Komentari na vest

Dan nakon što je uštopovao Partizan Saša Ilić otišao iz Čukaričkog!

R

Rakaconi

pre preko 2 godine

Zašto nema istrage? Sa kim se dogovarao? Ima tu još umešanih. FSS? Država? Gde ste?
G

Gost6789

pre preko 2 godine

Vijera, kapiten i legenda Arsenala izadje i nakanta Arsenal 3:0 najlaganije, profesionalac. Ovo moze samo kod nas da se desava. Legenda si Partizana, respect, ako, ne mozes da vodis klub protiv njih, nemoj da budes trener u Srbiji ili nemoj uopste.
P

Popaaaaa

pre preko 2 godine

Uštopovao Partizan tako što je igrao nerešeno? Pa nije pobedio zato što je izvadio iz igre najbolje igrače. Zato je i popio otkaz.
3

32 titula

pre preko 2 godine

Nebi se reklo da je Sale ustopovao Partizan nego se sklanjao a ovi nisu umeli da daju gol. Covek je dobio otkaz zbog emocija,nije izdrzao goreo je izmedju dve vatre.
P

Pa1

pre preko 2 godine

Mi ovde pričamo da li je bio crveni karton a čovek hteo da namesti utakmicu!! To je teško krivično delo! Ne padajte na spinove, poenta je da neko mora da odgovara za ovo!
H

Herman_Melviile_1027121896792502272@twitter.c

pre preko 2 godine

Rikardo 40m od gola Cukarickog, igrac ne pravi faul za crveni karton. Ide u trk sa igracem i kazete crveni karton. Pa Mebbape ne bi pobego sa loptom do gola,a ne Rikardo.
H

Hilio

pre preko 2 godine

Policija treba da odradi posao tu, hteli su da nameste utakmicu, ljudi toliko ocigledno je, bruka... Partizan kao jugoslovensko sportsko društvo samo trazi preko zelenog stola, evo u fudbalu hteli da nameste, pa vidite u kosarci, sve rade da udju u EL na pozivnicu a ne preko terena... Zato ne ete nista uraditi
G

Gost ad

pre preko 2 godine

I pored očiglednog nameštanja utakmice u režiji trenera Cukarickog Sase Ilica u Partizanu se vodi hajka na sudije. Sašu ceka disciplinska prijava FSS za nameštanje utakmice Cukaricki : Partizan. Sašu pored disciplinske čeka i krivična prijava.
D

Dana

pre preko 2 godine

@Gost ad Da druze sudija 3-eceg osnovnog suda u Beogradu Z.Terzic,poznat kao lice sa Interpolove poternice vec je zakazao predkrivicni postupak protiv sada bivseg trenera Cukarickog Sase-Saleta Ilica.
D

Dana@

pre preko 2 godine

Nije treći sud nego sudija za organizovani kriminal. Nije samo SAŠA ima tu jos kandidata u upravi Partizana da mu se pridruže.
z

zeplus

pre preko 2 godine

E sada se razmislite Vi gospodo, svi koji komentarisete. Bojan Kovacevic, to je stoper Cukarickog koji je "faulirao" Rikarda. Ides na pripreme, sedis, treniras, slusas Sasu Ilica (nije bitno za koga navijas, svako zna ko je Sasa Ilic). Svakog dana je sve veci i veci u tvojim ocima, gledas da "ukrades" nesto sto njegovo iskustvo nudi. Prica, savetuje te, pokusava da te nauci. Pritom ti si dete, 17 god. Drugi trener verovatno jos od petlica u tvom zivotu, dolazi utakmica protiv Partizana (mozda i navija a mozda i ne navija za njih). Dete izadje, srecan sto je dobio da se dokaze, mozda i za klub koji voli od malena. Desi se sta se desi, po meni nije faul ali ajde sad. Ti si svestan, kao sto on verujem da jeste, da nisi nacinio faul. Onda nakon utakmice, kada si srecan jer nisi izgubio od Partizana, sto si uspeo da nadjacas njihov tim, taj isti Sasa Ilic kaze da si trebao da dobijes crveni karton zbog necega gde duboko znas da nisi kriv. U roku od 10 minuta, ti si malte ne gotov, osecas se ponizeno, izdano, posrano a dete si ej?! Taj isti Sasa Ilic. Pa me zanima sad nesto, kakav mi to primer dajemo deci ako i pored tog lopovluka ne mozemo da ih zastitimo?! Pa mene, da sam ja tamo, pa makar upucali .. Morao bih nekako da ga zastitim i gledam da njemu dam snagu a ne da mu oduzmem osmeh. Moramo da se izborimo protiv stanja u nasoj zemlji, zbog nas samih, ne zbog fudbala.
s

sasaaa

pre preko 2 godine

I samo jos objasni kako ti znas da to dete misli da nije napravilo prekrsaj i kako ga je rastuzilo sto njegov trener misli da jeste? Pisete lazi a problem je jad covek kaze istinu. Ova zemlja i ne zasluzuje bolhe dok god izvor informacija bude Informer a takvi likovi kao sto si ti budu komentarisali bilo sta.
R

Rodman1986

pre preko 2 godine

Ovo sve Lalatović radi 10 godina i nikome ništa.
P

Pedja108

pre preko 2 godine

Sale Ilic je uradio sve sto je bilo do njega. Izbacio neke igrace, ubacio mlade. Sa dva omladinca cuvao Rikarda, da bi ih ovaj na iskustvo dobio, ali ne vredi. I onda vrhunac na kraju da je tuzan sto mu je tim uzeo bod. Ne tuguje sto je ispustio pobedu, vec sto je uopste uzeo bod.
P

Pjer

pre preko 2 godine

Za Saleta sam mislio da je veliki gospodin...pa prijatelju taj Cukaricki ti daje pare a ti svim silama se Boris da izgubis od Partizana,nepostovanje kluba u kom radis I jos izjavljujes kako je tvoj igrac morao da bude izbacen iz igre,bruka I sramota.
ž

žalosno

pre preko 2 godine

Izmene Saleta Ilića: U 66. minutu izveo veznjaka i uveo napadača, a malo kasnije, u 80. minutu izveo štopera, a uveo veznjaka. Rezultat: Izveo si štopera, a uveo napadača. Tragikomično. Da li treba spominjati da je izveo napadača Rakonjca visokog 192cm koji je mogao da brani skok u svom šesnaestercu, a da je ubacio u igru napadača visokog 181cm, klinca 2004. godište? Posle toga se desi da je Rikardo sam na skoku na petercu, ali je centaršut bio malo lošiji, pa nije mogao jače da uputi loptu glavom ka golu. Kako to objasniti upravi?
B

Brdo

pre preko 2 godine

Jeste bilo neshvatljivo uvesti Spasojevića ali to je možda i uprava tražila, zagrevao se celo poluvreme. Ali nisi u pravu za izmene - u 66. krilo za krilo, u 80. štoper za štopera i špic za špica. Na samom kraju špic za krilo
S

Sotirović

pre preko 2 godine

u Srbiji ce moci jedino Partizan da trenira. Ovim je samom sebi zatvorio mnoga vrata. Koji klub ce hteti da angazuje trenera koji je pritom i skromnog znanja i autoriteta, posle u najmanju ruku one skandalozne izjave i ne odlaska na klupsku veceru. Verujem da je bio izmanipulisan od strane Partizanove uprave ali ne mogu da verujem da nije umeo da sakrije svoju nameru, koja je bila ocigledna. Uprava ce smeniti Stanojevica jer se uvek kriju zbog neuspeha a da li ce Ilica angazovati, veliko je pitanje. Neiskusno i nadasve neprofesionalno. Takodje da je pravne drzave, ovo je zrelo za istragu a verovatno i za krivicnu prijavu. Okretao se ka loži, slegao ramenima, pokusao da izvede "podmladjen" tim, svog igraca terao napolje a kao šlag na tortu izjavio ono sto ni dete od 15 godina ne bi.
M

Mile JNA

pre preko 2 godine

Gde ce pijanca da angazuju, pa nisu valjda toliko nisko pali ?
M

Marko Mladenovac

pre preko 2 godine

Više nego očekivano. Zamislite situaciju u kojoj, npr, Guti kao trener hoće da plače što Real nije pobedio ekipu koju on trenira. A ne može niko da kaže da Guti nije legenda Reala. Nego kod nas nema profesionalizma. Izađi na teren, daj sve od sebe, bio trener ili fudbaler, a u slobodno vreme navijaj za koga hoćeš.
z

zare124

pre preko 2 godine

Videlo se iz aviona, čovek samo što ne zaplače!
L

Laramoza

pre preko 2 godine

Čovek hteo da namesti utakmicu! Za to se ide u zatvor!
S

Sve naopako

pre preko 2 godine

Kažeš kako jeste i dobiješ otkaz. Psujes, pokažeš srednji prst navijačima i koristist razne opijate i gle čuda, dobiješ pohvale!!
R

RealNo1

pre preko 2 godine

Potpuno ocekivano. Zasto je pokusao sa izadje sa rezervnim sastavom? Zasto nije otisao sa ekipom na veceru posle utakmice? Svi znamo da navija za Partizan, ali nemoj onda voditi sruge klubove ako razmisljas o tome da pustis Partizan svaki put. Kao sto je recimo Lazetic radio u svim klubovima.
t

tehnodrommmm

pre preko 2 godine

Ne mogu nazalost sliku da okacim al gospodin lalatovic kad je trenirao cukaricki, na marakani izasao na teren sa dva sina u zvezdinom dresu, toliko o tome.
S

Sale84

pre preko 2 godine

Jeste, to si u pravu. Ali to je bilo pre utakmice a u toku utakmice kidanje, vristanje dranje itd. A ne kao ovaj vas, malo malo pa gleda u lozu i sleze rameni i posle zamalo sto nije zaplakao sto je njegov tim izvukao bod. I jos posle prica sve protiv svog tima, a od Lalatovica to nikad nisi mogao da cujes, u tome je razlika!!! Ali necete vi to nikad skapirati...
G

Gost snimak

pre preko 2 godine

Poštenoda kažem,gledso sam snimak bar trideset puta i nigde ne vidim prejršaj,Rikardo sam zapeo za svoju nogu.Ako nisam u pravu izvinjavam se,možda postoji neki drugi snimak koji pokazuje suprotno

Kontraudar

pre preko 2 godine

Verujem ti jer ima uglova iz kojih se ne vidi. Najbolji je snimak otpozadi, udarac Kovačevića kolenom od stopalo Rikarda. Posle toga Rikardo svojim stopalom udara list druge noge i pada. U trčanju ne udarao sam sebe po listu.
K

Kontraudar@

pre preko 2 godine

Možete gledati sa svih strana ali nećete videti nikakav razlog da bi se dosudio faul nad Rikardom.
H

Hhh

pre preko 2 godine

Pa kad čovek da ovako sramotnu izjavu "mom igraču je sudija trebao dati crveni karton", šta drugo reći osim bravo za upravu fk Čukarički što ga je najurila. Čeka te uprava Partizana širom otvorenih vrata. Lalat je za ovoga gospodin.
G

Gost1234

pre preko 2 godine

Nije napustio. Nazovimo to pravom reci 'oteran". Bez obzira na rezultat I da li je hteo ili ne pomoci Partizanu. To su smesne stvari. Poenta ove price I svega ovoga bi trebalo da budu njegove izjave I ne postovanje kluba I igraca koje trenira. To je glavna stvar. Sramota bi I bilo posle toliko godina u Partizanu da se vesili ili likuje zbog osvojenog boda. Igraci odugraju po jednu sezonu u nekom klubu pa ne proslavljaju gol, sto je donekle I normalno. To isto vazi I za njega. Ali trebao je biti profesionalac do kraja. Dati gospodsku izjavu, cestitati svojim fudbalerima na osvojenom bodu. Partizanu pozeleti srecu u nastavku takmicenja I da osvoje duplu krunu. I time zavrsiti svaki komentar o utakmici. Svoja osecanja drzati po strani. Da bi nekom nesto prebacio Ili nekog ukorio, moras da budes 100% cist. S'obzirom na ponasanje tokom utakmice, malo cudne odluke, ne bih rekao da je bas cist. Zelje su jedno stvarnost je nesto drugo. Zato svako ne postovanje ruke koja te hrani I radnih kolega u ovom slucaju igraca zasluzuje nogu u dupe.
D

Dadada

pre preko 2 godine

Sve bi to tako bilo u normalnim okolnostima. U ovakvim ljudima je muka od svega. Čukarički od Zvezde primi prvi gol posle faula i dok ne radi VAR, zato se SUDI crveni i onda laganica do kraja. Ljudima je muka.
G

