Komentari na vest

Anketa: Rijera, Kolarov, Milijaš – koga biste birali za novog Zvezdinog trenera?

A

Aca s traktorem2

pre oko 2 meseca

LALATOVIC JE SPAS,KAKAV RIJERA TO TERZIC PUSTA MAGLU JER RIJERA NIKAD NECE DOCI U ZVEZDU.
R

Rajkic

pre 2 meseca

Milijas
B

Basilea

pre 2 meseca

Zlatko Dalić
Г

Голдман

pre 2 meseca

Просинечки!
D

Draća šumadija

pre 2 meseca

To za španca je verovatno prazna priča, a pominjati Milijaša, Nedjića, Miloševića i ostale pomoćne trenere iz filijala je krajnje neozbiljno!! Mada,... Kod nas je sve moguće
D

Deki maky

pre 2 meseca

Sledeći je od milošte puž Milijaš-zaslužio je da bude trener,neće mu biti teško da bude bolji od mojeg Dekija i Miloja nazadnog.,
S

Siromašni ekspert

pre 2 meseca

Niko ne pominje pomoćnog trenera Miloševića. On je završavao najveći deo posla i kod Stankovića i sada kod Miloja
T

Tradicionalista

pre 2 meseca

Ratka Dostanica, Lalatovica, ili Kristica, jos i Vladana Lukica na Terzino mesto, pa da se vrati tamo gde joj je mesto, koji joj je skroz nepravedno i hibridno promenio cacilend i drzava Cacija od 2014.
B

Budžet???

pre 2 meseca

Celje ima najveći budžet u Sloveniji, preko 15 miliona eura...Olimpija i Maribor ni 10 mil.
G

Grada

pre 2 meseca

Sledeci je Kolarov ,u zvezdi zadnjih godina mogu da rade samo oni koji grade zgrade po bg Milojevic ,Stankovic Kolarov sve zidari Bahar nije zidao nista i brzo najuren
a

ahahahahahs

pre 2 meseca

legendo!!!!
a

ahahahahahs

pre 2 meseca

legendo!!!!
P

Pitanje za eksperte

pre 2 meseca

Ako pored Terzica moze svako da bude trener sto onda rezultate nisu imali Bahar i Milos Milojevic?
s

sistem

pre 2 meseca

Ja mislim Nedjic iz graficara. Jer on radi sa tim mladim igracima i dobro ih poznaje. Mozda bi trebalo da sistem rada prvog tima i mladih selekcija bude isti i da igraci lako preleze taj proces kad udju u seniore.Pojacavas se sa strancima koji prave razliku i svako zna sta treba da radi. A ne da tracimo mlade i samo da dovodimo. Dobro zvezda i proizvodi trenutno ali bez nekog plana nego samo daj par dobrih ukakmica i prodaj.
N

Nebitan10

pre 2 meseca

Kao i u izboru selektora i ovde su stvari jasne. Cemu ove ankete?
Х

ХуЗ

pre 2 meseca

Мора човек заради за леба..
M

Ma

pre 2 meseca

Luisa Dionija za trenera.
I

Ivan 11

pre 2 meseca

Kakav Milijas, o čemu vi pričate. Pa on je direktno odgovoran što mlada selekcija cz ništa nije ugradila na evropskoj sceni uz sav potencijal koji je imala. Odvratan sistem, nepostojanje bilo kakve igre. On je zločin koji hoda. Dosta sa takvim stručnjacima!
V

Visente Del Boske

pre 2 meseca

Gerardo Soane!!!
I

INDPEDU

pre 2 meseca

Splavarov je najbolje rešenje jer smo zemlja šabana gde je šampion alfa šabančina i Kolarov bi bio odlično rešenje kao pravi reprezent i poznato lice jedne šabanske civilizacije.
М

Мфјфмф

pre 2 meseca

Splavarov hahaha. Legendo
P

PeraV

pre 2 meseca

Ovakvi clanci i ankete Mozzart-a su probni baloni nekad Terze a nekad FSS.U istom ste gulasu, gospodo novinari.Vi za saku pirinca.Tuzno.
A

AcoAco3333

pre 2 meseca

Kolarov nikako!!!
P

Pitanje

pre 2 meseca

Koja je poenta ankete kada Zvezda ima svog trenera?Da li cete mozda sutra objaviti anketu ko ce biti sledeci trener Raela,Barselone,Bajerna,PSZ-a?
1

100000

pre 2 meseca

Pa Viski
G

Gost789

pre 2 meseca

Ni jedan! Prvo treba da se ocisti FSS pa menedzare! U nasem prevenstvu max 5 stranaca! Ko ima vise, neka plati kaznu! Jer ako dovedes stranca mora biti bolji od nasih, u to tesko verujem, pogotvo da nece u srb doci neka klasa od igraca koji pravi toliku razliku. Zato mislim da pet dobrih stranaca je dosta, ako ih uopste nadjes koji hocu da dodju. Menedzeru/Agentu makismalno 5% na transfer! Prevenstvo smanjiti na 10 klubova! To su prvi koraci!
A

Aco Gajta i galaktikosi

pre 2 meseca

Dajte anketu koga bi “narod” zeleo u upravi kluba. Za trenera ce lako…
S

Savatije

pre 2 meseca

Neko cetvrti- Arne Slot
Д

Дилејни

pre 2 meseca

Милош Милојевић.
b

blrs

pre 2 meseca

onaj lik iz graficara
E

Ej

pre 2 meseca

Malo oladite sa forama o dekiju, da ga vidite na ulici glavu bi sakrili a niste ni dinar dali za decu....
H

HolaAmigo

pre 2 meseca

Rijera, Spanci najbolji treneri i najbolja fudbalska nacija. Sportski pozdrav
R

Reketinjo

pre 2 meseca

Zlatko Dalić bio bi najbolje rešenje
G

Grozomor

pre 2 meseca

Ja glasam za Hansi Flika. Hansi Flice, Zvezdastvo ti klice!

Marko Pavlovic

pre 2 meseca

Miloje neće biti selektor. Nemojte se spratu sa narodom. Ostaće on u zvezdi
H

Hmmmm

pre 2 meseca

Ovo je jako teska odluka. I ja sam mozda za Rieru, ali pogledajte tim Celja - bojim se da on ne veruje mladim igracima. Kolarov je verovatno nedovoljno strucan. Marko Nedjic je ime koje mi uliva vise poverenja od Milijasa - Graficar je odlican, ima igru, uvodi i zna u dusu nase mlade igrace. U svakom slucaju teska odluka i tesko ce biti bilo kom treneru jer i Terzic snosi veliku krivicu za trenutnu stagnaciju kluba. Zaneo se malo u kupoprodaji, kad shvati da mora zadrzati kostur ekipe, da se ne izlazi iz aviona na odlucujucu utakmicu i da se ne veruje slepo nasim igracima (citaj Ivanic i Veljkovic) onda mozda ostvarimo napredak.
G

Gosttttttr

pre 2 meseca

Tek kad vidim ko se nudi da bude trener i kakva imena predlazu "no name" likovi po komentarima (zamisli Prosinecki?!) onda shvatim da od Vladana Milojevica necemo naci boljeg trenera
m

minulirad

pre 2 meseca

Navedite za ovu trojicu gde i kada su kao treneri imali neki uspeh. Pored terze i prešednika i ja mogu da budem trener zvezde
L

Luja

pre 2 meseca

Rijera je ubedljivo najbolje rešenje.

zikamisa87@gmail.com

pre 2 meseca

Милијаш дефинитивно
"

"PUMP IT UP"

pre 2 meseca

Od predloženih bez konkurencije je Rijera. Samo je pitanje da li Terzicu odgovara takav trener i da li bi dozvolio kombinacije oko minutaze i transfera. Njemu trebaju treneri kao sto je Milojevic, Stankovic. Da budu lojalni, da saradjuju...
G

Gotttttrrr

pre 2 meseca

Milojevic i Stankovic su podigli klub iz pepela. Videli smo kako smo izgledali kod fudbalskog taktickog znalca Milosa Milojevica i stranog strucnjaka Bahara. To sto si nezahlan i nedovoljno bistar da razumes neke fudbalske stvari to je do tebe

zikamisa87@gmail.com

pre 2 meseca

Милијаш фенитивно
E

Esbi

pre 2 meseca

Ní jednog od te trojice
P

Pixy

pre 2 meseca

Najveći problem je transfer politika, ne izbor trenera.
u

uea

pre 2 meseca

vec je postavljen Kolarov sacekajte malo videcete
b

burevestnik

pre 2 meseca

Espanjolac, klasična alco-mafia. 🙋‍♂️
L

LFCC

pre 2 meseca

Lalatovic Nenad!
M

MICURA

pre 2 meseca

Novi trener treba da bude Vujadin Savić.....dugo je u klubu , poznaje svlačionicu , bivši je igrač , vole ga Delije.
p

pa da

pre 2 meseca

Kao sto rekose sa porodicu Savic stoji mesto na severu zauvek.

