Komentari na vest

Iliev uzvraća Terziću: Kad je Partizan vukao, Zvezde nigde nije bilo

S

Smislov

pre preko 2 godine

Zar nam baš nijedan bod od titule iz Barija, nije uračunat ove godine. Nije to bilo tako davno.
R

Reč je reč

pre preko 2 godine

Treba izracunati ko je više bodova osvojio od osnivanja klubova a ne od raspada jugoslavije.Ako se ne racuna koeficijent više od pet godina unazad čemu onda ove izjave tipa šta je bilo pre 30 godina.Ako već hoće da racunaju toliko unazad ovda nek racunaju od perioda kada je Srbija postala samo Srbija a ne tamo neke Jugoslavije i Srbije i Crne Gore.Ako baš insistiraju onda treba da se vratimo na osnivanje klubova pa da nema pozivanja samo na periode kada je neko imao veći uticaj u tom periodu.U prevodu ovo je klasičan spin Partizana i pozivanje na neka davno prosla vremena kada su i.oni doprinosili tom koeficijentu od kog nazalost niko nije imao nikakve koristi baš iz razloga što su osvojili nebitan broj bodova.
P

Poppaaaa

pre preko 2 godine

Ako ćemo pošteno Partizan je osvojio 6, a Zvezda 30 bodova u pomenitim periodima, a imena rivala protiv kojih su naša 2 kluba igrala ne mogu da se porede. Jednom rečenicom hoću da kažem da je to dokaz da je tih godina Partizan osvajao titule nameštanjem utakmica što je priznao i njihov bivši trener Lotar Mateus. Usput, u derbijima tih godina Zvezda je stalno pobeđivala. Setimo se utakmice na Marakani 4:1.
G

Gost101

pre preko 2 godine

Na zalost, mislim da će ta pozicija biti kratkog daha, ukoliko neko treći ne dođe i ne povuče takođe. Dva kluba, poput Zvezde i Partizana neće dugo moći da održe Srbiju među prvih 15. Realno je i da naša liga nije među prvih 15 u Evropi, odnosno da je ovo rezultat srećnih okolnosti. Kada se uveća broj srpskih klubova u Evropi na 5, odmah će se to odraziti i na koeficijentu. Daj Bože da Srbija ima i 4 kluba na proljeće u Evropi, ali stvarno sam skeptičan. Što se tiče komentara iz oba tabora, mislim da smo već na sve ovo navikli. Standardni dio priče.
G

Gost09

pre preko 2 godine

Bez koncentracije kvaliteta na max 12 klubova nema ni napretka...smanjenje lige za prosperitet lige.
r

re:gost09

pre preko 2 godine

Slažem se, mada bih ja čak to sveo na 10 i igrao četvorokružni sistem. Jedan tim ispadne a predzadnji ide u razgravanje.
K

Kon

pre preko 2 godine

Mislim da je dr. Alfa zakuvava da bi zataškao stvarne probleme koje ima C. Zvezda i on lično. Ponaša se kao pas koji je sateran u ćošak i reži na sve živo.
K

Koeficijent

pre preko 2 godine

Mislim da je Terza u pravu, da znate da čitate pročitali bo to na netu i videli šta je istina.
A

Alo decko

pre preko 2 godine

Prosto neverovatno da sa ovako skromnim intelektualnim kapacitetima konacno da potpuno ok izjavu, osim onog dela gde naglasava da postuje Terzica. Pa njega ni najgluplji navijaci zvezde ne postuju. Sta tu ima da se postuje? Ogavna je i uprava partizana, ali ovo stvorenje poltronska gnjida nema konkurenciju.

misookrneta@gmail.com

pre preko 2 godine

CANNE Pa ljudi ko je ovde prvi napravio saopstenje (ide pred skupstinu)? Sto se onda cudite kad im netko odgovori
d

dr.mr.terzaa

pre preko 2 godine

Zaboravili oni dobri moj ivice 1o godina kad prvo kolo nisu mogli da prodju.Isto kao sto zaboravili za 3 dana da im dug 70+ milki sa sve 2 lige sampiona i 3 le + marfin i agro banka od 22 miliona.Aj sad zajedno sa doktorom da povucete posto volite, zna se sta
n

nebo

pre preko 2 godine

Jesu pominjali neke pare mozda??
Z

ZDj

pre preko 2 godine

Mozda je Partizan malo i povukao ali nikakve koristi od toga nije bilo.
С

Спортска буржоазија

pre preko 2 godine

Док се навијачи препиру ко је бољи, овима из управа који их хушкају једне на друге су џепови све пунији.
G

Grga Cvarak

pre preko 2 godine

Na stranu to ko je Iliev – meni se licno smucio sa svojim "bombama" i nepismenoscu koja naprosto zraci iz njega svaki put kad progovori – ali ovde je konkretno rekao kako jeste. Vjerovatno njegova najpametnija izjava koju je do sad dao. Pri tome je za divno cudo ostao i kulturan i nije nikoga uvrijedio (kao ovi iz suprotnog tabora) nego se fino samo pozvao na statistiku koja jasno kaze da bez ZAJEDNICKOG rada i truda NEMA koeficijenta za srpski fudbal. Partizan je vise vukao od osamostaljenja pa do unazad 5 godina, Zvezda vise vuce u zadnjih 5 godina. Pa, nismo zivotinje, ljudi smo valjda – zasto je problem priznati ono sto je ocigledno i statisticki lako provjerljivo? Najmanje je vazno ko za koga navija ako cemo svjesno da lazemo i potpirujemo mrznju. Kao navijac Partizana kazem, uvijek mi je drazi posten Zvezdas nego neki kriminalac koji kao kofol navija za Partizan i dici se sa tim sto je nekome ni krivom ni duznom ukrao sal ili razbio nos. To nisu navijaci, to su g... i na jednoj i na drugoj strani. A Terzic je posebna prica. Nije ga dzaba trazio Interpol. Ali dzaba kad su upravo takvi ljudi u Srbiji idoli umjesto da idol bude neki posten i pametan covjek.
G

Grobari Jug Partizan

pre preko 2 godine

https://www.telegraf.rs/sport/fudbal/3401316-evo-zasto-se-terzic-i-piksi-ne-vole-zaratili-zbog-otkaza-kostadinu-u-fss?utm_source=push_notifications&utm_medium=web&utm_campaign=push_notifications. Hahahahaha cigani brane svoju ljegendu tvorzu, a njihova legenda napada njihovog istinskog legendu Piksija zato sto mu sina isterao iz FSS, i zbog toga zvezdana nemoze vise da krade iz penala msm ciganska posla hahahah.
N

Nista neobicno

pre preko 2 godine

Ovo je odgovor na komentar Parni-Valjak da su oni osvojili 50 bodova za koeficijent od sezone 2008-2009 do sezone 2016-2017. Ovako od 2008-2009 do 2016-2017: 4+2+4+1,5+3+1,5+2+6+0,5=24,5 Ali zebrica parni valjak je hitra pa je do sume 50 bodova dosla tako sto je dodala jos sve preostale zavrsene sezone i plus dodala bodove iz ove sezone koja jos nije zavrsena. A to izgleda ovako: 7+2,5+6+2+8(osam bodova je tekuca sezona)=25,5. I tako dodjosmo do sume od 50 ne za devet nego za trinaest+jedna nezavrsena sezona(citaj cetrnaest). Ali to su zebrice sampioni evrope sedamdeset pet minuta i pobjede od 0:1 na domacem terenu. Moze i ovaj parni valjak da na guglu samo ukuca partizan koeficijent i svi koji to zele da se uvjere kako zebraci se lazno loze i obmanjuju sebe a pokusavaju i druge.
B

Blajvčo

pre preko 2 godine

Dečko, ne preskači terapiju.
N

Nemacpojma

pre preko 2 godine

Ja kapiram da novinari moraju da pisu o necemu...ali zasto funkcioneri moraju stalno da pricaju gluposti umesto da se koncentrisu na to kako da pojacaju igracki kadar, kako da obezbede bolje uslove za trening i kako da stvore bolju situaciju na tribini...ae malo da koriste energiju na to umesto na prepucavanje..
B

Bum 92

pre preko 2 godine

Jaooo...... Xaxaxaxa, kakav covek smesan.... Ovaj oce pred skupstinu ako izgubi titulu, na svoje odlozene utakmice opravdava umorom igraca a tudje komentarise. Ovaj odma odgovara Terzicu sa smesnim argumentima, najtuznije je od svega sto je Terzic u pravu, i podrzavam 100% sto je rekao, jer ni jedan portal nije osudio ponasanje i izjave trenera partizana,nicim izazvane,tako da je sve jasno, trazili ste gledacete....
J

Jovo Tempura

pre preko 2 godine

Ovi se sprdaju sa nama. Prepucavaju se preko saopstenja da bi skrenuli paznju sa pravih problema. Posle ce zajedno u Frans da jedu o trosku kluba.
G

Grobari Jug Partizan

pre preko 2 godine

-FK Partizan nikada u zivotu nije bijo drzavni projekat, ovaj klub zivi od prodaje svojih igraca i ima sponzora Telekoma Srbija, ili Mts a ovog sponzora delimo sa ovima preko puta, al njima isti sponzor daje vise nego FK Partizan al oni to ne priznaju. Eto kao sto vidite lazi i prevare od strane udbe, oni nemaju moral oni ajde sto lazu druge nego i kradu ispred oci. 22 godine bez penala bave se svacime, kradu na terenu prodaju iste igrace i kupuju ih debelo, a to je korupcija i mafija cime se bavi covek unistitelj OFK Beograda.
V

VecaBgd

pre preko 2 godine

Sine suvise si mali da pricas na tu temu, izguglaj malo, pogledaj istoriju svog kluba pa se vrati da komentarises.
G

Grobari Jug Partizan

pre preko 2 godine

Vega bgd@ hahahah poznajem Partizan vise nego ti svoju udbu, vecih olosa od vas nema cigoligoli, od Dzarovskog pa sve do sada poznati ste po namestanji klinjo.
N

Nenad1246

pre preko 2 godine

Veruješ li ti u te gluposti što napisa?
M

Meni Vidi Visi

pre preko 2 godine

A kad je Iliev vukao? Gde su bili svi?
b

bojank993

pre preko 2 godine

Zvezda nije imala para ni za šampon tad dok je Partixanu Vučko platio evrolicencu. Partizan plaća debelo svoje igrače iako ima mnogo manje prihoda od Zvezde danas. Pa ako to nije dovoljno stvarno ne znam šta je
Г

Гост

pre preko 2 godine

Па све је ту јасно ко дан, док је за време Толета доминирао један клуб Звезда није имала ни за шампон а наша лига је била на 20 и неком месту. А сад за време највећег апартхејда у историји Партизан опет може да састави конкурентан клуб и заигра Европу. Јер тада за време Толета никога није интересовао успех Српског фудбала већ само да се Звезда што више уништи, битно да Партизан игра Европу.
S

Smislov

pre preko 2 godine

"Zlatno doba" u Srbiji je u zadnjih 5 godina. Oni će slaviti Bari i za 270 godina, a to što prije 10 godina nisu imali ni za svijeće, kriv im Tole i država. To što smo tad bili 30. na listi UEFE, zna se ko je bio kriv. Doduše Terzić je tada bio menadžer i to veoma uspješan, za sebe.
N

NoName1

pre preko 2 godine

Kad ćete vi slaviti Bari? Ili Fljamurtari? Šta ono beše slavite?
G

Gost123

pre preko 2 godine

Pa što i vi ne slavite neki Bari!? A da, niste ga ni igrali.
r

rango

pre preko 2 godine

Dve intelektualne gromade!
G

Grga Cvarak

pre preko 2 godine

Nisu ni jedan ni drugi intelektualne gromade, daleko od toga, ali eto, Iliev je ovde pokazao da se moze i kulturno pricati. Zamisli samo onda koliki je ovaj Terzic seljacina kad mu jedan Iliev drzi lekciju iz ponasanja.
Л

Ложач

pre preko 2 godine

Зато што да вучете знате само кад нас нема нигде, а последица вашег вучења је наше уништавање, док је последица нашег вучења 12то место на УЕФА листи! Хвала Богу нисмо исти!
a

argh

pre preko 2 godine

Ilijev je upravo potvrdio da je Zvezda uništavana, dok se sa Partizanom to ne radi. Dok je Partizan dominirao, od 2008. do 2015, sa 7 titula u 8 sezona, osvojio je 41,5 bodova za 8 sezona (5,2 po sezoni), a Zvezda je osvojila 18 bodova (2,6 po sezoni). Od kada Zvezda dominira sa 5 titula u 6 sezona (od 2016. do 2021.), ona je osvojila 56 bodova za 5 sezona (jedne godine izbačena u korist Partizana), tj. 11,2 po sezoni. Za to vreme, Partizan ima 42 bodova ili 7 po sezoni. Po ovome se vidi da Partizan nije ugnjetavan i da može da napravi dobar tim, jer u proseku više osvaja bodova sad, nego u vreme najveće dominacije. Zvezdu su pokušali da ugase i spustili je na mizerna 2 boda po sezoni, a sada imamo 12, što samo potvrđuje naše titule.
A

Alex grobar

pre preko 2 godine

Iz ovoga se samo vidi da zvezda bez pomoci drzave ne moze da funkcionise.. U vreme Tadica i Toleta dobili ste najvece sponzorske ugovore (gasprom i telekom) koji su vam pokrivali 50% budzeta i to vam je bilo malo. Partizan i tada i sada ima prosecne rezultate i u evropi i u domacem prvenstvu, finansiramo se od Uefe i prodaje igraca ali ste vi odjednom postali mala Barsa...
@

@Alex grobar

pre preko 2 godine

Objasni nam kako se to vidi?! Mogu i ja da kažem da država više pomaže Partizanu, a za to imam i dokaze. Partizanu je država platila licencu, a Zvezdi nije. Kakve ti dokaze imaš, osim emisija ludog Željka Pantića?
B

Bezobrazno?

pre preko 2 godine

Kolike plate imaju ova dva intelektualca i da li ih primaju na vreme
S

Sladjann

pre preko 2 godine

Ne postoje ostali klubovi u Evropi sve je to krš!!!!zvezda sada vuče a partizan je ranije ,.....svi su u pravu ajde malo pobedjujte!!!!!!
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

Priča se da je pozadina sukoba otkaz Kostadinu u FSS. A mi se ljudi moji ovde izlomismo jedni drugima dokazujući.
S

Stop propagandi

pre preko 2 godine

Da, Kostadin ne može preživeti bez funkcije. Sukob je nastao u Piksijevom učešću u kampanji iz Humske, nikad regularnijem prvenstvu i pretnjama Skupštinom ako ne osvoje titulu.
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

Čovek pokuša objektivno a onda se nađe neki ostrašćeni koji će sutra reći Terza Grobar je uništio Zvezdu.