Gost1234

pre preko 2 godine

Verujem ja tebi, stvarno je muka. Fudbal je u totalnom corsokaku. I nema VAR protiv TSC, laguna pobeda uz pohvale Lazetica. Vec u sredu 10 min pogibeni start na Kangu. Nikom nista, jer je to u korist Partizana. Dokle god bude ovako kako jeste, nece biti dobro. Previse I Zvezda I Partizan uzimaju od ove napacene drzave. Dokle god se fudbal ne dodje do decentralizacije fudbala, na vise fudbalskih centara nece biti bolje. Realno je da politika previse upravlja fudbalom, da su u Partizanu I Zvezdi instalirani ljudi rezima. I tome se treba usprotiviti. Ne treba dodatno deliti vec podeljen narod. Partizan nema ni upravu ni trenera ni tim. Zasto Sasa Ilic kao legenda Partizana nije dobila mesto u b timu. Kao naprimer Raul u Realu, pa da ceka svoju priliku u prvom timu. Partizan je igrao mnogo lepsi fudbal kod Save, ali nije bio dovoljno kvalitetan pa je prosipao bodove. Ovaj Partizan je dosta losiji, nije Stanoje bas neki strucnjak ali zato pravi neverovatne nizove na sklanjalice I dogovorene utakmice. U dosta klubova ima I svoje ljude. Zato se naprimer desi I Flora pa nikom nista. Partizanov sunovrat krece posle Fejnorda I Zvezde, gde je ogoljena stvarna slika mocnog Partizana. Nista nije bolje ni u Zvezdi, sada se ona sluzi partizanovim metodama. Uz dogovor sve se lakse zavrsava.

ivan2nina@gmail.com

pre preko 2 godine

Ako je istina da si hteo da izvedeš protiv svog bivšeg kluba omladince, a vrlo verovatno, pa si zbog toga popio šut kartu, razočarao si sve ljudi iz Zvezde koji su ti apaudirali kada si odlazio!! Zato si bio onako skenjan na kraju tekme!!
S

Sektor jug

pre preko 2 godine

Neka visi S. ILIĆ. Niko ne spominje danas VAR, pa svugdje u svijetu bi se to gledalo, jedino kod nas ne. Što da gleda ono što mu srce neće. Bitno je šta je on rekao. Doduše odavno ovdje se i ne smije svašta ni govoriti i to nam je postalo normalno.
G

Gost ad

pre preko 2 godine

Da bi var intervenisao greška sudije mora da bude očigledna. Pregledom snimka nije moguće sa sigurnošću utvrditi da je Kovačević faulirao Rikarda.
a

abrakadabra

pre preko 2 godine

Sasa Ilic je realan covek. Uvek je realno komentarisao situaciju. Da li smo mi kao društvo spremni da istrpimo istinu ili je sve iz zvezdaske perspektive njihove istine. Ako neko ne misli da je realno da se uzmu bodovi Partizanu i Zvezdi lose nam se piše. Deklarisanje zvezdaske javnosti maltretiranje i interpretiranje istine (kup..). Projekat zvezdane staze na delu
G

Gost1717

pre preko 2 godine

Jel' realno komentarisao kada je Vladimir Stojkovic u derbiju pre godinu i po pocistio Vukanovica na 18 m od gola..i kao baš zadnji, jer nema ni golmana na praznom golu, bas od Novaka Simovica dobio isto zuti karton..u 46' minutu derbija, na 0:0..bruka Ilića...prva, jer je koliko vidimo planirao omladince da izvede, pa uprava se pobunila..a druga ova sramotna izjava. Koliko god voleo Partizan, uvek treba da hvali tim koji vodi i cestita im na borbenosti! Da ne kazem da sam frapiran da kaze moj igrac je zasluzio crveni, pogresio je sudija, a igrac dete, koje odigralo extra, plus nezasluzeno je moj tim izvukao x..druze, cestitaj timu koji vodis na muskoj borbi, pa kazes kao Partizanovac, navijam da Partizan osvoji duplu krunu, igracemo ovako do kraja i niko ti ne bi zamerio..a ispao bi fer.
A

Abrakadabra@

pre preko 2 godine

Da bi nesto komentarisao moraš prvo videti ono što komentarises. Rikarda Kovačević nije ni dotakao za glumu Rikardo zaslužuje 10 a za simuliranje je zasluzio zuti karton.
O

Otvori oči

pre preko 2 godine

Dotakao ga je i te kako. Nismo ćoravi.
G

GF 40+

pre preko 2 godine

Neka je otišao. On je trener i on se pita ko će da igra i koliko će da igra. A to što je rekao istinu o crvenom kartonu, je dokaz koliki je čovek.A kod nas se cene samo lopovi i prevaranti. Što se nepriča o tome kako Lalatović nikad u svojoj trenerskoj karijeri nije uzeo ni jedan bod c.z. Kako to niko ne priča da je Lalat juče izašao na teren bez 5-6 prvotimaca. Sale doći ćeš uskoro u partizan , samo da odu ovi. Pa onda kreće igranka bez prestanka. JEDAN JE ILIĆ KAPITEN.
K

KMEKMEKME

pre preko 2 godine

A ti meris Cukaricki i Radnicki po kvalitetu.Pa da je Murinjo i Gvardiola na klupi radnickog isto bi bilo. Ja citajuci komentare grobara jos ne videh sem u 3% slucaja da bjektivno sagledavaju Stanojevicevo neznanje i kriminal igru na 2/3 utakmica ove godine.Ljudi opasuljite se jednom,pa mi Zvezdasi nikad nismo to radili.Pa Dzajic od 1978 do 2000te nije uzeo Partizan u usta,a Bjeka je penio i kukako u tom periodu kao ovaj Stanojevic sada.
G

Grga Cvarak

pre preko 2 godine

Stanojevicevo neznanje? Partizan po prvi put poslije 5 godina u trci za titulu, u trci za Kup, u Evropi igrao Proljece... i ne zna??? Druze, pricas kao o nekoj objektivnosti, a pazi kakve gluposti valjas. Ccc...
S

Sotir gost

pre preko 2 godine

Citam konentare i neverujem ocima!! Ok ajmo ovako, igrac Radnickog Savic je zvezdas deklarisani!! Nemerno napravio faul za drugi zuti!! I sta cemo sad! Igrac Cikarickog zvezdas! Namerno faul za iskljucenje!!! Juce radnicki brz crtvorice standarnih!
l

lik iz klake

pre preko 2 godine

pricajte vi sta god hocete za lalatovica, lalatovic nikada nije uperio prst u svog igraca i direktno ga okrivio ili rekao trebalo je da dobijes crveni...zamislite sta bi bilo da je cuka dala gol...sta bi rekao sale? jel bi se izvinjavao? svrbi vas lalatovic jer vas je sa timovima poput napredka, radnickog i vojvodine ostavio par puta bez trofeja i pobedjivao. pricate kako nijedan trener zvezdin nije uzeo bodove zvezdi, sta je sa slavoljubom djordjevicem u 1.kolu? pricamo o tome kako se zvezdi steluje titula...kako je zvezda izgubila 2017 namestenu titulu...ajde malo da pricamo o tome kako je partizan uspeo da ne pobedi namestenu utakmicu i kako zvezda ima duplo jaci tim od partizana. vi ni na jednoj poziciji nemate boljeg igraca od zvezde. kako ocekujete da budete prvi? potpisujete urosevica na 2 godine i ocete opet sa slicnim timom da napadate titulu u godini kad sampion ide direktno u LS...vi niste cisti majke mi, niste svesni da ce zvezda sledece sezone biti jaca minimum za jos 20% nego sad.
S

Sine

pre preko 2 godine

Pa taj isti Slavoljub Đorđević se celu utakmicu branio u niskoj zoni, čista nesposobnost igrača zvezde u toj utakmici da ubaci loptu u gol
L

Lik iz klake

pre preko 2 godine

Sine bitno da smo sposobni vama da uvaljamo dva, dokle god vas rokamo onako sa pola gasa, moze vosa sto se mene tice ovde 0;0 da igra. XD
D

DakaCz

pre preko 2 godine

Ilica je oterao licno Matijasevic zato sto je hteo da izvede rezervni sastav.To je proverena informacija od ljudi bliskih Matijasevicu,malopre mi je ispricao covek koji je prijatelj sa njim.
7

7887

pre preko 2 godine

Covek svesno drzao taktiku da odbrana bude na 40 metara od gola, visoko, i da se da lopta u prazno za gol.Molio Boga da nk partizan pobedi, nego ovi ni to ne umeju.
K

Komedijaš

pre preko 2 godine

Pa što ga nije oterao pre utakmice?
Z

Za 7887

pre preko 2 godine

Odbrana igrala visoko na 40 metara. Dečko jesi li to gledao ili te je neko prevario, pa oni su najveći dio utakmice, naročito zadnjih pola sata bili u krilu svog golmana sa parkiranim autobusom. Golman vadi loptu iz rašlji. I treba, ali šta je tu namješteno. Bunker kao u Italiji iz 80-tih.
E

Ezez

pre preko 2 godine

Stanoje će otkaz da dobije,preuzeće ih ilić

Sliks17

pre preko 2 godine

Velika mrlja na solidnu karijeru. Posle ovoga sako Partizan i moze da vodi i naravno FSS sekcije jer tu su nenadmasni
B

Borča

pre preko 2 godine

Ovo bi trebalo da ispitaju državni organi ako već FSS neće. Ozbiljna blamsža za naš fudbal
I

Inspektor Kluzo

pre preko 2 godine

Kada se nije ispitivala utakmica OFK Beograd - Crvena Zvezda 2-6 (2-1) onda se neće ispitivati ni ova. I da slažem se, ovu i sve slične utakmice treba ispitati.
P

Pibe92

pre preko 2 godine

Evo da vam pomognem, Gale mu je zamerio posle utakmice zbog izmena (Ndiaje Rakonjac) i zbog izjave, Ilic je odgovorio da je on trener i on se pita ko ce da igra i da bude zamenjen na sta je ovaj odgovorio "Da ali su to igraci koje ja placam da igraju ne da sede" I jos par recenica koje su dovele do sporazumnog raskida.
д

д.г.

pre preko 2 godine

Нису се сложили око припреме утакмице. Шта ли је то Саша хтео? Понашање Саше после утакмице је срамно и непрофесионално.
M

Mop

pre preko 2 godine

Pa ajmo malo drugu stranu medalje. Po tvome onda bi i Lalatoviću trebalo zabraniti rad u srpskom fudbalu zbog svake izjave posle meča protiv Zvezde. Taj čovek je srećniji posle svakog poraza maltene od igrača iste a vodio 7,8 kluba u zemlji.
@

@Mop

pre preko 2 godine

A šta je to strašno izjavio Lalat? Pa da je Ilić izašao i rekao "Želim Partizanu da osvoji titulu", niko mu reč ne bi rekao. Nego on na konferenciji priča kao da je trener Partizana a ne Čukaričkog. Ozbiljna blamaža i njega lično i Čukaričkog kao kluba.
C

CaleB pravi

pre preko 2 godine

Uvek mi je bio simpatican, premda je partizanov....Medjutim, sinoc me je potpuno razocarao kao covek, i dokazao da on ne moze biti trener ni u jednom domacem klubu, osim u partizanu. Da bi vodio bilo koji drugi klub, moras imati tu potrebnu crtu profesionalnosti, koju on nema, niti ce ikad imati. Onakve izjave nakon meca su u najmanju ruku skandalozne i nedopustive, i logican sled je bio - otkaz.
_

_001192.451ac879ebe14d089a4e6c09f541c7f7.2220

pre preko 2 godine

Kao lalat sto ima posebnu crtu profesionalnosti 😂 daj ne budi smesan druze
6

66000

pre preko 2 godine

Sta fali Lalatu?Zvezdu pobedio 2 puta, i 2 puta nereseno.Sta je problem?
m

možete Lalatu da pljunete pod prozor

pre preko 2 godine

Lalat ne plače kad ga Zvezda ne pobedi. Za sve Partizanove trenere je definicija profesionalnosti. Jeste on lud malo, ali makar ne sramoti i sebe i klub ovako
p

paaaaa

pre preko 2 godine

videlo se da neki igraci pustaju i grese namerno dok je vise od pola grizlo kao ludo,to je bukvalno oni koji navijaju za zvezdu,grizu,ovi za partizan pustaju da se skace bez markacije itd,al eto uspeli su ovi nasi da sacuvaju,pre svega golman
8

