Komentari na vest

Aleksandar Stanojević besan zbog bonusa: Nenormalna i protivpravna odluka u interesu jednog kluba

D

Delija 91

pre oko 2 meseca

Kao навијач Звезде слажем се Станојевићем да играч од 23 године не може да буде бонус... То је већ зрео играч.. Друго странц такође не може бити бонус.. Лично мислим да је мало два бонуса,увео бих бар 6 у да мора да буде у сваком тренутку на терену.. Шпанија са бонус играчем тако рећи узела Евро титулу.. То треба да је неки водич нашим клубовима,форисрати младе играче... Пропо тога забрана излазног трансфера у инстранство тих младих игрча до 26-27 године...Били би бар 90% боље.. Неко ће рећи шта ћеш са клинцима урадити у европи? Па видели смо шта су урадили до сад искусне ведете и упитни странци..
Z

Zombi026

pre oko 2 meseca

Vidi majstore, ja jesam navijač Partizana,ali bi uveo pravilo da ne sme bez 6 bonusa da se krene utakmica.A broj stranaca maksimum 1!!! Ali vi ste navikli da vam stranci igraju a deca koja treba da da igraju igraju po zonama i prestaju da igraju fudbal.
N

Navijacima jsd

pre oko 2 meseca

Svi ste mi mali stanoje. Imate pravog predvodnika.
z

zaks

pre oko 2 meseca

Ova tastatura sama izbacuje riječi, " kuglana" je u stvari kukaju.
z

zaks

pre oko 2 meseca

Stvarno ne mogu da razumijem navijače partizana.Stalno kuglanu na neko namještanje još prije početka , a Zvezda uloži u ekipu milione, većinom dovodi reprezentativce svojih zemalja, na svakoj poziciji imaju bar dva kvalitetna igrača i sada Zvezda treba da namješta utakmice ? Dajte se jednom opametite i ostavite neki normalan komentar.Tražite od svoje uprave da vam dovedu bar približnog kvaliteta igrača kao što ima Zvezda , pa se onda bunite.Pa TSC ima kvalitetnije igrače od vas, realno.
3

35 titula

pre oko 2 meseca

Da samo što to ne dopire do njih. Poenta je kuckanje i ništa više.
D

Duljajev fan

pre oko 2 meseca

4 pripremne su ti pokazale koliko ti vredi tim, koliko si zategao odbranu i koliko imaš posed. Kad ode Saldanja biće još gore. Zato je kuknjava. Evo, protiv Kijeva ćeš igrati bez bonusa i razbićeš - nos. Prošle godine na Zlatiboru sam čuo priču da će Natho biti šef. Bila su planirana extra pojačanja, Haziza, Mohamed, bek iz Egipta i dva mlada Izraelca. Zato ti je sada Natho u zapećku. Mali čoveče.
S

Slutnja

pre oko 2 meseca

Vec vidim tamo negde 5-o kolo. Zvezdi dosudjena 3 penala do tad, ovaj iskukao posle svakog i onda naidje neki radnicki ili napredak ili tako neki klub i vrati ih na fabricka sa 5:0 u humskoj. Ovaj podnosi ostavku kuka na sistem i vraca se Nadj...jadna majko
M

Ma

pre oko 2 meseca

ipak se okreće.
M

Markan77

pre oko 2 meseca

Mislim da bi ti bonusi onda mirali biti iskljucivo domaci igraci, ako ne onda da se smanji broj stranaca. Ovo sad da su bonusi iz Afrike i ne znam odakle nema veze sa srpskim fudbalom. Realno.
D

Da i

pre oko 2 meseca

ne može se biti domaćin na gostujućem terenu.
S

Srbija 1999

pre oko 2 meseca

Ne smeta ti sto gostujes kuci u prvo kolo, to je sve ok i regularno. Koji si ti indijanac.
N

Ne ne

pre oko 2 meseca

smetalo bi kada bi Zvezda bila gost na Mari. Ovako je idealno ne treba talasasti.
L

Lord Piksi

pre oko 2 meseca

Bio čovek najveći potencijal da vodi našu reprezentaciju. Sada samo komentariše. Vodi taj klub i radi svoj posao. Uz malo sreće igraces ligu konferencije. Prvak nećeš biti.
B

Batabanetu

pre oko 2 meseca

Mislim da nisi dobro razmislio kada si nas koji se ne slazemo sa tobom nazvao antisrbima. Eto ne znam sta da ti kazem da bi ti doprlo do glave
b

batabane

pre oko 2 meseca

Nikada nisam podržavao Stanojevića. Naprotiv, bio sam jedan od najvećih kritičara, jer je forsirao za Partizan, nesposobne fudbalere, Miljkovića, Miletiće, Šćekića, Jevtovića, Nikolića, itd. Ali on ovde govori o nepoštovanju zakona, i apsolutno je u pravu, a antisrbi su skočili na noge. Pišu nešto što nema veze sa tekstom, izmedjuostalog kao i uvek. Kao ganci brane Srbiju. Sačuvao Bog.
O

Ojo

pre oko 2 meseca

Kuku Stanoje
B

Bida

pre oko 2 meseca

Jel taj upravusi plati nsm licencu 2 milke i xna cela srbija a vama kada uplati 60 milki duga od dzaje i lukica plus 50 milki budzeta godisnje o tome cutis ki zaliven dzabeti udbaska propaganda samo
K

Kolko vidim

pre oko 2 meseca

On je stalno nesto besan
L

Lako je manipulisati navijacima

pre oko 2 meseca

Od davnih sedamdesetih slusam slicne price sa druge strane brda sa vojnog poljanceta. Uvek su drugi krivi, pogotovo kada treba da se sacuva stolica. Stvari su eskalirale sredinom i krajem devedesetih. Onda su se malo smirili za vreme Toleta pa posle sve jace i jace. Sta ce obicni navijac. Srce ga tera da poveruje.
B

Bida

pre oko 2 meseca

Slusam gledam iz krcunove rupe ksko namestate tigule od dozivotnog miljanica fi danasnjeg gurua
e

e

pre oko 2 meseca

Sad mi je jasno sto su oterali Nadja.Ne mozes biti trener Partizana,ako si normalan.
S

Samrokizan

pre oko 2 meseca

CESTITAM DR.TERZI I 5-TU DUPLU🏆 NAREDNE SEZONE ZA REDOM!
4

4321

pre oko 2 meseca

Čestitke upućuješ na pogrešnu adresu.....
S

Samrokizan

pre oko 2 meseca

CESTITAM DR.TERZI I 5-TU DUPLU🏆 NAREDNE SEZONE ZA REDOM!
A

Arlaukavci jug

pre oko 2 meseca

B
h

hahhahaha

pre oko 2 meseca

krenuo je! ludo burazere ludo
N

Nuskvnp

pre oko 2 meseca

Sezona kmecanja zvanicno je otvorena hahahaha,Ti idi radi u Tursku ako ti ovde nevalja,a da ....
D

Daki...

pre oko 2 meseca

cudan komentar za nekog ko se potpisuje nusknvp
B

Bida

pre oko 2 meseca

Samo vama krcunovima ovakva krsdja namestsljka odgovara kovas nexna
G

Grga Cvarak

pre oko 2 meseca

Jeste, najbolje sve otjerati iz Srbije samo zato sto ne dijele isto misljenje kao navijaci Zvezde. To bi bila bas divna drzava, nema sta. Kao Njemacka svojevremeno.
G

Gost98

pre oko 2 meseca

Stanoje čuvaj suze za prvenstvo kada krene!
V

Vukasin Lukic blok 70

pre oko 2 meseca

Ti si i doveden da kevces... Lozis navijace koji te ne znaju, a pakt sa djavolom si sklopio...
Y

Yt

pre oko 2 meseca

Stanojevic ima jedan kvar , ima jedan kvar , ima jedan kvar, BONUS IGRACI remete mu plan, remete mu plan, remete mu plan... Trener mora biti zdrav. Kme.
E

E

pre oko 2 meseca

Stanoje, Stanoje sto im rusis sneska, ko da tebe neko uzima za ozbiljno to sto pricas, kada nas kroz koju godinu budu bili lesili Gruzija, Farska Ostrva, Malta ima da bude kriv opet Partizan.
e

e

pre oko 2 meseca

Samo vasih "majstora" da se resimo,pobedjivacemo i Spance i Engleze,a sad smo taj nivo o kom pises.
Ž

Žerac LeCZ

pre oko 2 meseca

Kažeš možda neke igrače ne bi ste prodali, a upravo ste prodali Baždara. Pa ko vam je kriv što nemate mlade igrače? Da li su to Zvezda, FSS, Vlada, predsednik, CIA, BIA, KGB, Mosad, mesečeve mene?
N

Nije

pre oko 2 meseca

Rekao da prodaju, nego da puste,Partizan je pre ovoga pravila poslao na pozajmicu neke igrace, pa kad ih poslao onda se ovi dosetili da usvoje 2 bonusa, gde si ti procitao da je rekao da prodaje, a Bazdar je planiran i bez tog pravila da bude prodat jos za vreme prosle sezone.
s

srecko 013

pre oko 2 meseca

za ovog je ludi Lalat, Mahatma Gandi licno i personalno.. jao kakav cirkus...ali nema veze, povecace gledanost i interesovanje za ligu.. jedva cekam 😄
g

ggbgv

pre oko 2 meseca

a ko mu je obecao da ce biti regularno

Bojank91

pre oko 2 meseca

Počelo je ovo prethodnom njegovom izjavom i ovo će sada biti normalnost. Jedna kuknjava barem na 14 dana. Za sve su krivi drugi. Navodno najbolja škola fudbala na svetu, a nije im u interesu da prezentuju produkte čuvene La Partizanke
Z

