!
T

Trio apti

pre oko 1 godinu

???
D

Delija penzioner

pre oko 1 godinu

Ja koliko se seća , a igrao sam fudbal , centralni u odbrani (Dragović) on je taj koji pomera celu liniju , on je taj dirigent odbrane , nejasno koliko široko stoje i van linije , ovaj Điga ja nemogu da svatim da da je neko ovoliko nesnađen , Rodić isto katastrofa , treba ih sve zameniti ....
e

e moja zvezdi

pre oko 1 godinu

Doslo vreme uprava Zvezde poklanja automobil i besplatne karte da bi imali podrsku na tribinama🤦‍♂️gde je ta vernost i ljubav prema klubu🤔
R

Reapac grizojajac@serMudo

pre oko 1 godinu

@serMudo – slažem se s tobom! Neka Bahar i u utorak stavi u tim ovog lakrdijaša Đigu, pa ćemo u Beograd preko njega primiti tri laka komada. Milunović, Spajić i Degenek su za ovog lakrdijaša Đigu sam Varan lično!
D

Djape 45@Rotari

pre oko 1 godinu

@Rotari – ti si nepopravljiv, ili si tvrdoglav pa nećeš da razmisliš, ili možda ne možeš da shvatiš! Pročitaj pravila o izgovoru na nemačkom jeziku, pa ćeš možda shvatiti, zašto se “Leipzig” izgovara LAJPCIK! Što se tiče Karabaga, ta reč dolazi iz azerbejdžanskog jezika, koji je dio turkijskih jezika i on (azerbejdžanski) nema dodirnih tačaka sa germanskim (nemačkim) jezikom i izgovorom! Ne znam kako se se izgovara reč KARABAG, na azerbejdžanskom, niti me interesuje! Edukuj se malo, to ne boli!
H

Heffez

pre oko 1 godinu

Kaže se Lajpciš.
D

Darjane

pre oko 1 godinu

Ti si personifikacija ove drzave i novinarstva u istoj...
z

zvezdas100%

pre oko 1 godinu

Treba ovo da analizira Rade Bogdanovic strucnjak ja bih predlozio njega za naslednika Bahara
m

mecava

pre oko 1 godinu

Mislim da Dragovic zasluzuje klupu.
P

Popsi

pre oko 1 godinu

Što znači možeš da postaviš i 5 štopera, džaba je kad ne znaju.
L

Lalegale

pre oko 1 godinu

Spajić Degenek Milun
s

serMudro

pre oko 1 godinu

Da njih trojica igraju u liniji ne bi ni pola ovih golova primili garantujem ti !!! Milun je kod Dekija u formaciji sa tri nazad više puta bio štoper kola LE i bio je izabran u top 11 grupne faze LE !! Imate gugla pa proverite ako mislite da lupam !
K

Kraljević Marko

pre oko 1 godinu

@serMudro, Stankela nikada nije igrao sa tri štopera u liniji. Previše je to komplikovano za njega da bi shvatio.
s

serMudro

pre oko 1 godinu

@kraljević okreni gugl i prvu sezonu LE sa Dekijem..
Г

ГостГост

pre oko 1 godinu

Мајко мила. Последњу утакмицу коју је Спајић играо за нас, неки полупрофесионални играч из линг лонг лиге га прегазио као плитак поток и дошао до лопте, иако је Спајић имао почетну предност и био ближи.
p

podesen

pre oko 1 godinu

Muke u raju srpskog Bajerna.Zbog ovog sinocnjeg postrojavanja Bahara,Mosad ima da navuku na vrat.Samo jos doktoru oni fale.Sinovi u bajboku,Aca u kampanji,Zvezdana u kanalu,FMP 2 nezna gde bije.
e

e

pre oko 1 godinu

Ma Mosad nema sta drugo da radi.Ubise se od dosade,narocito sad.

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Taman će Mosad da ga juri koliko su mu sinovi u bajboku. Mislim ti bi voleo al želja pusta. A postrojavanje čeka i basketaše.
G

Goust

pre oko 1 godinu

Sto ne igra Degenek? Spajic? Ovoliki pad se nije desio u uadnjih 15god,da posle onakvog starta tako grunu psihicki..
G

GostO . . .

pre oko 1 godinu

Koliko gluposti na jednom mestu. Tacno se vidi da je ovako "strucnu" analizu uradio vrhunski "strucnjak" Darjan, koji se u fudbal razume isto koliko i ja u nuklearnu fuziju, a ja o njoj pojma nemam. Ako vec trazimo krivca, kriv je Lucic sto se nije vratio, pa morao Rodic njegovog igraca da pokriva, zato je i kasnio. Ili to sto su Djiga i Glazer bili neodlucni, i niko nije viknuo "ja". Takticki je sve ok bilo, ovde je ljudski faktor uticao. Ali kako ocekivati od nekog ko uopste ne kapira fudbal da to prepozna. . . .

ws10

pre oko 1 godinu

tebra Darijan veze nema, ali isto tako ovde nema elementa odbrane nazvanog korekcija
P

Poosi

pre oko 1 godinu

Ne znaju. Kad smo govorili da škripi u odbrani i da je trebalo da se pojačamo oni su rekli da ima dovoljno kvalitetnih igrača. Eto, sad vidimo koliko su kvalitetni. Nema utakmice da nismo primili gol.
G

GostO

pre oko 1 godinu

@ws10 - korekcije ima, ali je lose uradjena @poosi - mi imamo dovoljno kvalitetnu odbranu za nasu ligu, to jeste realno. Golove ne prima samo odbrana, vec cela ekipa
s

srka

pre oko 1 godinu

To je taktika. Definitivno, nije nešto što mi možemo da analiziramo.
G

Gost Djape

pre oko 1 godinu

Zasto se ne analiziraju greske u napadu, nismo mi igrali nereseno zbog ovog gola nost iz pripremnog perioda, znaci da mogu ali nece. Ne znam zbog cega, ali ako igraci buse trenera i klub, udri po dzepu gde najvise boli, pa ces da vidis kao se ponovo uzdizu i igraju.
l

ludilo totalno

pre oko 1 godinu

Pazi ovu zaludnu babu,covek pretura po komentarima od pre mesec dana,a verovatno ne zna sta je jutros jeo.
D

Djape NBG@Rotari

pre oko 1 godinu

@Rotari – Netačno! Ime klubu se piše “Leipzig”, ali se čita LAJPCIK! Drugi put proveri, nemoj da se istrčavaš! Ovako si se ofirao da ne znaš osnovne stvari. Grubo je za nekoga reći da je glup i neobrazovan. Mislim da je nekako prikladnije reći da je “neopterećen potrebnim znanjem”!
@

@ Djape NBG

pre oko 1 godinu

Znaci po tvome Karabag se cita Karabak?
M

MASTIMUS

pre oko 1 godinu

Kakav nemač pojma..🙄
и

иваан

pre oko 1 godinu

Ако ћемо бити најисправнији, Немци име тог града/клуба ипак изговарају ЛајпциХ...
L

Lk

pre oko 1 godinu

Najveca je krivica trenera,svakako,pokvario je sve sto je valjalo,a slabo sta dobro doneo.Medjutim morao bi gospodinbTerzic da objasni neke stvari koje bi trebalo on da resava.Recimo,zasto prekrsaj nad Olainkom nije penal,a nad Saldanjom isti takav jeste?
s

serMudro

pre oko 1 godinu

i nad Belićem isti takav jeste,a oba pomenuta su donosila preokret i pobedu na kraju utakmica...
m

moj darjane

pre oko 1 godinu

kao prvo, lose su stajali nije sporno, kao drugo, djiga je i bio u okej korekciji, dok apsolutni krivac za ovaj gol jeste rodic, koji em ne prati svog igrava, em ne pravi dragovicu korekciju, kontam da su se oni oslonili na dragovicev kvalitet, tako da, ako vec dajete opservaciju, dajte je kako bi trebala da izgleda, a ne da napisete tekst, eto, cisto da bi bio u negativnom kontekstu.
D

Dundoje

pre oko 1 godinu

141 naslov o tome kako je Zvezda igrala nereseno. Smak sveta. Sta bi tek bilo da je Zvezda izgubila juce, a mogla je?
G

Gost300

pre oko 1 godinu

Ovo je do trenera,da niko ne pokrije Dragovica na skoku,to nema ni u amaterima,ali i on onako da podleti pod loptu,ti koji si u prednosti kao stoper nad napadacem,jos tako iskusan igrac,uzasan gol...
d

duduk

pre oko 1 godinu

Dva puta pred lajpciga Sam izveo sastav koji sam mislio da nasa odbrana treba da bude,dakle Glazer, Nedeljkovic, Dragovic, Milunovic, Degenek, Mijailovic, Hvang, Bukari, Ivanic,Katai I Olajinka I sigurno ne gubimo protiv lajpciga.poz
D

Djape NBG

pre oko 1 godinu

Mogu da zamislim kako će Zvezda proći protiv Lajpcika! Njihov pik u Zvezdi će biti Điga, jedna fudbalska sirovina potpuno taktički nepismena, izgubljen u prostoru! Njihov najveći pritisak iz brze tranzicije će biti na Đigu! Posle utakmice sa Lajpcikom, Terzić i MRkela treba da podnesu ostavke i neka povedu sa sobom sve ove polupismene fudbalere iz Afrike!
R

Rotari

pre oko 1 godinu

Klub se zove Lajpcig, ne Lajpcik.
E

E...

pre oko 1 godinu

... bitno da su nama Rodić i Nikolić pismeni.
N

Nele 007

pre oko 1 godinu

A, oni uporno drže u timu polupismenog fudbalera Đigu, koji je došao sa pozajmice iz Švajcarske na pozajmicu u Zvezdu! Za to vreme poslali su mladog štopera Đurića (mladog reprezentativca) na kaljenje u Slovačku! Kako bi bilo da se malo pošalju na neplaćeno odsustvo iz tima, udarni tandem Terzić, Mrkela! , isključivi krivci za sadašnje stanje u klubu?!
e

e

pre oko 1 godinu

Da treneri pionira nesto rade,imali bi nasih igraca,a ne pola Nigerije.
B

Bob.f

pre oko 1 godinu

Terzic nasao krivca...Trenera...pa zar niste Najjaci 64 igraca sa platama od 300 do 1,2 mil god...Srbi a profesori i hirurzi sa primanjima od 1000e..E moji veliko Srbi

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Pa što se nisu bavili profesionalnim sportom, bili bi drastično bolje plaćeni.
s

surdulica

pre oko 1 godinu

Biju nas madjari gde nas vide
T

Topolcanin zxc

pre oko 1 godinu

"Madjari"???

