Komentari na vest

Milojević: Vidim da mnogi žele da odem, imate moju ostavku na stolu

C

Cigani 5 solitera

pre 20 dana

Sa Milojem uvek neka patetika. Ne cita komentare, ali vidi da vecina hoce da ide.
Z

Za kvalitet tima

pre 20 dana

Najvecu odgovornost uprava ima.
P

Popsi

pre 20 dana

Kod mene na stolu nema ništa.
J

Jovan czv bgd

pre 20 dana

Miloje ima toliko pluseva šta je uradio za zvezdu i koliko, od 2017 pa do danas, kapa dole svaka čast toliko ima pluseva da ne može tek tako da se okalja sve to, nažalost i Tereza takođe ima za titule Evropu itd. kad tad će titula da ode kod druge ekipe npr partizana koji će imati slabiji tim, slabiji budzet, slabija vrednost ekipe itd...ali će se desiti šampion partizan, Vojvodina ili neko. Miloje bolje igra ovaj mandata nego prvi. videćemo proleće mora da obezbedi neuspeh je.
H

Herakle

pre 20 dana

Miloje zadrzi dostojanstvo. Uradio si najvise u zvezdi u poslednjih 30 godina, pri tome ne racunam domace trofeje. Uveo nas u Evropu tliko puta od prvog kola, sa polu ekipom koja se kompletirala menjala u hodu. Sta god ja mislio o igri, manama, nedosacima n emozemo da poreknemo da je ovaj covek trnerska legenda zvezde i da zasluzuje svako postvanje i navijaca i kluba i novinara i d anije zasluzio ovo razvlacenje vec mesto u klubu u nekom dleu trenerske organizacije ili sakutinga zavisi sta ga zanima. Zvezdasi urazumite se i odajte priznanje ovom coveku a on ce neminovno otici i treba da ode kao gospodin i legenda. Setite se gde smo bili pre njega a gde sa njim.
s

sramno

pre 20 dana

Igrao mu tim antifudbal, pobedio iz penala i sad glumi Gvardiolu, ajde da se ne ljubimo, ta patetika nije na nivou trenera Zvezde.
N

Novi bg

pre 20 dana

Podrska PUNA MILOJEVICU ! Covek je kralj ! Da je ostao tim od prosle godne pa bi mogli da ga kritikujete, ovako tisina. Svaka mu cast i za ovo ! Rasprodaju mu igrace pa evo ti uradi nesto, vazi . Puna podrska!
B

Bgd011

pre 20 dana

Milojevic OSTAJE ! Tacka !! Ima drugih koji treba da odu .
Z

Zvlat BG

pre 20 dana

Smirenje, smirenje, smirenje ...
Z

Zauvek zvezdaš

pre 20 dana

Čitam ove komentare koji samo potvrđuju moje mišljenje o zvezdinim navijačima tjst o nama jer i ja sam jedan od njih. Jednostavno mi kao navijači smo mnogo konzervativni i plašimo se promena i vraćam se puno u prošlost. Razmišljamo u fazano dobro je ovako samo da ne bude gore jer setite se kako je bilo pre 12 godina i uvek smo u fazonu bolje i vrabac u ruci nego golub na grani. Možda nije za poređenje jer su dva različita sporta fudbal i košarka ali po meni jeste itekako za poređenje jer se radi o dva naša kluba. I u košarci je dugo bilo ovako kao sada u fudbalu a i dan danas ima navijača koji žale za Dejanom Radonjićem i smatraju ga za najboljeg trenera u istoriji Zvezde, isto kao što mnogi žale za Lazićem, Mitrović em, Nedovićem i Teodosićem i žalili su i na početku ove sezone smatrajući da je uprava promašili kompletan prelazni rok dovođenje Evrokup igrača. Drčelić je imao onu stvar da preseče na kraju prošle sezone i zahvali se zaslužnim igračima koji više ne mogu da donesu nikakav napredak i bili su samo balast u svlačionici i uzročnici loše atmosfere jer na osnovu starih zasluga pitali su se za sve a na terenu nisu pružali veliko ništa. Navijači su bili razočarani Drčelinim potezom i nova ekipa nije imala nikakvu podršku. Drčela je videvši šta se dešava na početku sezone smenio Sferopulosa i doveo Saleta i sve se promenilo za 180 stepeni. Sve je leglo pa od Evrokup prosečnih igrača mi odjednom dobismo košarkaške zveri. Navijači više ni u tragovima ne spominju niti Radonjić niti Lazića, Jovića, Mitrović, Nedovića, Teodosića i traži se karta više i nestrpljivo čeka sledeća utakmica. E istu situaciju imamo u FK učmalost, mrzovolja, ne ide se na utakmice, igrači se vuku po terenu, o odnosima u svlačionici ne znam ali znam da nije sjajna. Katai, Ivanić, Radonjić i Arnautović za navijače predstavljaju isto ono što su i Lazić, Mitrović, Nedovića i Teodosića predstavljali u košarci i Vladan Milojević je isto što i Dejan Radonjić. Jer navijači razmišljaju u fazonu ej gde smo bili pre njih, oni su zaslužni igrači i treneri koji su nam doneli puno radosti i ne dirajte ih jer bez njih rizikujem da se vratimo na staro. Ljudi shvatite da je prošlo njihovo vreme, hvala im za sve ali njihove trenutne mogućnosti ne zadovoljavaju ambicije kluba i na kraju interes navijača za utakmice jer se navijačima ne gledaju njihovi nastupi jer to gledaju godinama i već znaju šta mogu da očekuju gledajući njih, ali mnogo njih razmišljaju bolje je i tako jer neki siguran rezultat će ostvariti a ako ih promenimo možda od rezultata ne bude ništa. Ali u fudbalu nemamo hrabrog Drčelić već Terzića koji je isti kao i Čović godinama vrti njegove igrače i čuva ih u klubu, do prošle godine Rodića, Kangu i već godinama Katai, Ivanića, Radonjić a ove im je pridodao i Arnautovića koji vedre i oblače u svlačionici da bi gazda odnosno Terzić imao sigurnost i sve držao pod kontrolom.Trener je tu da bude pogodan i da izbalansira i zadovolji zahteve. Zvezdari ako se ništa ne promeni odnosno ne dovede trener koji će imati potpunu autonomnost u svom radu nama napredak nema i stadion će zvrjati prazan. Jedino ko može to da promeni je drugi trener sa sasvim drugačijim načinom igre i nekom novom energijom e onda kao i košarci čekaćemo sa nestrpljenjem svaku sledeću utakmicu.
S

Sladajac

pre 20 dana

Ako si mangup, daj neopozivu ostavku...
B

Bgd011

pre 20 dana

Zasto bi ON dao ostavku? Covek je kralj i strucnjak , i zvezda sa njim dise. Uprava je problem , NE on . Milijevic KRALJ.
P

Preža

pre 20 dana

Što se tiče fizikalija igrača mi smo na dnu lestvice. Svi su brži i jači u direktnim duelima od nas i to mi je prosto neverovatno. Svaka čast Ivaniću, ali dečko ne moze fizički da se nosi sa evropskim alama, jednostavno nema tu konstituciju. Samo Arnautović i donekle Duarte mogu fizički da pariraju, plus golman kakvog skoro nismo imali.
G

Gostttttttt

pre 20 dana

Paunović je presekao sa nasim stručnjacima, doveo strance i samo jednog naseg čoveka ima u ekipi. Ovi nasi sto zavrsavaju licence po srbiji su slika i prilika, kad krenes od trenera Bataka, favorizuju nekog Nedića, sa 35 godina plafon Grafičar, nigde otici neće, onda Lalatović promenio sve moguce klubove u zemlji, jad cujes za Savića i ostale da zavrsavaju licence znas koliko je sati
I

Igokea since 2007

pre 20 dana

Милоје, сви те волимо, пусти новинаре и ботове са једнократним никовима, тзв."звездашку јавност". Ти си наш брат, био у клубу или не.
C

CH

pre 20 dana

Ma nisi ti kriv sto si rodjen Srbin. Nazalost Srpski Treneri nisu sposobni da izgrade moderan Fudbal. To se vidi po tebi, po Piksiju i po celoj Ligi. Najgor i Ruzni Fudbal u Evropi se igra u Cirkus Ligi. I sve dok takvim kao tebi i ostalim dozvoljavaju da se bave sa klincima iz omladinske Skole i uce ih staromodni Fudbul sve do tada ce neas jedan Alabanija u sred Srbije da sramoti.
S

Stari Zvezdas

pre 20 dana

Jel ono sinoc bila dobra igra Zvezde na Marakani, od 500 paseva 400 u nazad. Ljudi mi smo Zvezda , pa jel treba nekog Lila da se plasimo na domacem terenu. Volim Miloju al treba nam iskorak napred a ne neka kukavicka igra .
M

Milos ki

pre 20 dana

Nije trenerova krivica za lose rezultate.krivo je rukovodstvo na celu sa terzicem.oni nerade u interesu kluba i navijaca.pogledajte samo koi su krs od igraca doveli .kanga koji stari bar deset godina ubedljivo bolji igrac od svakog od njih.dovode ih povrsno bez ikakve odgovornosti.kod svakog transfera su bogacenje celnika . Treba otvoreno dici glas protiv uprave kluba.
u

u jeee

pre 21 dana

Milojevic bi zasluzio kritike da ima isti tim od prosle godine, tj. samo da je nadogradio igru. Medjutim, cela dobrana je prodata i dovedeno par jako losih igraca. Prvo uprava da pogleda u svoje dvoriste, pa onda da se Milojevicu nesto prigovara, covek je u oluji gde ga stiti samo kisobran.
B

Bgd 011

pre 20 dana

Najzad neko realan. Bravo Podrska puna MILOJEVICU!
K

Kiza72

pre 21 dana

Miloje,legenda si svakako,ali je evidentno da neko nezadovoljstvo postoji.Nije potrebno da se svakakve priče iznose.Ako je ceo problem što te pojedinci ili novinari prozivaju i ako te to pogađa,onda je to tvoja slabost.Mora se biti sa obe noge na zemlji...a ko šta priča neka priča.Iz tebe mora da isijava samopouzdanje,koje će se zarazno širiti na igrače a ne obrnuto,dokle god bio u klubu
A

