Komentari na vest

Đorđe Tomić bljuje vatru: Ovo je najgora uprava u istoriji Partizana, čine je poltroni, ulizice i izdajnici

н

никола

pre preko 2 godine

Све се слажем са ђолетом, али како он има право да прича било шта... човек преузео Срем из Јакова , једног од најбољих српсколигашких клубова и за непуних пет година испао у бетон лигу. слажем се да неко треба да се огласи , али ти свакако не.....
d

dostaViseSanjima

pre preko 2 godine

Grobari nemaju gledaoce vec xx godina i to je istina. pa vi kad igrali LS gde vam stativa Sase Ilica najveci domet niste imali pun stadion na livadi JNA. Mi protiv Pjunika imamo gledalaca kao Vi na 5 medjunarodnih utakmica. Stvari dosle na svoje mesto kao od 1945-92 kad smo imali duplo vise trofeja od Vas i duplo skoro vise pobeda od Vas u medjusobnim duelima.
S

SUŠTINA

pre preko 2 godine

Zašto na čelu kluba nisu: Predrag Mijatović, Zlatko Zahovič i Savo Milošević? Zašto trener nije neko poput Veljka Paunovića? Ko su uopšte Vučelić i Vazura i zašto su oni na čelu Partizana? Zašto su u klubu i dalje nakon 5 sezona bez titule i kako su uopšte došli na čelo kluba?
m

metalika mojdobar drugar

pre preko 2 godine

prosto je neverovatno da jug ne moze al ja bih pre rekao nece da srusi upravu .Pa oni kad se zainate ruse sve pred sobom. Ocigledan je interes nekog od njih u vezisa upravom
N

Nijelako

pre preko 2 godine

Zlatko Zahovic je Slovenac i nije neka legenda,Mijatovic je Crnogorac, Milosevic nije bas za predsednika. Vi prvo nemate legendu ijednu,niste ih imali u 20 veku,a kamoli zadnjih 20-30 godina. Drugo upravu dobru ne cine fudbaleri mozda poneki ali u sportskom sektoru da je. Vidite da ovi iz Globusa, Nordeusa i jos nekih firmica da li Vas hoce.
C

Chiske

pre preko 2 godine

Jedan po jedan, prvo crni komunisticki blizanac da se ugasi pa onda crveni!!! Dace bog!!!
m

metalika moj dobar drugar

pre preko 2 godine

auuuuu sve do slova. Al ih je decko izgadjao snajperon nebi mogli tako. Ovaj zasluzuje odmah u upravu samo mi se nesvidja ono na kraju sa Ilicem , Paunovicem...to su likovi koji su takodje gurani od strane menadzera .Taj Ilic trpan da obori neki rekord zadnjih 5 godina nije mogao vise da hoda
b

borhan

pre preko 2 godine

Nema vise vasih ljudi toleta i borisa na vlasti,nema vise ni 6 uzastopnih titula u fk i 10 u kk! Ovo vam sad onaj odozgo i Karma vracaju punom merom za sve sto ste Zvezdi radili i hapsili Djaju i Cvela u pokusaju da unistite celo sportsko drustvo C.Zvezde! Ko drugome jamu kopa.....
N

Nezvani gost

pre preko 2 godine

Zašto puštate komentare ovakvim budalama.
K

Kon

pre preko 2 godine

Borhan@Borhane zašto braniš lopova, Džajić je kriv i to je istina. Zamislite jednu legendu, fudbalskog idola, da poput kriminalca, prevaranta, falsifikuje potpis Drulića i sa njegovog računa ukrade 5m.maraka.Jel i dr. Alfa isto nevinašce pa će predsednik abolirati i njega. Ako je ono radio Tole, Tadić, znači sad Kokeza i duh donose titule za vas.
C

CBC

pre preko 2 godine

Ne znam na osnovu čega navijači Zvezde uporedjuju period dominacije Partizana 2007-2012 sa situacijom posle Toletovog Terora? MNOGO statistike i porednjenje cifara nije na odmet…ko izdrži :-) Za vreme uzastopnih 6 titula Partizana, odnos u derbijima je 8 pobeda kluba iz Humske, 3 nerešene i 3 pobede CZ. U isto vreme CZ je samo jednom učestvovala u Evropi i to 2007 u Kupu UEFA grupnoj fazi, a tek od 2017-2021 sledi renesansa i CZ postaje redovni učesnik grupne faze LS ili LE. Partizanov bilans grupne faza u Kupu UEFA, 2 LE i 1 LS u periodu 2012-2012 a zaključno sa proslom godinom od 2013 još 4 LE i 1 KL. Zašto je ovo važno? Po podacima sa transfermarketa, dok je klub iz Ljutice Bogdana ugnjetavan od strane države u tih kritičnih 6 godina, na kupovinu igrača je potrošeno 16.5m eura, dok su igrači prodati u vrednosti od 35m eura. Na drugoj strani Partizanov bilans je 10.5m potrošeno na dovodjenje igrača a 76.5m se slilo u kasu “crno-belih” političara. Klub koji nema za sapun, za struju, benzin za kosilice, troši vise od glavnog rivala koji igra manje vise redovno Evropu, uzima vise od prodaje igrača i manje troši na kupovinu. Krajnje interesantno…Bez Evrope ili ti jednim učešćem od 2007-2016 (punih 10 godina) sa znatno manjim prilivom novca od transfera, većim ulogom u “ojačavanje” tima, apsolutno je iluzorno označavati CZ-u kao klub kojeg su Tole, Tadić, država, FBI, KGB, CIA spremali da ugase. Da ne pominjemo da od 99tog derbija davne ‘95 i gola Damira Cakara nije sviran penal Partizanu do 2017 god. Punih 55 utakmica u prvenstvu. Za CZ-u ukupno 11 u istom periodu. Ne mora da se dodaje da je bilo i 12 utakmica u Kupu, isto bez penala. A nije da nije bilo očiglednih faulova. Od 2007-2022 u medjusobnim duelima: 13 pobeda Partizana, 14 nerešenih i 10 pobeda CZ. Partizan je osvojio 8 titula u ovom periodu, a CZ 7. Bilans Partizana tokom osvojenih titula je 11 pobeda, 5 remija i 3 poraza. CZ bilans tokom osvojenih titula je 6 pobeda, 9 remija i 2 poraza. Dakle titule Partizana ni jednog trenutka ne bi trebalo da se dovode u pitanje jer više od 50% je procenat pobeda u odnosu na odigranih utakmica za vreme osvojenih titula. S druge strane CZ ima odnos 35%. Klubu koji je bio na konopcima za vreme Toletovog Terora, bilo je dosudjeno 32 penala za 6 godina, a sa druge strane najvećem rivalu 23. Od 2013 ta razlika se još i uvećala i CZ zaključno sa sezonom 2019/2020 je bilo dosudjeno 70 a Partizanu 49 penala. Tim koji napada ima veoma veću šansu da mu se svira penal, nezavisno dal si faulovi napravljeni van šesnaesterca… Sirota, uboga CZ a Partizan apsolutno favorizovan… Za trenutno stanje u kom se nalazi Partizan, prvo i osnovno krivca treba traziti u svom dvorištu. Za 15god na transfere je potroseno 23m dok je CZ bio potreban samo period od 2017-2020 da se izjednači, a ukupno za 15god cifra potrošena na dovodjenje igrača je nešto malo iznad 52m eura. Neko bi pomislio, a kako da se dovode igrači kada nema para i klub je u dugu. Odgovor je: 173m eura na prodaju + novac od 9 ucesca u grupnih fazama. Partizan nije iskoristio ove činjenice, dok CZ koristi trenutnu situaciju, apsolutno zasluženo igra Evropu poslednjih 5, da ne kažem i sledeće dve sezone sigurno znaci 7 sezona. Tim se drži na okupu nekoliko sezona, stranci dobijaju drzavljanstva, a konačno skauting radi dobar posao pa posle 90% promašenih stranaca, ove sezone dvojica prave enormnu razliku. Bez ulaganja nema ni kvaliteta. Razlika je doduše sto nema posledica zbog promašenih “investicija”. A Partizan izgleda nema taj luksuz kao CZ. Partizan je sabotiran iznutra godinama, ne samo poslednjih par tokom Vucela Vazura Miki Maus vodjenja kluba. Djura Mutavi nas je ukanalio i utabao stazu ovim piunima sistema. Doduše taj moralni patuljak, je verovatno tu samo bio postavljen od strane nekog moćnijeg iz vrha države koji je bio zadužen da nas sve prave navijače Partizana pravi budalama…nikad bitnija sezona a mi smo uložili 450 hiljada posle odlaska 14 igrača…sjajno… Hitne promene su potrebne ako su dozvoljene. Da ne bismo doživeli sudbinu Hajduka iz Splita, da se radujemo osvojenom kupu jer nemamo titulu 17 godina…Drugo mesto se ne sme izgubiti, jer je prvo rezervisano. Ovoga puta kvalitetom. CZ ima bolji roster, dužu klupu, i napravili su enormnu razliku u odnosu na druge klubove. Cilj mora biti da se ojačamo u svim segmentima kluba i da se juri Evropa, pobede u derbijima. Pametnom navijacu Partizana u ovoj Srbiji to je dovoljno.
B

Bas

pre preko 2 godine

zalim ovog CBC,ipak je bilo bolje sa Toletom. Nepogrešiv sistem je to bio,predsednik kluba i Predsednik FSS.
G

Gasi ruglo...

pre preko 2 godine

...i udri 🔒 za uvek!
A

Alo decko

pre preko 2 godine

I vratite se u skolu da naucite kako se pise zauvek. Ili i na skole lepo katanac.
B

B. Grobar

pre preko 2 godine

Budalama je mesto u ludnici. Medjutim, u Srbiji je (ocigledno) mali broj takvih institucija, tako da budale mogu da rade sve sto im je volje, pa i da pisu komentare kao normalni ljudi.
A

Alcatraz

pre preko 2 godine

PODRSKA ZA UPRAVU,ILIJEV JE BIO U PRAVU,NADJ ZA TRENERA!👍
N

Niskartel

pre preko 2 godine

Uprava napolje ajmo crno beli budjenjeeeeeeeee
Z

Zapadnasrbija

pre preko 2 godine

Svi na stadion braco borba ajmo mobilizacija
G

GrobariNoviSad

pre preko 2 godine

Mandovi brane vucelica i vazuru i lupaju minuse na grobarske komentare....uzivajte u svojih 5 minuta slave dok zagrizeni cergari sa severne tribine vode drzavu...bice vam naplaceno troduplo kad se sredi situacija....Srbija,Republika Srpska i Crna Gora zive za Partizan!!!
I

Idemobre

pre preko 2 godine

Skoro sam prosao kroz drzavu kamionom grobari drze minimum pola srbije znam da ih ima dosta ali ovako bas me iznenadila vojvodina svako mesto grobarski grafiti
G

Gost samo gost

pre preko 2 godine

Ti si voznjom kamiona i po grafitima dosao do zakljuca da pola drzave navija za Partizan.Boze spasi nas kuge Hrvata i grobara.
B

Bas

pre preko 2 godine

si naivan,od muke svasta posed i da znas Zvezda je zivot sve je ostalo varka.
M

MiPa

pre preko 2 godine

Danima su upućivane kritike bivšim Partizanovim igračima i legendama sto cute, a sad se na ove sto progovoriše sruci drvlje i kamenje!
c

crna ruka novi sad

pre preko 2 godine

ne razumem zasto jedan navijac zvezde ima potrebu da cita post gde je rec samo o Partizanu i ostavlja komentar, cemu ti kompleksi,uzivajte ovo je vase vreme,ni jedan cirkus ne traje vecno,srusice se ova piramida,andija,mali danilo,jovanjica,palma,ultracop,stefanovic,nevolja,principi...ne moze se vecno krpiti rupa
S

SaniBoj

pre preko 2 godine

Najvise volim da gledam Zeljka Pantica. Volim svog Jehovu.
B

B. Grobar

pre preko 2 godine

Ovo je stvarno zabrinjavajuce. 90%, bez sunca osuncanih i jednom godisnje okupanih, se takmice u dokazivanju, ko je najveca budala u Srbiji i mogu da kazem, tesko ziriju koji ce razgledati "kandidature".
1

11211

pre preko 2 godine

Posle kratkih konsultacija žiri je bio jednoglasan: ti si pobednik!
B

B. Grobar

pre preko 2 godine

@11211, evo ti si najbolji dokaz da sam u pravu. Koji ziri zasedava u 23 sati?
1

11211

pre preko 2 godine

U pravu si, ni jedan ne zasedava! Možda zaseda? I bez " zasedavanja" ti si van svake konkurencije
B