WatchTopVids

pre 2 meseca

momci ga vole a voli i on momke

WatchTopVids

pre 2 meseca

momci ga vole a voli i on momke
S

StaSeBreRadi

pre 2 meseca

Anketa kao da biramo ko je vece pojacanje Babika, Milson ili Lucic
G

Goust

pre 2 meseca

Ako mi administrator dozvoli još jedan komentar, čisto da pustim mašti na volju, stvari bih postavio ovako: 1. Marko Roze trener, a imenjak mu Neđić prvi asistent; 2. Slaviša Stojanović sportski direktor; 3. Grof Božović direktor skautinga; 4. Nebojša Milošević u Grafičar; 5. Nenad Milijaš u OFK. Sa ovako postavljenim sistemom i ljudima, Zvezda bi vrlo brzo bila na nivou drugog šešira UCL, to vam stojim dobar!
B

Batizuzu

pre 2 meseca

Cu grof bozovic sef skauting sluzbe piš zivi
e

eeeee

pre 2 meseca

A koliko je neuspeha imao Marko Roze? Nema naznaka da bi bio dobar kod nas. U sustini jako teska i nezgodna odluka.
9

9K720

pre 2 meseca

Dajte Kolarova on je najslicniji Terzicu, jos obojica navijaju za Partizan
r

retrobg67

pre 2 meseca

пре би из школе пустио оног Неђића да води неко Милијаш или Коларов. Коларов велики звездаш који је требао каријеру да завршава у Звезди бежао од ње? Сад звезда треба да га гура и да му помаже да прави каријеру? нека хвала нека иде као и играч заобилазним путем до успеха онда
G

Gotz

pre 2 meseca

Do decembra će Stanković dobiti otkaz i eto ko će biti.Kazu da ovaj spanac od govana pitu pravi ,znalac ,stručnjak i kao takav im ne treba
9

9K720

pre 2 meseca

Iskreno i ja verujem da tvorzicu ne odgovara da klub napreduje, izgleda da mu ovo trenutno stanje kluba najvise godi za kradju para
c

chd

pre 2 meseca

Djoincevic
G

Grozoje

pre 2 meseca

Boranijasevic
D

DZP

pre 2 meseca

Dragoljub Bekvalac
c

chicha 59

pre 2 meseca

ja sam za selektorsku komisiju od 4 coveka : Stankovic, Kolarov, Milojevic i tehnicko lice da bude Vlada Mandic.. ljudi sportisti, em gradjevinci, lako ce se dogovoriti ko i zasto ce da igra.. i predlazem generalnog sponzora - konzorcijum Milenium Team, GP Jadran i GP Starting !! Eto, sve sam vam zavrsio, samo da potpise onaj koji se pita!!
G

Goust

pre 2 meseca

Kada bih birao šta mi srce govori, Slaviša Stojanović bi bio jedini izbor, međutim razum kaže - Marko Neđić, a od ponuđenih Španac bez dileme.
c

chicha 59

pre 2 meseca

ja sam za selektorsku komisiju od 4 coveka : Stankovic, Kolarov, Milojevic i tehnicko lice da bude Vlada Mandic.. ljudi sportisti, em gradjevinci, lako ce se dogovoriti ko i zasto ce da igra.. i predlazem generalnog sponzora - konzorcijum Milenium Team, GP Jadran i GP Starting !! Eto, sve sam vam zavrsio, samo da potpise onaj koji se pita!!
E

El capitan

pre 2 meseca

Da napokon dodje trener koji ce da podigne kvalitet igre i igrom da vrati publiku , da napokon podignemo lestvicu u evropi!!!
G

Gost Djape

pre 2 meseca

Da dovedemo i Ancelotija, publika se nece vratiti. Izgubili smo taj osecaj za sport, vise ljudi vole da idu na neke demonstracije za koje ne znaju ni kome sluze, nego da idu na utakmice i oputaju se. Takodje mlade generacije vise interesuju drustvene mreze nego sport uzivo, i kada dodju na utakmicu bulje vise u telefon nego u teren. Mi smo totalno zaslepljen narod i nema nam pomoci. Takdje i ako idu na utakmice ljudi vise biraju kosarku nego fudbal. Postali smo internet navijaci. Sto se tice trenera, po meni je najbolji ovaj spanac, ali mi to ne odlucujemo, videce mo.
Z

Zlatiborac 303

pre 2 meseca

Grof
R

Raša P

pre 2 meseca

Ako Milojević ode u Januaru. AKO! Do Januara ima dovoljno vremena da se pronađe bolje rešenje od ponuđenih.
S

Sta se palite

pre 2 meseca

Stavice ionako poslusnog. Dakle nema nista od spanca
a

ale gale

pre 2 meseca

Nespodobnog i lošeg čoveka kao što je Kolarov (kako je samo izdao Baneta Ivanovića da bi prigeabio kapitensku traku u repezentzciji Srbije),, ne mogu da biml zamislim na klupi Zvezde. Međutim, kako je doktor Terza od iste sorte, sve je moguće. Tačnije, u slučaju da se to ostvari, našla krpa idealnu zakrpu.
c

crni mirko

pre 2 meseca

Piksi

Mr 007

pre 2 meseca

Svi se slazemo oko jednog,Terza,nemoj Kolarova!🤣🤣🤣
Z

Zvlat BG

pre 2 meseca

Terza: "Sale Kolarov će jednog dana biti veliki trener. Sale je onako... Moje dete, ja ga jako volim. Prepametan mladi čovek, imao je sjajnu karijeru. Učio je od najboljih. Imao je čast da ga trenira Gvardiola."
n

niste

pre 2 meseca

da li ste normalni sa ovakvim tekstovima
g

grobar77

pre 2 meseca

riera . pratio sam ga u sloveniji. napadacki fudbal na gol vise.
m

milo123

pre 2 meseca

od ponudjenih Rijera definitivno zvuci kao najbolji kandidat, a Kolarov pu pu pu. Ja bih najvise voleo da vidim Dekija opet, najbolje smo igrali pod njegovim vodjstvom, i najvise bodova osvojili za koeficijent. Imao je i ona dva ludacka dvomeca koja nismo prosli jer smo generalno luzeri u fudbalu, ali tada smo najvise licili na modernu ekipu.
z

zeljko777

pre 2 meseca

grof Bozovic
P

PecaCzvBgd1

pre 2 meseca

Nadam se da se salis... Kad se samo setim na sta smo licili s njim u Evropi slosi mi se.. Sasuolo, jedna prosecna ekipa koju bi ova Zvezda pregazila ko plitak potok, je u Italiji mogla da nam spakuje 15 golova. Podseticu samo da je imao vise nego korektnu ekipu na raspolaganju. Prevara od trenera, umisljeni smeker i boem. Nek trenira Fk Dva Jelena!
M

Mauru

pre 2 meseca

Ma daj covece kakva konkurentna ekipa
P

Pedja108

pre 2 meseca

Nijedan od ovih nije resenje. Treba traziti Ivana Jovanovica, koji ume da naoravi ekipu i da je vodi.
B

Babtuta

pre 2 meseca

Isto bi prosao kao princ sa neretve
b

bojebos

pre 2 meseca

Da dodje moja pokojna baba za trenera zvezda bi bila sampion.
K

Korner

pre 2 meseca

Bosko Djurovski,Ivan Jovanovic,pa onda Rijera
Z

Zvlat BG

pre 2 meseca

Boško "šal oko ruke" trenutno je zauzet, izabran je za predsednika Udruženja veterana fudbalskih klubova Beograda i zadužen za glancanje slike NJEGA u prostorijama FSB-a. Teraj dalje!
T

Tln

pre 2 meseca

Rijera!
E

Eseks

pre 2 meseca

Cela ova prica jr nastala zbog mogucnosti da miloje ode na celo reprezentacije,niko normalan ga ne tera iz Zvezde...Sa druge strane,ima tu stvari koje mi nikada necemo znati a ja sam onda tu za Rijeru..Svakako da Milijas i Kolarov ne mogu biti ozbiljna prica
E

Etoo

pre 2 meseca

Svu ovi pricu o reprezentaciji je pokrenuo terzic upravo i odsluskuje javnost
G

Gost123321

pre 2 meseca

Dajte Lalata
И

Истински Па...

pre 2 meseca

...читам како људи пишу да ниједан тренер неће моћи да се снађе боље од Милоја јер наша управа константно продаје и доводи играче па ниједан тим не може да се уигра... Ако мене питате, доста су ти људи радили шта су хтели... Људима се то не свиђа, али они су за то да остане тренер јер је такво стање у клубу а само Милоје може да му се прилагоди... Па људи, мењајте то стање, па ће и Милоју кога не волим као тренера и сваком наредном тренеру бити много лакше...
?