ДинароидВојо

pre preko 2 godine

Даа сећамо се тих ваших чувених наступа у Европи, где сте увек били задњи у групи, Звезда је своје титуле оправдала успесима у групној фази европских такмичења за разлику од вас и ваше чувене 6-годишње "доминације" . Ај позз
S

Sheriff

pre preko 2 godine

Ahahaha, uspeh 0:6 od Bajerna i ukupno 0:9 od Totenhema, ispadanje od Kairata, Omonije i naravno Serifa...
Z

ZnogVremena

pre preko 2 godine

Danas je lose vreme generalno u Srbiji, niska je temperatura i kao da nije ni svanulo. Ubacili su rovca, narod inace nervozan stanjem, sem botova naravno, njima je lepo jer imaju IQ 50.
M

Mauro Tasoti

pre preko 2 godine

Najveci problem je nekorektna, neodmerena i ljigava izjava Terzica da samo Zvezda donosi bodove.Kakav da je Iliev njegova izjava i sve sto je rekao je apsolutna istina.Niko normalan ne osporava da je Zvezda u poslednjih par godina osvojila najvise bodova ali daleko od toga da drugi nisu osvojili nista.I niko normalan ne bi smeo da ospori cinjenicu da je bilo perioda kada je Partizan donosio skoro sve a Zvezda skoro nista.Zlo od coveka zvano lazni Doctor nauka vise bi voleo da Srbija ne dobije dva mesta u LS nego da zasluge mora da deli sa Partizanom.
1

1452

pre preko 2 godine

Kad je partizan ulazio u grupe znamo kako za vreme Toleta,vecito je bio zadnji.Nije mogao nikoga da pobedi.Tada u LE je bilo teze uci nego u bilo sta.Kreces od prvog kola, i odes protiv Rena, Bordoa i takvoh primeraka.A ovi za LE isli na Tromso,Samrok,one Azerbejdzance gde je branio bivsi golman Zvezde.Daj bre ne sali se Ilijeve ne ispadaj smesan.
D

Dale23

pre preko 2 godine

Vreme Toleta je i vreme Gazproma. A Partizan tada učesnik LŠ, a bez sponzora državnog na dresu. Eloktroprivreda!? Sramota države.

Sale

pre preko 2 godine

Vama je tada bila misao imenica da izbacite tim kao sto su Santa Klara i Soci osim Bordoa protiv koga stvarno niste imali srece ali ostali su vas dobro izribali u pretkolima i plej ofu.
T

Tokyo91

pre preko 2 godine

"Pricace ti da se ona gasi ti sto nikad nisu tako sjali, ljubomorni neka im uzdasi jer ostace tek komsija mali"... Zvezda je do sada u Uefinim takmicenjima, osvojila cak 139 (!) bodova vise od Partizana, Zvezda 523 bodova a Partizan 384. E evo i dokaza: Bilans Zvezde 336 147 82 107 573:431(izvor: Wikipedija); Bilans Partizana 272 108 60 104 403:362(izvor: sajt FKP). Zvezda je u proseku po utakmici osvajala 1,55 bodova a partizan 1,41. Dakle Zvezda je u Evropi bolja ali to je opstepoznata stvar.
S

Sharloa

pre preko 2 godine

Diktor fudbala Z.Terzic za 6 god u klubu: DVE LS i to za redom, 4 LE i 5 titula! Bugarin za 5god u bunkeru: NULA titula NULA LS,samo 2 LE i nista vise! Toliko o tome ko je Tata fudbala i u Srbiji i na celom Balkanu,Tacka!
P

Panter14

pre preko 2 godine

Kad smo mi bili, vama nije bilo ni to 'samo 2 le' hahahaah
G

Grga Cvarak

pre preko 2 godine

@Sharloa Da li si ti uopste svjestan o cemu se ovde prica? Izgleda da nisi. Tebi je ovde izgleda tema ko ima duzi. E moj druze, procitaj izjave i jedne i druge osobe jos jednom. Ako i dalje nisi sposoban da shvatis sta je izjavljeno i oko cega je polemika, zamoli nastavnika/nastavnicu srpskog jezika da ti objasni/prevede.
G

Gost2231

pre preko 2 godine

Samo cu reci ovo, pogledajte na yu tubu kad je se partizan plasirao u ligu evrope, kad Iliev i kompanija kazu ovi iz Zvezde ce umreti,to govori o njima kao ljudima,umesto da se radujes uspehu svog kluba, ti prozivas drugi, ali karma ja cudo, od tada do sad nisu videli evrope(ovo trece razredni), a Zvezda 5 godina igra zaredom, tako da ko seje neku mrznju vidi se, od trenera do funkcionera
Z

Zeljeznik

pre preko 2 godine

Kakvi ste vi ultrakopovci magovi izvrtanja reči. Čovek se nakon pobede nad Jang Bojsima u Ligi Evropi, nakon koje smo prošli grupu, u loži stadiona proderao "Svi ga sisajte" zbog toga što je pobednički gol na toj utakmici dao Ožegović, koji je te jeseni došao u Partizan i imao predstavljanje na onoj čuvenoj KZN kad je Iliev odlepio na novinarsko pitanje o njegovom igranju u Zvezdi i rekao da on "garantuje za njega" i da ćemo proći grupnu fazu Lige Evrope. To kažem kao neko je bio na toj utakmici i to baš na zapadu tada (iako ugl. idem na istok) vrlo blizu lože i moglo se jasno čuti. Nije uopšte rekao "Zvezda će crkne". A sad po dnevnicu u "računovodstvo" firme u Ljutice Bogdana 1a.

Ling long

pre preko 2 godine

Mozemo ovde do sutra da debatujemo jedno je istina oba kluba su vukla nas koeficijent Zvezda sada vise ali ima i Partizan znacajan doprinos dok je ranije Partizan mnogo vise a Zvezdin doprinos je bio manji i od Vojvodine u pojedinim sezonama i tada da su Vojvodina i Partizan imali polovinu Zvezdinog sadasnjeg budzeta 15 mesto bi mozda bilo davno obezbedjeno sto ne znaci da bi bilo sacuvano.
G

Grobari Jug Partizan

pre preko 2 godine

Portal logo Prijavi se Nekategorizovano Ostavi komentar Komentari 52 "Sudija meča Sarajevo - Crvena zvezda Goce Popev (u sredini) pošteno je odradio svoj posao" Vreme čitanja: 14 minuta PREMOTAVANJE: Afera Šajber, tri decenije kasnije – ko je profitirao, a ko je oštećen? Da li je iko bio pošten? ponedeljak 11 maj 2015 11:32 Slavko Šajber poništio je čitavo poslednje kolo Prve lige Jugoslavije u sezoni 1985/86 zbog osnovanih sumnji za nameštanje. Po prvobitnim rezultatima Partizan je zahvaljujući boljoj gol razlici postao šampion ispred Crvene zvezde, međutim, nisu bile sporne samo utakmice beogradskih večitih rivala, već skoro sve ostale koje su o nečemu odlučivale. FSJ je naredio da se celo kolo ponovi, ali pošto crno-beli nisu želeli da ponovo izađu na teren izgubili su titulu... Onda su se u čitavu priču uključili pravosudni organi i političari - nastao je potpuni cirkus Sudija meča Sarajevo - Crvena zvezda Goce Popev (u sredini) pošteno je odradio svoj posaoVrelo je bilo fudbalsko leto 1986... Argentina je u Meksiku po drugi put postala šampion sveta, Maradona je Englezima “prodao” Božiju ruku i onaj neponovljivi slalom; Geri Lineker i Mark Hjuz potpisali su za Barselonu uz strašnu pompu; Steaua je napravila nezapamćeni bum pobedivši upravo Katalonce u finalu Kupa šampiona, a nešto kasnije Aleks Ferguson preuzeo Mančester junajted. Tih dana u bivšoj Jugoslaviji sve je trebalo da bude u znaku XIII Kongresa Saveza komunista i čuvenih mera štednje jugoslovenske “gvozdene lejdi” Milke Planinc. Kupovna moć prosečnog građanina vratila se u '68, za litar ulja i kilogram šećera čekalo se u redovima, pila se cigura, cikorija – ona biljka lepih plavih cvetova – jer je kafa bila privilegija retkih, vozilo se po sistemu “par-nepar”... Vladala je do tada nezapamćena nestašica goriva. U takvom ambijentu fudbalski šampionat Jugoslavije ušao je u najzanimljiviju završnicu ikada. Trebalo je da bude spektakl, a sve se pretvorilo u istorijsku lakrdiju kasnije nazvanu afera “Šajber”, koja će kao ništa do tada uzdrmati sve strukture socijalističkog društva na ovim prostorima. Slavko Šajber bio je predsednik Fudbalskog saveza Jugoslavije, političar i uspešan sportski radnik. Pre nego što je došao na funkciju prvog čoveka FSJ slovio je za jednog od ključnih ljudi u stvaranju velike i moćne Cibone. Klubu je promenio ime 1978. (zvao se Lokomotiva), okupio sve najmoćnije zagrebačke firme onog doba i udario temelje za dve kontinentalne titule Cibosa. Šajber je, navodno, došao u Beograd kao sposoban rukovodilac kako bi radio na profesionalizaciji fudbala, iskorenjavanju neregularnosti i raznih mešetara, sa sporednim ciljem da kod vlasti izdejstvuje dozvolu za angažovanje stranaca. Umesto svega toga ostaće etiketiran samo kao deo mafijaškog fudbalskog miljea o kojem se po čaršiji sve glasnije moglo čuti tih godina. Pričalo se da je Šajbera lično Stane Dolanc savetovao da ne ulazi u to vrzino guvno, ali ovaj nije želeo da odustane... Slavko Šajber poništio je čitavo poslednje kolo Prve lige Jugoslavije u sezoni 1985/86 zbog osnovanih sumnji za nameštanje. Po prvobitnim rezultatima Partizan je zahvaljujući boljoj gol razlici postao šampion ispred Crvene zvezde, međutim, nisu bile sporne samo utakmice beogradskih večitih rivala, već skoro sve ostale koje su o nečemu odlučivale. FSJ je naredio da se celo kolo ponovi, ali pošto crno-beli nisu želeli da ponovo izađu na teren izgubili su titulu. Prvaci su tako postali crveno-beli, a svi klubovi za koje se sumnjalo da su umešani u nameštanje kažnjeni su sa po minus šest bodova u narednom prvenstvu. Ali ni tu nije bio kraj. Pošto su se u čitavu priču umešali Sud udreženog rada i Ustavni sud, poništivši sve odluke fudbalskih vlasti, nastao je potpuni haos, koji će se preneri i na narednu sezonu. Gotovo tri decenije prošle su od najvećeg skandala u istoriji jugoslavenskog fudbala, a sećanja nisu izbledela. Priče o “šajberici” ili “Šajberovom kolu”, kako se često naziva odluka FSJ i dalje izazivaju kontroverze. Ko je profitirao, ko je oštećen? Da li je bilo ko u čitavoj priči bio pošten? Ni otvoreno priznanje jednog od glavnih protagonista Velibora Džarovskog posle dosta godina nije doprinelo razjašnjavanju čitavog slučaja... “Šajber me je tada optužio da sam namestio 17 utakmica Prve i Druge lige! To nije tačno! Namestio sam 18". Godinama nakon te sezone o aferi “Šajber” razglabaće se ponajviše u Beogradu. Zvezdaši ni dan danas ne mogu da prežale titulu oduzetu (i vraćenu Partizanu) sudskim putem, a crno-beli su išli i korak dalje. “Da nije bilo Slavka Šajbera i poništavanja zaslužene titule Partizan bi igrao u Kupu šampiona dve godine uzastopno. Usled uticaja raznih lobija, tamo je otišla najpre Zvezda, a narednog leta Vardar. Da smo se na njihovom mestu našli mi, kao što je trebalo, verovatno bi više kvalitetnijih igrača dolazilo u Humsku, nego u Zvezdu. Objektivno, možda bismo umesto njih pre osvojili titulu prvaka Evrope”, izjavio je nedavno jedan od vodećih ljudi kluba iz Humske u ono vreme Žarko Zečević. Eto vam olosi iz rupe to je vasa lazna istina, nikad necete da budete ni crkva ni manastir to je za vas danas strano, vas uspeh je danas na prvom mestu i zbog toga baratate lazima i prevarama.
Z

ZekaLopove

pre preko 2 godine

Pa da ako je Zeka lopov rekao to, nista ajde ti pod ruku sa Vazurom po trofej Lige Sampiona, eto mi se odricemo svih uspeha, jer je Zeka lopov to rekao.
1

1976

pre preko 2 godine

hahahahahahahahaaaaaa, ti veruješ Zečeviću i Bjekoviću koji su to jednom izjavili da bi opravdali svoje neuspehe i omalovažili Zvezdih uspeh u Bariju... pa pravi ste franjevci, baš franjevci, da vas nema trebalo bi vas izmisliti, svaka vam čast, uživajte u vašim lažima i iluzijama!!!
N

NoName1

pre preko 2 godine

Sine moj, te dve titule koje ste "pošteno" osvojili ste opravdali u Evropi. Prve sezone ste ispali u prvom kolu od Borusije Menhengladbah, druge sezone ste bili bolji. Ispali ste isto u prvom kolu ali od moćnog Fljamurtarija. Zvezda je obe sezone igrala proleće u Evropi.
1