B. Grobar

pre preko 2 godine

I da znas da sam u pravu. Meni srpski jezik nije maternji i (tu i tamo) mi se potkrade neka greska, sto je i normalno. Medjutim, gledajuci vas nepismene cigane i sudeci po vasoj pismenosti, ja bih bez problema, vaama ciganima, mogao da budem profesor srpskig jezika.
S

Svaka čast..

pre preko 2 godine

..za Zecevica i Curkovica!
B

B. Grobar

pre preko 2 godine

A sto bas za njih dvoje? Ili ti oni dolaze kuci, pa ti "pomazu" u domacim poslovima.........normalno, dok ti cekas u red za sendvic.
I

I sendvič..

pre preko 2 godine

..je za ljude!
P

Pa1

pre preko 2 godine

Citiraću grobare iz vremena kad smo mi slali sms na 2344 za spas Zvezde: "Katanac! U beton ligu pa lepo sve iz početka! Kad je mogao jedan Notingem Forest možete i vi!" Kraj citata
I

Istina

pre preko 2 godine

Ma mi smo tada bili drugi i pobedjivali smo ih u medjusobnim duelima vis enego oni nas,nego smo na pocetku tih sezona gubili kao oni sada i onda nema stizanja.
I

Istom merom

pre preko 2 godine

Kao sto ste svi vi sa vasim Samrok stanojem za vreme toleta i borisa pevali Zvezdi kad joj je bilo najteze u istoriji,sad ce mo mi da vam vratimo istom merom i sa istom pesmom: jsd ku..a umire ku..a gasi se....
i

ivko svemirko

pre preko 2 godine

licemerne klubaske i pogresne price su da je spas za srpski fudbal spasiti Partizan... .
H

Hulio

pre preko 2 godine

Brate Tomicu naravno da pola uprave navija za zvezdu ..pa 70% srba navija za zvezdu..odes u austaliju svi za zvezdu ,odes u ameriku svi za zvezdu ..igra reprezentacija bilo koji sport i bilo gde u svetu na tribinama ces videti samo zvezdin dres ..tako da sve je to normalno
B

B. Grobar

pre preko 2 godine

Samo mi reci, da li si ti bio u Australiju ili SAD? Ja sam u Australiju ziveo dve godine. U SAD sam bio dva puta i samo bih te uputio da pitas nekog iz Cikaga, da li zna sta je i gde je DUNAV u Cikagu? I nemoj da lupas gluposti, vec se malo bolje informisi.
A

Aebre

pre preko 2 godine

Brate nemoj biti subjektivan 35-40 posto Srba navija za Partizan 50 posto za zvezdu i to je najrealnije....grobari okrecili celu srbiju
M

Makijan

pre preko 2 godine

Parizanu treba restart celog sistema. Nova uprava sve. Posebno sportski sektor, da seda sansa mladjim igracima da se pravi ekipa za naredne dve ili tri godine. Kao Zvezda one godine kada je dala sansu Grujicu, Jovicu, Risticu, Jovanovicu.. Sve ostalo je mucenje i razvlacenje necega sto ne valja. Da se vrate kadrovi, legende uz klub. Vazura i Vucelic se definitivno ne razumeju u fudbal, cuvaju zdusno fotelje. Oni bez ozbiljnih napada navijaca tako lako otici nece sigurno. I zbog toga sto bi se otkrile razne brljotine i minus u kasi. Zato i ako odu dok ne podnesu tacan izvestaj sta ostavljaju ne moze se pobeci jer ce posle pricati da nije dug od njih nego od novih i tako u krug.
Z

Zutizan

pre preko 2 godine

Nema vise toleta i borisa da vladaju,Nema vise ni 6 titula u fk i 10 u kk za redom kao nekada u prosloj deceniji,to je to,Kraj!
A

Alo decko

pre preko 2 godine

Bar priznajes zbog koga to nema vise.
r

ruglo gasi se...

pre preko 2 godine

...ruglo umire!
H

Hepek

pre preko 2 godine

Nema toleta pa je sad frka
b

borhan i tole

pre preko 2 godine

..cim vise nema njih odmah raspad sistema,lako je bilo do 6 titula za redom kad drzava namerno uhapsi Dzaju i Cvela da bi se borisov klub bukvalno setao do titula i to 6 za redom sto nikad u istoriji nisu mogli da urade nego tad!
K

Kom

pre preko 2 godine

Borjan i Tole@Džajić je namerno uhapšen jer je kriv, jer da nije kriv nema potrebe da bude aboliran. Kriv je zato što je falsifikovao potpis G. Drulića i sa njegovog računa ukrao 5m.maraka,i to je apsolutna istina.
J

Jakovac

pre preko 2 godine

U pravu je sve sto kaze, ali on je poslednji koji treba da komentarise. Upropastio je FK Srem iz Jakova, koji je pre njega bio jak srpskoligaš. A klub je sada u katastrofalnom stanju.
N

Niš PFK

pre preko 2 godine

Obozavao sam ga kao igraca, a za ovo sto je rekao svaka cast...
Z

Zašto coveku..

pre preko 2 godine

..lupate minuse?!
R

Repac Plandiste

pre preko 2 godine

To su ti bocni udari o kojima je i Ilija pricao a koji za cilj imaju da se iz kluba sklone Staolica, Vucela i Vazura pa da Zvezda ima otvoren put ka tituli. Uspeli su da jednog od najboljih sportskih direktora u Evropi, u stvari najboljeg iza Brace Salihamidzica nateraju da se sa suzama u očima oprosti od kluba. Puna podrška za prave grobare koji se sada zovu Dervisi janjicari i principi i koji dele dunje onima koji skandiraju protiv uprave i predsednika republike Srbije i vrhovnog komandanta vojske republike Srbije i vrhovnog gospodara . Sa ovim su se složili postovani cjenjeni i uvazeeni Vladan, Vuleta Popović iz Podgorice aka bratski Partizan i Sasa Kovačević a Zeks Pantic je rekao da ako Vucela i Vazura uplate par stotina hiljada u fond ima da ih kuje u zvezde.
R

Repac Plandiste

pre preko 2 godine

To su ti bocni udari o kojima je i Ilija pricao a koji za cilj imaju da se iz kluba sklone Staolica, Vucela i Vazura pa da Zvezda ima otvoren put ka tituli. Uspeli su da jednog od najboljih sportskih direktora u Evropi, u stvari najboljeg iza Brace Salihamidzica nateraju da se sa suzama u očima oprosti od kluba. Puna podrška za prave grobare koji se sada zovu Dervisi janjicari i principi i koji dele dunje onima koji skandiraju protiv uprave i predsednika republike Srbije i vrhovnog komandanta vojske republike Srbije i vrhovnog gospodara . Sa ovim su se složili postovani cjenjeni i uvazeeni Vladan, Vuleta Popović iz Podgorice aka bratski Partizan i Sasa Kovačević a Zeks Pantic je rekao da ako Vucela i Vazura uplate par stotina hiljada u fond ima da ih kuje u zvezde.
A

Aspirin

pre preko 2 godine

je fobar za cirkulacijuz, uz redovne setnje...ima nade
B

B. Grobar

pre preko 2 godine

Iskren savet: trk u mesarnicu i kupi malo mozga, os svinje, teleta, vola.....magarca....Pojedes to pohovano i imaces tako mnogo vise mozga, jer u glavi....u glavi imas samo ono, od cega se ne pravi torta. Zbog toga i navijas, za koga navijas. Pardon, sendvicaris. P.S. I kupanje ne bi bilo na odmet.
G

Gost225

pre preko 2 godine

Ajmo braćo Grobari, sad ili nikad! Nemoj posle da bude kasno. Uprava napolje! Uprava napolje! Skuter iz naše institucije! Sikter
M

Markoniii

pre preko 2 godine

Bravo,od reči do reči.....Ajmo braćo budjenjeee,upropastili su nam klub da nema dalje,ako ne mi,kooo,a ne sada,kadaaa....
G

Gospodin Co'ek

pre preko 2 godine

Iskreno i mi smo bili u goroj situaciji kad se pevalo.... Umire... Gasi se. Karadžićeva vladavina i ludorije na koje niko nije mogao da utiče su loše doneli Zvedi. Elem, navijači su uvek bili složni i dolazili su na stadion, pevalo se, skandiralo se... Da, krivo mi je zbog situacije u Partizanu, nema jake Zvezde bez jakog Partizana i obratno... Al ljudi bre, sami ste krivi, idite na stadio u što većem broju, prozivahte ih, ne delite se na 345 frakcije. P. S. Ova što umire i ova što se gasi - sad sahranjuje i sija samo zbog Delija. Uozbiljite se, ne možemo sami da donosimo nacionalni koeficijent, a u derbijima gde vas stignemo umiraćete i gasićemo vas.
S

Sns

pre preko 2 godine

Sija zbog sns
D

DjoLeTomic

pre preko 2 godine

Djole je inace gej.
M

Motel Radmilovac

pre preko 2 godine

Bravo Đole. Počelo je, srušićemo ih, izdrzati i preživeti, to je sad najbitnije. Za naplatu dugova ima vremena.
T

Trpke

pre preko 2 godine

Pozdravio te Djokaj! A I MUHAMED isah, OSMAN bukari, MUHAMED ben…. Pa najcesce ime u zvezdi ispade Muhamed ?! 🤔
S

Sal

pre preko 2 godine

O čemu pričaš ti, kakve veze ima ko se kako zove?
D

Dusmanin

pre preko 2 godine

Nasi Muslimani su iz Afrike i postuju nasu veru i kulturu. Vama pola Teleoptika Muslimani cije su pradede bili Srbi ali su izdali svoj narod i pre svega sami sebe. Zapitaj se ko je bolje prosao...
G

GROBAR KOSMET 73

pre preko 2 godine

Jedini zadatak ove uprave je DA ZVEZDA BUDE PRVA ! Idemo svi na stadion oterati ove cigane I radovce sa tribine prvo,Pa onda I ove fekalije iz uprave !
1

11211

pre preko 2 godine

Dok ste virili ispod suknje(znaš već čije) nisu vam smetali ni radovci ni Cigani na vašoj tribini. Sad ste pustili krilca. Najveća ste bruka u navijačkom svetu
G

Gangs

pre preko 2 godine

Hijene su namirisale krv! Napalili su ovog da izleti prvi
i

igokeasi...

pre preko 2 godine

...znate zasto sad pucate po svim savovima i raspadate se ovako,evo da vam objasnim,odete lepo na YouTube i kucate ovo: tadic peva sa grobarima, pogledate prvi video koji vam izbaci i sve ce vam biti jasno! No boris No 6 titula, u fk i 10 u kk,sve jasno ko dan,nema se sta vise dodati,video govori sve!
A

Alo decko

pre preko 2 godine

A jel mozes da nadjes tamo neki video koji ce te uciniti manje nepismenim? Nesgo edukativnog karaktera.
I

IgokeaDinamik

pre preko 2 godine

Ono kad se navijaci igokeje pononose "srBstvom" a u klubu im igra smailAga!
B

Boorazzers

pre preko 2 godine

Da li je moguce da dozvoljavate polusvetu ostavljanje ovakvih rasistickih komentara? Jel ovo sportski portal ili tabloid?
A

AEK

pre preko 2 godine

Čitam komentare "realnih zvezdaša" koji ne žele da se "slade" njihovom mukom jer je i Zvezda toboze bila u istoj situaciji?!?! Zvezda NIJE bila u opste u istoj situaciji kada su se oni sladili i pevali ku..a gasi se...!!!Zvezda je na dresu nosila 2344 jer nije imala ni za šapone igracima, nije imala ni za licencu, otimani su joj igrači poput Klea,Stojkovica.....Zvezda je jedino imala 40000 ljudi na stadionu!!! Tako da, ako ikada budu u istoj situaciji, možda se i sažalim na njin,a do tad NIJE MI ZAO U OPSTE! Vracamo sad istom merom...
D

Deyan X

pre preko 2 godine

Da se nije menjalo nista, I vlast u drzavi, CZ ne bi pomoglo ni 300000 navijaca na tribinama.

