Komentari na vest

ANKETA: Ko su najbolji treneri Crvene zvezde i Partizana u 21. veku?

M

Mdmdksk!!!!

pre oko 1 sat

A najjači su grobari koji glasaju za Nikolića pored Mateusa, ljudi moji, elementarno nepoznavanje fudbala!Znaci kod vas bukvalno Mateus bi trebao da ima 90% glasova, bez premca!
A

Alberto Moreno

pre oko 1 sat

Koji crni Milojević Deki je za njega poezija fudbala draži mi je i Prosenečki a i Muslin...
И

Истински Па...

pre oko 3 sata

... биће и резултати топ 11 играча ускоро... Па зар ви мислите да би Милоје умео да тренира те врсне фудбалере, ту фудбалску класу? Да им је он био тренер, никада не би направили каријере јер би их Милоје уништио својим анти-фудбалом... Размислите о томе...
K

Kuku Vasa

pre oko 3 sata

Da nije bilo ove poslednje gluposti i prodaje upravi, Stanojevic bi bio najbolji u to nema sumnje, njegov ulazak u LS je veci od Mateusovog zbog jacine ekipe, ipak je Partizan 2003 mnogo jaci sto se videlo u grupnoj fazi protiv one 3 azdaje. Ima titule plus ima i onih 98 bodova sto se nikada u istoriji nece ponoviti da jedan tim ne bude prvak, a sbi znamo zbog cega. Naposletku ima i osminu finala konferencije, to je kakav takav uspeh jer je ispao od Fejnorda. Medjutim ona lakrdija kada se prodao, toliko je pao u ocima svih navijaca, da mu ne bih dao titulu najboljeg ni u ludilu. Marko nema rezultate u Evropi to se mnogo racuna, ima onu grupnu fazu jednu, ali slabo je to. Mozda i najbolji Partizan je bio pod Vermezom gde ga 2004 realno cekalo polufinale kupa Uefa, da nije bilo CSKA i ona mrtva Artmedija gde je zasluzio da igra LS i tu se ne bi obrukao.

Nick123

pre oko 2 sata

pa niste bili prvaci sa 98 bodova jer je drugi klub imao 100 ...sta tu nije jasno?
A

Air Duljaj

pre oko 3 sata

Zašto mene nema u ponudi?
M

Mladic

pre oko 3 sata

Miloje majstore,dočekao si da te stave u isti koš sa Gospodinom Muslinom. Uspeo si,moram da dodam.
G

Gosturina23

pre oko 3 sata

Hajde da raščivijukamo jedan Grobarski mit. Promena vlasti 2012, narednih 5 sezona: Partizan 3 titule, Zvezda 2 titule. Dolazi Milojević, ulazi 2x u Ligu Šampiona iz prvog kola, ulazi u Ligu Evrope iz prvog kola, sa preskromnim igračkim kadrom. U Ligi Evrope uspeva i da prezimi. Od Lige šampiona Zvezda dobije samo 30tak miliona kada uđe. Odlazi Milojević, dolazi Stanković, nastavlja dominaciju na domaćoj sceni - 3x ne uspeva da se plasira u Ligu Šampiona, već nastupa u Ligi Evrope (za koju opet Zvezda dobija neka finansijska sredstva iz fonda UEFA). Vraća se Miloj, ulazi ponovo u Ligu Šampiona i ove godine to ne uspeva da uradi, već nastupa u Ligi Evrope. Znači malo je i do trenera. Za to vreme, u komšiluku, Partizan u Evropi ima sledeći učinak: 2017/18 - ispada iz LŠ, ulazi u LE, 2018/19 - ne prolazi u LE, 2019/20 - prolazi u LE, 2020/21 - ne prolazi u LE, 2021/22 - prolazi u LK, 2022/23 - ispada iz LE, prolazi u LK, 2023/24 - ne prolazi u LK, 2024/25 - ispada iz LŠ, ispada iz LE, ne prolazi u LK, 2025/26 - ispada iz LE, ne prolazi u LK. To znači ovako, za 9 sezona: 0xLŠ, 2xLE, 2xLK, 5x ništa. Kada pogledamo koliko puta je Partizan završio u takmičenju za koje je krenuo da se kvalifikuje (dakle bez preskakanja u niži rang nakon ispadanja) dobijemo: 2/9 (22%). Zvezda pod Milojevićem ima 4/5 (80%)... Za to vam nije kriva ni vlast, ni Milojević, ni niko drugi do vas samih. Miloj je zasukao rukave i sam napravio svoju sreću, a to što ste vi nesposobni da uradite isto - nije njegov problem.
J