Zvezda ispred svih!

pre oko 1 godinu

Kod gola Tsa-a reakcija Zvezdine odbrane je kao da prvi put igraju zajedno. Rodicev ogroman kiks. Djiga nista bolji. Dragovic je jedini "pismeni" igrac zvezdine odbrane i jedini koji zna da vrsi korekciju. I tako je godinama. Nece da uloze novac i dovedu dobrog stopera.
o

obični navijač

pre oko 1 godinu

kad gledam snimke sa utakmice i poruke navijača, čitam komentare trenera iza tastature bude me sramota sto se nazivam isto kao vi a to je navijač crvene zvezde.. samo kod nas potrebno je da trener odma pravi čuda, samo kod nas je katastrofa izgubiti, samo kod nas trenera teramo zato sto zavodi svoj stil igre, samo kod nas se gleda svaku utakmicu ko je pogrešno utrčo, ko je pogrešno dodao loptu...muka mi je od vas. znam slažem se da je ovo trenutno loše ali da podvučemo crtu. Bahar je izmislio fudbal za dosadašnje trenere zvezde. pogledajte akcije pogledajte igru na gol... da opet se slažem odbrana nam je trenutno slaba al moramo znati da igraju tek nekoliko meseci formaciju koju niko do sad nije igro od njih i onda je normalno da prodje neko vreme pre nego što če nači pravu trojicu za odbranu. pa recite mi samo sa milojevicem i stankovicem kakve smo imali akcije kako smo igrali u napadu??? pa samo na suv kvalitet kataia i ivanica. treneri se ne teraju posle dva meseca, niti se ekipa stvara u 3 utakmice. to sto smo se mi setili da napravimo ekipu nikad skuplju u jednom prelaznom roku e to sad plačamo cenu. i NISTE navijači zvezde ako pljujete posle 3 prosčna meča. i NIKAD nečete se moči zvati navijačom ako ne stojite iz igrača i kad ne ide. jer navijač si i kad bodriš i kad ide i kad zapne. a ne da sanjate unapred pa sad terate sve žive...

Goran Milojevic

pre oko 1 godinu

Ух јбт колко ли си ти тек сендвича појео??? Причаш о тренерима иза тестатура а онда нам држиш тактичка предавања.... Лоше играју и до тренера је и тачка. Ако у припремним утакмицама иде све како треба а ти мењаш пола тима у званичним шта је то? На његово инсистирање је врачен Дегенек и због једне грешке више га нема а прави бека од Миаиловића које играо перфектно на штоперу и задњем везном са тумбањем и њега је убио момак не зма више ни где се налази на терену....
x

x

pre oko 1 godinu

prvo nisam sendvičar za razliku od tebe. drugo vidi se da si blizu fudbala bio samo kad si upalio fifu na kompijuteru. zato si i napiso za degeneka i mijailovica to sto si napiso. druze ta dva tipa igrača pri tim godinama da ne znaju da se postave i odigraju na tri pozicije oko sebe e onda mogu i da sede na klupi. druze nisu oni petlici ili kadeti gde se afirmišu več profesionalci. jesil ti zdrav? i nije do trenera mile moj nego do 3 skupo plačena pojačanja koja su dobra ali neuigrana ali kod nas zbog dobrih plata su morali odma da igraju... e pa sad ako si inteligentan koliko i brz na tastaturi pronadji sam krivca a veruj mi trener je najmanje kriv...
u

uzicanin

pre oko 1 godinu

A zasto ne pisete o startu Dragovica za crveni karton?
G

Gostivar

pre oko 1 godinu

to vec nije dozvoljeno, ni pisanje, a kamoli kartoni
e

e

pre oko 1 godinu

Zato sto bi onda morali Belica svaku utakmicu da iskljuce.
B

Bane15

pre oko 1 godinu

Ja sam isto pitao kako je moguce da Belic zavrsi utakmicu. Ah da, nije zavrsio jednom...ali Evropa je to ;)
d

dani žalosti

pre oko 1 godinu

Proglasiti trodnevnu žalost inodložiti utakmice zakazane za vikend, a derbi pomeriti za 2024. godinu kada dođe Zvezdino proleće. Posle poraza u košarkaškim derbijima ona dvojica u studiju Arene isplakaše sve suze i izanaliziraše kako je Zvezda izgubila, a o pobedniku ni reči. Sada ovde na sportskom portualu se pravi analiza kako je Zvezda prosula dva boda, kao da to ne sme da se desi. Sad kad ih Bajern ošašavi u polupraznoj areni, komotno i nedelju dana žalosti.
G

Gostanko

pre oko 1 godinu

Zvezda odvratno igra prvenstvene utakmice. Protivnici ne osecaju nikakav pritisak dok se Partizanu sklanjaju. Gledam juce,barem jedan od dva penala se morao svirati. Niko od igraca da trazi jedanaesterac,trener mrtav ladan sedi dok iz Partizana kukaju i kada treba i kada ne treba. Dragovic zasluzio cist crveni karton za onaj krvnicki start. TSC se odlicno branio i igrao kvalitetno. Lepa akcija kod gola. Djiga mlitav, Nikolica ne znam ko je doveo u Zvezdu. Zvezda na svom terenu juri bodove i pocinje mec bez napadaca i tako citavo poluvreme. Ljudi iz Zvezde bez reakcije,navijaci takodje, narocito na ona tri dziberska prelaza Partizana pa me navodi na misao da su ljudi koji govore da je titula Partizanu vec dodeljena u pravu a da su ljudi iz Zvezde saucesnici u tome i da je zapravo cela liga neciji scenario.

Goran Milojevic

pre oko 1 godinu

И мислим да си у праву како ми се чини од осамостаљења код нас се зна у свим спортовима ко када шта осваја.... јад и беда од државе и фудбала
d

djule13

pre oko 1 godinu

Al ste docekali da samo pljujete Zvezdu, kad u maju uzmu titulu, svi u rupe....

VecaBg1971

pre oko 1 godinu

Najveci utisak na ovoj slici su Djiga i Rodic koji na 25m od gola cuvaju prostor, tj. nikog !!
s

samo

pre oko 1 godinu

Isto rade Milenkovic i Pavlovic u reprezentaciji,pa ne I mentarisete.

VecaBg1971

pre oko 1 godinu

Posaljite ovu sliku Baharu, on je ocigledno slep pored ociju. Frajer ocigledno nema fokus na svoj posao nego misli na Izrael i svoju porodicu. Naravno da je to bitnije od fudbala ali ako ne moze da radi svoj posao kako treba, nadjite nekog ko moze.
З

Зна се одавно...

pre oko 1 godinu

...када један од штопера иде напред на скок, други врши корекцију тако што затвара његов простор и лагано купи лопту!
N

Novak majstor

pre oko 1 godinu

Da samo sto se kod nas trenutno ne zna ko igra stopera a ko igra beka ,tj valjda igramo bez bekova ko ce ga znati uopste posto je rodic na terenu bio kao i nikolic , sve su to pitanja za trenera jer su se igraci skroz pogubili

KalcaJagodinac

pre oko 1 godinu

najskuplji a lose igrate lose igrate u tunel u tunel mars u tunel
d

dejan cz

pre oko 1 godinu

Ne zbog ove situacije koliko uopsteno, Djiga nije rupa nego rupcaga. "Hvala" onom ko ga je doveo
N

Niko1212

pre oko 1 godinu

Koliko su nam dobri domaći igrači pokazali su u utakmici protiv mladog tima man citya, pretrčani, pregaženi, fizički razvaljeni jedva loptu da su pipnuli. da ne pričam o kapitenu u21 i ostalima kako su se proveli u Engleskoj. Da domaćim igračima apsolutno, ali kvalitetnim a mi ih nemamo jer je sve uništeno od fss i onih koji ih vode.
s

stari komentari

pre oko 1 godinu

Don Vito Corleone. | 12.08.2023. U 11:20 Biće ovo titula bez i jednog izgubljenog boda, sa 120+ datih golova u ligi. Podrška za Bahara i sve igrače, pogotovo strance. U inat onom klincu što ih svaki dan omalovažava sa ukradenim Zvezdaškim Nikovima, pogotovo sa mojim Nikom. "Slavlje nek' započne, Sever neka se raduje, baklje nek'se zapale ZBOG TVOJE TITULE" 2- 80+
s

stari komentari

pre oko 1 godinu

456 | 12.08.2023. U 11:45 Kraso je zver od igraca nece on dugo ostati ovde vec na zimu posle Ls ode on u lige 5 6- 23+
K

Krtalic

pre oko 1 godinu

Sramota da niko ne priča o prelepoj alciji TSC-a nego o tome kako je Zvezda "sramotno" primila gol. Pritom mođci su se vorili kao lavovi celu utakmicu iakp im je falilo nekočiko igrača.Niko da pohvali TSC kao da je albanski klub.
L

Lova

pre oko 1 godinu

Slazem se, jer ovde nije bitno da imamo sto vise dobrih timova, nego samo da se trpa novac odabranima u dzepove.
G

Gostivar

pre oko 1 godinu

Dan zalosti cim jedan od blizanaca izgubi bod. Zato nam je prvenstvo kakvo jeste, a na stadionima samo placenici
0

0222w

pre oko 1 godinu

NAJURITI IZ NASE ZVEZDE TERZICA MIJAILOVICA MRKELU MARINA BAHARA. RASPISATI IZBORU SKUPSTINU VANREDNU. DA DODJU DRUGI LJUDI I SPASU ZVEZDU OD OVIH MULJATORA I NEZNALICA

pestogenovese

pre oko 1 godinu

Slaba nam je liga, smara ih da igraju.. mislima su u ligi sampiona. Potreba je jaca jadranska liga.
M

Mezimci

pre oko 1 godinu

Liga je slaba zato sto se ne ulaze ravnomerno u sve klubove, nego samo u odredjene. Zapitajmo se zasto je to tako ili je vec sve odavno poznato.
A

Alex20

pre oko 1 godinu

Mezimci-daj vise sa ovom istrulelom pricom sablonskom.Ja ne mogu drugacije da shvatim nego da je neko ogranicen kao terasa.Jeste ulagace se isto u Zvezdu i Partizan i u Mladost Lucani i Radnicki Kg,isto kao sto u Italiji se svojevremeno isto ulagalo u Juve i Milan odnosno u Perudju i Bresu i masu drugih primera.Kako neko moze da bude tako glup nikad mi nece biti jasno.
Г

Гос'

pre oko 1 godinu

Један у скок тј. дуел други у корекцију, то се ради још у Омладинској школи..
D

Don Vito Corleone.

pre oko 1 godinu

Sada sam pročitao podatak da Zvezdi trebaju još dve utakmice da ne izgubi na Marakani i da postavi apsolutni Svetski rekord bez poraza na domaćem terenu, koji trenutno drži Real sa 121 utakmicom. Zvezda je trenutno na 120 i sada protiv Surdulice ima šansu da izjednači taj rekord Reala, a protiv Lučana i da ga prestigne. Nisam znao za taj podatak, znam da Zvezda nije dugo izgubila kući, ali sam tek sada pročitao da taj niz bez poraza u domaćoj ligi na Marakani traje još od 2017 kada smo izgubili derbi od jsd. Nije lako postaviti Svetski rekord u bilo čemu a kamoli neki rekord u fudbalu. Jednaš pozitivna stvar u moru ovih loših stvari koje nam se dešavaju u klubu.
A

AhahaahaaahahahaaHHAHAHAHAH

pre oko 1 godinu

Čuj Vitu, nije tesko, gde je Zvezda nikad jaca i skuplja, a ostali klubovi nikad slabiji😂😂😂😂😂😂😂
t

to je tragedija

pre oko 1 godinu

drzati takav rekord..inace zvezda ima 37:0 u kosarci head to head sa fmp - om, to nema nigde na svetu..i to je lep rekord...ici ce i to preko 100 .
D