1976

pre preko 2 godine

JOŠ MALO EGZAKTNIH PODATAKA... OD SEZONE 2008/09 PARTIZAN JE 8(OSAM) PUTA UZASTOPNO IGRAO KVALIFIKACIJE ZA LIGU ŠAMPIONA, A 7(SEDAM) PUTA JE BIO PRVAK SRBIJE, JER JE ZVEZDA BILA IZBAČENA IZ EVROPE SEZONE 2014/15 ZBOG FINANSIJSKOG FER PLAY-a, PA SU I TADA IGRALI KVALIFIKACIJE ZA LŠ, I ZA TIH 8 SEZONA PARTIZAN JE SAKUPIO ČITAVIH 26.925 KOEFICIJENT BODOVA, DOK JE ZVEZDA ZA OVE POSLEDNJE 4(ČETIRI) SEZONE SAKUPILA 31.000 KOEFICIJENT BODOVA!!!
M

Mikac678

pre preko 2 godine

Ne možeš porediti budžete Partizana i Zvezdine zadnjih 5-6 godina koji je duplo veći. Sve što je Partizan ulazio bilo na jedvite jade i samo da se uđe. Pusti se te priče i vidi šta je sa onim slikama iz Terzine kancelarije zbog kojih se između ostalog bune navijači Zvezde
P

Pancevac92

pre preko 2 godine

Mikac678 pusti ti TE price,mi smo u LE usli sa pojacanjima iz 3 lige nemacke,moldavije i slicnih,nisu nam isprani mozgovi da nas ti ucis,u LS kad smo usli tek je dosao Marin,do tad sve mala i jeftina pojacanja ili besplatna
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

@Mikac mogu se buniti koliko hoće ali je te slike sada teže skinuti nego što ih je bilo staviti :)
M

Mop

pre preko 2 godine

Da ali Partizan osvaja i dalje bodove, dok vi jedno vreme niste osvojili ništa. Možda se računa poslednjih 5 godina u koeficient a gde bi bili da se na vas računalo pre 10 godina. I to se uzima u obzir, jer da ste vi pitali bili bi na nivou Andore. Partizan je tad i držao na nekom mestu a vi 10 godina niste prismdreli grupnoj fazi. Svaka čast za poslednje 5 godine ali vas ni na mapi nije bilo dok je Partizan igrao grupne faze. Opet moj klub ulazi u grupe i sad kad vi osvajate titule a vi to nijednom niste do vremena duha koji lebdi nad Marakanom.
G

Grobari Jug Partizan

pre preko 2 godine

-Sto moramo ponovo da pisemo o Tomislavu Karadzicu, ae ovako spletkari iz rupe da vas pitamo posto baratate dobro lazima i prevarama. Tomislav Karadzic je prvi predsednik i covek iz FK Partizana koji je vodio FSS, i za njegov mandat mlada reprezentacija postala prvak sveta u Novi Zeland.? Al eto kao sto ste vi poznati po tome i svim lazima, bese vasa legenda nije pustio Grujica i Jovica da idu sa svojim drugovima i osvoje zlato jeli olosi, mislio je tvorza da mladi nema sanse da osvoje SP i time ucini da izbaci Karadzica iz FSS, al nazalost nije uspeo u tome i iz vaseg kluba ide Slavisa Kokeza da vodi FSS covek, koji je umesan za namestanje meca OFK BGD-CZV 2-0 2-6 jeli moralisti lazni. FK Partizan je zrtva rezima vasih legendi, kao prvo vas Sekularac izjavio da vise mrzi Partizan nego sto voli CZV, i sad opet koji je to predsednik bio da sutira penale na stadionu Partizana jeli, nijedan do sada to je lazni Tadic uradio kad vam je uveo Gazproma na stadionu FK Jugoslavija. Vi cete da pricate nebuloze i kako ste vi manastir i crkva, a drugi su olosi debili lazovi i da vas svi kradu ajde bre dosta lazi vi ste dna dnaaaaaaa svakog dna.
R

Raul Bobadilla

pre preko 2 godine

Sineostrascen si, nisi realan...a jako si nepismen! Uzas...
D

Dil

pre preko 2 godine

Odgovorio je realno. Slozili se vi ili ne.
v

v1ad

pre preko 2 godine

Sad Terzic I Iliev sede negde, citaju ove comentare i smeju se budalama.
R

Realni Arth

pre preko 2 godine

Tacno je to sto si naveo gosp. Iliev, ali to je proslost kao i nasa nekadasnja Evropska titula, istorija, znaci mi pricamo o trenutnom stanju, treba da budes pre svega sportista i priznati trenutnu situaciju, niko nije osporavao niti rekao da Partizan nije vukao, nego da trenutno Zvezda je ta koja je donela bodove i koja popravila poziciju nasih timova na UEFA rejting listi. Naravno, nimalo se ne slazem sa nacinom i recnikom koji je koriscen od Terzica, to ne prilici predstavniku Zvezde, ma ko god bio to! Moramo da se postujemo, pomognemo izmedju sebe, a sportski naboj nek aostane ali samo u oviru sporta, duela, pobeda/poraza, ali nikako sejati mrznju, a tome bas prednjace Partizanovi predstavnici, a ni nase nisu cvecke, mora nako to da zaustavi. Izjava Stanojevica i poziv ispred Skupstine je primitivna i za sve one koji slepo veruju, inace logke nikako nema. Dosta vise aman, ne date nam da uzivamo ni u fudbalu, a do nedavno i u kosarci sto dolaskom pravog Partizanovca Obradovica to vise nece biti slucaj, niko nikom ne brani da volis jedan klub ali mrzeti drugi klub to je vec u domenu patologije i bolesti. Kao dete se secam vise pobeda protiv Partizana (Pizon, Dule, Filipovic, Sestic...) ali i poraza (Vukotic, Radanovic, Stojkovic, Trifunovic...) koji su bas boleli ali nije bilo mrznje, izjava, ovih huskaskih poziva tipa Stanojevic. Molim Boga da se odazovemo pameti i prestanemo sa glupostima, neka pobedi bolji i sportski duh, pozdrav!
H

Hdk

pre preko 2 godine

Pa rece tvoj Terza da je iskljucivo sve zasluga samo i samo zvezde
M

Mali Šabli

pre preko 2 godine

Bacili koske da ih raja glodje. Prepucavaju se preko novina a u kafani jedu zajedno. Hohštapleri par ekselans.
A

Alessandro

pre preko 2 godine

Kako je Partizan vukao srpski fudbal pokazuju rezultati. Otprilike svake sruge sezone se ubode neka grupna faza i tamo služio da popravlja gol razliku protivničkim timovima. U dve LŠ osvojili ukupno 3 boda iz 3 remija u prvom učešću a u drugom svih 6 poraza. U LE isto tako, tek po neki bod kod kuće a na strani upišu poraz još na surčinskom aerodromu. Izuzetak je ona sezona sa Vermezovićem i sve do priključivanja Zvezde nisu prolazili grupu. Za svo to vreme predstavljanja srpskog fudbala dešavali su se i porazi poput Petah Tikve, Šamrok Roversa, Šarloa, Zaglebja…
P

Parni-Valjak

pre preko 2 godine

Ali su osvajali bodove za naš fudbal! Da li vi razumete da se i sam ulazak u grupnu fazu boduje?? Evo konkretno izvor kasisessa, svako može da proveri od sezone 2008/2009 do sezone 2016/2017 Partizan je osvojio 50 bodova, Crvena zvezda 12,5. Da i Partizan nije igrao evropu, Srbija bi bila u rangu Andore i Kosova po koeficientu. Od 2017/2018 zvezda je odlično krenula, osvojila najviše bodova a Partizan pridodavao svake druge god. i to je to. Ovo su sve same činjenice. Šta je vama? Zašto se nešto izvrće i laže?? Nema potrebe za tim. Ovo stalno merenje čij je veći, bolji itd. ne razumem u čemu je fora? Je l' imate komplekse, je l' ste besni i nesrećni? Pa idite kod psihijatra, dosta bre više da ovde pristojan svet mora da čita vaše 24-časovno iživljavanje!
G

Grobar Nish

pre preko 2 godine

Ako se tako glupo gleda, Partizan moze da se hvali transferima, zvezda i uz dve LS ne moze da proda nikog za vise od milion evra, a i to je retkost. Drugo, Partizan nikada u istoriji nije imao budzet kao zvezda od kada je z*alavi na vlasti, a on nije nikada ispod 20 miliona evra, to je prosto nezamislivo za Partizan... Ako se Terzic pravi pametan, neka prica skroz istinu...
p

pancevac92

pre preko 2 godine

ponovo laz,u zadnjih 5 godina po zvanicnim informacijama je Zvezda vide prodavala,dzabe izvrces dzabe
B

Bodibond

pre preko 2 godine

Bas tako, lepo receno Ivice.
B

Bum 92

pre preko 2 godine

Kakvi specijalci, i jedan i drugi... Peru se kod navijaca obojica... Sto se mene tice Iglica neka se pere god komsinice to prolazi, a sto se tice magije, pametnije bi mu bilo da klimne glavom kad mu se lupaju packe od strane navijaca inace ima da leti naglavacke, pa nismo mi ovi preko puta......
B

B. Grobar

pre preko 2 godine

Tacno tako " niste vi kao ovi preko" Ovi preko, nikada nisu davali podrsku svim bitangama koji su vodili klub. Uvek smo zestoko napadali snajdera, trojance, "dokazane prijayelje" kluba. A vi, vrlo dobro znate sta vas " magio" radi i opet padate u trans, kada cujete njegovo ime. Zasto? Zato sto vas placeni "navijaci" ( i to, placeni ohoho) kontrolisu i rukovode sa vama kao zemljoradnik sa..... znas vec sa cime. Zbog ovih stvari si potpuno u pravu. Vi, "ovima od preko" niste ni do kolena u tom pogledu. P.S. na osnovu onoga sto cujem u zadnjih nekoliko dana, vrlo verovatno da ce te ubrzo ganhati vasu "magiju" po Srbiji.
B

Bum 92

pre preko 2 godine

Brale, bolje cuti, vi se skupljate po 300 na svakoj tribini, ocekujem jos jednu stranu sveta da napravite vise nemate gde da se rasipate ionako vas je malo, i ti komentarises navijace..ne mozete tako interesantnu upravu da najurite godinama, i ti kometarises nabijace, jbg....
G

Gost 94

pre preko 2 godine

I jedni i drugi su ulizice i poltroni koji van Srbije ni u jednom ozbiljnom klubu ne bi mogli da rade.
G

Gost1111

pre preko 2 godine

I ti i Tvorzan da se ne javljate... a ni Piksi isto...
1

1976

pre preko 2 godine

Evo sajt na kojem se vrlo ako može videti ko je koiko koeficijent bodova doneo našem fudbalu... https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2022.html Ja sam računao od ukidanja sankcija, od 1995. godine kada su naši klubovi ponovo krenuli da igraju Evropske kupove, Crvena Zvezda je osvojila 91.346, a Partizan 81.621 koefijent bodova!!! A najbolji plasman od naših klubova imala je Crvena Zvezda u sezonama 1990/91 i 1991/92 kada je zauzimala 3.mesto, onda su usledile sankcije i brisanje sa UEFA rang liste!!!
N

Nista neobicno

pre preko 2 godine

Ja sam pogledao sada sezone sa serijama titula: Zvezda cetiri uzastopne titulu uz 30.5 bodova za koeficijent uz napomenu da ova sexona jos traje. Kada su u pitanju zebrice niz od sest titula (2008-2013) donio im je 16 bodova za koeficijent.
s

samo istina

pre preko 2 godine

Bilo je komentara kako je nenormalno da Zvezda ima mali broj poraza u četiri sezone, a kada je taj koji je to komentarisao u prvom mandatu bio trener imao je tri poraza na klupi tima koji je vodio i tada je sve to bilo normalno".
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD (ONAJ PRAVI)

pre preko 2 godine

....... i šta sad ? Vi kao dajete neka saopštenja,, ,,,,, odgovore na napade,,,,,,, KOGA JE ZA TO BRIGA, ŠTA TERZIĆ KAŽE A ŠTA TI ODGOVARA,,,,???? KO STE VI ????? ŠTA STE VI ??? VI STE POPLAVA, KLIZIŠTE, ZEMLJOTES,,,,,,,,, ELEMENTARNA NEPOGODA KOJA PREDUGO TRAJE. MINPRAVI NAVIJAČI , I ZVEZDAŠI I PARTIZANOVCI IMAMO POŠTOVANJE JEDNI ZA DRUGE , KO STE VI DA BI SE MI PRIMILI NA VAŠA NAMEŠTANJA, DA BI SE KRVILI IZMEĐU SEBE. NE SMRADOVI,, JA REDOVNO SA MOJIM DRUGARIMA, KUMOVIMA, PRIJATELJIMA MEĐU KOJIMA SU I PARTIZANOVCI PIJEM KAFU I UŽIVAM. VI STE BILI, SAD STE I ZAUVEK ĆE TE BITI NIKO . 😷😷😷😷😷😷😷😷😷
Z

Zaim

pre preko 2 godine

Pogledajte zvezdin trening pre Terzica,ima na yu tube.Jad cemer i tuga,trava,korov na tribinama.Ako laze koza rog ne laze.Zato Terza im plus od mene.
R

Realni

pre preko 2 godine

Pošten komentar! Ne volim Ilijeva, ali je čovek u pravu...
R

Realni optimista

pre preko 2 godine

Podele koje vladaju u svim porama drustva se i najlakse prenose u fudbal.. Hleba i igara.. A vi mladi koji ste “otrovani” sa ideologijom da “komsiji crkne krava” vise mislite o vlastitoj buducnosti, da ne morate otici iz Srbije u potragu za tuđim kravama..
G

Gost Aleksandar

pre preko 2 godine

Zvezdu gledam skoro ceo život, i realno, sada igraju dobro, ali struka je glavna, a funkcioneri kao Terzić pomažu samo tako što kontrolisano otimaju i održavaju dug . .
J

Jaaaaa

pre preko 2 godine

Nego, do kada ti je validna ona ostavka???
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD (ONAJ PRAVI)

pre preko 2 godine

....... pa početak prve rečenice Te odmah diskvalifikuje kao ozbiljnog i časnog sagovornika,,,, podsećam : "Izuzetno cenim Terzića......,,,,, Ali još upadljivije je to kako i na koji način STARA LUKAVA LISICA VUČELIĆ ĆUTI i gura napred ovog,,,, Stara je to Titova škola.
G

Gostkfn4

pre preko 2 godine

Hajde klinci lozite se, jos da vam podele motke pa udri, kako manipulisu sa vama.
G