Sakur

pre preko 2 godine

Zvezda je imala jednog ciku koji je odmah posle izbora sazvao ponocnu konferenciju za novinare na stadionu marakane i od tada krece renesansa kluba,znam da vas to boli i da bi voleli da to se nekako izbrise ali sve ima crno na belo zao mi je
Z

Zvezda pre svega

pre preko 2 godine

Čovek je sve tačno rekao. Bravo za pomen Zečevića i Ćurkovića. Oni su karcinom srpskog fudbala uz još pojedine komunističke rukovodioce.
D

Dug je 60.mil€

pre preko 2 godine

https://www.mozzartsport.com/fudbal/vesti/djuric-dug-partizana-veci-od-50000000-evra-letos-nije-bilo-para-za-zlatibor/369248
r

reyales

pre preko 2 godine

bravo. nadam se da ce partizan da dobije upravu kao zvezda. nisu nasi sveci i kradu sigurno, ali barem zvezda iz godine u godinu sve jaca
N

NeceDaMoze

pre preko 2 godine

Eh, jos kada bi mogli da budete Zvezda... Kada bi mogao biti vas Zvezdin stadion....nego kad vidite pun stadion, hocete da svisnete od muke...
G

Gost31

pre preko 2 godine

Prijatelju kratka ti je pamet izgleda... Zaboravljaš šta je kod vas bilo pre par godina... Vrlo lako može da se okrene sve kao što se i nama okrenulo... Polako setićeš se kad se beda vrati...
@

@Gost31

pre preko 2 godine

Ovo sto vam se sad desava je sve zasluzeno,ovo vam Karma i onaj odozgo vracaju punom merom za sve sto ste radili Zvezdi za vreme vase zute vlasti i vaseg navijaca tadica koji u Areni peva uvredljive pesme prema Zvezdi,eno ima snimak i na youtubu,moze svako da vidi!
M

Motel Radmilovac

pre preko 2 godine

Ne daj Bože dragi da budemo kao zvezda, pa po cenu nestajanja. Bolje i ne postojati nego biti kao vaše sd i vaš mentalni sklop.
M

Motel Radmilovac

pre preko 2 godine

Ne daj Bože dragi da budemo kao cz, pa po cenu gašenja, i vašeg mentalnog sklopa, pa makar i ne postojali.
K

Kvantitet

pre preko 2 godine

Nije kvalitet. Uvek ima vise losih ljudi. Nije uvek lako, ali je lepo garagane
G

Garagan

pre preko 2 godine

Mislis malo vas je plus ste gov.a Zeljka Pantica?
Z

Zvlat BG

pre preko 2 godine

A šta je novo rečeno, što ovde nije napisano milion puta? Bravo za vokabular i javne kvalifikacije "likova" kojo su zalutali u fudbal!
L

Licemer

pre preko 2 godine

Zaposlite ga u drzavnu firmu, zato kuka ovde.
D

Da se ne zaboravi :)

pre preko 2 godine

...taj VK Partizan ima bar 6 titula u vreme ex YU kada nije bilo toliko politike u sportu.Za razliku od vase.osvojene u BG sa primoranim ex igracima Partizana tada,seti se. Isto tako kad pomenu basket,kuoljeno ucesce u EL...ne lupetj,zna se ko je ŽoC i koliki autoritet ima,zna se da se vratio da bi Partizan doveo na mesto gde pripada,zna se i da je pre 3 meseca posle 10meseci rada sa potpuno novom ekipom bio EGAL sa Zvezdom i dao joj 113 koseva u finalu ABA,istorija je ispisana,a isto tako se.zna kkao je Zvezda.od 6 ucesca u EL izborila 3 😎😎😎😎 1 - zabranili Igokei 2 - Cibona osvojila,Zvezda dobila/kupila od njih ulaznicu 3 - Korona.je odzala i Zvezdu i Čovića na aparatima... 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 Tako da,mislim da je ovo i definitivno kraj ere FMP1 i FMP2.
Б

Братина

pre preko 2 godine

У тадашњој Звездиној ватерполо екипи, само је голман био из Партизанове школе. Евролигу је бившем Партизану купио зна се ко, нема потребе да се спинује. Највећи успех Обрадовића је одлазак Радоње у Грчку. Звезда је најтрофејнији кошаркашки клуб у Србији, резултати говоре сами за себе.
G

Geos

pre preko 2 godine

KK Partizan... 1990... 4 titule drzave....
A

Acko NS

pre preko 2 godine

Ovu priču slusamo celu deceniju, pa ipak pobegnete na kraju 😂😂😂😂
G

Gost321

pre preko 2 godine

jel si ti shvatio da je ovde reč o fudbalu
I

Ivke 077

pre preko 2 godine

Niko vam ne spori uspehe iz proslosti, imate velike rezultate i velika sportska imena. Medjutim ne moze se oteti utisku vase vidhenje stvari. Po vama Zvezda je favorizovana dak se istovremeno unistava Partizan sto nije tacno, jer kad nema rezultata skloni ste neverovatnim teorijama zavere, da sam u pravu upravo je Zoc cist primer. Zasto bi dolazio u Partizan da nema apsolutnu slobodu da radi i da stvara tim i rezultate i zasto bi uopste dolazio ako je Partizanu namenjena sudbina unistenja i ponizenja? Priznaces da Zoc nije bas toliko naivan. I ne da nije naivan nego dobro zna gde je dosao i na koliko budzeta, odnosno ima covek apsolutno sve da moze da radi sta hoce i da pravi tim. Isto tako je i u fudbalu, porazi bole i traze se krivci van terena a ako hoces da znas mnogo repova iz proslosti nosite upravo vi kad su u pitanju mutne radnje van terena i pritisak iznutra na suprotni tabor. To sve baca senku na vase velike rezultate nazalost ali vi ste se tako opredelili pa gurajte ako moze doveka da se laze i vara. Zelim vam svu srecu u evroligi i u fudbalu i makar malo dostojanstva kad smo mi u pitanju da i mi imamo pravo i na klub i na rezultate i na fer borbu a ono uz sportske cestitke i pozdrave. Zao mi je sto je Zoc podlegao pritisku i nije izveo ekipu u borbi za nacionalnu titulu a titulu u abi je zasluzeno izgubio, mali trener Radonjic napravio je malo sportsko cudo, sportski pozdrav.
G

GosttsoG

pre preko 2 godine

Sadašnjoj upravi FK Partizan želim dobro zdravlje i da što duže budu na funkcijama. 😂😂😂

Bojan Urosevic

pre preko 2 godine

Dovoljno je samo jedno pametno pitanje Kako su dozvolili da u omladinsku skolu udju sve menadzeri bivsi igraci Koji su okoreli zvezdasi cigani Jestrovic, Djordjevic,Joksimovic I'ma ih Jos ne mogu za sve da setim to je udruzeni zlocin protiv covecnosti za Hag.
A

Alessandro

pre preko 2 godine

Da li se to Djole preporučuje za neko mesto u klubu? Izgleda da mu je dosadilo da kosi terene u Jakovu pa bi sada čovek da malo zasedne u fotelju. Zato on i diže glas da bi eventualno zauzeo pol poziciju u slučaju promene uprave i da konačno naplati svoj novac sa Tajlanda koji preko kluba trenutno nestaje kao u Bermudskom trouglu!
M

Mora..

pre preko 2 godine

Lepo rece jedan komentar dole da uprava treba da se otera jer ne posluje domacinski.. Sta to znaci? Po meni to znaci da ako dodje nova uprava Partizan ne treba da ocekuje titulu narednih 5 godina (pa ako se desi, desi se). Treba da ulaze u tim manje nego sto zaradjuje, dok ne otplati dugove. Da vise ulaze u Teleoptik nego u prvi tim.. i da navijaci ne kukaju sto Zvezda lagano uzima titulu. Ja kao neko ko zeli da se Srbija razvija u svim granama drustva bih to voleo i podrzao, ali nema teoretske sanse da se to desi, teoretske sanse nema. Nova uprava bi digla entuzijazam i jurila za titulom i sluzila se istim trikovima kao i Zecevic i Djuric i VVV, i samo ce se dug gomilati dok se ne promeni vlast da posalju Partizan malo u LS a Zvezdu opet da osiromase, pa u krug.. Naravno navijam za promenu uprave, ali nema nista od domavinskog poslovanja za Zvezdu Partizan pa i ostale drzavno/gradske klubove Vojvodinu, Krusevac, Nis...
N

Nekoiznutra.

pre preko 2 godine

Ja to pisem ovde godinu dana. A ljudi ne shvataju da ovo ako se jos malo nastavi zavrsicemo kao ofk Beograd. Kao prvo zaposlenima kasne zarade u proseku 5 plata. Drugo u Zemunel su usli meadzeri koji vode decu po Spaniju i Tursku. Trece preko 30 nekretnina u podedu fk su prodate ili su uzete od banaka zbog kredita, koji ti isti krediti ne idu preko upravnog odbora na predlog vec se uzimaju nenamenski. Od 2017-2018 sezone u minusu smo 30 miliona do 1. juna ove godine, samo za taj period od 4 godina.
A

Alo decko

pre preko 2 godine

Aj sad lepo udahni pa polako sve to ponovo.
D

Dzo Black

pre preko 2 godine

Ljudi ko god da dodje bice isto, sta je bolje bilo kada je bio Djuric u Partizanu tih 6-titula, a evrpe nigde, ispadas od Apoela, Aela, Genka, u ligi evope u 6 utakmica uzmes po dva boda sve porazi ovo ostalo sve bodovi na JNA, prodas igraca usred KV za lS, i jos tih godina je zvezda bas bila slaba i mi smo realno zasluzeno bili prvi kao sto su ono danas, i najvaznije sto sam hteo da kazem je da Partizan nekao sabotra jedno 20 god unazad ako ne i jace, malo smo se izvukli kada.se promenila uprava 2007 kada je dosao Ivan Tomic za sp direktora, ali ubrzo smo se.vratili na staro bez obzira sto smo uzimali titule, potrebno je politika kluba da se promeni ako hocemo bolji i jaci Partizan!!!
A

Alcatraz

pre preko 2 godine

PODRSKA ZA UPRAVU,NADJ ZA TRENERA!
G

Grgur554455

pre preko 2 godine

Bravo Tomicu legendo. A gde su ostali bivsi igraci PFC??? Sute kao p Sram Vas bilo. Dizite bunu jer u protivnom od naseg Partizana nece ostati nista. Smrt fasizmu, ziveo Partizan
Z

Zdravko Herbiko

pre preko 2 godine

Sve se slazem sa Tomicem, osim oko ovog dela gde kaze da je Stolica dobar trener, i da nije kriv za to sto je Partizan u dubiozi, Stolica takodje snosi deo krivice jer je u Nisu stavio levog beka Sehovica desno, kriv je sto mu igraci nemaju snage za vise od pola sata utakmice, dakle on kao trener takodje snosi deo odgovornosti. Gura uporno onog Filipovica na desnog beka, a decko citavu karijeru ( racunajuci Jagodinu i Vozdovac) igrao levog beka, eventualno stopera, i sad odjednom prekomandovan desno, pa batice da su Bejns, Evra, Roberto Karlos, Taivo, Klisi, Esli Kol, Marselo, Abidal... forsirani na suprotnoj strani terena, ni oni ne bi mogli da se sastave, ne kazem da je Filipovic neki igrac top klase, ali ocito je da se je snalazi na poziciji koja mu nije primarna.
T

Tirke BSK

pre preko 2 godine

Istina je da to sve ne bi smetalo da je tu titula, vidimo primer 500 metara dalje, sve se to radi tamo ali kad ima više tuđih para da se troše i tu je i šampionizam - narod nema problem s tim da to podržava i slavi. Dakle, tu je problem Partizana - nema titule, a naš narod s lopovlukom nema problema da mu smeta, naš narod podržava i glasa takve stvari, i gleda i sam ''da se snađe''.
P

PFKNS

pre preko 2 godine

ovo jeste ciljano uništavanje jednog velikog kluba to svako vidi i zna...vučela i vazura nema jednog jedinog navijača Partizana da vas brani i poštuje kako vas više nije sramota i da ste tu idalje....bede jedne ljudske
S

SamoPartizan

pre preko 2 godine

Pun stadion u četvrtak jug je krenuo u borbu nema više razjedinjavanja
@

@samo

pre preko 2 godine

Ne lozi se sine ..
Č

ČikaMirko

pre preko 2 godine

DjolO a čika Mirko? Jel lepo bilo ?
C

CikaAcika

pre preko 2 godine

Sigurno nije bilo lepse nego vama sada u doba cika Acike.
O

Objektivac

pre preko 2 godine

Ali reći da je Partizanu pomagano za vreme Tadića kad ulazi u Ligu Šampiona sa jednim pojačanjem golmanom Radišom Ilićem za džabe i kao nagradu dobija ,,sponzorstvo" Eps-a koji samo odbija postojeći dug za struju.Sramota zna se da je zvezda uvek bila privilegovana
Д