Zanimljivo

pre oko 2 meseca

Ti smatras da Stanojević kuka zato sto kaze kakav je to bonus od 23 godina i to jos da bonus moze da bude i stranac, ej bonus od 23 godine pa de to ima, mogao bi da razumem bonus od 17 do 19 godina, ali bonus od 23 tesko, nego ajde da se nesto napise da Stanojević kuka.
A

Aleksandar rus

pre oko 2 meseca

Bla,bla,bla truć, ide Stanojević iz Partizana pre nove godine!!!
O

Ojo

pre oko 2 meseca

Kme kme kme

RealNo1

pre oko 2 meseca

Кукњава на макс.
D

Dingo

pre oko 2 meseca

Ne moze ni jednu izjavu da da a zvezdu da ne spomene. Sta se trener oglasava stalno o tome. To treba neko iz uprave da radi Vidi se koliko je profesionalan
S

Smajkijaja

pre oko 2 meseca

Ovaj covek je pre za ludacku kosulju, nego za trenera
S

Samrok i zocoglu

pre oko 2 meseca

Kad ne mozes na posteno da pobedis Zvezdu i osvojis titulu punu DECENIJU ti onda arlauci svaki dan po medijima i placi kako je sve "namesteno" i zali se na sudije, jer tako jedino mozes da pokusas da sakrijes svoju Nesposobnost i Nemoc kao trener jednog kluba!
B

Bolje

pre oko 2 meseca

Da Arlauce kad je nesto protiv zakonito, nego kao ti da botujes.
z

zaks

pre oko 2 meseca

@Bolje A šta je to protuzakonito?Je li to što se 15 klubova dogovorilo da se može odmah krenuti sa prijedlogom o 2 bonus igrača, a jedan klub nije za to ? Nije ovo Državni sud pa da se Zakoni donose pola godine i usvajaju .U fudbalu su to više pravilnici koji se mogu prilagođavati prijedlozima većine.Kao da je to sada nešto strašno ako se umjesto jednog uvode dva bonusa.A ne smeta vam niti spominjete odluku da u prvom kolu gostujete na svom terenu? E to je povreda pravilnika, to nema nigdje.Zašto Napredak ne bude domaćin ne nekom drugom stadionu već baš na vašem? Pa sigurno zato da odmah poslije prvog kola ne zaostajete za drugima.
S

Samrok Rovers

pre oko 2 meseca

O FUDBALU PRICA COVEK KOGA POBEDILI KELNERI I KONOBARI IZ SAMROKA KOJI AMATERSKI IGRAJU FUDBAL NA GODISNJEM ODMORU!

FC President

pre oko 2 meseca

Ponoviću ... Jesu ovo teme i stvari kojima treba šef stručnog štaba da se bavi ili klub, uprava, predsednik kluba ...? Nije ni krenulo ovo zlo krenulo da kmekeće!

FC President

pre oko 2 meseca

jeee ko te doveo!!!
B

Brc

pre oko 2 meseca

Aha odmah teške reči čim neko raskrinkava ovaj vaš "Diznilend".To Stanoje, iako si loš trener raskrinkavaj zvezdano zlo...
K

Kup Ere Ojdanica

pre oko 2 meseca

Krenulo je kmecanje i ridanje,dobrodosao Stanoje uzeleli smo te se.
F

Fgh

pre oko 2 meseca

Prvo ti moras biti normalan pa tek onda zahtevati od drugih da se normalno ponasaju...do tada nista
Ć

Ćuti

pre oko 2 meseca

Stanoje ako bude stani pani, ima da menjaju i sudiju za derbi i da odlazu derbi 2 meseca.
N

Nenad1246

pre oko 2 meseca

Pustiti ih da igraju bez ponusa samo da ćute više. Ko babe neke.
K

Kup

pre oko 2 meseca

Crvena zvezda 4 2 3 1 Draškić Avdić, Leković, Điga, Mimović Knežević, Kostov Ranković, Šljivić, Maksimović Sremčević Partizan 4231 Jovanović Antić, Marković, De media, Filipović Natho, Honduras Kalulu, Saldanja, Zahid Kvote Betoven : 1,16 _ 3.5 - 3,1
N

Neutralan N

pre oko 2 meseca

Sve tacno..zvezda unisti Srbiju
N

Nenad1246

pre oko 2 meseca

A jesu ti obećali titulu ko prošli put?
z

zaks

pre oko 2 meseca

Po ovoj njegovoj izjavi svi klubovi, sem njegovog , rade u interesu tog "nekog" .Znači , mukice male ostale opet same u borbi protiv svih.
v

vajduuuu

pre oko 2 meseca

ga lomaa stanoje,bice ovo teska sezona kmecanja svaki dan na mozzartu,mora ce padne brisanje aplikacije...posto ovi paviiijani samo njega forsiraju za komentare
D

DrMrSpec

pre oko 2 meseca

DELULU
9

988

pre oko 2 meseca

Istine radi, o ovome se glasalo još 11. Juna. Tako da su rokovi ispoštovani. Inače nisam za pravilo o bonusima
M

Mirko45

pre oko 2 meseca

Ko je glasao? Gde je izvestaj sa sednice.
9

988

pre oko 2 meseca

E izvini što ti nismo poslali. Ako imaš informacije da je bilo glasanje nekog drugog datuma podeli je sa nama
A

Ahahahahahahah

pre oko 2 meseca

Rokovi ispostovani a usvaja se 7 dan pred pocetak nove sezone, e komedije i cirkusa.
z

zaks

pre oko 2 meseca

Evo opet kontraša.Pa kako su svi isti, kao da ih sve štancaju na traci, svake godine pred početak sezone isto, jauču, teorije zavjere protiv njih itd. ?
V

Vlada79

pre oko 2 meseca

Ja kao Zvezdaš ipak moram da priznam da je stvarno glupo da imas pravilo bonusa, kako bi razigravao mlade a da taj mladi moze da bude stranac (Djiga!) Pa to veze sa zivotom nema. Ne znam sta ce nam pravilo bonusa, to je glupost, ako je igrac dobar, on ce igrati koliko god godina da ima (primer Cvetkovic, Gluscevic, na zapadu Yamal, Foden, Nico Wiliams..., pola Reb Bulla itd.) Ali s obzirom da mi svake godine nesto menjamo ne cudi me ni da ovo glupo pravilo promene koliko vec sledece sezone.
E

Eseks

pre oko 2 meseca

Ovaj vec kuka a prvenstvo jos nije ni pocelo.Gde vam je ta vasa cuvena skola?!?!
G

GostP

pre oko 2 meseca

Sve je tacno, sad kome prija il ne je drugi padez....al totalno nepostovanje zakona, na sta se cuti kao npr i nasa uprava koja je kontrolisana ii pod kontrolom je zlikovca.....Savez iliti politicki kartel zaduzen za fudbal u Srbiji, radi u interesu zvezde a ne srpskog fudbala....tako i prolazimo, al neka i treba, bicemo jos gori u svim selekcijama.....
z

zaks

pre oko 2 meseca

E za ovakve kao ti je bio Goli otok.Ko si ti da jednog predsjednika države , jedino ako ne živiš u istoj, nazivaš zlikovcem ? Možeš se ne slagati sa njegovom politikom ali zvati ga zlikovcem , nevjerovatno . A drugi je padež što ti i takvi kao ti , njega optužujete i kad imate neredovnu i neurednu stolicu.
E

Eseks

pre oko 2 meseca

Sve si u pravu osim da se radi u interesu zvezde..Sve se radi u interesu jednog coveka
г

гостиша

pre oko 2 meseca

Ако је циљ стварати играче за репрезентацију логика је да ти бонуси буду домаћи играчи, не странци.
M

Maestro

pre oko 2 meseca

Zvezdas sam,ali covek je u pravu skroz,nigde ne postoji pravilo bonusa osim u Rumuniji koji isto sad imaju problem sa tim.Treba da igraju najbolji koji to zasluze,i da se dosta poboljsa rad sa mladim igracima,ovako sluze samo za prodaju i uzimanje novca i posle vecina propada,nema ih nigde na ozbiljnom nivou nema ih ni u reprezentaciji,pored ukidanja bonusa treba skratiti ligu na 12 klubova i postaviti uslov za ulazak u istu,da klubovi imaju svoj stadion,hibridnu travu,reflektore,trenere sa licencom i obrazovane trenere u mladjim kategorijama i da dovedemo stranca da bude na celu sudijske komisije!
p

pavke99

pre oko 2 meseca

Dame i gospodo,stigao je mister KMEEEE KMEEEE KMEEEE KMEEEEEEEEE
J

Jasno kao dan

pre oko 2 meseca

Prvo im onaj da lovu...pokupuju sve najbolje mlade igrace i onda rade ovo sa bonusima...lopurde bile i ostali.
п

прц

pre oko 2 meseca

Тај за твоју информацију вама даде стадион плати лиценцу и то клубу коме је трофејна сала мало већа од шпаиза.
Ч

Часлав

pre oko 2 meseca

Противправна лига, савез, држава... пропада нам фудбал скроз, ово траје од 90их на овамо, а сад је кулминација 😕
s

salesman999

pre oko 2 meseca

hahaha laza lazarevic

Zoran IVANOVIĆ

pre oko 2 meseca

Nije džabe "ludi Stanoje"...
I

Ivica1708

pre oko 2 meseca

A koji je to tacno zakon prekrsen?
c

chielini

pre oko 2 meseca

Zakon o sportu. Valja se edukovati.
4

43

pre oko 2 meseca

Svi se pozivaju na zakon o sportu a niko nije ni slovo pročitao iz istog. Siguran sam!
D