8998

pre preko 2 godine

To se bas videlo.Ispadali kao iz voza, visoko odbrana postavljena bez potrebe.Ilic je svesno drzao dete na stoperu i provocirao crveni karton.
M

Molim

pre preko 2 godine

Prosto cukaricki je postao odskocna daska za veliki broj mladih igraca koji nisu zavredili paznju partizana i zvezde. Kluhu trebaju ovakve utakmice u kojima otkida bod ili pobedjuje favorite. Mozda je upravu kluba iziritiralo ponasanje trenera posle meca ali to ide na njegov obraz(sjutra kada iliceva deca nebi imala bebi se setio ni stanojevic ni partizan da ga pimognu) . Videlo se da je ili postao naivabn pod uticajem uprave partizana . Umesto da se ponasa kao profesionalas e sada ako je matematika da on dodje umesto stanojevica posle derbija to je drugo. A cukariski je vec smenio trenera posle ispadanja iz evrope zato ovo je normalno za nepostovanje kluba gde prima platu.
M

Mauro Tasoti

pre preko 2 godine

Pogledajte izjavu Lalatovica posle jucerasnje utakmice sa Zvezdom i sve ce vam biti jasno.Covek radostan kao kuce u liftu.Da li je to ponasanje coveka ciji je tim upravo izgubio utakmicu.
M

Miksea

pre preko 2 godine

Lalatović se sa svojim klubom bori za opstanak i potpuno je realna izjava da će bodove tražiti protiv sebi ravnih. Šta je trebao da kaže, da mu je žao jer nije pobedio Zvezdu na Marakani sa timom za ispadanje u koji je došao juče? Ilić je sa Čukaričkim treći na tabeli, igraju Evropu. Osvoje bod, a on kuka što Partizan nije pobedio. Neuporedive stvari.
M

Mauro Tasoti

pre preko 2 godine

Miksea, pogledaj izjavu istog tog Lalatovica posle utakmice sa Partizanom pa ce ti biti jasno da ovo sto si napisao nema veze s vezom.
@

@Mauro

pre preko 2 godine

Lalat I Partizan nisu isto što Ilić I Zvezda budi barem 0.005% realan. Partizanovci vredjaju Lalatovića čim se ovaj pojavi na terenu JNA stadiona tako da Lalat njima ne ostane dužan sa izjavama posle utakmice.
B

Bolebox

pre preko 2 godine

Da li neko može da kaže gde se desio sporan kontakt, ono je žuti za Rikarda zbog simuliranja,ćao zdravo!
S

Skakadak

pre preko 2 godine

A niko da spomene kada je pred sam kraj utakmice igrac cuke zavrsio povredjen na travi a njegovi igraci izbace loptu u aut a partizanovi igraci im nisu vratili far play! A sasa ilic tera svog igraca sa terena da ne zadrzava vreme
B

Brakus

pre preko 2 godine

Otjerali ga? Što su ga zaj...li.Kada pobijedimo, to je sklanjalica, ako ne pobijedimo, onda su ih ovi puštali, a mi nismo znali dati gol. Pa bijeli su se bacali na glavu, pogodili prečku, a golman vadi loptu iz rašlji. Mislim, malo mi se tu nešto ne slaže. U Nišu, golman i 4 crvena igrača stoje u petercu gledaju kako Katai daje gol glavom. Pošteno.
V

Vinnie Jones

pre preko 2 godine

Pa i vasi su stajali kad im je Katai davao golove glavom, nisu ga valjda i Sanicanin i Vujacic pustali?!
G

Gost e

pre preko 2 godine

Hteo je da pusti,ali nisu hteli igrači i uprava,šta je tu nejasno?Inače šta toliko kukate vama ne čini nikakvu razliku,svakako morate da pobedite Zvezdu.
S

Sladjann

pre preko 2 godine

Čuka je za Ilića najbolji mogući klub koji može da vodi,ikada u karijeri!!!!umesto da ćuti ,i poštuje taj klub sto ga hrani i daje mnogo para on bi da navija za partizan.....ha ha haaa
B

Bok

pre preko 2 godine

Ako su u tom, kako neko reče gospodskom klubu, smijenili čovjeka zbog pokušaja namještanja rezultata, onda ga moraju prijaviti za krivično djelo. Naravno da neće, jer toga nije bilo. Da je to bilo, bio bi smjenjen prije utakmice.
Ј

Јосиф

pre preko 2 godine

Прекид сарадње је морални чин, овај је превише обојен у црно бело, замало даје заплако јер им је откинуо 2 бода, а ови једноставно морају дага отерају после тога и сачувају дигнитет клуба. Нико није помињао намештање, кривична далеко било!
@

@Bok

pre preko 2 godine

Da, sigurno je tako ali samo u tvojoj glavi... Sam je otisao, zato sto mu nisu dozvolili da namesti... Obrukao se!
S

Sashki85

pre preko 2 godine

Pitanje je sledeće. Dal bi se ovaj minimalni kontakt gde rikardova kopača krznula koleno protivnika sviralo kao faul ili čak i penal. Ako je odgovor ne onda nema ni crvenog kartona.
A

Aman više ljudi

pre preko 2 godine

Crvenog kartona svakako nema jer on nije poslednji igrač odbrane. I tu se svaka polemika završava. A očigledno je da ni kontakta nema nego se Rikardo sam sapleo
S

Sladjann

pre preko 2 godine

On,Rikardo nema snage da potrči i uvek pada,šut nema ,samo je cilj da padne i previja se po terenu....krš od fudbalera
S

Smislov

pre preko 2 godine

Kako se samo mijenjaju teze. Kriv je Saša Ilić što je rekao istinu da je njegov igrač trebao dobiti crveni, a sudiju zbog sramne odluke niko više i ne spominje. Srbija oaza spinova i zataškavanja. Da je prije utakmice želio da pusti, otjerali bi ga odmah prije utakmice, a ne poslije.Koji vam dio nije jasan, ponoviću.
R

Ricci

pre preko 2 godine

Da li je moguce da si toliko nerealan? Sasa Ilic je rekao posle utakmice "Ne razumem zasto sudija nije dao crveni karton". Da li je tebi normalno da trener zeli to svom timu?
I

Istina

pre preko 2 godine

Naravno da u ovoj i ovakvoj Srbiji trener kluba čijem je igraču trebao biti dat crveni karton priznanje da jeste bilo za crveni karton,to nije normalno.Normalno je laganje,prevara,izvrtanje činjenica,krađa.E pošto je Sale Ilić i i kao igrač bio častan,nije mogao da prećuti istinu.Oni koji su pošteni i časni će mu aplaudirati a šljam?! Zar je njihovo mišljenje bitno.
A

A radnicki??

pre preko 2 godine

Ajmo radnicki - vas se ljubi i raduje!!!
W

Walldorf

pre preko 2 godine

Vidim da neki uz konkretnu priču od sinoć i skandaloznu izjavu trenera Ilića, pokušavaju prikopčati bivše igrače Zvezde, Lalatovića i Djordjevića. Koliko se sećam, Lalatović je, kao trener, dva puta pobedio Zvezdu i tri puta igrao nerešeno. Trener Djordjević, naš bivši štoper, takodje je uvek bio profesionalac kada je vodio ekipe protiv Zvezde. I niko im ne može reći ni reč zbog toga. Ljudi rade svoj posao i žive od rezultata svog rada. Gledajući sinoć trenera Ilića kako se trese kao list na vetru dok daje izjavu nakon meča, pomislio sam da se nešto čudno dešava. 1. Tresao se od hladnoće. 2. Tresao se od straha zbog pretnji "navijača" Partizana. 3. Tresao se jer nije ispunio dogovor sa odredjenim ljudima. 4. Tresao se jer iz izvesnih razloga ne može kontrolisati ruke. 5. Tresao se jer su njegovi igrači odigrali časno i pošteno i otkinuli dva boda Partizanu. Šta je od svega nabrojanog pravi razlog da je trener Ilić pao na prvom iskušenju profesionalnosti, trebalo bi ispitati. FSS ima organe zadužene za ovakve slučajeve. Neka svako radi svoj posao, moj je zaključak. Tako će svima biti bolje. Ne samo u sportu... Sportski pozdrav!
G

Gost iz Nisa

pre preko 2 godine

Pise da Sasa Ilic nije uvrstio u prvi sastav iskusne igrace poput Sapica, Roganovica i Ndijaea a sva trojica igrali od prvog minuta. Jel gledao utakmicu ovaj sto je pisao ovaj tekst?
Č

Čitaj bolje

pre preko 2 godine

Piše da nije hteo da ih uvrsti u sastav, ali je na kraju morao da ih ubaci
W

Walldorf

pre preko 2 godine

Imao je nameru da nabrojanu trojicu izostavi iz sastava. To nisu dozvolili ljudi iz uprave kluba. Šapić je sinoć odigrao fantastičnu utakmicu. U saradnji sa Kovačevićem, zaustavio Rikarda. No, mene zanima nešto drugo. Zašto je trener Ilić, pred kraj utakmice, iz igre izveo upravo Kovačevića, momka koji je stavio u džep prvog strelca lige i umesto njega uveo Drezgića? Koliko sam video, Kovačević nije tražio izmenu, pa bi trener Ilić trebao objasniti povlačenje tog momka iz igre upravo kada je Partizan pritiskao, pa je Rikardo upravo zbog izlaska Kovačevića imao dve izgledne situacije za gol. Pozdrav!
S

Saleeew

pre preko 2 godine

Walldorf, mozda zati sto mu je sudija pre toga vec 2 puta oprostio crveni? Prvo za faul kao poslednji igrac na pocetku utakmice dobio zuti, a drugi put 15ak min kasnije kada je bio predposlednji, kada je mogao drugi zuti da mu da. P. S. Gledaj utakmicu pre nego sto lupis komentar
P

Podrska

pre preko 2 godine

Ovo sto pricate je apsolutna laz!! Sale je uvek bio gospodin i ostace, neki mu nisu ni do kolena, a komentarisu coveka!! Covek je samo odgovorio na pitanje novinara, da li je ono bio crveni, gospodski i iskreno kao i uvek, da jeste. A sto se tice sklanjalica koju spinujete cele sezone, sve je juce vidjeno. Cela Srbija je imala priliku da vidi sta se i kako radi. Niti se Cuka sklonilia, niti se Partizan gura. Treba da vas je sramota!!
M

M17

pre preko 2 godine

A sto Radnicki Kg ne otpusti Lalata? Covek izgubi 3 razlike i sav srecan, ubi se od nabrajanja zelja za zvezdu... Ilic je bar ostvario pozitivan rezultat.
G

Gost e

pre preko 2 godine

Baš zato, Nije trebalo.
G

Gostić

pre preko 2 godine

Isto kao i TSC Lazetiću protiv POŠTENJAČINA... Ćao zdravo
@

@M17

pre preko 2 godine

Nije Ilic ostvario pozitivan rezultat vec iskljucivo igraci Cukarickog! Ilic je ucinio sve ne bi li ih sabotirao!
Č

Čikago

pre preko 2 godine

Nije tu bilo nikakvog sporazuma! Dobio je nogu u dupe uz reči da zaobilazi Banovo brdo u širokom luku.
B

Boban1

pre preko 2 godine

Razočaran je jer Čuka nije htela da pokloni bodove “gromadi od tima”!!!!! Sale mislio sam da si gospodin,ali si razočarao!!!!!
P

Prognoza

pre preko 2 godine

Onda bi otišao pre, a ne posle utakmice.
T

Trenerr

pre preko 2 godine

Nemas ti pojma sta se desava u nasem fudbalu kad pises ovo
P

PD

pre preko 2 godine

Ajde jednom da neki vaš bivši igrač, trener ili bilo ko uzme neki bod Zvezdi pa da bude tako razočaran. Ali gle čuda to se ne dešava, takvi vaši stalno gube od Zvezde i još budu srećni. Ali to je izgleda normalno, ali zato sačuvaju svoj posao. Koliko je recimo Lalatović uzeo bodova Zvezdi, a osim Partizana maltene ne postoji klub čiji trener nije bio u Srbiji? Zaključak je prost, jednostavno nismo isti. Neko je Lalat a nego Sale. E sad što Vam to smeta, pa jbg istina boli najviše!
o

objektivan

pre preko 2 godine

Slavoljub Djordjevic s Vojvodinom u 1.kolu na Marakani otkinuo dva boda.
B

Boban1

pre preko 2 godine

@PD,pa uzeo je Djordjevic sa Vosom i cestitao svojim igračima na važnom bodu protiv Zvezde,nije plakao i slina uo kao Sale,u time je razlika !!!!!!!
D