Alo mozgovi

pre 20 dana

A sto o Blagojeviću nisu tako pisali?
B

Brankonije Ranko

pre 21 dana

Jel poceo presicu sa " Pa dobro..." ? Po slici vidim da je zaboravio kacket!! Odmah qrcenje na n-tu potenciju
r

raaraa

pre 21 dana

Jedna od mnogih stvari koje mi se nisu dopale je kad je nakon ispadanja od Pafosa rekao Grcima u intervjuu da je ove godine u kvalifikacijama od prošlogodišnjih imao samo dvojicu igrača?! V.Milosavljević, Seol, Elšnik, Krunić, Ivanić, Radonjić, Endiaye, Duarte, Milson, Olayinka, Katai. Ja izbrojah 11, a možda sam nekog i zaboravio. Trojica od nabrojanih su otišla, ali posle kvalifikacija.
L

Legerac

pre 21 dana

Veliko poštovanje za Milojevića, ali njegovo ponašanje u drugom mandatu je od početka jako čudno. Najnormalnija pitanja doživljava kao napade, priča nepovezano i nekoherentno i izjave mu uglavnom nemaju smisla. Osim toga u jednoj rečenici kaže nešto, pa se u sledećoj demantuje. Sinoć "rekao sam puno puta ne pratim medije i ne zanima me", a posle pet minuta proziva dva novinara i njihove redakcije poimence da su pisali da on odlazi?! Kako zna ako ne prati? Pre dva dana kaže svi su zdravi, sinoć nabraja razne koji su bez treninga, sa slomljenim prstima i ne znam šta sve ne. Mislim da je razgovor sa medijima mnogo lakši od vođenja profesionalne ekipe sa međunarodnim ambicijama, tako da ako za ovo prvo ne može da se sastavi, valjda ne može ni za drugo.
z

zaks

pre 21 dana

Miloje, imaš punu podršku od starog Zvezdaša.

Sliks17

pre 21 dana

Podrska Miloje

kiboooo

pre 21 dana

Svakako je vreme da ode. Nije sinoć dzabe dolazio Rijerin menadžer. To je gotova stvar.
D

DosijeX

pre 21 dana

Drago mi je da su navijaci JSD pomno pratili utakmicu!!! I sto su zaključili da smo igrali s drugim timom Lila hahaha Sigurno su igrali na poraz protiv Zvezde!! hahaha
M

Miloje Miloje

pre 21 dana

pusti te manipulacije, besenje i sl. to su samo tvoje slabosti, a to govori da nesto nije ok, i da je mozda najbolje da se sklonis.
m

molim?

pre 21 dana

Za jedno je u pravu, vodi se kampanja i hajka. Sam je tome kumovao ispuštanjem bodova u prvenstvu. Što se LE tiče, realno je 4 bodova iz prve 4 utakmice. Rizik je sad menjati trenera.
p

podeden

pre 21 dana

Ovi bez 6 startera i umislio da je do njega.Sta ti je ego.
Т

Трифке

pre 21 dana

Ко су та шесторица? Наведи имена.
z

zaks

pre 21 dana

Vidi se da ne pratiš francuski fudbal, Lil je došao sa ,,pjetlićima'' .
d

devla

pre 21 dana

Šta plačeš? Preskupa ekipa, loše igramo. Šta Ti igra Hendl otkada je došao?? Bez patetike i cmizdrenja. Imaš stare zasluge - Da, imaš zato si i tu, ali ne da ne može ništa da Ti se kaže..
d

d. g.

pre 21 dana

I ja se pitam ko dovede Hendela kao top pojačanje.
a

armija

pre 21 dana

Ne mnogi, svi...
К

Како

pre 21 dana

Да наш Неимар понуди Оставку па није луд?!Слабији Резултати Звезде су били због 3 и 4 плоче ?!Није се на време излио бетон?!
L

LFCC

pre 21 dana

Druze, samo golmanu treba da se zahvalis jer da nije bilo raspolozenog golmana dobili bi 3 gola u mrezi i ubedljiv poraz. Cinjenica je da je ekipa unazadjena u odnosu na prethodne godine, izbor igraca i ideja ige nemaju veze sa modernim fudbalom. Vreme je da odes i ti i sportski direktor i ova slucajna pobeda tu ama bas nista ne menja.
D

Darko Zakanj

pre 21 dana

Neka doce i taj Decembar👋🏼👋🏼👋🏼
d

daviš Milojeviću

pre 21 dana

Niko ništa i ne traži da se besiš, već da ne blesis i podnesem ostavku. Jednostavno nisi za trenera zvezde i Evrope.U prvom mandatu je to prolazilo na vunkericu, remijem i sreću Bogom datu, ali ni sreća nije večna. Uz to vuklji su te Borjan i požrtvovana odbrana iako je šljivama. Moderan fudbal se igra brzo i sa brzim igračima a ti to nemaš, niti možeš izvući ni sa Radonjićem to. Loš postavljen set igrača na pogrešnim pozicijama daje danak i u prvenstvu.
R

Realno istina

pre 21 dana

Idemo dalje. Sa Milojem ili bez njega. Po meni covjek koji je mnogo zasluzan za nas tim i njegov uspon. Kada je dosao nije nas bilo nigdje. Kritike dobronamjerne svako normalan odobrava. Nazalost ovde je mnogo onih kojim nista nije ok. Nesto volis ili ne volis.
i

idi begaj

pre 21 dana

Idi čoveče, i dalje misliš da si trener? Ne znaš ni od tih igrača koje imaš da postaviš poziciju gde koji treba da igra, da bi pružili svoj doprinos. Ej Ivanić krilo levo, nikad bilo niti će biti. Radonjić desno krilo? Arnautović centarfor ...
B

Bijadokija007

pre 21 dana

Šteta što ti nisi trener da nam pokažeš. Verovatno znaš bolje i košarku. Što se tiče predsedničkog i premijerskog mesta tu ti nema ravnog
g

grof raclipov

pre 21 dana

Gle, i ovaj pominje bešenje! Neverovatno da svi imaju istu priču.
B

Bijadokija007

pre 21 dana

A gde ces ti posle napisanog komentara?
S

SSSR

pre 21 dana

GOSPODINE i TRENERČINO za mene si NAJVEĆI.Nikada ti neću zaboraviti kada si od gov.na pravio pitu.
i

istorija

pre 21 dana

Ta g.vna su mu i donela pobede u Evropi, Borjan, Degeneku, Gobeljić... Sad misli Da mu je dovoljan Mateus i da će da odbrani otvorene šuteve protivničkih igrača 20 po utakmici. Ne biva se trener tako.
z

zaks

pre 21 dana

@istorija A šta je golman i koji mu je zadatak ? Igrač kao i drugi koji obavlja svoj posao , a to je da brani . Nekad će i on primiti gol kroz uši i onda će ga pljuvati jer mi smo takvi, nažalost.
D

Desnibek53

pre 21 dana

Caooooo
M

Markan77

pre 21 dana

Ao ne može Vijera može Milijaš.
M

Markan77

pre 21 dana

Ajde ti druže sretno, nemoj da te jedna pobjeda zavara . Ipak ti je golman bio najbolji igrač.
R

Retro

pre 21 dana

Napad na mene I moju porodicu... zvuci mi to poznato,kao da sam cuo negde ..
u

unpamozzart

pre 21 dana

Slobodno može da ide. Trener koji nema autoritet, drugi mu sastavljaju tim. Nigde se nije proslavio osim u Zvezdi, a i tu je bilo više sreće nego pameti. Igra nam je uglavnom negledljiva. Samo 4 boda od 12 je neuspeh u odnosu na uloženo u tim ove sezone. Ali još veći problem Zvezde su Terzić i kompanija. A ove priče kako igračima treba vreme da se naviknu su prazne jer brže bolje ih Terza prodaje, čim dobije ponudu...
H

Hunter4417

pre 20 dana

Cek cek cek nisam dobro cuo: protiv Seltika, Porta, Brage u gostima i Lila 4 boda su malo? Šta je bre ovo, ko sve piše komemtare ovde, pa jesmo li mi ekipa nivoa Čelsija pa da iz ta 4 meča očekujemo više od 4 boda?
G

Gvardiola

pre 21 dana

Ponasa se kao razmazeno dijete, daleko si ti od gospodina i trenera. Idi ne mogu te vise gledati
k

kiz

pre 21 dana

ova druga ekipa Lila u prvom poluvremenu imala 75% lopte kod sebe...nismo mogli centar da prodjemo...u drugom ajde malo bolje,ali opet bez plana.. činjenica je to da si izgubio,ili čak i samo bod uzeo,otišao bi ti majstore...to znamo svi...
R

Realno istina

pre 21 dana

Po nekom protiv nas uvijek igraju rezerve rezervi. Daj malo se informisi(te) prije nego nesto napises(te).
M

MegaBot

pre 21 dana

Ne sporim ranije uspehe, i poenta jeste da je neznanjem uprava dovela do ove situacije, kada je prošli put odlazio Terzić je rekao da ga je klub prerastao, dali je to priznanje da smo se srozali? I ono busanje kako ga prozivaju da je "bunkeraš" pa šta je ovo. Sve ove greške i nemogućnost da se ne iznese lopta su na kontu neuigranosti ekipe, ne zna se ko gde stoji i šta radi, u prvom poluvremenu nije bilo plana ni pokušaja da se iznese lopta. Četri meseca trenira te šta? Možemo da razgovaramo do mile volje ali ovde se ne radi o lošoj formi samo, već ne postoji igra nikakva, tumbanja svaku utakmicu.
O

Ok

pre 21 dana

Strucnjak, iz tebe govori zavist. Ovom coveku ne mozete ni da pljunete pod prozor. Vi ste besni, bezobrazni ljudi koji svoje zivotne neuspehe lece preko grbaca ljudi koji posteno zaradjuju hleb. Ovaj covek je vojnik kluba i vama to smeta.
B

Bijadokija007

pre 21 dana

Polako zemljače sa osudjivanjem!!! Terzić svake godine kaže da Zvezda prodaje da bi kupila bolje igrače od onih koji su otišli. Džiga - Veljković Bukari - Milson Šerif - Arnautović Marko Marin - Ivanić Beonng Hwang- Krunić Elšnik Handel jer ovaj poslednji vredi kao trojica pomenutih
M