Drvo

pre oko 2 meseca

Znamo da je besan, ali jel cepljen to ne znamo.
c

cepljeni samroje

pre oko 2 meseca

Mozda je dodatno poludeo od morona 💉 🤣
B

Bojo

pre oko 2 meseca

15 klubova su za dva Bonusa, samo Partizan je protiv. Ne poštujete ubedljivu većinu, ali sve jedno, ja vam dajem podršku ... Morate biti dosledni i uporni, za početak savetujem da ne igrate protiv Napretka.
m

mille grobar

pre oko 2 meseca

15 klubova moraju da budu ZA isto kao sto su svi morali da glasaju za Dzajica. Ponekad se pitam,dal su ljudi svesni realnosti ili se samo prave ludi...
Z

ZAJEDNO SMO JAČI

pre oko 2 meseca

Male čarke pred ujedinjenje dva kluba u jedinstvenog giganta Crveni partizan 2025.
R

Revnosno

pre oko 2 meseca

Oni su uvek bili ujedinjeni...isti gazda, izvor finansiranja budzet Srbije i placeni navijaci. Da ti se zgadi zivot od ta dva kvazi kluba.
p

pesimista

pre oko 2 meseca

Ovaj Sisoje još čestito nije ni stigao u Grobljansku(po treći put) a već uveliko kuka i plače na sve strane.Pa ti vidi šta su ti kompleksi!😄😂
B

Bida

pre oko 2 meseca

Lepo si rekao ovo nema nigde na svetu ima samo kod gurua severa
j

jel taj

pre oko 2 meseca

onaj sto vam placa licence?
D

Da taj

pre oko 2 meseca

koji da se ne meša u PFK i koskari ga iznutra, ne bi bilo ni potrebe da ga "šatro" spašava. koliko daje crvenoj animir dami, njegov problem, samo da se okane Partizana.
P

Popsi

pre oko 2 meseca

Vojvodine?
k

krk

pre oko 2 meseca

Kad pricamo o regularnosti, Partizan je jedini klub u Super ligi koji ce imati jedno domacinstvo vise, tj gostovanje manje od ostalih klubova. To mnogo vise utice na regularnost takmicenja, nego pravilo koje je isto za sve klubove Super lige, ma koliko se doticni trener ne slagao sam tim! Ipak nekim cudom jedini on daje svaki dan neku izjavu i prica o regularnosti lige, dok se svi ostali timovi, bave pripremama za pocetak takmicenja!
B

Bida

pre oko 2 meseca

Upravisi i to bas napredak 100 posto filijala cz sa miskovicem binicem dan tanom
K

Kako

pre oko 2 meseca

Jedini? A TSC i Vojvodina u 4 kolu, ce Vojvodina da bude domacin TSC-u, na stadionu TSC-a, slabo ti to botovanje ide sinko.
М

Марконато

pre oko 2 meseca

Нисам поштовалац лика и дела Александра Станојевића из много разлога, али за све ово што је рекао јесте у праву од прве до последње речи. Бонус правила скоро нигде не постоје. Румуни су то имали (не знам да ли и ове сезоне имају) с двојицом играча до 21 године у првих 11 и нити су им клубови у Европи било шта добро урадили због тог правила, нити су им млада и сениорска репрезентација профитирале. Не видим разлог да неко игра зато што (у нашем случају) има до 23 године и још може бити и странац. Поптуно исиљено и бескорисно правило. Ко је велики таленат тај ће играти имао он 17 или 20 година. Имали смо прошле сезоне Вождовац са 7-8 бонуса у првих 11 и људи су испали из Суперлиге
B

Bojo

pre oko 2 meseca

Kad bi bilo po vama, kod nas Jamal još ne bi ni debitovao za Partizan.
P

Politiko

pre oko 2 meseca

Rumuni su povećali broj bonusa isto na 2

Usput

pre oko 2 meseca

Biznis druže, biznis. Budi siguran da je neko u Rumuniji profitirao,kao što će i kod nas. Kad svaki tim mora da ima bonuse,onda menadžeri imaju gde da razigravaju igrače. Igranjem dobijaju na ceni, prodajom zarađuje klub, zarađuje menadžer, FSS pa na kraju i država kroz poreze. Iako sam protiv menadžera , FSS i mutljaga u fudbalu,za ovo pravilo jesam,šta više još bi povećao broj,jer je smešno da ova naša žalosna liga ima prosek godina koji ima,ako već nemaš kvalitet da se takmičiš na ozbiljnom nivou onda makar razigravaj. Pa Partizanu je problem 3 igrača ispod 23 godine,a ideš na Dinamo iz razorene Ukrajine kao autsajder pa hej ,šta će ti iskusan tim? Za Železničar,Pazar,Lučane???
H

Hahahah

pre oko 2 meseca

Pa na pustite ligu vise,aman ljudi...sezona nije ni pocela a vec se pravi alibi sto ce opet jedino osvojiti kup mire skoric u Dobanovcima 🤣🤣🤣
B

Bata80

pre oko 2 meseca

Бачена је коска!? Шта би рекли на предлог,да при куповини страног играча, играч не сме имати више од 23 године?....за шта "држава",даје новац и какве то резултате клубови и репрезентација постижу? Млади талентовани играчи ,унапред су продати(агенцијама....рецимо 80%, за милион евра)!?....саопште да клуб мора да "живи".....какав је дил и ко у клубу фобија више....велика је тајна.Када се званично,продаја објави у игти је 20% вредности. од продаје,који клубу припада! Ова коска бачена је из разлога,да се не постави питање:" Ми (професионално предузеће),живимо од НАРОДНИХ ПАРА-ДРЖАВНИ СМО ПРОЈЕКАТ,ДОБРО ЈЕ ШТО ДРЖАВА ИЗДВАЈА ,НАЈВИШЕ НОВЦА ЗА НАС,ДОБРО ЈЕ ШТО СЕ ДРЖАВА ЗАЛОЖИЛА ЗА СТАДИОН ЈНА,ДОБРО ЈЕ ШТО НАМ ЈЕ ОМОГУЋИЛА,ШКОЛУ ФУДБАЛА(КОЈА ЈЕ СКОРО КАО АЈАКСОВА!ЛОШЕ ЈЕ ШТО МИ НЕМАМО ИЗ НАШЕ ШКОЛЕ ДО 23 год...... ПА ШТА ВИ РАДИТЕ?ШТА ЈЕ ВАШ ПОСАО?ДА ПРОДАЈЕТЕ МЛАДЕ ИГРАЧЕ,КУПУЈЕТЕ АФРИКАНЦЕ...ДАЈЕТЕ ИМ "ЦРКАВИЦУ",ДРЖАВИ КАЖЕТЕ НИСУ СКУПИ 500000/600000 Евра (БИЛИ НА ПРОБИ У НЕКОМ КЛУБУ),УГРАЂУЈЕТЕ СЕ.....И НА КРАЈУ ПИТАЊЕ :"ЗНА ЛИ ИКО ДА ЈЕ НЕКОМ КЛИНЦУ ОД 17/18 г. ИЗ ДРЖАВНЕ ДВЕ МЕЗИМИЦЕ ПОНИЂЕН УГОВОР НА 4 ГОДИНЕ,СА МЕСЕЧНИМ ПРИМАЊИМА,КАО КУПЉЕНИМ СТРАНЦИМА...30/40/50...ПА И 60000 ХИЉАДА ЕВРА. НАВИКЛО ТО НА ЈАСЛА,НАШЛИ ПА ЗАШЛИ....И ПРОЦЕДУАЛНО ПИТАЊЕ ЈЕСТЕ ДА ЈЕ ИЗГЛАСАНО(КАКО ЈЕ ИЗГЛАСАНО)!? ПРАВО ПИТАЊЕ ЈЕ ЗАШТО НЕМАМО ДВА ИГРАЧА,МЛАЂИХ ОД 23 ГОДИНЕ. ПО ТОЈ ЛОГИЦИ ,ЕНГЛЕЗИ ТРЕБА ФФИФИ И УЕФИ ШПАНИЈУ,ЈЕР ЈЕ ИГРАО ИГРАЧ ,КОЈИ НИЈЕ ПУНОЛЕТАН!!!!????
I

Ivica kv

pre oko 2 meseca

Pogledaj samo vas meč mislim protiv Voždovca i sve će ti biti jasno...kakvo suđenje,penal!o kakvom istom tretmanu pričaš.
M

Miloš Ćupić

pre oko 2 meseca

Ja ne znam da li ima negde ovo pravilo bonusima, i jos ti ispiraju mozak sa glupostima kako je to u korist naseg fudbala, a bonus ti cini strani igrac, a ubutaljke te ubedjuju da to ide u nasu korist.
Г

Групни

pre oko 2 meseca

само глуп човек два пута падне на исту фору ! само глуп човек помисли да се лопов променио ! само глуп (или преплаћен, недоказан, просечан,) тренер може да дође у Партизан поново и да очекује фер правила у Српском првенству !
I

Ivan...

pre oko 2 meseca

Pravilo koje treba usvojiti je da igraci ne smeju da idu u inostranstvo pre 21. godine. I to je malo, ali treba poceti odatle. Nikakvi bonusi nece podici kvalitet lige ili mladih igraca.
K

Koan

pre oko 2 meseca

Odakle ti takva ideja? Da li bi zabranio odlazak bilo kog drugog radnika u inostranstvo? Prvo, UEFA ne bi dozvolila jer je već usvojen propis, poznat kao Bosmanov zakon, a drugo svaki sud bi oborio takav propis.
M

Mihailo31

pre oko 2 meseca

@koan Taj Bosmanov zakon je upropastio fudbal i on odgovara samo bogatima, zato su ga i uveli. Isto mislim da ne bi trebalo dopustiti transfere igrača mlađih od 21 godine.
I

Ivan...

pre oko 2 meseca

@Koan Vidi ga ovaj al se uzjogunio. Ko tebi drma kavez. Jel ti mozda valjas igrace od 16-17 godina u inostranstvo? Ja o tome pricam. Tebi je normalno da se ide odavde u tom uzrastu?
I

Ivan...