Деда

pre preko 2 godine

Звезда и треба да буде привилегована као највећи и најбољи наш клуб.
P

Pravi jole

pre preko 2 godine

Priča o postenju kluba koji je ukrao stadion..
@

@pravi

pre preko 2 godine

I zemljiste Teleoptika!
G

Grile

pre preko 2 godine

Dobili ste od Tita stadion na poklon
V

Varela

pre preko 2 godine

Borba protiv lopova iz uprave će ujediniti grobarstvo u to sam siguran.Kreće uskoro jedinstvo kao 2006. godine au kad se setim nepregledne reke ljudi u onom korteu pa ekspanzija grobarstva.Svi zajedno braće jako i bez podele
G

GostGost

pre preko 2 godine

Nema nista od toga...
S

Srećko ns

pre preko 2 godine

Tastatura je čudo. Možeš pljuvati, psovati, pretiti, vređati do bezobrazluk i dobiti minus ili plus. Neće pomoći grobari, samo NAVIJAČI Partizana. I za kraj, nema mnogo legendi u bilo kom klubu. A treba ih poštovati, a ne stavljati u red sa nekim dobrim igračima ali daleko od statusa legende. Mocu ću spomenuti i sad vi vidite.
Ф

Фикус

pre preko 2 godine

Ајмо браћо, легенде, бивши играчи и прави заљубљеници Партизана, да отерамо оно што неће отићи само!!!Гамад се тамо накотила а не схватају да је Партизан изнад сваког појединца.
G

Gasi ruglo...

pre preko 2 godine

... i udri 🔒
U

U centar

pre preko 2 godine

Bitno je da Natko moze da igra do 60 minuta i da mu je data 10ka kao i pasos. Bruke jedne raspale bolje i da ne dolazite u cetvrtak na JNA...dresove da skinete

Zelenooki

pre preko 2 godine

Grobari a šta vi mislite da su Đorđe Tomić, Gordan Petrić, Albert Nađ i Savo Milošević sposobni da vode Partizan. Sem Petrića ovi drugi su totalno dekintirani. Još samo sa ubace i Đanija Ćurčića u ekipu i žurka može da počne. Em što su spiskali sve što su zaradili još su i upropastili život svojim najbližima. Tek bi se oni ugrađivati i ćapali. Setite se samo dolaska Lukića i Adžića u Zvezdu. Ovo vam je isti taj scenario
p

podesen

pre preko 2 godine

Za poslednjih 10 godina gasprom dao 50 miliona evra,to je ta razlika koja odlučuje,rudna renta 3% u Rusiji ista 10%.KRAJ.
r

reb8888

pre preko 2 godine

...gasprom za te pare dobija ozbiljnu reklamu i vrv je generalni sponzor koji je ubedljivo najmanje placao mesto na dresu ako se pogleda top50 klubova u evropi...u sta onda ulazu vasi sponzori, kada zvezda ima mnogo vecu bazu navijaca, mnogo veci brend i mnogo bolje rezultate???...
N

Nepodesen

pre preko 2 godine

Kakve veze ima Zvezda sa rudnom rentom propisanom zakonom u Srbiji, ali i za tih 3% Srbija je dobila značajne benefite i povoljnije ugovore o snabdevanju gasa i ostalih energenata, zato su cene energenata, dosta jeftinije nego u drugim okolnim zemljama i zemljama u Evropi.
5

5Arda

pre preko 2 godine

@podesen.... Pa naravno da ce Gasprom da ulaze u Svetskog i Evropskog Prvaka i Najbolji klub na celom Balkanu sa najvise titula od svih,pa nece valja da ulazu pare u klub iz ZG koji za 10 godina igranja u Evropi primi cak 8 PETardi od protivnika i 8 komada od pionira iz Fejnorda,ko ce normalan da ulozi i dinar u takav klub!
G

Grile

pre preko 2 godine

Sponzorstvo je bilo deo paketa prodaje NIS-a za smesne pare
@

@Sakur

pre preko 2 godine

Upravo se vraca 3x... hahahah propadate... haha
h

humska.rs

pre preko 2 godine

Djole je castan covek i jedan od onih nenametljivih koji su nezasluzeno skrajnuti, za razliku od drugih kao sto su naprimer Nadj. Iliev ili Kralj koji vredno rade na samopromociji i tome da budu u nekoj prici, da se tale. Sve sto je rekao Djole je tacno, velika je odgovornost Zecevica i Curkovica sto su ovi ovde, tacno je da su kadrovi u klubu katastrofa po svakom osnovu i da za razliku od ostalih uprava, oni ni nemaju strah da bi neko mogao da ih skloni, sto dovodi do toga da se ni ne trude da klub ne izgleda uzasno.
G

Gostiona

pre preko 2 godine

Sta je posteni Djole uradio u Jakovu? 😁
h

humska.rs

pre preko 2 godine

Sta je trebalo da uradi, da udje u Ligu Sampionu. Kakvom Jakovu, sta tamo moze da se uradi.
J

Jakovac

pre preko 2 godine

Može da se recimo ne ugasi klub
B

Bodibond

pre preko 2 godine

Moze da se javi jos 10 legendi kluba, ali od reci nema nista, samo dela.
T

Tripleta Czv

pre preko 2 godine

Zvezda je lično Bajern Minhen za ovu ligu. Vreme je i da pukne petrda u Humskoj.
T

Tiću

pre preko 2 godine

Ogrejaće obasjaće sunce iznad Humske ulice,za pobede,za miran san,za titule,za Partizan!!!Svi na stadion
@

@ticu

pre preko 2 godine

Kakva patetika, da covek suzu pusti...
V

Varela

pre preko 2 godine

Svi na stadion braćo da grmi!!!Apsolutna mobilizacija i jedinstvo svih tribina.
0

052

pre preko 2 godine

Treba i drugi da urade kao i on i da se digne hajka kako bi ovi lesinari na vlasti napokon podvili rep i otisli
G

Gost555

pre preko 2 godine

Sve tacno.
M

Majator

pre preko 2 godine

Vukic ili Tomic sportski direktor. Predsednik Gordan Petric ili neki istinski Grobar koji razume posao (sem Djurica molim vas!), trener Sale Ilić! I pod hitno da se promeni Marketing tj. neko ko vodi stranice Partizana na Instagramu i Fejsbuku. Ovo sad je bruka, cak Drugoligaši imaju bolji pristup preko tih mreza…
p

podesen

pre preko 2 godine

Znaš kad će duh to da dozvoli i čiji je on navijač.
G

Gostrider

pre preko 2 godine

Kao Zvezdas im zelim fudbalku upravu a ne splavare i narkomane.Kad budu dosli pravi ljudi i pravi grobari nece biti tolike mrznje sa obe strane.Sportski pozdrav
@

@gostrider

pre preko 2 godine

Sa njihove strane je uvek bilo mrznje i uvek ce je biti! Oni vise mrze Zvezdu nego sto vole svoj klub, ali donekle ih razumem jer je njihov klub u senci Zvezde od osnivanja...
B

Bosko78

pre preko 2 godine

Mi ako nesto ne promenimo do derbija, Zvezda ce biti ta koja ce da nas ugasi. Doduse ne znam ni sta bi se moglo promeniti u tako kratkom periodu, ali bar da bude malo pomaka. Bojim se da ce posle derbija biti 'ajd poslednji koji izlazi da ugasi svetlo'.
K

KLJAKI

pre preko 2 godine

Zato što su takvi i jesu tu i biće i dalje tu! To im je referenca. Šta je rekao Vazura pre par godina? Zna se ko odlučuje o svemu u Srbiji. ONI SU TU ZATO ŠTO SU LOŠI!
G

Gostanko

pre preko 2 godine

Za vreme Tadica unistavana je Zvezda. Zvezdi su izbacivali iz Evrope a Partizan je upadao na njeno mesto, pecurke su rasle na stadionu,struja iskljucivana,trener predstavljan u mraku, na dresovima umesto generalnog sponzora je bio broj za SMS poruku. Pa na sve to dodajte ono montirano hapsenje Dzajica i Cvetkovica sa sve poslatim novinarima ne bi li se Zvezda izblatila do kraja.Ne bi me cudilo da su i Terzicu namestili radnju kako bi ga smaknuli sa mesta predsednika FSS-a i na njegovo mesto doveli Toleta Karadzica. Tu onda pridodajte da je taj Karadzic ujedno bio i clan skupstine Partizana a da su predsednici i direktori pa barem 6-7 fudbalskih klubova u isto vreme bili i clanovi uprave ili skupstine Partizana. Setite se da je Zvezda malo pre toga imala minus od samo 1-2 miliona eura i generaciju Boskovic,Jankovic,Pantelic,Kovacevic,Mladenovic,Zigic,Milovanovic,Basta,Stojkovic golman itd.Onda su ove postenjacine pevale k...a umire k...a gasi se.U kosarci ista prica,otimase Zvezdi koseve,grb,igrace da bi Partizan bio taj veciti sampion.Otimali i od FMP-a, Hemofarm iz Vrsca ugasili jer se usprotivio.U vaterpolu igrac nije mogao da bude reprezentativac ako ne igra za Partizan a bazene koristili besplatno i kada god su hteli.A sada kada Partizan ne moze da osvoji titulu jer su slabiji,kada nema rezultata u Evropi oni kukaju da im neko namesta i lupetaju.Dugovi rastu jer su igracima dali velike plate,slicne onima u Zvezdi a ne zaradjuju dovoljno. Da neko hoce da ih unisti ne bi im dao za licence, ne bi ih drzava dva puta pre toga spasila izbacivanja iz Evrope. Partizan je u ovom periodu dovodio Sumu od dva miliona eura, Asana i Sadika od 1.3m, dao velike plate Rikardu,Natku,Markovicu,Jojicu,Stojkovicu i ostalima.Nisu osetili gasenje struje,pecurke na travi,sms poruke.Nisu igrali sa Krnetom,Reljicem,Saviom,Gumom Bogdanovicem,Eli Babaljom i slicnim vedetama. Ne moze vecito da vam bude neko drugi krivac samo vi ne. Mada kada vam Zeks ispere mozak ni ne cudi sto tako razmisljate.Onaj pljuje svakoga.Do juce mu bilo lepo i radio sa upravom koja ga je placala,vodala svuda i tada su bili najbolji,Ivica Iliev mu je bio genije od sportskog direktora a sada kada ga vise ne placaju e sada je uprava podmetnuta,namerno unistavaju klub,Vucic diktira sastav xaxaxa.Tako i u kosarci kukaste,te ovi poltroni a sada ih uzdizete.Odjednom bez ikakvih rezultata dobijate neograniceni budzet,upadate u EL i posle ste vi neka institucija. Vi jeste institucija ali za mahinacije,zamene teza,kukanja,prevara itd.
J

Jagnjilo

pre preko 2 godine

U centar majstore. Svaka cast na komentaru
B

Bojan Lazarevac

pre preko 2 godine

Nemam stj dodati na tvoj komentar. Izneo si cinjenice
З

Звездаш

pre preko 2 godine

Свака част треба што више људи да прочита овај коментар
D

Dieselas

pre preko 2 godine

Davace ti minuse samo ljudi koji ne razumeju kako je FK Partizan navikao da radi. Gazili su preko svega i uneli mrznju prema Zvezdi. Njima je veci uspeh da se Zvezda obruka nego da oni osvoje LS. Svasta je Zvezda trpela i svakakve radnje su joj smestane
B

Bravo

pre preko 2 godine

Sve ovo bih i ja rekao. 100 posto tacno.
P

PD

pre preko 2 godine

O čemu bre ti to? Pa sve što si rekao o zameni teza sadrži se u tvom komentaru. Ajde kad su ovi tako dobri i neće da nas unište nek nam država nadje sponzora koji će da daje 5 miliona evra godišnje kao što je "nekome" učinjeno i ja se neću buniti. Naravno tada neće morati da se daje novac za licencu, ipak uzeti 50 miliona za deset godina , i još ako nekom "magijom" ili nekim duhom koji lebdi iznad stadiona " magično" nestane koji milion duga, pa uopšte se neću sekirati da postoji mogućnost da propadnemo. E tako su Vas Tadić i ostali uništavali , e sad ako nemaš nimalo realnosti ili si toliko navijački ostrašćen da si i pored očiju slep, to je tvoj problem. Molim objavite mi komentar.
S

