Komentari na vest

Naličije takmičenja: Zvezda 2024. godinu može da završi bez poraza u ligi

P

Prosinečki7@Realno mistina

pre oko 1 mesec

@Realno istina – Zaista sam mislio da je Milan bolja ekipa! Realno govoreći, Milan nije bio bolji od Zvezde! Milan je ekipa po kvalitetu na nivou Čukaričkog, Vojvodine i TSC. Time ne potcenjujem naše ekipe, nego naprotiv smatram da su vrlo kvalitetne. Naše ekipe bi bile mnogo bolje da imamo bolje trenere. Da je na klupi Zvezde u Milanu bio Feđa Dudić, mi bi smo ih glatko u Milanu dobili, jer Feđa ima “kohones”! Ovako, igrali smo bojažljivo, sa 10 igrača iza lopte, u niskom bloku. Platili smo danak zbog neuspešnog trenera Milojevića i njegovog kukavičluka. I protiv PSV u Beogradu ćemo igrati bojažljivo, sa pojačanom odbranom, preskačući sredinu terena sa centaršutevima na Nedaje “koji dobro igra leđima”. Pa, kad je tako zašto neefikasni Nedaje u šest utakmica LŠ, nije dao barem jedan gol “leđima”?!
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

"neuspesnog trenera milojevica"? zaista si napisao neuspesnog... imamo li mi u srbiji uspesnijege trenutno? imamo li uspesnijeg domaceg trenera uopste??
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Grobar?
N

Neka neka..

pre oko 1 mesec

Potpisujem da ovako ostane zauvek što se tiče Zvezde, a da ja i dalje imam pravo da govorim i pevam šta mislim na stadionu.
P

Prosinečki7

pre oko 1 mesec

Pedantni stručnjak iz Aranđelovca drug “Vladan Milojević je izustio i konstataciju da je protiv njegovog tima teško trenutno igrati”, što znači da PSV Ajndhoven nema čemu da se nada 21. januara u Beogradu, pogotovo što su na jučerašnjoj utakmici u Pazaru, svoju klasu pokazali sjajni Dalčo i Bilson, koji su doneli Zvezdi željeni ritam! Najtiražniji talijanski sportski list “Gazeta delo Sport” je nepravedno kao najlošije igrače Zvezde u Milanu imenovao Bilsona i Đigu! Kako oni mogu biti najlošiji na nekoj, utakmici kada pedantni stručnjak drug Milojević ima neograničeno pverenje u ove dve gromade. Pokazaće oni svim nevernim Tomama, protiv PSV u Beogradu, da talijanska štampa nema pojma o fudbalu. Podrška za Bilsona i Đigu!
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Mi smo igrali bar sto bi se reklo bare-bare sa njima to vece. Da je bilo na Mari vjerujem da bi slavili pobjedu. Sad ko jepo italijanskoj stampi bio los a ko ok je nebitno. Pa i vas Buducnost opra sinoc. Sta pise stempa. Napisi posto ja ne visim na vasim vijestima i niste mi bitni.
D

Duconis

pre oko 1 mesec

Tako je prijatelju...u pravu si PSV nema cemu da se nada....cujemo se posle utakmice,vazi?????
G

Goran kos

pre oko 1 mesec

Pa kako da ima poraz, cim neko pokisa da protiv njih igra na pobjedu i ne sklanja se odradi sudija tu utakmica a onda slijedi sudijska odmazda u narednim kolima jer se neko usudio da igra protiv stuba srpstva i kluba velikog vodje. Hahaha
@

@@@mune@Goran kos

pre oko 1 mesec

@Goran kos – druže Gorane, u komentaru si tačno izneo činjenicu “onda slijedi sudijska odmazda u narednim kolima jer se neko usudio da igra protiv stuba srpstva i kluba velikog vodje”! Ali, najjača ti je konstatacija “da igra protiv stuba srpstva”, jer Zvezda je hteo to neko priznati ili ne, zaista stub srpstva sa sedam nenadmašnih “sezonskih radnika iz Afrike”, sumnjivih kvaliteta i nedokučivih tačnih podataka o dobu starosti, među kojima prednjače Naser i Šerif, ubedljivo najveći ljubimci stalno zaposlenih na severnoj tribini! Čak su i neke šipke na “severu” dobile imena “Naser” i “Šerif”! Zar to malo ne podseća na deo gledališta u Pazaru, gde tamošnje navijačke šipke nose nazive “Hašim” i “Ramuš”! Podrška za Terzića i njegovu afrikanizaciju Zvezde!
H