pre oko 2 meseca

@Koan Al pazi ti taj pristup, odakle ti takva ideja!? On šokiran. U pitanju je viši nacionalni interes, zbog unapredjenja sportskih rezultata. Kakvi tebe sudovi spopali.
N

N.T.sd

pre oko 2 meseca

U pravu si Stanoje al ko jos postuje zakon ovde
G

Gost 2000

pre oko 2 meseca

Zato nam je fudbal i takav kakav jeste dok god je su ljudi poput Terzića i Nedimovića u nasem fudbalu mi se fudbala nigrati i nagledati nećemo.Čista smejurija sa ovim bonus igračima pa to nema nigde u evropi,gde su nam mladje kategorije ni jedna se nije kvalifikovala za neko evropsko i svetsko prvenstvo a imamo to pravilo već par godina.
&

&

pre oko 2 meseca

Zapravo jeste jedna. Ona na koju se kuka jer je vecina igraca iz Zvezde. Kad ono, oni jedini nesto uradili, cak i do polufinala stigli, ako se ne varam.
G

Gostgost

pre oko 2 meseca

Ne znam cemu prica o bonusima i potenciranju da to samo jednom klubu odgovara, insinuirajuci na Zvezdu. Kao sto su ovde na portalu izbacili, Zvezda moze starnih 11 samo od bonusa da ima. Sta nama znaci da to pravilo postoji? Mi svakako imamo i vise od toga, i igrace momci sigurno. Isto tako ne znam zasto je Partizan toliko kategoricki protiv toga. Ionako oni ne placaju igrace koje dovode, vec drzava. Da ne pricam o cuvenoj "najboljoj skoli posle Ajaksove", gde su vam bonusi odatle? Godinama igraca za prvi tim nisu izbacili. I sad je problem sto je javljeno kad je javljeno, kao da nemaju jos dva meseca transfer perioda da dovedu igrace, posto ih vec nemaju. Svaku situaciju koriste da zapomazu i kukumavcu i sire teorije zavere kako su ugnjeteni. A cute odakle im pare za dugove, licence, skidanje zabrane dovodjenja igraca i igrace koje su doveli.
K

Koan

pre oko 2 meseca

Partizanu bi trebalo da to najviše koristi, oni jedino mogu da prodaju bonuse.. Sada Baždara,prošle sezone Ilića...ako nemaju bonuse da prodaju, a prodaja je moguća ako igraju, nemaju ni prihide
S

Stankovic

pre oko 2 meseca

Stanojevic je u pravu ,odluka nije doneta konsesusom,a posto je neblagovremena moze da se primenjuje od sezone 2025/26 .

rising999phoenix@gmail.com

pre oko 2 meseca

Samo najveći propaliteti pune ove komentare...
N

Nesto najgluplje

pre oko 2 meseca

Sto su mogli da izmisle pravilo bonusa.Mladi igrac treba da izbori mesto u timu a ne da ga dobije kao Bozicni poklon.
D

Duljajev fan

pre oko 2 meseca

-Došao si jer su te zvali. Laž. Došao si jer nisi imao gde. -Perfidno si omalovažio Duljaja, neće ti niko davati golove kad prođe centar. Najbolji igrači Partizana su Saldanja, Severina, Ovusu, Goh i Zahid. Doveli su ih Duljaj i Srna, ne ti, Vazura ili Kralj. Jovanović i Kalulu! To je srce tima. Sad si ti doveo neke levatikose i posle Brava i CSKA, shvatio gde si. Za Duljaja si samo mogući pomoćnik, ili u tvojoj glavi se vrte pozivi velikih timova. Zovu, pa ne znaju stati. Nađ ti je bio prijatelj ali si ga prodao podelim,, komentarčićima". A sad cepaj politiku i kuknjavu, gde si stvarno neprikosnovene. Čoveče mali.
Z

Zvlat BG

pre oko 2 meseca

To je poruka čoveka koji stoji sa Orbanom na stadionu u Berlinu da ste TOTALNO NEBITNI! Vi i svi ostali! Može mu se, ima leđa! Svi VI svojim štetočinskim delovanjem, aminovanjem i ćutanjem ste TO omogućili !!!
b

bljuc

pre oko 2 meseca

Jel to kaze "navijac zvezde" zvlat bg ili grobar, odlučite se za koga navijate
Z

Zvlat BG

pre oko 2 meseca

Ne bavim se navijanjem, u fudbalu sam! Suspenzija fudbala na godinu dana, lustracija, skidanje oba kluba sa državnog finansiranja ... itd. itd. OVO JE BRUKA ŠTA RADE !!!
Z

Za,

pre oko 2 meseca

Sve smarače i botove koji smaraju zasto Napredak igra na Partizanovom stadionu kao domacin dok se Napretku renovira stadion, imamo sledeće timove koji su prijavili svoja domacinstva dok im se renovira stadion Vojvodina igra na stadionu TSC, tako da ce Vojvodina da bude domacin TSC, idemo dalje Radnički KG igra u Leskovcu, Spartak Subutica u Senti, Radnicki Niš takoće u Leskovac, Jedinstvo Ub igra na stadionu Kolubare,laku noć smaraci i botovi.
R

Raša P

pre oko 2 meseca

Napredak ima mnogo bližih stadiona od stadiona JNA. Prem da na JNA neće biti domaćih navijača iz oba domaćina. Intresuje me hoće li kvota na 2 biti veća jer Partizan gostuje.
Z

Za,

pre oko 2 meseca

@Raša Aha kazes blizi, pa kazi koji blizi ima, a da ispunjava uslove da moze da se igra?
Z

Za,

pre oko 2 meseca

@Raša I OFK Beograd je imao blize stadione, sto nije izabrao neke od stadiona u Beogradu, nego otisao 300 kilometara van Beograda.
P

Podpitanje

pre oko 2 meseca

Zasto nisu Napredak i Partizan zamenili domacinstva?
Z

Za,

pre oko 2 meseca

@Pod Kako da zamene domacinstva, kada pre nego sto pocne prvenstvo moraju da se prijave gde ce klub da igra svoje utakmice kao domacin?
k

krk

pre oko 2 meseca

Pises gluposti i spinujes. Gotovo svi klubovi ce gostovati Napretku u Krusevcu, samo ce Partizan biti gost na svom stadionu i to je ono sto je skroz NEREGULARNO, a ne pravilo koje vazi za sve klubove!!! Nije sporno to sto Napredak igra van svog stadiona, sporno je to sto je "domacin" na terenu svog protivnika. Taj mec je mogao da igra na 15 drugih i blizih lokacija, a sve ostale na stadionu Partizana, ako mu tu najvise odgovara.
Z

Za,

pre oko 2 meseca

@ktk A TSC nece da bude gost Vojvodini, iako je Vojvodina prijavila da igra na stadionu TSC-A kao domaćin.
R

Redmond

pre oko 2 meseca

Mučno će ove sezone biti, čak i više mučno nego predhodnih sezona pratiti fudbalsko prvenstvo Srbije, jer ono nije ni počelo, a avansna kuknjava i avansno kmečanje iz nk partizan ne prestaje i sve je jače. Avansno cmizdre i napaćene i vidno utučene tik tok selfi plišane breskvice. Da li ti nesrećnici i gubitnici misle da će sa tim nešto postići!??? I dosta više sa tim njihovim lažima kojima obmanjuju javnost i naivne tik tok plišane breskvice!!  JEDINA ISTINA JE DA SAMOPROGLAŠENA NAJBOLJA ŠKOLA FUDBALA U EVROPI NEMA 2 BONUS IGRAČA ZA PRVI TIM, PA SU MORALI DA JURE OKOLO I DA BONUSE KUPUJU I DOVODE IZ DRUGIH KLUBOVA!! Kao što je istina da nk partizan trenutno ima 14 skupih stranaca koji moraju da igraju, a tu mesta za bonuse nema! I kako je to po rečima Šamrok Var Stanoja ova odluka FSS o bonusima donesena u interesu jednog kluba ( čitaj Zvezde) kada je za tu odluku glasalo 15/16 klubova Super lige!!??
S

Srki987

pre oko 2 meseca

Krenulo je kukanje!
a

armija

pre oko 2 meseca

Nisu svi, nije samo Partizan, idite igrajte Bugarsku ligu ako vam se ova ne svidja...

RICE

pre oko 2 meseca

Џабе прдиш Станоје, титулу видети нећеш... једино да Толета Караџића опет поставе за председник ФСС, ал претходно да Борис Тадић победи на ванредним председничким изборима... значи никад, а можда ни тад...боље ти је да темпираш форму за тај Куп који нисте освојили 5 година, па да опет будеш трофејни тренер... Е мој Станоје, да си било где имао инострани ангажман неби се ти ни враћао , а причаш како си дете клуба, од 13. године...
A

Acke-stara škola

pre oko 2 meseca

Pre Toleta bolje da dodje Terza, jer je dominacija pocela kada je Terza bio predsednik FSS, a ne Tole, pojma nemas.

RICE

pre oko 2 meseca

Није тачно, Терзић је као председник ФСС побегао у фебруару месецу, када су ухапсили Џају и Цвелета, а Партизан је у Мају освојио титулу, после се Толе из Партизанове председниче фотеље пребацио на исто место као председник ФСС, а Ђура фризура постао председник Партизана и освојио још 5 титула од 6 у низу...
p

podesen

pre oko 2 meseca

Misliš na Miloja.
S

Statler

pre oko 2 meseca

Kao navijač Zvezde mislim da je bonus pravilo neviđena glupost. U profesionalnoj ligi (a nemamo drugu) igraju oni za koje trener misli da treba da igraju a ne po dekretu. Ovako imbecilno pravilo ne postoji ni u jednoj iole ozbiljnijoj ligi. Ukidajte to što pre.
!