Dejani

pre preko 2 godine

Kako je drhtao dok je davao izjavu posle meča. Bas sam pomislio kako je dobar trener i da može sa opravdanjem da zamijeni Stanojevića kada dodje to vrijeme. Pokazao je da je bolji stručnjak od Stanoja. 0:0 . Ako Partizan igra evropski fudbal onda smo dobili još jedan klub u Srbiji koji isti igra. Nadam se da će Vojvodina da se vrati na staro i vremenom da to prevazidje. Želim to svakom klubu u Srbiji.
G

Gostooooo

pre preko 2 godine

Moras druze biti profesionalac da stanes ispred svojih igraca a ne decku od 17god kako je zasluzio crveni karton kakav si ti to mentor nebitno dal si bivsi igrac Par ili Cvz.
C

Crveni djavoli

pre preko 2 godine

Zamisli tek kako je igračima Radničkog iz Kragujevca.
S

Slaba odbrana

pre preko 2 godine

Gostooooo-Pižonu ti li si,ne brukaj se....
S

Slaba odbrana

pre preko 2 godine

Šta si dočekao Pižonu,kako li je njemu bilo...Ovi iz Ljutice Bogdana su definitivno za ludnicu.Juče ceo dan kmeče kako je namešteno,Partizan pobedjuje lagano dva-tri gola razlike,tokom cele utakmice evo sad će gol,sad će penal,onaj se sklonio,onaj nije skočio kad ono 0:0,.Sad pišu da je Čukarički ozbiljan klub,nisu oni nikad videli i čuli da neki drugi trener priča ono što je Sale juče pričao a Lalatović kadar nevera,krsti se i neveruje svojim očima i ušima,pored njega sijatet trenera u Srbiji je javno na tv ekranima skakalo od sreće kad im Zvezda uzme bodove,pritom su neki unapred najavljivali kako će igrati u drugom sastavu.Da ironija bude veća ovo je isti onaj Čukarički koji je izgubio 3:0 od Zvezde,prvi gol faul nad igračem Čukaričkog,potom crveni za svaki slućaj,naravno iz Čukaričkog se niko nije bunio,niko se iz Napredka nije bunio za penal u 90 minutu koji im nije sviran,niko se iz OFK Beograda nije bunio,niko iz Indjije itd to su ozbiljni klubovi po navijačima Zvezde,to je njima normalno,a zato se jedan doktor uvek javi,odradi svoje i Zvezda odjednom proigra a Partizan potone,niko se ne pita kako je moguće da Zvezda koja nije mogla da se sastavi u prvom delu sezone sada rastura sve redom a Partizan koji je rasturao sada ne može ni gol da postigne.I sada tog doktora nema,on je sebi stolicu obezbedio,zaigrao se kad je izjavio da će dati otkaz ako Zvezda ne osvoji titulu,video je da je vrag odneo šalu i na vreme obezbedio mir u kući.Da ironija bude veća navijači ne mogu da ga očima vide ni njega ni Mrkelu a oni su im doneli najveće uspehe u poslednjih 30 godina.O Stankoviću da ne govorim,koliko li su tek njega ispljuvali,kao i sve moguće legende Zvezde,rodjenu majku bi prodali samo titulu da osvoje,kao što su i onu posle 73 godine prisvojili,a ne shvataju da kad tad Partizan će osvojiti istu....
P

Pera genije

pre preko 2 godine

Verovatno si pobrkao sportove? U vaterpolu smo imali malih problema u prvom delu sezone, dok u ostalim sportovima izgledamo dosta dobro i ovde i na evropskim terenima što se za tvoj Partizan baš i ne može reći.
4

443

pre preko 2 godine

Sad za svaki slučaj neki zvezdin bivši igrac preuzima cukaricki da osiguraju i tu 3 boda
r

ranGo

pre preko 2 godine

И било ке сине мој намештено али ке требао неко да погоди гол
S

Slaba odbrana

pre preko 2 godine

ranGo-A što se sine moj golman onako razbranio kad je bilo namešteno,što je sine moj trener dobio otkaz kad je bilo namešteno,da nije sine moj uletela slučajno koverta ispod stola da se proba uzeti bar bod Partizanu.Sine moj kad se utakmica namešta postoji milion načina da se primi gol,to se iz aviona vid ne shvataš ti to sine moj.Zvezda-Zlatibor 0:1 poluvreme kraj 6:1,Zlatibor-Zvezda 2:0 do 71 minuta 2:4 do 86,Zvezda-OFK Beograd 0:2 poluvreme 6:2 kraj,jel sad razumeš sine moj....
@

@Slaba odbrana

pre preko 2 godine

Ljudi pišu svašta. Čukarički sa svima igra pošteno, i to je nešto što cenim kod njih. Ono što je bilo očigleno tokom utakmice, a sad polako isplivavaju detalji o događajima od pre utakmice, je da je Ilić hteo da pošalje kombinovani tim protiv Partizana kako bi im olakšao da pobede. Neki od igrača Čukaričkog su isto tako nekarakteristično grešili. Tako da, nije utakmica bila dogovorena kao neke druge, već ste imali čoveka iznutra koji vam olakšava. Sa još par ekipa je bila ista situacija ove sezone.
@

@slaba odbrana

pre preko 2 godine

A da, i te utakmice koje nabrajaš, je l' bilo nešto neregularno u njima? Šta je bilo neregularno? Mi makar primamo golove, a ne kao vi kojima ne sme da se šutne na gol. Našao si tri prelaza u ne znam koliko godina, a vi one čuvene 2017. tri takva prelaza jedan za drugim...
Z

Zn

pre preko 2 godine

Lopta izlazi u aut, on je uzima i dodaje u ruke igracu Partizana da se izvede sto pre😂😂, pa hit hitova, pomislio sam da to Stanoje pozuruje, kad ono lični Ilic😂.. Svaka cast za Čuku, ozbiljan klub, Zvezda i Partizan da se ugledaju
D

Drvo

pre preko 2 godine

Izveo lik kadete da igraju protiv Partizana i kadeti izvukli neresene hehe
V

Visente Del Boske

pre preko 2 godine

Uzmes bod jacem od sebe i umesto da si srecan,pokazali momci da mogu,da pohvalis igrace napadas ih i pricas kako je tvoj igrac trebao dobiti crveni karton... utucen treses se na konferenciji i propustas veceru sa svojim igracima posle utakmice kao da si izgubio 5:0
S

Sarloa

pre preko 2 godine

Zato je i popio OTKAZ,uprava cuke i Matijasevic saznali da je u dogovoru sa bjekovicem hteo da pusti jsd da pobedi ali se igraci cuke pobunili i nisu hteli da ga poslusaju i da se sklone,sve se to saznalo posle meca i zato je dobio momentalni OTKAZ!
N

Nije razlog...

pre preko 2 godine

...smene sinoćna izjava Saše Ilića posle utakmice, da je njegov igrač zaslužio crveni karton, već jasna i vidljiva namera Saše Ilića da sabotira FK Čukarički i tako prepusti Partizanu bodove, e to je razlog smene od strane uprave FK Čukarički!!! Nije džabe vlasnik Čuke uleteo na poluvremenu u svlačionicu i grmeo na Ilića i igrače, kada je video šta se sprema!!! Sramota...Skandal...
M

Mm29

pre preko 2 godine

Svaka cast Cukarickom!
R

Razlog smene Saše Ilića je...

pre preko 2 godine

...Чукарички је овим потезом показао да је господски клуб и да не дозвољава да неке ,,људске минијатуре” блате њихов углед, ма колико их неко сматрао ,,малим” клубом у нашим оквирима (без икаквог поређења са партизаном). Сад, да је среће и да се ради како треба, била би покренута истрага против Илића и налогодаваца, уз драконске казне, пошто доказа очигледно не фали! Што се тиче ових несретника ,,преко пута”, још једном доказују да су и зашто су ,,мали” клуб.
B

Brigeme

pre preko 2 godine

Ne druže, nego je takva situacija trenutna u Srpskom fudbalu, da imaju taj luksuz da daju otkaz ovom čoveku. Ne kažem da nije pogrešio, jeste. Hoću da kažem da je obrnuta situacija i da je neki Zvezdin čovek ovo uradio u Čukaričkom, pitanje da li bi dobio otkaz...
_

_000932.3705edf250a4483ba2f86b5c06b6839b.1904

pre preko 2 godine

Ozboljan klub dok ne dosje zvezda... Onda Matijasevic nastupa
C

Charlie12

pre preko 2 godine

Napisao sam juče pred početak meča(vest uživo praćenje- Kraj 0:0) da je problem nastao, jer nije hteo da izvede prvi tim. Trebalo je da ostane do kraja sezone, ali je izjavama posle meča sam sebi dao otkaz. Obrukao se poprilično i pokušao od Čukaričkog da napravi partizanov satelit. Toliko o poštenoj ligi. Eto čime se bave ljudi iz Partizana.

Marko Milivojevic

pre preko 2 godine

Sale jeste legenda i tu nema šta da se kaže, ali ona izjava juče... Nimalo profesionalno. Kako mi sada izgleda, ako mi uzmemo titulu, ne bi me čudilo da sledeće sezone baš Sale predvodi Partizan.
L

Lazaros

pre preko 2 godine

Cuka ,ozbiljan Klub. Trebaju svi klubovi da se privatizuju I onda ce da bude bolji fudbal na nasim livadama !!!! Generalno bolji smo duplo od Partizana ,to cemo da pokazemo opet u derbiju .Posle toga Stanoje dobija Sut kartu I onda Sale nastupa u njegovom klubu !!!!

Сварог

pre preko 2 godine

Covek samo sto nije zaplakao juce na konferenciji sto njegov tim nije izgubio. Ja ono nigde, nikad u sportu nisam video. Kaze kako je njegov tim nezasluzeno uzeo bod, kako mu je draze kad su izgubili od Partizana u prosloj, a igrali (kao) nesto bolje, nego sad kako su uzeli bod, kako sudija nije svirao direktan crveni karton za njegovog igraca iz nekog razloga, da li nije video ili nije hteo, ali je napravio ogromnu gresku... itd. Uzas od izjava, Skandal i velika sramota za Ilića koji mi je uvek delovao pre svega kao veliki profesionalac i covek, pa tek onda partizanovac. Medjutim, ovakvim ponasanjem je obrukao pre svega sebe, ali i ponizio Čukarički kao klub, koji je uradio jedino sto je mogao, a to je da mu uruči momentalni otkaz.
G

Gost007

pre preko 2 godine

Nije trebao da onako etiketira nekog klinca od 17 godina javno. To se nigde ne radi.
G

Go

pre preko 2 godine

A uprava Radnickog Nisa da uradi nesto povodom izjaveLalatovica juce? Nece? Obecane su premije igracima Cukarickog ako se oduzmu bodovi Partizanu. To je cela istina. Radnicki juce izlazi bez 4 igraca a Cukaricki sa punom postavom. Ko o cemu zvezda o postenju.
@

@Go

pre preko 2 godine

Zvezda nije juce igrala protiv Radnickog iz nisa! Saberi se druze, pises nebuloze...
3

33

pre preko 2 godine

Radnicki Nis je igrao u Lucanima
P

Penzioner

pre preko 2 godine

Radnicki iz Nisa!!? Zvezda je igrala bez 5 startera. O cemu pricas brate? Pokusaj ponovo!
G

Gost65

pre preko 2 godine

radnički niš????????
Z

ZDj

pre preko 2 godine

Kao prvo nije Nis nego Kragujevac a kao drugo taj Radnicki je bas veliki autsajder i nije mogao da naudi Zvezdi ni slucajno zato sve grobarske teorije padaju kao neosnovane. Jedina istina je da je Cukaricki igrao sa mladim igracima da bi se toboze kalili. Ni ovakav sastav Cuke Samrok nije uspeo da pobedi pa mu je Zvezda kriva.
N

NemanjaKZ

pre preko 2 godine

Tesko bato da ce ovi iz Radnickog iz Nisa da kazu bilo sta posto oni nemaju veze sa Lalatovicem... Mora malo bolje to poznavanje fudbala...
G

Gost 1234

pre preko 2 godine

Lalatovic ne vodi Radnicki iz Nisa, vec Radnicki Kragujevac
C

Chiske

pre preko 2 godine

"otisao"
K

Kakav naslov.....

pre preko 2 godine

On ustopovao?! Ne! On je sve uradio da se skloni, a igraci su "ustopovali"!!! I nije OTISAO, vec je NAJUREN!!!
H