Joe Black

pre oko 3 sata

Jeste kriva je vlast sto nas je dovela do ovog stepana gde se sada nalazimo, a mi kada smo.igrali ls nisu nam davali da se pijacavamo kao vi! Hvala!!!
@

@JOE BLACK

pre oko 2 sata

Kako imate obraza da pricate kad nama nije uplatila drzava za licencu pa ste igrali umesto nas.
G

GABI GO

pre oko 3 sata

Jel ovo moguce da ljidi neznaju koi je vek. Evo za sve koi nisu znali da nauče nesto . Trenutno smo u 21. veku, koji je započeo 1. januara 2001. i trajaće do 31. decembra 2100. godine.
Z

Zvlat BG

pre oko 4 sata

Mi nismo još izašli iz 20. veka!Pojedinci su u 19. veku! Mi civilizacijski kasnimo!
s

srka

pre oko 4 sata

Odgovorno tvrdim, da je što se Zvezde tiče, ubedljivo najveći trenerski znalac Slavoljub Muslin. Završio je trenersku akademiju u Francuskoj, koja je u svetu fudbala izuzetno cenjena. Tamo je na početku karijere pravio sjajne rezultate sa osrednjim klubovima. Imao je svoj stav, integritet, autoritet, dostojanstveno. Izraženu inteligenciju i razumevanje fudbalske igre. Da nije bilo sukoba sa Pjanovićem, gde mu je lično Dragan Džajić, tadašnji predsednik, okrenuo ledja i stao na stranu fudbalera, samo iz razloga što je Muslin pretio da postane veća i autoritativnija ličnost u klubu od njega, Muslin bi od Zvezde napravio fudbalsku imperiju Istočne Evrope, nešto slično što je bio Dinamo Kijev u eri Valerija Lobanovskog. Siguran sam da bi Zvezda svake godine igrala Ligu Šampiona i nikako ne bi služila nikome kao topovsko meso, nego bi se svakome isprisila i bila nezgodan protivnik. Što se Partizana tiče, nijedan trener, osim donekle Jokanovića, nije zaokružio priču do kraja. On je u dve uzastopne sezone, 2007/08 i 2008/09, uzeo dve duple krune, ali u Evropi ništa. Nijedan od ovih trenera koji su bili u Partizanu, niti se zadržao dovoljno dugo, niti je napravio nešto značajno u Evropi, a to je ipak jedini relevantan kriterijum.
N

Nalfmrmx

pre oko 4 sata

Nesretni ljubisa je odigrao toliko namestenih prvenstava i utakmica da ne moze da nadje posao vec 10 godina
s

srka

pre oko 1 sat

Nije on kriv što je igrao nameštene utakmice, uzgred budi rečeno, to Partizanu, pogotovo devedesetih godina, uopšte nije trebalo, ni klupski ni timski, kao što u ovoj eri ne treba ni Zvezdi, jer su i jedni i drugi u svojim epohama, Partizan devedesetih, a Zvezda u poslednjih desetak godina, praktično dve identične priče. Neko ih kao gura, a to im uopšte ne treba. Ne bih ja potcenjivao Tumbakovića. Njega je za mesto trenera Partizana, preporučio Ivica Osim lično. I uopšte nije pogrešio. Partizan je kod Tumbakovića, ako zaboravimo na Osima, koji je tu bio samo jednu sezonu, igrao najlepši i najatraktivniji fudbal. Jeste bilo sramotnih poraza u Evropi, ali je pre svega problem bio u slaboj ligi i tome što Partizan nije taktički znao da se postavi drugačije u odnosu na bilo kog protivnika, osim da igra otvoreno, napadački, jednostavno nije znao da se brani. To ga je koštalo i u mnogim večitim derbijima i u utakmicama u Evropi, gde su takav pristup ozbiljniji protivnici znali da kazne, pa su se doživljavali neki katastrofalni porazi. Sve u svemu, mislim da je Tumbaković, znao da napravi igru, a imao je i sa kim i sa čim. Lepršavo, tehnički doterano, igra kratkih padova, pretenciozno je reći, ali malo ko je i u Evropi u tim godinama igrao takav fudbal, možda Juventus. Tako da je ta tika taka, možda pomalo nepravedno pripisana isključivo Barseloni. Igrali su to Madjari pedesetih godina, Ajaks sedamdesetih, Željezničar sa Osimom, zamalo takvom igrom stigao do finala Kupa UEFA, Arsenal pod Venerom, s kraja prošlog i početkom ovog veka. Ali je na kraju taj patent pripisan samo Barsi, bez ikakvog naučnog utemeljena.
s