De

pre oko 1 godinu

Da izgubi, vidis da zbog remija ovi sastanci li do jutros, da jos izgubila ode rekord koji se gradi vec 6 godina,a kad se prestigne Realov rekord ima da se pise o tome mesec dana.
k

ko posti dusu gost

pre oko 1 godinu

Don Vito Corleone. 12.08.2023. U 11:20 Biće ovo titula bez i jednog izgubljenog boda, sa 120+ datih golova u ligi. Podrška za Bahara i sve igrače, pogotovo strance. U inat onom klincu što ih svaki dan omalovažava sa ukradenim Zvezdaškim Nikovima, pogotovo sa mojim Nikom. "Slavlje nek' započne, Sever neka se raduje, baklje nek'se zapale ZBOG TVOJE TITULE" -6
s

svaka cast

pre oko 1 godinu

Ma Real ima srecu sto ne igra u ligi sa vama, inace nikad rekord ni jedan ne bi postavio. Ne verujem ni ulazak u LS da bi docekao. kad bi se cela evropa zvala srbija vi bi bili apsolutni rekorderi svega i svacega. na vasu nesrecu nije tako, pa morate da se zadovoljite rekordima u ligi gde svi timovi kad sakupe koliko vrede i pomnoze sa tri dodju do vase vrednosti. Stvano, to jeste podvig vredan divljenja. Isto tako i u kosarci, nedodirljivi dok su imali budzete kao svi ostali ucesnici lige zajedno. kako im se neko priblizi s parama sledi raspad sistema.
D

Don Vito Corleone.

pre oko 1 godinu

@Ahahahahaha. Ma naravno, kada vi osvajate titule onda je sve pošteno, onda ste čak i sistem prevarili i uzeli titulu koje su šatro nama namenjene. Bolje pogledaj na koji način ste dolazili do pobeda ove sezone, nekoliko puta iz prelaza na poluvremenu, golovima u 90+ i smešnih penala, sklanjaju vam se svi dok protiv nas grizu. Večiti licemeri. Mi jesmo sada u ozbiljnom problemu i katastrofa smo ali dobro zapamti, Zvezda i ove sezone osvaja titulu, i one tamo sezone i one tamo tamo...
P

Preža

pre oko 1 godinu

Điga čuva našeg desnog beka?😂👍
N

Nenad1246

pre oko 1 godinu

Koga Rodić čuva?
G

GABI GO

pre oko 1 godinu

VRATITI GOBELJU NA DESNOG BEKA.DJIGA DRAGOVIĆ SPAJIĆ DEGENEK ČETVORKA OD NAZAD SVE OSTALO IMAMO VOSE NEGO STO NAM I TREBA
P

Prcko33

pre oko 1 godinu

Ljudi "pljuju" Gobelju a ubjedljivo najjaca opcija na desnom beku kako za Zvezdu tako i za reprezentaciju , ali dzaba kada to ni narod , ni selektor ni trener Zvezde ne vide ! Ruku dajem da je najbolja opcija ! 😉
S

Sve polazi iz glave

pre oko 1 godinu

Gobelja je izuzetno zahvalan igrač ali šta vrijedi kad polomi čovjeka na 40m od gola i dobije crveni.Lik je u Pinkovoj emisiji Paparaco prošao bar tri puta kroz crveno na semaforu dok su ga pratili.
P

Prcko33

pre oko 1 godinu

Sve dolazi iz glave reci mi brate cemu onda sluze treneri?
S

Sve polazi iz glave...

pre oko 1 godinu

Prcko 33 Nisu ni treneri svemoćni,ne mogu ni oni pored 22 glave fokusirati se na jednu taman da si Leo Mesi.A čovjek je profesionalac,cijeli život u fudbalu,valjda je stekao neko iskustvo,naučio nešto...Kako god,šteta za njega.U deficitu bekova na tržištu,mogao je lijepu lovu da uzme.
P

Prcko33

pre oko 1 godinu

Sve polazi iz glave brate da li se kurcio kada je dosao? Je li mu trebalo recimo to da potjera onako Gobeljica i Borjana ? Je li mogao provjeriti obojicu? Lako je skloniti igraca ako mu ne valja , ali on ih nije ni probao... Ustvari Gobeljic mu je igrao , cak nimalo lose i on tako pametan potjera njega a ostavi Nikolica pa ne bi najveca neznalica , malo dijete neko ! I sve mu se to vraca , od kurcenja , do lose formacije , do ne znanja u odabiru sastava i to je to! Ali pokazao je bar na kraju da se malo opametio, ali mislim da mu je kraj blizu koji je apsolutno zasluzio!
1

1. Gost

pre oko 1 godinu

Mene trenes stvarno šutnuo u d..e kad nisam napravio korekciju. Doduše, bio sam kadet...
E

Esex

pre oko 1 godinu

Mene je cupao za zulufe..bio sam pionir..
G

Gostqwerty

pre oko 1 godinu

ja nisam imao problema sa trenerom,mogao sam u to vreme dve utakmice jednu za drugom igrati ako mi kaže taj i taj je moj taj je bio moj,on izađe iza aut linije i stoji ja zalepljen za njega i taj tog momenta odustaje od igre taj dan a najbolji je protivnički igrač i mi dobijamo na fiziku i što smo svi morali da imamo odličan prijem i precizan pas sa obe noge bez obzira na poziciju,4 puta nedljno i samo to se dovodilo do maksimuma i trčanje i fizika,ko nije mogao ili nije hteo da trči taj kod Čede nije imao šta da traži,mogao je biti Piksi lično idi kući dete,i naravno taktika je bila jednostavna sa liberom i dva brza krila... Meni je bilo svejedno da li sam levi bek,da li sam centarhalf,desni bek ili zadnji vezni,šta Čedo zahteva ja ispunjavam...da ne bi rata možda bi sad drugačije pričali,jer jedan koji nije mogao za razred da upadne u tim je igrao posle u Zvezdi i to dobro,a kasnije je i napolju solidan bio...Dalibor Škorić... Eto kasne '80...
E

Esex

pre oko 1 godinu

Skoric bio odlican,dobro ga se secam..ja sam u omladincima igrao protiv krasica,lik nam je dao 3 gola lagano..Secam se da sam igrao i protiv vukelje,ko ga se seca,bio je jak ko stena..
c

cox

pre oko 1 godinu

ima li ovaj izraelac oci da treba da izbaci mrtvog rodica iz prve postave tako i ovog nesretnog Dzicu.Da stavi spajica na stopera a na ovu stranu bilo kakvo drugo resenje od potrosenog i disponiranog Rodica.Tako da malo osvjezi vezni red i u napadu da forsira mijatovica i olanjiku.A na kraju treba ovog trenera otjerati zajedno sa Terzom madzijom
d

drax

pre oko 1 godinu

MILUNOVIĆ je bio resenje za sinoćnu utakmicu, 15 kornera a mi nijednom glavom prema golu ???
D

DiAco

pre oko 1 godinu

Spajić je "odlično" odigrao protiv Čukaričkog.
f

fontana9

pre oko 1 godinu

kukate na sve jedino na pravog krivca ne,Dragovic je rupcaga koja ne moze da se zatvori vec duzi niz godina,nije lud trener Austrije sto ga je otpisao.
P

Prcko33

pre oko 1 godinu

Ljudi dugo je forsiran sistem koji Zvezda ne moze igrati , Bahar je tek sada skoro skapirao da ne funkcionise to sto je mislio da moze ... Tako da naravno da ce sada biti svega , da ce biti ne uigrano ali bar je skontao da ne valja i napokon je postavio formaciju u kojoj Zvezda treba da igra . Greska trenera je sto to ranije nije skapirao, da jeste sada bi Zvezda izgledala dosta bolje ... Naravno ogroman je problem desni bek , mali Kosta djeluje "mlako" , a ovaj momak iz Javora po nijednom kriterijumu nema kvalitet da igra u Zvezdi ! Greska je napravljena kada su potjerali Gobeljica i Viga i to je to! E sad' i ja sam prvi bio za smjenu trenera , ali vjerujte mi da je "dosao sebi" konacno, i sada ako bi se mijenjalo kontam dosao bi trener koji bi "lutao" kao i Bahar do sada i onda ode sve dodjavola!
m

mali majmun

pre oko 1 godinu

Prcko 33 sine sad bi ostavljao trenera(koji nize lose rezultate) a u repki bi menjao trenera (koji ima rezultate)to se zove licemerje😆😆😆konacno si dosao pameti i shvatio da nije do trenera nego kvalitet igraca😆😆😆posto u zvezdi imate tim bar za polufinale lige sampiona po tebi😊😆😆ili si mozda i tu promenio misljenje?😆😆😆
P

Prcko33

pre oko 1 godinu

Mali majmune sve si u pravu , uz Qatar najlosija ekipa na svjetskom prvenstvo 😄 Rezultat za divljenje 😄
v

v1ad

pre oko 1 godinu

Inace, ajde kad analiziramo da analiziramo i Lucica i Bukarija. Njih dvojica se nikad ne vracaju u odbranu nego ostavljaju livadu iza sebe. Bukari se donekle i pokrije brzinom, Lucic konstanto ide unutra, navlaci svog igraca dublje i sudara sa spicevima, konkretno Olajinkom. Takticki nepismenijeg igraca davno nisam video. Mitrovic obicno ne zna sta da radi sa loptom ali se makar vrati ponekad. Isto tako, Stamenic je problem vec duze vreme. Decko ne znam sta je sa njim ali je katastrofa. Treba mu reset jednu-dve utakmice, pa makar i Mijailovic igrao tog zadnjeg veznog.
N

Nenad232

pre oko 1 godinu

Druže, svaka čast na komentaru i sve si lepo izanalizirai. A zna se kao i u svakom normalnom klubu ko treba za ovo da odgovara, te stvari da ispravi, iskoriguje i namesti. Pa naravno trener, tj Bahar. Ne može on samo da se bavi menadžerskim poslom, već treba da obavlja posao i trenera. Za to je dobro i plaćen. Sportski pozdrav te stvari dacrepi
N

Nenad1246

pre oko 1 godinu

Pa Mićko i treba da igra zadnjeg veznog. To je jedino što zna.
P

Prcko33

pre oko 1 godinu

Brate dugo se igrala formacija sa 3 pozadi, nesto sto je svakom iole normalnom poznavaocu sporta od pocetkaje izgledalo da ne valja ista stvar kao i sa Pixi-em igrali su ljudi sjroz pogresnu formaciju i to je na kraju "doslo na naplatu" . Bahar je to napokon skapirao da ne fukcionise , i evo krenuo je da misli glavom ali problem je sada ne uigranost jer ovako smo trebali igrati od pocetka sezone ! E sad' da li ce se istrajati sa Baharom ne znam, ali znam ako ovako nastavi nekad u nekom periodu cemo izgledati kao jako ozbiljna ekipa ... E sada je problem taj sto ce se sezona "prosuti" bzvz , a sve se imalo da bude odlicna ! Bahar katastrofa do sada , ali napokon "dosao sebi" !
m

mali majmun

pre oko 1 godinu

Prcko 33 posto je konacno Bahar dosao sebi po tebi😆😆sad idete u polufinale lige sampiona po tebi?😆😆😆jer uigravanje formacije se radi na treningu i ne treba ti 3 god.da bi uigrao formaciju😆😆😆znaci pokidacete Man.city ,lajpcig i yang boys ko male majmune?😆😆😆a prvenstvo od danas sve pobede?😆😆
K