MegaBot

pre 20 dana

@OK to su jako glupi odgovori kojih je sve više... Ti znaš da ja nisam uspešan u svom poslu? I žao mi je što ću te razočarati ali uživam u životu :) Nisam fudbalski trener ali sam igrao fudbal i Zvezdu zavoleo zbog igre i majstora koji su za nju igrali, gledao sam je do krova Evrope i Sveta pa i do samog dna, a i danas je gledam, samo ne uživam u tome što vidim jer Zvezda ne igra fudbal i što slušam danas jer ovo nije mesto za takav razgovor, Milojević nije takav čovek bio i ne treba se spustiti na Terzićev nivo. Izvini ako sam te razočarao.
P

Pitanje

pre 21 dana

Čovek Hoce samo da ga malo vise postuju da dok je u zvezdi ga ne provlace i urušavaju ekipu, stvarno dokle vise,Ko je to iz kluba dozvolio da se Milojevic smenjuje a klub nije izdao saopštenje?
M

MegaBot

pre 21 dana

Evo moj treći komentar i to je iz razloga ovog njegovog lupetanja i ne znam šta želi da dobije time ali me iskreno nervira. Novine pišu, mi komentarišemo a ovo što on iznosi treba rešiti sa poslodavcem a ne sad on kao nešto ovde prosipa. Činjenica je da sve ovo pisanje izlazi iz kluba, nisu javili ni dali je prošle nedelje levi bek ustajao na vreme, sad treba i on izaći u novine pa reći "Ja svako jutro ustajem u 5h!" i našta to liči. Ima svako svoje nadređene pa sa njima treba raspraviti a ne u javnim nastupima nije to vašar
M

MegaBot

pre 21 dana

Koja taktika 7 igrača u zadnjoj liniji 2 ispred njih trče sa jednog kraja na drugi, napucavaju se loptom međusobno ne mogu da izbace iz šesnaest. Pobeda jeste ali igra ništa bolja, iz veznog reda niko ne dolazi po loptu, Mateus ispucava iz ruke jer ne može držati 10 min dok prošetaju do polovine terena.
Н

Ненаде ти ли си?

pre 21 dana

Овај се тачно претворио у унапређену верзију Тралалалатовића: конференције за штампу су му узбудљивије него утакмице.
N

Ništa ali Logoped

pre 21 dana

Ovo bre ko da te predsednik učio šta da kažeš i kako da patetišeš! Kakva tvoja deca? Tri najbolja srpska igrača ti zajedno imaju preko sto godina! Ili su ovi Afrikanci tvoja deca? Dosta bre više s frazama tipa “poginućemo na terenu” ili “ja sam vojnik kluba”. Svi ste vi tu jer ste plaćeni da budete tu. Prema tome, smanji malo doživljaj, treneru bez roaminga. Odučimo te Feđa sa malom Veležom kad si AEK trenirao. Ti si samo unapređena verzija Lalatovića.
D

DosijeX

pre 21 dana

Nije mu on pisao, vec ja i sta ces sad?
a

asa

pre 21 dana

Podrska Miloju.
S

Srbenda 77

pre 21 dana

Kao krvavi grobar,ali koske realan, mislim da se malo više preteruje sa Milojem,i njegovim uspesima,i ovi ovde što pričaju da je zvezda bila pred gašenjem,kao što je sad Partizan su čiste nebuloze,ovde se zaboravlja da je zvezda igrala egal utakmice sa Milanom u kvalifikacijama,a Milan se posle prošetao do LŠ,sistem se promenio i mnogo je sad lakse ući u LŠ, nema vise da te čekaj iz najjacih liga,a zvezda sa ovolikim budžetom bilo bi krimanalno da ne bude u 24 tima,čak mora minimum biti osmini finala,dabnas je Lil igrao u kombinovanom sastavu,ali da se ne lažemo svi timovi najjačih liga LE i LK,igraju u kombinovanom sastavu,ipak nema ovde velike love za pobedu,ovde mnogi potcenjuju zvezdu,zvezdina su dva reprezent.rezerve u zvezdi,Katai ulazi u 93,niji mi bas jasno,samo znam da zvezda nista posebno ne igra,i ako bude sve regularno,moj Partizan ima dobre šanse za titulu,ne nesto što je Parzizan jak specijalno, već zato sto zvezda igra baš kilavo
H

Hunter4417

pre 21 dana

Ko ovde prica o Milanu? Ovde se prica o porazima od ekipa kao sto je Kairat (u ono vreme amaterska ekipa), glatki porazi od Slavije Prag, Rena, Sasuola, eliminacija iz evropskih takmicenja zbog neplacenih dugova, 3. mesto u ligi, igraci kao sto su (uz svo duzno postovanje) Bajkovic, Mudrinski, Ignjatijevic, Savio, Kadu.
s

senseimaster

pre 21 dana

Ako sve bude regularno tvoj partizan će ozbiljno da visi za evropu,jer ovo sad što se dešava je vređanje inteligencije naroda, da igrači koji u svom godištu nisu konkorentni i spašavaju se ispadanja iz omladinske lige u zadnjih 2-3 kola,pređu u seniore i gaze sve pred sobom u super ligi .I ako je od vas,mnogo je.
D

DosijeX

pre 21 dana

Drago mi je sto je odgovorio nekima sto su se bas raskokodakali!!! Znaju oni dobro ko su! Žalosno samo sto se i neki navijači koji stvarno vole Zvezdu pecaju na sve sto pročitaju!! Inače veoma mi je drago sto su samo prave delije došle danas!!!
G

Gost77

pre 21 dana

Ako izuzmes severnu tribinu onda verovatno jesu samo prave delije
D

DosijeX

pre 21 dana

Sever je ceo crven i beo!!! Idi tamo slavi pobedu protiv Javora!!!
P

Popsi

pre 21 dana

Pa idi više. Pola konferencije pričao o sebi.
G

GostTT

pre 21 dana

Citao sam komentare na svim vestima posle utakmice i mnogo mi je drago sto navijaci pokazuju postovanje prema Milojevicu. Sa druge strane drago mi je sto su svi svesni da su nas Terziceve prodaje igraca dovele ovde gde smo. Ne postoji trener na svetu koji moze da pravi rezultate a da mu konstantno prodaju najbolje igrace
K

Kalabasas

pre 21 dana

Nzm zasto hoce da ga oteraju ali miloje tu balansira izmedju par struja,moras da stavljas ove veterane koji ne mogu,klince koji su jedini za prodaju,strance poluproizvode...e sad da dodje neki top trener da to pocisti ,igraju najbolji ,najspremniji,pojacaju se treninzi jer zvezdin problem nije toliko igra ima tu nekih mehanizama ali trkacki tim izgleda bedno,pitanje je koliko bi taj trener uspeo da se zadrzi,usao bi u zacarani krug. Miloje tu dobro pliva,previse ima kompromisa za bolji rezultat.
P

PozzZzzz

pre 21 dana

Velika pobeda, realno. Protiv francuskog kuba koji nikako ne leze balkanskim ekipama zbog fizicke dominantnosti fudbalera poreklom iz Afrike. Evo hrvatska reprezentacija bas ima problem kad god igra sa francuzima. Na svakih 20utakmica kojih francuzi dobiju oni imaju jednu dobijenu. Kao sto su i pisali pre mene klasicna utakmica Vladana Milojevica. Mora ovako protiv jacih. Pozadi beton a napad ceka svoje sanse kojih matematicki mora biti nekoliko. U prvom poluvremenu nisu imali sansu, u drugom onaj jedan solo prodor i ono u produzetku Ziru. Moja poruka navijacima je da nauce da postoju svoje, iako nije tema pogledajte kako komsije brane Zeljka Obradovica u kosarci. Cim neko nesto kaze odmah skacu da ga brane iako ima problema sa ekipom. Ali ne zaboravljaju sta je uradio za klub. Tako i mi treba vise da postujemo ljude koji su nam uradili mnogo za nas. Pozz
g

gost1977

pre 21 dana

Apsolutno si u pravu,poštujte svoje,poštujte pobedu protiv jedne od najboljih francuskih ekipa,prošle godine su u LŠ igrali Seltik,Porto,Braga i Lil to se zaboravlja.Sve su to izuzetne ekipe i protiv takvih ekipa je jako teško igrati,Zvezda može mnogo bolje,puno je faktora da slabije igramo ali biće bolje. Milojević verovatno odlazi odmah ili u decembru,Endi Bara je juče sa Terzićem bio na stadionu u loži tako da je dolazak Španca gotova stvar,to je dobro ,oni dominiraju svetskim fudbalom tako da će Rijera biti osveženje koje nam je potrebno,novi stil,pristup..Milojević je puno uradio,ozbiljan trener,praci Zvezdaš sve najbolje,
G

Gostttttr

pre 21 dana

Nikola Jokić je izjavio da "ne volimo sport, volimo da pobeđujemo". Ovo vam je dokaz, posle svega sto je uradio za klub Milojevic je kriv za nesto? Milojevic? Jel se plasite da pomenete ekspertske prelazne rokove uprave? 80posto uspeha u poslednjih deset godina je zasluga Vladana Milojevica i 20posto Dejana Stankovica. Pojedinci traze krivce na pogresnoj adresi
z

zarkovac78

pre 21 dana

Miloje ima dosta pluseva da bi se lako terao. ima zamerke za ovu sezonu najveća je špic nemamo špica kao šerifa, arnaut nije špic klasičan kao ni Duarte, igramo bez špica
G

Goust

pre 21 dana

Većina ljudi koji ovde komentarišu nema apsolutno blage veze ni o čemu, a pogotovo o fudbalu. Potpuno slučajna pobeda, bez igre, bez ikakve koncepcije se veliča do te mere da se ovaj dunster uzdiže do nivoa božanstva. Takvi ste verovatno i u životu, mediokriteti i kompleksaši.
Л

Лорд Лукан

pre 21 dana

Битно је да си ти оличење савршенства!
B

Bgd 011

pre 21 dana

Milojevicu da produze ugovor na jos 3 godine !!!!! Puna podrska Milojee !!!
D

Daja cg

pre 21 dana

Sto si ti postigao kao trener? Bilo gdje? Ekipe ti igraju fudbal bez ideje,slab si trener. Bas. Da ti nema Z. Terzica,Zvezda nikog nebi pobijedila. Los si
B