Scarecrow

pre preko 2 godine

Диши мало човече, угушићеш се од толике мржње, знам да ти је криво што постојимо и што вам не дамо да раширите ваше црвено беле пипке где год хоћете пошто имате комплекс величине и потребу да се свуда питате неограничено
O

Oblak u trenerci

pre preko 2 godine

@Gostanko A kako je unistavana Zvezda, dovodjenjem Gasproma ili sutiranjem onih penala na Marakani? Ej bre, taj Tadic vam doveo Gasprom, a "svom" Partizanu EPS, i to na jednu sezonu, a vas Gasprom sponzorise vec 12 godina, s tim da ste pre par godina produzilo ugovor sa njima, cime su povecali sponzorstvo, tj. novcana sredstva, o cemu ti pricas? Dalje, upravu Lukic, Den Tana, Vesic ( da, da, onaj Vesic sto je sada gradonacelnik), Skundric ste sami birali, nije vam doveo Tadic, a Partizanovu upravu jeste sastavljala drzava, tj. njeni "rukovodioci". Dalje nisam citao tvoj roman jer je duzi nego "Romeo i Julija".
V

Varela

pre preko 2 godine

Po zvaničnim podacima sa transfermarketa Zvezda je za vreme Tadića trošila više para na transfere od Partizana a zaradjivala 3 puta manje.Za vreme Tadića isti vam je sa Škundrićem doveo najjačeg sponzora u ovom delu Evrope.Kad vas je tako uništavao što se niste skupili na marakani kad je dotični pucao penale sa direktorom Gasproma i oterali ga kao što ste Piksija?Za vreme Tadića Partizan ima 3 puta bolji medjusobni skor u derbiju od Zvezde.Za vreme Tadića zvezdi je dosudjeno duplo više penala nego Partizanu.Za vreme Tadića Partizan nije dobio penal u derbiju iako je brat bratu bilo 5-6 situacija dok se zvezdi poklanjalo kad našeg štopera pogodi lopta u butinu.Oćete da nastavimo dalje ili ćete priznati da su vas vaši ljudi uništavali kao što su delije sa severa priznali transparentom da ih je Piksi uništio?
S

Sani Boj

pre preko 2 godine

Ti si promasio temu, licemer si nevidjeni, o čemu ti pričaš čoveče. Nikad Partizan u fudbalu nije dobijao vise para od Zvezde, dostupne informacije, a to sto ste bili u dubiozi pitaj Lukica, Vesica, Dzajica, Ziku pauka, razlika je u tome sto onda minus koji ste napravili nije niko pokrivao, a sad vam pokrivaju koliki god minus da napravite. Prozivate Toleta koji vam je placao licence i za domacu ligu i za Evropu, prozivate Tadica, a on i Skundric su vam sredili sponzorstvo Gasproma od 5 mil evra koje traje vec 10 godina. Daje vam drzava, zvanicni i nezvanicni sponzori, Agrobanka oprasta dug od 17,5 mil evra, Marfin banka 5,5 mil evra, ali je zato KK Partizan na ime duga od 2,5 mil evra, uzela 5 mil evra. Zadnjih 10 godina ste dobili preko 120 mil evra donacija i oprastanih dugova. Kosarka 18 mil evra dug, pitaj Opacica i Ziku pauka kako su ga napravili, sveden na 1 mil, pa zamrzavanje, odmrzavanje, menjanje imena, svake godine 5,6 mil evra od drzave, Partizan nista, cak i 2021 ste dobili vise. U fudbalu budzet veci od svih klubova prve i superlige zajedno. O cemu ti pričaš covece, ali ko nema obraza nema, pravis se pametan, a lupas gluposti.
G

Gasprom pare

pre preko 2 godine

Znaci Tadić je bio na vlasti i 2014. Nisam znao on pucao penale na JNA ili na Marakani i kome je sledio Gasprom posle toga.
b

bije dareglo

pre preko 2 godine

@Gostanko... Pravo u centar!👌 Bravo za kom,100% istina i cinjenice!
G

Grile

pre preko 2 godine

Rece navijac kluba ciji je predsednik Terzic
r

ranGo

pre preko 2 godine

PD@ Izgleda da nista nisi razumeo.... hoces da vam drzava sada nađe sponzora kazes... tada ste imali od drzave sponzora a ko je tada Zvezdi nasao sponzora??? Ako umes da citas sve ti je objasnjeno u komentaru na koji si odgovorio
1

11080

pre preko 2 godine

Sportski pozdrav pre svega,posto vidim da si veliki poznavalac,moramo samo da stavimo, stvari na svoje mesto... 1.tadic UNISTAVAO zvezdu,nemoze da bude realna prica ni u snu,da dok je bio tadic(namerno malim jel nije zasluzio velikim slovom da napisem prezime)zvezda nije bila izbacena iz Evrope,jedini put je bilo2014,da ovaj nije tad bio nista...kazes da ste imali pecurke i gljive,da su se predstavljali treneri u mraku,jesi i u pravi si,velika sramota,Bruka iskreno.ali sta je dovelo do toga....vratimo se u 2004-2005, i ispadanje od PSV-a i ZENIT-a,u Evropi ,i DZAJICU ODLAZI sa postenog severa...da bi uz blagoslov tog tadica koji vas je unistavao,jel tad je bio predsednik drzave,zajedno sa vlahovicem,drakulicem,vesicem i ostalim postenim zvezdasima doveo Dragana Stojkovica Piksija,tada predsednika FSJ I Drzavne zajednice SCG.Naravno ,Piksi je ime i legenda i dovodi prvo ZENGU kao trenera,a od jednom stize i TOYOTA ,pa price o ToYoTa kupu na ,Toyota Areni...i bilo lepo,ako se secate,komsije...dok je u to vreme isto jako "prepostena uprava" u Partizanu sa ZEKOM I BJEKOM NA celu ,ali ima nekih rezultata.Nekom sponzori TOYOTA I ADIDAS ,nekom Imlek i kappa...onda jelte u 2006/2007 dolazi i najk(DELTA GLAVNI DISTRIBUTER)...dolaze najbolji igraci MERIDIAN LIGE ,MILIJAS,STOJKOVIC ,KOROMAN,AiLTON,Gaj,BURZANOVIC, Castiljo,KASALICA u periodu kad sve u zvezdi cveta(2005-2007)jel tu su legende Piksi,Dika,Mrkela...ulaze najjaci sponzori(koji su manje vise svi pod Deltom),svima lepo,Doso i Bajevic, za trenera,Festa,a na drugoj strani tera se uprava bojkot,prazan jug na derbiju,vi nas kao ismevate.Secas se toga(tadic je i dalje predsednik)...e onda se desava da su legende,Piksi ,Dika,Mrkela prodale onu sjajnu generaciju,STOJKOVIC,Jankovic,Zigic,Basta......i uzeli 30 m€,I desava se opet ispadanje iz evrope(2007 kad ste izgubili od Rendzersa),i onda opet Piksi odlazi,ali Piksi je zaduzi zvezdu kod MISKA I Dragog Micovica,Secas se.Ljudi ulozili,Zvezdasima i Severu bilo lepo,dok je trajalo,a onda se jedna ,ljubav sreca i radost(kupljena)pocela da srize na naplatu.TRAZILI "POSTENI LJUDI SVOJE "pare,a Legende kluba ni dan danas nisu rekle de su pare....zato su i rasle pecurke,nije bilo struje...Sto se DZAJE PREPOSTENOG TICE,njegovo hapsenje se ne vezuje za zvezdu,ako si krao ima da robijas(ali j.g,zivimo u takvom sistemu),zvezdi tu nista nije naruseno,a i uhapsen je sa mesta podpredsednika FSS-a.Secas se brale.u to vreme dolazi Popovic (DSS) i dovodi jadnog Djukica za trenera,jedino sto smo imali boljeg sponzora PORSE AUTOKOMERC..pravi i jedini normalan potez uprave partizana u zadnjih 20 god dovodjdnje PETRICA I TOMICA...Koji za jako jako malu kintu dovode u to vreme strance koji su pravili razliku Mo,Zuka i Dijara...pricate o karadzicu,napravili ste mit da je lopov,i da vam je on kriv,ali sad je JASNO KO VAM JE BIO KRIV,precutno,jel smo u Qataru,(onaj,kome je zabranjeno da dodje na stadion,i cije su ime skinuli iz loze)...kod vas duvaju drugi vetrovi,ali moralo je,da se plate LAND Cruzeri i sponzorstva i ugovori....i jeste dolazili su vam tada neki subasici i cuda,stoji i istina..."2344 za moju zvezdu",sta bi sa tim parama,"gde li samo zavrsise"?(tadic je tu i dalje)Ali zamisli od jednom doalzi GASPROM,kao Salkeu kao Zenitu,klubu koji ne igra evropu,Gasprom,a ovom drugom EPS tri tekme u LS.drzo vas je na aparatima,na koje ste sami sebe doveli pohlepom,i bezobrazlukom,o penalima,kradjama,na utamicama necu ni da pricam...to je sto se tice "tadica grobara"i fudbala,jel posle tog "bas zlog doba",dolazi jos jedno mnogo lepse vreme,de ce se ziveti bolje samo ako zvezda bude sampion,i evo desilo se,"zlatno doba".Sto se kosarke tice ,tu moramo da se vratimo u 2000-tu....kad ulecu ZIKA PAUK,I posteni vesic (da sad ovaj vesic iu grada BG-a).Secas se brale.kad je rasprodana cela ekipa,da ne duzim sad i sa kosarkom,tu tek ima da se pise...samo da podsetim brzo cu....ZMAGO SLOVENC 2001 ,UVLACENJE U Aba ligu bez briga(kasnije obavezna),vi odusevljeni,jel ste jedino tako mogli da igate sa evroligasima u to vreme,Cibona i Olimpija najvise...sponzori Beopetrol,Lukoil,MTS.....naslovi u novinama INTER SA MALOG KALEMEGDANA(Morati nista nije sa INterom osvojio ,15 god a puko blizu 1miljarde),Jeretin,SAKOTA placen ko Mbape,gurovic....vase price sledece sezone,onda ste se posle okrenuli ponovo Srbovanju pa ste batalili Aba ligu(Bojkot).Onda posle Pesic i ona sjajna generacija sa Keseljom i Pesicem.....(i dalje tadic onaj veliki GROBAF,sto se tuko za Partizan,i bezo iz skole da gleda voljeni klub)....a onda dolazi "king od Zeleznika",i u fudbal i u kosarku....onaj posteni covek...Sto se vaterpola tice,namas pojma i odbojle,tako da tu necu trositi vreme i reci,jel realno vaterpolo si pratio samo kad ti je obezbedjena titula,i to EVROPE,NE prvesntvo samo ,nego i EVROPA,na sred BANJICE,e moj BRALE...secas se ,nije bilo davno..... sve ostalo od 2012-te na ovamo znas i sam...ali se nadam da sam malo samo ispravo tvoje secanje,jel vi mnogo mnogo volite da prekrajate istoriju....od titule 46-te,krcuna srbende,pa do "keva mu iz cacka".....Sporski pozdrav i svako dobro.....
k

kondor gost

pre preko 2 godine

Ala se ti nalupeta da boli glava , nemoj vise dobro se zna ko je mafijas u srpskom fudbalu .
r

ranGo

pre preko 2 godine

11080@ lepo si sve izanalizirao i manje vise je sve istina sem da je gasprom sam birao koga ce da sponzirise tadic je doveo gasprom u Srbiju ne u Zvezdu... zaboravio si da uradis tako dobru analizu partizana pa da objasnis ovo navedeno o clanovima upravnog odbora tvog kluba a bili su na vlasti u drugim klubovima, mislis da su oni radili dzaba u partizanu??? Kazes da vam je neki politicar doveo djukica i tu se po tebi politicka pomoc partizanu zavrsava mozda... Zvezdi je vucic doveo terzica kako i zasto bas njega pitanje je mozda zato da ono sto je pokrao malo ulozi u zvezdu da tako vrati... doveo je vucic vama u kk ostojica verovatno iz istog razloga kao terzica pa vam doveo z.obradovica pa vam,placa licence evro ligu pojacanja... e sad izanaliziraj malo i svedicenja vasih clanova uprave igraca trenera o namestanjima pa i to nije moglo dzaba i doci ces lako do zakljucka zasto ste u minusu 50tak miliona... a tek sto vam bia sredjuje pojacanja kako rece profa onda je jasno zasto gubite od flore, pazara.... napravi analizu bice zanimljivo ali se bavi iskljucivo partizanom, zekom bjekom, vucelom, vazurom ,djuricem (iz vase kase je placena njegova kaucija) karadzicem....pozzzz

07.08.16

pre preko 2 godine

Samo jedna rec i o Fk i o Kk....Karma!.Sve sto su zeleli nama,i radili nama,desava se njima.Hvala ti karmo,i samo udri!I ne,nije kraj,ovo je samo pocetak.
g

gustavklimt

pre preko 2 godine

Ne treba se nikada sladiti! Mi u nase dvoriste i da bodrimo nasu ekipu. Ostali neka se snalaze! Pozdav brate :-)

Sakur

pre preko 2 godine

A ti mislis da ce dovekao ovako da bude ahahahah ima da se vrati ali tri puta vise samo polako
G

Gost3

pre preko 2 godine

A od kad to mi Pravoslavci verujemo u karmu života ti?
M

Mister Sojic

pre preko 2 godine

Karma se vraca kao bumerang, tako da se nemoj iznenaditi kad mecka ( citaj karma) zaigra i pred vas houm, sto bi rekao nas pipl. U kosarci ako ne dostignete Top8, odoste opet u zamrzivac i umesto Crvena zvezda Idea postajete Crvena zvezda Frikom, a ovog puta fuzija nece pomoci.
G

Gost3

pre preko 2 godine

Karma i Pravoslavlje???