?

pre 2 meseca

Погледај колико је Звезда узела пара од продаје играча за годину дана. Па ако их не продаје, како да заради те паре? Ми немамо новац од спонзора, тв права и карата као остале европске екипе. Морамо да продајемо.
?

?

pre 2 meseca

Где су ти новци јер се дуг не смањује већ само расте? сав тај новац се користи за текуће пословање, јер не постоји начин да се исплате сви играчи од осталих прихода. То дугорочно не води ничему до још већој задужености... Смањи пријатељу мало дуг, па нећеш бити у ситуацији да продајеш играче... Овако се све своди на продају, доведи новог, продај њега, купи следећег и ето, Милоје се жали што је током лета тренирао 4 тима...
?

??

pre 2 meseca

Ми не продајемо играче да бисмо смањили дуг, него да бисмо функционисали,а без продаје играча тога нема. Дуг не омета пословање, мањи је од вредности тима, можемо сутра да их распродамо и да дуг буде 0. Није то поента. Нама је дуг био проблем када нисмо продавали играче, када нисмо играли Европу, када немаш од чега да живиш, то сада није тако.
C

Cerebro

pre 2 meseca

Ova uprava je jadna i sramotna i licemerna Stankovic nije dva puta usao u playoff LS, i nije dobio otkaz, Ispao je dva puta u trećem kolu a sada odma oce da oteraju Milojevica? a navijaci zvezde sve mirno gledaju i cute , Ne postuju nista sto je doneo zvezdi Milojevic
P

Pedja108

pre 2 meseca

Tri puta nije uspeo da dodje do LS, ne dva puta.
O

Opa Miki

pre 2 meseca

Niko ne tera Miloja, već se razmišlja o drugom treneru ukoliko Miloje dobije poziv i prihvati da bude selektor reprezentacije. Ne znam šta nije jasno.
L

Lepi Drmanko

pre 2 meseca

Bosko Djurovski je najbolje resenje za novog trenera Zvijezde.
T

Tolikooo

pre 2 meseca

Ne traze oni trenera kao trenera zbog Eveope nego oni traze trenera da bi zadovoljili internet publiku koja redovno pljuje i misli da sve zna, Tako Terzic kupuje sebi vreme jer ucutkuje pljuvace internet i onda nema nikakvu opoziciju i on je miran.Navijaci zvezde da su pravi zahtevali bi da se Milojevicu produzi ugovor a ne da se tera iz kluba na ovaj bedan nacin
R

Realan skroz

pre 2 meseca

Prvo Miloje nam ne treba kao selektor,budimo realni. Treba nam ipak neko kvalitetniji. Drugo,za Zvezdu nam treba mozda ovaj Spanac,lepo mu ekipe igraju. Ali ako dodje do toga da Miloje preuzme Srbiju nama ne gine Kolarov ili Milijas jer ipak treba negde da se uce. A gde nego u Zvezdi,kriminal u najavi...bilo bi dobro da Milijas negde malo stekne iskustva,njega bar svi volimo...
m

milo123

pre 2 meseca

ne slazem se. bas nam treba Miloje. Miloje se najbolje snalazi kada ima limitiranu ekipu koju treba utegnuti da igra na rezultat. Nesto poput Petka onomad. Tvrdo pozadi, a napred ucariti jedan gol.
M

Miladin Surla

pre 2 meseca

Kolarov i Milijas zele da uce!
L

Legerac

pre 2 meseca

Miki kapiten mora prvo negde da nakupi praksu kao prvi trener. To samo u Španiji i Portugaliji i možda Nemačkoj trenerske škole toliko kidaju da mogu da te dovoljno spreme za ozbiljan fudbal.
C

CZV22

pre 2 meseca

Jedan jedini najveća legenda Crvene Zvezde posle Barijevske generacije Nenad Milijaš.
s

samo

pre 2 meseca

Najveca legenda je Katai.Tu nema sta da se raspravlja.
C

CH

pre 2 meseca

Dva komicara i jedan ozbiljan Strucnjak iz Spanije. Sta tu ima da se razmisli. Pitanje je samo dal hoces da vodis Cirkus ili Ozbiljan Fudabl.za Cirkus moze i Komicar.
J

Joksa1986

pre 2 meseca

Kolarovu i da ponudimo nece prihvatit, on ce jos dve godine peci zanat u Interu i onda neki put pokojnog Mihe, krenuti sam, neki manji klub u Italiji, pa polako, 100%. Milijas jos mnogo mora da uci, prvo mozda Graficar, pa onda nesto tipa Napredak, Niš, pa onda mozda Čuka , Voša ili TSC pa ako bude imao uspjeh onda Zvezda... Zvezda, bez obzira na igracku legendu, danas ne trpi pocetnika, ogroman smo klub, kompleksan sistem, veliki izazov, a on bez iskustva, tako da... Riera je OK, mlad a iskusan, ima rad iza sebe, odredjene rezultate, nije nasa trenerska skola, igrao u velikum klubovima(zna sta je pritisak), od njih trojice najrealniji Riera...,mada ni jedan od njih nisu po mom ukusu, ja sam vise za nesto iskusnijeg trenera, sa autoritetom i ozbiljnim fudbalskim rezultatima, neko ko ce doneti nesto novo, i zna kako se nosi hajde da kazem taj pritisak, a takvih ima, moze se naci ekstra trener sa nekim normalnim primanjima, a to je oko 1 milion godisnje, navest cu neka imena, Italijan Walter Mazari, Španac Kike Sancez Flores ili Aitor Karanka, Slovenac Kek nije losa opcija, u Francuskoj ima isto trenera tog nivoa. Vjerujem da smo klub dovovljno atraktivan da privucemo takve trenere, ubedjen sam, a nije nam problem i platiti... Neki eksperimenti bi nas mogli jako puno kostati, zato nisam za eksperimente, ako hocemo nastavak uspjeha 👍
V

Voždovac

pre 2 meseca

Kolarovu da ponudite? A ko ste to vi? Imaš 4 banke, zvučiš kao da imaš 13 godinica druže.
J

Joksa1986

pre 2 meseca

@Voždovac Ko sam ja ? Ko si ti da me pitaš ko sam ja? U principu ne odgovaram na ovakve upise ali da li je moguće da si od čitavog mog upisa jedino to zapamtio i prokomentarisao, osim ako nemaš "13 godina" e onda ti opraštam ?! 🤦 PS: i nemam 40 banki vec 38 za koji dan alo Bog da zdravlja 👍🍻
P

PecaCzvBgd1

pre 2 meseca

Marko Nedjic! Nek mu ostane u strucnom stabu Milosevic, mozda jos neko malo iskusniji. Decko razume sta je Zvezda, napravio igrace koje smo prodali za 50+ miliona evra, kalio se dovoljno dugo. Vreme je!
D

Daj faul

pre 2 meseca

Kako je to Marko Nedjic napravio te igrace kad ih je trenirao samo kratko u prvom timu Graficara!? Uticaj Nedjica je daleko veci na generacije 2003 i 2004, na ove mladje skoro pa mizeran!
P

PecaCzvBgd!

pre 2 meseca

Nedeljkovic, Maksimovic, Mimovic, Mijatovic, Milosavljevic, Stojkovic.. Verovatno sam nekoga zaboravio, ali sve u svemu, ovi klinci su kod Nedjica prvi put iskusili seniorski fudbal, pogotovo prva cetvorica. Tesko da je uticaj "mizeran".
a

aca2597

pre 2 meseca

od troje pomenutih jedino i logicno resenje je rijera,al nerazumem zasto ovakvi tekstovi bas sad kad se igraju najvaznije utakmice u evropi....takodje nije mi logicno da se pominju milijas i kolarov,a da se nepominje recimo mladen zizovic(koji je imao dobre rezultate u banjaluci),pa onda i marko nedjic koji isto dugo ceka na pravu priliku....jedino sto nebih voleo to je da se rotiraju miloje i piksi,ne zato sto je piksi los,vec sto zvezda ne moze da igra sa trojicm stopera u domacj ligi,tj nijedan trener po meni nedolazi uobzir koji igra sa tri stopera....
F