Haha

pre oko 1 mesec

Ali najjaci je ova manjina u crnom,svi imaju poraze u ligama,samo Zvezda ne,pa pogledajte Seriu A sa Juveom,Atalantom,Napolijem,Romom,Milanom,Interom...Bundesligu sa Bayernom,Leverkuzenom,Dortmudom,Lajpcigom,Stutgartom...La Ligu sa Barsom,Realom,Atletikom,Viljarealom,Bilbaom...Ligu 1 sa PSG-om,Marseoj,Lionom,Lensom,Monakom,Liliom...Premijer Liga sa Junajtedom,Liverulom,Celsijem,Sitijem,Arsenalom,Totenhemom,Vilom...u Portugalu imate Befiku,Porto,Bragu,Sporting...u Grckoj imate Olimpijakos,Aek,Panatu,Paok....i onda poredite te lige sa ovom nasom gde su konkurenti za titulu dva kluba uvek i gde je Zvezda odmakla mnogo u odnosu na nasu ligu zbog Evrope i sto su podignuti standard,pa od koga da izgubi od nekih Lucana,Jedinstva,Odzaka,Panceva...ljudi nisu svesni da je i Cempionship za nasu ligu kao LS razlika,svako u nekoj ligi ima najmanje 3,4 ekipe koje mogu da uzmu bodove drugima i koji se bore za titulu,a ovde kod nas Zvezda se toliko uzdigla da nema ko da joj uzme bodove,jedino Miloje da igra sa klincima,da se nadje neki los dan,da ne ide...a manjina ovde sto prica da neko gura Zvezdu,da imaju sudije,spominju predsednika,FSS,Ciu,Biu...to je samo iz nemoci,a u sustini i oni znaju kolika je razlika ali nece sebi da priznaju,jer je uvek lakse okriviti drugoga.
B

Baxter88

pre oko 1 mesec

Bukvalno sve istina! Zvezda kad nema dan to bude 2 razlike a vrlo cesto pocasti ko juce ove iz Turske sa sedmicom jer nema niko ni blizu ko moze da isparira...
H

Haha

pre oko 1 mesec

Da ne bude da sam spomenuo samo lige petice i jace lige,mada manjina i tako po kementarima uporedjuje Zvezdu sa Juveom,Barsom,Realom,Sitijem...kako i oni gube,a Zvezda ne. U Ceskoj ligi imas Slaviu,Sparti,Plzenj...u Poljskoj Legiju,Rakow,Lech....u Rumuniji Steu,Kluz,Krajovu...u Rusiji imas Spartu,CSKA,Zenit,Krasnodar...itd,itd,u onim ligama gde niko nije imao konkurenta tu je ta ekipa godinama i godinama osvajala titule kao Salzburg i Ludogorec,jedimo u Skotskoj imamo dva tima Seltik i Rendzers ali i tamo je Seltik dominantan u odmosu na Rendzers,ali manjina ce uvek naci neki izgovor,neku laz da njima bude lakse.
K

KakveNebuloze

pre oko 1 mesec

Pa kako da ima poraz kad je budžet Zvezde veći maltene od cele lige zajedno!?
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Партизан има већи буџет него Напредак, па јел им то помогло?
S

SVE NAJNORMALNIJE

pre oko 1 mesec

Ništa ne bi smelo remetiti ovakvu postavku, a ko pokuša - biće mu nešto spaljeno ili će ga pronaći batinaši da opomenu da nema promene sistema koji nam toliko dobroga donosi.
N

NR

pre oko 1 mesec

Dok je Oskar tu nema zime. Ali kraj je blizu
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Nada posljednja umire. Ali tesko da neko moze parirati Zvezdi u narednih par godina. A dok se vi nadate mi Idemo Dalje.
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

boze zdravlja! a onda vam se kk vraca u period 7. mesta aba lige i poslednjeg mesta evrokupa...
A