Zeljko Obradovic

pre preko 2 godine

Osetice te sta je karma od sledeće sezone u kosarci ali i u fudbalu docice kad tad kako ste vi nama govorili 2014. Stigla vam je sledeća sezona e to ce sada vama stici prava karma.
r

reb8888

pre preko 2 godine

...Sakur, a sta mislis sta tek vas ceka ako bude tri puta vise??? onda je ovo samo pocetak, a do kraja ima jos mnogo...koje i kakve igrace je zvezda dovodila za vreme vase dominacije a koje vi dovodite??? a sta ste tek ostalim klubovima radili ,pogotovo u kosarci...nije KLS coviceva liga, nego su svi pobegli iz partizanove lige, jer je bilo nemoguce pobediti, sto kosevima iz auta, sto zasticenim medvedima, itd itd itd...
V

Vreme je

pre preko 2 godine

Treba sve to ujediniti da bude C.Zvezda... Stadion Jna srušiti, samo dzabe smrdi.
Ј

Једандеветседамнула

pre preko 2 godine

Ако не буде било најмање 20000 људи у четвртак који ће 90 минута вређати управу Партизан може комотно да се угаси, не знам шта је више потребно да се деси да се навијачи Партизана активирају
S

Sf

pre preko 2 godine

Biće ali u6, ili 7 utakmica ukupno
G

Gost544

pre preko 2 godine

Od vredjanja nema nista, uprava kao da je nema na povike navijaca. Treba povuci konkretan potez, a to je motke u ruke.
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD ()

pre preko 2 godine

@ odvratno Nimalo se ne ljutim na Tebe, i jasno mi je Tvoje ponašanje, Ti si mlad navijač, i pripadnik generacije navijača koja je dvehiljaditih otrovana mržnjom, a to se sporo leči. Ja sam davno naučio od starih ZVEZDAŠA od onih koji su gledali stvaranje i koji su stvarali istoriju Zvezde, DA NEMA JAKE ZVEZDE BEZ JAKOG PARTIZANA I OBRNUTO, ISTORIJU OVIH KLUBOVA STVARALI SU MITIĆ, BOBEK, ŠEKULARAC, ČAJKOVSKI, MILUTINOVIĆ, DŽAJIĆ, KOSTIĆ, GALIĆ, AĆIMOVIĆ, PIŽON, MOCA, SAVIĆ, ITDDDDDD, A NE VUČELIĆ I NJEMU SLIČNI. SAMO SITNE DUŠE LIKUJU NAD NESREĆOM KOJA ZADESI DRUGOG PA MAKAR TO BIO I NAJVEĆI RIVAL,,,,,, ,,, JA ZATO I JESAM NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD, ZATO ŠTO ME APSOLUTNO ZABOLE ŠTA ĆE BILO KO REĆI ZA MOJ KOMENTAR, I ZATO ŠTO MOJU BESKRAJNU LJUBAV PREMA ZVEZDI NE DOKAZUJEM MRŽNJOM PREMA PARTIZANU,,,,,,,, ,,,, a Ti i Tebi slični, ohladite malo glavu, stavite prst na čelo, uzdržite se od niskih udaraca i vređanja, I RAZUMITE DA SE PRIPADNOST ZVEZDI NIKADA I NIKAKO NE SME DOKAZIVATI MRŽNJOM I UŽIVANJEM U NESREĆI NIKOG UKLJUČUJUĆI I PARTIZAN, MA ŠTA POJEDINCI IZ HUMSKE GOVORILI BILO KAD.
D

DekiSum

pre preko 2 godine

Bez jakog partizana? Evo bas su krenuli jako ove sezone a nama vidim to ne odgovara….dobili smo do sad sve utakmice u prvenstvu a i tu jednu evropsku…hvala ti bože sto nam je partizan jak ove godine…pusti te citate, zvezda je trenutno 4,5 puta jači od partizana i upravo zbog toga može da se nada plasmanu u LS a ne zato sto nam je rival jak.
D

DzoniRS

pre preko 2 godine

Ne mrzim ni ja Partizan, totalno sam ravnodusan prema njima, ali ta floskula "nema jake Zvezde bez jakog Partizana" je glupost jedna nevidjena. Ti zelis jak Partizan da bi i ti napredovao, a Grobari zele da ugase Zvezdu da bi oni bili najbolji. I sta ti onda ispadas u takvom odnosu? Ispadas glup i naivan. Ne treba Zvezdi jak Partizan da bi bila jaka, vec Zvezdi treba jaka liga da bi bila jaka. Ne mora Partizan da bude jak da bi Zvezda bila bolja. Moze to da bude Vojvodina, TSC, Radnik, Radnicki, Cuka, ma bilo ko. Iz Partizana stize sve zlo i sva mrznja u svim sportovima, i ne da ne zelim da ojacaju, vec zelim da padnu sto nize. I ne, ne mrzim ih, samo ne mogu da podrzavam nekog ko mene mrzi. A ti ako mozes, svaka ti cast.
V

Vlada79

pre preko 2 godine

Bravo za komentar.
@

@DzoniRS

pre preko 2 godine

vidi majstore, ako si ravnodusan prema nekome, onda ga ne komentarises, nije ti bitno sta se desava kod njega..ali tebe to itekako interesuje, ti drzis ZLO u sebi, ti si ZLO ovog drustva, ovog sveta!
r

ranGo

pre preko 2 godine

Dekisum@gledas samo kratkorocno sve to stojida smo dobili ali tek dolaze jake utakmice pa ce se videti i prava snaga tima a da bas i nisu superiorni pokazalo je gostovanje u Lucanima...
G

Gost sa severa

pre preko 2 godine

Male komsije,nije vama kriva uprava,ne sede vama zvezdasi u upravi,nije vama kriv niko,sem vas samih! Godinama ste se smejali,godinama pevali da se gasimo,godinama ste nam pevali o katancu,a znate kako se kaze? NEKO TO OD GORE SVE VIDI!!!! Ovo vam je sve sam Bog vratio!!!! Nama je trebalo vise od 10 godina da se vratimo da stanemo na noge,vama ce i 20 biti malo! A znate zasto? Zato sto Zvezda ima armiju navijaca,zato sto mi i kada 7 god titulu nismo videli prosek na Zvezdinom utaomkcama je bio preko 20000 delija,zato sto je na obicnoj utakmici protiv Spartaka iz Subotice bilo skoro 40000 delija,zato sto smo uvek i danas smo svi kao jedan,jedna dusa,jedno telo,svi disemo i zivimo za Zvezdu! Zvezdu je sacuvala ta ista armija navijaca,vi male komsije na vasu zalost nemate nista! Vi se medjusobno bijete,ubijate,mrzite,vas nema ko da sacuva! A dug,dug vam nije 40 miliona,dug je blizu 50 mil i jos raste! Tako da nemojte da krivite ni srecu ni upravu ni Zvezdu,ovo vam se sve samo vratilo i nista vise i to mnogo,mnogo gore nego sto je nama bilo!
Р

Реплика са Југа

pre preko 2 godine

Ух какав надахнут говор, свака ти је ка Његошева
B

Brc

pre preko 2 godine

Šta ti tražiš na vestima o stanju u Partizanu?Koliki je vaš dug?Ko je pokrio vaš dug od 26miliona evra?

Sakur

pre preko 2 godine

Koliko lik izrece lazi i nije ni trepnuo 20 000 prosek na marakani ahahahahahahahahahahaha jesi ti presocio terpaiju ili?
n

nadji sebi zivot

pre preko 2 godine

od zvezde se neces najesti, dug raste a tzv. uspeh ce na privatne racune.
G

Grasion

pre preko 2 godine

Zvezda bastion postenja ali u nekom drugom univerzumu, pricate godinama kako vas zli Tadic gasi ali se zato smejete nama sto pricamo o Vucicevoj upravi, samo sto je vama Tadic doveo gazprom i ministra u upravu a nama ovaj doveo secikese i mafijase, deset godina niste bili u stanju da udjete u Evropu a Partizan i ovakav kakav je igra Evropu godinama, pusti me bre tog vaseg cuvenog postenja i kukanja
S

Sf

pre preko 2 godine

@Grasion sine ne navikavaj se da lazes , Tadic nije doveo Gasprom, tačka , a ko je napravio Zemunelo u sred sankcija , rata i bede , vece pare nego sponzorstvo Gasproma. . @ŠAKUR decko 21000, i 22000 je bio prosek tada na Marakani u tim prvenstvima ima u fss zvanicni podatak i u Sportskom Zurnalu i zato ne lazi. Ko vam je kriv sto spakz ne mozete da napunite pa se cudite ovom podatku. Ti si neki klinac
G

Gostiša

pre preko 2 godine

U svim timovima treba izbaciti političare i privatizovati klubove, dok god je ovako pljuvaćemo se međusobno dok oni uzimaju profit. Zašto naš novac da se ulaže u bilo koji sportski klub, nebitno da li je Vojvodina, Zvezda, Partizan, Radnički. Toliko toga nedostaje nama a mi silne milione pumpamo u fudbal i košarku. Jedan dečiji život je prečiji nego ceo sport, to nema cenu.
U

U aps sa njima!

pre preko 2 godine

Da u ovoj zemlji ima zakona a manje korupcije ovi bi odavno bili u ćorci.Pa ljudi,jedan Uli Henes je bio u zatvoru zato što je mućkao a ne ovi naši maleni poltrončići.
G

Gostbre

pre preko 2 godine

KAPA DOLE MAJSTORE
S

Sima Arauho

pre preko 2 godine

E hvala Bogu da se setio neko da kaze nesto!
d

djiki

pre preko 2 godine

Celo društvo je takvo, i tako funkcioniše. Jedino im je bitno da ostvaruju profit. Društveni paraziti koji lepo zive od drustva

Sakur

pre preko 2 godine

Kasno se sada svi javljate kada su nas unistili i unazadili za narednih 10 godina
@

@nakur

pre preko 2 godine

Nisu ga unazadili, vratili su ga tamo gde i pripada od osnivanja...
p

prrvvoooooo

pre preko 2 godine

grobari vratite tribinuuuu,da mi nemamo dve.....e posle mozete sve lakoo
C

Cirkus

pre preko 2 godine

Najsmesnije mi je kada svoje grobare od svoje silne mrznje prema zvezdasima ,oznace kao navijace zvezde...a isto su pricali i za upravu kk partizan a sad im skute ljube
С

Сотир Ђубре

pre preko 2 godine

Аха!😂😂 А заправо је једини проблем у томе што нема пара. Односно, није да баш нема, али би било много, много више да су освојили намештено првенство. Е, онда би све било у реду. Управа- најбоља! Лига- никад јача! Првенство - регуларно!
M

MVPČAČAK

pre preko 2 godine

BRAVO,MAJSTORE!!!Prave reči u pravo vreme,upućene na pravo mesto!!!!!
@

@mvp

pre preko 2 godine

Kada o postenju prica covek koji je kao rukovodilac FK Srema iz Jakova gotovo ugasio isti klub, to onda ima posebnu tezinu...
M

MVPČAČAK

pre preko 2 godine

Nije isto voditi klubove u unutrašnjosti i BG blizance,to je neuporedivo.Sad pričamo o Partizanu,a ono što je on rekao,to je tačno u metu.
J