Fredd

pre 2 meseca

Ivan Jovanović, može da vodi i ekipu i reprezentaciju. Odličan trener
6

65656

pre 2 meseca

Ne dirati nista do leta i neka ostane Milojevic, odlazak za Selektora je Jos gore mesto od ovog
A

Alooo

pre 2 meseca

Dosta igrarije, Titula nije osigurana i ne moze da se rizikuje kao 2019, Dosta je bilo
T

Tacka

pre 2 meseca

Vladan Milojević mora ostati trener zvezde
J

Jedan gledalac

pre 2 meseca

Nenad Lalatović
T

Teslic

pre 2 meseca

Taj nigdje nista nije napravio,a nema gdje nije pokusao. Bolje ovog Milosevica covjek poznaje klub iznutra.
Z

Zapadna tribina

pre 2 meseca

Milojević ostaje trener i naredne sezone. Uz veća ovlašćenja.
Z

Zvlat BG

pre 2 meseca

Niko! Rijera nije za pritisak koji Zvezda nosi, Kolarov nije trener, Milijaš nije za seniorski fudbal, dobro mu je u omladinskom i treba još da uči! Traži dalje! P.S. Od tri, 2 se bave i drugim delatnostima!
B

Bangladeš

pre 2 meseca

Na osnovu čega tvrdiš ovo za Rieru? Neću da se svađam nego ozbiljno pitam...za drugu dvojicu jasno kao dan.
D

Daj faul

pre 2 meseca

Nije ovde problem pritisak sportskog tipa nego neki drugi… a onda je pitanje da li Rijera to zeli, a tek onda da li zna to da iznese… a svakako je fudbalskija licnost od ostale dvojice! Ako bismo pomenuli recimo Marka Rozea, ista prica kao sa Rijerom, s tim sto Roze ima malo jaci CV, za sada…
Z

Zvlat BG

pre 2 meseca

"Daj faul" je ukratko odgovorio! Zvezda nije samo sportski pritisak, Zvezda je SVE! 100 u 1. Moraš dobro da poznaješ sredinu, da bi mogao da plivaš među "piranama", moraš da budeš jak karakter, da imaš široka leđa da izneseš sve, inače ćeš biti pregažen! Imaš stotinu bočnih vetrova, udara i ako nisi u stanju to da amortizuješ, da se nosiš sa tim, ne dolazi i ne upuštaj se u to! Zvezda je komplikovana sredina!
g

goust

pre 2 meseca

Rijera nek povede Josifova,i da vrati Pruceva.... da pokaze da Prucev ne da moze igrati,nego moze biti najbolji igrac lige
R

Ranzo 442

pre 2 meseca

Ne znam ko je najbolje rešenje sada, ali trener kojeg najviše poštujem i želio bih da vidim na klupi Zvezve, makar bio samo pomićnik je Slaviša Stojanović. Hvala mu za poslednju titulu kojoj sam se iskreno radovao.
Z

ZVEZDAAAAAAA DSDSDDSDSDS

pre 2 meseca

JEDAN JE ALEKSADNAR KOLAROV! JEDAN JE ALEKSANDAR KOLAROOOOV
h

hmmm

pre 2 meseca

sad posto si se izradovao da se radi domaci iz prirode i drustva
A

Aman

pre 2 meseca

Zar neko misli da je Terzicu bitno koga cemo mi izglasati, on je klub privatizovao i pravi ga da radi za njega i uzak krug ljudi oko njega...ovim svim transferima je dokazao to i ja ne znam ko uopste zeli da gleda zvezdu...navijac nema sa cim tu da se identifikuje, a igrace koje proizvode, pa od njih kao narod nemamo nista, nisu pravljeni da budu igraci, vec da budu dobro prodati...privatizovano, bas kao i navijaci, igraci, treberi..on sad samo gleda sa kojim trenerom moze najbolje manipulisati i ugovarati kombinacije, nista ga drugo ne zanima...
G

Gobekli

pre 2 meseca

Pa zasto mislis i da se postavlja ova anketa?I zasto se vrte ista imena vec neko vreme.Mislis da se Darjan sam setio?
K

Kaciga

pre 2 meseca

Kokeza
S

Sladajac

pre 2 meseca

Trener Pafosa...
V

Veliki Žuti

pre 2 meseca

Robert Prosinečki . Zvezda sa prosečnim igračima igrala dobro i atraktivno kad je vodio Zvezdu.
N

Nema daljeeee

pre 2 meseca

Vi ste poludeli totalno
M

Mladic

pre 2 meseca

Imam utisak da se vi sa Mocarta zajebavate sa čitaocima i samo bacate koske. Pa ljudi božiji kako nekome može da padne napamet da pominje Kolarova i Milijaša za prvog trenera Zvezde?Ovog trećeg stvarno nisam ispratio i ne znam. Oni su totalni amateri u tom poslu( trenerskom) Kolarovi svaka čast za fudbalsku karijeru,ovaj drugi onako ali mu je kafanska na visokom nivou. Nemoj da objavite komentar,nije podoban.
D

Dejanii

pre 2 meseca

Zašto za novog Zvezdinog trenera? Šta fali Milojevicu? Vjerovatno Darijan zna da Miloje ide u Reprezentaciju 🤣🤣 Ovaj iz Celja je provjerena roba. Nisu valjda ludi da opet stavljaju početnika na mjesto mozga tima. Svaka čast Milijasu i Kolarovom, ali oni nisu za Zvezdu. Zvezda treba nekog sa pozitivnim iskustvom.
n

ne treba...

pre 2 meseca

da menjamo trenera koliko je nama potrebna promena uprave i promena strategije unutar kluba, postali smo export-import preduzece za dzepove pojedinaca na stetu navijaca i ciljeva Crvene Zvezde.
П

Па...

pre 2 meseca

... нама је заправо потребно да продамо 50 хиљада сезонских карата по најмање 1000 евра у просеку, а реално 1500-2000 евра. Онда би могли да мењамо систем продаје играча. Или да Гаспром даје колико је давао Шалкеу. Или да држава даје колико даје Партизану.
T

Tolikooo

pre 2 meseca

Samo vladan Milojević
A

Alooo

pre 2 meseca

Zvezda ima trenera, da se on sad ode bice propast trener nema vremena na zimu da preuzima ekipu
d

deki5

pre 2 meseca

Milos Milojevic
M

Mladic

pre 2 meseca

Ma šta Miloš!? Da se vrati Pižon na klupu,možda može i 15-20 minuta u drugom poluvremenu. Dosadni ste sa tim vraćanjem trenera,igrača…da je tu bilo hemije ne bi ni došlo do rastanka.
S

Sramota !

pre 2 meseca

I sta sada Terzic ce da sluša navijacem oko Rijere i sta ako bude kikseva kao sa Baharom sta ce onda biti? Ko ce biti odgovoran? Jel se tako vodi klub? Ovo nije normalno sta radi Terzic
П

Па...

pre 2 meseca

... наброји ми успешнијег руководиоца од Терзића, не рачунајући Џајића.
D

Dejanii

pre 2 meseca

Ne vjerujem. Ovaj Španac zna kako je raditi na našim prostorima. Bahar prethodno nije izlazio iz svoje zemlje. Nisu za poredjenje.
K

Kikula

pre 2 meseca

Lupaju ti minuse,zato sto se boje istine.Ljudi sude o coveku vise po politickom opredeljenju,nego rezultatima.Zato smo tu gde jesmo.Nema uspesnijeg.Niko nije ni blizu
I

Imam dva

pre 2 meseca

Marko Neđić - Čovek koji treba konačno da dobije šansu, posebno ako Miloje privede polusezonu kraju. U klubu je kao trener duže od Milijaša, Zvezdaš u krvi, poznaje sve, treba da se pokaže i da prestane da bude samo talenat. Druga opcija mi je Lalatović. Dočekajte me na nož, briga me. Treba da dobije šansu. čovek koji je svuda pravio rezultat manje više. Čovek koji će se povući sam ako ne ide. Čovek koji je jedan od najzaslužnijih što je klub izvučen iz govana.
D