srka

pre oko 1 sat

Da li zaista misliš da Tumbaković ne može da nadje posao. Jesi li toliko naivan, da veruješ u to, ili možda čovek nema više ambicije da radi kao trener. On je ušao u osmu deceniju života. Bio je u jednom trenutku i selektor. I ostao bi da nije bilo one krajnje baksuzne Škotske i utakmice koja se gubi, jednom u pedeset godina.
N

NikolaZG

pre oko 4 sata

Marko Nikolić. Statistički ima jednu titulu, ali mu se ne računa ona koju je faktički osvojio 2015. kada je na 1.mestu dobio otkaz, pa je Kiza "uzeo" titulu. Da ne pričamo u kakvim uslovima su te 2 titule rođene i kakav je bilans u derbijima.
П

Па...

pre oko 3 sata

... услови су били прелази у сваком колу, ширење ногу у живом зиду, смеч сервис Ђурђевића у дербију, фаул Тавамбе над голманом, опроштен црвени картон за Леонарда, Евертон сломио ногу Мудринском, a Миленковић Бојићу. Није било лако, али успели сте 😂😂😂
@

@Па

pre oko 3 sata

Тај Леонардо кога узимаш у уста је доктор фудбала за све које сте у задњих десетак година преплатили! А о намештању...требало би да те је срамота!
L

LFCC

pre oko 5 sati

FK Crvena Zveza - klub koji ima najvecu dominaciju u svojoj drzavi u pslednjih 10 godina u citavoj evropi. Zalosno je da nema nijednog jedinog igraca ni trenera koji su primilisali najjacim evropskim klubovima. Reprezentacija idalje zivi od igraca koje je Partizan stvarao pre 10 godina.
A

Annamsmsm

pre oko 4 sata

Zato nam je i reprezentacija tu gde jeste
f

figaroooof

pre oko 4 sata

Hahahahhahaha decko idi gledaj kriket 🤣
П

Па...

pre oko 3 sata

...ово је хит 😂😂😂 Чуј, Реал, Лајпциг, Штутгарт, Милан нису озбиљни клубови.

Fear The Beard

pre oko 5 sati

Milojevic svakako,bez dileme.
E

El capitan

pre oko 5 sati

Da ovo nije tekst o kampanji i promociji Milojevica za selektora?
П

Па...

pre oko 3 sata

...зар уопште треба текст да би најбољи српски тренер био селектор? Право питање је да ли је репрезентација дорасла њему.
E

El capitan

pre oko 2 sata

Prijatelju Miloje nije dorastao ni Javoru , ako hocemo da pricamo istinu . Hajde reci mi koliko je titula osvojio u inostranstvu ili kupova , iskreno se radujem njegovom odlasku jer ce zvezda onda da dovede pravog trenera i da napreduje!
1

1/1

pre oko 5 sati

A Slavisa Sojanovic. U kakvim uslovima covek osvojio titulu
S

Scaloneta

pre oko 5 sati

Milojević nije samo najbolji trener Zvezde u 21. veku već i jedan od najvažnijih trenera Zvezde u njenoj istoriji. Jedan skromni igrački kadar Zvezde je iz katakombi evropskih kvalifikacijama uveo u Evropu kad su navijači Zvezde već zaboravili kako je to igrati grupnu fazu nekog evro takmičenja, a zatim prošao grupu, pa naredne 2 sezone ih uveo u Ligu Šampiona, i tim rezultatima zabetonirao Zvezdin koeficijent da jako teško mogu ponovo da skliznu toliko daleko evro takmičenja. Sve to sa skromnom ekipom, skupljajući igrače po Kipru, drugoj ligi Nemačke, rezerve iz Rusije, Ludogoretsa, pojačanja iz domaće lige. Sa Borjanom, Stojkovićem, Rodićem, Savićeć, Jovančićem, Jovičićem, Milićem, Vukanovićem, Radonjom, Pavkovim, Srnićem, Simićem.. uz nekoliko stranaca u vidu LeTaleka, Donalda, Kange, Boaćija.. Ko hoće o politici uvek može da ospori i omalovaži taj uspeh, ali ovo je ekipa koja tada nije bila projektovana ni titulu da osvoji u Srbiji, ko se seća tog leta i haosa koji je nastao nakon izgubljene titule protiv Voždovca, odlazak Grofa i dolazak Milojevića. Sve kasnije je posledica tih kvalifikacija i kvalifikacija za LŠ naredne sezone, gde je Zvezda od 1. kola kvalifikacija prolazila protivnike i ulazila u grupnu fazu, time popravila koeficijent i dobila finansijske injekcije od UEFA bonusa. Zato laka pobeda Milojevića u ovoj anketi.
S