Hrvoje

pre preko 2 godine

Žao mi je to reći, Ilić je meni drag kao fudbaler, ali brate ako si odlučio biti trener budi profesionalac. Kakve veze ima što si igrao za JSD? Ili ovaj Lazičić iz TSC?
i

iz 1 u z

pre preko 2 godine

a Lalat šta priča pa nista nikad
P

Petar221

pre preko 2 godine

Nije Čuku zabolela izjava. Nego drugu stranu brda, Topčiderskog. Politika se itekako pita u Srbiji. Zato su morali da ga oteraju. Jel Radnički Kg smenio Lalatovića?! Šta on reče juče?
@

@petar

pre preko 2 godine

Nije izjava problem, vec to sto je pokusao da namesti utakmicu pa je provaljen! Dzabe ga branis, obrukao se!
G

Gost4456

pre preko 2 godine

Kakvu si izjavu dao gde ti zao sto nisi izgubio jedino je ovo. Preostalo. Ne moze covek sebi da oprosti sto zbog njega nema titule hahahahahahhaha
P

Pera genije

pre preko 2 godine

Jedini ispravni potez uprave Čukaričkog. Ljudi u klubu oko g. Obradovića rade ozbiljan posao tu nema nikakve dileme, počevši od nižih kategorija, organizacije, uslova i to mora da da rezultat i u prvom timu. Letos su smenili trenera koji posle odličnog rezultata u Beogradu doživeli fijasko od prosečnog Švedskog kluba i doveli Ilića, koji ima zasluga za postignute rezultate u prvenstvu ali su one izjave sinoć prelile čašu. Sve ovo drugo što sepiše po portalima o "poštenju" Ilića i "crnom obrazu" Čukaričkog ne piju vodu čak bih rekao da su vrlo degutantno od onih ko ih sastavlja i objavljuje. Jednostavno ljudi samo štite svoj klub i svoje interese.
L

Lata

pre preko 2 godine

Pričati da je Gosp. Ilič ljudina smiješna je stvar jer nisu uspjeli realizirati dogovoreno.Ljudine su ljudi iz FK Čukarički koji su expresno reagirali da zaštite klub.KAPA DO PODA BRAVO
l

lool

pre preko 2 godine

Par igraca Cuke je bilo u dogovoru sa Sasom. Na čelu je bio Miladin Stevanović sa par poklonjenih kontri.
g

gunđalo

pre preko 2 godine

ispravna odluka. Lekcija za saleta. Sledeći put zabotaRAVI 100% profi pristup i to što si klubU u kom si postao legenda Umanjio šanse za titulu, već sledeći put namerno izgubi 13-put zaredom i sav ozaren poželi mu titulu a vojvodini kup. I u pauzi izmežu utakmica, obuci Partizanov dres i pravac na JNA s decom. Lalatović ti je pokazao put. Umesto profi poštenja, budi smradina i bićeš dodbrodoašao u ovu AV/kokezaniju
P

Proveren info

pre preko 2 godine

UPRAVA CUKE SAZNALA DA JE HTEO DA PUSTI MEC JSD-U,ZATO JE DOBIO OTKAZ.

Goran Jankovic

pre preko 2 godine

Ovde se zaboravilo koliko je puta skakao da se bije i sa klupe kad se igrao Derbi i koliko je prljav bio u duelima i kako je ostrašćenosti kod njega vladala. Nikakav gospodin po meni nije ni bio!
D

Drma

pre preko 2 godine

Ono brutalno i namerno povređivanje Evandra se ne zaboravlja.
S

Stop mešetarima

pre preko 2 godine

Bravo za potez Matijaševića i uprave.To je samo dokaz da je Čukarički ozbiljan klub.Niko Iliću ne brani za koga će da navija ali ne na štetu kluba koji te"hrani",koji ti je dao šansu bez ikakvog prethodnog iskustva.Zvezda i Partizan jesu najveći ali nisu jedini i ne "kotrlja" se lopta samo zbog njih(tačnije,ne bi trebala).Eh,da je više ovakvih klubova ,a manje mešetara koji samo gledaju lični interes...Od danas sam veliki navijač Čukaričkog

Goran Jankovic

pre preko 2 godine

Ovde se zaboravilo koliko je puta skakao da se bije i sa klupe kad se igrao Derbi i koliko je prljav bio u duelima i kako je ostrašćenosti kod njega vladala. Nikakav gospodin po meni nije ni bio!
B

Bargro

pre preko 2 godine

O igri Partizana ne treba trošiti reči, izduvan balon sa penzosima daje rezultate, to se vidi....što se tiče Čuke, apsolutno najozbiljniji klub kod nas, Sale napravio faul, previše je tu ljubavi...ali....to sve u kombinaciji sa Matijaševićem koji šta god dotakne uništi, ocrni...što se tiče lalata....drajzerova plače za takvima
@

@Bargro

pre preko 2 godine

I Lalat i Matijasevic su losi, a Ilic koji pokusa da namesti utakmicu i provale ga...on je posten i ispravan!?
G

Gost202020

pre preko 2 godine

Ovde je nesto drugo u pitanju,on je sledeci trener Partizana
T

The Nightwalker

pre preko 2 godine

Je l sada svima jasno da je sinicna utakmica bila dogovorena i namestena, kao i protiv Tsc-a, ali su se ovde stvari izjalovile, neki ljudi nisu hteli da isprljaju svoje obraze i budu u blatu koje su ove "postenjacine" podno Bunkera napravile! Je l nekome treba ocigledniji dokaz od ovoga svega? VARalice belosvetske!!! Nema vam ravnih!!!

Sakur

pre preko 2 godine

kada zvezdas prica o obrazu i blatu ahahaha
T

Tangier

pre preko 2 godine

O čemu ti pričaš, da je utakmica nameštena Partizan bi pobedio. S druge strane, ne sećam se da je Radnički iz Kragujevca uručuo otkaz treneru koji izjavljuje da bi voleo da Zvezda uzme titulu i da tuče Partizan 3-o, a da Vojvodina uzme Kup. Ne sećam se da je Mojsilović dobio otkaz u Spartaku kada je kolegu nazvao "ćelavim prepotenkom", a Zvezdi poželeo da osvoji titulu. Tada nije bilo namešteno prvenstvo iako je ceo Beograd bio išaran grafitima kako se čeka titula.
M

Ma da

pre preko 2 godine

Sve je jasno. Opet su sudije imale svoju ulogu. Čovek nije mogao da ćuti. Zvezdi Lalatoviću se to ne dešava, ni sudije ni bodovi.
D

Džaba vam spinovi

pre preko 2 godine

Niko njega nije otpustio što on voli i navija za Partizan. To je bilo očigledno i kad su mu dali posao, to nije sporno. Samim tim isto to važi i za Lalatovića. Samo što je razlika što i kad je Lalat pobeđivao Zvezdu i uzimao joj bodove, on nije plakao zbog toga kao ovaj sinoć, i nije pričao o tome kako je Zvezda oštećena i da je njegov igrač trebalo da dobije crveni (a nije) i zašto mu ga sudija nije dao kao Ilić sinoć. Iako je i to rušenje ugleda kluba za koji radi, nije ni to kap koja je prelila čašu, već je ovde problem to što je hteo da izvede kombinovan sastav protiv Partizana i da pokloni bodove Partizanu. Isto tako i potezi tokom utakmice koje je vukao su išli u tom pravcu. Još sinoć su ljudi pričali o tome da je dobio blokadu na sastav koji je hteo da izvede, i da je neko iz kluba upadao u svlačionicu i držao im bukvicu zbog toga kako igraju i "greše".
L

LJUDINA

pre preko 2 godine

Veliki sam zvezdas i mnogo mi je drago sto je partizan remizirao ali ogroman respekt za ovu ljudinu od coveka!Zasto u srbiji gotovo da nema realnih ljudi?!Coveku se srce cepa sto je pobedio svoj klub,koji voli bez granica...kakva profesionalnost nemojte da se lazemo bzv,covek kad voli iskreno on voli!Mnogo bi mi bilo draze da mi imamo ovakve nase bivse igrace kojima je i dalje zvezda iznad svega,a ne partizan.
@

@ljudina

pre preko 2 godine

Nije pobedio! I po tebi je ljudina sto je hteo omladince da izvede kako bi pomogao svojoj bivsoj ekipi, sa cijom upravom se ne podnosi?! Trebalo je da ih pobedi, navijaci oteraju upravu konacno...i Ilic dodje za novog trenera kluba koji voli!!!
G

Gost88

pre preko 2 godine

Pravi si zvezdas to se vidi🤣..Nego nevezano za to,zna se sta je profesionalizam i tako javno ne sme da se prica..Prosto i jednostavno

rty

pre preko 2 godine

Kakva je to ljudina kada momke sa kojima trenira svaki dan i treba da ih edukuje o profesionalizmu kritikuje sto nisu nekoga pustili i izgubili. Da ne pricam o cirkusu pred mec i sastavu koji je hteo da izvede ali uprava kluba nije dozvolila.
G

Gost88

pre preko 2 godine

To se odma vidi da si veliko Zvezdas 🤣🤣🤣,nego nevezano za to sto navijas za partizan razmisli da li je normalno da "indirektno" izjavis da si hteo da ti ekipa izgubi i da namestis mec..Uzas
M

Milosh92

pre preko 2 godine

Pa pižon ako se secate kada je bio trener Ofk BGD nije hteo uopste da sedi na klupi protiv zvezde..Sto se tiče Čuke to svi znaju da je to zvezdin klub,pogledajte da li su skoro pobedili zvezdi.
M

Munginjo

pre preko 2 godine

prenosi dnevni list Informer :D
S

Slepac

pre preko 2 godine

Svako ko ima oči mogao je da vidi da štoper Čukaričkog diže ruke i da nema nikakvog kontakta izmedju njega i Rikarda koji, vjerovatno u velikoj brzini, sam se spotiče i pada. Nivo kuknjave koji Partizan diže iz kola u kolo nije vidjen na ovim prostorima, a pošteno oni ništa ne mogu osvojiti. Njihov kvalitet se vidjeo najbolje u trećem evropskom takmičenju gdje im je i mjesto.
F

Filip Višnjić

pre preko 2 godine

Smatram da imam oči, ali ono što sam ja video ne poklapa se sa tvojom tvrdnjom.
L

Lalo

pre preko 2 godine

Ovaj otkaz samo u Srbiji ljudi mogu da tumace kao skandal ili nekakvu zaveru. Covek je posle utakmice rekao da njegov tim nije zasluzio bod i zali sto Partizan nije pobedio. Pored toga kritikuje svog mladog igraca (takoreci dete) od 17 godina, navodeci da je zasluzio crveni karton umesto da mu pruzi podrsku kada se nadje pod pritiskom javnosti. Ovim i ranijim izjavama nije dokazao da je Partizanovac, vec da nije profesionalac, i takvi ljudi nemaju sta da traze u iole ozbiljnim klubovima. Seoska liga je njegov trenerski limit.
M

Milosh92

pre preko 2 godine

A kakav je bio pižon,čovek trener ofk plače što vodi ekipu protiv zvezde.
@

@milos

pre preko 2 godine

Sine mlad si, a pises gluposti... i to isti komentar ponavljas koji nije ni blizu istini...
M

Milosh92

pre preko 2 godine

Pa vrati sezonu i pogledaj kada su igrali. Pižon najveći trgovac nafte preko Dunava! Toliko o zvezdinoj zvezdi..Ovi stariji ljudi znaju o čemu pričam.
L

Lalo

pre preko 2 godine

@Milosh92 sta me briga kakav je Pizon, ovo nije vest o Pizonu, vec o Sasi Ilicu. Toliko mu je tesko da igra protiv Partizana, a nije mu tesko da Cukarickom izvlaci pare iz dzepa i da ih obmanjuje.
J

Jan

pre preko 2 godine

Na kraju sezone stanoje dobija otkaz a menja ga ilić.
K

Katai.

pre preko 2 godine

Hteo da Pusti bivsi klub pa mu nije uspelo,Matijasevic saznao pa ga oterao! Pravicno presudjeno,Bravo za upravu Cuke!
G

Gost69

pre preko 2 godine

Hvala navijacima crvenka... sto su ovoliko zainteresovani za Partizan,legendu kluba Saleta i sve ostalo sto je u vezi sa nama.Pitanje za njih i njihivog krim... Terzica, da li i dalje misle da Bjekovic, Surbatovic i Piksi namestaju titulu Partizanu?
e

evo tebi odgovora

pre preko 2 godine

naravno da namijestaju, jer da ne namijestaju vec sad bi bilo 20-25 bodova razlike a prdizan bi bio negde pri dnu tabele
@