Daj faul

pre 2 meseca

Treba nam neko ko zna posao, a ne neko ko je promenio sve klubove Superlige sem Partizana i nigde se nije zadrzao duze od sesr meseci… rijaliti nam ne treba
h

hahah12345

pre 2 meseca

Niko sasvim 4
R

Rtnadecz

pre 2 meseca

Nijednog.
C

CaleB pravi

pre 2 meseca

Svakom ko ovde komentarise, je vise nego jasno - bez trenera Spanca, nema fudbala....bio to Ranijeri, ili neki drugi Spanac - to je potpuno nebitno. Njihovo shvatanje i filozofija su trenutno No1 u svetu, i to niko ne moze da ospori. Ali, ovde se ne ocekuje strucnost i znanje, bitna je samo poslusnost. A na to ne pristaje ni jedan ozbiljan trener.
D

Delije12345678

pre 2 meseca

Ranijeri🤣
C

CaleB pravi

pre 2 meseca

Pardon....Rijera, a ne Ranijeri...lapsus.
П

Па...

pre 2 meseca

... логично, не може тренер да ради у клубу шта он хоће. Шта сад, радим шта хоћу, па ако не успе онда биће боље следеће сезоне? А у међувремену да Натхо оствари један давни сан и освоји титулу? Можда у Дизниленду, у Србији неће да може. Ко жели самосталност, нека иде у Скандинавију.
r

realno1234

pre 2 meseca

Riera najrealniji po uspehu koji je napravio sa Celjem. Duze vreme se prica o njima i nacinu na koji igraju i dominiraju. Kolarov je gotovo bez iskustva u trenerskom poslu. Milijas mora jos mnogo da radi sa omladincima i pokaze pecat trenera skoro 2 godine mu se igra svodi na individualni kvalitet pojedinaca
I

IS22

pre 2 meseca

Glasam za levonogog!
A

Armata

pre 2 meseca

Ovih 6% za Kolarova to su sigurno ili grobari ili neki zvezdaši kontraši koji su istog tog jedva gledali dok je igrao za reprezentaciju.
S

S.T.A.L.K.E.R.

pre 2 meseca

Bolje da se vrati i Stanković, ako nema ko drugi, nego Kolarov. Ja se nadam da Terza ipak sluša glas navijača, jer ako bude Kolarov, budite sigurni da i ovo ljudi što dolazi na stadion, neće mu ni prići.
M

Milos29

pre 2 meseca

Milijaš lepo nek ide u neki klub iz Prve lige, pa posle nek dođe u Super ligu. Kad to završi uspešno, nek dođe u Zvezdu.
Z

Zvezdi treba LŠ

pre 2 meseca

Ako koji slučajem Milojević ode, dovesti Aleksandra Stanojevića jer je jedini srpski trener koji je uz Milojevića uspeo da se plasira u grupnu fazu Lige šampiona!
A

Ahahahhahahhahahahah

pre 2 meseca

Stanoja više ni Groblje neće :)
V

Vlada blokada

pre 2 meseca

Ima li opcija d : niko od ponudjenih?
D

Drvoje

pre 2 meseca

Od njih jedino Rijera ima rezultata i iskustva ova dva nemaju nikakvog iskustva trenerskog seniorskog tako da od ove trojice Rijera definitivno a ova dvojica neka idu negde nek se uce i neka se dokazu.
D

Dodaj, ne driblaj

pre 2 meseca

Morali biste malo vise da pratite omladinski fudbal da bi vam bilo jasno da je Milijas tek dve godine u Zvezdinoj skoli i da mu je uticaj skoro nikakav na razvoj igraca! To sto igrac dodje kod njega u omladincima, on ga stavlja da igra i prica da je dobar,to pricajte nekom drugom! Pa ko je lud da Kostova u omladincima ne stavi da igra…
k

ko-ometator

pre 2 meseca

Ja iskreno mislim da nijedna od ovih opcija nije dorastao takvoj funkciji jer su jos nedokazani treneri a Zvezda nije klub koji treba da bude poligon za usavrsavsanje poluprofesionalaca koji tek zalaze u trenerske vode ili su na pocetku karijera jer kao sto znamo i mnogo iskusniji i zreliji treneri nisu uspeli. Ivan Jovanovic bivsi selektor Grcke ili slicni renomiraniji strucnjaci.
K

Kuharska dijetnica

pre 2 meseca

Ako vec odlazi Miloje jedino logicno resenje je Bata Djora. Vidim da je živ i zdrav i pri dobroj kondiciji, a i mozak mu radi kao da ima 30 god!
f

furun

pre 2 meseca

jel moze Vujadin?
M

Mc Lovin

pre 2 meseca

AV On se u sve razume. A moze i da bira stadione, gledaoce...
J

Jovo karamela

pre 2 meseca

Kog god da izaberu jedno je sigurno. A to je da ce vrlo brzo zvati Miloja nazad da "spasava sto se spasiti može" i da osvoji titulu u domacem prvenstvu kako zna i ume! 🥸
K

Kaciga

pre 2 meseca

Bilo ko samo ne Terzina kombinacija Kolarov!!! Retko odvratna faca i pojava.
G

Gost2886

pre 2 meseca

Znaci bilo ko drugi nece biti terzina kombinacija?? Ne budi smesan
r

rotacija

pre 2 meseca

Piksi
G

Gost83

pre 2 meseca

Spanska trenerska skola je trenutno najbolja na svetu...ako mora, treba onda probati sa Rijerom. Ovo dvoje nemaju pojma, pogotovo Kolarov.

Autokomandić-1312

pre 2 meseca

Slaviša Stojanović, Robert Prosinečki, pa čak i Lalat, to su ljudi koji su dolazili u Zvezdu i vraćali nas na stadione u periodu kada smo bili u nikad goroj situaciji. To su ljudi kojima ću zauvek biti zahvalan, kao i Grof Božović.
C

CZBGDZMN

pre 2 meseca

Dejan Radonjić je slobodan, treba ga pitati.
C

Capucina

pre 2 meseca

Dan Petrescu Raffaele Palladino Martín Anselmi Marco Rose Joachim Löw
M

Molimm vss

pre 2 meseca

Ugasite fudbal u Srbiji. Dosta je blamiranja. Decenijama.
B

Branko17

pre 2 meseca

Nijedan koji je završio Djorićevu trenersku školu! Može i iz Bangladeša trener samo ne iz ove tzv. škole fudbalskih trenera, gde su A licence deljene šakom i kapom! Muslin je bio trener koji je mogao da donese puno dobrog Zvezdi, ali nije imao ko da ga podrži! Takav više ne postoji u Srbiji! Nijedan od ove trojice! Ili Arteta ili ja. Mada nemam A licencu
s

srka

pre 2 meseca

Kakva A licenca, treba ti PRO licenca, a to nabaviš, čitaj otkupiš kod Bata Djore za par hiljada eura. Oče on nekada da ima i te promotivne akcije, za ove koji imaju živaca da budu treneri u Superligi, pa im daje popust. Ne može to baš svako da svari. Da budeš trener ovde, za to treba imati želudac. I ako hoćeš da dobiješ čir na istom.
Z

Zvezdale

pre 2 meseca

Samo ne Kolarov!
G

Gost123456789

pre 2 meseca

Značili ova anketa da se već zna selektor Srbije?
S

SWERTY

pre 2 meseca

Zna se i sledeci trener Zvezde (Kolarov), anketa je tu da onako da se vidi i cuje misljenje naroda.
J

Jasta30

pre 2 meseca

Alo Milojevic da vodi reprezentaciju. Jel mene neko z*, prestajem toralnk da pratim fudbal.
1

1980

pre 2 meseca

Stanković je doveden da se uči na Zvezdi. 3x zaredom ispali smo od "velikana" prvaka Kipra,Jermenije,Izraela.
K

Kalea 87

pre 2 meseca

Fedja Dudić
Б

Бингулац

pre 2 meseca

А Иван Јовановић? прочитао сам негде да му истиче уговор са реперезентацијом.
D

Daj faul

pre 2 meseca

Pa nisu Grci ludi da puste coveka tek tako!
D

Dekiiiii

pre 2 meseca

Većina botova je izabrala opciju neko četvrti, gde podrazumevaju da ostane Miloje. Tu su i neki koji žele nekog drugog trenera. Da li vidite koliko vas je malo?
I

Ivan...

pre 2 meseca

Ankete iste na svim medijima. Znaci da je stigla iz Zvezde direktiva da se ispita javno mnjenje po pitanju ova tri trenera.
1