Jalatan

pre preko 2 godine

Srem je beogradski klub,opština Surčin
@

@mvp

pre preko 2 godine

Ocito da ne razumes...kada je upropastio jedan Srem, sta mislis kako bi poslovao u partizanu gde su mnogo vece mogucnosti za malverzacije?!
N

NAPOLJE

pre preko 2 godine

Nadam se uskoro: predsednik kluba Predrag Mijatović, sportski direktor Zlatko Zahovič ili Savo Milošević, šef stručnog štaba Veljko Paunović.
N

NAPOLJE - DA DOBITNA KOMBINACIJA

pre preko 2 godine

,,NAPOLJE" BRAVO PRAVI KOMENTAR. PRVO MIJAT DRUGO UJEDINJENI NAVIJACI
M

MVPČAČAK

pre preko 2 godine

Lepa ideja.
V

Vaška

pre preko 2 godine

Svrati do KG-a da ti Marsovac ponovo lupi šljagu.
O

Okečuke

pre preko 2 godine

U jbt taj neki mangup kad je našao njega da mu lupi šamar.
E

Emenike

pre preko 2 godine

Guglaj slepče.
K

Kg

pre preko 2 godine

Ovaj satro neko ime, igrao za reprezentaciju 3 puta, daleko od legende
C

Cer

pre preko 2 godine

Pitaj onog vaseg golmana Kocica ko je Djole Tomic, znace da ti objasni
S

Sf

pre preko 2 godine

@Cer kukavice dozvoli da ti odgovore , ne blokiraj koentare. Da jedan gol i ti pominjes Kocica . Jak igrac do mojega
G

Gost za car

pre preko 2 godine

I taj Kocić je za Tomića legenda.
L

Likooblik

pre preko 2 godine

Istina je da su pokusali da nas svojevremeno ugase ali ipak ne vidim poentu igranja domace lige bez jakog i zdravog Partizana.Dzaba sve evropske utakmice ali meni je derbi nesto posebno od kada sam poceo da pratim fudbal a vec je proslo prwko trideset godina,ovo sto se desava je suludo i pogubno za domaci fudbal.Sve je ovo ogledalo drustva u kojem zivimo,apsurd do apsurda.Pozdrav za realne ljude a botovi imaju jedno mahanje ma kojih boja bili.
G

Gost7789

pre preko 2 godine

karma je stigla na vrata , ko je to na utakmici pevao o umiranju zvezde, ko je to non stop spominjao katanac ko se non stop navijao za svakog zvezdinog protivnika u evropi... pa naše male komsije ,svako ko ima i malo zvezdastva u sebi ne mora da budu kao oni, ali uvlaciti im se je stvarno jadno... znaci da zvezdu ne osećate kao klub cim se uvlacite najvećim mrziteljima zvezde
G

Gost.....

pre preko 2 godine

Molio bih dusebriznike i trbuhozborce kojima prija crveno bela boja da se ne upuštaju u naše probleme, bivše igrace i koga god te da nastave da se bavi svojim igracima i legendama kako to samo oni umeju i kako su nam to uprilicili kad pričamo o Deju ili Piksiju, kad su nam pokazali kako se ceni veličina a kako politika sa slikama i rodjusima
D

DonKyo

pre preko 2 godine

Bravo Đole! a mi braćo u četvrtak da oteramo ove i njihove ljude sa sipke. Da grmi kao nikad.
M

Mladen92

pre preko 2 godine

Ja sam ciganin,ali ljudi terajte ih vise kako znate i umete,dosta je bre bagra unistavala klub,ne znam kako ste ih trpeli do sad,ja bih licno voleo Pedju Mijatovica za predsednika,a moze Veljko Paunovic za trenera to se slazem i Nemanja Vidic umesto terze madjije da svi budemo zadovoljni...pozz
G

Gost667

pre preko 2 godine

samo se ti uvlači najgorim mrziteljima zvezde...
K

Koan

pre preko 2 godine

Čime se to Vidić preporučuje?Time što je bio legenda Mančestera?Da li je bio trener ili rukovodilac bilo kog kluba?Bio je fudbaler Zvezde ,ali nije nikakva naša legenda.Pa u ovom sadašnjem timu ima mnogo više onih koji su doprineli Zvezdi nego on.Da ne pominjemo istinske legende .
M

Mladen92

pre preko 2 godine

@Koan,ne kazem da se mozda preporucio bilo cime samo bih mnogo vise voleo njega da gledam kao predsednika i jos par bivsih igraca da budu u upravi,nego vecinu ovih sad,cast pojedincima ima tu dobrih ljudi,treba da dodju ljudi i kod nas i kod grobara koji znaju sta su ti klubovi kako se bori za klub,a ne da malo malo slusamo razne mucke i od jednih i drugih,da klubovi imaju zdravu upravu i postene ljude,to je poenta
K

Koan

pre preko 2 godine

Zvezdina uprava nikad bolja ,a te priče o zliupotrebama me baš uopšte ne zanimaju Niti si uložio svoj novac niti si doprineo ovakvom uspehu.
I

IVAN 82

pre preko 2 godine

Bravo Tomicu, nadam se da je krenulo,da bivsi igraci dizu glas. Da se ukloni ova poltronska i nesposobna uprava. U cetvrtak svi ispred Stadiona da proceramo izdajnike V,V tandem. A onda svi da podrzimo ove momke koji nose crno bele boje.
A

Auuu jbt..

pre preko 2 godine

Oni stvarno misle da su institucija
@

@auuuu

pre preko 2 godine

I avangarda...
д

д.г.

pre preko 2 godine

Звезду је Тадић с Толетом хтео да угаси. Могао је у управи да седи ко хоће. Избацивали су нас из Европе и ви сте упадали на наше место. Искључивали су нам струју. Смејали сте се никлим печуркама на терену.... Карма је чудо.
C

Cer

pre preko 2 godine

Tadic je toliko hteo da vas ugasi da vam je doveo Gazprom za sponzora. Kakve ste vi bede ljudske
K

Koan

pre preko 2 godine

@ Cer Prestanite sa spinovanjem da je Tadić i bivša vlast dovela Gasprom.Njih je doveo Škundrić koji je bio ministar i veliki navijač a i rukovodilac Zvezde.Ono hapšenje ,kao da su najveći neprijatelji države,Džajića i Cvetkovića su pokazatelj podlih namere čitave te ekipe .
A

Aebre

pre preko 2 godine

Nije ih vlast dovela ali jeste ministar Škundrić hahaha pa čisto onako Tadić pucao penale na marakani sa direktorom Gasproma.Što se niste skupili i oterali tog uništitelja zvezde sa marakane tada...kad ste mogli Piksija mogli ste i Tadića sramote jedne ljudske
G

Grile

pre preko 2 godine

Gasprom je dosao kao deo paketa kad je prodavan NIS, naravno da je to uradjeno od strane vrha vlasti i to u momentu kada mi nismo imali generalnog sponzora. Vesic koji vas je unistio a redovan je gost u vip lozi i niko od vas ga ne spominje vas le lepo nasankao ,moji bistri cigani
7

7777

pre preko 2 godine

Oni mrze svoju upravu jer misle da su to ustvari navijaci zvezde eto toliko oni mrze navijace zvezde i zvezdu a im zelite dobro???? Najvecim mrziteljima zvezde...
a

abrakadabra

pre preko 2 godine

Bravo Tomicu, a oni sto cute fakticki ih podržavaju. Nema nama radosti dok im ne odvojimo zadnjice od fotelja. Neverovatna bahatost i licemerje.
6

6777

pre preko 2 godine

Zelim vam sve sto ste zeleli zvezdi
L

Luis Sinisterra

pre preko 2 godine

Tako je!
j

jonas

pre preko 2 godine

Lazni "najveci zvezdasu" pricaj u svoje ime a ne u ime navijaca zvezde svako ko pamti duze od ribice zna kako su se radovali svakom zvezdinom porazu i problemima u klubu zeleli nam gasenje pevali svasta Lazni zvezdasu ti im se uvlacis ovde samo da bi dobio lajkove....
G

GostNish

pre preko 2 godine

Sprema se pakao u cetvrtak,gotovi su,uprava napolje!!! Samo partizanovci pravi u upravi da budu,svi u cetvrtak da napunimo stadion,ako ja dolazim iz Nisa mozete i Vi Beogradjani da se aktivirate da oteramo ovu izdajnicku upravu!!
@

@

pre preko 2 godine

Ja stizem iz Holandije, na 2 dana samo. Ovi moraju da se oteraju
B

Blade123

pre preko 2 godine

Ono kada dolaziš iz Niša da gledaš "ovo"?!
B

B. Grobar

pre preko 2 godine

Tako je i tako treba. Ja sam najavio i dolazim iz Skoplja, jer ovi Trojanski MAGARCI jedino tako mogu da se oteraju iz Partizana. Bravo za Tomica, konacno da jedan Partizanovac kaze otvoreno, kakvo je stanje u Partizanu i da se svim silama radi na unistenju. P.S. pre ce "duh" postati pravi duh, nego sto ce unistiti Partizan.
@

@gostNis

pre preko 2 godine

Najveći pakao je ovde svakodnevno čitati tvoje poruke, mudrovanja i izlive hrabrosti...tastatura ratniče...
a

abc

pre preko 2 godine

Vauuù' je li vec vidiš neke nadrealne masovne scene kao "Desetine hiljada vernih grobara dolaze iz raznih pravaca, raznim prevoznim sredstvima, čak i dirižabli su angažovani da prebace verne grobare iz najudaljenijih nepristupačnih mesta, na licima im se vidi odlučnost da vec u petak ne bude Vazure i Vučele u klupskim prostorijama. Lakim koracima, potpuno svesni da menjaju tok istorije, kolone se slivaju u nezadrživu masu koja maršira ulicom Milutina Ivkovića i gromoglasno najavljuje promene". Tako se verni grobar naloži posle emisije u kojoj Jehova budi svedoke, derviše, i sve one kojima je u srcu partizan
@

@abc

pre preko 2 godine

Jedan isti lik pise poruke, menja nadimke, gradove i drzave iz kojih navodno stize...hahaha, pa ovo nema nigde!
B

B. Grobar

pre preko 2 godine

Cigansture, prvo se okupajte, pa se upisite u OS i zavrsite bar cetiri razreda, onda idite u MENSA (uh, kava sam vam tezak zadatak dao, da otkrijete sta je to) i dobicete rezultate o vasem mentalnom sklopu i najzad, sami cete se uveriti koja ste vi g...a?
M

Miloš 1970

pre preko 2 godine

Ulepšao si mi dan Djordje ,napokon da neko kaze da su oni ubaceni zvezdasi (Vazura) ,da su tu da uniste klub po naređenju sa vrha!!
F

FORSIRANA PETOKRAKA A DOKLE !

pre preko 2 godine

TO SE ODAVNO ZNA. TO SU KUPLJENI PETOKOLONASI DA NISTE PARTIZAN TIME JACAJU MEZIMICU VLASTI.
k

komedija .....

pre preko 2 godine

pa to ste pricali I za Ostoju Mijailovica...
H

Hhh

pre preko 2 godine

Izašao ti novi specijal Partizanovog vesnika, nemoj to da propustis.

rty

pre preko 2 godine

Ko je ovaj AS?
k

kondor gost

pre preko 2 godine

Rty ako ne znas ko je ovaj , onda ti nemas pojma o fudbalu .

rty

pre preko 2 godine

@kondor gost Priznajem da nemam al reko aj posle tvog komentara da istrazim. As Atletiko Madrida B, Ovijeda u drugoj ligi Spanije jedna prijateljska utakmica za reprezentaciju i par meceva za Ofk i Hajduk iz kule. Odigrao za Partizan 47 utakmica ukupno. Stvarno AS nad ASOVIMA! Kako bi onda nazvali prave asove ako je ovo AS.
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD ()

pre preko 2 godine

Poštovane Komšije Partizanovci, jedno je zezanje, zavitlavanje, ujedanhe, peckanje pa i povremeno preterivanje i vređanje među nama, Ali, sada prvo iskreni komplimenti Đorđu Tomiću za sve što je rekao, Drugo, niko od pravih, iskrenih i velikih navijača Zvezde se ne veseli i ne uživa u nesreći koja je zadesila Partizan, jer svako pametan zna da svakom zluradom to isto uže nesreće može da se zategne i oko njegovog vrata. Komšije, moram da Vam ponovim : ZAPAMTITE, VUČELIĆ JE TITOVA ŠKOLA, ZA NJEGA SU SVE FUNKCIJE DOŽIVOTNE, OSTAVKA,,,,, ON NE ZNA ŠTA TO ZNAČI, ON PRIZNAJE SAMO SUD SVOJE PARTIJE, I NE PADA MU NA PAMETDA IDE, PRIČATI NJEMU O MORALU JE ISTO ŠTO I PRIČATI SLONU O UMETNIČKOM KLIZANJU..... KOMŠIJE, PAMETNI STE LJUDI, ZNATE ŠTA VAM JE ČINITI.
o

odvratno

pre preko 2 godine

jaooo lazni navijacu zvezde pa ti grobari su uživali na svakom porazu zvezde i svakoj nesreći zvezde pa ti kao da si živeo na marsu a sad im se uvlačis bljak....
B

Bravo

pre preko 2 godine

Svaka čast na komentaru, sve najbolje komšija!
N

Nenad1246

pre preko 2 godine

Da si navijac Zvezde znao bi nas apsolutne zabole sta ce da bude sa Partizaiem isto kao sto nas zabole sta ce da bude sa recimo Samrok Roversima. Totalno trivijalna i nebitna stvar za nas.
G

Grobar2905

pre preko 2 godine

@NAJVEĆI ZVEZDA - Bravo za komentar! Svako dobro ti zelim...
1

1914 Sila

pre preko 2 godine

Nenade, takvi srbi kao ti su nas doveli do ove situacije da smo pred nestankom kao narod. Nista ti ne razumes…..