Sima Arauho

pre oko 5 sati

Evo sve mi suza suzu stiže kako ste pokrali Krasnodar i usli u Evropu.Kako ste dovodili po 10 igrača po prelaznom roku pa ubodete po jednog.Za to stvarno treba znanja.
@

@arauho

pre oko 4 sata

Mi pokrali Krasnodar 🤯 kakve vi gluposti pišete. Ali mogu da zamislim koliko si plakao 😍
o

objektivnost

pre oko 5 sati

Čekajte, nismo uzeli u obzir najvažniji faktor kad pričamo o treneru Crvene zvezde, a to je faktor koji nema veze sa sportom. Iza Milojevića stoji statistika i brojke, ali uzmite u obzir pod kojim okolnostima su te brojke došle i sa kolikim budžetom. Prosinečki onomad nije imao za kiflu kad pričamo o transferima, a opet je izvlačio maksimum iz ekipe, i Partizan nije bio toliko dominantan iako je imao jači tim. O gospodinu Muslinu tek da ne pričamo, Zvezda je tada još ličila na gospodski tim. Što se tiče Partizana, ne može se računati Stanojević u prvom mandatu jednako kao Marko Nikolić koji je osvojio bukvalno projektovanu titulu za Zvezdu, što je ujedno i poslednja titula Partizana. Lotar Mateus je vodio sasvim pristojno Partizan u Ligi šampiona i igrao egal sa tadašnjim osvajačem Portom, osvajačem kupa UEFA Marsejom, i jednim od najjačih Realovih sastava u istoriji. I da, pojam lepota fudbala ne postoji kod Milojevića.
S

Scaloneta

pre oko 5 sati

A koji to budžet je stajao iza Milojevića 2017. godine? Borjan doveden kao rezerva Ludogoretsa, Žule Stojković doveden iz druge lige Nemačke, Savić iz Šerifa, ni tamo nije bio standardan, Radonju je doveo iz Čukaričkog, Nemanja Milić starter protiv Krasnodara je došao iz Subotice, Srnić iz Čukaričkog, takodje starter protiv Krasnodara. Rodić rezerva u Rusiji, slali ga na pozajmice u Krila Sovjetov i slično. Frimpong starte protiv Krasnodara doveden iz Kruševca. Boaći doveden iz druge lige Italije, Donalda i Kangu je još Grof doveo ranije. To ti je ekipa iza koje stoji neki budžet? Sledeće sezone kada je izbacio Salzburg u revanšu su starteri bili Savić, Žule, Rodić, Jovičić, Simić, Milić, Radonja.. ušli Jovančić, Gobeljić, Pavkov. Kanga je već bio prodat. E tek onda kada je sa ovakvim igračkim kadrom (nama dragim ali priznaćeš skromnim i jeftinim) počeli smo da dobijamo od UEFE velike novce, da dižemo cenu igračima, pa su počeli da stižu i malo ozbiljniji igrači (1-2 u ekipi), tipa Marin, Ben, Ivanić, povratak Kataija.. Ali reći 2017. da je Miloje imao iza sebe budžet i slično, je velika greška. Danas da, danas imamo i novac i dominaciju u Srbiji, ali to je sve najviše zasluga Milojevića i tih kvalifikacija 2017, 2018, 2019 kada smo izbacivali Spartu, Krasnodar, Salzburg, Kopenhagen, Jang Bojs..
@

@Scaloneta

pre oko 3 sata

A da,da, u pravu ste, svi ti igrači koji su nabrojani su došli iz veeelike ljubavi prema tom klubu, Donald i Kanga su recimo uvek sanjali da igraju na ovim oranicama, Borjan prvi golman do tada standardnog učesnika LŠ Ludogoreca, Ben, Marin svi oni sanjaju crveno beli dres sa petokrakom. Tako da, u pravu ste, nije imao nikakav budžet.
G