Bgd011

pre 21 dana

Ne damo te !!! Pre neka leti uprava napolje !
D

Deki maky

pre 21 dana

Mnogi ne vole ovu igru defanzive,duple i ihranje na nulu,ali Miloje tonje njegov pečat,dobio je mnoge bitne utakmice na tu postavku. Bečeras sjajni golman i beština Ivanića bredno pomena borbenost,ali d pkrip i da ima nedostaraka to svako vidi ..sreća je i večeras pogledala tim,zaslužili su je...
Z

Zvezda le

pre 21 dana

Prodao si se zna se kome. Od tog trenutka ti si za sve prave navijače niko i ništa!
S

Savetnik

pre 21 dana

Miloje zasluzuje da bude Srpski Ferguson i da u Zvezdi bude 20 godina. Zato sto iza sebe ima rezultate, voli Zvezdu, naucio je puno toga, i treba da svoje znanje ovde upotrebljuje a ne u Ludogorcu ili na Kipru... Ajde da malo vise postujemo nase ljude.
D

Deniz

pre 21 dana

Milojević je preuzeo Zvezu kada niko nije htio. Napravio sistem, uveo ih u Evropu, postavio temelje. Kasnije je na tim temeljima nastavio Stanković, nije mnogo promijenio sistem, bilo je i sa njim rezultata. Povratak Milojevića je opet značilo blaga stabilnost za tim, a krize su u ekipi svaodnevnica, ni Liverpul ne igra konstantno, Čelsi, Barsa, PSG, s tim što u našoj ligi nemaš pravo da kiksaš jednu utakmicu, zato jesmo tu gdje smo. Ekipa se gradi, tim sazrijeva, ali to za nas ne važi.
ш

шуми

pre 21 dana

јбт погледај табелу незналице ,једна ласта не чини пеолеће тамо неки Мидтлинфхдјфбхеидб је први а где је рвоја 5 пута скупља Звезда
H

Hshsbdbdjsbzjsbshg

pre 21 dana

Taj danski klub koji nevesto potpisujes dovodi igrace od po 10 miliona evra. Na primer Filip Biling je dosao iz Premijer lige u najboljim godinama za ozbiljne pare, da ne pricam o nekim ostalim igracima. Ali tebe bas briga, ti ni ne znas to, bitno da spinujes...
1

19 91

pre 21 dana

Кад смо већ код вредности тима...Сва 4 противника у ЛЕ са којима смо играли имају скупљи тим од Звезде. И то није баш разлика 2,3 милиона, већ доста више. Против Селтика смо играли нерешено, иако смо били бољи, против Порта несрећно изгубили у 90.мин и играли смо добро, нисмо заслужили пораз, победили смо Лил, једино Брага је била лоша. Тако да, то је то.
Б

Белграно

pre 21 dana

Ви сте играли са данским клубом који је три пута слабији од ових које исмејаваш и дали су вам 7 голова. Нордсјеланд.
A

Amin_

pre 21 dana

Ne brini..doci ce Rijera i odvese nas u polufinale LE. To ocekujes zar ne? Taj Rijera kada bude imao upola rezultate kao Milojevic tek onda ima da se javis
K

Krkkr

pre 21 dana

Ma da bre Mizlijand uopste ne dovodi igrace iz Premijer Lige, Serije A itd itd placali za igrace po 6, 7 milke i vi se cudite necemu plus im je Liga jaca od nase
V

Vaske 92

pre 21 dana

Hvala ti Miloje hvala ti Miloje, bez tebe u Zvezdi stvarno trulo je!!! Ovaj čovek zaslužuje da ostane dugogodišnji trener Zvezde! Miloje ostani!
d

darkobg

pre 21 dana

Cudo od naroda. Senilnost Zvezdinog navijaca je siroko rasirena bolest. Zaboravili navijaci da je pre samo 10 godina na samu pomisao da dodje neki Francuski klub u Beograd posle standardne euforije stizalo bolno otreznjenje od bilo kog kluba iz lige 5. Nama je bilo frka i od prvog kola klalifikacija a sanjali smo u ludim snovima da mozemo do neke grupe u Evropi. Sada kada su tu retultati nas prosecnom navijacu nije dobro kada je posed lopte ispod 70% a kamoli kriza ili pad forme. Pricate o poslovanju Fk a niste svesni da ovoj modernoj Zvezdi treba skoro 5 mil evra mesecno da bi pretivela mesec.
P

Popsi

pre 21 dana

Ti živiš u prošlosti.
V

Vladimir31

pre 21 dana

Upao u zamku i obraća se, objašnjava kome... Bavi se trenerskim poslom, reci nam št je ideja, ko ke najbolji igrač za tebe... Šta god, tipa Seul je nezamenljivm.... Ili ako nije tako nemamo boljeg, iskazi se jel Arnautović naj naj klasa ili je neko tamo.. Da čujem neki stav!
T

Treneru

pre 21 dana

Nisi nista napredovao kao trener,cak naprotiv ekipa ti stagnira ide unatraške,umesto da napreduje,dozvoljavas da ti se namecu neki igraci koji moraju da igraju po svaku cenu,ekipa ti fizički nespremna,nemozes da napravis iskorak u Evropi,to sto dobijes jednu euro utakmicu u godinu dana okaci macku o rep.
T

Terzaa

pre 21 dana

A što bi tek ovaj gospodin dobio pluseva kod pravih navijača da istupi i kaže Vladan Milojević ima punu podršku, produženje ugovora, poziciju menadžera i otvorene ruke, bolje je ojačati svog vojnika nego dovesti plaćenika.
B

Bgd011

pre 21 dana

Tako je !!!!
R

Red Star PG

pre 21 dana

MILOJE JEDAN JE OD NAS!!! PODRŠKA!!!
M

Miloje 2

pre 21 dana

Rijera već sad nije omiljen. Sjebo ga napadni MS marketing
L

Legor

pre 21 dana

Milojević je u poziciji ako se suprostavi upravi Zvezde i Terziću u istom trenutku se suprostavio i vašem predsjedniku koji je doveo i postavio Terzića i ekipu u klubu Tu su i mediji koji su u službi vlasti. Tako da Milojević teško može da bude protiv sistema koji ga je doveo na poziciji trenera i da ostane trener jer bi se odmah pokrenuli razni sistemski mehanizmi za njegovu smjenu. Još kad se uzme u obzir i da su tkz. voðe navijača dio sistema i da su produžena ruka vlasti i obavještajnih služb i da ne bi bili na strani Milojevića jer se drznuo da dirne na ovaj ili ovaj način u osinje gnjezdo sistema. Tako da je Milojević kao što je bio i Stanković svako na svoj način lojalni sistemu i znaju dokle smiju da idu i da ne prelaze granicu. Kada ih potroše ili ako im se suprostave, onda ih sistrm zamjeni. Sa Baharom nisu mogli tek tako i nisu mogli da ga kontrolišu i ucjenjuju i na kraju su smjenili i naravno da su ga isplatili i nisu ostali dužni.
N

Nesko zvezdash 1960

pre 21 dana

Miloje. Ti zaslugies sa tvojom radom i uspesima sta si ostvario sa tvojom zvezdom najmajne jos 4 godina da ostajes trener nasoj i tvojoj zvezdi majstore treba da ostanes terza mrkela reagujte Ako ste korektni ljudi
N

Nanas

pre 21 dana

Kao neko ko predugo ide na stadion,i pamti vodjenje navijanja od pokojnog Suce,preko Time,Ilketa,Gage,Savije...zanima me samo otkud sad ova moda novih generacija da se dernjaju ceo mec na ljude,da ih psuju cak,da im odredjuju gde da sednu i mitingovanje i pricanje ceo mec preko megafona,koji je uzgred receno u takvom stanju da ga pola severa ne cuje, ovi gore nabrojani se nikada nisu tako ponasali ,a vodili su navijanja 100 puta bolje !!!
S

Ssl

pre 21 dana

Umesto da menjamo trenera, lepo na zimu remont tima. Koja je poenta dovoditi lika iz LK da vodi Zvezdu, kada se jedva nađe jedan trener koji tako nešto može da iznese na godinu ili dve. A Miloje će na kraju da prezimi u Evropi, uz sve nedostatke i tima i njegove greške, samo ako se fokusiraju. I šta onda? Opet teramo trenera jer nemamo pametnija posla nego da se kockamo sa trenerom… Celja?
N

Nanas

pre 21 dana

Miloje ovim izjavama stavlja i klub i navijace i sebe u pat poziciju,sto je najgore !!! Patetiku mrzim,tako da mrzim i ove njegove pateticne izjave,s druge strane ga razumem kao coveka,jer uzimajuci u obzir sta je sve dao Zvezdi,nije zasluzio valjanje po blatu, mislim da je najveca krivica uprave,posto Terza se sepuri kao paun i daje intervjue posle uspeha,e tako i sada treba da izadje pred javnost i lepo kaze sta i kako klub namerava,ili daj novi ugovor Miloju ili prihvati ostavku sutra,ovo razvlacenje nikud ne vodi,a i ne prilici Zvezdi kao klubu....,licno misljenja sam da je Miloju potreban odmor i zbog njega i zbog nas ,ali na gospodski nacin,jer on nema ISKRENU podrsku u klubu,i pored ona dva saopszenja podrske,koja su licila na komunisticke manifeste !
?