!!!!’!!!!!!!!!!!!!!

pre oko 2 meseca

uslovi za sve isti rece stanoje a partizan gostuje napretku na JNA , o tome Samrok ne govori !
D

Dzi

pre oko 2 meseca

doslo je vreme da preuzme krst od lalatovica...
s

samroje mora biti zdrav

pre oko 2 meseca

Al kao velikoj trenerskoj velicini je garantovano 😆🤣😂 inace on ne bi i treci put 😆 samroje koji je oteran iz neke konje koja se u turskoj bori za opstanak, ej ni tamo nije mogao opstane prevara
G

Gostarena

pre oko 2 meseca

Polako covece, precednik rekao da je dete od 24 godine.
m

milo123

pre oko 2 meseca

koliko god mi ide na zivce konstantna kuknjava iz tabora Partizana (nekad me i zabavlja izuzetno, moram priznati) - ovaj put moram da se slozim sa Stanojevicem. Nazalost, fudbal je ogledalo drzave - cela drzava, cela nacija je trange-frange, u svim porama drustva, i tu nema pomoci. Ako vec neka pravila postoje onda daj da se postuju. Ako ne, onda ukinuti pravila.
!

!!!!!!!!!!!!!!!!!

pre oko 2 meseca

dokle ce ovaj da kmeci vise !!! kad god dodje glumi predsednika saveza a Samrok ga izbacuje iz evrope !
s

samroje flora i fauna

pre oko 2 meseca

Ludacka kosulja...ovaj se svadja sam sa sobom niokocega...sto ste onda vasem zagorelom dali Srbski pasos kad su vam bitni kao domaci igraci ? Kog domaceg ste vi to kao bonusa prodali ??? Taki penzos nikolic ? Imate ponudu samo za muslimana badzara a on nije domaci 😆 doveo si nihada dzihada stou otac ubijao Srbe zato tisina, od ndh uck kluba se to i ocekivalo
1

11080gz

pre oko 2 meseca

Pa to je normalno u svakoj ozbiljnoj zemlji da menjas pravila nedelju dana pre pocetka prvenstva zato sto mezimici tako odgovara. Posle proslogodisnjeg povecanja broja stranaca,ne davanja derbija nasem najboljem sudiji ne znam sta je Stanoje ocekivao?! Bice tu jos svasta ako Partizanu krene dobro na pocetku.
V

Vratolom

pre oko 2 meseca

Gasi obe drzavno-politicko- beogradske konkubine!
G

Gost Pera Trta

pre oko 2 meseca

I onda da ostavimo Vojvodinu,TSC,Radnicki Nisu,Kragujevac ekipe koje nisu u stanju ni ekipe iz Amdore i Malte da pobede.
Р

Рале

pre oko 2 meseca

Јаоооооо није ни кренула сезона а већ кука знате кад ми је мука више
x

x111

pre oko 2 meseca

Jel znas mukice zasto kuka? Jesi pratio malo? Imate svi 12 god pa nemate pojma nista?
B

Bogdan58

pre oko 2 meseca

Koji je ovaj Stanojevic demagog. Užas, svi koji dodju u Partizan, pričaju o svemu, sem o onom zašta su dovedeni. Pričaj o igračima, timu...!!!
1

11080gz

pre oko 2 meseca

Pa upravo o tome i prica ako nisi primeto o igracima.
A

Ahahaahah

pre oko 2 meseca

😂, pa on i prica o timu i igracima, al si procitao tekst ili si dosao samo da lupas tek tako gluposti.
B

Bogdan58

pre oko 2 meseca

Kog igrača je konkretno spomenuo? Nijednog. Pazi, doveo igrače prema propisima, veću glupost nisam čuo. Što ne kaže da je ukinuta kazna za registraciju fudbalera, koga prodaju, koga dovode i za koliko. A ne to su klupske tajne !!!
J

Jambb

pre oko 2 meseca

I da, botovi pisu o svemu i svacemu osim o kljucnoj temi teksta da se menjaju pravila par dana pred pocetak sezone, nek' je i demagog, nek' je i Samrok, nek' je i sve moguce zivo, da li znate normalno da diskutujete o temi, nema nijedan argument vezan za to, samo neke nebuloze mogu da se citaju
V

Volim svoj klub

pre oko 2 meseca

A za brižne poštovaoce zakona i sl...pitanje...da li je ovo jedino kršenje zskona u našoj Srbiji (Kolombiji)...sve je u redu samo ovo...shvatite ovo samo kao cirkus i opustite se...a za bitnije stvari treba se buniti...ipak je ovo najvažnija ali sporedna stvsr na svetu...
G

GostRadan

pre oko 2 meseca

Podmetnuo si ledja da sacuvas Vazuru, i sta sad hoces. Tek ti slede ponizenja. Ako je neregularno i protivzakonito, kao sto kazes, a jeste, podnesite tuzbu Sportskom sudu u Lozani, istupite iz Lige, prekinite sve odnose sa FS, a nemojte kukati po novinama.
f

flora i fauna samroje

pre oko 2 meseca

Mozda sudu udruzenog rada ? 😆 Mars bre u drugu ligu ili vas zagreb
S

Sshshshs

pre oko 2 meseca

Druga stvar, svi klubovi sem FKP su glasali za ovo pravilo, tako da je to u interesu svih
G

Gost Gro Bar

pre oko 2 meseca

Opskurna i navijačka analiza stanja u srpskom fudbalu od čoveka koji je postavljen za trenera, a ne za predsednika kluba.Umesto da radi trenerski posao za koji je papreno plaćen i za koji "ima diplomu" stečenu kod bata Đore, on već traži alibi za eventualni neuspeh. Čoveče, pusti pametnije i školovanije od sebe da vode klupsku politiku, a ti se baci na posao i napravi od Partizana respektabilan tim koji nas neće brukati po Evropi i Srbiji!
S

Start

pre oko 2 meseca

Ovo je paranoja. Vratio se kad su mu obećali... Inače ne bi. Nemamo problem za bonuse ali da ne bude po vašem. Gradili smo tim na starim pravilima. Para imamo više od drugih klubova, iako se kukumavči lo za sve i svašta. U Evropi zaradili nulu, u prvenstvu minus. Spominje sudije, tendeciozno i bezobrazno. I na kraju, Dali vi veliki treneru mislite da imate tim konkurenta za vrh tabele, ne za Evropu, ili ćete vaćim grandiozni trenerskim umećem, biti kompetentni. Bezobrazno do bola i skupština u najavi.
P

Pera Situacija

pre oko 2 meseca

Zbog ovog Stanoje više ne navijam za moj Partizan. Od danas bre navijam za UB! Da se zna! Ub na kub!
R

Raša P

pre oko 2 meseca

U intresu jednog kluba a 15-1 glasanje!!!
D

Da, da

pre oko 2 meseca

A ti si video da svi glasali, gde je papir,pečat zapisnik da svi glasali.
K

Ko

pre oko 2 meseca

Pokrenuo i ko dao predlog?
k

kako si prso stanojlooooo

pre oko 2 meseca

2 stvari: -kratak je put od "bolja skola fudbala od Ajaksa do nemamo drugog bonus igraca" - Jeste, u pravu si, nije bio faul iz kojeg je Zvezda dala gol iz slobodnog u 17 minutu utakmice derbija koja treba da se odigra za koji mjesec.
K

Kadu

pre oko 2 meseca

To pravilo bonusa je totalna glupost i nicemu ne sluzi
D

Djapex

pre oko 2 meseca

Ne menja se pravila 10 dana pre početka, to je čist amaterizam... kao što su prošle godine promenili pravilo o strancima. FSS je amaterska organizacija, pre početka se ne zna kad i gde će biti finale kupa na primer... sto se tice bonusa, nije to nam ništa donelo, jednostavno ako je igrač dobar, on će igrati... pa vecina klubova su imali više od jednog bonusa iako je samo 1 bio obavezan. A i stranci dobiju pasoš posle par meseci i postanu bonusi.
A

A sta

pre oko 2 meseca

..je rekao Stanoje sto gostuje Napretku na svom stadionu?
b

bas ja

pre oko 2 meseca

covek jednostavno ima virus,a virus se zove CRVENA ZVEZDA....i tu mu nema leka
c

crvena zvizda

pre oko 2 meseca

je odavno od virusa postala 🦀 koji izjeda sve oko sebe.
J

Jambb

pre oko 2 meseca

Kao neutralan podrzavam Stanojevica vezano za ovo, odluka o bonusu doneta par dana pre pocetka prvenstva, neozbiljno i protiv pravila je cak i za ovu sprdnju od nase lige.
g

gost iz dražnjaa

pre oko 2 meseca

Ovaj počeo da kmeči a nije ni počelo prvenstvo ju ju zlo zla.Ove sezone mrtva trka ko će više da kuka na Zvezdu ,Stanoje ili Žoc.
K

Koga je

pre oko 2 meseca

briga za to šta misli Stanojević.
L

LXXIII

pre oko 2 meseca

Stanoje je baš zabavan. Ponavlja se po već ustaljenoj matrici. Sve stavlja u startu kao zaveru protiv njegovog kluba, navijača, rukovodstva, igrača i njega kao trenera a u isto vreme je i glasnogovornik za sve i svašta. Neka vrsta savremenog kalimera. Radi čoveče posao za koji si ekstra plaćen i ne zamajavaj nas praznom pričom. Teren je merilo.
8

839339392

pre oko 2 meseca

Од приче вајде нема, тужба суду, истерате причу до Врховног суда, па кад сви судови донесу негативне одлуке, правац Лозана... Али управа је напредњачка, да Савез сутра донесе одлуку да сви играчи Партизана могу да играју прво полувреме левом, а друго само десном ногом, наша слугерајска управа Вучелић-Вазура би ћутала, само да се не склоне из својих фотеља, плата милионска, не радиш ништа, не смењив си... Милина Божија...
G