@gost69

pre preko 2 godine

Pokusali ste sve! Odigrali 70% sklanjalica, od prvog kola Stanoje preti, spinuje i pravi pritisak...i samo zbog toga je sa najgorom ekipom tvog kluba u zadnjih 30 godina ostao u trci za titulu do sad! Sta je sporno? Pobedite Derbi ako ste bolji i onda neces kukati?!
T

The Nightwalker

pre preko 2 godine

Radnje Partizana iz ove sezone samo treba ispitati! To je ociglednike nego ovi da li je bio crveni karton. TSC protiv njih odigra mekano, prijateljski, biva ostecen za penal, ne bune se, ne radi VAR celu utakmicu, a na kraju smeskanje obojice STRUCNJAKA! Posle tri dana kidaju protiv Zvezde, sa ociglednom namerom da povrede njene igrace i odstrane ih na duze sa terena. Nekoliko poslednjih konferencija za stampu nevidjjena hajka na Zvezdu, trazenje krivca za njihovo neznanje, marifetluke, ogroman tal koji su dogovorili, od strane vrhunskog strucnjaka Petardinja! Ona sinoc utakmica je skandal skandala!!! Sasa Ilic izvodi podmladjen tim, bez ikakve zelje da pobedi, u 90-om minutu se okrece ka lozi i sleze ramenima ka istoj, posle utakmice se trese dok daje izjavu i izgovara skandaloznu recenicu da je protivnik ostecen za crveni karton!!! Dan nakon toga dobija otkaz, jer njegovi igraci nisu hteli da ispostuju ocigledan dogovor sa "postenjacinama" podno Bunkera! Ovo treba ozbiljno ispitati i jos drasticnije kazniti, da je ovo iole normalna zemlja! A ne da se pokusava lazima, spinovanjima, namestanjima, trazenjem penala, klevetama da se osvoji titula, a ne zasluzuju ni to drugo mesto u ligi!
P

Plock

pre preko 2 godine

Troluješ.
m

mile bgs

pre preko 2 godine

O tome koliko zvezda “nema” uticaj na cukaricki govori samo, koliko igraca je cukaricki prodao( dao) zvezdi, a koliko partizanu, takodje govori i tim koji izlazi protiv zvezde Kao i onaj protiv partizana(najjaci). pametnom dosta. Podrska sasi ilicu, velikom sportisti i gospodinu.
l

lool

pre preko 2 godine

Pa sto su onda Ilića doveli?
@

@Mile

pre preko 2 godine

Za pocetak protiv vas su izasli bez prvog golmana koji je pre 10 dana otisao u MLS, kao i bez Kajevica koji je bio u klubu godinama... Daleko slabiji sastav su izveli protiv vas...

Bojan Urosevic

pre preko 2 godine

Pa utakmica posteno odigrana nije se Cukaricki sklonio kao onaj Tralalatovic i Radnicki Kg.
2

2-0 u derbiju

pre preko 2 godine

Nije ni Zvezda htela da se skloni u derbiju pa ste pukli 2-0 i to lagano!
G

Gostivoje

pre preko 2 godine

Nije otišao, nego je oteran! Bravo za upravu Čuke! Bez gledanja snimka je on video čist crveni za svog igrača?!?! I da ga je video, ko je ikada tako nešto izjavio protiv svoje ekipe?!?!
x

x8 Fejnord

pre preko 2 godine

SRAMOTA GA STO NJEGOV BIVSI KLUB NIJE MOGAO DA DOBIJE DOGOVOREN MEC!
R

Roaso

pre preko 2 godine

Ovo je bruka i sramota naseg fudbala i jedne takve velicine kao sto je Sasa Ilic. Javno priznao da je zeleo da namesti mec, a nije umeo! Strasno!
C

Cukarickiiiii

pre preko 2 godine

Kapa dole za Matijasevica! Samo sto bih ja bio jos rigorozniji,javno bih rekao ono sto svi znaju. Javno bih rekao da sam smenio trenera jer je hteo da pusti protivnicku ekipu da pobedi mec! Time bih mu prosto upropastio karijeru jer bi ga to pratilo kroz istu! Zamisli trenera koji navija da pobedi protivnicka ekipa????? To se ne radi! Kapiram ja ljubav prema Partizanu,svaka cast za to! Jeste on legenda kluba i ostace legenda. Ali ovo sto je hteo da uradi,onda ona izjava kako je bio crveni,pa ono drhranje dok je davao interviju? Uzas! Iskreno se nadam da nece ostati na ovome nego da ce nadlezni organi lepo istraziti ceo slucaj,da vidimo da li je nagovarao neke igrace da puste Partizan i sl. Ako jeste,lepo nek mu pukne neka ozbiljna kazna pa ce svi drugi treneri dobro da se zapitaju kada pomisle na ovakve stvari. Nisam navijac ni Zvezde ni Partizana! Da se razumemo...samo sam ljubitelj fudbala koji zeli da gleda posteno takmicenje,neizvesno...pa neka pobedi bolji! Smatram da su i Zvezda i Partizan(ovakvi kakvi su sad) rak rana srpskog fudbala! Na zalost ne vidim nacin na koji se to moze promeniti osim privatizacijom! E kada se to desi imacemo vise ljudi kao sto je ovaj GOSPODIN Matijasevic! Covek kada je cuo plan Ilica,ne samo da je zabranio da se ta postava izvede na teren,vec je obecao igracima i premije u slucaju pozitivnog rezultata. Jos jednom,kapa dole majstore!
N

Noleeeeee

pre preko 2 godine

Matijasevic moze da smeni tralalatovica, stankovicevog brata po belom oko nosa
O

Ofk 2-6

pre preko 2 godine

Zamisljam trenera koji navija da pobedi drugi tim i odmah se setim Lalata u svim ekipama koje je vodio protiv zvezde i naravno kralja svih namestanja - Pizona.
J

Jaaaa

pre preko 2 godine

Pa ... ne ide da ga jedan hrani, a da kuka za drugoga. Prosto!
T

TP-1

pre preko 2 godine

Vise nego ispravno! Ja jos nisam video ovakvu izjavu koju neko daje za bivsi klub,bilo to za igraca a kamoli za trenera. Strasno. Otkaz je najmanje sto je zasluzio!
V

Veso

pre preko 2 godine

A Lalatovic
A

Alegri

pre preko 2 godine

Cukaricki sad da dovede onog strucnjaka iz radnickog pa da nastave da pruzaju sjajan otpor drzavnom bankomatu kao i unazad 10 godina vec
R

Realnooo

pre preko 2 godine

Bio je utucen!? Bas cudo, pa remizirao je sa klubom koji mu je jedna od najbitnijih stvari u zivotu, i udaljio ih od titule. Svakako je posteniji od onih koji daju sve od sebe pa sa osmehom gube po 3-4 nula.
G

Grobar Nish

pre preko 2 godine

Da suprostavi podmladjen tim Partizanu, bez Sapica, Ndijaea i Roganovica?! Pa oni igrali, ne razumem sta je pisac hteo da kaze... Covek mnogo voli Partizan, nema sta da se filozofira, a i posle one izjave juce ocekivao sam da ga otpuste...

07.08.16

pre preko 2 godine

Vidimo da ne razumes....Sale hteo da igra bez najboljih,Uprava mu zabranila.....
J

Janac

pre preko 2 godine

Sraman gest Ilića. Bacio je u vodu hrabru i časnu igru njegovog tima
S

Suspenzija

pre preko 2 godine

Ilicu zabraniti rad u srpskom fudbalu na vise godina! Ovakvo ocigledno namestanje nije vidjeno cak ni u nasoj ligi. E sad, sto ovi ni namestenu utakmicu ne mogu da nameste, to je vec druga stvar...

07.08.16

pre preko 2 godine

Hteo da ih pusti time sto ce izvesti B tim.Nije uspeo,provalili ga,i nisu mu dali.Hteo losim izmenama da ukanali svoj tim,nije mu uspelo.Pao mu secer,dobio drhtavicu i zamalo se rasplakao.Toliko je bio tuzan sto je tim ciji fa gazda placa,uzeo bod gromadi,da nije mogao ni da vecera sa timom,vec je pokunjeno otisao.
d

dsfs

pre preko 2 godine

Nije hteo da vecera, jer je Cukaricki hteo da da premije igracima, ako ne izgube. Sasa Ilic se pobunio zbog premija, jer im utakmica nista ne znaci u takmicarskom smislu i nema razloga za premije. Tu je nastao problem i covek je odbio da vecera sa njima.
R

Ricci

pre preko 2 godine

Pa sta ima da se buni zbog premija, ne daje on to iz svog dzepa, nego vlasnik kluba? Dobro dodje bilo kome dobar rezultat protiv jakih ekipa, jer se dobije na samopouzdanju pred plejoff. I nije problem izjava Ilica da je bio crveni, nego njegov komentar posle toga "Ne razumem zasto sudija nije pokazao crveni karton". Znaci on je imao zelju da onaj momak dobije crveni. Ima li ti to smisla drug moj? Sta se desava iza zatvorenih vrata necu da nagadjam, ali samo zbog ovog komentara posle te utakmice je trebao da dobije otkaz. Manjak postovanja prema svom timu.
K

Keba

pre preko 2 godine

Otisao? Dobio otkaz bre! Pokazao opet nepostovanje kluba u kom obavlja funkciju sefa strucnog staba!

Golubar

pre preko 2 godine

Sasi Ilicu ovo nije uopste trebalo, da ukalja svoju karijeru u kojoj je uvek bio korektan, a kao profesionalac da izjavi ovako nesto to je van pameti.
A

Ajde samo malo realnosti

pre preko 2 godine

Sada svako može da priča šta god hoće i sklapa svoju istinu, pa čak i da citira Informer??! Što Mozzart radi? Šta su činjenice? Igrali su Ndiaje i Šapić i ovaj treći. Dva Saša Ilić je UZEO bodove Partizanu, nije izgubio 5-0, da je Ndiaje gađao malo niže od prečke uzeo bi možda i sva 3 boda. Je l' zabranjeno Saši najvećoj legendi Partizana u ovom veku da tuguje? Nije zabranjeno. Ali šta mu se zamera? Utakmica pošteno odigrana, nisu se sklonili kraj priče.
G

GostBM

pre preko 2 godine

Zamera mu se što je hteo da se skloni pa ja Gale premirao ekipu da se ne bi brukao.
A

Ajmo samo malo realnosti

pre preko 2 godine

@GostBM Bio si sa Sašom Ilićem i sa Galetom? Video si sopstvenim očima pa trdiš da je tako bilo? Za tebe je Informer zlatna reč? Sram vas sve bilo, ponašate se kao babetine u selu što preko tarabe pričaju tračeve ko je čiju ženu i kad. Srbijo....
M

Makijan

pre preko 2 godine

On je hteo da igra bez njih ali tek pod pritiskom uprave je stavio Sapica i Ndiaye-a Roganovic nije ni poceo. Na sve to ona neprofesionalna izjava pa nedolazak na klupsku veceru je rezultiralo ovome. Pozadina je da je Sale hteo da pomogne svojima uprava je reagovala i smenjen je. Nema tu neke filozofije. Sta iznenadjen si sto je Sale hteo da pomogne? Lazetic trener TSC sa osmehom prima poraz od Partizana, ne buni se sto mu nije sviran cist penal. A onda ima primedbe na sudjenje na Marakani gde njegov igrac nije dobio crveni cak ni faul posle starta nad Kangom gde je mogao nogu da mu slomi. Svirana dva penala koja su kao suza. I kaze "ne bi da ide predaleko" To je stvarno presmesno.
M

Mhm

pre preko 2 godine

Druže on se tresao jer su ga provalili pre utakmice, pa nije znao da li će javno reći da je hteo da izvede rezervni tim.
M

Mhm

pre preko 2 godine

Realno ti je Mateus napisao u svojoj autobiografiji sve o Saši Iliću.
a

alo bre

pre preko 2 godine

ovde je i laiku jasno sta je po sredi, covjek je hteo da namjesti utakmicu, tresao se zbog bijesa sto je prdizan izgubio 2 boda, svojom isfrustriranom izjavom o crvenom kartonu je samo skinu masku, neposteno i tacka!
V