Aca LJotic 89

pre oko 1 mesec

NR Da lj je to onaj isti sto je Partizanu kupovao licence u fudbalu placao vam struju i vodu kuovao vam vajd karte u kosarci poklonio vam Arenu i bazen na Banjici?
N

Neko 13

pre oko 1 mesec

Čitam komentare navijača partizana. Kad Zvezda pobedjuje onda se pominju budžeti. Prošle godine sa manjim budžetom na polusezoni su bili ispred Zvezde. Kako to? Osim toga, neko zove, pa preti Duljajima da se ne igraju i ne osvajaju titulu. A onda dodje legenda Mijat pa ne legendi Savu da mu igraju igrači za koje Savo misli da treba da igraju. Izgleda da su zaboravili kako su osvojili poslednju titulu. Ali, time su samo napravili uslugu Zvezdi. Došao Miloje i piše se istorija.

Ulični Hodač PFK

pre oko 1 mesec

A u Evropi? Gol razlika 5:55
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Na tvoju veliku zalost i u Evropi smo napravili iskorak. Nadam se da ce to jos dvije utakmice u LS pokazati.
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

pobede se racunaju... a vi je nemate od neke '83... punih 40 godina!

Kalčopolista®

pre oko 1 mesec

Na ovome se radilo i prosle sezone medjutim malo su se preracunali i nisu ocekivali da ce Partizan tako mocno izgledati sa preskromnim pojacanjima! Dale, prosle sezone nabudzena, napucana, prenabudzena crvena zvezda sa sve preskupim trnerom Baharom je mislila da ce da se proseta do titule, jer je po budzetu bila daleko iznad svih ekipa zajedno, pa su resili da odigraju jesenji deo proslog sampionata posteno da vide koliko su nadmocni u odnosu na ostatak lige. Medjutim, ispostavilo se da je Partizab itekako pogodio sa preakromnim pojacanjima i da je napravio masinu od ekipe golman Jovanovic, stoperski tandem Markovic Ilic, neprobojni tandem zadnjih veznih i najbolji u istoriji srpske lige Belic Kanute koji je jeo zivu decu, razmontirao u paramparcad hvanga i stamenica i objasnio im da moraju jos pasulja da pojedu, dalje, vihorna krila Menig i Severina, lucidni plejmejker Zahid i zver nad zverima napadac Saldanja! Vihorna, leprsava, ubitacna igra Partizana i zasluzeno prvo mesto nakon jesenjeg dela nisu prosli neopazeno onima koji su na polusezoni nazvali Duljaja i objasnili mu da su se crno beli malo vise rastrcali nego sto treba i da to ne mozevise tako! Sta se nakon tog poziva desilo, Ilic se prodaje u Bolonju, Belic u AZ, Menig u Tursku - umesto da ih nakon titule prodaju za mnogo vece par tim je demontiran, uz put Kanute je pod misterioznim okolnostima sklonjen na klupu i vise nikada nije usao u igru! Kai njihove zamene dovedena su debla Kastiljo, Ovusu, Goh i Kovacevic - Tim slabiji za 50℅ nego tim iz jesenjeg dela! I tako oslabljni crno beli su bili prvi uoci onog cuvenog derbija gde su brutalno oruzano opljackani od strane arbitra Ilica kada je bilo 2-2: slobodnjak za zvezdu na 16 m a zivi zid postavljen na 15 m od lopte, ne dosudjeni crveni karton hvangu kao zadnjem igracu koji je brutalno sa ledja pocistio igraca Partizana, Izmisljen crveni Severini i priznat gol rukom endijajeta za 2-2! Kai nagradu za dobro obavljen posao arbitar ilic sudi i sledeci derbi gde je Partizan vodio 1-2 do 90 min kada je on stupio na scenu i priznao pogodak za 2-2 nakon cistog faula igraca zvezde i izmislio je penal u 99 min za preokret! Da li je nakon ta dva derbija samozvani crveno beli profersor nedic sa rtsa besomucni urlikao i onom njegovom radio antenom pokazivao greske sudije Ilica kao sto je to radio nakon utakmice Milan zvezda? NE gospodo, Nije, vec je ubedjivao gledaoce da n veruju svojim ocima nego njemu i da verujemo da je Pavlinjo posteno odsudilo dva derbija! Nakon tih derbija, usledio je jos jedan preteci poziv u kom je Duljaju objasnjeno da mora da stane da ne bi bilo svasta...rezultat svega "rutinska" titular zvezde sa vec standardnih 20 poems razlike u odnosu na Partizan, iako su za klasu bili losiji...kako se slican scenario ne bi ponovio i ove sezone, svim klubovima je objasnjeno da zvezda mora pobediti svaku utakmicu od pocetka pa do kraja, sto bi Darjan rekao suvih dresova! Ne treba nam, placena titula, drzava cela zna...
z

zaks

pre oko 1 mesec

Kako ti se daju pisati ovolike gluposti ?
K

Koliko...