Kme

pre oko 1 godinu

Dragovic i Rodic pod hitno na klupu
I

IPAK

pre oko 1 godinu

1.40 na Zvezdu a 2.80 na komsije.
S

Sta.

pre oko 1 godinu

Je tu čudno kad je Zvezda skuplja i bolja igracki 5 puta.
s

stari komentari

pre oko 1 godinu

LAZAROS | 26.07.2023. U 20:55 Pa i nije tako lose!!!😆😆😆 Grobari na aparatima, nije im jasno kako se igra u 5 oj brzini!!! 2- 34+
l

ludiSireCar

pre oko 1 godinu

hahahah smejem se a plakao bi
s

stari komentari

pre oko 1 godinu

Bob Rock | 26.07.2023. U 20:58 Dajte Real da se igramo, igramo, igramoooo 4- 36+
s

stari komentari

pre oko 1 godinu

Ponos Jajinaca | 26.07.2023. U 20:59 Samo nastavite da gazite, procicete kao Salke na kraju, pazite sta vam kazem 72- 8+
s

stari komentari

pre oko 1 godinu

Dario1104 | 26.07.2023. U 20:59 Ono kad je 5:0 a tebi interesantno ko da je 0:0 ili 1:0. Mogli smo još lagano 2-3 da ubacimo. A grobari gledaju i sami sebe teše onoga od čega se boje :-) steta sto derbi nije prvo kolo, da im odmah ubijemo nadu, ako je uopšte i imaju :-) 0- 62+
N

Nejbi

pre oko 1 godinu

Zaigrala mecka i pred vasim vratima.
s

stari komentari

pre oko 1 godinu

Joksa1986 | 26.07.2023. U 21:00 I onda dodje neko i kaze namestate da budete Sampioni 😂, moj Terza nismo mi Bajern za ovu ligu vec Bajen, PSG, Man City u jednom 😂. Zvezda boljeg veznog igraca od Stamenica na sredini terena nije imala jos od Vlade Jugovica i Dekija Stankovica... 7- 105+
S

Slicnost

pre oko 1 godinu

Gledam gol TSC-a, spic izvlaci naseg stopera, vezni utrcava iza, kao u sablonu. Pogledajte gol sto smo primili protiv Jang Bojsa, vidite li isto sto i ja?
M

M. R.

pre oko 1 godinu

Pa, da, vidimo: primamo golove kao na treningu. To nije za takmičarski fudbal.
s

stari komentari

pre oko 1 godinu

Lale gator | 26.07.2023. U 21:33 Kod italijanskog i švedskog mistera sad bi ušli Srnić, Vukanović i Gobelja da zatvore utakmicu a kod Bahara ulaze talenti iz škole. Bože kolike samo godine izgubismo... 8- 186+
s

stari komentari

pre oko 1 godinu

LukeCage | 26.07.2023. U 21:34 Ne više od boda u grupi LŠ, žestoki porazi, osvojiće titulu zbog smiješne konkurencije i Barak neće dočekati kraj sezone. Ponavljam. 143 - 12+
s

stari komentari

pre oko 1 godinu

Novak majstor | 26.07.2023. U 22:24 Kazu grobari nemojte euforiju , u LS cete biti za gol razliku itd . Nema kod Bahara euforije , kod ovog trenera se radi ozbiljno svaki dan bez obzira na rezultat nema vise otaljavanja i mrcvarenja na terenu !
B

Banjalukax

pre oko 1 godinu

Novi trener pod hitno, dok se jos nesto moze popraviti u prvenstvu i Evropi
D

Da, da

pre oko 1 godinu

Ma dva trenera od jednom za svaki slucaj😂😂😂
J

Juda sfg

pre oko 1 godinu

Druze, sto ti iz Banja Luke ne navijas za svoj lokalni klub, Borac iz Banja Luke, nego komentarises propalu Zvezdu?
N

Novi Trener

pre oko 1 godinu

BAHAR MORA DA ODE IZ KLUBA,DOSTA JE BILO,U ZADNJIH 20.GOD NIKAD VISE GOLOVA U NASOJ LIGI PRIMILI NISMO NI SA JEDNIM DRUGIM TRENEROM!
M

MileSrbin90

pre oko 1 godinu

Polako bre klinac. Vidi se da navijas od skoro
g

gostivarski

pre oko 1 godinu

nikad vise igraca nismo promenili na leto, nikad nismo imali toliko ocekivanje da cemo se prosetati do titule, nikad nismo imali toliki pritisak da moramo da izadjemo iz grupe lige sampiona barem kao treci...dosta toga nikad nije bilo, ali ne moze bez promena da se ide na gore...
E

Eddie

pre oko 1 godinu

Nek ode Terza
g

gostttttt

pre oko 1 godinu

Kako iko moze da kaze nesto lose za Milana Rodica? Ok, mozda greska kod gola, ali koliko niegova toliko i cele ekipe pocevsi od Mijatovica. Milan Rodic je 7 godina najveci profesionalac u Zvezdi, bez previse isticanja, bez glupih komentara, radi ono sto se od njega trazi i kod svakog trenera se izborio za poziciju i za minute.Igrac sa najvise utakmica svake sezone(preko 50) i igrac koji je Zvezdi dao sve. E takve treba da postujemo i dizemo u nebesa makar i kad pogrese, a ne Hvana koji od 70 centarsuteva i suteva nema ni jedan uspesan, Serifa koji ne zna gde treba da trci, Olajinku koji ne zna elementsrne stvari fudbala. A sto se tice ovog decka Djige, pa nije on kriv, on je ispao iz druge lige Francuske u trecu i za sezonu primio 70 golova, krivi su ovi sto su ga doveli. Zvezda je zivot!
z

zvezdas sa istoka

pre oko 1 godinu

Bravo za komentar, dodao bih samo sto nije za pohvalu, da je on nas najopasniii igrac u skoku napred, iako imamo pojacanja u napadu od par miliona. Takodje, sve velike utakmice, derbi, ls, le. je odigrao odlicno i bez puno pametovanja, kad nema resenje ispuca je i ne pravi kardinalne greske, sta vise, ne znam ni za jednu njegovu kardinalnu gresku koja je prethodila golom protivnika u nekoj velikoj utakmici. Veliki Zvezdas, domaci igrac, nista lepse od toga.
P

Pravo u centar

pre oko 1 godinu

Covek sve u pravu a pogotovo za Djigu, kako moze igrac koji je ispao iz druge lige Fr i igrac koji nije imao mesta u nekom tamo Baselu, da dodje u Zvezdu i igra ligu sampiona…
m

miki34

pre oko 1 godinu

Rodic je najmanje kriv sto je bahar forsirao formaciju sa 3 pozadi i doveo nas u situaciju da nam je svaka utakmica biti ili ne biti. Tvrdoglavo gurao formaciju za koju nije imao igrace, budzio pozadi sa mijajlovicem koji mu je igrao 3 beka i videli smo na sta je wve to licilo, nikad vise golova nismo primili... Bahar je najveci krivic za ovu bruku.
P

PedjaPFCCCC

pre oko 1 godinu

Ovde Djiga i Rodic nisu nista krivi. Dragovic je izgubio Duel ali gde su tu igraci veznog reda ? Njih dvojica Dzogiraju , ne cuvaju igraca. A svaka Budala zna da je Djakovac naj bolji igrac TSC-a.
v

v1ad

pre oko 1 godinu

Sta ce Hvan da cuva Djakovca u 16? Tu su Rodic i Djiga. Prvi se sklonio, drugi nije stigao.
g

gosty7777

pre oko 1 godinu

Uopste mi nije jasno zbog cega sledecu utakmicu ne pocne sa Spajicem,Degenekom i Milunovicem.Od ovog trenutnog gore ne moze sigurno,jer zvezda od svakoga prima minimum 1,a vrlo cesto i po 2 i 3 gola
S

Salamander

pre oko 1 godinu

Domaće prvenstvo može komotno da počne sa Spajićem i Milunovićem, bolja skok igra, čvršći u duelu. Pred sobom da imaju Hvana i Kangu koji bi kupili te lopte i prosleđivali napred. Dragović je u padu forme, mogao bi da odmori neku, baš kao i Điga i Rodić. Imamo Degeneka i Mijailovića. Nešto mora da menja, ovako ne ide.
S

Salamander

pre oko 1 godinu

Protiv IMTa vodiš 2:0, potpuna kontrola, uđu jednom u 16 metara i daju gol. Juče taman probiješ bunker, oni napadnu 7 minuta, primiš gol. Zanimljiva je i reakcija iz prvog poluvremenu kada je Glazer slučajno odbranio. Spori, statični, teško dobijaju duele a i loše se postavljaju. Gde su Degenek, Milunović i Spajić? 70 minuta izbacuju loptu gde njihovi napadači u skok igri uspeju da je proslede ili zadrže. Valjda tad ubaciš halfa koji ima skok igru. Ali ne, mora Rodić, mora Nikolić. Lučić je takođe bio loš juče, Ivanić takođe. Valjda nešto rade na tim treninzima? Za početak, valjda im nacrta u kojim zonama ne sme da se gubi lopta, najsvežiji primeri su Lajpcig i sinoć. Onda kad napadaš bunker, imaš valjda igrača koji može da šutne sa 20-25 metara a da lopta ide u gol, ako ništa drugo, makar da izvučeš u blok nekog igrača i otvoriš malo prostora napadačima. Imaš u proseku 15 kornera po utakmici i ništa od toga. Imaš i 5 izmena,i tu promašiš dve. Zašto je umesto Nedeljković ušao Nikolić? Bukari nije imao prostor pred sobom, a tu se ne snalazi. Zar nije bilo logičnije da uđe Kraso a da Bukari ode desno? Ok, zameniš Olajinku i uđe Ndijae, izađe Stamenić, ali treba da uđe Kanga. Pa tek ako i tad nemaš ništa, menjaj Ivanića za Kataija. I naravno ostane ti jedna izmena da ubaciš nekog halfa koji ima skok igru ako si već hteo da zatvoriš utakmicu. Potpuna greška trenera.
T

Trulex

pre oko 1 godinu

Trebalo je biti 1:2 za TSC. Ono sto je Glazer obranio Jovanovicu je cudo...
i

ivan3333

pre oko 1 godinu

Sve sto su radili dusku po novinama sad rade baharu. Isti kuvar ista kuhinja.
M

Ma

pre oko 1 godinu

Dobro, sve je to Ok, manje vise, nego gde se dedoše procenti koliko domaćih igraca igralo sinoc u prvoj postavi, nema niko nista da prica i pise, a prosle sezone posle svake utakmice i u fk i kk se isticalo.