?

pre 21 dana

To sto vi od svega pravite rijaliti, to je vas problem. Sto bi Terzic morao da izadje javno i da kaze da li ce produziti ugovor Miloju ili dovesti novog? Kad sve bude dogovoreno i kada moze da se kaze, onda ce reci, ne vidim problem. Sigurno je rekao Miloju i onome ko treba to da zna. I za ekipu je tako bolje, a i za potencijalnog novog trenera.
N

Nanas

pre 21 dana

@? Mi pravimo rijaliti ??? Druze,prvo objasni ko to "MI" ??? A drugo,rijaliti je upravo ovo sto se desava, i ne znam kako nisi shvatio poentu mog komentara da je upravo ovo rijaliti i da treba da se presece,a ne da se ponavlja iz dana u dan !?!
Y

Yougourt

pre 21 dana

Sever hoće samo Miloja! I tako će i biti! Miloje je trener Zvezde!
N

Nažalost

pre 21 dana

Nije, nažalost neće biti, jer čim mediji krenu u Srbiji da pišu neke stvari to ide ka tome, ne zato što je to istina već zato što je to jedna vrsta pritiska kojoj retko ko uspe da se odupre. Niti je Milojević smenjen niti je Rijera potpisao ali neko ovde pumpa Rijeru, verovatno uprava, kako bi se što više pisalo o njemu i dobili par +, dok Miloju ruše moral da se čovek slomi i da se kaže nije on za ovo i svi nevini, trener kriv, ovaj naložen tamo me žele i to je medijski spin. Narod neinteligentan, mediji 21. Veka. Al shvatiće i običan narod vremenom snagu medija pa ćemo se i tome odupreti jednog dana.
ш

шуђи

pre 21 dana

мислиш ћацији са севера
Y

Yougourt

pre 21 dana

Rijeru gura Mocart u dilu sa menadzerima( bivši predsednik Zvezde) ! Nema od toga ništa

nele92

pre 21 dana

Свако ко прича ружно о Милоју није прави Звездаш.Играмо лоше,можда није највећи стручњак..Али чему вређање?За његову еру смо имали много радости,константно играње у Европи.Јесте имали смо среће више пута,али је он био на клупи.Можда и треба да оде,има ту свега,није он једини кривац.Ал да му вређате породицу,пљујете га како стигнете,то стварно не могу да разумем.
E

Eseks

pre 21 dana

Ja nigde nisam video da mu vredjaju porodicu,mada je sigurno bilo i toga.On ne zasluzuje vredjanje vec vecno postovanje zbog sve radosti koji nam je doneo..Mi kao narod imamo pamcenje zlatne ribice.Zaboravili smo sve pre 5 oktobra i sad nam se sve desava jos gore..Zaboravili smo da nas je jahao jedan diktator sa svojim pijavicama a sad nas ovi jos vise jasu...Ni u sportu nije izuzetak.Zasluzujemo sve sto nam se ko narodu desava jer smo talog i mulj sveta..Sve je to povezano sa sportom jer su nam i sport uzeli i unistili a miloje je samo zrtveno jagnje ni kriv ni duzan..Istorija pamti i miloje ce zlatnim slovima biti upisan u srcima svih zvezdasa.

nele92

pre 21 dana

@Eseks Тако је друже,пре Милоја смо били срећни кад прођемо сезону купања у Европи.Читао сам свакаквих коментара,да човек не поверује шта су људи у стању да напишу,психопате.

nele92

pre 21 dana

@Eseks Тако је друже,пре Милоја смо били срећни кад прођемо сезону купања у Европи.Читао сам свакаквих коментара,да човек не поверује шта су људи у стању да напишу,психопате.
!

!!!

pre 21 dana

Milojevic mora da se fokusira na prvenstvo , Mnogo rotiramo igrace, ne smemo vise da dozvolimo da zbog kikseva nas mediji ruse i pokrecu price o treneru non stop. A to ko je dao signal da se pise o novom treneru je sramota.
K

KG 1923

pre 21 dana

Poseta kao kada je u KG 1 500 gledalaca.
С

СРБ

pre 21 dana

Бјеж тамо шејтан те не однео. 32776.
S

Sombor

pre 21 dana

32700,za tebe.Samo su Stutgart i Betis imali vise i u LE i LK.A i ta cifra je za nekog nedostizna.
E

Etooo

pre 21 dana

Ono sto je hteo da kaze Milojevic zasto se smenjuje u sred sezone zar nije zasluzio malo postovanja da se provlaci non stop kroz medije? Da li je toliko tesko razumeti
E

Edo555

pre 21 dana

Gospodine Milojevicu svuda u svetu kad su losi rezultati postoje kritike javnosti i novinara.Sta da kaze Stankovic kojeg razvlace mesecima.Lepo je samo,kad se pobedjuje i hvali.Treba trpeti i kritike kad je losa igra bez obzira sto je bilo uspeha u predhodnom mandatu
Z

Zelen

pre 21 dana

Da je pametan klub da ponudi treneru petogidisnji ugovor u inat nekima iz komsiluka koji uglavnom mrze nas klub a hteli bi famoznu leprsavu igru kao za vreme Bahara pa da primimo 4 ili 5 golova u evropi strasno,,,,,
B

Bahar

pre 21 dana

Nikad nismo primili 4-5 golova kod Bahara...
G

Gostina

pre 21 dana

Evo i ja ti kazem kao navijac Zvezde a ne tvorza i njegovih neznalica sa sve tobom u stabu,odlazi i nikada vise nemoj da se vratis! Eto! Svaku tekmu razmisljam cime smo zasluzili da te gledamo kako nas zaj...vas sa kasnim izmenama,pogresnim istovremeno..dokle vise? Naravno da nam ne treba ni onaj polupani iz celja ali ti si za mene sa ovim nacinom obracanja,kao i tvoj vodja,bahato,zavrsio i mojoj CRVENOJ ZVEZDI! Putuj igumane i ne brini za manastir!
!

!

pre 21 dana

Tacno covek moze posle 2 vase recenice da zna na kojim mestima visite non stop i koliko ste naivni, da ne upotrebim neku tezu rec, nece mi odobriti komentar. Ti znas ko je njegov vodja, procitao si na sportklubu? Druze, pobedili smo danas Lil, skuplji tim od nas, covek kad procita tvoj komentar pomislio bi da smo izgubili 5:0. Idite da se lecite!
L

Lokna

pre 21 dana

Zvezdu drzava gura i osvaja joj titule ko god da je trener...
d

dr finansija

pre 21 dana

bas tako a ovaj glumi trenera a ne sme svog najboljeg igraca ( po njegovim recima) da pocne od pocetka !!
k

klica otpora

pre 21 dana

A sto ne dodjes u park malo? Zar nas se stidis? I mi smo lojalisti bas kao i ti.
?

?

pre 21 dana

Sta ima trener Zvezde da dolazi kod navijaca Partizana?
Z

Zelen

pre 21 dana

Xexexexe kako ovde ljudi bolesni iz komsiluka lupetaju cuujjjj igra nam bila losa a ovi francuzi nisu iz nase republicke lige i imaju jacu ekipu od nase itekako i samo smo mogli ovako tvrdo da pobedimo strasno ma trebali smo kao za vreme Bahara da igramo leprsavo pa da primimo 4 ili 5 golova iz kontre,,,,,koliko ljudi mrze nas klub ovo nije normalno a znas koliko ih bole dupe koje trener kluba samo da ga pljuju i blate,,,,,,
E

Emotivac

pre 21 dana

Tako je Miloje! Sve si lepo rekao. Vecina zeli da odes. Zato idi. Dao si kao sto kazes to malo klubu a ko bude dosao dace malo vise. Pravo u centar. Lepo si to formulisao. Nema potrebe za patetikom zaista. Hvala ti za sve ali vreme je. Povedi i upravu, nece nam nedostajati.
G

Gost Djape

pre 21 dana

Miloje ne duri se kao neko dete, razumem emotivnos i ljubav prema klubu, jer i mi svi volimo Zvezdu kao i ti, i zelimo joj sve najbolje. Ali osim ljubavi prema klubu to je i tvoj posao, pa gledaj to sa tog stanovista. Naprimer, ja radim kao menadzer u jednoj korporaciji, ulazem mnogo truda i rada da bi kompanija pozitivno poslovala, i da bi donosio profit u kompanisku kasu. Naravno kada kompaniski bord utvrdi da financije opadaju, odmah prestaje ljubav, i tapsanje po ramenu, nego se trazi uzrok loseg poslovanja. I naravno ona karika koja daje najslabije rezultate u upravnom lancu se menja, i svako je svestan toga, i pokusava da daje svoj maksimum. Nakon izvesnog vremena kada se ponovo menadzment uljuska u lovorikama pozitivnih rezultata, dolazi do prezasicenja, premora i pucanja lanca, sto prouzrokuje ponovnu custku. Tako ti je moj Miloje i u tvom poslu, moras da shvatis da nam rezultatski ne ide bas dobro u evropskim utakmicama, dobio nas je Pafos u kvalifikacijama za LS sa dve uigrane akcije, posle u LE smo bili kao pogubljeni, pola godine ne zna se ko igra koju poziciju, kao i u ovoj utakmici danas. Handel igra desetku, a ti imas 3 desetke u timu, dve na klupi i jedna ti igra krilo. Razumem ako nemas opcije, ali po meni ti si u ovoj utakmici sa izborom igraca vise isao na to da ne primis gol nego da ga zabijes. Srecom zavrsilo se kako se zavrsilo. Sto se tice tvog posla to je do uprave kako sam vec naveo kako je to za nas ostale, uradio si za Zvezdu najbolje sto si umeo. Neki vide u tebi buducnost neki ne, Bog zna ko je od nas u pravu, ali ako se stvari ne rese na vreme onda posledice mogu biti jos katastrofalnije, naprimer u domacem prvenstvu Partizan je preuzeo prvu poziciju, jeste da imamo utakmicu manje, ali to je macka u dzaku. Zato uprava treba da odluci da li ti daje poverenje i da li je zadovoljna sa rezultatima, ili joj je potrebna sveza krv koja ce to sve da prodrma.
M

Menadzer u velikoj korporaciji xd

pre 21 dana

Ti si sigurno menadzer a pises "kompaniski" i to vise puta. Menadzer u bilo kakvoj iole ozbiljnoj firmi mora biti barem elementarno pismen.
G

Gost Djape

pre 21 dana

Izvini druze zivim u inostranstvu, ovde niko nikome ne cekira pravopis nego znanje struci. Pozdrav i hvala ti sto mi pomazes da se opismenim. Mislim da mojim tekstom nisam nikoga uvredio, samo sam pokusao da objasnim kako stvari stoje u biznisu, nema ljubavi, niti sentimentalnosti, samo se rezultati gledaju. Imam vec duze vreme zelju da se vratim, ali takvi kao ti me opominji da se neke stvari tamo nikada nece promenuti. A ti druze izvini ako sam te necim uvredio.
D

Derbi 4:0

pre 21 dana

A gde su sad oni sto su terali Miloja i Terzu iz kluba pre samo 4-5 sati,nesto ih nema sad da se jave...🤫
G

Grobarcina Bre Pravi

pre 21 dana

Realano Zvezdasi on vam je limitiran trener ali najrealanije

Veljko Ilic

pre 21 dana

Najjaci ovi sto brane Miloja,da nije onaj napravio penal i gol ne bi dali do sutra.Igra je katastrofa ,Rezultati pokazuju i posecenost utakmica.
H

Hunter4417

pre 21 dana

Mi navijači dobro znamo zašto igra trenutno ne funkcioniše i jasno je da Miloje za to nije kriv. Niko me nikada neće ubediti da Miloje nije vrhunski trener — naprotiv, jedan je od najboljih u Evropi, taktičar svetskog ranga. Umesto što uvek verujemo da je neki stranac bolji (videlo smo Bahara na delu, a nije ga bilo briga nimalo za lose rezulate), vreme je da pokažemo malo više vere u naše ljude.
V

Vikktor

pre 21 dana

Miloje mogu samo da te mrze! Hvala ti za sve i siguran sam da ćeš nam doneti još mnogo radosti!