Gostgost

pre oko 2 meseca

Nesto niste bili takvog misljenja kad ste u kosarci trazili da se promene pravila 3 dana pred prvenstvo. Toliko ste bili zapeli za to da ste cak i u trecu ligu pobegli "iz principa". To ste zaboravili? Licemerno malo?
A

Alibi

pre oko 2 meseca

Zna da ga čeka borba za plasman od 2. do 5. mesta i minus 20 u odnosu na Zvezdu. U svakom slučaju hvala mu što je sačuvao Vazuru.
Z

Zocpitanje

pre oko 2 meseca

Na ovo je Obradovic mislio kad je pitao ko dize tenziju medju navijacima? Mozda bi gospodin Stanojevic trebao da se pozabavi odlukama Uprave i kvalitetom igraca a ne da pokusava sa prosjecnim didbalerima da izdejstvuje titulu. Kvalitet igraca Partizana je na istorijskom minimumu i to je svima koji zele da vide jasno kao dan. Najbolje pokazuju rezultati u Evropi, kao sto su pokazivali prije desetak godina kad je Zvezda gubila od Cernomoreca i raznih prosjecnih koubova i kad nam je remi sa Bordoom bio najveci uspjeh. Kad ne budete gubili po 5:0 znacete da imate kvaliteta za titulu uli da nema potrebe da previse pricate o sudijama, teorijama zavjere i sl.
L

Lalala

pre oko 2 meseca

Kao zvezdas, moram da kažeš da je apsolutno neprihvatljivo da se pravila menjaju par nedelja pre prve utakmice.
Z

Za,

pre oko 2 meseca

Sve ove smarače sto pitaju sto Napredak igra na Partizanovom stadionu, ili su toliko bezobrazni ili se prave tolike tose pa ne znaju zasto igraju. Napredak renovira svoj stadion i posto ne moze da igra kao domacin na svom stadionu, svoja domacinstva je prijavio da igra na stadionu Partizana, i to 7 ili 8 kola, ostale gluposti sto nije ovde ili onde to je iskljucivo na Napretku gde ce igra.
G

Gostivojevic

pre oko 2 meseca

@za tebe kao Suboticanin da napisem da se trava mjenjala na Gradskom stadionu pa su Spartak i Zvezda zamenili domacinstvo.Najbolje bi bilo svi koji renoviraju stadione da budu Partizanu domacini na JNA koji ste ukrali drzavi.
@

@Gostojevic

pre oko 2 meseca

Vise te zanima kad je menjana trava i domacinsvo, nego sto ti Spartaku u zenskom fudbalu uzeli titulu.
G

Gostivojevic

pre oko 2 meseca

Vidim da si zabrinut za zenski fudbal u Srbiji a nisi znao da i postoji dok Zvezdu nisu pomenuli.
f

fdfd

pre oko 2 meseca

Pa nama vise ne odg da igramo sa bonusima treba Ls opet jedan tim u prvenstvu drugi .
N

Novalis

pre oko 2 meseca

Najmanje je njemu do poštovanja propisa. Najveći njegov problem je što nema igrača. Ko god je, samo malo pratio dešavanja, mogao je znati, još pre nekoliko meseci, da će se ovo pravilo uvesti. E sad, može se reći, formalno je to kršenje nekih propisa i to pravilo je skroz nepotrebno. Ali opet ponavljam, da ima kvalitetne bonuse ni reč ne bi rekao.
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 2 meseca

Ovo sa bonus igračima i bilo kakvim odlukama u vezi takmičenja već pet i više godina se donosi neposredno pred početak takmičenja da li je to sedam, deset, petnaest ili više dana nije ni bitno i ako je to protiv zakonito ja se slažem sa time da se takve odluke ponište. Ovde je simptomatično to što se za bilo koju odluku u prethodnih pet i više godina niko nije ovako bunio kao sada ovaj Stanojević i nemojte mi reći da uprava Partizana nije znala već krajem maja da će ova odluka biti doneta. Znali su itekako su znali kao što je i ovaj Stanojević znao i mogli su da dovedu dva bonus igrača ili da uigrava ju ekipu sa Bamdarom kao polušpicem ili levim krilom i Stjepanovičem kao zadnjim veznim u tandemu sa onim Arijagom. I gle čuda Stepanović i Baždar su imali najmanju minutažu na pripremama dok su igrali Ovusu, Šćekič, Taki Nikolić... a Baždar najkvalitetniji igrač u timu koji jedini ima neki potencijal za prodaju a Stepanović odigrao dva ili tri derbija sasvim pristojno za razliku od Ovusu i Šćekića. Ali ovo se namerno radi da od početka krene pritisak i paljba po svim i svačim kako su oni ugroženi i onda kreću popusti od FSS poput ovog da dozvole da Napredak bude domaćin Partizanu na stadionu Partizana i šta sad treba Zvezda da diže buku i galamu i Milojević da vrišti kako je prvenstvo neregularno. Videćete već u prvim kolima kakvo će suđenje da bude u utakmicama ako se kojim slučajem Partizan muči da nekog pobedu. Evo i ovom članku već pominje suđenje i najboljeg sudiju koji prošle godine iz Var sobe naređuje da se poništi već dosuđen l Čist penal za Radnik.Sve je to smišljeno i u sklopu pritiska od prvog kola. Mogu da zamislim na šta će ličite sve ako Partizanu krene po zlu.
Ч

Чика

pre oko 2 meseca

Не улазим у то дали је у праву или не. Али, докле год се тренери буду бавили политиком, а политичари фудбалом, куку нама!
L

Laker

pre oko 2 meseca

Terza doneo odluku u svojoj ligi
B

Brut

pre oko 2 meseca

Slobodarski narod? Nekad bio, sad poslušnici i poltroni. Jaki smo samo na riječima i na ovakvim portalima, a po ulici hodamo spuštene glave, kao da smo i dužni i ružni. Ovo je zemlja rekorder u nepoštivanju zakona od strane baš onih koji su ga napisali.
N

Najveće zlo

pre oko 2 meseca

Sto je covek izmislio je internet zato sto svaka budala moze da pise sta hoce.Gde je sve politika i da je pokraden jer je taj zamislio u svojoj glavi lako treba biti.Stvorili ste sektu sa balavurdijom koja ni nos ne zna nos obrisati a lupaju gluposti kako bi bili baje a pri tome blage veze nemaju sta su pisali.
P

Proffesor

pre oko 2 meseca

Stanoje da ti ja kazem, vidi ovako: Sramota je da jedna od najboljih skola fudbala na ovim prostorima nema svoje bonuse koji mogu da konkurisu za postavu, to su igraci 2002 i mladji a to je sve zato sto se poslednje 3 godine prave kombinacije i u prvi tim prikljucuju igraci koji nemaju kvalitet ali imaju ledja pojedinih ljudi koje ti vidjas u klubu i sad je kuku lele...
S

Smislov

pre oko 2 meseca

Sramota je da u zakonu piše jedno, a da se radi svjesno mimo toga, i to od strane državnih institucija, jer FSS upravo jeste to. Ovdje je sistematski rađeno, na normalizaciji nenormalnog, što se vidi iz tvog teksta, koji se bavi fudbalskom školom, a ne zakonskom odredbom koja kaže da se izmjene u takmičenju mogu uvesti najkasnije 40 dana pred početak takmičenja, a ne 10 dana.
j

jsd

pre oko 2 meseca

pa ljudi je li ovo normalno nije bonus samo za Jsd nego za sve klubove i sta je problem.
B

Bok

pre oko 2 meseca

Zakon, šta to beše. Problem je što mnogim klubovima to jeste problem, ali im ne pada na pamet da to iznesu da se nebi usmjerili, znamo kome. Strahovlada, to je ono što može šta hoće, ali neće dokle hoće. Sada smo se nakon fijaska na EP i onog infantilnog Piksijevog izvještaja, u kojem je kao na kineskoj tabli sve mnogo bolje nego u novčaniku i frižideru, sjetili mladih fudbalera.
P

Problem je

pre oko 2 meseca

Nije u bonusu, nego u pravilima kad sta se donosi i usvaja, pa oni do petka mogu da usvoje da ne bude 2 bonusa, nego 4 bonusa, cemu onda propisi i pravila, sta ce onda zakon i ostalo neka sastance i neka usvaju pravila svakih nedelju dana.
K

Klasika

pre oko 2 meseca

Tako je za Djigu govorio a onda je sredio pasos za svog afrikanca , licemer najveci
T

Trebinje

pre oko 2 meseca

23 godine bonus hahahaha. I onda zašto ne možemo da prođemo grupu..
A

Apoel

pre oko 2 meseca

Ovaj kako je krenuo plakace celu sezonu... Nije ni pocelo vec kuka... A za bonuse stvarno nije dobra granica 2002 godiste... trebalo bi da bude bar 2004 godiste pa da bar mlada reprezentacija ima koristi od toga!!
L

Letac

pre oko 2 meseca

Disciplinska komisija da momentalno reaguje i pozabavi se gospodinom.....ovo je nenormalno sta radi i koji pritisak vrsi, a nije ni pocelo! Naceo je hiljadu tema, udario po svima, digao tenzije do maksimuma. Prica o stvarima o kojim pojma nema, na kraju nije ni bio tu jedno vreme. Prepisivacka skola od kk avangarda znam sigurno da nece proci. Tamo je Covic pravovremeno reagovao i predupredio neka desavanja, nadam se da su i u nasem fk svesni ovog otrova i zla da bi reagovali kako treba, djonom i direktno! A za ovakve pojave i karikature postoji odgovarajuca ustanova, davno smo mu dali dijagnozu.
A