Gost1111

pre preko 2 godine

Bas tako,loze se dok drugi mlate pare.Vecina bez mozga
g

gagiii

pre preko 2 godine

Volim Zvezdu ali NIKAD KAZEM NIKAD NECU MRZITI NI JEDAN SRPSKI KLUB. Terza jeste digao Zvezdu ali se ogradio i to DOBRO. Iliev...on generalno nije nista uradio a ogradio se, sve sto je doveo otislo je ili dzaba ili je pokradeno. Ostace zabiljezena kroz istoriju njegova izjava JA GARANTUJEM ZA OVOG MOMKA...ni jedan ni drugi nisu cvecke, daleko od toga.
G

Gostjdjje

pre preko 2 godine

Odosmo u proslost kad je prije 10 god, a kad je Zvezda osvojila LS, gde je bio penaltizan?
D

Dell

pre preko 2 godine

Vučete vi nas za nos i jedan i drugi.
g

gosturina

pre preko 2 godine

Jasno i glasno treba objasniti neke stvari. Najveći uzrok mržnje danas između C Zvezde i Partizana je Tomislav Karadžić, čovek koji je sa svoje strane tako javno agitovao i borio se svim silama za Partizan da je to bila katastrofa (na jugu tada ispevana čuvena pesma, posvećena ovom osvedočenom matorom mafijašu, ako tebe smene ja sečem vene i nošenje barjaka sa likom Toleta Karadžića, što je jasno dokazivalo da navijači Partizana kapiraju da za njih nema zime, dok je matori mafijaš u FSS,a nije im ni smetalo na koji se način dolazi do titula). Njemu uopšte nije bilo stalo do kvaliteta fudbalske lige. Njemu je bilo bitno da se stvori liga na nivou Farskih ostrva i da u toj ligi večiti šampion bude Partizan. E onda je stvorio i taj lobi. Novinarski lobi na čijem je čelu bio Željko Pantić sa ciljem da se svuda i u svakom trenutku napada Crvena Zvezda i poziva na njeno gašenje, privredno politički lobi, čiji su predstavnici bili Milija Babović, Ivica Dačić, Branko Ružić sa ciljem da što više pomažu Partizanu i predstavljaju ga kao jedini oblik sporta u ovoj zemlji, i sportski lobi, kao npr. dovođenje trenera u Partizan kao što je Aleksandar Stanojević koji u Zvezdi ne gleda sportskog rivala, nego je patološki mrzi, toliko da ne bira reči koje će izaću iz njegovih usta. A fudbalske sudije, zna se. Samo pogledajte polufinale kupa CZV - PAR iz 2008. Poništen gol Milijaša bez objašnjenja,a sudija tada govori Zvezdinim fudbalerima, može mi se. Znači bilo je bitno da na svim važnim mestima budu osvedočeni mrzitelji Crvene Zvezde. Mi znamo šta oni misle o nama, e sad na nama je da pronađemo uspešnu taktiku da sprečimo 2010, 2014 - i pored toga što smo bili šampioni, bili smo od strane FSS i političara sprečeni da igramo LŠ, i 2017 .
r

re:gosturina

pre preko 2 godine

Pa to i jeste farsa. Kao Pantić napada Stanojevića a ovamo svako odrađuje svoj deo posla u novim pljačkama Partizana. Željko Pantić i Aleksandar Stanojević su patološke ličnosti.
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

A da pričamo malo o onome što smo svi videli bez polemike? Svi smo videli kad je lopta izašla pola metra u gol aut, paradoks je da će za vekove ostati upisana sporna situacija koja uopšte nije sporna.
c

cixi

pre preko 2 godine

Pogledajte samo nastupe Željka Pantića dok je radio na SOS kanalu i bio kao "neutralan novinar" dok je pričao o Zvezdi. Njemu se svaki mišić na licu tresao od neke mržnje.
P

Pančo

pre preko 2 godine

Počeh da čitam tvoj komentar i na trenutak pomislih da si realan , ali pomenuti polufinale i poništen gol Milijaša a na drugoj strani imaš iste takve slučajeve nepriznati golovi zbog navodnog ofsajda, a da ne spominjem gol iz auta i koliko godina nije sviran penal u derbiju.Razmisli malo i o tome, inače za tih 6 titula za koje se uvek uhvatite, tri su rešene u derbiju, tako da je suvišno dalje govoriti o tome.Sportski pozdrav
G

Gost1234

pre preko 2 godine

Tih famoznih godina Karadžića kako večito pominjete da je Partizanu namestano samo mi recite tih godina ko nam je mogoa da bude kokurencija Zvezda koja je tih godina ispadala u prvom kolu u evropi ije se znalo ko je presednik ko sportski direktor za jedan prelazni rok dovodili ste po 20 igrača vadili ste igrače kao iz bunara nije se znalo ko igra mislim da je ovo malo druga situacija vi oda kad je došo presednik države vi u svim sportovima odskacete ali da je ovo prava država i Partizan i Zveda bi trebali da krenu od početka da budu izbačeni u četvrtu ligu zbog dugova a ne da duguju bozu silu i još dovode silne igrače i daju velike plate i ako im se igrač posle par meseci ne sviđa rakinu ugovor ko daje pare da se oni razbacuju a da niko ne odgovara za to.
@

@Gost1234

pre preko 2 godine

Zvezda ispadala u LE od Rena, Bordoa, pogledajte koga si trebao proci da udjes u grupu.A ne partizan preko Širaka i Tromsa.I udje u frupu i zadnji vecito.
G

Gost Pele

pre preko 2 godine

Lopine i jeda i drugi. Klubovi u buli, a oni kao neka idiotska saopštenja, mrš bre oboica.
S

Sprzili VAS

pre preko 2 godine

Ajde neka se klinci malo mrze bolje nego da razmisljaju o tome koliko smo para pokrali
B

Baš to

pre preko 2 godine

Upravo to...
S

Srbija u TOP 10 liga

pre preko 2 godine

Tačan broj bodova za zadnjih 5 godina može da se proveri na UEFA sajtu. Srbija ima trenutno 28.875 C.Zvezda- 15.125 (52,3), Partizan- 9.625 (33.4),Čukarički-1.250 (4,3) ,Vojvodina- 0.875 (3), Radnički Niš- 0.750 (2,6),Spartak Subotica- 0.625 (2,2), TSC Bačka Topola-0,625(2,2). U zagradi su procenti od ukupnog broja bodova za nacionalni koeficijen. Sportski pozdrav svima
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

Neka bude pošteno. Je li Zvezda prva po broju bodova? Jeste, nećemo reći da nije. Ali ne postoji samo Zvezda kao što ovaj juče bezobrazno prikazuje.
S

Statler

pre preko 2 godine

Iskreno, ljige ste jedni i drugi, to je nesporno. Kao što je i nesporna Toletova izjava "dok sam ja predsenik, Zvezda neće biti šampion". Eto, tako ste vi "vukli".
T

Tamarix

pre preko 2 godine

A to je Tole licno tebi rekao pa ti to znas iz prve ruke?
N

NecaBulka

pre preko 2 godine

Samo jedna stvar da se razume : za uefa koeficijent gleda se samo i samo poslednjih 5 godina rezultatski. Finale protiv Reala 60 i neke, eliminacija Andrelehta I Njukastla su iza nas. Sad se gledaju sezone sa Rilom, Florom, RFS I CohanQ s jedne, odnosno Sparte Prag, Salcburga, Krasnodara, Liverpula s druge strane. Pozdrav
G

Gost1212

pre preko 2 godine

Tačno tako gleda se zadnnih 5 godina. Neste da je zvezda osvojila najviše bodova, ali samo njeni bodovi ne znače ništa. Njeni bodovi ne mogu doneti ni 25 mesto a ne 12.
N

Nista neobicno

pre preko 2 godine

Vukli ali mnogo i trokirali. Ako neko ima vremena neka pogleda koliko bodova je donijela Zvezda a koliko zebrice u sampionskim nizovima.
h

humskapfc

pre preko 2 godine

Od 2001 do 2020 Partizan 130 bod, zvezda 108.. Pametnom dosta.. Ilijev se ne bavi lazima kao sto vi znate..
P

Postic

pre preko 2 godine

Da u pravu si Ali patlidzan je bio vise puta prvak,znaci duze je igrao eu I vise imao sansu da osvaja bodove,tako da nije isto ,jos ste onu god kada smo mi bilo prvaci grail ste umesto nas Ls ,kad budemo isto god u Eu tad svodi racune,Zvezda 4 god za sad ovo je 5 po redu
d

dottore

pre preko 2 godine

A zašto se računa samo taj period, zašto ne 1991 - 2021 ? Pa nije se fudbal počeo igrati 2001 ! Vi sami sebi birate period koji vi hoćete da gledate, međutim činjenica je da vi nikad nećete osvojiti bodova koliko je Zvezda osvojila u svojoj istoriji, i to vas capr. Hoćete li za tri godine gledati period 2004 do 2024 ? Ko će tad biti bolji ? Matere mi, da vas nema trebalo bi vas izmisliti, da se imamo čemu smejati.
F

FCRS@humskapfc

pre preko 2 godine

Od 1955 do 2021: Zvezda 523 bodova a partizan 384. Zdravo, dovidjenja! Cuj ti njega od 2001... a pre toga se ne racuna, a? E Bogami se racuna sve!
V

Vanzemunac

pre preko 2 godine

I jedni i drugi vučete konce prljavih rabota, a vaše konce opet vuče glavni hohštapler države.
V

Vanzemunac

pre preko 2 godine

A njegove opet vuče nečastivi. Tamo gde ste vi rabota ne može da bude ni časna ni čista.
r

reyales

pre preko 2 godine

Svaka mu je na mestu. Navijam za Zvezdu
r

reyales

pre preko 2 godine

da budemo realni da se samo nasi bodovi racunaju 52% je nekih 14, sa tim bismo bili oko 30. mesta na rang listi, mora se postovati i to sto ostali klubovi rade, jer bez njih ne bismo bili na 12. mestu. A vi sto dislajkujete jasno je koliko razuma je tu pristuno
T

Toliko o tome

pre preko 2 godine

Ne navijas ti za zvezdu...
r

reyales

pre preko 2 godine

zapravo navijam, nista nisam slagao
r

re:vidiš

pre preko 2 godine

E vidiš, mi u košarci, smo osvojili evropski trofej KPK, mnogo pre vaših trofeja u košarci. Bili prvi klub koji je to uradio a vi u fudbalu nikad. Kada smo to uradili imali smo 12, 13 titula a vi prijatelju jednu ili dve. A onda sa raspadom države KK Partizan je zahvaljujući SPS najviše profitirao a i FK. Postali ste užasno privilegovani. A što je najintersantnije, KK Crvena Zvezda u Evroligi ima mnogo više pobeda nego Partizan, jer vi ste 10 godina bili klub tzv 2-12.
C

CiaBia

pre preko 2 godine

Zvezda je prva osvojila evropski trofej i zacetnik je kosarke na ovim prostorima Partizan je prvi trofwej osvojio 30 godina nakon osnovanja “Institucija” je trofej tek osvojila kad je krenulo da se ulaze sve u nju i da krade. Zvezda je jedina institucija i u fudbalu i kosarci. I najveci Srpski klub, vi mozete da se poredite za Dinamom itd
M

Mop

pre preko 2 godine

A kad smo 3 Kupa Radivoja Koraća evropska ko nam je tad pomogao? I titulu prvaka Evrope?

Bogdanovic za 3

pre preko 2 godine

Vi mislite onda da ste veci i od Splita ,Cibone i Bosne oni imaju vise titula prvaka Evrope nego vi Evropskih trofeja i oni su cekali decenijama na prvu titulu neki i duze od nas ali ih niko za to ne spori samo vi nama.
H

Hahahah

pre preko 2 godine

Sta vi nalupaste ovde hahahahahhaha momak ma koga brigaju titule na šljaci....Evo lepo odes na euroleague sajt i lepo piše sve das svi sampioni evrope kako je lepo zavedeno samo Partizan iz Srbije 1992 šampion Evrope...i onda dodjes mrtav hladan i kazes kako ste vi stub u kosarci hahahaha majko moja ovo je covek da se prekrsti...pa sta onda ako smo cekali na trofej 30 godina halo bre rodjaci mi smo sampioni evrope a vi niste i sva prica je zavrsena!!!!!pogledaj ko je sve za nas igrao sve dame legende...a kod vas najveca legenda zufer avdija i sasa obradovic vodonosac psss
C

CiaBia

pre preko 2 godine

Partizan je vukao tako sto u vreme sok je krao i otimao igrao evropu 3 puta i svaki put u grupi imao 0 bodova Prosto su se nauzimali bodova za Srbiju
C

CiaBia

pre preko 2 godine

Slažem se. U sezoni 2008/2009, u grupi kupa Uefa 4 poraza, bez ijednog boda. U sezoni 2009 / 2010 u Ligi Evrope, 5 poraza i 1 pobeda u zadnjem kolu protiv Šahtjora. 2010/2011, u LŠ, svih 6 poraza, 2011/2012 nisu ušli jer se isprečio evropski velikan Šamrok, 2012/2013, u Ligi Evrope, 3 poraza i 3 nerešena. 2013/2014, se isprečio još jedan evropski velikan Tun, ništa od grupe. 2014/2015, u Ligi Evrope, 2 nerešena i 4 poraza. Da ne pričamo da su oni svoje plasmane u grupne faze ostvarivali preko Žiline, Nefčija, Tromsoa. Anderleht prošli na penale a nama spočitavaju o sreći. E tek od 2015/2016 sa uzdizanjem Zvezde, počeo je i Partizan da pobedjuje u grupi. U tome je bitna razlika. Oni su nas hteli da satru, unište i da ne postojimo uopšte, jer je njihov lobi odradio svoje i Zvezdu gurnuo na ivicu ambisa, a mi smo sa našim uzdizanjem donekle i njih uzdigli, pa su kada su i ulazili u grupne faze od 2015 i imali pobede u grupu. To je jako bitna razlika između njih i nas.
G

Gile 88

pre preko 2 godine

Nema potrebe ništa komentarisati niti odgovarati Ilijevu UEFA tabela govori dovoljno sama za sebe o tome ko je šta doprineo
D