Satoru Gojo

pre 21 dana

Iako ne volim fudbal koji forsira Miloje, odajem mu priznanje što se ovakvim izjavama suprotstavlja na neki način upravi jer se zna da se po nalogu nekih objavljuju tekstovi protiv njega.

Satoru Gojo

pre 21 dana

Ovom izjavom direktno je poslao poruku upravi. "Imate moju ostavku na stolu" - neće više da trpi neke stvari. Ako ima neko bolji, neka ga pronađu. On je trener takav kakav je, bolje ne ume, ali neće više prećutkivati na stvari koje mu smetaju.

Djuke

pre 21 dana

Neki ovde misle da sve znaju bolje id trenera,te ovaj ne moze na kevoj,te onaj nije za desno,onsj nije za ovo,nije za ono. Mislim da su neki ivde oresli sve granice postovanja i pristojnosti. Ako ste dobili pravo da komentarisete sportski dogadjaj ,niste dobili pravo da vredjate, ponizavate,ucite poslu nekog u cemu niste sposobni. Miloje trener Zvezde koji je dobio poverenje kluba, i samo klub mize da ga smeni,ne novimari. I dobro da im je rekao sve u lice,novinar ce lako da ti upropasti karijeru,zbog toga razumem njegovou teakciju i ne zameram mu. Trpeo je covek danima ,te selektor,te nece biti selektor,te nije vise za Zvezdu,nema vise energije i slicne gluposti Splet okolnosti,losi rezultati u LE,promena u strucnom stabu,povrede,prodaje,kupovine nespremnih i sumnjivih kvaliteta igraca,sve to utice na njega I sada je s pravim dao oduska sebi i sasuo u lice onima koji su mu zagorcavali zivot. I zato ne zamerite ,covek je od krvi i mesa,nije kamen Ne daj se Miloje,bori se,ne dozvoli da te pobede losi ljudi,samo napred
P

Protok

pre 21 dana

Nisi ovako patetisao kad si radio Baharu iza ledja i kad ti je vojnik Rodic doneo novi ugovor?
R

Rtzs

pre 21 dana

Zvezda je prerasla Miloja.
P

Podrska

pre 21 dana

PUNA PODRSKA ZA MILOJA,TERZU I UPRAVU OD SVIH PRAVIH ZVEZDASA!
R

Ridole

pre 21 dana

Cuj ovog
Š

Šiljokuran

pre 21 dana

Dolaskom VLADANA MILOJEVIĆA počeo je uspon Zvezde, nastavljen Dejanom Stankovićem, njegovim odlaskom osvojena titula i kup sa trenerom MILOŠEM Milojević em. Čovek koji je osvojio duplu krunu još tokom prvenstva nao je da će biti smenjen jer su dogovorili dolazak VELIKOG trenera BAHARA iz Izraela, kada nismo bili prvi još tokom jeseni daj da vratimo MILOJA da nas spasi. Iako je imao dogovor sa Čukarički vratio se ponovo i Zvezda ulazila u ligu šampiona i evrope.Jel doktor rekao da je to tada bio najbolji tim posle Barija a njega je vodio VLADAN. Zato ne treba da se dovodi u pitanje opstanak MILOJA. Ko je RIJERA koga je on trenirao, zar je CELJE rang Zvezde. Celje ako izgubi u prvenstvu nije problem a kod nas je frka. Lepo mu je Dejan KELHAR čovek koji je sa Zvezdom osvojio titulu sa trenerom Slavišom Stojanović em posle višegodišnje dominacije Partizana da je u Zvezdi pritisak veliki i ako nije sposoban da to izdrži da ne ide. Koliko se sećam da je Bahar posle povratka u Izrael dva puta smenjen. Zato Milojević ostaj u Zvezdi i ti dovodi igrače i ne dozvoli da ti Terzić sve rasproda što vredi ili ti podnesi ostavku i ne dozvoli da te razapinju. Terzić je bio dobar u OFK dok je bilo da se prodaje a kada je sve rasprodato i otišao, tako će i sa Zvezdom ode kum ode i on.
H

Hvala Terzi

pre 21 dana

Pre nego sto svi krenete da spinujete i botujete protiv Terzica jeste li se zapitali ZASTO smo morali da prodajemo mlade igrace,pa zato sto nismo usli u LS i morali smo da nadoknadimo 60-70 mil koje bi zaradili ulaskom u LS! To je moralo da se uradi da bi klub Preziveo sezonu! Tako da nije Terzica da nas stalno cupa i izvaci iz nevolja prodajom igraca,Zvezda bi sad igrala drugu ligu a titula i LS bi bila samo san! Hvala Terzicu do neba,kako je bilo pre njega a kako je sad...nebo i zemlja!
Р

Реално

pre 21 dana

Милоје, ти си легенда Звезде. Шта год да буде то и остајеш!!!
M

Motiv

pre 21 dana

Gledam konferenciju i pitanje da li imate motiv? Pitati jednog deliju ili grobara ili bilo kog navijača na svetu koji voli svoj klub, čoveka kao Miloje koji je deo Zvezde kao i svi mi koji za nju navijamo da li ima motiv, bezobrazno, nezrelo, neukusno. Svako od navijača kluba koji voli i za koji navija motiv ni ne treba za taj klub, svi jedva čekamo da utakmica počne, taj zvižduk, prvi gol, koš ili šta god bilo za koji klub da se navija, godinama i celog života dok ste živi. Miloje je Zvezdin navijač pre svega i provocirate ga bez potrebe, vi koji mu niste ni do kolena, nek je Miloje tebi i tvojoj porodici zdravlja i sreće, ostao ili otišao, budi srećan, Zvezda je život ovi ostali su sitnice.
H

Hoax

pre 21 dana

Druze, ne postoje samo Delije i Grobari u ovoj zemlji...
M

Motiv

pre 21 dana

U pravu si, ima možda još po neki živi navijač SK Jugoslavije i BSK-a
L

LEGENDA!

pre 21 dana

MILOJEVIC VLADAN !!!
R

Realno12

pre 21 dana

Usta moja hvalite me...a sta je to toliko uradio,pobeda nad nekim klubovima? Pa raspali partizan samo 18 mesta iza zvezde na uefa rankingu,a već treću za redom neigra ni jedno takmičenje.. al kada je igrao bar prezimi...
G

GeOs

pre 21 dana

Opste je poznato kako Partizan prezimljava. Ucinio je to cak 6 puta u svojoj 80 godina dugoj istoriji.
R

Rijera

pre 21 dana

Ajde pali demagog, dozvolio si da nemas spiceve i dalje ti nije jasno, tripujete da imate tim a busni ste samo tako, jedino golman odradjuje platu...nadam se da Rijera nece dozvoliti da mu drugi kroje tim, po tome je bar poznat
e

ej...

pre 21 dana

Bravo za Komentar baš sam nešto slično hteo da napišem
K

Kill bill

pre 21 dana

Sve je Miloju jasno, zato i ide... A ovi što komentarišu su teške neznalice
Z

Zelen

pre 21 dana

Taj izmisljeni Rijera od novinara iz komsiluka nikada nece biti novi trener Cz a ako neko zameni Miloja na zimu ili na leto to ce biti domaći trener,,,,,,
S

Severna strana.

pre 21 dana

Milojevic malo posle konferencije izjavi da ima punu podrsku Terze a da ga iz kluba teraju pojedini navijaci i novinari,a botovi ovde pisu Terza ne zeli Milojevica u Zvezdi haha, neverovatno kakvih ljudi ima!🤦
G

Gost zz

pre 21 dana

A šta je to toliko uradio,na uefa
V

Vladan96

pre 21 dana

U pravu je! Sramota da se na ovakav način ponaša prema sad već IKONI kluba. A čovjek je uradio MNOGO! Volio bih da ostane do zime, dobije svaku tekmu (uz X sa Celtom), u EL osigura europsko proljeće i tako pokaže još jednom svoju veličinu! A onda na vrhuncu da ode, zbog sebe. Da nađe mir u manje stresnom okruženju i nastavi ostvarivati sjajne rezultate. Ostao ili ne; hvala ti Vladane!!!!! (Ja sam ga zvao Zvezdin Čolo Simeone😎)
Z

Zelen

pre 21 dana

Pa trener sigurno ostaje do zime bas zbog evrope a pusti ti sta kazu famozni novinari iz komsiluka koji su jedva cekali da od nekog izgubimo u prvenstvu,,,,,
P

Prodigy CZ

pre 21 dana

Ljut je što uprava nije stala iza njega,već su pustili da ga razvlače po medijima...treba ga razumeti,nakupilo se pritiska,al jbg,to je Zvezda,ne živi se od stare slave...zadnju Zvezdinu utakmicu koju sam odgledao je sa Lehom,pre početka meča sa Pafosom sam ugasio TV kad sam video Olajinku u sastavu...Ne može niko da ospori da nas je Miloje izvukao iz blata,to su činjenice,ali mislim da nema šta više da ponudi Zvezdi,nešto slično kao u košarci sa Radonjićem.
D

Darko Zakanj

pre 21 dana

Sad Miloje ostani itd...a da Marko nije pogodijo onaj penal bilo bi ko i juče...
H

Hibernian

pre 21 dana

Citam ovde komentare i cudom ne mogu da se nacudim kako strucnjaci iz fotelja lupetaju napamet neke stvari koje ne znaju u opste! Kazu oce Terza da "otera" Milojevica iz kluba bla bla...itd A sam Milojevic izjavi pre samo pola sata da ga NOVINARI teraju iz kluba a ne Uprava ili bilo ko drugi! Prosto neverovatno kako ljudi sire neistine preko interneta!
В

Владимир

pre 21 dana

Па, ваљда ти је јасно ко је Терза
H

Hunter4417

pre 21 dana

Pamtim 2011, 2012, tako da hvala Miloje!
M

Miloje ostani

pre 21 dana

Ostani Miloje!!!
j

jan

pre 21 dana

Mi smo bolesna nacija,ako nas neko ne pritiska,onda mi moramo sami sebe,a ti sto zele da Milojevic ode,ti isti pre podne mrze sami sve,a popodne sve ostale.Tako su isto oterali i Blagojevica,on covek izvukao maximum iz one dece,oni prosecni igraci,neiskusni,vecina njih nije ni igrala seniorski fudbal.Kod nas u Srbiji bi trebalo bar na 10 god zakonom zabraniti bavljenje fudbalom.