Kontraudar

pre oko 1 godinu

Kada mi damo gol onda je majstortvo Kataija, a nije loše postavljena odbrana TSC. Dok god budemo gledali meč tako evo rezultata. Za dobro smo majstori, za loše drugi su nam krivi. U svim oblastima. Ovde Dragović nije ni trebalo da bude jer je već trebao da dobije crveni. Ali odosmo u sudijsku organizaciju. Beše Zvezda zahtevala smene?
@

@Vlado

pre oko 1 godinu

Bahar je odlican trener,odlican! Odlicno oseca i klub i atmosferu oko kluba.Pametan i vredan.Ali madjionicar nije jbg. Dati mu podrsku,podrzati ga na zimu sa.pojacanjima koja trazi
Z

Zema

pre oko 1 godinu

Rodic i Dragovic klupa Spajic i Degenek da igraju
Д

Дај људи

pre oko 1 godinu

истина је да трагично играмо одбрану, Родић штопер, Мијаиловић бек, потпуно смо дезоријентисани, ни играчима самим се такав фудбал не игра, очигледно је да се не ради добро. Опет имали смо припреме итекако добре. Сигурно се може вратити на тај пут али мора се престати са експериментисањима.
@

@Vlado

pre oko 1 godinu

Najveca greska je napravljena prodajom Erakovica.jos pre transfera dok se nije ni znalo da ce da ga prodaju,videlo se da je spreman da bude vodja i da gine za Zvezdu,uz to uigran sa Dragovicem,mlad i spreman,sazreo,reprezentativni.kalibar.Umesto da ga nagradis kapitenskom trakom i gradis tim ti ga prodas.Za skoro iste pare kao sto su doveli Ndiaja,bez kog bismo imali dovoljno igraca napred.Krucijalno pogresan potez i to se odrazava,mada smatram da su ga prodali iz straha(od pada forme ili eventualno povrede) pa da ostanu bez novca.inace mali Mijatovic ce biti ubica.
p

pero7

pre oko 1 godinu

mijatovic juce nije pipnuo loptu..a erakovic je kao Maldini..i barezi ..ferdinand i vidic zajedno..mozda je spreman Najdoski da igra stopera..ili da se pita Binic da se aktivira...ili Pavkov koji se raspucao u kini..ne mogu se prebrojati golovi koje je tamo dao
S

SilverSurfer

pre oko 1 godinu

Krenulo pljuvanje po Baharu. Ovo je već oproban recept. Tako se pisalo o Falćineliju, pa onda Ohiju. Da se napravi orkestrirana kampanja i javnost navede na zaključak da gore pomenuti igrači nisu zadovoljili ili u ovom slučaju da je najveći krivac Barak Bahar. Ovaj tekst treba da posluži da i slikom pokaže koliko Bahar nema pojma. Međutim, bilo bi fer da su u tekstu pobrojane sve činjenice. Da je taj Điga doveden iz kluba u kom je bio na pozajmici gde je, uglavnom, grejao klupu. Što se pisac ovoga teksta ne zapita kako to da je igrač bez utakmica u nogama doveden kao pojačanje za Ligu šampiona i odmah uguran u prvi tim. U tekstu ne vidim ni naznaku dileme da li bi bolja opcija bila dovođenje Druškića za kog je, navodno, bilo previsoko obeštećenje? I na kraju, izostala je ključna stvar - prodaja Erakovića. To je bio prvi i najjači udarac za Bahara i ovu ekipu Zvezde. Da su u upravi hteli da rade ozbiljno zadržali bi Erakovića, a doveli Druškića i Đigu. Ali, ni te opservacije nema u tekstu. Čudi me da se napravi toliki previd a u pitanju je suština. Nema ni slova o tome da su dovedeni Milunović, Spajić i Degenek. Od sve trojice ne može da se sastavi polufudbaler. Što nema rečenice o tome kakav je odnos prema treningu imao jedan od tih vajnih štopera dok je trener bio Miloš Milojević? I ko im takvo ponašanje toleriše? Tekst je tendeciozno skrojen i služi za odstrel Baraka Bahara. Koji snosi deo krivice ali daleko manji nego mnogi drugi koji nisu ni okrznuti ovim tekstom.
!

!!!

pre oko 1 godinu

Hvala bogu vas botove na zadatku da odbranite neodbranjivo niko vise ne zanima vase misljenje dosta ste unistavali zvezdu sa takvim ispiranjem mozga...
V

Vladimirc

pre oko 1 godinu

I spic od 4 milje evra.
a

ala lazete...

pre oko 1 godinu

Ma da sasvim slucajno se ispostavilo da bas u vreme Bahara nikad gore nismo igrali zadnjih 7 godina, ali znas to je Kampanja protiv Bahara ....
n

neshha

pre oko 1 godinu

@SilverSurfer Ako su mu doveli igrace koje nije zeleo i prodali igraca na kojeg je on racunao,onda ako ima integritet i karakter kaze:"Ja necu ovako da radim,dajem ostavku"!Ali ne,onda nema dzinovske plate.Bolje ovako savijes kicmu i uzimas lovu,a za posao i klub te bas zabole!Za ovog je Cokna,po pitanju autoriteta,Ser Aleks licno!
5

5566

pre oko 1 godinu

Rodić kancer Zvezdine odbrane već duže vreme!
D

Domaćin

pre oko 1 godinu

Ha? Rodić je jedan od najvažnijih igrača Zvezde već godinama koji retko zakaže u velikim utakmicama za razliku od nekih magičnih. Jedan od junak pobede nad Liverpulom npr. isto sjajan sad u Mančesteru itd. Nevezano za to da li je sinoć jedan od krivaca za gol.
M

Mislim.

pre oko 1 godinu

Da ovi nisu ocekivali da ce TSC da gol pa produzili utakmicu 4 minuta, a bilo 9 izmena😂😂😂
S

Sunfil

pre oko 1 godinu

Zasto je Degenek.vracen i zasto je Bahar toliko insistirao na njegovo povratku? Da bi bio zamena nesigurnom i vrlo upitnog kvaliteta Djigi? Djiga nije za Zvezdu. Zasto je Erakovic prodatkada je sa Dragovicem drza bedem pred golmanom? Rodic? Hvala mu za sve ali on nije vise kalibar za Zvezdu, dusa u nosu vec godinama nakon 20 minuta, sinoc kao amater, kao da prvi put igra fudbal... Vratiti Milojevic Vladana, ako je ikako moguce, a zahvaliti se Baharu. Razumemo sve, ratno stanje, porodica, mislima je tamo nije na terenu...
3

3737 tu te gledam

pre oko 1 godinu

Kako vas nije sramota da pored svega krivite odbranu a u prvom poluvremenu jedna dobra šansa lučića a oni imali još bolju da nije bilo glazera već na poluvremenu bi vodili. Sramota redakcije nikad napad nije kriv samo odbrana, sramota mozzart.
Z

Zaza Paculia

pre oko 1 godinu

Situacija je potpuno ista kao i u KK. Dosao je trener stranac, koji radi za novac (ogroman i da otsteta nije velika, odavno bi ga oterali), covek je uradio analizu, dva puta i igrao protiv nas i video jasne probleme. Matoru, sporu, nespremnu, staromodnu ekipu, punu istrošenih i poluigraca, koji su tu iz samo nekom znanog razloga. Igraci koji su se maltene pitali za sve, su bili ti koji su igrali kako su hteli, i bukvalno radili sta su hteli. On je odlucio da udari jako i pokaze da je on malo drugaciji, i da je on glavni! Video je golmana koji ima 36 godina, koji je cesto pravi kikseve, svadjao se sa bivsim trenerom, sklon je da prica za medije i ima zenu koja mu samo odmaze, jer se mesa u sve, zida zgrade, otvara salone, ali je i fudbalski stručnjak vrlo oskudno obucen. Medjutim, taj golman je kapiten, legenda kluba, sa velikim ugovorom, direktno je doneo dve lige Sampiona, ligu Evrope i u svlacionici ima igrace koji su cvrsto okupljeni oko njega. On je covek povukao potez koji niko nije ni sanjao, i tog kapitena poslao na klubu, pa na pozajmicu i tako sebi otvorio jamu, jer je ovo Srbija a ne Engleska, i svaki kiks bilo koga ovde je ravan katastrofi! Remont ovog matorog tima je morao da se uradi, kad tad, i kao u svakom klubu, ovo je ta tranzicija... Bahar svakako malo luta u postavci, trazi, ali to sto Milan Rodic ne moze da uhvati vazduh u 91. minutu, a mi drugog beka nemamo je pitanje koje se postavlja ovde vec 6 godina...
@

@vVlado

pre oko 1 godinu

Pa Bahar nije doveden da ih uci osnovama fudbala koje bi vec trebali da znaju na ovom nivou.
N

NoName1

pre oko 1 godinu

Rodić je isključivi krivac. Dva minuta pre gola ispao je na isti način, ona situacija kada je Dragović realno zaslužio crveni. Čovek je igrač manje svih 90 minuta
I

Ipswich

pre oko 1 godinu

Znači - NEZNALICE. Ali, na blagajni su eksperti. NAJSKUPLJI A LOŠE IGRATE, LOŠE IGRATEEE, LOŠE IGRATEEEEE!!!!!
Z

Zn

pre oko 1 godinu

Ma Rodic ispustio dusu, nije mogao posle 70-80 min ni da centrira, ovde je mislio nece valjda proci do Djakovca jer jos 200 m i na infuziji😂😂😂😂 Tuga, amaterizam teski
Č

Čitalac

pre oko 1 godinu

Sada ostaje da Roda opet skupi koji evro za novi pozitivni tekst o njemu, jer ako je po realnom njemu mesta ne bi bilo ni u prosečnom srpskoligašu.
D

Da samo

pre oko 1 godinu

Domaci igraci al njima nedaju postenu sansu , niko u Srbiji . Jedini pravi posao je Vozdovac plata do dve hiljade izvoli igras , cekamo te. Picis preko i svima dobro. Al dok drazava daje pare bice ovako
T

Treba

pre oko 1 godinu

Čestitati Vozdovcu, najmladju ekipi u Evropi pobedili Zvezdu i igrali nereseno sa TSC-om je za svaku pohvalu za klub, trenera i igrace.
J

Joksaaa

pre oko 1 godinu

Ne samo presiroko nego i iza zadnjeg igraca odbrane Dragovica. Pa da su pratili zadnjeg Djakovac bi bio u ofsajdu.... Ali ova dvojica pored Dragovica iz C. Z. imaju refleks drvene noge Vuka Karadzica. U moje vreme ja kao levi bek nisam smeo ni da pomislim da su mi trepavice iza centarhalfa. E sad mozda je ovo moderno ovako😂
g

gost iz topole

pre oko 1 godinu

Niko ne komentarise da nas bivsi igrac Milovanovic razvalio Dragovica u vazdusnom duelu! To je cinjenica!
@

@Vlado

pre oko 1 godinu

Razvalio u skoku decko od 20 god,coveka od 33,34.Uz to Dragovic odigrao 90min a ovaj usao svez u 87 ako se ne varam? I u tekstu ako si citao kaze se,da je Dragovic neposredno pre toga imao jak duel.Tako da u redu je biti ponosan na svoj klub ali je u redu biti i realan.
V