Deyan X

pre preko 2 godine

Ja bi sve celnike CZ I PFC na jedan ozbiljan razgovor. Pa kad sledeci put upute "otrovne" strelice u smeru protivnika... da znaju da Im je poslednja. Dosta je podela. Satiru Nas dusmani I neprijatelji Srba I Srbije, ali nama Kao da to nije dovoljno, pa dodatno Sami sebe da unistavamo. Iliev Ili Terza, ma bas me Briga ko je upravu. Bitno je da obe ekipe igraju odlicno I prave rezultate I da ceo Srpski rod bude zadovoljan.
d

da prekinemo za vek vekova

pre preko 2 godine

Da jednom završimo raspravu za vek vekova. FK Crvena zvezda, prvak Evrope 1991, prvak sveta 1991, Polufinalista KES-a 1957, 1971, 1992. Finalista kupa UEFA 1979, polufinalista KPK-a 1975 i Super kupa Evrope 1991.. 1971 je finale KES-a verovatno i trofej izmaklo, znaćemo kada se otvore tajni dosijei u Grckoj i kada vidimo šta su Grci radili, a 1992 je kao šampion starog kontinenta igrala sve utakmice u inostranstvu i bila druga u grupi jer su prvaci grupa isli direktno u finale a ne u polufinale. Znači klub je lako mogao da bude 3 puta prvak Evrope, a samo su nesportske i druge okolnosti uticale na to da bude prvak jednom. Sve priče o nekom Partizanu u odnosu na Zvezdu padaju u vodu, jer jednostavno ne možemo da gledamo na vas od sopstvene veličine. Vi ste samo bili i ostali treći hrvatski klub koji je dekretom prebačen u Beograd. E sad što ove mlađe generacije ne znaju ništa o istoriji svog kluba i što za njih istorija i praćenje kluba počinje od 2008 i ere Tomislava Karadžica to je druga priča. Zato su i za njih fudbaleri kao Miljković, Obradović, Lazar Marković, Jojić, Živković i Lutovac vrh vrhova jer nemaju pojma o fudbalu. Partizan i fudbal su nespojive stvari. FK Crvena zvezda je bila i biće sinonim za fudbal i u bivšim državama a i u ovoj sadašnjoj. Kraj priče.
V

Vidis

pre preko 2 godine

Pa mi to vama tako objasnjavamo kako stoje stvari u kosarci al vi nikako ,da se pomirite sa tom cinjenicom.Al jedno ipak stoji mi pored velicine u kosarci sto smo institucija za vas...u fudbalu smo mi ipak vice sampioni evrope 1966 sto vi takav neki veliki uspeh u kosarci nemate tako da psss
C

CiaBia

pre preko 2 godine

Zvezda je prva osvojila evropski trofej i zacetnik je kosarke na ovim prostorima Partizan je prvi trofwej osvojio 30 godina nakon osnovanja “Institucija” je trofej tek osvojila kad je krenulo da se ulaze sve u nju i da krade. Zvezda je jedina institucija i u fudbalu i kosarci. I najveci Srpski klub, vi mozete da se poredite za Dinamom itd
V

VUC

pre preko 2 godine

Prvo ne spinuj. Kakve veze ima kosarka mali sport sa fudbalom? Pod dva, Zvezda je donela kosarku na ove prostore i vi ste od nas ucili i tek prvu titulu uzeli posle 31 godine. Zvezda je mnogo pre vas uzela evropski trofej u Evropi u kosarci sa Srbiju Kup pobednika Kupova drugo takmicenje po jacini( ono sto bi vi zeleli da imate u fudbalu Kup kupova kao Rendzers,Barselona i sl). Nase dame ZKK CZ su prve prvakinje Evrope u kosarci iz Srbije. A muskarci su i bili u top 4 1973-ce. Nismo mi u kosarci tako mali kako ste vi u fudbalu bas mali i nevazni bez ikakvih trofeja,istorije,pobeda nad velikim klubovima.
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

Čitam komentare da je Piksi zlo za Zvezdu a nije mi jasno jel ljudi stvarno misle da je Terza sve suprotno i oličenje poštenja? Jel stvarno verujete u priče o operativnim dugovima a ne verujete u priče o duhovima koji lebde nad Marakanom?! Ne vidite uramljene slike. Ima ona narodna džabe je gluvom govoriti i ćoravom pokazivati.
S

Strahinja Lazarević1

pre preko 2 godine

Kolko mi se povraća od ovih političkih sranja i šatro prozivanja, a zajedno sede i ispijaju kafe. Bagra lopovska.
T

Tako je kako je

pre preko 2 godine

Mi da se raspravljamo a ovamo jedan vozi poršea a drugi belog BENTLIJA. I onda ko je više ukrao. Čistačice oba kluba jedva da skupe za infostan i paštete. A ovi se bahate!!!
G

Grobari Jug Partizan

pre preko 2 godine

-Od kako pamtimo fudbal u bivsoj jugi do sada, cigan botovi sa stadiona FK Jugoslavije gde nikad nisu bili iskreni i realni, za laz i manipulaciju i mafijasluk su prvi na tabeli nisu za dzabe 1 u evropi po broju penala, uvek ste zelili da budete ispred FK Partizan da imate veci uspeh i vase interese, to vam je uspelo sa Miljanicem i Sajberom jer vasi su dirigovali tada nasim fudbalom, zbog toga nasa reprezentacija nije uspela nista da osvoji nikada ni SP ni EP. Zato brze bolje politika razni lubiji, pomagali istoj czv da bude sampion kupa kupova bez pola evrope, za vreme tada DSS czv dobija sponzora u vidu Gazproma i prestanite vise da manipulisete narod vasim lazima.
r

re:grobari jug partizan

pre preko 2 godine

Najgluplji komentar koji sam pročitao u zadnje vreme. Ti si šampion. Partizan bio vojni klub i klub za koji su navijali svi Titovi generali i vojska uvek ucenjivala da bi igrači prvo dolazili u Partizan i on se našao da priča o nekakvom guranju Zvezde u doba SFRJ. Ne lupetaj majke ti, pojma nemaš ni o čemu. Spominješ jednog Miljana Miljanića kojeg je cela planeta fudbalska uvažava i poštovala. Vaša najveća legenda je Tomislav Karadžić jer nikada niste imali veći niz titula neko za vreme njegovog mandata. A cela Srbija zna zašto.
3

32 titula

pre preko 2 godine

Vase postojanje je zamisljeno tako da budete drzavni projekat znaci centralni sportski klub u sklopu centralnog sportskog drustva sto podrazumeba sve benificije sa svim mogucim povlasticama.Jednostavno receno pravi paraziti bivseg rezima komunistickog sistema po ugledu na CSK iz Moskve. Eto to je vasa istorija a Zvezda je prkosila povlascenom vojnom klubu svih ovih godina i zato ste vi samo komsije naseg najveceg kluba cije je ime izgravirano na najznacajnijim peharima.
V

Vuc

pre preko 2 godine

Miljan Miljanic je bio predsednik saveza FSJ-a od 1990 do 2000-te. Za to vreme Partizan je uzeo 6 titula,Zvezda 3 a Obilic 1. Znaci i za vreme vladavine zvezdinog Miljanica u savezu Partizan uzeo duplo vise titula. Koliko mi imamo kod vaseg Karadzica? Licemeri.
p

pancevac92

pre preko 2 godine

pa da pocnemo samo sa jednom stvari ovde i da zavrsimo,Zvezda nije osvojila kup kupova,nego kup sampiona sadasnju ligu sampiona,ime Crvene Zvezde je ugravirano na tom istom peharu sto sada osvaja real,celsi i drugi..o tome da nije igralo "pola evrope" nije igrao JEDAN engleski klub koji je zamenjen Napolijem sa Maradonom,nadam se da si nesto naucio neznalice.
R

Raša P

pre preko 2 godine

Ako su rezultati merilo onda Partizan sem 1966.god.nema nikakve rezultate u Evropi. Nema ni 1/4 finale u Evropi. Priče o Piksiju i njegovom radu u Zvezdi su tačne toliko da je tražio garancije da neće biti uhapšen u Srbiji. Piksi je legenda kao igrač i naj veće zlo kao rukovodilac. Zvezda je prolazila kroz teške trenutke u svojoj istoriji i proći će ove očigledne pritiske. Puna Marakani je garant da pritisci neće proći!!!!
v

v1ad

pre preko 2 godine

Jel ljudi ovde stvarno komentarisu ko je u pravu, Terzic ili Iliev?
a

armija

pre preko 2 godine

Nidje razlika izmedju ove dvojice...
S

Stop propagandi

pre preko 2 godine

Postoji razlika. Terzić vodi evropskog i svetskog šampiona, koji dominira u domaćim okvirima i osvaja bodove u Evropi već 5. godinu zaredom, a Ilijev je novi-stari funkcioner kluba koji neprestano vodi propagandu , kao i sada kada im je odjednom sve regularno i šire bratstvo jedinstvo po komentarima, a zaprete Skupštinom, ako im se neko suprostavi na putu do titule. Prave se tekstovi, pumpaju, preuveličavaju, osvajaju LK, a priča "svi smo isti" truje navijače Zvezde.
G

Grobari Jug Partizan

pre preko 2 godine

-Ivice vidi ovako sad si se javio u odbrani naseg kluba, a zasto javljas da postujes njihov klub i njihove navijace jeli, ocigledno da im se dodvoravas ko su oni covece da im se ti dodvoravas, kao branis FK Partizan a covek svasta prica za nas klub i samim ti njega postujes, zalizani prica kako Partizan reketuje drzavu a on drzi sliku u svoju kancelariju Aleksandra Vucica, i daje sebi za pravo da pljuje po nas klub koja si ti budala boze sacuvaj i sakloni, jer pijes koju cugu ivice on navijacki prica a ti sa postovanjem dajte ostavku svi uz UO FK Partizan. Grobari ujedinjenje i da najurimo ovaj sns propalitet, oterali nam Sumu Asana i Sadika oslabili nam klub gde bez premca igraju Miljkovic i Jojic, ako ne oteramo struju iz sns FK Partizan odavno preti agonija jer ovi ljudi su dovedeni zbog toga. Sejduba Suma Takuma Asano I Umar Sadik su oterani, namerno su oslabili nas klub da ne bude konkurentan udbi tako da svi znaju za ovo.
D

Dzo Black

pre preko 2 godine

@Grobarijug On hoce kao da ispadne dzentlmen pa zato!
J

Jako smo loš narod

pre preko 2 godine

Kako bih voleo da padnemo ispod 15. mesta, zato što smo stoka od naroda i ne zaslužujemo ništa lepo da nam se desi. Kad je loše, pljuvačina jedni po drugima, traži se krivac da ga razapnemo, umesto da se svi suoče sa problemom i zajednički prionu na rešavanje. Kad je konačno dobro, onda to nije dovoljno da se radujemo malo, nego neko uvek traži posebne zasluge i to obavezno na taj način što omalovažava ovog drugog, "partnera" sa kojim su zajedno nešto postigli. Zato ćemo uvek biti u mulju i blatu, jer sami sebe tu guramo, i ako nam. To nam je prirodno stanište izgleda.
M

Milaann

pre preko 2 godine

Ja nisam loš i ne trpim ovako vređanje, ti za sebe imaš pravo da kažeš šta hoćeš ali nemaš za mene
S

Stop propagandi

pre preko 2 godine

Mani me izjednačavanja i trpanja u koš sa propagandnom mašinerijom is Humske. Nije se na našem stadionu pronašao bunker, već njihovom. Ni po sportskim rezultatima i istoriji nismo isti i nikada nećemo biti. Ja sam ponosan što među nama ne postoje propagandni Gebelsi koji šire zlo i laži poput Vučelića, Vuletića, Ilijeva, Željka Pantića, Tegetlije, Vujoševića, Bokija Perića i sličnih. Nismo isti i nikada nećemo biti isti. Lažna tapšanja po ramenu, dok su upregli sve instrumente propagandnog rata, mene ne interesuju,
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

Muljatori zasluge preuzimaju za sebe a za sve što ne valja drugi su krivi. Psiholozi su davno rekli nešto o ovome. Sada vuče samo Zvezda a ako padnemo ispod 15og reći će kriv je Partizan.
G

Gost 1234

pre preko 2 godine

Budi onda ponosan što su ti zvezde vodilje Terzić i Čović. Hahaha!
G

Gostioničarr

pre preko 2 godine

OK, samo zvezda igra i donosi nam bodove, 100% sve pozitivno u fudbalu ide na njen račun. Ostali se ne računaju niti postoje, može tako, je l' sad bolje živite?
S

Supermen

pre preko 2 godine

Ostali doprinose toliko da bi bolje bilo da se ne računaju
F

Fudbalista

pre preko 2 godine

Aj da se vas dvojica u crkvi zakunete u majku da se ovo niste dogovorili, i sa ovim pričama izašli u javnost, kako bi zamajavali masu. Poludeše klinci od međusobne mržnje zbog toga što ih stalno podgrevate kobajagi raspravama i međusobnim provokacijama. Da nije namešteno - bilo bi smešno.
d

d.g.

pre preko 2 godine

Partizan je postigao najvece uspehe u Evropi kad si ti bio na funkciji... ili nije tako. Cinjenica je da je Zvezda najvise doprinela koeficijentu i da se to omalovazava. Ali je i cinjenica da bez ovogodisnjeg rezultata Partizana ne bi bili tu gde jesmo. Cinjenica je da ostali klubovi nisu nista doprineli vec su kocili jer se bodovi dele sa brojem ucesnika. Ja kao Zvezdas cu navijati za Partizan protiv Genta zbog interesa srpskog fudbala.
S

Stop propagandi

pre preko 2 godine

Ti si Zvezdaš kao i moja baba Jula koju nemam.