1980

pre 2 meseca

Tako je!
M

Mauru

pre 2 meseca

Pa dobro to je valjda dobra stvar.Jel bi radije da oni biraju bez misljenja navijaca?
B

Borky10

pre 2 meseca

Samo jedan je trener od ove trojce!
v

vladdini

pre 2 meseca

marselo bijelsa
s

srka

pre 2 meseca

Za tvoju informaciju i vas koji ne znate, bilo da se zezate, ili ne, moram da vam kažem da je čovek selektor Urugvaja i da će za razliku od nas sa tom reprezentacijom igrati na Mundijalu sledeće godine i verovatno dogurati bar do četvrtfinala. Ludak, ali vrhunski stručnjak. Profesor, učitelj i mentor, mnogih današnjih velikih trenerskih imena.
D

Dosta je bilo

pre 2 meseca

Zar tolike godine pre i posle Milojevica nisu pokazale da je zvezdin maksimum Liga sampiona i 4 do 6 bodova u Ligi sampiona, Milojevic je osvojio uvek 4 minimum boda u LS Bahar je osvojio 1, Zasto bi menjali trenera ako je jasno trener nije problem vec je problem druge prirode i da nema razloga menjati trenera. Da li shvata Terzic koliko se igra sa zvezdom, Razmazena publika nije razlog da se menja trener , tako je i Milojevic otisao 2019 , Od tada su rezultati bili samo gori , Tj nije bilo Lige sampiona preko kvalifikacija, Valjda je titula najvaznija bez kojeg klub ne moze da zivi???
B

Bangladeš

pre 2 meseca

Riera Ortega jedini ima kakve takve rezultate, bar u komšiluku, Milijaš je još uvek bolji za klince a o Kolarovu neću trošiti reči.

Autokomandić-1312

pre 2 meseca

Slaviša Stojanović, Robert Prosinečki, pa čak i Lalat, to su ljudi koji su dolazili u Zvezdu i vraćali nas na stadione u periodu kada smo bili u nikad goroj situaciji. To su ljudi kojima ću zauvek biti zahvalan, kao i Grof Božović.
B

B E Z S T R A H A

pre 2 meseca

Kolarov - Nikako, bez relevantnog trenerskog iskustva, ljudski kvaliteti upitni kao i prepotentni stav i činjenica da nas je odbio više puta kao igrač. Produži dalje Miki - Uvek za legendu i kapitena, ali tek nakon jedne ili dve seniorske sezone u nekom relevantnom superligašu. Rijera - Najbolja dostupna nama opcija u ovom delu Evrope. Ima svoj sistem koji funkcioniše i protiv jačih protivnika, preporodio je Celje, neguje napadački stil igre i ne dozvoljava drugima da mu se mešaju u posao. Možda baš zato nije pogodan, ali Darjane, znamo i ti i ja i naručilac ovog teksta da je on najbolja opcija, samo je pitanje da li sa njim postoji prostor za manevar i neke druge stvari. Sporski pozdrav
A

A1994

pre 2 meseca

Realno je da vecina zeli Rijeru ali od toga nema nista jer covek zeli da ima sve u svojim rukama i da se pita za sve sto kod nas nije moguce. Ostaju Kolarov i Milijas mada zbog dugog poznanstva sa Terzicem ovaj prvi ce najverovatnije na klupu.
I

Iz sljivika

pre 2 meseca

Neđić! Čovek koji godinama stvara igrače za milionske prodaje, čovek koji je prošao sve što se može proći sa mlađim selekcijama, zna šta treba i kako funkcioniše klub i pravi je trenutak za promociju u prvi tim. Dokle da dovlačimo indijance sa strane.
S

Skeva123

pre 2 meseca

Milijas nikako, Kolarov verovatno ne, ali bolje i on neko neki Lalatovic. Najbolje da dodje neko iz inostranstva sa odresenim rukama (ako je to moguce). Prvo otpustiti onog ko je doveo Babiku kao i da saznamo ko je na njemu insistirao.
B

Bangladeš

pre 2 meseca

Bravo, Lalata sam potpuno zaboravio a on je, u ovoj situaciji u zemlji i sportu u nas, jedino pravo rešenje.

kiboooo

pre 2 meseca

Rijera ili Miloš Milojevic. Steta što Miloš nije ostao one sezone.
P

Partymaker

pre 2 meseca

I onda se pitamo zašto nam je fudbal u kanalu.... Anketama se biraju selektori, treneri.... Skandal
0

011

pre 2 meseca

Kakav bre Kolarov, Milijaš zašto ovo pišete?
1

1980

pre 2 meseca

Očigledno je da su favoriti zna se i koga. Pišu se tekstovi jer se testira javnost,reakcije.
M

Milijasa za trenera

pre 2 meseca

Svakako bih voleo Milijas da bude jednog dana jer je jedna velika ljudska gromada.. Ne zaboravimo kada se i kako vraćao iz inostranstva u svoju Zvezdu!
B

Bangladeš

pre 2 meseca

Rano je još, još koju godinu možda, da prvo vodi samostalno neki klubić pa onda.
З

Звезда падалица

pre 2 meseca

Коларов нека се држи подаље од звезде
P

Poznavalac CZV

pre 2 meseca

A Nedić iz Grafičara?Školovan,mlad i poznaje rad i u Zvezdi i sa Zvezdinom decom..
P

Prti

pre 2 meseca

Od ove trojice nijedan nema trenutno ni kvalitet ni znanje da vodi ovaj tim. Bruno Laz svim silama na njega trenutno najbolji slobodni trener na trzistu u Evropi.
1

1980

pre 2 meseca

Kakvi bre Kolarov i Milijaš?! Nemojte se zajebava_i sa nama!
p

phen

pre 2 meseca

Veliki broj srpskih igraca na zalasku karijere je koristilo izgovor nije momenat da se vratim u srpski fudbal. Kad se zavrsi karijera i odluci se za posao trenera onda bi da krenu od srpskog fudbala i onda im je momenat.. Pocnite onda iz drugih liga u koje ste zavrsavali karijere
D

Dule Vujosevic salalalalala

pre 2 meseca

Milojevic da ostane u Zvezdi... Selektor da bude Rajevac i to je to, nema tu velike filozofije... Sportski Pozdrav...
F

Fussballspieler

pre 2 meseca

Od ponudjenih Rijera. Ako on neće, ne može, ima nerealne zahteve… treba pronaći neko dobro rešenje iz inostranstva a najbolje da bude Španac. Željko Buvač je ime koje niko ne spominje ni za selektora ni za trenera Zvezde a čovek je slobodan. Ako treba neko od ove dvojice početnika bolje da se uči Zvezdaš Milijaš nego OFK-ovac Kolarov.
7

77677

pre 2 meseca

Milojević mora ostati sve ostalo je Promašaj i Laz, publika ne dolazi jer im je prvenstvo dosadno i to je jedini razlog
P

Preža

pre 2 meseca

Nije tačno, publika ne dolazi iz svima poznatih raloga.
B

Brukaaa

pre 2 meseca

Ali ovo medijsko forsiranje nekih anketa , pitam se ko to forsira? Posto anketa za partizan nema, Pitaju se internet navijaci ko treba da bude trener na svakom sajtu , Koliko smo mi nenormalan klub kada ovo dozvoljavamo namerno ili nenamerno
B

Benko123

pre 2 meseca

Limenog za trenera.
В

Вукосав

pre 2 meseca

Ма каки Коларов људи не играјте се који Коларов који Милијаш. Звезда мора да има врхунског тренера.
S

Sergio Coolio

pre 2 meseca

Ma dovedite Srgu iz velikog Siljegovca. Ima isto znanje kao Kolarov a radice za 500 eura. Kakvi smo mi neandertalci kao klub. Umesto da rastemo pi idemo kontra smerom.
Z

Zn

pre 2 meseca

Riera, Milijas, Kolarov, eto tim redom, nekako mi glupo da Kolarov bude pre Milijasa momak je pola zivota u Zvezdi, prvi trener ce biti kad tad, ali sad mozda prednost Spancu jer je izgleda bas potencijal
G

Getrieb

pre 2 meseca

Samo jedno ime dolazi u obzir, Kratko Ostanic
Z

ZvezdasSrb

pre 2 meseca

Napravili smo gresku 2019 izgleda pod uticajem medija kojima zvezda smeta ponovo pravimo istu gresku, Ponovo se sve ponavlja. od 2020 do 2023 samo samo smo jednom usli u PLayoff Lige sampiona , Pa neka Navijaci zvezde razmisle.
В