Gost RS

pre oko 5 sati

Pa kod Zvzede nema dileme ni smisla provoditi ovakvu anketu. Od Vladana Milojevića krenuo je Zvezdin preporod. Kako smo se radovali svakom prolasku u kfalifikacijama, tad kad smo kretali praktično od nule. Miloje odlazi, Miloje bunker, Zvezda je prerasla Miloja, pa gdje vam taj bolji od Miloja rođaci?
J

Jajaj

pre oko 5 sati

Zvezdin preporod krece od 2012 dolaskom na vlast znas vec koga.
S

Scaloneta

pre oko 5 sati

@Jajaj od 2012. pa do dolaska Milojevića se igralo 5 sezona i Partizan je osvojio 3 titule a Zvezda 2, tako da je ipak do Miloja a ne do promene vlasti 2012. koliko god sebe pokušavali da ubedite u to.
F

Fef

pre oko 4 sata

Valjda su im draža vremena kad je bilo DESET SEZONA bez evrope
L

Laziale

pre oko 5 sati

Mislim da se ljudi previse oslanjaju na rezultate i zanemaruju neke bitne faktore. Grof je udario temelje nove Crvene Zvezde, dosao u klub kada nije htio, vratio optimizam medju igrace i navijace, po prvi put nakon 2008. godine deklasirao Partizan (12.09.2015. godine, 3:1), koja sezona je rezultirala istorijskom titulom, u pogledu razlike na tabeli.
B

Basilea

pre oko 5 sati

Rezultati kažu miloje ali ja ipak kažem da smo samo pustili bahara da kuva... 🤔
0

023 Analiza

pre oko 5 sati

Muslin - Jokanović
S

Svašta nešto

pre oko 5 sati

Ne razumem u kakvom to zatupljenom mozgu Marko Nikolić može da bude najbolji trener Partizana 21. veka?! Pa valjda najbolji znači - imao najbolje rezultate. Nikolić za 3 godine ima 1 titulu (koju je Zvezda izgubila na Voždovcu) i nikakav učinak u Evropi, gubio od Ludogoreca, kako ih vidi tako skine gaće. Veću težinu ima 2x dupla kruna Jokanovića uz dva učešća u Evropi za dve sezone. Pod Mateusom i Stanojevićem (šta god mislili o njemu) je Partizan igrao Ligu Šampiona... Vermez je prezimio u Evropi, kao i Đukić. I onda neko glasa za Ćelavog...
K

KM12

pre oko 5 sati

Potpuno se slazem
B

Belfast

pre oko 6 sati

Ispravka, Muslin ima 3 titule, 2000., 2001, 2004.
K

Korekcija

pre oko 5 sati

2000. godina je 20. a ne 21. vek
E

El capitan

pre oko 6 sati

Miljanic , Muslin , Ljupko Petrovic , Branko Stankovic sa kojim smo igrali finale kupa UEFA 1979 , a sada se zadovoljavamo ako igramo u nekom evropskom takmicenju gde nas eliminise jedan Pafos .....na toj listi uspesnih trenera ne bi trebalo da bude Milojevic!!!
B

Bolessst

pre oko 5 sati

Ponovo još jedan koji ne čita tekst uopste...m
K

KM12

pre oko 5 sati

1979. godina pripada 21. veku? Svasta covek nauci u ovim komentarima
G

GABI GO

pre oko 4 sata

Druže dto 20 vek sto ti pricas Od 2000 koliko ka znam kreno je 21 vek
E

El capitan

pre oko 6 sati

Miljanic , Muslin , Ljupko Petrovic , Branko Stankovic sa kojim smo igrali finale kupa UEFA 1979 , a sada se zadovoljavamo igramo u nekom evropskom takmicenju gde nas eliminise jedan Pafos .....na toj listi uspesnih trenera ne bi trebalo da bude Milojevic!!!
N

Ne ne ne

pre oko 6 sati

Nije to Milojevic
Р

РН

pre oko 6 sati

Код Станојевића сте заборавили да ставите Шамрок и сличне "исроријске" резултате везане за његове мандате у Партизану. Матеус, Јокановић и Николић...ови остали нису ни за Сурдулицу.
S

Srbin CZ

pre oko 6 sati

Muslim bi sa ovim tmom i ovim parama i u Evropi imao odlican rezultat.
h

hahaa

pre oko 6 sati

stanoje 19% :D ispao iz 3 kvalifikacija iste sezone. da je ostao ispao bi jos iz 3 i sledece
D