Srb_7-1

pre preko 2 godine

@Stop propagandi Ove godine cete dobit samo jedan omanji sendivc sa kobasicom od gospodina tvorze na kraju prvenstva i borbu za LK, jer je uveden Var i otisao Kokeza pa nema ko da terorise sudije. A zna se da Var ne odgovara samo kriminalcima i prevarantima...Ako vam ne odgoVARa, slobodno se obratite i zalite Uefi, neka slobodno dodje i proceslja sve ove sezone pre Vara i ovu sa Varom.
V

Vuc

pre preko 2 godine

Kriminalci,mafijasi i bunker su kod vas. Pola uprave vam kriminalci i politicari a ranije bivsi pravosnazno osudjeni robijasi.
M

Ma stvarno

pre preko 2 godine

Toleta ti,koliko postenja u svakoj Partizanovoj tituli prosto da pozelimo da se vrati na mesto ptedsednika FSS. Tole vrati se mnogo patimo sto te nema.
f

fancy

pre preko 2 godine

Deco ljuta, radite na sebi, okrrnite se vasim zivotima a ove dzulove dakle obojicu na celu sa obe uprave terajte u materinu i ne slusajte ih. Oni operisu u sistemu zavada, podela i haosa. Ajd zivi bili
S

Suma sumarum

pre preko 2 godine

Džabe je vukao kad nas je dovukao jedva na 25 mesto a kada pogledamo privilegije svejedno je da li si 25 ili 45
n

nebo

pre preko 2 godine

Dva teletabisa srpskog fudbala, za koje ne bih znao reci koji je gori!! Ja razumem potpuno poentu ovih prepirki ali ne mogu da razumem cinjenicu da i pored toga da ste i jedni i drugi vec odavno procitane knjige i to vise puta, jos uvek pokusavate na istu foru da ispadnete frajeri!!!
R

Raul Bobadilla

pre preko 2 godine

Da su oba kluba na nivou na kom su bili pre 30-ak godina tipovi poput Terzica, Ilijeva, Vucelica, Mrkele, Vazure i Vuletica ne bi mogli da prismrde u iste... Ne zna se ko je veci lopov i secikesa... Uzas!!!
S

Stop propagandi

pre preko 2 godine

Prosipaj patetiku i traži lajkove na drugoj strani u toj svojoj propagandi koju prosipate sa stadiona JNA. Nismo isti i nikada nećemo biti.
G

Ghostbusters

pre preko 2 godine

@ Stop propagandi pa u pravu si,nikada nećemo biti isti jer je CZ najveće zlo na planeti zemlji.
!

!!!

pre preko 2 godine

kakva zamena teza opijenog sportskog direktora bez funkcije(toliko o tome koliko postuje partizanove navijace)! nije stvar koga je kad bilo u evropi vec koliko je pobeda u evropi imao ko,a partizan je retko to radio i kad je igrao evropu u vreme Toleta kad Zvezde i nije smelo da bude nigde! sad kada je Zvezda dominantna pobede u evropi su veoma ceste sto osim sto dosta bilduje koeficijent pokazuje i da joj ne treba nikakav Tole da bi sve to postigla u domacim i stranim okvirima! plus tome je i sto pomenutog rivala ne gura na dno i ako bi moglo to da nam se ucini iz njegovog broja pobeda u evropi koji je slican kao i u vreme Toleta…tj. nikakav! tako da je jasno da je Terzic ipak bio u pravu,a da Iglica Iliev spinuje ! a navijavima se placuci i sa onim cirkusima dodvorava poznati Samorok koji je i dobio to ime zbog velikog uspeha u povecavanju koeficijenta u evropi sa partizanom bas u tom Tole periodu!
G

Grobari Jug Partizan

pre preko 2 godine

Jedina manipulacija i lazi kao i propaganda potice iz stadionu udbe, nije vas bilo 15 godina u Evropi nije vas bilo na mapi fudbala a zbog cega vas nije bilo, pa vase legende su vam donele slavu preko FK Partizan nas klub su rusili da bi czv podigli, znamo mi sve vase manipulacije 2-0 ne najopasniji rezultat jeli lazovi, pa vas doktor je uso u svlacionicu i pretio igracima 😂😂😂 toliko o vama.
V

Vuc

pre preko 2 godine

Toliko o vama da za 75 godina nemte nista u Evropi osim bunkera. Mafija sa JNA.
D

Džakovi za punjenje

pre preko 2 godine

Vas je bilo u Evropi, pa ste Srbiji donosili džakove punih nula.
1

11

pre preko 2 godine

Tvoj klub ruši tvoja uprava, a vala i treba da se sruši i nije za bolje
3

32 titula

pre preko 2 godine

Da nije nas bilo iz poznatih razloga. A sada kazi gde ste vi 75 godina znaci od osnivanja?
N

Nebitan10

pre preko 2 godine

Gde nas je vukao? Pobedu u grupi niste ostvarili, i to LE
3

32 titula

pre preko 2 godine

Nisi dobro izracunao,gde ti je pobeda nad Mancesterom ?
G

Gost123

pre preko 2 godine

Braco cigani na delu je nesto sto smo vec gledali ne jednom!!!!! Pokusaj da se pritiscima, spinovanjem, zamenom teza, i svim drugim sredstvima spreci Zvezda da bude sampion, i da nastavi svoj razvoj. Ovo je jos jedan trenutak u kojem nije bitno ko koga voli, ne voli, podrzava, ne podrzava, ovo je dirktno protiv Zvezde!!!!! Trenutak i sezona u kojim nije bitno ko je na celu kluba, jer da je na celu kluba patrijarh Porfirije oni bi ga svejedno napadali!!!!! Ja licno nemam dobro misljenje o Terzicu, smatram da previse gleda svoj interes, i da precesto ima sibicarski pogled na stvari i kolje vola za kilo mesa. Ali ovde nije on u pitanju vec nas klub, i treba svi da sprecimo pokusaj otimanja koji je na delu!!! Svi koji sebe smatraju zvezdasima naravno. Posto vidim cesto da ima zvezdasa koji se pozitivno izrazavaju o Piksiju porucio bi im da su u teskoj zabludi!!!!! Taj covek je zacetak propasti naseg kluba i generator prvog ogromnog duga kluba. Kada je dosao na celo kluba dug je bio oko 6 miliona, i imao je tim vrednosti oko 30 miliona, a kada je pobegao sa Marakane dug je bio oko 25 milona!!!!! I to je uspeo za dve godine!!!!!! I sad opet aktivno svim silama radi protiv Zvezde!!!!! On licno je sklonio zvezdasa Pantelica, i postavio Bjekovica na celo istog. To je covek koji nista dobro nece doneti Zvezdi nikada!!!!!
G

Gost132

pre preko 2 godine

Sram te bilo.
M

Mikis

pre preko 2 godine

Terzic napada,I open partizan kriv .e moj ti,lako je manipulisati sa takvima
G

Gost Aleksandar

pre preko 2 godine

Simpatišem Zvezdu i voleo bih i da Zvezda i Paćo doguraju što dalje u Evropi i da se koeficijent što više gruva. Ali Zvezdan Terzić jedino što je korisno uradio za Zvezdu je što je doveo Milojevića, koji je probio barijeru "play off"-a u glavama crveno bele javnosti i sada na tome jašemo. Žule, Savić, Ben, Dragović, Marin, Krstičić i još gomila igrača su došli ili što vole klub ili zbog trenera a ne zbog Terzinog "proekta". Dug od 40mil je kontrolisan jer igramo Evropu i tim vredi, a ne što je Terzić dpl ekonomosta . . Muka mi ga je . .
K

Kampanja u jeku

pre preko 2 godine

Ma da sve je slučajnost, igrači su pojurili zbog trenera ili što se klub zove Zvezda. Ti nit navijaš za Zvezdu, niti joj želiš dobro.
R

RedStar91

pre preko 2 godine

E pa i NIJE bas TAKO! Zvezda je do sada u Uefinim takmicenjima, osvojila cak 139 (!) bodova vise od Partizana, Zvezda 523 bodova a Partizan 384. E evo i dokaza: Bilans Zvezde 336 147 82 107 573:431(izvor: Wikipedija); Bilans Partizana 272 108 60 104 403:362(izvor: sajt FKP). Zvezda je u proseku po utakmici osvajala 1,55 bodova a partizan 1,41. Dakle Zvezda je u Evropi bolja ali to je opstepoznata stvar.
I

Ivannn

pre preko 2 godine

Isti si kao Terzic, zatucan. Ne broje se samo bodovi, pogledaj malo bolje. Kad je Partizan osvajao 6 titula u nizu, koliko puta je zvezda igrala grupnu fazu? Tako je, bravo, nijednom. Ispadali ste vec posle prvog, drugog kola. Dok vi sad osvajate titule, Partizan je dva puta manje igrao grupnu fazu, tako da ni bez nas ovo ne bi bilo moguce. A terzic neka samo kmeci po raznim emisijima, vidi se da je lepo naucio.
1

11

pre preko 2 godine

@Ivan Partizan je za tih 6 godina ostvario 3 pobede u grupnoj fazi.. Niste vi osvajali titule jer ste bili dobri nego zato što je zvezda bila loša
P

Parni-Valjak

pre preko 2 godine

Dobro, shvatili smo, Apoel, Slavija Prag, Slovan Bratislava, Ren, Bordo, Černomorec, Kairat, Ludogorec i Sasuolo se nisu desili, Zvezda je više doprinosila za nacionalni koeficient tih godina od zlog Partizana. Može tako?
V

Vuc

pre preko 2 godine

Cist spin. Tacna konstatacija je da nisu donosili ni jedan ni drugi klub. Isto za drzavni koeficijent je ispadanje u kvalifikacijama i 0 bodova u grupi. Tih partizanovih 0 ili 2 boda kada se podeli sa 4 ekipe ne dobija se nista. Znaci od 2007 do 2013 niko nije donosio bodove je tacnije reci.
P

Popppa

pre preko 2 godine

Nije vukao Partizan u Evropi, ama baš ništa. Sve porazi i jedna nerešena.
S

Sasarus88

pre preko 2 godine

A bez ZVEZDE bi bili 32.mesto,malo bolji od bosne i belorusije.
I

Izračunajte samo

pre preko 2 godine

Bili smo bez Zvezde u 15 od prethodnih 20 sezona, pa nismo bili gori o Belorusije i Bosne. Bez Partizana, ono što je Zvezda osvojila ne bi bilo dovoljno ni za top 20. Skloni 10 bodova koji su došli na uspehe Partizana i padamo u borbu za 24. mesto sa Bugarima. Baš BiH zbog ovakvih kao što je Terza voleo da padnemo ispod 15. mesta, pa neka se svađaju onda ko je kriv.
R

Rodman1986

pre preko 2 godine

Fazon je da niko nije omalovazio doprinos zvezde jer ljudi iz Partizana kakvi god bili to ne rade. To je uradio ovaj vas dr mr interpol lice.
1

11

pre preko 2 godine

@izračunajte Kojih bre 10 bodova doprineli ste nešto jedino 2017/18 i sada kada igrate treću ligu
M

Malj

pre preko 2 godine

Kakve glave nam vode klubove
S

Stop propagandi

pre preko 2 godine

Ne mogu da podnesem ove komentatore koji ovde šire bratstvo-jedinstvo, svi smo isti. Nismo isti i nikada nećemo biti. Svaki ko sebe smatra Zvezdašom, ne bi smeo nasesti na ove klipove koje potura propagandna mašinerija iz kluba sa stadiona JNA. Zvezda dominira zadnjih 5 godina, idemo ka 5 tituli, a na tom putu nas neće zaustaviti ni ovi što im je od ove sezone odjednom sve regularno, ali liga slaba (Živeo Piksi) i oni koji su favoriti za osvajanje Intertoto kupa nakon fanatastičnih partija protiv estonske Flore debitanta u evropskim takmičenjima i kiparskog Anartozisa. Ni serija izjava, tekstova, ni Piksi, niko neće uspeti da otruje pravog Zvezdaša i izjednači nas sa onima kojima do pre par meseci nisu bili normalni Zvezdini nizovi, a danas im sve regularno i oni koji prete Skupštinom ako ih neko spotakne na putu ka tituli. Posebno mi je mučno kad se pokrene patetika o koeficijentu, a znamo da je upravo taj što preti Skupštinom pre par meseci rekao kako ga ne interesuje nacionalni koeficijent, već samo Partizan.
S

Stop propagandi

pre preko 2 godine

Dakle, nismo isti i nikada nećemo biti. To lažno tapšanje po ramenu i komentari - jaooo, i Ilijev i Terzić, ko nam vodi klubove... To lažno zajedništvo, prosipanje raznih mudrosti me ne interesuje nikada, a naročito u situaciji kada se vodi kampanja na svim frontovima koje instruišu likovi sa upitnim psihičkim stanjem, a koji su izuzetno iskusni u propagandi. Zvezda nikada neće biti isto što i Partizan. Mi ne mrzimo, mi ne otimamo. Mi smo evropski i svetski šampion. Kod onih navijača Zvezde koji razumeju kakva je situacija, ne postoji potreba nekakvog pravdanja, izjednačavanja i patetike. Meni ne pada napamet da kličem Piksiju poput navijača kluba sa stadiona JNA, jer je izjavio kako mu je drago što je u ovoj sezoni sve regularno, misleći valjda da Zvezdine titule nisu bile. Može i rod rođeni da mi bude ne bih mu klicao, mene ne dotiču te patetika priča o legendama koje gledaju da nas potkače iz raznih razloga, kad god stignu. Svako ko saučestvuje u propagandnoj kampanji kluba sa stadiona JNA nije vredan poštovanja.
S

Stop propagandi

pre preko 2 godine

Ja nikada neću biti na istoj strani sa Vuletićem, Vučelićem, Ilijevim, Željkom Pantićem, makar se apokalipsa dešavala. Mene ne interesuju lajkovi i trend izjednačavanja koji se nameće. Nismo isti i nikada nećemo biti isti. Njihov klub nije jači nego ikad, nije favorit za osvajanje LK i to su notorne činjenice. Najboljeg strelca u ligi strpao je u džep Dragović, ali i igrači Napretka, igrali su se sa njim kao sa petlićima. Propaganda kojom se iz raznih razloga truju navijači Zvezde kako bi poklekli pred nate slabim fudbalom, mene ne može dotaći jer znam šta su isti ti pričali i pisali do juče, a danas se odjednom probudili u duhu bratstva-jedinstva, a ako nešto to poremeti, eto ih pred Skupštinom.
G

Gost 034

pre preko 2 godine

Terzić i Ilijev - kao dva deteta u vrtiću, kao dva izlapela mapetovca koji sa balkona posmatraju predstavu, kao dva neandertalca. Alo bre, odakle vas dvojica na tim mestima?! Vodite dva najveća kluba u državi, a komunicirate putem poruka preko medija, i to na ovakav način - ovo je moja igračka, ne moja je, e baš je moja, ne dam ti, ja sam je prvi uzeo, e baš sam je ja prvi uzeo ... Ipak, u ovakvoj državi ništa više nije za čuđenje.
M