Вукосав

pre 2 meseca

Матјаж Кек
M

Manjaca

pre 2 meseca

Najbolje bi bilo da milojevic ostane u zvezdi
R

Realno posmatrano

pre 2 meseca

Kojom logikom Kolarov? Jel ima neke povezanosti sa Zvezdom da bi ga mi učili i istrpeli? Jel napravio neki rezultat kao trener, tj jel vodio uopste bilo koju ekipu samostalno (ne računam mladje selekcije)? Milijaš je daleko bolja opcija od njega, a Rijera je realno bolja od obojice.
B

Brondbi 1

pre 2 meseca

niti jednog. Želim MILOJE da ostane za stalno.
D

Dejan cz

pre 2 meseca

Samo ne kolarov
B

Betoven00zz

pre 2 meseca

Bez dileme Milijaš ili Kolarov. Treba ići sa dokazanoim i provjerenim trenerima.

lpool

pre 2 meseca

Ahahaahah :D
T

Triton

pre 2 meseca

Nema navijaca Zvezde koji je za Kolarova
p

papajanis

pre 2 meseca

Samo ne Kolarov uobraženi i umišljeni stručnjak
D

Dendzo

pre 2 meseca

Keka trenera rep. Slovenije
O

Oto

pre 2 meseca

Svi sem Kolarova, ja mu nikad necu zaboraviti kako se pravio pametan dok je bio reprezentativac i kako je oteo traku Ivanovicu...dok je ekipi bio Stankovic, Vidic, pa i Pantelic i Zigic, Kolarov nije smeo da zucne, a nakon toga on pomislio da je neko i nesto...taj covek je izdao svoju zenu i decu, a da nece bilo koga drugog...
G

Ganci 1986

pre 2 meseca

Nenad Lalatovic !!!
П

Па...

pre 2 meseca

... потребно је да заиграмо модеран фудбал, да направимо искорак, зато Ријера... Коларову и Милијашу недостаје искуство, не може први озбиљан посао да им буде тренер тима који константно игра Европу последњих неколико година...
s

srka

pre 2 meseca

A Rijera je trener prebogatog iskustva, mora se priznati i to iz slovenačke lige.
U

Unp0

pre 2 meseca

Piksi!
-

- PREDLOG -

pre 2 meseca

Mogu li ankete: Koga biste postavili za predsednika FSS? Među ponuđenim odgovorima da bude i Vidić. Koga biste postavili za predsednika KSS? Među ponuđenim odgovorima da bude i Berić.
r

rajaram

pre 2 meseca

nije mi jasno kako se Kolarov pominje u bilo kakvim pricama, ljudi sa mladom rep.nije uradio nista, momak nije zreo za trenera, Milijas je bar isao stepenik po stepenik, poznaje sistem i sve vodio je i klince omladince itd...skoro je marko miric otisao u trenere ali od srpskoligasa a ne od Zvezde, sta glumi Kolarov ne znam,Ja glasam za Rijeru, najbolje stranac, iz velikog broja razloga.
J

Jdjdj

pre 2 meseca

Da, i Bahar je bio sjajan
P

Petersi

pre 2 meseca

Ako Miloj odlazi onda je vreme za Milijaša. Godinama je tu, imao je i dobrih rezultata, zna klub, oseća ga, bio je kapiten. Španac bi bio promašaj kao što je bio i Bahari Bakar, a o Kolarovu ne treba trošiti ni reči... Trener početnik koji oseća jedino Terzića.
a

au

pre 2 meseca

kakav izbor
P

Pop 24

pre 2 meseca

Neko od radnika obezbeđenja sportskog centra u Pazovi, znanje je isto.

Marko Pavlovic

pre 2 meseca

Isto kao kod miloja
k

kikoman

pre 2 meseca

Lepo je Miloje objasnio, na pocetku priprema jedan tim, po zavrsetku drugi, na pocetku kvalifikacija treci a u grupama cetvrti...i verovatno posle zimske pauze peti...tako da, Rijera ovde nece moci pod tim uslovima, jer nijedan normalan trener to ne moze...biram Milijasa pre Kolarova, ali ni sa jednim ni sa drugim dalje od prvaka Srbije i ispadanja u Ligi Evrope doci necemo...i nastavice se ovo pijacno poslovanje Zvezde...jos jedna stvar, ne verujem da bi Rijera pristao da mu se dovode ovi krsevi od pojacanja Pume, Babike i slicno...
C

Claudio Lopez

pre 2 meseca

Trener Pafosa!
D

Dosta lazi

pre 2 meseca

Milojevic ima ugovor do leta 2026 a ne do zime, Novinari lazu javnost . Milojevic mora ostati trener barem do leta....
@

@@@

pre 2 meseca

A zasto ne mozemo da glasamo za opciju da ostane Vladan MIlojevic???? Kakva je ovo histerija ????

Bojank1991

pre 2 meseca

Izgleda da je to rešena stvar već
h

hmhmhm

pre 2 meseca

Marko Neđić. Stalno se i vi i klub pozivate na Salcburg, a nikako da radite kako oni rade. Zašto niko ne pruži šansu čoveku koji nam je u seniorski fudbal uveo igrače od kojih smo uzeli skoro 50 miliona evra. Zvezdaš je, godinama u sistemu kluba i ima najmodernija shvatanja fudbala od svih naših trenera. Terzić ne bi prepoznao potencijal trenera ni kad mu se nalazi ispred nosa.
M

Mauru

pre 2 meseca

Koji seniorski fudbal?Graficar koji se evo raspada?Gube od Dinama iz Vranja.Covek nije nikad igrao fudbal ni poluprofesionalno.Nikad nije osetio pritisak da mora da pobedi.A u zvezdi se poraz ne prasta.Mislis da bi ga igrac kao Arnautovic na primer slusao?Ti mislis da ce neko ko postavlja trenera da rizikuje svoj posao,ako ovaj ne uspe?Pa jel bi ti prvi rizikovao?Nemoj da me zezas.Moze da bude pomocni trener.
v

v1ad

pre 2 meseca

Rijera je trener, ova dvojica nisu. Milijas je normalan lik za razliku od Kolarova, plus zvezdas.. Tako da Rijera-Milijas-Kolarov.
Z

ZvezdasSrbb

pre 2 meseca

Znaci Blagojevic ispao iz evrope, Izgubio derbi , Ne smenjuje se, Milojevic usao u Evropu pobedio derbi, Smenjuje se, Pitam se jel ima neki zvezdas kojima ovi medijski natpisi ne smrde ????
m

mille grobar

pre 2 meseca

Nama treba kompletan FSS da se promeni! Tada cemo imati i dobrog trenera. Ovo je sve mlacenje prazne slame...
F

Fakat

pre 2 meseca

Ako smo spali da biramo trenera za Zvezdu izmedju ova tri "strucnjaka", crno nam se pise....
D

Dosta je biloo

pre 2 meseca

Terzic ako hoce da skloni Milojevica je samo zato sto voli da uveseljava ove internet navjiace koji samo znaju da pljuju i vredjaju koji nemaju pojma o fudbalu Tako Terzic odrzava vlast. Jer im ispunjava svaku zelju. Milojevic u svakom normalnom klubu bi ostao kao trener. ALi izgleda ne i kod nas.