pre oko 1 mesec

....izgubljeno vreme na pisanje nečega bez smisla,poente,bilo čega,ja verujem da dobar deo nas vi volelo da zna koliko ti je godina?
g

gfgfdfd

pre oko 1 mesec

a mozga nema u glavi samo Zvezda Crvena
S

Samo za...

pre oko 1 mesec

....ovoliko pisanje imaš moj + i ako ovo što sam na početku pročitao stekao sam utisak da ti i nisi baš svoj!
G

GameX

pre oko 1 mesec

Partizan izgledao moćno prošle sezone???🤣🤣🤣 Naročito je bio moćan sa Mićilandom. Čini mi se 6-0 🤔🤔😂😂😂
P

Prijatno dovidjenja

pre oko 1 mesec

Druze ne sramoti se.Stigla vas karma za sve lose iz proslosti zato ste tu i gde ste.Zar ste mislili da vas nece stici karma za Toleta?Bog je veliki i kaznio vas
L

LjubomorniGorostas

pre oko 1 mesec

Kada vidiš Radonjica popeniš isto kao kada vidiš da je Dejan Lekić uspeo u životu.
G

GorostadZeleznicka

pre oko 1 mesec

Lep ti je grafit ispred ulaza hahahahahahahahhahahha sigurno su Dragiša i Đokić ponosni na tebe!
@

@Kalca

pre oko 1 mesec

U paralelnoj realnosti je mozda tako, ali u ovoj pravoj realnosti, ispali iz Evrope u sezoni kupanja, Zvezda namerno izgubila derbi da bi oterala Bahara, u tom 2:2 derbiju Partizan nije ostecen, Ilic sudio po pravilima, Endiaje gol dao ramenom, Hvang nije bio poslednji igrac odbrane, Markovic nije fauliran nego glumio, ali je vec u sledecem Zvezda drasticno ostecena zbog medijske hajke na Pavla Ilica od strane Partizana (dva cista penala, priznat neregularan gol Partizana dok je baklja bila na par metara od golmana Zvezde i oprosteno nekoliko zutih i crvenih kartona igracima Partizana). Te derbije smo vas pregazili kao nikad pre toga. I umesto da se ucutite, jer 30 suteva i 80% poseda nismo imali ni protiv ekipa koje su ispale iz lige, a imali smo protiv Partizana, vi i dalje ponavljate iste lazi koje svako ko ima barem jedno funkcionalno oko moze da demantuje.
G

Gostgost

pre oko 1 mesec

@GameX - Nije, oni su igrali sa Nocilandom
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Gurali vas i vukli za usi. I dok ste bili na celu sve regularno. Jos dugo cete udisati prasinu za nama. I ove godine minus je manji nego sto je razlika u kvalitetu izmedju FKCZ i fkp.
1

12345ss

pre oko 1 mesec

e blago tebi . da mi je tvoj mozak 5 minuta da odmorim malo
Z

Znamo da

pre oko 1 mesec

ti nije dobro,ne trudi se da pokazuješ to toliko.
С

Сале2323

pre oko 1 mesec

Управа Звезде је научила шта је фудбалски бизнис и зато је далеко одмакла као клуб. Остали нажалост нису нити умели, нити хтели! Пример, ТСЦ клепа већ пар сезона у Европи по 4-5 милиона евра, Жамберија каже да нема потребе повећавати буџет и куповати странце. Довели Лазетића и Гордића, од којих се одбија лопта, али буквално. Чука такође, тим и још слабији, но лане. Али зато газда зида зграде само тако. ИМТ, узели 5 милиона евра за Луковића, тим за дно Суперлиге, итд, итд. Проблем је што се клубови код нас у фудбалу користе за прање, мафијашење, за продају неког играча након чега ће газда подићи неку зграду по БГ-у и сличне ствари. А не за напредак клуба!
@