Dzi

pre oko 6 sati

Tadic kod njih Vucko kod nas a prvi pomocnici Karadzic i Terzic a pored terena sve saama druga liga
c

clll

pre oko 6 sati

pafos kairat i bode 5 bodova svi zajedno u prva 3 kola. lepo ste pisali da je liga evrope ustvari jaca
S

Sima Arauho

pre oko 6 sati

Partizan Marko Nikolić a zvezda zna se.
D

DosijeX

pre oko 6 sati

Miloje, Stankovic, Prosinecki… Vermezovic, Jokanovic, Mateus
C

CH

pre oko 6 sati

Nezna se ko je gori. Samo se vrte u Krug i u tom su najbolji u ovoj Cirkus Ligi. Da ja imam sta da kazem sve bi Njemacke Trenere zaposlio u ovoj Cirkus Ligi. Nebi mi srpski trener pred okom stao. Nebitno i onako vas niko negleda.
L

Lee Addy

pre oko 6 sati

A da ti za pocetak naucis pravopis?
j

jna

pre oko 6 sati

Uživaj ti u CH a nas pusti da gledamo NAS. Gledaj tvoje Nemačke trenere na nekom drugom mestu.
R

Ruz

pre oko 6 sati

Te iz Njemačke pošalji u Bosnu.
C

CH

pre oko 5 sati

Vi jedini vas jos i gledate. Po Evropi ste nebitni. Komedija teska.
S

SIobaa

pre oko 6 sati

Trebali ste malo da definišete to "najbolji"....u Zvezdi, Milojević ima najviše uspeha ali ako se gleda u kojim uslovima je radio, sa koliko para, kakva je bila konkurencija za to vreme, stil igre....daleko, daaalekoo je od najboljeg! Po mom mišljenju naravno!
N

Nije vas sramota...

pre oko 6 sati

Koje to uslove je imao Miloje 2017?
К

Критеријум

pre oko 1 sat

Управо! Друго, који велики играч је настао под његовом руком? Муслин направио чету играча за Топ 5 лиге!
R

Ris

pre oko 6 sati

Zvezde Prosinečki i Stanković, Partizana Nikolić i Jokanović. Prosinečki je radio u groznim uslovima,a Stanković mi se sviđa više od Milojevića zbog stila igre, tj više je forsirao napadački fudbal.

milanveljko

pre oko 6 sati

Pfc
R

Ranzo 442

pre oko 6 sati

Jedno je najuspešniji, drugo je najbolji... Slaviša Stojanović je napravio najveći poduhvat, sa najlošijim timom je napravio pravo čudo i osvojio ligu nakon x godina. Grof je osvojio samo jednu titulu, ali je doveo ili pomogao u dovođenju igrača koji su ostavili veliki trag u kasnijim godinama..
l

lol12

pre oko 4 sata

Najlosiji tim: Ninkovic,Milijas,Mrdja,Darko Lazovic,Pecnik, Dauda...?
R

Raša P

pre oko 6 sati

Miljan Miljanić, Branko Stanković, Vladan Milojević. Svako od njih je veliki na svoj način i u svoje vreme! Ljupko Petrović i Vladica Popović su naj uspešniji ali su vodili tim koji su stvorili drugi treneri pre svih mislim na Šekularca
J

Joo

pre oko 6 sati

Milojević ubedljivo a onda vidis u komentarima botove na svakoj vesti koji pljuju, da li razmisle navijači zvezde zašto grobari toliko mrze Milojevića?
K

KM12

pre oko 6 sati

Idemo sad komentari "a gde vam je avram grant, gde vam je lalatovic"... 3, 2, 1...
g

gggg

pre oko 7 sati

A Milos Milojevic, i on fali
P

Pertini

pre oko 7 sati

Realno, Vladan Milojevic. Zasluzan za sve ovo, sta god ljudi sad mislili. Sa kakvim timom je prosao Krasnodar, pa Salcburg, a o Liverpulu i da ne pricam.
X

Xao

pre oko 5 sati

Taj kome to treba objašnjavati nema 2 grama mozga
Р

Реално

pre oko 1 sat

Не би могао Муслину таблу да држи!
В

Вук Велебит

pre oko 7 sati

Ако је питање...Ко је најбољи?...Онда,код нас...Славољуб Муслин.
y

yop

pre oko 7 sati

A Savo Milosevic je vodio sta? Petlice?
C

Cer

pre oko 6 sati

Njegov najveci uspeh u trenerskoj karijeri je sutiranje mikrofona, tako da mu ovde svakako nije mesto
N

Naime

pre oko 7 sati

gde je Miloš Milojević?