Voždovac

pre oko 1 godinu

U normalnim okolnostima bi krivili Dragovića za izgubljen vazdušni duel. Ali nije tako jednostavno. Čovek je sa Erakovićem igrao sa mnogo više samopouzdanja, dok sad mora da čuva leđa Đigi.
G

Grobar 992

pre oko 1 godinu

Komsije zar pored toliko Klubskih Legendi Ovaj vam Trener Iskreno Ovaj Bahar je Menadzer Zvezi i Partizanu Trebaju Treneri Autoriteti Tesko da cete se Resiti ovoga Ima ogroman ugovor Nije vam trebao ova Milojevic Mladji vam je Bio odlican Cokna Sportski Pozdrav.
G

Gost9

pre oko 1 godinu

Nemamo zadnjeg veznog(popust Sanoga),bekove,ni spica.
Z

Zahid

pre oko 1 godinu

ahaha imate 7 napadaca
H

Hermano7

pre oko 1 godinu

Ali pravljenje ANALIZA ODBRANE zbog neresenog rezultata u prvenstvu… Izvini Bayern nismo te prepoznali, smak sveta stigao 😂😂😂
k

kskdidjdb

pre oko 1 godinu

Obožavam ovakve analize 😂
r

robi 07

pre oko 1 godinu

Nikakvih promena neće biti.Bahar je dovodjenjem novih igrača promenio formaciju i tako izgubio poverenje i klimu u svlačionci.Morao je otici.Možda će Zvezda i dobiti Radnik ali poboljsati igru neće. Zvezdi je potreban trener sa pedigreom koji može da ih pokrene da im morala.A to može samo Robert Prosinečki.
G

Gost999

pre oko 1 godinu

O gospode Boze, kad se izbacite tako sa nekim imenom. Robi koji je svuda popio otkaz zbog losih rezultata je idealan kandidat.
@

@Vlado

pre oko 1 godinu

Hahaha najjaci ste sa ovim:Trebao je Bahar da ode..pa gde da ode covek samo sto je došao?!
m

miki44

pre oko 1 godinu

Mene samo interesuje gde je Kanga u celoj ovoj prici?? Kad igra kanga zvezda pobedjuje i daje golove kad ne igra videli smo rezultat protiv cuke, protiv vozdovca usao pred kraj kad je sve bilo gotovo. Neverovarno sta radi ovaj trener...
v

v1ad

pre oko 1 godinu

Kad je Kanga u igri obavezno otvori 2-3 kontre za protivnika.
p

pravi ciga

pre oko 1 godinu

Zasto kangva ne dobija šansu
J

Joooj

pre oko 1 godinu

Kanga je prošlost Zvezde. Bio je najbolji u jednom timu koji je bio slabiji i mnogo sporiji od ovog i živeo je od Kanginih lopti, ali uz to je išlo njegovo beskonačno carinenje lopte, nerezonski potezi i jako jako skupe greške kojih nije bilo malo. Jedan od dva glavna problema Zvezde uz raspalu odbranu jeste kreacija u organizaciji napada, ali Kanga nije rešenje za budućnost. Uostalom videlo se i nedavno u prvenstvu - isti onaj indijanac koji je uvek bio.
@

@jooj

pre oko 1 godinu

Druze nije Kanga resenje za buducnost ali u ovoj ekipi je licno mesi za mnoge igrace. Kakve crne kontre sto otvara u domacoj ligi, pa nije to liga sampiona pa da kz njegove greske primamo golove. Kanga ima pre svega opasan sut sa distance i odvlaci odbranu i samim tim otvara prostor drugim igracima plus ima odlican pregled igre i pas. Za stamenica je maradona. Ali da ne mudrujem, rezultati su dokaz. Lad igra Kanga zvezda pobedjuje kad ne igra gubimo ili igramo kao juce.
L

Lepenica

pre oko 1 godinu

Nikad neće u Srbiji ni jedan klub da se usreći sa stranim trenerom i brdom zagasitih igrača NIKAD.
P

Piksi i Drula

pre oko 1 godinu

Ne, nego će da igraju samo sorabi pa ćemo imati derbije drugog kola kvalifikacija sa prvakom farskih ostrva. Da li si gledao reprezentaciju zadnjih godina? To je najbolje što postoji sa srpskim pasošem, pa ne može više od 5-6 pristojnih igrača da se sakupi. Nema desnog beka, nema štopera, a i ove pozicije što ih kao “imamo” pola nije nizašta. O sledećoj generaciji koja dolazi se pisalo doboljno proteklih nedelja. :) Idi ti na neki nacionalistički portal, pusti nas da gledamo fudbal i Zvezdu.
r

rnduljo bre

pre oko 1 godinu

Nikad ne zaboraviti LEGENDU Bunjevčevića pokoj mu duši, kad spoji sa naše polovine Drulića sa golom to je za 5 sekundi gol. Samo domaći igrači i ne bacati pare.
D

Dragon1970

pre oko 1 godinu

Bahar je trebao "zatvoriti" utakmicu odmah posle gola Zvezde. On je kriv.
P

Pedja108

pre oko 1 godinu

Najsmesnije mi je sto se toliko raduju ovi sa druge strane brda, kao oni nesto igraju. To sto igraju, videlo se u Evropi. Kad dodje derbi, sakrice se kao i proslih godina u misju rupu i igrati bunker. Godinama nisu sposobni niti hrabri da krenu napred. Ova utakmica sa TSC-om je samo pokazala da svi rezultati zavise iskljucivo od Zvezde, a ne od drugih. U svim utakmicama je bio veci posed lopte, igralo se na polovini protivnika, samo je zavisilo koliko ce Zvezda dati golova ili napraviti kiks. Niko nije nadigrao Zvezdu, a nece ni Partizan. Setite se kako je Stanojevic kukavicki odigrao i izgubio dva derbija, a ocekivao da drugi otkinu bod Zvezdi.
A

Aahaaaaajajajaajaahah

pre oko 1 godinu

😂😂😂😂😂😂😂😂, uporedjujes nikad jacu i skuplju Zvezdu, sa nikad slabijim i jadnijim Partizanom, au kakvi parametri😂😂😂😂😂😂😂
R

Realno samo

pre oko 1 godinu

Ali svi su dali po najmanje gol zvezdi, neki dva neki i 3 😂 posed nosi kuci hahaha
s

srbenda 777

pre oko 1 godinu

Sramno upoređivati zvezdu sa mojim Partizanom koji je skupio igrače sa koca i konopca bez redovnih plata,vi imate igrače na tribinama sa ugovorima 700-800 hilj.

tripamaestro@hotmail.com

pre oko 1 godinu

Ђига не може да игра прије Дегенека, Милуновића или Спајића...
v

v1ad

pre oko 1 godinu

Ja mogu da igram pre Milunovica i Spajica, to su bivsi igraci.
n

nisam Gost

pre oko 1 godinu

Novinar nam je dao dobru temu a i postavku uz sliku.Samo imamo ovde tri stvari sa obrnutim redosledom. Na ovu loptu u skoku ide po pravilu brzi,vislji,jaci i mladji a to je Djiga,dok bi kotekciju eventualnu ako lopta prodje na iskustvo napravio Dragovic.Rodic je mogao samo da isparira trcanjem Djakovcu i loptu isprati u gol aut E sad imamo problem.Zasto Dragovic skace ovde tj zasto je on blizi spicu protivnika,zasto nije blizi Dragovicu vec se stvara medjuprostor izmedju dva halfa i nemogucnost da se reaguje. Sta predstavlja u svemu ovom Rodic?Pa nista ...ukras...gol na dusu ide 70% Rodicu,20% Djigi jer nije bio blizi Dragovicu i 10% Dragovic jer u ovim situacijama half ima dve opcije da napravi jak faul za karton i prekine akcija ili da odnese loptu zajedno sa protivnikom na severnu tribinu kao trofej.Dok veseli Rodic izgubljen u prostoru i vreme u ni sam ne zna sto je bio onde u toj situaciji na tom mestu bez reakcije .Decko vise glavom nije za Zvezdu.Milunovic bi sinoc prebio Milovanovica uz faul ili Djakovca poslao na traumatologiju.Rasa Pankov je igrac parnjak Dragovicu i tacka.
D

Dario B

pre oko 1 godinu

Doci ce dan kada BG blizanci nece vise moci da racunaju na politicare u upravama klubova, pa ce igrati opstinsku ligu, posto za bolje nisu. Da im nema politicara u klubu, gulili bi oni opstinsku ligu odavno.
B

Bane15

pre oko 1 godinu

Canak ti li si?
N

Neverovatno

pre oko 1 godinu

Šta se dešava sa Krasom to ni Bog ne zna. Bio sam sinoć na Istoku u visini šesnaesterca gola na Severu, baš gde je Kraso igrao kada je ušao. On je delovao tragikomično. Sapliće se o loptu, pada sam od sebe po terenu a nigde nikoga oko njega, čiste lopte daje protivniku u noge itd itd. Čovek kao da je prvi put kročio na fudbalski teren, kao da je omadjijan.
p

prepisao o nixona

pre oko 1 godinu

samo sto je Nixin lepi naglasio da je greaka Dragoviceva a Darjan ne sme, jer se nikad ne zamera docain jgracima .
P

Pedja108

pre oko 1 godinu

Ovde je najveci krivac Rodic, koji nikoga ne cuva. TSC nije bio ni u napadu. Ovo su ocajnicki potezi kad sa svoje polovine bacis loptu u bunar, ne bi li se nesto desilo. Sto se tice Djige, on je i stigao na drugu stranu, ali falio mu je delic sekunde. Ovo je ujedno nauk igracima sta se desava kad se izgubi lopta na sredini. Svi ovde trazite da igraju mladi igraci, ali niste spremni da ih istrpite za greske. Raduje sto Zvezda i pored vodjstva nije branila rezultat, vec i dalje napadala. Barak pokusava da napravi jedan potpuno moderan pristup igri, da cela ekipa igra ofanzivno i naravno da tu ima prostor za rivale. Ali mi se vise svidja da Zvezda igra na gol vise i napadacki, nego da brani rezultat.
N

Nprdzvzd

pre oko 1 godinu

Vi koji samo kritikujete Đigu zaboravljate da u modernom fudbalu štoper MORA da ima sigurnost na lopti i da započinje akciju. Inače imamo ozbiljan problem u organizaciji napada. To je problem sa kojim su živeli i znojili se Miloje i Deki i sada konačno sa Đigom i Dragom imamo dvojicu pozadi koji nisu u svađi sa loptom i to ke užasno dobra stvar. A zašto se raspadaju u fazi odbrane ne znam, pretpostavljam da je više do trenera nego do njih, ali realno ne znam.
U

U glavi samo dva kluba

pre oko 1 godinu

Neka vest o TSC? Postavka njihova, uvodjenje visokog napadača koji je svojim potezom rešio gol? Biće i tu klikova i komentara. Derbi Novosadskih klubova?
D

Doom

pre oko 1 godinu

Kako si se samo usudio da stavis ovakav komentar u kojem pominjes i druge klubove, a da nisu blizanci? Zar ne znas da su prvo nastali Zvezda i Partizan, pa planeta Zemlja, pa sve drugo?
A