@

pre oko 1 mesec

Odmakla je zbog Terzicevog kuma
V

VOLjENA PETOKRAKA

pre oko 1 mesec

Fale svima desetine državnih miliona evradi svake sezone da i oni budu pametniji i šampionskiji kao Crvena zvezda petokraka naša voljena.
G

Grgec

pre oko 1 mesec

Zvezda je fudbalska Institucija i tek ce dominirati pogotovo sada sa ovom politikom sa mladim igracima iz svoje skole sto svake godine ubacuju po dva tri talentovana igraca u prvi tim.
z

zvezda je zivot sve drugo su sitnice

pre oko 1 mesec

Samo melji Zvezdo 🔴⚪️
Z

Zvezdale

pre oko 1 mesec

Zvezdi bi odgovarala regionalna liga gde bi imala jace utakmice ali tesko je takvu ligu organizovati sada na balkanu bar sto se fudbala tice
m

mile mesožder

pre oko 1 mesec

budžet 92.000.000 evra. Budžet FKP - 14.000.000. Svi ostali zajedno, imaju manji budžet od CZV. Kontrolišu FSS, sudijsku organizaciju koja se aktivira a ko se neko drzne da igra pošteno. (vidi FKP prošlu sezonu, kao i sezonu 21/22). 80 % timova skine gaće i pre početka prvenstva. ali zato, u evropskim utakmicama, poslednje mesto u u poslednje 2 godine. Ni sad nisu daleko od toga
G

Gogsi

pre oko 1 mesec

Udjite i vi kao Zvezda sa Milojevicem od prvog kola kv u ls,izbacite na tom putu ekipe sa dosta jacim budzetima i napravite neka cuda.Imajte neki kontinuitet u evropi, docekajte nekad prolece, pobedite neke utakmice. Napravite neke transfere, poslujte kako treba a da pare ne idu u svaciji dzep i napravicete i vi budzet kao Zvezdin
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

cemu lazi? kojih bre 92 miliona? a partizan 14 hahaahahha...
z

zaks

pre oko 1 mesec

A što ne kažeš da su to evropske utakmice sa najjačim evropskim klubovima , a ne iz 2. ili 3. evropske lige ? Mi bi , da možemo igrati u LK , istu i osvojili, ne bi ispadali u kvalifikacijama.
P

Penzioner

pre oko 1 mesec

Mile, Mile, vragolane mali. Ma Zvezda je gigant, taj budzet je planiran i za sportski sektor ali i za unapredjenje infrastrukture, igralista, stadion, mediko blok, omladinska skola itd. Po tebi, Zvezdin dug je manji od jednogodisnjeg budzeta, decace maleni!!! Partizanov dug je 5 godisnjih budzeta!!! Odakle Partizanu 14 mileona€, sta ste to prodali, zaradili u Evropi!? Joj Mile pa vi ni za porez nemate, neko vam sigurno placa i Evro licencu...Dok ste mogli kurcili ste se, sad se odkurcite i pustite Zvezdi, TSC, Vosi, Čuki, Radnickom da se bore oko plena!
P

Penzioner

pre oko 1 mesec

Crni Mile odakle vama 14 mileona? Sta ste prodali, igrali Evropu, punili hram fudbala!? Kuku Mile pa vi ni za poraz nemate, mora da vam neko placa Evro licencu. Vas dug je 5 godisnjih budzeta, vi fakticki ne postojite!
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

I vi ste uzeli 5-6 zaredom. Sve regularno. A da ne znas gdje odose novci od silnih uspjeha i transfera. Svoj momenat niste iskoristili. Mi svoj za sada guramo normalno i vjerujem u samo bolje dane. Kod vas tesko ali nije sve do politike. Ima nesto i do kluba.
S

Sale84

pre oko 1 mesec

Prva recenica tvog komentara i odmah velika laz i nema potreve dalje da se cita uopste! Budzet FK Crvena Zvezda nikada nije bio 92 mil €...najveci do sada sto je bio ove sezone izmedju 50-55 mil €....a budzet FK partizan svakako nije 14 mil € nego 23-24 mil € kao sto su rekli vasi iz nove uprave!!!! Ne vidim poentu ovakvog laganja ali ajde!!!!
O