Alex20

pre oko 2 meseca

Tako je brate moj.
A

Avangarda X

pre oko 2 meseca

Za spas srpskog fudbala ugasiti i vas i taj drugi klub koji spominjes!
P

Pecasa47

pre oko 2 meseca

Pitam gospodina DZajica, ako Vi kao FFS ne postujete sopstvene promise I propozicije sto bilo koji klub u Srbiji p i Partizan postovao vase odluke. Partizan i bilo koji klub ima i treba posle prvog odigranog kola da se zali na neregularnost prvenstva kod svih relevatnih instituciji u Srbiji i Evropi.
e

e

pre oko 2 meseca

Kako mislis,bilo koji klub da se zali?Pa svi do jednog su glasali za to,kako onda da se zale?
M

Miki Grom

pre oko 2 meseca

Od kad je uvedeno ovo pravilo jedini rezultat je niz izguranih menadžerkih prosečnih igrača čije karijere su većinom gotove sa 20 godina tipa Nemanja Jović, onaj nesrećni golman Popović, Stevanović, onda iz Zvezde Gavrić, Lazetić, Nikolić, a ni Mijatovićeva karijera ne miriše na dobro. Bukvalno pravilo uvedeno da bi se igrači uvaljivali na pijačarski način zarad talova...
k

kimmi

pre oko 2 meseca

covjek je paranoik i stalno kuka i trazi opravdanja, ali za ovo je u pravu. na stranu sto partizan, objektivno, ne moze da konkurise zvezdi i blizi je TSCu po kvaliteu, ali je fakat nenormalno da se ovakva pravila donose ovako pred sezonu. Plus sto su sama pravila o bonusima komedija, ne postoji nikakav dokaz da je igdje u svijetu to donelo ista.
B

Bole-bg

pre oko 2 meseca

Moze ovo Stanojevića neko da voli ili ne, ali je potpuno u pravu, koji bonus sa 23 godine i to jos strani igrač moze da bude bonus, mlad igrac je sa 16-17 godina, sa 21 su već nosioci svojih klubova.
z

zgemba 82

pre oko 2 meseca

Brate , on je stalno besan , stalno je ljut na nekog , stalno mu nije sve po volji
C

Chiske

pre oko 2 meseca

Moram da se slozim sa kmecavcem Stanojlom, ovde je u pravu 100%. jedino sto bi napisao je da ovo nikom ne odgovara osim blizancima i Vosi... Dobro ce doci ovo crnima imaju odlicnih par klinaca posto sam ih ispratio...
B

Blade123

pre oko 2 meseca

Nisu tebe uveravali u isti tretman već da su ti kupili titulu, samo zato si i došao nazad čoveče od reči a La "nikada se više neću vratiti u srpski fudbal"...

angry_chainsaw

pre oko 2 meseca

Čovek je u pravu ali i FSS je u pravu, mi u reprezentaciji nemamo bekove, nemamo desetku (kada Tadić ode ili kada sr gospodinu ne igra), nemamo sredinu, ali pre svega bekove, i ovo je jedino rešenje, naša deca moraju da igraju. Da se ja pitam, privatizacija bih morala odmah da stupi na snagu, s'tim, da kao nekada, našim domaćim igračima bude zabranjeno da napuštaju zemlju, bar do njihove 23.godine,a ne da nam najbolji talenti, koji se nisu ni videli u nasrm prvenstvu, niti ih odatle bilo ko zna igraju u reprezentaciji, a pogledajmo reprezentaciju Turske, gde u timu imaju 14 igrača iz domaće lige a u prbom timu su starteri bar 7-oro iz domaće lige... Kakve smo mi igrače imali 80-ih i 90-ih, ali su svi rano odlazili uz svojih timova, zbog tadašnjeg bratoubilačkog rata u državi. Samo da napomenem gdr smo mi videli u našoj ligi igrače poput: Mitrovića, Tadića, Gudelja, Jovića, Vlahovića, SMS-a, pa i Veljkovića, itd...
M

Mixx

pre oko 2 meseca

Koliko si ti lazan navijac zvezde
G

GeOs

pre oko 2 meseca

Ma da, to tako ide. "Zabranis mu da ide do 23 godine".... Aj tebi da zabranimo promenu firme do 35 god ? Ili kasirkama u Idei da zabranimo da idu na bolji poso makar 5 god ? Kakvi sve likovi ostavljaju komentare, nerealno. To je nekad moglo, kad ljudi misleli da je komunizam "majka mara". Zahvaljujuci tome, brdo opasnih igraca iz tog vremena nije obezbedilo svoje porodice, jer je nekom idiotu palo na pamet da mora da sedi do 28. godine.
n

no.1

pre oko 2 meseca

cekaj da izgubi partizan neku utakmicu sta ce onda tek biti kad ovako kuka a nije bi pocelo prvenstvo zar su toliko nisko pali da kukaju oko bonus igracaa

angry_chainsaw

pre oko 2 meseca

Bez jakog Partizana nema jake Zvezde, bez dva-tri jaka kluba koji će se svake godine boriti za titulu, pravedno - tada ćemo imati i velikog učinka u evropskim takmičnjima i na reprezantativnom nivou, ali potrebne su godine da se to desi, infrastruktura, privatizacija i novi zakoni o mladim igračima i njihovim prodajam za smešan novac (primer Mitrović, Vlahović, Jović, Tadić itd.)...
Z

Zaza Paculia

pre oko 2 meseca

Ako vec imamo bonusa, sto mi je zesca glupost! Onda granica svakako mora da bude manja od 23 godine, 21 najvise, ne moze da bude stra
F

Fudbalista

pre oko 2 meseca

aj što mi kukamo, navikao sam već poslednjih desetak godina, al što ovi drugi veruju u sve što im kaže gospodin Terzić, jer radi u interesu njihovog kluba i broja titula, ne mogu da se načudim. Bonus sa 23 godine? Pa kad će, jebote, da igraju naša deca i gde? Napravite ligu B timova pa da klubovi igraju turnirski, bez troškova putovanja, ali da deca igraju ozbiljan fudbal i nameću se a ne da nemaju mesta jer je bonus neko iz druge zemlje... pa čak i sa našim državljanostvom ne znači našoj reprezentaciju. AMAN! AMAN! AMAN! ima li neko gram pameti... ili ajte dodelite zvezdi titule narednih deset godina unapred al da se onda znaju pravila, da se zna da će igrati naša deca i da će zvezda biti prva bez obzira na rezultat koji stvarno ostvari. Za par godina neće imati ko da igra za reprezentaciju al to, izgleda, nikog ne zanima.
P

Pitanjejedno

pre oko 2 meseca

Pa za ratvarno mislis da Terzicu sad odgovaraju nesto posebno bonusi od 23 godine sad kad imaju dovoljno novca da kupe pojacanja od po par kiliona eura? Pa daj ovo pravilo bi bas trebalo da odgovara Partizanu koji se hvali da ima najjacu skolu fudbala u Evropi, eto im prilika da sa dva mlada njihova igraca imaju prednost u odnosu na Zvezdu?
-

- UPRAVA NAPOLJE -

pre oko 2 meseca

Gospodine Stanojeviću, juče: Brondby - Dinamo Kijev 0:4. Po "transfermarktu" najvredniji levi i desni bek Brondbija su Divković (2 miliona €) i Klaiber (2,5 miliona €), a u Partizanu su to Antić (800 hiljada €) i Filipović (750 hiljada), pa rekoh da Vas pitam šta mi da očekujemo protiv Dinama? Gde su nam bekovi za Ligu šampiona i borbu za titulu?
G

Gost997

pre oko 2 meseca

Zeznuo se savez al samo u jednoj stvari, u startu je placimiru samroksu dao debelo opravdanje sto ce biti 5 na kraju, idealno opravdanje, skoro svi klubovi su bili za, ako ti se ne svidja aj u zagreb, ukapiraj da vise nema karadzica i toleta pa da zvezda igra bez sponzora i sampona
S

Stari Delija

pre oko 2 meseca

Može i ispasti iz lige ali to ne menja činjenicu da se ovde sve podredjuje CZ.Pa gde je tu onda sport,viteštvo,čojstvo,neizvesnost,sve ono zbog čega sport pratimo? Kako se radovati titulama osvojenim na ovakav način,ima li smisla?! Mene je sramota ovih stvari i bez obzira što to govori Partizanov trener treba reći ukoliko je neko u pravu jer nije ovo u interesu naše dece i sporta.
G

Gost 1

pre oko 2 meseca

Au brate, nije ni pocelo prvenstvo on već kuka, treba da prestane da traži krivce u drugima i da se fokusira na sebe i svoj u rad u svom klubu. Već priča o derbiju, priča o sudijama, samo šteti fudbalu u Srbiji. Odavno se vidi da ne može ni ovde da napravi rezultat a kamoli negde drugde. Ako je mislio sa će mu opet neko zatvoriti prvenstvo kao pre 10 tak godina tu se dobro zajeb….
p

pravo pitanj

pre oko 2 meseca

Zasto napredak kao domacin igra na stadionu partizana hoce li se neko od objektivnih novinara da se tome posveti? i zasto barem domacinstva nisu zamenjena?
Z

Zato

pre oko 2 meseca

Sto je Napredak prijavio da bude domaćin svojih utakmica u Humskoj, dok mu se renovira stadion.
Л

Лаик

pre oko 2 meseca

Што си се враћао кад је тамо негде боље? Зато што те неће? Два пута прелазиш преко речи и сад нама овде држиш приче о моралу. Паљба гробаре српског фудбала.