Mutombo

pre 21 dana

Ovakvu konferenciju ne sme da ima Zvezdin trener. Sramota za Miloja. Nema potrebe da se ljuti na navijače, već na upravu koja mu je prodala sve igrače koje je neko hteo da kupi. Moj omiljeni igrač je Mića Ivanić, ali nikako na levom krilu. Mogao je ako nema koga da upari po levoj strani Tiknizijana i Nikolu Stankovića, ili Avdića i Tiknizijana. Ovakvom taktikom imali smo Handela očajnog na poziciji 10-ke i Ivanića lošeg na krilu. Dobismo utakmicu srećno, baš kao što smo nesrećno remizirali sa Seltikom i izgubili od Porta. Bodovno smo ispunili cilj, to su 4 boda iz 4 jako teške utakmice. Hvala Miloju za sve što je uradio sa Zvezdom, ali je ove sezone baš jako loš.
Z

Zvezda 91

pre 21 dana

Ti sto to zele to su neznalice !
V

Vile sampion izraziti favorit

pre 21 dana

Sve je istina sta si rekao i iz srca si rekao i neka si rekao! Ali Milojevicu nisi smeo da cutis Terzicu kada ti je rasprodavao tim, kada ti je uvaljivao koske i vruc krompir. Svaki put kada je bila frka Terzic je pobegao kao poslednja p...a a tebe i klub ostavljao na cedilu da vadite njegove fleke a prvi je kada treba da se hvali, pohvali, kupi deci nov stan, placa proputovanja po svetu e tu je prvi! Ako volis Zvezdu tada si trebao u klinc sa njim! Siguran sam da volis Zvezdu i da si posten covek ali da si cutao jesi! Sto se mene licno tice i moje porodice sutra bih voleo da te vidim na mestu direktora Zvezde ili sportskog direktora! Nisu ti novinari krivi znas i sam da te Terzic namesta preko njih, kao sto je svakog drugog namestio u svakoj sveri zivota. Ziv ti nama bio i dugo ostao u svojoj i nasoj Zvezdi, ti si jedan od nas ti nas clan porodice a sa Terzicem ce se pravi Zvezdasi vrlo brzo raskusurati! Udario je na tebe a to ne moze, ti si Miloje jedan od nas, on nikada nije niti ce biti!
D

Dragos KV

pre 21 dana

U pravu si druze.Koliko sutra ocekujem da se oglasi generalni direktor,obicno se pojavi u "lepim danima".Od Pafosa ga nema nigde a mogao bi i on da odgovara na razna pitanja...npr.stanje duga kluba,odgovornost za veliki broj promasenih pojacanja u zadnje dve-tri godine,zasto klub tavori uprkos vecim ulaganjima itd...itd
G

GABI GO

pre 21 dana

Oce ljudi da gledaju i lepršav fudbal ali taj fudbal zvezda ne moze da igra u Evropi . Videli smo taj pokusaj sa baharom . Takav fudbal moze da igra 10 timova . Podrška miloju

Kalif umesto kalifa

pre 21 dana

Niko ne traži lepršav fudbal, ali traži borbenost i neko znanje shodno budžetu. Jel realno da mi iz akcije tri na tri dođemo do protivničkog šesnaesterca i da onda u tri poteza vratimo loptu do našeg šesnaesterca. Ispade samo golman ima herca da uputi loptu napred.
T

Tačno

pre 21 dana

U pravu je Miloje, takav smo narod, nikakav, on čovek zaslužuje u najmanju ruku da bude menadžer, da sam bira igrače, da bude alfa i omega Zvezde, jer mi je za života jedino u njegovom mandatu Zvezda pružila iole neku radost za svu ljubav, 94 sam godište ne pamtim Bari, a ovakvoj Zvezdi gde se peru pare iz sezone u sezonu prodaju klinci i glavni igrači a dovode Babike i Milsoni, gde nema nikakvog kvaliteta ni Gvardiola ne bi pomogao i onda ga vi novinari smenjujete i pišete raznorazne tekstove nema Zvezdi pomoći u ovoj fudbalskoj mafiji, kao ni svakom drugom klubu u Srbiji, fudbal nam je tužan fudbalski radnici još tužniji.
@

@tačno

pre 21 dana

Ti mozda jesi takav, nikakav ali ne stavljaj narod u taj kos. Lik se lize sa licem sa poternice i njegovim potrckom iz stranke a ti kazes da smo los narod. Oni su losi a narod ne diraj.
Z

Zvorko

pre 21 dana

Da dovodi igrace tipa Dalsio kog je on trazio?Na osnovu cega ce on da dovodi igrace?Jel on trenirao ekipe po Spaniji i Portugala na primer pa je upoznat s takvim igracima?Trenirao na kipru i u saudijskoj arabiji.Odakle ljudima pretpostavka da bi znao to da radi,da hoce,da ima vremena? Otkud ti znas da on i nije trazio Babiku na primer,koji je igrao na Kipru?
T

Tačno

pre 21 dana

A svakako je kompatabilniji od Mitra Mrkele, koga je Mrkela trenirao i gde je igrao? Mitar Mrkela sportski direktor ej
P

Power on the north

pre 21 dana

Ti znas da te prave delije cene i postuju do koske ti si nas!!Nemoj da te teraju ove sitne duše ti si nas trener i bices!!!Ljudi nisu svesni koliko on balansira i nesto uvek uradi,a prodaju mu igrace,pa serviraju nove bez pitanja,a on cuti i radi koliko moze izvuce maksimum neki!!!Cemu smena????Izgubio od Porta i Vojvodine posle 100 utakmica!!!Miloje mora da ostane i tacka.On najbolje zna da posle ovoga dovede navijacee u trans i proleće u Evropi opet mirise!!!Timovi Lil,Seltik,Porto i Braga su bolji od pola u L.Š.!!!
D

Dalibor CZ

pre 21 dana

Zašto je dozvolio da mora stalno da balansira i da mu stalno serviraju nove igrače?
D

Dragos KV

pre 21 dana

27.novembra prosle godine protiv Stutgarta i evo godinu dana kasnije protiv Lila u prvih 11 za Zvezdu su nastupila 4 ista igraca. SEOL,KRUNIC,IVANIC,ELSNIK...Pametnom dosta.
Л

Лаик

pre 21 dana

Три врсте људи на порталима и друштвеним мрежама. 1. Немачи појма приватно, али на друштвеним мрежама су "храбри" 2. "Стручњаци, скаути, тренери" и остала боранија 3. Сви они којима је Црвена звезда набила неизлечиве комплексе
1

1389лб

pre 21 dana

У коју групу ти спадаш?
Л

Лаик

pre 21 dana

У лаике што воле да гађају директно у вашу сујету. Као Дарко Панчев 1991.

Miki

pre 21 dana

Milojević je najmanje kriv za slabe igre CZ, jer nije imao igrače za bolje. Veoma je zaslužan za mnoge uspehe tima. Po meni ne treba da ide! Nikako! Ako se to desi, naslednik neće ništa uraditi bez dovođenja 4 - 5 igrača a što bi Milojević još bolje uradio!
Z

Zvezda padalica

pre 21 dana

Miloju novi, dozivotni ugovor.
С

Стат55

pre 21 dana

Па ето, баш због оваквих изјава мора да оде. Тако је било и у првом мандату, када је почео да иронише, да просипа жуч и цинизам, свађа се са новинарима и остало, требало је и тада да оде барем три месеца пре него што је заиста отишао. Остварио је велике успехе са Звездом и то нико не може да му оспори, али очигледно не може више да се избори са ситуацијом и притиском и екипа му не личи ни на шта и мука је гледати га како бесно даје ове циничне изјаве и то је то. Није Звезда никоме ништа дужна на конто старих успеха, он је био пристојно плаћен за посао који је радио, ето и та бесмислена изјава како је дошао у Звезду када нико други није хтео, то је исто за отказ. Хајде, хвала за све и пуно среће у наставку каријере.
d

d. g.

pre 21 dana

Milojević mirno odgovara na bezobrazna pitanja novinara i ne svađa se sa njima.
J

Jagos036

pre 21 dana

Jedan radnik na minimalcu u nasoj zemlji koji trpi sve i svasta na poslu ne moze godisnje da zaradi 10.000eu a ovde pojedine panjine zaradjuju istu sumu za nedelju dana i gospoda ne moze od letos da se spremi i da trci i bori se ako vec nema kvaliteta.Pa zamisli da odes na posao i ne radis bas nista.
S