OkrugB

pre oko 1 mesec

Nama zaista ne treba ovakva liga gde šampion zabije prtardu vicešampionu Bundeslige. Nama treba liga gde će šampion ispadati od Šamrok Roversa
3

3:20,CZV gol razlika

pre oko 1 mesec

Černomorec, AEL,naftan, kairat,šerif, omonia, slavija trnava,...bajern 0:10 Totenhem 0:8, PSG 1:9
D

DeoniC

pre oko 1 mesec

AEL???🤣🤣🤣🤣 Sine, Partizan je ispadao od Aela, Zvezda nikad. A Zvezda nije bila šampion kad je ispala od Černomoreca.. To su vaši specijali - budete šampioni i ispadnete od Aela, Tina, Zaglavlja, Šamroka. Ili one poklonjene titule kad ste u prvom kolu ispadali od Fljamurtarija.
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

@3:20 ni jedan od tih klubova nije bio amaterski u tom trenutku da su mu igraci bili zaposleni u prvoj smeni, a posle posla dolazili da igraju utakmice, da neki igraci nisu mogli slobodan dan da dobiju da bi dosli u beograd na utakmicu... a dobra vam je ova mantra sa gol razlikom, nekad su se pobede racunale... ali posto vi vise od 40 godina nemate pobedu u najjacem takmicenju, vi pricate o gol razlici...
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

@czv gol tacno. Ali mi polako idemo u tom pogledu na zelenije granu. A sad napisi vase zadnje dvije sezone u evropi. Sabah Nordsjeland Dinamo K. pa ko bi onda(ne sjecam se ) i Lugano na kraju. Pa preko 20 golova ste primili pretpostavljam. I sve dok brojite nase primljene golove a ne vase nece vam biti bolje. To sto se tjesite imate pravo ali nije bas normalno.
g

gunđalo

pre oko 1 mesec

@deoniC...ispala je na penale, pojma nemaš
a

avczv

pre oko 1 mesec

kakva drzava takva i liga, ovo takmicenje gledaju samo ljudi sa nekom dijagnozom.
Z

ZVE ZDA Š

pre oko 1 mesec

Pretpostavljam da ste vi navijač Partizana!?!?!?
@

@

pre oko 1 mesec

zasto navijaci zvezde ne skandiraju ono na sta ih pozivaju navijaci Partizana ?
@

@

pre oko 1 mesec

Pa ajde odgovorite?! Samo lupate minuseve jer boli istina :)
U

Uhugt

pre oko 1 mesec

Koje? Skandirate vi svašta? Tito oartija crno- bela armija, jel to?I ti skandiraš al u sebi...Trbuhozborac...
@

@@

pre oko 1 mesec

Zato sto nisu licemeri. Bolje ne skandirati, nego skandirati i glumiti opoziciju, a ovamo uzimati desetine miliona evra od vlasti. Doduse, vi ionako skandirate dok ne legne uplata, dok Mijat ne zabrani, ili dok se Ostoja ne izvini tome kom skandirate...
@

@

pre oko 1 mesec

znas dobro sta sinovac, ali ne smete protiv njega :)

Ulični Hodač PFK

pre oko 1 mesec

Nista cudno, ali zato kad izvire van granica Srbije.... Gol razlika 4:60
L

Lee Addy

pre oko 1 mesec

Vama je tolika gol razlika samo iz dvomeca sa nikad jecim dinamom iz kijeva, prema tome bolje da cutite i da se pokrijete usima.
D

Dare_cz

pre oko 1 mesec

Vama je realnost brukanje u kvalifikacijama i ispadanje u sezoni kupanja.Relnost da decenijama niste pobedili jednu utakmicu u Ls.Zvezda sa druge strane pobedjuje u jakom takmicenju kao sto je Ls ,gde timovi imaju vrednosti po milijardu evra.
b

baritokio91

pre oko 1 mesec

Bar napiši tačnu gol-razliku, LAŽOVE... 25:71...