Vidikovac

pre preko 2 godine

Nije dobio otkaz jer je rekao da je bio crveni karton već zbog xy stvari koje je radio pre i za vreme utakmice a na štetu Čukaričkog. Čovek je želeo da partizan pobedi. Zbog svega toga, Gale je odlučio da premira ekipu što se Iliću nije dopalo i mislio je da im ne treba premija. Tek posle dolazi omalovažavanje onog deteta i ostalih igrača tokom utakmice. Ko je bio na stadionu, mogao je to i da vidi. Nadam se da će se istina saznati u narednim danima kako čaršija ne bi lupetala gluposti.
G

Gost81

pre preko 2 godine

Sta reci sem da je Cukarucki pokazao da je ozbiljan klub,a price da Zvezda vrsila pritisak na Cukaricki je smesna,za ove preko puta Zvezda je kriva i za zagadjenje vazduha,rat u Ukrajini isl...
C

Crvena

pre preko 2 godine

Zvezda je Lalatović onoga mu krsta. Njemu se ne može desiti da Zvezdi otkine bod a izjave je suvišno komentarisati. U tome je razlika.
R

Realno123

pre preko 2 godine

Napredak odigra nerijeseno sa ptz i smijene trenera odmah, sad Cuka odigra nerijeseno odmah smijena trenera. Bas zanimljivo.
g

gunners

pre preko 2 godine

Saleta sam uvek uvazavao, iako navijam za Zvezdu. Medjutim sada me je razocarao, pokazao je zaista da nije nikakav profesionalac vec se ponasa kao nezreli klinac. Cukaricki ako je pametan da uzme Lalatovica i on bi ih odveo do drugog mesta sledece godine.
S

Slaba odbrana

pre preko 2 godine

gunners-Šta li je Lalatović kad je Sale nezreli klinac,kako te nije sramota.Zbog Lalatovića nam je liga i ovakva kakva je,u koji god kub ode on ga diže iz mrtvih,kad ne ide odmah pretnje,on će progovoriti,ovoga mu krsta itd...
a

asd

pre preko 2 godine

covek je uzeo bod klubu u kom je legenda i prakticno ih otpisao za titulu i kazes da nije profesionalac?
g

gunners

pre preko 2 godine

Nisam rekao da je Lalatovic bolji covek od Ilica, vec samo neko koga vidim kao jedino ozbiljnije resenje iz domace lige za Cukaricki. Lalatovicevo ponasanje nije ni vredno komentarisanja, covek kao da je na necemu konstantno.
S

Sve jasno

pre preko 2 godine

Razmišlja čovek u napred, kad Partizan izgubi i titulu i kup Stanoje dobija otkaz a on posao koji želi, plus veću platu jer ne moraju drugom klubu da plaćaju obeštećenje.
C

Ccc

pre preko 2 godine

Mogao je on odma biti trener Partizana, ali je odbio zbog uprave. Nemoj da mi cigani pricaju o Saletu molim te.
G

Gost88

pre preko 2 godine

Ovakvog "profesionalca" treba isterati iz naseg fudbala jer kanali nas fudbal,javno objavljuje da je hteo da namesti utakmicu a te podatke imaju sigurno ovi iz fife i uefe..Taman kad smo obezbedili 2 mesta za LS,nadje se ovakav lik...
B

Bafana

pre preko 2 godine

Svima je čudno kako je Sasa Ilić reagovao nakon utakmice, čovek koji nema mrlju nijednu u karijeri ali nije čudno kada Lalatović (ovoga mi krsta) pre godinu dve izgubi od Zvezde pa sve sa sinovima obučenim u dresovima Zvezde daje izjavu sav nasmejan…
@

@bafana

pre preko 2 godine

jeste, samo što je na toj utakmici koju je Lalat izgubio Zvezda osvojila titulu još u Oktobru mesecu. Koja je razlika, jer je i Sale sinoć isto pričao kako voli svoj bivši klub i da mu je mnogo žao što im je otkinuo dva boda. Isto kao i kad Lalatović kaže da želi da Zvezda osvoji titulu jer je najkvalitetnija ekipa u Srbiji, a Voša kup. Ali njega ne smenjuju zbog toga. Saleta su smenili zbog sastava koji je hteo da izvede na teren a posle zbog taktike. Mada, ruku na srce, pola lige bi trebalo da smeni trenere zbog sramnih taktika protiv Partizana (najsvežiji primer Lazetić). Pre nego što sada skočite, uporedite Zvezdine utakmice i vaše sa istim rivalima. Sve je jasno.
У

Уо

pre preko 2 godine

Нема сумње да је због изјаве. Да се разумемо, требао је бити црвени за играча Чукаричког, ништа спорно, школски пример директног црвеног, али да то тренер изјави на уштрб свог тима и још да каже да момци који су дали све од себе за тај бод, против тима који се бори за титулу, да га нису заслужили, нисам чуо у животу.
G

Gost 22

pre preko 2 godine

Aj' molim te dobro pregledaj snimak sporne situacije, barem 20-30 puta iz svih uglova, pa onda reci sta je i kako bilo... Ne postoji apsolutno nikakav kontakt. Nije ga pipn'o!
R

Realnoo

pre preko 2 godine

Faul druze nije postojao uopste, tako da je sam prekrsaj premija za Partizan, a zuti karton ogroman poklon.
G

GostBM

pre preko 2 godine

Gale Obradović je pošten i ozbiljan fudbalski radnik. Čovek mnogo SVOG novca ulaže u klub da bi dozvolio da mu neki polupismeni Ilić sastavlja tim da bi izgubio, da omalovažava dete od 17 godina, da urla na SVOG igrača da izađe sa terena da bi partizan nastavio napad dok ovaj leži povređen.... Svaka čast gospodine Obradoviću!!!!!
S

Sd

pre preko 2 godine

Jedan je Sale kapiten,covek voli Partizan i zrtvovao dobar posao zbog Partizana. Ljugavci i z uprave ugledajte se na gospodina Sasu.

07.08.16

pre preko 2 godine

Ili zrtvovao posao zbog gromade? Pa i jeste,time sto je hteo da izgubi i da izvede B tim.
G

Guza

pre preko 2 godine

Pa ovo je 5 puta crnje od Lalatove izjave juce na Marakani posle utakmice sa Zvezdom hahahahahahahahahaha
P

Prija

pre preko 2 godine

Pa jeste tebi crnje. Sistemska normalizacija nenormalnog. Lalatović može da se raduje uspjehu zvezde, a Ilić treba da se raduje porazu Partizana.
G

GostBM

pre preko 2 godine

Čoveku nije bilo dobro što nije izgubio.Stavio dete da čuva Rikarda-između ostalog. Planirao da im da pobedu ali je Obradović premirao ekipu, momci su odigrali pošteno.
s

sdas

pre preko 2 godine

I to je tebi normalno, iz kog razloga se premija utakmica koja nema nikakav takmicarski znacaj za tvoju ekipu?
G

Gost RS

pre preko 2 godine

Jedinstven slučaj da trener ekipe tuguje što je izvukao povoljan rezultat. Evo Partizanu besplatan savjet, za početak ako mislite dobro sebi otjerajte histeričnog Stanoja a vratite svoju legendu. Tuga ga je gledati kako mu srce puca jer ne smije da pusti a ovi "njegovi" ne znaju da ga daju, ovako će biti srećni i navijači i Sale. Dobro, ostaće vam nesposobna uprava ali ne može sve odjednom.
B

BudimoRealni

pre preko 2 godine

Nije to trener jedne ekipe, to je Sasa Ilic, ziva legenda Partizana, koji je dao zivot za klub i klub njemu mnogo, isti taj Sasa Ilic je bio kapiten Partizana do pre DVE godine. Nije ovo "neki" trener pa da se cudimo sto je tuzan jer je nije izgubio od Partizana. Jel bi tebi bilo drago da majci ili ocu uzmes hleb iz usta da bi ti jeo? Tako ni njemu nije drago ako Partizan zbog ovog remija ne uzme titulu. Sportski pozdrav
G

Gost13

pre preko 2 godine

@Budimo realni pa šta i Stiv Brus je legenda Junajteda pa im je uzimao bodove nebrojano puta. I mnogo još takvih primera.

boban milosevic

pre preko 2 godine

Jer je sale samo jedan i do njega mi je stalo meni je vreedaan. Novi trener partizana iduce godine.
3

32 titula

pre preko 2 godine

Sasi Ilicu se zamera priptema utakmice , uprava zna sta radi. Maske su pale sve je jasno.
A

Ab

pre preko 2 godine

Onakvo ponašanje poslije utakmice je sramno, frajer samo što ne zaplače, vidno razočaran i utučen što je njegova ekipa igrala x sa partizanom.... Naravno da to smeta vlasniku kluba!!!
V

Viola

pre preko 2 godine

Svaki dan imaš situaciju kada se igrač ne raduje, već se bukvalno izvinjava, što je dao gol bivšem klubu. To samo gulanferima nije jasno. Da je htio da ih pusti, otjerali bi ga prije utakmice, a ne poslije. Lalatović kada izgubi od svojih, ne spava sve dok ne padne noć, toliko mu bude teško.
U

Ui

pre preko 2 godine

Što ne sme da izjavi... Šta sve Lalatović kaže pre i posle utakmice...nikom ništa za to...
H

Hdd

pre preko 2 godine

Lalatović je više birao reči. Pohvalio je i svoju ekipu za borbu i protivnika i na kraju poželeo Zvezdi titulu (što nije nekorektno). Dok je Ilić kukao što njegova ekipa nije izgubila.
A

Ahaa

pre preko 2 godine

A Lalatović je pevao što je izgubila.
S

Smislov

pre preko 2 godine

Neka visi Pedro. Kazniti i smijeniti sve osim sudija koji ne vide da je lopta u gol autu pola metra, da je penal van 16 metara za metar, i da je ono sinoć žuti karton. U zemlji gdje je voz čudo, a izgradnja spomenika državna tajna, sve je moguće.
I

Informer

pre preko 2 godine

Hahaha, citirate informer. Hahaha
P

Prijedor

pre preko 2 godine

U njima je samo tačan datum na naslovnoj strani.
R

Realno posmatrano

pre preko 2 godine

Cukaricki je ozbiljan klub za nase uslove. Ne mozes izjaviti kao profesionalac ono sto je Sasa Ilic izjavio sinoc posle utakmice.
Č

Čuka ozbiljnije organizovana ekipa

pre preko 2 godine

Bravo za upravu Čukaričkog! Sramotna izjava Ilića sinoć nakon meča, protiv svog kluba i svojih igrača. 5-0 da je izgubio bi mu oprostili, ali ono je stvarno krajnje neprofesionalno bilo...
B

Bnm

pre preko 2 godine

E dobro da je Informer objavio. Kod njih je svaka recena istina vec 10 godina!!!

07.08.16

pre preko 2 godine

Nije Ilic otisao,u smislu da on nece vise,vec je najuren.Dakle,dobio je otkaz,upakovan u formu "sporaznog raskida".Za neupucene,Sale je imao nameru da izvede potpuno drugaciji sastav od onog koji je igrao.Uprava Cuke to nije dozvolila,i od tog momenta se cak i govorkalo da su Ilicu saopstili da dogodine nece biti trener.Blebetanje nakon meca je samo i ubrzalo sve.Nije mu uspelo,Ilicu,da izvede B tim,nije mu uspelo da poremeti svoju ekipu nelogicnim izmenama,ali mu je uspelo da pokaze koliko mu je krivo sto je tim ciji ga vlasnik placa,uzeo bod gromadi.
G

Giggs

pre preko 2 godine

Koja sramota za srpski fudbal? Taj Sasa Ilic je veci i vredniji i kao fudbaler i kao covek od cele te super lige. Majstore sve najbolje u daljoj karijeri negde mnogo daleko od ove zemlje da uzivamo gledajući tvoj fudbal kao sto smo uzivali gledajući tebe na terenu
I

Izdaja U Tem Denveru

pre preko 2 godine

Svaka cast cuki, jos jednom pokazali da su ubedljivo najozbiljniji klub u srbiji !
G

Gale ljudina

pre preko 2 godine

Flaša Ilić nije nikoga uštopovao, preplakao je juče jer igrači nisu ispoštovali nalog. Kada je Gale to čuo, proradila metla. Gale Obradović je pokazao šta znači biti privatan klub koji ne trpi nameštaljke i prodaje bodova. Ilić sad može da pričeka dok Stanoje isparadila pred Skupštinom i ode u Laos da trenira tamošnjeg viceprvaka ahahah
E

Ehh

pre preko 2 godine

Nije razumio dogovor sa Partizanom da se ne treba braniti! ;)
M

Milojko Arsenic's

pre preko 2 godine

Kao što se i očekivalo zvezdin uticaj još jednom je učinio svoje. Tuga od države i sporta..
c

cuj ovog

pre preko 2 godine

@ Milojko - Zvezda i Cia I Vatikan uz pomoc Arkana preko svojih organizacija smenjuju trenere Napretka i Cukarickog kad se partizanu otkinu bodovi....ahahahhahahah
G