Alex Del

pre oko 1 godinu

Ovde je pre jedan zadnji vezni trebao da se vrati nazad i preuzme jednog igrača TSC-a da stoperi ne ostaju u situaciji jedan na jedan. Samim vraćanjem tog zadnjeg veznog jedan stoper Zvezde bi mogao da bude u korekciji i to je to. Rodić je imao svog igrača po boku i manje je kriv on, nego Bahar ili npr Dragović što nije "zvao" jednog zadnjeg veznog da se spusti i zatvore to na rezultatu 1:0, kada su već on i Điga ostajali 1 na 1.
Z

Zvezda 91

pre oko 1 godinu

Zvezdu moze da trenira samo ZVEZDAS. Kakvi bre stranci . Pojma vi nemate sto vodite giganta !
g

gost 64

pre oko 1 godinu

Bez brige, sad će država da upuca još 100 miliona evra u klub. Biće sve ok, samo polako. Tek kad dodjemo do nekih 600 miliona uloženih onda možemo očekivati redovne pobede.
A

Akiliki

pre oko 1 godinu

Igraci TSC nije na vreme javljeno da treba da se sklone Zvezdi i onda ispade ova katastrofa po srpski fudbal. Kako li je samo TSC smeo da igra nereseno sa Zvezdom? Za nauk drugim klubovima, kad igrate protiv Zvezde, SKLANJAJ SE.
a

ala lazete...

pre oko 1 godinu

Pa sto nas TSC nije dobio ni jednom u zadnjnih 3 godine ako je tako posten klub?
d

d. g.

pre oko 1 godinu

Pobrkao si klubove.
@

@ ala lazete...

pre oko 1 godinu

14.06.2020. TSC-FK Crvena Zvezda 2:1. Pametnom dovoljno.
k

kutlovo

pre oko 1 godinu

Nije to javašluk nego metafizika ne možeš u ovakvoj Srbiji toliko da trošiš ( npr.ne znam ni da su na klupi Milunović, Degenek, Kanga, Kangva,...a ne koštaju baš malo) a da se klubovi fudbala, odbojke,...po provincijama gase jer ne mogu da sklope minimalni budžet. Znam da "Sila Boga ne moli", ali ne treba nikada ni zaboraviti "da ni Bog silu ne voli"
d

d. g.

pre oko 1 godinu

Znači Zvezda pare od uefe, svojih izlaznih transfera, Gazproma treba da podeli sirotinji. Baš čudno razmišljanje. Pare od države u redu. Nisam čitao tvoj komentar na davanje fss jednom klubu.
К

Куре на специјали

pre oko 1 godinu

@d.g Чињеница је да не треба да даје сиротињи, али што даје разноразним менаџерима, посредницима, свим Терзићима, којекаквим друголигашким назови фудбалерима, то ми није јасно...
M

Miloš 1970

pre oko 1 godinu

912 vest od jutros za mezimicu,sta je ovo ,zasto se ne dogovore svi u Ling long ligi da puste mucenike da pobede sve do kraja!! Jel su svesni klubovi u Srbiji da su oni protiv stuba Srpstva a samim tim su protiv SRBIJE???!?!?
z

zulu warriors

pre oko 1 godinu

Od kad ja pričam da mi nemamo odbranu,koji Điga,Rodić,Spajić,Nikolić,to je katastrofa,morao se dovest klasni štoper,ako ne i 2 a ne ovo drvo od Đige,smejurija na što liči odbrana
g

gostivarski

pre oko 1 godinu

ne znam samo sta je Djiga kriv on je na kraju bio u bloku suta. Samo smo krivi sto nam nije dovoljno 1:0 nego napadamo stihijski kao da smo fudbalski nepismeni, to je od pritiska. Kraso, Serif, Mijatovic,Lucic,Katai sve otislo u napad. Rodic nema snage i koncentracije za 90. Dragovic je postao meta protivnika kad je skok u pitanju. Utakmicu resiti ranije, i igrati ozbiljnije, to je kljucno.
B

Buktinja

pre oko 1 godinu

Jel se sad desila neka katastrofa u srpskom sportu posto Zvezda nije pobedila, ne razumem? Cemu ovolike analize, sokovi na izjave trenera, izjave navijaca, 15 vesti o jednoj utakmici u nasem prvenstvu? Ne secam se da ima ovoliko vesti kad ifraju npr. Javor-Radnicki KG ili Sparak Subotica-Radnicki Nis. Cemu ovolika pompa oko jedne utakmice, ne razumem?
n

nekoizmase77

pre oko 1 godinu

Zato što je uloženo 15 miliona ove godine samo na obeštećenja
G

Gogi'79

pre oko 1 godinu

Pa pompa je jer je tim projektovan za R. Madrid, Man City, PSG. Za premiljavanje u Evropi, najmanje cet finale LE. Sve pompe, nikada veci budzet, setanje kroz nasu ligu. Nema vam ravnog u Srbiji. E, vrv zato je pompa!
e

ef21

pre oko 1 godinu

Zato što 2/3 stanovništva navija za Zvezdu i zato što smo mnogo veliki klub koji je navikao da gazi u prvenstvu i UVEK očekujemo maksimum, pa smo sada jako besni. Tražimo objašnjenja i mediji nam izlaze u susret zato što su svesni tog interesovanja, a i žive od klikova. Od partizana i tsca se neće leba najesti. Je li sad malo jasnije?
@

@ nekoizmase77

pre oko 1 godinu

Koga boli uvo sto je u neki rezimski klub u Beogradu ulozeno 15 miliona? Koliko je miliona evra iz budzeta Srbije ulozeno u suboticki Spartak ili Radnicki iz Kragujevca?
T

Tako nekako

pre oko 1 godinu

Nemaju tu potrebnu komandu pozadi, Glazer je mnogo bolji golman od Borjan, ali Borjan ume da zategne odbranu urlikom, igrač ti se priblizava čuvaj ga stani ispred njega spreči ga. Ovakva postavka je očajna, a imali su vremena koliko vidim svi da se postave i spreče gol.
C

Cccc

pre oko 1 godinu

Ovaj tim em sto je ispreturan naglavačke em igra svako svoju igru bez ikakve discipline i odgovornosti sa mnogo soliranja i samoisticanja bez imalo truda i žrtvovanja za saigrača i grb. Recimo mali Mijatović umesto da je dao loptu u kontru on ide u širinu i pokušava da dribla trojicu protivnickih igrača i gubi naravno loptu. To je trenerova zasluga. Ja sam rekao prijatelju nakon prvih osam minuta da mi ovo ne mozemo dobiti, odmah se videlo da nema plana ni ideje kako da se krene u napad, lopta je tih osam minuta bila kod stopera i kružila okolo a sredina i napad stoje u mestu.
e

ef21

pre oko 1 godinu

E zbog ovakvih stvari sam počeo da gubim nadu da će biti bolje. Ovakve amaterske greške se više ne mogu objasniti upoznavanjem tima ili sličnim stvarima. Napred ništa bolje. Ona postavka koja je igrala čitavih 75 minuta ne bi dala gol ni da se igra tri dana bez pauze.
V

Vreki

pre oko 1 godinu

Bez obzira na sve, TSC je ostavio bolji utisak i bio blize pobedi.
G

Goust

pre oko 1 godinu

vidim da si gledao utakmicu
T

Toma akvinski

pre oko 1 godinu

TSC je trebao pobediti u ovoj utakmici, al je Zvezdi poklonjem gol.
L

Leonidas89

pre oko 1 godinu

Mogli bi i da pohvalimo igru TSC koja je pronasla rupu u odbrani Zvezde.
m

milojkooooo

pre oko 1 godinu

Marko Marin i svi cokoladni koje je doveo mars iz kluba. nasa deca resavaju utakmice i ginu na terenu,a milionska pojacanja uzimaju pare. Dok nasi igraju za sicu jer su odrasli u zvezdi,nasima treba dati milionske plate da ne idu iz Srbije,a ne dovlaciti koje kakve kojih je puna srbija i treca liga...
r

rnduljo bre

pre oko 1 godinu

Tačno tako tebra. Samo domaći igrači. Neću računati do 93 god. nego od 93 pa dok nisu počele ove loše kupovine, bezpotrebne. Sećam se utakmica i pod sankcijama i posle od 95/96. Nikad neću zaboraviti kako su i naši i Partizanovi igrači kidisali a sve domaći, Rambo, takav igrač, tako kida, trojicu vuče na leđima, pa Krupni, pa Kovačević, Drobnjak, vodio ih bard Živa...itd, mogli bi tih godina egal sa svima da igraju u LŠ. U Partizanu Batica, Duljaj, Nađ, Ćirić, Savo, Đani, kidali, a kad domaći igrači daju gol, njihova ljubav i emocija prema svojim klubovima kako je prelazila na tribinu ta strast, uh to je spoj. Pa onda Deki, Živković, Perica, Gojković, tri Stankovića, joj Bože ne znam ko sve i Mićić džoker, joj kako Nemci drhte, kako Austrijski sudija spašava Barsu od Perice zvanog " napast " za dva penala, najjača Barsa sa Zubom, pa Sakić ga ne pušta a Đakovac razbi ove Đige. Pa onda dolaze Drulić " strašni " i Pjana. A Vitakića ismevali a Vitaka pobaca sve sa njegove leve strane, Lalat naše dete odličan, Aćimović elegancija, jedini " stranac " A vodio nas Muslin, mogao je 1-0 da sačuva kad hoćeš. Pogledajte bar neke snimke tih mečeva, tu igru, kidali, leteli. Pa naša deca poslata na Ub, pa 9 igrača vraćeno plus Žiga. Muslina nije mrzelo da ode u Krivaju i ostala sela svaki dan i dovede Žigu iz 3 lige a sa Uba se vrate Basta, Biševac, Milovanović, Gvozdenović itd. Desnih bekova koliko hoćeš Marjan Marković, Ivan Dudić. Ma dosta. Ovde piše većina mladih baš to godište 93, 96 itd, svaka čast mladim Delijama i bez uvrede ali to je bio fudbal i to je Zvezda sa Zvezdinom decom.
G

Gost1717

pre oko 1 godinu

Mi odbranu i nemamo..ne znam sto ne da šansu Milunu.Mator jeste..ali visoke lopte je kupio..i bio pretnja kod kornera. Svaki meč imamo 10-tak kornera i nista..Realno msm da nama fali onaj Kanga, tako je i Deki sklonio njega..pa nismo imali igru. On je bio kreator svega u nasoj igri..a nije toliko mator da sedi na klupi. Kao nekad pogresi u pasu..pa svi gresku naprave. Ali zna sa loptom i dosta trci. U Realu sredina Kros, Modric..veterani isto. Djiga je mlad..ispade za sve on kriv, a bice dobar igrac.
К

Куре на специјали

pre oko 1 godinu

Ђига ће бити играч кад и Илић из Партизана, значи никад.
R

Reč je reč

pre oko 1 godinu

Naš problem je što mi kada napadamo svi se nabijemo u 16 metara i stojimo dok dva-tri izrača kao nešto kreiraju.Pa tu u toj gužvi ne postoji mogućnost da se šutne nema trika.Gol se može dati jedino iz nekog karambola kao juče. Odbrana bušna i nismo primili go samo od onog s kim nismo igrali.
9