Kalčopolista®

pre oko 1 mesec

Muk dok ih grobari prozivaju "javi se sever" , muk prilikom ocitavanja bukvice u areni = "surova" dominacija fkcz, ko zna da sabere 2 i 2 jasno vidi o cemu se radi, za vecinu onih koja ne zna neka i dalje veruje pinku, hepiju, informeru i andjusu kako je ta dominacija postena!
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Гробари не могу никога низашта да прозивају. Уствари могу, али то нема никакву тежину.
@

@

pre oko 1 mesec

Evo ga ovaj Realnost hahah glavni bot, verovatno on skinuo onaj transparent na tekmi u kosarci. Realnost jel i ti cutis tako na Marakni kad je tu duh koji lebdi ?
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

kad saberes 2 i 2 dobijes 4 gola razlike na jna... ali da nije namesteno za zvezdu, vi biste sigurno bili prvi u ligi... evropa se ne gleda, sad nije bitna...
@

@

pre oko 1 mesec

Namesteno ili ne, ne menja cinjenicu da se najvise ulaze u czvav i to je to a partizan gledaju sabotiraju sa upravama i trenerima a vi botovi uzivate u tome
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

@@ cinjenica je da uefa najvise godinama ulaze u zvezdu...
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Pises bezvezne komentare. I ko zna pod kojim imenima. Sportske terene nisi vidio pravila ne znas ...ali kao i mnogi nazalost politicki si jak.
Š

Šprdare

pre oko 1 mesec

Jaka Liga nema šta, Kakva liga takav i prvak... Zamisli kad je drugi klub u državi TSC iz B.Topole koga finansira Mađarska vlada ( pardon drugi je jos uvek Partizan a njega je tuga i spominjati). Ostale neću ni da komentarišem. Preporuka Mozartu da se uozbilji sa ovim tekstovima.
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Шта да каже Бундеслига, њихов вицешампион је петардиран од клуба из те лиге.
Z

Zvzvtv

pre oko 1 mesec

Tako je..Pfc Paćo means tuga...
N

NR

pre oko 1 mesec

Samo da je zcezda prva, z8vece se bolje.
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Па и живи се боље. Најбољи показатељ је цена некретнина. Чим расте, значи да је боље. Чим пада, значи да је горе.
G

Gostgost

pre oko 1 mesec

Ma vazi, ne odgovara Zvezdi dominacija. Kako da ne. Bilo bi bolje da Zvezda padne malo, na neki nivo ovih ooji kvalifikacije mogu da prodju, je l da? Neka hvala. Treba da bude jaca i manja liga, treba da se unaprede nasi klubovi, ali to je na njima sada. Neka rade kako treba. A ne da se utakmice dogovaraju, da sudije guraju, da se forsiraju kombinacije, a onda kme, kme, Zvezda nam pobegla. Zvezda radi milion puta bolje od prvog sledeceg kluba, zato je tu gde jeste. Jos kad bi se manje para isisavalo iz nje a vise para pametnije ulagalo, vec bismo bili na daleko vecem nivou nego sto smo sad. Samo gazi Zvezdo! Da podsetim da je sve pocelo kad je oformljen tim od domacih igraca, kao i nekoliko stranaca, koji su uglavnom bili drugoligasi ili treceligasi ili bili na tribinama ili smesnim ligama. A onda je Miloje to doveo u red, i sve ostalo je istorija. Dakle, nije sve do para, ima i do struke, zelje, skautinga, kontakata, pametnih ulaganja... Nista od ovog sad ne bi bilo, da nije bilo prvog Milojevog mandata.
a

asdfdsa

pre oko 1 mesec

Sta ti crni Darjane pises...
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Итекако нам прија све ово, не брините за нас 😂😂😂 Нисте свесни колико уживамо у фудбалу и кошарци.
d

d. g.

pre oko 1 mesec

Ja kao Zvezdaš sam gledao prvih 20 minuta protiv Pazara. Nek se ostali klubovi pitaju gde su. Na terenu nije bila najjača postava. Ovakva liga koči Zvezdu u napretku.
Ј