GosttsoG

pre preko 2 godine

Mooolim te objasni nam na koji način je Zvezda uticala na ovo i šta je razlog da to uradi?!
G

Gost88

pre preko 2 godine

Tako je,Zvezda je kriva sto je ovaj "profesionalac" izjavio sta je izjavio...Vi ste stvarno sou,nemate pojma vise ni sta pricate ni sta pisete

Gradinaboys

pre preko 2 godine

E moj Milojko, kakav Zvedin uticaj? Po starom običaju ste potrošili još jednu svoju legendu i navukli mu ovakvu hipoteku na vrat na početku karijere koja je obećavala. Sve to da bi se prikrila nesposobnost uprave Vučelić -Vazura. To isto ste uradili i Savu i Bati, koji prosto nisu imali tim da se nose sa Zvezdom, kao što sada nema ni Stanojević, ali pravi krivci su i dalje tu i biće do poslednjeg Evra.
B

Bucko#94

pre preko 2 godine

Nije on otisao sam,vec su ga oterali.
N

Novi Sad021

pre preko 2 godine

Koja komedija,Sasa hteo da ih pusti,uprava nije dala.Liga totalno za analazi uefe
B

Bok

pre preko 2 godine

Tvoja teorija je komedija, da je htio da ih pusti, otjerali bi ga prije utakmice, jer se tada rješavaju stvari, a ne kad tebi to odgovara.
P

Pfc!

pre preko 2 godine

I sve to jer je priznao da je njegov igrač trebao da bude isključen. Svaka ti čast Sale, nadam se da ćeš doći u tvoj Partizan i najuriti sve redom od uprave do trenera koji nije smeo da pisne pred kamerama!
v

v1ad

pre preko 2 godine

Aman, i da je bio crveni karton (a nije), jedan trener nikada ne sme ovako nesto da izjavi. Trener uvek mora da stane na stranu svog igraca, pa tacno da je ovaj nekome polomio nogu (a jedva ga je zakacio).
@

@v1ad

pre preko 2 godine

Ne. Trener ekipe koja ispada treba da bude zadovoljan porazom I da zeli redom svima titule I kupove.
P

Pfc!

pre preko 2 godine

Možda kod vas u klubu je takav manir da se dičite kradjom. Prvi priznajem da je Partizan oštetio Spartak i TSC. Navikli ste da kradete, otimate i lažete, u krvi vam je to, na tim temeljima ste i postali. Kao velikog navijača Partizana gadi mi se ono što se dešava u klubu, u upravi, na tribinama, na klupi i pored aut linije! Saša Ilić je oličenje poštenja u srpskom fudbalu, to je ovim gestom i dokazao! Neka nam je uzeo bodove, sada je još veći!
i

ikac

pre preko 2 godine

Kad je Stojkovic u derbiju na jna, sa 2 noge uklizao Vukanovicu, kao poslednji igrac, vam sesnaesterca,a iza njega je bio prazan gol, nisam cuo Saleta Ilica da kaze kako je cist crveni karton i kako mu nije jasno zasto Stojkovic nije dobio crveni. Ali dobro, u paralelnoj stvarnosti nije crveni sve sto jeste.
G

Gost87

pre preko 2 godine

Pa normalno kad je njega nerešen rezultat više pogodio nego Stanoja. Samo što zaplakao nije. Ako ne možeš da budeš profesionalac i emocionalno se ogradiš od bivšeg kluba ja to razumem. Ali onda nemoj nikog drugog trenirati nego traži poziciju kod svojih i stvar rešena.
v

v1ad

pre preko 2 godine

Realno, covek dobio zasluzenu sut-kartu jer nije zastitio svog igraca nego je pricao da je "zasluzio" crveni karton. Kad ste videli nekog trenera da tako nesto izjavi?
G

Gosthjs

pre preko 2 godine

pa navikli su da im treneri cute na lopovluke tako i lalat kad je podigao glas smenjen
L

Lalat

pre preko 2 godine

Onoga mi krsta sve ću reći.
Л

Лукаку 98

pre preko 2 godine

Овима само Деки сме да откине бодове, а да не добије отказ :) Ето овога на лето уместо станоја, таман се уклапа са тим поштењем..
G

Gost999

pre preko 2 godine

Sad covjek nije posten ni kad uzme bodove.. Dogovorite se sami sa sobom sta vi ustvari zelite i sta bi vam odgovaralo. Kad ce Lalat otkinuti bodove Zvezdi?
a

alo bre

pre preko 2 godine

on je hteo da pokloni bodove a ne da uzte!!!
p

phen

pre preko 2 godine

Za bolji Partizan se ne bori iz Cukarickog moj Ilicu nego budes u Partizanu pa se bori za titulu. Informacije koje kruze govore da si ti bukvalno htio da poklonis bodove Partizanu, pa tvoje izjave i ponasanje nakon kraja utakmice tome najbolje svjedoce. Cukaricki je jos jednom pokazao ozbiljnost i svaka im cast na tome
g

gjg

pre preko 2 godine

Da,baš treneri odlučuju da poklone bodove. strašno u kakvoj paranoji žive ljudi.
L

Lalatnarkoman

pre preko 2 godine

A nije bio crveni?
I

Igor78

pre preko 2 godine

Da je hteo da "pokloni" bodove ne bi izašao na teren, ne bi seo na klupu drugog kluba. Čovek je rekao istinu i potpisao sebi otkaz - da je njegov igrač napravio faul za crveni karton koji sudije nisu dodelile. Samo u Srbiji je moguće da poslednji igrač odbrane napravi faul i ne dobije crveni karton, bez obzira da li je hteo ili ne, u njegovu nameru fudbalska pravila ne zalaze. E kada budemo liga u kojoj će se ovakvi penali svirati kao dobar dan, ZA SVE KLUBOVE U LIGI, e tada ćemo imati kvalitet. Ne kažem da Partizan mora ili treba da uzme titulu, po meni nema kvalitetniji tim od Zvezde, ali titula mora da se zasluži na terenu a ne ovakvim budalaštinama.
R

Rok masin

pre preko 2 godine

Pa oterali ga zbog njegove izjave da je njegov igrac trebao dobiti crveni! Pa gde to ima da trener svog tima tako ponizava i sebe i svoje igrace!
A

Ajahahaha

pre preko 2 godine

To se zove postenje i cast, sto vi nemate jer bi prek mrtvih gazili ako treba...
G

Gostttt

pre preko 2 godine

jedno je cast i postenje, a drugo je omalovazavati uspeh svog kluba (tj momaka koji su izginuli na terenu) a velicati uspeh partizana koji u 80+ minutu ima prvu sansu na utakmici? jel to to postenje obraz i cast? ili si mislio na to sto je ilic hteo da izvede podmladjen sastav koji bi omogucio partizanu laksi mec (pise u tekstu) ali se jbg to prvom coveku cuke nije svidelo a njemu su realno j*be i za zvezdu i za partizan pa je opomenuo saleta da to ne radi, ali sale to nije mogao da izdrzi da ne zameni neke igrce.. jel to obraz cast i postenje?
S

Srpski fudballlll

pre preko 2 godine

Dobro došli u SEVERNU KOREJU !

Dj_97

pre preko 2 godine

Dobio je otkaz, nije raskinuo saradnju! U zemlji gde vlada diktator, ne sme ništa javno da se kaže protiv onoga šta on misli! Srbijo, svaka čast, postala si Severna Koreja! 👏
D

Daj faul

pre preko 2 godine

Znaci tebi je normalna ova izjava? Gde si tako nesto cuo od Ancelotija, Klopa, Gvardiole…???

Dj_97

pre preko 2 godine

@Daj faul Gde si ti video da Gvardiola dovede decu u dresovima Barselone kao trener Sitija na primer? Gde si video da Klop kao trener Liverpula navija sa navijačima Dortmunda? Sedi, jedan.
@

@dj

pre preko 2 godine

Gvardiolu nisam, ali sam video Bonućijevu decu u Torinovom dresu. Nije problem za koga navija, već za koga radi. On je juče bio trener Čukaričkog a ponašao se kao trener Partizana, još mu teže palo što Partizan nije pobedio nego Stanoju.
a

abc

pre preko 2 godine

Napolje nego šta, ne može se postavljat taktika da se izgubi, otvarat auto put do gola za razne Rikarde, Menige...privatni klub ne trpi takve. Ovako ćemo vam oterati i onog iz TSC, sve filijale ćemo demaskirati, ugaziti tako da boli.
s

shulz

pre preko 2 godine

sad pravac partizan da treniras petlice, pa kad ode stanoje mozda ga i naslijedis al možda.. svaka čast upravi Čukaričkom na ovom potezu!
G

Gg3+

pre preko 2 godine

Niko ne spori da je bio čist crveni karton, ali zamislite kako se osećaju mladi igrači Čukaričkog koji posle ovako izborenog boda slušaju svog trenera kako izgovara hvalospeve za protivničku ekipu i umanjuje značaj i doprinos svojim igračima…
G

Gost samo gost

pre preko 2 godine

E moj Sale,ovi tvoji ni gol ne mogu da ucackaju a ti im dva dana pred mec skinuo gace.Sada si zbog tvojih i bez posla ostao.
T

Tomeks

pre preko 2 godine

Koliko se secam i trener Napretka je dobio otkaz iako se izvinio sto je uzeo dva boda Partizanu. Dal je moguce?
L

Lee Addy

pre preko 2 godine

Nije otisao, oteran je zbog izjave!
p

plavac

pre preko 2 godine

čaša novi trener partizana
G

Gdin

pre preko 2 godine

Čim kažes istinu iseku te
K

Kheshig

pre preko 2 godine

nista cudno posle onog sramnog intervjua od sinoc! Bravo za upravu Cukarickog!
B

BRZOHODE22

pre preko 2 godine

NEMA VEZE SALE,OBRAZ NEMA CENU!
S

Sale Kg

pre preko 2 godine

@BRZOHODE22 Pitam se kakav to obraz treba da imaš da sutra možeš da pogledaš u oči svog igrača za kog si izjavio da je trebao da dobije crveni?! A taj isti ostavio crce na terenu kako bi doprineo dobroj igri svog tima.
H

Hahahahahahahah

pre preko 2 godine

Prvo Napredak, sad Čukarički.... Svako ko odoli gromadi odmah smena trenera... Doduše ovde je možda i neopoziva ostavka, razočarao se čovek duboko u sebe što juče nisu dobili crveni karton i izgubili sa 4:0.....
Š

Šta uradi to Nolane Smithe ??!

pre preko 2 godine

Ajde napišite tačnu istinu a ona je da je oteran od strane Galeta Obradovića koji mu nije dozvolio da na poluvremenu promeni komplet odbranu kako je ovaj želeo i time omogući partizanu sa lagano dobije meč ...
б

бартендер

pre preko 2 godine

Да човек поднесе оставку поле лошег резултата, пораза, лошег пласмана н табели то сам гледао, али да поднесе оставку јер је узео бод бившем клубу е то је нешто ново. Јуче само што не каже жао ми је што нас нису добили, те био је црвени за нашег играча, те незаслужено смо узели бод и оде човек… Па са овим гробарима увек нека комедија!
R

Ris

pre preko 2 godine

Naprotiv, sa vama je izgleda uvek neka komedija! Ne valja vam kad pobeđujemo, a još gore i više kukate kad kiksnemo!

Sakur

pre preko 2 godine

Neko je Sasa Ilic a neko je lalatovic,zasto ne objavite da na utakmici zvezda radnicki var nije radio 90 minuta
S

Sve na crveno

pre preko 2 godine

A sta je bilo sporno na Zvezda Radnicki? Sta je trebao da gleda VAR i kako znas da nije radio?
G

Gost987

pre preko 2 godine

Bas nam je trebao VAR protiv Radnickog iz Kragujevca....
g

gost123

pre preko 2 godine

Hahahahahah samo u Srbiji sigurno
X

XYZ

pre preko 2 godine

Napredak odigra sa Partizanom 0-0 i odmah sledece kolo otpuste trenera..... Cuka odigra sa Partizanom 0-0 i odmah posle toga otpuste trenera....

kln

pre preko 2 godine

Ko otkine partizanu bodove dobije otkaz 🤣

Sakur

pre preko 2 godine

a kako vama lalat ne otkine bod pa da dobije otkaz vec je sav srecan da izgubi