Saša_PFC

pre 21 dana

Pružio je C.Zvezdi ono sto nikada ni jedan trener nece uspeti....gubili su utakmice teniskim rezultatima0:6-1-6 i to mora biti upisano najcrnjim i najdebljim slovima u istoriji kluba.Ako će da mu bude uspesan mandat u C.Zvezdi sto ima dve pobede u LŠ onda sliku Ljupka Petrovica izbaciti sa stadiona i njegovu sliku uramiti i staviti pored Terzine da blistaju.Nikada i bas nikada losiji fudbal C.Zvezda nije igrla osim kada je Arandjelovacki bunkeras bio trener ovog kluba.Pobedjivali su C.Zvezdu omladinska sekcija Arsenala i to u Beogradu,ekipe koje su potcenjivale toliko C.Zvezdu da su igrale u sastavu takvom da su samo u toj utakmici nastupili i nikada vise.Pojedinim igracima protivnickih timova su bile jedine utakmice protiv C.ZvezdeUostalom trener koji je sve gde je radio dobijao je otkaz zbog losih rezultata tako da su neke ekipe ispadale iz lige..kada nije mogao da napravi rezultat na Kipru....sta reci onda o takvom treneru.Nemojte da spominjete ulazak u LŠ jer kako ste igrali bolje da niste ni ulazili u to takmicenje....uostalom imala je C.Zvezda i trenera bez trenerske skole i licence(Prosinecki)pa je osvajao titule u Srbiji tako da je njegov uspeh u domacem prvenstvu jednak statistickoj gresci.Šta reci o treneru koji je u C.Zvezdi za sve ove godine ucestvovao u stvaranju 2.igrca na kojima je klub zaradio nevi veci novac ostalo je sve zanemarljivo.Jednom je Zvezdina zvezda Pižon izjavio da je bilo nezamislivo da C.Zvezda izgubi 0:3...sta imamo kod Arandjelovackog bukerasa....0:6-1:6-0:5-1:5-1:4
P

Pop2

pre 21 dana

Reci cu samo jedno: VLADAN MILOJEVIC pise se velikim i zlatnim slovima!
I

Iron

pre 21 dana

Ako ga smene uzeće nam grobari titulu...
M

M becks

pre 21 dana

Lako je nuditi ostavku, a znati da ona neće biti prihvacena. Daj ti neopozivu ostavku. Ovaj je drugi Piksi. Ne možeš ga ni motkom oterati iz fotelje.
N

Nokia c5-03

pre 21 dana

Na današnji dan Miloje je doneo dve velike pobede Zvezdi, na Marakani su pali Liverpul i danas Lil. Od mene ima veliki respekt, ostao trener ili ne!
S

S.T.A.L.K.E.R.

pre 21 dana

Bojim se da mnogi u komentarima ne razumeju. Nije ovo zbog botova i navijača. Ovo je upućeno upravi. Indirektno. Jer Miloje ne želi da pravi skandal i štetu Zvezdi i igračima. Ali vrlo dobro zna ko mu radi iza leđa, ko mu sprema omču i po čijem se nalogu puštaju tekstovi. Između redova, radio sam za Zvezdu sve što je trebalo, ćutao, trpeo, gledao kako mu Terza ko dete lego kocke sklapa i rastura ekipu. A sada ga puštaju niz vodu i poturaju kao žrtvenog jarca.

Biljana Prvulovic

pre 21 dana

VELIKO BRAVO ZA KOMENTAR!!! NAPOKON NEKO SA IQ IZNAD BROJA CIPELA I KOME NE PLAĆA TATA RAČUN ZA TELEFON SA KOGA KUCA PORUKE!

Fear The Beard

pre 21 dana

Vrlo emotivna konferencija,sad sam odgledao....Malo se stvari shvataju drugacije.Miloju hvala za sve, mitske stvari je napravio,zasluzuje sve pocasti,fanfare i oprostaj pred 50 hiljada ljudi.Ali,kao sto sam pisao,uz nacin na koji Madjija "madjija" i vodi klub,Zvezdi treba drugacije profilisan trener.Milojev fudbal je prolazio kada je klub bio drugaciji,imao igrace drigacijeg profila Sada,sa ovima,treba drugaciji trener.Nista licno.Real uzme titulu sa Kapelom,pa ga menja,nije to to.Nista licno.Pa i svako od vas,da kupi novog Audija,pa ne biste dali komsiji u garazi da ga opravlja,koji je ucio na Zastavi,vec bi dali auto licenciranom servisu,jel tako?Ako na nekog Miloje treba da bude ljut,to je Madjija.Nisu novinari izmislili Rijeru,vec su to insajderske informacije iz kluba.Madjija je ukanalio Miloja,sa transferima,sa kontaktiranjem Rijere.Ali,Miloje mora i na sebe da bude ljut,znao je s kim ide u kolo.Niko ne sumnja u namere Miloja,njegovu ljubav prema Zvezdi.Ali,ovo je posao.Kao sto je bilo ocigledno da Sferopulos koji je metlao Zoca,mora da ode,tako je ocigledno da za dalji napredak mora da ode Madjija,a dok se to ne desi,uz ovakvo vodjenje kluba,mora da dodje drugaciji tip trenera.I opet skrecemo sa teme.Niko da izadje i objasni zasto i kako se dovode silni promasaji,koliki je dug,zasto nazadujemo,to nora Madjija da objasni.A Miloje,kad prestane da se ljuti,da razmisli zasto mu igraci crkavaju nakon dva jaca sprinta.Dakle,nista licnoZvezda iznad svih.
S

Sponzori igokeje

pre 21 dana

Na konferenciji provociraju namerno Milojevica i teraju ga iz Zvezde..Sramota!
d

d. g.

pre 21 dana

Dao je pravi odgovor svima koji ga ruše. To su pre svega novinari. Strašno je koliko nemate poštovanja prema Milojeviću. Mediji ga smenjuju, dovode zamenu, određuju platu... Nisu navijači toliko za njegovu smenu, posebno na ovaj način. Pomenuo je i vas i to potpuno opravdano.

Fear The Beard

pre 21 dana

Nisu novinari izmislili Rijeru,Madjija ga je konraktirao,medijii samo prenose insajderske vesti.Drugo je sto Miloje cuti Madjiji na sve.Cuti mu sto mu pravi hrkljus transfere,cuti mu jer ga pusta niz vodu,trazi drugog....
Z

Zvorko

pre 21 dana

Pazi,nzm jel su ga i pre kontaktirali i pratili.Prvi put da sam ja primetio da novinari forsiraju Rijeru,je kad je njegov agent bio pitan u podkast inkubatoru o tome da li bi zvezda bila dobar naredni klub za Rijeru,gde je rekao da bi svakom treneru na pocetku karijere zvezda ili bilo koji klub iz velike cetvorke bili sjajan klub,i onda je on dao intervju za mocart par dana kasnije gde je rekao da ne moze da kaze trenutno ni da ce biti,ni da nece,jer ne zna.I odjednom je cela ta prica oko Rijere eksplodirala.I kasnije su izasle i vesti da mu je ponudjen ugovor,i da je preko posrednika kontaktiran direktor Celja.
A

Asad

pre 21 dana

VLADAN MILOJEVIĆ TRENER FUDBALSKOG KUBA CRVENA ZVEZDA!!!!!!
A

Astro Castro

pre 21 dana

Kubanac.
U

U prolazu

pre 21 dana

Mogu samo da zamislom kakva bi pljuvacina bila da je Zvezda izgubila. Ali i pored pobjede opet se javljaju strucnjaci. Te nema igre,te los ovaj ,los onaj. Miloje care ova konferencija veceras je bila preemotivna. Sjajna. Ne slusaj sitne duse. Ostani!!!
6

62627

pre 21 dana

Zelimo da odes fudbal je napredovao ovo je samo plod srece nikakve taktike nicega
g

gost1978

pre 21 dana

koja patetika, petparacka prica
P

Petar123@

pre 21 dana

Legenda Zvezde. Njegova dostignuća tek treba neko da dostigne ako dostigne uskoro uopšte.
M

Mirko55

pre 21 dana

“Mojne tako teatralno Gojko”-Munje

Usput

pre 21 dana

" Pronađi sebe u kordinatnom sistemu konfuzije " - takođe Munje.
M

MMmama

pre 21 dana

ostani milojeeee!!! Vidjeli smo prošli put kako smo prošli bez tebee
s

sdaf

pre 21 dana

Мислиш три титуле и два пролећа у Европи са Дејаном Станковићем или дупла круна без пораза са Милошем Милојевићем?
Z

ZvezdasSrb

pre 21 dana

Neka poslusaju navijaci zvezde konferenciju , novinari se prave naivni kao nisu ga smenjivali nisu pravili pricu i ankete o novom treneru , Dva sata pre utakmice ide sa jednog portala vest kako je to posledna utakmica Milojevica, A trenere Partizana u medijima niko ne smenjuje nedeljama i nedeljama, Obradovica niko ne dira npr A navijaci zvezde umesto da stanu na stranu Milojevica oni su njega izdali... Ne zasluzuju navijaci nista nemaju postovanja prema Milojevicu nemaju nikakvo postovanje
N

Niko ga nije izdao

pre 21 dana

sam je sebe izdao time sto klima glavom Terzicu i nema svoje JA!!!
P

PITANJE

pre 21 dana

Ja sam za to da Žoc ode iz Partizana. Ali pogledajmo ovo ovako, Žejko Obradović van zlatnog doba ekonomskog tigra: 9 titula Evrolige, s reprezentacijom šampion planete, Evrope, olimpijsko srebro i generalno još mnogo toga. A šta, uz dužno poštovanje, osvojeno ima Vladan Milojević van zlatnog doba ekonomskog tigra?
A

Ajdeviseee

pre 20 dana

Ekonomski tigar, tvorza, cacad itd itd… Jel se ne osecate malo priglupim kad koristite takve reci? Zar ne mislite da ste izlizani vise sa tim frazama, SMARATE. Razumem da ste nezadovoljni politickom situacijom, svi smo, i razumem da je to sve usko povezano sa sportom, ali dajte bre vise. Kakve to veze ima sa Vladanom Milojevicem? Jel se ikad zahvaljivao nekom iz drzavnih organa ? Nikad, za razliku od velikih opozicionara iz drugog tabora….
s

sramota

pre 21 dana

takav cirkus na konferenciji ne sme da pravi jedan trener cz ko god da je u pitanju!
r

rtari

pre 21 dana

Sta je to rekao Milojevic a da nije tacno ? On je postavio temelje za osam titula i valjda sest kupova i devet uzastopnih ucesca u Evropi.Imajte bar malo postovanja prema Milojevicu.Siguran sam da pravi navijaci zele da on ostane u Zvezdi za razliku od grobara koji to ne zele iz dobro poznatih razloga !