Marlonnn

pre preko 2 godine

Živim za dan kad će mafija da se isterq iz našeg fudbala,ej bre ko nama vodi klubove,da živimo u zemlji gde nije korumpirano sudstvo,ovakvi bi bili iza rešetaka.....e Terzooo madjioooo i SRBIJOOO MEDJ ŠLJIVAMA
V

Vuc

pre preko 2 godine

Bivsi fudbaler liga SFRJ-a madjija a sta su Vucelic i Vazura koje krijes i ne spominjes? Ko su Djuric i Karadzic? Fudbalski radnici ili pravosnazno osudjivani robijasi i politicari?
B

Bodiroga

pre preko 2 godine

@Vuc Kaže se pravNosnažno a za sve ostalo se slažem
M

Maronnn

pre preko 2 godine

Isto druže mislim i za Vučelića,Vazuru,Toleta,Djuru frizuru,braću Tončev.......svi oni zajedno....
P

PITANJE

pre preko 2 godine

Zašto su Iliev i Terzić u našim najvećim klubovima?
V

Vuc

pre preko 2 godine

Bivsi sportisti. Ne znam sta ce Djuric,Karadzic,Vucelic,Vazura,Vuletic u Partizanu? Sta oni znaju o sportu? Znali samo da kradu preduzeca i drzavu pa vecina ovih hapseni i pravosnazno osudjeni robijasi.
K

Kaboom

pre preko 2 godine

Teška zamena teza. Terziš priča o sadašnjem vremenu, a period od 5 godina nije njegov izbor, već UEFA u tom periodu računa nacionalni koeficijent. Ja se ne sećam, da je tih godina kad je Partizan vukao i osvajao po nula bodova u grupi neko pominjao Zvezdu. Uz sve to teška laž su ovi procenti koje je Iliev izneo. Zvezda ima duplo više bodova od Partizana, a njeno 41 mesto je pozicija koja dovoljno govori i koju Partizan nije video zadnjih 49 godina
S

Srbija u top 10 liga

pre preko 2 godine

Tačan broj bodova za zadnjih 5 godina može da se proveri na UEFA sajtu. Srbija ima trenutno 28.875 C.Zvezda- 15.125 (52,3), Partizan- 9.625 (33.4),Čukarički-1.250 (4,3) ,Vojvodina- 0.875 (3), Radnički Niš- 0.750 (2,6),Spartak Subotica- 0.625 (2,2), TSC Bačka Topola-0,625(2,2). U zagradi su procenti od ukupnog broja bodova za nacionalni koeficijen. Sportski pozdrav svima
K

Kragujevac City

pre preko 2 godine

E moj Ivice,koliko ti veze s'fudbalom nemas. To sto ste vi vukli je bilo iz unapred dodeljene vam titule i tako godinama. Cim je UEFA promenila pravilo i rekla da kada sampion ispadne u kvalifikacijama nastavlja takmicenje i kvalifikacijama za ligu Evrope vi ste poceli sa otimacinama,filijalama i unapred obezbedjenim titulama i to ste ujedno onako usputno urusavali Zvezdu,slali novinare na rezirana hapsenja Dzajica i Cvetkovica itd.itd.Da ne govorim sto ste mozda i ovom Terzicu namestili poternicu ne bi li ga sklonili iz fudbalskog saveza i na to mesto postavili vaseg vodju Toleta. Ne branim Terzica,ne znam sta je istini ako je kriv neka odgovara ali s'obzirom na sta ste bili spremni zarad titule/a ne bi me iznenadilo da je bila ista podmetacina kao Dzajicu i Cevtkovicu. I dok su Zvezdi na marakani rasle pecurke,dok se novac skupljao SMS-om vi ste takvu Zvezdu gde god ste stigli ismejavali,rugali joj se. Ti si prvi u partizanu koji je opterecen Zvezdom,iskompleksiran. Seti se utakmice sa Jang Bojsima gde prolazite grupu i slavis tako sto govoris neka p-si Zvezda/n. I dok je Zvezda u kvalifikacijama morala da prolazi ekipe iz liga petice poput Rena,Bordoa,Sasuola,pa zatim pre toga Slavije Praga i slicnih,vi ste ispadanjem od AEL-a,Genka,Ludogoreca i ostalih prolazili dalje u grupnu fazu. Ispadala je Zvezda i od bednih ekipa ali nije ni cudo u kakvom je raspadu bila.Evo ja cu vam reci vase rezultate. U sezoni 2010/11 ulazite srecno u ligu sampiona jer je Lukaku postigao regularan gol koji je ponisten i na penale ulazite u grupu gde naravno zavrsavate kao poslednji na tabeli sa NULA osvojenih bodova.U sezoni 2011/12 ispadate od Genka i nastavljate takmicenje u kvalifikacijama za ligu Evrope gde ispadate od strasnog Samroka kome nisu igrala dva glavna igraca jer im sef nije dao slobodan u restoranu u kom rade.U sezoni 2012/13 ste u trecem kolu kvalifikacija za ligu sampiona ispali od AEL-a i zatim nastavili takmicenje u kvalifikacijama za LE.Zatim ste tamo izbacili Tromso zbog gola u gostima i upali u grupu sa Rubinom,Interom i Nefcijem gde bivate zadnji u grupi sa tri opsvojena boda koliko i nefci ali je Nefci imao bolju gol razliku. Sezone 2013/14 u prvom kolu kvalifikacija prolazite prejaki Sirak sa dve neresene,zbog gola u gostima a zatim ispadate od Lugoreca i nastavljate takmicenje u kvalifikacijama za ligu Evrope gde vas polupani Tun razglavljuje 3:0 a moglo je biti 6:0 i ispadate. Sezone 2014/15 opet ispadate od Ludogoreca i nastavljate takmicenje u kvalifikacijama za ligu Evrope gde izbacate mocni nefci i upadate u grupu sa Asterasom Triplois,Totenhemom i Besiktasom. I naravno bivate zadnji u grupi sa dva mizerna boda. Asteras ih imao SEST. Sezone 2015/16 ispadate od Bate Borisova i nastavljate dalje direktno u ligu Evrope gde ste jedino ostavili dobar utisak i gde ispadate nesrecno od Augsburga. Da ne nabrajam sto vas je petardirao Atletik Bilbao,pa Makabi PETah Tikva usred Beograda,ej. Eto kakvi ste sampioni bili i kroz sta ste vukli nas fudbal. Zvezda je nekada bila sampion i dodje do play off-a za ligu sampiona,ispadne i nema da udje u LE nego cao. Ispadala je od Dinama iz Kijeva koji je tada imao 15-16 uzastpnih ucesca u Evropi, od PSV-a kome je tadasnji tim najbolji u istoriji,dosli su do polufunala lige sampiona,zatim od Leverkuzena kome je tadasnji tim takodje najbolji u istoriji jer su tada dosli do finala lige sampiona,zatim od Milana koji je te sezone osvojio ligu sampiona itd.itd.Eto u cemu je razlika. A Terzic je u pravu sada jer UEFA gleda bodove u zadnjih pet sezona,a u tih pet sezona Zvezda je ostvarila neverovatan uspeh koji vi uporno zelite da umanjite pobedama u kupu Seje Kalaca protiv Flore,Linkolna,Anortozisa itd.itd.
B

Bane Lapovo

pre preko 2 godine

Procitao od slova do slova,definitivno najbolji komentar. Bravo Kragujevac
D

Dzo Black

pre preko 2 godine

Ti cas nam.nesto pricati o sreci, Cist gol vam.je dao Krasnodar, linija pola metra od gola.sudija ga ponistava, 2-0 ste gubili protiv Salcburga i jos su vas ubili.imali 5 stpostotnih sansi i na kraju 2:2, Isto taako na srecu prolazite Fc Kopehagen, na penale koliko ste srece imali i isto ste se provukli i protiv Young Boysa cak ga nisti ni u Bg pobedili i ti ces pricati nesto o sreci samo cu te podsetiti mi smo prrotiv Anderlechta vodili 0-2ako se.secas, i stogli do 8-finala lige evrope 2005 i to si zaboravio evo sad sam te podsetio!!! A 2003 smo igrali ls o kojoj ste mogli samo da sanjate 20 god...2005 jedan penal nas je delio od LS protiv Petrazalke, a gde ste vi tada bili??
V

Vini Gogniti!!!!!!!!!!!!!!

pre preko 2 godine

Jedan od najvecih iskompleksiranih botova iz podbanjickog kolektora,dobro se zna koji su vam prva dva.Koliko lazes i niceg se ne stidis,vrlo hrabro sto bi rekao jedan nas poznati pesnik u jednoj legendarnoj izjavi ali ti verovatno ne znas ko je on posto vam osnovno obrazovanje nikad nije bila jaca strana.Namlati sam sebi jos jedno 500 pluseva da se osetis bitnim.
C

Coa 90

pre preko 2 godine

Au, brate ... od reči do reči pročitao. Svaka čast.
D

Djanga

pre preko 2 godine

I ne samo to ispadala je Zvezda i od Rendzersa koji je sogurao do 1/4 finala uefa kupa i od Bajerna tesno sa 3:2.
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

"Možda Terziću namestili poternicu". Axaxaxaxa jesmo, to oni naši ljudi u Interpolu. Ludilo mozga. Dalje nema potrebe čitati axaxa ulepša mi dan. Auu brate
1

1244

pre preko 2 godine

Илијев и Терзић су отишли из клубова и одједном волешбно опет на функцијама...Срамно ко је на функцијама у оба клуба.Немојте наседати и препуцавати се,док су оба клуба у "супер" финансијском стању.
S

Saša_PFC

pre preko 2 godine

Jeste Iliev otisao iz Partizana ali kao igrac,neko ko je ponikao u Partizanu i imqo izuzetno ispesnu karijeru u Partizanu.Terzic je bio igrac OFK Beograd...prosecan igrac u prosecnom klubu i kada je upropastio OFK Beograd onda je dosao na čelo C.Zvezde.Velika je to razlika i zato ti komentar nije na mestu jer si ocigledno suvise mlad da bi shvatio o cemu se radi.
V

Vuc

pre preko 2 godine

Saša_PFC@ Terzic je igrao u OFK u vreme SFRJ gde Iliev ne bi mogao ni igrati tu jaku ligu.
1

1244@SasaPfc

pre preko 2 godine

Ко прича о играчкој каријери побогу...Причам о функционерској.. Илијев је отишао са места спортског директора и одједном се вратио као да је то његов приватни клуб...Звездина цела управа је поднела оставку,почетак Грофовог мандата,Терзић остао да све припреми за нову управу-кренули резултати он одједном остао...То је мој коментар...каква играчка каријера,ајмо мало концетрације.
p

pancevac92

pre preko 2 godine

za koeficijent se racuna zadnjih 5 godina,sta je bilo pre toga je apsolutno nebitno. dok ste vi "dominirali" liga nam je bila 50ta u evropi,a sad medju 15,sve je jasnozi vucete vi juce,posto ste ispadali redovno ovih godina.
P

Parody

pre preko 2 godine

Imas sve na uefinom sajtu sto se tice koeficijenta za zadnjih 5 godina. Lepo je Ilijev objasnio a to su I zvanicni podaci da u koeficijentima Zvezda ucestvuje sa 52 % a Partizan sa 33% a ostali klubovi 15 %. Toliko o vasoj teoriji i spinovina da ste sve sami postigli
p

pancevac92

pre preko 2 godine

parody,te procente ostavi za nekog drugog,samim tim sto je 4 u nasoj ligi on dobije neki bod kad krene evropa,kakvih crnih 15 posto,dve lige dampio a 3 live evrope covece,dok vi niste uradili apsolutno nista,pravi si zeljko
Г

Гост

pre preko 2 godine

Невјероватно какве расправе добијају медијски простор и какви људи нас воде. Звезда јесте изгурала највише,више него што је ико до сада урадио у неком одређеном врменском оквиру, али нису само Звездини бодови довољни. Нису довољни чак ни збирно бодови вјечитих да се дугорочно одржи виска позиција,кикснуће неко неће се сваке године улазити у групе и у нокаут фазу. Треба нам јака лига и још један иоле конкурентан клуб ал то већ шири причу изван домета оваквог банана савеза.
C

Cccc

pre preko 2 godine

Pitam Ilijeva tatda kad je partizan vukao FSS i doprinosio koeficijentu Srbije na kojoj smo poziciji bili a na kojoj smo danas.
V

Vlax

pre preko 2 godine

Bili smo tu gde jesmo jer se vi deset godina niste kvalifikovali za grupnu fazu.
V

Vuc

pre preko 2 godine

Vlax@ Dzabe grupna faza Partizanu kad je uzimao 0 bodova i bio stalno 4 u grupi. Tada nema napretka u koeficijentu.