Marko Pavlovic

pre 2 meseca

Neka vam ga miloje, samo nek je dalje od državnog timaq
C

Cea

pre 2 meseca

Ovo je bruka sta vi radite. Smenjujete coveka koji ima odlicne rezultate . Drugo zasto covek ne bi mogao da bude trener i zvezde i reprezentacije kao sto se radi u kosarci. I trece koji bre kolarov i milijas. Zasto stalno da im mi dajemo sansu da se u zvezdi uce. Prvo neka treca cetvrta liga ili eno im OFK BG pa nek se igraju. Ako se menja Miloje samo moze ozbiljan trener da dodje neko poput Piksija (salim se naravno). U sred sezone kada nam se fudbal raspada vi ga jos vise unistavate ovakvim komentarima. Zvezda jedina moze da osvoji neki bod za ovu zemlju i pustite je da to uradi. Manite se vise spletkarenja i tracarenja. I jos jedno Kolarov nikako kada nije hteo da se vrati da zavrsi karijeru u zvezdi i da odigra neku utakmicu kao igrac ne treba nam ni kao trener.
v

v1ad

pre 2 meseca

Odlicni rezultati sa timom 3X skupljim od glavnog "rivala". Da skupe Partizan, Vojvodina i Radnick Kg svoje timove opet nemaju vrednost Zvezdinog tima. Bas tesko u tim uslovima imati rezultate. I on opet uspe da se muci protiv tog Partizana u derbiju. Pafos da ne pominjem.
B

Betoven767zfgt

pre 2 meseca

Čovječe ne smjenjuje ga niko. On će biti selektor iz političkih razloga.
h

hg

pre 2 meseca

ni jednog od ovih troje ..kakav bre Miljas, Kolarov,..propali odavno.
Ø

Ø

pre 2 meseca

Xavier García Pimienta

Gost55

pre 2 meseca

Kakav Kolarov, kakav Rijera? Zvezda ima trenera Vladana Milojevića. Ako se Miloje odluči da preuzme reprezentaciju, on može u isto vreme da vodi i Zvezdu.
Z

Zastooo???

pre 2 meseca

Zasto mediji nasi uporno lazu da Milojevic ima ugovor do zime a ustvari ima do leta 2026???? Cemu to???
d

drmr9

pre 2 meseca

Robert Prosinecki
e

erer

pre 2 meseca

Pitatenj "internet navijace" koga zele za trenera? One koje nemaju pojma o fudbalu i koji samo znaju da pljuju. Kakav je ovo apsurd da se navijaci pitaju koga hoce za trenera...Kakav je ovo cirkus . Ovde u Srbiji je sve naopako pitaju se internet navijaci ko ce biti trener.
g

ga

pre 2 meseca

Ако пробате да читате између редова, ова анкета се спроводи само да се управи пошаље порука да Звездаши не да нису за довођење Коларова на Звездину клупу него су изричито против. Ништа друго

Realno123

pre 2 meseca

Miloje mora ostati ako bas izabere klupu Srbije onda je logicno da to bude Milijas kao legenda i najviljeniji igrac ovog vijeka i svega sto je do sada uradio. Na zimu mora da se vrati nas Laza
Z

Zvezde 91

pre 2 meseca

Ni jednog! Milojevic je najbolje resenje.
C

CCCCdd

pre 2 meseca

Jedino u Srbiji moze da prodje prica da covek koji je na prvom mestu bez kiksa se menja... Samo u Srbiji ,ovo je potpuno ludiloo
H

Hellas

pre 2 meseca

Ivan Jovanovic ukoliko dobija otkaz u grckoj, idealno resenje za sefa strucnog staba.
J

Jovan A.

pre 2 meseca

Bio bi nam idealno resenje za selektora.
O

O cemu vi???

pre 2 meseca

"Potpisujemo danas ugovor na dve i po godine", rekao je generalni direktor Zvezde Zvezdan Terzić na promociji Vladana Milojevića u decembru 2023, najavivši tako ostanak najuspešnijeg trenera kluba bar do kraja sezone 2025/26. ZNACI IMA UGOVOR DO LETA 2026
s

srka

pre 2 meseca

Ne vidim zašto ne bi ostao do kraja sezone, jer mislim da reprezentacija, do meseca septembra, sledeće godine, nema nikakve akcije. Osim ako nekim čudom ne ode u baraž. Ako oni planiraju, ili se nadaju, a ne verujem u to, da naprave čudo u Engleskoj, što bi bilo i osvajanje jednog boda, a veće su šanse da Andora saplete Albaniju, nego da mi napravimo nešto na Vembliju, onda treba odmah postaviti Milojevića na mesto selektora. Ja bih to tako uradio. Napravio bih sa njim dogovor da reprezentacija preuzme već danas i da se u potpunosti posveti toj utakmici. Nama tu ne treba igra, treba nam rezultat i taktika. A on je tu neprevazidjen. Imao bi neke tri i po nedelje samo da misli o tom meču. Odmah klupu Zvezde prepustiti nekom drugom, a to je bez dileme, Nenad Milijaš, koji je upotpunisti već implementiran u sistem rada prvog tima i to sve odmah preseći i završiti. Sporazumni raskid ugovora sa Zvezdom i preuzimanje selektorske pozicije. Nema se tu šta više dalje čekati.
Z

Zvezdas do bola

pre 2 meseca

Ja sam za Tomislava Sivica, covek je imao dobre rezultate gde god da je bio trener. Uz to je u najboljim trenerskim godinama, kada ako ne sada?
b

bhaha

pre 2 meseca

Siviću, ti li si? Čuj Sivić da bude trener Zvezde...
M

Mokalenko

pre 2 meseca

Slazem se sa tobom, to bi u ovom trenutku bilo najbolje resenje
M

Marince

pre 2 meseca

Zvuci neverovatno, ali siguran sam da bio uspesan. Sivic je ozbiljan trener koji je nazalost gresio pri odabiru angazmana
M

Mich

pre 2 meseca

Ako dođe Kolarov,biće isto kao sa Stankovićem ucice se dve godine i u evropi ispadace od serifa...
S

SSL

pre 2 meseca

Nijednog, jer se trener ne menja u sred polu-sezone, a vi novinari pravite negativnu atmosferu i nemir u nekom drugom klubu, Zvezdu zaobidjite. Da menjamo mrskog nam Milojevića koji je doneo dve tri Lige Šampiona na osnovu kojih se i danas vozimo kao povlašćeni u kvalifikacijama - trenerom Celja ili trenerom omladinaca? Koja je to logika, zašto bi to radili? Da ne pominjemo Kolarova tek, čovek dobio posao sa mladom reprezentacijom pa odleteo u Inter za mesec dana. Prestanite sa ovim sabotiranjem kluba i atmosfere, kakva god da je. FSS će ostaviti Mirkovića da vodi reprezentaciju do kraja ciklusa, a za pola godine bilo kakvi dogovori postignuti sada vrlo lako postaju nebitni - Paunović se onomad dogovorio sa savezom, sada je izabrao da bude komentator pre selektora. Nije ni Miloje banana da ga se tako ispreskače.
x

xyz

pre 2 meseca

riera ozbilja trener iz prve ruke znam. ali kod njega je problem jer ne pusti da mu se iko mesa j poso i hoce da je samo on gazda. ne znam kako bi ovo nasima u upravi odgovaralo, inace je top trener
J

Just

pre 2 meseca

Galaktionov, Musaev ili ruski zet Riera... Od nasih trenera Nedjic ili Kokovic...
G

Grga od dojcland

pre 2 meseca

Mene.
Z

Zvezdas!

pre 2 meseca

Cemu tacno ovakvi tekstovi u Oktobru????
2

2305

pre 2 meseca

bas tako, trebalo je mnogo ranije
R

Realisat1389

pre 2 meseca

Cekajte sad: jel pod predpostavkom ili je vec otisao? Ako znate sta ce biti onda napisete, budite nezavisni...

Dragan Popovic

pre 2 meseca

Riera za trenera
U

U Tem Denveru

pre 2 meseca

Stavili ste u anketu jednog trenera i 2 coveka koja to nisu, tj nisu na seniorskom nivou. Kakav rezultat ocekujete? Zvezda nikada ne sme biti klub na kom se neko uci da bude trener. Postoje neke ambicije…

Dragan Popovic

pre 2 meseca

Riera
s

slobodan svet

pre 2 meseca

Vidić za predsednika FSS, Paunović za selektora.
U

U Tom Denveru

pre 2 meseca

Ovo znaci da pedantni napusta zvezdu? Gde ce? Na Kipar?

zgemba82

pre 2 meseca

Sve osim Riere je cist Amaterizam , sto ne dkvede te onda i krastajica , fedja dudic... ade nemoj te da pisete takve tekstove Kolarov i Milijas nisu treneri.
Z

Zastooo

pre 2 meseca

Cemu ovi tekstovi i nebiloze posto je Milojevic jos tu i nigde ga nismo culi da zeli da ode????
M

Miloje je novi

pre 2 meseca

selektor,da te informisem.
s

spartacus

pre 2 meseca

A Zvezda dobija jedno 2-3 miliona obestecenja za Miloja. 😉
N

NR

pre 2 meseca

2.5 miliona. Malo je 200 pa jos da sipa.
S

SUŠTINA

pre 2 meseca

Ne zanima me dok se ne promeni uprava.
B

Blaki

pre 2 meseca

Da treba promeniti upravu , pravo rešenje Toplica Spasojević, Goran Vesić i Vladan Lukić.
7

777

pre 2 meseca

Vladan Milojevic da ostane.....;
Г

Гос'

pre 2 meseca

Никог од наведених..