Јјјј

pre oko 1 mesec

И да буде 12 биће исто,погледајте Селтик колико је убедљив у Шкотској а они чак имају и гостујуће терене у правом смислу речи, једноставно квалитет осталих је слаб, а са 12 макар ће да се остане (тако би барем требало) тимови без стадиона и терена, ИМТ, Текстилац, Офк, Јединство
n

ndh partizai

pre oko 1 mesec

Jbg na jna bilo 0:4 🤣 i to samo zato sto je miloje prikocio ne znam zasto i izbacio Nedaje-ta..a trebao je da ih tovari do vrha jer to zasluzuju
b

bog kocke

pre oko 1 mesec

OVAJ TIM ZVEZDE JE JEDAN OD JACIH...TREBA GRO IGRACA OSTAVITI I NADOGRADITI...sljedece sezone je CILJ PROLJECE U LIGI SAMPIONA
1

19191

pre oko 1 mesec

samo bi bilo dobro djigu zadrzati, jedino ako neko ponudi preko 10 miliona je okej cifra, sve osfalo smesno
P

Pedja108

pre oko 1 mesec

Zvezda u poslednje vreme zaista igra dobro i efikasno. Tacnije, kako se popravila zdravstvena slika i svi igraju na svojoj poziciji. Koliko je bila kritika na racun Milojevica, zasto ovaj igra na toj poziciji, pa kako ovo, ono. Jednostavno kombinovalo se sa onima koji su zdravi. I ono sto mi se svidja, ne zuri se da posto poto neko zaigra, vec se ceka potpun oporavak, pa da se ukljuci u tim. Liga jeste relativno losa, ali je takodje i Zvezda veoma jaka. Ovo je ujedno prilika da Zvezda igra na isti nacin kao oni najjaci u LS protiv slabijih. Da odmah izvrsis pritisak i da sto ranije das gol.
N

NR

pre oko 1 mesec

Zavisi sta Oskari zeli.
s

sfds

pre oko 1 mesec

0-4 ispali ste iz tri takmicenja pred sezone kupanja i opet se javljate da vas kradu i ostalo pa stvarno nemate stida
N

NR

pre oko 1 mesec

Pa i vi ste. Pa kakve to veze ima. I pecurke ste sadili pa nista
p

phen

pre oko 1 mesec

Ne valja kad Zvezda dobija lako protivnike, ne valja kad ih jedva pobjedjuje, ne valja kad ih ne pobjedjuje.. Poenta je da se Zvezdasima stvara pogresna slika pa kakvi god rezultati bili, da se ljudi okrecu protiv kluba. Mozemo da pricamo o losim potezima uprave i ne znam ni ja cemu sve ali Zvezdasi ne mogu i nece nikad protiv svog kluba. Prvo se kreira slika kako je Zvezda losa, kako su potrosene pare i kako se gubi od Barse ili Intera sa lakocom, govorimo o dominantnim timovima u Evropi. A onda kad se Zvezda izdigne i pokaze moc onda je liga slaba i opet je Zvezda kriva i opet su novinari nezadovoljni.
D

DeoniC

pre oko 1 mesec

Dominacija koja ne prija Crvenoj zvezdi??? Moram da vas razočaram u redakciji - DOMINACIJA IZUZETNO PRIJA CRVENOJ ZVEZDI. TAČKA.
N

NR

pre oko 1 mesec

Naravno da prija, za to se borila sa duhom.
A

Alex20

pre oko 1 mesec

Jeste duh nam je pomogao da izbacimo Krasnodar pa onda Salcburg,i tako 4 ucesca u Ligi sampiona i duh nam je pomogao,jeste a sad idi placi i zahtevaj ovih 7 titula kad vodja padne zato sto da je pravde to bi bile titule najpostenijeg kluba na svetu nk partizai.
N

NR

pre oko 1 mesec

Sreca i nista drugo. Niste ni za LE
Р

Реалност

pre oko 1 mesec

Ако нисмо за Лигу шампиона, како смо онда петардирали вицешампиона Бундеслиге?
@

@

pre oko 1 mesec

Moras imati dijagnoza da bi ti prijala ovakva liga, ali dobro takvi su navijaci czvav
k

kako

pre oko 1 mesec

Zvezda daleko odmakla u bodovima i dobije 1:7 sa prilicno promesanim timom, pa kako jer su nam se sklonili jel pavle ilic kriv? penali?
b

buhuuu

pre oko 1 mesec

Jel vam krivo?
A

Asad

pre oko 1 mesec

hahahahahah tuzni dani u redakciji hahahahaha
@

@

pre oko 1 mesec

hahaha jadni vi svi su protiv vas...