DžoniRS

pre preko 2 godine

Svakog normalnog Zvezdasa zabole uvo za to sto se desava u Partizanu. Oni su bez srama i stida pokusali da nas ugase, slali smo SMS za spasavanje Zvezde, a ti im se sad uvlacis? Ja njima ne zelim da se ugase kao sto su oni nama zeleli, ali im zelim da padnu sto nize mogu. Jer ce se onda umesto njih pojaviti neka Vojvodina, Radnicki, Cukaricki, neko drugi, nebitno, sa kojima ces da imas zdravo sportsko rivalstvo, a ne ovi koji postoje samo zbog patoloske mrznje prema Zvezdi, koji nemaju skrupula, morala, etike, postenja ni u promilima, koji su licemeri par ekselans, koji su spremni na sve, pa i da nameste skoro sve utakmice u sezoni kako bi uzeli titulu, i koji bez drzavne pomoci ne bi bili u stanju ni prvu ligu da igraju, a kamo li nesto vise. I ti se takvima slihtas? Neka hvala, neka im ovaj VV duo ostane jos godinama sto se mene tice. Kukaju na drzavu, a ona im plati licence i transfere. Samo njima, nikom vise. Nama nisu hteli da plate licencu ako se secas najveci "Zvezdasu". Njima daju 60 miliona u kosarci za godinu dana, a nama daju toliko kad se skupi poslednjih 10 godina (a za tih 10 godina su njima dali isto koliko i nama). Njima daju besplatno bazen, stadion, Arenu, Teleoptik naprave nasim parama. I opet, ti se takvima slihtas? Oni su kancer naseg sporta, ne samo fudbala, vec svakog drugog, i sto pre se taj kancer preseli u nize lige, to ce bolje biti nasem sportu jer ce jedna ogromna pijavica da se otkaci, i svi ce konacno moci da prodisu. Tako da, svaki normalan Zvezdas ne zeli jak Partizan, vec zeli da Partizan ode u nize lige gde mu je i mesto, a da umesto njega dodju drugi klubovi, i da liga postane zdrava sa zdravom konkurencijom....
S

Srem Jakovo

pre preko 2 godine

Nema veze što je dug 80 000 evra nema veze što dolaze izvršitelji nema veze što si klub od Srpske lige srozao do međuopštinske nema veze što nema igrača i trenera... Znaš da pričaš o ovima u Partizanu a istu stvar radiš u Sremu
@

@bot

pre preko 2 godine

rece covek da ce se javiti botovi bez imena i prezimena
S

Srem Jakovo

pre preko 2 godine

pre 10 godina 2.mesto u Srpskoj ligi i onda dolazi dotični. Posle 10 godina klub bez igrača,pred gašenjem zvog izvršitelja. Može da bude 100 puta u pravu za situaciju u Partizanu ali je glupo da to priča čovek koji je uništio Srem
A

A kad dođe...

pre preko 2 godine

... tvoja uprava onda ćeš ti da se ugrađuješ, jeli Đole!?
D

Dzi

pre preko 2 godine

Kandiduju se...neiskorisecni poltronu da zamene rabljene... Nadj je podigao lestvicu ali mozda je i izoreo u zelji...idemo dalje, prikupljaju se ponude... kecerski ostro...umetnicki dojam pojacan... ajmo sledeci...
P

Proficap

pre preko 2 godine

E Djole, Djole, omladinska skola ugasena, uprava radi sta hoce, dolazak na silu? Pa seti se Toleta kako je dosao u Savez? Sve sto ste radili, radili ste na silu, sada je ta sila dosla na naplatu. Zelim vam da se oporavite, jer bez jakog Partizana, nema ni jake Zvezde.
G

Gost5567

pre preko 2 godine

te lazi o jakom partizanu i jakoj zvezdi ostavi deci da pricas...
С

Сотир Ђубре

pre preko 2 godine

Звезди је свеједно. Али, без слабе Звезде нема јаког Партизана.
P

Podriz

pre preko 2 godine

"Naći će se botovi, što se kriju iza lažnih imena i tastatura, da nas vređaju i prozivaju. Ovi sad imaju podršku" Ubo covek u centar centra. Probudili se i botovi sad, cacnuo u osinje gnezdo.
G

Gost.......

pre preko 2 godine

Djordje bravo, rekao je u centar, skoro svi....nije išao do kraja ko ih podržava da sede tu, ko je uništio tribinu...nije išao do kraja po pitanju političke linije....
@

@gost

pre preko 2 godine

Tribinu ste sami unistili! Imate 15 frakcija, i to je bilo tako i pre dolaska ove uprave...
P

Partizan raspadizam

pre preko 2 godine

Cestitam Zvezdi titulu pa onda ligu sampiona u sezoni 2023/2024. Partizanu zelim da ovi sezonu iskoristi za smenu uprave, dovodjenje pravih ljudi, pravljenje strategije za dalje i poboljsanje svih struktura kluba pa da od naredne sezone ili dve Zvezda ima sa kim u ligi da odigra bar 2,3 jake utakmice onda.
G

Gost82pfc

pre preko 2 godine

Ko je sad pa ovaj? Pljuje preko novina. Oce čovek svoj kadar da ubaci pa ruši Partizan. Ova uprava nije sjajna..ali neverujem da ima boljih. Treba vremena za sve.. Živeo Partizan..
N

Nenad B.

pre preko 2 godine

Koliko vremena im treba, još 10 godina? Da osvoje još neki kup ili da ugase klub, da više ne gledamo postoji? Ccccc.....
G

Gost10101001

pre preko 2 godine

za sta vremena crni sine ??? pa ova uprava skoro 10godina, o kakvom vremenu pricas
p

plavac

pre preko 2 godine

koliko im još treba godina?
G

Gost3

pre preko 2 godine

Ko je Djordje Tomić?? Jedno je sigurno, ti nisi navijač Partizana nikada bio...
D

Delija

pre preko 2 godine

Mnogooooooo mi je drago sto ste tu gde jeste. Dace Bog da ostane tako jos jedno dve tri godine da osetite kako je nama bilo! ZVEZDA ŠAMPION
G

Gost....

pre preko 2 godine

Iščekuje nesto dobro sa tom količinom mržnje, e pa prijatelju to baš hoće da se vrati u konrrasmeru,....
G

Gost200

pre preko 2 godine

To nije dobro, nije hriščanski radovati se tuđoj nesreći u bilo čemu. Svaka mržnja i zavist, kao i gordost itd. su gresi, gresi prema samom sebi pre svega, jer nije nas Bog stvorio da budemo takvi iako nam je dao izbor. Znam da ti možda ove reči ne znače puno, ali svaki Srbin prosto mora ostati dosledan svom Pravoslavnom hrišćanskom putu, i nije ovo upućeno samo tebi, mnogo je mržnje na ovom portalu, koja nije zdrava, tvoj komentar me je samo inspirisao da napišem ovo što sam napisao.
P

Poznati anonimis

pre preko 2 godine

Zahvali se bar onome ko je odgovoran za ovakvo stanje u Partizanu.Budi covek!
G

Gost nedragi

pre preko 2 godine

Nikako ja ne bih zeleo da osetim kako je tebi bilo. Ma,kakvi,samo to ne. Cak sam ubedjen da ti i dalje nije lako!
S

Soko

pre preko 2 godine

U Srbiji vladazakon vecine i nije to slucaj samo sa Partizanom svi koji su u manjini ne postoje.
D

Delija

pre preko 2 godine

Tako je bio zakon za vreme toleta, zaboravio?
G

Gost031

pre preko 2 godine

E moj Đorđe, pa vi samo na silu i znate, kako je trenutni vd predsednika fudbalskog saveza došao na vlast? Na legitiman način neki?
r

realan 2

pre preko 2 godine

a terza doveden u ponoc u cz, na ,,regularnim izborima,, .... od naseg drveta ne vidite svoju sumu.....
b

batabane

pre preko 2 godine

Ee , moj ti ... ! Necu da objasnjavam ko i u cijem interesu je Bjekovica postavio,ali recicu cinjenicu.Bjekovic jeste dugogodisnji direktor Partizana i uz Zecevica tvorac modernog Partizana,ali nakon smene sa funkcije on se distancirao od Partizana.Uvek je neka opozicija,ali unazad godinama ne dolazi u Partizan.Dakle on nije delegiran od strane Partizana u FSS.E sad ko ga je doveo i cije interese zastupa i stiti,nije tesko pogoditi.Svako ko hoce da ukljuci mozak ,jasno ce doci do zakljucka,ciji je ustvari Bjekovic predstavnik,ako nije partizanov.
G

GostKg

pre preko 2 godine

Batabane-pa sad ispade da cak i dokazani partizanovci rade u korist Zvezde. Oterase Zvezdasa Pantelica da ne bude vd predsednik da bi postavili Bjeku da unisti svoj Partizan.
b

batabane

pre preko 2 godine

@GostKg ... cekaj ,a jel sam ja kriv sto je to tako.Radi protiv Partizana ,iz osvete,iz koristi ,iz interesa,zbog politike ... Nebitan je razlog,ali Partizan ga nije delegirao.Ko li ga ubaci...
G

Grobar....

pre preko 2 godine

Samo jedna ispravka, omladinska skola je vec propala! 2 sezone kupujemo bonus igraca, da je makar neki extra talenat nego prosek proseka..ia dve sezone to su znaci dve generacije bez izbacenog igraca, sto znaci da je "pun autobus" talenata zaobiso nas klub..
B

Borike

pre preko 2 godine

Nije tačno da nema ekstra talenata u omladinskoj školi, imamo malog Dragana Bojata na poziciji desnog beka, mali kida. Kapiten svih kategorija već godinama, potpisao profesionalni ugovor prošle godine al’ ne daje mu se šansa u seniorskoj postavi, zašto, od Lutovca i Filipovića bolji sto puta.
G

Gost321

pre preko 2 godine

uprAVa napolje!!!
D

Dzi

pre preko 2 godine

Izasli su u grad...vikend je, napolju su.

rty

pre preko 2 godine

jel vazi i za KK ovo uprAVa napolje ili je tamo sve potaman?
G

Gost 2112

pre preko 2 godine

Ništa ja tu ne bih menjao;eventualno higijeničarke i radnike na održavanju terena !!!
Г

Готов је!

pre preko 2 godine

Браво Ђоле, желимо још оваквих реакција!! Управа напоље!!
G

Gost 1970

pre preko 2 godine

Ovi su mi najjači sto pucaju negativne reakcije na pozitivan komentar, a kao svi smo za smenu lopovske uprave, ne najbolje bi bilo da ih pustimo da rade sta hoce i da nas dovedu u jos veci glib?!? Malo Smo im dozvolili, da nas levate pet sušnih godina, a plana za budućnost nigdje, ekipe nema, trenera,nema, izlaz nemaju?!? Sta čekaju? Pa da imaju imalo stida i morala, odavno bi otišli, a i da iskreno vole Partizan.. Otisli bi.. Dali nekom ko je sposobniji i ko voli klub da radi.. Tako da dragi moji Partizanovci, motku u šake i isterati bagru napolje. Toliko.