Пол Џорџ

pre oko 2 meseca

Ово је требало одавно урадити, јер нам репрезентација у рангу са Бугарском још мало. Младост Лучани су прошле сезоне изводили тим који у просеку има 36год и једног бонус играча, ни тај мали не би играо да не мора. Само увести правило да се странац не може рачунати као бонус играч.
@

@пол џорџ

pre oko 2 meseca

I onda mu samo izrade pasoš kao Naseru Đigi...
m

mpsd

pre oko 2 meseca

Potpuno je u pravu. Botovi out
M

Mitrandir

pre oko 2 meseca

Nisam navijač Partizana ali ova pravila su u svakom slučaju nenormalna. Garantuje se mesto igračima do 23 godine? Ko je odredio baš tu granicu i šta to znači. Recimo hipotetički imaš boljeg igrača na istoj poziciji koji ima 24 godine i on sad ne može da igra jer nije bonus a razlika između njega i tog bonusa par meseci i obojica već nisu premladi igrači. Da li neko razmišlja o bilo čemu uopšte?
R

Rebel

pre oko 2 meseca

Odmah poslati dokumentaciju u UEFA i zvsnicno obavestiti tzv FSS da Partizan NECE igrati takmicenje po nezakonskim propisima kriminalnog kluba i saveza. Pa nek igraju sa svojim filijalama, a UEFA da reaguje i zabrani ucesce u evro takmicenjima. Kriminalci u zatvor!
@

@rebel

pre oko 2 meseca

prvo uefa da pregleda kako ste sami sebi svirali penale, izmisljali ofsajde, pljackali koga ste stigli, igrali protiv ekipa koje su javno priznavale da su case filijale pa tek onda moz da se zalis sindikatu prosvetnih radnika
@

@rebel

pre oko 2 meseca

Prvo nek pitaju Matheusa... Onda moze da se ispitaju ćevapi, snajper.. Znas li ti koliko stvari ima.. Pa tvoj klub, bi bio ugašen momentalno kad bi se sve saznalo.. Jesi svestan toga ?
w

webb

pre oko 2 meseca

Zasto Napredak bas kao domacin od svih stadiona igra u humskoj i kako to nije krsenje pravila?

Bibras Natho

pre oko 2 meseca

Kakve to veze ima, bolje da igra na Jna nego na njivi u Kruševcu.
m

mp sd

pre oko 2 meseca

A Napredak gle cuda zvezdina filijala. Ali gde njima da unistava teren
K

Krivulja

pre oko 2 meseca

@mp sd Pa i Partizan je Zvezdina filijala, imaju istog gazdu koji ih finansira iz budzeta Srbije, pa?
Z

Zato

pre oko 2 meseca

Sto je Napredak prijavio svoja domacinstva da igra na stadionu Partizana, dok mu se renovira stadion, a ako ima neko protiv toga neka obaveste crvenu zajednicu pa neka klubovi glasaju gde sme Napredak da igra svoje utakmice, posto izglasali i ove gluposti sa bonusima.
b

buloG

pre oko 2 meseca

Pa i jeste brate! Nemozes dve nedelje pre pocetka Super Lige tako nesto odretiti! Terza je to znao vec pre zavrsetka prosle Sezone jer iste cipele nosi kao ovi iz saveza! Ajd ti se pripremi za novi posao, gde znas da ti trebaju sarafciger i cekic za posao. Dve nedelje pre pocetka rada ti kazu da ti ipak treba Praksometar koji se moze samo u Argentini kupiti. Dostava traje 4 nedelje, njihov rad jos dve nedelje xD Tako je bilo Stanoju, koji je vec imao imena u glavi po poziciji. A za par dana je trebao iskombinovati i doveo levaka kojeg ni Uprava Vozdovca nije poznavala xD
m

mnogo lazete

pre oko 2 meseca

On je dosao u jsd 13 juna vest o povratku na 2 bonusa je bila u medijima 29.5 , dosta lazi da nije znao o tome
N

Normalno

pre oko 2 meseca

Tako i bilo kada je Zvezda kupovala strance i moglo najvise 4 stranaca na terenu, i onda su za dobrobit Srpskog fudbala isto nedelju dana pred novu sezonu uveli pravilo da se strani igraci sa pasosem Eu, se vode kao domaci igraci.
N

Nisam

pre oko 2 meseca

Pristalica bonusa uopšte, ali ne vidim zašto bi bio problem drugoj najboljoj školi fudbala u Evropi posle Ajaksa da ima nadje dva sjajna mlada igrača da budu bonusi? Možda zato što se druga najbolja škola, ali otpozadi
A

Apike pikike

pre oko 2 meseca

Ono jes, u pravu je co'ek. Fudbaleri od 23 godine vec imaju dvoje dece. Sa nekim starletama koje im se namestaju da se rasterete, a oni ih zene, sto rece pokojni Bard Zivadinovic.
N

Nik66

pre oko 2 meseca

Svi znamo ko je Stanojevic i cime se sve sluzi(o u proslosti)... Ali mi recite sta u ovom konkretnom primeru nije tacno receno??? Ne moze novinarska vest da bude pokrice i sl. Jednostavno, procedure/zakon je prekrsen i za to neko treba/mora da odgovara. Vrlo je jednostavno, ostavite navijacka prepucavanja sa strane.
K

Krk

pre oko 2 meseca

Nije tačno da je ovo volja samo jednog kluba, čije ime ne sme ni da pomene. Zvezda niti je predložila ovo pravilo, samo je jedna od ogromne većine koji su bili za. Partizan je jedini bio protiv, tako da ovo pravilo nije prihvaćeno, onda bi to bilo po volji samo jednog kluba, a Tole Super liga odavno ne postoji. Uz sve to predlog je poslat na vreme i klubovi su obavešteni, jedino je nemar FSS napravio problem, a to je rupa na koju se ovaj nesrećnik poziva. Sramota je da klub koji se dičio drugom najboljom školom u Evropi, nema dva igrača ispod 23 godine!!!
K

Komentator

pre oko 2 meseca

Ako ti se ne svidja, idi! Budi frajer pa zameni domaćinstvo sa Napretkom!
L

LK 1962

pre oko 2 meseca

Brate promasio si temu
Б

Блок

pre oko 2 meseca

1.Управу је за ову одлуку .Плус какви бре бонуси ...али . 2.Добио гаранције да ће се поштовати правила ...ОД КОГА??? 3.Прво коло Крушевац домаћин на Јна Станоју ...све уреду ? То ти регуларно ?

Bibras Natho

pre oko 2 meseca

Igrace prvih 7 kola na Jna..malo se informisi..radi im se stadion...
Б

Блок

pre oko 2 meseca

Мало се информиши,Крушевац је баш близу Београда . Откуд сад седам кола ? Буквално не лупетај .То би значило да кући играју након паузе за репрезентације,тј крај септембра . Кренули су радове пре можда 3 недеље ,значи максимум још месец дана.

Bibras Natho

pre oko 2 meseca

A Zaječar je blizu Karaburme?????.
Б

Блок

pre oko 2 meseca

Ти си дечко .... С ким се ја расправљам ,Боже ...ја сам луд . Иначе Зајечар има тим у супер лиги ,који хоће титулу . Ен лупеташ ем си баш ....
d

dr lazarevic

pre oko 2 meseca

rece trener koji je sa onim turcima sa 7. mesta pao na 14 i bio u zoni ispadanja...hahahahah
u

uefa da reaguje

pre oko 2 meseca

A šta je rekao netačno??? Sem nipodištavanja Stanojevića, još ni jedan racionalan komentar navijača mezimice vlasti nisam pročitao... Spominju gostovanje Napredka, evo neka me prosvetle čija je filijala Ofk i Imt?
L

Laz

pre oko 2 meseca

Uzeo ih je kada su bili sesti i zavrsio sezonu kao sedmi
i

ivan-pgd

pre oko 2 meseca

nije ni počelo, a već kmeči. sjajno 😁
M

MAJATORA

pre oko 2 meseca

U Pravu je! Nemozes dve nedelje pre pocetka Super Lige tako nesto odretiti! Terza je to znao vec pre zavrsetka prosle Sezone jer iste cipele nosi kao ovi iz saveza! Ajd ti se pripremi za novi posao, gde znas da ti trebaju sarafciger i cekic za posao. Dve nedelje pre pocetka rada ti kazu da ti ipak treba Praksometar koji se moze samo u Argentini kupiti. Dostava traje 4 nedelje, njihov rad jos dve nedelje xD Tako je bilo Stanoju, koji je vec imao imena u glavi po poziciji.
B

Bljuc

pre oko 2 meseca

Ne smeta mu sto napredak igra kao Domaćin u humskoj hahahah zamislite da na marakani igra protiv zvezde kako bi krestao
k

kondor007

pre oko 2 meseca

Bljuc ti si pljucko a ne bljuc , stalno pljuckas sa svojim komentarima kao da si najpametniji , nemas ti veze kada su u pitanju mladi igraci za bonus . Po ovome zakonu i moj dada bi mogao komotno da bude bonus fudbaler u srpskoj ligi prevaranata .
N

NIJE MI JASNO

pre oko 2 meseca

Zašto bi igrali u Brazilu?
N

No.1

pre oko 2 meseca

Od sledeće sezone u sastavu obavezan i jedan penzioner, zbog razvoja Pio fonda.
l

laze laze laze

pre oko 2 meseca

29.5 Mozzart sport Dva bonusa se vracaju , vest Laze da nije znao
b

buloG

pre oko 2 meseca

Mogu da pise sta hoce, dok to nije usvojeno nema nista od toga. Vidis da su zakon usvojili pre dve nedelje. Ako nije bilo zvanicno, sto barem nijeUprava (znam da su glupaci pa neznaju) bila informisana. A i ako jeste, protivzakonito je, jer se zakonu ne menjaju od danas na sutra i vaze vec od sledece nedejlje :)
I

Ijuuu

pre oko 2 meseca

Ni reci da Napredak kao domaćin igra u na stadionu Partizana.Protiv Partizana ni rec o tome, najveći licemer na planeti
P

Perinco

pre oko 2 meseca

Reci ti nesto o ovome sto je covek pricao!?Nije Partizan trazio da Napredak igra u Humskoj!
T

Trebinje

pre oko 2 meseca

Pa gde da igra? Predloži im ti stručnjače mesto.