Mr 007

pre preko 2 godine

Ovaj je jos uvek u Partizanu? 😂😂😂
G

Gost123

pre preko 2 godine

Da vukli ste, na primer u poslednjoj ls koju ste igrali imali ste 0(nula) bodova. 0 bodova u prejakoj grupi sa Bragom, Arsenalom, Sahtjorom...
V

Varela

pre preko 2 godine

Partizan je te godine ušao u Ligu šampiona sa jednim pojačanjem golmanom Radišom Ilićem za džabe i bez sponzora na dresu.Tek ulaskom u LŠ EPS nas sponzoriše odbijanjem postojećeg duga za struju koji je iznosio par stotina hiljada.Još nam nestane struje na utakmici sa Arsenalom.Tako da je ovo bio vanserijski uspeh uzimajući u obzir nikakvu podršku koju je imao Partizan od države i sa kojim sastavom je igrao.
V

Vuc

pre preko 2 godine

Varela@ Pogledaj prvu postavu Zvezde u Salcburgu pa ce ti sve biti jasno. Simic-Pavkov-Milic-Savic-Stojkovic-Rodic-Borjan i samo Ben stranac. Sve domaci igraci iz nasih liga i eventulano iz 3 lige Nemacke.
l

leeds456

pre preko 2 godine

Posle smo mi, sa "armijskog pasnjaka" kako nas nazivate, spin majstori. Pa ta nikad slabija Braga je igrala finale LE, Sahtjor je svemirski brod za nase klubove a Arsenal nije igrao sa omladincima.
a

aleksandar stolic

pre preko 2 godine

i ti brate vuces non stop, u upravi si kad pobedjujes, kad gubis tad si direktor u ostavci, ma izvini molim te xD
G

Glavni gost

pre preko 2 godine

Terzic je poceo da sramoti Zvezdu svojim neandertalskim izjavama i ponasanjem... Bolje bi bilo Terzicu da pocnes da radis na poboljsanju igrackog kadra i na radu omladinske skole posto nijednog igraca nismo izbacili od grujica...Nemoj ti da pricas o Partizanu i o Piksiju nego gledaj u svoje dvoriste
P

Podrška Terzi u borbi protiv propagande

pre preko 2 godine

Dok vi vodite propagandnu kampanju, pa se javi i Piksi da potvrdi kako je gle čuda "dobro što je u ovoj sezonu sve regularno", baš kada je na prvom mestu favorit za osvajanje Lige Konferencija, čije su pobede nad nikad jačom Florom i Anartozisom presudne za srpski fudbal. Nismo isti i nikada nećemo biti, a vi širite bratstvo-jedinstvo na drugom mestu.
S

Simo

pre preko 2 godine

Nemam komentar
T

Tiću

pre preko 2 godine

Šta se raspravljate sa njima oko ovih gluposti?Gde je hrabrost Iliev da se pita šta je sa gaspromom koji im je država progurala,šta je sa Agrobankom i otpisanih 17 miliona evra?Šta je sa Marfin bankom i otpisanih 5.5 miliona evra?Dokle više taj klub da krade od gradjana ove zemlje?
G

Gosttttt

pre preko 2 godine

večiti reality
B

BracoMoja

pre preko 2 godine

Znaci, danas je dan za trovanje naroda od strane partizanovih vesnika. Hvala vam puno. Puno je svima srce.
N

Nenad B.

pre preko 2 godine

Bolje da se nisi ni javio, ako već ne smeš da mu adekvatno odgovoriš. Čovek je rekao da Partizan reketira državu, a o tome ni reči u "odgovoru". Državu koja im je obezbedila 5 miliona eura godišnje od Gasproma i otpisala dug od 17 miliona eura državne banke. O poslovima koje im nabacuje preko Ultra-kopa i drugih sa Zvezd(an)om povezanih preduzeća da i ne govorim.
G

Gostr333

pre preko 2 godine

A ko nabacuje poslove Ostoji Mijailovicu I njegovim firmama? a onda taj isti ostoja sponzorise partizan? globos osiguranje? oko sokolovo?
D

Dzontras

pre preko 2 godine

Za 6 godina gde je Partizan osvajao titule po zvaničnim podacima transfermarketa Crvena Zvezda je trošila više para od Partizana na transfere a zaradjivala 3 puta manje.Eto da vidite braćo koja je to nesposobna banda koja dolaskom duha koji lebdi dobija apsolutno privilegovan tretman u odnosu na sve ostale.Neće me mrzeti da vam napišem tačno za svaku godinu na kojeg igrača je kako trošeno i koliko zaradjeno.O Gaspromu što su im žuti doveli tek ne vredi pričati.Partizan je tih godina sa minimalnim budžetom ulazio u Ligu Evrope i jednom u Ligu Šampiona(pre toga i 2003.)Gde ste vi bili tada?Maltretirani od svakoga u prvom kolu kvalifikacija eto gde.
G

Gost123

pre preko 2 godine

U toj ls o kojoj pricas ste osvojili 0 bodova))) Mocna Braga je bila nepremostiva prepreka za vas))))
G

Gost5443

pre preko 2 godine

Istina je da Partizan tih godina kada zvezde nije bilo u evropi, nije pravio uspehe kao zvezda I to je činjenica.. Nije pobedio u LS , nije izborio proleće u evropi, vec je najcesce završavao kao zadnji u Kup Uefa Ligi Evrope, zato je delimicno tacno to sto prica Terzic
P

Pavkovinjo

pre preko 2 godine

Uz duzno postovanje Partizanu, ovo nije toliko istininto kao sto izgleda na prvi pogled. Po godinama Partizan je zavrsavao 04/05 4. mesto , 06/07 5. mesto 08/09 5. mesto , 09/10 4. mesto, 10/11 LS 4.mesto, 12/13 4. mesto, 14/15 4. mesto, 15/16 3. mesto, i onda posle krece sa Zvezdom zajedno, pre 2015 su bile godine dominacije Partizana u domacem prvenstvu, i jako slabo pozicioniranje u evropskim takmicenjima, dok u periodu Zvezdine dominacije imamo 2 LS ( sa 2 pobede i remijem) I 3 LE ( oba puta 2 drugi u grupi, za sada na prvom mestu).. Zvezda je za kratko vreme vise uradila nego Partizan tada, opet naglasavam uz svo postovanje Partizanu i njegovim uspesima na medjunarodnoj sceni. Terzic napolje svakako !
B

B.C

pre preko 2 godine

Kako ste vukli !? Jel misliš onako kao protiv Dinama!? ...vukli bi vi nešto drugo da vas nije Tole vukao i svita sa Tadićem na čelu!
M

Mikki

pre preko 2 godine

Kakva dva lika se raspravljaju, taman mi dođe da ne gleda više fudbal
R

RealNo1

pre preko 2 godine

Narocito ispadanjem od poluprofesionalnog kluba kao sto je Samrok.
G

Gost123

pre preko 2 godine

I cuvenih 0(bodova) u grupi ls sa mocnom Bragom, Arsenalom, i Sahtjorom))))) Serif je za njih institucijau evropskim okvirima...
B

BracoMoja

pre preko 2 godine

Evo i vašeg uzora, braco Srbi, braco grobari. Svadjanje moze da pocne.
a

axxa

pre preko 2 godine

Sta si vukao sa Toletom niste uzeli bod u Ls bolje cuti iglice idi u Terminal sa Vazurom i Kokezom i radite ono sto najbolje radite to je alkohol i ono drugo posto vas vec svi znaju.
C

Carevic

pre preko 2 godine

Partizan nikada nije vukao srpski fudbal jer je uzimao po 0 bodova u grupama. Sta da pricamo da je za onih 6 otetih titula igrao 4 grupne faze i uzeo samo 4 boda iz tih grupnih faza. Sramota.
G

Gost123

pre preko 2 godine

Zamisli igras 4(cetiri) godine grupu i osvojis 4(cetiri) boda!?!?!?!!?!?!?!!?!??!?!?!??!????????? I smatras sebe ozbiljnim klubom?????????? Pa Serif je za njih Real Madrid, a Bate Borisov Liverpul))))))))
l

lol12

pre preko 2 godine

A jest i vukao nema sta.Da smo mi tad bili ko sto ste vi sad ne bismo bili ni 20-i.Tad je nas sampion kretao od 2. kola i opet su neretko ispadali iz oba takmicenja.A Zvezda 5 godina za redom ucestvuje i to jako uspesno sa rekordno osvojenim bodovima dok je partizan tad imao 0 u LS i svaki put ispao u grupnoj fazi LE
V

Vuc

pre preko 2 godine

Kad je Zvezda vukla 50 godina od 1945 do snakcija 1995 Partizana nije bilo nigde. Nema proleca u Evropi,trofeja,pobeda nad velikanima,zavrsnica UEFA takmicenja. Sama Zvezda je 50 godina vukla fudbal u Jugoslaviji. Zvezda je imala proleca u Evropi za vreme SFRJ koliko Dinamo,Partizan i Hajduk zajedno. A da vidimo sta je Partizan uradio za 6 titula od 2007 do 2013-te. Od tih 6 titula usao je u 4 grupne faze iz koje je osvojio samo smesna 4 boda. Zvezda je za 4 titule i 4 grupne faze uzela 27 bodova u grupama Uefa takmicenja a partizan samo 4. Toliko o vasim uspesima u evropi.
D

Djole...

pre preko 2 godine

Nije zvezda uzela samo 27 bodova boticu-uzela je zvezda i 50 miliona drzavne rudne rente i 30 miliona od Telekoma i 17 miliona od Agrobanke ako vec statisticki nabrajas uspehe. Pa sa tih STO miliona evra za koje se zna (a sta se sve ne zna) plus kokeza i sudijska organizacijs Partizan bi OSVOJIO ligu sampiona.A sad sa svojim uspesima knjigu u sake i domaci da se uradi.
c

cccc

pre preko 2 godine

Nemoj tako prijatelju imaju i oni dribling Sume protiv MU i cinimi se neku stativu neznam protiv koga ono beše.
V

Vuc

pre preko 2 godine

Djole...@ Ahahaha koje nebuloze. Vama ne pomaze ni 1 milijarda evra da osvojite LS jer u fudbalu nemate tradiciju mali ste klub. Drugo, Zvezda je od Evrope zaradila 100 miliona a ne od drzave kao vi. Trece Gasprom je Ruska firma. Nemoj da dovedemo Koka Kolu pa da kazete da uzimamo od Srbije. Cetvrto, sto vi niste kad ste fudbalska velesila za 75 godina osvojili UEFA trofej? Ja koliko vidim UEFA trofeje su osvajali Mekelen,Rendzers,Aberdin,Anderleht,Geteborg,Dinamo Kijev,Sahtjor,CSKA,Galatasaraj,Dinamo Tbilisi,Slovan Bratislava... Kako medju tim velikanima nema institucije iz zagorske 32 divizije? Pa jednostavno, fudbal nikada nije bio vas sport i niti ste ga znali igrati. I jos samo da ti kazem Zvezda je usla u LS samo sa Benom od stranaca u prvih 11 protiv Salcburga. U prvih 11 su bili jeftini Milic,Simic,Pavkov,Savic,Stojkovic,Rodic,Degenek itd. Sve nasi igraci koji su igrali za Serif,Radnicki Nis i treceligase po Nemackoj. Ostavite se fudbala to nikada nije bio vas sport.
G

Gost123

pre preko 2 godine

djole-ma sta kazes druze, osvojili bi ligu sampiona??? Idi, stvarno????? Ma zezas, bas ligu sampiona bi osvojili?????? Vi druze za 6 godina tolesuperlige grupu u Evropi prosli niste, i osvojili ste 4 boda kao sto covek napisao. Kazes 50 miliona rudne rente ukrala Zvezda, 30 miliona od telekoma??? Ti si se sigurno bunio kad je Partizanu sps poklonio teleoptik i sagradio mu Zemunelo???? Na stranu sto su ove cifre pozajmljene od razumnog i mudrog Ludog Zeksa))))) Vi ste gradili Zemunelo i otimali u vreme najvece propasti srpskog naroda u modernoj istoriji!!!! Posto vidim da si postenjacina grobarska jos jedna, uveren sam da ces bojkotovati kosarku ove godine????
T

Toliko o vuči

pre preko 2 godine

Kad je Partizan 1966. igrao finale KEŠ vi niste ni znali šta je to!
V

Vuc

pre preko 2 godine

Toliko o vuči@ Jos jedna laz. Zvezda kada je 10 godina ranije 1956 igrala polufinale KES-a i polufinale Kupa gradova 1962 i jos jedno cetvrtfinale KES-a i cetvrtfinale Kupa gradova i osvojila 1958 Mitropa kup Partizan nije znao sta je fudbal. Kao sto Partizan nije znao sta je kosarka pa ucio od Zvezde koja je donela kosarku u Srbiju i cekao Partizan 31 godinu na prvu titulu u kosarci.
M

MalingaTheSlinga

pre preko 2 godine

U prevodu - kad je Partizan vukao, vi niste mogli ni da se sastavite, jer niste imali duha koji lebdi i deli sakom i kapom drzavne pare, ali vratice se on kad-tad u bocu. Eto to misli Iglica, ali ne sme javno da kaze ovaj drugi deo.
g

govornik

pre preko 2 godine

Sta ste vukli unazadili nas u 4 ulaska u uefa takmicenja ste osvojili 4 boda! Sta ste vi vukli a imali ste citavu drzavu iza sebe Tadic Marjanovic Tole Karadzic! Zvezda je za 4 ulaska uzela 27 bodova! A kad se vec pravis pametan ko je vukao 50 god i gde ste vi bili tad? Zato psssst tisina tamo.
p

pancevac92

pre preko 2 godine

hehe jeste,ali to kad bi ti mozda menjao istoriju oa i da poverujemo,dala nam drzava da dovedemo debelog zuleta iz 3 lige,savica iz moldavije,par igraca bez kluba i udjemo u ligu evrope od prvog kola,prvi tim u istoriji kome je to uspelo,i da prezimimo u evropi,nema sta dali su nam milijarde
M

MozzartJVucicevicc

pre preko 2 godine

Zato sto kad je partizan vukao, zvezda je dovodila lekica iz trece lige za kesu lopti. A kad zvezda vuce partizan potrosi 5miliona u prelaznom roku i dovodi igrace arsenala, liverpula, cska, kapitene reprezentacija i otpusta igrace sa rekordnim transferima.
d

delijebazel

pre preko 2 godine

Pitanje je: A zasto je nije bilo ? Jer je tadasnji rezim hteo da je ugasi. Slali smo SMS poruke. Samo je i to dovoljno, da ne nabrajam dalje. Dok vam danas Vucko placa licencu za evropu. da nije bilo njega, bio bi katanac.
V

Varela

pre preko 2 godine

Ugasiše vas Tadić(DS) i Škundrić(SPS) dovodjenjem najvećeg sponzora ikada u ovom delu Evrope Gasprom u zamenu za smanjenu rudnu rentu i NIS.O ostalim zvezdašima Šutanovcu,Djilasu,Pajtiću,Jeremiću nekom drugom prilikom.Kako vas više nije sramota večiti državni projektu?
s

smesno bre...

pre preko 2 godine

Spominjes rudnu rentu a NIS postao sponzor KK Partizan pre zvezde... Koje licemerstvo, sta rudna renta nema veze sa sponzorisanjem Partizana vec samo Zvezdom?
Z

ZvezdasSrb

pre preko 2 godine

Spominjes rudnu rentu a NIS postao sponzor KK Partizan upravo u vreme prodaje NIS--a pre zvezde, Kako te nije blam da spominjes rudnu rentu i kakve veze to ima sa sponzorstvom?
P

Parody

pre preko 2 godine

Sve tacno