999

pre oko 1 godinu

Zajednicko Zvezdi, Celziju i Mancesteru je da su ulozili za svoje uslove i mogucnosti ogrooomnee pare, a slabiji su nego prije tih ulaganja. Koliko je ovaj tim neizbalansiran, to je tuzno za vidjeti. Ljudi imali trozubac Katai, Ivanic i Kanga koji je domacu ligu rjesavao bez problema, na suvi pojedinacni kvalitet. Uloze ogromne pare, ove momke skoro otpisu. Pa vama su najbolji igraci ljudi koji su skoro isti tip igraca, ova trojica plus Kraso, a moze igrati samo jedan. Mislite da se protivnici ne okuraze kad u tunelu pored sebe ne vide Kataija koji ih je maltretirao godinama, nego vide Mitrovica i Lucica koji ne znaju jesu posli ili dosli, a moraju igrati. A Pesic vam je rekao da je u svlacionici uzasna atmosfera, da ste se usredsredili na temu price, a ne na onog koji prica, vidjeli bi da je covjek u pravu i bilo bi jasno zasto se ovo desava.
A

Avram X

pre oko 1 godinu

Sto ne prikazete nepostojeci faul iz koga je Zvezda dala gol?
g

gostivarski

pre oko 1 godinu

jeste, i tacno su znali da je zvezda najopasnija kad dobije faul na 35m od gola iskosa...to je pola.gola evo gvaridola je rekao pravite faul gde ocete oko kaznenog al nemojte na 35 metara od gola iskosa tu su najopasniji...
B

Bzvz

pre oko 1 godinu

To je kad se dovedu pojačanja u minut do 12 čisto da bi se dovela bez prave selekcije koji je potreban klubu kao što je Zvezda, ako je već izbacen visoki Milunovic, onda mora da se nadje rešenje. Situacija 2 na 4, igrači iza Dragovica su morali da budu obazrivi i da prate igrača koji prima loptu i daje gol.
S

Stefan87

pre oko 1 godinu

Po meni Dragović igra kriminalno lose, ne predvodi odbranu kako treba, mada nema ni koga. Sto je rekao Kari Pešić kad vođa prdvodi kao magarc ne mogu ostali da igraju kao lavovi.
М

Мозак у шпицу

pre oko 1 godinu

Драговић није на нивоу на који нас је навикао, мада је имао проклизавања и прошле сезоне. Али тада је Ераковић крпио Драговића и обрнуто. Сад Драговић не може да закрпи све што ови пропусте.
G

Gari 021

pre oko 1 godinu

Rodić nije navikao na zahteve štoperske pozicije i zato stoji tipično bekovski široko Srdjan Mijajlović bi se bolje snašao na toj poziciji.
B

Bekovski

pre oko 1 godinu

Tipično bekovski je da skupi kad se brani a široko kad ide u napad
s

sladjann

pre oko 1 godinu

Dodje Bahar i kaže e vi što ste igrali razbijali u domaćem prvenstvu neznate da igrate ajde malo na klupu,tribine,a vi mladi ste dobri igrajte....ništa ne valja,ostaviti degeneka,spajica,kangu Katajia,na klupi tribinama,a šansu dati polupismenim klincima to ništa ne valja......klinci su za drugu ligu Srbije a ne za ligu šampiona.....
p

pst

pre oko 1 godinu

Koji bre klinci ovde su oni svetlo na kraju tunela. Lucic izgara daje vise od svih drugih. Probija moze to. Mitrovic takodje zna fudbal. Nedeljkovic je najbolji bek u zadnjih o ho ho godina igra u oba smera. Greska kluba je pustanje niz vodu igraca odanih klubu. Bahar je mentalno van posla.odsutan zbog situacije u domovini. Glazer takodje odsutan. Ndiae i Djiga ko ih je doveo.
J

Jeli-

pre oko 1 godinu

Darjane a ovo slika kad je Dragović uleteo Djakovcu klizeći da je samo zuti dobio?
D

Dell

pre oko 1 godinu

Pa kada nemaju sliku kada je Nedeljković šutnut u glavu i nikom ništa.
C

C7

pre oko 1 godinu

Ovakvi golovi se desavaju, nisu nista strano. Problem je sto je Zvezda ovo ranije trebala da resi, posebno kada igra kod kuce. Ne moze se bez klasicnog napadaca i sa dva zadnja vezna u nasoj ligi ni protiv Partizana a ne protiv Tsc-a. To mora da se gazi, sa svim raspolozivim snagama u napad a ne neko taktiziranje. Ps: a inace ovo je gol ko gol, isti ovakav gol je Milan primio u derbiju protiv Intera 2009 godine, kada je Ibra spustio loptu Dekiju i ovaj je zakuca Didi.
q

qnde

pre oko 1 godinu

Mene kao Zvezdasa je sramota kakve vi vesti izbacujete.. Sta pokusavate sa ovim, da omalovazite bod koji je zasluzio TSC? Pravite neke analize kao da je Buducnost Arilje uzela bod na Marakani, a ne TSC koji igra Evropu i koji je jedan od ozbiljnijih timova u nasoj bednoj ligi.. Jel ne sme niko fa uzme bod Zvezdi na Marakani, ne razumem? Isto vazi i za Partizan kada se ovako nesto desi
B

Baxter88

pre oko 1 godinu

Naravno da ne sme da uzme niko bod kad smo jaci 3-4x od bilo koje ekipe iz lige! Pogotovo ne sme ekipa koja kao TSC sinoc parkira 3 autobusa u svojih 16m a na protivnicku polovinu je presla ne vise od 5x za 90 min, sramota kako nam protivnici bez ikakve igre daju golove!
I

Izgleda

pre oko 1 godinu

Da se pravi teren da se smeni Bahar najskuplji trener u istoriji.
@

@ Baxter88

pre oko 1 godinu

Sto se onda igra liga onda? Daj da proglasimo Zvezdu (ili Partizan) sampionom onda unapred i da se ne igra liga. Pa nek vas cerece u Evropi, posto veze sa zivotom nemate.
@

@baxter

pre oko 1 godinu

Ali zato ocekujes bod protiv Lajpciga koji je 7-8x jaci. Vrlo realno.
s

sasa70

pre oko 1 godinu

@Baxter88 NISTE jaci 3-4x od bilo koje ekipe iz lige ali ste zato i do 10 puta skuplji od nekih ekipa iz lige!! To je OGROMNA razlika!!
g

gostivojee

pre oko 1 godinu

@sasa70 E da je samo 10 puta skuplja... Pa cela liga nema budzet ko Zvezda.
Л

Лазар

pre oko 1 godinu

Најбоље речена линија на Моцарту у задњих пет година: "кад је учитељ био учитељ, а тренер био тренер"
J

Junker

pre oko 1 godinu

Ja Rodica jednostavno ne mogu da krivim. Decko je tu vec 7 godina, svi zivi pisu 7 godina da on mora da ima zamenu, prvo jer fizicki ne moze da izdrzi jaci tempo i pada vec oko 60. minuta, zatim jer defanzivno vrlo cesto gubi koncentraciju (npr ovo kretanje), a ofanzivno je limitiran. Evo 7 godina kako on zamenu nema niti se ikad spominje levi bek. Sta on momak treba da uradi? Da kaze “e ljudi nisam vam ja za ovo, nadjite nekog boljeg”? Igra, koliko ume (ne puno), bori se, gresi, sta ce. Bitno da se dovodi 16 ofanzivaca koji se samo saplicu jedan o drugog. A posebna prica je sto ce se ispostaviti da je Dragovic pruzao dobre partije dok mu je bio tu Erakovic koga su redom pljuvali kako nije dorastao izazovima…
M

MileSrbin90

pre oko 1 godinu

Ogresili ste se o degeneku!
Z

ZoroZoro

pre oko 1 godinu

Kakvi su to komentari "kocka se sa šampionskom titulom u novembru"? da li to znači da niko drugi ne sme da pomisli na titulu? Zvezda je već 2 meseca očajna i pitanje je da li su ovi igrači baš toliko dobri kako se mislilo.
B

Blef

pre oko 1 godinu

Vidi se da novinar nikad nije igrao fudbal. S obzirom da je Dragović već izgubio duel u skoku, i lopta otišla iza njega polulevo, jasno je da je jedini krivac Rodić, koji je staja preširoko, a ne Điga koji igra desnog štopera.
g

gost10

pre oko 1 godinu

Zato se zove "korekcija" Djiga je trebalo da pokupi jer on iz te situacije ide od gola, a Rodic ako bi je kupio ide ka golu...
B

Blef

pre oko 1 godinu

To bi funkcionisalo pre 50 godina i da je Điga libero. U modernom fudbalu kad štoper ide na skok sva tri ili 4 odbrambena igrača moraju iza njega da skupe, što Điga i jeste uradio u meri mogućeg, dok Rodić nije. Po reakcijama fudbalera posle gola, biće ti jasno da je i sam Rodić toga svestan. Ali trebalo je igrati fudbal na malo ozbiljnijem nivou id seoskog da bi se to znalo.
z

zgemba82

pre oko 1 godinu

Tantusi

Sakur

pre oko 1 godinu

A jel moze slika krvnickog starta velikog sportsmena dragovica?
n

na lecenje...

pre oko 1 godinu

Izgleda da je tebi svaki start krvinicki start, mislis da je neko namerno hteo da udari drugog igraca, u kom svetu ti zivis, kada si poceo da mrzis dragovica????
F

Fef

pre oko 1 godinu

A je l' možeš ti 2 dana nešto drugo u životu da radiš osim da visiš na zvezdinim vestima?
G

Grajkula

pre oko 1 godinu

Nije ti dosta Belicevih, pa malo da proisiris sferu interesovanja??
G

Gost999

pre oko 1 godinu

O čemu ti dečko pričaš? Start je bio kao i svaki prosečan start Belića koji često nisu ni sankcionisani kao faulovi, a o žutom kartonu da ne pričam. Dobio žuti, sve po pravilima, sve ok, čiča miča i gotova priča. A to što ti nešto milion puta ponoviš, ne znači da je tako. Ako već hoćeš da se pitaš neke stvari, zapitaj se zašto ono nije penal nad Olajinkom (a bio bi da je igrao Partizan), i zašto ono nije faul nad Hvangom (a bio bi da je igrao Partizan)?
H

Hames

pre oko 1 godinu

Kakvo bre šutiranje dece, ti si se pogubio kao i ta odbrana
!

!!!

pre oko 1 godinu

Jel Glazer ikad ista odbranio u prvenstvu, a pljuvao se Borjan , pljuvao se Pesic, STANKOVIC, sada istina izlazi na videlo ko je bio u pravu.
A

ApsolutnoJa

pre oko 1 godinu

Evo ga zastitnik Borjana...Covece, samo mi reci da li je Glazer kriv i za jedan gol ako ne racunamo onaj protiv Sitija? Sta je mogao pored ovakve suplje takticke odbrane?
¡

¡¡¡

pre oko 1 godinu

0d svih igraca ti si se uhvatio za golmana.